نکات مهم و راهنمای خرید زیرانداز سفری به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید زیرانداز سفری باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

اگر عاشق طبیعت گردی و برپایی کمپینگ و همچنین پیک نیک های به یاد ماندنی در کنار اعضای خانواده و دوستان خود هستید، پیش از هر اقدامی باید به فکر تهیه کردن یک زیرانداز مسافرتی باکیفیت برای خودتان باشید. خرید زیرانداز سفری با توجه به انواع و اقسام مدل هایی که امروزه در بازار موجود می باشد، کمی سخت و پیچیده شده است، به همین دلیل هنگام خرید نیازمند اطلاعاتی کافی می باشید. پس در این مطلب از نکته خرید همراهمان باشید تا نکات ارزشمندی را برای خرید زیرانداز سفری در اختیارتان قرار دهیم.

زیرانداز سفری چیست؟

در واقع می توان گفت زیرانداز نوعی پوشش از جنس های متفاوت است که همانند فرش برای نشستن بر روی زمین در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این پوشش از کثیف شدن لباس های شما جلوگیری کرده و می توانید به عنوان زیر سفره و یا زیلو برای داخل چادر مسافرتی از آن استفاده کنید.

مزایای استفاده از زیرانداز سفری

انواع زیرانداز سفری

زیرانداز سفری حصیری

این نوع زیر انداز از چوب تولید شده و دقیقا همان حصیر سنتی می باشد. از مزایای کاربردی این زیر انداز می توان به وزن کم و عدم گرفتن خار و خاشاک، گرد و خاک به خود اشاره کرد.

زیر انداز سفری حصیر‌‌‌ پلاستیک

این نوع زیر انداز دقیقا از نظر بافت و ظاهر شبیه زیر انداز حصیری بوده و فقط حصیر آن ها به جای چوب از پلاستیک بافته شده است. از مهم ترین ویژگی این نوع زیراندازها می توان به طول عمر بیشتر آن ها در مقایسه با زیراندازهای حصیری چوبی اشاره کرد.

زیرانداز سفری پارچه ای

این نوع زیرانداز از جنس پارچه مقاوم بوده و نسبت به مدل های قبلی فضای کمتری را اشغال می کنند. تنها ایرادی که دارند این است که نشستن روی آن ها چندان راحت نبوده و ناهمواری های روی زمین را به راحتی احساس خواهید کرد.

زیرانداز سفری ضدآب

این نوع از زیر انداز مشابه زیرانداز پارچه‌ای بوده با این تفاوت که مقداری ضخیم تر می باشد. آب را به خود جذب نکرده و مناسب برای استفاده در سطوح خیس و مرطوب می باشد. شما از این زیرانداز می توانید در کنار رودخانه و ساحل دریا استفاده کنید.

زیرانداز بادی

در واقع می توان گفت کم حجم ترین زیرانداز سفری نوع بادی آن می باشد. برای استفاده از این زیراندازها نیاز به یک تلمبه برای باد کردن خواهید داشت. نسبت به نمونه های قبلی نرمی و راحتی فوق العاده ای دارند. ناگفته نماند که این زیرانداز ها را نمی توان در جاهایی که امکان سوراخ شدن آن ها وجود دارد، استفاده کرد.

زیرانداز فوق فشرده

این زیراندازها از فوم فشرده و فوق العاده نرمی ساخته شده و باعث می شود میزان هوای بیشتری را در خود حبس کنند. زیراندازهای فوق فشرده برای مکان های سطح خشک که ناهمواری داشته و پر از سنگریزه هستند، استفاده می شود.

نکات مهم هنگام خرید زیرانداز سفری

اندازه مناسب

هنگام خرید زیرانداز سفری توجه به اندازه آن از نکات بسیار مهم می باشد. برای این منظور حتما به تعداد نفراتی که در هر پیک نیک همراهتان هستند، توجه نمائید.

وزن محصول

زبرانداز سفری به دلیل جا به جایی مداوم باید دارای وزنی مناسب باشد. یادتان باشد گاهی اوقات شما مجبور هستید زیر انداز خود را زیر بغل زده و یا آن را به کوله مسافرتی خود متصل نمایید؛ پس بهتر است تا جایی که امکان دارد، زیرانداز شما از وزنی کم برخوردار باشد تا جا به جایی آن نیز برایتان راحت تر صورت گیرد.

میزان ضخامت

از پارامتر ضخیم و یا نازک بودن زیرانداز مورد نظر خود نیز غافل نشوید. هرچه محصول انتخابی شما ضخیم تر باشد، یقینا از نرمی و قابلیت انعطاف پذیری بیشتری برخوردار می باشد. همچنین ناگفته نماند ضخیم تر بودن زیراندازها جهت انتقال کُندتر سرمای زمین تاثیرگذار خواهد بود.

جنس زیرانداز

همانطور که در بالا اشاره کردیم زیراندازها از جنس های مختلفی نظیر پارچه، پلاستیک، چوب و فوم فشرده تولید می شوند. هر یک از این جنس ها معایب و مزایای خاص خود را دارند که باید با توجه به نوع ناز بهترین نمونه را انتخاب و خریداری نمائید.

ضد آب بودن محصول

به طور حتم هیچ کس دوست ندارد وقتی در محیطی نشسته است، بطور کاملا ناگهانی احساس خیسی و تر شدگی کند. به همین دلیل توصیه می شود زیراندازیی استفاده کنید که از خاصیت ضد آب بودن برخوردار می باشد. این نمونه از محصولات معمولا هم از لایه رویین و هم از لایه زیرین خود دارای مقاومت مطلوب در برابر مایعات و رطوبت هستند.

انتخاب رنگ و طرح

اینکه زیرانداز سفری شما به چه رنگ و طرحی باشد، موضوعی است که فقط و فقط بسته به سلیقه و نظرتان خواهد داشت. با این حال توصیه می کنیم با توجه به شرایط خاکی و گِلی اغلب مکان های قابل استفاده از زیراندازها، حتی المقدور به سراغ خرید محصولاتی با رنگ های تیره نروید. زیرا اینگونه رنگ ها خیلی زود کثیفی موجود بر روی خود را نشان می دهند.

در خصوص طرح نقش بسته شده بر روی محصول انتخابی تان نیز خودتان می توانید تصمیم بگیرید.

حمل و نقل آسان

هنگام خرید بهتر است به سراغ زیراندازهایی بروید که از قابلیت حمل و نقل آسان برخوردار می باشند. این مدل از محصولات عموما دارای کیف و یا کاور مخصوصی جهت ایجاد راحتی هرچه بیشتر در جا به جایی های طولانی و کوتاه مدت خود هستند. چنانچه زیرانداز شما از دو طرف خود دارای دسته هایی باشید که بتوان به هنگام جمع کردن محصول از آن دسته ها برای حمل و نقل آسانتر استفاده کرد، خیلی بهتر است.

شستشوی راحت

زیراندازها به دلیل استفاده در محیط های اصولا غیر بهداشتی نیاز به شستشوی مرتب و منظم دارند. به همین دلیل سعی کنید به سراغ خرید محصولاتی بروید که شستن آنها خیلی نیاز به رعایت نکات ویژه ای نداشته باشد.

بهترین برند زیر انداز سفری و قیمت زیرانداز سفری

با توجه به نکات ذکر شده سعی در خرید بهترین زیراندازسفری که دارای برندی معتبر و شناخته شده مانند تامکس، سومریا، تتیس و … در کنار قیمت مناسب دارد، بروید. زیرا در این صورت زیرانداز سال های سال برایتان ماندگاری داشته و می توانید در شرایط مختلف از آن به خوبی استفاده نمائید.

روش نگهداری از زیرانداز سفری

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید زیرانداز سفری گفته شد، می توانید زیرانداز مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه زیرانداز مسافرتی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز بادی کیسه خواب پکینیو مدل PKN-A1006 در ورزش کوهنوردی، یکی از اصلی ترین نیازهای یک کوهنورد استراحت و خواب کافی میباشد به همین دلیل شرکت های تولید کننده لوازم کوهنوردی برای برطرف کردن این نیاز اقدام به طراحی و تولید زیرانداز ها کرده اند.زیرانداز بادی کیسه خواب پکینیو مدل PKN-A1006 همانطور که از نامش پیداس به صورت اتوماتیک باد میشود برای انجام این کار شیر هوا را باز کنید تا زیرانداز بادشود برای نرمی بیشتر نیز میتوانید با فوت کردن از شیر هوا به نرمی آن بیافزایید. جنس زیرانداز جنس زیرانداز فومی خودبادشو پکینیو مدل A1006 از پلی استر و فوم بسیار مقاوم میباشد که در برابر سرما و رطوبت بسیار مقاوم است . همچنین داخل این زیرانداز از الیاف بسیار نرم پر شده است، فوم به کار رفته در این کیسه خواب نیز حالت بادی و ارتجاعی دارد . زیر انداز بادی کله گاوی محصولی منحصر به فرد است که بصورت اتوماتیک باد می شود . در کناره های این زیر انداز دکمه هایی قرار گرفته است تا دو یا چند زیر انداز به هم متصل شوند . این زیر انداز از لحاظ پزشکی کاملا استاندارد است و خوابی شیرین در طبیعت برای شما به ارمغان می آورد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک خودبادشو فورکلاز ، این محصول یکی از زیراندازهای کوهنوردی حرفه‌ای است که برای مصارف طبیعت گردی و کمپینگ طراحی شده. این زیرانداز کیسه خواب فورکلاز دارای دو نازل جداگانه برای سهولت در پر و خالی کردن محصول است. این زیرانداز به دلیل استفاده از مموری فوم داخلی، دارای خاصیت خود باد شو بوده که در عرض کمتر از 5دقیقه امکان پر شدن تا 80% ظرفیت خود را دارا است. فورکلاز در طراحی زیرانداز خود همانند سایر محصولات این کمپانی، به کارایی و کاربرد پذیری دقت فراوانی داشته. روی زیرانداز فورکلاز مدل MT100 برامدگی‌های برای حداکثر اصطکاک با سطوح مختلف ایجاد شده که از لغزش زیرانداز روی کف چادر کوهنوردی جلوگیری می‌کند.همچنین دو سری پد مخصوص برای نگهداری کیسه خواب کوهنوردی روی این زیرانداز تعبیه شده است که پارچه‌های پلی‌استری و نایلونی را به خوبی نگهداری می‌کند. بنابراین در طول شب و خصوصا در سطوح شیب‌دار، فرد دچار لغزش از روی زیرانداز نخواهد شد. وزن زیرانداز فورکلاز در حدود 820 گرم بوده و ابعاد بسته شده آن 28 سانتی‌متر ارتفاع با قطر 17 سانتی‌متر است که از یک زیرانداز کیسه خواب معمولی کمپینگ کوچکتر است. بنابراین حمل آن داخل کوله پشتی و انجام پیمایش‌های بلند براحتی ممکن خواهد بود. FORCLAZ برای راحتی حداکثری سطح پارچه این محصول را با پوشش خاص آکوستیک پوشانده که این امر موجب به حداقل رساندن صدای حاصل از تماس سطوح چادر، کیسه خواب و زیرانداز می‌شود. بنابراین حداکثر آسایش با زیرانداز فورکلاز ممکن خواهد بود. این محصول برای استفاده داخل چادر کوهنوردی یا کیسه خواب طراحی شده است. طول آن 180 سانتی‌متر و عرض آن 52 سانتی‌متر در پهنای شانه است. این ابعاد براحتی یک کیسه خواب با قطع مومیایی را در خود جای می‌دهد و بهترین کارایی را برای فرد به همراه خواهد داشت. بنابه استاندارد بین المللی استفاده از این زیرانداز در هواهای سرد تا 5 درجه سانتی‌گراد بدون مشکل و به راحتی ممکن خواهد بود. ضخامت 2.5 سانتی‌متری و فوم داخلی زیرانداز موجب می‌شود تا استفاده از آن در برنامه‌های پاییزه و بهاره ممکن باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

AIREX® از سال 1952 میلادی کار خود را با تولید فوم آغاز نمود.به جرات این برند را میتوان بهترین و با کیفیت ترین برند دنیا در زمینه ی تولید مَت های ورزشی معرفی نمود.airexهمواره در زمینه استفاده از تکنولوژی های منحصر به فرد برای استفاده در زیرانداز های ورزشی و پد های تعادل خود پیشتاز بوده است.سالها تولید در کشور سوئیس برای این برند خط مشی خاص و منحصر به فرد ایجاد کرده.این راه و روش موجب شده که محصولات این برند جز بهترین، بادوام ترین، قابل اعتمادترین ها در دنیا باشند.به دلیل استفاده از تکنولوژی فوم سلول بسته(Closed Cell Foam)درصد زیادی از حجم محصول را هوا تشکیل داده است.این نوع فوم هوا را در خود به دام می اندازد.خمیر این محصولات دارای فرمول محرمانه ای می باشد که طی مراحلی آماده سازی، قالب ریزی و در نهایت پخته می شوند. این محصول جاذب ضربه بوده وبه همین دلیل از سازمان ستون فقرات آلمان نیز تاییده دارد.زیر انداز ها به هیچ عنوان سر نمیخوردند و لبه های آنها به راحتی شکل نمیگیرند.به همین دلیل شرایط پایداری را برای شما هنگام ورزش فراهم میکنند.همچنین به داشتن لایه آنتی باکتریال بر روی خود این محصول بدون بو بوده و همچنین بو های نا مطبوع محیط را به خود جذب نمیکند.همچنین این محصول دارای خاصیت آبگریزی نیز میبااشد.Xtrema Anthracite جز جدید ترین محصولات برند اِیرکس میباشد.این سری محصولات به دلیل داشتن چگالی بالاتر نسبت به بقیه محصولت این برند متراکم تر بوده در نتیجه به درد استفاده در فضای باز و ورزش در طبیعت نیز میخورد.ضخامت کم (6 میلیمتری) باعث میشود این محصول برای طیف گسترده ای از ورزش ها از جمله یوگا,پیلاتس,ورزش های باشگاهی گروهی,حرکات کششی و تعادلی مناسب باشد.برای استفاده از این محصول بهتر است بدون جوراب از آن استفاده کنید و برای نظافت آن از دستمال خیس ویااز آب استفاده شود. همانند بقیه محصولات Airex، این محصول نیز مطابق با استاندارد Medical Device Directive 93/42/EEC می باشد. این محصول در سوئیس طراحی و ساخته شده و کلیه مواد اولیه آن نیز ساخت شرکت Airex می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیراندازها دارای مدل های متنوع بسیاری هستند. یکی از این مدل ها زیراندازهای جاجیمی میباشد که امروزه جایگاه خوبی را در بین مردم به دلیل ویژگی های خاص خود باز کرده است. زیراندازهای جاجیم به دلیل داشتن طرح های سنتی و اصیل ایران، هر ایرانی را به خود جذب میکند. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد بودن این زیراندازها محکم و مقاومت بالای آنها میباشد. اگر شما جز آن دسته از افراد هستید که زیاد به مسافرت میروید یا آخر هفته را در خانه سر نمیکنید و سعی میکنید خود را به دامان طبیعت برسانید توصیه میشود از این نوع زیراندازها استفاده کنید، لازم به ذکر است این نوع زیراندازها دارای مقاومت بالایی در برابر پارگی هستند. ازدیگر ویژگی مقاومت نسبتا خوب در مقابل نفوذ آب میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مت یا زیرانداز مودرا در مدل های MT بسیار سبک، Eco Friendly، دولایه، دورنگ و از جنس TPE با ضخامت 5 میلیمتر است. در مدل MT-GG5 رنگ روی آن سبز و رنگ زیر آن طوسی میباشد. همچنین وزن این زیرانداز فقط حدود 800 گرم میباشد. این مت دارای یک بند قابل تنظیم است که باعث میشود بعد از جمع شدن، فضای کمی را اشغال کند و به راحتی برای حمل روی شانه قرار بگیرد. این زیرانداز، مناسب برای تمرینات یوگا، پیلاتس و تمامی ورزشهایی است که نیاز به سطح نرم و ثابتی دارند. جنس این مدل از زیرانداهای مودرا، لاستیک ترموپلاستیک است که درواقع از نوعی مخلوط پلیمری ساخته شده که هم شامل خصوصیات ترموپلاست ها و هم شامل خصوصیات الاستومرهاست؛ به طور کلی جنس این زیرنداز از مواد بسیار سبکی است که هم برای استفاده در سفر و هم منزل یا باشگاه عالی هستند و شما با استفاده از این مدل از زیراندازهای مودرا حفاظت از مفاصل و زانوهایتان را تضمین میکنید. همچنین ساختار بسیار متراکم این زیرانداز تعادل شما را برقرار کرده و سطح ثابتی را برایتان فراهم می آورد که باعث میشود تا از سطح زمین فشاری به بدن وارد نشود و شما با راحتی بیشتر تمرینات خود را انجام دهید. بر خلاف زیراندازهای PVC، NBR، EVA و ECO-PVC (که باز هم PVC دارند) که همه اینها تجزیه پذیر نبوده، در نتیجه دوستدار محیط زیست هم نیستند و شامل ترکیبات کارسینوژن (مواد سرطانزا) هستند، مواد مرغوب به کار رفته در این مدل از زیراندازهای مودرا، دوستدار محیط زیست و غیر سمی هستند. همچنین برخلاف زیراندازهای لاستیک طبیعی (Natural Rubber) بدون لاتکس هستند و این یعنی دیگر از حساسیت به لاتکس خبری نیست. این زیراندازها دارای خصوصیات تمیز کردن آسان و بدون میکروب هستند و این به دلیل ساختار سلولی بسته ایست که باعث میشود از نفوذ رطوبت، آلودگی و میکروب در امان بمانند. به همین سادگی میتوانید ایمنی و بهداشت تان را در ارتباط با زیراندازتان تضمین کنید. استفاده از مواد به کار رفته در این مدل از زیراندازهای مودرا در حوزه فناوری باعث ارتقاء زیراندازهای سنتی شده اند و به دلیل خصوصیات ذاتی شان مثل برتری کیفی، متراکم تر بودن و ساختار منحصر به فردی که دارند، دارای کارایی بهتری نسبت به رقبای ضخیم تر خود هستند. بنابراین دیگر نیازی نیست به دنبال زیراندازی ضخیمتر برای تمرینات خود باشید. به علاوه اصطکاک فوق العاده ای در تماس با بدن و همچنین روی زمین ایجاد میکنند و آزمایش های انجام شده اثبات میکنند که این زیراندازها شاخص اصطکاک (چسبندگی) بالاتری در مقایسه با زیراندازهای دیگر دارند. همچنین دوامشان به اندازه یک عمر ماندگاری دارند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز کیسه خواب فومی صخره مدل XMAT مناسب برای استفاده در زیر کیسه خواب در برنامه‌های کوهنوردی، کمپینگ و طبیعت گردی است. فوم از متریال پلی‌استایرن اکسترودیافته XPS ساخته شده است و بر اثر فشار حالت خود را از دست نمی‌دهد و دوباره به حالت اولیه باز می‌گردد. این زیرانداز فومی فوق العاده نرم و صد در صد عایق بوده که کاملا مانع نفوذ سرما و رطوب می باشد. زیر انداز صخره به عنوان لایه اول بر روی زمین و یا کف چادر استفاده می‌شود و علاوه بر راحتی عایق مناسب برای کیسه خواب شما است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیراندازها دارای مدل های متنوع بسیاری هستند. یکی از این مدل ها زیراندازهای جاجیمی میباشد که امروزه جایگاه خوبی را در بین مردم به دلیل ویژگی های خاص خود باز کرده است. زیراندازهای جاجیم به دلیل داشتن طرح های سنتی و اصیل ایران، هر ایرانی را به خود جذب میکند. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد بودن این زیراندازها محکم و مقاومت بالای آنها میباشد. اگر شما جز آن دسته از افراد هستید که زیاد به مسافرت میروید یا آخر هفته را در خانه سر نمیکنید و سعی میکنید خود را به دامان طبیعت برسانید توصیه میشود از این نوع زیراندازها استفاده کنید، لازم به ذکر است این نوع زیراندازها دارای مقاومت بالایی در برابر پارگی هستند. ازدیگر ویژگی مقاومت نسبتا خوب در مقابل نفوذ آب میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این زیرانداز عایق‌دار سرماگرم، ابعاد مناسبی دارد که می‌تواند فضای کافی برای نشستن 12 نفر را فراهم کند. زیراندازهای سرماگرم، همگی از عایق ابداعی این شرکت برخوردارند و می‌توانند برای سفر و پیک‌‌نیک انتخاب‌های مناسبی باشند. عایق استفاده‌شده در داخل این زیرانداز، ساختاری نرم دارد، تا حدی که می‌تواند سختی زمین را کاهش داده و باعث راحتی بیشتر شما به هنگام نشستن و استراحت شود. عایق داخلی این محصول همچنین می‌تواند تا حد قابل قبولی از انتقال دما ببن دو طرف زیرانداز جلوگیری کند. به این مفهوم که شما اگر روی سطحی سرد مانند برف یا سطحی داغ و گرم مانند شن‌های صحرا از زیرانداز استفاده کنید، دمای سطح زیرین به بالا منتقل نشده و شرایطی فراهم می‌کند که شما با آرامش خیال و راحتی بیشتری بتوانید به استراحت بپردازید. عایق قرارگرفته در این محصول همچنین مانع از عبور رطوبت شده  و باعث می‌شود سطح بالایی آن همواره حتی در زمان نشستن روی چمن خیس نیز خشک بماند. زیرانداز عایق 12نفره سرماگرم، به دلیل داشتن عایق رطوبت و دما، می‌تواند یک گزینه مناسب برای استفاده در زمان سفرهای کوتاه و بلندمدت باشد.

ویژگی‌های زیرانداز عایق دار 12 نفره سرماگرم

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یک زیراندازو یا روفرشی مشابه با جاجیم های سنتی و صنایع دستی که کم جا و در عین حال سبک و مقاوم باشه هستید که بتوانید از آن بر روی هر سطحی استفاده کنید ؛ به شما زیرانداز مسافرتی کاوردار (کیف بسته بندی و حمل) را پیشنهاد می کنیم ، این محصول دارای یک عدد کیف بسته بندی و حمل است که علاوه بر اینکه آن را به راحتی قابل حمل می کند ، آن را پاکیزه نیز نگه می دارد. این زیرانداز را می توانید همین الان خرید کنید و در مسافرت ها و پیک نیک ها یا در منزل بر روی فرش خود استفاده کنید که در هنگام بازی بچه ها فرش یا منزل کثیف نگردد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یک زیراندازو یا روفرشی مشابه با جاجیم های سنتی و صنایع دستی که کم جا و در عین حال سبک و مقاوم باشه هستید که بتوانید از آن بر روی هر سطحی استفاده کنید ؛ به شما زیرانداز مسافرتی کاوردار (کیف بسته بندی و حمل) را پیشنهاد می کنیم ، این محصول دارای یک عدد کیف بسته بندی و حمل است که علاوه بر اینکه آن را به راحتی قابل حمل می کند ، آن را پاکیزه نیز نگه می دارد. این زیرانداز را می توانید همین الان خرید کنید و در مسافرت ها و پیک نیک ها یا در منزل بر روی فرش خود استفاده کنید که در هنگام بازی بچه ها فرش یا منزل کثیف نگردد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز اورجینال چادر کله گاوی مدل PKN-D2003 برای چادر c2001و c2001-B طراحی شده و کاملا منطبق بر تیرک های چادر زیر آن قرار می‌گیرد.که جنس پارچه آن صددرصد ضدآب بوده و به هیچ وجه آب و رطوبت از آن نفود نمی‌کند. همچنین از لایه زیری چادر محافظت می کند . بسته بندی این زیرانداز بسیار کم حجم بوده که بند و گیره ان از متریال با کیفیت ساخته شده و زیرانداز درحالت جمع شده به طور کامل در بسته بندی قرار می‌گیرد. جهت اتصال زیرانداز اورجینال پکینیو به جادر ۲به۳ چهارگوشه آن پانچ شده و دارای بندداضافی جهت قرار گرفتن میخ چادر نیز می باشد . این زیرانداز را می توان در طبیعت گردی و کوهنوردی و کمپینگ ها به عنوان زیرانداز نشیمن استفاده نمود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضخامت، سبکی و نرمی و اندازه مهمترین ویژگی یک زیر انداز ورزشی میباشد. زیرانداز یا مت یوگا مدل TRX، دارای خاصیت ارتجاعی و همچنین سبک و نرم با ضخامت 9 میلی متر در ابعاد 180 سانتی متر در 70 سانتی متر میباشد که از زیراندازهای موجود در بازار بزرگتر میباشد. طراحی زیبا و جدید و همچنین داشتن بند کوله همراه این مدل زیر انداز آنرا به یکی از پرفروشترین زیر اندازهای بازار تبدیل کرده است. شما میتوانید بعد از تمرین به راحتی آنرا رول کرده و بر دوش خود حمل کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز یوگا TPE ضخامت 10 میلی متر ابعاد و ضخامتی مناسب دارد و گزینه‌ی خوبی برای استفاده در زمان تمرینات یوگاست. اگر حرکات کششی یوگا روی زمین سفت انجام گیرد، فشار زیادی به بدن مخصوصا زانو وارد می‌شود. این فشار باعث خواهد شد تا نتوانید به شکل مناسبی حرکات را انجام دهید؛ اما استفاده از این زیرانداز یوگا باعث می‌شود چنین فشاری به بدن وارد نشود و بتوانید به شکلی بهتر به انجام حرکات یوگا بپردازید.همچنین این زیرانداز با داشتن برآمدگی‌های خطی از لیزخوردن شما به همراه پد جلوگیری می‌کند و شما در زمان استفاده روی آن ثابت می‌مانید؛ درنتیجه حرکات را با کنترل بیشتری انجام می‌دهید. این زیرانداز برای راحتی بیشتر در زمان حمل کاوری دارد تا به‌آسانی آن را جابه‌جا کنید. «زیرانداز یوگا TPE ضخامت 10 میلی متر» ساختار مناسبی دارد و می‌تواند برای شما راحتی و عملکرد بهتری را در زمان انجام حرکات یوگا ایجاد کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز سفری ساحل یکی از مرغوب ترین و ریزبافت ترین زیرانداز تولید شده در کشور میباشد. این زیرانداز یک تکه میباشد و فاقد دوخت میانی است این محصول از مواد اولیه درجه یک ساخته شده که باعث نرم بودن و انعطاف پذیر بودن آن میشود سایز این محصول (4x3 یارد) میباشد که برای نشستن 16 نفر به صورت راحت و 24 نفر به صورت کنار هم مناسب و قابل استفاده میباشد. این محصول تولید شده توسط شرکت ساحل بوده و دارای اتیکت برند میباشد این کالا به صورت چند رنگ و رندوم ارسال شده و رنگبندی ندارد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز در کنار تمام سفرها و گردش ها یک وسیله پرکاربرد و ضروری است تا بتوان به‌ دور از خاکی یا کثیف ‌شدن روی زمین نشست. زیر انداز مسافرتی و کوهنوردی مناسب برای استفاده در فضا های نم دار میباشد. کش وصل شده به محصول جهت باز نشدن در هنگام حمل است و دارای قابلیت تا شدن بوده تا در حمل ‌و نقل و جابجایی بتوان آن را به آسانی به هرجایی که می‌خواهیم ببریم این محصول با طراحی چند لایه شامل لایه ای فومی در کف محصول در قسمت نشمین گاه که با ضخامت مناسب ضمن تسطیح نا همواری های موجود درکف زمین و از بین بردن موارد آزار دهنده ای همچون سنگ ریزه های موجود در سطح زمین احساس آرامش را برای نشستن بر روی این زیر انداز ایجاد می نماید. لایه های فوم و پلی اتیلن میانی مورد استفاده در این محصول در ترکیب با لایه رویه باعث ایجاد عایق سرما و گرما و رطوبت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیر انداز از چهار لایه تشکیل شده که با دستگاه اولتراسونیک به یک دیگر دوخت شده اولتراسونیک شده اند. چهار لایه شامل دو لایه اسپان باند با رنگ های متفاوت و یک لایه پلاستیک جهت ضد آب و رطوبت بودن زیرانداز و ییک لایه فوم برای نرمی نشیمنگاه، تشکیل شده است. دو رنگ متفاوت بدین منظور است تا کاربر همیشه از یک طرف به عنوان نشیمن و از طرفی دیگر به عنوان سطح تماس با زمین استفاده کنند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز سفری با قابلیت جذب رطوبت و عدم انتقال آن به سطح زیر انداز به قابلیت شستشو است. این زیر انداز به همراه کیف قابلیت حمل بسیار ساده ای را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز های مسافرتی در واقع یکی از مهم ترین محصولات و لوازم سفر بوده که هم برای افراد و هم برای قرار دادن چادر های سفری و کوهنوردی روی آن مورد استفاده قرار می گیرند. این زیر اندار، دارای کیف دسته دار است، که حمل آن‌، برای شما راحتر باشد. زیرانداز 4 نفره، دارای ابعاد 200x147 سانتی متر است و به راحتی، حداقل 4 نفر را در خود جای می‌دهد. این زیرانداز، ضد آب است و برای کنار ساحل گزینه مناسبی هست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیر انداز وسیله‌ای مناسب برای انجام حرکات ورزشی یوگا ، پیلاتس و ایروبیک که بر روی زمین است و احساس راحتی و شادابی را به شما در حین ورزش می‌دهد و از آنجایی که باید این حرکات ورزشی روی زمین انجام شود و ممکن است نوع حرکت طوری باشد که ورزش‌کار مجبور شود تا روی زمین بنشیند یا اینکه دراز بکشد. مت یوگا TPE الکس ALEX معرفی شده در این بخش سبک، نرم، غیرسمی، ضدلغزش و بادوام است که شرایطی را فراهم کرده تا در زمان ورزش، احساس رضایت بیشتری را تجربه کنید. جنس این زیرانداز یوگا از فوم PVC یا پلی ‌وینیل کلراید بوده و قابلیت انعطاف و ضربه گیری بالایی دارد که برای این کار بسیار مناسب است. طول این زیرانداز 183 سانتی‌متر است و 61 سانتی‌متر عرض دارد. به‌طوریکه روی آن یک انسان به راحتی می‌تواند دراز بکشد و به انجام حرکات ورزشی بپردازد. ضخامت این زیرانداز 6 میلی‌متر است و بعد از استفاده از آن و کثیف شدن می‌توان آن را شستشو داد. برای حمل این زیر انداز یک کاور در نظر گرفته شده که همراه محصول عرضه می‌شود. مت یوگا TPE الکس ALEX به دلیل مشبک بودن و داشتن حفره های کوچک مانع از لغزش و سرخوردگی در حین تمرینات یوگا می شود همچنین به دلیل این که تمام بدن به طور کامل به زمین اصابت نکرده ، مسائل بهداشتی به راحتی رعایت می شود. مزیت اصلی این محصول دو طرفه یا دو رو بودن آن است که شما می توانید هنگام ورزش از پشت و روی مت یوگا بهره ببرید. مت یوگا TPE الکس ALEX در کنار طراحی و رنگ بندی متنوع از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده که برای انجام حرکات مختلف ورزشی در فضای باز و سالن مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیراندازهای حصیری از واجبات هر خانواده است.این زیراندازها با جنس حصیری ضد آب مقاومت کامل دارند در مقابل رطوبت،به همین علت در تمامی سفرها و به همه شهرها میتوانید استفاده نمایید.برای مثال در سفر به شمال کشور میتوانید این حصیر را روی چمنهای مرطوب و ساحل و شنهای خیس پهن کنید و بنشینید ،بدون اینکه ذره ای خودتان خیس شوید.نکته بعد این هست که این حصیرها دور دوخت هستند و بافت حصیرها ریز بافت و منسجم هست و این باعث کیفیت بالای آن در مقابل هر نوع خراشیدگی هست و هر نوع سطحی چه صاف و چه ناهموار چه نرم و چه سخت.و کیف همراه دارند ،در واقع کیف به آنها دوخته شده و همانطور که تصویر گویای معنیست با وجو اینکه حصیر سایز بزرگ هست به اندازه یک کیف کوچک میتوانید آن را جمع کنید و اصلا در صندوق ماشین هیج جایی را اشغال نمیکند و همینطور دو دسته دارد که حمل آن را بسیار راحت نموده است.در نهایت این مدل زیرانداز حصیری کد FAM به دلیل ضد آب بودن،کیف همراه داشتن،ریز بافت و منسجم بودن ،دور دوخت بودن،سایز استاندارد مناسب برای خانواده های ایرانی،گزینه بسیار مناسبی هست برای افرادی که قصد خرید زیرانداز دارند. و کاملا قابل شستوشو هست و حسن بزرگ اینکه به هیچ عنوان چیزی به آن نمیچسبد برای مثال خاک و خورده اشغال های محیط بیرون و چمن و هر چیزی که در محیط هست .اصلا چیزی به زیراندازهای حصیری کد FAM نمیچسبد.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل