اسباب بازی، کودک و نوزاد

نکات مهم و راهنمای خرید کریر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نکات مهم و راهنمای خرید کریر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

انتخاب کریر مناسب برای نوزاد، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، چرا که تنوع مدل‌ها و برندها در بازار زیاد است و هر کدام ویژگی‌ها و مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این نکات مهم و راهنمای خرید کریر در نکته خرید، به موارد مهمی که باید برای خرید کریر در نظر داشته باشید، می‌پردازیم.

نکات مهم هنگام خرید کریر

ایمنی کریر
  • مهم‌ترین نکته در خرید کریر، ایمنی آن است: حتماً کریری را انتخاب کنید که دارای علامت استاندارد باشد. علامت استاندارد در ایران E است که باید روی بدنه کریر درج شده باشد.
  • سیستم کمربند ایمنی: کریر باید دارای کمربند ایمنی با قابلیت تنظیم باشد تا به خوبی دور بدن نوزاد فیکس شود و در صورت تصادف یا ترمز ناگهانی، از او محافظت کند.
  • محافظ سر: کریر باید دارای محافظ سر باشد تا در صورت تصادف، از سر و گردن نوزاد محافظت کند.
راحتی کریر
  • فضای داخلی کریر: فضای داخلی کریر باید به اندازه کافی برای نوزاد جذب باشد و او در آن احساس راحتی کند.
  • وزن کریر: کریر نباید خیلی سنگین باشد، زیرا حمل آن برای شما دشوار خواهد شد.
  • پارچه کریر: پارچه کریر باید ضد تعریق و ضد حساسیت باشد تا پوست لطیف نوزاد را اذیت نکند.
قابلیت استفاده از کریر
  • قابلیت نصب بر روی کالسکه: برخی از کریرها قابلیت نصب بر روی کالسکه را دارند که این امر حمل و نقل نوزاد را برای شما آسان‌تر می‌کند.
  • قابلیت نصب در خودرو: برخی از کریرها به عنوان صندلی ماشین نیز قابل استفاده هستند و می‌توان آنها را در خودرو نصب کرد.
  • سهولت در استفاده: کریر باید به گونه‌ای باشد که به راحتی بتوانید نوزاد را در آن قرار دهید و از آن خارج کنید.
  • نظر سایرین: می‌توانید نظرات سایر والدین را در مورد کریرهای مختلف مطالعه کنید تا در انتخاب خود به شما کمک کند.
قیمت کریر

قیمت کریرها در بازار متفاوت است. شما باید با توجه به بودجه خود، کریری را انتخاب کنید که از نظر کیفیت و کارایی، مناسب شما باشد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کریر گفته شد، می توانید کریر مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کریر ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کالسکه دلیجان مدل تاینی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کالسکه با ظرفیت وزنی ۱۵ کیلوگرم، از ۶ ماهگی نوزاد تا چهارسالگی کودک کارایی دارد. از جمله ویژگی‌های این کالسکه می‌توان به قابلیت باز و بسته‌شدن آسان و حمل راحت اشاره کرد. این کالسکه از فریم (بدنه)‌ای فلزی ساخته شده است و به‌راحتی‌ باز و بسته می‌شود تا فضای خیلی کمی را اشغال کند. نشیمن‌گاه و پشتی این کار از پارچه‌ای از جنس پلی‌استر تولید شده است. این کالسکه به دسته عصایی مجهز شده است تا حمل و جابجایی آن آسان باشد. همچنین برای حرکت راحت کالسکه، ۴ چرخ دوتایی از جنس پلاستیک محکم و ایمن ساخته شده است که چرخ‌های عقبی مجهز به قفل هستند و با فشار پا به سمت پایین از حرکت می‌ایستند. در قسمت جلوی کودک هم کمربند ایمنی از کودک شما محافظت می‌کند. گفتنی است فرایند بازوبسته شدن آسان این وسیله، آن را برای حمل و استفاده در هواپیما و مترو و سفرهای درون‌شهری آسان می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست کالسکه و کریر به به کانفورت مدل loola 3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالسکه ب ب کانفورت bebeconfort مدل loola 3 بسیار شیک جمع و جور و کاربردی است.از وسایل ضروری برای راحتی و آسایش والدین همچنین کودکان در محیط های بیرون از خانه کالسکه و کریر می‌باشد،که علاوه بر استحکام و مقاومت دربرابر وزن و عوامل محیطی باید راحتی و ایمنی بالایی را دارا باشد.برند bebeconfort از زیر مجموعه های کمپانی آلمانی Maxi Cosi بوده و محصولات متنوعی را برای رفع نیاز های ضروری کودک و مطابق استاندارد های روز دنیا طراحی و ارائه کرده است.مجموعه کالسکه های bebeconfort مدل loola 3 با طراحی کاملا ارگونومیک و مهندسی آلمانی در طرح و رنگ های متنوع ارایه شده اند،که به بررسی این سری کالسکه در ادامه خواهیم پرداخت، اگر شما والدین عزیز به دنبال کالسکه ای جمع و جور و کاربردی در کنار کیفیت و راحتی آن هستید بررسی این محصول را از دست ندهید.کالسکه سری loola3 یک سیستم کاملا مسافرتی بوده و علاوه بر تامین کامل ایمنی و راحتی کودک عزیز شما، مناسب استفادهروزانه و یا در سفر نیز می‌باشد. این کالسکه دارای ظرفیت وزنی 15kg و مناسب کودک عزیز شما از بدو تولد تا 5 سالگی است.نشیمنگاه کالسکه قابلیت نصب در دوحالت رو به والدین و یا رو به محیط را دارد.نشیمن ارگونومیک به همراه پدهای نرم و لطیف راحتی مسافر کوچک شما را به خوبی تامین خواهد کرد.سیستم جمع شونده هوشمند و آسان این کالسکه بدون نیاز به خم شدن شما والدین عزیز عمل می‌کند،این ویژگی به خصوص در ماه های اول پس از زایمان برای مادران عزیز دارای اهمیت زیادی است.طراحی کالسکه به گونه ای است که در حالت جمع فضای بسیار کمی را اشغال کرده و همچنین امکان ایستاده قرار دادن آن در این حالت وجود دارد.کالسکه با و بدون سیت و در هر دو حالت قرار گرفتن آن (رو به والدین ویا رو به محیط) قابل جمع شدن است.حالت جمع حمل این کالسکه بسیار آسان بوده و قابل قرار دادن در صندوق ماشین های کوچک و یا کابین هواپیما می‌باشد.دسته‌ی ارگونومیک و راحت این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع متناسب با قد شما والدین عزیز را داشته و از خسته شدن دست شما جلوگیری خواهد کرد.حرکت نرم و مانور پذیری بالا به همراه کنترل راحت حتی با یک دست از دیگر ویژگی های این محصول است؛چرخ های بزرگ و باکیفیت این محصول حرکت نرم کالسکه را فراهم می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست کالسکه و کریر کونکورد مدل CONA0976 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

افرادی که به‌تازگی صاحب فرزند شده‌اند، خوب می‌دانند هرچند نگهداری از فرزند داخل خانه و به‌ویژه وقت خواب بسیار سخت است، اما مراقبت از او در فضای بیرون از خانه مسئولیتی به مراتب سنگین‌تر دارد. برای یک انتخاب مناسب قبل از هرچیز باید نیازهای خود و کودکتان را در نظر داشته باشید و پس از آن حتما معیارهایی مطابق با سبک زندگی‌تان را با محصول تطبیق دهید. کسانی که نمی‌خواهند در خانه فضای زیادی را به لوازم کودک اختصاص دهند یا افرادی که عاشق سفر هستند، بهتر است به فکر وسایلی باشند که کاربردی چندگانه دارند تا هم نگهداری از آنها فضای کمتری لازم داشته باشد و هم حملشان آسان‌تر شود. ست کالسکه و کریر مدل CONA0976 گزینه مناسبی برای این دسته از افراد است. از این مجموعه می‌توانید چهار عملکرد کالسکه، کریر، ساک حمل و ساک نوزاد را انتظار داشته باشید. مکانیزمی که برای جمع و تا کردن کالسکه این مجموعه طراحی شده بسیار مبتکرانه است و اندازه آن را پس از تا شدن بسیار کوچک می‌کند. یکی از ویژگی‌های کم‌نظیر کالسکه حاضر، داشتن رفلکتور دید در شب روی هر چهار چرخ است که آن را برای پیاده‌روی‌های شبانه مناسب می‌کند. محور جلو و عقب کالسکه نیز دارای کمک‌فنر است که از شوک‌های ناشی از حرکت در مسیرهای ناهموار جلوگیری می‌کنند. این ویژگی همراه با کمربند قابل‌تنظیم آن از سه نقطه ، امنیت بالایی را برای کالسکه ایجاد کرده است. همچنین از آنجا که می‌توانید شیب پشتی کودک را تنظیم کنید، راحتی هرچه بیشتر او را در حالت‌های نشسته و خوابیده تامین خواهید کرد. برای نوزادان از بدو تولد تا شش ماهگی بیشتر توصیه می‌شود که هنگام استفاده از کالسکه رو به مادر قرار گیرند و از شش ماهگی به بالا بهتر است روی کودک به سمت خیابان باشد. از طرفی گفته می‌شود در هنگام پیاده‌روی در شب اگر روی کودک به سمت خیابان باشد احتمال ترسیدن و گریه کردن وجود دارد و در این حالت دیدن چهره مادر برای او احساس امنیت بیشتری خواهد داشت. به همین خاطر داشتن قابلیت قرار دادن کودک در هر دو جهت، از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کالسکه خوب است که در این محصول وجود دارد. لوازم جانبی مخصوص این ست کاور باران و کاور آفتاب‌گیر است که همراه با محصول ارائه می‌شود. به عنوان یک امتیاز دیگر باید اشاره کرد که پارچه‌های استفاده شده در این مجموعه قابل شست‌وشو و محافظ در برابر اشعه فرابنفش هستند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید فلاسک کودک به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کالسکه گراکو مدل evo avant خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای حمل کودک وسایل بسیاری وجود دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کالسکه اشاره کرد. کالسکه‌های دسته مبله در مقایسه با کالسکه‌های دسته عصایی کنترل راحت‌تری دارند. نکته‌ای که باید در خرید کالسکه به‌ آن دقت کرد طرز باز و بسته شدن آن است. هر چه قدر هم کالسکه رنگ زیبایی داشته باشد، اگر به راحتی باز و بسته نشود در مدت زمان طولانی شما را خسته می‌کند. کالسکه برند «گراکو» مدل evo avant با فریم (بدنه)‌ای فلزی مجهز به دسته مبله روکش‌دار است. پشتی نشیمن‌گاه این کالسکه، قابلیت تنظیم زاویه‌خواب در 3 حالت را دارد. همچنین نشیمن‌گاه این کالسکه دارای کمربند ایمنی 5 نقطه‌ای با بست پلاستیکی است. از جمله وسایل جانبی این کالسکه سایبان با دریچه دید والدین با بافت توری و درپوش با چسب پارچه‌ای و همچنین یک سبد تعبیه شده در قسمت زیر نشیمن‌گاه کالسکه است. این کالسکه دارای 4 عدد چرخ است. چرخ‌های تعبیه شده در پایه‌های جلویی کمی از چرخ‌های عقبی کوچکتر بوده و همچنین قابلیت قفل شدن دارند. علاوه بر این چرخ‌های عقبی دارای ترمز پدالی هستند. این کالسکه با داشتن وزنی برابر با 8.5 کیلوگرم، از بدو تولد نوزاد تا 3 سالگی در واقع زمانی که وزن کودک شما به 15 کیلوگرم برسد قابل استفاده است. کریر این ست قابلیت تبدیل به صندلی ماشین را دارد تا سفری ایمن را با کودک خود تجربه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کالسکه گراکو مدل evo خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای حمل کودک وسایل بسیاری وجود دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کالسکه اشاره کرد. کالسکه‌های دسته مبله در مقایسه با کالسکه‌های دسته عصایی کنترل راحت‌تری دارند. نکته‌ای که باید در خرید کالسکه به‌ آن دقت کرد طرز باز و بسته شدن آن است. هر چه قدر هم کالسکه رنگ زیبایی داشته باشد، اگر به راحتی باز و بسته نشود در مدت زمان طولانی شما را خسته می‌کند. کالسکه برند «گراکو» مدل evo با فریم (بدنه)‌ای فلزی مجهز به دسته مبله روکش‌دار است. پشتی نشیمن‌گاه این کالسکه، قابلیت تنظیم زاویه‌خواب در 4 حالت را دارد. همچنین نشیمن‌گاه این کالسکه دارای کمربند ایمنی 5 نقطه‌ای با بست پلاستیکی است. از جمله وسایل جانبی این کالسکه سایبان با دریچه دید والدین با بافت توری و درپوش با چسب پارچه‌ای و همچنین یک سبد تعبیه شده در قسمت زیر نشیمن‌گاه کالسکه است. این کالسکه دارای 4 عدد چرخ است. چرخ‌های تعبیه شده در پایه‌های جلویی کمی از چرخ‌های عقبی کوچکتر بوده و همچنین قابلیت قفل شدن دارند. علاوه بر این چرخ‌های عقبی دارای ترمز پدالی هستند. این کالسکه با داشتن وزنی برابر با 9.5 کیلوگرم، از بدو تولد نوزاد تا 3 سالگی قابل استفاده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کالسکه جیکل مدل Life 360 -45 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چشم انداز جیکل این است که محصولاتی را در اختیار والدین قرار دهد که ارزش زیادی برای آنها دارد و والدین را تا حدودی آسان می کند ، و کالسکه Life 360 ​​نیز از این قاعده مستثنی نیست. اولا این کالسکه بسیار جمع و جور است و در هر خودرویی جا می شود و همچنین سبک وزن است که می توان آن را به راحتی بلند و حمل کرد. اندازه کوچک کالسکه Life به شما امکان می دهد آن را در هواپیما نیز با خود ببرید. در مرحله دوم ، صندلی 360 درجه می چرخد. این امر به ویژه برای زمانی که شما نیاز دارید فرزندتان رو به روی شما قرار گیرد یا جلو باشد ، ضروری است ، نیازی به بلند کردن صندلی و چرخاندن آن ندارد ، که می تواند یک کار دشوار باشد. با یک دکمه ساده ، قفل را آزاد کنید ، می توانید صندلی را به راحتی رو به جلو یا خود بچرخانید. کالسکه Life می تواند با کریر جیکل مدل Pluto ما ست شود تا به یک سیستم مسافرتی تبدیل شود. اکثر والدین خرید کالسکه بزرگ برای نوزادان خود را متوقف می کنند ، سپس تصمیم می گیرند که بعداً یک گزینه سبک تر خریداری کنند. سازگاری آن با صندلی ماشین ، بدین معنی است که نیازی به خرید کالسکه دیگر نخواهید داشت ، می توانید تا 4 سالگی (22 کیلوگرم) برای نوزادان خود استفاده کنید. تاشو و باز کردن کالسکه آسان است و یک سبد خرید بزرگ دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید تشک نوزاد و کودک به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کریر چیکو مدل Keyfit-70 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کریر چیکو بر اساس استاندارد ایمنی اروپا ECE R44/04، KeyFit است که برای حمل نوزادان از بدو تولد تا وزن 13 کیلوگرم شناخته شده است. می توان آن را به راحتی در خودرو نصب کرد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست کالسکه و کریر دلیجان مدل هیرو بدنه مسی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالسکه‌ی سرویس کالسکه هیرو دلیجان اولین محصول ایرانی که فابلیت سیت کالسکه به کریکات را دارد. این محصول دارای ظرفیت وزنی 15 کیلوگرم بوده و قابلیت کریکات و ظرفیت وزنی 15 کیلوگرمی این محصول را برای استفاده نوزادان از بدو تولد تا حدود 3 سالگی مناسب است. از دیگر ویژگی‌های این کالسکه می‌توان به قابلیت رو به مادر و رو به جلو محصول اشاره کرد. پشتی این محصول قابلیت تنظیم در سه حالت مختلف را دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سایبان قابل تنظیم محصول اشاره کرد. چرخ‌های جلوی این محصول قابلیت چرخ 360 درجه و حرکت مستقیم را دارد. همچنین این قابلیت را دارد تا بتوان کریر را رو کالسکه نصب کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست کاسکه و کریر جیکل مدل Turbo-79 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالسکه یک وسیله بسیار کاربردی است که کیفیت آن اهمیت ویژه ای برای والدین دارد. توربو با بدنه استیل٬ در برابر ضربه بسیار مقاوم است و با چرخش 360 درجه چرخ ها مناسب برای حرکت بر سطوح ناهموار است. تنظیم نشیمن در زاویه خواب کامل و تنظیم جای پای کودک نسبت به آن٬ حالت ایده آلی را برای استراحت کودک ایجاد میکند. بسیاری از کودکان با تنظیم نشیمن کالسکه در حالت رو به محیط احساس ناامنی میکنند٬ نشیمن این کالسکه علاوه بر رو به محیط در حالت رو به مادر نیز تنظیم میشود. توربو با داشتن پشه بند از گزش پوست کودکان جلوگیری میکند. همچنین پد نوزادی جهت قرار گرفتن ستون فقرات نوزاد در حالت متناسب٬ در نشیمن آن تعبیه شده. این کالسکه به آسانی جمع میشود و حالت جمع شده آن فضای کمی را اشغال میکند. کریر جیکل مدل ای فیت کمربند سه نقطه ای آن با عبور از شانه و پاهای نوزاد بسته میشود و او را محکم سرجای خود نگه میدارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کالسکه دلیجان طرح دو قلو مدل ونوس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای کودکان دو قلو یا دو کودک با سن های پایین و متفاوت کالسکه دوقلو ونوس راه حل خوبی هستند. به طور کلی، حمل و کنترل کالسکه های دوقلو کمی دشوار است؛ اما کالسکه دوقلو ونوس با توجه به پشت سر هم بودن حمل و کنترل راحت تری دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کالسکه تک اسپرینگ مدل اسپیدا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالسکه تک اسپرینگ مدل اسپیدا قابلیت تبدیل شدن سیت (اتاق) کالسکه به کری کات (ساک حمل) ، قابلیت رو به مادر شدن سیت کالسکه ، قابلیت تنظیم دسته کالسکه در چند حالت، قابلیت نصب کریر بر روی کالسه ، دارای کاور زمستان برای جلو پای کودک ، قابلیت باز و بسته کردن گارد کالسکه ، باز و بسته کردن آسان کالسکه.همچنین این کالسکه دارای کمک فنر در دو طرف کالسکه جهت آسایش کودک داخل کالسکه میباشد. طراحی زیبا و سبک بدنه کالسکه که از جنس آلومینیوم میباشد،آرامش خیال را به والدین میدهد. که در نهایت این محصول یک وسیله ی شیک و کاربردی را برای فرزند شما میباشد که دارای خدمات پس از فروش توسط تولید کننده می باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا