نکات مهم و راهنمای خرید ابزار آلات و تجهیزات به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ابزار آلات و تجهیزات باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

ابزارها و تجهیزات با توجه به تنوع و گستردگی که دارند در دسته ها و انواع مختلفی تقسیم می شوند. هر کدام از این دسته ها و انواع در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار گرفته و کاربرد دارد. اما از آنجایی که برند های مختلفی در بازار وجود دارند که ممکن است شما را در انتخاب ابزار و تجهیزات مورد نیازتان دچار تردید کنند، این نکات مهم و راهنمای خرید ابزار آلات و تجهیزات می تواند برای شما راهگشا باشد.

نکات مهم و راهنمای خرید ابزار آلات و تجهیزات

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید ابزار آلات و تجهیزات گفته شد؛ می توانید ملزومات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ابزار آلات و تجهیزات با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پمپ های لجنکش مدل پیشرفته پمپ های چدنی قدیمی فاضلاب است . آنها به خاطر ظاهر ظریفشان پر طرفدار هستند. این سری از لجنکش ها دارای محافظ حرارتی بوده و آبدهی و مقاومت بالایی دارند و می توانند آب تمیز و مایعاتی که حاوی جامدات با حداکثر 15 میلیمتر قطر هستند را پمپاژ کنند. پمپهای لجن کش بر اساس نوع پروانه، نوع کارکرد، جنس بدنه ، قدرت موتور و ... به مدلهای مختلفی تقسیم میشوند.لجن کشهای سری V به دلیل اینکه دارای بدنه ای از جنس استیل هستند همچنین به دلیل وجود پلیت کابلی و پیچ و مهره های ضد زنگ ، باعث شده از عمر طولانی برخوردار باشند. این سری از لجن کشها دارای خروجی و قدرت موتور مختلفی هستند. لجن کشهای سری WQD دارای بدنه ای از جنس چدن هستند همراه با پلیت کابلی و پیچ و مهره های ضد زنگ هستند، که برای ارتفاع های مختلفی استفاده میشوند. عمده کاربرد این دسته از پمپها تخلیه چاه فاضلاب، آبیاری باغات، ابیاری زمین های کشاورزی، انتقال خوراک مایع برای ابزیان، پمپ کردن خمیر کاغذی رقیق، مصارف ساختمانی مانند تخلیه چاه اسانسور، استفاده در هتلها و رستورانها (نمونه های استیل برای مواد مایع غذایی مانند تخلیه شیر از مخزن)، کشتی ها و معادن می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جرثقیل یک تن برند تویو TOYO ارتفاع زنجیر 3متر میباشد دارای چرخ دنده ها و شافت فولادی است زنجیر فولادی و محکم دارد دارای لنت ترمز بسیار قوی میباشد و از دارا بودن QR کد برای اثبات اصالت کالا برخوردار است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

موتور پمپ بنزینی 3 اینچ yeoman مدلym-30یک موتور پمپ 4 زمانه است با قدرت موتور 7.5 اسب بخار و ارتفاع مکش آب 8 متر همچنین این موتور پمپ دارای سنسور قطع کن روغن، هوا کش روغنی و لوله مهره (فلانچ) می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماسک تمام صورت بعثت از نوع شیمیایی میباشد این ماسک به همراه فیلتر های خاص مانع از استنشاق گازهای سمی میگردد فیلترهای برند های مختلف روی این محصول قابل استفاده میباشد در کارتن و بسته بندی آکبند ارسال میگردد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پرشر هوا مدل GW 10 A6 پرشرسوئیچ هوا دانگز مدل GW 10 A6 یا کنترلر فشار برای تنظیم کردن فشار مخازن و یا برای جلوگیری کردن از افزایش فشار در محیط های تحت فشار در صنایع استفاده بسیار زیادی دارد پس به همین منطور وظیفه بالا بردن ضریب اطمینان در عملکرد سیستم را بر عهده دارد. پرشر سوئیچ هوا یک مدل سوئیچ قطع و وصلی میباشد که با توجه به تعیین مقدار حداقل یا حداکثر فشار ورودی عمل میکند. پرشر سوئیچ در انواع هوا، گاز (برای مشعل های گازی) و آب (مناسب جهت نصب پمپ آب) میباشد و در صنعت های مختلف برای بالا بردن ظریب اطمینان سیستم، تنظیم کردن اتوماتیک و کنترل عملکرد سیالات و گازها بکار برده می‌شوند. پرشرسوئیچ ها مدلی از کنترلر فشار هستند برای مواقعی که فشار ورودی به اندازه ای که از قبل معین شده است برسد، اتصال الکتریکی را فعال میکند و سوئیچ را با ارسال سیگنال الکتریکی قطع می کنند. ممکن است پرشرسوئیچ ها به طوری طراحی شده باشند که در مواقع افزایش یا افت فشار جریان را قطع و یا متصل نماید. پرشرسوئیچ ها عموما در صنعت هایی که لازم به تنظیمات اتوماتیک و یا جهت کنترل کردن عمل سیالات تحت فشار ، مورد کاربرد قرار می گیرند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حدیده ها ابزاری برای دنده زنی روی میله ها به منظور ایجاد پیچ میباشند .جنس و متریال این ابزار از فولاد سخت کاری شده برای افزایش مقاومت و ایجاد دنده روی فلزات سخت میباشند . که در شکل های مختلف در بازار وجود دارد :1_ گرد 2 _چهار گوش 3 _ شش گوش 4 _ پارچه ای حدیده هایی که به شکل گرد هستند و مصرف بیشتری نسبت به بقیه ابزار های موجود دربازار دارند و از ابزاری بنام حدیده گردان برای سهولت در کار دنده زنی استفاده میکنند .این ابزار در گام های اینچ و میلیمتر میباشد که هر کدام در جای مخصوص استفاده میشود .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فرز سنگبری 2300 وات فوق صنعتی مدل 5538 ARVA IDUSTRIAL ANGLR GRINDER MODEL لوازم جانبی: محافظ صفحه – دسته کمکی – آچار – دفترچه راهنما ولتاژ برق: 220 ولت فرکانس برق ورودی: 50 الی 60 هرتز قدرت (توان) دستگاه: 2300 وات سرعت در حالت بی باری: 6500 دور بر دقیقه (rpm) قطر صفحه برش قابل استفاده: 230 میلی متر وزن: 6.4 کیلوگرم دارای بلبرینگ ضد غبار دارای دسته جانبی ارگونومیک و ضد لرزش دارای حفاظ قفل کن سنگ در برابر ضربات احتمالی دارای کالکتور با ضخامت بالا و 100% مس مطابق با استانداردهای روز دنیا موتور قدرتمند و فوق صنعتی سیم پیچی موتور 100% مس و دارای تحمل حرارت تا 220 درجه دارای موتور نخ بندی شده جهت حفاظت از موتور دارای کابل با استاندارد VDE آلمان دارای قابلیت تعویض آسان ذغال دستگاه دارای بدنه گیربکس از جنس آلیاژ آلومینیوم درجه یک فرز سنگبری 5538 آروا یک انتخاب فوق العاده مناسب برای کارهای صنعتی شما است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کود پتاس بالا NPK 12-12-36 کود کامل به اضافه مواد معدنی زیرمغذی (میکرو) بور، آهن، منگنز و روی می‌باشد و با تامین حداکثری کود پتاسیم باعث افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی می‌شود. کود پتاس بالا 12 12 36 امکان استفاده از طریق ریشه و محلول پاشی را دارد. این کود ساخت کشور مکزیک بوده و حلالیت بالایی داشته. این محصول مناسب اواسط تا انتهای فصل بوده و ضمن گل انگیزی در گیاه باعث افزایش میزان تولید میوه و مقاومت گیاهی به آفات و بیماری ها نیز می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این پمپ ها که به عنوان پمپ های حجمی آب نیز شناخته می شوند قادر به ارائه فشار بالا درمقابل توان مصرفی نسبتا کم هستند و دارای منحنی های عملکردی ثابت هستند. پمپ های یک اسب محیطی NX80 در مصارف خانگی، برای افزایش فشار سیستم در قنات ها و برای توزیع خودکار آب توسط مخازن کوچک اتوکلاو بسیار مناسب هستند. برای عملکرد بهتر پمپ، فقط از آب تمیز یا مایع غیر تهاجمی، بدون ماسه یا سایر ناخالصی های جامد استفاده کنید. پمپ های سری NX دارای پروانه با تیغه های شعاعی در لبه آن که برای پمپ کردن آب تمیز ، مایعات غیر شیمیایی و غیر قابل اشتعال مناسب است. این پمپ ها ساختار نسبتا ساده ای دارند و خیلی مقرون به صرفه ، قابل اطمینان و ایمن هستند. کاربرد ها : مصارف خانگی . محل تامین آب از چاه ها . کمک به افزایش فشار آب . مصارف صنعتی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مانومتر یا گیج تست پکیج ویکا مدل 40mbar-6cm محصول باکیفیت کمپانی WIKA می باشد. شرکت WIKA با طراحی تخصصی و تولید انواع مانومتر و گیج از شرکت های پیشتاز در این حوزه است که محصولات آن در سراسر جهان به فروش می رسد. مانومتر WIKA مدل 40mbar-6cm میلی بار 40 به منظور اندازه گیری و بررسی تغییرات فشار در سیستم کاربرد دارد. جنس آلیاژ اتصال آن از برنج ، نحوه اتصال به صورت عمودی و از نوع رزوه ای روپیچ طراحی شده است. این گیج تست پکیج دارای صفحه خشک غیرروغنی با درجه بندی برحسب میلی بار و میلی آب به قطر 6 سانتی متر می باشد. واحد اندازه گیری فشار در این مانومتر 0-40 mbar یا 0-400 mm H2O و سایز آن در مقطع اتصال 1/4 اینچ است. این مانومتر عمدتا مناسب برای تنظیم فشار گاز پکیج می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تراز لیزری قرمز سالهاست که بصورت استاندارد در سایت کارگاهی استفاده می شوند. اما لیزرهای سبز تا 4 برابر روشن تر از لیزر قرمز بوده که سبب داشتن بهترین دید در روشنایی محیط کار می شود.شرایط کاری و محیطی مهمترین عوامل در انتخاب لیزر سبز یا آبی می باشد. در بسیاری از مواقع هر دو لیزر برای انجام کار مناسب می باشند، اما در شرایطی خاص لیزر سبز برتر می باشد، به عنوان مثال هنگامی که فواصل زیاد بوده و یا نور محیط طبیعی باشد ( نه نور در فضای بسته )، در این شرایط نور برتر، لیزر سبز خواهد بود چراکه دید بهتری برای چشم کاربر خواهد داشت.کمپانی بوش که همواره در تولید ابزار دقیق و متر و تراز های لیزری در دنیا بی رقیب بوده است این بار هم با تولید تراز لیزری مدل GLL 2-20 G قدرت خود را به رخ رقیبان بزرگ کشانده است . ترازی که می توان گفت حرفه ای تریت تراز خطی دنیا در نوع خود می باشد . تراز لیزری خطی با نور سبز قوی که با سادگی هرچه تمامتر هم یک خط عمودی و هم خط افقی 360 درجه را نشان می دهد، خطوط سبز با وضوح بسیار بالا در شعاع کاربردی 10 متر و ترازبندی خودکار که تا 4 درجه را در کمتر از 4 ثانیه تصحیح می نماید. این تراز لیزری مقاوم با بدنه محکم با لایه های لاستیکی مقاوم و طراحی شیشه فرورفته که موفق به اخذ استاندارد مقاومتی IP64 شده است در مقابل نفوذ گرد و غبار و پاشش آب کاملا مقاوم می باشد و مطمئن باشید با داشتن این تراز یک دستیار مهندس دقیق و قابل اطمینان در کنارتان خواهد بود.از مهمترین ویژگی های این تراز لیزری نور سبز قدرت نور 4 تا 5 برابری لیزر . کنترل کالیبراسیون و خطوط . نور سبز وضوح بالا جهت کار با تراز در محیط بیرون از کارگاه و بسیاری مواردی را نام برد که این تراز را بدون شک بی رقیب ترین تراز لیزری دنیا میکند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تراز مدل STABILA 81Sیکی از ترازهای بنایی با کیفیت بسیار بالا ، ساخت آلمان بوده و از سری تراز های حرفه ای با بدنه فلزی وبسیار مقاوم در برابر انواع آسیب های محیط کارگاه ساختمانی می باشد. از دیگر ویژگیهای این تراز به دقت بالای آن ( 0.029 درجه) می توان اشاره کرد کمپانی استبیلا به شما تعهد میدهد دقت ترازهای حبابی نصب شده بر روی انواع پروفیل حتی با ضربه خوردن از بین نمی رود (سر و ته پیدا نمیکند) . خوش دست بودن ، تمیز شدن سریع و راحت ، بدنه یکنواخت ، پایداری خوب در برابر لغزش و ... از ویژگیهای منحصر بفرد در این تراز بحساب می آید.قسمت زیرین این تراز دایکات شده بوده و همین امر باعث استقرار خوب در کارهای بنایی و سهولت در تمیز شدن تراز می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دارای بازده بهره وری 85% می باشد دارای فرکانس 50 ~ 60 هرتز می باشد بهره‌مندی از دامنه نیروی 10 آمپر می باشد برخورداری از ترانزیستور نوع IGBT می باشد امکان جوشکاری در محدوده 20-200 آمپر می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوش اینورتر وسیله‌ای است که جریان برق را دریافت کرده و به جریان‌های متفاوت جهت جوشکاری تبدیل می‌نماید. دستگاه‌های جوش اینورتر، برخلاف دستگاه‌های جوش سنتی، دارای وزن سبک‌تر و قدرت جوش مستحکم‌تر و یکنواخت‌تر و نیز صرفه‌جویی در مصرف برق و همچنین قیمت مناسب‌تر بوده و از بارزترین خصوصیات دستگاه‌های جوش اینورتر است. «اینورتر جوشکاری اکتیو مدل AC4120B» دارای خروجی 200 آمپر واقعی با قابلیت جوش دادن الکترود تا سایز 4 میلی‌متر است. در این دستگاه از تکنولوژی مسفت (ماسفت) استفاده شده که از مزایای دستگاه‌های جوش با تکنولوژی مسفت می‌توان به هزینه‌های کمتر تعمیر و نیز کارایی بیشتر این تکنولوژی در شرایط آب و هوایی تمامی شهرهای کشورمان اشاره نمود. این دستگاه برگرفته از تکنولوژی PWM دارای جریان ثابت و کنترل خروجی بوده تا جوشکاری مستحکم و یکنواختی را انجام دهد. از بارزترین خصوصیات این دستگاه صرفه‌جویی چشمگیر در مصرف برق و همچنین مقاومت دستگاه در مقابل نوسانات برق تا 15% است. این دستگاه دارای کلید با کیفیت جهت روشن/خاموش نمودن دستگاه و همچنین دو کلید(ولوم) جهت تنظیم مقدار خروجی جریان برق و مقدار عمق جوشکاری است. با وجود صفحه نمایشگر دیجیتال روی دستگاه می‌توان مقدار خروجی آمپر را به راحتی رویت و با توجه به نوع قطعه کار مقدار آمپر خروجی را تنظیم نمود. بر روی دستگاه یک چراغ ال ای دی سبز رنگ جهت نمایش اتصال به برق و نیز یک ال ای دی قرمز رنگ تعبیه شده که هنگام وجود مشکل در دستگاه روشن می‌شود تا کاربر از وضعیت کلی دستگاه آگاهی کامل داشته باشد. چرخه کاری این دستگاه 60% است و نوع جوش آن قوس الکتریکی است. این دستگاه فقط با برق تک‌فاز 220ولت (حتی با 15% نوسان) کار می‌کند. همچنین داخل بسته‌بندی این دستگاه از متعلقات با کیفیت استفاده شده تا خریدار پس از خریداری این دستگاه دیگر به دنبال خرید متعلقات متفرقه با نرخ های غیر معقول نرود. از متعلقات این دستگاه می‌توان به انبر جوش با کیفیت با برند اکتیو به همراه 5 متر کابل 100% مس اشاره نمود. تمامی قطعات این دستگاه از قبیل دیودها، مسفت‌ها، خازن‌ها و ترانسفورمرها از با کیفیت‌ترین برندهای جهانی از قبیل مسفت فوجی ژاپن استفاده شده است. این دستگاه دارای دسته با کیفیت جهت جابه‌جایی آسان و نیز دارای استاندارد ایمنی IP21 جهت ایمنی بالای دستگاه و همچنین امنیت خاطر کاربر است. توجه: هیچوقت در دستگاه جوش اینورتر اکتیو مدل AC4120B  از دوشاخه جهت اتصال به پریز استفاده ننمایید. به‌علت جریان بالا و قدرت بالای این دستگاه همواره این دستگاه را بدون دوشاخه به پریز برق متصل نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولیس MITUTOYO کد 30-182-500 ابزاری است که عموما” برای اندازه گیری قطر سوراخ و محور بکار می رود و بعضا” برای اندازه گیری طول و عمق.این ابزار اندازه گیری کارگاهی در انواع ورنیه ، ساعت دار و دیجیتالی ساخته می شود و کاربردهای بسیار وسیعی دارد در مهندسی مکانیک، فلزکاری، پزشکی، ساخت خودرو، تراشکاری و… دارد.در انتخاب درست این ابزار باید به گستره ، دقت ، ریزنگری و سایر مشخصات مندرج در بروشور آن توجه نمود.این کولیس ساخت شرکت MITUTOYO ژاپن می باشد که از قدیمی ترین و معروف ترین سازندگان ابزارآلات و ماشین آلات اندازه گیری است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف ابزار کد 1010 زارا از پرمصرف ترین کیفهای تاسیساتی می باشد. با توجه به ابعاد بزرگ آن قابلیت حمل قابل توجهی از ابزار را داراست. یک جداکننده جهت جداسازی ابزار داخل کیف (برقی و دستی) تعبیه شده که قابلیت برداشته شدن را دارد( چسبی) .کف کیف از پلاستیک فشرده نشکن تهیه شده است.(با ضمانت). جنس کیف از پارچه خارجی تهیه شده و بسیار مستحکم می باشد. یک جیب کناری کوچک گوشه کیف وجود دارد که از بازو بسته کردن بی مورد درب کیف در مواقع غیر ضروری جهت انداختن ابزار آلات کوچک مانند پیچ گوشتی و انبر دست و..به داخل کیف ممانعت می کند. این کیف محصول کشور ایران و تولید انحصاری شرکت می باشد. قیمت مشابه این کیف در کشورهای خارجی 2 برابر قیمت داخل می باشد. قابل توجه پرسنل تاسیسات پکیج کار، کابینت ساز، لوله کشی و تعمیرات....

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اکسیژن سنج مدل WT8800 برند وینتکت دارای سنسورهای گازی با کیفیت بالا است که با اندازه گیری دقیق و عملکرد پایدار ایمنی و قابلیت اطمینان درصد اکسیژن محیط را نمایش می دهد. این دستگاه دارای حساسیت و تکرارپذیری عالی ، استفاده و نگهداری آسان است و با نظارت ایمنی در سایت های صنعتی برای قابلیت اطمینان بالا تجهیزات را برآورده می کند. پوسته از پلاستیک های مهندسی با مقاومت بالا و لاستیک ضد لغزش ، گرد و غبار و ضد انفجار ، با قدرت بالا و احساس صاف دستی ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجموعه دریل چکشی ماکیتا به همراه ابزار کامل. دریل مدل hp1630 به سفارش ژاپن ساخت چین می باشد. قدرت ضربه بالا. دارای کلید چپگرد و راستگرد. کنترل سرعت. حالت چکشی و ساده. نرخ ضربه بسیار بالا. قدرت سوراخکاری این دریل متفاوت از مدل های مشابه می باشد. دارای خنک کننده کموتاتور هنگام جرقه زنی.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه مناسب کارگاه‌های خانگی است. پایه این دستگاه قابلیت پیچ شدن به میز کار را دارد که باعث افزایش ثبات دستگاه شده و کارایی بدون صدا و لرزش را به ارمغان می آورد. با وجود طراحی جمع و جور و می‌تواند قطعه کارهای چوبی به طول 60 سانتی‌متر و قطر 25 سانتی‌متر را جهت تراشکاری و خراطی به چرخش درآورد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همه محصولات ما از ام دی اف 16 میلی متر با روکش ملامینه با کیفیت بالا تولید می شوند. محصولات ما با استفاده از اتصالات و لوازم جانبی درجه 1 تولید می شوند. محصولات ما با استفاده از نوارهای لبه PVC درجه 1 تولید می شوند. محصولات ما از مواد اولیه تولید می شود که حاوی مواد سرطان زا نیست و با استانداردهای اتحادیه اروپا مطابقت دارد. اطلاعات نصب محصولات مونتاژ شده در یک بسته ویژه ارسال می شود. نصب به عهده مشتریان ما است. محصولات ما هنگام نصب نیازی به تسلط ندارند. نحوه نصب در دفترچه راهنمای نصب توضیح داده شده است. این محصول با بسته بندی استاندارد پشتیبانی می شود تا محصول در حین حمل آسیب نبیند. تمامی محصولات بدون لوازم خانگی اعم از هود و سینک و گاز و فر ارایه می شود .جای سینک و گاز برش داده نشده تا مشتری بتواند هر طور که دوست دارد جای آن را تعیین کند

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بتن کن 28 میلی متری رونیکس مدل 2710 مجهز به موتور قدرتمند 900 واتی است که می تواند سرعتی بالغ بر 980 دور و 3850 ضربه در دقیقه ایجاد کند. این دستگاه دارای ابزارگیر چهار شیار با ظرفیت 28 میلی متر است و امکان نفوذ مته تا عمق 28 میلی متر در بتن، 10 میلی متر در سطوح فلزی و 40 میلی متر در چوب را به وجود می آورد. از دیگر ویژگی های این بتن کن می توان به دکمه تغییر حالت سوراخ کاری، سوراخ کاری چکشی و تخریب اشاره کرد. به علاوه 2710 رونیکس دارای بدنه ای مقاوم از جنس منیزیم است که وزنی سبک ، اتلاف گرمای کمتر وافزایش مقاومت بدنه را فراهم می کند، در ضمن این ابزار برقی در یک کیف BMC مقاوم در برابر ضربه همراه با 3 مدل مته، 2 نوع قلم و یک دسته جانبی ارگونومیک عرضه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از تولیدات این برند دستگاه خراطی مینیاتوری پروکسون مدل 27020 می باشد. ماشین چوب تراشی رومیزی نوعی ابزار برقی است که برای انجام کارهای مربوط به تراش چوب و ساخت عروسک، فنجان، بشقاب، گلدان و تمامی وسایلی که با چوب میتوان ایجاد کرد کاربرد دارد. با قرار دادن چوب های استوانه ای در قسمت مخصوص و روشن کردن دستگاه چوب به چرخش در می آید و میتوان با استفاده از قلم های مخصوص طرح مورد نظر را روی چوب ایجاد کرد دستگاه خراطی مینیاتوری پروکسون مدل 27020 دارای یک کلید قطع و وصل و یک قسمت برای تنظیم سرعت دستگاه می باشد. دستگاه خراطی مینیاتوری پروکسون مدل 27020 دارای یک موتور قدرتمند با سرعت حداقل 1000 و حداکثر 5000 دور در دقیقه می باشد که این سرعت در دستگاه قابل تنظیم است. ساخته شده از پروفیل آلومینیومی ضخیم و مقاوم، شفت 10 میلیمتری در این میز تراش استفاده شده است. این میز دارای یک تکیه گاه یا استراحتگاه ابزار و قلم های تراش است که قابل تنظیم و جابجایی می باشد. از مشخصات فنی دستگاه خراطی مینیاتوری پروکسون مدل 27020 می توان به موتور 220 ولت با توان 100 و فرکانس 50 -60 هرتز اشاره کرد. دارای فاصله مرکزی 250 میلیمتری و نوسان 25-40 میلیمتری است. دستگاه خراطی مینیاتوری پروکسون مدل 27020 و متعلقات آن در یک جعبه قرار گرفته است. این محصول ساخت کشور آلمان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه جوشکاری در واقع یک رکتیفایر (یکسو‌کننده) بوده که مجهز به تکنولوژی اینورتر (Mosfet) است. پیشرفت و توسعه‌ی اینورتر ابتدا به موجب ظهور تئوری منبع تغذیه سوئیچینگ و اجزای آن به وقوع پیوست. منبع تغذیه جوشکاری اینورتر با استفاده از نیمه هادی به نام Mosfet فرکانس 50 هرتز را تا 100 کیلوهرتز بالا می‌برد و سپس ولتاژ را کاهش داده و جریان را تغییر می‌دهد و در نهایت با استفاده از تکنولوژی PWM جریان خروجی را افزایش می‌دهد. به دلیل کاهش حجم و وزن ترانس اصلی، کارایی این دستگاه تا 30 درصد افزایش یافته است. گفتنی است از این دستگاه جوشکاری می‌توان در هوای آزاد، مکان‌های مرتفع و محیط‌های بسته استفاده کرد. دستگاه جوشکاری «آروا» مدل (2111) مجهز به سیستم حفاظتی خودکار در برابر اضافه جریان، اضافه ولتاژ و اضافه حرارت است. همچنین این اینورتر از قابلیت جوش فولاد ضدزنگ، فولاد آلیاژی و فولاد سخت کربن‌دار برخوردار است. برای شروع جوشکاری با این اینورتر می‌توان از الکترودهای قلیایی، سلولزی، رتیلی و اسیدی استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از رنده‌های دستی برای رنده کردن قطعات چوبی کاری است که زمان و انرژی زیادی را از شما خواهد گرفت. به همین دلیل شرکت‌های تولیدکننده‌ی ابزار، رنده‌های برقی را در دو حالت ثابت و قابل‌حمل، طراحی و تولید کردند. رنده‌های برقی قابل‌حمل شباهت بسیار زیادی به نوع دستی این ابزار دارند. شرکت بوش که در تولید ابزار برقی از لحاظ کیفیت و تنوع همیشه در دنیا بی رقیب بوده این بار با تولید و طراحی رنده‌ی برقی مدل GHO 6500 قدرت خود را به رخ رقیبان کشیده است .این رنده برقی از کیفیت و عملکرد قابل قبولی برخوردار است.این دستگاه به یک موتور قدرتمند 650 واتی مجهز شده که تیغه‌ی بسیار برنده‌ی رنده را با سرعت 16500 دوربردقیقه به گردش درمی‌آورد. در این محصول قابلیت تنظیم عمق رنده‌کاری با دقت بسیار بالای 0.1 میلی متر وجود دارد. سرعت عملکرد این دستگاه بسیار بالا است. پهنای تیغه‌ی این دستگاه با 82 میلی‌متر در نظر گرفته‌شده است. از این دستگاه برای رنده کردن قطعات مختلف چوبی استفاده می‌کنند. روی دستگاه پیچ بزرگی قرار دارد که برای تنظیم بسیار دقیق عمق رنده‌کاری بین 0 تا 2.6 میلی‌متر به کار می‌رود. همچنین برای گرفتن و هدایت دستگاه هم از این پیچ بزرگ استفاده می‌کنند. تعویض تیغه‌ی این محصول با کمک آچار مخصوص و باز کردن سه عدد مهره‌ی تیغه میسر می‌شود. شرکت بوش با تولید محصولاتی با کیفیت و تنوع بسیار بالا جایگاه و رتبه‌ ی برتر را در بین تولیدکنندگان ابزار و لوازم جانبی دارا می باشد. این شرکت آلمانی ، با تجربه‌ای بیشتر از یک قرن در تولید محصولات خود از گونه‌های مختلف ابزار برقی، مدل‌های متعدد با مشخصات متفاوت از یکدیگر را تولید می‌کند . بسیاری از ویژگی های این رنده برقی باعث شده است که این رنده برقی در نوع خود در دنیا بی رقیب باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

منبع تغذیه پروسکیت 30 ولت 5 آمپر دیجیتال مدل TE-5305B توسط شرکت آمریکایی پروسکیت در تایوان تولید شده است. منبع تغذیه مدل TE-5305B یک دستگاه تولید ولتاژ متغیر DC در رنج 0 تا 30 ولت با مقدار جریان دهی ماکزیمم 5 آمپر است. محافظ خروجی پیشرفته در مقابل اتصال کوتاه، اتصال معکوس و اضافه بار در مقابل خطاهای کاربری از ویژگی های خاص این دستگاه است. امکانات ویژه این منبع تغذیه متغیر قابلیت پیش تنظیم یا PRESET ، دقت بالا و رایپل نویز بسیار پایین است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

موتورهای آویز دستگاه هایی هستند جهت براده برداری بروی فلزات،چوب،شیشه،سنگ،پلاستیک در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این موتورها دارای موتری قوی و همچنین پدال جهت تغییر سرعت از 500-30000 دور بر دقیقه می باشند. دستگاه ها آویز دارای هندپیس دقیق و بدون لرزش جهت حکاکی بر روی فطعات دقیق می باشند

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ترولی فلزی ایکیا ایده آل برای استفاده در آشپزخانه، حمام یا جایی که به فضای ذخیره سازی اضافی نیاز دارید. شما می توانید از چرخ دستی به روش های مختلفی استفاده کنید، از جمله به عنوان یک فضای کار اضافی در آشپزخانه، به عنوان یک انبار عملی در سالن یا به عنوان یک میز کنار تخت متفاوت در اتاق خواب خود.ساختار مستحکم و چهار چرخ چرخ باعث می شود تا بتوانید چرخ دستی را به راحتی جابجا کنید و از آن در هر کجا که دوست دارید استفاده کنید. به دلیل اندازه کوچکش حتی در فضاهای تنگ جا می شود.این چرخ دستی در برابر سخت‌ترین استانداردهای ما برای پایداری، دوام و ایمنی آزمایش شده است تا سال‌ها در برابر استفاده روزمره در خانه شما مقاومت کند. ابعاد ترولی ارتفاع 83 سانت طول 51 سانت عرض30 سانت میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از ابزارهایی که اکثر کشاورزان و باغداران به آن نیاز دارند اره است. اره ها به دو دسته اره بنزینی و اره شارژی دسته بندی می شوند. اره بنزینی قدرت بیشتری داشته اما وزن و اندازه آن نیز بیشتر است. به همین جهت برای شاخه زنی و انجام کارهای کوچک کار با آن کمی دشوار است. راه حل، استفاده از اره شارژی است. اره شارژی وزن و اندازه کمتری داشته و جابجایی آن نیز راحت تر است. یکی از بهترین اره شارژی های موجود در بازار اره شارژی ماکیتا است که دارای تیغه 15 سانتی می باشد. تیغه های برنده این اره ضد زنگ بوده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند. نقطه قوت اره شارژی ماکیتا موتور براشلس آن است، موتورهای براشلس نسبت به موتورهای زغالی از طول عمر و کیفیت بالاتری برخوردار هستند. بطوریکه یک اره با موتور براشلس 40 درصد نسبت به موتورهای زغالی کارایی و طول عمر بیشتری دارد.انرژی این اره شارژی از طریق باتری لیتیوم یونی 36 ولت تامین می شود. یک باتری یدک نیز همراه این اره است تا مقدار زمان بیشتری بتوانید با آن کار کنید. موتور براشلس این اره قادر است که زنجیر 15 سانتی آن را با سرعت 2000 دور در دقیقه بچرخواند، این مقدار برای یک اره شارژی بسیار عالی است. همچنین وزن این دستگاه کمتر از 1.5 کیلوگرم است که نسبت به مدل های بنزینی مشابه از وزن بسیار کمتری برخوردار است. صدا و لرزش حین کار این دستگاه نیز نسبت به مدل های بنزینی بسیار کاهش پیدا کرده است.اگر به دنبال خرید اره شارژی برای کارهای خانگی و باغداری می گردید پیشنهاد می کنیم خرید اره شارژی ماکیتا را در اولویت قرار دهید. این اره از موتور پر قدرت براشلس ساخته شده و یک زنجیر 15 سانتی کار برش انواع چوب را انجام می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولات شرکت تایوانی پروسکیت با بالاترین استانداردها و کیفیت جهانی طراحی و تولید می شوند. این دستگاه چسب حرارتی پروسکیت بی سیم بوده و به وسیله ی باتری قابل شارژ مورد استفاده قرار میگیرد و همچنین استفاده از آن بسیار ساده است و این محصول برای چسباندن کاغذ، چوب، مقوا، شیشه، سرامیک، سنگ، پلاستیک، پارچه و فلزات چسب حرارتی یکی از بهترین گزینه‌ها است. چسب‌های حرارتی هم بدون رنگ بوده و هم باعث اتصال قوی بین قسمت‌های مختلف می‌شود و به این علت از آن‌ها می‌توان در ساخت کاردستی و کار‌های تزییناتی استفاده نمود. همچنین از این ابزار می‌توان برای آب‌بندی برخی سطوح نیز استفاده کرد. توان این تفنگ 7 وات بوده و دمای تولیدی برای ذوب کردن چسب 200 درجه سانتی‌گـراد است. این نوع چسب حراراتی دارای نشان‌گر وضعیت، کلید برای خاموش و روشن کردن و گیره برای ایستادن و یک چراغ LED در جلوی دستگاه برای انجام کار دارا می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیستوله رنگ پاش کاسه رو حرفه ای آئوریتا مدل H-827 طراحی شده با استفاده از آخرین فناوری، توسط یکی از بهترین سازنده پیستوله در کشور چین با قطعات کیفیت بالا ساخته شده است. سوزن و نازل این پیستوله ساخته شده از جنس استیل ضد زنگ و سخت کاری شده با بالاترین متریال بالا می باشد. همچنین بدنه این پیستوله فلز ضد زنگ و بسیار سبک میباشد، همچنین مقاوم در برابر ضربه و شوینده های شیمایی مثل رنگ و چسب و ... است. از کاربرد های مهم پیستوله رنگ پاش بادی میتوان به رنگ کاری خودرو و اتومبیل، رنگ و نقاشی ساختمان، رنگ آمیزی وسایل منزل، نجاری، پاشش مواد و... اشاره کرد. به دلیل سوزن نازل سایز 1.3 میلی متری که روی این پیستوله بادی تعبیه شده است ( سوزن تخصصی برای پاشش رنگ اتومبیل , بدنه های فلزی) و کاربر قادر خواهد بود تا انواع رنگ های پایه پلاستیک و روغن را به راحتی پاشش کند. این پیستوله مجهز به سه پیچ تنظیم به همراه تنظیمات دقیق است که اپراتور میتواند با تنظیم و کنترل این پیچ ها، حجم، عرض و شدت پاشش را تنظیم کند تا در انتها ی کار، رنگ نشسته بر سطح کیفیت بالایی داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل