نکات مهم خرید سرویس جهیزیه عروس به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید سرویس جهیزیه عروس باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

خرید جهیزیه عروس یکی از اصلی‌ترین کارهایی است که برای فراهم کردن مقدمات ازدواج باید انجام دهید. به طور کلی دغدغه اصلی هر عروس خانمی خرید جهیزیه‌اش می‌باشد. در برخی از شهرهای کشور عزیزمان فراهم کردن جهیزیه وظیفه‌ی مشترک زن و مرد است، بعضی از شهرها هم رسم و رسوم بر این منوال است که خانواده‌ی عروس خانم باید جهیزیه را خریداری کنند. به هر صورت و با هر آداب و رسومی که در شهر شما برقرار می‌باشد، یکسری از وسایل جزو جدایی ناپذیز خرید جهیزیه محسوب می‌شوند. از قبیل خرید سرویس جهیزیه عروس ، وسایل مورد نیاز و اساسی آشپزخانه، تلویزیون، مبلمان و….

در بین مواردی که گفته شد سرویس آشپزخانه نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد، چون بخش زیادی از زمان عروس خانم‌ها بعد از ازدواج در آشپزخانه سپری می‌شود. پس فراهم کردن آسایش و راحتی او برای پدر و مادرها در اولویت قرار دارد. سرویس آشپزخانه به دلیل اینکه تمامی ظروف مخصوص حبوبات، برنج، ادویه جات و… را دارا می‌باشد، بسیار مورد پسند خانم‌های ایرانی خواهد بود. چون همه‌ی وسایلی که برای آماده سازی یک غذای لذیذ نیاز است، در دسترسش می باشد.

اگر شما هم فکر خرید یک ست کامل از وسایل آشپزخانه می‌باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را بخوانید تا با نکات مهمی که هنگام خرید سرویس آشپزخانه لازم است بدانید، آشنا شوید. پس با ما همراه شوید تا راهنمایی‌تان کنید.

سرویس جهیزیه عروس چیست؟

سرویس جهیزیه عروس شامل یکسری وسایل کاربردی و غیربرقی در آشپزخانه می‌شوند که به دلیل شکل ظاهری و جمع‌و‌جور بودن آنها یکی از اولین انتخاب‌های عروس خانم‌ها هنگام خرید جهیزیه می‌باشد. این ست‌ها زیبا، باکیفیت، مدرن، کاربردی، بادوام و… هستند و معمولا خانم‌های مشکل پسند هم به راحتی می‌توانند انتخاب درست و زیبایی داشته باشند. این سرویس‌ها شامل: سطل برنج( با پیمانه یا بدون پیمانه) سطل قند و شکر، جاحبوباتی، جای ادویه، جاقاشقی، ترازو آشپزخانه، سطل زباله و … می‌باشد.

با خرید سرویس جهیزیه عروس وسایل مورد نیازتان برای یک آشپزی فوق‌العاده همیشه در دسترستان خواهد بود و در یک قسمت از آشپزخانه‌ی شما متمرکز می‌شوند. به دلیل اینکه تمام ادویه و حبوبات شما در یک جا جمع شده‌اند، دیگر نیازی نیست که برای پیدا کردن هرکدام، همه‌ی کابینت‌ها را بگردید. پس عملا در زمان هم صرفه‌جویی می‌شود و غذای شما خیلی سریع‌تر آماده خواهد شد. پس می‌توان گفت وظیفه‌ی اصلی این ست‌های آشپزخانه نظم دهی به محیط آشپزخانه و در دسترس بودن همه‌ی وسایل است.

اجزاء سرویس جهیزیه عروس

این موارد معمولا شامل همه‌ی سرویس‌های آشپزخانه موجود در بازار می‌شوند. برخی از ست‌های آشپزخانه یکسری اجزاء اضافه بر مواردی که گفته خواهد شد، را دارا می‌باشند‌.

سطل برنج

همانطور که می‌دانید برنج رطوبت محیط را به خود جذب می‌کند، پس باید از ظرف برای نگهداری آن استفاده شود که این اتفاق نیفتد. سطل مخصوص برنج در این سرویس‌ها دارای ویژگی رطوبت گیر می‌باشد و برنج در آن به هیچ عنوان خیس نخواهد شد. برخی از این سطل‌ها دارای پیمانه و برخی دیگر بدون پیمانه هستند.

سرویس ادویه

این سرویس هم برای نگهداری ادویه جات مختلف کاربرد دارد و به راحتی می‌توانید انواع ادویه، نمک، فلفل و .. را درون آن قرار دهید. برخی از آنها در قسمت جلویشان سوراخ‌هایی تعبیه شده است که کار ریختن انواع ادویه را در غدا راحت می‌کند. معمولا این سرویس بر روی پایه یا استندی نگهداری می‌شود.

ظرف‌هایی برای قراردادن قند، چای و شکر

نام دیگر این ظروف پاسماوری می‌باشد. چراکه همواره در کنار سماور قرار دارند. به کمک این ظروف مقدمات آماده‌سازی چای همیشه در دسترستان خواهد بود.

سطل نگهداری ماکارونی

حتما برای شما هم پیش آمده که وقتی قصد درست کردن ماکارونی را دارید، متوجه می‌شوید که بسته ماکارونی کامل برای دونفر خیلی زیاد می‌شود. بدیهی است که اگر بخواهید آن را در فضای باز قرار دهید دچار آلودگی می‌شود و برای سلامتی مضر خواهد بود. پس تنها راه قرار دادن ماکارونی در سطل مخصوص نگهداری آن است تا در معرض آلودگی قرار نگیرد و با خیال راحت درب ظرف بسته شود.

در ادامه بخوانید: خرید سرویس جهیزیه عروس

سرویس ملاقه و کفگیر

شاید بتوان گفت یکی از اصلی ترین وسایل مورد نیاز در آشپزخانه، همین سرویس کفگیر و ملاقه است که در این سرویس‌های آشپزخانه بر روی یک استند آویز می‌شوند. جنس دسته‌ی آنها هم معمولا نسوز است.

ترازو

اگر اهل شیرینی پزی هستید، حتما به شما خرید سرویس مجهز به ترازو را پیشنهاد می‌کنیم. چون به راحتی می‌توانید انواع مواد غذایی را با آن وزن کنید و اندازه‌ی دقیق هر چیزی دستتان بیاید. این ترازو‌ها در دو مدل دیجیتالی و عقربه‌ای در بازار موجود هستند. طبیعی است که اگر ترازو دیجیتال باشد، قیمت سرویس هم بالاتر می‌رود‌.
ظرفی برای نگهداری نان: غالباً نان در اثر رطوبت کپک می‌زند و تازگی خود را از دست می‌دهد. این ظروف رطوبت را به خود گرفته و مانع از ورود هوای مرطوب به داخل نان ها می‌شود. درب این ظرف‌ها یا به صورت کشویی و یا به صورت کرکره‌ای بسته خواهد شد.

سطل زباله

می‌توان گفت اکثر سرویس‌های آشپزخانه مجهز به سطل زباله هستند و به صورت پدالی که در قسمت پایین آنها تعبیه شده، باز و بسته می‌شوند.

سطل دستشویی

برخی از سرویس‌های آشپزخانه در بازار موجود هستند که سطل دستشویی هم دارند. ظاهر این سطل‌ها در اندازه و شکل سطل زباله می‌باشد.

نکات مهم هنگام خرید سرویس جهیزیه عروس

با توجه به نکاتی که برای خرید سرویس جهیزیه عروس گفته شد، می توانید سرویس مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سرویس آشپزخانه زیبا، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول مورد نظر 6 ظرف فلزی با استند فلزی توری می باشد کل محصول با رنگ کوره ای الکترو استاتیک پوشش دهی شده است این ست 6 تایی شامل جای نمک فلفل سیاه فلفل قرمز آویشن نعناع و جای قهوه می باشد البته به سلیقه مشتری می تواند از ادویه های دیگری نیست استفاده کرد. این محصول شیک و محصولی متفاوت میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از ادویه در آشپزی ایرانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. از آنجا که ظروف ادویه به دلیل پر‌کاربرد بودن در خارج از کابینت و در کنار دست آشپز قرار میگیرند، زیبایی ظاهری و کیفیت آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. “ست پاسماوری 8پارچه چوبی یونیک 6135” محصولی با کیفیت از برندی معتبر بوده و از طراحی زیبایی برخوردار است. این محصول شامل 3 ظرف بزرگ، 4 ظرف ادویه کوچک و یک استند چوبی است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از ادویه در آشپزی ایرانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. از آنجا که ظروف ادویه به دلیل پرکاربرد بودن در خارج از کابینت و در کنار دست آشپز قرار میگیرند، زیبایی ظاهری و کیفیت آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. “ست ادویه پرنس هوم کد 3641” محصولی با کیفیت از برندی معتبر بوده و از طراحی زیبایی برخوردار است. این محصول شامل 6 ظرف استیل به همراه یک استند فلزی گردان است. استیل استفاده شده در این محصول ضد زنگ بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. قسمت شیشه ای پایین این ظروف به دیدن شدن ادویه موجود در آن کمک میکند. درب این ظروف دارای سوراخ هایی برای پاشیدن ادویه است که با چرخاندن سر پوش روی آن ها بسته می شوند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ترولی کاربردی در کوچکترین فضاها قرار می گیرد و می توان آن را به هر کجا که نیاز دارید منتقل کرد. از آن به عنوان فضای ذخیره سازی اضافی برای همه ظروف آشپزخانه، لوازم جانبی میز یا دستکش، کلید و تلفن همراه خود استفاده کنید.ایده آل برای استفاده در آشپزخانه، حمام یا جایی که به فضای ذخیره سازی اضافی نیاز دارید.ساختار مستحکم و چهار چرخ چرخ باعث می‌شود تا بتوانید ترولی را به راحتی جابجا کنید و از آن در هر کجا که دوست دارید استفاده کنید. به دلیل اندازه کوچکش حتی در فضاهای تنگ جا می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست پاسماری هامیلتون دارای بدنه استیل ضد زنگ شامل 3 بانکه با ارتفاع 28،23،19 سانت که دارای محفظه شیشه ای  میباشد .این محصول قابل ست با جا حبوباتی این شرکت میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سبد سیب زمینی و پیاز آشپزخانه ساین یک ابزار است که برای نگهداری و سازماندهی بهتر سیب زمینی و پیاز در آشپزخانه استفاده می شود. این سبد معمولاً از جنس آهن روکش استاتیک ساخته شده است و دارای سه قسمت جداگانه و یک سینی روی آن است که به شما امکان می دهد سیب زمینی و پیاز را به طور جداگانه و در یک محیط خشک و تیره نگه دارید. استفاده از سبد سیب زمینی و پیاز آشپزخانه دارای مزایای زیر است: 1. نگهداری بهتر: با استفاده از این سبد، می توانید سیب زمینی و پیاز را به طور منظم و بهینه نگه دارید. این سبد کمک می کند تا آنها در طول مدت زمان بیشتری تازه و سالم بمانند. 2. سازماندهی: سبد سیب زمینی و پیاز آشپزخانه ساین به شما امکان می دهد مواد غذایی را به طور منظم و سازماندهی شده نگه دارید. این به شما کمک می کند تا در آشپزخانه خود به راحتی به سیب زمینی و پیاز مورد نیاز خود را داخل سبد های جداگانه نگهداری کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آبچکان پشت پنجره یکی از جدید ترین آبچکان های کابینتی عرضه شده به بازار است که در زمان کمی مورد توجه بسیاری ازطراحان دکوراسیون قرار گرفت.اگر سینک شما روبروی پنجره قرار گرفته و امکان استفاده از آبچکان داخل کابینت را ندارید، از طرفی جایی برای قرار دادن آبچکان رومیزی ندارید و یا از رسوب همیشگی آب در زیر آبچکان روی کابینت خسته شده اید، آبچکان پشت سینک بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شما می توانید با خرید آبچکان جلو پنجره مجموعه ی کاملی از نظم دهنده های وابسته به سینک را نیز در اختیار داشته باشید و هنگام شستن ظروف، از زیبایی منظره ی رو به روی خود لذت ببرید.طراحی خاص آبچکان پشت سینک به گونه ایست که بر روی دو پایه در کنار سینک فیکس شده، و خود ابچکان در بالای سینک ظرفشویی قرار می گیرد. یکی از مزایای آبچک پشت پنجره اشغال جای بسیار کم و در عین حال دارا بودن فضای بسیار زیادی است که برای خشک کردن ظروف در اختیار شما قرار می گیرد. جنس این ابچکان المینیوم میباشد و به هیچ عنوان زنگ نمیزنه و رنگ آن از بین نمیره.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باکس چوبی پیش روی شما شامل 9عدد کشو سرامیکی ساخته ی دست بانوان هنرمند ایرانی که با دارا بودن استانداردهای پخت و نقاشی دست از ارزش هنری والایی برخوردار است.این محصول برای نگهداری انواع ادویه جات و دمنوش و یا نظم دهنده لوازم آرایشی بهداشتی و ... کاربرد دارد که دارای بسته بندی اختصاصی می باشد و سرامیک ساخته شده از مرغوبترین مواد اولیه موجود در بازار و باکس چوبی از چوب طبیعی وارداتی درجه یک ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاپیازی آسمان به دلیل حالت کشویی ، بسیار کم جا بوده و مناسب آشپزخانه با اندازه های مختلف می باشد . جنس جاپیازی ازآهن می باشد و وزن مناسبی دارد روش رنگکاری محصول الکترواستاتیک دمی باشد و رنگ محصول ثابت است جنس گل های روی محصول از استیل ضد زنگ است . هر طبقه جاپیازی قابلیت تحمل وزن تا پنج کیلوگرم را دارد رنگبندی متنوع جاپیازی مناسب هر آشپزخانه ای می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست جا ادویه چوبی معمولاً شامل قسمت‌هایی مانند قفسه‌ها، جاهای دانه‌ها و قوطی‌هاست که برای نگهداری ادویه‌ها و افزودن زیبایی به ظاهر آشپزخانه طراحی شده‌اند. این محصولات اغلب از چوب با کیفیت و مقاوم ساخته می‌شوند و می‌توانند به دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما زیبایی و گرمایی اضافه کنند

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پاسماوری 8 پارچه دارای ظاهری خاص و دوست‌داشتنی است و طرفداران بسیاری در بازار ایران به خود جذب کرده است. طراحی خاص و منحصربه‌فرد این ست پاسماوری باعث شده تا نظر هر خانم خانه‌داری را به خود جلب نماید.جنس پاسماوری 8 پارچه پایه و درب چوبی و بدنه از سرامیک بسیار باکیفیت و درجه یک بوده و طول عمر بالایی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالا دارای سه بانکه سایز بزرگ تر برای شکر- چای و قهوه و پنج جای ادویه ای در سایزهای کوچک تر میباشد. منظور از چند رنک ترکیب بانکه و جای ادویه با رنگ سفید و صورتی میباشد. به طور مثال یک بانکه صورتی-کالباسی و دوبانکه دیگر سفید و همینطور در جای ادویه ای 2 عدد جای ادویه صورتی و 3 عدد جای ادویه سفید). جنس استند ها و سری بانکه ها و جای ادویه ها از چوب طبیعی و جنس بدنه کالا از سرامیک میباشد که به محصول جلوه خاصی بخشیده است.محصول مربوط به کارخانه امبیکو میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای نظم‌دادن به آشپزخانه و نگهداری مواد غذایی خشک، پیشنهاد می‌شود از سرویس‌های آشپزخانه که دارای تعدادی بانکه با ابعاد گوناگون هستند، استفاده کنید. سرویس آشپزخانه 15 پارچه «فونیکس» مدل «PH-1715» با داشتن تنوع کمک می‌کند تا یک آشپزخانه‌ی کاملا منظم داشته باشد. روی بدنه این ست به سادگی طراحی شده که باعث طیباتر شدن این مدل شده است. این ست برکاربرد شامل 6 عدد جای ادویه و استند، 2 عدد ظرف شکر، 4 عدد بانکه، 1 عدد سطل برنج و 1 عدد سطل زباله است. تمامی این محصول از فلز ساخته شده که در از کیفیت بالایی برخوردار است البته لازم به ذکر است که جنس سطل داخلی که در سطل زباله قرار دارد پلاستیکی است. اگر می‌خواهید مدت طولانی از این ست استفاده کنید بهتر است آن را به صورت دستی بشویید. 

فونیکس و نگهداری از آن

سرویس آشپزخانه کاربردی چند منظوره دارند و نیازهای روزانه شما را بر طرف می‌کنند. این ست باید فقط به صورت دستی شسته شوند و به هیچ عنوان از ماشین ظرف‌شویی استفاده نشود. با یک اسفنج نرم و مقدار کمی مایع ظرف‌شویی، این ظرف را بشورید و در نهایت با دستمال نرم خشک کنید. محصولات «فونیکس» زیبا، بی‌نظیر و با کیفیت هستند و با طراحی‌ نسبتا ساده‌شان می‌تواند آشپزخانه شما را جذاب‌تر کنند.

سطل زباله

  اگر برای تکمیل لوازم و تجهیزات آشپزخانه به یک سطل زباله با‌کیفیت و کاربردی نیاز دارید که در کنار کیفیت ظاهر آشپزخانه خود هستید سطل زباله که در این سرویس وجود دارد به‌خوبی نیازتان را برآورده می‌کند. لازم به ذکر است که در قسمت پایینی سطل یک پدال تعبیه شده است تا با استفاده از فشار پا روی آن در سطل را باز کرده و زباله را درون آن بیندازید؛ به‌این‌ترتیب آلودگی‌های موجود روی آن به دست منتقل نمی‌شود. یک محفظه درون سطل قرار دارد که با استفاده از آن بیرون ریختن زباله‌ها کاری آسان‌تر خواهد شد؛ علاوه بر این می‌توانید آن را بعد از هر بار خالی کردن، شست‌و‌شو دهید. این سطل زباله بدنه‌ای از جنس فلز دارد که آن را برای استفاده‌ِی بلندمدت بسیار مناسب ساخته است. فلز به‌کاررفته در ساخت بدنه‌ی این سطل زباله آن را تا حدودی دربرابر ضربه مقاوم ساخته است و باعث می‌شود در زمان استفاده، نگرانی کمتری از جهت خراب‌شدن آن داشته باشید.

جای ادویه

    ظروف نگهداری ادویه نیز از جمله ظروف پر کاربرد است که عموما خارج از کابینت و در نزدیکی اجاق گاز قرار میگیرند به همین جهت زیبایی ظروف ادویه بسیار مهم است که به نوعی بخشی از دکوراسیون آشپزخانه است. جا ادویه این ست دارای درپوش بوده تا از نفوذ گردوغبار داخل ظرف جلوگیری کند. تمامی این اقلام روی یک استند مثلثی شکل قرار گرفته‌اند و به واسطه پایه‌ای که در پشت آن قرار دارد به راحتی هر جای که بخواهید می‌توانید آن را قرار دهید. لازم به ذکر است که استند این ست خاصیت مغناطیسی دارد که به هیچ عنوان جای ادویه جابه‌جا نمی‌شود.

سطل برنج

    برنج همیشه در بین ما ایرانی‌ها، جزو غلات پرمصرف بوده است. غذاهای مهم ایرانی همواره پلوها و چلوها بوده‌اند که برنج به‌عنوان ماده‌ی اصلی در آن‌ها به‌کار می‌رود. در آشپزخانه هم همیشه برنج در ظرف مخصوص خود نگهداری می‌شود. ظرف برنج باید دردار و به گونه‌ای باشد که از ورود آلودگی به مخزن برنج جلوگیری کند. ظرف برنج که در اسن سرویس وجود دارد  یک ظرف مخصوص نگهداری برنج استارتفاع این ظرف 39 و قطر آن 31 سانتی‌متر که تقریبا برای نگهداری 10 کیلوگرم برنج را دارد. از طرفی کیفیت بالای بدنه‌ی این سطل باعث دوام بیشترش می‌شود. طراحی زیبا این محصول از دیگر ویژگی‌هایی ا‌ست که آن را به انتخابی مناسب برای آشپزخانه‌ی شما تبدیل می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاپیازی آسمان به دلیل حالت کشویی ، بسیار کم جا بوده و مناسب آشپزخانه با اندازه های مختلف می باشد.متشکل از 2 سبد گرد به قطر 32 سانتی‌متر و عمق 15 سانتی‌متر که هرکدام تحمل و گنجایش وزن حداکثر 5 کیلوگرم را داراست که در بین آن قسمتی بعنوان جای برنج به ارتفاع 28 و قطر 33 سانتی متر قرار دارد بالای محصول برای استفاده بهینه از فضا، یک سینی 32 سانتی‌متر و عمق 4 سانتی‌متر قرار گرفته که کاربرد بسیار زیادی دارد. در مجموع ارتفاع جا پیازی 73 سانتی‌متر است که علاوه بر اشغال فضای کمتر، در اکثر آشپزخانه‌ها و تراس‌ها قابل‌استفاده باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه سرویس‌های آشپزخانه در متنوع‌ترین مدل‌ها و پارچه‌ها تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این سرویس‌ها می‌توانند تجهیزات کاملی از لوازم آشپزخانه را برای شما مخصوصا نو عروس‌ها تضمین کند. سرویس آشپزخانه فوق شامل سطل زباله،سطل برنج، ظرف قند و شکر، جاحبوباتی وپاسماوری و جا ادویه است. جالب است بدانید طراحی و ساخت این محصول به گونه‌ای بوده که عنوان هر ماده روی بدنه‌ی ظرف درج شده و شما به آسانی بدون اینکه درپوش ظرف را برداشته بتوانید محتویات داخل آن را شناسایی کنید. هر کدام از این ظروف دارای درپوش و دسته بوده و وجود دسته باعث شده که به راحتی بتوانید آن را جابه‌جا کنید. درب های به کار رفته در این ظرف بسیار محکم و مقاوم بوده و محتویات داخل آن را به خوبی نگه‌داری می‌کند. خوب است بدانید که طراحی و رنگ به کار برده شده در این محصول به قدری زیبا بوده که می‌توانید برای خرید جهیزیه از آن استفاده نمایید. توجه به چیدمان آشپزخانه برای خانم‌ها بیشتر از آقایان اهمیت دارد. در کنار اهمیت به کیفیت وسایل، توجه به زیبایی آن‌ها نیز مهم است. سرویس آشپزخانه فوق دارای مجموعه‌ی کاملی از ظروف نگه‌دارنده موادغذایی و خوراکی به شمار می‌رود. خوب است بدانید که درپوش این ظروف به قدری محکم بوده که مواد داخل آن‌ها را به خوبی نگه‌داری می‌کند. طراحی و ساخت این سرویس آشپزخانه از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است که درپوش موجود روی این ظروف از جنس بدنه می باشد.دقت به جنس محصول قبل از خرید نشان دهنده‌ی دوام و ماندگاری آن در طول زمان استفاده است رنگ به کار رفته در این سرویس کوره ای بوده و بسیار مقاوم است. بنابراین اگر به دنبال یک سرویس آشپزخانه مدرن و کامل هستید، پیشنهاد ما به شما محصول فوق است. بهتر است بدانید که طراحی و رنگ به کار برده شده در این محصول به قدری زیبا بوده که می‌توانید برای خرید جهیزیه از آن استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خرید فروشگاهی یا سبد خرید فروشگاهی ساده از محبوب‌ترین انواع این سبدها به‌شمار می‌آید. بسیاری از خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های کوچک از این نوع سبدها در فروشگاه خود استفاده می‌کنند. این سبدها ابعاد کوچکی دارند و به‌راحتی می‌توان آن‌ها را در کنار فروشگاه روی هم قرار داد. این سبدها فلزی هستند و مقاومت بالایی در برابر فشار وزن اجناس دارند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولات برند رسمی اکوسبدکو با طراحی مدرن و مینیمال و با کیفیت در کلاس برندهای مطرح جهانی همگی دوستدار طبیعت بوده تم راستیک و طبیعی به محیط زندگی و منزل شما می بخشند. توجه داشته باشید که نظر به دست ساز بودن، هر محصول منحصر به فرد بوده و در نتیجه ابعاد و شکل آن دارای تلورانس می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سوپری ریل وسط کابینت همانطور که از نامش پیداست در وسط کابینت، به کف و سقف آن متصل می شود و همانند یک کشو می توانید آن را از داخل کابینت بیرون بکشید. در واقع با استفاده از ان شما می توانید بسیاری از مواد غذایی مانند کنسروها، قوطی ها، بطری ها، بسته های ژله و … که نگهداری آنها ملزم به نگهداری درون یخچال نمی باشد را، در طبقه های شیک و مرتب در داخل سوپری بچینید و به راحتی با بیرون کشیدن آن به صورت ریلی از داخل کابینت از جهات مختلف دسترسی داشته باشید. دقت کنید که همه مواد غذایی در ردیف های پشت سرهم و مرتب چیده می شوند و با باز کردن درب سوپری این محصول به طور کامل از جای خود خارج شده و دسترسی همه جانبه ای در اختیار ما قرار می دهد.در خرید این محصول به ارتفاع محل نصب و یونیت آن توجه داشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پاسماوری تمام چوب مدل wood سهیل یکی دیگر از مدل های خاص تولید شده توسط برند سهیل در دسته بندی لوازم خانگی چوبی می باشد. این پاسماوری تماما از چوب طبیعی راش و کاج روسی ساخته شده است که منجر به آن می گردد که علاوه بر زیبایی بی همتا، دوام و استحکام بالاتری داشته باشد. از جمله ویژگی های خاص این مدل می توان به کار دست بودن آن اشاره کرد که توسط هنرمندان زبردست طراحی، رنگ آمیزی و ساخته شده اند و تنوع رنگ بالای آن باعث می شود به راحتی بتوانید آن را با هر محیطی ست کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 17 پارچه اورانوس مدل کلاسیک، محبوب ترین سرویس آشپزخانه اورانوس می باشد. اگر شما به دنبال سرویس آشپزخانه شیک و بروز هستین تا در آشپزخانه تان استفاده کنید که در عین حال که نگران جای قهوه، چایی و شکر خود نیستید، فضای کمی را هم از آشپزخانه اشغال کرده است، سرویس آشپزخانه 17 پارچه کلاسیک بهترین گزینه است. جنس تمام سرویس های آشپزخانه اورانوس از ورق آهن است که با درب های استیل، آبکاری و فلز قابل تهیه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بهاز کالا منطبق با زندگی مدرن با استفاده از متریال عالی و استاندارد های ملی و بین المللی کالاهایی با کیفیت بالا تولید کرده است. این محصول ساخته شده از ورق های مخصوص تین پلیت با پوشش پودرهای الکتروستاتیک و لاکهای بهداشتی می باشد و در برابر رطوبت هوا مقاوم می باشد. برای تمیز کردن کافی است از یک تکه ابر یا پارچه نرم و محلول مایع ظرفشویی استفاده نمایید. از کشیدن اجسام سخت مانند سیم ظرفشویی بر روی این محصول خودداری کنید تا باعث از بین رفتن رنگ آن نشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بهاز کالا منطبق با زندگی مدرن با استفاده از متریال عالی و استاندارد های ملی و بین المللی کالاهایی با کیفیت بالا تولید کرده است. این محصول ساخته شده از ورق های مخصوص تین پلیت با پوشش پودرهای الکتروستاتیک و لاکهای بهداشتی می باشد و در برابر رطوبت هوا مقاوم می باشد. برای تمیز کردن کافی است از یک تکه ابر یا پارچه نرم و محلول مایع ظرفشویی استفاده نمایید. از کشیدن اجسام سخت مانند سیم ظرفشویی بر روی این محصول خودداری کنید تا باعث از بین رفتن رنگ آن نشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بهاز کالا منطبق با زندگی مدرن با استفاده از متریال عالی و استاندارد های ملی و بین المللی کالاهایی با کیفیت بالا تولید کرده است. این محصول ساخته شده از ورق های مخصوص تین پلیت (TIN PLATES) با پوشش پودرهای الکتروستاتیک و لاکهای بهداشتی است و در برابر رطوبت هوا مقاوم می باشد و محصولات استیل از ورق های استیل 304 نگیر (Stanless Steel) تولید شده است. امروزه بهاز کالا در تنوع، رنگ، زیبایی، طرح و کارآیی سرآمد است و با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها محصولاتی بی نظیر خلق می کند. برای تمیز کردن کافی است از یک تکه ابر یا پارچه نرم و محلول مایع ظرفشویی استفاده نمایید. از کشیدن اجسام سخت مانند سیم ظرفشویی بر روی این محصول خودداری کنید تا باعث از بین رفتن رنگ آن نشود. محصولات بهاز کالا دارای CE است به این معناست که محصولات بهاز کالا مطابق با قوانین استاندارد کیفیت اروپا بوده و می تواند در بازارهای اروپا داد و ستد شود. یکی از ویژگی های مهم در محصولات بهازکالا داشتن نشان کیفت اتحادیه اروپا CE از TUV اتریش است. بهاز کالا توانسته تاییدیه های جهانی ایزو را اخد کند که به شرح برایتان آورده ایم: ISO 14002 مدیریت زیست محیطی ، ISO 9002 مدیریت کیفیت، OHSAS 18001 مدیریت ایمنی، ISO 10002 برای رضایت مشتری است را اخذ کرده است. شرکت بهازکالا از آخرین تکنولوژی های روز دنیا بوسیله دستان توانمند صنعتگران ایرانی و بکارگیری مدیران کارآمد توانسته جایگاه ویژه ای در میان مردم پیداکرده است. 10 سال ضمانت استیل بدنه در صورت عدم استفاده از مواد اسیدی وضمانت ضد زنگ بودن محصولات به دلیل جنس مرغوب استیل نگیر با کیفیت 304. همچنین ضمانت اجزا مستقل و وابسته محصولات مانند جداره و پدال و درب و پیمانه و قیف و... ضمانت تعمیر و تعویض واقعی محصولات در صورت بروز مشکلات برای محصولات و خرابی آنها . محصولات استیل 10 سال گارانتی کامل میشوند و کلیه محصولات خدمات پس از فروش مادام العمر دارند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس جهزیه 15 پارچه خمره ای بهاز کالا طراحی زیبا و متفاوت این محصول و فرم خمره ای بدنه جلوه منحصر بفردی به آن بخشیده است و زینت بخش هر آشپزخانه ای می باشد.محفظه داخلی سطل به گونه ایست که محتویات آن به دور از هرگونه آلودگی ، گرد و غبار و یا حشرات مختلف قابل نگهداری است.کلیه قطعات و اجزاء داخلی با مواد کاملا بهداشتی و مرغوب تولید گردیده است. سطل زباله این محصول محصولی مدرن با طراحی منحصر بفرد و زیبا ، مجهز به سیستم آرام بند جهت بسته شدن درب بدون تولید صدا ، مناسب برای استفاده در محیط های مختلفی چون آشپزخانه، فضای اداری ، مراکز تجاری ، تفریحی ، بیمارستان ها و سایر مکان های عمومی. عدم تولید صدای اضافی به هنگام کارکرد و برخورداری از ظرفیت مناسب، از ویژگی های متمایز این محصول به شمار می رود. مواد و قطعات مورد استفاده از کیفیت بالایی برخوردار بوده و نشان CE بر روی محصولات درج می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس آشپزخانه از آن جهت اهمیت دارد که از لحاظ بصری به آشپزخانه‌تان هماهنگی می‌بخشد و نیاز شما را به برخی ظروف نگه‌دارنده‌ی پرکاربرد برطرف می‌کند. سرویس آشپزخانه 18 پارچه ام جی اس محصولی زیبا است که علاوه بر ظاهر چشم‌نوازش دارای مجموعه‌ای از ظروف کاربردی برای نگهداری انواع حبوبات 1کیلو، برنج 15کیلو، قند‌ و شکر 3 کیلو و انواع ادویه‌جات، مواد غذایی خشک و حتی سطل زباله12کیلویی است. سطل برنج این سرویس 18 پارچه پاسخ‌گوی 15کیلو برنج است. ست 6 عددی ادویه‌جات این سرویس 18 پارچه، بدون درز است که قابلیت استفاده برای مایعات مانند روغن زیتون را دارد.جنس این محصول از فلز است که بسیار در برابر ضربه و فشار مقاوم است. این سرویس زیبا‌ی آشپزخانه قابلیت شست‌و‌شو دارد.این محصول در رنگ‌های مختلف موجود است که قابل ست شدن با فضای هر آشپزخانه‌ای است. خصوصا این سرویس جهت جهزیه نوعروسان با رنگ‌های متفاوت کاملا مناسب به نظر می‌رسد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

: سرویس 18 پارچه طرح موج، سرویس آشپزخانه مدرن این شرکت می باشد که با توجه به طراحی آن از محبوبیت بسیار زیادی برخودار است. این سرویس آشپزخانه می تواند زیبایی خاصی را به آشپزخانه و لوازم آشپزخانه شما ببخشد.و در طراحی این سرویس آشپزخانه ویژه، طرحی دلنشین و زیبا برای شما ایجاد نموده است.این سرویس یکی از پر طرفدارترین سرویس های آشپزخانه در بازار لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه می باشد. سرویس آشپزخانه 18 پارچه مدل موج شامل لوازم آشپزخانه زیر می باشد : xسطل پدالی 12 لیتری xظرف نگهداری برنج ( با پیمانه) xظرف نگه داری قند و شکر (2عدد) xسرویس حبوبات (4 عدد) xسرویس چایخوری (3 عدد) xسرویس ادویه (6 عدد) و( 1 ) عدد جا دستمالی جنس تمام سرویس از ورق گالوانیزه است که با درب های چوبی، از جنس چوب آکاسیا تهیه شده

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس آشپزخانه از آن جهت اهمیت دارد که از لحاظی به آشپزخانه‌تان هماهنگی می‌بخشد و نیاز شما را به برخی ظروف نگه‌دارنده‌ی پرکاربرد برطرف می‌کند. سرویس آشپزخانه 12 پارچه جدیدهمیلتون محصولی زیبا است که علاوه بر ظاهری چشم‌نوازش دارای مجموعه‌ای از ظروف کاربردی برای نگهداری انواع حبوبات، برنج، قند‌ و شکر، انواع ادویه‌جات، مواد غذایی خشک، و حتی سطل زباله است. سطل برنج این سرویس 12 پارچه پاسخ‌گوی 10 کیلو برنج است.جنس این محصول از فلز است که بسیار در برابر ضربه و فشار مقاوم است. این سرویس زیبا‌ی آشپزخانه قابلیت شست‌و‌شو دارد.این محصول در رنگ‌های مختلف موجود است که قابل ست شدن با فضای هر آشپزخانه‌ای است. خصوصا این سرویس جهت جهزیه نوعروسان با رنگ‌های متفاوت ( سفید-صورتی -مشکی) با درب بامبو و محصر به فرد. همیلتون این سرویس کاربردی مفید و با طرحای زیبا و جدید به ارمغان اورده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دود کردن و استفاده از اسفند از آداب و رسوم های قدیمی در بین فرهنگ ما بوده است که مردم همچنان به آن عمل می کنند.مردم ایران برای دفع ضرر های احتمالی از خود و اطرافیان خود از دود کردن اسفند ( اسپند )‌ استفاده می کنند .متخصصان طب سنتی دود کردن اسفند را همچنان یکی از قوی ترین راههای ضدعفونی کردن هوای خانه یا .. می دانند چراکه معتقدند این روش را بوعلی سینا توصیه کرده است و توصیه های او موثر است پس نمیتوان در اینکه دود کردن اسفند خاصیت دارد شکی داشت.همچنین برای اسفند دودکردن نیاز به یک اسفند دود کن خوب داریم.اسفند دود کن فوق دارای ابعاد مناسب با طرحی زیبا نیز میباشد.جنس اسفند دود کن استیل بوده و دارای یک دستگیره پلاستیکی جهت جلوگیری از سوختگی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس جهزیه 8 پارچه خمره ای بهاز کالا با درب کروم طراحی زیبا و متفاوت این محصول و فرم خمره ای بدنه جلوه منحصر بفردی به آن بخشیده است و زینت بخش هر آشپزخانه ای می باشد.محفظه داخلی سطل به گونه ایست که محتویات آن به دور از هرگونه آلودگی ، گرد و غبار و یا حشرات مختلف قابل نگهداری است.کلیه قطعات و اجزاء داخلی با مواد کاملا بهداشتی و مرغوب تولید گردیده است. سطل زباله این محصول محصولی مدرن با طراحی منحصر بفرد و زیبا ، مجهز به سیستم آرام بند جهت بسته شدن درب بدون تولید صدا ، مناسب برای استفاده در محیط های مختلفی چون آشپزخانه، فضای اداری ، مراکز تجاری ، تفریحی ، بیمارستان ها و سایر مکان های عمومی. عدم تولید صدای اضافی به هنگام کارکرد و برخورداری از ظرفیت مناسب، از ویژگی های متمایز این محصول به شمار می رود. مواد و قطعات مورد استفاده از کیفیت بالایی برخوردار بوده و نشان CE بر روی محصولات درج می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه سرویس‌های آشپزخانه در متنوع‌ترین مدل‌ها و پارچه‌ها تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این سرویس‌ها می‌توانند تجهیزات کاملی از لوازم آشپزخانه را برای شما مخصوصا نو عروس‌ها تضمین کند. سرویس آشپزخانه فوق شامل جابرنجی، سطل زباله، ظرف قند و شکر، جاحبوباتی و جا ادویه است. جالب است بدانید طراحی و ساخت این محصول به گونه‌ای بوده که عنوان هر ماده روی بدنه‌ی ظرف درج شده و شما به آسانی بدون اینکه درپوش ظرف را برداشته بتوانید محتویات داخل آن را شناسایی کنید. هر کدام از این ظروف دارای درپوش و دسته بوده و وجود دسته باعث شده که به راحتی بتوانید آن را جابه‌جا کنید. درب های به کار رفته در این ظرف بسیار محکم و مقاوم بوده و محتویات داخل آن را به خوبی نگه‌داری می‌کند. خوب است بدانید که طراحی و رنگ به کار برده شده در این محصول به قدری زیبا بوده که می‌توانید برای خرید جهیزیه از آن استفاده نمایید. توجه به چیدمان آشپزخانه برای خانم‌ها بیشتر از آقایان اهمیت دارد. در کنار اهمیت به کیفیت وسایل، توجه به زیبایی آن‌ها نیز مهم است. سرویس آشپزخانه فوق دارای مجموعه‌ی کاملی از ظروف نگه‌دارنده موادغذایی و خوراکی به شمار می‌رود. خوب است بدانید که درپوش این ظروف به قدری محکم بوده که مواد داخل آن‌ها را به خوبی نگه‌داری می‌کند. طراحی و ساخت ایت سرویس آشپزخانه از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است که درپوش موجود روی این ظروف از جنس بدنه می باشد. دقت به جنس محصول قبل از خرید نشان دهنده‌ی دوام و ماندگاری آن در طول زمان استفاده است. بنابراین اگر به دنبال یک سرویس آشپزخانه مدرن و کامل هستید، پیشنهاد ما به شما محصول فوق است. بهتر است بدانید که طراحی و رنگ به کار برده شده در این محصول به قدری زیبا بوده که می‌توانید برای خرید جهیزیه از آن استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس جهزیه 8 پارچه خمره ای بهاز کالا با درب کروم طراحی زیبا و متفاوت این محصول و فرم خمره ای بدنه جلوه منحصر بفردی به آن بخشیده است و زینت بخش هر آشپزخانه ای می باشد.محفظه داخلی سطل به گونه ایست که محتویات آن به دور از هرگونه آلودگی ، گرد و غبار و یا حشرات مختلف قابل نگهداری است.کلیه قطعات و اجزاء داخلی با مواد کاملا بهداشتی و مرغوب تولید گردیده است. سطل زباله این محصول محصولی مدرن با طراحی منحصر بفرد و زیبا ، مجهز به سیستم آرام بند جهت بسته شدن درب بدون تولید صدا ، مناسب برای استفاده در محیط های مختلفی چون آشپزخانه، فضای اداری ، مراکز تجاری ، تفریحی ، بیمارستان ها و سایر مکان های عمومی. عدم تولید صدای اضافی به هنگام کارکرد و برخورداری از ظرفیت مناسب، از ویژگی های متمایز این محصول به شمار می رود. مواد و قطعات مورد استفاده از کیفیت بالایی برخوردار بوده و نشان CE بر روی محصولات درج می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویهای 30پارچه آرتیستون در مدل 3000 دارای درب کروم و بدنه در رنگهای سفید،نقره ای،صورتی پاستیلی،کرم و.. عرضه شده است.از جمله ویژگی های این سرویس در مقایسه با سرویسهای مشابه در رنج قیمت می توان به موارد زیر اشاره کرد سطل برنج دارای پیمانه است که با هر بار فشردن آن به اندازه یک نفر برنج وارد پیمانه می شود.سطل زباله دارای یک سطل پلاستیکی دسته دار جهت خروج راحت زباله و شستشوی آن می باشد همچنین پدال آن تقویت شده است.کلیه بانکه ها دارای ظرف پلاستیکی جهت خروج و شستشو می باشند.سرویس کفگیر و ملاقه از جنس پلی آمید انتی باکتریال با مقاومت حراراتی 200 درجه می باشد این سرویس دارای 1 عدد سطل زباله 12 لیتری 1 عدد سطل برنج 12 کیلویی و 9 عدد بانکه حبوبات در سه سایز کاربردی ، دو ظرف قند و شکر ،ست 7 پارچه ادویه،سرویس ملاقه ،ترازو و روغن گیر و زیر قاشقی می باشد

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل