نکات مهم خرید چادر مسافرتی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

اگر قصد دارید یک چادر مسافرتی تهیه کنید ادامه مطلب را بخوانید. (به همراه پادکست و ویدئوکست)

چادر مسافرتی یکی از مهم ترین وسایلی است که در گردش خانوادگی یا گردش تک نفره و یا دوستانه مورد نیاز هر گردشگر و یا طبیعت گردی می باشد، اگر شما هم طبیعت را دوست دارید و مثل من از آن لذت می برید پیشنهاد میکنم این مطلب را تا انتها مطالعه نمائید. یک چادر مسافرتی خوب باید بتواند در همه شرایط آب هوایی از شما در برابر باد، باران یا هوای سرد و گرم محافظت کند لطفا با مقاله چادر مسافرتی،نکات مهم خرید چادر مسافرتی به همراه قیمت و خرید آنلاین با نکته خرید همراه باشید.

هنگام انتخاب چادر مسافرتی خوب باید تمام عوامل تاثیر گذار بر عملکرد آن را با دقت بررسی کنید، از مهم ترین عواملی که باعث می شود شما بهترین چادر مسافرتی مورد نیاز خود را تهیه نمائید، اغلب جنس چادر مسافرتی، نوع آن و همچنین وزن و اندازه آن می باشد.

از آنجا که چادر مسافرتی از آن دسته از کالایی می باشد که تقریبا هر خانواده یک یا نهایتا دو بار نسبت به خرید آن اقدام می کند باید هنگام تهیه آن به نکات مهم بیشتری دقت نمود تا از خرید خود پشیمان نشوید و ضرر مالی را نیز تحمل نکنید. لطفا نکته خرید را در طول مدت این مقاله همراهی نمائید.

نکته خرید پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چادر مسافرتی ویدئوکست این مقاله را نیز در ادامه ببینید.

چادر مسافرتی چیست و چه کاربردی دارد

چادر مسافرتی یا همان خیمه به زبان عربی وسیله مهمی است که هنگام مسافرت های کوتاه مورد نیاز شما می باشد، اغلب از چادر مسافرتی برای استراحت های موقتی در حد چند ساعت یا نهایتا یکی دو شب استفاده می شود، از کاربردهای دیگر چادر های مسافرتی استفاده از آن ها در پیکنیک روزهای جمعه همراه با خانواده می باشد که محل امنی برای استراحت فرزند و همسر شما به شمار می رود، چادرهای مسافرتی برزنتی و نایلونی و پلی استر از مهم ترین انواع چادر های کنونی در بازار می باشند. لطفا دقت کنید بهترین چادر مسافرتی برای شما چادری است که مخصوص آب و هوایی که قصد مسافرت به آن را دارید طرحی شده باشد.

انواع چادرهای مسافرتی از نظر شکل ظاهری

چادرهای مسافرتی  به شکل حرف A انگلیسی (A-Frame) :
این چادر های به شکل حرف A انگلیسی هستند و اغلب برای نهایتا دو نفر یا زوج مناسب هستند، بهترین نوع این چادرها که در بازار کمیاب هم هستند به چادرهای امریکایی معروف هستند.

چادر مسافرتی تونلی (Tunnel Tent) :
این نوع چادر های که در پادکست هم به آنها اشاره شده است برای افراد زیاد بهترین چادر مسافرتی به حساب می آیند

چادر مسافرتی گرده ماهی (Ridge Tent) :
چادری مثلثی با دو تیرک عمودی می باشد که سقف آن آزاد و بسیار مقاوم است. هنگام وزش باد و استفاده طولانی باید با طناب به زمین محکم شوند.

 چادر مسافرتی گنبدی (Dome Tent) :
به خاطرشکل گنبدی سقف آن به این اسم معروف شده است. نصب راحتی دارد و با عبور تیرک قابل انعطاف و سبک از داخل آستین چادر برپا می شود.به علت کم حجم بودن،ارزان بودن،وزن کم و راحتی حمل جزو پرفروش ترین چادرها هستند.ارتفاع گنبد بر آسیب پذیری این چادر هنگام باد موثر است هرچه بلند تر باشد آسیب پذیر تر است.

نکات مهم هنگام خرید چادر مسافرتی 

ظرفیت چادر
هرگاه که قصد خرید یک چادر مسافرتی را دارید در اولین مرحله باید به این موضوع فکر کنید که چه تعداد از افراد می خواهند آن را استفاده کنند بنابراین ظرفیت در انتخاب چادر بسیار مهم است که با کف آن سنجیده می شود در ضمن وسایل همراه خود را در نظر بگیرید.

ارتفاع چادر
چادرها باید ارتفاع مناسبی در رابطه با نوع مصرف خود داشته باشند. به عنوان مثال چادرهای خانوادگی ارتفاعی بیشتر برای ایستادن و چادرهای کوهنوردی فاقد همچین ارتفاعی می باشند.

وزن چادر
قبل از خرید وزن آن را چک کرده و همیشه در نظر داشته باشید جایی که برای سفر و نصب چادر انتخاب کرده اید نزدیک اتومبیل تان نخواهد بود. بنابراین چادر با مناسب ترین وزن را برای استفاده انتخاب نمائید.

جنس چادر
بیشتر این چادرها از نوعی پولیمر (مواد پلاستیکی) تولید شده‌اند. اما میزان تراکم و کشش بین مولکولی آنها متفاوت است که باعث تفاوت مورد مصرف این چادرها می‌شود. بنابراین به جنس آن دقت کرده و موارد مصرف را در نظر بگیرید.

ضخامت جدار چادر مسافرتی
بسیاری از گردشگران و در رابطه با جنس دیواره های چادر سفر مشکل دارند چون که اکثر چادرهای مسافرتی دارای ضخامتی نازک هستند که در هنگام شب، داخل چادر دیده می شود. بهتر است که دیواره آن دولایه باشد تا حریم خصوصی تان در زمانی که در آن ساکن شده اید، حفظ شود. این موضوع زمانی که چادر مورد استفاده خانواده است از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. می توانید در زمان خرید از فروشنده بخواهید که یک مدل از آن را برای تان باز کند.

سیستم تهویه مناسب چادر مسافرتی
وجود پنجره بر روی چادر الزامیست چون که موجب می شود تا نور کافی به داخل چادر بتابد و موجب تهویه هوا شود. پنجره ها باید دارای محافظ باشند تا از ورود حشرات جلوگیری کنند.

نصب آسان چادر مسافرتی
بیشتر چادرهای مسافرتی خانوادگی دارای لوازم جانبی زیادی مثل میز، صندلی و بخصوص میله‌های نگهدارنده چادر هستند، اما استفاده از این وسایل نیازمند تمرکز یا دانستن قوانین خاصی نیست. با این امتیاز هرچه نصب چادر ساده‌تر باشد شرایط بهتری برای شما فراهم خواهد شد.

مقاومت و کیفیت کف چادر مسافرتی
کف چادر باید بیشتر از قسمت های دیگر در برابر آب و یا خراشیدگی مقاومت داشته باشد. فشاری که بر اثر وزن و حرکت افراد در کف چادر ایجاد می شود، می تواند آب را وارد فضای داخلی کند و این دلیل اصلی پوشش جداره ی چادرها با لایه های مختلف اورتان است.

بهترین مارک چادرهای مسافرتی ایرانی و خارجی

برندهای ایرانی چادر مسافرتی :
چادر مسافرتی هلال، چادر مسافرتی ساینا، چادر مسافرتی فخر ایران، چادر مسافرتی سافاری

برندهای خارجی چادر مسافرتی :
برند هاسکی – Huski، برند کلمن – Coleman، برند فرینو – Ferinno و…

بهترین کشور سازنده چادر های مسافرتی که در اغلب کالا ها هم نامی بین نام های تولید کننده دارد همان امریکا میباشد، بنابرین این چادر های مسافرتی امریکایی بهترین نوع چادر ها میباشند.


متن پادکست

سلام، به نکته خرید خوش آمدید! نکته خرید مجله اینترنتیه که ما در هر برگ از اون نکات مهم خرید یکی از کالاهای مورد نیاز زندگی کنونی رو برای شما توضیح میدیم.در این برگ از نکته خرید میخواهیم در مورد نکات مهم خرید چادر مسافرتی – نکته خرید با هم دیگر صحبت کنیم

همونطور که میدونین چادر مسافرتی یکی از لوازمیه که در هر سفری اعم از سفر کوتاه یک روزه یا سفر طولانی چند روزه حتما لازممون میشه و چه در هوای بارونی یا هوای گرم میتونه باعث بشه از سفرمون بیشتر لذت ببریم، خب با این تعاریف به نظر شما وقتی که قصد خرید چادر مسافرتی رو داریم باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ لطفا این پادکست 5 دقیقه ای رو میهمان من باشید.

نکات مهم یک چادر چیا میتونن باشن :

خلاصه کلام پیشنهاد این پادکست از نکته خرید به شما عزیزان از لحاظ جنس چادر پلی استر و از لحاظ نوع و شکل هم چادر چهار فصل هستش، چون یه ضرب المثل انگلیسی هست که میگه اینقدر فقیر نیستم که جنس ارزان بخرم.

ماهم به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم هیچوقت کیفیت رو فدای قیمت نکنین. بخصوص برای لوازمی که یکبار میخرینشون.


نکته آخر

کاربر گرامی تیم تحقیقاتی نکته تمام سعی خود را بر آن دارد تا علاوه بر فراهم کردن مجموعه ی کاملی از کالاهای مورد نیاز زندگی روزمره برای شما عزیزان، مقالات کاملی با عنوان نکات مهم هنگام خرید را نیز منتشر نماید.

چقدر ما را دوست دارید؟
ضمن تشکر فراوان از مطالعه ی مقاله چادر مسافرتی،نکات مهم خرید چادر مسافرتی به همراه قیمت و خرید آنلاین لطفا با اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی ما را در انتشار مقالات بیشتر یاری دهید و همچنین با گذاشتن نظر در مورد همین مقاله در پایین صفحه ما را به ادامه این راه تحقیقاتی گسترده امیدوارتر کنید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چادر 2 نفره و 2 پوششه به منظور محافظت در برابر شرایط بیرونی طراحی شده است و دارای ساختار گنبدی خود ایستاده می باشد. این چادر مقرون به صرفه تمام آزمایش های دوام و ضد آب را در شرکت کچوا پشت سر گذاشته است و شما می توانید با انتخاب این چادر مناسب ترین اردوگاه را برای خود انتخاب کنید.توصیه می شود از تشک های با حداکثر عرض 65 سانتی متر استفاده کنید. استفاده از تشک بادی ضخیم تر از 6 سانتی متر با این چادر توصیه نمی شود زیرا باعث کاهش فضای قابل زندگی می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کالا دارای یک درب و سه پنجره میباشد ابعاد چادر 250x250 و ارتفاع 210 است جنس آن برنو ضد آب و کف آن ضخیم است در قسمت درب و پنجره ها توری حریر ریز بافت کار شده است داخل چادر یک جیب و بند آویز سقف کار شده است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول مناسب توالت و حمام یا اتاق پرو سیار می باشد. تولید شده از تفلون ضخیم و ضدآب در ابعاد 140x140 ارتفاع 210 می باشد. دارای یک درب بزرگ و یک هواکش توری دار است.درب و هواکش توسط زیپ بسته می شود. (این محصول کف ندارد) داخل چادر یک جیب و یک بندآویز سقف برای قرار دادن دوش و یک بندآویز دیواره برای قرار دادن حوله یا لباس کار شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر ملی برگرفته از چادر ساده ایرانی است با این تفاوت که دارای آستین هایی بلند برای بیرون آوردن دست ها می باشد و جلوی آن با دکمه های مخفی بسته می شود و نسبت به چادر دانشجویی حالتی اندامی تر دارد. طراحی این چادر به نوعی است که بانوان بتوانند هنگام انجام امور روزمره،آزادی و راحتی بیشتری داشته باشند. اگر چادر شما به قدری فضا نداشته باشد که کیف دستی را در زیر چادر حمل کنیم و مجبور شویم کیف را روی چادر بر روی شانه بیاندازیم ، برجستگی بدن را نمایان کرده و از حالت حجاب خارج میشود که البته مدل موجود در فروشگاه شهر حجاب گشادی مناسب را دارد. این چادر به دلیل اینکه در بین خانم های کارمند مورد استقبال واقع شده به چادر اداری نیز نامیده می شود‏.‏ این چادر از پارچه کرپ حریر اسود تولید و تقدیم میگردد. پارچه حریر اسود استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 500 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر نماز طلاکوب طرحدار، بسیار لطیف و سبک مناسب فصل بهار و تابستان میباشد. جنس این چادر الیاف نخی است که بسیار خوش ایست، نرم و سبک و یک انتخاب عالی برای خانمهای شیک پسند میباشد. این نوع چادر از روی سر سور نمیخورد و ایستایی فوق العاده ای روی سر دارد. چروک نمی شود و آبرفت نیز ندارد. دوخت آن نیز کلاسیک می باشد. قد این کار 170 سانتی متر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ین مدل چادر مدلی بسیار محبوب و پر فروش بین خانم های جوان است که شباهت بسیاری به چادر ساده ایرانی داشته با این تفاوت که برای بیرون آوردن دستها، شکافهایی در نظر گرفته شده که بانوان بتوانند بدون بهم زدن فرم چادر ،براحتی از دو دست خود برای انجام کارهایی از قبیل حمل کیف و یا گرفتن دست کودک استفاده نمایند .این چادر مچ دار بوده و بنحوی تعبیه شده که تاحدی جایگزین ساق دست خواهد شد. کن کن ندا پارچه در شرکت ALOEWA کره جنوبی با بهترین الیاف تولید شده که در حال حاضر مرغوبترین جنس ندا میباشدپارچه ای بسیار نرم و لطیف و با بافت متراکم که عنوان با کیفیت ترین جنس ندا در بازار را از آن خود کرده است.این پارچه چروک نمیشود و در برابر نخ کش شدن بسیار مقاوم است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر عبایی ، چادر جده و عبا همگی اسامی یک چادر می باشند و این چادر پرفروش نکات بسیار مهمی برای خرید دارد که دانستن آن ها برای همه خریداران واجب است و در ادامه به آن ها پرداخته ایم. چادر عربی اصیل (ویژگی های جنس پارچه، وِیژگی های مدل و نکات مهم خرید) ← ❶ ویژگی های پارچه (کرپ پنج ستاره): پارچه کرپ 5 ستاره علاوه بر ویژگی پارچه های کرپ خوب (سبکی و مقاومت در برابر نخ کش شدن) دارای ویژگی های خاص دیگری است که باعث شده ما اون رو یکی از بهترین پارچه های بازار بدونیم. ویژگی های خاص پارچه: 1)عمر بالا ← این پارچه با توجه به بافت خوب و پرتراکم، عمر زیادی دارد. 2)بسیار مشکی ← این پارچه از کیفیت رنگ خوبی برخوردار بوده و در مقایسه پارچه های چادری دیگر این کیفیت رنگ و مشکی بودن معلوم و قابل تشخیص است. 3)کاملا ضد پرز ←این پارچه در بین پارچه های کرپ و مات جزو معدود پارچه هایی است که میزان پرزگیری آن تقریبا صفر می باشد. ❷ ویژگی های مدل: 1)این مدل در بین مدل های مختلف چادر بیشترین پارچه را مصرف می کند و وزن نسبی بیشتری دارد. 2)در حال حاضر پر فروش ترین مدل چادر مشکی است. 3)این چادر در قسمت پایین و بغل دارای چین خوردگی های بسیار زیبا و خاصی است که تعداد این چین خوردگی ها به دوخت درست و اصولی چادر بستگی دارد. ❸ نکات مهم برای خرید ← نکته اول: مراقب باشید اسم های زیاد در بازار شما را گیج نکند چون متاسفانه گاهی چادر های پر فروش با چند اسم در بازار فروخته می شوند و معمولا تفاوتی در مدل و دوخت آن ها نیست و اگر تفاوتی هم داشته باشند، این تفاوت جزئی می باشد مانند: تفاوت در کش سر یا کش جلوی چادر (کش جلوی چادر در بازو قرار گرفته و باعث می شود جلوی چادر شما بسته شود). نکته دوم: اگر تا به حال از چادر عربی استفاده نکرده اید از پارچه های سنگین استفاده نکنید چون این چادر به دلیل داشتن قواره نسبتا زیاد، از چادر هایی مثل چادر ملی و دانشجویی ،سنگین تر بوده و پارچه بیشتری مصرف می کند (پارچه کرپ 5 ستاره جزو پارچه های سبک است). نکته سوم: حتما دقت کنید که قسمت حلقه ی دست چادر به درستی دوخته شده باشد و کوتاه نباشد چرا که اگر این قسمت کوتاه یا بد دوخته شود، نه تنها حجاب آن کم می شود بلکه با کم شدن تعداد چین خوردگی های کنار چادر، زیبایی چادر هم تحت تاثیر قرار می گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل چادر بسیار راحت و شیک که در هنگام عرضه آن به بازار به یکی از پرطرفدارترین مدل های چادر تبدیل شد.برش این چادر برگرفته از چادر لبنانی میباشد با این تفاوت که آستین دار و به واسطه همین تفاوت راسته تر از چادر لبنانی شده است. بر روی سر این چادر یه قاب 5 الی 8 سانتی دوخته شده که به زیبایی چادر افزوده است. کن کن ندا پارچه یکی از بهترین جنس های کن کن بوده که در شرکت کره جنوبی با بهترین الیاف تولید شده و در حال حاضر مرغوبترین جنس ندا میباشد .پارچه این مدل کاملا مات،سبک، نرم و لَخت بوده و تحت هیچ شرایطی چروک نمیگردد و درصد نخکش شدن آن صفر میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر بحرینی مدل MA-SHMS258-BAH19.15CAN-ME به جهت راحتی و آزادی شبیه ترین مدل به عبایی بوده، با این تفاوت که یک آستین مچی به آن افزوده شده است . پارچه آن از بهترین الیاف تولید شده که در حال حاضر مرغوبترین جنس کن کن میباشد.پارچه ای بسیار نرم و لطیف و با بافت متراکم می باشد. این پارچه خیلی کم چروک میشود و در برابر نخ کش شدن مقاوم است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر ایرانی یا همان چادر سنتی از قدیمی ترین و مرسوم ترین چادرهای مشکی و متداول در بین خانم ها می‌باشد.این نوع چادر یکی از پرطرفدار ترین هاست.بی‌گمان خانم های غیر چادری هم یک چادر معمولی در کمد اتاقشان دارند و در موقعیت های مناسب از آن استفاده خواهند کرد.به اعتقاد اکثر خانم ها این مدل چادر ساده و شیک بوده، حجاب مناسبی دارد و هیچگاه از مد افتاده نمی‌شود.اما بی‌تردید یکی از مهم ترین دلایل علاقه مندی به این مدل چادر ها نمایش متناسب و خوش فرم اندام مصرف کنندگان است.این چادر با پارچه ی کرپ درجه 1 دوخته و تقدیم می‌گردد.پارچه کرپ بسیار مشکی و مات است با تراکم و ضخامت بالا که به هیچ عنوان چروک و نخ‌کش نمی‌شود و بسیار مقاوم است.لازم ب ذکر است که به طور کلی چادر شامل 6سایز بصورت150_155_160_165_170_175سانتیمتر می‌باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می‌شود(توصیه می‌شود در صورت استفاده از کفش پاشنه دار یک سایز بزرگتر انتخاب شود).

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر لبنانی همانگونه که از نامش مشخص است از سبک چادر های عربی می باشد که بیشتر در کشور های لبنان و فلسطین مورد استفاده می باشد ، این چادر همانند سایر چادر های عربی از عرض زیادی بهره مند است و گشادی و راحتی خاصی دارد و به دلیل داشتن مچ های 15 سانتی که به نوعی حالت آستین دارند آزادی عمل در کارهای روز مره را برای بانوان محجبه فراهم نموده است. چادر لبنانی داری کاپ روی سر (جایگزین هد) جهت عدم خروج موها از زیر چادر می باشد. همچنین جلوی چادر با زیپ مخفی بسته شده تا آزادی عمل ویژه ای برای بانوان فراهم کند. امکان استفاده از کیف در زیر چادر فراهم است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر حجاب جلابیب شهر حجاب دارای آستین های زیپ دار، زیپ مخفی جلوی چادر و جیب داخلی آن است. چادر حجاب طوری طراحی شده که نیاز به سرکردن روسری یا مقنعه و پوشیدن مانتو و ساق دست ندارد و خودش به تنهایی حجاب شما را کامل می کند. این چادر دارای یک شبه مقنعه است که شما را از سر کردن روسری بی نیاز می کند. این مقنعه کاملا به چادر دوخته شده و با بغل کردن کودک یا در اثر باد تکان نمی خورد و محکم روی سرتان می ماند و می توانید مقنعه را با توجه به صورت تان تنظیم کنید. آستین چادر جلابیب هم طوری طراحی شده که خودش ساق دست دارد و با یک زیپ مخفی کیپ می شود و نمی گذارد آستین حرکت کند و دست تان پیدا شود. جیب مخفی که در داخل چادر طراحی شده شما را از کیف دست گرفتن بی نیاز می کند. چون می توانید وسایلی مثل کیف پول و موبایلتان را در آنها جا بدهید. این چادر از پارچه کرپ حریر اسود تولید و تقدیم میگردد. پارچه حریر اسود استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 500 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر حجاب جلابیب شهر حجاب دارای آستین های زیپ دار، زیپ مخفی جلوی چادر و جیب داخلی آن است. چادر حجاب طوری طراحی شده که نیاز به سرکردن روسری یا مقنعه و پوشیدن مانتو و ساق دست ندارد و خودش به تنهایی حجاب شما را کامل می کند. این چادر دارای یک شبه مقنعه است که شما را از سر کردن روسری بی نیاز می کند. این مقنعه کاملا به چادر دوخته شده و با بغل کردن کودک یا در اثر باد تکان نمی خورد و محکم روی سرتان می ماند و می توانید مقنعه را با توجه به صورت تان تنظیم کنید. آستین چادر جلابیب هم طوری طراحی شده که خودش ساق دست دارد و با یک زیپ مخفی کیپ می شود و نمی گذارد آستین حرکت کند و دست تان پیدا شود. جیب مخفی که در داخل چادر طراحی شده شما را از کیف دست گرفتن بی نیاز می کند. چون می توانید وسایلی مثل کیف پول و موبایلتان را در آنها جا بدهید. این چادر از پارچه کرپ کن کن ژرژت تولید و تقدیم میگردد. پارچه کرپ کرپ کن کن ژرژت استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 600 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد که پشت پارچه کرپ و روی آن کن کن می باشد. پارچه کن کن اصولا مقداری بسیار کمی براق و مجلسی و بسیار شیک می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر نماز طلاکوب طرحدار با و جنس الیاف نخی بسیار خوش ایست، نرم و سبک یک انتخاب عالی برای خانمهای شیک پسند میباشد. این نوع چادر از روی سر سور نمیخورد، چروک نمی شودو آبرفت نیز ندارد. دوخت آن نیز کلاسیک می باشد. قد این کار 170 سانتی متر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر نماز سه بعدی مدل گل ناز با زمینه طوسی روشن و جنسی با الیاف طبیعی گیاهی یک انتخاب بسیار با کیفیت، زیبا و خاص که میتوانید از آن در مجالس و مهمانی ها نیز استفاده کنید. جنس این پارچه بسیار با کیفیت، نرم و لطیف (سوپر سافت) میباشد و روی سر به زیبایی می ایستد. این چادر اصلا بدن نما نیست و قد آن نیز 170 سانتی متر است. از دیگر نکات مثبت این چادر میتوان به طرح جدید، لطافت فوق العاده و عدم چروک پذیری آن نیز اشاره کرد. این چادر با توجه به جنس بسیار با کیفیتی که دارد، از دوام بالایی برخوردار است و شما عزیزان میتوانید طولانی مدت از این چادر زیبا استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر معمولی یا همان چادر سنتی، یکی از پرطرفدارترین‌هاست. بی‌گمان خانم‌های غیرچادری هم یک چادر معمولی در کمد اتاقشان دارند و در موقعیت‌های مناسب از آن استفاده خواهند کرد.به اعتقاد اکثر خانم‌ها این مدل چادر ساده و شیک بوده، حجاب مناسبی به همراه داشته و هیچگاه از مد افتاده نمی‌شود. اما بی تردید یکی از مهمترین دلایل علاقه مندی به این مدل چادرها نمایش متناسب اندام مصرف کنندگان است، متناسب و خوش فرم.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بدون شک این مدل چادر پر طرفدار، انتخاب بانوانی است که به تازگی پوشش چادر را انتخاب کرده‌اند، زیرا علاوه بر شباهت ظاهری با  مانتوهای گشاد و بلند، به علت داشتن آستین، آزادی عمل بیشتری را  فراهم خواهد آورد.  چادر ملی برگرفته از چادر ساده ایرانی است با این تفاوت که دارای آستین هایی برای بیرون آوردن دست ها می باشد و جلوی آن با دکمه های مختلفی بسته می شود و نسبت به چادر دانشجویی حالتی اندامی تر دارد. طراحی این چادر به نوعی است که بانوان بتوانند هنگام انجام امور روزمره، آزادی و راحتی بیشتری داشته باشند. بر روی آستین این مدل گل و نگین کار شده است که باعث زیبایی و مجلسی شدن چادر شده است. سوپر رویال حریرالاسوداین پارچه یکی از بهترین جنس های کرپ- سوپر رویال حریرالاسود- بوده که در شرکت ALOEWA کره جنوبی با بهترین الیاف تولید شده و در حال حاضر مرغوبترین جنس حریرالاسود میباشد .پارچه این مدل کاملا مات،سبک، نرم و لَخت بوده و تحت هیچ شرایطی چروک نمیگردد و درصد نخکش شدن آن صفر میباشد.توجه:لازم به ذکر است که حجاب حدیث نسبت به کیفیت اجناس خود متعهد بوده و حسن سابقه خود را با بکارگیری پارچه های ارزان قیمت چینی و درجه دو کره به خطر نمی‌اندازد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر لبنانی همانگونه که از نامش مشخص است از دسته چادر های عربی می باشد. این چادر مثل سایر چادرهای عربی از گشادی قابل قبول و چین خوردگی زیبایی برخوردار است و به دلیل گشادی و راحتی خاصی که دارد و با داشتن آستین های دو لایه 15 سانتی که به بالا سر نمی خورند و کشیده نمی شوند، آزادی عمل در کارهای روز مره را برای بانوان محجبه فراهم نموده است‏.‏

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به این چادر لبنانی آستین دار یا عربی اندامی گفته میشود.چادر دارای نقاب روی سر با عرض 4 سانت است و دارای کش.آستین چادر از بالای آرنج تا مچ دست میباشد.از این مدل چادر میتوان در پیاده روی های طولانی مدت استفاده کرد و مناسب بانوان شاغل و دانشجو میباشد.استفاده از کیف و کوله پشتی بسیار راحت است.جلوی چادر دارای بندینک میباشد که به هم گره خورده و باعث میشود جلوی چادر بسته شود(در صورتی که از این بندینک استفاده نمیکنید به راحتی میتوان آن را قیچی کرد).جنس چادر از ندا درجه یک کره ای میباشد که نسبت به نمونه های ندا دیگر از کیفیت بالایی برخوردار است و مقاومت بالایی نسبت به نخ کش شدن دارد.چروک نمیشود،رنگ نمیدهد،پرز و مو نمیگیرد و بعد از شستشو نیازی به اتو ندارد.توصیه میشود در هنگام شستشو از آب سرد،شامپو خمره ای داروگر و نصف استکان نرم کننده استفاده شود که طول عمر پارچه را دو برابر میکند.شستن با ماشین لباسشویی با دمای زیر 40 درجه و گردش 400 دور در دقیقه مشکلی ندارد.طول پارچه استفاده شده در این چادر 2/5 متر و عرض 174 میباشد که از قد 150 تا 160 هیچ گونه درزی در پشت چادر ندارد و از قد 165 به بالا فقط یک درز کوچک پشت پا در قسمت پایین چادر میخورد.لیز نمیخورد،گرم نیست و پارچه دارای بافت ریز میباشد که ریزش بسیار خوبی روی سر دارد. بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر نماز مدل ملی که با داشتن آستین مچ پرنسسی بعلاوه چانه و کش سر، بسیار مناسب برای نماز بوده و پوشیدگی کاملی ایجاد می کند این چادر با بهترین پارچه نمازی تولید کارخانه بروجرد و توسط ماهرترین خیاطان دوخته و آماده می‌شود. راحتی و پوشیدگی کامل هدف از تولید این چادر برای بانوان عزیز می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از تولیدات اسنوهاوک چادر دونفره اسنوهاوک مدل دیسکاوری کد ST020 با طراحی حرفه ای و پیشرفته ی نیمه هلالی دوطرفه می باشد که مناسب چهار فصل تهیه شده است. داخل این چادر کوهنوردی دریچه هایی جانبی برای گردش یا جریان هوا تعبیه شده است که باعث می شود رطوبت و گرمای شدید داخل چادر از آن خارج شود. بست های عبور تیرک به صورت خارجی ساخته شده است که باعث راحتی و نصب و ثبات چادر می شود. قابل ذکر است که نصب و راه اندازی این چادر کوهنوردی دو نفره به حدی راحت است که در کمتر از 5 دقیقه می توان آن را به خوبی متصل و راه اندازی کرد. از دریچه ورودی این چادر اسنوهاوک می توان به عنوان سایه بان استفاده کرد. جنس رویی این چادر از پارچه ضد آب است که در شرایط بارانی عملکرد خوبی از خود نشان می دهد و همچنین با طراحی دو لایه مناسب کوهنوردی در ارتفاعات بالا می باشد و کاملا در برابر باد مقاوم و مستحکم می باشد. درب های چادر نیز در برابر باد، بارندگی و آفتاب بسیار مقاوم می باشند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همانطور که می دانید یکی از وسایل بسیار ضروری در هنگام سفرهای طبیعتگردی به همراه داشتن چادر می باشد تا علاوه بر اینکه بتوانید در داخل آن به استراحت بپردازید، در هنگام باد و باران و نیز در روزهای آفتابی در مقابل اشعه مضر خورشید از خود محافظت کنید و ساعات خوشی را در کنار خانواده و دوستان بگذرانید. چادر سه نفره Sundome 3 با نصب و راه اندازی آسان و وزنی مناسب می تواند گزینه ای بسیار ایده آل برای طبیعتگردان باشد. این چادر دارای ساختار گنبدی شکل با فریمی بسیار مقاوم بوده که به مقاومت چادر در برابر وزش باد تا سرعت 56 کیلومتر بر ساعت کمک خواهد کرد. از ویژگی های این چادر می توان به سیستم WeatherTec اشاره کرد که با وجود درزهای کاملا بسته شده، از نفوذ باران به داخل جلوگیری می کند تا در هنگام بارش باران با خیالی آسوده و بدون نگرانی از خیس شدن، به داخل چادر رفته و از تماشای باران لذت ببرید. داشتن Rainfly یا همان پوش دوم مجزا از ویژگی های منحصر به فرد این محصول می باشد که باعث محافظت بیشتر در برابر شرایط آب و هوایی سخت می شود. این پوش از جنس پلی استر taffeta 68D و ضدآب تا 600 میلی متر بوده و با نصب آن نه تنها مقاومت چادر در برابر نفوذ باران و رطوبت به داخل افزایش می یابد، بلکه باعث می شود در مقابل اشعه خورشید نیز مقاومت بیشتری ایجاد کند تا در فصول گرم از نفوذ این اشعه به داخل چادر و در نتیجه گرم شدن فضای داخلی جلوگیری شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمپانی ونگو در سال 1966 در غرب اسکاتلند فعالیت خود را آغاز کرد. این کمپانی داستان تاریخی طولانی در زمینه تولید تجهیزات طبیعت گردی دارد و تلاش کرده است که خلاقیت و نوآوری چشمگیری در زمینه تولید محصولات خود داشته باشد و امروزه مردم در سراسر دنیا از محصولات آن ها استفاده می کنند. ونگو با تولید چادر با تکنولوژی AirBeam (بادی) برای سفرهای بیرونی انقلاب بزرگی ایجاد کرد که تنها در عرض چند دقیقه می توان این چادرها را نصب کرد و از این تکنولوژی در سایبان ها، چادرها و دیگر محصولات خود به گونه ای استفاده کرد که با تمام وسایل نقلیه سازگاری داشته باشد. در گذشته خانواده ها هنگامی که به تعطیلات می رفتند احساس آرامش و راحتی را در سفرهای خود نداشتند که این کمپانی با تولید محصولات هوشمند با وزن سبک و در ابعاد کوچک که در شرایط آب و هوایی مختلف ثبات و مقاومت بسیار خوبی دارند و هم چنین با تولید کیف های مخصوص برای حمل و نقل آن ها حس اطمینان و آرامش را به مردم ارائه کرد و آن ها را از وسایلی مانند کوله پشتی و ... برای بردن چادرهای خود استفاده می کردند راحت کرد. امروزه مردم تجهیزات ونگو را می توانند در هنگام دوچرخه سواری کوهستانی، پیاده روی روی تپه یا هر جای دیگری که می روند به راحتی با خود برده و از تعطیلات خود لذت ببرند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

- ساخته شده از پارچه ی برنو با استحکام بالا - ضد آب (سقف از رو) - به همراه جیب داخلی(محل قرار دادن سوِیچ و مدارک و...)-8 عدد گیره مهار، برای آب و هوای طوفانی - زیپ درب ورودی دوطرفه و شماره 10(دنده درشت ترین زیپ)-دارای پشه بند برای درب و تمامی پنجره ها - دارای 2 عدد پنجره بزرگ و مجهز به توری محافظ برای جلوگیری از نفوذ حشرات - نوار ابریشم - کفه ی ضخیم و ضد آب - ارتفاع بلند - دارای هواکش برای تهویه هوای داخل چادر- بند سقفی بمنظور آویز نمودن چراغ روشنایی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی برنو سان ساخته شده از جنس برزنت شمعی با بافت پلی استر که در برابر خراش و بارندگی مقاومت بسیار خوبی دارد.جایگاه فنر از جنس نوار ابریشم ساخته شده است که در برابر سایش مقاومتی بسیار خوبی دارد.چادر فنری برنو سان دارای سه عدد پنجره و یک درب ورودی بزرگ که دارای پشه بند است.زیپ های شماره درب از نمره 10 به کار رفته است که دوام و طول عمر خوبی دارد.جنس کفه چادر از کانتنیری تولید شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از جمله تغییرات این است که تیرک ها به آلومینویم تغییر یافته و همچنین اصلاحات دیگری در زیره چادر ایجاد شده است. اگر قصد طبیعت گردی یا شب مانی در طبیعت را دارید، یکی از نیاز ضروری تان یک چادر مناسب است. انتخاب این چادر به پارامتر های مختلفی بستگی دارد. اولین مورد به تعداد افرادی که با شما همسفر هستند. مثلا اگر 3 نفر هستید. احتمالا به یک چادر 3 نفره یا 4 نفره نیاز دارید. که معلولا به آن چادر 3 پلاس هم گفته می‌شود. در هرصورت اگر قصد خرید یک چادر کوهنوردی و طبیعت گردی برای تعداد سه نفر به بالا را دارید؛ چادر پکینیو مدل c2004 یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. چادرهای ساخت شرکت پکینیو از لحاظ قیمت در دسته با کیفیت و مقرون به صرفه قرار دارند. شکی نیست که چادرهایی مثل هاسکی،فرینو، نورث فیث و دیگر برندهای اروپایی کیفیت بیشتری از چادرهای کله گاوی دارند، اما با توجه به قیمت های نجومی شان با نرخ دلار و یوروی امروز، بسیار به صرفه است که یک چادر نسبتا با کیفیت ولی با قیمتی به صرفه را خریداری کنیم.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی 8 نفره مناسب طبیعت گردی و کمپینگ می باشد . این محصول از جنس برنو است که این جنس ضد آب و مقاوم در برابر نورخورشید و باد است . دارای یک در ، دو پنجره و یک هواکش است. کف چادر ضداب و ضخیم است .ابعاد چادر 250x250 ارتفاع 210 است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی 8 نفره اپکس مناسب طبیعت گردی و کمپینگ می باشد . این محصول از جنس برنو است که این جنس ضد آب و مقاوم در برابر نورخورشید و باد است . دارای یک در ، دو پنجره و یک هواکش است. کف چادر ضداب و ضخیم است .این محصول را تنها با برند A.APEX خریداری نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی Apex ازبهترین و باکیفیت ترین پارچه حال حاضر برای دوخت چادر یعنی از پارچه برنو و با اسکلت بندی فنری قوی تولید شده است .و ضد آب می باشد .گنجایش چادر 8 نفره ذکر شده ولی طوری طراحی شده که گنجایش تا ده نفر نشسته را به راحتی در خود جای می دهد .ارتفاع آن بلند و دو متر می باشد و ابعاد آن 2.5 متر عرض و 2.5 متر طول می باشد. چادر اسکلتی از سه پنجره با پشه بند تولید شده و درب ورودی آن نیز دارای پشه بند است .کف این چادر ضخیم می باشد.شایان ذکر است کیف و کاور با کیفیت و جادار به همراه چادر عرضه خواهد شد. این محصول را با برند A.APEX خریداری نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی برنو 12 نفره آپکس ، مناسب طبیعت گردی و کمپینگ می باشد. این چادر دارای یک در و سه پنجره است . و یه کیف ست همرنگ و همجنس نیز دارد . در قسمت در و پنجره ها توری حریر درجه یک کار شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر محبوب FRESH&BLACK مجدد توسط تیم مهندسین شرکت کچوا باز تولید و با امکانات بیشتر تولید گردیده. این چادر 2 پوش با فن آوری های به روز دنیا تولید گردیده و با قابلیت پارچه سیاه خود در آفتاب ظهر هم گرما را به داخل چادر انتقال نمیدهد و از شما در برابر نور خورشید محافظت می کند و خوابی آرام در محیطی خنک را برای شما فراهم می کند. این چادر با ساختار گنبدی خود ایستاده را می توانید بعد از نصب به راحتی مه منطقه مناسب کمپین خود انتقال دهید

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر تک نفره قایقی آپکس در ابعاد 220x110 در ارتفاع 100 است. این چادر دارای قلاب نگهدارنده درب و پنجره میباشد و نواری کار شده ابریشم است.زیپ کار شده 5 و دوخت های آن دوبار دوخت و محکم است.کف این محصول ضخیم و دارای توری حریر درجه یک میباشد. دارای 4 قلاب D که هنگام وزش باد چادر را محکم نگه میدارد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی 4 نفره مناسب طبیعت گردی و کمپینگ می باشد . این محصول از جنس برنو است که این جنس ضد آب و مقاوم در برابر نورخورشید و باد است . دارای یک در ، دو پنجره و یک هواکش است. کف چادر ضداب و ضخیم است .ابعاد چادر 200x200 ارتفاع 200 است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی TAYSIZ ازبهترین و باکیفیت ترین پارچه حال حاضر برای دوخت چادر یعنی از پارچه برنو و با اسکلت بندی فنری قوی تولید شده است .و ضد آب می باشد .گنجایش چادر 8 نفره ذکر شده ولی طوری طراحی شده که گنجایش تا ده نفر نشسته را به راحتی در خود جای می دهد .ارتفاع آن بلند و دو متر می باشد و ابعاد آن 2.5 متر عرض و 2.5 متر طول می باشد. چادر TAYSIZ از سه پنجره با پشه بند تولید شده و درب ورودی آن نیز دارای پشه بند است .کف این چادر ضخیم می باشد.شایان ذکر است کیف و کاور با کیفیت و جادار به همراه چادر عرضه خواهد شد .

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل