نکات مهم و راهنمای خرید رینگ لایت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید رینگ لایت باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

رینگ لایت ها یکی از اصلی ترین تجهیزات نورپردازی برای عکاسی و فیلمبرداری هستند و تاثیر زیادی روی کیفیت خروجی تصویر دارند. این ابزار نورپردازی بیشتر توسط بلاگر ها، یوتیوبر ها و استریمرها استفاده می شوند و برای تنظیم نور عکس یا ویدیوهای خود از حلقه نور استفاده می کنند. رینگ لایت ها انواع مختلفی دارند و هر کدام برای استفاده مشخصی مناسب هستند، در نتیجه باید قبل از خرید رینگ لایت با مشخصات و کاربرد انواع مختلف آن آشنا باشید. اگر شما نیز علاقه مند به تهیه یک رینگ لایت برای افزایش کیفیت عکس های خود هستید یا اینکه بلاگر هستید و بهبود کیفیت ویدئو خود به یک رینگ لایت خوب نیاز دارید، پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله راهنمای خرید رینگ‌لایت همراه ما باشید.

رینگ لایت چیست و چه کاربردی دارد؟

رینگ لایت (Ring Light) یا حلقه نور یک جسم دایره ای شکل است که نور را به صورت یکنواخت به وسیله منبع نور داخل حلقه ایجاد می کند. این وسیله به خوبی می تواند یک نور یکنواخت را روی سوژه بتاباند و به علت طراحی دایره ای خود امکان قرار دادن دوربین عکاسی و گوشی موبایل در مرکز حلقه نور وجود دارد. از رینگ لایت ها در صنعت مد و عکاسی به صورت گسترده استفاده می شود و افرادی مانند میکاپ آرتیست ها، اینفلوئنسرهای اینستاگرامی، استریمرهای توییچ و یوتیوبرها از جمله سایر افرادی هستند هستند که برای تنظیم شرایط نورپردازی عکس ها و ویدیو های خود از این حلقه جادویی استفاده می کنند.

انواع مدل‌های رینگ لایت موجود در بازار

نکات مهم هنگام خرید رینگ لایت

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید رینگ لایت گفته شد، می توانید رینگ لایت مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه رینگ لایت با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نور از برند معتبر DBK دی بی کی طراحی شده از لامپ های ال ای دی است که در قالب یک نور باتومی (باتوم لایت) ساخته شده است. DBK B320 RGB با توان خروجی 10 وات و تنظیم دمای رنگ نور از 2500-9900 کلوین و همچنین امکان تنظیم 360 رنگ RGB مناسب نورپردازی عکاسی پرتره و مدلینگ،نورپردازی بک گراند با افکت های نوری و فیلم برداری است. از قابلیت های قابل ذکر این نور می توان به تنظیم غلظت رنگ نور،قدرت نور از 0-100 درصد و کلوین نور از محدوده گرم تا سرد اشاره کرد. 21 افکت نوری از پیش تعیین شده در نور باتومی DBK B320 می تواند به کاربر بازی های نوری متفاوتی را برای ساخت ویدئوهایی جذاب فراهم کند. بر روی بدنه ی پشتی این نور یک مانیتور TFT LCD طراحی شده تا تغییر تنظیمات از جمله رنگ نور،قدرت نور،تنظیمات RGB از جمله HUE ، غلظت رنگ ، قدرت نور و… قابل مشاهده باشد. دکمه های on/off – FX – Menu – Tem HSI وظیفه ی روشن خاموش کردن، تنظیم افکت نوری ، تنظیمات RGB را به عهده دارد. باتری داخلی این نور با ظرفیت 5200 میلی آمپر در صورت استفاده از بالاترین قدرت نوری تا حدود دو الی سه ساعت قابل استفاده است. دو مادگی اتصال 1.4 اینچی در دو سمت نور قرار دارد که مناسب نصب آن بر روی سه پایه های عکاسی و نورپردازی است. این نور همچنین قابلیت اتصال مغناطیسی به سطوح فلزی را دارد. باتری این نور به کمک کابل شارژ Type C شارژ می شود، کابل شارژ و دفترچه ی راهنما داخل پک وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رینگ لایت LJJ-22 K با قطر 56 سانتی متر معادل 22 اینچ و دارای رنگ های آفتابی ، مناسب عکاسی پرتره و مدلینگ،ساخت ویدئو کلیپ های جذاب و حتی Light Painting یا نقاشی با نور است. از مهم ترین قابلیت های این رینگ لایت حرفه ای که قابل استفاده در سالن و آرایشگاه نیز می باشد می توان به تنظیم رنگ نور در 3 حالت آفتابی مهتابی و ترکیبی آن اشاره کرد. رینگ لایت سالنی LJJ-22 از طریق اتصال مستقیم به برق بدون نیاز به آداپتور روشن می شود. این رینگ لایت قادر است با ایجاد روشنایی قوی تصاویر مناسبی در محیط های کم نور ایجاد کنند.تنظیمات این رینگ لایت پایه دار از طریق کنترل پنل لمسی روی دستگاه یا ریموت کنترل ارایه شده انجام می گردد.این کنترلر دارای دکمه ی روشن خاموش،دکمه ی Mode (تنظیم حالت انتخابی رنگ)،دکمه ی کم و زیاد کردن قدرت خروجی از 0 تا 100% است.دمای رنگ ها نیز در 3200 الی 6500 کلوین فعالیت می کنند و آزادی عمل کافی برای انتخاب طیف مناسب را به کاربران خواهند داد. همراه این رینگ لایت حرفه ای سه عدد هولدر موبایل قابل انعطاف و یک عدد سه پایه به ارتفاع دو متر و ده سانتی متر و کیسه حمل آن ارائه می گردد. توان خروجی مناسب این دستگاه قدرت بسیار قوی برای شما فراهم می کند که باعث می شود در تمام کاربردهای مختلف مثل استفاده در سالن آرایشگاه، بلاگری، ناخن کاری ، استریم و گیمینگ و فیلم برداری عملکرد بسیار قابل قبولی ارایه کند. رینگ لایت عکاسی LJJ22 بجز کاربرد عکاسی برای فیلم برداری نیز قابل استفاده می باشد، همچنین این رینگ لایت حرفه ای علاوه بر اینکه با دوربین های حرفه ای و بدون آینه قابل استفاده است ، رینگ لایتی مناسب گوشی هوشمند و آیفون نیز می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سی کارو به عنوان تنها تولید کننده ی رینگ لایت در ایران، افتخار این را دارد که برای اولین بار رینگ لایت با کلوین یا دمای رنگ 2400 تا 15000 درجه را تولید کند. رینگ لایت سی کارو مدل CK480 پلاس با قابلیت و امکاناتی متمایز از مدل های گذشته در قسمت بدنه پشت رینگ و افزایش اتصالات جانبی به منظور ایجاد زاویه T شکل در سه پایه، علاوه بر صرفه اقتصادی، قابلیت استفاده بعنوان یک نور ایده آل در حوزه های عکاسی، فیلم برداری، تولیدمحتوا، سالن های زیبایی وآرایشی، پزشکی، نورپردازی جشن های مختلف مناسبتی و… را دارا می باشد. از دیگر مزیت های رینگ لایت CK480 پلاس می توان به تکنولوژی جدید و طول عمربالای محصول،سه پایه محکم و استاندارد و لوازم یدکی در دسترس اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مزایای رینگ لایت سی کارو مدل CK830ll پلاس دمای رنگ 2400 تا 15000 کلوین است. این توانایی در رینگ لایت CK830ll پلاس باعث شده که این محصول همزمان قابلیت استفاده بعنوان یک نور در حوزه های:عکاسی،فیلم برداری،تولیدمحتوا،سالن های زیبایی وآرایشی،پزشکی،نورپردازی جشن های مختلف مناسبتی و… را داشته باشد. از دیگر مزیت های رینگ لایت CK830ll پلاس می توان اشاره کرد به USB/flasher تکنولوژی جدید و طول عمربالای محصول،سه پایه محکم واستاندارد و لوازم یدکی در دسترس

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

FE 480II رینگ لایت پرتابل است. این رینگ لایت با قابلیت نصب باتری میتواند در هر محیطی مخصوصا آرایشگاه‌ها و سالن‎های زیبایی نوری با کیفیت را برای عکاسی و گریم در اختیار کاربر قرار دهد. در این مدل می‌توانید به صورت همزمان از دو باتری مدل 570 سونی یا ظرفیت‌های بالاتر این مدل باتری ها استفاده کنید.این رینگ لایت قابلیت حمل دارد و به همراه دو عدد باتری و 2 عدد شارژر ارئه میشود کلوین متغییر در این مدل به شما امکان می‌دهد که کلوین (3200K-5500K±200K) نور خود را با حداکثر دقت کنترل کنید. قطر خارجی این رینگ لایت 45 سانتی متر و قطر داخلی آن 32 سانتی متر است. گیره اتصال به موبایل و آینه ساده و مقعر در این مدل برای عکاسی سلفی به شما کمک می‌کند. CRI بالاتر از 95 حداکثر دقت در رنگ را برای شما بوجود می‌آورد. دو پیچ گردشی وظیفه کم و زیاد کردن شدت نور و کلوین را بر عهده دارند. عمر ال ای دی های این مدل بیش از 50000 ساعت است و شما می‌توانید شدت نور این رینگ لایت را از 10 تا 100 درصد تغییر دهید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پنل ال ای دی Verta 900 با 900 قطعه لامپ LED، نور مناسبی برای داخل استودیو و فیلم برداری و مصاحبه و ساخت تیزر های تبلیغاتی می باشد.این پنل از طریق آداپتور برق شهری و یا یک عدد باتری Sony V مانت قابل استفاده می باشد.البته به کمک یک عدد تبدیل V می توانید از این مدل با دو عدد باتری NP-F نیز استفاده نمایید.نور این پنل از 0 تا 100 درصد قابل تنظیم است.همچنین کلوین یا دمای رنگ آن در حالت 5600 کلوین است که به کمک فیلتر نارنجی همراه آن می توان دمای رنگ آن به تا 3200 کلوین عوض نمود.همراه این نور چند قطعه میله ی فلزی موجود است که به چهار گوشه پنل پیچ می شود به این طریق می توانید از دیفیوزر بر روی پنل برای نرم کردن نور خروجی استفاده کنید.تمامی تنظیمات Verta LED 900 از روی بدنه پشتی پنل صورت می گیرد.این مدل مجهز به پورت فندکی است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر از آن دست افرادی هستید که بنا بر شغل خود احتیاج به تولید محتوا،ساخت کلیپ های آموزشی،معرفی محصول و یا حتی مصاحبه دارید این کیت نیاز شما را برطرف می کند. یک محصول کاربردی برای کاربرانی که دستیار ندارند!! این کیت شامل یک عدد سه پایه کوچک 909،میکروفون یقه ای Candc، رینگ لایت Angel eye و یک عدد هولدر قابل انعطاف موبایل می باشد. با قرار دادن رینگ لایت بر روی سه پایه 909 و نصب هولدر موبایل بر روی رینگ لایت و استفاده از میکروفون یقه ای همراه این کیت می توانید تمامی نیاز های ساخت یک فیلم و ویدئوی کوتاه اعم از نور مناسب،صدای با کیفیت بالا،و استفاده از موبایل بدون دخالت دست را فراهم نمایید. رینگ لایت Angel Eye این کیت با قطر 26 سانتی متر و با پورت USB قابل استفاده با پاوربانک و آداپتور شارژ است.(تنظیمات کلوین و قدرت خروجی رینگ لایت از روی کنترلی که بر روی کابل USB رینگ لایت قرار دارد انجام می گیرد.) سه پایه 909 این کیت طراحی شده از پلاستیک فشرده و با کیفیت بالا است.هر پایه قابلیت بازویی دارد و می تواند به حالت نشسته قرار گیرد.هد این سه پایه تا 360 درجه قابلیت چرخش دارد.ارتفاع این محصول در حالت نشسته 16 سانتی متر و در حالت ایستاده بدون در نظر گرفتن گیره نگهدارنده ی موبایل 20 سانتی متر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این رینگ لایت با قطر 16 سانت به همراه یک بال هد برای تنظیم زاویه دلخواه است.این رینگ لایت مناسب برای عکاسی سلفی و عکاسی تبلیغاتی از محصولات کوچک و طراحی و عکاسی ناخن و آرایش صورت و گریم و … میباشد . دارای سه حالت نور آفتابی ( رنگ گرم ) مهتابی ( رنگ سرد ) ترکیب آفتابی و مهتابی است . همراه این رینگ لایت 16 سانتی متر یک عدد سه پایه به همراه هولدر نگهدارنده موبایل ارائه می گردد.این هولدر به بدنه ی سه پایه متصل می گردد و موبایل بر روی آن قرار می گیرد.بست فلزی این هولدر توسط یک عدد پیچ دور میله سه پایه محکم می گردد.جنس هولدر از پلاستیک فشرده می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تفاوت مدل FE-480 IInew با مدل قدیمی تر آن داشتن پورت USB برای شارژ گوشی موبایل است اکثر کسانی که تولید محتوا می کنند و یا در حین کار با گوشی خود فیلم میگیرند نگران شارژ گوشی خود هستند که در این مدل جدید این مشکل با پورت USB برطرف شده است.FE 480II رینگ لایت پرتابل است. این رینگ لایت با قابلیت نصب باتری میتواند در هر محیطی مخصوصا آرایشگاه‌ها و سالن‎های زیبایی نوری با کیفیت را برای عکاسی و گریم در اختیار کاربر قرار دهد. در این مدل می‌توانید به صورت همزمان از دو باتری مدل 570 سونی یا ظرفیت‌های بالاتر این مدل باتری ها استفاده کنید. کلوین متغییر در این مدل به شما امکان می‌دهد که کلوین (3200K-5500K±200K) نور خود را با حداکثر دقت کنترل کنید. قطر خارجی این رینگ لایت 45 سانتی متر و قطر داخلی آن 32 سانتی متر است. گیره اتصال به موبایل و آینه ساده و مقعر در این مدل برای عکاسی سلفی به شما کمک می‌کند. CRI بالاتر از 95 حداکثر دقت در رنگ را برای شما بوجود می‌آورد. دو پیچ گردشی وظیفه کم و زیاد کردن شدت نور و کلوین را بر عهده دارند. عمر ال ای دی های این مدل بیش از 50000 ساعت است و شما می‌توانید شدت نور این رینگ لایت را از 10 تا 100 درصد تغییر دهید. (باتری باید جداگانه خریداری شود). علاوه بر این با استفاده از پایه‌هایی که به همراه این نور ارائه می‌شود می‌توانید گوشی هوشمند خود را بر روی این نورها نصب کنید. آینه‌های همراه این وسیله کمکتان می‌کند تا هنگام گریم یا عکاسی سلفی حداکثر دقت را در نظر داشته باشید. معمولا یک سمت این آینه معمولی (آینه تخت) و سمت دیگر با بزرگنمایی(آینه مقعر) است که برای آرایشگرها و شخصی که قصد دارد جلوی دوربین گریم کند مناسب است. شاید برای شما جالب باشد که آرایشگران حرفه‌ای با استفاده از این نورهای ال ای دی و بدون نور های مزاحم می‌توانند گریم و آرایش‌های بدون نقصی داشته باشند. حتی در مسابقه‌ای که برای گریم و خود آرایی برگزار شود این مدل دارای پورت USB جهت شارژ گوشی موبایل است. و دارای سه پایه نور میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این رینگ لایت با قطر 35 سانتی متر و با قابلیت تنظیم 7 رنگ RGB مناسب عکاسی پرتره و مدلینگ،ساخت ویدئو کلیپ های جذاب و حتی Light Painting یا نقاشی با نور است.از مهم ترین قابلیت های این رینگ لایت می توان به تنظیم رنگ نور در 3 حالت تک رنگ،چشمک زن و چرخش هفت رنگ RGB آن اشاره کرد.به این صورت که 7 رنگ RGB به صورت دوار بر روی رینگ لایت نمایش داده می شود. رینگ لایت هفت رنگ YQ350 با قدرت 20 وات از طریق پورت USB استفاده می گردد.تنظیمات این رینگ لایت از طریق کنترل روی کابل USB آن انجام می گردد.این کنترلر دارای دکمه ی روشن خاموش،دکمه ی Mode (تنظیم حالت انتخابی رنگ)،دکمه ی کم و زیاد کردن قدرت خروجی از 1 تا 100% است.همراه این رینگ لایت یک عدد هولدر قابل انعطاف موبایل ارائه می گردد که بر روی رینگ لایت پیچ می شود.بال هد فلزی همراه، به زاویه دادن رینگ لایت بر روی سه پایه کمک می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رینگ لایت 260 با قدرت خروجی 20 وات و 128 قطعه LED یک ابزار کاربردی برای عکاسی است.از این مدل رینگ لایت به دلیل داشتن نگهدارنده موبایل برای تولید محتوای حرفه ای نیز می توانید استفاده کنید. در صورت تمایل نگهدارنده ای که در وسط رینگ لایت قرار دارد را می توانید باز کرده و تجهیزات دیگری ( میکروفن ، دوربین های خانگی سبک و … ) به آن متصل کنید.از رینگ لایت های رومیزی می توانید برای طراحی ناخن ، آرایش ، گریم صورت و … نیز استفاده کنید. این رینگ لایت را می توانید با استفاده از آداپتورهای موبایل و USB دار استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نور ثابت ال ای دی چیبو دارای قابلیت اتصال به موبایل را دارد و نور فوق العاده ای در هنگام ضبط ویدیو و یا گرفتن عکس در تاریکی منعکس می کند.و می تواند به عنوان یک چراغ قوه کوچک استفاده شود .همچنین دارای باتری قابل شارژ میباشد. و زاویه اتصال ان قابل تنظیم تا 90 درجه است. استاندارد و مناسب برای تمامی تلفن های هوشمند میباشد. عمر باتری تقریبا 2 ساعت در سطح روشنایی یک و 40 دقیقه در سطح روشنایی دو میباشد. توسط کابل شارژ میشود وهمچنین دارای دستورالعمل های استفاده نیز میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال رینگ لایت سبک و کوچک، با نور خوب برای میز آرایش خود هستید رینگ لایت CXB-300 گزینه ای ایده آل است.این رینگ لایت با قطر 30 سانتی متر و دارای پورت USB مناسب میکاپ و خودآرایی و استفاده های خانگی است.این رینگ لایت با خروجی 30 وات نور مناسبی را برای آرایش،تتو و ناخن فراهم میکند.رنگ نور این رینگ لایت از 3000 تا 5800 کلوین قابل تنظیم است.همچنین قدرت خروجی آن از 10-100% متغیر است.دکمه روشن و خاموش،تنظیم نور و کلوین بر روی بدنه ی پشتی رینگ لایت قرار دارد.هولدر موبایل قابل انعطاف این مدل که به صورت پیچی بر روی رینگ لایت قرار می گیرد به عکاسی و ویدئو های سلفی به کاربر کمک می کند.از ویژگی های هائز اهمیت در این مدل وجود بال هد فلزی همراه آن است که به زاویه دادن رینگ لایت در جهات مختلف کمک می کند.کاربر می تواند با قرار دادن رینگ لایت بر روی بال هد و نصب آن بر روی سه پایه های نورپردازی از نور رینگ لایت در ارتفاع و زوایای مختلف استفاده نماید.بر روی کابل USB این رینگ لایت کنترل تنظیمات نوری از جمله کلوین،قدرت نور و دکمه ی خاموش و روشن رینگ لایت وجود دارد که دسترسی تنظیمات را برای کاربر آسان می کند. استند رومیزی NW103 یک پایه کاربردی برای استفاده بر روی میز و عکاسی با موبایل و یا نورپردازی با نور های LED کوچک و یا رینگ لایت است.این استند شامل یک سطح مقطع بازویی از جنس فلز و پایه ای آلومینیومی با قابلیت تغییر زاویه و تنظیم ارتفاع است.سری بال هد این استند نیز امکان تغییر زاویه دارد.همچنین پیچ 1.4 اینچی هد این مدل امکان نصب انواع هولدر موبایل و دیگر تجهیزات را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال رینگ لایت سبک و کوچک، با نور خوب برای میز آرایش خود هستید رینگ لایت CXB-300 گزینه ای ایده آل است.این رینگ لایت با قطر 30 سانتی متر و دارای پورت USB مناسب میکاپ و خودآرایی و استفاده های خانگی است.این رینگ لایت با خروجی 30 وات نور مناسبی را برای آرایش،تتو و ناخن فراهم میکند.رنگ نور این رینگ لایت از 3000 تا 5800 کلوین قابل تنظیم است.همچنین قدرت خروجی آن از 10-100% متغیر است.دکمه روشن و خاموش،تنظیم نور و کلوین بر روی بدنه ی پشتی رینگ لایت قرار دارد.هولدر موبایل قابل انعطاف این مدل که به صورت پیچی بر روی رینگ لایت قرار می گیرد به عکاسی و ویدئو های سلفی به کاربر کمک می کند.از ویژگی های هائز اهمیت در این مدل وجود بال هد فلزی همراه آن است که به زاویه دادن رینگ لایت در جهات مختلف کمک می کند.کاربر می تواند با قرار دادن رینگ لایت بر روی بال هد و نصب آن بر روی سه پایه های نورپردازی از نور رینگ لایت در ارتفاع و زوایای مختلف استفاده نماید.بر روی کابل USB این رینگ لایت کنترل تنظیمات نوری از جمله کلوین،قدرت نور و دکمه ی خاموش و روشن رینگ لایت وجود دارد که دسترسی تنظیمات را برای کاربر آسان می کند. این محصول شامل یک استند بازویی به همراه یک پایه فلزی محکم است که مناسب قرار گیری رینگ لایت های کوچک بر روی پایه می باشد.کاربر می تواند با خرید این استند از رینگ لایت بر روی میز آرایش خود استفاده نماید.پایه فلزی این استند دارای پیچ استاندارد 1.4 اینچی است که امکان نصب تمامی تجهیزات هم چون میکروفون،پنل های LED و رینگ لایت های عکاسی را خواهد داشت.این استند به علت سطح مقطع بزرگی که دارد می تواند تحمل وزن رینگ لایت های نسبتا بزرگ را نیز داشته باشد.در لبه این استند لاستیک هایی طراحی شده تا از ایجاد خط و خش بر روی میز جلوگیری گردد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رینگ لایت عکاسی FE 580 با قدرت خروجی 96 وات مناسب استفاده برای آرایشگاه و سالن های زیبایی،گریم و کاشت ناخن و … است.این رینگ لایت قابل استفاده با باتری و برق مستقیم است. نقطه تمایز این رینگ لایت نسبت به سایر رینگ لایت ها داشتن 580 قطعه ال ای دی می باشد. این محصول فاقد صفحه نمایش میباشد  لامپ های LED رینگ لایت FE 580 طول عمری برابر با 50000 ساعت دارد. گیره اتصال به موبایل و آینه ساده و مقعر در این مدل برای عکاسی سلفی به شما کمک می‌کند. کاربر می تواند از طریق کلید روی پنل FE 580 انتخاب کند که رینگ لایت از طریق برق شهری و یا باتری روشن گردد.با فشردن کلید به بالا، رینگ لایت از طریق برق و با پایین زدن آن به کمک دو عدد باتری سری NP-F روشن می گردد. همچنین به کمک دو پیچ موجود روی پنل می توانید قدرت نور و کلوین آن را تنظیم نمایید.قدرت خروجی نور FE 580 از 10 تا 100 درصد و دمای رنگ آن از 3200 تا 5600 کلوین قابل تغییر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رینگ لایت SY-3161 III ساخت برند پرطرفدار HERO از جمله رینگ لایت های کاربردی و همه کاره مناسب استفاده ی آرایشی و عکاسی و فیلم برداری است که به جهت باتری خور بودن آن می توان از این رینگ لایت به صورت پرتابل در فضاهای خارج از استودیو و سالن های آرایشی نیز استفاده نمود. رینگ لایت های سری SY-3161 در چندین مدل 3161 و3161II تولید و روانه بازار شدند که به جهت پرتاب نور بالا و با کیفیت بسیار مورد استقبال قرار گرفت و اما رینگ لایت 3161III جدیدترین رینگ لایت سری SY است که نسبت به مدل های سابق خود کیفیت بالاتری دارد.این رینگ لایت همچون مدل های دیگر با قطر 45 سانتی متر از جمله رینگ لایت های ایده آل است.جنس دیفیوزر این مدل نسبت به مدل های پیشین کیفیت بالاتری داشته و نور خروجی رینگ لایت را نرم تر و با کنتراست کمتری بازتاب می دهد از جمله مهم ترین ویژگی این رینگ لایت می توان به پورت USB آن اشاره کرد که به کاربر این امکان را می دهد حین استفاده از رینگ لایت،گوشی خود را با آن شارژ نماید. نور خروجی این رینگ لایت 96 وات و همچون مدل های سابق خود است با این تفاوت که کیفیت و پرتاب نور در این مدل بسیار قابل توجه است. صفحه نمایشگر این مدل با حاشیه سبز خود، رینگ لایت 3161 III را جذاب و زیبا نمایش می دهد.تمامی تنظیمات در این رینگ لایت از طریق صفحه نمایش قابل مشاهده است. از دیگر تفاوت های این مدل با سایر رینگ لایت های سری 3161 به این گزینه می توان اشاره کرد که این رینگ لایت فاقد دکمه روشن و خاموش بوده و تنها از طریق پیچ قدرت خروجی نور می توانید نور رینگ لایت را از 0 تا 100 تنظیم نمایید نکته حائز اهمیت این است که در کیف این رینگ لایت یک عدد سه پایه نور جمعشو و پرتابل قرار دارد تا کاربر به راحتی بتواند رینگ لایت و سه پایه را همراه خود داشته باشد و نیاز به حمل سه پایه های سنگین وزن را حذف کند. این کیت به همراه یک عدد سه پایه جمع شو می باشد که تفاوت آن با سه پایه های نور معمولی در پرتابل بودن و حالت جمع شدن آن است به این صورت که پایه های سه پایه در حالت بسته شدن به سمت بالا و در کنار ستون اصلی جمع می شوند و برخلاف سایر سه پایه های نور فضای بسیار کمی اشغال می کند.این سه پایه در حالت جمع شده 70 سانتی متر و حداکثر ارتفاع آن 165 سانتی متر است،تحمل وزن سه پایه جمع شو تا 2 کیلوگرم است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رینگ لایت دوقلوی بازویی از جدیدترین رینگ لایت های موجود با طراحی جدید است.این مدل برخلاف رینگ لایت های تک حلقه ای می تواند با دو منبع نوری قابل انعطاف گستره نوری بیشتری را ایجاد کند،سایه ها را تا حد زیادی حذف کند و در نتیجه کنتراست تصویر تا حد زیادی کاهش یابد و نور به صورت یکنواخت تر بر روی سوژه بازتاب شود. این مدل شامل سه استند قابل انعطاف بازویی با دو رینگ لایت و یک عدد نگهدارنده موبایل است که همه ی آن ها بر روی یک عدد گیره فلزی قرار دارد.هر کدام از بازوها می تواند به صورت مجزا با توجه به نیاز نورپردازی کاربر در هر زاویه ای تنظیم شود تا نور یکنواختی ایجاد کند و چشم از لحاظ حساسیت به نور مستقیم در بهترین حالت قرار گیرد. گیره فلزی این رینگ لایت قابل اتصال به تمامی سطوح صاف همچون لبه میز است. این رینگ لایت با کابل USB قابل استفاده با پورت USB پاوربانک،لپ تاپ،آداپتور موبایل و انواع رایانه است. کنترلر تنظیمات نوری بر روی کابل USB قرار دارد.دمای رنگ این مدل در سه حالت نور آفتابی – نور مهتابی – نور مخلوط آفتابی و مهتابی قابل تغییر است. قطر هر رینگ لایت 16 سانتی متر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ ال ای دی R1 از برند گودکس یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین نور های LED این برند است.این چراغ با خاصیت مگنتی که دارد می تواند به بدنه فلزی موبایل وصل گردد و به عنوان نور موبایلی مورد استفاده قرار گیرد. این چراغ با قابلیت های زیادی که دارد می تواند یک همراه همیشگی برای سفر،عکاسی با موبایل و نورپردازی پرتره و … باشد.آهنرباهای داخلی به کاربر این امکان را می دهد، R1 را به سطوح فلزی متصل کنید.دیسک های چسبی قلاب و حلقه ای به شما امکان می دهد R1 را به پشت تلفن یا اشیا دیگر وصل کنید. برای استفاده از R1 بر روی سه پایه و روشنایی با ثبات تر،می توانید از جای پیچ 1.4 اینچی آن استفاده کنید به کمک کفشک پیچ دار همراه می توانید R1 را بر روی دوربین نیز قرار دهید Godox R1 دارای حالت هفت رنگ RGB است و می توانید به کمک دکمه های چرخ دنده ای آن hue (0 تا 360 درجه) ، اشباع رنگ ، (0 تا 100 درجه) و روشنایی (0 تا 100٪) هر رنگی را به صورت مجرا تنظیم کنید. این چراغ مجهز به 14 جلوه ویژه،2 حالت نوری و چندین گزینه ی نصب است.یکی از مهم ترین جلوه های ویژه به کار رفته در R1 حالت موسیقی است که در آن نور با توجه به موسیقی و صداهای دیگر پالس و ریتم ایجاد می کند. از دیگر جلوه های ویژه R1 حالت : / RGB Cycle / Flash / Laser / Lightning / Broken Bulb / TV / Candle / Fire / Fireworks / Cop Car / Fire Engine / Ambulance / Music / SOS است. گودکس R1 به کمک باتری داخلی 1800 میلی آمپری در حالت شارژ کامل تا 1.5 ساعت کارایی دارد و از طریق کابل type c همراه به کمک پاوربانک،آداپتور موبایل و لپ تاپ شارژ می گردد. دمای رنگ این چراغ از 2700-8500 کلوین متغیر است. تمامی شکل دهنده های کیت AK-R1 از برند گودکس بر روی R1 قرار می گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مجموعه دارای 2 عدد هولدر و دو عدد سه پایه میباشد این هولدر برای فلاش های پیچی یا نورهای ثابت و لامپ های ساده که از مکانیسم پیچی استفاده می کنند طراحی شده. وجود کاسه با بازتابگر سفید به شما کمک می کند تا نوری نرم و کنترل شده برای نورپردازی داشته باشید. این هولدر با قابلیت تنظیم زاویه می تواند ابزار مناسبی برای نورپردازی با فلاش های پیچی یا نورهای ثابت باشد. همچنین ساختار این محصول برای نصب بر روی سه پایه های نورپردازی طراحی شده است. و سه پایه ای که با این کیت ارائه میشود با حداقل ارتفاع 40 سانتی متر و حداکثر ارتفاع 67 سانتی متر است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این رینگ لایت یک ابزار کاربردی برای عکاسی است. از این مدل رینگ لایت به دلیل داشتن نگهدارنده موبایل برای تولید محتوای حرفه ای نیز می توانید استفاده کنید.در صورت تمایل می توانید نگهدارنده ای که در وسط رینگ لایت قرار دارد را باز کرده و تجهیزات دیگری ( میکروفن ، دوربین های خانگی سبک و … ) به آن متصل کنید. از رینگ لایت های رومیزی می توانید برای طراحی ناخن ، آرایش ، گریم صورت و … نیز استفاده کنید.از مزایای این رینگ لایت داشتن سه پایه برای تنظیم ارتفاع است . اگر قصد دارید از این رینگ لایت در فضای باز نیز استفاده کنید آن را به پاور بانک متصل کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیت نور ثابت مدل CLK12 شامل سه شاخه نور حرفه ای به همراه سافت باکس و دیفیوزر است که به شما نوری یکنواخت و نرم ارائه می دهد. داخل این پکیج یک عدد فون بک گراند پارچه ای طوسی به ابعاد 3×4 به همراه پایه نگهدارنده آن می باشد. این محصول برای ایجاد آتلیه خانگی بسیار مناسب است و نور کافی را برای شما جهت عکسبرداری و فیلمبرداری در فضای منزل یا فضای بیرون فراهم می کند. هر کدام از شاخه های نور قابلیت نصب 4 لامپ سرپیچ استاندارد SMD، LED یا هالوژن را دارد که نور قابل توجهی را به شما ارائه می دهد. توجه داشته باشید که این محصول شامل لامپ نمی باشد و برای تهیه لامپ ها محدودیتی از نظر توان و رنگ نور ندارید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کیت شامل دو عدد شاخه نور LED 600 وات + یک عدد شاخه بوم حرفه ای + فون سفید پارچه ای و پایه فون را به همراه دارد. مناسب برای عکاسی و فیلمبرداری و تولید محتوا حرفه ای (اینستاگرام، یوتیوب و وبسایت)

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این رینگ لایت با قطر 16 سانت و توان خروجی 6 وات جزو پر طرفدارترین رینگ لایت ها میباشد این رینگ لایت به همراه یک بال هد برای تنظیم زاویه دلخواه است.دارای کابل USB که به راحتی می توانید با انواع آداپتور موبایل با استفاده از برق شهری و یا پاوریانک به صورت پرتابل آن را روشن و استفاده کنید. از مزایای این رینگ لایت داشتن بال هد برای تنظیم زاویه است همچنین در زیر این بال هد جای پیچ ( 1.4 اینچ ) برای نصب بر روی انواع سه پایه نور و سه پایه عکاسی وجود دارد. این رینگ لایت به همراه یک سه پایه ارائه میشود این سه پایه کوچک مناسب برای رو میز میباشد و برای استفاده انواع موبایل و تبلت مناسب است دارای یک هولدر موبایل دو جهته با قابلیت چرخش 360 درجه است برای زوایه دادن به این هولدر یک قطعه بر روی سه پایه نصب میشود که به کاربر اجازه زاویه دادن در تمام جهات را میدهد و داراس شاتر بلوتوث میباشد این سه‌پایه کوچک، از پلاستیک سخت ساخته شده است و برای نگهداری گوشی‌های موبایل در استفاده رومیزی مناسب است. طول آن 120 میلی‌متر است و حدود 33 میلی‌متر هم قطر دارد. البته باید توجه داشت که وقتی پایه‌های آن را از هم بازکنید، حداکثر ارتفاع آن به حدود 67 میلی‌متر می‌رسد. از طریق پیچ استاندارد ¼ اینچی می‌تواند رینگ لایت را روی ان نصب کرد. در انتهای پایه‌های آج‌هایی تعبیه شده است تا از لغزش آن روی سطح جلوگیری شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رینگ لایت V8 یک نور ال ای دی شش ضلعی از سری نورهای بازویی است که مناسب استفاده در آرایشگاه ها، عکاسی پرتره و مدلینگ در استودیو و فضای باز، نورپردازی برای مصاحبه و ساخت ویدئو کلیپ می باشد. این مدل دارای 6 بازو قابل تنظیم در سایز 20 سانتی متری می باشد. با آزاد نمودن ضامن موجود در بدنه پشتی هر بازو می توانید زاویه آن را تنظیم کرده و به اشکال مختلف تغییر دهید، جنس رینگ لایت از پلاستیک فشرده درجه یک است. از ویژگی های قابل توجه نورهای ال ای دی چند ضلعی امکان نصب بر روی انواع سه پایه های دارای مادگی 1.4 اینچی،نصب بر روی دیوار و استفاده های رومیزی می باشد. روی هر یک از بازوهای این ال ای دی هات شو قرار دارد که به راحتی میتوانید موبایل، میکروفون و ...خود را نصب کنید و یا حتی از چند موبایل همزمان استفاده نمایید. مزیت این نور نسبت به نورهای حلقه ای معمولی ایجاد کچ لایت ( نور داخل چشم ) خاص برای عکس های پرتره و فشن است. نورهای بازویی شش ضلعی V8 دارای 216 قطعه لامپ LED با قدرت 30 وات بوده و امکان تنظیم توان خروجی نور از 0 تا 100 درصد را دارد.کلوین این مدل در سه حالت آفتابی،مهتابی و میانه از 3200 تا 5600 قابل تنظیم است. این نور قابل استفاده از طریق پورت USB بوده و تمامی تنظیمات آن از طریق کنترل موجود روی کابل USB آن انجام می شود. همراه رینگ لایت V8 یک عدد هولدر قابل انعطاف موبایل و بال هد برای زاویه دادن رینگ لایت نیز ارائه می گردد. روی این محصول یک عدد گیره اتصال هست که میتوان ابتدا و انتهای بازو را به هم متصل کرد که باعث استحکام بدنه رینگ لایت میشود. یک عدد سه پایه مدل 803 روی این رینگ لایت است که حداقل ارتفاع سه پایه 180 سانتی متر و حداکثر ارتفاع 75 سانتی متر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وسیله ای دوکاره برای راحتی هر چه بیشتر شما در فیلمبرداری است رینگ لایت و استند دوقلو وسیله ای است که همزمان دو کار نورپردازی و نگهداری دوریبین و موبایل را برای شما انجام میده این وسیله از استقامت کافی برای نگهداری موبایل برخوردار است و بر خلاف اجناس بی کیفیت دارای مقاومت بالایی است . نور پردازی رینگ لایت در سه حالت آفتابیو مهتابی و خنثی قابل تنظیم است این وسیله کاربردی با امکانات نور پردازی متنوع با گیره مخصوص به کنار میز یا هر جای لبه دار متصل میشود تا بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید.چرخش رینگ لایت در هر جهت به راحتی امکان پذیر است ارتفاع این رینگ لایت حداکثر 68 سانتی متر است و دهانه گیره تا 9 سانتی متر باز میشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل دارای گیره کلیپسی ست که میتوان به میز یا هر سطح دیگری متصل کرد و یاروی پایه قرار داده و از آن استفاده کنید. پایه نگهدارنده این مدل در عین استحکام و ثبات منعطف بوده و میتوان موقعیت حلقه نور را به راحتی تغییر داد و نیاز به تنظیمات اولیه پیچیده ندارد.قطر هر رینگ لایت 9 سانتیمتر میباشد و هر رینگ لایت دارای 12 ال ای دی میباشد و دارای سه رنگ نور آفتابی - مهتابی و ترکیب این دو رنگ میباشد و میزان نور چراغ ها را میتوان کم و زیاد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سی کارو به عنوان تنها تولید کننده رینگ لایت در ایران، افتخار این را دارد که برای اولین بار رینگ لایت با کلوین یا دمای رنگ 2500 تا 15000 درجه را تولید کند، از این رو رینگ لایت مدل CK288ll جز رینگ لایت‌های کاربردی و همه کاره بوده که مناسب استفاده‌ی آرایشی، عکاسی و فیلم برداری است. این رینگ لایت بر خلاف رینگ لایت های در بازار با همین قطر دارای کیف قابل حمل است. رینگ لایت‌های سری CK288ll جهت پرتاب نور بالا و باکیفیت، بسیار مورد استقبال قرار گرفت. این رینگ لایت‌ها همچون مدل‌های دیگر به قطر 36سانتی‌متر از جمله رینگ لایت‌های ایده‌آل است. جنس رفرکتور این مدل نسبت به مدل‌های پیشین کیفیت بالاتری داشته و نور خروجی رینگ‌لایت را نرم‌تر کرده که منجر به کم شدن کنتراست می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این رینگ لایت می‌توان به پورت usb آن اشاره کرد که به کاربر این امکان را می‌دهد که حین استفاده از رینگ لایت، گوشی خود را با آن شارژ نماید. نور خروجی این رینگ لایت 50 وات واقعی بوده و صفحه نمایشگر این مدل با حاشیه سبز خود، رینگ لایت CK288ll را جذاب و زیبا نمایش می‌دهد. تمامی تنظیمات در این رینگ لایت از طریق نمایشگر ال ای دی قابل مشاهده است. این کیت به همراه یک عدد سه پایه جمع‌شو ارائه شده، که تفاوت آن با سه پایه‌های نور معمولی در پرتابل بودن و حالت جمع شدن آن است. این سه پایه درحالت جمع شده 80 سانتی‌متر و حداکثر ارتفاع آن 180سانتی‌متر است. رنگ این رینگ لایت مشکی است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سی کارو به عنوان تنها تولید کننده ی رینگ لایت در ایران، افتخار این را دارد که برای اولین بار رینگ لایت با کلوین یا دمای رنگ 2500 تا 15000 درجه را تولید کند، از این رو رینگ لایت مدل CK288ll جز رینگ لایت‌های کاربردی و همه کاره بوده که مناسب استفاده‌ی آرایشی، عکاسی و فیلم برداری است. این رینگ لایت بر خلاف رینگ لایت های در بازار با همین قطر دارای کیف قابل حمل می باشد. رینگ لایت‌های سری CK288ll جهت پرتاب نور بالا و باکیفیت، بسیار مورد استقبال قرار گرفت. این رینگ لایت‌ها همچون مدل‌های دیگر به قطر 36سانتی‌متر از جمله رینگ لایت‌های ایده‌آل است. جنس رفرکتور این مدل نسبت به مدل‌های پیشین کیفیت بالاتری داشته و نور خروجی رینگ‌لایت را نرم‌تر کرده که منجر به کم شدن کنتراست می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این رینگ لایت می‌توان به پورت usb آن اشاره کرد که به کاربر این امکان را می‌دهد که حین استفاده از رینگ لایت، گوشی خود را با آن شارژ نماید. نور خروجی این رینگ لایت 50وات واقعی بوده و صفحه نمایشگر این مدل با حاشیه سبز خود، رینگ لایت CK288ll را جذاب و زیبا نمایش می‌دهد. تمامی تنظیمات در این رینگ لایت از طریق نمایشگر ال ای دی قابل مشاهده است. این کیت به همراه یک عدد سه پایه جمع‌شو ارائه شده، که تفاوت آن با سه پایه‌های نور معمولی در پرتابل بودن و حالت جمع شدن آن است. این سه پایه درحالت جمع شده 80 سانتی‌متر و حداکثر ارتفاع آن 180سانتی‌متر است. رنگ این رینگ لایت بنفش می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سی کارو به عنوان تنها تولید کننده ی رینگ لایت در ایران، افتخار این را دارد که برای اولین بار رینگ لایت با کلوین یا دمای رنگ 2500 تا 15000 درجه را تولید کند، رینگ لایت مدل CK480از جمله رینگ لایت های کاربردی و همه کاره مناسب استفاده ی آرایشی و عکاسی و فیلم برداری است . رینگ لایت های سریCK480 جهت پرتاب نور بالا و باکیفیت، بسیار مورد استقبال قرار گرفت. این رینگ لایت ها برخلاف مدل های دیگر به قطر 45سانتی متر ازکیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است و توان 120 واتی آن به عنوان تنها رینگ لایت 120 وات در ایران از آن یک رینگ لایت ایده آل ساخته است. جنس رفرکتور این مدل نسبت به مدل های پیشین کیفیت بالاتری داشته و نور خروجی رینگ لایت را نرم تر و با کنتراست کمتری بازتاب می دهد. نور خروجی این رینگ لایت 120 وات واقعی است و همچون مدل های سابق خود است با این تفاوت که کیفیت و پرتاب نور در این مدل بسیار قابل توجه است. این کیت به همراه یک عدد سه پایه جمع شو می باشد که تفاوت آن با سه پایه های نور معمولی در پرتابل بودن و حالت جمع شدن آن است به این صورت که پایه های سه پایه در حالت بسته شدن به سمت بالا و درکنار ستون اصلی جمع می شوند و بر خلاف سایر سه پایه های نور فضای بسیار کمی اشغال می کند. این سه پایه درحالت جمع شده 70 سانتی متر و حداکثر ارتفاع آن 280 سانتی متر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رینگ لایت RM480 II دارای 100 وات قدرت نور و 480 عدد ال ای دی، همینطور دمای رنگ آن چیزی بین 2700 تا 6500 کلوین می باشد. این محصول قابلیا تنظیم نور در حالت آفتابی و مهتابی را به همراه دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رینگ لایت ارلدام طول رینگ لایت 1.80سانتی متر است دارای سه حالت تنظیم ارتفاع چرخش 360 درجه میباشد.دارای کابل تایپ سی و دارای خروجی یو اس بی شارژ .دارای نور بسیار قوی مناسب برای فیلم برداری و عکس .دارای دکمه کم وزیاد .درای دکمه خاموش و روشن کردن .کیفیت بسیار عالی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رینگ لایت عکاسی با نور پردازی زیبا جهت عکس‌برداری و فیلم‌برداری دقیق، روشن و واضح ثبت تصاویری زیبا و خیره کننده‌، مناسب برای میکاپ به سبب ایجاد نور روشن کننده در چشم مجهز به پایه‌ تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع در 7 سطح مختلف از 55 سانتی‌متر تا حداکثر 180 سانتی‌متر قابلیت تنظیم نور در سه حالت درخشندگی مختلف: نور سرد، گرم و ترکیبی (دمای رنگ 3200-5500K) طراحی تاشو و قابل حمل: قابلیت جمع شدن و باز شدن بصورت کاملا تاشو جهت حمل آسان مجهز به سری نگهدارنده انعطاف پذیر جهت تنظیم گوشی در بهترین زاویه دید پایه‌ رومیزی، محکم و ضد لغزش، بدون هیچ گونه لرزشی جهت ثبت تصاویری شفاف و باکیفیت است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه قدرت رسانه بر کسی پوشیده نیست. کیفیت بالای فیلمبرداری و عکسبرداری نیازمند ابزار ویژه و به روز است. رینگ لایت ها اخیرا تامین منبع نور را برای بلاگرها، مدرسان آنلاین، آرایشگرها و سایر کسب و کارها بر عهده گرفته اند. رینگ لایت برند یوسمز مدل US-ZB240 دارای امکانات ویژه ای می باشد. دو پایه تلسکوپی امکان نگه داشتن دو عدد گوشی موبایل را برایتان فراهم می کند. این رینگ لایت دارای باتری داخلی قابل شارژ با ظرفیت 3600 میلی آمپر ساعت می باشد و در هر کجا و هر زمان حتی بدون برق می توانین استفاده کنید. امکان تغییر رنگ نور و شدت نور (میزان روشنایی) وجود دارد. از دیگر مزایای ویژه تاشو بودن و جمع شدن کل رینگ لایت به شکل مربع می باشد و حمل و نقل آن بسیار راحت است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رینگ لایت بر خلاف باقی نورهای آتلیه‌ای و عکاسی، نور یکدستی را تولید می‌کند. برای زمان‌هایی که نیاز به نورپردازی کامل و بدون سایه داشته باشیم از رینگ لایت مدل RGBLJJ-16با سایز 16CM و6INCHمی‌توان استفاده کرد. رینگ لایت یک نوع وسیله‌ی نورپردازی به صورت دایره‌ای است که نور رو به صورت نرم و از تمام زوایا به سوژه می‌تاباند. رینگ‌لایت برای عکاسی پرتره، آرایشگاه‌ها و بلاگرها کارایی بسیاری دارد. این مدل را می‌توانید در 3 رنگ متفاوت یعنی یخی و زرد وئ همچنین میکس زرد و یخی تنظیم کرد. این مدل را می‌توانید روی پایه قرار داده و از آن استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول قابلیت کم و زیاد کردن شدت نور است. می‌توانید در محیط‌هایی که نور کمتری به سوژه می‌تابد، شدت نور رینگ‌لایت را افزایش دهید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در حال حاضر حلقه نور در بین کل افراد کره زمین محبوبیت خوبی پیدا کرده و تقریبا به یک نیاز بین هواداران شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. در بین تمام حلقه های نور یا همان رینگ لایت های درون بازار، مدل QX-260 طرفدار بسیار خوبی دارد چرا که با توجه به امکانات خوب ، قیمت بسیار مناسبی هم به همراه دارد.چراغ حلقه ای LED را می توان روی نگهدارنده نصب کرد و آن را به هر جایی برد، همچنین می توان آن را در هر زمان از پایه جدا کرد، سه پایه سر توپ می تواند 360 درجه بصورت ازادانه در هر زاویه ای بچرخد.چراغ حلقه از دانه های LED صرفه جویی در انرژی 2x60pcs ساخته شده است، حالت روشنایی ان دارای 3 رنگ میباشدو روشنایی این رینگ لایت قابل تنظیم باانتخاب شما است .شما می توانید رنگ و روشنایی را به راحتی تنظیم کنید روشنایی را می توان بدون نصب فیلترهای رنگارنگ اضافی به دست آورد. پورت های USB را می توان با چندین دستگاه مانند اتصال میزبان کامپیوتر، لپ تاپ، برق موبایل و شارژر USB استفاده کرد.قادر به لذت بردن از نور حلقه LED در هر زمان خواهید بود. این رینگ لایت بدون پایه عرضه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل