نکات مهم خرید کلاه کپ به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کلاه کپ باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

استفاده از کلاه می‌توان گفت مربوط به پیشینیان ما می‌شود، جایی که برای مناسبت‌های مختلف و یا در گشت و گذارهای روزانه خود کلاه به سر می‌کردند. امروزه هم جوانان زیادی به تبعیت از گذشتگان از کلاه بهره می‌برند، منتهی نه به شکل و شمایل قدیمی، بلکه ظاهر آنها مدرن تر و امروزی تر شده است. در ادامه با نکته خرید در راهنمای خرید کلاه کپ نیز همراهمان باشید تا نکات مهمی را در اختیارتان قرار دهیم، تا بتوانید خرید موفق تری داشته باشید.

کلاه کَپ چیست؟

نام دیگر این وسیله کلاه لبه‌دار با نقاب‌دار هم می‌باشد، برخی هم‌برای تلفظ راحت تر به آن نقابی هم می‌گویند. این کلاه به دور سر چفت می‌شود و لبه یا نقاب آن مانع از تماس مستقیم نور خورشید به پوست می‌شود و نقش سایه‌بان را انجام می‌دهد. اگر اهل ورزش‌های هوازی و یا گشت و گذار روزانه هستید، خرید این مدل کلاه را به شما پیشنهاد می‌کنیم، خصوصا در فصول گرم سال. امروزه بسیاری از افرادی که در حوزه‌ی مد و فشن فعالیت دارند، از کلاه کپ استفاده می‌کنند، چون این مدل جزو پر طرفدار ترین کلاه‌ها در بین افراد محسوب می‌شوند.

اما با توجه به موارد ذکر شده ی بالا در چه موقعیت هایی می توان از کلاه کپ استفاده کرد؟ در ادامه بخوانید:

نکات مهم هنگام خرید کلاه کپ

شکل: همانطور که گفتیم امروزه کلاه های کپ در انواع و اقسام شکل ها و مدل ها تولید و به بازار عرضه شده است که برای درک این موضوع تنها کافی است سری به بازارهای محل زندگی خود که در حیطه فروش کلاه فعالیت می کنند، بزنید. منتها شما باید همیشه به هنگام خرید کلاه‌کپ این نکته را در نظر داشته باشید که آیا کلاه مدنظرتان با فرم و حالت صورت شما هماهنگ است یا نه! برای این منظور بایستی همچون خرید یک عینک آفتابی و یا طبی عمل کنید و شناخت خود نسبت به فرم صورتتان را نیز افزایش دهید.

جنس: از دیگر نکات مهمی که هنگام خرید کلاه‌کپ باید به آن توجه داشته باشید، جنس کلاه است. در حال حاضر این نوع از کلاه ها با جنس های مختلفی تولید می شوند که از مهمترین آنان بایستی به پلی استر، نخ، ساتن و غیره اشاره نمود. دوستان عزیز توجه داشته باشید برخی از این کلاه ها با پارچه هایی ضخیم تر تولید می شوند که در حقیقت استفاده از آن ها تنها مناسب فصول سرد سال است و خیلی مناسب انتخاب برای استفاده در فصل های گرم سال نمی باشند.

رنگ: یکی دیگر فاکتورهای مهم در خرید کلاه‌کپ، توجه به رنگ آن است. با اینکه انتخاب رنگ یک مورد کاملا سلیقه ای بوده و فقط و فقط بسته به نظر و انتخاب شما دارد، اما بد نیست بدانید که اگر رنگ کلاه انتخابی شما با رنگ پوستتان کاملا هماهنگ باشد و هیچگونه تضادی را برای چهره شما ایجاد نکند، قطعا سبب زیبایی دو چندانی صورت شما نزد دوستان و آشنایانتان خواهد شد.

قابلیت تنظیم سایز: قابلیت تنظیم سایز یک نکته مهم برای تمام کسانی است که زیاد از کلاه های کپ استفاده می کنند و در اصطلاح یک کلاه باز حرفه ای هستند! دوستان عزیز توجه داشته باشید یک کلاه کپ مناسب باید از قابلیت تنظیم سایز که توسط یک بند نواری در قسمت پشتی کلاه تعبیه شده است، برخوردار باشد تا در صورت نیاز شما بتوانید اندازه آن را کوچک و یا بزرگ نمایید.

قیمت کلاه کپ: شاید باورش کمی سخت باشد اما قیمت کلاه کپ می تواند از چند ده هزار تومان آغاز و تا چند میلیون تومان نیز ادامه پیدا کند! از آنجایی که کلاه های کپ یکی از پرطرفدارترین کلاه های حال حاضر دنیا هستند و به عنوان یک اکسسوری جذاب مورد استفاده افراد مختلف نیز واقع می شوند از قیمت های گوناگونی نیز برخوردار هستند که البته شما باید در این خصوص، متناسب با بودجه مالی خود عمل کنید و یک کلاه کپ دوست داشتنی و جذاب را برای خود و یا دیگر دوستانتان خریداری نمایید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید کلاه کپ گفته شد، می توانید کلاه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کلاه کپ ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کلاه لوگوی گلدوزی شده تریفویل را بر روی تاج خود به همراه دارد. طرح سه رنگ لوگو شما را به عنوان یک طرفدار واقعی معرفی خواهد کرد. این کلاه با کیفیت از جنس پلاستیک و پنبه است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

احساس نرمی و لطافت را به همراه پوشش در مقابل اشعه UV به ارمغان می آورد. این کلاه با آرم دوزی لوگو بر روی تاج به همراه لوگوی سه خط بر روی لبه خود، ظاهری چشم نواز ایجاد می کند. با طرحی جدید و بی نظیر کیفیت در سطح بالای جهانی را لمس کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کلاه خوش رنگ با کیفیت بسیار بالا با لوگو بر روی یک سمت خود مزین شده است. این کلاه براحتی بر روی سر شما قرار گرفته و از سر شما در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه آفتابگیر تاکتیکی بونی NDH20 NITECORE با پارچه هوشمند خشک یک طرفه جهت ، ماجراجویی ، گردش ، سفر ، کمپینگ ، آفرود و پیاده روی مورد استفاده قرار میگیرد.کلاه آفتابگیر فوق حرفه ای که از تکنولوژی نانو برخوردار میباشد،NDH20 یک تجربه فوق العاده حرفه ای از یک ساختار دو لایه از پارچه ONE WAY که با فشار هوشمند ضده آب،ضده تعریق،ضده باکتری،ضده روغن ،ضده رطوبت،و ضده تغیرر شکل میباشد NDH10 استایل شمارا بی نظیر کنید با نوار پشت کلاه همچنین سایز دور سر خود را تنظیم و به استایل نهایی خود الهام دهید تمام این امکانات و تکنولوژی نانو این کاپ بابت متمایز بودن از تمامی بونی های موجود در بازار میباشد. NDH20 جیب مخفی در زیر تاج برای ایمن سازی اسناد ، پول نقد یا نقشه را در خود جای داده است " NDH20 عرق را از کلاه دور نگه می دارد ، هیچ گونه رشد یا بو باکتریایی ندارد و دیگر هیچ گونه علائم عرق وجود ندارد.به همراه این بونی تاکتیکال حرفه ای باشید. نایتکر ایرانی

- بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این برند بزرگ کلاه در سال 1895 در فیلادلفیا (پیتسبورگ) توسط کاسل گورین Cassel Goorin بنیان گذاری شد. وی با دیدن تقاضای مردم و علاقه زیادی که به کلاه های با کیفیت داشت، تصمیم گرفت برند و کمپانی خودش را بنیان گذاری کند. بلافاصله کاسل بعد شناسایی علاقه و تقاضای مردم تیمی متعهد و وفادار برای تولید انواع کلاه دور هم جمع کرد که تجلی مهارت، صداقت و پشتکار این مرد با اراده بود. کاسل گورین نام برند تجاری خود را SHAPIRA and CO - GOORIN نام گذاری کرده بود که بعد از به ارث رسیدن این کمپانی به آلفرد و تد پسران کاسل این کمپانی را به نام GOORIN BROS (برادران گورین) تغییر نام دادند. سنگ بنای اصلی گورین که توسط کاسل گذاشته شده بود در سال 1921 راه‌اندازی شد. کلاه کپ گورین براز مدل PUCK YEAH 101-0280 Limited یکی از مدل های جدید، جذاب و پر طرفدار این کمپانی بزرگ است که به صورت محدود یا به اصطلاح، Limited تولید شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه کپ Under Armour Blitzing Adjustable قابل استفاده در تمام فصول می‌باشد. سایز این کلاه قابل تنظیم است. همچنین مناسب برای استفاده ی آقایان و بانوان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول شامل شال گردن طرح مارپیچ و ساق دست، دست بافت است. شال گردن این ست بلند است که امکان پیچیدن آن دور گردن را در طرح های مختلف امکان پذیر می سازد.برای بافت این محصول از کاموای ترک چند رنگ استفاده شده است و بافنده سعی در ارائه کاری تمیز نموده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس این شال و کلاه بسیار متفاوت است.دارای بافت اعلا و بسیار نرم و گرم میباشد.داخل کلاه تمام خز میباشد که باعث جلوگیری از نفوذ سرما به داخل سر میشود.شال این ست بلند است.این محصول به صورت اسپرت مناسب برای آقایان و بانوان میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست کلاه و شال گردن حاضر از جنس پارچه سبک برای فصل زیبای پاییز و زمستان آماده شده‌اند.طراحی منحصر به فرد، طرح جذاب هاوایی و دوخت این ست‌ها، آن‌ها را به یک گزینه بی‌نظیر تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در فصول سردسال ، خرید یک ست هم رنگ گرم و زیبا از شال گردن و کلاه بسیار مورد نیاز است. ست شال گردن و کلاه مدل فرانسوی با طراحی زیبا و بافتی ظریف حس خوشایندی را از پوشیدن به روزترین مدل فرانسوی شال و کلاه به شما منتقل می کند. جنس نخ این کار از جنس نخ درجه یک اکرلیک می باشد بافت آن درشت بافت مدل دار است. شال با پهنای مناسب نیاز های شما را از خرید شال گردن کاملا برطرف می کند.تولید این محصول با جدیدترین ماشین آلات بافندگی در کشور در طرح لوزی درشت بافت به رنگ خردلی ، متناسب با سلیقه های مختلف عرضه گردیده .شال و کلاه فری سایز و مناسب برای همه سنین بزرگسال و هر سلیقه ای می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست شال و کلاه بافت یکی از اکسسوری های محبوب آقایان و بانوان می باشد که امروزه تنوع زیادی در بازار دارد. چه هوا گرم باشد چه سرد، کلاه از شما در برابر سرما و نور خورشید حافظت می‌کند و همزمان تنوع و زیبایی در پوشش شما ایجاد خواهد کرد. کلاه بافت همچون پالتو، بوت، کیف، کفش و جوراب کاملا ضروری است و نقش مهمی را در استایل زمستانی ایفا می‌کند. برای خرید یک ست شال و کلاه بافت زمستانی مناسب، مولفه‌های زیادی وجود دارد. از توجه به شکل صورت خودتان گرفته تا جنس، شکل، طرح کلاه و میزان گرمایی که از آن متصاعد می‌شود. جنبه اولیه و مهم که شما باید برای خرید ست بافت در نظر بگیرید، فرم چهره شماست. مهم نیست که چه نوع کلاه و شالی بافتنی مد شده است و یا تا چه اندازه گران قیمت باشد، اگر با فرم صورت شما منطبق نباشد، به سختی می‌توانید احساس زیبایی کنید. دیگر مولفه ای که در خرید شال و کلاه بافت اهمیت دارد رنگ مو است. در اولین نگاه، رنگ مو به طور مشخص نقش مهمی در انتخاب کلاه بافتنی ایده آل برای شما بازی می‌کند. بنابراین، نه تنها باید به لباس و اکسسوری‌های دیگر که با کلاه بافتنی خود می‌پوشید، بلکه باید به رنگ موهایتان نیز توجه داشته باشید. در نظر داشته باشید کلاه‌ های بافتنی با رنگ‌های روشن مانند صورتی و قرمز، رنگ پوست شما را روشن می‌کند؛ درحالی که رنگ سفید، به صورت بصری، باعث می‌شود که پوست شما رنگ پریده به نظر برسد. همچنین کلاه بافتنی که انتخاب می‌کنید نباید دقیقا همان رنگی که لباس هایتان است، باشد. شما همیشه می‌توانید یکی یا دو درجه تیره یا روشن تر، و یا حتی رنگ‌های کاملا متفاوت را برای کلاه خود انتخاب کنید بنابراین، رنگ‌های سیاه و خاکستری با صورتی عالی به نظر می‌رسند، در حالی که قهوه‌ای با صورتی یا زرد ست جالبی ایجاد می‌کند. رنگ‌های سیاه و سفید، جفت‌های متنوعی را با یکدیگر ترکیب می‌کنند و هر دوی آن‌ها همچنین می‌توانند به راحتی با هر رنگ روشن دیگری هماهنگ شوند. این ست شال و کلاه تارتن بوسیله نخ هایی با ضخامت نسبتا زیاد که به بافت نیز معروف هستند تولید شده که همین امر موجب گرم ماندن شما می شود. از طرفی این محصول تولید شده توسط برند معروف تارتن است که همین موضوع تضمین کننده کیفیت لباس است چراکه نه تنها این محصول بلکه تمامی تولیدات این برند از کیفیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست شال و کلاه بافت یکی از اکسسوری های محبوب آقایان و بانوان می باشد که امروزه تنوع زیادی در بازار دارد. چه هوا گرم باشد چه سرد، کلاه از شما در برابر سرما و نور خورشید حافظت می‌کند و همزمان تنوع و زیبایی در پوشش شما ایجاد خواهد کرد. کلاه بافت همچون پالتو، بوت، کیف، کفش و جوراب کاملا ضروری است و نقش مهمی را در استایل زمستانی ایفا می‌کند.

برای خرید یک ست شال و کلاه بافت زمستانی مناسب، مولفه‌های زیادی وجود دارد. از توجه به شکل صورت خودتان گرفته تا جنس، شکل، طرح کلاه و میزان گرمایی که از آن متصاعد می‌شود. جنبه اولیه و مهم که شما باید برای خرید ست بافت در نظر بگیرید، فرم چهره شماست. مهم نیست که چه نوع کلاه و شالی بافتنی مد شده است و یا تا چه اندازه گران قیمت باشد، اگر با فرم صورت شما منطبق نباشد، به سختی می‌توانید احساس زیبایی کنید. دیگر مولفه ای که در خرید شال و کلاه بافت اهمیت دارد رنگ مو است. در اولین نگاه، رنگ مو به طور مشخص نقش مهمی در انتخاب کلاه بافتنی ایده آل برای شما بازی می‌کند. بنابراین، نه تنها باید به لباس و اکسسوری‌های دیگر که با کلاه بافتنی خود می‌پوشید، بلکه باید به رنگ موهایتان نیز توجه داشته باشید. در نظر داشته باشید کلاه‌ های بافتنی با رنگ‌های روشن مانند صورتی و قرمز، رنگ پوست شما را روشن می‌کند؛ درحالی که رنگ سفید، به صورت بصری، باعث می‌شود که پوست شما رنگ پریده به نظر برسد. همچنین کلاه بافتنی که انتخاب می‌کنید نباید دقیقا همان رنگی که لباس هایتان است، باشد. شما همیشه می‌توانید یکی یا دو درجه تیره یا روشن تر، و یا حتی رنگ‌های کاملا متفاوت را برای کلاه خود انتخاب کنید بنابراین، رنگ‌های سیاه و خاکستری با صورتی عالی به نظر می‌رسند، در حالی که قهوه‌ای با صورتی یا زرد ست جالبی ایجاد می‌کند. رنگ‌های سیاه و سفید، جفت‌های متنوعی را با یکدیگر ترکیب می‌کنند و هر دوی آن‌ها همچنین می‌توانند به راحتی با هر رنگ روشن دیگری هماهنگ شوند. این ست شال و کلاه تارتن بوسیله نخ هایی با ضخامت نسبتا زیاد که به بافت نیز معروف هستند تولید شده که همین امر موجب گرم ماندن شما می شود. از طرفی این محصول تولید شده توسط برند معروف تارتن است که همین موضوع تضمین کننده کیفیت لباس است چراکه نه تنها این محصول بلکه تمامی تولیدات این برند از کیفیت بالایی برخوردار است. بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با آغاز فصل سرما زمان استفاده از لباس ها و اکسسوری های زمستانی فرا میرسد. ست شال و کلاه نیز از جمله لباس های زمستانی است که اگر به درستی انتخاب و ست شود در عین حال که می تواند سبب تفاوت در استایل شما باشد به خوبی از سر و گردن شما نیز در برابر سرما محافظت میکند. همانطور که میدانید علت بسیاری از بیماری های این فصل همچون سرماخوردگی، برخورد هوای سرد با سر و گردن افراد است که برای مراقبت از خود استفاده از شال و کلاه و دستکش بسیار موثر است. البته این نکته را در نظر داشته باشید که شال و کلاهی که برای استفاده انتخاب می کنید حتما باید کیفیت بالایی داشته باشد تا در عین زیبایی به خوبی از شما مراقبت کند. الیاف بافت از نخ های ضخیمی تولید می شود که به دلیل داشتن تراکم بالا به خوبی از سر و گردن شما در برابر نفوذ هوای سرد و خروج گرمای بدن جلوگیری میکند. از طرفی این ست شال و کلاه و دستکش تولید برند تارتن است که یکی از با سابقه ترین برند های ایرانی تولید کننده اکسسوری زمستانی محسوب می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست شال و کلاه و دستکش بافت یکی از اکسسوری های محبوب آقایان و بانوان می باشد که امروزه تنوع زیادی در بازار دارد. چه هوا گرم باشد چه سرد، کلاه از شما در برابر سرما و نور خورشید حافظت می‌کند و همزمان تنوع و زیبایی در پوشش شما ایجاد خواهد کرد. کلاه بافت همچون پالتو، بوت، کیف، کفش و جوراب کاملا ضروری است و نقش مهمی را در استایل زمستانی ایفا می‌کند. فصل زمستان همیشه یادآور روزهای زیبای برفی است، روزهایی که با همه سرمایش، لذت بخش است اما این روز ها همیشه به همراه لباس ها و اکسسوری های مخصوص به خود شناخته می شوند. ست شال و کلاه و دستکش از جمله اکسسوری های زمستانی است که با داشتن طرح و رنگ بندی متنوع ضمن گرم نگه داشتن سر و گردن، استایل جذابی را نیز برای شما ایجاد میکند. استایلی که با آن می توانید تفاوت را احساس نمایید. برای خرید یک ست شال و کلاه بافت زمستانی مناسب، مولفه‌های زیادی وجود دارد. از توجه به شکل صورت خودتان گرفته تا جنس، شکل، طرح کلاه و میزان گرمایی که از آن متصاعد می‌شود. جنبه اولیه و مهم که شما باید برای خرید ست بافت در نظر بگیرید، فرم چهره شماست. مهم نیست که چه نوع کلاه و شالی بافتنی مد شده است و یا تا چه اندازه گران قیمت باشد، اگر با فرم صورت شما منطبق نباشد، به سختی می‌توانید احساس زیبایی کنید. همانطور که اشاره کردیم این ست شال و کلاه از گرم ترین پوشش های زمستانی به شمار می رود چراکه به سبب نوع بافت و الیاف بکار رفته در آن ها به خوبی گرمای بدن را حفظ کرده و از نفوذ سرما به بهترین شکل جلوگیر میکند. در واقع استفاده از نخ هایی که ضخامتی چندبرابر نسبت به حالت عادی دارند موجب تولید شال و کلاهی به شدت گرم شده است. از طرفی علت بسیاری از بیماری های این فصل همچون سرماخوردگی، برخورد هوای سرد با سر و گردن افراد است که برای مراقبت از خود استفاده از شال و کلاه و دستکش بسیار موثر است. البته این نکته را در نظر داشته باشید که شال و کلاهی که برای استفاده انتخاب می کنید حتما باید کیفیت بالایی داشته باشد تا در عین زیبایی به خوبی از شما مراقبت کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در فصول سردسال ، خرید یک ست هم رنگ گرم و زیبا از شال گردن و کلاه بسیار مورد نیاز است. ست شال گردن و کلاه مدل فرانسوی با طراحی زیبا و رنگ های شاد و متنوع و بافتی لطیف حس خوشایندی را از پوشیدن به روزترین مدل شال و کلاه به شما منتقل می کند.این محصول توسط جدیدترین ماشین آلات بافندگی در کشور تولید شده و جنس نخ این کار از جنس کاموا درجه یک اکریلیک و مدل فرانسوی و بافت آن طرح دار است. شال با پهنای مناسب نیاز های شما را از خرید شال گردن کاملا برطرف می کند.این ست به رنگ های مختلف عرضه گردیده است.اندازه شال و کلاه فری سایز است که مناسب برای همه سنین می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پارچه‌ی استفاده شده در این محصول 100% کتان مرغوب بوده و سبکی و قابلیت تنظیم اندازه دور سر توسط سگک، کیفیت دوخت مناسب از ویژگی‌های این محصول است. کالا ساخت کشور چین بوده و در شش تنوع رنگی برای شما ارائه گردیده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس این نوع کلاه نقابدار به گونه‌ای است که بیشتر قابلیت استفاده در فصل گرم را دارد. بخش‌های توری درنظر گرفته شده در طرفین و پشت سر، موجب تهویه هوا و در نتیجه ایجاد حس خنکی در شخص می‌گردد. سبکی و قابلیت تنظیم اندازه دور سر توسط چسب، کیفیت دوخت و پارچه‌ی بسیار مناسب از ویژگی‌های این محصول است. همچنین لایه شب‌رنگی که در اطراف کلاه تعبیه شده است بر جذابیت ظاهری آن افزوده است. کالا ساخت چین بوده و در نه تنوع رنگی برای شما ارائه گردیده است. همچنین لازم به ذکر است این کلاه مناسب برای ابعاد دور سر 54 الی 58 سانتیمتر می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه کپ بیسبالی، با کیفیت بالا، مناسب برای آقایان و خانم ها می باشد. از ویژگی های شاخص این مدل می توان به دوخت و رنگ و فرم زیبای آن روی سر آن اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه بیسبالی پشت تور ، با کیفیت بالا، مناسب برای آقایان و خانمها می باشد. از ویژگی های شاخص این مدل میتوان به طرح و فرم زیبای آن روی سر آن اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس این نوع کلاه نقابدار کتان بوده و قابلیت استفاده در چهار فصل را دارد. سبکی و قابلیت تنظیم اندازه دور سر توسط سگک، کیفیت دوخت مناسب از ویژگی‌های این محصول بوده و استفاده از نشان گلدوزی شده در جلوی کلاه بر زیبایی آن افزوده است. محصول مناسب برای دور سر 56 الی 61 سانتیمتر بوده و طول نقاب آن 7 سانتیمتر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس این نوع کلاه نقابدار کتان بوده و قابلیت استفاده در چهار فصل را دارد. سبکی و قابلیت تنظیم اندازه دور سر توسط سگک، کیفیت دوخت مناسب از ویژگی‌های این محصول بوده و استفاده از نشان گلدوزی شده در جلوی کلاه بر زیبایی آن افزوده است. محصول مناسب برای دور سر 56 الی 61 سانتیمتر بوده و طول نقاب آن 7 سانتیمتر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه کپ ساده مدل و نوعی از کلاه است که بسیار ساده طراحی و تولید شد. کلاه کپ کد V-FLAMING کلاه کپی است که با کیفیت ساخته می شود. جنس رویه این کلاه مخملی و توری است. قسمت دور و پشت سر از توری تولید می شود تا تبادل هوا زیر کلاه بهتر شود. برای این کلاه امکان تنظیم برای سر آن برای دور سر شما وجود دارد. نقاب این کلاه حدود 8 سانتیمتر طول دارد. از این کلاه می توانید برای استفاده روزانه، ورزش های مختلف و برای محافظت از پوست صورت در برابر آفتاب استفاده کنید. کلاه های نقاب دار مدل های مختلفی دارند که از آن ها در موارد و اماکن مختلف استفاده می کنند. نوعی از آن که بسیار معروف و پرطرفدار است، مدل کپ نام دارد. این نوع کلاه محدودبت مصرفی برای بزرگسال و کم سن و سال یا پیر و جوان ندارد. ار این کلاه ها برای استفاده روزانه، آفتابگیر، ورزش و ... استفاده میکنند. کلاه کپ را با عناوین گپ یا کلاه آفتاب گیر هم می شناسند. البته برخی از مدل های این کلاه دارای طرح هایی است که بیشتر مورد پسند قشر جوان است. اما گونه های ساده آن کاربرد و طرفداران بیشتری دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه کپ مدل ایران با دوختی بسیار محکم و دوام پارچه بالا مناسب برای ورزش و فعالیت های سنگین روزمره است و حالت خود را با استفاده مداوم از دست نمیدهد.این محصول سگک تنظیم سایز فلزی نیز دارد.پارچه استفاده شده برای تولید این محصول از جنس پلی استر براق برای حفظ ثبات رنگ بیشتر و گردش هوای بهتر و طول عمر بیشتر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاهی ساده در عین حال زیبا و خوش فرم بر روی سر از جنس میکرو که برای ست کردن با هر لباسی مناسب است. در 10 رنگ بسیار متنوع و خاص که با هر استایلی جذاب خواهد بود. همچنین با دارا بودن بند قابل تنظیم کمربندی، هم برای آقایان و هم خانم ها قابل استفاده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کلاه زیبا با طراحی منحصر به فرد خود از جنس نی، علاوه بر اینکه دارای لبه عریضی است که پوست شما را از تابش اشعه آفتاب کاملا مصون می دارد، دارای سایز قابل تنظیم از طریق بند پارچه ای تعبیه شده می باشد. همچنین می توانید گره این بند پارچه ای زیبا را به سلیقه خود به صورت پاپیونی یا ساده بزنید. شما می توانید الیاف طبیعی کلاه را کمی هم مرطوب کنید تا مثل کولری طبیعی عمل کرده، سایه ای خنک را در گرمای تابستان برای شما به وجود آورد. توجه داشته باشید که نظر به دست ساز بودن، هر محصول منحصر به فرد بوده و در نتیجه ابعاد و شکل آن دارای تلورانس می باشد. برند اکوسبدکو اولین برند بافته های گیاهی در ایران است که در زمینه طراحی و تولید محصولات حصیری مدرن و کاربردی فعالیت می کند.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل