نکات مهم و راهنمای خرید چمدان به همراه قیمت و خرید آنلاین

هنگام خرید چمدان باید به چه نکاتی توجه نمود؟

خرید چمدان مناسب، می‌تواند سفر شما را لذت‌بخش‌تر کند. با این حال، با توجه به تنوع مدل‌ها و برندهای موجود در بازار، انتخاب چمدان مناسب ممکن است کمی گیج‌کننده باشد. در این راهنما، به بررسی مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام خرید چمدان در نظر بگیرید، می‌پردازیم. بنابراین تا انتها نیز با این نکات مهم و راهنمای خرید چمدان در نکته خرید همراهمان باشید.

نکات مهم هنگام خرید چمدان

جنس بدنه چمدان

اندازه و وزن چمدان
چرخ‌ها و دسته‌ها
قفل و امنیت
ویژگی‌های اضافی

نکات مهم دیگر:

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید چمدان گفته شد، می توانید ساک و چمدان مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ساک و چمدان ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چمدان مدل SBP2600 سایز بزرگ 28 اینچ، دارای چهار رنگ قرمز، زیتونی (قهوه ای)، آبی دودی، زرشکی به همراه کاور می باشد. این محصول ساخته شده از جنس رویه پلی استر آغشته به مواد پی وی سی با تراکم بافت بالا (پارچه جودون) که کاملا ضد آب می باشد و آستر داخلی با طرح پی از جنس پلی استر که با مواد اولیه درجه یک در ایران تولید شده است. دسته ترولی این محصول با طراحی بسیار خاص و متفاوت آن از جنس آلیاژ مرغوب آلومینیوم ساخته شده است که مناسب حمل چمدان با وزن های استاندارد هر سایز می باشد که نگرانی مصرف کننده کامل رفع گردیده است و برای راحتی در حمل، قابل تنظیم در ارتفاع های مختلف می باشد. چرخ های این محصول از جنس مواد با کیفیت PU و پلاستیک بوده که فوق العاده روان و با کیفیت هستند و به صورت چهار چرخ گردان 360 می باشد. زیپ این محصول نمره ده دبل پهن می باشد و قفل آن TSA می باشد. از لحاظ ساختار فنی این محصول دور تا دور چمدان کلاف دار می باشد که به مقاومت محصول افزوده است. طراحی داخلی این محصول دارای یک فضای زیپ دار بزرگ که داخل آن جای آویز دارد و بر روی آن دارای دو جیب زیپ دار یک فضا به صورت پارچه ای و یک فضا به صورت طلقی که مناسب لوازم مرطوب می باشد و در قسمت دیواره فضای اصلی هم یک فضای زیپ دار کوچک و دو تسمه قابل تنظیم که به صورت سگکی برای نگهداری لوازم داخل چمدان وجود دارد. طراحی قسمت جلوی چمدان به گونه ای می باشد، که این امکان را می دهد که لوازم خرده ریز به راحتی در دسترس شما باشد و دارای یک جیب بزرگ و دو جیب کوچک می باشد و در داخل جیب کوچک روی کار یک تسمه برای حمل چمدان سایز کوچکتر و ساک و کیف اضافی در سفر وجود دارد. دسته ثابت بالا و کناره ی چمدان در بدنه دوخت و پرچ شده است و بسیار محکم و مقاوم می باشد و در سمت راست چمدان سه عدد پایه بسیار عالی وجود دارد که زمانی که چمدان را به صورت افقی می گذارید به پارچه محصول آسیبی وارد نشود. این محصول دارای زیپ افزایش حجم می باشد که حدود 5 سانت از فضای اصلی بزرگ می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مهمترین وسایلی که در صنعت گردشگری برای حمل وسایل در سفر استفاده می‌شود چمدان است. مهمترین مزیت آن‌ نسبت به کوله پشتی، کیف و ساک دستی، حمل راحت و سریع آن‌ها در فرودگاه، خیابان و سطوح هموار است. چمدان‌ها دارای فضاهایی با ویژگی‌های متفاوت جهت نگهداری وسایل مختلف در طول سفر هستند و در ابعاد و طرح‌های متنوع به منظور کاربردهای مختلف طراحی می‌شوند. یک چمدان با بدنه مقاوم بهتر می‌تواند از وسایل شما محافظت کند و در برابر ضربه و آسیب مقاومت بیشتری دارد. جنس چمدان ها از ABS دولایه نشکن و ضدخش می باشد. این نوع چمدان ها در صنعت گردشگری به‌دلیل وزن سبک و استحکام بالا محبوبیت زیادی در سال های اخیر پیدا کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل چمدان جنس رویه اش از ABS+PC ساخته شده است که بسیار مقاوم می باشد، دسته ترولی این محصول از جنس آلیاژ مرغوب آلومینیوم می باشد. بر روی چمدان و کنار چمدان یک دسته ثابت وجود دارد که برای بلند کردن محصول در زمان پر بودن (سنگین بودن) می توانید از آن استفاده نمایید. این محصول بسیار زیبا مناسب برای عموم می باشد و مناسب برای سفرهای خودرویی و هوایی و فضای آن برای 30 کیلو بار مناسب می باشد. این محصول زیبا چهار چرخ گردان دبل 360 درجه می باشد و دارای قفل رمزTSA می باشد. طراحی داخلی این محصول بسیار شیک که یک قسمت طرح داخلی، کامل توسط زیپ بسته می شود و بر روی آن دو فضا برای لوازم خرده ریز وجود دارد. از ویژگی های این محصول می توان به وزن سبک آن اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چمدان مارک پارتنر میباشد و جنس بدنه این کالا از پلی پروبلین تولید شده و همین موجب شده تا در مقایسه با سایر جنس‌ها، استحکام و انعطاف پذیری بالایی داشته باشد.پلی پروپیلن به نسبت دیگر شبه پلاستیک‌هایی که در ساخت چمدان مورد استفاده قرار می‌گیرد محکم‌ترین بوده و همین موضوع باعث می‌شود تا بتوان با خیالی راحت از این محصول برای سفرهای خود استفاده کرد.از مزایا این چمدان داشتن 8 عدد چرخ است که باعث شده علاوه بر حمل آسان به راحتی روی زمین بچرخد. این چمدان دارای 2 عدد دستگیره در قسمت بالا و طرفین و 1 عدد دستگیره تلسکوپی است. در داخل چمدان یک محفظه برای قرار دادن و تفکیک لباس زیر از سایر البسه وجود دارد. این چمدان پارتنر در زیر خود دارای چهار چرخ دوبل بوده که قابلیت چرخشی 360 درجه‌ای دارند و به همین دلیل می‌توان به راحتی چمدان را در صورت سنگین بودن هم به سادگی بر روی سطوح هموار جابه‌جا کرد. این چرخ‌ها همچنین به صورتی تولید شده‌اند که در زمان چرخش از خود صدایی ایجاد نمی‌کنند و باعث می‌شود تا حرکت چمدان بی‌صدا باشد.و همچنین دارای زیپ دوبل و زیپ افزایش حجم میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل