نکات مهم و راهنمای خرید کیف لوازم آرایش به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نکات مهم و راهنمای خرید کیف لوازم آرایش به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

انتخاب کیف لوازم آرایشی مناسب می‌تواند به شما در سازماندهی، حمل و نگهداری از لوازم آرایشتان کمک کند و از آن‌ها در برابر آسیب محافظت کند. از این رو در این نکات مهم و راهنمای خرید کیف لوازم آرایش در نکته خرید چند مورد مهم برای انتخاب کیف لوازم آرایشی مناسب آورده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتها بخوانید.

نکات مهم هنگام خرید کیف لوازم آرایش

نوع استفاده از کیف را مشخص کنید
به اندازه و فضای داخلی توجه کنید
جنس کیف را انتخاب کنید
به ویژگی های اضافی توجه کنید
به سبک و رنگ توجه کنید

کیفی را انتخاب کنید که با سلیقه شخصی شما مطابقت داشته باشد و با رنگ کیف دستی یا کوله پشتی شما ست شود.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کیف لوازم آرایش گفته شد، می توانید کیف لوازم آرایشی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کیف لوازم آرایشی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاکارتی نیکولتا با کانواس ای جی برای کسانی که تمایل به سبک‌های مدرن دارند، جذاب خواهد بود. طراحی باریک و جمع و جور نیکولتا آن را به یک اکسسوری عالی برای زنان مدرن امروزی تبدیل می کند. طراحی خلاقانه نیکولتا، تمام وسایل ضروری شما را منظم نگهداری می‌کند و به کمک محفظه زیپ‌دار نگران گم‌شدن وسایل خود نیز نخواهید بود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف لوازم آرایش فوق دارای 4 کیف مجزا است و امکان جدا شدن کیف ها از کاور اصلی وجود دارد. کاور بیرونی ضد آب است و همچنین قابل شستشو است . یک بند جمع کننده برای بسته شدن بهتر دارد. گزبنه مناسبی برای لوازم آرایشی بهداشتی است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف پول ویتوریا (Vittoria) با جنس بدنه ای جی کانواس با تزیینات چرم طبیعی، زیپ صیقلی و درخشان با پلاک طلایی ای جی فضای داخلی منظمی دارد و با هر بار استفاده دستان شما را نوازش می‌دهد. این کیف پول پرکابرد، جیب‌های زیادی داشته که برای پول خرد، کارت های اعتباری و رسید‌های بانکی مناسب است. زیپ سرتاسری ویتوریا، ایمنی این کیف را تا حد زیادی بالا می‌برد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای همه بانوان آرایش صورت در نور مناسب بسیار دلپذیر است.میکاپ و حتی خودآرایی نیازمند وسایل کاملی است تا بتوان در شرایط نوری مناسب به آرایش صورت پرداخت.از طرفی شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای آرایش در سفر نیازمند کیف لوازم آرایشی باشید. که مجهز به تمامی تجهیزات میکاپ باشد.این نیاز شما در یک کیف جادویی برآورده می شود!!کیف لوازم آرایش BEAUTY BOX یک کیت کامل برای آرایش صورت می باشد.این محصول شامل یک کیف لوازم آرایش است، که درون خود یک رینگ لایت پرقدرت، یک آداپتور و هولدر عکاسی با موبایل ، یک عدد بالهد زاویه دهنده و یک عدد کیف حمل برزنتی طراحی شده.تنظیمات نوری رینگ لایت از جمله کلوین و قدرت خروجی، به کمک دکمه های لمسی روی بدنه ی کیف انجام می گردد.دو دکمه مخصوص کم و زیاد کردن قدرت نور از 0-100 درصد و همچنین تنظیم کلوین یا دمای رنگ نور از 3200 تا 5500 . به کمک دکمه ی پاور می توانید رینگ لایت را خاموش و روشن کنید و از تنظیم قدرت نور به تنظیمات دمای رنگ تغییر حالت دهید.تمامی اطلاعات نوری از جمله کلوین و قدرت نور روی صفحه نمایشگر رینگ لایت قابل رویت می باشد.درون این کیف امکان جایگذاری لوازم آرایش وجود دارد.به این جهت این محصول یک کیف همه جانبه مخصوص لوازم آرایش است.مزیت این کیف جادویی امکان اتصال باتری و استفاده در فضای باز است که به راحتی و با تهیه باتری های سری NP می توانید از آن استفاده کنید نکته جالب اینجاست که در صورت تهیه باتری و شارژ آن شما نیازی به تهیه شارژر ندارید و فقط کافیست باتری را درون کیف آرایشی قرار دهید و با آداپتور برق آن را شارژ کنید و پس از شارژ شدن از آن به صورت پرتابل استفاده کنید.نکته : برای خارج کردن آینه و جایگذاری نگهدارنده موبایل دو انگشت شصت خود را از سمت داخل در بالای آینه قرار دهید و به سمت خارج فشار دهید سپس کفشک زاویه دهنده را در جای خود نصب کرده و به آن نگهدارنده موبایل را پیچ کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف آرایشی Transparent از جنس چرم صنعتی با کیفیت است و بدنه ضخیم و محکم دارد. دوخت آن تمیز و عالی است و دو قسمت مجزا دارد. مناسب برای لوازم آرایشی و بهداشتی است و فضای زیاد آن مناسب استفاده در سفر و داخل چمدان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

RONCATO نام برندی از محصولات کیف وچمدان است که شهرت جهانی آن در;Made in Italy; خلاصه میشود.طراحی ایتالیایی، نوآوری در فرایندهای تولید ،تنوع وکیفیت محصولات RONCATO این برند را به عنوان برترین آغازگر تولید کیف،کوله ، چمدان و اکسسوری درایتالیا معرفی نمود.سابقه این برند به سال 1940 برمیگردد که فعالیت تولید چمدان به شکل صنعتی ازسال 1970شروع نمود. RONCATO طی دهه های گذشته با تحول درساخت و طراحی درانواع رنگ ها و اجناس ازجمله پلی استر،پلی پرو پیلن،پلی کربنات خودرادرزمره برترین عرضه کنندگان کالا قرارداده است. ازجمله نوآوری های این برند میتوان به مواردی مانند تولیدوبه کارگیری دسته ارگونومیک،استفاده از ترکیب پلی پروپیلن و لوکس پلی کربنات وافزودن چرم درتولیدات این برند اشاره کرد. RONCATO باداشتن سبک ترین چمدان های پلی کربنات در جهان ساخته شده در ایتالیانام خودرادراین صنعت متمایزنموده است. با گذشت سالها ، RONCATO به نمادی از چمدان هایMade in Italy; در سراسر جهان تبدیل شده است و چمدان های ایتالیایی آن سبک ترین و قوی ترین در جهان به حساب می آیند. امروزه کالاهای RONCATO در فروشگاه های منحصرا RONCATO،مولتی برندها و دپارتمان استورها در بیش از 100 کشور جهان و ایران و در هر پنج قاره درحال عرضه و فروش میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند کوچ یکی از قدیمیترین و معروفترین برندهای امریکایی در زمینه کیف و کفش می باشد که بیش از 80 سال است در نیویورک به تولید محصولات فوق العاده می پردازد.محصولات Coach در طراحی بدون تاریخ مصرف بوده و کیفیت بالای آن و دیتیل های جذاب، آن را به یکی از بهترین انتخاب ها در زمینه اکسسوری لاکچری تبدیل کرده است. کیف پول Corner Zip یک انتخاب عالی برای نگهداری پول، کارتهای بانکی ، موبایل و لوازم ضروری می باشد که با بهترین متریال (Cross grain leather) گردهم آماده است. سایز کیف 15 در 11 سانتیمتر ، بند این کیف چرمی بوده و با توجه به وزن بسیار کم، می توان ساعتها به مچ دست اتصال داشته باشد. زیپ و سگک طلایی به همراه لوگوی فلت Coach و نوع دوخت، به زیبایی این کیف افزوده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند Steve Madden بیش از 35 سال است در نیویورک ، جذابترین محصولات اکسسوری زنانه را تولید و در 65 کشور جهان می فروشد. کیف پول BZIP یک محصول بسیار شیک با کارآیی و فضای مناسب برای کارت، پول و موبایل می باشد. در داخل کیف 16 فضا برای کارت های بانکی و شناسایی ، 4 فضای طولی و بزرگ برای پول نقد ، لوازم آرایش یا موبایل و یک فضای زیپ دار برای سکه، کلید خودرو یا لوازم شخصی می باشد. برای بدست گرفتن کیف نیز میتوان از بند 17 سانتی متری آن استفاده نمود که در بعضی مدلها قابلیت جدا شدن نیز دارد. آستر کیف نیز منقش به پترن لوگوی Steve Madden می باشد . طراحی کیف ، متریال (Faux Leather) و سایز آن بصورتی است که جذابیت استفاده در فضاهای رسمی و هم استفاده روزانه و حتی مسافرت را داشته و میتواند تمامی نیازهای کاربر را رفع نماید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این جعبه بسیار جادار میباشد و داخل آن دارای بخشهای جداگانه مختلف و به صورت چند طبقه است .مهمترین کاربرد این کیف در حوزه کاشت ناخن میباشد اما شما میتوانید از آن برای نگهداری وسایل آرایشی و بهداشتی ، زیور آلات ، لوازم شخصی و حتی انواع لوازم و ابزار کار استفاده کرد .جنس کیف از چرم مصنوعی با کیفیت بوده و روی کیف دسته ای برای حمل و نقل آسان تعبیه شده است.دوخت صنعتی و کیفیت بالای چرم به کار رفته باعث استقامت و دوام بالای محصول شده و تا مدت های مدید شما را از خرید کیف جدید بی نیاز میکند.کیف کاشت ناخن و تتو دارای ظاهری لوکس و متناسب با هر سلیقه ای میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رونکاتو ((WAVE)) تمام محصولات RV Roncato در ایتالیا طراحی و طراحی شده اند و تحت کنترل های کیفی دقیق قرار دارند. آنها با هدف رفع نیازهای مسافران در تعطیلات، سفرهای کاری یا اوقات فراغت تولید می شوند. ماموریت Valigeria Roncato تطبیق محصولات خود با نیازهای مشتریانی است که به طراحی زیبا و پیشرفت فنی اهمیت می دهند. محصولات Rv Roncato ترکیبی عالی از طراحی و کیفیت است که فراتر از همه انتظارات است.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل