نکات مهم و راهنمای خرید نظم دهنده ابزار به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید نظم دهنده ابزار باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

راهنمای خرید بهترین جعبه ابزار به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین نوع آن را خریداری نمایید. در واقع با مطالعه تمامی ویژگی هایی که این وسیله می تواند داشته باشد، می توانید آن را با نیازهای خود تطبیق داده و در نتیجه یک خرید خوب را تجربه نمایید. لطفا در ادامه با این نکات و راهنمای خرید نظم دهنده ابزار نیز همراهمان باشید.

انواع جعبه ابزار و کاربرد آن‌ها

به منظور بررسی راهنمای خرید جعبه ابزار باید گفت که امروزه جعبه ابزارها در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید شده اند. یک جعبه ابزار می‌تواند شامل یک جعبه کوچک قابل حمل باشد که می‌توانید چند پیچ و مهره را در آن نگهداری دارید یا یک جعبه بسیار بزرگ برای حمل و نقل ابزارهای بزرگ و پیچیده را شامل شود.

جعبه ابزار پلاستیکی

جعبه ابزار پلاستیکی یک محصول عالی و ارزان برای ذخیره ابزارهای شما برای استفاده در کارهای روزمره است. این دسته از جعبه‌ها برای نگهداری از ابزارها در مکان‌هایی نظیر خانه، گاراژ یا محل کار استفاده می‌شوند.

بسیاری از جعبه ابزارهای پلاستیکی دارای کشوهایی هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا ابزارهای خود را برای دسترسی آسان چیدمان و سازماندهی کنید.

جعبه ابزار آلومینیومی

جعبه ابزارهای آلومینیومی یک گزینه بسیار محبوب به شمار می‌روند، زیرا این مدل از جعبه ابزارها بسیار محکم و بادوام هستند. همچنین ویژگی دیگر این جعبه ابزارها آن است که مثل محصولات پلاستیکی سبک بوده و حمل و نقل آن‌ها آسان است.

هزینه خرید جعبه ابزار آلومینیومی کمی بیشتر از جعبه ابزار پلاستیکی بوده، اما طول عمر آن‌ها نیز بیشتر است. این جعبه‌ها در صنایعی‌ مانند هوانوردی، حمل و نقل و در هنگام کار با مواد شیمیایی که دوام و سبک وزن بودن جعبه ابزار اهمیت بسیار زیادی دارد، عالی هستند.

در ادامه بخوانید: خرید نظم دهنده ابزار

جعبه ابزار فلزی

اگر به دنبال یک جعبه ابزار فوق العاده مقاوم و بسیار سنگین هستید، جعبه ابزار فلزی بهترین انتخاب برای شما است. این مدل‌ها دوام عالی داشته و استحکام و مقاومت بالایی نیز در برابر شرایط مختلف دارند.

در حالی که جعبه ابزارهای فلزی کمی گران‌تر هستند، اما مراقبت از آن‌ها نیز آسان است و معمولاً دوام بسیار زیادی به نسبت سایر محصولات دارند. به منظور استفاده حرفه‌ای و صنعتی بهتر است تا از بین محصولات مختلف به سراغ این مدل از جعبه ابزارها آمده و از آن‌ها استفاده کنید.

جعبه ابزار Cantilever

یکی از خاص‌ترین انواع جعبه ابزار، Cantileverها هستند. این جعبه ابزارها از نظر طراحی منحصر به فرد و حرفه‌ای هستند زیرا طراحی آن‌ها به نحوی است که پس از باز شدن پلکانی بوده و به شما فضا عالی برای قرار دادن ابزارهای مختلف قرار می‌دهد.

خرید جعبه ابزارهای Cantilever به شما این امکان را می‌دهد تا بدون قراردادن ابزارها بر روی یکدیگر به راحتی به وسایل مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. این ویژگی باعث شده تا این مدل از جعبه ابزارها برای نجاران، متخصصان بازسازی و هر حرفه‌ دیگری که با کارهای ساختمانی و تعمیرات سر و کار دارند و دسترسی سریع به ابزار برایشان کلیدی است، یک انتخاب عالی باشد.

طراحی ارگونومیک این مدل‌ها به شما این امکان را می‌دهد که حتی در هنگام حمل بارهای سنگین جعبه ابزار را به راحتی بلند کرده و آن را حمل کنید. همچنین لازم به ذکر است که جعبه ابزارهای Cantilever با بدنه‌های فولادی تولید می‌شوند که استحکام بیشتری دارند و این به آن معنا است که می‌توان به راحتی از آن‌ها استفاده کرد.

جعبه ابزارها ضد آب

مدل خاصی از انواع جعبه ابزارها، محصولات ضد آب هستند. این جعبه ابزارها دارای طراحی ضد آب هستند که نگهداری ایمن و خشک از ابزارهای شما را تضمین می‌کند.

این جعبه‌ها از فوم خاصی برای استحکام بیشتر ساخته شده اند و دارای فضای ذخیره سازی فوق العاده بزرگی هستند. همچنین از نظر طراحی نیز درب این جعبه ابزارها به نحوی است که باز شدن آن بسیار آسان است. دستگیره نرم ارگونومیک در این مدل از جعبه ابزارها باعث شده تا امکان حمل بارهای سنگین به راحتی فراهم شده و بتوانید به بهترین شکل ممکن از این دسته از محصولات استفاده کنید.

در ادامه بخوانید: خرید نظم دهنده ابزار

بهترین مارک جعبه ابزار و کیف ابزار آلات

در ادامه بخوانید: خرید نظم دهنده ابزار

نکات مهم هنگام خرید جعبه ابزار

قیمت جعبه: در خرید هر وسیله‌ای قیمت نقش مهمی ایفا می کند. پس قبل از هر کاری مشخص کنید که برای خرید جعبه ابزار قرار است چه میزان هزینه کنید. زمانی که میزان بودجه مشخص شود خود به خود خیلی از مدل‌ها از محدوده انتخاب شما حذف می شوند، زیرا در محدوده قیمتی شما قرار ندارند. با این کار انتخاب راحت تر می شود.

نوع جعبه: هر کسب و کاری ابزار خاص خود را دارد و برای نگهداری ابزار هر کاری نیاز به جعبه ابزار خاصی است. جعبه ابزارها هم به این منظور مدل‌های مختلفی دارند که شما می توانید با توجه به نوع کار خود آن را انتخاب کنید. در قسمت بالا انواع جعبه ابزار معرفی و هر کدام به صورت کامل توضیح داده شد. شما می توانید با توجه به توضیحات داده شده یکی را انتخاب و خریداری نمایید.

جنس جعبه: جعبه ابزارها از جنس پلاستیک و فلز ساخته می شوند. انتخاب جنس جعبه ابزار بستگی به نوع کار شما و نوع ابزارهای شما دارد. اگر وزن ابزارهای شما کم است یک جعبه پلاستیکی هم کار شما را راه می اندازد. مثلا برای یک برقکار ساختمانی ولی برای مشاغلی که ابزارهای زیاد و سنگین با خود حمل می کنند حتما باید جعبه از مقاومت زیادی برخوردار باشد و پیشنهاد به مدل فلزی می شود.

اندازه جعبه‌ابزار: اندازه جعبه ابزار شما رابطه مستقیمی با اندازه ابزار شما دارد. در واقع شما باید طول و عرض بزرگترین وسیله ای را که قرار است با خود داشته باشید، مشخص کننده اندازه جعبه ابزار شما می باشد. و باید جعبه‌ای با این اندازه خریداری کنید.

تعداد طبقه‌ها: سعی کنید، جعبه ابزاری که خریداری می شود، دارای طبقات و قفسه های زیادی باشد، این موضوع باعث می شود وسایل خود را داخل جعبه ابزار مرتب کنید. اگر ابزار درون قفسه قرار نگیرنند پراکنده شده و پیدا کردن آن ها درون جعبه ابزار به سختی انجام می شود.

جا‌قفلی: اگر در جایی کار می کنید که استاد کارهای دیگری هم در کنار شما مشغول کار هستند و به آن ها اعتماد ندارید، بهتر است این نوع جعبه ها را انتخاب کنید و ابزار خود را قفل نمایید. البته برای کسانی هم مناسب است که بعد از تعطیلی کار ابزار خود را همراه خود نمی برند. این اطمینان حاصل می شود که در غیاب شما کسی به ابزار شما دست نمی زند و از آن ها استفاده نمی کند.

نحوه نگهداری از جعبه ابزار

در صورت استفاده از جعبه ابزار پلاستیکی مراقب باشید که آن را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار ندهید زیرا باید منتظر پوسیدگی بدنه آن باشید.
اگر جعبه ابزارتان از جنس فلز است باید دقت کنید که آن را در محیط‌های مرطوب و خیس قرار ندهید، چرا که دچار زنگ زدگی می‌شود.
هیچ‌گاه بیشتر از ظرفیت، داخل جعبه را پُر نکنید؛ زیرا باعث ایجاد شکستگی، باز شدن ناگهانی درب جعبه و نهایتاً ترک برداشتن آن می‌گردد.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید نظم دهنده ابزار گفته شد، می توانید نظم دهنده مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه نظم دهنده ابزار ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر شخصی هستید که در ابزار خود از ابزارهای بلند یا بزرگ استفاده می‌کنید، قطعا با این مشکل مواجه بوده‌اید که با قرار گیری ابزار در قسمت‌های جعبه ابزار، بسته یا باز شدن آن دچار اختلال می‌شود. از این رو برای اینکه این موضوع رفع شود، باید جعبه ابزاری تهیه کرد تا دارای ارتفاع بلندی باشد، این جعبه ابزار دارای 14 سانتی متر ارتفاع در کف است، بنابراین این موضوع رفع خواهد شد. در کنار این ویژگی، برای اینکه استفاده از جعبه ابزار فلزی دارای عمر طولانی باشد، از پرچ فولادی استفاده شده تا مقاومت بیش‌تری داشته باشد. همچنین استفاده از رنگ استاتیک برای بدنه نیز کیفیت بیش‌تری ایجاد کرده است. در داخل جعبه ابزار فلزی، پنج محفظه‌ی کوچک قرار داده شده تا مهره، پیچ و لوازم کوچک مثل مته‌های کوچک دسته‌بندی بهتری داشته باشند. این جعبه ابزار با توجه باقابلیت‌های خوبی که دارد پیشنهاد ما به شما است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار تمام فلزی هامر ، از ورقه‌ی فولادی ضد زنگ مرغوب ساخته شده است و تمامی قسمت‌های آن به وسیله‌ی پین‌هایی بادوام و باکیفیت، به صورت محکم و منظم به هم متصل شده اند تا محل مطمئن و جاداری را برای انواع ابزار شما فراهم کنند. دسته‌ی فلزی این جعبه ابزار هامر در قسمت بالایی خود دارای یک دستگیره‌ی فلزی خوشدست به طول کل جعبه است که به خاطر جنس خوب خود و داشتن جای قرارگیری انگشت، حمل و نقل جعبه را به راحتی و بدون فشار و خستگی دست انجام در پی دارد. روکش بدنه‌ی این جعبه ابزار فیت فلزی، رنگ کوره ای الکترواستاتیک است. این روش رنگ کاری ویژه و کاربردی، علاوه بر دوام بدنه، جعبه را ضد خش و خراشیدگی می‌کند. درب بالایی و اصلی این جعبه ابزار به صورت اتوماتیک است و به شکل کاملا منظم باز و بسته می‌شود. این جعبه ابزار یک طبقه، مجموعا دارای 1 محفظه‌ با ابعاد 10×20×30 سانتیمتر است. این جعبه ابزار سایز 30 سانتی، در وزن مناسب 1800 گرم و ابعاد21×12×30 عرضه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با داشتن این ارگانایزر ابزار، در خانه و یا محل کار، خیالتان از بابت جمع و جور کردن انواع وسایل و ابزار کوچک که معمولاأ کار سختی است، راحت خواهد شد. برای مشاهده‌ی محتویات این ارگانایزر (به دلیل شفاف بودن در آن) نیازی به باز کردن در نیست و چنانچه تعداد زیادی از این محصول را (جهت نظم دادن به وسایل مختلف) تهیه کرده باشید، به راحتی می‌توانید بدون باز کردن در آن از محتویات هرکدام مطلع شوید. دسته دار بودن این جعبه ابزار کمک می‌کند که به راحتی آنرا حمل کنید و حالت لولایی دسته آن باعث عدم مزاحمت دسته در موقع استفاده خواهد بود. ضمنا برآمدگی‌هایی روی در و زیر جعبه در نظر گرفته شده که چنانچه بخواهید تعداد زیادی از آنها را روی هم بگذارید به هیچ وجه نگران لغزیدن آنها بر روی یکدیگر نخواهید بود. هر جعبه محتوی دو فایل دو قسمتی کریستالی و شفاف است و هر قسمت میتواند به وسیله پرده‌های شفاف قابل جابجایی، به دوازده قسمت مساوی و یا تعداد کمتر، قسمتهای با اندازه‌های دلخواه تقسیم گردد؛ لذا با توجه به نیاز خود میتوانید اندازه‌ و تعداد این تقسیمات را انتخاب کنید. همچنین روی لبه‌ی هر پرده محل کوچکی برای سهولت برداشتن و گذاشتن پرده‌ها در نظر گرفته شده که در صورت نیاز می‌توانید عنوان محتویات قسمت مجاور آن را با الصاق کاغذ چسبدار بر روی آن درج نمایید. این جعبه ابزار میتواند برای نظم دادن به بسیاری از وسایل ریز و یا نسبتاً کوچک از قبیل لوازم خیاطی، وسایل هنری، ابزار ماهیگیری، ابزار صنعتی و پیچ و مهره و امثال آنها، وسایل تزیینی و آرایشی کوچک، وسایل و ابزار آلات و المانهای الکترونیکی و ... مورد استفاده قرار گیرد. چنانچه به دلیل اهمیتی که برای منظم بودن همه چیز قائل هستید، به دنبال وسیله مناسبی میگردید، تهیه‌ی تعدادی از این جعبه ابزار میتواند خیال شما را از هر بابت راحت کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف ابزار 30 سانتی اکسپلست مدل Sm_32، از پارچه‌ی برزنت دورو به صورت کاملا دقیق ظریف دوخته و تولید شده است و به خاطر داشتن دو لایه‌ی خارجی و داخلی،و فوم بین این دو لایه از دوام و کارایی خوبی برخوردار است.دو مفتول فلزی به کار رفته در درب کیف نه تنها باعث استحکام بالا میشود بلکه فضای مکعبی شکل استانداردی به کیف می دهد. این نوع پارچه، از بهترین پارچه های موجود در بازار برای تولید کیف می‌باشند که در برابر دما و رطوبت مقاوم هستند. کیف ابزار برزنتی اکسپلست مدل Sm_32، ظرفیت تحمل بار در داخل خود تا میزان 20 کیلو‌گرم را داراست و استحکام خوبی در مقابل کشش، فشار و انباشتگی ابزار‌های مختلف را دارد. این کیف مجموعا دارای 20 عدد جیب و محفظه است. به این صورت که به غیر از محفظه‌ی بزرگ درونی که با دو زیپ فلزی دوسر باز و بسته می‌شود، 6 جیب ساده در قسمت جلویی و پشتی کیف، 4 عدد جیب متوسط در دو سمت جانبی کیف، 10 جیب ساده در درون محفظه‌ی اصلی کیف دارد. زیپ های این کیف، زیپ‌هایی محکم از جنس مرغوب اند که برای استفاده‌ی دراز مدت تعبیه شده اند. در قسمت میانی دسته کیف، یک دستگیره‌ی پارچه‌ای چسب‌دار در نظر گرفته شده تا در هنگام حمل و نقل آن، دست شما آزار نبیند. طول این دستگیره 12 سانتیمتر است که یک اندازه‌ی استاندارد برای دست کاربران به شمار می‌رود. دو عدد پایه‌ی پلاستیکی یک تکه نیز، در کف کیف، وظیفه‌ی کنترل وزن و تقسیم آن برای حفظ استقامت و دوام کیف را به عهده دارند. ابعاد این کیف ابزار ، معادل با 25×22×32 سانتی‌متر است. این کیف، یک نگهدارنده‌ی مقاوم و سبک ابزار آلات صنعتی سبک مانند آچار، انبردست، پیچ گوشتی و... می‌باشد و می‌توان از آن در مصارف خانگی و صنعتی، در انواع صنوف و مشاغل، برای کارهای تاسیساتی و امور تعمیرات لوازم خانگی، خودرو و حتی دستگاه های صنعتی استفاده کرد. یکی از دلایل اصلی استفاده از این کیف ابزار، حمل نکردن تعداد زیادی ابزار مختلف و سنگین در جعبه ابزار می‌باشد. این کیف ابزار بر خلاف جعبه ابزار های صنعتی، دارای وزن کمتر و انعطاف بیشتری می‌باشد و آسانی در استفاده را به دنبال دارد. به طور کلی می‌توان گفت مشخصات ساختاری این کیف، آن را نسبت به کیف های ابزار پارچه ای متمایز و برتر می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول جهت سهولت در امر جابجایی ابزار آلات بزرگ مانند دریل ،پیچ گوشتی برقی ، قیچی ، انبردست،چکش،چسبها و ......به هنگام کار در ارتفاع مناسب میباشد . با این محصول دیگر دغدغه ای برای حضور نفر دوم در هنگام نصب ندارید. این اطمینان به شما داده میشود که طراحی و تولید این محصول کاری از گروه تولیدی آسان ابزار بوده و حاصل دسترنج جوانان کشور عزیزمان ایران می باشد . تولید شده از متریالی با نام برزنت پلی استر به همراه ابر لمینت شده . این کمربند از 4 قسمت مجزا تشکیل میشود، که شامل 2 عدد کیف بزرگ زیپ دار به همراه یک کیف مخصوص حمل دریل که هر سه برروی یک کمربند به نام فانوسقه سوار میشود . یک بند و زنجیر نگه دارنده چسب و یک دسته مخصوص نگه دارنده چکش،تبر یا .... طراحی شده که ارزش این محصول را دو چندان میکند . بعلاوه این کیف ها به گونه ای ساخته شده اند که به صورت تکی و یا بر روی کمر بند معمولی نیز قابل استفاده باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار، محفظه، کیف یا جعبه‌ای است که برای جانمایی، مرتب کردن، محافظت از ابزارها و حمل و نقل آنها به کار می‌رود. امروزه جعبه ابزارهای پلاستیکی و فلزی بیشتر مورد مصرف هستند و البته برای مشاغل تخصصی گوناگون، جعبه ابزارهای تخصصی نیز طراحی و ساخته شده است مانند جعبه ابراز باغبانی، جعبه ابزار الکترونیک، جعبه ابزار مکانیک و سایر تخصص ها و رشته ها. به این ترتیب، شاید بتوان به قطعیت گفت که جعبه ابزار، به یک وسیله‌ی ضروری برای هر مکان و هر شغل و موقعیتی تبدیل شده است.بسته به اندازه و تعداد محفظه های جعبه ابزار، در آن ابزارآلات دستی و برقیی مانند مینی فرز، چکش، میخ، انواع آچارها، پیچ گوشتی، انبردست، دم باریک، میخ، پیچ، مهره، واشر، مته و غیره قرار می‌گیرد. تمام این ابزار آلات و قطعات، به صورت منظم و در کنار هم درون محل های مشخص شده قرار می‌گیرند تا در هنگام نیاز، دسترسی بهتر و راحت تری را برای شخص فراهم کنند.محل های استفاده از جعبه ابزار، خانه، کارگاه، کارخانه، محل کار، داخل خودرو و سایر مکان هاست. کاربران، جنس بدنه‌ی جعبه ابزارها را با توجه به محل و نوع استفاده از آن و نیز نوع حمل و نقل آن انتخاب می کنند. از جعبه ابزار پلاستیکی بیشتر در منزل و از جعبه ابزار فلزی، به دلیل مقاومت و استحکام آن، در بیرون از منزل و در محیط کار استفاده می شود.از موارد پراهمیت مد نظر خریداران جعبه ابزار، ظاهر آن و سپس جنس، استحکام، وزن، ظرفیت، تعداد قفسه ها و بخش ها و نیز برند آن است.جعبه ابزار مهر مدل BLO18 سایز 18 اینچ، از مواد اولیه‌ پلاستیکی مناسب و باکیفیت تولید شده است و با وجود وزن 1800 گرمی خود، دارای استحکام و دوام قابل قبولی برای نگهداری و جابجایی ابزارآلات است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از محصول فوق هم می‌توانید در منزل و هم در انواع محیط‌های صنعتی و کارگاهی استفاده کنید. این محصول جعبه نظم دهنده ابزار کد 064 نام دارد. با وجود همچین جعبه ابزاری در منزل یا کارگاه، به‌سادگی به وسایل ریز و کوچکی مانند انواع منجوق و سنگ های جواهرسازی و ... سر و سامان دهید. این جعبه شامل 64 محفظه است که بصورت مستقل از جعبه جدا میشود و هر خانه شامل درب جداگانه است. این جعبه ابزار در ابعادی برابر با 23× 13 × 5 سانتی‌متر و از جنس پلاستیک تولید شده است. وزن این محصول فقط 350گرم بوده و بسیار پرکاربرد است. این محصول دارای دو قفل و یک دستگیره برای راحتی استفاده نیز می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف ابزار کوله ای زارا اولین کیف ابزار کوله ای تولید داخل کفی دار می باشد. قیمت این محصول یک سوم مشابه کیف های وارداتی می باشد. باتوجه به جنس ضخیم و کفی پلاستیکی نشکن آن، می تواند کاربرد زیادی در حمل انواع ابزارالات برقی و دستی را داشته باشد. اطراف بدنه کیف از مواد پلاستیکی (شلاقی) استفاده شده است. این کیف دارای 70 محفظه مجزا جهت قراردادن ابزار آلات کوچک و بزرگ می باشد. این کیف جهت مصارف تاسیساتی ، تعمیراتی و حمل ابزار و وسایل سفر توصیه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار تویو مدا GL-350 از بزرگترین و کامل ترین جعبه ابزارهای شرکت تویو می باشد .جعبه ابزار های این شرکت از کیفیت بسیار بالا ساخته شده اند. تمامی محصولات Toyo ساخت ژاپن می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

Bluelounge CableBox Mini برای رفع مشکل آزاردهنده درهم ریختگی کابل و لوازم برقی کوچک می باشد زیر میز، کنار کامپیوتر یا پشت سیستم Hi-Fi - همه جا این خانه، کابل‌های گرد و غباری و پریزهای متعدد. Bluelounge CableBox Mini، جعبه ای ساده و زیبا با درب و شکاف در هر طرف، احتمالا ساده ترین و هوشمندانه ترین راه حل برای این مشکل است. CableBox Mini یک نسخه کوچکتر از CableBox افسانه ای است. اندازه کوچک برای سوکت های سه گانه ایده آل است. بنابراین می توانید کابل ها را به راحتی وصل کنید. پایه های لاستیکی از لغزش CableBox Mini به جلو و عقب جلوگیری می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف ابزار زارا کد 110 نه تنها یک ابزار حرفه‌ای است، بلکه یک همراه کارآمد که با طراحی منحصر به فرد و ویژگی‌های برجسته، به شما امکان مدیریت بهتر ابزارهایتان را می‌دهد. این کیف ابزار با ابعادی مناسب و رنگبندی زیبا در گزینه‌های آبی، قرمز، سرمه ای و طوسی ارائه شده است، تا نیازهای متنوع شما را برآورده سازد.مقاومت و دوام این کیف به عنوان یکی از ویژگی‌های بارز آن محسوب می‌شود. با ساختار محکم و مواد با کیفیت بالا، کیف ابزار زارا کد 110 تضمین می‌کند که ابزارهایتان در هر شرایطی محافظت شده و آماده به کار باشند. یکی از ویژگی‌های بارز کیف ابزار زارا کد 110، رنگبندی متنوع و جذاب آن است. این کیف ابزار با گزینه‌های رنگی زیبا از جمله آبی، قرمز، سرمه ای و طوسی، به شما این امکان را می‌دهد تا با سلیقه خود هماهنگی داشته باشید و ابزارهایتان را با استایل منحصر به فرد خود نشان دهید. هر رنگ، شخصیتی خاص و انرژی مثبت را به کاربر انتقال می‌دهد، این امر نه تنها به کیفیت کارکردی کیف ابزار زارا کد 110 افزوده است بلکه تجربه کاربری شما را هم به یک سطح جدید ارتقاء می‌دهد. اکنون، با داشتن یک کیف ابزار کارآمد و زیبا، به طور همزمان از کارکرد عالی و زیبایی استثنایی لذت ببرید. کیف ابزار زارا کد 110 با طول 45 سانتیمتر، عرض 23 سانتیمتر و ارتفاع 40 سانتیمتر، ابعادی مناسب و کاملاً ایده‌آل برای حمل و نقل راحت و آسان ابزارهای شما فراهم می‌کند. این ابعاد تعادل دقیقی را بین فضای کم‌حجم و قابلیت جاگیری ابزارها فراهم کرده است، امکاناتی که باعث می‌شوند همواره بتوانید به بهترین شکل ممکن با ابزارهایتان کار کنید و در هر مکانی به راحتی دسترسی داشته باشید. کیف ابزار زارا کد 110 با ساختار محکم و مقاوم، تضمین می‌کند که در هر شرایطی ابزارهایتان از خطرات خارجی محافظت شده و در کمال ایمنی نگه داشته می‌شوند. این کیف از جنس مواد با کیفیت بالا ساخته شده است، که به طول عمر بلند و ایمنی بیشتر ابزارهای شما اساس می‌گذارد.طراحی زیبا و مدرن کیف ابزار زارا کد 110 به عنوان یک آثار هنری کاربردی، با کیفیت‌هایی که از کارایی و عملکرد بهترین‌ها برخوردار است، تجربه کاری شما را به یک سطح جدید ارتقاء می‌دهد. این طراحی با جزئیات زیبا و نکات استثنایی، نه تنها به بهب

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از پرکاربرد ترین کیف ابزار های موجود در بازار، کیف ابزار سایز بزرگ دارای تفکیک ابزار می باشد که دامنه استفاده وسیعی در صنایع مختلف و حتی مصارف خانگی دارد. این کیف ابزار برعکس سایر کیف ابزار های موجود در بازار که ظاهری صنعتی دارند و باطنشان با ساک ورزشی تفاوتی ندارد کاملا برای حمل ابزار و متریال با وزن زیاد طراحی شده و ظاهری شیک و بروز دارد. جنس پارچه بکار رفته در این محصول نوعی برزنت بسیار مقاوم پشت پلاستیک می باشد که در برابر سایش و تغییر رنگ در برابر اشعه UV و نفوذ پذیری در برابر مایعاتی همچون آب و روغن و گریس و ... مقاوم بوده و مابینشان دیواره هایی از جنس ABS نشکن با ضخامت 3 میلیمتر قرار داده شده که در واقع نقش اسکلت بندی و تحمل وزن ابزار و متریال بر عهده این دیواره ها می باشد. در این محصول وزن سنگین ابزار ها روی دیواره ها تقسیم شده و برعکس سایر کیف ابزار های موجود در بازار، وزن ابزار فقط بر کف کیف ابزار وارد نمی شود. این کیف ابزار از جمله وسایلیست که داشتن آن برای سرویسکاران و تکنسین های فنی که گاهی خارج از کارگاه خود کار می کنند، واجب است. زیرا حجم بسیار بالایی را از ابزار مختلف و در سایزهای مختلف به همراه متریال مصرفی را درون خود جای داده و به واسطه دستگیره هایی که اطراف کیف تعبیه شده حمل و نقل بسیار راحتی دارد. لازم به ذکر است که استفاده خانگی از این کیف ابزار برای افراد فنی که ابزار های متنوع و زیادی در منزل دارند نیز توصیه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول فوق یکی از تولیدات بسیار کاربردی شرکت «استنلی» (Stanley) بوده که برای حمل و نگهداری ابزار طراحی شده است. این محصول به‌شکل کوله طراحی شده و از فضای زیادی برخوردار است. جنس این کیف حالتی برزنتی و مستحکم داشته که به کاربر امکان حمل کالاهای سنگین را داده است. محفظه‌های این کیف موجب شده تا کاربر بتواند ابزارهای مختلف را به‌خوبی از یکدیگر تفکیک کند؛ این موضوع موجب می‌شود تا در هنگام یافتن کالاها کاربر زمان کمتری را صرف کند. این کوله به‌شکلی طراحی شده تا کاربر بتواند لپ تاپ خود را نیز در کنار ابزارها حمل کند. حمل این کوله به‌دلیل وجود پد نرم در قسمت کمر و بندها به آسانی توسط کاربر امکان‌پذیر بوده و بندهای آن قابل تنظیم است. شرکت استنلی این محصول را تحت عنوان مدل « STST515155» به بازار عرضه کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از محصول فوق هم می‌توانید در منزل و هم در انواع محیط‌های صنعتی و کارگاهی استفاده کنید. این محصول جعبه ابزار (Mano) «مانو» نام دارد که با عنوان مدل (SORG-5) به بازار عرضه شده است. با وجود همچین جعبه ابزاری در منزل یا کارگاه، به‌سادگی به ابزار ریز و کوچکی مانند میخ، پیچ، پرچ و... سر و سامان دهید. نگهداری وسایلی مانند پیچ و میخ در کنار ابزار بزرگ‌تر باعت گم شدن آن‌ها شده یا پیدا کردن آن‌ها دشوار می‌شود. با داشتن جعبه ابزار مانو، این مشکل به‌سادگی حل می‌شود. این جعبه ابزار در ابعادی برابر با 14× 10× 3سانتی‌متر و از جنس پلاستیک تولید شده است. وزن این محصول فقط 70 گرم بوده و بسیار پرکاربرد است. ویژگی اصلی این محصول وجود 5 محفظه است که باعث می‌شود تا انواع ابزار و وسایل را بتوانید در آن جاسازی کنید. همچنین این تعداد محفظه کمک می‌کند تا پبچ‌هایی با اندازه‌های مختلف را به‌سادگی بتوان دسته‌بندی کرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن‌ها را پیدا کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید شما هم به این فکر افتاده باشید که  ابزار و قطعات مختلفی را که در طول سالیان خریداری کرده اید, در یک جعبه ابزار و یا کیف ابزار جمع آوری کنید.جعبه ابزار وفایی مدل 303 انتخاب خوبی برای این هدف میباشد.این جعبه ابزار با اینکه فضای کمی از محیط را اشغال میکند ولی میتواند بسیاری از ابزار آلات شما را در خود جای دهد.با توجه به نوع ساخت این جعبه ابزار که بخش های مختلف آن با پرچ محکم شده است میتوانید از استحکام بالای آن اطمینان حاصل نمایید.وزن کم در کنار استحکام بالا میتواند انتخاب مفیدی برای خریداران این مدل از جعبه ابزار باشد.جعبه ابزار وفایی مدل 303 دارای طول۳۰سانتی متر در سه طبقه است در طبقات فوقانی قسمت هایی برای جداسازی قطعات تعبیه شده است.همچنین رنگ جعبه ابزار به صورت الکترو استاتیک‌ که کیفیت رنگ بالا را تضمین میکند و به زیبایی جعبه ابزار میفزاید.در قسمت فوقانی جعبه ابزار دسته ای تعبیه شده است که به حمل هرچه آسانتر آن کمک میکند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در طول تاریخ انسان ها آموخته اند که با استفاده از ابزارها می توانند انواع مشاغل خاص را ایجاد کنند تا امور ، هم سریع تر و صحیح تر انجام شود . یک اصل مهم در طراحی و ساخت ابزار ها ساخت ابزاری اختصاصی است که به انسان کمک میکند تا بر طبیعت خود غلبه کرده و کارهایی را که نمیتواند انجام دهد را به سهولت انجام دهد. گروه تولیدی آسان ابزار این افتخار را دارد تا برای شما مصرف کننده گرامی محصولی را طراحی و تولید کند که ظاهری متفاوت تر ، با دوام تر ، قوی تر و همچنین با قابلیت ضد آب بودن را روانه بازار گرداند تا باشد که شما مصرف کننده گرامی بتوانید بهره کافی و وافی را در طی سالیان متمادی از این کیف ابزار ببرید . گروه تولیدی آسان ابزار مشتاق بازخورد پاسخ شما در ذیل محصول میباشد ، از آنجایی که پاسخ بازخورد شما مصرف کننده گرانقدر باعث می شود که ما محصولی را تولید کنیم باب میل شما عزیزان .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این جعبه ابزار تمام فلزی، از ورقه‌ی فولادی ضد زنگ مرغوب ساخته شده است و تمامی قسمت‌های آن به وسیله‌ی پین‌هایی بادوام و باکیفیت، به صورت محکم و منظم به هم متصل شده اند تا محل مطمئن و جاداری را برای انواع ابزار شما فراهم کنند. دسته‌ی فلزی این جعبه ابزار رونیکس، در قسمت میانی خود دارای یک دستگیره‌ی پلاستیکی ABS خوشدست به طول 11.5 سانتیمتر است که به خاطر جنس خوب خود و داشتن جای قرارگیری انگشت، حمل و نقل جعبه را به راحتی و بدون فشار و خستگی دست انجام در پی دارد. روکش بدنه‌ی این جعبه ابزار رونیکس فلزی، رنگ کوره ای الکترواستاتیک است. این روش رنگ کاری ویژه و کاربردی، علاوه بر دوام بدنه، جعبه را ضد خش و خراشیدگی می‌کند. درب بالایی و اصلی این جعبه ابزار به صورت اتوماتیک است و به شکل کاملا منظم باز و بسته می‌شود. این جعبه ابزار سه طبقه، مجموعا دارای 5 محفظه یعنی 4 محفظه‌ی کوچکتر با ابعاد 4.5×10×30 سانتیمتر و یک محفظه‌ی بزرگتر با ابعاد 10×20×30 سانتیمتر است. این جعبه ابزار سایز 30 سانتی، در وزن مناسب 3525 گرم و ابعاد21×20.5×30 عرضه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه قطعات کشویی فوق ( سایز کوچک 3 طبقه در 5 ردیف 15 کشویی با کد A03 ) محصولی است ایده آل برای نظم دادن به وسایل و محل کار شماست، که با توانایی چیدمان بالا و راحتی استفاده ای که دارد نظم و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد‏. این ارگانایزر محصولی است ایده آل برای نظم دادن به محیط انبار، کارگاه، دفتر، تعمیرگاه، آزمایشگاه و یا حتی خانه ی شما و توانایی چیدمان بالایی را به ارمغان می آورد‏.‏ این محصول مناسب قطعات ریز الکترونیکی مانند ال ای دی، خازن، مقاومت، ترانزیستور، آی سی و انواع و اقسام قطعات دیگر است‏.‏ همچنین برای وسایلی دیگر مانند پیچ و میخ، کلید، دکمه، سوزن و هزاران قطعه ریز دیگر مناسب می باشد‏.‏ با خرید این جعبه می توانید به محیط کار خود نظم دهید و به سرعت اقلام مورد نیاز خود را پیدا کنید‏.‏ همچنین می توان از آن برای اهداف آموزشی نیز استفاده کرد‏.‏ این باکس در قسمت بالایی دارای دسته ای برای سهولت جابجایی است‏.‏ این جعبه قطعات از کیفیت بالایی برخوردار است و جنس بدنه آن پلاستیک ABS است و نسبت به محصولات مشابه ارزش خرید بالایی دارد‏.‏ ابعاد این جعبه ارگانایزر 33*13*13 سانتی متر و ابعاد کشوهای آن 12*6*4 سانتی متر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در صورت نداشتن کیف یا جعبه‌ای برای نگهداری از ابزار، وقتی به سراغ آن‌ها در صندوق‌عقب خودرو یا انباری منزل می‌روید با صحنه‌ی ناخوشایندی مواجه می‌شوید و ممکن است برای پیدا کردن وسیله‌ی موردنیاز خود زمان زیادی را صرف کنید. راه‌ حل مناسب استفاده از جعبه‌ ابزاری صامو پرشین با کد 200 است.  این محصول با ابعاد 33 × 18 × 16سانتی‌متر، یک جعبه‌ابزار بزرگ به‌حساب می‌آید. بارزترین ویژگی این جعبه پلاستیکی، دو قفل فلزی بسیار محکم است. دو محفظه‌ی درپوش دار کوچک روی درب این جعبه قرار دارد که برای نگهداری از اجسام کوچک در نظر گرفته‌شده است. این جعبه‌ابزار مجهز به دستگیره‌ای تاشو است. وقتی درب این جعبه‌ی ابزار را باز کنید، یک سینی قابل‌حمل را می‌بینید که مخصوص حمل تعداد محدودی از ابزار است. محفظه اصلی و پلاستیکی بزرگی هم با برداشتن سینی پرتابل مشاهده خواهد شد. شما با تهیه این محصول، می‌توانید از تعداد زیادی از ابزارهایی که در اختیاردارید، نگهداری کنید. 

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف دریل با قابلیت استفاده در 2 اتدازه بهترین محافظ برای دستگاه دریل در دو سایز با 10 و 13 است که با طراحی دقیق و منحصر به فرد و استفاده از پارچه ضد آب برای رویه و زیره و محافظ فوم در داخل پارچه می تواند از محتویات داخل محافظت نماید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از جعبه ابزار در خانه، محل کار،ماشین… یک ضرورت است.هنگامی که برای شما یک مشکل فنی یا تعمیراتی پیش می آید، به مجموعه ای از ابزار آلات به منظور رفع مشکل پیش آمده احتیاج پیدا می کنید و جعبه ابزار کاوه می تواند در این امر به شما کمک کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از جعبه ابزار در خانه، محل کار،ماشین… یک ضرورت است.هنگامی که برای شما یک مشکل فنی یا تعمیراتی پیش می آید، به مجموعه ای از ابزار آلات به منظور رفع مشکل پیش آمده احتیاج پیدا می کنید و جعبه ابزار کاوه می تواند در این امر به شما کمک کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از جعبه ابزار در خانه، محل کار،ماشین… یک ضرورت است.هنگامی که برای شما یک مشکل فنی یا تعمیراتی پیش می آید، به مجموعه ای از ابزار آلات به منظور رفع مشکل پیش آمده احتیاج پیدا می کنید و جعبه ابزار کاوه می تواند در این امر به شما کمک کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر برای نگهداری ابزارآلات خود در داخل خانه یا خودرو نیاز به یک کیف محکم و بادوام دارید این مدل را به شما توصیه می‌کنیم. کیف ابزار X27 وسیله‌ای مناسب برای قراردادن ابزارآلات مختلف است که توسط شرکت رونیکس سیدر تولید می‌شود. بدنه‌ی این کیف از جنس برزنت ساخته شده که از مقاومت بالایی دربرابر فشار و سایش برخوردار است. و دارای یک لایه فوم ضربه گیر میباشد. کیف ابزار X27 از یک جیب بزرگ ، چهار جیب مخصوص پیچ گوشتی و مداد ، گیره نگهدارنده متر و یک محفظه‌ی بزرگ اصلی زیپی تشکیل شده که به صورت سطلی باز میشود. طول این کیف 33 سانتی‌متر است که بیانگر این است که داخل این کیف ابزارآلاتی نهایتا با این اندازه می‌توان قرار داد. نوع دوخت و جنس دسته‌های این کیف هم به گونه‌ای است که خیال شما را تا مدت‌ها از دوام این کیف راحت می‌کند. گفتنی‌ست این کیف 450 گرم وزن دارد و ابعاد آن اندازه‌ای‌ست که به‌راحتی می‌توان آن را در داخل صندوق عقب خودرو یا خانه قرار داد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار مدل فول باکس یکی از بهترین جعبه ابزار های به روزی است که در حال حاضر در مدل های متنوع جعبه ابزار عرضه شده، این جعبه ابزار از پلاستیک درجه یک فایبر گلاس ساخته شده که باعث ایجاد مقاومت بسیار بالایی در انواع ضربه ها و افتادن از ارتفاع های مختلف می شود در کنار جنس پلاستیک فشرده ای که در ساخت این جعبه ابزار استفاده شده می توان به وزن بسیار بسیار پایین این جعبه ابزار اشاره نمود که در کنار مزیت مقاومت بسیار بالا تحمل بالایی در مقابل ضربات شدید دارد. از مزیت های دیگر این جعبه ابزار می توان سیستم نظم دهنده داخلی این جعبه ابزار اشاره نمود جعبه ابزار مدل Full Box داری 2 طبقه کاملا مجزا از هم برای جای دادن و نظم دادن هر نوع پیچ و میخ و هر نوع ابزاری کوجکی که نیاز به سامان دهی دارد را در دل خود جای می دهد، طبقه اول جعبه ابزار مدل Full Box می تواند به راحتی پیچ هایی در سایز های 1و 2 و 3.5 و 5 و 7 سانتی متری را در دل خود جای داده و به صورت چیدمان نظم دراورد. از جمله دیگر مزیت های این جعله ابزار به دسته بسیار مقاوم آن نیز اشاره نمود که دارای قفل خودکار برای جا به جایی های محیطی می باشد، جعبه ابزار مدل فول باکس Full box بهترین ابزاری است که هر استادکار فنی نیاز به آن دارد تا به راحتی ابزار های خود را سر و سامان دهد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار «ای بی زد» (ABZ) کد JB00019 سایز 19 اینچ در ابعاد 25× 24× 48سانتی‌متر و با وزن 1300گرم تحت انحصار شرکت مانو ترکیه عرضه می‌شود. این کیف ابزار دارای 5 محفظه است. در این کیف ابزار علاوه بر محفظه‌ی اصلی، یک عدد سینی پلاستیکی و 3 محفظه‌ی کوچک تعبیه‌شده‌اند. از این سینی پلاستیکی به‌منظور نگهداری ابزارهای بلندی نظیر آچار و انبر استفاده می‌شود. برای نگهداری قطعات کوچکی همچون پیچ و مهره، درپوشی پلاستیکی روی درب جعبه قرار دارد. این جعبه دارای دسته‌ای تاشو و دو قفل فلزی است. این جعبه‌ی ابزار برای مصارف خانگی مناسب بوده و در مصارف صنعتی نیز کاربرد دارد. جعبه‌ابزار با محفظه‌هایی که دارد، فضای مناسبی را برای نگهداری ابزار در اختیار کاربر قرار می‌دهد. استفاده از جعبه‌ابزار باعث می‌شود دسترسی و یافتن ابزار موردنظر در زمان کمتری صورت گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار «ای بی زد» (ABZ) کد GAZ-022 سایز 122 اینچ در ابعاد 28× 28× 60سانتی‌متر و با وزن 1500گرم تحت انحصار شرکت مانو ترکیه عرضه می‌شود. این کیف ابزار دارای 5 محفظه است. در این کیف ابزار علاوه بر محفظه‌ی اصلی، یک عدد سینی پلاستیکی و 3 محفظه‌ی کوچک تعبیه‌شده‌اند. از این سینی پلاستیکی به‌منظور نگهداری ابزارهای بلندی نظیر آچار و انبر استفاده می‌شود. برای نگهداری قطعات کوچکی همچون پیچ و مهره، درپوشی پلاستیکی روی درب جعبه قرار دارد. این جعبه دارای دسته‌ای تاشو و دو قفل فلزی است. این جعبه‌ی ابزار برای مصارف خانگی مناسب بوده و در مصارف صنعتی نیز کاربرد دارد. جعبه‌ابزار با محفظه‌هایی که دارد، فضای مناسبی را برای نگهداری ابزار در اختیار کاربر قرار می‌دهد. استفاده از جعبه‌ابزار باعث می‌شود دسترسی و یافتن ابزار موردنظر در زمان کمتری صورت گیرد.این مدل به دلیل بزرگ بودن مناسب مغازه های ابزار و کارگاه های فنی و تعمیراتی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در دسترس بودن ابزار در شرایطی که به آن ها نیاز دارید، اهمیت زیادی دارد. این که ابزار مورد نیازتان را همراه داشته باشید و حمل آن برای شما دست و پا گیر نباشد، بسیار مهم است. کیف ها و کیسه های ابزار برای این موارد به کار می روند و کارایی دارند. اما نکته دیگری وجود دارد و آن این است که همین حمل کیف و کیسه نیز ممکن است خسته کننده و در دسرساز باشد. ضمنا این که حین استفاده از این ابزارها مجبور به خم و راست شدن نباشیم هم به ما در انجام هر چه بهتر کار کمک میکند. کیف های ابزار کمری برای این حل این مشکل و موارد بسیار کاربردی و بجا هستند. این کیف ها یا دارای کمربند هستند یا به صورتی هستند که می توان آن ها را به کمر یا کمربند متصل کرد و از آن ها برای نگهداری، حمل و استفاده مکرر از ابزار استفاده کرد. کیف کمری ابزار L1 یک کیف مخصوص ابزار است که با اتصال آن به کمربند می توان برای نگهداری ابزار به کار برده شود. حسن بارز این کیف، جنس چرمی آن است. یک قلاب کارابین شکل و سه فضای کوچک برای حمل ابزار روی آن تعبیه شده است. ضمنا چنین محصولی برای کسانی که در کمپ، کوهنوردی یا طبیعت گردی هستند هم می تواند کاربرد داشته باشد. به خصوص که ابزارهایی که در این شرایط استفاده می شوند کوچک و سبک هستند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف ابزار زارا مدل108از انواع کیف ابزارهای کف لاستیکی با کیفیت داخلی است که بیشترین موارد مصرف آن را می توان در مصارف صنعتی و کارگاهی جستجو کرد. استفاده از برزنت دولایه با دوام در استحکام محصول تاثیر فراوانی داشته است. این کیف 8 جیب خارجی آن باعث ایجاد فضاسازی مناسب در مجزا کردن ابزارآلات کوچکتر شده است. استفاده از کف لاستیکی ضخیم در این نوع کیف مقاومت آن را دربرابر فرسایش و سطوح مرطوب فراهم می سازد. زیپ پلاستیکی با کیفیت در این محصول شستشوی تمام قسمتهای بدنه کیف را میسر نموده است. مدل 108 زارا با ابعاد طول، عرض، ارتفاع به ترتیب 42-22-30 سانت عرضه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل