نکات مهم و راهنمای خرید مدادرنگی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید مدادرنگی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

مداد رنگی ها همیشه یکی از جذاب ترین و همچنین پرکاربرد ترین ابزار های رنگ آمیزی بوده اند. اما شاید در نگاه خیلی از ما، مدادهای رنگی صرفاً وسیله ای برای آموزش و سرگرمی کودکان بنظر برسد ولی وقتی به آثاری از هنرمندان بزرگی چون میکل آنژ و داوینچی و… بر می خوریم که با گچ و مداد خلق شده اند، می فهمیم که این ابزار نقاشی، نقش مهمی در دنیای هنر داشته است. به هر حال، استفاده از مداد رنگی علاوه بر رشد خلاقیت کودکان، به طرح و تابلویی که توسط بزرگسالان کشیده شده، جلوه و نمای بسیار زیبا و خاصی می بخشد. اگر قصد خرید مداد رنگی دارید باید یکسری نکات در مورد خرید آن بدانید. از این رو با ادامه مقاله راهنمای خرید مداد رنگی همراهمان باشید تا این نکات را به شما آموزش دهیم.

مداد رنگی چیست؟

مداد رنگی نوعی مداد است که قسمت وسط یا مغز آن هنگام استفاده طرحی رنگی از خود بر جای گذاشته و معمولا از موادی که بافت فشرده‌ای دارند (موم و کائولین) ساخته می شوند. قسمت رنگی مداد بافتی نرم دارد و به راحتی بر روی کاغذ، رنگ می‌گیرد. برای استفاده از مداد رنگی می‌توانید از انواع کاغذها بهره ببرید، به جز کاغذ گلاسه که سطحی صیقلی دارد.

انواع مداد رنگی

مداد رنگی ها با توجه به افرادی که از آنها استفاده می کنند به چند دسته تقسیم می شوند.

البته تقسیم بندی های دیگری هم وجود دارد که در ادامه به یکی دیگر از آنها که نوع جنس مغز مداد رنگی است، اشاره می کنیم.

مداد رنگی پارافینی

اولین و رایج ترین مداد رنگی نوع پارافینی آن است. این مداد رنگی ها به نسبت همتای روغنی خود ارزان تر بوده و برای یادگیری نقاشی و رنگ آمیزی می توانند بسیار مناسب باشند. پارافین توسط چوب احاطه شده تا بتواند به راحتی در دست قرار گیرد. همچنین از استحکام بالاتری برخوردارند و معمولا به سادگی نمی شکنند. از دیگر مزایای مهم این نوع قیمت مناسب تر آنها می باشد. یادتان باشد که این نوع از مداد رنگی می تواند مغز سخت یا نرمی داشته باشد.

مداد رنگی روغنی

نوع دیگری از این نوشت افزار دوست داشتنی از جنس روغن بوده و این روغن معمولا گیاهی می باشد. این مدادرنگی ها انتخاب اکثر نقاشان در سرتاسر دنیا بوده و به نسبت نمونه ی قبلی قیمت بالاتری دارند و می توانند در رنگ های متنوعی مورد استفاده قرار گیرند. ناگفته نماند که خلق آثار هنرمندانه توسط این نوع از مداد، چشم نوازتر است. حال فارغ از نوع مداد رنگی، از خرید آنها و گذراندن اوقاتتان با آنها نهایت لذت را تجربه کنید.

نکات مهم هنگام خرید مداد رنگی

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید مدادرنگی گفته شد، می توانید مداد رنگی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه مدادرنگی با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

«پلی کروموس» (Polychromos) به معنای «چند رنگ یا رنگ‌های زیاد» است. این مدادها در سال 1908 کمی پیش از 150امین سالگرد تاسیس شرکت در 1911 تولید شدند. «فابر کاستل» (Faber-Castell) یکی از قدیمی‌ترین صنایع تولید مداد در جهان است. مدادهای پلی کروموس در ابتدا شامل 60 رنگ بودند. امروزه تنوع رنگی این مدادها به 120 رنگ رسیده است. این مدادها به دلیل کیفیت بی‌رقیب‌شان مورد استفاده و علاقه‌ی هنرمندان سراسر جهان قرار گرفته‌اند. در تمام مراحل تولید مدادهای پلی کروموس استانداردهای کیفی فابر کاستل اعمال شده‌اند. مواد با کیفیت، با تجربه‌ی فابر کاستل در هم آمیخته و منجر به تولید مدادهایی با نوک بسیار مقاوم در برابر شکستن، مقاوم در برابر نور و کم‌رنگ شدن، ضد آب و با رنگ‌هایی بسیار زنده شده است که روی کاغذ پخش نمی‌شوند. علاوه بر این، این مدادها بدون اسید بوده و برای استفاده روی انواع سطوح مناسب‌اند. رنگ پایه روغنی این مدادها را می‌توان برای ایجاد افکت‌های لایه‌ای و سایه روشن، به راحتی با هم ترکیب کرد. همچنین امکان ترکیب آن‌ها با سایر رنگ‌ها از جمله مدادهای مومی هم وجود دارد. نوک 3.8 میلی‌متری این مدادها درون پوششی از بهترین چوب‌های سرو کالیفرنیا قرار گرفته است. این نوک مقاوم قادر به ترسیم خطوطی با رنگ‌های شفاف، زنده و دائمی هستند. هر یک از مدادهای پلی‌کروموس دارای درجه‌ای از مقاومت در برابر نور و کم‌رنگ شدن هستند. این درجه با یک یا چند ستاره روی مداد مشخص شده است. مدادهایی با نشان xxx (بسیار خوب) در برابر نور بسیار مقاوم‌اند و رنگ آن‌ها تا بیش از 100 سال ثابت می‌ماند. بقیه مدادها دارای درجه‌ی xx (خوب) و x (قابل قبول) هستند. کیفیت اثبات‌شده‌ی محصولات فابر کاستل به همراه مهر تایید اغلب نقاش‌های تکنیک مداد رنگی دلیل خوبی برای انتخاب مداد رنگی‌های پلی کروموس توسط افرادی است که به نقاشی حرفه‌ای با مداد رنگی علاقمندند.

برای حرفه‌ای‌ها

  اگر به‌تازگی نقاشی حرفه‌ای را شروع کرده‌اید و رویای برگزاری یک نمایشگاه نقاشی را در سر می‌پرورانید، از همین‌الان کار خود را با مداد رنگی‌های حرفه‌ای پلی‌کروموس شروع کنید. با این مداد رنگی‌ها کار شما جلوه‌ی زیباتری پیدا می‌کند و آماده‌ی جلوه گری روی دیوار مشهورترین گالری‌های نقاشی می‌شود. تصویرسازها و گرافیست‌هایی هم دستی در طراحی شخصیت‌های کارتونی دارند، می‌توانند در طراحی‌های تک‌رنگ خود از این مدادها استفاده کنند.

یک نوک همه‌فن‌حریف

      مداد رنگی پلی‌کروموس شهرت خود را مدیون بافت نرمی است که نوک آن روی کاغذ ایجاد می‌کند. این نوک حالت پاستلی روغنی دارد تا هنرمند علاوه بر ایجاد بافت از پس اجرای تکنیک‌هایی از جمله هاشور زدن و محو کردن هم به‌خوبی بربیاید.

به‌سرعت باد نقاشی کنید

      این مدادها می‌توانند با نوک محکم و رنگ‌دانه‌های غلیظشان به کار شما سرعت بیشتری بدهند. نوک پاستلی روغنی مدادهای پلی‌کروموس محکم است و بنابراین مثل دیگر مدادها با هر فشاری نمی‌شکند. پس با خیال راحت مداد را روی کاغذ بکشید و از سرعت کار خود لذت ببرید. رنگ‌دانه‌های غلیظی که در این مداد استفاده شده باعث می‌شود که شما بتوانید سطح موردنظر خود را سریع‌تر پر و رنگ‌آمیزی کنید. درواقع خطوط ضخیمی که نوک پاستلی این مداد می‌تواند ایجاد کند، به‌سرعت زمینه را پر می‌کند. البته واضح است که شما می‌توانید با تغییر فشاری که به نوک وارد می‌کنید و همچنین میزان تراشیدن نوک مداد، ضخامت خطوط ترسیمی را تغییر دهید.

جادوگری با رنگ‌ها

    یکی از ویژگی‌های مهم مدادهای پلی‌کروموس قابلیت ترکیب رنگ‌های مختلف آن با یکدیگر است. پس اگر به دنبال یک رنگ خاص می‌گردید و الآن به آن دسترسی ندارید، کافی است در مورد رنگ‌ها و نحوه‌ی ترکیبشان بدانید. خواهید دید که چقدر راحت می‌توانید از یک یا چند رنگ مدادهای پلی‌کروموس به یک رنگ جدید و خارق‌العاده روی زمینه نقاشی‌تان برسید.

یک نقاشی تمیز

  با مداد رنگی‌های پلی‌کروموس رنگ‌ها کمتر روی سطح کاغذ پخش می‌شوند. پس لازم نیست همیشه مراقب حرکت دست‌تان باشید تا به سطح کاغذ برخورد نکند.

بدنه‌ی طبیعی پرراز و رمز

        بدنه‌ی مدادهای پلی‌کروموس از چوب سرو کالیفرنیا ساخته شده است. اغلب از این چوب به دلیل نرمی و قابلیت تراشیده شدن آسان در ساختن مداد استفاده می‌شود.

روی بدنه نمادهایی حک شده که می‌تواند به شما در شناخت بیشتر رنگ‌ها کمک کند. به هر مداد بسته به میزان مقاومت آن در برابر نور یک تا سه ستاره داده شده که به ترتیب نشانه‌ی مقاومت بسیار خوب، خوب و قابل‌قبول در برابر نور است. عدد روی هر مداد هم کد مربوط به رنگ آن است.

به چارت رنگی پلی‌کروموس اعتماد کنید

        مدادهای پلی‌کروموس 120 رنگ مختلف دارند. همه‌ی این 120 رنگ در چارتی استاندارد و قابل استناد فهرست شده‌اند؛ به این معنا که رنگ هر مداد به رنگ اصلی شباهت زیادی دارد و با انتخاب یکی از آن‌ها در چارت رنگی خیالتان راحت است که  رنگ مطلوبتان که را خواهید داشت.

همیشه در دسترس

    یکی از ویژگی‌ها ممتاز و منحصربه‌فرد مداد رنگی‌های پلی‌کروموس امکان تهیه‌ی هر رنگ آن به‌صورت مجزا است. بنابراین اگر زمانی احساس کردید که به رنگی غیر از رنگ‌های داخل بسته نیاز دارید، می‌توانید آن را از روی چارت انتخاب و به‌صورت جداگانه بخرید. این ویژگی نگرانی شما را بابت تمام شدن یکی از مدادها و ناقص شدن ست مداد رنگی‌تان برطرف می‌کند.

یک مداد باسابقه

    شاید جالب باشد که بدانید پلی‌کروموس به معنای رنگ‌های زیاد است. مدادهای پلی‌کروموس نخستین بار در سال 1908 در شرکت فابر کاستل تولید و به‌زودی در سراسر جهان شناخته شد. این برند توسط کابینت‌ساز آلمانی «کسپر فابر» (Kaspar Faber) در سال 1761، یعنی حدود 255 سال پیش، ثبت شد.  

از آن زمان تاکنون هشت نسل مختلف شرکت بزرگ فابرکاستل را اداره کرده‌اند. در طی این سال‌ها این برند جایگاه خود را به‌عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان نوشت‌افزار در دنیا حفظ کرده و اکنون شعبه‌های آن در بیشتر از 100 کشور به تولید و عرضه‌ی محصولات آن مشغول هستند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با داشتن مداد رنگی 60 رنگ فابر کاستل مدل Classic برای طراحی و نقاشی همه لوازم را در اختیار خواهید داشت زیرا این مدادرنگی همراه با یک عدد تراش، یک عدد پاکن و دو عدد مداد مشکی مناسب طراحی روانه‌ی بازار شده است. مدادهای مدادرنگی حاضر دارای نوک مقاوم در برابر شکستن و همچینین دارای رنگ‌دانه‌های غلیظ با قابلیت پوشش‌دهی بالا است. نوکی با ضخامت 3.3 میلی‌متر، با ردی ضد آب و مقاوم در برابر پخش‌شدن و پاک‌شدن مهر تاییدی بر کیفیت بالای این مدادرنگی و مناسب کودکان و هنرمندان تازه کار است. یکی از مداد رنگی‌های مشهور در دنیا، مداد رنگی کلاسیک فابر کاستل است. بدنه‌ی این مدادرنگی به کلاسیک‌ترین شکل ممکن مداد – یعنی شش‌ضلعی- طراحی و از جنس چوب ساخته شده است. این بدنه‌ی شش ضلعی به مداد شکل ارگونومیکی داده است که در استفاده‌ی طولانی مدت دست را خسته نمی‌کند و به آن آسیبی نمی‌زند. شش ضلعی بودن بدنه از لیز خوردن مداد در دست یا روی میز هم جلوگیری می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کودکان علاقه زیادی به رنگ‌ها دارند. استفاده از رنگ‌ها و نقاشی باعث بروز استعداد و خلاقیت در فرزندتان می‌شود. شما می‌توانید با پرورش خلاقیت در کودکتان به استعداد نهفته در فرزندتان پی ببرید و آن را در رسیدن به هدفش یاری نمایید. این مداد رنگی به‌صورت ارگونومیک و سه وجهی ساخته‌ شده که باعث می‌شود به‌راحتی در دستان کودک قرار گیرد و آن‌ها را دیرتر خسته کند، به همین دلیل کودک دلبند شما می‌تواند زمان طولانی‌تری نقاشی کشیده و سرگرم شود و همچنین دستانش آسیب نبیند. بر روی هر کدام از این مداد رنگی‌ها قسمتی برای نوشتن نام تعبیه شده تا کودک با نوشتن نام خود حس مالکیت بر مداد رنگی را نیز داشته باشد و در مدرسه یا مهدکودک نیز با مداد رنگی سایر کودکان اشتباه نشود. طول این مداد رنگی 175 میلی‌متر، قطر نوک آن 2.9 میلی‌متر و همچنین سطح مقطع آن 7 میلی‌متر است. مداد رنگی 12 رنگ جعبه فلزی کلیپس در یک جعبه فلزی زیبا با طرح تدی به همراه یک پاک‌کن و یک تراش تولید شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

«پلی کروموس» (Polychromos) به معنای «چند رنگ یا رنگ‌های زیاد» است. این مدادها در سال 1908 کمی پیش از 150امین سالگرد تاسیس شرکت در 1911 تولید شدند. «فابر کاستل» (Faber-Castell) یکی از قدیمی‌ترین صنایع تولید مداد در جهان است. مدادهای پولی کروموس در ابتداد شامل 60 رنگ بودند. امروزه تنوع رنگی این مدادها به 120 رنگ رسیده است. این مدادها به دلیل کیفیت بی‌رقیب‌شان مورد استفاده و علاقه‌ی هنرمندان سراسر جهان قرار گرفته‌اند. در تمام مراحل تولید مدادهای پلی کروموس استانداردهای کیفی فابر کاستل اعمال شده‌اند. مواد با کیفیت، با تجربه‌ی فابر کاستل در هم آمیخته و منجر به تولید مدادهایی با نوک بسیار مقاوم در برابر شکستن، مقاوم در برابر نور و کم‌رنگ شدن، ضد آب و با رنگ‌هایی بسیار زنده شده است که روی کاغذ پخش نمی‌شوند. علاوه بر این، این مدادها بدون اسید بوده و برای استفاده روی انواع سطوح مناسب‌اند. رنگ پایه روغنی این مدادها را می‌توان برای ایجاد افکت‌های لایه‌ای و سایه روشن، به راحتی با هم ترکیب کرد. همچنین امکان ترکیب آن‌ها با سایر رنگ‌ها از جمله مدادهای مومی هم وجود دارد.نوک 3.8 میلی‌متری این مدادها درون پوششی ازبهترین چوب‌های سرو کالیفرنیا قرار گرفته است. این نوک مقاوم قادر به ترسیم خطوطی با رنگ‌های شفاف، زنده و دائمی هستند. هر یک از مدادهای پلی‌کروموس دارای درجه‌ای از مقاومت در برابر نور و کم‌رنگ شدن هستند. این درجه با یک یا چند ستاره روی مداد مشخص شده است. مدادهایی با نشان *** (بسیار خوب) در برابر نور بسیار مقاوم‌اند و رنگ آن‌ها تا بیش از 100 سال ثابت می‌ماند. بقیه مدادها دارای درجه‌ی ** (خوب) و * (قابل قبول) هستند. کیفیت اثبات‌شده‌ی محصولات فابر کاستل به همراه مهر تایید اغلب نقاش‌های تکنیک مداد رنگی دلیل خوبی برای انتخاب مداد رنگی‌های پلی کروموس توسط افرادی است که به نقاشی حرفه‌ای با مداد رنگی علاقمندند. بسیاری از نقاشان حرفه‌ای با تجربه‌ای که از کار با مداد رنگی‌ «پلی‌کروموس» دارند، آن را یکی از بهترین ابزار برای کار حرفه‌ای می‌دانند. این مداد رنگی‌های خوش‌سابقه‌ی «فابر کاستل» (Faber-Castell) به نقاشی شما جلوه‌ی خاصی می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا با سرعت بیشتر و دردسر کم‌تر کارتان را به پایان برسانید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همیشه در اداره، خانه یا مدرسه به یک مداد مشکی نیاز داریم. حل کردن جدول،طراحی، نوشتن تکالیف از کاربردهای مداد مشکی آریا هستند. این مداد را می‌توانید مدت‌ها بدون خستگی استفاده کنید و از سرعت نوشتن با آن لذت ببرید. ضمن اینکه این مداد تمرکز شما را در حین نوشتن به هم نمی‌زند. بدنه‌ی مداد مشکی آریا به‌صورت شش‌ضلعی طراحی شده است. مداد مشکی آریا Arya انگشتان دست شما به‌راحتی روی این بدنه قرار می‌گیرند و فشار زیادی به آن‌ها وارد نمی‌شود. نوک این مداد بسیار نرم است و روی کاغذ حرکتی روان دارد. این ویژگی سرعت شما را در نوشتن بسیار بالا می‌برد. نوک مداد در عین نرم بودن در برابر شکستن بسیار مقاوم است. بنابراین شکستن نوک در حین نوشتن تمرکز شما را از بین نمی‌برد. ضمن اینکه لازم نیست وقت زیادی را برای تراشیدن نوک مداد صرف کنید. سرعت و دقت مهم‌ترین عوامل دخیل در نوشتن هستند. مداد مشکی آریا Arya استفاده از یک مداد نرم با نوک مقاوم مانند مداد مشکی آریا هم به عمل نوشتن شما سرعت می‌بخشد و هم مانع از بین رفتن تمرکز در حین کار می‌شود. استفاده‌ی طولانی‌مدت از این مداد آسیبی به دست و انگشتان شما وارد نخواهد کرد. مختصری درباره شرکت آریا: شرکت نقش تندیس آریا (سهامی خاص) صاحب نام و پیشرو در صنعت نوشت افزار، لوازم هنری و آموزشی و اولین تولید کننده خمیربازی و مجسمه سازی در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۴۰ ه.ش. با نام “خمیربازی آریا” شروع کرد. به تدریج با پیشرفت و توسعه فرهنگی و اقتصادی جامعه و درک عمیق تر نیاز های کودکان و نوجوانان در بخش های مختلف آموزشی ، هنری و سرگرمی، توجه به آن در جامعه و متولّیان مربوطه بیشتر شد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همیشه در اداره، خانه یا مدرسه به یک مداد مشکی نیاز داریم. حل کردن جدول،طراحی، نوشتن تکالیف از کاربردهای مداد مشکیBP110 «پنتر» (Panter) هستند. این مداد را می‌توانید مدت‌ها بدون خستگی استفاده کنید و از سرعت نوشتن با آن لذت ببرید. ضمن اینکه این مداد تمرکز شما را در حین نوشتن به هم نمی‌زند. بدنه‌ی مداد مشکی Multi Use پنتر به‌صورت شش‌ضلعی طراحی شده است. انگشتان دست شما به‌راحتی روی این بدنه قرار می‌گیرند و فشار زیادی به آن‌ها وارد نمی‌شود. رنگ نقره‌ای استفاده شده در انتهای مداد که در تضاد با رنگ مشکی بدنه قرار گرفته است، به این محصول ظاهری ساده و درعین‌حال زیبا داده است. نوک این مداد بسیار نرم است و روی کاغذ حرکتی روان دارد. این ویژگی سرعت شما را در نوشتن بسیار بالا می‌برد. نوک مداد در عین نرم بودن در برابر شکستن بسیار مقاوم است. بنابراین شکستن نوک در حین نوشتن تمرکز شما را از بین نمی‌برد. ضمن اینکه لازم نیست وقت زیادی را برای تراشیدن نوک مداد صرف کنید. سرعت و دقت مهم‌ترین عوامل دخیل در نوشتن هستند. استفاده از یک مداد نرم با نوک مقاوم مانند مداد مشکی Multi Use پنتر هم به عمل نوشتن شما سرعت می‌بخشد و هم مانع از بین رفتن تمرکز در حین کار می‌شود. استفاده‌ی طولانی‌مدت از این مداد آسیبی به دست و انگشتان شما وارد نخواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

M.Q برندی است که در زمینه تولید محصولات و ملزومات هنری و انواع مداد رنگی فعالیت دارد، مداد رنگی های ام کیو بسیار خوش ساخت هستند و در مدل های مختلف از جمله سری رنگ پوست تیره ، سری رنگ پوست روشن، سری شیشه و .. تولید میشوند، ام کیو 00072G یکی از محصولات لوکس M.Q است که به دلیل کیفیت اثبات‌شده‌ و مثال زندنی شان، مورد استفاده و علاقه‌ی هنرمندان قرار گرفته‌اند، مواد با کیفیت، تکنولوژی مدرن و رنگ های متنوع، در هم آمیخته و منجر به تولید مدادهایی ایده آل با نوک بسیار مقاوم در برابر شکستن و در عین حال نرم شده است، مقاومت در برابر نور و عدم کم‌رنگ شدن، خاصیت ضد آب با رنگ‌هایی بسیار زنده، شفاف و دائمی، که روی کاغذ پخش نمی‌شوند، از سایر ویژگی های مداد رنگی M.Q است، رنگ پایه روغنی این مدادها را می‌توان برای ایجاد افکت‌های لایه‌ای و سایه روشن، به راحتی با هم ترکیب کرد، یکی دیگر از ویژگی‌های مهم مدادهای M.Q قابلیت ترکیب رنگ‌های آن با سایر رنگ‌ها از جمله مدادهای مومی است، ترسیم الگوهای شیشه ای با وضوح وشفافیت فوق العاده و ایجاد حالت براق و منعکس کننده، از ویژگی های بارز و منحصر بفرد MG-00072G است، ام کیو شهرت خود را مدیون بافت نرم و شفافی است که نوک آن روی کاغذ ایجاد می‌کند. این نوک حالت پاستلی روغنی دارد تا هنرمند علاوه بر ایجاد بافت، از پس اجرای تکنیک‌هایی از جمله هاشور زدن و محو کردن هم به‌خوبی بربیاید، بدنه‌ی مدادهای ام کیو بصورت ارگونومیک طراحی شده که مانع از خستگی انگشتان دست هنگام نقاشی میشود، تمامی این ویژگی ها یک ارمغان یک محصول خارق العاده را به شما میدهد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مداد رنگی ایرانی آدمیرال 24 رنگ بسیار با کیفیت و با قیمت مناسب می باشد. این مدل مداد رنگی با 4 بسته بندی متفاوت در رنگ های قرمز، آبی، سبز، زرد ارائه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولات لاک پشت ایرانی با بیش از سه دهه فعالیت برند نام آشنایی است زیرا علاوه وجود نظارت بالا بر بهداشتی بودن تولید مدادها برای ایمنی هرچه بیشتر کودک عزیز شما مداد رنگی های لاکپشت دارای دوام بسیار بالا و رنگدانه های کاملا روان و پررنگ می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مداد گرافیتی گلدفابر 1221، 4H مداد گرافیتی گلدفابر یک مداد گرافیتی همه کاره برای طراحی و طراحی است. این مدادهای گرافیتی با عملکرد خوب نوشتاری خود متقاعد می شوند. شکل شش ضلعی و سرب مقاوم در برابر شکستگی با اتصال معمولی Faber-Castell SV آنها را به همراهی ایده آل در هنگام طراحی و طراحی برای دانشجویان و هنرمندان جوان تبدیل می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ آمیزی یکی از فعالیت‌های محبوب کودکان بوده که موجب افزایش استعداد و همچنین پرورش خلاقیت آنها می‌شود. حال آنکه باید در خرید مداد رنگی دقت کرد تا محصولی مناسب برای دستان ظریف و حساس کودک پیدا کرد. مداد رنگی 12 رنگ جامبو بیسیک با توجه به ارگونومی بدن و مطابق با حالت انگشتان به‌صورت سه وجهی طراحی شده، تا نه تنها از خستگی و عرق کردن دستان جلوگیری کند بلکه استفاده طولانی مدت را نیز امکان‌پذیر سازد. گرافیت این مداد رنگی به گونه‌ای ساخته شده که رنگ‌‎های غلیظ و ماندگار از خود برجای می‌گذارد. کودکان با دردست داشتن 12 رنگ از مداد رنگی جامبو بیسیک می‌توانند به نقاشی‌های خود جان ببخشند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مداد رنگی‌های الیپون در بسته‌بندی‌های 6 و 12 رنگ با نوک مقاوم در برابر شکستن و در عین حال نرم برای طراحی رویاهای شما طراحی شده.این مداد رنگی با چوب شش ضلعی جهت راحتی هنگام استفاده و بدون پودر شوندگی مغزه تجربه بی‌نظیری از نقاشی برای شما رقم می‌زند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کالا با اینکه معروفیت کمی دارد ولی نسبت به قیمتش کارایی قابل توجه ای دارد.این کالا برای طراحی حرفه ای مناسب نیست ولی برای کار های دیگر قابل استفاده است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مداد رنگی 12 رنگ استابیلو مدل Swano ابزاری مناسب برای استفاده و رنگ‌آمیزی کودکان و نوجوانان است. مدادهای این مداد رنگی کیفیت درخشان و جذابی دارند. این مداد رنگی بدنه‌ی شش‌ضلعی دارد و در دست نگاه‌داشتن آن برای کاربر آسان‌تر خواهد بود. این طراحی ارگونومیک استفاده‌ی درازمدت از این مداد رنگی را بدون خستگی برای کاربر امکان‌پذیر خواهد کرد. این مداد رنگی انتخابی مناسب برای کودکان و نوجوانان مشتاق به نقاشی به شمار می‌رود و خرید آن به‌عنوان هدیه انتخابی مناسب برای کودکان و نوجوانان خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل