نکات مهم و راهنمای خرید نیم ست زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید نیم ست زنانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

با توجه به گران شدن زیورآلات طلا دیگر خیلی صرف نمی کند تا افراد برای هدیه دادن به زنان و دختران مورد علاقه خود در مناسبت های گوناگون به دنبال خرید آن باشند و به همین خاطر از ست، نیم ست نقره و … برای این منظور استفاده می کنند که همچون طلا با ارزش و از جذابیت های ظاهری قابل توجهی نیز برخوردار می باشد. پس در ادامه با نکات مهم و راهنمای خرید نیم ست زنانه همراهمان باشد تا اطلاعات مفیدی در این زمنیه بدست آورید.

نکات مهم هنگام خرید نیم ست

توجه به کیفیت: مثل تمام محصولاتی که از جنس طلا و یا نقره اصل ساخته شده اند، در خصوص خرید نیم ست های بدل نیز باید این نکته را متذکر شویم که حتما در هنگام انتخاب و خرید ست مورد نظرتان به کیفیت اصلی آن توجه داشته باشید.

هماهنگی نیم ست با تیپ و استایل شما: با توجه به اینکه امروزه خرید یک نیم ست‌ها خیلی هم از قیمت پایین و ناچیزی برخوردار نیست، پیشنهاد می کنیم همیشه به هنگام خرید چنین نیم ست هایی به نوع تیپ و استایل خود نیز توجه کنید؛ مثلا چنانچه به دنبال خرید یک نیم ست زیورآلاتی رسمی هستید، حتما به سراغ مدل های کلاسیک بروید و چنانچه قصد شرکت در دورهمی های دوستانه و یا مهمانی های خودمانی را دارید به دنبال خرید نیم ستی باشید که از مدل هایی فانتزی و ساده برخوردار است.

قفل نیم ست: نکته کاملا مهم و قابل توجهی که حتما باید به آن توجه داشته باشید، سالم و ایمن بودن قفل ست، نیم ست، گردنبند، دستبند و سایر زیورآلاتی است که بر روی محصول شما تعبیه شده است. امروزه تولید کنندگان زیورآلات طلا و نقره و حتی بدلیجات از قفل های مختلفی برای محصولات خود استفاده می کنند که شایع ترین و محبوب ترین آنان، قفل هایی تحت عنوان قفل خرچنگی هستند.

در ادامه بخوانید: خرید نیم ست زنانه

میزان استحکام محصول: مورد بعدی دیگری که لازم است در هنگام خرید نیم ست ها حتما به آن توجه داشته باشید، میزان کیفیت و دوام و در یک کلام، استحکام محصول مورد نظرتان است. یادتان باشد در هنگام خرید نیم ست ها حتما از اتصال درست و محکم سنگ ها بر روی سطح محصول اطمینان حاصل کنید و از خرید نیم ست هایی که سنگ های رویین آن بواسطه چسب به یکدیگر چسبیده شده اند، خودداری کنید؛ زیرا در گذر زمان و استفاده های طولانی مدت و تعریق جسمانی شما، این سنگ ها به مرور از نیم ست شما جدا خواهند شد.

هارمونی با نوع چهره و رنگ پوست: هارمونی نیم ست با نوع چهره و رنگ پوست شما نیز از دیگر نکات حائز اهمیتی است که توصیه می کنیم به سادگی از کنار آن عبور نکنید! افرادی که دارای صورت های گرد هستند، بهتر است از نیم ست های بلند استفاده کنند و کسانی هم که دارای صورت های کشیده می باشند، بهتر است از نیم ست های کوتاه استفاده کنند. سفید پوست ها همیشه درصدد خرید نیم ست های سفید و یا نقره بروند و تیره پوستان نیز همیشه به فکر خرید زیورآلاتی به رنگ طلایی باشند.

قیمت نیم ست: عوامل مختلفی بر روی قیمت نیم ست تاثیر می گذارد که از جمله آن می توان به وزن نیم ست، جواهرات به کار رفته در ساخت، نوع فرآیند ساخت (اُجرت سازنده) و همچنین فروشگاهی که از آن قصد خرید کرده اید، بستگی دارد. فراموش نکنید شرط اول رسیدن به یک نیم ست اصل و اورجینال، خرید از یک فروشگاه معتبر می باشد.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید نیم ست زنانه گفته شد، می توانید نیم ست زنانه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه نیم ست زنانه با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست زنانه کوبیک مدل QP-6403 این سرویس یکی از خیره کننده ترین زیورالات تهیه شده با کریستال های درخشان سواروسکی است .سایز انگشتر: 7 به قطر داخلی 1.7 سانتیمتر یا 17 میلیمتر بوده و برای دور انگشت .6 سانتیمتر مناسب است اجزای ست شامل گردنبند ، انگشتر ، گوشواره بوده که به رنگ آبی موجود می باشد. جنس محصول از برنج است و روکش آن آب طلا می باشد ..جعبه محصول، از نوع جعبه بسیار لاکچری جواهرات و به صورت کشویی می باشد که با فولدری همرنگ کاور شده است. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به شناسنامه محصول در بخش آلبوم عکس مراجعه فرمایید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فیروزه(پیروزه) سنگ گران‌قیمت، خوش رنگ و سرشار از خواص درمانی که بیشتر در معادن نیشابور کشف و بهره برداری می شود. زیبایی و خواص درمانی این سنگ ایرانی با ظرافت تمام در کنار سمبل ماه تولد قطعاً بهترین انتخاب برای هدیه را رقم می‌زند. سمبل ماه مرداد شیر است.محصولات دستساز آلتین هنر، حس و انرژی بی نظیر هنر ایرانی را در ست کامل فیروزه ماه مرداد خلاصه کرده است. درخشش ورق طلای طرح شیر در وسط گردنبند شما با ماه سمبل مرداد روی دستبند، گوشواره و انگشتر سنگ خوش رنگ فیروزه، همیشه مثل مشعل آتش در حال شعله‌ور شدن است. گردنبند، دستبند ، گوشواره و انگشتر این مجموعه که به عنوان ست کامل تعریف شده اند به علت انرژی درمانی سنگ فیروزه مناسب استفاده روزمره است و با هر نوع لباس و رنگ و پارچه ای بر تن شما می‌نشیند. جنس بسیار زیبای مورد استفاده در محصولات آلتین هنر درخشش را به شما هدیه می دهد. گردنبند این مجموعه با قفل بسیار ظریف آن به خوبی به هم می چسبند. انگشتر و دستبند این مجموعه نیز می تواند به سایز های مختلف تبدیل شده و به خوبی روی انگشتان ظریف شما بنشیند. کیفیت مناسب و جزئیات محسور کننده این محصول می تواند شما را منحصر به فرد به نمایش بگذارد. ما برای زیبایی شما ارزش قائلیم و اعتقاد داریم که زیبایی حق شماست. تنها طلای استفاده شده در این محصول ، سمبل مرداد می باشد که از جنس ورق نازک طلای 24 عیار به ضخامت 5 میکرون بر روی لایه ای پلیمری قرار گرفته شده و رویه آن را پوشش رزینی پوشانده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولات دستساز آلتین هنر، حس و انرژی بی نظیر هنر ایرانی را در ست کامل اونیکس ماه اسفند خلاصه کرده است. درخشش ورق طلای طرح ماهی در وسط گردنبند شما با ماه سمبل اسفند روی دستبند، گوشواره و انگشتر سنگ زیبای اونیکس، می تواند هر چشمی را خیره کند. گردنبند، دستبند ، گوشواره و انگشتر این مجموعه که به عنوان ست کامل تعریف شده اند به علت انرژی درمانی سنگ اونیکس مناسب استفاده روزمره و مجلسی است که به خاطر رنگ مشکی آن با هر نوع لباس و رنگ و پارچه ای بر تن شما می‌نشیند. سنگ اونیکس سیاه، سنگی گران‌قیمت، زیبا و خوش فرم است که در کشورهای برزیل، کالیفرنیا، هند و اروگوئه فراوان یافت میشود. خواص درمانی این سنگ با عنوان مبارز قدرتمند به شما کمک میکند تا الگوهای ذهنی منفی ناشی از نگرانی های شدید و احساسات سمی و ترس متوقف شوند. سمبل ماه اسفند حیوان ماهی است و عنصر وجودشان آب . همچنین بنفشه و لی لی ، گل محبوبشان است و روز پنجشنبه روز مبارکشان . تنها طلای استفاده شده در این محصول ، سمبل اسفند می باشد که از جنس ورق نازک طلای 24 عیار به ضخامت 5 میکرون بر روی لایه ای پلیمری قرار گرفته شده و رویه آن را پوشش رزینی پوشانده است. کیفیت مناسب و جزئیات محسور کننده این محصول می تواند شما را منحصر به فرد به نمایش بگذارد. ما برای زیبایی شما ارزش قائلیم و اعتقاد داریم که زیبایی حق شماست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یک هدیه تمام عیار و بسیار دلنشین برای همسر یا مادر یا دوستتان هستید، آلتین هنر این محصول را به شما پیشنهاد میدهد. گردنبند، دستبند، گوشواره و انگشتر این مجموعه که به عنوان ست کامل تعریف شده اند به علت ترکیب منحصر بفرد سنگ و طلا چشم هر بیننده ای را می نوازد و با هر نوع لباس و رنگ و پارچه ای بر تن شما می‌نشیند. پلاک سنگی گردنبد، دستبند، انگشتر و گوشواره این مجموعه، ترکیبی است از سه پروانه روکش طلا با سنگ های ریز صورتی رنگ که چنین ترکیبی این محصول را منحصر بفرد کرده است. گردنبند با قفل بسیار ظریف آن به خوبی به هم می چسبند. انگشتر و دستبند این مجموعه نیز می تواند به سایز های مختلف تبدیل شده و به خوبی روی انگشتان ظریف شما بنشیند. ما برای زیبایی شما ارزش قائلیم و اعتقاد داریم که زیبایی حق شماست. تنها طلای استفاده شده در این محصول ، طرح سه پروانه می باشد که از جنس ورق نازک طلای 24 عیار به ضخامت 5 میکرون بر روی لایه ای پلیمری قرار گرفته شده و رویه آن را پوشش رزینی پوشانده است رکاب انگشتر این مجموعه نیز از جنس برنز می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیورآلات طرح طلا این روزها محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده اند. نیم ست «شهر شیک طرح دانه اناری مدل S613» یک از این زیور آلات طرح طلا سفارشی است. جنس این نیم ست از فلز استیل می باشد که بسیار مقاوم بوده و قیمت آن هم پایین است. این محصول با استفاده از تکنولوژی رنگ ثابت، به رنگ طلایی در آمده است و در زیبایی مشابه طلا، به چشم می آید. زنجیر این نیم ست از جنس استیل بوده و از نوع دیپلمات (حلقه های به هم متصل شده) بشمار می رود. آن چیزی که زیبایی این محصول را دو چندان می کند این است که محصول به شکل انار طراحی شده و نگین های سرخ روی آن تداعی کننده دانه های انار است. این طراحی به چشمگیر بودن نیم ست خیلی کمک کرده است. اگر به دنبال یک نیم ست برای استفاده روزمره می گردید این کالا مناسب است. ضمنا دستبند همین طرح با کد DKP-333695 در سایت موجود  است که می توانید به صورت ست با این کالا استفاده کنید.  

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیم‎ست روزینی مدل S23 دارای گردنبند و گوشواره می‎باشد. جنس آن از آلیاژ روی بوده و به رنگ نقره‎ای است. زنجیر این گردنبند بسیار ظریف بوده و آویز آن شامل مثلث سبز رنگ که به آن مروارید زیبایی متصل است، تشکیل شده. وزن زنجیر 8 گرم بوده و آویز آن 12 گرم است. همچنین گوشواره، که همانند آویز گردنبند است، 10 گرم وزن دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست دریم کچر مناسب برای ست کردن با لباس های همرگ خود میباشد و به شما زیبایی خاصی میبخشد. تاریخچه این وسیله به افسانه هایی از سرخپوستان بر می گردد. در باور سرخپوستان هوا آکنده از رویا و کابوس است! بنا به این باور با آویختن این دست ساخته، رویاهای خوب از داخل سوراخ مرکزی عبور کرده و از طریق پرهای متصل به آن به فرد خوابیده می‌رسند اما کابوس‌ها در تارهای آن به‌دام افتاده و با طلوع خورشید نابود می شوند. در مورد دریم کچر افسانه ای است که گفته می شود که برآورده شدن آرزوهای دست یافتنی را تسریع می کند. انتخاب این وسیله ی با کیفیت و با استحکام کافی در عین حال می تواند زینت بخش اتاق خواب و محصول تزیینی شخصی می باشد.نکات نگهداری:با توجه به ظرافت محصول بهتر است برای گردگنیم یری آن از یک سشوار دستی استفاده شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از زیرمجموعه زیورآلات و اکسسوری برند ثبت شده باراج من است که از پلاک برنزی درجه یک و زنجیر و مهره و آویز های برنز ساخته شده است.همچنین زنجیر این گردنبند از جنس آلیاژ ( زرد قلم ) و دارای قفل برنزی میباشد. قابل توجه اینکه این گردنبند کاملا دست ساز بوده و در بسته بندی اورجینال و اصلی برند باراج من (به همراه بارکد و هولوگرام ) عرضه میشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با توجه به تولید داخلی این محصولات، دامنه‌ی تنوع طرح که یکی از مهمترین امتیازهای محصولات زینتی است، گسترده بوده و برای سلیقه‌های مختلف و رده‌های سنی گوناگون در دسترس بانوان عزیز ایرانی قرار گرفته است. ازسویی وزن کم این محصولات به لاله‌ی گوش فشار نیاورده و آسیبی نمی‌زند. در ضمن در این محصول به جای زنجیر از نوعی نخ ضخیم به نام گارد استفاده شده است که حتی با پوست‌های حساس نیز سازگار بوده و حساسیتی ایجاد نمی‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از زیرمجموعه زیورآلات و اکسسوری برند ثبت شده " لاچو " است که از یک عدد پلاک کشکول برنزی و زنجیر و مهره های چوبی ساخته شده است.همچنین زنجیر این گردنبند دارای قفل برنزی میباشد. قابل توجه اینکه این محصول کاملا دست ساز بوده ، توسط تولید کننده اصلی آن ساخته شده و در بسته بندی اورجینال و اصلی برند لاچو ( با هولوگرام ) عرضه میشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیم ست استیل مدل برفی است .دارای رنگ طلایی است. این محصول ضد حساسیت می باشد.این نیم ست هدیه بسیار شیک و مناسب برای عزیزانتان است. شیک ومد روز است. از استیل مرغوب ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیم ست مسی مدل «NG2071» کاملا دست‌ساز می باشد. طول دستبند این نیم ستی 22 سانتی متر و انگشتر آن فری سایز می باشد. مس برای سلامتی شامل رشد مناسب بدن، استفاده کارآمد و موثر از آهن، واکنش‌های مناسب آنزیمی و نیز بهبود سلامت بافت‌های همبند، مو و چشم است. استفاده از آن به عنوان زیورآلات برای سلامتی خانم ها بسیار موثر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیم ست زنانه استیل و زنجیر با پلاک چشم نظر قلبی با قفل تی کد CART_BG_009_1 ، از جنس استیل با کیفیت می‌باشد. که شامل یک زنجیر ظریف و یک جفت گوشواره است. این گردنبند طرح کارتیه دارد و رنگ آن طلایی است و مخصوص افراد خوش سلیقه طراحی شده و ابعادی مناسب دارد.در جلوی گردنبند یک عدد قفل محکم مدل تی بسیار زیبا و پلاک چشم نظر قلبی از جنس صدف به سایز 1 سانتیمتر متصل شده است. هر گوشواره دارای یک صدف چشمنظر قلبی به ابعاد 1 سانتیمتر می باشد که دارای قفل حلقه ای است.طول کلی گردنبند 45 سانتیمتر و طول گوشواره 5/5 سانتیمتر میباشد. منظور از طرح کارتیه، همان کنار هم قرار گرفتن قطعه‌های زنجیر شکل، روی گردنبند است که دارای ضخامت بسیار محکم و بادوام 2 میلیمتر و عرض 18 میلیمتراست. این کالا با استفاده به مرور زمان، و با مواد شوینده تغییر رنگ ندارد. گوشه‌های گردنبند و گوشواره کاملا گرد و صیقلی شده و به لباس و سایر اجسام گیر نمی‌کند. گالری میکا قبل از ارسال، عملکرد قفل و کیفیت محصول را توسط تیم کنترل کیفی مورد بازبینی قرار می‌ دهد تا از کیفیت محصول اطمینان داشته باشید. این محصول را در بسته‌بندی بسیار زیبا که در تصاویر محصول نشان داده شده و با نشان گالری میکا روی جعبه دریافت می‌کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیم ست روزینی مدل S22 از جنس آلیاژ روی بوده، و به رنگ نقره‎ای است، و به شکل قلب، که با مروارید پر شده، طراحی شده است. این نیم ست شامل گردنبند، گوشواره و انگشتر می‎باشد. وزن گوشواره 8.7 گرم، انگشتر، 12 گرم و گردنبند 32 گرم می‎باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از زیرمجموعه زیورآلات و اکسسوری برند ثبت شده " لاچو " است که از یک عدد گردنبند اناری و زنجیر برنزی و مهره های سنگ و کریستال به همراه یک عدد دستبند و یک جفت گوشواره انار فیمویی ساخته شده است.همچنین زنجیر این گردنبند دارای قفل برنزی میباشد. قابل توجه اینکه این محصول کاملا دست ساز بوده , توسط تولید کننده اصلی ساخته شده و در بسته بندی برند لاچو ( با هولوگرام ) عرضه میشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیم ست زنانه لاچو طرح انار کد A-N7 از زیرمجموعه زیورآلات و اکسسوری برند ثبت شده " لاچو " است که از یک عدد پلاک کشکول برنزی و زنجیر و دانه های کریستالی اناری به همراه یک عدد انار فیمویی قابل شستشو ساخته شده است.همچنین زنجیر این گردنبند دارای قفل برنزی میباشد. قابل توجه اینکه این محصول کاملا دست ساز بوده و در بسته بندی اورجینال و اصلی برند لاچو ( با هولوگرام ) عرضه میشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نیم ست رنگ ثابت و در برابر آب مقاوم است. جنس پلاک و زنجیر و گوشواره استیل و ضد حساسیت است. طول زنجیر 45 سانتی متر است. این نیم ست دارای یک زنجیر ظریف با یک پلاک و یک جفت گوشواره با طراحی خاص و زیبا است که به سادگی می تواند تکمیل کننده ی یک استایل زیبا و برازنده ی زنانه باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیم ست چوبی کد S1.1 مشخصات محصول ( گردنبند : طول حدودا 4 سانتیمتر ، عرض حدودا 3.5 سانتیمتر ، ارتفاع حدودا 1.5 سانتیمتر ، رنگ بند قرمز ، وزن خالص 7.4 گرم ) ( گوشواره : طول حدودا 2.5 سانتیمتر ، عرض حدودا 2 سانتیمتر ، ارتفاع حدودا 1 سانتیمتر ، وزن خالص 3.5 گرم ) ساخته شده تماماً با دست و استفاده شده از مرغوب ترین چوب می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیمست برند کلیو بسیار طرح شاد و زنده ای دارد.ابکاری چند لایه و استفاده از فلز پالادیوم این تضمین را میدهد تغییر رنگ نمی‌دهد و حساسیت زا نمی باشد.حک شدن برند کلیو در انتهای زنجیر این تضمین را میدهد کالای اصل خریداری میکنید.طول زنجیر 44سانتیمتر می‌باشد.ابعاد پلاک 3.5در 3.5سانتیمتر و ابعاد گوشواره 2در 2سانتیمتر.رنگ فلز طلایی میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طول زنجیر این نیم ست 45 سانتی متر است. نگین های مخراجکاری شده این نیم ست از جنس کوبیک زیرکونیاست و آبکاری طلا بر روی مس شرایط مطلوبی برای ضد حساسیت بودن این نیم ست به وجود آورده است. همانطور که در عکس محصول مشاهده کردید، این نیم ست بسیار ظریف و ساده است و گزینه مناسبی برای مهمانی های رسمی و حتی دوستانه محسوب می شود. با این نیم ست سلیقه زیبای خود را به همه نشان دهید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیم ست زنانه ژوپینگ از جمله زیورآلات زنانه فروشگاه زودیکاست. طول زنجیر این نیم ست 45 سانتی متر است. نگین های مخراجکاری شده این نیم ست از جنس کوبیک زیرکونیاست و آبکاری طلا بر روی مس شرایط مطلوبی برای ضد حساسیت بودن این نیم ست به وجود آورده است. همانطور که در عکس محصول مشاهده کردید، این نیم ست بسیار ظریف و گزینه مناسبی برای مهمانی های رسمی و حتی دوستانه محسوب می شود. با این نیم ست سلیقه زیبای خود را به همه نشان دهید. هنوز برای انتخاب تردید دارید؟ محصولات زودیکا را مشاهده کنید و اگر در ارتباط با مشخصات محصول به مشکلی برخوردید، حتما نظر و سؤالات خودتان را در پایین صفحه به اشتراک بگذارید. ما صمیمانه پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ژوپینگ برندی معتبر و مطرح و جز 10 برند برتر دنیای زیورآلات و اکسسوری میباشد . تمامی محصولات این برند طرح طلا و آبکاری طلا میباشند . در نتیجه از کیفیت بالایی برخوردار میباشند . همچنین مناسب افرادیست که حساسیت پوستی دارند .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیورآلات جز اکسسوری‌های پر کاربرد و محبوب بین خانم‌ها است. ست مدل کلید یکی از زیورآلاتی است که طرفداران خاص خود را دارد. این ست از جنس استیل و رنگ ثابت تهیه شده است و دارای رنگ رزگلد است.زنجیر گردنبند دارای بافت ریز بوده و به طور کلی این ست با توجه به سادگی و زیبایی می‌تواند مناسب هدیه و انتخاب بسیاری از بانوان و دختران شیک پوش باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیم ست رنگ ثابت پروانه نگین دار، با نگین هایی ظریف زیبایی منحصر به فردی را به شما هدیه می دهد. این نیم ست مورد استقبال جوانان بوده است. طول زنجیر 45 سانت است.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل