نکات مهم و راهنمای خرید ساک و چمدان به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ساک و چمدان باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

سفر یکی از اتفاقات دلپذیر زندگیست که همانقدر که جذاب و جالب است می تواند استرس های خود را داشته باشد . یکی از مواردی که باعث کاهش استرس و دل نگرانی می شود داشتن چمدان و ساک مسافرتی مناسب و بادوام می باشد چرا که تمام لوازم مورد نیاز سفر را در آن جای داده و هر آن باید نگران چرخها ، زیپ ، دسته وبدنه آن بود که از هم جدا نشود و سفر را تلخ نکند . پس انتخاب یک چمدان یا ساک مسافرتی خوب خیلی در سفر موثر است. بنابراین در این مطلب از نکته خرید، سعی بر آن داریم تا نحوه انتخاب و خرید ساک و چمدان مسافرتی را به شما همراهان گرامی بیاموزیم. لطفا تا انتها همراهمان باشید.

انواع چمدان

جنس بدنه مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده دوام یک چمدان است. چمدان‌ها از لحاظ جنس بدنه به دو نوع سخت و نرم دسته بندی می شوند:

انواع چمدان با جنس سخت

ABS: این جنس نوعی پلیمر ترموپلاستیکِ مورداستفاده در صنعت چمدان‌سازی است که به‌دلیل وزن سبک و قیمت ارزان جنس پرمصرفی در این صنعت می باشد. اما به یاد داشته باید که ABS جنس انعطاف‌پذیری نیست و ممکن است براثر فشار یا ضربه شدید آسیب ببیند. بنابراین می توان اینگونه بیان کرد که دوام نچندان طولانی دارد.

پلی‌کربنات: پلی‌کربنات هم نوعی پلیمر ترموپلاستیکیِ پرمصرف در صنعت چمدان‌سازی است. چمدان‌های این جنسی به‌دلیل تنوع رنگی بی‌نظیرشان محبوبیت زیادی دارند. از ویژگی های این جنس می توان به دوام بالا، وزن سبک و البته قیمت بالای آنها اشاره کرد.

پلی‌پروپیلن: پلی‌پروپیلن هم مانند ABS و پلی‌کربنات نوعی پلیمر ترموپلاستیکی است. با این تفاوت که در صنعت چمدان سازی استفاده کمتری از آن می شود. پلی‌پروپیلن جنس نسبتا انعطاف‌پذیری است اما در حد پلی‌کربنات نیست ولی می توان گفت که از ABS منعطف‌ترند. درکل چمدان‌های پلی‌پروپیلنی از لحاظ کیفیت بین ABS و پلی‌کربنات قرار می‌گیرند. قیمت‌شان هم به چمدان‌های ABS نزدیک‌تر است.

آلومینیوم: ازآنجاکه ساخت چمدان با آلیاژ آلومینیوم هزینه‌های تولید را بالا می‌برد، این جنسِ به‌خصوص تا حد زیادی با روی کار آمدن مواد سخت اما ارزان‌تر جایگزین شده است. در عین حال هنوز هم چمدان‌های با قاب آلومینیوم جزو محصولات لوکس محسوب شده و طرفداران خاص خودشان را دارند. ازجمله شناخته‌شده‌ترین برندهای سازنده چمدان‌های این جنسی می‌توان به ریمووا اشاره کرد.

در ادامه بخوانید: خرید ساک و چمدان 

انواع چمدان با جنس نرم

پلی‌استر: پلی‌استر از خانواده پلی‌کربنات‌ها و ساخته‌شده از الیاف مصنوعی بوده و قیمت ارزان در کنار کیفیت و دوام مطلوب از ویژگی های این گونه چمدان ها می باشد.

نایلون بالیستیک: نایلون بالیستیک از جنس الیاف نایلون بوده که با پارچه‌های نایلونی معمولی فرق دارد. چمدان‌های این جنسی علاوه ‌بر اینکه بسیار بادوام‌و مقاوم اند، تمیزکردن‌شان هم سخت نیست اما تنوع رنگی محدودی دارند.

نایلون کوردورا: کوردورا نوع دیگری از نایلون است که تا حدی به نایلون بالیستیک شباهت داشته و تفاوتشان در این است که چمدان‌های جنس کوردورا در برابر سایش مقاوم‌ترند. اما از لحاظ مقاومت در برابر پارگی به پای بالیستیک نمی‌رسند.

سایر جنس‌ها

برزنت: این چمدان ها امروزه معمولی ترین نوع چمدان با وزن کم می باشند که چندان ضدآب نبوده و اگر در جای مرطوب نگهداری شود، با بوی بد آن نمی توانید کنار بیایید. هرچند لوازم و لباس های شما داخل آن چمدان ها خیس نمی شود اما رطوبت نفوذ کرده داخل آن باعث بوی نامطبوعی در لباس ها و وسایل شما خواهد شد.

چرم: چمدان های چرمی همراهان قدیمی و گرانقیمت مسافران سراسر جهان هستند و همواره جایگاه مشخص و محکمی میان مسافران دارند. اگر از تمام محاسن و البته پرستیژ این نوع از چمدان ها بگذریم که برای مسافران لوکس و شیک پوش بسیار مهم است، می توانیم به وزن و البته هزینه بالای خرید این گروه از چمدان ها به عنوان عیوب آن نام ببریم. به همین دلیل باعث شده تا بسیاری از مسافران عادی از خرید این گونه از چمدان ها چشمپوشی کنند.

در ادامه بخوانید: خرید ساک و چمدان 

انواع ساک و یا کیف ورزشی

کیسه‌های ورزشی: کیسه‌های ورزشی سبک و برای افرادی کاربردی اند که از وسایل کمتری برای تمرین استفاده می‌کنند. این کیسه ها عموما از جنس چرم و کتان تولید می‌شوند و مورد علاقه ورزشکاران هستند. از نظر جا، فضا و جیب‌های مناسبی داشته و در رنگ‌بندی متنوع اند. هنگام باز و بسته کردن با کشیدن بند قسمت دهانه‌، کیسه کاملا بسته می‌شود.

کیف‌های دوفل: این نوع کیف ها در گروه کیف‌های سنتی جای می گیرند. با جنسی از کرباس، ظاهری شبیه استوانه و دو دسته دارند و گزینه‌ی قابل قبولی برای حمل وسایل ورزشی‌ زیاد محسوب می شوند.

ساک‌ ورزشی رودوشی: این گروه از ساک‌های ورزشی با جنسی از چرم و کتان ورزشکاران زیادی را به خود علاقه مند کرده اند. این ساک ها فضای خوبی برای جاسازی وسایل در اختیارتان قرار می دهند. همچنین برای حمل روی شانه یک بند و دو دسته نیز دارند.

کوله‌ی ورزشی: معمولا این دسته از کیف‌ها دارای جنس کتان و نایلون می باشند. با ایجاد فضای کافی برای ورزشکارانی کاربردی اند که دوست دارند در عوض حمل ساک با دست یا یک شانه، آن را بر پشت خود قرار داده تا راحت‌تر در سفر، کوهنوردی، طبیعت گردی و … حرکت کنند.

نکات مهم هنگام خرید ساک و چمدان

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید ساک و چمدان گفته شد، می توانید ساک و چمدان مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ساک و چمدان ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساک ورزشی برزنتی ،زیبا جادار و سبک مناسب استخر باشگاه کوهنوردی و 

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چمدان های 3 عدد هایبورگ با کیفیت ساخت بالا ضد ضربه ضد خط و خش استفاده از مواد 100 درصد پلی کربنات /tpu+pa درجه یک المینیونم هواپیمایی در دستگیره ها ضد ضربه ضد سرقت ضد اب / زیپ ضد سرقت دوبل نمره 10 همرنگ با رنگ بدنه سایز کوچک را داخل هواپیما هم میتونید ببرید برند هایبورگ در قلب اروپا کشور آلمان شهر هامبورگ تاسیس شده است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

RONCATO نام برندی از محصولات کیف وچمدان است که شهرت جهانی آن در"Made in Italy" خلاصه میشود.طراحی ایتالیایی، نوآوری در فرایندهای تولید ،تنوع وکیفیت محصولات RONCATO این برند را به عنوان برترین آغازگر تولید کیف،کوله ، چمدان و اکسسوری درایتالیا معرفی نمود.سابقه این برند به سال 1940 برمیگردد که فعالیت تولید چمدان به شکل صنعتی ازسال 1970شروع نمود. RONCATO طی دهه های گذشته با تحول درساخت و طراحی درانواع رنگ ها و اجناس ازجمله پلی استر،پلی پرو پیلن،پلی کربنات خودرادرزمره برترین عرضه کنندگان کالا قرارداده است. ازجمله نوآوری های این برند میتوان به مواردی مانند تولیدوبه کارگیری دسته ارگونومیک،استفاده از ترکیب پلی پروپیلن و لوکس پلی کربنات وافزودن چرم درتولیدات این برند اشاره کرد. RONCATO باداشتن سبک ترین چمدان های پلی کربنات در جهان "ساخته شده در ایتالیا" نام خودرادراین صنعت متمایزنموده است. با گذشت سالها ، RONCATO به نمادی از چمدان های "Made in Italy" در سراسر جهان تبدیل شده است و چمدان های ایتالیایی آن سبک ترین و قوی ترین در جهان به حساب می آیند. امروزه کالاهای RONCATO در فروشگاه های منحصرا RONCATO،مولتی برندها و دپارتمان استورها در بیش از 100 کشور جهان و ایران و در هر پنج قاره درحال عرضه و فروش میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف خلبانی سولو مدل S 6800 از پارچه جودون با تراکم بافت بالا، بسیار مقاوم و محکم می باشد. دسته ترولی این محصول چهار استپ با طراحی بسیار مناسب از جنس آلیاژ مرغوب آلومینیوم ساخته شده است، که بسیار مقاوم می باشد. چرخ های این محصول از جنس مواد با کیفیت PU و پلاستیک بوده که فوق العاده روان و با کیفیت هستند و به صورت چهار چرخ گردان 360 می باشد. زیپ این محصول نمره ده می باشد و قفل رمزی ساده می باشد. طراحی داخلی کیف خلبانی سولو دارای یک فضای اصلی و در قسمت درب آن یک فضای جای لپ تاپ حباب دار در ابعاد 39x35x4 و تا لپ تاپ 15.6 اینچ وجود دارد و در کناره ها در هر طرف دو بند وجود دارد که توسط سگک باز و بسته می شود که قسمت درب فضای اصلی زمانی که بندها بسته باشد مانع از رسیدن درب به زمین می شود. در قسمت پشت این محصول جای اسم دارد و قسمت جلوی کیف خلبانی سولو به گونه ای می باشد که به راحتی می توانید لوازم خود را به صورت تفکیکی در جیب های جلوی محصول بگذارید و جیب های جلو این امکان را می دهد که لوازم خرده ریز به راحتی در دسترس شما باشد. دسته بالای این محصول بسیار راحت و برای استحکام دسته در بدنه دوخت شده است که بسیار محکم و مقاوم می باشد. این محصول مناسب برای سفرهای اداری و کوتاه و بهترین گزینه برای داخل کابین هواپیما می باشد. از آنجایی که چمدان های زیپی یا نرم یا سافت (Soft) که جلوی محصول جیب دارد و یا افزایش حجم دارد، زمانی که بار گذاشته می شود و چمدان سنگین می شود و یا زیپ افزایش آن باز می شود ممکن است تعادل چمدان در مواقعی در حالت ایستاده بیفتد، دلیل این اتفاق این هست که چرخ به سمت داخل چمدان می باشد و برای رفع این مشکل باید مقداری چمدان را به سمت خود حرکت داد تا جهت چرخ رو به بیرون قرار بگیرد تا از افتادن جلوگیری شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چمدان خلبانی از چرم طبیعی گاو درجه یک ساخته شده و دست دوز می باشد ، چرم گاوی چاپ پریما خورده و مدل و زیبایی خاصی به چرم داده هست و باعث استحکام چرم در مقابل ضربه گردیده است ، داخل کیف آستر رویال کار شده است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر شما نیاز داشته باشید تا در زمان ورزش وسایل زیادی را با خود همراه داشته باشید به ساک ورزشی مناسب و جاداری احتیاج دارید که تمام وسایل شما در آن به راحتی جا بگیرد. ساک ورزشی نایکی مدل Training Small و استفاده از فضایی بسیار بزرگ به شما کمک کرده است تا بتوانید بدون این‌که ساک‌های متعددی را همراه خود داشته باشید تمام وسایل مورد نیاز خود را در یک ساک ورزشی به راحتی جا دهید. شما با استفاده از فضای داخلی به حجم 15 لیتر ساک ورزشی نایکی مدل Training Small می‌توانید علاوه بر این‌که تعداد زیادی از وسایل مور نیاز خود در ورزش را همراه داشته باشید.محفظه مخصوص نگه‌داری کفش در این ساک ورزشی به شما این امکان را داده است تا بتوانید کفش خود را در این ساک ورزشی همراه داشته باشید و با استفاده از این محفظه از کثیف شدن سایر لوازم خود در اثر برخورد با کفش‌تان نیز جلوگیری کنید. ساک ورزشی نایکی مدل Training Small با بهره‌گیری از فضای داخلی مناسب، رویه برزنتی، محفظه مخصوص نگه‌داری کفش و جیب کناری می‌تواند انتخابی بسیار مناسب برای شما باشد تا با آن تمامی وسایل مورد نیاز خود را برای ورزش همیشه با خود همراه داشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چمدان خلبانی لیوزکینگ مدل 9813 سایز بزرگ تولید شده توسط شرکت لیوزکینگ تحت لیسانس ایتالیا در کشور چین تولید می گردد. این محصول در سایز 18اینچ ابعاد 23x45x50 سانتی متر است .دارای رنگ سرمه ای،دسته آلومینیمی بسیار سبک, 4چرخ‌جداشونده با قابلیت چرخش 360 درجه, زیپ دوبل، محل نوشتن نام و اطلاعات شخصی و برای جنس رویه آن از برزنت با کیفیت ضد آب استفاده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مزیت‌های کیف‌های خلبانی نسبت به سایر کیف‌ها و چمدان‌ها قابلیت حمل در کابین هواپیما است که راحتی و لذت سفر را برای مسافر فراهم می‌کند این کیف به نسبت اکثر چمدان‌ها سایز کوچک‌تری داشته و به دلیل داشتن محل نگهداری لپ‌تاپ‌ یک گزینه خوب برای سفرهای کاری و دانشجویی است. محل نگهداری لپ‌تاپ‌ این محصول می‌تواند لپ‌تاپ‌هایی تا ۱۵ اینچ را در داخل خود جای داده و به دلیل داشتن ساختار فومی تا حد زیادی از ‌لپ‌تاپ شما در برابر ضربات محافظت کند. این مدل دو دسته در بالای خود دارد که یکی برای حمل به صورت دستی و دیگری که به صورت تلسکوپی بوده و برای حمل با استفاده از چرخ‌ها تعبیه شده است. اندازه این دسته تلسکوپی را با فشردن دکمه‌ای که بر روی خود دارد می‌توان تغییر داده و به اندازه دلخواه رساند.این کیف خلبانی دارای محفظه ای برای نگهداری کارت اعتباری و مدارک ومحلی مخصوص برای نگهداری موبایل است و دارای طراحی مناسب و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است که شما را از خرید راضی نگه می‌دارد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چمدان سونادا مدل سان لایت کد 97761 از بهترین مدل های سری cs ساخت شرکت سونادا محصول کشور ژاپن می باشد که از نوع جنس پلی پیرو پیلن (pp) می باشد که به دلیل انعطاف بالا صد درصد نشکن در برابر ضربه و پرتاب می باشد جنس دسته ترولی این چمدان تیتان است و دارای چهار چرخ گردان 360 درجه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

RONCATO نام برندی از محصولات کیف وچمدان است که شهرت جهانی آن در;Made in Italy; خلاصه میشود.طراحی ایتالیایی، نوآوری در فرایندهای تولید ،تنوع وکیفیت محصولات RONCATO این برند را به عنوان برترین آغازگر تولید کیف،کوله ، چمدان و اکسسوری درایتالیا معرفی نمود.سابقه این برند به سال 1940 برمیگردد که فعالیت تولید چمدان به شکل صنعتی ازسال 1970شروع نمود. RONCATO طی دهه های گذشته با تحول درساخت و طراحی درانواع رنگ ها و اجناس ازجمله پلی استر،پلی پرو پیلن،پلی کربنات خودرادرزمره برترین عرضه کنندگان کالا قرارداده است. ازجمله نوآوری های این برند میتوان به مواردی مانند تولیدوبه کارگیری دسته ارگونومیک،استفاده از ترکیب پلی پروپیلن و لوکس پلی کربنات وافزودن چرم درتولیدات این برند اشاره کرد. RONCATO باداشتن سبک ترین چمدان های پلی کربنات در جهان ساخته شده در ایتالیانام خودرادراین صنعت متمایزنموده است. با گذشت سالها ، RONCATO به نمادی از چمدان هایMade in Italy; در سراسر جهان تبدیل شده است و چمدان های ایتالیایی آن سبک ترین و قوی ترین در جهان به حساب می آیند. امروزه کالاهای RONCATO در فروشگاه های منحصرا RONCATO،مولتی برندها و دپارتمان استورها در بیش از 100 کشور جهان و ایران و در هر پنج قاره درحال عرضه و فروش میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساک ورزشی یکی از لوازم مهمی است که ورزشکاران برای حمل وسایل موردنیاز خود استفاده می‌کنند. ساک و کیف ورزشی در انواع و رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شود که افراد با توجه به سلیقه و کاربرد، ساک مناسب خود را انتخاب می‌کنند. این محصول برای حمل بطری آب، انواع خوراکی، لباس و کفش ورزشی استفاده می‌شود. ساک ورزشی گرانیت اکوییپمنت مدل «Amazon»محصولی از برند گرانیت است که بدنه‌ای از جنس برزنت دارد. وزن این ساک سبک بوده و حمل‌ونقل آن راحت است. این ساک دستی، زیپ‌دار بوده و دارای دو بند در اطراف ساک جهت حمل آن در دست است. محصول فوق دارای دو دسته است و وجود بند دوشی آن را بسیار کاربردی کرده‌است. ویژگی قابل توجه مدل ذکرشده قابلیت شست‌و‌شو است و دیگر نگران کثیف شدن آن در تمرینات ورزشی خود نخواهیدبود. طراحی ساده و شیک و رنگ‌بندی متفاوت، توجه بسیاری از خریداران و ورزشکاران را به خود جلب می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساک ویکتوریا سکرت مناسب برای همه رشته های ورزشی و نیز مسافرت می باشد. استایل این ساک ورزشی اسپرت و رسمی به گونه ای است که هم برای محیط های ورزشی و هم برای مسافرت قابل استفاده می باشد .این ساک در سایزی استاندارد دارای یک درب بزرگ زیپ دار در قسمت رویی است که به راحتی حداکثر وسایل لازم برای رفتن به باشگاه و یا سفر را می توانید در آن جای دهید.جنس این محصول از ساتن ضخیم و مقاوم می باشد.این محصول دارای بند بلندی است که به کناره‌های آن متصل می‌شود. این بند قابلیت تغییر طول دارد و حمل دوشی ساک را برایتان امکان‌پذیر می‌سازد. یکی از خصوصیات جالب این کیف فضای مخصوص برای قرار دادن کفش است که این فرصت را به شما میدهد که لباس های مرطوب یا کفش خود را در فضای جدا گانه قرار دهید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چمدان مارک پارتنر میباشد و جنس بدنه این کالا از پلی پروبلین تولید شده و همین موجب شده تا در مقایسه با سایر جنس‌ها، استحکام و انعطاف پذیری بالایی داشته باشد.پلی پروپیلن به نسبت دیگر شبه پلاستیک‌هایی که در ساخت چمدان مورد استفاده قرار می‌گیرد محکم‌ترین بوده و همین موضوع باعث می‌شود تا بتوان با خیالی راحت از این محصول برای سفرهای خود استفاده کرد.از مزایا این چمدان داشتن 8 عدد چرخ است که باعث شده علاوه بر حمل آسان به راحتی روی زمین بچرخد. این چمدان دارای 2 عدد دستگیره در قسمت بالا و طرفین و 1 عدد دستگیره تلسکوپی است. در داخل چمدان یک محفظه برای قرار دادن و تفکیک لباس زیر از سایر البسه وجود دارد. این چمدان پارتنر در زیر خود دارای چهار چرخ دوبل بوده که قابلیت چرخشی 360 درجه‌ای دارند و به همین دلیل می‌توان به راحتی چمدان را در صورت سنگین بودن هم به سادگی بر روی سطوح هموار جابه‌جا کرد. این چرخ‌ها همچنین به صورتی تولید شده‌اند که در زمان چرخش از خود صدایی ایجاد نمی‌کنند و باعث می‌شود تا حرکت چمدان بی‌صدا باشد.قابلیت جدا شدن را نیز دارا میباشند

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر برای سفرهای کاری یا شخصی یا خانوادگی به دنبال یک ست چمدان هستید ما به شما چمدان 4 عددى رونکاتو مدل 413470 را پیشنهاد میکنیم . ازویژگی های بارز این چمدان ابعاد مناسب ، استحکام ، وجود چرخ و دسته ترولی قوی ، دارای جنس پروپیلن ضد ضربه که هنگام تحویل بار در فرودگاه ، جابجایی و ... موجب آسیب یا شکستن بدنه نخواهد شد . از دیگر مزایای این چمدان زیپ دوبل (ضد سرقت ) ، دسته استیل دارای مقاومت بالا abs ، چرخ دوبل محکم ، قفل TSA بین المللی میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای تولید این محصول (C100) از جنس ریبس استفاده شده که علاوه بر وزن کم از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است که تحمل وزن حدودا 30 کیلوگرم را دارد. پشت آن یک بند نواری وجود دارد که میتوان برای نصب آن روی چمدان استفاده کرد. ضد آب بودن یکی دیگر از ویژگی های آن است و در آخر قابلیت شست و شوی محصول به دفعات متعدد بدون کوچکترین تغییر یکی از مهم ترین اصول در تولید این محصول بوده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دسته کاملا استیل می باشد.چهار چرخ دبل و چرخ ها جدا شده است.جنس پارچه برزنت دو لایه خارجی می باشد.دارای جای لباس خیس-جای لباس خشک-زیپ افزایش حجم-قبل ضد سرقت و TSA بین المللی-کاور دار می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از لذت‌هایی که در انسان در طول عمر خود تجربه می‌کند، سفر است. برای یم سفر خوب یکی از وسایلی که حتما به آن احتیاج خواهید داشت چمدان است. چمدان پارتنر مدل EST2000 سایز کوچک دارای وزن 2.6 کیلوگرم است و دارای چهار عدد چرخ است که قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. جنس چرخ این محصول از لاستیک و پلاستیک بوده که باعث کاهش صدا خواهد شد.دسته این محصول به صورت عمودی تا طول 50 سانتی‌متر افزایش می‌یابد. دسته این محصول قابلیت ضد لغزش بودن دارد تا به هنگام حمل طولانی بر اثر تعریق، چمدان از دست شما لیز نخورد. یکی از معضلاتی که هنگام سفر با آن روبرو خواهید شد، به هم ریختن وسایل و لباس به هنگام جابجایی است. چمدان پارتنر مدل EST2000 سایز کوچک دارای کمربند نگهدارنده لباس است که مانع از بهم ریختگی وسایل شما خواهد شد.

معرفی

مسافرت همیشه باعث ایجاد انگیزه زندگی و تقویت روحیه شادابی و نشاط در انسان می شود. آیا هیچ دقت کرده اید وقتی قصد سفر دارید از شب قبل دچار هیجان خاصی می شوید؟ یا اینکه با چه انرژی بیشتری مشغول به جمع و جور کردن وسایل سفر می شوید؟ روانشناسان معتقدند که این شور و هیجان خود باعث بهبود کیفیت زندگی می شود و امید به زندگی را افزایش خواهد داد؛ بخصوص در جوامع امروزی که سراسر از تنش ها و درگیری های روزانه است و زندگی صنعتی ما را فراگرفته است که شاید کمتر فرصت استراحت یا مسافرت داشته باشیم.

ویژگی و کاربرد

یکی از لذت‌های سفر استفاده جمع کردن وسایل یا به اصطلاح بستن چمدان است. چمدان از تجهیزات مهم در سفر است. چمدان از لحاظ مقاومت محکم باشد و قابلیت ضد ضربه بودن را داشته باشد. چمدان پارتنر مدل EST2000 سایز کوچک دارای زیپ سری TSA و وزن 2.6 کیلوگرم انتخابی ایده‌آل برای سفرهای شما خواهد بود. این چمدان دارای چهار عدد چرخ است که قابلیت چرخش 360 را دارد. شما به راحتی می‌توانید این چمدان را در بدون دردسر می‌توانید در مکان‌های مختلف استفاده کنید و در زوایای مختلف بدون خستگی آن را به حرکت دربیاورید. از مزایای تهیه این چمدان این است که به علت جنس پلی‌پروپیلن دارای خاصیت ضد آب بوده و در برابر بارندگی مقاوم است. همچنین این کالا قابلیت شست‌وشو با آب را دارد و در هنگامی که چمدان به هر دلیلی کثیف می‌شود می‌توان به راحتی آن را شست. برای برهم نخوردن وسایل در چمدان وجود یک کمربند برای نگهداری لباس لازم خواهد بود. این چمدان برای دارای بند نگهدارنده لباس بوده که مانع از برهم خوردن لباس خواهد شد. یکی از معضلات استفاده از چمدان، صدا دادن چرخ به هنگام حرکت خواهد بود. این چمدان دارای چرخ‌هایی از جنس لاستیک و پلاستیک است که باعث کاهش صدا خواهد شد. دسته چمدان علاوه بر خوش دست بودن، باید دارای قابلیت تنظیم ارتفاع باشد و هنگام نیاز به آسانی کشیده یا جمع شود. همچنین هنگام کشیدن باید محکم در جای خود قرار گیرد قبل از خرید چمدان، با آن راه بروید تا مطمئن شوید که هنگام راه رفتن به پاشنه پایتان گیر نمی کند و خیلی عقب تر از شما نباشد تا مسافران دیگر را آزار بدهد. دسته چمدان دارای خاصیت عدم لغزش بوده و در هنگام تعریق مانع از لیز خوردن دست شما خواهد شد. همچنین این کالا دارای محفظه توری برای قرار دادن انواع لباس‌زیر و وسایل شخصی است.

جمع بندی

از دیگر تاثیرات سفر کردن، سلامت روان شما خواهد بود. اگر تمامی افراد جامعه زمانی را به مسافرت کردن بگذرانند جامعه از خطر ابتلا به افسردگی و پرخاشگری در امان خواهد بود. برای یک سفر ایده‌آل و بدون دردسر شما قطعا احتیاج به یک چمدان خوب خواهید داشت.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساک ورزشی برساد مدل Bb 202 با طراحی خاص از نظر وزن، جنس و ابعاد و کاربردی بودن برای استفاده ورزشکاران، باشگاه و برای طبیعت گردی ساخته شده است. شما می توانید وسایل مختلف از قبیل لباس ورزشی، وسایل باشگاه، مواد خوراکی، بطری آب، توپ و سایر و همچنین گوشی و پاوربانک و هندزفری ، کلید و فلش و ، مدارک، خودکار و دفترچه یادداشت و ... را با هم داخل کیف ساک ورزشی برساد مدل Bb 202 براحتی قرار دهید. با توجه به کاربردی بودن ساک ورزشی برساد مدل Bb 202 ، می توانید در چند حالت از کیف استفاده نمایید. در زمان هایی که برای پیاده روی یا طی مسافت طولانی کیف را حمل می کنید ، می توانید آن را به صورت کوله پشتی قرار دهید. در مواقعی که برای مسیر کوتاه ساک را حمل می کنید و یا زمان هایی که از آن استفاده می کنید ، می توانید از دسته های کیف برای حمل به صورت ساک دستی استفاده کنید. همچنین ساک دارای بند بلند قابل تنظیم دوشی نیز می باشد. محفظه اصلی ساک ورزشی برساد مدل Bb 202 دارای ابعاد 22x32x55 و با حجم 45 لیتر برای وسایل ورزشی طراحی شده است در جلو کیف یک جیب برای قرار دادن راکت تنیس و ... تعبیه شده است. سمت راست کیف یک جیب زیپ دار و یک جیب کش دار برای قرار دادن بطری آب و وسایل کوچک وجود دارد و در سمت چپ یک جیب برای قرار دادن کفش با تهویه هوا برای جلوگیری از بو گرفتن کیف دوخته شده است. جنس ساک ورزشی برساد مدل Bb 202 ، برزنت کجراه با کیفیت و مقاوم و ضد آب و قابل شستشو می باشد. در محفظه اصلی و جیب های کناری آستر اعلا کار شده است.. محصول ساک ورزشی برساد مدل Bb 202 با کارآیی بالا خیال شما را برای حمل وسایل ورزش راحت می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای رفتن به یک گردش روزانه یا رفتن به یک مسافرت با ماشین خودمان نیاز است وسایل متعددی همراه خود داشته باشیم. لازم است که همراه خود تجهیزات کاملی را حمل کنید تا در طول مدت سفر بتوانید تا در صورت نیاز به وسایلی مانند چراغ قوه، زیرانداز و ... آن را همراه داشته باشید. در این موارد اولین چیزی به فکر همه خطور می‌کند استفاده از سبد پیک‌نیک است. اما جنس پلاستیکی و امکان شکستن سبد باعث شده تا دنبال جایگزین بهتری باشیم. به همین خاطر ما به شما استفاده از ساک پیک نیک فوروارد کد FCLT4477 را پیشنهاد می‌دهیم. این محصول علاوه بر فضای زیادی مزایای دیگری هم دارد و حتی می‌توان از آن به عنوان یک ارگانایزر برای نظم بخشیدن به وسایل درون ماشین نیز استفاده کرد. ساک پیک‌نیک کمپینگ مدل 1001با داشتن ابعاد بزرگ و ظرفیت زیاد امکان قرار گرفتن وسایل زیادی را دارد. همین باعث شده تا انتخاب افرادی زیادی برای مسافرت‌ و گردش باشد. ساک پیک‌نیک کمپینگ از جنس پارچه تولید شده و همین باعث شده تا مقاومت خوبی داشته باشند استفاده از این متریال باعث شده تا وزن سبکی هم داشته باشد و وزن آن تنها 440 گرم است. ابعاد کلی این کیف 43، 30 در 30 سانتی‌متر است و این دقیقا یک ابعاد استاندارد برای قرار گرفتن در صندوق عقب ماشین است. وجود محفظه بزرگ بدون تقسیم‌بندی که مانع از قرارگیری وسایل با حجیم می‌شود از دیگر مزیت‌های این محصول به شمار می‌آید. این محصول به شما این امکان را می‌دهد تا از آن در موارد مختلف نیز استفاده کنید و در صورتی که شما هم فضای زیادی را در ماشین نیاز دارید با قرار دادن این ارگانایزر تا حد زیادی مشکلتان برطرف می‌گردد. در اطراف این محصول 2 دسته برای حمل آسان آن وجود دارد. در صورتی تمایل می‌توانید از این محصول در محیط‌های دیگر همچون کمد نیز استفاده کنید. گاها برای دسترسی بهتر به اشیا یا لباس در کمد نیاز به ارگانایزر داریم که ساک پیک‌نیک کمپینگ مدل 1001می‌تواند برای این مواقع هم به ما کمک کند.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل