نکات مهم و راهنمای خرید کریر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نکات مهم و راهنمای خرید کریر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

انتخاب کریر مناسب برای نوزاد، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، چرا که تنوع مدل‌ها و برندها در بازار زیاد است و هر کدام ویژگی‌ها و مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این نکات مهم و راهنمای خرید کریر در نکته خرید، به موارد مهمی که باید برای خرید کریر در نظر داشته باشید، می‌پردازیم.

نکات مهم هنگام خرید کریر

ایمنی کریر
راحتی کریر
قابلیت استفاده از کریر
قیمت کریر

قیمت کریرها در بازار متفاوت است. شما باید با توجه به بودجه خود، کریری را انتخاب کنید که از نظر کیفیت و کارایی، مناسب شما باشد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کریر گفته شد، می توانید کریر مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کریر ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قطعا درآغوش‌گرفتن نوزاد در همه‌ی زمان‌ها راحت نیست، وجود کریر کودک چیکو برای حمل نوزاد می‌تواند بسیار مفید و کارآمد باشد؛ مخصوصا در شرایطی که فضای کافی برای حرکت وسایلی بزرگ مانند کالسکه نیست. همچنین هنگام مهمانی‌رفتن، نوزاد جای مخصوص به خود را دارد و شما می‌توانید برای خواب، او را به‌راحتی در کریر قرار دهید. بدنه‌ی پلاستیکی سخت و محکم این کریر در برابر ضربه مقاوم بوده و کاملا ایمن است. نشیمن‌گاه با پارچه‌ی مخمل نرم و ضدتعریق، فضایی راحت را برای خواب نوزاد شما به ارمغان می‌‌آورد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست کالسکه و کریر "اسپرینگ" مدل "۰۴۷برنز" شامل ۴ تکه ی کالسکه، کریر ، کیف لوازم نوزاد و تشک روروئک است که یک پکیج مناسب برای فرزند شما را تشکیل می دهد. کالسکه دارای دسته و بدنه فلزی به رنگ برنز و تشکی با پارچه ی مرغوب که یک نشیمن‌گاه نرم و راحت، به همراه کمربند ایمنی Y شکل، که همچنین زاویه پشتی این نشیمن‌گاه قابل تنظیم درچهار وضعیت متفاوت است. زاویه ی دسته ی کالسکه قابل تغییر به 2 حالت که به حالتی ست که سیت کودک رو به مادر شود. در بالای سر کودک سایبانی قابل تنظیم در سه حالت وجود دارد که دارای پنجره ای از جنس توری می باشد تا بدون باز کردن سایبان فرزندتان را ببنید و زیر صندلی آن یک سبد بزرگ قرار دارد. این کالسکه مجهز به چرخ های محکم و انعطاف‌پذیر می باشد. کریر این مجموعه یکی از سبک‌ترین‌ها در نوع خود محسوب می‌شود که از دسته‌ی آلومینیوم با روکش پارچه‌ای، سایبان و کمربند ایمنی چند نقطه‌ای هم بهره‌مند است.، نشیمنگاه با پارچه‌ی نرم و ضدتعریق، فضایی راحت را برای خواب راحت نوزاد شما به ارمغان می‌‌آورد. همچنین بدنه‌ی پلاستیکی سخت و محکم این کریر دربرابر ضربه مقاوم بوده و کاملا ایمن است. سایبان محافظ دربرابر تابش نور خورشید دارای قابلیت تنظیم در دو حالت مختلف است. این کریر دارای قابلیت تغییر جهت دسته است که به جابه جایی راحت آن کمک می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دارای اسکوتر چهت نصب پشت کالسکه برای سوار کردن کودک بزرگتر کالسکه این برند با توجه به سبک بودن و کابین سایز بودن ان محصولی فوق العاده کاربردی میباشد که از قابلیت های ان میتوان به نصب کریر بر روی بدنه ی کالسکه اشاره کرد پارچه ان قابل شستشو و ضد تعریق است همچنین دارای دید مادر و کمربند 5 نقطه ای میباشد از قابلبیت های دیگر این کالسکه میتوان به بسته شدن با یک دست و تا وزن 40 کیلو گرم تحمل وزن دارد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالسکه Diamond Electric بهترین کالسکه برای شما و نوزادتان است. پیشرفته ترین سیستم ترمز الکترونیکی آن این اطمینان را می دهد که کالسکه هرگز از شما دور نخواهد شد و فرزندان کوچک شما را ایمن نگه می دارد. کالسکه مجهز به حسگرهایی بر روی دسته است تا اطمینان حاصل شود که کالسکه تنها زمانی حرکت می کند که والدین آن را نگه داشته باشند. به محض رها کردن فرمان، ترمز الکترونیکی درگیر می‌شود و چرخ‌ها در جای خود قفل می‌شوند، این اطمینان را می‌دهد که کالسکه هنگام پیاده‌روی از تپه یا حتی در موقعیت‌های عادی روزمره دور نمی‌شود (این ویژگی می‌تواند خاموش یا روشن). همچنین مجهز به چراغ‌های جلوی سنسور لمسی است که می‌توان آن‌ها را برای تامین انرژی به باتری کالسکه متصل کرد، این امر برای اطمینان از ایمنی شما حتی در هنگام قدم زدن در شب است. یک کابل نوع c برای شارژ باتری ترمزهای الکترونیکی ارائه خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای خانواده‌هایی که بیشترین زمان خود را بیرون از خانه سپری می‌کنند و به دنبال یک کالسکه سبک و جمع‌وجور هستند، کالسکه بیبی ترند مدل babytrend high landscape می‌تواند یک گزینهٔ پیشنهادی خوب باشد. این کالسکهٔ سبک وزن با قابلیت جمع شدن خوب به همراه بسیاری ویژگی‌های دیگر، از دسته کالسکه‌های کاربردی است که می‌توانید در سفرهای مختلف خود، روی آن حساب کنید. یکی از ویژگی‌های خوب این کالسکه کودک، سبک وزن بودن آن است. با وزن 8 کیلوگرم، این کالسکه سبک و قابل‌حمل است. علاوه بر این، قابلیت تحمل وزن تا 12.4 کیلوگرم را دارد و از 6 ماهگی به بعد کودک قابل استفاده است. استفاده از این کالسکه مسافرتی بسیار راحت است؛ چراکه با قابلیت جمع شدن ساده و فشرده، شما می‌توانید به‌سادگی آن را در هرجایی که هستید حمل کنید و دغدغه یک فضای جداگانه برای نگهداری از کالسکه را نداشته باشید. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به قابل‌تنظیم بودن تکیه‌گاه و سایه‌بان در چند حالت مختلف اشاره کرد که می‌توانند راحتی خوبی را برای کودک فراهم کنند. وجود کمربند ایمنی 5 نقطه‌ای از دیگر امکاناتی است که می‌تواند ایمنی خوبی را برای کودک فراهم کند. از امکانات جانبی این کالسکه می‌توان به وجود سبد نگهداری لوازم کودک با دسترسی از جلو و عقب، وجود پنجره‌‌ای در عقب کالسکه برای ایجاد جریان هوا اشاره کرد. کالسکه مسافرتی بیبی ترند مدل high landscape، از دسته کالسکه‌های مسافرتی است که می‌توانید به کمک ویژگی‌های کاربردی‌اش آن را در سفرها و گردش‌های مختلف خود همراهتان داشته باشید و خاطراتی زیبا را خلق کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

- دارای پد طبی قابل شستشو برای پوشش کامل کمر نوزاد - قابل نصب با کمربند خودرو و استفاده به عنوان صندلی ماشین - وزن سبک کریر برای جا به جایی راحت تر - قابل استفاده به صورت نی نی لای لای

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالسکه چمدانی کیدیلو مدل دسته متحرک (رو به مادر) بدنه ترکیب طلایی و مشکی (Black & Gold) ظاهری بسیار جذاب و منحصر به فرد به این محصول بخشیده است. این کالسکه دارای چرخ های عقب بزرگ به قطر 26 سانتی متر و چرخ های جلو به قطر 19 سانتی متر میباشد که باعث حرکت روان تر کالسکه میگردد. چرخ های جلو از سیستم چرخش 360 درجه ی ضد قفل بهره میبرد. داخل چرخ های جلو کمک فنرهایی تعبیه شده است تا از فشار وارده بر چرخ ها بکاهد. پشتی این کالسکه نیز قابلیت تنظیم در حالت های مختلف نشسته تا خوابیده را دارد. این کالسکه دارای دسته ی چمدانی حمل بلند نیز میباشد. دارای دارای کمربند ایمنی y شکل پنج نقطه ای و گارد محافظ با قابلیت جدا شدن میباشد. همچنین این کالا دارای دارای سایه بان گسترده و سبد حمل لوازم میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالسکه بیبی ترند مدل babytrend tango mini یک همراه ایدئال برای سفرهای روزمره شما به فروشگاه یا گردش‌های خانوادگی است. این محصول دارای یک بدنه سبک و مستحکم است که آن را برای حرکت آسان کالسکه و تحمل ضربه‌ها در موقعیت‌های مختلفی که در آن هستید، به یک گزینه مناسب تبدیل می‌کند. ویژگی های مهم کالسکه بیبی ترند مدل babytrend tango mini کالسکه بیبی ترند مدل tango mini یکی از بهترین گزینه‌ها برای والدینی است که به دنبال یک کالسکه مسافرتی با قابلیت جمع شدن ساده با یک دست هستند. از ویژگی‌های خوب این کالسکه نوزاد می‌توان به بدنه سبک و طراحی ساده آن اشاره کرد که به‌راحتی قابل‌جابه‌جایی است و به والدین امکان حرکت آسان در سطوح مختلف را می‌دهد. همچنین تکیه‌گاه این محصول به‌خوبی قابلیت تنظیم در چند حالت مختلف را دارد. از امکانات جانبی این کالسکه می‌توان به وجود یک سبد بزرگ برای نگهداری لوازم کودک و وجود سایبانی بزرگ به همراه قابلیت تنظیم اشاره کرد. سایه‌بان این کالسکه به صورتی طراحی شده است که قابلیت محافظت از پوست کودک در برابر نور آفتاب (UPF50+) را دارد و همچنین دارای پنجره‌ای مشبک برای دید والدین است. در نهایت می‌توان به وجود کمربند ایمنی 5 نقطه‌ای به همراه پدهای نرم شانه‌ای و قابل‌تنظیم این محصول اشاره کرد که می‌تواند ایمنی خوبی را برای کودک فراهم کند. این کالسکه مسافرتی از برند بیبی ترند، به صورتی طراحی شده است که می‌تواند نقش یک همراه خوب و ایمن را برای کودک و والدین در سفرهای مختلف ایفا کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالسکه ب ب کانفورت bebeconfort مدل loola 3 بسیار شیک جمع و جور و کاربردی است.از وسایل ضروری برای راحتی و آسایش والدین همچنین کودکان در محیط های بیرون از خانه کالسکه و کریر می‌باشد،که علاوه بر استحکام و مقاومت دربرابر وزن و عوامل محیطی باید راحتی و ایمنی بالایی را دارا باشد.برند bebeconfort از زیر مجموعه های کمپانی آلمانی Maxi Cosi بوده و محصولات متنوعی را برای رفع نیاز های ضروری کودک و مطابق استاندارد های روز دنیا طراحی و ارائه کرده است.مجموعه کالسکه های bebeconfort مدل loola 3 با طراحی کاملا ارگونومیک و مهندسی آلمانی در طرح و رنگ های متنوع ارایه شده اند،که به بررسی این سری کالسکه در ادامه خواهیم پرداخت، اگر شما والدین عزیز به دنبال کالسکه ای جمع و جور و کاربردی در کنار کیفیت و راحتی آن هستید بررسی این محصول را از دست ندهید.کالسکه سری loola3 یک سیستم کاملا مسافرتی بوده و علاوه بر تامین کامل ایمنی و راحتی کودک عزیز شما، مناسب استفادهروزانه و یا در سفر نیز می‌باشد. این کالسکه دارای ظرفیت وزنی 15kg و مناسب کودک عزیز شما از بدو تولد تا 5 سالگی است.نشیمنگاه کالسکه قابلیت نصب در دوحالت رو به والدین و یا رو به محیط را دارد.نشیمن ارگونومیک به همراه پدهای نرم و لطیف راحتی مسافر کوچک شما را به خوبی تامین خواهد کرد.سیستم جمع شونده هوشمند و آسان این کالسکه بدون نیاز به خم شدن شما والدین عزیز عمل می‌کند،این ویژگی به خصوص در ماه های اول پس از زایمان برای مادران عزیز دارای اهمیت زیادی است.طراحی کالسکه به گونه ای است که در حالت جمع فضای بسیار کمی را اشغال کرده و همچنین امکان ایستاده قرار دادن آن در این حالت وجود دارد.کالسکه با و بدون سیت و در هر دو حالت قرار گرفتن آن (رو به والدین ویا رو به محیط) قابل جمع شدن است.حالت جمع حمل این کالسکه بسیار آسان بوده و قابل قرار دادن در صندوق ماشین های کوچک و یا کابین هواپیما می‌باشد.دسته‌ی ارگونومیک و راحت این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع متناسب با قد شما والدین عزیز را داشته و از خسته شدن دست شما جلوگیری خواهد کرد.حرکت نرم و مانور پذیری بالا به همراه کنترل راحت حتی با یک دست از دیگر ویژگی های این محصول است؛چرخ های بزرگ و باکیفیت این محصول حرکت نرم کالسکه را فراهم می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

افرادی که به‌تازگی صاحب فرزند شده‌اند، خوب می‌دانند هرچند نگهداری از فرزند داخل خانه و به‌ویژه وقت خواب بسیار سخت است، اما مراقبت از او در فضای بیرون از خانه مسئولیتی به مراتب سنگین‌تر دارد. برای یک انتخاب مناسب قبل از هرچیز باید نیازهای خود و کودکتان را در نظر داشته باشید و پس از آن حتما معیارهایی مطابق با سبک زندگی‌تان را با محصول تطبیق دهید. کسانی که نمی‌خواهند در خانه فضای زیادی را به لوازم کودک اختصاص دهند یا افرادی که عاشق سفر هستند، بهتر است به فکر وسایلی باشند که کاربردی چندگانه دارند تا هم نگهداری از آنها فضای کمتری لازم داشته باشد و هم حملشان آسان‌تر شود. ست کالسکه و کریر مدل CONA0976 گزینه مناسبی برای این دسته از افراد است. از این مجموعه می‌توانید چهار عملکرد کالسکه، کریر، ساک حمل و ساک نوزاد را انتظار داشته باشید. مکانیزمی که برای جمع و تا کردن کالسکه این مجموعه طراحی شده بسیار مبتکرانه است و اندازه آن را پس از تا شدن بسیار کوچک می‌کند. یکی از ویژگی‌های کم‌نظیر کالسکه حاضر، داشتن رفلکتور دید در شب روی هر چهار چرخ است که آن را برای پیاده‌روی‌های شبانه مناسب می‌کند. محور جلو و عقب کالسکه نیز دارای کمک‌فنر است که از شوک‌های ناشی از حرکت در مسیرهای ناهموار جلوگیری می‌کنند. این ویژگی همراه با کمربند قابل‌تنظیم آن از سه نقطه ، امنیت بالایی را برای کالسکه ایجاد کرده است. همچنین از آنجا که می‌توانید شیب پشتی کودک را تنظیم کنید، راحتی هرچه بیشتر او را در حالت‌های نشسته و خوابیده تامین خواهید کرد. برای نوزادان از بدو تولد تا شش ماهگی بیشتر توصیه می‌شود که هنگام استفاده از کالسکه رو به مادر قرار گیرند و از شش ماهگی به بالا بهتر است روی کودک به سمت خیابان باشد. از طرفی گفته می‌شود در هنگام پیاده‌روی در شب اگر روی کودک به سمت خیابان باشد احتمال ترسیدن و گریه کردن وجود دارد و در این حالت دیدن چهره مادر برای او احساس امنیت بیشتری خواهد داشت. به همین خاطر داشتن قابلیت قرار دادن کودک در هر دو جهت، از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کالسکه خوب است که در این محصول وجود دارد. لوازم جانبی مخصوص این ست کاور باران و کاور آفتاب‌گیر است که همراه با محصول ارائه می‌شود. به عنوان یک امتیاز دیگر باید اشاره کرد که پارچه‌های استفاده شده در این مجموعه قابل شست‌وشو و محافظ در برابر اشعه فرابنفش هستند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول دارای قاب آلومینیومی سبک است. سیستم تاشو سریع و آسان دارد. قفل خودکار اتوماتیک، پارچه ملانژ نرم و سایبان قابل تنظیم بزرگ در 3 موقعیت دارد. از دیگر ویژگیهای این محصول ضربه گیر سپر با قابلیت جدا شدن است. صندلی نرم و پهنی دارد. سیستم مهارتی پنج نقطه ای و کیف حمل و نگهدارنده لیوان از دیگر مشخصات این محصول است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

افرادی که به‌تازگی صاحب فرزند شده‌اند، خوب می‌دانند هرچند نگهداری از فرزند داخل خانه و به‌ویژه وقت خواب بسیار سخت است، اما مراقبت از او در فضای بیرون از خانه مسئولیتی به مراتب سنگین‌تر دارد. برای یک انتخاب مناسب قبل از هرچیز باید نیازهای خود و کودکتان را در نظر داشته باشید و پس از آن حتما معیارهایی مطابق با سبک زندگی‌تان را با محصول تطبیق دهید. کسانی که نمی‌خواهند در خانه فضای زیادی را به لوازم کودک اختصاص دهند یا افرادی که عاشق سفر هستند، بهتر است به فکر وسایلی باشند که کاربردی چندگانه دارند تا هم نگهداری از آنها فضای کمتری لازم داشته باشد و هم حملشان آسان‌تر شود. ست کالسکه و کریر مدل CONA0983 گزینه مناسبی برای این دسته از افراد است. از این مجموعه می‌توانید چهار عملکرد کالسکه، کریر، ساک حمل و ساک نوزاد را انتظار داشته باشید. مکانیزمی که برای جمع و تا کردن کالسکه این مجموعه طراحی شده بسیار مبتکرانه است و اندازه آن را پس از تا شدن بسیار کوچک می‌کند. یکی از ویژگی‌های کم‌نظیر کالسکه حاضر، داشتن رفلکتور دید در شب روی هر چهار چرخ است که آن را برای پیاده‌روی‌های شبانه مناسب می‌کند. محور جلو و عقب کالسکه نیز دارای کمک‌فنر است که از شوک‌های ناشی از حرکت در مسیرهای ناهموار جلوگیری می‌کنند. این ویژگی همراه با کمربند قابل‌تنظیم آن از سه نقطه ، امنیت بالایی را برای کالسکه ایجاد کرده است. همچنین از آنجا که می‌توانید شیب پشتی کودک را تنظیم کنید، راحتی هرچه بیشتر او را در حالت‌های نشسته و خوابیده تامین خواهید کرد. برای نوزادان از بدو تولد تا شش ماهگی بیشتر توصیه می‌شود که هنگام استفاده از کالسکه رو به مادر قرار گیرند و از شش ماهگی به بالا بهتر است روی کودک به سمت خیابان باشد. از طرفی گفته می‌شود در هنگام پیاده‌روی در شب اگر روی کودک به سمت خیابان باشد احتمال ترسیدن و گریه کردن وجود دارد و در این حالت دیدن چهره مادر برای او احساس امنیت بیشتری خواهد داشت. به همین خاطر داشتن قابلیت قرار دادن کودک در هر دو جهت، از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کالسکه خوب است که در این محصول وجود دارد. لوازم جانبی مخصوص این ست کاور باران و کاور آفتاب‌گیر است که همراه با محصول ارائه می‌شود. به عنوان یک امتیاز دیگر باید اشاره کرد که پارچه‌های استفاده شده در این مجموعه قابل شست‌وشو و محافظ در برابر اشعه فرابنفش هستند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول قاب فولادی سبک دارد. چتر تاشو سریع و آسان و قفل تاشو نیز از دیگر ویژگیهای این محصول است. دستگیره های ارگونومیک 360 درجه و سایبان بزرگ ملانژ بزرگ با پنجره PVC دارد. سایبان قابل تنظیم بزرگ در 3 موقعیت همچنین سیستم مهارتی 5 نقطه ای از دیگر ویژگیهای این محصول است. سبد ذخیره سازی و چرخش 360 درجه چرخ های جلو را نیز دارد. پایه قابل تنظیم در 2 موقعیت نیز از دیگر مشخصات این محصول است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چشم انداز جیکل این است که محصولاتی را در اختیار والدین قرار دهد که ارزش زیادی برای آنها دارد و والدین را تا حدودی آسان می کند ، و کالسکه Life 360 ​​نیز از این قاعده مستثنی نیست. اولا این کالسکه بسیار جمع و جور است و در هر خودرویی جا می شود و همچنین سبک وزن است که می توان آن را به راحتی بلند و حمل کرد. اندازه کوچک کالسکه Life به شما امکان می دهد آن را در هواپیما نیز با خود ببرید. در مرحله دوم ، صندلی 360 درجه می چرخد. این امر به ویژه برای زمانی که شما نیاز دارید فرزندتان رو به روی شما قرار گیرد یا جلو باشد ، ضروری است ، نیازی به بلند کردن صندلی و چرخاندن آن ندارد ، که می تواند یک کار دشوار باشد. با یک دکمه ساده ، قفل را آزاد کنید ، می توانید صندلی را به راحتی رو به جلو یا خود بچرخانید. کالسکه Life می تواند با کریر جیکل مدل Pluto ما ست شود تا به یک سیستم مسافرتی تبدیل شود. اکثر والدین خرید کالسکه بزرگ برای نوزادان خود را متوقف می کنند ، سپس تصمیم می گیرند که بعداً یک گزینه سبک تر خریداری کنند. سازگاری آن با صندلی ماشین ، بدین معنی است که نیازی به خرید کالسکه دیگر نخواهید داشت ، می توانید تا 4 سالگی (22 کیلوگرم) برای نوزادان خود استفاده کنید. تاشو و باز کردن کالسکه آسان است و یک سبد خرید بزرگ دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کودکان تا زمانی که به راه افتادن بیافتن و بتوانند بدون کمک حرکت کنند، نیازمند به یک کالسکه راحت و امن هستند. وجود کاسکه والدین را از بیرون بردن کودک بسیار راحت می‌کند. کالسکه دلیجان مدل max دارای قابلیت جمع شدن بسیار آسان است و به راحتی می‌توانید آن را جمع کنید. دسته این کالسکه به صورت دسته عصایی است که کالسکه مسافرتی دسته عصایی نام گرفته است. حجم کم این محصول بعد از جمع شدن، حمل آن را برای مسافرت یا گذاشتن در خودرو شخصی بسیار آسان و راحت کرده است. همچنین این کلسکه برای بردن در داخل هواپیما و قطار بسیار مناسب است. دسته عصایی این کالسکه کودک، راه بردن آن را در حالت عادی برای والدین بسیار لذت‌بخش کرده است. از ویژگی‌های خاص این محصول تنظیم پشتی نشیمنگاه، جاپایی قابل تنظیم، داشتن کاور پای زمستانی اشاره کرد که این کلسکه را تبدیل به محصولی بسیار خوب و راحت می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل کالسکه برند «دلیجان» از آن دسته کالسکه‌های سبکی است که ظرفیتی برابر 40 کیلوگرم دارد. این کالسکه با فریم (بدنه) فلزی، مجهز به 8 عدد چرخ با روکش EVA است که قابلیت چرخش 360 درجه دارد. برای جلوگیری از حرکت کالسکه می‌توان چرخ‌های جلویی آن را قفل کرد. این کالسکه در حالت باز ابعادی برابر با 103 × 80 × 51 سانتی‌متر دارد. همچنین می‌توانید این کالسکه را به راحتی جمع کرده و با خود حمل کنید. در حالت تاشو این محصول ابعادی برابر با 81.5 × 22 × 51 سانتی‌متر را به خود اختصاص می‌دهد. مزیت این کالسکه با دسته مبله، قابلیت حرکت دسته و ایجاد حالت رو به مادر است. علاوه بر این، پارچه این کالسکه به راحتی از آن جدا شده و قابل شستشو است. این کالسکه دارای سایبان و همچنین سبدی جهت قرار دادن وسایل اضافی است. جاپایی قابل‌تنظیم و سینی غذاخوری نیز از دیگر امکانات این کالسکه به شمار می‌آیند. این کالسکه از بدو تولد نوزاد قابل استفاده است.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل