خودرو، موتور سیکلت و لوازم یدکی

نکات مهم و راهنمای خرید ضدیخ به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ضدیخ باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

اغلب آزمایش ها اهمیت استفاده از انواع خنک کننده ها و ضد یخ ها را برای حفاظت موتور در برابر سرما و خوردگی اجزای آن نشان داده اند. وجود این مواد سیال در اطراف موتور بخش عمده گرمای تولید شده را به خود جذب کرده و به بیرون منتقل می‌کنند. از ارزان ترین و ساده ترین مواد سیال می‌توان به آب اشاره کرد. اما به دلیل گوناگون آب به تنهایی پاسخگوی نیازهای موتور نبوده و باید برای خنک کردن سیستم موتور از مخلوط یکسانی آب و ضد یخ بهره برد. ضدیخ ها با فرمول بندی منحصر به فرد علاوه بر پایین آوردن دمای انجماد سیال تا دمای کمتر از 35 درجه سانتی گراد، باعث عدم بالاتر رفتن نقطه جوش تا دمای بالاتر از 112 درجه سانتی گراد می‌شود. به دلیل نوع عملکرد این ترکیب شیمیایی اغلب تولیدکنندگان نام‌هایی مانند ضد یخ، ضد جوش و یا ضد زنگ انتخاب می‌کنند. با مطالعه دقیق مقاله راهنمای خرید ضدیخ خودرو با نکات مهم این ترکیب شیمیایی آشنا شده و بهترین گزینه را خریداری نمائید. لطفاً با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از ضد یخ

  • ممانعت از یخ زدن مایع درون رادیاتور
  • ممانعت از خوردگی و زنگ زدگی قطعات
  • ممانعت از بالا رفتن نقطه جوش و جوش آوردن موتور

با توجه به مزایای نامبرده بر خلاف تصور عموم که معتقدند از ضد یخ فقط در فصول سرد سال باید استفاده کرد، باید بگوییم که استفاده از این ترکیب شیمیایی در تمامی فصول لازم می باشد.

مهمترین ویژگی یک سیال استاندارد

مواد سیال به کار گرفته در موتور خودرو باید استاندارد بوده و تمام ویژگی های مثبت را داشته باشد، تا بتوان از آن به عنوان یک سیال خوب و استاندارد نام برد. از جمله مهمترین ویژگی ها بالا بودن نقطه جوش، نقطه انجماد قابل کنترل، قابلیت داشتن حداقل خوردگی، قابلیت انتقال حرارت بالا ،بالا بودن پایداری شیمیایی، مخلوط شدن راحت با آب، حداقل میزان سمیت، عدم آتش گیری، سازگاری با محیط زیست، سرعت تجزیه خوب توسط میکروب‌ها و در نهایت مقرون به صرفه بودن می باشد.

ساختار ضد یخ

در تولید و ساخت ضدیخ از ترکیب معروفی به نام منو اتیلن گلیکول به همراه انواع مواد افزودنی که مانع خوردگی، کف کردن، زنگ زدگی و در نهایت بهبود کیفیت محصول شده به همراه آب و رنگ استفاده می‌شود.

انواع ضد یخ

اگر در مورد انواع ضد یخ ها تحقیق ساده کرده باشید، می‌دانید که ضد یخ ها به انواع مختلفی از نمونه های ایرانی گرفته تا خارجی در بازار موجود می باشند. این مایع تاکنون در دو نوع پایه آلی (الکلی) و معدنی (روغنی) موجود می باشند. به طور کلی می‌توان گفت ضدیخ هایی که دارای پایه آلی هستند، به دلیل مواد افزودنی موجود در آنها از طول عمر مفید بیشتری برخوردار بوده که هنگام خرید باید هزینه بیشتری پرداخت نمائید. در مقابل این محصول ضد یخ های دارای پایه معدنی بوده که دارای طول عمر حداکثر 2 سال می باشند. این نوع ضدیخ ها (پایه معدنی) از مرسوم ترین ها به شمار می روند. برای تولید ضد یخ های مرغوب و با کیفیت از مواد معدنی در ترکیب آن ها (ضدیخ ها) بهره گرفته می شود. با ادامه مقاله راهنمای خرید ضد یخ خودرو همراهمان باشید.

تفاوت ضد یخ های روغنی و الکلی (معدنی و آلی)

افرادی که تمایل به استفاده از ضد یخ های الکلی دارند، باید بدانند که به هیچ وجه ضدیخ جدید را نباید با نوع قبلی مخلوط کنند و در صورت ترکیب اتفاقی این دو محصول باید داخل رادیاتور خود را تخلیه و شستشوی کامل انجام دهند. (به هیچ عنوان ضد یخ های الکلی نباید با هم ترکیب و تلفیق شوند). از ضدیخ های الکلی نباید بیشتر از میزان مجاز تعیین شده توسط شرکت سازنده استفاده کنید. این ماده موجب ایجاد خوردگی و از بین رفتن بدنه موتور می شود. استفاده از ضد یخ ‌های روغنی به اندازه نوع الکلی حساس نبوده و موجب ایجاد مشکل نمی‌شوند. دقت داشته باشید که کیفیت ضدیخ های روغنی تهیه شده در کارخانه های گوناگون نسبت به یکدیگر متغییر هستند. ضد یخ هایی توانایی دریافت استاندارد GSI اتحادیه اروپا را دارند که محصول تهیه شده از تمام جهات کارآمدی و کیفیت لازم برای استفاده در موتورها و سیستم های خنک کننده را داشته باشند.

حتما سعی کنید ضد یخی خریداری کنید که دارای استاندارد جهانی GSI باشد.

ویژگی های مهم در ضد یخ ها

رنگ ضد یخ

اغلب رنگ مایع های رادیاتور به رنگ سبز است. اما رنگ های دیگری مانند صورتی، قرمز، آبی و .. موجود می باشند. به کارگرفتن رنگ در این مایع ها در صورت وجود نشتی به سرعت محل آن مشخص می شود.

شرایط جغرافیایی

منطقه زندگی هر فردی برای ترکیب مایع ضد یخ و استفاده از آن برای خودرو تاثیر بسزایی دارد. اگر در مناطق سردسیر، باد خیز و یا گرمسیر زندگی می کنید، میزان نسبت مخلوط ضد یخ با آب باید 60 به 40 باشد. (60 درصد مایع 40 درصد آب). به یاد داشته باشید که هیچ گاه از ضد یخ به تنهایی استفاده نکنید. زیرا ضد یخ ها به تنهایی قابلیت چندانی نخواهد داشت.

جنس رادیاتور

رادیاتور های خودروهای امروزی دارای جنسی از آلومینیوم هستند. به دلیل برخورد مایع ضدیخ با قطعات موجود در سیستم خنک کننده، مایع انتخابی باید سازگاری بالایی با جنس بدنه رادیاتور و قطعات داشته باشد.

بهترین برند ضدیخ

در حال حاضر ضد یخ ها در انواع گوناگونی از برندهای ایرانی و خارجی روانه بازار شده اند. از معروفترین برندهای ایرانی به کاسپین، پرو، کراپ، ژالان، پروفی و توسکا می‌توان اشاره کرد. اما از برندهای مطرح خارجی موجود در ایران می‌توان پریستون و توتال را نام برد.

قیمت ضدیخ

قیمت در ضد یخ ها به عواملی مانند برند، حجم و … بستگی داشته و کاملا متغیر است. هنگام خرید ضدیخ پیشنهاد شرکت سازنده را اولویت قرار دهید. این عمل در طولانی مدت باعث صرفه جویی در هزینه ها و عملکرد بهتر خودرو خواهد شد.

ترکیب ضد یخ و آب

بعضی از ضدیخ ها به صورت خالص و بعضی دیگر با آب مخلوط شده و روانه بازار می‌شوند. استفاده از نوع ترکیب شده آسان تر بوده اما در قبال آن باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. در صورت خرید ضدیخ خالص آن را با آب به میزان 50-50 مخلوط کرده و درون رادیاتور بریزید. بهتر است برای ضد یخ های خالص از آب های دیونیزه که به راحتی در داروخانه ها پیدا می شوند، استفاده کنید.

علائم کمبود ضد یخ

از مهمترین علائم های کمبود ضد یخ بالا رفتن آمپر آب به صورت تدریجی است. اگر عقربه آمپر متناوباً حرکت کرده و به سمت منطقه قرمز می‌رود، بهترین کار توقف خودرو و چک کردن ضد یخ می باشد. یکی دیگر از علامت های کمبود ضد یخ عملکرد نامناسب بخاری است. به دلیل استفاده بخاری از دمای اضافه پیشران، اگر میزان ضد یخ کم باشد، باعث به وجود آمدن مشکلاتی در بخش بخاری خودرو می شود.

عملکرد خودرو بدون ضد یخ

عدم وجود ضد یخ در رادیاتور مشکلات زیادی را پیش رو قرار می دهد. از این مشکلات می توان به اخطار آمپر، توقف ناگهانی خودرو و خسارت های جدی به بخش هایی که به تغییر دما حساس هستند، اشاره کرد. پمپ آب، تایمینگ، سیلندر و پیستون، سرسیلندر و شفت بخش‌هایی از اجزای پیشرانه در خودرو بوده که به تغییر دما حساس می باشند.

طریقه استفاده از ضد یخ

  • قبل از ریختن ضد یخ از کارایی و سلامت بخش های متفاوت سیستم خنک کننده اطمینان حاصل نمائید. از جمله ترموستات، پمپ آب، شلنگ ها، تسمه پروانه، بست های اتصال.
  • در صورت خرابی هر کدام از بخش‌های سیستم خنک کننده آن را تعویض و یا تعمیر کنید. با ادامه مقاله راهنمای خرید ضدیخ خودرو همراهمان باشید.
  • از باز بودن مسیر گردش آب و ضد یخ مطمئن شوید.
  • در نهایت پس از خرید یک محصول با کیفیت با توجه به توصیه سازنده، شرایط آب و هوایی و حجم سیستم خنک کننده مایع را درون رادیاتور بریزید.

نکات مهم در خرید و استفاده از ضد یخ

  • رنگ محصول ربطی به کیفیت آن ندارد.
  • همرنگ بودن برندهای متنوع ارتباطی با کیفیت آنها با هم ندارد.
  • درصد رقیق سازی را طبق اطلاعات درج شده بر روی ظرف انجام دهید.
  • از آب دیونیزه که دارای سختی پائین است، برای رقیق سازی استفاده کنید.
  • ضد یخ پس از استفاده نباید کف تولید کند. (وجودکف می‌تواند به علت ورود هوا به داخل سیستم مکش واتر پمپ باشد. در این حالت باید رادیاتور تخلیه شده و تمامی لوله های رابط و واشر ها بررسی شوند).
  • ضدیخ ها باعث افزایش طول عمر موتور و جلوگیری از هزینه‌های اضافی تعمیر موتور می‌شوند.
  • عمر مفید ضد یخ بر حسب زمان و شرایط کاری متفاوت است. توصیه می‌شود هر 2 سال بهترین زمان مناسب برای تعویض ضد یخ ها می باشد.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید ضدیخ گفته شد، می توانید ضد یخ مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ضد یخ با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ضدیخ و خنک کننده پرستون مدل 2022 حجم 1 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضدیخ کنستانتره پرستون به گونه ای فرموله شده است که می توان آن را به هر نوع مبردی (مایع خنک کننده) و با هر نوع رنگی که در داخل مخزن رادیاتور است، اضافه کرد. اضافه کردن این ضدیخ هیچ گونه تهدیدی را متوجه سیستم رادیاتور نخواهد کرد. آزمایش های صورت گرفته در بر روی این ضدیخ نشان داده است که کارایی این محصول از 37- درجه تا 129 درجه سانتی گراد است. فرمول غلیظ این محصول به گونه ای است که می توان آن را با آب و یا هر مایع دیگری ترکیب کرد. روش مصرف : به دلیل غلظت بالای این محصول می بایست آن را با آب ترکیب کرد. اخطار: دور از دسترس کودکان نگه داشته شود .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید جک خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضد یخ و ضد جوش کراپ مدل 4F حجم 1 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضد یخ و ضد جوش جدیدترین محصول شرکت کراپ ایران با فرمولاسیون پیشرفته، متشکل از اتیلن گلایکول و مواد افزودنی مناسب جهت محافظت موتور خودرو در سخت ترین شرایط سرمایی، گرمایی و خوردگی است. این محصول علاوه بر محافظت تمام فلزات سیستم موتور، شامل آلمینیوم، مس، چدن، استیل و برنج، با واشرهای لاستیکی سیستم سازگاری کامل دارد. در مجموع ضد یخ و ضد جوش پیشرفته «کراپ» مدل New گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده در انواع خودروهای داخلی و خارجی میباشد که با توجه به رضایت کامل مشتریان در این سال ها از محصولات شرکت کراپ، میتوان با خیال آسوده خرید کرد. این ضد یخ عاری از هرگونه نیترات، فسفات و آمینه اسید است و با حجم 1 لیتر عرضه شده است. این محصول توانسته علاوه بر اخذ استاندارد ملی ایران به شماره 338 و شماره رمز ملی 7602672764، گواهی ISO 9001 و ISO/TS 16949 را نیز کسب کند. ضدیخ «کراپ» قدرت تحمل بیشینه دما تا 135 درجه سانتیگراد و کمینه دما 40- درجه سانتیگراد را داراست. برای استفاده از این محصول، پس از تخلیه کامل سیستم خنک کننده خودرو از خنک کننده قبلی، از نسبت 1:1 آب و ضدیخ استفاده کنید یعنی مخلوط 1.5 لیتر آب با 1.5 لیتر ضدیخ به میزان لازم. در هنگام کار با این محصول از عینک و لباس ایمنی استفاده کنید و از استنشاق بخارات حاصل از این ماده بپرهیزید. پس از استفاده دست‌های خود را با آب شست و شو دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ و ضدجوش پرستون مدل 33 حجم 3780 میلی‌لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آب رادیاتور و ضد یخ پرستون مدل Coolant 33%، کولانتی سبز رنگ است که توسط کمپانی پرستون آمریکا تولید شده و دارای فرمولاسیون پیشرفته‌ای است که شامل مهارکننده‌هایی با ماندگاری بالا در برابر زنگ زدگی، خوردگی و افزایش دما می‌باشد و دارای بالاترین تاییدیه‌های استانداردها در زمینه تولید کولانت است. این کولانت بدون نیاز به اضافه کردن آب، بهترین بازدهی را خواهد داشت. عمر این کولانت حدود 240,000 کیلومتر یا 5 سال می‌باشد. از ویژگی‌های آب رادیاتور و ضد یخ پرستون مدل Coolant 33% می‌توان به سازگاری و تضمین شده برای همه اتومبیل‌ها، سازگار با هر رنگ خنک کننده، حفاظت از موتور خودرو در تمام موارد دمایی از 18- تا 126+ سانتی‌گراد، عدم نیاز به اضافه کردن آب، افزایش طول عمر موتور خودرو، جلوگیری از خوردگی، پایین آوردن دمای موتور و کاهش زمان روشن بودن فن موتور خودرو، عدم لخته شدن در ترکیب با برندهای دیگر، 5 سال ماندگاری در خودرو، مناسب برای انواع آلیاژهای موتور و رادیاتور اشاره کرد. این محصول با بسته‌بندی داخل عکس‌ها سری جدید کولانت 33 درصد پرستون است که دارای فرمولاسیون جدید و بازده بهتری نسبت به کولانت 33 درصد سری قبل است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مایع نشت گیر رادیاتور خودرو بی اس کا مدل g حجم 250 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نشت گیر رادیاتور bsk سازگاری کامل با انواع مختلف ضدیخ ها داشته و برای جلوگیری سریع از نشت در رادیاتور ماشین و رادیاتور بخاری خودرو ها کاربرد دارد برای نتیجه بهتر محتوی بطری را قبل از ریخته شدن در رادیاتور کاملا تکان دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ و ضدجوش موتور تیزرو صنعت مدل ZY1G100 وزن 1 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محلول ضدیخ و ضد جوش برند تیزرو صنعت تهیه شده با فرمولاسیون جدید تقویت شده با مواد ضد خوردگی پیشرفته و خاصیت ضد زنگ زدگی و حلال رسوبات و جرمها می باشد . وظیفه اصلی این ضد یخ محافظت از دمای موتور خودرو میباشد تا در زمستان مانع یخ زدگی آب و ترکیدگی موتور و در تابستان مانع به جوش آمدن مایع خنک کننده گشته و در هر حالت مایع محافظ موتور را در بازه دمایی متعادل حفظ میکند و مانع آسیب به موتور و تجهیزات خنک کننده آن میگردد. علاوه بر این ، محلول شامل موادی است تا مانع خورندگی و زنگ زدگی داخل موتور شده و طول عمر موتور و راندمان آن را افزایش میدهد.این محلول در دو مدل 50 و 100 درصد جهت سهولت استفاده کاربری به بازار عرضه میگردد. مدل 100 درصد آن کاملا غلیظ بوده و جهت استفاده آن باید طبق جدول مندرج بر روی محصول آن را ترجیحا با آب رادیاتور تیزرو صنعت و یا آب مقطر خالص ترکیب نموده و استفاده نمایید. همچنین جهت سهولت ، مدل 50 درصد همین محصول توسط کارخانه بصورت آماده رقیق گشته و در اختیار مصرف کننده قرار میگیرد و فقط کافیست آن را داخل رادیاتور ریخته و استفاده نمایید.بهترین بازه زمانی استفاده از این محلول 3 سال یا پیمایش 50000 کیلومتر از طرف متخصصان تیزرو صنعت پیشنهاد میگردد.نکته مهم در استفاده از این محلول و کلا تمامی ضد یخها که باید حتما توسط مصرف کننده محترم رعایت گردد این است که نباید یک محصول ضد یخ با نوع دیگر ضد یخ سازنده متفاوت ترکیب گردد و پیشنهاد میگردد قبل از استفاده حتما داخل رادیاتور را کاملا خالی کرده و با آب رادیاتور یا آب مقطر شستشو داده و سپس محلول را داخل رادیاتور بریزید.همچنین کارشناسان تیزرو صنعت آماده پاسخگویی به سوالات شما از طریق تلفن ، پیامک و سایت بوده و در صورت نیاز ، حتما راهنما و پاسخگوی شما خواهند بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ خودرو مدل آنتی فریز چهارفصل وزن 3.5 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل ضدیخ نیاز به اضافه کردن آب ندارد و به راحتی میتوان اسفاده کرد . آب به کار رفته در این ضدیخ ، آب رادیاتور ( مقطر ) میباشد و رسوب نمیکند و به خودرو آسیب نمیزند و گرانروی کمی دارد که واتر پمپ خودرو تحت فشار نباشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضد یخ کاسپین مدل super وزن 3500 گرم به همراه آب رادیاتور رست خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضد یخ کاسپین، یکی از برترین برندها در زمینه ی ساخت ضد یخ می باشد که توانایی محافظت از آب رادیاتور تا دمای 37- را دارد. این ضد یخ دارای خاصیت ضد یخ و ضد جوش میباشد که آن را به یک گزینه ی مناسب در فصول گرم و سرد سال تبدیل می نماید. در پکیج ارائه شده، علاوه بر یک عدد ضد یخ یک لیتری سوپر کاسپین، یک عدد آب رادیاتور با حجم حدود 2500 الی 3000 لیتری رست نیز قرار داده شده است که خود این محلول دارای خاصیت ضد خوردگی، ضد جوش و ضد زنگ می باشد و نیاز خودرو را در زمینه ی مورد نظر برطرف می سازد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ و ضدجوش کاسپین مدل کولانت 50/50 وزن 2 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضدیخ کاسپین مدل کولانت 50/50 حجم 1.86 لیتری جزء بهترین ضدیخ‌هایی است که می‌توانید برای خودروی خود تهیه کنید. ترکیبات موجود در آن، این محصول را مجهز به خواص فوق العاده ای از جمله ضد خوردگی، ضد زنگ و ضد رسوب کرده است. محدوده دمایی وسیعی که این ضدیخ مرغوب پوشش می دهد موجب می شود از این محصول در تمام فصل های سال به راحتی استفاده کنید. این ضدیخ نیاز به ترکیب شدن با آب ندارد. از لحظه ای که درب آن را باز کنید، آماده مصرف است. در سردترین نقاط کشور که باشید می توانید از خواص ویژه این ضدیخ بهره مند شوید. محافظت دمایی ضدیخ کاسپین مدل کولانت بین منفی 37 درجه سانتی گراد تا مثبت 112 درجه سانتی گراد است. ضدیخ کاسپین مدل کولانت 50/50 حجم 1.86 لیتری دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است: رادیاتور خودرو از زنگ زدگی، رسوب، خوردگی و خورندگی در امان می ماند. مطابق با استاندارد ملی ایران به شماره 338 تولید شده است و برای استفاده در خودروهای داخل کشور مناسب است. در فصل تابستان به عنوان مایع ضد جوش و خنک کننده موتور خودرو عملکرد فوق العاده ای دارد. با ترکیباتی که دارد از آسیب ها و هزینه های گزاف تعمیر خودرو جلوگیری می کند. با تمام این توصیفات، استفاده از این ضدیخ بسیار به صرفه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضد یخ خودرو پروفی کار مدل AQUA-TECH مقدار 1کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضدیخ و ضدجوش مدل «AQUA-TECH» تولید شرکت «پروفی کار» جهت استفاده در رادیاتور خودرو برای محافظت از قطعات دربرابر خوردگی و زنگ‌زدگی است. این محصول از گروه سیالات غلیظ مصرفی در انواع رادیاتورها و سیستم‌های خنک‌کننده‌ی موتور خودروهاست که به دلیل کیفیت بسیار بالا در دماهای بسیار پایین (40-) درجه و بسیار بالا (110+) کارایی و خاصیت خود را حفظ می‌کند. این محصول سازگار با رادیاتورهای آهنی و آلومینیومی خودروهای رایج در کشورمان تولید می‌شود؛ همچنین برای کلیه‌ی خودروهای بنزینی، دیزلی سبک و سنگین مناسب است. فرمول ویژه‌ی این محصول باعث حافظت از قطعات و آلیاژهای خاص رادیاتور، پمپ آب، محفظه و درپوش سیستم خنک‌کننده می‌شود. ضدیخ و ضدجوش پروفی کار AQUA-TECH با ترکیبی از مرغوب‌ترین پایه منواتیلن گلایکول از بهترین پتروشیمی‌ها به همراه مواد افزودنی برجسته با فرمولاسیون انحصاری پروفی تک آلمان تهیه شده است. استفاده از این محصول در فصل زمستان از یخ‌زدگی سیستم آب‌رسانی موتور جلوگیری کرده و در فصل تابستان از جوش آمدن سیستم خنک‌کننده آن جلوگیری می‌کند.AQUA-TECH تاثیر به‌سزایی در راندمان، کارکرد و طول عمر موتور دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ و ضدجوش کاسپین مدل کولانت 50/50 وزن 4 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضدیخ کاسپین مدل کولانت 50/50 حجم 3.86 لیتری جزء بهترین ضدیخ‌هایی است که می‌توانید برای خودروی خود تهیه کنید. ترکیبات موجود در آن، این محصول را مجهز به خواص فوق العاده ای از جمله ضد خوردگی، ضد زنگ و ضد رسوب کرده است. محدوده دمایی وسیعی که این ضدیخ مرغوب پوشش می دهد موجب می شود از این محصول در تمام فصل های سال به راحتی استفاده کنید. این ضدیخ نیاز به ترکیب شدن با آب ندارد. از لحظه ای که درب آن را باز کنید، آماده مصرف است. در سردترین نقاط کشور که باشید می توانید از خواص ویژه این ضدیخ بهره مند شوید. محافظت دمایی ضدیخ کاسپین مدل کولانت بین منفی 37 درجه سانتی گراد تا مثبت 112 درجه سانتی گراد است. ضدیخ کاسپین مدل کولانت 50/50 حجم 3.86 لیتری دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است: رادیاتور خودرو از زنگ زدگی، رسوب، خوردگی و خورندگی در امان می ماند. مطابق با استاندارد ملی ایران به شماره 338 تولید شده است و برای استفاده در خودروهای داخل کشور مناسب است. در فصل تابستان به عنوان مایع ضد جوش و خنک کننده موتور خودرو عملکرد فوق العاده ای دارد. با ترکیباتی که دارد از آسیب ها و هزینه های گزاف تعمیر خودرو جلوگیری می کند. با تمام این توصیفات، استفاده از این ضدیخ بسیار به صرفه است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید لاستیک خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضد یخ خودرو میتسوبیشی کد MMZ320210 حجم 4 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بهترین معیار برای انتخاب ضدیخ خودرو یا موتورهای متحرک توصیه سازنده موتور است. محصول پیش روی شما ضد یخ اورجینال شرکت «میتسوبیشی موتورز» که در دسته ضدیخ‌های پایه‌ی آلی قرار دارد. ضدیخ‌های پایه آلی برای موتور خودروها با تکنولوژی بالا توصیه شده است و فرمولاسیون آن در دسته‌بندی «تکنولوژی اسیدهای اورگانیک» یا (OAT) قرار می‌گیرد. این فرمول دارای طول عمر طولانی «لانگ لایف» یا (Longlife) است.در صورتی که سطح مایع منبع انبساط، عملکرد درب رادیاتور و ترموستات به طور متناوب بازدید شود و سیستم خنک کننده کاملا سالم باشد، می‌توان انتظار داشت این مایع عملکرد بسیار طولانی داشته باشد، البته توصیه می‌شود هر 100000 کیلومتر اقدام به تعویض آن شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ خودرو اورست کد 01 حجم 3.55 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضدیخ اورست با فرمولاسیون انحصاری با استفاده از بهتربن مواد اولیه تولید میشود و علاوه بر داشتن آزمایشگاههای مجهز تحت نظارت مداوم سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی میباشد و نمونه های زیادی به پژوهشگاههای معتبر ارسال و مورد آزمایش قرار میگیرد. ضدیخ اورست علاوه بر خواص عمومی ضدجوش و ضدخوردگی و ... که دارد تنها ضدیخ دارای نقطه انجماد 43- درجه سانتیگراد میباشد. این محصول با کیفیت سالهای متمادی در سردترین نقاط ایران مورد استفاده قرار میگیرد و با اطمینان کلیه رانندگان خودرو های سبک و سنگین از این محصول استفاده و مشتری خاص شده اند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز محلول ضدرسوب وخوردگی رادیاتور پارس کیمیا مدل PL1-100 حجم 1000میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماده ایمن ساز پارس کیمیا PL1-300 با تـرکیبات خاص خـود در ابتـدا با تشـکیل لایـه ای محافظ بر روی بدنه درون سیستم خنک کننده اتومـبیل مانع از پیشرفت خوردگی و رسوبات شده و سپس در چندین مـرحله شـروع به از بین بردن و حل کردن رسوبات و زنگـار درون سیستم می شود و رسوبات را مانند شکر در آب حل، ناپدید و بی اثر کرده و دیگر رسوبی تشکیل نخواهد شد و تا ۵ سال به همین شکل خواهد ماند. ماده ایمن ساز ضدرسوب و ضدخوردگی پارس کیمیا تنها دارنده کد ISIC3 از وزارت صنایع و معادن ایران است که توانی ۷ برابر قوی تر از شاخصه استاندارد جهانی را داراست. این محصول شگفت انگیز راه حلی دائمی برای از بین بردن رسوب و زنگار فعلی موجود در آب، بدون نیاز به تخلیه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز محلول شیشه شوی خودرو سیواکس مدل AF012 حجم 1400 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شیشه شوی سیواکس از قدرت تمیزکنندگی بالایی برخوردار بوده و بدون آسیب زدن به سطح شیشه می‌تواند آلودگی‌ها را تمیز کند. بدلیل TDS صفر مانع از تشکیل رسوبات میگردد.استفاده ازشیشه پاک‌کن موجب حرکت بهتر تیغه روی سطح شیشه خواهد شد. تمامی تولیدات شرکت سیواکس با توجه به آب و هوای ایران عزیز فرمولاسیون شده و به مشتریان آرامش خاطر میدهد که بهترین انتخاب را داشته باشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضد یخ بی ام دبلیو مدل 2020 حجم 1500 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضدیخ اورجینال برند بی ام و قابل استفاده برای انواع خودروهای بی ام و و بنز موجود در ایران که هم تا دمای 40- درجه سانتی گراد قابلیت ضد یخی خود را حفظ مینماید و علاوه بر قدرت ANTI FREEZE باعث جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی رادیات ، شیلنگ های ورودی و خروجی به آن میشود. همچنین این محصول عاری از هیچگونه نیترات میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضد جوش تاپ وان کد 90122 حجم 500 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خنک کننده برق ایده آل ترین حفاظت از ردیاتور در طول سال برای آب و هوای گرمسیری و گرمسیری است ، با فرمول منحصر به فرد برای افزایش عمر اجزای سیستم خنک کننده و با یک بسته افزودنی اختصاصی برای مبارزه با زنگ زدگی و خوردگی تقویت شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضد یخ خودرو کولکس مدل آلی حجم 1 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضد یخ و ضد جوش آلی کولکس (COOLEX) یک مایع خنک کننده غلیظ موتور با تکنولوژی پیشرفته OAT و بر پایه اتیلن گلایکول بوده و جهت استفاده در کلیه خودروهای سبک تولید گردیده است. این محصول مطابق استاندارد ملی ISIRI338 و استانداردهایی بین المللی ASTM D3306 و ASTM D6210 تولید شده و محافظ موتور خودرو در برابر انواع خوردگی می باشد.ضدیخ آلی کولکس پنج سال کارکرد مفید داشته و دارای خواص ضدجوش، ضد کف، ضد زنگ، ضد خوردگی است. این محصول عاری از نیتریت، نیترات، آمین، فسفات، سیلیکات و بورات برای جلوگیری از ایجاد رسوب می باشد. ترکیب 50 درصد این محصول با آب تا دمای 37- درجه سانتی گراد و ترکیب 33 درصد آن تا دمای 16- درجه سانتی گراد حفاظت را انجام می دهد. ضد یخ آلی کولکس به صورت خالص ارائه می گردد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضد یخ خودرو کولکس مدل آلی حجم 4 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضد یخ و ضد جوش آلی کولکس (COOLEX) یک مایع خنک کننده غلیظ موتور با تکنولوژی پیشرفته OAT و بر پایه اتیلن گلایکول بوده و جهت استفاده در کلیه خودروهای سبک تولید گردیده است. این محصول مطابق استاندارد ملی ISIRI338 و استانداردهایی بین المللی ASTM D3306 و ASTM D6210 تولید شده و محافظ موتور خودرو در برابر انواع خوردگی می باشد.ضدیخ آلی کولکس پنج سال کارکرد مفید داشته و دارای خواص ضدجوش، ضد کف، ضد زنگ، ضد خوردگی است. این محصول عاری از نیتریت، نیترات، آمین، فسفات، سیلیکات و بورات برای جلوگیری از ایجاد رسوب می باشد. ترکیب 50 درصد این محصول با آب تا دمای 37- درجه سانتی گراد و ترکیب 33 درصد آن تا دمای 16- درجه سانتی گراد حفاظت را انجام می دهد. ترکیب ضد یخ آلی کولکس به صورت خالص ارائه می گردد و امکان عرضه محصول در گالن 20 لیتری نیز وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ و ضدجوش خودرو ویرا مدل چهارفصل وزن 4 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضدیخ چهارفصل ویرا Viera، تهیه شده از بهترین مواد اولیه و دارای افزودنی‌های خاص برای جلوگیری از خوردگی اجزای داخلی خودرو می‌باشد. همچنین ضدیخ ویرا دارای خاصیت ضد کف، ضد رسوب بوده و با افزایش نقطه جوش در فصول گرم و کاهش نقطه انجماد در فصول سرد سال از رادیاتور خودرو محافظت می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ و ضدجوش خودرو ویرا مدل چهارفصل وزن 1 کیلوگرم بسته 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضدیخ چهارفصل ویرا Viera، تهیه شده از بهترین مواد اولیه و دارای افزودنی‌های خاص برای جلوگیری از خوردگی اجزای داخلی خودرو می‌باشد. همچنین ضدیخ ویرا دارای خاصیت ضد کف، ضد رسوب بوده و با افزایش نقطه جوش در فصول گرم و کاهش نقطه انجماد در فصول سرد سال از رادیاتور خودرو محافظت می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پودر نشت گیر رادیاتور خودرو آذران مدل R وزن 20 گرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پودر نشت گیر رادیاتور آذران سازگاری کامل با انواع مختلف ضدیخ ها داشته و برای جلوگیری سریع از نشت در رادیاتور ماشین و رادیاتور بخاری خودرو ها کاربرد دارد برای نتیجه بهتر محتوی بطری را در رادیاتور خودرو ریخته و به مدت 1 ساعت رانندگی کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ و ضدجوش موتورسیکلت مانیدا مدل GP حجم 1 لیتر مناسب برای هوندا CLICK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محلول از برند با کیفیت مانیدا ضد زنگ،ضدجوش،ضدیخ،ضدکف،ضد رسوب و محافظ سیستم خنک کننده موتور سیکلت می باشد COOLANT ضدیخ موتور سیکلت مانیدا با بطری ابی و سبز دارای استاندارد ملی 338 و فرمولاسیون مخصوص موتور سیکلت اماده مصرف بدون نیاز به افزودن اب و قرمز رنگ می باشد همچنین دارای تبادل گرمایی بالا و دارای فناوری اسید‌های ارگانیک OAT می باشد، این محلول مناسب برای تمام موتور سیکلتهای دارای رادیات سبک و سنگین YAMAHA SUZUKI KAWASAKI ، HONDA،VESPA ، DUCATTI ، KTM ، BMW،BENELLI از هوندا کلیک 125CC تا SUZUKI BKING1400CC است. کیفیت و تکنولوژی ساخت در این برند نسبت به برندهای ایرانی و چینی به مراتب بالاتر بوده و سیستم اب خنک موتور سیکلت شما را در سردترین و گرمترین نقاط کشور در بهینه ترین حالت قرار می دهد. خنک کردن مناسب موتور یکی از کارهای بسیار حساسی است که تاثیر مستقیمی روی عملکرد خودرو و عمر مفید موتور دارد. برای این منظور از سیالات خنک کننده‌ای مانند آب و ضدیخ‌ها استفاده می‌شود. محصول فوق را از لحاظ عملکرد می‌توان در گروه ضدیخ‌ها و ضدجوش‌ها قرار داد؛ با این تفاوت که از مزایای دیگری نیز برخوردار است. این ضدیخ خاصیتی محافظتی داشته و قادر است در مسیر حرکتی خود از بخش‌های فلزی و لاستیکی رادیاتور و سیستم خنک کننده‌ی خودرو محافظت کند. از جمله‌ی فواید محافظتی این محصول می‌توان به قابلیت‌های ضد زنگ، ضدخوردگی، ضد رسوب و ضد کاویتاسیون اشاره کرد. این محلول هیچ اثر زیان آوری برای سیستم خنک کننده‌ی موتورسیکلت ندارد و با ترکیبات ویژه‌ای که دارد دمای انجماد و جوش را دستخوش تغییر کرده است. این محلول تا دمای مثبت 112 درجه‌ی سانتی‌گراد جوش نمی‌آید و تا دمای منفی 37 درجه‌ی سانتی‌گراد دچار یخ زدگی نمی‌شود. این محصول را نباید با آب ترکیب کرد و شرکت «مانیدا» (Manida) آن را تحت عنوان مدل «GP» به بازار عرضه می‌کند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید خوشبو کننده ماشین به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ خودرو جی ال ایکس پلاس کد NG440 وزن 4 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضدیخ و ضد جوش جی ال ایکس پلاس جدید ترین محصول با فرمولاسیون پیشرفته و انحصاری متشکل از اتیلن گلایکول و مواد افزودنی مناسب جهت محافظت موتور خودرو در سخت ترین شرایط سرمایی، گرمایی ،خوردگی می باشد این محصول علاوه بر محافظت از تمام قطعات فلزی سیستم موتور شامل آلومینیوم مس چدن استیل و برنج با قطعات و واشر های لاستیکی سیستم سازگاری کامل دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ و ضدجوش موتور تیزرو صنعت مدل ZY40G5050 وزن 4 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محلول ضدیخ و ضد جوش برند تیزرو صنعت تهیه شده با فرمولاسیون جدید تقویت شده با مواد ضد خوردگی پیشرفته و خاصیت ضد زنگ زدگی و حلال رسوبات و جرمها می باشد . وظیفه اصلی این ضد یخ محافظت از دمای موتور خودرو میباشد تا در زمستان مانع یخ زدگی آب و ترکیدگی موتور و در تابستان مانع به جوش آمدن مایع خنک کننده گشته و در هر حالت مایع محافظ موتور را در بازه دمایی متعادل حفظ میکند و مانع آسیب به موتور و تجهیزات خنک کننده آن میگردد. علاوه بر این ، محلول شامل موادی است تا مانع خورندگی و زنگ زدگی داخل موتور شده و طول عمر موتور و راندمان آن را افزایش میدهد.این محلول در دو مدل 50 و 100 درصد جهت سهولت استفاده کاربری به بازار عرضه میگردد. مدل 100 درصد آن کاملا غلیظ بوده و جهت استفاده آن باید طبق جدول مندرج بر روی محصول آن را ترجیحا با آب رادیاتور تیزرو صنعت و یا آب مقطر خالص ترکیب نموده و استفاده نمایید. همچنین جهت سهولت ، مدل 50 درصد همین محصول توسط کارخانه بصورت آماده رقیق گشته و در اختیار مصرف کننده قرار میگیرد و فقط کافیست آن را داخل رادیاتور ریخته و استفاده نمایید.بهترین بازه زمانی استفاده از این محلول 3 سال یا پیمایش 50000 کیلومتر از طرف متخصصان تیزرو صنعت پیشنهاد میگردد.نکته مهم در استفاده از این محلول و کلا تمامی ضد یخها که باید حتما توسط مصرف کننده محترم رعایت گردد این است که نباید یک محصول ضد یخ با نوع دیگر ضد یخ سازنده متفاوت ترکیب گردد و پیشنهاد میگردد قبل از استفاده حتما داخل رادیاتور را کاملا خالی کرده و با آب رادیاتور یا آب مقطر شستشو داده و سپس محلول را داخل رادیاتور بریزید.همچنین کارشناسان تیزرو صنعت آماده پاسخگویی به سوالات شما از طریق تلفن ، پیامک و سایت بوده و در صورت نیاز ، حتما راهنما و پاسخگوی شما خواهند بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ خودرو کاسپین مدل چهارفصل وزن 4 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضدیخ خودرو کاسپین مدل چهارفصل مقدار 4 کیلوگرم- ضد یخ کاسپین، استاندارد با فرمولاسیون پیشرفته ، قابل استفاده در کلیه خودرو های سواری و وسایل نقلیه سنگین بوده و مصرف آن در کلیه فصول سال توصیه می گردد. با نقطه انجماد 37- درجه سانتیگراد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ امید رهپو کد 867 حجم 1 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضدیخ امیدرهپو گلپایگان ، با فرمولاسیون پیشرفته و بر پایه ترکیبات مونواتیلن گلیکول و ادتیو نانو کاملا سازگار با قطعات فلزی و پلاستیکی کلیه خودرو ها بوده و از این قطعات بخوبی در برابر خوردگی محافظت مینماید. این ضدیخ با مواد اولیه مرغوب و مواد افزودنی با کیفیت مطابق با استاندارد 338 ملی ایران و4 ایزو بین المللی از المان با نقطه انجماد 39- درجه و نقطه جوش 110 درجه با بالاترین محافظت از خوردگی با بهترین کیفیت در کشور تولید و جهت مصرف در کلیه خودروهای سواری و ماشین های سنگین توصیه شده است.ضدیخ امید رهپو براساس آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید گردیده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدزنگ رادیاتور اس ام تی مدل 2322 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول با پوشش دهی یک دست که داخل سیستم گردش اب ایجاد میکند از زنگ زدگی که باعث کثیف شدن رادیاتور و پوسیدگی قطعات میشود جلوگیری نمونده و باعث استقامت فلز در برابر هر گونه اسیب دیدگی میباشد با استفاده از ضد زنگ پوشش دیگر نیاز به اب رادیاتور نیست طریقه مصرف : قبل از مصرف اب رادیاتور را عوض کرده یا سیستم را رسوب زدایی کنید سپس بطری را تکان داده و داخل رادیاتور بریزید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ خودرو فیروزگام کد F1 حجم 1000 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مناسب برای تمامی خودرو ها محتوی 1 لیتر مایع ضدیخ غلیظ خودرو این محصول جهت استفاده با درصد نوشته شده در روی محصول باید با آب مخلوط و سپس مورد استفاده قرار گیرد. در حال حاضر موتور خنک سازها و ضدیخ های شرکت کیافرین، با دو نوع تکنولوژی : محتوی مواد معدنی بازدارنده خوردگی با نام تجاری فیروزگام و مواد آلی بازدارنده از خوردگی با نام تجاری کیاکولنت تولید می گردد، ترکیب یک به یک آب با ضدیخ های فیروزگام 18154 دارای نقطه جوشC °112و نقطه انجماد C° 37- می‌باشد. طبق اعلام شرکت سازننده، این محصول بنا به شرایط استفاده و مقاومت در برابر انجماد قابلیت ترکیب با آب به میزان 10 تا 50 درصد را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ و ضدجوش خودرو سینولکس مدل Defrost حجم 900 میلی‌لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سینولکس Defrost مایع ضدیخ، ضدجوش و ضدخوردگی مناسب برای تمام فصول سال است که برای حداکثر حفاظت از رادیاتور خودروها تحت شرایط کارکرد سخت فرموله شده است. سینولکس Defrost با استفاده از MEG باکیفیت بسیار عالی و موادافزودنی ارگانیک تولید شده است که از خوردگی و رسوب جلوگیری می نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نشتی گیر و رسوب زدای رادیاتور خودرو ایراس مدل K350 حجم 250 میلی لیتر بسته دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نشت گیر رادیاتور و گردش آب خودروهای بنزینی و دیزلی ایرانی و خارجی، محصول شرکت پدیده پلیمر شیمی که با فرمول انحصاری و نانو در دست تولید می باشد، این محصول جهت جلوگیری از نشت آب در سیستم گردش آب خودرو رادیاتور،واترپمپ،سرسیلندر و ترک های میکرو میلیمیری سیلندر می باشد، هر عدد تا نهایت 20لیتر آب را پوشش میدهد، نحوه استفاده : حداکثر با 20 لیتر آب مخلوط و به هنگام سرد بودن موتور به مخزن آب رادیاتور اضافه شود، جهت عملکرد بهتر حداقل 10 دقیقه خودرو روشن و بخاری در حالت ماکزیمم قرار گیرد، پس از آن می توانید از آب رادیاتور و ضدیخ جهت اضافه کردن به رادیاتور استفاده نمایید. رسوب زدا نوع: جرم گیر رادیاتور و سیستم خنک کننده موتور خودرو - مناسب برای: تمامی خودروهای بنزینی و دیزلی - کاربرد: تمیز کننده جرم ورسوب از بخشهای داخلی رادیاتور آب ، بخاری و مسیرهای آبی سیلندر - پاکسازی تمامی قطعات و بخشهای داخلی رادیاتور و سیستم خنک کننده از انواع جرم و رسوب - بهبود دهنده راندمان حرارتی و عملکرد بهتر بخاری خودرو پس از جرمگیری رادیاتور توسط این محصول - مورد تایید کارخانجات مشهور تولید کننده اتومبیل از قبیل بنز، پورشه، بی ام دبلیو، آئودی، ولوو و غیره - محصول شرکت پدیده پلمیر شیمی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آب رادیاتور جهان شیمی کد AR22 حجم 3 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آب رادیاتور جهان شیمی تولید شده با جدیدترین فرمولاسیون روز دنیا می باشد.همچنین مناسب و مطابق با تمامی ضدیخ های ایرانی و خارجی و ضدیخ های پایه الکی و روغنی است و قابلیت محافظت تا دمای بالا و همینطور مناسب برای ماشین های سبک و سنگین می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ ارشام مدل چهار فصل حجم یک لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضدیخ ارشام به شما در تنظیم موتور در دمای خیلی پایین کمک می کند.ضدیخ ارشام ضمن محافظت از اجزاء موتورشما در برابر خوردگی,از موتور شما دربرابر یخ زدگی محافظت میکند وبااز بین بردن گرمای اضافی نقش مهمی در حفظ تعادل گرمای موتور دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ خودرو آرشام مدل X22 حجم 950 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سوپر ضدیخ و ضدجوش ارشام محصولی از شرکت پدیده پلیمر شیمی میباشد که دارای قابلیت خنک کنندگی ، ضد یخ زدگی ، ضدجوش و ضد رسوب است.همچنین از یخ زدن آب داخل مخزن در دمای بسیار پایین یا جوشیدن در دمای بسیار بالا جلوگیری می کند.ضدیخ ارشام همچنین دارای نشان استاندارد با فرمولاسیون پیشرفته جهت استفاده کلیه خودرو ها و قابل استفاده در تمامی فصول. همچنین در تولید این ضدیخ از پایه روغن استفاده شده.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدیخ پتراک کد 04 وزن 4 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

واحد تولید ضدیخ  شرکت تعاونی کارکنان پتروشیمی شازند با نام تجاری پتراک،به بهره برداری رسید. استفاده اختصاصی از (MEG ON GRADE )تولیدی شرکت پتروشیمی شازند(اراک) به همراه باکیفیت ترین افزودنی های(اروپایی) از نقاط قوت محصول تولیدی میباشد

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا