نکات مهم و راهنمای خرید سشوار برس دار به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نکات مهم و راهنمای خرید سشوار برس دار به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

انتخاب سشوار برس دار مناسب می‌تواند به شما در داشتن موهایی صاف، درخشان و خوش‌حالت کمک کند. اما با تنوع زیاد مدل‌ها و برندهای موجود در بازار، انتخاب سشوار مناسب کار آسانی نیست. در این نکات مهم و راهنمای خرید سشوار برس دار در نکته خرید، به موارد مهمی که باید قبل از خرید سشوار برس دار به آن‌ها توجه کنید می‌پردازیم.

نکات مهم هنگام خرید سشوار برس دار

نوع موهای خود را بشناسید
به موتور سشوار توجه کنید
تنظیمات حرارت و سرعت را بررسی کنید

سشوارهای برس دار باکیفیت، دارای چندین تنظیمات حرارت و سرعت هستند تا بتوانید از آن‌ها برای انواع موها و حالت‌های مختلف استفاده کنید.

به جنس برس‌ها توجه کنید
سایر ویژگی‌های سشوار برس دار
برندهای معتبر سشوار برس دار

برندهای مختلفی سشوار برس دار تولید می‌کنند. برخی از برندهای معتبر عبارتند از:

قیمت سشوار برس دار

قیمت سشوار برس دار به برند، مدل و ویژگی‌های آن بستگی دارد. سشوارهای برس دار باکیفیت از حدود 500 هزار تومان تا چند میلیون تومان قیمت دارند.

یادت باشه که:

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید سشوار برس دار گفته شد، می توانید سشوار برس دار مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سشوار برس دار ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار 9020 کنورث (Kenworth) دارای موتوری قدرتمند با عمرطولانی و توان 9000 وات بوده و در کنار قدرت فوق العاده ای که دارد با طراحی کم صدا، صدای زیادی تولید نمی کند و به وسیله آن می توانید موهای خود را خیلی سریع خشک و یا حالت دهی کنید. شما می توانید حرارت باد سشوار را در دو حالت دمایی تنظیم کنید و با فعال کردن حالت دمایی باد سرد حالت دهی موهای خود را تثبیت کنید. قابلیت تولید یون های منفی نیز در اتو مو، سشوار، برس حرارتی و … یکی از کاربردی ترین فناوری ها است و می تواند به سلامت موها کمک زیادی بکند. قابلیت یونیزاسیون باعث می شود آسیب و صدمه کمتری به مو وارد شود و بعد از حرارت دیدن، مو دیگر حالت وز شدگی نخواهند داشت. این سشوار همچنین دارای عملکردی است که حرارت را در نقطه متمرکز نکرده و از موهای شما در برابر آسیب حرارت بالا محافظت میکند. همچنین جنس بدنه این سشوار از پلاستیک ABS است که از ویژگی های آن می توان به مقاومت بسیار زیاد در برابر مواد شیمیایی و تعادل قابل قبول در مواجهه با گرما و ضربه اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با سشوار رمینگتون مدل AC9140B می‌توانید تجربه‌‌ای مشابه با سشوارکشیدن موها در آرایشگاه‌های حرفه‌ای و مجهز داشته باشید. این مدل که با عنوان Pro Lux نیز شناخته می‌شود، با موتور قدرتمند، سیستم توزیع گرمای هوشمند، قابلیت تولید یون منفی و حالت استایل شات یک سشوار حرفه‌ای است که می‌تواند کاربری خانگی داشته باشد یا در سالن‌های زیبایی استفاده شود. مدل AC9140B از فناوری برای تولید یون استفاده می‌کند که باعث می‌شود نسبت به سشوارهای دیگر 90درصد یون بیشتر تولید کند. همچنین در آن از فناوری OptiHeat استفاده شده است که باعث می‌شود گرما به صورت هوشمند روی موها پخش شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار حرفه ای کومکس مدل KM 609 یک سشوار سالنی و پر قدرت است سشوار مهم ترین و کاربردی ترین ابزار آرایش موهاست. هر چه سشوار از قدرت موتور بالاتری برخوردار باشد توانایی بالاتری برای فرم دهی به موها خواهد داشت. سشوار حرفه ای کومکس (Komex) مدل KM 609 دارای موتور AC با قدرت 2400~2000 وات می باشد. سشوارهای دارای موتور AC، عمر طولانی تر و قدرت پرتاب بالاتری نسبت به مدل های DC دارند و کمتر دچار خرابی و سوختگی می شوند. سشوار komex دارای دو سرعت و سه حالت گرما دهی می باشد تا بتواند همه نیاز شما برای داشتن موهایی خوش حالت و زیبا را برآورده کند. همچنین دکمه مجزایی برای باد سرد دارد که با قطع کردن لحظه ای المنت به شما کمک می کند تا بتوانید حالت موی خود را تثبیت کنید

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار کراتینه حرفه ای رزتی مدل 9925 یک سشوار حرفه‌ای (professional) بوده و برای آرایشگران و سالن‌کاران و مصرف کنندگان خانگی مناسب است. موتور این سشوار از نوع الکتریکی با سیم‌پیچ AC Motor است که توان خروجی برابر 2500 وات را برای شما مهیا می‌سازد. عمر موتور الکتریکی استفاده‌شده در این سشوار 10000 ساعت است که  بادوام‌ترین موتور محسوب می‌شود. تکنولوژی یونیک به‌کاررفته در این سشوار باعث یونیزه‌کردن موهای شما شده، موهای شما را درخشان کرده، از الکتریسیته‌شدن و وزشدگی موهایتان جلوگیری کرده و موهای شما را برای مدت‌زمان بیشتری در همان حالت حفظ می‌کند. المنت این سشوار سرامیک است که سریع‌تر گرم شده و دیرتر گرمای خود را از دست می‌دهد. جدیدترین تکنولوژی به‌کاررفته در ساخت سشوارها کراتینه است که خاصیت درمانی دارد، به سلامت موهای شما کمک می‌کند و مانع از آسیب‌دیدگی موهایتان می‌شود. این محصول با تکنولوژی Keratin Therapy کراتینه موهای شما را صاف‌تر و شفاف‌تر می‌کند که سالن‌کاران و آرایشگران از این محصول برای کراتین‌درمانی با مواد کراتینه استفاده می‌کنند. این سشوار دارای دو دکمه، یکی برای تنظیم درجه حرارت و دیگری برای تنظیم شدت باد است و میزان حرارت دستگاه در دو حالت و میزان شدت باد نیز در دو حالت قابل‌تنظیم خواهد بود. برای حفظ بدنه سشوار از ضربه‌خوردن و آسیب‌دیدن، حلقه‌ای در انتهای دسته در نظر گرفته شده است که به شما امکان می‌دهد آن را، آویزان کنید. برای این سشوار، 3 عدد متمرکزکننده‌ی باد در سه سایز متفاوت در نظر گرفته شده است که باعث افزایش بیشتر شدت باد خواهد شد. این سشوار در کنار فرکننده حرفه‌ای مو رزتی مدل 6025 و اتو مو حرفه‌ای رزتی مدل 5130 به فروش می‌رسد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار کومکس مدل KM-1200 به دلیل داشتن چندین سری مختلف برای حالت دادن مو متناسب با هر سلیقه ایی در میان افراد از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. این سشوار دارای دو حالت باد سرد و گرم است که از باد سرد برای تثبیت حالت موها استفاده می‌شود. داشتن قابلیت یون‌سازی از دیگر ویژگی‌هائیست که از وز شدن موهای شما جلوگیری کرده و بدون وارد کردن آسیب به موهای شما، می‌تواند لطافت و درخشندگی را به آن‌ها هدیه دهد. این سشوار کاربردهای مختلفی داشته و از آن می‌توان برای صاف کردن، فر کردن و یا حالت‌دار کردن موها استفاده کرد. در نتیجه؛ با خرید بهترین سشوارهای چرخشی، دیگر نیازی به تهیه دیگر وسایل برای حالت‌دار کردن موها ندارید. این سشوار یکی از بهترین سشوارهای چرخشی است که می‌توان از آن برای خشک کردن و یا حالت‌دار کردن موهای مرطوب نیز استفاده کرد. این سشوارها را می‌توان در سالن‌های زیبایی مورد استفاده قرار داد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از سشوارهای تولید شده در شرکت رمینگتون، D3010 است برای سشوارها موتوهای مختلفی در دو نوع AC و DC طراحی شده است. موتور DC استفاده شده در این دستگاه در مقایسه با موتوهای AC دارای سرعت خروجی هوا و قدرت کم‌تری است اما از طرفی کم سر و صدا‌تر است. همچنین نسبت به سشوارهای دارای موتور AC مدت زمان کمتری می‌تواند به صورت ممتد روشن بماند. قدرت موتور نسبتا بالای 2000 وات و نوع DC، این سشوار را برای مصارف خانگی و نیمه‌ حرفه‌ای مناسب ساخته است. این محصول از فناوری تولید یون بهره می‌گیرد که به‌ این وسیله با تولید میلیون‌ها یون منفی، باعث شکستن سریع‌تر مولکول‌های آب شده و به فرآیند خشک شدن موها سرعت می‌بخشد، ضمن این‌که جذب این یون‌ها توسط تارهای مو باعث نرمی و لطافت آن‌ها می‌شود. محافظت از چربی داخل تارهای مو از دیگر ویژگی‌های فناوری تولید یون است که در نتیجه‌ی آن آسیب به موها در حین سشوار کردن موها کاهش می‌یابد. سیستم (Eco (Eco System Friendly یا محافظت از محیط زیست یکی از ویژگی‌های این سشوار است که فعال کردن آن باعث می‌شود انرژی کمتری نسبت به حالت عادی مصرف شود اما مدت زمان خشک شدن موها افزایش می‌یابد. از دیگر ویژگی‌های این سشوار می‌توان به تولید باد سرد اشاره کرد، قابلیتی که باعث می‌شود حالت مو حفظ شود و لطافت و درخشندگی موها نیز افزایش یابد. با استفاده از سری های متمرکز کننده و پخش کننده به راحتی می‌توان موها را صاف کرده یا حجم آن‌ها را افزایش داد. بنابراین اگر به دنبال یک سشوار نیمه حرفه‌ای با قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی هستید این سشوار می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

موهای صاف یا حالت‌دار کدام‌یک را بیشتر می‌پسندید؟ با چه مدل مو زیباتر دیده می‌شوید و احساس بهتری نسبت به ظاهر خود دارید؟ همه‌ی این‌ها به سلیقه‌ی شما بستگی دارد؛ اما در هر صورت نیازمند ابزاری برای حالت‌دادن به موهایتان هستید. سشوار وسیله‌ای است که به کمک آن می‌توانید موهایتان را به فرم دلخواه درآورید و از دیدن خود در آینه با موهایی خوش‌حالت لذت ببرید و Philips Hairdryer HP8281/00 | سشوار فیلیپس HP8281/00 می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. سشوار فیلیپس HP8281/00 سری MoistureProtect دارای سنسور مادون قرمز است که به طور مداوم درجه حرارت مطلوب را برای خشک کردن موهای شما اندازه گیری می کند و رطوبت طبیعی آن را حفظ می کند.سنسور مادون قرمز MoistureProtect دمای خشک شدن را بر اساس نیازهای موهای شما کنترل و تنظیم می کند. سنسور هوشمند دمای موهای شما را هنگام خشک کردن موها اندازه گیری می کند تا از از دست رفتن رطوبت و آسیب به کوتیکول جلوگیری کند. حفظ رطوبت در موهای شما به این معنی است که نرم تر ، براق تر و سالم تر خواهد بود. بسته به نیاز خود می توانید سنسور را روشن/خاموش کنید. فناوری MoistureProtect درجه حرارت را کنترل و تنظیم می کند تا درخشندگی را افزایش داده و رطوبت طبیعی موهای شما را حفظ کند. با اطمینان از دمای مطلوب ، موهای شما را از گرمای بیش از حد محافظت می کند. از موهای زیبا و محافظت شده در داخل و خارج لذت ببرید. یونهای منفی شارژ شده استاتیک را از بین می برند ، موها را حالت می دهند و کوتیکول های مو را صاف می کنند تا درخشندگی و درخشندگی موها را تشدید کنند. نتیجه این امر موهایی صاف ، براق و بدون وز است. دکمه شات خنک ، انفجار شدید هوای خنک را فراهم می کند.دارای شش تنظیم سرعت و حرارت برای کنترل بهینه ی استفاده از محصول می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولات برند لیز مربوط به کشور برزیل در رنکینگ جهانی جزء صد محصول برتر زیبایی و نظافت شخصی قرار دارد.سشوار لیز سوپریم Lizze Supreme از محصولات محبوب این کمپانی با تاییدیه استاندارد اروپا CE می باشد.که یک سشوار بسیار پرقدرت با موتور AC و توان واقعی 2600 وات هست که تایم خشک کردن موها رو نصف می کند لذا هم در زمان صرفه جویی می شود هم سلامت مو را حفظ می کند.طوریکه موفق به کسب استاندارد اروپایی ضمانت سلامت مو شده است.این سشوار کاملآ حرفه ای طراحی شده است لذا نه تنها برای استفاده شخصی بلکه برای استفاده سالنی انتخاب بسیار مناسبی است.سشوار لیز سوپریم مجهز به دو حالت تنظیم سرعت و دو حالت تنظیم دما هست که می توانید با توجه به جنس و مدل موهایتان دمای مناسب را انتخاب کنید.همچنین دکمه کول شات (باد سرد سریع) تعبیه شده روی دسته سشوار کمک می کند بعد از اتمام حالت دهی موها به منظور تثبیت و دوام حالت مو از آن بهره ببرید.جهت حفظ دوام و عملکرد بهتر سشوار لیز سوپریم وقتی درجه دمای المنت حرارتی آن از یک گستره ای فراتر برود دستگاه به صورت خودکار خاموش خواهد شد از طرفی فیلتر این دستگاه قابل جدا شدن و شستشو هست لذا در صورت وجود گرد و غبار و پرز برای حفظ قدرت موتور و پرتاب باد بهتر به راحتی می توانید فیلتر را باز کرده و تمیز کنید. جهت کنترل هوای خروجی به همراه سشوار لیز سوپریم Lizze Supreme دو متمرکز کننده هوا موجود است لازم به ذکر است این محصول دارای بدنه بسیار باکیفیت بوده که در برابر حرارت بالا مقاوم بوده همچنین دارای کابل بلند و ضخیم 3 متری جهت آزادی عمل بهتر هست و اینکه سشوار لیز سوپریم قابل کارکرد در محدوده ولتاژ جهانی 220 تا 240 ولت هست

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار 2500 وات دارای فشار باد بسیار زیاد (پرقدرت و مناسب برای براشینگ) و دارای دکمه کول شات (خنک سازی سریع هوا) می باشد. سشواری حرفه‌ای و مناسب کار در آرایشگاه است که دارای موتور 2500 وات AC، دکمه‌ی فناوری تولید یون و سه متمرکز کننده‌ی هوا است. این مدل سشوار، قوی ترین سشوار سری 7000 محسوب می شود و حرارت بالای آن به همراه قدرت پرتاب بالای آن میتواند این محصول را به یکی از ایده آل ترین سشوارهای مخصوص براشینگ تبدیل کند. فناوری تولید یون در این سشوار به صورت خودکار است و با روشن شدن دستگاه شروع به کار می کند. این یون‌ها با باد سشوار خارج می‌شود و پس از برخورد به موها الکتریسیته ساکن روی آن‌ها را از بین می‌برند. به‌این‌ترتیب وز شدن مو کمتر اتفاق می‌افتد و حالت دادن به موها هم راحت‌تر می‌شود. این سشوار حرفه‌ای دارای سه متمرکز کننده‌ی هوا با اندازه‌های مختلف است که با توجه به نیاز می‌توان از یکی از آن‌ها استفاده کرد. فیلتر ورودی هوا را می‌توان به شکل چرخشی جدا کرده و آن را شست. به‌این‌ترتیب علاوه بر اینکه قدرت باد سشوار حفظ می‌شود، عمر آن هم افزایش می‌یابد. برای حالت دادن و خشک‌کردن موها می‌توان سرعت و حرارت باد را روی مقدار دلخواه تنظیم کرد. برای این کار باید از دکمه‌های روی دسته استفاده کرد که دو حالت سرعت متوسط و زیاد و سه حالت حرارت سرد و گرم و داغ را فراهم می‌کنند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار پرومکس مدل 7200 سشواری حرفه‌ای دارای موتور 2000 وات AC ، دکمه‌ی فناوری تولید یون و سه متمرکز کننده‌ی هوا است. موتور سشوار از نوع AC است که مخصوص سشوارهای مورداستفاده در سالن‌های آرایشی است و توان این موتور نیز 2000 وات است که مقداری معمول است. سرعت زیاد باد سشوار برای براشینگ مناسب است. از ویژگی‌های بارز این سشوار فناوری تولید یون با دکمه‌ی فعال‌سازی است. در بالای دسته‌ی سشوار دکمه‌ی تولید یون وجود دارد که با فشردن آن ژنراتور یونی فعال شده و یون‌های منفی تولید می‌کند. این یون‌ها با باد سشوار خارج می‌شود و پس از برخورد به موها الکتریسیته ساکن روی آن‌ها را از بین می‌برند. به‌این‌ترتیب وز شدن مو کمتر اتفاق می‌افتد و حالت دادن به موها هم راحت‌تر می‌شود. سشوارهای خانگی عموماً یک متمرکز کننده دارند اما این سشوار حرفه‌ای دارای سه متمرکز کننده‌ی هوا با اندازه‌های مختلف است که با توجه به نیاز می‌توان از یکی از آن‌ها استفاده کرد. فیلتر ورودی هوا را می‌توان به شکل چرخشی جدا کرده و با فیلتر یدکی که همراه سشوار ارائه شده تعویض کرد و یا اینکه آن را شست. به‌این‌ترتیب علاوه بر اینکه قدرت باد سشوار حفظ می‌شود، عمر آن هم افزایش می‌یابد. برای حالت دادن و خشک‌کردن موها می‌توان سرعت و حرارت باد را روی مقدار دلخواه تنظیم کرد. برای این کار باید از دکمه‌های روی دسته استفاده کرد که دو حالت سرعت متوسط و زیاد و سه حالت حرارت ملایم و گرم و داغ را فراهم می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های سشوار پرومکس مدل 7200 می‌توان به سیم 3 متری و حلقه‌ی آویزان کردن آن اشاره کرد که برای استفاده‌ی در مکان‌هایی مانند سالن‌های آرایشی ضروری هستند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار رولن مدل ROLLAN RS1138 ساخت شرکت رولن است. این سشوار با قدرت ۲۳۰۰ وات ( اصلی ) واقعی با قدرت خیلی خوب و دمای مناسبی داشته و در کمترین زمان با این سشوار می توانید موهای خود را حالت دهید. پرتاب باد در این سشوار ۱۲۰ KM/H بوده و این پرتاب باد نیاز یک آرایشگر حرفه ای را تامین می کند. این سشوار سالنی دارای دکمه سرد کن سریع بوده و با فشار دادن این دکمه در حداقل زمان باد سرد ایجاد می شود. دمای سه حالته سرد گرم و داغ هم یکی دیگر از ویژگیهای این سشوار سالنی می باشد. سرعت باد ایجاد شده در این سشوار ۲۳۰۰ وات ( اصلی ) دو حالته تند و کند است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کنوود برند نام آشنا در تولید محصولات با کیفیت برقی است. یکی از این محصولات با کیفیت سشوار حرفه ای 9000 وات نویس مدل KW-5820 است. این محصول با بهره گیری از موتور AC دارای قدرت پرتاب باد بسیار بالایی است . روی دسته این محصول 3 دکمه تعبیه شده که آنها تنظیم حرارت سشوار و سرعت دمیدن باد را به عهده دارند به این صورت که یک دکمه جهت ایجاد باد سرد به طور لحظه ای است. یک دکمه حرارت کم و حرارت زیاد را انجام میدهد . درون بسته بندی 1 عدد سری متمرکز کننده وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار سالنی با فناوری یونی می تواند به جلوگیری از آسیب گرما کمک کند و در حالی که یون های منفی تولید می کند، درخشندگی بیشتری ایجاد می کند و پایه خوبی را قبل از شروع مدل مو ایجاد می کند.سشوار وی جی آر مدل 418 . قابلیت 3 گرما و 2 سرعت و تکنولوژی جدید کلید سرما میباشد قدرت این سشوار 2000-1800 وات و موتور این سشوار AC است طول کابل سشوار 2 متر و قابل استفاده در آرایشگاهها و سالن های زیبایی و منزل میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک سشوار مدرن مجهز به موتور فوق العاده کارآمد Super HTDC با قدرت 2100 وات است که مراقبت فوری و حالت دادن استثنایی مو را امکان پذیر می کند. بدون در نظر گرفتن ضخامت یا طول مو، سریع و دقیق عمل می کند.با یک دیفیوزر می توانید فرهای طبیعی ایجاد کنید و با یک متمرکز کننده باریک یک مدل موی صاف ایجاد می کنید. سیستم یون پلاسما حرفه ای تضمین مراقبت موثر و حالت دادن فوق العاده مو است. این فناوری مبتنی بر انتشار یون های مثبت و منفی است، بنابراین بسته شدن پوسته مو و تجزیه مولکول های آب در طول فرآیند خشک کردن را تسریع می کند. مو با هر حالت دهی، رطوبت طبیعی و درخشندگی شگفت انگیز را حفظ می کند D733sde plasmaسشوار 2100 وات بابلیس با تکنولوژی جدید پلاسما - این سشوار بابلیس به طور ویژه برای خشک کردن و‌ صاف کردن سریع مو با اثر درخشندگی ساخته شده است. فناوری پیشرفته پلاسما از دو منبع یونی استفاده می‌کند که هم یون‌های دارای بار مثبت و هم منفی را منتشر می‌کنند. به دلیل تعادل کامل، رطوبت بهینه در طول خشک شدن به موها می رسد و با موخوره و الکتریسیته ساکن مقابله می کند. و از وز شدن مو و از اسیب رسیدن به مو جلوگیری میکند و در موها درخشندگی خاصی ایجاد میکند

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشواری کم حجم با حداکثر قدرت موتور می باشد. مجهز به موتور دیجیتال با حسگری قابل کنترل جهت تولید جریان هوا قوی می باشد. دارای ژنراتور تولید یون جهت مراقبت از مو و تصفیه محیط اطراف می باشد. مجهز به سیستم گرمایشی آنتی باکتریال و نیز مجهز به تثبیت کننده جریان هوا می باشد. فوق العاده بی صدا، بسیار سبک ومجهز به دگمه هوای سرد است. مجهز به سیستم تنظیم باد و حرارت با بهره گیری از کلید های شش حالته می باشد. دارای فیلتر فلزی با قابلیت جدا سازی آسان جهت نظافت و کاربرد حرفه ای می باشد. دارای دو نازل مجزا باسری بسیار باریک ومقاوم در مقابل حرارت و قابل لمس در موقع کار می باشد. دارای کابل بسیارمنعطف 3متری با قابلیت چرخش 360 درجه است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار سوئیس بی بی والرا از محصولات پرفروش و پرطرفدار است و می‌تواند برای کودکان مورد استفاده قرار بگیرد. این سشوار به شکلی طراحی شده که مخصوص بدن و موی ظریف نوزادان و کودکان باشد و از این نظر به آن‌ها آسیبی نرساند. همچنین، این سشوار کم صدا بوده و با بادی ملایم و لطیف می‌تواند ارزش خرید بسیار بالایی داشته باشد. در نقطه مقابل، قدرت موتور 500 واتی این سسشوار از این نظر هم آن را به محصولی با کیفیت تبدیل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این سشوار می‌توان به درجه حرارت مناسب 45 درجه سانتی‌گرادی و فشار هوای ملایم 10 I/S اشاره کرد. ناگفته نماند که میزان صدای تولید شده توسط این سشوار معادل 68 دسی‌بل است. در مجموع سشوار والرا مدل سوئیس بی بی با توجه به ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند گزینه‌ای ایده آل برای استفاده کودکان باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت بیزل یکی از تولید کنندگان سشوارهای حمام، دیواری و استخری است که هدف اصلی آن ایجاد یک تجربه خوب برای تمام مشتریان می باشد. از سشوارهای حمام و استخری بیزل می توان برای خشک کردن موهای سر و بدن خود به صورت همزمان در کوتاه ترین زمان استفاده کرد. از سشوار حمام، استخری و خشک کن بدن بیزل میتوان در مکانهایی که رطوبت بسیار وجود دارد استفاده کرد. رطوبت هیچ تاثیری بر روی این سشوارها ندارد زیرا ساختار آن طوری طراحی شده که متناسب با فضاهای رطوبتی می باشد. این سشوار از موتور قدرتمند 1600 وات واقعی بهره می برد. با پریزی که روی استند دیواری آن تعبیه شده می توانید ریش تراش و یا وسایل برقی دیگر را استفاده کنید. کیفیت، دوام و طراحی زیبا از مشخصه های این محصول می باشد. این محصول مناسب فضاهای کوچک و هتلها نیز میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار قابل اتصال به دیوار 3603 با قدرت 1300 وات در رنگ آبی جذاب و زیبا مناسب هتل ، رختکن ، استخرها، منزل و ... میباشد.سشوار در منزل و یا مهمانپذیر ها و هتل ها غالبا در قسمتی از سرویس بهداشتی نصب شده است و برای خشک کردن مو و بدن مورد استفاده قرار میگیرد.در صورتی که سشوار را در ارتفاع مناسبی قرار گیرد ، در هنگام که اگر از دست کاربر رها شود به زمین برخورد نخواهد کرد و از آسیب دیدن آن جلوگیری میشود.این سشوار دارای یک دکمه دو حالته (کم / زیاد) در پشت برابر میزان باد و گرما و یک دکمه فشاری در جلوی سشوار می باشد که با فشار دادن روشن و با رها کردن آن دستگاه خاموش میشود.تمام قطعات بدنه این مدل از پلاستیک می باشد و در صورت خیس بودن دست یا بدن مانع از برق گرفتگی خواهد شد.این سشوار از طریق یک سیم با حالت فنری مقاوم متصل میشود و در صورت افتادن از دست کاربر ، کلگی سشوار به زمین برخورد نمیکند . و در ضمن به دلیل فشاری بودن دکمه روشن/خاموش ، دستگاه خاموش میشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار حرفه ای یونی تاشو دی اس پی مدل 30214 این سشوار سالنی با ایجاد یونی برای رفع موخوره ناخواسته و ایجاد درخشندگی روی مو، به شما کمک می کند ظاهری زیبا، زیبا و ماندگار داشته باشید. طراحی تاشو برای استفاده آسان است، حمل می شود و فضا را اشغال نمی کند. 3 سبک برای انتخاب متمرکز کننده، ضمیمه های پخش کننده و شانه گنجانده شده است که برای حالت دادن به موهای شما بهتر خواهد بود. نازل های متصل با چرخش 360 درجه، نازل های طراحی جدید چرخش 360 درجه، فشار ساده برای نصب نازل های هوا. انتخابی عالی برای موهای بلند، کوتاه، مجعد، صاف، نازک و ضخیم. خشک کردن سریع موهایتان، دکمه شات سرد مدل‌های مو را در جای خود قفل می‌کند و سوئیچ‌های چرخشی گرد برای جابجایی آسان. شامل 3 تنظیم حرارتی/2 سرعتی سفارشی خشک کن برای انواع مو. محافظت در برابر نشت و گرمای بیش از حد، این سشوار دارای پلاگین ایمنی ETL و ALCI است که ایمنی شما و خانواده تان را پس از اتصال کوتاه ناشی از نشت تضمین می کند. می‌توانید با خیال راحت از آن در کنار خانواده‌تان استفاده کنید و از تجربه‌ای عالی که سشوار یونی LARMHOI ما به ارمغان می‌آورد لذت ببرید. سشوار حرفه‌ای دی اس پی مدل 30214 یک سشوار فوق حرفه‌ای و پر قدرت و نوع موتور آن DC است. فناوری DC بکارر رفته در موتور این سشوار جهت افزایش طول عمر آن به بیش از سه برابر حالت AC شده است. سشوار دی اس پی با تکنولوژی تولید یون (آیون / آیونیک) که یک فناوری جدید در سشوارها است، با بکارگیری یک ژنراتور یونی و تولید یون منفی، فواید زیادی را برای مو‌ها به همراه دارد. یون منفی از یک سو با شکستن مولکول‌های آب به ذرات ریزتر، باعث زودتر خشک شدن مو شده و زمان استفاده از سشوار را کمتر می‌کند. استفاده کمتر از سشوار علاوه‌بر صرفه‌جویی در مصرف برق، باعث سالم‌تر ماندن مو‌ها می‌شود. مزیت دیگر یون منفی از بین بردن الکتریسیته ساکن مو است. حتما بارها به مشکل وز شدن مو برخورده اید. وز شدن مو در اثر بر‌هم کنش بارهای مثبت بین مو‌ها به وجود می‌آید. یون منفی با از بین بردن این بارهای ساکن، باعث از بین رفتن وز مو و داشتن موهایی خوش حالت‌تر می‌شود. اشعه مادون‌قرمز موجود در سشوار حرفه‌ای دی اس پی باعث می‌شود مو‌ها حین شانه زدن وز نشده و بدون هیچ آسیبی کاملا خشک شوند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار «فیلیپس» (Philips) مدل «BHD176» دارای موتور 2200 وات AC و قابلیت تولید یون است و با داشتن یک متمرکز کننده و یک دیسپانسر برای خشک‌کردن و حالت دادن حرفه‌ای به موها مناسب است. موتور پرقدرت سشوار باد را با سرعت 95 کیلومتر در ساعت به بیرون پرتاب می‌کند. این سرعت باد خوب باعث می‌شود که در مدت‌زمان کمتر بتوان موها را خشک کرد و لازم نباشد از حرارت زیاد که به موها آسیب می‌زند استفاده کرد. متمرکز کننده‌ای که همراه سشوار ارائه شده تنها 7 میلی‌متر عرض دارد و باعث می‌شود باد با فشار بیشتری از سشوار خارج شود. حالت دادن به موها به کمک این متمرکز کننده سریع‌تر انجام می‌شود. مشکلی که بعد از خشک‌کردن و حالت دادن به موها ممکن است پیش بیاید وز شدن موها است. Philips BHD176 به تثبیت‌کننده یونی مجهز شده است که باعث می‌شود موها درخشان‌تر به نظر برسند و حالت وز شدگی کمتر شود. علاوه بر متمرکز کننده یک دیسپانسر نیز همراه سشوار ارائه شده که برای حجم دادن به موهای فر و موج‌دار بسیار مناسب است. دو حالت سرعت و سه حالت دما وجود دارد که توسط دکمه‌های جداگانه قابل تنظیم‌اند. روی دکمه‌ی تنظیم حرارت حالتی وجود دارد که TP (ThermoProtect) نام دارد و همان‌طور که از اسمش معلوم است هنگام خشک‌کردن موها بهترین دمای ممکن را تنظیم می‌کند و بالا رفتن بیش‌ازحد حرارت جلوگیری می‌کند. بعد از حالت دادن به موها می‌توان با فشردن دکمه‌ی باد سرد، حالت مو را تثبیت کرد. از ویژگی‌های دیگر سشوار باید به سیم 1.8 متری، حلقه‌ی آویختن، طراحی ارگونومیک و وزن کم آن اشاره کرد. به طور خلاصه سشوار فیلیپس BHD176 با داشتن موتور 2200 وات AC با سرعت پرتاب باد بالا و امکانات مناسبی که دارد می‌تواند انتخاب مناسبی برای آرایش حرفه‌ای موها باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوارهای برس دار نسل جدیدی از سشوارهای موجود در بازار هستند که بسیار طرفداران زیادی دارد این سشوارها یک یا چند سری برس با شکل های متنفاوت دارند که برای حالت بخشیدن به موها طراحی شده اند سشوارهای برس دار با سشوارهای معمولی تفاوتهایی دارند سشوارهای برس دار باید در فاصله ی نزدیک با مو قرار گیرد که موها را خشک و حالت دار نماید اما سشوارهای معمولی را باید از فاصله ی زیادی از سر جهت خشک نموده قرار داد همچنین سشوارهای برس دار برخلاف سشوارهای معمولی نیازی به پرتاب باد زیاد و قدرت موتور نداردو به علت سری های متنوعی که دارند کارایی راحت تری برای کاربر دارد. شرکت انزو یکی از سشوارهای برس دار با طراحی زیبا و کیفیت بالایی را به بازار عرضه کرده است سشوار انزو EN503A یکی از مدل های عالی این کمپانی با سری های مختلف و موتور قدرتمند 3000 وات است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار آیکو دارای موتور سنگین از جنس سیم پیچی موتور تمام مس میباشد. سیم پیچی هایمسی دوام و مقاومت بالاتری نسبت ب سیم پیچ های آلومینیومی دارند. این دستگاه دارای دو سری متمرکز کننده باد است. در این دستگاه دکمه کول شات(باد سرد لحظه ای) برای فرم دهی بهتر به موها تعبیه شده. پرتاب باد عالی این دستگاه استفاده از آن را لذت بخش تر می کند. همچنین قابلیت استفاده برای سالن های آرایشگری را دارد. ضمنا این دستگه دارای محافظ حرارتی موتور برای جلوگیری از آسیب رسیدن به دستگاه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار فامکس 2200 وات مدل 3508 دارای موتور ای سی پرقدرت با سرعت و پرتاب باد بالا و کلید باد سرد لحظه‌ای و سرعت باد گرم است. این محصول سری دیسپانسر و 2 سری متمرکز کننده هوا برای انواع مدل موهای دلخواه شما دارد. علاوه بر این موارد قابلیت ضد الکتریسیته این محصول، موجبات رضایت مصرف کنندگان را فراهم نموده است. چرا که کمتر موجب خشک مو و ایجاد موخوره می‌شود. روی دسته این محصول سه دکمه تعبیه شده که آنها تنظیم حرارت سشوار و سرعت دمیدن باد را به عهده دارند به این صورت که یک دکمه جهت ایجاد باد سرد به طور لحظه‌ای است. یک دکمه 3 حالت بدون حرارت، حرارت کم و حرارت زیاد را انجام می‌دهد. یک دکمه هم تنظیم 3 حالت باد خاموش، سرعت کم و سرعت زیاد را به عهده دارد. همچنین درون بسته بندی سری متمرکز کننده وجود دارد. طول کابل 2.5 متر در کنار موتور قوی از دیگر ویژگی‌های فوق العاده این سشوآر خوش دست و زیباست. حلقه آویز جهت نگهداری آسان این محصول برای زمانی است که قصد استفاده از سشوار را ندارید و می‌توانید به‌وسیله آویز تعبیه‌شده، این سشوآر را آویزان کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول معرفی شده سشوار حرفه ای کلایرول (CLAIROL) ، مدل TCS-5800 می باشد . قدرت آن 2200 وات ، دارای دو درجه سرعت متفاوت ، دو درجه متفاوت از گرما و همچنین دارای باد سرد می باشد . به همراه این سشوار دو عدد سری سشوار هم موجود می باشد . همچنین دارای دکمه سردکن فوری می باشد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوارهایی که در آرایشگاه‌ها استفاده می‌شوند با سشوارهای خانگی یک فرق بزرگ دارند و آن موتور سشوار است. موتور سشوارهای حرفه‌ای از نوع AC است که در مقایسه با موتور DC قدرت بیشتر و عمر طولانی‌تری دارند. سشوار «پرومکس» (Promax) مدل «7220N» سشواری حرفه‌ای دارای موتور پرقدرت 2200 وات AC، فناوری تولید یون، دکمه‌ی باد سرد و سه متمرکز کننده‌ی هوا است.از ویژگی‌های بارز این سشوار فناوری تولید یون است. ژنراتور یونی با روشن کردن سشوار فعال شده و یون‌های منفی تولید می‌کند. این یون‌ها با باد سشوار خارج می‌شوند و پس از برخورد به موها الکتریسیته ساکن روی آن‌ها را از بین می‌برند. اکثر سشوارها یک حالت باد سرد دارند که در حالت فعال بودن آن المنت سشوار از کار می‌افتد و می‌توان حالت یک قسمت از مو را تثبیت کرد. در این میان تعدادی از این سشوارها هستند که برای باد سرد یک دکمه‌ی فنری در نظر می‌گیرند تا بتوان به شکل لحظه‌ای با فشردن دکمه از باد سرد استفاده کرد و با رها کردن آن مجدداً باد گرم شود. سشوار 7220N پرومکس نیز دارای این دکمه در بالای دسته است. به‌این‌ترتیب وز شدن مو کمتر اتفاق می‌افتد و حالت دادن به موها هم راحت‌تر می‌شود. قدرت موتور AC این سشوار 2200 است که سرعت پرتاب باد زیادی دارد و برای براشینگ نیز مناسب است. سشوارهای خانگی عموماً یک متمرکز کننده دارند، اما این سشوار حرفه‌ای دارای سه متمرکز کننده‌ی هوا با اندازه‌های مختلف است که با توجه به نیاز می‌توان از یکی از آن‌ها استفاده کرد. فیلتر ورودی هوا را می‌توان به شکل چرخشی جدا کرده و تمیز کرد. به‌این‌ترتیب علاوه بر اینکه قدرت باد سشوار حفظ می‌شود، عمر آن هم افزایش می‌یابد. برای حالت دادن و خشک‌کردن موها می‌توان سرعت و حرارت باد را روی مقدار دلخواه تنظیم کرد. برای این کار باید از دکمه‌های روی دسته استفاده کرد که دو حالت سرعت متوسط و زیاد و سه حالت حرارت ملایم و گرم و داغ را فراهم می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این سشوار می‌توان به سیم 3 متری و حلقه‌ی آویزان کردن آن اشاره کرد که برای استفاده‌ی در مکان‌هایی مانند سالن‌های آرایشی ضروری هستند.به طور خلاصه سشوار Promax 7220N دارای موتور 2200 وات AC، فناوری تولید یون، سه متمرکز کننده‌ی هوا، دو حالت سرعت و سه حالت دما و فیلتر قابل جدا شدن است و با قدرت موتور بالایی که دارد برای استفاده‌ی حرفه‌ای مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سری متمرکز کننده سشوار مدل W-Down از بهترین مواد اولیه تهیه و تولید شده است که می تواند سال ها حرارت قدرتمندترین سشوارها را بدون تغییر شکل و فرم تحمل کند. داخل دهانه این سری های متمرکز کننده کاملا صاف و یکدست و بدون لبه های تیز و اضافه می باشند که از خراشیدگی و از بین رفتن رنگ دهانه سشوار شما جلوگیری می کند. قطر دهانه داخلی این سری ها 4.7 سانتی متر می باشد و قابلیت اتصال به اکثر سشوارها را داراست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار های چرخشی، نسل جدید از سشوارها هستند که علاوه بر قابلیت تولید باد گرم می توانند با استفاده از برس هایی که قابلیت تعویض و چرخش را دارند مو ها را حالت دهند. سشوار چرخشی با سری برس دار چرخشی به دلیل سرعت بخشیدن به آرایش، حالت دهی بهتری را هم در پی دارد. سشوار چرخشی انزو پروفیشینال مدل EN-742 مناسب افرادی است که می‌خواهند در حداقل زمان با کمترین سختی به موهای خود بهترین حالت را بدهند. سشوار چرخشی انزو پروفیشینال مدل EN-742 حرارتی معادل 1500 وات دارد و دو سری برس 42 و 50 میلیمتری آن در دو جهت چپ و راست قابل چرخش است. جنس سرامیکی این برس، موها را درخشان و لطیف می کند و همچنین از وز شدن آن جلوگیری می کند. سیم این سشوار حرارتی چرخش 360 درجه دارد، برای همین کار کردن با آن بسیار راحت و ساده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار یکی از محبوب‌ترین ابزارهای آراسته کردن موی سر است که افراد زیادی عادت به استفاده روزانه آن دارند. سشوار رمینگتون مدل AC8820 دستگاهی پرقدرت با توان کاکرد بالاست که به طور کلی برای استفاده‌ی خانگی و نیمه حرفه‌ای طراحی شده است. موتور دستگاه از نوع AC است و با حداکثر قدرت 2200 وات کار می‌کند. از مزایای بزرگ این سشوار می‌توان به قابلیت تولید یون توسط آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می‌شود میزان وزشدن موها به حداقل برسد. سشوار AC8820 قابلیت محافظت کراتین مو را در خود دارد. این سشوار دارای قابلیت ایجاد باد سرد را نیز دارد و طول کابل سشوار به 3 متر می‌رسد. علاوه بر این، می‌توانید دمای هوای خروجی سشوار را در سه وضعیت و سرعت باد آن را دو حالت تنظیم کنید. دستگاه مدل AC8820 دارای یک سری دیفیوزر است که برای افراد دارای موهای فر بسیار کاربردی است. همچنین 2 سری که در بسته‌بندی این محصول وجود دارند هم برای دادن استایل به موی سر بسیار کاربردی هستند.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار براون مدل BR-2032 با توان 8000 وات با دمای استاندارد 57 درجه از مدلهای محبوب در بین آرایشگران حرفه ای و مجرب است که برای خشک کردن سریع و حالت دهی به مو مورد استفاده قرار می گیرد. جنس پلاستیکی این سشوار در برابر حرارت، ضربه مقاوم است. شما می توانید قدرت وزش باد این سشوار را در دو وضعیت آرام و تند تنظیم کنید.سشوار حرفه ای براون مدل 2032-BR یکی از مدل های محبوب در بین آرایشگر های حرفه ای برای انجام خشک کردن سریع، حالت دادن به مو و … می باشد. دکمه خاموش/روشن و تنظیم باد تعبیه شده بر روی سشوار این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید به راحتی باد خروجی از سشوار را در سه حالت سرد،گرم و داغ تنظیم کرده و از آن برای حالت دهی به موهای خود استفاده نمائید. همچنین کلیدی برای تنظیم مقدار شدت وزش باد قرار داده شده است که در دو حالت قابل تنظیم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل سشوار دارای فناوری یون و وجود موتور Ac است. موتور Ac که در این سشوار به کار رفته شده است،به دلیل این که دارای سرعت باد 130کیلومتر بر ساعت است، و می تواند به صورت مکرر و ممتد روشن بماند، مناسب مصارف حرفه ای از جمله آرایشگاه ها بوده و همچنین می تواجد انتخابی مناسب برای خانم هایی باشد که موهای بلندی دارند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار مسافرتی پرو بابلیس کوکو مدلPRO-888 محصولی با کیفیت و کاربردی با توان 1500 وات است. سبک بودن و قابلیت جمع شدن از ویژگی‎های مهم سشوارهای مسافرتی است که سشوار مسافرتی پرو بابلیس کوکو مدل PRO-888 با داشتن دسته تا شو و وزن 500 گرم هر دوی این ویژگی را با هم دارد. سشوار مسافرتی پرو بابلیس کوکو دارای طراحی ارگونومیک و قدرت و پرتاب باد بالا، گرمایش زیاد ، فیلتر هوای قابل جدا شدن، سیم بلند با قابلیت چرخش 360 درجه است که موهای شما را در مدت زمان کوتاهی خشک و حالت دار می‌کند. طول سیم سشوار مسافرتی پرو بابلیس کوکو مدل PRO-888 دو متر و ولتاژ ان 220 ولت است. سشوار مسافرتی پرو بابلیس کوکو مدل PRO-888 به خاطر وزن سبک، دسته تاشو، قدرت پرتاب باد بالا و گرمایش زیاد برای سفر، خوابگاه دانشجویی و استخر و حتی در منزل گزینه مناسبی است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده کردن از سشوار امروزه امری اجتناب ناپذیر است بنابراین انتخاب سشواری با کیفیت و عمر طولانی یک امر مهم است. داشتن قابلیت تنظیم دو سرعت باد و سه سوییچ گرمایی دو عامل مهم در انتخاب سشوار است که سشوار لکسیکال مدل LHD-5009 علاوه بر داشتن یک موتور قوی و فوق حرفه‌ایی هر دوی این ویژگی را با هم دارد. علاوه بر این، این مدل دارای عملکرد باد سرد نیز است که در موارد درمانی به کار می‌رود. داشتن موتوری با عمر طولانی و صدای کم از دیگر ویژگی های سشوار لکسیکال مدل LHD-5009 است. این محصول دارای دو قطعه هدایت کننده باد است که یکی از انها دندانه هایی بلند دارد که به کیفیت کار ان در هدایت باد و حرارت می‌افزاید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوار «پرومکس» (Promax) مدل «7200» سشواری حرفه‌ای دارای موتور 2000 وات AC، دکمه‌ی فناوری تولید یون و سه متمرکزکننده‌ی هواست.موتور سشوار از نوع AC است که مخصوص سشوارهای مورداستفاده در سالن‌های آرایشی است. توان این موتور نیز 2000 وات بوده که مقداری معمول است. سرعت زیاد باد سشوار برای براشینگ مناسب است. از ویژگی‌های بارز این سشوار فناوری تولید یون با دکمه‌ی فعال‌سازی است. در بالای دسته‌ی سشوار، دکمه‌ی تولید یون وجود دارد که با فشردن آن، ژنراتور یونی فعال شده و یون‌های منفی تولید می‌کند. این یون‌ها با باد سشوار خارج می‌شوند و پس از برخورد به موها، الکتریسیته‌ی ساکن روی آن‌ها را از بین می‌برند. به‌این‌ترتیب وزشدن مو کمتر اتفاق می‌افتد و حالت‌دادن به موها هم راحت‌تر می‌شود. سشوارهای خانگی عموما یک متمرکزکننده دارند؛ اما این سشوار حرفه‌ای دارای سه متمرکزکننده‌ی هوا با اندازه‌های مختلف است که با توجه به نیاز می‌توان از یکی از آن‌ها استفاده کرد. فیلتر ورودی هوا را می‌توان به شکل چرخشی جدا کرده و با فیلتر یدکی ارائه‌شده همراه سشوار تعویض کرد یا اینکه آن را شست. به‌این‌ترتیب علاوه‌بر اینکه قدرت باد سشوار حفظ می‌شود، عمر آن هم افزایش می‌یابد. برای حالت‌دادن و خشک‌کردن موها می‌توان سرعت و حرارت باد را روی مقدار دلخواه تنظیم کرد. برای این کار باید از دکمه‌های روی دسته استفاده کرد که دو حالت سرعت متوسط و زیاد و سه حالت حرارت ملایم و گرم و داغ را فراهم می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این سشوار می‌توان به سیم 3 متری و حلقه‌ی آویزان‌کردن آن اشاره کرد که برای استفاده‌ی در مکان‌هایی مانند سالن‌های آرایشی ضروری هستند.به‌طور خلاصه سشوار Promax 7200 دارای موتور 2000 وات AC، فناوری تولید یون با دکمه‌ی فعال‌سازی، سه متمرکزکننده‌ی هوا، دو فیلتر هوای قابل‌تعویض، دو حالت سرعت و سه حالت دماست. 

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل