نکات مهم و راهنمای خرید کالاهای سوپرمارکتی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کالاهای سوپرمارکتی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

کالاهای سوپرمارکتی جزو مهم‌ترین و البته پر تنوع‌ترین محصولاتی هستند که نیازهای روزمره ما را برطرف می کنند. این محصولات شامل موارد زیادی می شود که هر کدام به خودی خود تنوع زیادی دارد. از این رو ما در نکته خرید سعی داریم هر چند اندک نکات مهم و راهنمای خرید کالاهای سوپرمارکتی را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم.

انواع کالاهای سوپرمارکتی:

نکات مهم هنگام خرید کالاهای سوپرمارکتی

برای خرید کالاهای سوپرمارکتی از هر نوعی که مد نظرتان است، باید این نکات را در نظر داشته باشید. از جمله:

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کالاهای سوپرمارکتی گفته شد؛ می توانید کالاهای مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کالاهای سوپرمارکتی با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گلدان رویال ارکیده از چهارشاخه ارکیده ایجاد شده است. گل ارکیده از محبوب‌ترین، لوکس‌ترین و زیباترین گل‌های جهان است که به دلیل زیبایی منحصر به فرد و داوام بالا، از محبوبیت فراوانی برخوردار است. به گونه‌ای که از آن به عنوان پادشاه گل‌ها یاد می‌کنند. بیش از هفت کشور از ارکیده به عنوان گل ملی خود نام می‌برند. ارکیده، گیاهی بسیار کم توقع است و در مدت زمان کمی با محیط خو می‌گیرد. این گیاه باشکوه در سال؛ یک تا سه بار گل می‌دهد.به این نوع از ارکیده، ارکیده فالانوپسیس یا ارکیدهٔ شب‌پره‌ای یا ارکیدهٔ پروانه‌ای هم گفته‌اند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای تمیز کردن دستی موتور سیکلت ها به آرامی و به طور موثر کثیفی های معمولی مانند گرد و غبار ترمز، سایش لاستیک، حشرات، گل و لای و روغن را از بین می برد. رویایی برای استفاده به لطف فرمول ژل چسبنده می باشد. از این محصول می توانید با توجه به خاصیت ضد گردوغبار و قدرت پاک کنندگی بالا در تمامی قطعات دوچرخه و موتور استفاده کرد تا عمر قطعات افزایش یابد و دیرتر کثیف شوند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستمال حوله ای 300 برگ (150 برگ دولا) جهت خشک کردن دست و صورت با تیشو ترکیه ای مرغوب میباشد.امروزه رعایت بهداشت فردی امری ضروری می باشد و یکی از نکات بهداشتی شستشوی دستها و خشک کردن آنها می باشد که استفاده از حوله چندبار مصرف و عمومی جهت خشک کردن دست امری غیر معقول می باشد ، برای همین می توان از مخزن دستمال دیواری و دستمال های مخصوص خشک کردن دست استفاده نمود .امکان خشک کردن هر دو دست فقط با یک عدد دستمال کاغذی میباشد.این محصول مخصوص استفاده در اکثر جا دستمال دیواری ها میباشد.مناسب سازمانها و ادارات.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آشپزی ایرانی بدون برنج خوش‌عطر، همیشه یک جای کارش می‌لنگد. برنج که خوش‌عطر باشد، همه از دستپختتان تعریف می‌کنند؛ پس از آن غافل نشوید. برنج معطر بیشتر در خطه شمال کشت می‌شود و گیاهی است یک‌ساله که ارتفاع آن تا 1/5 متر می‌رسد. در مناطق گرم و مرطوب و پرآب این گیاه می‌روید. برنج ساقه‌های راست و برگ‌های بزرگ و نوک‌تیزی دارد و از غلات مهم بوده و تقریباً غذای اصلی نصف مردم کره زمین و به خصوص مردم خوب ایران است. نشاسته، پروتئین و لیپیدها ترکیبات مهم برنج هستند که بر کیفیت آن تأثیر می‌گذارند. به همین دلیل باید مدت‌زمانی بگذرد تا برنج تازه بتواند دارای قدی مطلوب شود. دانه برنج خشک، در هنگام پختن افزایش حجم پیدا می‌کند. حتماً می‌دانید معمولاً اگر برنجی باکیفیت باشد یک پیمانه آن برابر سه پیمانه پس از پخت است و به همین دلیل برای خانواده‌های ایرانی بسیار باصرفه خواهد بود. وزن برنج تازه، برنج کهنه و خشک با یکدیگر متفاوت است و البته برنج خشک ارزش بیشتری دارد. برنج از نظر طب ایرانی،‌ معتدل و خشک است. درست آبکش کردن برنج در طعم آن نیز مؤثر است و در صورت آبکش جالب است بدانید طبع آن نیز تغییر می‌کند. برنج هاشمی گلستان عطر و طعم بی‌نظیری به هر غذایی می‌بخشد و آن را به یک غذای حسابی و اصیل ایرانی تبدیل می‌کند. برنج هاشمی ممتاز «گلستان» در کیسه‌های نایلونی 4.5 کیلویی عرضه شده و در هر 100 گرم 91.5 گرم کربوهیدرات دارد که منبع اصلی برای تأمین انرژی موردنیاز بدن است. برنج طارم هاشمی گلستان حاوی 7.6 گرم پروتئین، 0.3 گرم چربی، 364 کیلوکالری انرژی و 3.589 میلی‌گرم نیاسین است و یک غذای سالم شناخته می‌شود. شما می‌توانید انواع برنج طآرم و طارم هاشمی و سایر موادغذایی و کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا فراهم کنید.

برنجی از شالیزارهای ایران

مجموعه‌ی گلستان از حدود سال 1330 تاسیس شد و ابتدا با تولید، واردات و بسته‌بندی چای کار خود را آغاز کرد که محبوب‌ترین نوشیدنی نزد ایرانیان است. این مجموعه مسیر پیشرفت را به گونه‌ای پیمود که در دهه‌ی 70 شمسی بیش از 20 گروه غذایی در سبد محصولات خود داشت و در تولید، فروش و توزیع محصولات خود از امکانات مدرن بهره برد. اکنون گلستان با دوهزار نیروی انسانی بیش از 300 محصول گروه مواد غذایی را تولید می‌کند. چای، تی‌بگ، ادویه، حبوبات و برنج از محصولات سبدغذایی گلستان هستند. 

رکن اول غذای ایرانی «برنج» است. هرکس با روش خاص خودش پلو درست می‌کند و ده‌ها دستور برای درست‌کردن برنج آبکش و کته نقل شده است؛ اما نوع برنج موضوعی است که تاثیر مستقیم روی پلوی شما می‌گذارد و هرچقدر هم به بهترین شکل آن را بپزید، اگر برنج بی‌کیفیت باشد، تمام زحماتتان هدر می‌رود. برنج هاشمی جزو برنج‌های اعلا به‌شمار می‌آید و به‌همین دلیل نسبت به برنج‌های دیگر قیمت بالاتری دارد. این برنج در برابر آفت‌ها مقاوم است. ویژگی بارز برنج هاشمی ساقه‌ی باریک آن است. ساقه‌ی باریک این برنج مانع حضور کرم ساقه‌خوار درون خود می‌شود. همین دلیلی است تا کشاورز سم کمتری را برای دفع آفت استفاده کند. علت قیمت بالای این برنج پخت آسان و عطر و بوی بی‌نظیر آن است. برخلاف برنج‌های خارجی که فقط قد می‌کشند و عطر و بویی ندارند، این برنج از عطر و بوی منحصربه‌فردی برخوردار است.

تغذیه سالم‌تر

اگر می‌خواهید تغذیه‌ی درست داشته باشید، باید میان گروه‌های غذایی اصلی تعادل ایجاد کنید. این تعادل در هرم غذایی (Food Pyramid) به‌خوبی مشخص است. غذایی که می‌خورید، در یکی از گروه‌‌های این هرم جای می‌گیرد: گروه نان و غلات، میوه‌ها و سبزیجات، گوشت و تخم‌مرغ و پروتئین‌های گیاهی، چربی و شیرینی‌جات. هیچ گروهی را نمی‌توان جایگزین گروه دیگر کرد و همه‌ی این گروه‌ها برای بدن لازم هستند. درست مانند شکل هرم هرچقدر بالاتر بروید، باید از مصرف روزانه‌ی این مواد کم شود. با رعایت این هرم غذایی، هم سالم‌تر غذا می‌خورید و هم دچار سوءتغذیه یا اضافه‌وزن نمی‌شوید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه با افزایش قیمت برنج های ایرانی همچون برنج هآشمی و برنج طآرم استفاده از برنج های خارجی رواج بیشتری پیدا کرده است . برنج پاکستانی و برنج هندی به دلیل داشتن طعم نزدیک به برنج های ایرانی محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. هند یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های برنج در جهان است. برنج باسماتی نوعی برنج دانه بلند است که در دو نوع سفید و قهوه‌ای تولید شده و از آن به وفور در غذاهای هندی و آسیای جنوبی استفاده می‌شود. این برنج به عطر آجیلی و طعم دل‌پذیرش شناخته شده و از انواع مشهور آن می‌توان به برنج باسماتی طبیعت اشاره کرد. برنج باسماتی طبیعت علاوه بر طعم و عطر عالی که دارد، دارای فواید زیادی نیز می‌باشد که از جمله آن می‌توان به پایین بودن سطح آرسنیک، کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 و بیماری قلبی اشاره کرد. برنج طبیعت که در بسته بندی 10 کیلوگرمی به بازار عرضه می‌شود، از نوع باسماتی، سفید و دانه بلند بوده و خوش پخت بودن از ویژگی‌های بارز آن است؛ هم‌چنین نسبت کیفیت به قیمت این محصول قابل توجه است. باسماتی طبیعت کاملا خالص بوده، با دقت و نظارتی دقیق به خوبی سورت و درجه بندی شده و سپس به خوبی بسته بندی شده است. کیفیت پخت و عطر خوب این برنج می‌تواند به خوبی برای انواع خورشت‌ها و خوراک‌های ایرانی شما عزیزان مناسب باشد و در کنار آن‌ها طعمی عالی برای شما خلق کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن ارده کنجد در نظر بسیاری از مصرف کنندگان همان روغن کنجد محسوب می شود و در خرید این محصول خوراکی و درمانی این نظر در بسیاری از خریداران صادق است. لیکن باید توجه داشت که بین روغن ارده کنجد و روغن کنجد تفاوت وجود دارد. تفاوت اصلی بین روغن ارده کنجد و روغن کنجد صرفا در نحوه استخراج این دو محصول روغنی است. بر اساس شیوه روغن­ گیری از محصول کنجد، می­توان دو نوع محصول روغنی را تولید نمود. روغن ارده 1.8 لیتری شیررضا، محصولی کاملا طبیعی و بدون مواد نگهدارنده و افزودنی است. ارده همان کنجد پوست کنده آسیاب شده بوده که روغن آن دارای خواص فراوانی است. از روغن ارده می‌توان جهت حفظ بهداشت دهان و دندان، تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن، برطرف نمودن اختلالات گوارشی و بهبود عملکرد کبد استفاده نمود. وجود ویتامینهای گروه B و E و وجود عناصر منیزیم و کلسیم و نیز فسفر سبب شده است که روغن ارده جزو پرمصرف ترین روغن‌های دنیا جهت سالاد و پخت و پز قرار گیرد.

حرکت در مسیر سلامتی، با روغن‌های شیررضا

روغن ارده شیررضا

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج کشت دوم گلستان یکی از بهترین برنج‌ها برای استفاده روزانه شماست. برنج بیشتر در خطه شمال کشت می‌شود و گیاهی است یک‌ساله که ارتفاع آن تا 1/5 متر می‌رسد. در مناطق گرم و مرطوب و پرآب این گیاه می‌روید. برنج ساقه‌های راست و برگ‌های بزرگ و نوک‌تیزی دارد و از غلات مهم بوده و تقریباً غذای اصلی نصف مردم کره زمین و به خصوص مردم خوب ایران است. نشاسته، پروتئین و لیپیدها ترکیبات مهم برنج هستند که بر کیفیت آن تأثیر می‌گذارند. به همین دلیل باید مدت‌زمانی بگذرد تا برنج تازه بتواند دارای قدی مطلوب شود. دانه برنج خشک، در هنگام پختن افزایش حجم پیدا می‌کند. حتماً می‌دانید معمولاً اگر برنجی باکیفیت باشد یک پیمانه آن برابر سه پیمانه پس از پخت است و به همین دلیل برای خانواده‌های ایرانی بسیار باصرفه خواهد بود. وزن برنج تازه، برنج کهنه و خشک با یکدیگر متفاوت است و البته برنج خشک ارزش بیشتری دارد. برنج ازنظر طب ایرانی،‌ معتدل و خشک است. درست آبکش کردن برنج در طعم آن نیز مؤثر است و در صورت آبکش جالب است بدانید طبع آن نیز تغییر می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی برنج هاشمی ممتاز طبیعت

برنج هاشمی ممتاز طبیعت یکی از بهترین انواع برنج موجود در بازار است. این برنج از جنس برنج هاشمی بوده و دارای طعم و عطر خوبی است. همچنین این برنج دارای دانه های بزرگ و طولانی است که بعد از پختن به خوبی پفیز می‌شود. برنج هاشمی ممتاز طبیعت بسته بندی 5 کیلوگرمی مناسب برای استفاده در منزل یا رستوران ها و فروشگاه ها می‌باشد. این برنج با کیفیت و مرغوب مناسب برای آشپزی های مختلف مانند پلو، خورشت و غذاهای رژیمی است.

همه چیز درباره برنج هاشمی ممتاز طبیعت

برنج های ایرانی به خصوص برند بسیار محبوب برنج هاشمی به دلیل کیفیت بالا و مزه خوبشان شناخته شده اند. این برنج ها از نوعی برنج طارم هستند که دانه های بزرگ و یکدستی دارند و بعد از پختن به خوبی مغزپخت می‌شوند. بسته بندی برنج های ایرانی معمولاً در انواع مختلفی از جمله 5 کیلوگرم، 10 کیلوگرم و حتی بسته بندی های بزرگتر مانند 25 کیلوگرم عرضه می‌شوند. بسته بندی برنج هاشمی ممتاز طبیعت پنج کیلوگرم معمولاً از جنس پلاستیک یا کیسه های نایلونی با کیفیت بالا و محکم است تا از ورود هوا و رطوبت به داخل آنها جلوگیری شود. کیفیت برنج های ایرانی بستگی به شرایط کشت، اقلیم و فرآیند برداشت و بسته بندی دارد. اما برنج های ایرانی معمولاً دارای طعم و عطر خوبی هستند و از نظر کیفیت بسیار درجه یک در دنیا محسوب می‌شوند. نحوه پخت برنج در ایران و دیگر کشورها ممکن است در برخی جوانب متفاوت باشد. این تفاوت‌ها ممکن است به دلیل ترکیبات محلی، سبک‌های آشپزی مختلف یا فرهنگ مصرف غذاها باشد. پس شایان توجه است که برنجی را انتخاب کنید که با سبک آشپزی ایرانی بعد از پخت ابل قبول باشد و اصطلاحا مجلسی از کار دربیاید و طعم و عطر دل‌انگیزی برسر سفره‌های رنگارنگ ایرانی داشته باشد زیرا در ایران، روش پخت برنج معمولاً به عنوان "پلو" شناخته می‌شود. برنج با روش خاصی که به آن "پختن متوالی" یا "پختن دو مرحله‌ای" می‌گویند، پخته می‌شود. در این روش، برنج ابتدا در آب جوشانده شده و سپس آب آن را تخمیر داده و در نهایت در حالت پخته شده قرار می‌گیرد. این روش باعث می‌شود که دانه‌های برنج به طور یکنواخت پخته شوند و یک طعم خاص به برنج بدهد. در برخی کشورها مانند چین، برنج به عنوان "بخارپز" یا "پلو" پخته می‌شود. در این روش، برنج در قابلمه‌ای با آب جوشانده و سپس با بخار پخته می‌شود. این روش معمولاً باعث می‌شود که دانه‌های برنج جدا از هم بمانند و دارای طعم و عطر خاص خود باشند. به طور کلی، هر کشوری روش‌ها و سبک‌های مختلفی برای پخت برنج دارد که به ترکیبات محلی، فرهنگ آشپزی و سلیقه‌های مصرف‌کنندگان بستگی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بدون شک یکی از مهم ترین مشکلات نگهداری کالای با ارزشی مثل برنج که با رنج بسیار توسط زنان و مردان شالیکار تهیه میشود، همانا نگهدارآن بسیار دشوار میباشد، چرا که پس از مدتی دچار آفت زدگی و ایجاد حشرات مختلف می کند، اخیرا شرکت همایون برای حل این معضل جدید ترین و موثر ترین بسته بندی جهت نگهداری این کالای ارزشمند را بدون استفاده از مواد نگهدارنده و حتی تزریق گاز عرضه کرده است و دارای نشان استاندارد از موسسه استاندارد تحقیقات صنعتی ایران می باشد. از ویژگی های بارزاین محصولات می توان به غیر تراریخته بودن آن می توان اشاره کرد. کیفیت کالا های محصولات دشتویل به صورت 100 درصد خالص از طارم محلی هاشمی برنج دم سیاه و... که روی بسته بندی قید شده است تهیه گردیده است به طوری که با هیچ نوع از انواع برنج های دیگر مخلوط نمی گردد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیتون برای بدن فواید بسیار دارد و تبدیل زیتون به روغن سبب شده تا بتوان از آن استفاده‌های بیشتری کرد و از فواید بی‌نظیر آن بیشتر بهره‌مند شد. از روغن‌زیتون در پخت‌وپز، سالاد، مواد آرایشی، داروهای مختلف، صابون و ... استفاده می‌کنند. روغن‌زیتون تصفیه‌شده با بو کریستال طلایی از برترین روغن‌های تولیدشده است و با استفاده از آن بوی خوش زیتون را حس خواهید کرد. این روغن‌زیتون چاشنی مناسب برای انواع سالاد شماست و با استفاده روزمره آن پیر و جوان، کودک و بزرگ‌سال می‌توانند به‌راحتی به‌سلامتی روده، تقویت موها و شادابی پوستتان استفاده کنند. برای استفاده از روغن‌زیتون تصفیه‌شده کریستال طلایی در سرخ کردن مواد غذایی، فراموش نکنید که از حرارت ملایمی انتخاب نمایید تا ارزش غذایی آن را از بین نبرید. بهتر است بدانید که روغن‌زیتون سرشار از آنتی‌اکسیدان است که این ویژگی از آسیب سلولی جلوگیری کرده و دقیق‌تر آنکه از ابتلای شما به سرطان جلوگیری می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن زیتون فرابکر ورژن تهیه شده از بهترین میوه زیتون است. زیتون به عنوان پرخاصیت ترین ماده غذایی از لحاظ ویتامین، آنتی‌اکسیدان و اسید چرب مفید شناخته شده است. تنها روغن زیتونی که از روش پرس سرد حاصل آمده باشد کلیه این ارزش غذایی را به روغن منتقل می‌کند. خواص روغن زیتون فرابکر ورژن عبارتند از: دوست دار قلب شماست؛ کلسترول بد خون را کاهش می‌دهد؛ کلسترول خوب خون را افزایش می‌دهد؛ نیاز به درمان فشار خون را تا 48 درصد کاهش می‌دهد؛ از سکته مغزی جلوگیری می‌کند؛ باعث کاهش وزن می‌شود؛ از ابتلا به سرطان معده و روده جلوگیری می‌کند؛ در درمان آلزایمر موثر است؛ زخم معده را درمان می‌کند؛ میزان گلوکوزپلاسمای خون را در افراد مبتلا به دیابت کنترل می‌کند؛ باعث درمان کبد چرب می‌شود؛ خاصیت ضد التهاب دارد؛ 50 میلی لیتر روزانه از روغن زیتون اثر مشابه با 10 درصد از قرص ایبوپروفن را دارد؛ در درمان آرتروز روماتئید موثر است؛ حاوی ویتامین E ، ویتامین K ، آنتی‌اکسیدان و منیزیم است؛ 13 درصد اسید چرب اشباع شده دارد؛ 11 درصد اسید چرب اشباع نشده مفید مثل امگا 3 و امگا 6 دارد؛ شامل 73 درصد اسید چرب اشباع نشده منو مثل اولئیک اسید است که بسیار برای بدن مفید است؛ فاقد اسید چرب ترانس است . موارد مصرف روغن زیتون شامل طبخ غذا، سرخ کردن با حرارت ملایم، به عنوان چاشنی و سس سالاد و به عنوان چاشنی غذا مصرف می‌گردد. همچنین جهت پاکسازی و ترمیم پوست، درمان جوش پوستی، پاک کردن آرایش از روی پوست در صورت مالش روی پوست موثر است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نبات خواص زیادی برای بدن دارد و مصرف آن کمردرد را تسکین داده و نشاط آور می باشد. مصرف چای نبات در رفع خستگی های مفرط جسمی و فکری که از کار و فعالیت های روزانه ناشی می شود موثر بوده و اگر این نوشیدنی گرم میل شود باعث آرامش و نشاط می گردد. بات زعفرانی، تهیه شده از زعفران اعلا و بدون هیچ گونه رنگ یا افزودنی های دیگر لحظات شما را شیرین می‌کند . نبات زعفرانی جایگزین بسیار عالی برای قند و شکر میباشد. زعفران به کار رفته در این نبات از بهترین زعفران های خراسان به حساب می آید و خاصیت شادی بخشی و افزایش انرژی و نشاط دارد. خرد بودن این نبات به حل شدن راحت تر آن کمک میکند .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن زیتون خالص تصفیه شده دلوین از مرغوب ترین دانه های زیتون تهیه شده که پس از انجام آزمایشات میکروبی و شیمیایی توسط آزمایشگاه های تخصصی مستقر در این واحد به لحاظ فلزات سنگین، سموم کشاورزی، پر اکسید و سایر پارامتر های کیفی و تایید واحد کنترل کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. روغن زیتون دلوین به روش تحت فشار استحصال می گردد، بدین ترتیب که میوه زیتون به تکه‌های ریز تبدیل شده و از آن خمیری به دست می‌آید. این خمیر را با آب مخلوط نموده و داخل دستگاه گریز از مرکز (سانتریفوژ) ریخته میشود، در این دستگاه ضمن چرخش، روغن زیتون از بقیه مواد جدا می‌شود. سپس با استفاده از فرآیند تصفیه مقدار اسید چرب آزاد آن کاهش می یابد، در روغن زیتون خالص تصفیه شده کاملاً بوی روغن زیتون حذف می گردد بنابراین برای افرادی که بوی روغن زیتون را نمی پسندند بسیار مناسب بوده تا بتوانند از خواص غذایی بالای این محصول استفاده کنند. با توجه به اینکه نقطه دود روغن زیتون خالص تصفیه شده(Extra Light) حدودا بین 185 الی 200 درجه سانتی گراد می باشد (بستگی به مقدار ترکیب اسید های چرب آن دارد) از روغن زیتون تصفیه شده دلوین طبق استاندار شماره 1446 می توان در مصارف سرخ کردن خانگی به شرط عدم استفاده مجدد از روغن، سرخ کردنی بصورت سطحی و با حرارت ملایم استفاده نمود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن کنجد به عنوان یک روغن باکیفیت بالا در بین روغنهای خوراکی با درصد بالای چربی غیر اشباع شناخته می شود. نوع لیگنان و آنتی اکسیدانهای طبیعی موجود در این روغن باعث بروز مقاومت بسیار بالا در برابر اکسیداسیون و خواص فیزیولوژیکی ارزشمند روغن کنجد شده است. روغن کنجد حاوی آنتی اکسیدانهای طبیعی است که باعث جلوگیری از سرطانها میشود. این روغن همچنین به دلیل دارا بودن ویتامین Eموجب شفافیت و لطافت پوست می گردد. از دیگر خواص روغن کنجد باعث کاهش کلسترول بد خون(LDL) می شود، فشار خون بالا را کاهش میدهد و مانع از تصلب شرائین می گردد و از بروز سکته قلبی جلوگیری میکند. خواص آنتی اکسیداسیونی فوق العاده به دلیل وجود دو ماده شیمیائی Sesamol و Sesamin آنتی اکسیدانها با رادیکالهای آزادی که به سلولها آسیب میرسانند و به روند پیری سرعت میبخشند مقابله میکند. این روغن برای درمان سرفه، یبوست، آرتریت و پوست خشک توصیه میشود. ترکیب اسیدهای چرب روغن کنجد به گونه ای است که برای هر سه مصرف سرخ کردن، پخت و پز و سالاد قابل استفاده است (روغن کنجد به شرطی قابل مصرف برای سرخ کردنی و پخت و پز میباشد که تصفیه شده باشد). روغن کنجد بکر چیست و چه تفاوتی با روغن کنجد تصفیه شده دارد: روغن خام که به روش پرس سرد استحصال شده است، با فشار از پارچه های فیلتری با تار و پود متراکم عبور داده می شود و تصفیه فیزیکی می شود و خاک و ناخالصی های روغن از آن جدا میگردد و رنگ روغن طلایی می گردد که روغن بکر نام دارد. روغن کنجد بکر فقط برای سالاد و آن هم در صورتی مطلوب است که دانه تحت کشت ارگانیک باشد. تصفیه روغن کنجد چیست: بطور خلاصه جدا کردن اسیدهای چرب آزاد، آلدئیدها و آلکالوئید های مضر برای سلامتی انسان، پر اکسید به عنوان رادیکال های آزاد سرطان زا همچنین سموم کشاورزی و آلاینده های فلزی موجود در روغن کنجد بکر را تصفیه روغن کنجد میگوییم، مراحل تصفیه روغن در خلاء انجام میگیرد به همین دلیل روی ساختار مولکولی روغن تاثیری ایجاد نمی شود و خواص و ویتامینهای روغن حفظ می گردد. روغن کنجد تصفیه شده دلوین به دلیل حذف مواد مضر مذکور و همچنین داشتن نقطه دود بالا در بین سایر روغن های گیاهی مناسب برای سرخ کردن و پخت و پز و سالاد می باشد(تکرار می کنیم روغن کنجد به شرطی قابل مصرف برای سرخ کردنی و پخت و پز میباشد که تصفیه شده باشد).

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن زیتون خالص ترکیبی از روغن زیتون تصفیه شده و روغن زیتون فرابکر است، این روغن در مقایسه با روغن های گیاهی مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد و برای سرخ کردن مناسب است همچنین جذب پایین آن حین پخت و پز از دیگر ویژگی های این روغن است، این روغن دارای عطر طعم بسیار ملایم و دلپذیر است که طعم غذا را تحت تاثیر قرار نمی دهد و برای سالاد، پخت و پز و سرخ کردنی مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این برنج را می‌توان خوش طعم ترین و خوش پخت ترین برنج پاکستانی نامید. برنج سوپر کرنل باسماتی بیتمز از بهترین مزارع برنج پاکستان تهیه شده است. این برنج کاملا ارگانیک بوده و بدون استفاده از هر نوع کود شیمیایی مضر در مراحل کشت فراوری شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هاشمی اشرافی گیلان در محدوده آستانه اشرفیه کشت شده است که بشدت مزه فوق العاده ، لذیذ، حالت پنبه ای و خوش خوراکی داره هم برای کته خوبه و هم برای آبکش. یکی از بهترین برنج های امساله مجموعه بوستان عرش گیلان هست که بصورت خالی بدون خورشت و کباب هم میشه خالی خالی مصرفش کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این برنج را می‌توان خوش طعم ترین و خوش پخت ترین برنج پاکستانی نامید. برنج سوپر کرنل باسماتی بیتمز از بهترین مزارع برنج پاکستان تهیه شده است. این برنج کاملا ارگانیک بوده و بدون استفاده از هر نوع کود شیمیایی مضر در مراحل کشت فراوری شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرلاشه عطری فوق اعلاء گیلان یکی از پرفروش ترین برنج های تعاونی میباشد که اکثر مشتری ها برای مصرف روزانه آن را انتخاب میکنند و عطر و طعم آن بشدت عالی میباشد این برنج قیمت بشدت مناسب و در عین حال پخت عالی دارد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج صدری خوش پخت عطر و طعم نسبتا کمی دارد اما پخت عالی و در حد صدری معطر دارا می باشد این برنج جز برنج های شیرودی محلی گیلان می باشد که با توجه به قیمت مناسب و ایرانی الاصل بودنش یکی از خوش قیمت های برنج ایرانی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج استخوانی مهمان نواز از برنج های پرمحصول ایرانی استان مازندران میباشد. این نوع برنج دارای پخت خوب و بلند میباشد و با وجود قیمت مناسب و اقتصادی برای خانواده از کیفیت مطلوبی برخوردار است. مهمان نواز این محصول را جهت رفاه خانوار با قیمت بنکداری به شکلی مناسب و اقتصادی در اختیار شما همراهان قرار داده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دانه‌های برنج وقتی از روی زمین شالی برداشت می‌شوند، دارای دو پوسته هستند (در واقع برنج با دانه‌های سفید درون 2 پوسته قرار دارد) که پوسته اولی بسیار نازک بوده و به آن سبوس می‌گویند و این پوسته به برنج چسبیده است.همچنین یک پوسته بیرونی دارد که همان شلتوک بوده و قدری ضخیم‌تر است. اگر شلتوک را از برنج جدا کنند اما سبوس همچنان بر روی دانه برنج بماند، به آن برنج قهوه‌ای می‌گویند. و اگر همان لایه سبوس هم برداشته شود، همان برنج سفیدی تولید خواهد شد. پس برنج، در اصل قهوه‌ای بوده و دارای سبوس می‌باشد اما آن سبوس را جدا می‌کنند تا برنج سفید تولید شود. برنج قهوه ای: سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی و مغذی مناسب برای لاغری دارای سیب سلامت دارای نشان اصالت کالا سورت شده با دستگاه های کامپیوتری است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هاشمی اشرافی 2 گیلان در محدوده آستانه اشرفیه کشت شده است که بشدت مزه فوق العاده ، لذیذ، حالت پنبه ای و خوش خوراکی داره هم برای کته خوبه و هم برای آبکش. یکی از بهترین برنج های امساله مجموعه بوستان عرش گیلان هست که بصورت خالی بدون خورشت و کباب هم میشه خالی خالی مصرفش کرد.تنها تفاوتی که این برنج با برنج هاشمی اشرافی داره الک کمتری هست که انجام شده یعنی در واقع حدودا 5 درصد شکسته داره که باعث شده قیمتش از هاشمی اشرافی دون کمتر باشه .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت آرین تاپ نوش اولین تولیدکننده روغن‌ سبوس برنج با برند مری کینگ در ایران و وارد کننده روغن سبوس برنج با برند کینگ از تایلند است . این برند روغن‌ سلامت با بالاترین کیفیت و استاندارد تولید می‌کند.استفاده از این روغن در زمان آشپزی انواع سالادها و شیرنی پزی و پخت و پز و سرخ‌کردنی مناسب و استاندارد است. برخی از روغن‌ها دارای اسیدهای چربی هستند که این روغن فاقد آنتی اکسیدان مصنوعی واسیدهای چرب ترانس میباشد. این روغن دارای نقطه دود بالا ایده آل جهت سرخ کردن میباشد. روغن مناسب برای بیماران دیابتی و قلبی عروقی است.روغن سبوس برنج با طعم مطلوب و کاهش دهنده کلسترول بد خون (LDL) جزو سالم‌ترین روغن‌های گیاهی محسوب می‌شود. این روغن غنی در دو نوع ویتامین Tocopherol / tocotrienol) E) است که برای بدن بسیار مفید هستند. این محصول از سبوس برنج ایرانی (طارم و هاشمی) تولید می‌شود که حاوی آنتی اکسیدان اوریزانول (آنتی اکسیدان طبیعی) میباشد و فاقد تغییر ژنتیکی (غیر تراریخته NON-GMO) ​است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج نیم دانه عطری ایرانی شامل برنج نیمه و سر لاشه درشت برنج ایرانی میباشد که با عطر و طعم عالی جهت مصرف خانواده های ایرانی از طریق برند مطرح مهمان نواز برای شما اماده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بعد از صرف هر وعده غذایی، بدن ما از حالت گرم و قلیایی خود به حالت سرد، مرطوب و اسیدی تبدیل می شود؛ وضعیتی که بستر انواع بیماری های گوارشی و عصبی را فراهم می کند. در حالی که با استفاده روزانه از نبات زعفرانی با وجود طبع گرم و خشکی که دارد، می تواند بدن را به وضعیت طبیعی خودش برگرداند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج طارم کشت دوم هانیه دِلبِستو از بهترین برنج های ایرانی است که دارای عطر بسیار عالی و طعمی دلنشین است. علاوه بر همه این موارد این برنج دارای خاصیت ری کردن بسیار زیاد است. یعنی هنگام پخت حجم بسیار بیشتری نسبت به زمان قبل از پخت پیدا میکنند. و در واقع یک گونی 10کیلوگرمی برنج طارم کشت دوم هانیه دلبستو به اندازه 14کیلوگرم به نسبت برنج های معمولی پخت میکند. نام دیگر این مدل از برنج, برنج دوباره کشت است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج محلی گیلان فاقد سدیم و چربی می باشد .عطر این برنج نسبت به برنج هاشمی کمتر است ولی پخت بسیار عالی همراه با ری دهی بالا دارد . این برنج برنج برای مهمانی ها مجلس های شما پیشنهاد میشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج نیمدانه هاشمی گلشن هضم بهتری نسبت به برنج های سالم دارند و تمام خواص برنج سالم را ارائه میدهند. چنین برنج هایی عطر بیشتری نسبت به برنج سالم دارند و می توان برای پخت غذاهای خانگی همچون آش،سوشی،دسر و... استفاده کرد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج عنبر بو به دلیل کشت در هوای گرم تنها برنج دارای طبع گرم است که به همین خاطر خواص درمانی قابل توجهی دارد.برنج عنبر بو زرین زیبا از بهترین شالیزارهای خوزستان با بروزترین دستگاه های سورتینگ آماده شده تا مصرف این برنج به تجربه ای دلچسب و لذتبخش تبدیل شود.برنج عنبر بو زرین زیبا تنها برنج دارای سیب سبز سلامت در استان خوزستان است که این نشان گواهی بر سلامت هر چه بیشتر این برنج است.برای گرفتن بهترین نتیجه از برنج عنبربو بهتر است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رب گوجه‌فرنگی از چاشنی‌های پرطرفدار و پرکاربرد در اکثر غذاهای ایرانی بوده و حتی در غذاهای بین‌المللی مثل پاستا مورد استفاده قرار می گیرد. رب گوجه‌فرنگی 800 گرمی آرنوش باعث خوش‌طعمی غذاهای شماست. این رب در یکی از بهترین شرکت‌های تخصصی تولید شده و بسیار باکیفیت است. از دیگر ویژگی‌های مطلوب این محصول، سهولت بازکردن آن است؛رب گوجه‌فرنگی آرنوش بدون استفاده از مواد نگهدارنده و رنگدانه های مصنوعی تهیه شده است و همچنین دارای کیفیت ، طعم و غلظت بالایی است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نان جو برند «سه نان» 600 گرم وزن دارد و محفظه‌ی نگهدارنده‌ی آن شفاف و پلاستیکی و به ابعاد 42 × 13 × 4.5 سانتی‌متر است. ارزش غذایی هر سهم نان تست طلایی سه نان برابر با 76 کیلوکالری انرژی، 0.4 گرم قند، 0.25 گرم نمک، 0.2 گرم چربی و 0.03 گرم اسیدهای چرب ترنس است. نان تست طلایی از ترکیب آرد جو سبوس دار، آب، نمک، خمیرمایه و کره‌ی گیاهی تهیه شده است. محصولات غذایی سه نان دارای شماره‌ی مجوز بهداشت از سازمان غذا و دارو هستند که از نظر بهداشتی و سلامت کاملاً تاییشده محسوب می‌شوند. تنوع محصولات، تازگی و طعم خوشایند محصولات سه نان از جمله موارد پیشرفت و محبوبیت این برند است.

معرفی برند سه نان

شرکت صنایع غذایی نامی نیک نهاد (سهامی خاص) تحت نام تجاری سه نان، با احداث کارخانه در شهرک صنعتی بهارستان در ۲۲ مهرماه ۱۳۸۷ به بهره برداری رسید. ماشین آلات این کارخانه از جدیدترین فناوری روز دنیا متعلق به شرکت Kaak هلند است و کاملاً مکانیزه، بدون دخالت دست، محصولات سالم، مرغوب با طعم و مزه مطبوع تولید می‌کند. سه نان با مخلوطی از آرد گندم های موجود که ویژگی‌های آن مورد تایید بخش غذایی گروه صنعتی (کاک) هلند است تهیه و تولید می‌شود. محصولات سه نان در فرهای مخصوص بدون تماس مستقیم با آتش پخت می‌شود. همچنین محصودلات سه نان پیش از بسته بندی توسط برج‌های خنک کننده به دمای مطلوب می‌رسد؛ در نتیجه این عمل، زمان ماندگاری سه نان زیاد بوده و به آسانی دچار کپک زدگی نمی‌شود.

نان

نان یکی از محصولات غذایی است که با هروعده‌ای قابل مصرف است. انواع نان با غذاهای محتلف استفاده می‌شوند و حتی برخی از مدل‌های نان در شکل‌دهی، تزئین و حتی طبخ غذاها نقش دارند. نان بخش عمده ای از انرژی، پروتئین و مواد معدنی شامل آهن، کلسیم و برخی از ویتامین‌های مورد نیاز بدن را تامین می‌کند و از ارزش بالایی برخوردار است.

خواص نان جو

نان جو که مخلوطی از آرد گندم، آرد جو و سبوس است به دلیل فیبر بالایی که دارد برای افرادی که از مشکلات گوارشی رنج می‌برند بسیار توصیه می‌شود. نان جو در تنظیم فشار خون و بهبود سلامت قلب تاثیر بسزایی دارد. جو ارزش غذایی بالایی دارد و نان هم جزو مواد غذایی بسیار غنی است؛ ترکیب جو و نان بایکدیگر ماده‌ی غذایی بسیار با ارزشی را فراهم می‌آورد. نان جو با احساس سیری که ایجاد می‌کند از اشتهای بیشتر و همین‌طور چاقی جلوگیری می‌کند؛ از چربی‌های زیان‌آور در خون جلوگیری می‌کند و در نتیجه کلسترول خون را کاهش می‌دهد. از مهم‌ترین خواص جو می‌توان به تنظیم دستگاه گوارش و کاهش قند خون اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل