نکات مهم خرید کولر گازی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

گولر گازی، وسیله انکار نشدنی خانه های امروزی، نکات مهم خرید آن را در ادامه ببینید و بشنوید

با پیشرفت تکنولوژی در کولرهای گازی موجود در بازار علاوه بر حالت سرمایش و ایجاد هوای خنک می توان به گرمایش در این محصولات و استفاده در فصول سرد سال اشاره کرد. وجود این ویژگی در اسپیلت های دو منظوره یک امتیاز محسوب شده و کارایی و عملکرد بهتری را نشان می‌دهند. کولرهای گازی در حالت گرمایشی درست مانند حالت سرمایشی با به گردش در آوردن گاز فریون گرما را به بیرون منتقل می‌کنند. عملکرد این دستگاه پرکاربرد به این نحو است که در تابستان های گرم هوای داخل را به بیرون منتقل کرده و باعث خنک شدن هوای محیط می شوند. اما در فصول سرد که از حالت گرمایش استفاده می شود و جریان گاز به حالت معکوس عمل می کند. هوا از محیط بیرون توسط لوله‌های کندانسور جذب گاز فریون می شود این گرمای جذب شده در لوله های اواپراتور پنل اسپیلت را گرم کرده و باعث جریان پیدا کردن هوای گرم از روی این لوله‌ها به هوای محیط داخل می‌شود. این حالت معکوس در کولرهای گازی از حالت سرمایش به گرمایش با وجود قطعه ای به نام شیر برقی که در قسمت خارجی آن قرار دارد، حاصل می‌شود. کولرهای گازی در انواع مختلفی موجود می باشند که در ادامه مقاله راهنمای خرید کولر گازی به توضیح کامل انواع و نحوه کاراییشان می پردازیم. لطفاً با ما همراه باشید.

انواع کولر گازی

کولر گازی یک تکه یا پنجره ای

کولر های گازی پنجره ای فاقد حالت گرمایشی هستند. در این کولرها کندانسوری تعبیه شده که در انتهای یک اتاقک و به سمت بیرون می باشد. در پشت آن یک فن کندانسور وجود دارد، که هوا از طریق آن دمیده شده و به خنک کردن کندانسور کمک می کند. این کولرها به دلیل نصب راحت در قاب پنجره خیلی متداول و مورد توجه هستند و این محصول مصرف برق بسیار بیشتری از نمونه‌های دیگری داشته که هنگام خرید باید به ابعاد پنجره و کولر گازی دقت داشته باشید.

کولر گازی دو تکه یا اسپیلت

این نوع کولر گازی از دو قسمت مجزا تولید می‌شود. قسمت خارجی که بیرون از ساختمان نصب می‌شود، کندانسینگ یونیت نام دارد. کندانسینگ یونیت از کمپرسور و کندانسور تشکیل می‌شود. یونیت داخلی که قسمت تبخیر یعنی اواپراتور در آن قرار گرفته و داخل ساختمان مورد نظر قرار جای می گیرد. این دو یونیت توسط یک لوله مسی یا آلومینیومی به یکدیگر اتصال پیدا می کنند. این لوله ها از دو قطر تشکیل شده تشکیل شده اند. لوله با قطر باریکتر مایع پرفشار را از کندانسینگ یونیت به اواپراتور یونیت خارجی به یونیت داخلی انتقال می‌دهد. لوله با قطر بیشتر گاز کم فشار را به کمپرسور انتقال می دهد. این محصول دارای کنترل از راه دور می باشد.

کولر گازی پرتال

این مدل کولر گازی که با نام پرتابل یا  قابل حمل شناخته می‌شود، در ظرفیت های پائین طراحی و تولید می‌شوند. کولر گازی های پرتابل علاوه بر ریموت کنترل، دارای حالت گرمایشی می باشند. این محصول مناسب فضای کوچک و موقتی است. به دلیل اینکه تمام قسمت های مختلف کولر گازی ( کندانسور و اواپراتور و … ) در یک مجموعه کنار هم قرار گرفته اند و گرمای موتور در مواقعی که بر روی حالت سرمایشی است، از طریق لوله خرطومی تعبیه شده در پشت دستگاه به بیرون می رود. این لوله خرطومی باید از پنجره یا هر منفذ دیگری به بیرون متصل شود، تا هوا را به بیرون انتقال دهد. اگر این عمل به درستی انجام نشود، گرمای خارج شده از هوا، مجدد به فضای محیط اطراف برگشته و کار تهویه و سرمایش به درستی صورت نمی‌گیرد. در حالت استفاده از گرمایش کولر گازی های پرتابل نیازی به این خرطوم نمی باشد. زیرا گرمایش از طریق هیتر صورت گرفته، که از لحاظ هزینه مقرون به صرفه نیستند. با ادامه مقاله راهنمای خرید کولر گازی همراهمان باشید.

کولر گازی ایستاده

کولر های گازی ایستاده در دو نوع تک فاز و سه فاز، معمولی و اینورتر تولید شده و دارای دو تکه می باشند. در کولر گازی ایستاده بر خلاف نوع پرتابل امکان جابجایی و حمل و نقل وجود ندارد. پنل داخلی این دستگاه داخل فضای موجود و پنل خارجی، خارج از محیط نصب می گردد. ظرفیت در کولرهای گازی ایستاده 48000 BTU به بالا تولید شده که به همین دلیل مناسب برای فضاهای بزرگ و وسیع می باشند.

کولر گازی سقفی

کولر گازی سقفی یکی دیگر از انواع متنوع در سیستم های سرمایشی و گرمایشی می باشد، که امکان قرارگیری در سقف های کاذب را داشته و کارایی منحصر به فردی دارند. در این محصول کندانسور خارجی مانند نوع اسپیلتی در خارج از محیط قرار گرفته و پنل توسط لوله‌های مسی به کندانسور متصل شده و در سایزها و ظرفیت های متفاوت موجود می باشند. از مزایای بارز آن ها چرخش چهار جهت باد بوده که از برخورد مستقیم هوای سرد به یک نقطه جلوگیری می کنند.

کولر گازی داکتی یا کانالی

در این نوع کولر گازی یونیت داخلی درون سقف کاذب یا راهروها نصب شده و هوای خروجی توسط کانال کشی در اتاق ها و سایر نقاط مختلف ساختمان بعد از فیلترکردن و تنظیم دما درون آن ها توزیع می شود. باید توجه داشت که داکت اسپیلت فقط در نوع سرمایشی مشابه کولر گازی بوده و در گرمایشی کاملاً متفاوت عمل می کند. به این صورت که در یونیت داخلی کویل آب گرم وجود داشته و توسط آب گرم موجوداز پکیج یا موتورخانه ایجاد شده درون کویل ها حرکت کرده و با چرخش فن یونیت داخلی و برخورد هوا با سطح گرم کویل هوا نیز گرم می شود. عملاً یونیت خارجی داکت اسپیلت در فصل زمستان کارایی نداشته و خاموش می باشد. میزان ظرفیت در داخل داکت اسپیلت ها نسبت به سایر وسایل گرمایشی و سرمایشی میزان مصرف انرژی بالاتری دارند که می توان در فضاهای بزرگتر مورد استفاده قرار گیرند.

مزایا و معایب کولر گازی

مزایای استفاده از کولر گازی

معایب استفاده از کولر گازی

تکنولوژی اینورتر چیست؟

اینورتر با تغییر و تنظیم دو پارامتر مهم یعنی ولتاژ و فرکانس باعث تغییر سرعت موتور کمپرسور می‌شود. در سیستم کولر گازی های امروزی قابلیت اینورتر به کار گرفته شده است. نحوه عملکرد سیستم کولر گازی های قدیمی این گونه بود که موتور کمپرسور هنگام شروع به کار جریان الکتریکی زیادی مصرف کرده و با رسیدن موتور به دور مناسب، مصرف جریان الکتریکی اولیه حدود یک سوم کاهش پیدا می‌کرد. با رسیدن کولر گازی به دمای تنظیم شده ترموستات به طور ناگهانی فرمان خاموش شدن موتور را صادر می کند. زمانی که دما بین 1 الی 3 درجه سلسیوس بالا رود، ( این واحد در حالت گرمایش بین 1 تا 3 درجه کاهش می باشد ) موتور به صورت ناگهانی در حالت سرمایش شروع به کار مجدد می‌کند. به دلیل این که موتورهای الکتریکی در این محصول به مقدار قابل توجهی در هر بار خاموش/روشن شدن دستگاه برق مصرفی زیادی را صرف می‌کنن،د وجود تکنولوژی اینورتر در مدل‌های امروزی تر بسیار کاربردی می باشد. کولر گازی های که کمپرسورهای آن ها دارای واحدهای اینورتر جریان مستقیم ) درایو فرکانس_متغیر ) هستند، امکان کنترل سرعت راه اندازی و ادامه کار الکتروموتور را دارند. کمپرسور آهسته شروع به کار کرده و با نزدیک شدن به دمای تنظیمی سرعت آن کاهش پیدا می کند و نیازی به خاموش/روشن شدن های مکرر نیست. این عملکرد باعث صرفه جویی در میزان برق مصرفی و نهایتاً تولید عمر بیشتر در این دستگاه می شود.

نکات مهم هنگام خرید کولر گازی

نوع آب و هوا

در اولین قدم در انتخاب نوع کولر گازی آشنایی دقیق با شرایط آب و هوایی و تعیین میزان حداکثر دما در منطقه زندگی می باشد. کلاسهای T2, T1 و T3 نشانگر دامنه دمای در هر منطقه‌ای است که:

می باشد. قبل از هرگونه تصمیمی، رده بندی کلاس آب و هوای منطقه خود را بشناسید. به این نحو می توانید کولر گازی با بهترین کمپرسور را انتخاب نمائید.

ظرفیت

تمامی کولرهای گازی از هر مدل با هر امکاناتی که باشد، دارای ظرفیت‌های متغیری هستند. پس هنگام خرید به میزان ظرفیت توجه بسیار داشته باشید. توجه به ظرفیت مهم ترین مولفه در خرید این محصول است. اگر میزان ظرفیت انتخابی‌تان با نیازهای روزمره زندگیتان همخوانی نداشته باشد، به طور حتم هنگام استفاده با مشکل روبرو خواهید شد.  علاوه بر این بحث میزان مصرف انرژی هم در یک انتخاب اشتباه در جای خود قرار دارد.

یکای اندازه گیری ظرفیت در کولرهای گازی BTU است، که میزان سرمایش و گرمایش در واحد زمان می باشد. میزان ظرفیت در کولر گازی ها وابسته به عوامل مختلفی مانند مساحت، نوع فضا، آب و هوا، تعداد افراد خانواده، آفتابگیر بودن فضا، ارتفاع سقف، گردش هوا و … بستگی دارد.

تعداد یونیت داخلی

برای تعداد کولر گازی در فضای موجود به نظر یک متخصص نیاز دارید. به عنوان مثال: اگر یک کولر با ظرفیت بالا خریداری کنید و آن طور که انتظار دارید جوابگوی نیازهای تان نباشد، بعد از گذشت مدتی متوجه می شوید که دو کولر با ظرفیت پایین تر برای فضای موجود تان بهتر و کارآمدتر خواهد بود. البته عکس این موضوع ممکن است اتفاق بیفتد. پس یک بار برای مشورت گرفتن از متخصص هزینه کنید تا در دراز مدت جواب مطلوب تر و بهینه تری داشته باشید.

نوع کمپرسور

کمپرسور ها دارای انواع متفاوتی هستند، که هر کدام دارای مزایا و معایبی می باشند. هنگام خرید کولر گازی، کمپرسور محصول را مورد بررسی قرار دهید. کمپرسورها قلب تپنده در این نوع دستگاه ها محسوب می شود.

کمپرسور پیستونی: کمپرسور های پیستونی تحمل حرارت متوسط، مصرف برق و سر و صدای بسیار کمی دارند.

کمپرسور اسکرول: این کمپرسورها نسبت به نوع پیستونی تحمل حرارت بالا در قبال مصرف انرژی بیشتر و سر و صدای بالاتری دارند.

کمپرسورهای روتاری ( موشکی ): این نوع از کمپرسور ها تحمل حرارت پایین و میزان انرژی مصرفی و سر و صدای بسیار بالاتری نسبت به دو نوع بالا دارند.

با توجه به توضیحات ذکر شده در مورد انواع کمپرسورها نتیجه میگیریم که اگر در یک منطقه گرمسیری زندگی می کنید و به توان خنک کنندگی بیشتری نیاز دارید، کمپرسورهای اسکرول و پیستونی بهترین گزینه برای خریداری می باشند.  و اگر در منطقه معتدل و مرطوب از کولر گازی می خواهید بهرمند شوید، کمپرسور روتاری گزینه مناسب تری است.

میزان مصرف انرژی

در مورد میزان برق مصرفی محصول مورد نظرتان تحقیق کامل داشته باشید. همانطور که در بالا اشاره کردیم کولر گازی های پنجره ای مصرف برق بالایی دارند، که همین دلیل، علت اصلی ارزان بودن این نوع کولر گازی است.

نوع برق مصرفی از نکات مهم دیگری می‌باشد که باید بررسی شود. کولرهای گازی خانگی به برق تک فاز و برخی دیگر به سه فاز نیاز دارند. به عنوان مثال برای کولرهای پنجره ای و اسپیلت ها همان برق تک فاز کافی بوده اما برای کولر گازی ایستاده که برای استفاده در مکان های پر رفت و آمد و شلوغ طراحی شده برق سه فاز نیاز دارید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کولر گازی

قابلیت اینورتر

اما عنصر مهم دیگری که کولر گازی می‌تواند داشته باشد، قابلیت اینورتر است. کمپرسورهای که این قابلیت را دارند، به دلیل بهینه سازی مصرف برق بسیار کمتری خواهند داشت.

قابلیت EER

این قابلیت به معنای میزان بهره‌وری انرژی الکتریکی است که توسط آن می‌توان متوجه شد کولر انتخابی چه میزان از انرژی الکتریکی را به سرما تبدیل می کند. EER با میزان خنک کنندگی رابطه مستقیم داشته و بازدهی دستگاه را بالا می برد.

تصفیه هوای دوبل

این ویژگی به منظور گیر انداختن گرد و غبار بیش از 10 میکرومتر و حذف آلاینده‌های موجود در هوا مثل کنه ها طراحی شده که محیط سالم تر و پاکیزه ای را فراهم می آورند.

کنترل از راه دور

می توان از کنترل راه دور کولر گازی به عنوان تکنولوژی جدید و بسیار ضروری در این محصول اشاره کرد. در این قابلیت با فشردن چند دکمه از گوشی موبایل همراهتان، پیش از ورود به منزل دستور شروع به کار دستگاه را بدهید.

میزان سروصدا

هر چه دستگاه خریداری شده سر و صدای کمتری داشته باشد، حین استفاده آرامش بیشتری خواهد داشت. به عدد دسیبل ( db ) توجه نمائید. این شاخص به معنای میزان صدا است. هرچه عدد دسیبل کمتر باشد، صدای خروجی کمتر است.

پرتاب باد

این ویژگی یعنی کولر گازی تا چه فاصله ای را می تواند خنک و یا گرم کند. این قابلیت با عددی بر حسب متر اعلام می شود. سعی کنید حداقل میزان پرتاب، عدد 10 باشد.

وجود فناوری جدیدی در این دستگاه باد را فقط در جهتی که افراد نشسته اند، پخش کرده و اگر فردی نباشد قدرت دستگاه را به حداقل می رساند. با این عملکرد میزان مصرف انرژی کاهش پیدا می کند.

شناسایی هوشمند

فناوری پیشرفته ویژه‌ای است که در کولر گازی های جدید می‌توان مشاهده کرد. به این گونه که میزان دمای بدن افراد به میزان سرمادهی و گرمادهی دستگاه تاثیر می گذارد.

جنس بدنه

استفاده از مواد ضد زنگ در بدنه باعث عمر طولانی در محصول می شود. بنابراین سعی در انتخاب بهترین بدنه داشته باشید.

ظاهر زیبا

ظاهری زیبا در پنل کولر گازی بسیار حائیز اهمیت می باشد. زیرا تنها چیزی که پس از نصب دستگاه قابل دیدن است، پنل زیبای آن می باشد. هرچه پنل محصول خریداری شده زیباتر باشد، حس رضایت بخش بیشتری از خرید خود خواهید داشت. مسلما میزان زیبایی پنل ارتباط مستقیم در قیمت کولر گازی دارد. هرچه پنل زیباتر باشد، گرانتر است. پس سعی کنید هنگام خرید نسبت به میزان هزینه ای که در نظر گرفته اید، زیباترین پنل را برگزینید.

سایر قابلیت ها

از ویژگی های منحصر به فرد در برخی نمونه های جدید می‌توان به دکمه Sleep، زمانسنج، محافظ شوک الکتریکی، رطوبت گیر، ریست اتوماتیک، طراحی سه وجهی و … نام برد.

بهترین برند کولر گازی

عوامل مختلفی مانند کیفیت، بازدهی انرژی، سهولت در استفاده و … نکاتی هستند که یک برند را نسبت به سایر برندها برتری می‌دهند. از امکانات و ویژگی های موجود در هر برندی را مد نظر داشته باشید. با توجه به موارد ذکر شده چند نمونه از برندهای معتبر و قابل اطمینان برای سولت در  انتخاب و خرید را معرفی می کنیم. که شامل جنرال، ال جی، سامسونگ، گری، اسنوا و ایران رادیاتور می‌شوند.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کولر گازی

گارانتی کولر گازی

از آنجا که وجود گرانتی برای کالاها اجباری نبوده، فقط یک مزیت محسوب می‌شوند. هنگام خرید حتماً کالایی با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش فعال را انتخاب کنید. زیرا وجود این ویژگی در محصولات برقی می‌تواند بسیار ضروری باشد.

قیمت کولر گازی

قیمت وسایل گرمایشی و سرمایشی با توجه به فصول مربوطه متغیر است که بهترین کار پرسیدن قیمت دقیق از سوی شرکت تولید کننده می باشد. حتما هواستان به هزینه‌های کناره در خرید این محصول باشد. به عنوان مثال نصب اکثر کولرها رایگان است، اما تهیه وسایل مانند لوله و … به عهده خریدار می باشد.

نحوه راه اندازی سیستم گرمایش در کولر گازی

هنگام تنظیم کردن برای حالت گرمایش باید دستگاه خاموش باشد. از منوی دستگاه گزینه HATE که به صورت یک آیکون خورشید مانند نشان داده می‌شود، انتخاب کنید. سپس مورد دمای نظر را تنظیم کنید. ( معمولا 30 درجه سانتیگراد توصیه می‌شود ).  2 الی 15 دقیقه صبر کنید. در این مدت پنل داخلی گم شده و فن هوای گرم را به بیرون انتقال می‌دهد. اگر بعد از گذشت این مدت باد گرمی از اسپیلت خارج نشود، احتمال تمام شدن گاز دستگاه وجود دارد. به یاد داشته باشید که وقتی اسپیلت را بر روی حالت گرمایش روشن می کنید، تمام اجزا به جز فن روشن شده و شروع به کار می‌کنند. فن داخلی اسپیلت تا وقتی که به دمای تنظیم شده نرسند، شروع به کار نخواهد کرد. همانطور که در بالا گفته شد، این زمان بین 2 الی 15 دقیقه می باشد.

علت باد سرد کولر گازی در حالت گرمایش

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کولر گازی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کولرگازی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولر گازی ایوولی 18000 گلدن خط طلایی جذاب‌ترین طراحی، چشم‌نوازترین نمایشگر و تا حدی قابلیت های خیلی خوبی دارد که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم. این دستگاه با دو عملکرد سرمایش و گرمایش، گاز R410a، رادیاتور مسی طلایی و… می باشد. کولر گازی ایوولی 18000 گلدن مدل MD1 (خط طلایی)، جدید ترین اسپلیت بالارده‌ی Evvoli، برخلاف روند حاکم بر بازار از تکنولوژی‌های بسیار باکیفیت قدرت می‌گیرد؛ و تجربه‌ای در سطح عالی برای کاربر به ارمغان می‌آورد. در ساخت این مدل از گاز R410a استفاده شده که با محیط کاملا سازگار است و قدرت پرتاب باد بیشتری نسبت به گاز‌های دیگر دارد. نوع کمپرسور این دستگاه روتاری می‌باشد. کولر گازی ایوولی 18000 مدل گلدن MD1 (خط طلایی) دارای منبع تغذیه 220-240 ولت ، 50 هرتز و مقدار 1PH می‌باشد. نسبت راندمان انرژی این دستگاه 2.81 وات می‌باشد. ظرفیت سرمایش آن 18000 و گرمایش آن 24000 است. نوع کمپرسور کولر 18 هزار ایوولی PA280G2CS-4MTL است که زیر مجموعه شرکت GMCC می‌باشد. اگر در دما‌های مختلف ( باز و بسته ) میزان دمای کولر گازی را بخواهیم محاسبه کنیم، در فضای داخلی 17~32 / 0~30 درجه سانتی گراد و در فضای خارجی 18~43 / -7~24 درجه سانتی گراد عملکرد دارد. موتور فن داخلی آن YKT-75-6-200L است که 144 وات ورودی دارد و سرعت آن 860 می‌باشد. بستن

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولرگازی اینورتر جی‌پلاس 30000 مدل GAC-TV30EL1 از سری محصولات حرفه‌ای در سرمایش و گرمایش محیط می‌باشد. این محصول با قطعات با کیفیت و همچنین کیفیت ساخت عالی توانسته بازار لوازم خانگی را تحت تاثیر خود قرار دهد. از سیستم‌های پیشرفته در کولرگازی جی‌پلاس 30000 مدل GAC-TV30EL1 می‌توان به عملکرد دوگانه سرمایش و گرمایش Dual Operation و پرتاب باد طولانی اشاره کرد. همچنین این کولرگازی مجهز به سیستم کمپرسور هوشمند اینورتر نیز می‌باشد که باعث صرفه‌جویی در مصرف برق می‌گردد و برای آب و هوای معتدل مناسب می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از نکات حائز اهمیت در این کولر گازی قدرت بسیار عالی آن می باشد. کولر گازی ایستاده گری با قدرتی برابر با 48000 BTU/h تولید شده است که یکی از پر قدرت ترین کولر گازی های ایستاده می باشد. یکی دیگر از نکات عملکرد سرمایشی و گرمایشی آن می باشد که یکی از قابلیت های جذاب این دستگاه تهویه می باشد که به کاربران این امکان را می دهد که در هر شرایط آب و هوایی از آن بهره مند باشند. علاه بر این، این دستگاه از کلاس آب و هوایی T3 بهره می برد که یکی از ویژگی های مثبت برای مناطق گرمسیری و حاره‌ای می باشد. قدرت خنک کنندگی کولر گازی ایستاده گری 48000 مدل GVH قدرت سرمایشی و گرمایشی این محصول برابر با 48000 BTU/h می باشد که یکی از بهترین گزینه ها برای مکان های بزرگ می باشد. این کولر گازی برای مکان های با مساحت 150 تا 200 مانند بانک، فروشگاه ها، سالن ها، هتل ها و سایر مکان های بزرگ بسیار مناسب می باشد. یکی از ویژگی های خوب این می باشد که هوای تولید شده را به چهار طرف راست و چپ، بالا و پایین به طور مساوی پخش می کند. گاز مبرد R410a در کولر گازی ایستاده گری 48000 مدل GVH همانطور که می دانید یکی از اجزا های تشکیل دهنده‌ی کولر گازی ایستاده گری 48000 مدل GVH گاز مبرد می باشد، در همین راستا انواع گاز مبرد تولید شده اند. کمپانی گری به نوبت خود آمده است بهترین گاز موجود در بین تمامی گاز ها یعنی گاز مبرد R410a انتخاب کرده است. مصرف انرژی کولر گازی ایستاده گری 48000 مدل GVH همانطور که می دانید محصولات این کمپانی به دو دسته اینورتر و بدون اینورتر تقسیم می شوند. کولر گازی ایستاده گری 48000 مدل GVH جزو محصولات بدون اینورتر این کمپانی می باشد. کمپانی گری با بهره گیری از جدید ترین فناوری ها توانسته است مصرف انرژی محصولات خود را به حداقل برساند. یکی از نکات مثبت در این کولر گازی کمپرسور روتاری آن می باشد. طراحی شیک کولر گازی ایستاده گری 48000 مدل GVH کولر گازی ایستاده گری 48000 مدل GVH با رنگ سفید طراحی و تولید شده است که می تواند خود را با هر دکوراسیونی سازگار کند. این کولر گازی نیز مانند سایر کولر ها از دو یونیت خارجی و داخلی تولید شده است که یونیت خارجی آن بیرون ساختمان نصب می شود و یونیت داخلی نیز به دلخواه در هر مکان در منزل قرار می گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولرگازی یکی از لوازم پرمصرف و ضروری در فصل گرما بویژه در مناطق معتدل محسوب می‌شود. یکی از محصولات با کیفیت موجود در بازار کولر گازی جی پلاس مدل GAC-HF24TQN3C است. این کولر از دو جز کمپرسور خارجی و یونیت داخلی تشکیل شده است. این کولر دارای تایمر 24 ساعته است که امکان خاموش و روشن شدن به صورت 24 ساعته را در فاصله 24 ساعت فراهم می‌کند.جریان هوای مطلوب این مدل نوید هوایی خنک و با توزیعی یکنواخت و آرام در تمامی جهت‌های اتاق را می‌دهد. همچنین این محصول هم مانند تمامی کولرگازی‌های اسپلیت دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. قسمت خارجی، وظیفه‌ی خنک‌کردن گاز را برعهده دارد که بیرون اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می‌شود. این یونیت با اتصالات و لوله‌ها به پنل داخلی مرتبط می‌شود. یونیت داخلی طراحی زیبایی دارد و داخل اتاق یا سالن نصب می‌شود و وظیفه‌ی وزش باد خنک را ایفا می‌کند. در مجموع می‌توان این مدل را یک گزینه ایده‌آل و مقرون بصرفه برای خرید دانست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولرگازی دیواری 18 هزار سرمایشی مدل AC-18CR-R410A ابکازو‌ که از نوع موتور سنگین t3 بوده و برای مناطق حاره ای وگرمسیری فوق العاده میباشد .مانند هر دستگاه دیگری از یک سری فناوری‌ها استفاده کرده است تا بتواند مسیر پیشرفت را بسیار سریع‌تر از حالت معمول طی کند. این دستگاه دارای موتور توشیبا GMCC روتاری میباشد که با پرتاب هوا به صورت 360 درجه در کمترین زمان ممکن دمای دلخواه را در محیط برقرار کند. گفتنی است که فیلتر متراکم ضدباکتری این دستگاه باعث کیفیت بالا هوا می‌شود‌. از دیگر ویژگی‌های متمایز کننده این دستگاه می‌توان به قابلیت عیب‌یابی هوشمند ، امکان ری استارت ، خنک کنندگی هوشمند ، حالت بی صدا و تنظیم فعالیت 24 ساعته اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

داکت اسپلیت (Duct Split) اصطلاحی است که بسیاری از کارشناسان برای اسپلیت های کانالی مورد استفاده قرار می دهند که امروزه یکی از رایج ترین سیستم های سرمایش و گرمایش در آپارتمان ها محسوب می شود. داکت اسپلیت یا اسپلیت های کانالی با تامین هوای خنک در تابستان و تامین هوای گرم در زمستان برای کلیه فضاها در یک واحد آپارتمان و انتقال هوای سرد یا گرم توسط کانال‌های اجرا شده در داخل سقف کاذب، دمای محیط مورد نظر را به شرایط آسایش و دلخواه تنظیم شده ی ترموستات می رساند. داکت اسپلیت ها متشکل از 2 بخش یونیت داخلی (هواساز) و یونیت خارجی (کندانسور) می باشند که این 2 بخش توسط 2 لوله مسی به یکدیگر مرتبط می شوند، هوای سرد را تامین می کنند و آن ها را توسط کانال های اجرا شده داکت اسپلیت اینورتر در اتاق ها یا سالن هر واحد آپارتمانی (در داخل سقف کاذب) توزیع می نمایند. داکت اسپلیت گرین با بهرمندی از کمپرسور روتاری (دور ثابت) و نیز برخورداری از گاز مبرد R410a دارای رده انرژی B می باشد. اسپلیت های کانالی دور ثابت گرین دارای کمپرسورهای روتاری تیپ T1 بوده و مناسب برای استفاده در مناطق آب و هوایی معتدل می باشد (مانند تهران و سایر شهرهایی که حداکثر دمای تابستان حدود 40 درجه دارند). کلیه مدل های کولر گازی و اسپلیت گرین دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولر گازی اسپلیت تراست 30000 دارای مشخصات متعدد و ویژه ای میباشد که در ادامه قصد داریم به مهم ترین این موارد اشاره کنیم. این کولر گازی از یک کمپرسور با قدرت کافی برخوردار است که علاوه بر مصرف بسیار پایین انرژی الکتریکی دارای صدای بسیار کم و همچنین بازدهی بالایی است که قادر است در مدت زمان کوتاهی نسبت به تامین سرمایش و گرمایش محیط اقدام کند در واقع این جز مهم کولر گاز مبرد را از اواپراتور فراخوانده و با پس دادن گرمایش درون محیط آن را از طریق کندانسور با کیفیت و با انتقال حرارت بالا به بیرون منتقل می کند لازم به ذکر است این فرایند بسیار دقیق به کمک فن کندانسور کامل می گردد که با بالانس بسیار دقیق نصب گردیده و هیچ گونه سر وصدایی ندارد. کولر گازی اسپلیت تراست 30000از گاز مبرد R410 در جهت ایجاد سرمایش و گرمایش استفاده می کند که دارای استاندرد های لازم برای تامین حرارت و برودت در درون همچین دستگاه هایی را به واسطه پشت سر گذاشتن تست ها و آزمایش های متفاوت به دست آورده است. این گاز مبرد همچنین دارای سازگار لازم با محیط زیست می باشد و هیچ گونه عامل مخربی برای محیط زیست ندارد کولر گازی اسپلیت تراست 30000 به جهت بهره مندی از مکانیزم های نوینی که این شرکت برای آن در نظر گرفته است دارای رده مصرفی A می باشد که به همین جهت محبوبیت ویژه ای پیدا کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویژه منطق گرمسیری با بالاترین توان قابلیت کارکرد تا دمای 55 درجه ، گاز R410 دوست دار محیط زیست ، مجهز به فیلتر 4IN1 ، صرفه جوئی در انرژی و عملکرد فوق العاده ، مجهز به فین پره طلائی ( ضد خورندگی )

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولر گازی هایدسان مدل AT/ACWO12KT1 با ظرفیت 12 هزار، این محصول به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از کمترین میزان انرژی، بیشترین سود را ببرید. با توجه به ظرفیتی که این کولر دارد، قادر است فضاهای کوچک را به راحتی خنک یا گرم کند. این محصول همچنین رده مصرف انرژی A را داراست که نشان‌دهنده کمترین میزان مصرف انرژی در مقایسه با سایر دستگاه‌های مشابه در بازار است. همچنین، این محصول از نوع کمپرسور روتاری استفاده می‌کند. این نوع کمپرسورها نسبت به سایر انواع کمپرسورها، سر و صدای کمتری دارند و عمر طولانی‌تری دارند. بنابراین، با خرید این محصول، شما می‌توانید از کیفیت بالا و عمر طولانی‌تری لذت ببرید. در نهایت، این محصول قابلیت سرمایش و گرمایش را دارد. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از یک دستگاه، هم در فصول گرم سال و هم در فصول سرد سال، از دمای مناسبی در منزل یا محل کار خود برخوردار باشید.این مدل کولر گازی با دارا بودن ویژگی‌های نظیر رده مصرف انرژی A، مجهز بودن به کمپرسور روتاری و طراحی استاندارد، به عنوان محصولی باکیفیت شناخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های برجسته این کولر گازی، استفاده از کمپرسور روتاری در آن است که علاوه بر افزایش کارایی، سروصدای کمی را نیز برای فراهم می‌کند. اما مهم‌ترین ویژگی این کولر، توانایی عملکرد چندگانه‌اش است؛ با این کولر گازی همه‌کاره، دردسرهای استفاده از وسیله گرمایشی در فصل‌های سرد سال را نخواهید داشت. چرا که این کولر می‌تواند در محدوده دمای 16 تا 30 درجه سانتی‌گراد و بازده سرمایش و گرمایش بالا به خوبی کار کند. ویژگی‌های مثبت این محصول فقط در نوع موتور آن خلاصه نمی‌شود. کارکرد با برق تک فاز و تک پنل بودن آن نصب و استفاده از آن را بسیار راحت کرده است. این کولر گازی مجموعه کاملی ویژگی‌ها برای استفاده در محیط‌های کوچک و متوسط است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از برندهای تولیدکننده کولرهای باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه، برند جنرال گلد است. جنرال گلد محصولات بسیار باکیفیتی را به بازار جهانی عرضه کرده است. یکی از این محصولات، دستگاه سرمایشی گرمایشی جنرال گلد 18000 است که برای آپارتمآن‌های کوچک امروزی بسیار مناسب است. این دستگاه 4 فصل می‌تواند در تمام طول سال، دمای خانه را به دلخواه خانواده دربیاورد. همچنین به تصفیه و پاکسازی آن نیز کمک کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست پوینت یکی از قدیمی ترین برند های لوازم خانگیست که از قرن 18 هم میلادی به تولید لوازم خانگی می پردازد . وست پوینت اینترنشنال که یکی از اعضای گروه "Compagnie Française d’Etudes et d’Entreprises (CFEE) z " است در شهر بورداکس فرانسه زمانی که این شهر یکی از اصلی ترین قطب صنعتی بخش آتلانتیک اروپا بود تاسیس شد و صادرات محصولات خود را آغاز کرد . این برند در سال 1960 شروع به صادرات محصولات خود به منطقه منا ( شمال آفریقا و خاورمیانه ) کرد امروزه این برند فرانسوی محصولات خود را در 86 کشور دنیا به فروش می رساند و با بیش از 20 کشور دنیا برای تولید محصولات خود برای تامین قطعات و .. همکاری می کند . این برند در زمینه تولید لوازمی چون یخچال ، کولر گازی های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی ، ماشین لباس شویی و ظرف شویی و ... فعال است .

نحوه محاسبه ظرفیت کولر گازی و اسپلیت‌ها

برای محاسبه ظرفیت کولرگازی و اسپلیت مورد نیاز در طبقات وسط ساختمان به ازاء هر متر مربع حدود 400 تا 600 (BTU) و در طبقاتی که بالای آنها پشت بام است بدلیل تابش نور خورشید بر سقف، به ازاء هر متر مربع زیربنا بین 600 تا 800 (BTU) در نظر گرفته می‌شود.  چنانچه متراژ هال و پذیرایی منزل یا محل کار شما بیشتر از 50 متر مربع است و طبق محاسبات ناگزیر به انتخاب و خرید کولر گازی اسپلیت 30000 هستید، کمی دست نگه دارید. بدیهی است که برای خنک شدن خودتان، نیازی به خنک کردن همه فضای مورد نظر ندارید. بنابراین به جای خرید یک کولر اسپلیت گازی 30000 (برای خنک سازی اتاق های بالای 50 متر مربع) که حتی نوع اینورتر آنها هم، مصرف برق بالایی دارد و هزینه های شما را افزایش می‌دهد، از دو کولر گازی اسپلیت در ظرفیت کمتر استفاده کنید. در این صورت، در بسیاری از مواقع می‌توانید کولر اسپلیت با ظرفیت کمتر (مثلا 18000) که در محل (هال یا پذیرایی) نصب شده را روشن نمایید و به خنک کردن قسمت های دیگر پذیرایی نیازی نیست. بدیهی است در مواقع خاص (مانند مهمانی و مجالس) کولر اسپلیت دوم را نیز روشن خواهید کرد و بدین ترتیب، همه نقاط سالن (از دو جهت) تحت پوشش هوای خنک هر دو کولر گازی اسپلیت، قرار خواهد گرفت. 

مزایای کولر گازی

افزایش کیفیت هوا : کولرهای گازی می‌توانند به صورت مؤثری کیفیت هوای داخلی را ارتقا بخشند و جو بسیار سالم‌ تری را ایجاد کنند. این امر به آن دلیل است که آن‌ ها قادر به بیرون راندن آلودگی، گرد و خاک و سایر موارد حساسیت‌زا از محیط هستند. کولرهای گازی می‌‌توانند از رشد کپک و قارچ با کاهش رطوبت هوا جلوگیری نمایند. کمک به کاهش آسم و آلرژی : کولرهای گازی می‌توانند به ضدعفونی و فیلتر کردن هوایی که تنفس می‌کنیم، کمک کنند. در معرض قارچ و کپک قرار گرفتن، یکی از عوامل اصلی افزایش خطر حملات آسم، واکنش‌های تنفسی و سایر مشکلات تنفسی است. با حذف آلودگی و گرد و غبار و جلوگیری از رشد کپک‌ها و قارچ‌ها، باعث کاهش خطر حملات تنفسی مانند آسم و سایر آلرژی‌ها می‌شود. در واقع هنگامی که از کولر گازی استفاده می‌کنیم، بستن پنجره‌ها باعث جلوگیری از ورودی آلرژن‌ها، گرد و غبار و باکتری می‌شود.

کمپرسور

در بین قسمت‌‌های مختلف تشکیل دهنده این وسیله مهم، کمپرسور کولرگازی از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کولر گازی وست پوینت با کمپرسور اینورتر یکی از کم مصرف‌ترین محصولات موجود در بازار است.این کولر با تراز مصرف انرژی A++ فضایی توام با آرامش را برای شما به ارمغان خواهد آورد.  اسپلیت دیواری وست پوینت 24000 مدل WIT-24119.LH گرم و سرد اینورتر Inverter دارای گرید انرژی ++A است و بسیار بر کاهش مصرف انرژی تاثیر گذار است، کولر گازی وست پوینت 24000 مدل WIT-24119.LH اینورتر فوق دارای ولتاژ 220 تا 240 به صورت تک فاز و با فرکانس 50 هرتز است. از دیگر مزیت‌های این کولر گازی، توزیع جریان هوای یکنواخت و سطح صدای بسیار پایین است. این موضوع به قدری برای مصرف کننده مهم است که در انتخاب نوع کولر‌های خوب به دقت در خصوص موارد تحقیق می‌نمایند.  

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ساکنین مناطق حاره‌ای و گرمسیری، استفاده از کولر گازی و اسپلیت‌های با دوام بالا و قدرتمند است. در این مناطق می‌توان از کولر گازی‌های با موتور T3 تروپیکال استفاده کرد. برند گرین (Green) یکی از بهترین کولر گازی‌های تروپیکال خود را با نام GWS-H18P1T3/R1 معرفی کرده است. این کولر گازی 18000 مناسب استفاده در مناطق گرمسیری و حاره‌ای است و با توجه به موتور T3 قدرتمندش سرمای باکیفیت و عمر بیشتری نسبت به موتورهای T1 دارد. موتور روتاری T3 Tropical این مدل از محصولات گرین مصرف برق کمی دارد. از این کولر برای گرمایش هم می‌توان استفاده کرد. روی پنل داخلی این کولر یک فیلتر چندگانه جهت تصفیه هوا گذاشته شده تا هوای تمیزی را تنفس کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولرگازی یکی از لوازم پرمصرف و ضروری در فصل گرما بویژه در مناطق معتدل محسوب می‌شود. یکی از محصولات با کیفیت موجود در بازار کولر گازی جی پلاس مدل GAC-HF30VTN3C است. این کولر از دو جز کمپرسور خارجی و یونیت داخلی تشکیل شده است. ظرفیت سرمایشی این مدل 12000 و گرمایشی آن 24000 است.این کولر دارای تایمر 24 ساعته است که امکان خاموش و روشن شدن به صورت 24 ساعته را در فاصله 24 ساعت فراهم می‌کند.جریان هوای مطلوب این مدل نوید هوایی خنک و با توزیعی یکنواخت و آرام در تمامی جهت‌های اتاق را می‌دهد. همچنین این محصول هم مانند تمامی کولرگازی‌های اسپلیت دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. قسمت خارجی، وظیفه‌ی خنک‌کردن گاز را برعهده دارد که بیرون اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می‌شود. این یونیت با اتصالات و لوله‌ها به پنل داخلی مرتبط می‌شود. یونیت داخلی طراحی زیبایی دارد و داخل اتاق یا سالن نصب می‌شود و وظیفه‌ی وزش باد خنک را ایفا می‌کند. در مجموع می‌توان این مدل را یک گزینه ایده‌آل و مقرون بصرفه برای خرید دانست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولرگازی یکی از وسیله ضروری در فصل گرما محسوب می‌شود. یکی از محصولات با کیفیت موجود در بازار کولر گازی ابکازو مدل AC-12HR-R410A است. این کولر از دو جز یونیت خارجی و یونیت داخلی تشکیل شده است. ظرفیت سرمایشی این مدل 12000 و گرمایشی آن 13000 است.این کولر دارای تایمر 24 ساعته است که امکان خاموش و روشن شدن به صورت 24 ساعته را در فاصله 24 ساعت فراهم می‌کند.جریان هوای 360 درجه این مدل نوید هوایی خنک و با توزیعی یکنواخت و آرام در تمامی جهت‌های اتاق را می‌دهد. این مدل جزو سری های ON/OFF است که به صورت دور ثابت کار می کند یعنی به گونه ای طراحی شده است بعد از رساندن به دمای مورد نظر که تنظیم می شود سنسور دمای دستگاه عمل کرده و دستگاه به حالت اتوماتیک خاموش می شود و سپس بعد از گرم شدن هوا دوباره دستگاه به صورت اتوماتیک شروع به کار می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولرگازی یکی از وسیله ضروری در فصل گرما محسوب می‌شود. یکی از محصولات با کیفیت موجود در بازار کولر گازی ابکازو مدل AC-24HR-R410A است. این کولر از دو جز یونیت خارجی و یونیت داخلی تشکیل شده است. ظرفیت سرمایشی این مدل 24000 و گرمایشی آن 26000 است.این کولر دارای تایمر 24 ساعته است که امکان خاموش و روشن شدن به صورت 24 ساعته را در فاصله 24 ساعت فراهم می‌کند.جریان هوای 360 درجه این مدل نوید هوایی خنک و با توزیعی یکنواخت و آرام در تمامی جهت‌های اتاق را می‌دهد. این مدل جزو سری های ON/OFF است که به صورت دور ثابت کار می کند یعنی به گونه ای طراحی شده است بعد از رساندن به دمای مورد نظر که تنظیم می شود سنسور دمای دستگاه عمل کرده و دستگاه به حالت اتوماتیک خاموش می شود و سپس بعد از گرم شدن هوا دوباره دستگاه به صورت اتوماتیک شروع به کار می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از کولر گازی و اسپلیت‌های دیواری که امروز بسیار رایج گردیده است بعد از گزینه‌ی کولر آبی یکی از اقتصادی‌ترین و ساده ترین روش‌ها برای خنک نمودن واحدها به ویژه در مناطق آب و هوایی مرطوب است. این سیستم شامل یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی می‌باشد که توسط لوله مسی و کابل‌های ارتباطی به هم متصل می‌شوند. کولرگازی تروپیکال گرین مدل Tropical-R410 یکی از جدیدترین مدل‌های کولرگازی تروپیکال گرین می باشد. کولرگازی تروپیکال گرین که دارای قابلیت سرمایشی تا دمای محیطی 55 درجه سانتی گراد هستند و به همین دلیل گزینه مناسبی برای سرمایش آب و هوای گرمسیری و حاره‌ای هستند. قابلیت سرمایش تا دمای محیطی 55 درجه سانتی گراد، دارای فیلتر چندگانه جهت تصفیه هوا، کمپرسور روتاری و مصرف برق کم، پرتاب باد تا 15 متر لوله مسی، کابل، استفاده از مبرد R4410a دوستدار محیط زیست از ویژگی های کولرگازی های تروپیکال گرین می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولرگازی ON-OFF گرین از ظرفیت‌های 9000 الی 30000 Btu/h تولید و به بازار عرضه می‌گردد. ظرفیت کولرهای گازی من جمله کولرگازی ON-OFF گرین را معمولا با واحد Btu/h می‌شناسند. Btu/h مخفف کلمه British Thermal Unit یا همان واحد گرمایی انگلستان می‌باشد که هر واحد آن به معنی مقدار گرمایی است که یک پوند آب (453 گرم) 60 درجه فارنهایت را به 61 درجه فارنهایت در فشار یک اتمسفر برساند. با توجه به نیاز بار برودتی هر فضا از کولرهای گازی با ظرفیت‌های متناسب با آن استفاده می‌گردد. کولرگازی ON-OFF گرین دو تکه از دو واحد مجزای یونیت داخلی و خارجی ساخته می‌شوند. یونیت خارجی شامل کمپرسور و کندانسور است که در خارج از ساختمان نصب می‌گردد و یونیت داخلی که واحد تبخیر یا همان اواپراتور در آن جای دارد در داخل ساختمان جای می‌گیرد. در کولرگازی ON-OFF گرین با به کارگیری فین‌های طلایی در کندانسورها و اواپراتورهای کولرگازی، مبدل حرارتی از آلودگی هوا و عناصر خورنده در امان خواهد. از ویژگی‌های کولرگازی ON-OFF گرین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: قابلیت سرمایش و گرمایش، کمپرسور روتاری و مصرف برق کم، پرتاب باد تا 15 متر، گاز مبرد R410a دوستدار محیط زیست، به کار گیری فین‌های طلایی در کندانسور و اواپراتور، دارای فیلتر چندگانه جهت تصفیه هوا، لوله مسی و کابل.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از خاص‌ترین و زیباترین کولر گازی‌های ایستاده توسط برند گرین (Green) طراحی و تولید می‌شود. کولر گازی ایستاده گرین مدل GFS-H24P1T1A با ظاهر زیبا و پنل دکوراتیوش جلوه‌ی خاصی به محیط منزل یا دفتر کار شما می‌دهد. GFS-H24P1T1A با استفاده از یک کمپرسور روتاری اینورتر مصرف برق را به‌شدت کاهش می‌دهد. گاز مبرد مورد استفاده در این کولر R410a است. این اسپلیت ایستاده با قابلیت سرمایش و گرمایش می‌تواند در فصول سرد یا گرم سال دمای دلخواه شما را ایجاد کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

داکت اسپلیت (Duct Split) اصطلاحی است که بسیاری از کارشناسان برای اسپلیت های کانالی مورد استفاده قرار می دهند که امروزه یکی از رایج ترین سیستم های سرمایش و گرمایش در آپارتمان ها محسوب می شود. داکت اسپلیت یا اسپلیت های کانالی با تامین هوای خنک در تابستان و تامین هوای گرم در زمستان برای کلیه فضاها در یک واحد آپارتمان و انتقال هوای سرد یا گرم توسط کانال‌های اجرا شده در داخل سقف کاذب، دمای محیط مورد نظر را به شرایط آسایش و دلخواه تنظیم شده ی ترموستات می رساند. داکت اسپلیت ها متشکل از 2 بخش یونیت داخلی (هواساز) و یونیت خارجی (کندانسور) می باشند که این 2 بخش توسط 2 لوله مسی به یکدیگر مرتبط می شوند، هوای سرد را تامین می کنند و آن ها را توسط کانال های اجرا شده داکت اسپلیت اینورتر در اتاق ها یا سالن هر واحد آپارتمانی (در داخل سقف کاذب) توزیع می نمایند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولر گازی 24 هزار اینورتر جی پلاس مدل GAC-HV30VQN1 یک کولر گازی با کیفیت و صرفه‌جویی در مصرف انرژی است. با قدرت 30000 BTU، این کولر گازی در کوچکترین شرایط هوایی می‌تواند اتاق‌هایی به مساحت بزرگ را خنک نگه دارد. این کولر گازی با تکنولوژی اینورتر مجهز شده است که به صرفه‌جویی در مصرف برق کمک می‌کند و همچنین صدای کمتری را نسبت به کولرهای گازی دیگر دارد. کنید. این کولر گازی دارای فیلترهای قابل شستشوی قابل دسترسی از جلوی دستگاه است که به شما امکان می‌دهد آنها را به راحتی پاک کنید. همچنین، این کولر گازی مجهز به پره های طلایی Golden Fin، مجهز به کمپرسور هوشمند اینورتر دی سی روتاری دوقلو بوده و دارای قابلیت کارکرد تا دمای 48 درجه است. در کل، کولر گازی 24 هزار اینورتر جی پلاس مدل GAC-HV30VQN1 یک کولر گازی با کیفیت، قدرتمند و با صرفه‌جویی در مصرف انرژی است که مناسب برای اتاق‌هایی با مساحت بزرگ است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولر گازی 24 هزار جی پلاس هوای گرم و خشک تابستان‌های ایران باعث می‌شود که خیلی از ما به دنبال راه‌هایی برای خنک کردن خانه‌هایمان باشیم. یکی از راه‌هایی که می‌تواند به ما در این زمینه کمک کند، استفاده از کولر گازی است. کولر گازی یک دستگاه الکترونیکی است که با استفاده از یک سیستم تبرید، هوای داخل اتاق را خنک و تازه می‌کند. کولر گازی همچنین می‌تواند در فصول سرد، هوای داخل اتاق را گرم کند. اما با توجه به تنوع بسیار زیاد مدل‌ها و برندهای کولر گازی، انتخاب یک کولر گازی مناسب برای خانه ممکن است کار دشواری باشد. در این مقاله، ما قصد داریم به شما یکی از بهترین و محبوب‌ترین مدل‌های کولر گازی را معرفی کنیم: کولر گازی 24 هزار جی پلاس. این کولر گازی دارای ویژگی‌ها و مزایای بسیاری است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. همچنین، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید این کولر گازی را از سایت دیجی‌کالا با قیمت مناسب و امکانات عالی خریداری کنید. معرفی برند جی پلاس جی پلاس یکی از برندهای معتبر و مشهور در زمینه تولید و عرضه کولر گازی است. این برند با تکیه بر دانش فنی و تجربه طولانی در این حوزه، محصولاتی با کیفیت بالا و طراحی زیبا را به بازار عرضه می‌کند. جی پلاس همچنین از جدیدترین تکنولوژی‌ها و استانداردهای بین‌المللی در تولید کولر گازی استفاده می‌کند و به محیط زیست و انرژی نیز احترام می‌گذارد. جی پلاس یک برند ایرانی است که با توجه به نیازها و سلیقه‌های مشتریان ایرانی، محصولاتی را طراحی و تولید می‌کند که با شرایط آب و هوایی و فرهنگی ایران هماهنگ هستند. جی پلاس از برندهایی است که مشتریان خود را در اولویت قرار می‌دهد و با ارائه خدمات پس از فروش مناسب، رضایت آن‌ها را جلب می‌کند. کاربردهای کولر گازی 24 هزار جی پلاس کولر گازی 24 هزار جی پلاس یک کولر گازی اسپلیت است که برای خنک کردن و گرم کردن اتاق‌هایی با مساحت حدود 40 متر مربع مناسب است. این کولر گازی می‌تواند در انواع محیط‌های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی استفاده شود. این کولر گازی دارای دو بخش اصلی است: بخش داخلی و بخش خارجی. بخش داخلی که به دیوار اتاق نصب می‌شود، شامل یک فن، یک فیلتر، سیستم لوله‌کشی و یک ریموت کنترل است. بخش خارجی که به دیوار خارجی یا روی بام ساختمان نصب می‌شود، شامل کمپرسور، کندانسور، فن و لوله‌کشی است. بخش داخلی و بخش خارجی با استفاده از لوله‌های مسی به یکدیگر متصل می‌شوند. این کولر گازی با استفاده از یک گاز مبرد به نام R410A کار می‌کند که از نظر ایمنی و محیط زیستی مناسب است. ویژگی‌های کولر گازی 24 هزار جی پلاس کولر گازی 24 هزار جی پلاس دارای ویژگی‌ها و مزایای بسیاری است که در این بخش به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم: • طراحی زیبا و مدرن: این کولر گازی دارای طراحی زیبا و مدرنی است که با هر نوع دکوراسیون و مبلمانی هماهنگ است. بخش داخلی این کولر گازی دارای یک صفحه نمایش LED است که در شب روشن می‌شود و اطلاعات مربوط به دما، سرعت فن، حالت کاری و زمان‌بندی را نشان می‌دهد. بخش خارجی این کولر گازی نیز دارای یک طراحی ساده و کم حجم است که به راحتی در کلیه محیط‌ها نصب می‌شود • کارایی بالا و مصرف پایین: این کولر گازی دارای یک کمپرسور روتاری است که باعث می‌شود که کارایی بالا و مصرف انرژی پایین داشته باشد. این کولر گازی دارای رده انرژی A+ است که نشان‌دهنده صرفه‌جویی در مصرف برق است. این کولر گازی همچنین دارای یک سیستم اینورتر است که با تنظیم سرعت کمپرسور، میزان برق مصرفی را کاهش می‌دهد و عمر کمپرسور را افزایش می‌دهد. این کولر گازی با استفاده از یک سنسور هوشمند، دمای محیط را اندازه‌گیری می‌کند و بهترین حالت کاری را برای خنک کردن یا گرم کردن اتاق انتخاب می‌کند. • سلامتی و تمیزی: این کولر گازی دارای یک فیلتر ضد باکتری و ضد گرد و غبار است که باعث می‌شود که هوای خروجی از این کولر گازی سالم و تمیز باشد. این فیلتر با جذب و نابود کردن باکتری‌ها، ویروس‌ها، قارچ‌ها و ذرات معلق، از ایجاد بوی بد و بیماری‌های تنفسی جلوگیری می‌کند. این فیلتر همچنین قابل شستشو است و به راحتی قابل تعویض است. این کولر گازی نیز دارای یک سیستم خشک‌کننده است که با خشک کردن لوله‌ها و بخش داخلی کولر گازی، از رشد باکتری‌ها و بوی بد جلوگیری می‌کند. • آرامش و راحتی: این کولر گازی دارای یک فن با سرعت متغیر است که باعث می‌شود که صدای کمتری از خود ساطع کند. این کولر گازی دارای حالت سکوت است که با کاهش سرعت فن، صدای کمتری ایجاد می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که به راحتی بخوابید. این کولر گازی همچنین دارای یک ریموت کنترل بی‌سیم است که با استفاده از آن می‌توانید تنظیمات کولر گازی را از راه دور کنترل کنید. این ریموت کنترل دارای یک صفحه نمایش LCD است که اطلاعات مربوط به کولر گازی را نشان می‌دهد. این ریموت کنترل همچنین دارای یک سنسور دما است که با اندازه‌گیری دمای محلی که شما در آن هستید، دمای کولر گازی را تنظیم می‌کند. خرید کولر گازی 24 هزار جی پلاس از دیجی‌کالا اگر قصد خرید کولر گازی 24 هزار جی پلاس را دارید، می‌توانید از سایت دیجی‌کالا اقدام کنید. دیجی‌کالا یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین ایران است که محصولات متنوعی را با قیمت مناسب و امکانات عالی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

سخن نهایی کولر گازی 24 هزار جی پلاس یکی از بهترین و محبوب‌ترین مدل‌های کولر گازی است که با داشتن ویژگی‌ها و مزایای بسیاری، می‌تواند به شما در خنک کردن و گرم کردن خانه‌هایتان کمک کند. این کولر گازی دارای طراحی زیبا و مدرن، کارایی بالا و مصرف پایین، سلامتی و تمیزی، آرامش و راحتی است. اگر قصد خرید این کولر گازی را دارید، می‌توانید از سایت دیجی‌کالا اقدام کنید و از قیمت مناسب، ارسال سریع، خدمات پس از فروش، امکان استفاده از نظرات مشتریان و سایر امکانات این فروشگاه آنلاین بهره‌مند شوید. بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولر گازی آرتمن مدل AT/ACWO12KT1 با ظرفیت 12 هزار، این محصول به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از کمترین میزان انرژی، بیش‌ترین سود را ببرید. با توجه به ظرفیتی که این کولر دارد، قادر است فضاهای کوچک را به راحتی سرمایش یا گرمایش دهد. این محصول همچنین رده مصرف انرژی A را داراست که نشان‌دهنده کمترین میزان مصرف انرژی در مقایسه با سایر دستگاه‌های مشابه در بازار است. همچنین، این محصول از نوع کمپرسور روتاری استفاده می‌کند. این نوع کمپرسورها نسبت به سایر انواع کمپرسورها، سر و صدای کمتری دارند و عمر طولانی‌تری دارند. بنابراین، با خرید این محصول، شما می‌توانید از کیفیت بالا و عمر طولانی‌تری لذت ببرید. در نهایت، این محصول قابلیت سرمایش و گرمایش را دارد. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از یک دستگاه، هم در فصول گرم سال و هم در فصول سرد سال، از دمای مناسبی در منزل یا محل کار خود برخوردار باشید.

کولر گازی مدل AT/ACWO12KT1

کولر گازی 12 هزار مدل AT/ACWO12KT1 با دارا بودن ویژگی‌های نظیر رده مصرف انرژی A، مجهز بودن به کمپرسور روتاری و طراحی استاندارد، به عنوان محصولی باکیفیت شناخته می‌شود. این کولر با ظرفیت 12 هزار بی تی یو در ساعت، مناسب برای فضاهایی با مساحت تا حدود 30 متر مربع است. یکی از ویژگی‌های برجسته این کولر گازی، استفاده از کمپرسور روتاری در آن است که علاوه بر افزایش کارایی، سروصدای کمی را نیز برای فراهم می‌کند. اما مهم‌ترین ویژگی این کولر، توانایی عملکرد چندگانه‌اش است؛ با این کولر گازی همه‌کاره، دردسرهای استفاده از وسیله گرمایشی در فصل‌های سرد سال را نخواهید داشت. چرا که این کولر می‌تواند در محدوده دمای 16 تا 30 درجه سانتی‌گراد و بازده سرمایش و گرمایش بالا به خوبی کار کند. ویژگی‌های مثبت این محصول فقط در نوع موتور آن خلاصه نمی‌شود. کارکرد با برق تک فاز و تک پنل بودن آن نصب و استفاده از آن را بسیار راحت کرده است. این کولر گازی مجموعه کاملی ویژگی‌ها برای استفاده در محیط‌های کوچک و متوسط است.

عملکرد دوگانه سرمایش و گرمایش

برند آرتمن هم مانند بسیاری از برندهای ایرانی و خارجی تولید کننده کولرهای گازی، مدل‌های چند فصل به بازار عرضه می‌کند. کولر مذکور هم به این ویژگی مجهز شده است. یکی از بهترین قابلیت‌های کولر گازی مدل AT/ACWO12KT1 ، حالت عملکرد گرمایش آن است.  این دستگاه دارای ظرفیت گرمایش ۱۱۵۰۰ BTU/hr بوده و به کمک آن در ماه‌های سرد سال هم می‌توانید دمای محیط را تا حداکثر 30 درجه سانتی‌گراد تنظیم کنید. بازدهی سرمایش (EER) به مقدار 3.14 و بازدهی گرمایش (COP) به مقدار 3.22  کولر مهر تأییدی عملکرد خوب این کولر در سرمایش و گرمایش است.  یک نکته‌ای که درباره این کولرگازی باید به آن توجه داشته باشیم، این است که این کولر برای نصب در هر منطقه‌ای با هر آب‌وهوایی مناسب نیست. هر مدل کولر گازی با نوع خاصی از آب‌وهوا سازگار است و اگر نوع کولر بر اساس آب‌وهوا انتخاب نشود، مشکلاتی مثل کاهش بازده دستگاه، افزایش مصرف برق و در نهایت خرابی دستگاه ایجاد خواهد شد. کولر گازی 12 هزار آرتمن برای آب‌وهوای معتدل ( کلاس T1) مناسب است و این ویژگی ممکن است کاربرد آن را محدودتر کند.

مصرف انرژی کم

کمپرسور روتاری در این کولر گازی مزایای زیادی دارد. این نوع کمپرسورها دارای راندمان بالاتر و صدای کمتری هستند و مصرف پایین برق آن‌ها باعث صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شود. همچنین، به دلیل وجود قطعات کم و ساده در داخل کمپرسور دستگاه، قیمت آن‌ها مقرون‌به‌صرفه است. این کولر گازی همانند بسیاری از کولرهای گازی خانگی با برق تک فاز کار می‌کند و از این نظر مشکلی بابت نصب و راه‌اندازی آن وجود ندارد. با وجود تمام خوبی‌هایی که این کولر دارد، اما جای کمپرسور با برد الکتریکی اینورتر در آن به شدت احساس می‌شود. اینورتر بودن برد کمپرسور ویژگی مهمی است که مزایای زیادی برای کولر ایجاد می‌کند. اما متأسفانه در این کولر در هنگام رسیدن به دمای مطلوب کمپرسور خاموش شده و بعد از هر بار تغییر دما نیاز است که دوباره استارت بخورد. به این ترتیب بنابراین کولر مدام خاموش و روشن می‌شود  و مصرف انرژی آن در مقایسه با کولر با برد اینورتر بیشتر می‌شود.

مناسب برای منازل

کولرهای گازی با ظرفیت ۱۲ هزار آرتمن مناسب برای سرد کردن فضاهای متوسط تا کوچک هستند، مثل اتاق‌های خواب، اتاق‌های نشیمن، یا دفاتر کوچک. این اندازه کولرها به دلیل توانایی مناسب در تهویه هوا و خنک کردن فضاهای کوچک مناسب هستند و نمی‌توان از آن‌ها انتظار داشت در فضاهای بزرگ کارایی بالایی داشته باشند. در انتخاب کولر گازی برای فضای کوچک میزان صدا خیلی بیشتر از یک محیط بزرگ اهمیت دارد. بنابراین فاکتور میزان صدای تولیدی کولر یکی از عوامل مهم است. خوشبختانه میزان صدای پنل داخلی و  خارجی این کولر هر دو در حد استاندارد (کمتر از 50 دسی‌بل) قرار دارند. جدا از این ویژگی‌ها، چون در این نوع کولر گازی به دلیل اینکه کمپرسور آن خارج از اتاق قرار دارد، نسبتاً به کولرهای قابل‌حمل و ایستاده صدای کمتری ایجاد می‌کند. این کولر گازی به صورت داکت اسیپلت طراحی شده و متشکل از دو پنل داخلی به وزن 5/7 کیلوگرم از جنس پلاستیک و یک یونیت خارجی به وزن 25 کیلوگرم است. از نظر طراحی بدنه داخلی، ابعاد این کولر بسیار مناسب است و فضای کمی را اشغال می‌کند. طراحی پنل داخلی این کولر ساده و مینیمال  بوده و در هر محیط‌های مختلف قابل نصب است.

دوستدار محیط‌زیست

در این کولر گازی خوشبختانه به جای استفاده از گاز R22 یکی از پرمصرف‌ترین مدل گازها در صنایع مختلف مخصوصاً کولر گازی است، از گاز R410A  استفاده شده است. بر خلاف گاز R22 اما این گاز برای لایه ازون مضر نیست و اتفاقاً قابلیت سرمایش بهتری هم دارد.

جمع بندی

در مجموع می‌توان گفت اگر به دنبال سرمایش و گرمایش فضایی با متراژ حدود ۲۵ تا ۳۵ متر مربع در مناطق معتدل از نظر آب‌وهوایی هستید و مصرف برق دستگاه برای شما اهمیت زیادی دارد، کولر گازی ۱2۰۰۰ BTU می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. شاید عدم وجود برد از نوع دور ثابت در این دستگاه کمی شما را دچار شک و تردید کند اما برچسب انرژی A موجود در این دستگاه، دلیل محکمی بر کم‌مصرف بودن آن است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولر گازی 18 هزار آرتمن مدل AT/ACWO18KTA با کمپرسور روتاری خود، عمل‌کرد بسیار بالایی را ارائه می‌دهد. این نوع کمپرسور با داشتن حرکت چرخشی، کمترین صدا و لرزش را ایجاد می‌کند و باعث افزایش طول عمر کولر می‌شود. همچنین، استفاده از کمپرسور روتاری باعث کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های برق خواهد شد. یکی از ویژگی‌های بارز این مدل کولر، قابلیت سرمایش و گرمایش است. این ویژگی باعث می‌شود تا در هر فصلی از سال، از کارکرد کولر گازی استفاده کنید. در فصل‌های گرم سال، با استفاده از قابلیت سرمایش و در فصول سرد سال با استفاده از قابلیت گرمایش، همیشه دمای مناسبی در منزل خود داشته باشید. رده مصرف انرژی A ویژگی بسیار مهم دیگری است که در این کولر گازی به کار رفته است. این رده مصرف باعث کاهش هزینه‌های برق و حفظ محیط زیست می‌شود. همچنین، با توجه به ظرفیت 18 هزار واحد سرمایش و گرمایش، این محصول مناسب برای فضاهای متوسط مانند آپارتمان‌ها و منازل است. کولر گازی 18 هزار آرتمن تک فاز است و برای تامین انرژی لازم، نیازی به ولتاژ بالایی ندارد. این ویژگی باعث می‌شود تا این محصول را بتوان در هر جایی نصب کرد و از آن استفاده کرد. همچنین، با توان 1600 وات، این کولر گازی قدرت بالایی در سرمایش و گرمایش فضاها دارد. در نهایت، می‌توان گفت که کولر گازی 18 هزار آرتمن با داشتن این ویژگی ها، یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال یک کولر گازی با کارایی بالا، مصرف انرژی پایین و قیمت مناسب هستند.

کولر گازی 18 هزار آرتمن مدل AT/ACWO18KTA

کولر گازی 18 هزار آرتمن مدل AT/ACWO18KTA تجربه‌ای منحصربه‌فردی از استفاده از یک سیستم سرمایشی و گرمایشی را برای شما به ارمغان می‌آورد. ترکیب بی‌نظیر عملکرد پایدار و مصرف انرژی کم این دستگاه، مدیون وجود کمپرسور روتاری در آن است. کمپرسور روتاری باعث افزایش کارایی و عملکرد پایدار آن می‌شود. از طرفی وجود این نوع کمپرسور، کارکرد در صدای کم هم را برای آن فراهم می‌کند. با دارا بودن این ویژگی‌ها، علاوه بر خنک‌کنندگی کارآمد، ایجاد یک محیط آرام و دلپذیر هم به مزایای این کولر گازی اضافه می‌شود.  علاوه بر این، طراحی تک پنل و برق تک فاز، این کولر گازی را بسیار مشتری پسند کرده است. لازم به ذکر است که این کولر گازی دوستدار محیط‌زیست هم هست؛ چون علاوه بر اینکه در صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌کند، از گاز مبرد R۴۱۰A که یک گاز بی‌خطر است، بهره می‌برد. روی‌هم‌رفته می‌توان گفت که این کولر گازی با توجه به ویژگی‌های مثبتی که دارد، ارزش خرید داشته و یک انتخاب خوب برای استفاده در تمام فصول است.

مجهز به کمپرسور با برد الکتریکی دور ثابت

کولر گازی 18 هزار آرتمن مدل AT/ACWO18KTAعملکرد خوبش را مدیون کمپرسور روتاری خودش است. سیستم مبرد این کمپرسور از گاز R۴۱۰A استفاده کرده و برای خنک کردن محیط، هوا را به درون پنل می‌کشد و پس از آن که آن را خنک کرد، هوا را با دمای کمتر به بیرون منتقل می‌کند. کمپرسور روتاری به صورت چرخشی حرکت کرده و در حین حرکت کمترین صدا و لرزش را ایجاد می‌کند. این ویژگی باعث افزایش طول عمر کولر هم می‌شود. همچنین، استفاده از کمپرسور روتاری باعث کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های برق خواهد شد. اما خوب باید این واقعیت را بپذیریم که کولر گازی 18 هزار آرتمن با کمپرسور مجهز به برد دور ثابت، نسبت به نمونه مشابه دارای برد الکتریکی اینورتر کمی ضعیف‌تر است. چون این دستگاه با افزایش دما مدام خاموش و روشن می‌شود، موتور آن فشار بیشتر را متحمل می‌شود که قطعاً روی قبض برق و استهلاک هم خودش را نشان می‌دهد. با تمام این تفاسیر، ما روی برچسب انرژی این دستگاه گرید A را مشاهده می‌کنیم. حتی با وجود کمپرسور دور ثابت در این دستگاه مصرف برق کمی را در آن شاهد هستیم که به خودی به خود یک نقطه قوت بزرگ برای این دستگاه محسوب می‌شود. بازدهی سرمایش (EER) به مقدار 21/3 و بازدهی گرمایش (COP) به مقدار 61/3 کولر این کولر را به کولر با بازده نسبتا بالا تبدیل کرده است. بهره‌وری انرژی الکتریکی (Energy Efficiency Ratio)  معیاری برای بررسی میزان تبدیل انرژی به سرماست. به طوری که هر چه این عدد بیشتر باشد، دستگاه بازده بیشتری دارد. ناگفته نماند که EER این کولر در محدوده میانگین محصولات با ظرفیت مشابه قرار دارد. کولرهای گازی با ظرفیت ۱8 هزار آرتمن مناسب برای سرمایش و گرمایش فضاهای متوسط تا کوچک مثل منازل مسکونی، دفاتر تجاری مناسب هستند. در ضمن خیالتان از بابت نصب و نگه‌داری این کولر هم راحت باشد چون که به برق سه فاز نیاز ندارد. کولری که قرار است در فضاهای کوچک کار کند، بهتر است سر و صدای کمی تولید کند. خوشبختانه این کولر از این نظر هم خوب عمل کرده و میزان صدای پنل داخلی و  خارجی این کولر هر دو در حد استاندارد (کمتر از 50 دسی‌بل) قرار دارند.

هم سرمایش هم گرمایش

کولر گازی 18 هزار آرتمن مدل AT/ACWO18KTAدر طبقه‌بندی نوع آب‌وهوا،  در کلاس T1 یعنی همان آب‌وهوای معتدل قرار دارد. قرار گرفتن این کولر در کلاس آب‌وهوایی T1 کاربرد آن را در مناطق گرمسیری و شرجی کشور محدود می‌کند. بهترین عملکرد این کولرها در دماهای 18 تا 43 درجه سانتی‌گراد بوده که از دمای گرم‌ترین روزهای تابستان شهرهای جنوبی کشورمان به میزان قابل‌توجهی کمتر است.  محدوده دمای کارکرد این کولر از 16 تا 30 درجه سانتی‌گراد بوده و با ویژگی‌ها و عملکردهای منحصربه‌فرد خود در سرمایش و گرمایش، تا حد قابل قبولی نیازهای شما را در برابر هر گونه تغییرات دمایی به خوبی رفع می‌کند. اما محدوده دمای کارکرد این کولر به عنوان یک کولر گازی میان رده، در مقایسه با کولرهای گازی که از 15 تا 55 درجه سانتی‌گراد کار می‌کنند، به مراتب کمتر است.

طراحی استاندارد

این کولر گازی مثل سایر کولرهای موجود در بازار از یک پنل داخلی با ابعاد 6/20×4/29×91 و یک یونیت خارجی با ابعاد 9/54×5/30×5/79 سانتی‌متر تشکیل شده است. متناسب بودن ابعاد و اندازه این کولر، ضمن اینکه از اشغال فضای اضافی جلوگیری می‌کند، باعث استفاده بهینه از فضا هم می‌شود. پنل داخلی این کولر ظاهر ساده‌ای دارد و برای کسانی که بیشتر از زیبایی به مشخصات فنی اهمیت می‌دهند، گزینه خوبی محسوب می‌شود. اما اگر به دنبال محصولی با طراحی خاص و منحصربه‌فرد هستید، باید کمی بیشتر تأمل کنید. مسلماً انتظار نداریم که مدل‌های زیباتر و خوش و رنگ لعاب‌تر را با همین قیمت ببینیم. در مجموع می‌توان گفت این کولر برای کسانی که دنبال طراحی ساده و مینیمال و یک کولر قیمت مناسب هستند،‌ انتخاب مناسبی خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه ساخت چین می باشد. دستگاه قابلیت کارکرد تا دمای 43 درجه سانتیگراد را دارد. مجهز به تمامی محافظ ها جهت بالا بردن اطمینان می باشد. مجهز به پوشش ضد خوردگی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرفیت سرمایش : 12000BTU/Hظرفیت گرمایش : 13000BTU/Hتوان مصرفی دستگاه (سرمایش) : 950Wتوان مصرفی دستگاه (گرمایش) : 950Wولتاژ تغذیه دستگاه : 220-240V/50HZمیزان صدای پنل داخلی : 41 DBمیزان صدای پنل خارجی : 52 DBوزن پنل داخلی : 9 KGوزن پنل خارجی : 27  KGجنس لوله :  لوله مسی شیاردارنوع فن : فن گریز از مرکزنوع موتور فن : DCسرعت موتور فن : 1250 RPMابعاد پنل داخلی : 198x300x800ابعاد پنل خارجی : 255x545x720قطر لوله رابط مایع :60 MMقطرلوله رابط گاز :90 MMنوع کمپرسور : روتاری

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

آشنایی با کولر گازی گرین مدل GWS-H12P1T1A/R410A

با فرارسیدن روزهای گرم سال، انتخاب یک سیستم سرمایشی مناسب شما را چندین مرحله جلو می‌اندازد تا دیگر دغدغه گرما، مصرف برق و آب را نداشته باشید. کولر گازی گرین مدل GWS-H12P1T1A/R410A دقیقاً یک انتخاب هوشمندانه است که خنکی محیط مد نظر شما را تامین می‌کند و تابستانی دلچسب را برای شما به ارمغان می‌آورد.

وجود اینورتر در کولر گازی گرین مدل GWS-H12P1T1A/R410A

کولر گازی گرین مدل  GWS-H12P1T1A/R410A مجهز به اینورتر است. این قابلیت در کولرگازی‌ها به تعادل دما و مصرف برق کمک می‌کند. در واقع اینورتر قابلیتی است که جریان سرمایش را کنترل می‌کند و اگر دما روی 18 درجه تنظیم شود؛ کولر برای رسیدن به این دما خاموش نمی‌شود بلکه سرعت موتور براساس نیاز افزایش یا کاهش پیدا می‌کند. کولرهایی که این قابلیت را دارند در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کنند زیرا با هر بار خاموش و روشن شدن موتور، برق زیادی مصرف می‌شود.

هم سرما و هم گرما با کولر گازی گرین

برخلاف تصور عده‌ای کولر گازی تنها برای سرمایش محیط استفاده نمی‌شود. درست است که عمده مصرف کولرگازی‌‌ها سرد کردن فضا است اما کولرگازی‌های دوگانه با قابلیت سرمایش و گرمایش وجود دارند. این مدل کولر گازی گرین با ظرفیت گرمایشی 13000 BTU/hr قادر است محیط مد نظر شما را گرم کند که بتوانید روی آن به عنوان وسیله‌ای کارا در روزهای سرد حساب باز کنید. همچنین ظرفیت سرمایشی آن 10 تا 20 هزار BTU/hr است.

کولر گازی متناسب با آب و هوای معتدل

مدل  GWS-H12P1T1A/R410Aیک عدد کمپرسور از نوع روتاری دارد. وجود کمپرسور در اسپلیت باعث فشرده کردن و کاهش حجم گاز مبرد می‌شود. به همین دلیل کولرهای گازی دارای سه نوع کمپرسور روتاری، اسکرول و پیستونی هستند که هر کدام قدرت متفاوتی دارد. کمپرسور روتاری بیشتر برای مناطق معتدل و مرطوب مناسب است. اگر شما در یک منطقه جغرافیای گرمسیر زندگی می‌کنید؛ این کولر گازی خنکی مد نظر شما را ایجاد نمی‌کند.

مصرف انرژی پایین این مدل کولر گازی گرین

کولر گازی گرین مدل  GWS-H12P1T1A/R410Aدارای رده مصرف A است. در جدول مصرف انرژی، دستگاه‌ها بر اساس میزان مصرف برق و آب دسته‌بندی می‌شوند که هرچقدر دستگاه‌ها به رده A نزدیک باشند؛ مصرف انرژی پایین‌تری دارند. کولرگازی نیز یکی از وسایلی است که مصرف برق بسیار بالایی دارد پس نیاز است که دستگاهی را انتخاب کنید که رده انرژی A داشته باشند مانند کولر گازی گرین مدل GWS-H12P1T1A/R410A.

مدل GWS-H12P1T1A/R410A متناسب با محیط‌های کوچک

این مدل از کولرهای گازی گرین متناسب فضاهای زیر 30 متر مربع است. محدوده ظرفیت سرمایشی آن 10 تا 20 هزار BTU/hr است که برای محیط‌هایی با اندازه 17 تا 22 مربع مناسب است. بنابراین اگر قصد خرید کولرگازی برای محیط‌های بزرگ‌تری را دارید این کولر گازی مناسب نیست و بهتر است به سراغ مدل‌های دیگری بروید.

داشتن هوایی مطبوع با کولر گازی گرین مدل GWS-H12P1T1A/R410A

    شما با خرید کولر گازی گرین مدل  GWS-H12P1T1A/R410A یک تیر و دو نشان می‌زنید. زیرا علاوه بر آنکه شما یک سیستم سرمایشی خریداری کرد‌ه‌اید؛ تصفیه هوای محیط مد نظر شما نیز تامین می‌شود. این کولرگازی دارای تصفیه هوا است که به مطبوع شدن هوای پیرامون شما کمک می‌کند. فیلتر این مدل کولر گازی از نوع Gold Fin ضد زنگ است. همچنین این فیلترها قابلیت انتشار ویتامین ث در هوا را نیز دارد که فیلتر یون نقره دارای قابلیت ضد باکتری و ضد قارچ است که ذرات فرم آلدهید را که از سوختن ناقص ترکیبات کربن به وجود می‌آید را از بین می‌برد.

برق مصرفی تک فاز

      برق مصرفی مدل  GWS-H12P1T1A/R410A تک فاز است که این نوع برق مصرفی برای مصارف غیرصنعتی مانند مصارف برق منازل و شرکت‌های کوچک استفاده می‌شود. هنگام خرید کولر گازی حتماً به برق مصرفی محیط مد نظر خود دقت کنید زیرا در صورت سه فاز بودن برق، ممکن است به دستگاه آسیب وارد شود.

نتیجه‌گیری

کولر گازی گرین مدل  GWS-H12P1T1A/R410Aبرای افرادی که به دنبال یک محصول با کیفیت هستند؛ بسیار مناسب است. این کولرگازی مناسب برای محیط‌های تقریباً کوچک است که بتواند سرمایش قابل قبولی را برای فضای مد نظر تامین کند. همچنین اگر در مناطق جغرافیایی معتدل زندگی می‌کنید این کولرگازی بسیار کارآمد است و شما را در طول روزهای گرم تابستان خنک نگه می‌دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولر گازی 9000 لاویتا مجهز به کمپرسور روتاری تکفاز است. استفاده از متریال مناسب و درجه یک در ساخت یونیت خارجی محصولات لاویتا از جمله ضد زنگ بودن، باعث افزایش طول عمر موتور کولر گازی لاویتا شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولرگازی یکی از لوازم پرمصرف و ضروری در فصل گرما بویژه در مناطق معتدل محسوب می‌شود. یکی از محصولات با کیفیت موجود در بازار کولر گازی میلون مدل MLAF-24HRN7 است. این کولر از دو جز کمپرسور خارجی و یونیت داخلی تشکیل شده است. ظرفیت سرمایشی این مدل 24000 و گرمایشی آن 25000 است.این کولر دارای تایمر 24 ساعته است که امکان خاموش و روشن شدن به صورت 24 ساعته را در فاصله 24 ساعت فراهم می‌کند.جریان هوای 360 درجه این مدل نوید هوایی خنک و با توزیعی یکنواخت و آرام در تمامی جهت‌های اتاق را می‌دهد. همچنین حالت بی‌صدای واحد داخلی، می‌تواند تا 20 دسیبل صدای کمتری را ایجاد کند و در نتیجه از آرامش و خنکی آن بیشتر لذت برد. این مدل به گونه‌آی طراحی شده است که شروع به کار مجدد آن به صورت اتوماتیک با تنظیمات قبلی است بنابراین نیازی به اعمال تنظیمات در هر بار روشن کردن آن نیست. در مجموع می توان این مدل را یک گزینه ایده‌آل و مقرون بصرفه برای خرید دانست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولر گازی جی پلاس GAC-HV09MN1با ظرفیت 9000BTU/hr، برای تامین سرمایش و گرمایش واحدهای مسکونی و اداری در شرایط آب و هوایی معتدل کاربرد دارد.این کولر گازی با موتور اینورتر و مصرف انرژی A دارای فیلتر چند لایه و حالت Super جهت اعمال سرمایش یا گرمایش سریع است . کولر جی پلاس از گاز R410 بهره می برد که موجب آلودگی محیط زیست و آسیب رساندن به لایه اوزون نمی شود. باخرید این دستگاه نه تنها هوای مطلوب دارید بلکه بدون اضافه‌کردن دستگاهی اضافی مصرف انرژی را نیز کاهش می‌دهید، زیرا این کولرهای هوشمند اینورتر وقتی به دمای سرمایش یا گرمایش مطلوب محیط می‌رسند، دستگاه به جای خاموش شدن و استارت‌های مکرر به گونه‌‌ای هوشمند فعالیت خود را ادامه ‌می‌هد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولر گازی اسپلیت اینورتر تراست 9000 یکی از محصولات محبوب شرکت تراست می باشد که شاید دلیل آن را می توان ظرفیت مناسب و راندمان بالای این دستگاه در کنار زیبایی ظاهر و همچنین قدرت و راندمان آن در نظر گرفت. این دستگاه دارای کمپرسور و کندانسور قدرتمندی است که در درون یونیت بیرونی آن قرار گرفته است و با عملکرد مناسب خود گاز مبرد R410 را به درون کویل های مسی رابط بین یونیت داخلی و خارجی ارسال می کند این گاز مبرد به درون یونیت داخلی پمپاژ شده و در آنجا سرمایش و گرمایش مصرف کننده را تامین می کند. کولر گازی اسپلیت اینورتر تراست 9000 دارای کیت اینورتر است که در واقع این تکنولوژی مدرن موجب گشته است به همراه سایر سیستم هایی که برای آن در نظر گرفته اند یکی از کولر های با صرفه جویی زیاد در مصرف انرژی الکتریکی باشد. همچنین این دستگاه کولر گازی علی رغم راندمان و کیفیت مناسبی که دارد دارای قیمت تمام شده بسیار مقرون به صرفه ای است که کاربردهای زیادی را خواهان خود می بیند. کولر گازی اسپلیت اینورتر تراست 9000 دارای بدنه ای از جنس ورق گالوانیزه و محکمی است که آن را در برابر زنگ زدگی و دیگر عوامل مخرب حفظ می کند. لازم به ذکر است که این کولر در واحد داخلی خود یک ترموستات دارد که به صورت دوره ای دمای درون اتاق را اندازه گرفته و از طریق صفحه نمایشگر به مصرف کننده نمایش می دهد.کولر گازی اسپلیت اینورتر تراست 9000 دارای مکانیزم لازم برای فعال سازی حالت SLEEP است که در واقع با فعال نمودن این مهم استفاده از حداکثر توان کولر ممکن می گردد که برای ایجاد گرمایش و سرمایش و به حداقل رساندن دور فن دمنده موجود در درون پنل دیواری کولر گازی و همچنین ماکزیمم فعالیت کمپرسور قدرتمند این دستگاه انجام می شود که کاربر می تواند از این حالت برای مهیا نمودن شرایط مناسب یک خواب دلپذیر استفاده کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولر گازی اسپلیت تراست 24000 یکی از محصولات محبوب شرکت تراست می باشد که شاید دلیل آن را می توان ظرفیت مناسب و راندمان بالای این دستگاه در کنار زیبایی ظاهر و همچنین قدرت و راندمان آن در نظر گرفت. این دستگاه دارای کمپرسور و کندانسور قدرتمندی است که در درون یونیت بیرونی آن قرار گرفته است و با عملکرد مناسب خود گاز مبرد R410 را به درون کویل های مسی رابط بین یونیت داخلی و خارجی ارسال می کند این گاز مبرد به درون یونیت داخلی پمپاژ شده و در آنجا سرمایش و گرمایش مصرف کننده را تامین می کند. کولر گازی اسپلیت تراست 24000 در واقع این تکنولوژی مدرن موجب گشته است به همراه سایر سیستم هایی که برای آن در نظر گرفته اند یکی از کولر های با صرفه جویی زیاد در مصرف انرژی الکتریکی باشد. همچنین این دستگاه کولر گازی علی رغم راندمان و کیفیت مناسبی که دارد دارای قیمت تمام شده بسیار مقرون به صرفه ای است که کاربردهای زیادی را خواهان خود می بیند. کولر گازی اسپلیت تراست 24000 دارای بدنه ای از جنس ورق گالوانیزه و محکمی است که آن را در برابر زنگ زدگی و دیگر عوامل مخرب حفظ می کند. لازم به ذکر است که این کولر در واحد داخلی خود یک ترموستات دارد که به صورت دوره ای دمای درون اتاق را اندازه گرفته و از طریق صفحه نمایشگر به مصرف کننده نمایش می دهد.کولر گازی اسپلیت تراست 24000 دارای مکانیزم لازم برای فعال سازی حالت SLEEP است که در واقع با فعال نمودن این مهم استفاده از حداکثر توان کولر ممکن می گردد که برای ایجاد گرمایش و سرمایش و به حداقل رساندن دور فن دمنده موجود در درون پنل دیواری کولر گازی و همچنین ماکزیمم فعالیت کمپرسور قدرتمند این دستگاه انجام می شود که کاربر می تواند از این حالت برای مهیا نمودن شرایط مناسب یک خواب دلپذیر استفاده کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

دایکین

برند دایکین با داشتن بیش از 90 سال قدمت، یکی از برندهای مطرح در زمینه تهویه مطبوع و تولید محصولات نوآورانه شناخته می‌شود. شرکت دایکین در سال 1924 تأسیس شد و برای نخستین بار در سال 1953 اقدام به ساخت و تولید اسپلیت کرد. شرکت دایکین با اختراع سیستم کولر گازی مرکزی مولتی پنل VRV نام خود را به‌عنوان یک پیشرو در زمینه تولید تهویه مطبوع ماندگار کرد. امروزه شرکت دایکین با حضوری پررنگ در آسیا، اروپا، آمریکا و خاورمیانه به‌عنوان یکی از شرکت‌های با تجربه شناخته می‌شود. دفتر اصلی شرکت در اساکا ژاپن واقع شده است و بیش از 90 سایت تولیدی در سراسر جهان دارد. کشورهای چین، مالزی، بلژیک، جمهوری چک، و کانادا میزبان خط تولیدهای بزرگ این شرکت چندملیتی است.

داکت اسپلیت

کولرهای گازی به دو دسته کلی یک تکه و چند تکه طبقه بندی می شوند. از انواع کولرگازی یکه تکه می‌توان به کولرگازی پنجره‌ای و پرتابل اشاره نمود که ویژگی بارز آن‌ها، عدم نیاز به لوله‌کشی است. کولرگازی دوتکه یا اسپلیت ها که شامل واحد داخلی و خارجی مجزا بوده و از طریق لوله‌های مسی با هم در ارتباط قرار می‌گیرند، با دارا بودن ویژگی‌هایی نظیر مصرف کمتر برق و ظاهر زیباتر جهت استفاده در فضاهای مسکونی، اداری و تجاری بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از مدل‌های اسپلیت دو تکه که امروزه بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است، داکت اسپلیت  است.  یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد داکت اسپلیت ها، امکان خنک کردن چندی فضای تفکیک شده به‌وسیله یک دستگاه است که این امر به لطف کانال‌کشی‌های مخفی در سقف کاذب ممکن شده است. همچنین در ساختمان‌های دارای داکت اسپلیت، اثری از پنل­های دیواری و فن‌ها مشاهده نمی‌شود و فقط دریچه‌های خروجی هوا و کنترلر دیواری در معرض دید قرار دارند. این ویژگی‌ها، داکت اسپلیت­ها را تبدیل به محصولی ایدئال برای انواع  ساختمان‌ها کرده است.  

داکت اسپلیت سری FDMRN دایکین از یک کمپرسور تروپیکال بهره می‌برد که از استحکام و دوام بالایی برخوردار بوده و می‌تواند در شرایط سخت آب و هوایی حاره‌ای با رطوبت بالا و تا دمای 54 درجه سانتی‌گراد کارکرد مطلوبی داشته باشد. وجود فن گالوانیزه در یونیت داخلی داکت اسپیلیت دایکین، امکان استفاده از کویل آب گرم در پشت دستگاه را به‌منظور تأمین گرمایش مقرون‌به‌صرفه، بدون افزایش سطح صدا و کاهش راندمان و هوادهی دستگاه فراهم نموده است. اهمیت این موضوع زمانی مشخص می‌شود که در صورت استفاده از فن‌های دمنده پلاستیکی، کویل آب گرم باید به‌ناچار در قسمت جلوی فن تعبیه شود و  این امر موجب کاهش راندمان و هوادهی و افزایش سطح صدای تولیدی توسط دستگاه می‌شود. یونیت داخلی این محصول بسیار کم‌صدا بوده و صدای یونیت خارجی آن برای همسایه‌ها و اتاق‌های نزدیک آزار دهنده نیست.در مسیر هوای برگشت یونیت داخلی، یک فیلتر تصفیه هوا قابل شستشو نصب شده است که از ورود گرد و غبار به هوای ورودی به دستگاه جلوگیری می‌کند.

حالت Turbo ،Dry و Sleep

برای استفاده از این محصول دایکین حالت‌های مختلفی در نظر گرفته شده است که آسایش و راحتی بیشتری را به ارمغان می‌آورد. این حالت‌ها شامل  Turbo، Dry و Sleep می‌شود. با انتخاب حالت Turbo محیط با سرعتی بیشتر از حالت عادی به دمای مورد نظر می‌رسد. حالت Sleep  با تنظیم مرحله‌ای دمای محیط در شب، موجب خوابی راحت و آسوده می‌شود. با وجود اینکه نشستن زیر باد سرد کولر در روزهای گرم تابستان لذت زیادی دارد، بودن در معرض باد خنک به مدت طولانی می‌تواند باعث مشکلات زیادی شود. گرفتگی عضلات، استخوان‌درد، گلودرد، سردرد، خشک‌شدن پوست و ایجاد حس رخوت و خستگی از مشکلات باد مستقیم کولر است. این مشکلات در زمان خواب شدت بیشتری پیدا می‌کنند و روشن‌بودن مداوم کولر در طول شب می‌تواند باعث سرماخوردگی یا بیدارشدن با حالت کوفتگی بدن شود. حالت Dry در این اسپلیت، برای پایین آوردن درصد رطوبت محیط استفاده می‌شود.

پرتاب باد

میزان پرتاب باد نشان می‌دهد که یک کولر تا چه فاصله‌ای می‌تواند باد خنک را انتقال دهد. پرتاب باد در این محصول از برند دایکین به لطف فشار استاتیکی بالا در یونیت داخلی، می‌تواند به دورترین نقاط در فضای مورد نظر شما برسد. این ویژگی امکان کانال‌کشی طولانی در فضاهای با متراژ زیاد را میسر می‌کند.

استاندارد ضد خورندگی قطعات

روی مبدل حرارتی آلومینیومی در قسمت یونیت خارجی، از پره‌های (Fin) طلایی استفاده شده‌ است که باعث می‌شود این قسمت در مقابل تغییرات شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی داشته‌ باشد و از خوردگی آن‌ها جلوگیری شود. به‌این‌ترتیب این محصول دایکین در شرایط سخت آب و هوایی نظیر جزیره کیش و بندرعباس در کنار دوام و استحکام بالا، سرمایشی مطبوع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گاز مبرد R410a

یکی از گازهای خنک‌کننده که به‌تازگی در سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی از آن استفاده می‌شود R410a نام دارد که استاندارد ایالات متحده تا سال ۲۰۱۵ را به خود اختصاص می‌دهد، نام علمی این گاز هیدروفلوئورو کربن (HFC) است که دوستدار محیط‌زیست بوده و آسیبی به لایه ازون نمی‌رساند. با اینکه امروزه، اغلب دستگاه‌های تهویه مطبوع  به‌طور خودکار از گاز   R410aاستفاده می‌کنند، اما لازم است قبل از خرید دستگاه‌های تهویه مطبوع، نوع گاز مورد استفاده در آن‌ها را بررسی نمایید . داکت اسپلیت­های دایکین دارای گاز مبرد R410a هستند.

نگاه کلی

داکت اسپلیت دایکین مدل FDMRN با ویژگی‌هایی مانند مصرف کم انرژی، کیفیت و دوام بالا، قابلیت لوله‌کشی طولانی تا 50 متر، کمپرسور حاره‌ای با گاز R410 و قابلیت کارکرد تا دمای +54 درجه سانتیگراد ، امکان گرمایش با کویل آبگرم و یونیت داخلی کم صدا گزینه ای مناسب برای تأمین تهویه مطبوع در هر نوع ساختمان است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

دایکین

برند دایکین با داشتن بیش از 90 سال قدمت، یکی از برندهای مطرح در زمینه تهویه مطبوع و تولید محصولات نوآورانه شناخته می‌شود. شرکت دایکین در سال 1924 تأسیس شد و برای نخستین بار در سال 1953 اقدام به ساخت و تولید اسپلیت کرد. شرکت دایکین با اختراع سیستم کولر گازی مرکزی مولتی پنل VRV نام خود را به‌عنوان یک پیشرو در زمینه تولید تهویه مطبوع ماندگار کرد. امروزه شرکت دایکین با حضوری پررنگ در آسیا، اروپا، آمریکا و خاورمیانه به‌عنوان یکی از شرکت‌های با تجربه شناخته می‌شود. دفتر اصلی شرکت در اساکا ژاپن واقع شده است و بیش از 90 سایت تولیدی در سراسر جهان دارد. کشورهای چین، مالزی، بلژیک، جمهوری چک، و کانادا میزبان خط تولیدهای بزرگ این شرکت چندملیتی است.

داکت اسپلیت

کولرهای گازی به دو دسته کلی یک تکه و چند تکه طبقه بندی می شوند. از انواع کولرگازی یکه تکه می‌توان به کولرگازی پنجره‌ای و پرتابل اشاره نمود که ویژگی بارز آن‌ها، عدم نیاز به لوله‌کشی است. کولرگازی دوتکه یا اسپلیت ها که شامل واحد داخلی و خارجی مجزا بوده و از طریق لوله‌های مسی با هم در ارتباط قرار می‌گیرند، با دارا بودن ویژگی‌هایی نظیر مصرف کمتر برق و ظاهر زیباتر جهت استفاده در فضاهای مسکونی، اداری و تجاری بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از مدل‌های اسپلیت دو تکه که امروزه بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است، داکت اسپلیت  است.  یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد داکت اسپلیت ها، امکان خنک کردن چندی فضای تفکیک شده به‌وسیله یک دستگاه است که این امر به لطف کانال‌کشی‌های مخفی در سقف کاذب ممکن شده است. همچنین در ساختمان‌های دارای داکت اسپلیت، اثری از پنل­های دیواری و فن‌ها مشاهده نمی‌شود و فقط دریچه‌های خروجی هوا و کنترلر دیواری در معرض دید قرار دارند. این ویژگی‌ها، داکت اسپلیت­ها را تبدیل به محصولی ایدئال برای انواع  ساختمان‌ها کرده است.  

داکت اسپلیت سری FDMRN دایکین از یک کمپرسور تروپیکال بهره می‌برد که از استحکام و دوام بالایی برخوردار بوده و می‌تواند در شرایط سخت آب و هوایی حاره‌ای با رطوبت بالا و تا دمای 54 درجه سانتی‌گراد کارکرد مطلوبی داشته باشد. وجود فن گالوانیزه در یونیت داخلی داکت اسپیلیت دایکین، امکان استفاده از کویل آب گرم در پشت دستگاه را به‌منظور تأمین گرمایش مقرون‌به‌صرفه، بدون افزایش سطح صدا و کاهش راندمان و هوادهی دستگاه فراهم نموده است. اهمیت این موضوع زمانی مشخص می‌شود که در صورت استفاده از فن‌های دمنده پلاستیکی، کویل آب گرم باید به‌ناچار در قسمت جلوی فن تعبیه شود و  این امر موجب کاهش راندمان و هوادهی و افزایش سطح صدای تولیدی توسط دستگاه می‌شود. یونیت داخلی این محصول بسیار کم‌صدا بوده و صدای یونیت خارجی آن برای همسایه‌ها و اتاق‌های نزدیک آزار دهنده نیست.در مسیر هوای برگشت یونیت داخلی، یک فیلتر تصفیه هوا قابل شستشو نصب شده است که از ورود گرد و غبار به هوای ورودی به دستگاه جلوگیری می‌کند.

گاز مبرد R410a

یکی از گازهای خنک‌کننده که به‌تازگی در سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی از آن استفاده می‌شود R410a نام دارد که استاندارد ایالات متحده تا سال ۲۰۱۵ را به خود اختصاص می‌دهد، نام علمی این گاز هیدروفلوئورو کربن (HFC) است که دوستدار محیط‌زیست بوده و آسیبی به لایه ازون نمی‌رساند. با اینکه امروزه، اغلب دستگاه‌های تهویه مطبوع  به‌طور خودکار از گاز   R410aاستفاده می‌کنند، اما لازم است قبل از خرید دستگاه‌های تهویه مطبوع، نوع گاز مورد استفاده در آن‌ها را بررسی نمایید . داکت اسپلیت­های دایکین دارای گاز مبرد R410a هستند.

حالت Turbo ،Dry و Sleep

برای استفاده از این محصول دایکین حالت‌های مختلفی در نظر گرفته شده است که آسایش و راحتی بیشتری را به ارمغان می‌آورد. این حالت‌ها شامل  Turbo، Dry و Sleep می‌شود. با انتخاب حالت Turbo محیط با سرعتی بیشتر از حالت عادی به دمای مورد نظر می‌رسد. حالت Sleep  با تنظیم مرحله‌ای دمای محیط در شب، موجب خوابی راحت و آسوده می‌شود. با وجود اینکه نشستن زیر باد سرد کولر در روزهای گرم تابستان لذت زیادی دارد، بودن در معرض باد خنک به مدت طولانی می‌تواند باعث مشکلات زیادی شود. گرفتگی عضلات، استخوان‌درد، گلودرد، سردرد، خشک‌شدن پوست و ایجاد حس رخوت و خستگی از مشکلات باد مستقیم کولر است. این مشکلات در زمان خواب شدت بیشتری پیدا می‌کنند و روشن‌بودن مداوم کولر در طول شب می‌تواند باعث سرماخوردگی یا بیدارشدن با حالت کوفتگی بدن شود. حالت Dry در این اسپلیت، برای پایین آوردن درصد رطوبت محیط استفاده می‌شود.  

پرتاب باد

میزان پرتاب باد نشان می‌دهد که یک کولر تا چه فاصله‌ای می‌تواند باد خنک را انتقال دهد. پرتاب باد در این محصول از برند دایکین به لطف فشار استاتیکی بالا در یونیت داخلی، می‌تواند به دورترین نقاط در فضای مورد نظر شما برسد. این ویژگی امکان کانال‌کشی طولانی در فضاهای با متراژ زیاد را میسر می‌کند.

استاندارد ضد خورندگی قطعات

روی مبدل حرارتی آلومینیومی در قسمت یونیت خارجی، از پره‌های (Fin) طلایی استفاده شده‌ است که باعث می‌شود این قسمت در مقابل تغییرات شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی داشته‌ باشد و از خوردگی آن‌ها جلوگیری شود. به‌این‌ترتیب این محصول دایکین در شرایط سخت آب و هوایی نظیر جزیره کیش و بندرعباس در کنار دوام و استحکام بالا، سرمایشی مطبوع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نگاه کلی

داکت اسپلیت دایکین مدل FDMRN با ویژگی‌هایی مانند مصرف کم انرژی، کیفیت و دوام بالا، قابلیت لوله‌کشی طولانی تا 50 متر، کمپرسور حاره‌ای با گاز R410 و قابلیت کارکرد تا دمای +54 درجه سانتیگراد ، امکان گرمایش با کویل آبگرم و یونیت داخلی کم صدا گزینه ای مناسب برای تأمین تهویه مطبوع در هر نوع ساختمان است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولر‌های گازی اسپلیت با توجه به مصرف انرژی مناسب و عملکرد بسیار خوبی که دارند، طرفداران بسیار زیادی در بازار فروش دارند و همین امر سبب شده تا شرکت‌های متعددی در این زمینه فعالیت داشته باشند. یکی از شرکت‌های فعال در عرصه کولر‌های گازی، شرکت MILON است که می‌توان گفت عملکرد مناسب و خوبی داشته است. یکی از محصولات با‌کیفیت این شرکت، کولر گازی مدل MLAF-18HRN7 است که با توجه به قیمت در نظر گرفته شده، توانایی ارائه عملکرد خوب و قابل قبولی دارد. جنس بدنه خارجی فلزی در نظر گرفته شده برای این محصول سبب شده تا طول عمر مفید خوبی داشته باشد. برای پنل داخلی هم از متریال پلاستیک فشرده استفاده شده است. کولر گازی میلون MLAF-18HRN7 حداقل دمای 17 و حداکثر دمای 30 درجه سانتی‌گراد را به شما ارائه می‌کند که بازه دمای مناسب و مطلوبی به‌نظر می‌رسد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کولرها دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند و شما می توانید در زمستان از گرمای آن استفاده و در تابستان از سرمای آن برای خنک شدن استفاده کنید.کمپرسور آنها هوشمند و روتاری می باشد و تا زمانی که هوا خنک نشود خاموش نمی شوند و در مصرف برق صرفه جویی می شود سطح مصرف انرژی آنها از نوع A است و گاز و سطح بازدهی بالایی دارند این کولرها دارای پره های طلایی که علاوه بر ایجاد تعادل دما باعث ماندگاری بالای کندانسور و اپراتور کولر می شود و از ساییدگی و فرسودگی جلوگیری و عمر دستگاه را افزایش می دهند دارای پرتاب باد چهار جهت و امکان تهویه هوای اتاق را به صورت یکنواخت را انجام می دهند.کمپرسور روتاری نقش اساسی را در این کولرها ایفا می کنند و از مهمترین اجزای ساختار این نوع تهویه مطبوع است و به خاطر نوع ساختار انرژی کمتری مصرف می کنند و میزان تولید صدای این نوع کمپرسور نسبت به انواع دیگر کمتر است و این نوع کمپرسورها از قطعات مکانیکی کمتری استفاده می کنند و این نوع کولر گازی به خاطر داشتن کمپرسور در مناطق با فشار هوای بالا مانند شمال و شمال غرب کشور کاربرد بیشتری دارند.کولر گازی جی پلاس GAC-HV30MU1 با ظرفیت 30000BTU/hr، برای تامین سرمایش و گرمایش واحدهای مسکونی و اداری در شرایط آب و هوایی معتدل کاربرد دارد.این کولر گازی مجهز به حالت Eco جهت صرفه جویى مصرف انرژى و فیلتر چند لایه است . همچنین داراى حالت Super جهت اعمال سرمایش یا گرمایش سریع و حسگر هاى هوشمند جهت تشخیص دماى محیط و تنظیم فعالیت است . کولر جی پلاس از گاز R410 بهره می برد که موجب آلودگی محیط زیست و آسیب رساندن به لایه اوزون نمی شود.با وجود تکنولوژی هوشمند اینورتر با کارایی بیشتر و صدای کمتر زمانی که کولر جی پلاس دمای محیط را به حد سرمایش یا گرمایش مطلوب میرساند دستگاه به جای خاموش شدن به گونه ای هوشمند فعالیت خود را کنترل کرده و به آن ادامه میدهد تا ضمن حفظ هوای مطبوع مانع از استارت های مکرر موتور و مصرف بالای برق و انرژی شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از ویژگی های اسپلیت های گرین به مواردی همچون به کار گیری فین های طلایی با قابلیت در امان بودن از عناصر خورنده ، کارکرد در رنج دمایی منفی 15 الی 55 درجه سلسیوس ، کنترل از راه دور با قابلیت اتصال به وای فای به صورت سفارشی ، سطح صدای بسیار پایین و توزیع یکنواخت جریان هوا میتوان اشاره نمود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولرگازی مدل « TAC-24CHSA/XA81I » محصولی از برند «تی سی ال» (TCL) است که در دو حالت سرمایش و گرمایش عمل می‌کند. این محصول هم مانند تمامی کولرگازی‌های اسپلیت دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. قسمت خارجی، وظیفه‌ی خنک‌کردن گاز را برعهده دارد که بیرون اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می‌شود. این یونیت با اتصالات و لوله‌ها به پنل داخلی مرتبط می‌شود. یونیت داخلی طراحی زیبایی دارد و داخل اتاق یا سالن نصب می‌شود و وظیفه‌ وزش باد خنک را ایفا می‌کند. این محصول از تی سی ال به فناوری اینورتر مجهز شده است که علاوه بر یکنواختی سرمایش و گرمایش، موجب کاهش چشمگیر مصرف برق می‌شود. ظرفیت سرمایش این محصول برابر با 24550 و ظرفیت گرمایش آن برابر با 24550 BTU در ساعت است. برای این محصول حالت خواب (Sleep Mode) هم در نظر گرفته شده است؛ در این حالت دستگاه به‌صورت خودکار بهترین شرایط خواب شما را تشخیص داده و همواره دما را در حالت مناسب نگه می‌دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولرگازی مدل « TAC-09CHSA/XA81I » محصولی از برند «تی سی ال» (TCL) است که در دو حالت سرمایش و گرمایش عمل می‌کند. این محصول هم مانند تمامی کولرگازی‌های اسپلیت دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. قسمت خارجی، وظیفه‌ی خنک‌کردن گاز را برعهده دارد که بیرون اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می‌شود. این یونیت با اتصالات و لوله‌ها به پنل داخلی مرتبط می‌شود. یونیت داخلی طراحی زیبایی دارد و داخل اتاق یا سالن نصب می‌شود و وظیفه‌ وزش باد خنک را ایفا می‌کند. این محصول از تی سی ال به فناوری اینورتر مجهز شده است که علاوه بر یکنواختی سرمایش و گرمایش، موجب کاهش چشمگیر مصرف برق می‌شود. ظرفیت سرمایش این محصول برابر با 9000 و ظرفیت گرمایش آن هم برابر با 9500 BTU در ساعت است. برای این محصول حالت خواب (Sleep Mode) هم در نظر گرفته شده است؛ در این حالت دستگاه به‌صورت خودکار بهترین شرایط خواب شما را تشخیص داده و همواره دما را در حالت مناسب نگه می‌دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کنوود با بیش از 70 سال استمرار در نوآوری و طراحی های برجسته بریتانیایی ، شهرت زیادی در کیفیت ، دوام و عملکرد استثنایی پیدا کرده است. گروه پاکشوما از ابتدای سال 2021 کولر گازی های برند کنوود را با ضمانت پاک سرویس به بازار ایران عرضه کرده است. کنوود طیف جدیدی از کولرگازی های گرمایشی و سرمایشی مجهز به جدیدترین ویژگیها مانند فناوری اینورتر را ارائه می دهد که تا 75٪ راندمان انرژی را با توجه به شرایط فضا و بهبود سیستم جریان هوا ارائه می دهد و سرمایش و گرمایش را تضمین می کند. این گروه کالایی به گونه ای طراحی شده است که با فضای داخلی دکوراسیون شما تطبیق داده می شود، در حالی که گرمای خوبی در زمستان و خنکی تازه ای را در تابستان ایجاد می کند. تمامی سیستم های تهویه مطبوع خانگی کنوود شامل 3.5 متر لوله مسی هستند.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل