نکات مهم خرید یخچال و فریزر به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید یخچال و فریزر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

یکی از لوازم خانگی مهم و ضروری در هر خانه ای خرید یخچال و فریزر خوب می باشد. بدون داشتن یخچال و فریزر زندگی برای انسان امکان پذیر نیست. در زمان های گذشته هم، یخچال وجود داشته است اما نه به شکل امروزی. بلکه چاه هایی داخل هر حیاط کنده می شد، این چاه ها برای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز خانواده استفاده، و سبدهایی داخل آن ها قرار داشت که مواد غذایی به وسیله آن به درون چاه فرستاده می شد، این سبد نقش یخچال را ایفا می کرد.

فریزر وسیله ای جدید می باشد، که در گذشته تقریبا به شکل امروزی وجود نداشته است. در زمان قدیم در دامنه و ارتفاعات کوه های برف گیر چاه هایی عمیق حفر می کردند، در زمستان به وسیله برف پر می شد. لایه عظیمی از برف روی هم انباشته شده داخل این‌چاه ها وجود داشت. که برف و یخ داخل آن در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گرفت که به آن چال برف یا چاه برف گفته می شد. برف را با عسل طبیعی مخلوط می کردند و بستنی می ساختند.

بنابراین یخچال و فریزر به عنوان یک وسیله برای نگهداری و انجماد مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد که با گذشت سال ها از یک جعبه خنک کننده به یک وسیله پیچیده تبدیل شده است که باید توجه ویژه‌ای به ابعاد محصول و عادات خرید که مهمترین ویژگی هنگام خرید یخچال فریزر کاربردی می باشد توجه فراوان نمود.

مهم ترین ویژگی یخچال فریزر در هنگام خرید

ابعاد یخچال فریزر

نکته مهم اول تشخیص فضای موجود برای قرار دادن یخچال و فریزر در آشپزخانه است. زیرا یخچال فریزرها تک سایز نبوده و شما به راحتی می توانید سایز مناسب را خریداری نمائید. نکته های بعدی فضای در دسترس برای باز شدن درب و اندازه ورودی آشپزخانه برای قرار دادن یخچال فریزر در جای خود می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

عادات خرید و آشپزی

سبک زندگی شما در انتخاب یخچال فریزر نقش مهمی دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که عادت به ذخیره مواد غذایی دارند یخچال فریزر با ظرفیت بیشتری مورد نیازتان می باشد، در غیر اینصورت یخچال فریزر با ظرفیت کمتر علاوه بر اینکه نیازهای شما را برآورده کرده در مصرف برق صرفه جویی و جای کمتری اشغال می کند.

ظرفیت یخچال فریزر

اندازه یخچال فریزرها بر حسب فوت تعیین می‌شود. هر فوت برابر با28/3168 لیتر می‌باشد. هر لیتر فضایی به اندازه یک مکعب ۱۰ * ۱۰ * ۱۰ را اشغال می‌کند. در نهایت هر فوت برابر است با ۲۸ تا مگعب 10*10*10.

در ادامه بخوانید: خرید یخچال و فریزر

یخچال فریزر مناسب برای انواع خانواده ها

همانطور که در بالا ذکر شد یخچال فریزرها در ابعاد و سایزهای متنوع در بازار موجود می باشند که نسبت به اعضای خانواده و عادات خرید مواد غذایی سایز مناسب را خریداری می کنید. خانواده ای که تعداد اعضای آنها 5 نفر یا بیشتر هستند و جزء خانواده های پرجمعیت محسوب می شوند در این صورت هر چه تعداد اعضا بیشتر باشد به مواد غذایی بیشتری احتیاج دارند.

زوج های جوانی که تازه خانواده تشکیل می‌دهند از همان ابتدا باید یک یخچال فریزر مناسب تهیه نمایند تا در چند سال آینده نیاز به تعویض آن نباشد.

دانشجوها که عموما برایشان قیمت مهم بوده و فوت و اندازه برایشان در اولویت اول نیست یک یخچال ۷ فوت برای مصرفشان  کافی به نظر می رسد.

نکات فنی یخچال فریزر

یخچال فریزرها از 4 قسمت مختلف تشکیل شده اند که شامل compressor، evaporator، condenser، termostat تشکیل شده که طرز کار پیچیده ای دارند. این 4 قسمت طی یک فرایند گاز فریون را خنک کرده و در لوله های یخچال به حرکت در می آورند. گاز فریون گرمای مواد غذایی را جذب کرده و با کمک compressor و condenser خنک می کند.

کمپرسور (compressor)

کمپرسور یا همان موتور یخچال فریزر در واقع قلب یخچال است که وظیفه آن به حرکت در آوردن گاز فریون در لوله‌های یخچال می باشد. این گاز هرچه با سرعت و قدرت بیشتری به گردش در آید، بهتر است. قدرت و میزان سر و صدای یخچال فریزر با کمپرسور ارتباط مستقیمی دارد.کمپرورها در دو نوع خطی و پیستونی می باشند.

کمپرسور پیستونی یا معمولی

این کمپرسورها بر اساس حرکت یک پیستون در سیلندر انجام می‌شود که سر و صدای زیادی داشته و برق بیشتری مصرف می‌کنند. در یخچال های قدیمی از این کمپرسورها استفاده می‌شده است.

کمپرسور خطی یا compressor linear

این نوع کمپرسور در یخچال فریزرهای LG اولین بار به کار گرفته شده است. این کمپرسورها میزان صدا و مصرف برق کمی دارند. امروزه در اکثر یخچال های جدید از این نوع کمپرسور مورد استفاده می شود.

اواپراتور (evaporator): اواپراتور قطعه ای برای سرما سازی در یخچال فریزر می باشد.

کندانسور (condenser): کندانسور وظیفه خنک کردن گاز مبرد یخچال را به عهده دارد. این گاز در یخچال های قدیمی تر فریون بوده که به دلیل سمی بودن و تأثیر منفی بر لایه اوزون در یخچال های جدید از گاز مبرد استفاده می شود.

ترموستات (termostat): ترموستات یخچال مرکز فرماندهی و تنظیمات یخچال می‌باشد. تنظیم نمودن ترموستات بستگی به فصول سال دارد. دمای معمولی یخچال باید بین 2 تا 5 سانتی گراد باشد. این دما موادغذایی درون یخچال را تازه تر نگه می دارد. در فصول سرد باید دمای یخچال را یک درجه پایین و در فصول گرم دو درجه بالاتر ببریم که هم برای طولانی شدن عمر یخچال و هم برای تازه نگه داشتن مواد غذایی درون آن مناسب می باشد.

در ادامه بخوانید: خرید یخچال و فریزر

ویژگی های کاربردی و مهم در یخچال فریزها

میزان مصرف انرژی در یخچال فریزر

میزان مصرف انرژی در یخچال فریزر از موارد مهمی است که هنگام خرید حتما باید به آن توجه کرد. برچسب مصرف انرژی از A تا G رتبه بعدی می شود. هرچه میزان مصرف بهینه نزدیک‌تر به A باشد، یعنی میزان انرژی مصرفی کمتر است. رده مصرف انرژی A  را هم در محصولات داخلی و هم در مدل های وارداتی می توان مشاهده کرد. به یاد داشته باشید یخچال های ساید بای ساید انرژی بیشتری نسبت به یخچال های معمولی مصرف می‌کنند. با توجه به اینکه یخچال فریزر یک کالای بادوام محسوب  می شود تا سال‌ها می‌توانید اثر این برچسب را بر روی قبض های برق خود مشاهده نمائید.

اهمیت منطقه جغرافیایی در خرید یخچال فریزر

اگر در مناطق گرمسیر زندگی می کنید که هوا در تابستان بسیار گرم است، باید یخچال فریزری که موتور قدرتمندی دارد را خریداری نمائید. اما اگر در مناطق سردسیر هستید به دلیل سردی هوا فشار زیادی روی موتور نمی‌آید و نیازی به موتور قدرتمند نیست.

متوسط عمر یخچال فریزر

این وسیله کاربردی عموما بین ۲ تا ۱۴ سال میتواند کار کند که طول عمر آن به دو عامل مهم بدنه و موتور بستگی دارد. بدنه یخچال هایی که رده بالایی دارند از استیل ضد زنگ و مقاومت بسیار بالا ساخته می‌شوند. اما یخچال فریزرهای هم هستند که با پوشش‌های شبیه استیل ساخته می‌شود. بدنه اکثر یخچال ها در آب و هوای مرطوب بیشتر فرسوده و پوسیده می‌شود و راهی برای جلوگیری از آن نمی‌باشد. از بدنه که بگذریم به موتور یخچال می‌رسیم که هرچه از آن مراقبت بیشتری داشته باشید احتمال آسیب دیدن آن کمتر می‌شود. اما این قسمت از یخچال فریزر حتی در صورتی خرابی هم قابل تعمیر و یا تعویض است.

فیلتر بهداشتی یخچال فریزر

اغلب یخچال ها دارای فیلترهای بهداشتی برای تصفیه هوای در گردش داخل یخچال از هر گونه باکتری و قارچ ها یا بوی بد می باشند. این فیلترها در ماندگاری و تازه تر ماندن مواد غذایی نقش بسیار موثری ایفا می‌کنند.

نفراست یا بدون برفک بودن یخچال فریزر

معمولاً همه یخچال فریزر های جدید سیستم کنترل برفک زدایی و تصفیه هوا دارند. این قابلیت به طول عمر دستگاه کمک کرده و هوای جریان یافته در یخچال را خنک تر می کند. با داشتن این ویژگی دیگر نیازی به کشیدن هر از گاهی یخچال فریزر و ذوب شدن یخ ها نمی باشد.

تعداد طبقات و کشوهای یخچال فریزر

باید بدانید که کشوهای درون یخچال و طبقاتی که بر روی درب تعبیه شده اند، دسترسی به مواد غذایی را راحت تر می‌کنند. اغلب امکان جابجایی و تغییر اندازه در طبقات و کشوها امکان پذیر می باشد. شما به میزان دلخواه تان می توانید آنها را تغییر دهید.

نمایشگر LED و LCD بر روی یخچال فریزر

وجود این نمایشگرها علاوه بر نشان دادن وضعیت و وجود ایراد در خنک کنندگی به خود دستگاه هم جلوه زیباتری می دهد که بسیار کاربردی می باشد.

انواع یخچال فریزرها

حال که با نکات ریز و مهم یخچال فریزرها آشنا شده اید در این قسمت از مقاله راهنمای خرید یخچال و فریزر به انواع یخچال ها می پردازیم.

یخچال های مینی

این یخچال ها با نام‌های مختلف مانند کامپکت، هتلی یا همان مینی شناخته می‌شوند. که مناسب دفاتر اداری، خوابگاه ها و یا اتاق خواب می باشند. این یخچال ها قیمت کمی داشته و فضای کمی را اشغال می کنند. در ساخت این یخچال ها معمولاً از هیچ فناوری جدید و خاصی استفاده نمی‌شود. اکثر یخچال های مینی مصرف انرژی بالا و اغلب کیفیت ساخت پایینی دارند. در قسمت بالایی یخدان وجود دارد که برای انجماد و یا فریز کردن مواد غذایی و آب مورد استفاده قرار می‌گیرد. انجماد این یخچال ها در دماهای نزدیک به صفر درجه صورت می‌گیرد که برای انجماد طولانی مدت مناسب نیست. از معایب اصلی این یخچال ها برفک زدن می باشد. اما در گروه کامپکت دستگاه‌های فریزر به صورت جداگانه تولید می‌شوند که فضای داخل آن با کشورهای کوچک و بزرگ تقسیم می‌شود.

یخچال فریزر بالا-پایین یا کمبی

این نوع از یخچال فریزر ها رایج ترین نوع این محصول می باشند. فضای بین یخچال و فریزر توسط یک خط افقی از هم جدا می شود که جزء کلاسیک ترین نوع یخچال ها می باشند. این محصول برای خانواده هایی که فضای کمی داشته و می خواهند حداکثر استفاده را داشته باشند، مناسب می باشد. این یخچال فریزر ها در دو نوع یخچال بالای فریزر و یخچال پایین فریزر در بازار موجود می باشند. در نوع فریز بالا، یخچال بزرگتر از قسمت فریزر بوده و برای افرادی که وقت زیادی برای آشپزی نداشته و از غذای منجمد استفاده می‌کنند فریزر در دسترس می‌باشد. در مدل فریزر پایین اندازه یخچال و فریزر یکسان می باشد. اگر معمولا از غذاهای تازه مصرف می کنید یخچال بالا فریزر پایین برای شما مناسب تر می باشد.

یخچال فریزر دوقلو

اگر اعضای خانواده زیادی دارید و یا عادت به خرید مواد غذایی در حجم زیاد را دارید بهترین راه حل خرید یخچال فریزر دوقلو می باشد. این یخچال ها نمونه حجیم ساید بای ساید بوده که دارای دو درب مستقل هستند. هنگام حمل و نقل به دلیل ابعاد کوچکتر از ساید بای ساید روند ساده‌ تری خواهد داشت. طراحی‌های مدرن آشپزخانه ها اندازه استاندارد ساید بای ساید مدنظر است و به همین دلیل امکان استفاده از انواع دوقلو موجود نمی باشد.

یخچال ساید بای ساید

یخچال های ساید بای ساید نمونه‌های بزرگی می باشند که توسط یک خط عمودی نصف شده و یخچال فریز در کنار یکدیگر قرار می گیرد. این یخچال ها  در بین عموم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. یخچال های ساید بای ساید مخاطبانی هم دارند که نمی‌خواهند دیدشان را به سری جدیداین محصول تغییر دهند. گنجایش در مدل های جدید بسیار زیاد است ولی به دلیل طراحی عمقی این دستگاه‌ها در نگاه اول به نظر نمی‌رسد. این مخالفان دیدگاه منفی و اشتباه دیگری که گذاشتن و برداشتن مواد غذایی در فریزر و یخچال سخت است را اضافه می‌کنند، ولی تجربه کاربرانی که این محصول را مورد استفاده قرار داده اند خلاف آن را نشان می‌دهد. اساساً کسانی که از ساید بای سایدبا استفاده می‌کنند، سبک زندگی مختص خودشان را دارند. این افراد غذاهای کم حجم و متنوع مصرف کرده و نوشیدنی های مختلفی را در یخچال نگهداری و استفاده می‌کنند.

یخچال های درب فرانسوی یا French door

این نمونه از یخچال ها جادارترین اما در عین حال گرانقیمت ترین نمونه از این محصول می باشند. یخچال فریزرهای فرانسوی معمولاً دو درب در بالا و یک یا دو درب کشویی در پایین دارند که از لحاظ جا داری در رتبه ی بالایی بوده و جلوه شیک و مدرنی به آشپزخانه می دهند.

یخچال و فریزر هوشمند

در حال حاضر یخچال های هوشمند به سطحی از  پیشرفت در فناوری رسیده‌ اند که توجه هر کاربری را به خود جلب می‌کند. این یخچال ها دارای قابلیت‌های کارآمدی نظیر دوربین، دستیار صوتی، اینترنت، سرگرمی، سیستم‌عامل، اطلاع از محتویات داخل و … می باشد. یخچال های هوشمند برای نسل جوان که تمکن مالی خوبی دارند، نمونه ای بسیار جذاب خواهند بود.

سردکننده های ستونی و پیشخوانی

ازنمونه های دیگر سرد کننده ها می توان به عنوان پیش خوانی یا ستونی اشاره کرد که تمام فریزر یا تمام یخچال هستند. در این مدل ها امکان ترکیب و سفارشی سازی  امکان پذیر می باشد. با این حال تنوع این دسته از محصولات سرد کننده در بازار اندک می‌باشد.

تفاوت یخچال دوقلو و ساید بای ساید

یخچال فریزرهای دوقلو و سایدبای ساید هرکدام دارای مزایا و معایبی می باشند که در ادامه مقاله راهنمای خرید یخچال و فریزر آنها را توضیح می دهیم.

مزایای یخچال فریزر دوقلو

معایب یخچال فریزر دوقلو

مزایای یخچال های ساید بای ساید

معایب یخچال های ساید بای ساید

یخچال فریزر ایرانی یا خارجی بخریم؟

به عنوان یک ایرانی باید با خرید محصولات ایرانی با کیفیت به چرخه صنعت کشورمان کمک کنیم. جای تعجب است که بین مردم ما باور بر این است که محصولات خارجی بهتر از نوع ایرانی هستند. اگر در مواردی این موضوع صدق می‌کند در موارد بسیار زیادی هم اینگونه نیست. برندهای ایرانی مانند امرسان، الکترواستیل، اسنوا و پارس از نمونه‌ برندهایی هستند که امروزه در بازار ایرانحرفی برای گفتن دارند و می‌شود برای استفاده روی این محصولات حساب ویژه‌ای باز کرد.

قابلیت های مازاد یخچال فریزر های مدرن

از مهم ترین این قابلیت ها به موتور اینورتر خطی و بدنه اصلی می باشد که از نورپردازی داخلی، محفظه روی درب، قفسه های قابل تنظیم، یخ ساز، آبریز و پرکردن خودکار اشاره کرد. هر کدام از این ویژگی ها کارایی را بهتر و آسان تر می کند.

رنگ مناسب برای یخچال فریزر

رنگ یخچال ها یکی از مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد. سپاس گزاریم که تا این قسمت از مقاله راهنمای خرید یخچال و فریزر را با بردباری مطالعه نموده اید.

سفید: بهترین و مناسب ترین رنگ برای یخچال رنگ سفید می باشد. زیرا معمولاً ارزان تر از رنگ های مشکی و نقره ای بوده و در مواقعی حتی اگر خط و خش روی آن بیفتد کمتر دیده می‌شود و به راحتی با هر رنگی ست میشود.

نقره‌ای یا سیلور: این رنگ جلوه بسیار مدرن و شیکی به آشپزخانه می دهد. رنگ سیلور جزء رنگ های خنثی می باشد و با ست کردن رنگ مشکی بسیار شیک و مدرن تر به نظر می آید.

مشکی: اگر رنگ مشکی با وسایل دیگر درست ست شود جلوه مدرن تری نسبت به رنگ سیلور به آشپزخانه می دهند. اما کوچک ترین ایرادی اگر در بدنه باشد، خیلی زود به چشم می‌آید. رد دست با کوچکترین تماسی با یخچال بر روی بدنه باقی می ماند که خیلی از خانم ها بر روی این قضیه حساس هستند.

فانتزی: ست کردن لوازم دیگر آشپزخانه با این رنگ ها بسیار دشوار بوده و بعد از مدتی از چشم می افتند. اگر در هر حال به رنگ های فانتزی علاقه دارید ترجیحا از رنگهای ملایم و شاد را مد نظر داشته باشید. زیرا رنگ های جیغ به مرور زمان بر روی  اعصاب تاثیر گذاشته و عصبیتان می کند.

 DID چیست؟

طراحی جدید و مدرنی است که روی درب اصلی یخچال یک درب دیگر قرار می‌گیرد. داخل درب دوم می توانید بطری انواع نوشیدنی را قرار دهید تا هر زمانی که تمایل به نوشیدن داشتید به جای اینکه درب بزرگ را باز کنید، درب کوچک را باز کنید و نوشیدنیتان را بردارید و میل نمائید. این کار باعث کاهش مصرف انرژی و هزینه برق مصرفی می شود. این طرح بیشتر در یخچال های سایدبای ساید و فرانسوی به کار گرفته شده است.

نکات مهم دیگر هنگام خرید یخچال فریزر

نکات مهم نگهداری پس از خرید یخچال فریزر

هزینه خرید یخچال و فریزر

در نهایت که با تمام ویژگی و انواع یخچال فریزر آشنا شده اید، باید با توجه به میزان هزینه که در توانتان برای خرید می باشد بهترین گزینه را انتخاب نمائید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید یخچال‌و فریزر مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از یخچال‌ و فریزر ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال 3 فوت ایستکول مدل مینی بار 2403 یک یخچال کوچک و کم مصرف است که برای استفاده در فضاهای کوچک مانند اتاق¬خواب¬ها و دفاتر مناسب است. این یخچال دارای ظرفیت 64 لیتر است و می‌تواند برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی‌های مختلف استفاده شود. این یخچال 3 فوتی دارای مصرف انرژی A است و با استفاده از آن می‌توانید در هزینه‌های انرژی خود صرفه‌جویی کنید. یخچال eastcool مینی بار یک یخچال با کیفیت و مقرون‌ به‌صرفه است. ایستکول جزو برندهای معتبری است که لوازم برقی باکیفیتی را تولید می‌کند. همچنین این یخچال محصولی کاربردی برای محیط‌های کوچک و دفاتر اداری محسوب می‌شود. این دستگاه با اندازه 3 فوت از یک فریزر کوچک داخل دستگاه بهره می‌برد. یخچال ایستکول دارای یک کشو برای نگهداری میوه و سبزی است. مدل مینی بار 2403 برق کمی مصرف می‌کند و رتبه انرژی +A را دریافت کرده است. کیفیت مناسب این محصول باعث شده به گزینه مناسبی برای ذخیره کردن خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها تبدیل شود. مدل مینی بار 2403 دارای 2 طبقه و یک کشو بوده که امکان قرار دادن انواع مواد غذایی را فراهم کرده است. در مجموع، اندازه استاندارد و ویژگی‌های مفید یخچال باعث شده این مدل بتواند نیاز افراد را برطرف کند. نهایتا اگر به دنبال یک مینی بار باکیفیت می‌گردید، یخچال مینی بار 2403 ایستکول یک گزینه عالی برای شما است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جی پلاس با تولید محصولات برتر خود، همواره تلاش کرده است تا با ارائه محصولات با کیفیت و پیشرفته، نیازهای مشتریان خود را برطرف سازد. یکی از این محصولات برتر، یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت مدل GSS-P7630BS است که با ویژگی‌های برجسته و استثنایی خود، به یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند تبدیل‌شده‌است. یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس با ظرفیت 28 فوت، فضای بسیار مناسبی را برای نگهداری مواد غذایی شما فراهم می‌کند. این محصول با داشتن دو قسمت جداگانه، امکان استفاده همزمان از یخچال و فریزر را برای شما فراهم می‌آورد. فریزر این محصول با استفاده از فناوری نوفراست، بدون ایجاد یخ روی مواد غذایی، باعث حفظ تازگی و طعم آن‌ها می‌شود. همچنین، با داشتن یخساز اتوماتیک، همیشه می‌توانید از یخ تازه برای نوشیدنی‌های خود استفاده کنید. جی پلاس در طراحی این محصول، به کاهش مصرف انرژی نیز توجه کرده است. بنابراین، با خرید این یخچال و فریزر، می‌توانید از کیفیت بالا بهره مند شوید در حالی که هزینه‌های انرژی خود را کاهش دهید. با توجه به مشخصات فوق، یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت مدل GSS-P7630BS از برند جی پلاس، یک انتخاب بسیار مناسب برای خانواده‌های بزرگ و کسانی است که به دنبال یخچال و فریزر با ظرفیت بالا هستند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر دوقلوی جی‌پلاس مدل P2720 از سری محصولات پرطرفدار جی پلاس است. این یخچال بسیار زیبا طراحی شده و برای یک خانواده با جمعیت متوسط به بالا مناسب است. از نظر قطعات نیز ، جی‌پلاس از مواد اولیه بسیار مرغوب استفاده کرده تا تضمینی برای کیفیت محصول باشد.هچنین فریزر دوقلو جی‌پلاس P2720 دارای کشوهای بزرگ و کوچک و طبقات مختلف است تا نگهداری و انجماد موادغذایی به‌راحتی و به‌سرعت انجام گیرد و دسترسی به آن‌ها نیز ساده باشد. روی درِ فریزر نیز طبقات کوچکی در نظر گرفته شده است تا موادغذایی یا بسته‌های کوچک در آن‌ها جای گیرند و منجمد شوند.  یخچال دوقلو مدل P2720 علاوه‌بر طبقات و کشوها محفظه‌ ای هم در نظر گرفته شده است تا در دمای مناسب اقدام به سردکردن مواد غذایی، میوه و سبزیجات کند. روی در، طبقات متعددی تعبیه شده است. صدای دستگاه کم است. یخچال و فریزر دوقلوی جی‌پلاس مدل P2720 همراه با سیستم گردش هوای چندگانه (Multi Air Flow) باعث یکسان شدن دمای یخچال و فریزر در همه قسمت ها و ماندگاری بیشتر مواد غذایی می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-P5323W یکی دیگر از جمله یخچال‌های کمبی برند جی پلاس بوده که با موتور اینورتر و طراحی زیبا می‌تواند گزینه خوبی برای خریداران باشد ظرفیت خالص این محصول 517 لیتر است. این یخچال دارای سیستم جریان هوای چندگانه(Multi Air Flow) بوده، کشویی با دمای نزدیک به صفر دارد که از آن جهت نگهداری بهتر Chil Drawer استفاده می‌شود. از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به فناوری سرمایش سریع (Super Cooling) ،فناوری انجماد سریع (Super freezing) و محفظه Fresh Box جهت تازه ماندن مواد غذایی نام برد. یخچال این کالا 406 لیتر گنجایش داشته، فریزر آن 111 لیتر گنجایش دارد. 184 سانتی ‌متر ارتفاع این یخچال بوده و عمق آن 71 سانتی‌متر خواهد بود. تعداد طبقات این یخچال 4، طبقات درب یخچال 3 عدد و تعداد کشوهای آن یک عدد است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جشنواره نوروزی از 14 بهمن 1402 به مدت محدود خواهد بود و در این جشنواره مشتریان شانس برنده شدن مبالغ نقدی تا سقف 200 میلیون ریال را خواهند داشت که بعد از نصب محصول به قید قرعه به آن‌ها تعلق خواهد گرفت. مبلغ قرعه کشی بین از 5.000.000 ریال تا 200.000.000 ریال خواهد بود. یخچال و فریزر دوقلوی جی‌پلاس مدل P2720 از سری محصولات پرطرفدار جی پلاس است. این یخچال بسیار زیبا طراحی شده و برای یک خانواده با جمعیت متوسط به بالا مناسب است. از نظر قطعات نیز ، جی‌پلاس از مواد اولیه بسیار مرغوب استفاده کرده تا تضمینی برای کیفیت محصول باشد.هچنین فریزر دوقلو جی‌پلاس P2720 دارای کشوهای بزرگ و کوچک و طبقات مختلف است تا نگهداری و انجماد موادغذایی به‌راحتی و به‌سرعت انجام گیرد و دسترسی به آن‌ها نیز ساده باشد. روی درِ فریزر نیز طبقات کوچکی در نظر گرفته شده است تا موادغذایی یا بسته‌های کوچک در آن‌ها جای گیرند و منجمد شوند.  یخچال دوقلو مدل P2720 علاوه‌بر طبقات و کشوها محفظه‌ ای هم در نظر گرفته شده است تا در دمای مناسب اقدام به سردکردن مواد غذایی، میوه و سبزیجات کند. روی در، طبقات متعددی تعبیه شده است. صدای دستگاه کم است. یخچال و فریزر دوقلوی جی‌پلاس مدل P2720 همراه با سیستم گردش هوای چندگانه (Multi Air Flow) باعث یکسان شدن دمای یخچال و فریزر در همه قسمت ها و ماندگاری بیشتر مواد غذایی می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032SS یکی از پرطرفدارترین مدل های ساید بای ساید اسنوا با گنجایش 32 فوت می باشد. این محصول دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال است که نسبت به کمپرسورهای دیگر کم مصرف تر است و مهم تر از همه بازدهی بسیار بالاتری دارد. این یخچال با وجود کمپرسور اینورتر نیز کمترین صدا را دارد. همچنین با دارا بودن رتبه مصرف انرژی +A جزو محصولات کم مصرف است. سیستم سرمایش هوشمند Smart Cooling از امکانات پیشرفته ساید 32 فوت اسنوا می باشد. این سیستم دارای حسگرهای هوشمند تشخیص دما است که همواره دمای یخچال را اندازه گرفته تا مواد غذایی تازه و خنک باقی بمانند. فیلتر هوای بکار رفته در این محصول از نوع سه لایه کریستال می باشد که با جذب باکتری ها و بوهای ناخوشایند، باعث می شود تا عطر و مزه واقعی مواد غذایی کاملا حفظ شود و خیالتان را از سالم بودن مواد غذایی درون یخچال راحت می کند. ساید بای ساید هایپر مدل SN8-2032SS مجهز به آبسردکن و یخساز اتوماتیک متصل به آب شهری است. علاوه بر آن صفحه نمایش LED لمسی با قابلیت نمایش گرافیکی عملکردهای محصول، امکان تنظیم کردن محصول را به سهولت ایجاد می کند

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B ایده آل برای خانواده‌ای کم جمعیت است. این محصول با گنجایش کامل 470 لیتر (مقدار 333 لیتر آن مربوط به یخچال و 147 لیتر آن مربوط به فریزر) قابلیت تنظیم قفسه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. این قابلیت قراردادن ظروف بزرگ در بین طبقات را امکان پذیر می‌کند. کارکرد بدون برفک این یخچال و فریزر به همراه بوگیر با کربن فعال و البته گردش هوای چندگانه، باعث حفظ کیفیت مواد غذایی و طعم ها می‌شود. در صورت پر بودن یخچال و فریزر، با استفاده از قابلیت توربو، به سرعت به دمای ایده آل می‌رسید. مدیریت دما و کنترل ویژگی‎‌ها با نمایشگری مجهز به پنل لمسی امکان پذیر است. در زمان سفر با فعال‌سازی قابلیت اکو از مصرف انرژی بهینه این یخچال و فریزر بهره‌مند شوید. یکی از مهمترین ویژگی‌های طراحی این محصول درب مخفی یا هومبار آن است که دسترسی آسان به محتویات داخل یخچال را بدون باز کردن درب اصلی فراهم می‌سازد. از مزیت‌ این طراحی باید به کاهش هزینه‎‌های نگهداری و کاهش مصرف انرژی اشاره کرد.

یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B

یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B  یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت امرسان است. شرکت امرسان که با شعار زیبا، پیشرو، مطمئن در بین خانواده‌های ایرانی جا باز کرده است با تولید یخچال فریزرهای متنوع توانسته سلیقه و نظر هر ایرانی را به خود جلب کند. یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B از نوع یخچال فریزرهای بالا و پایین است که یخچال در بخش بالایی و فریزر در زیر آن تعبیه شده‌است. رده مصرف انرژی این محصول گرید A است که به معنای مصرف بهینه انرژی در آن است.

طراحی ظاهری یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B

ظاهری مدرن و امروزی این محصول زیبایی آشپرخانه شما را دوچندان می‌کند. بر روی بدنه این یخچال هوم بار قرار دارد که دسترسی شما به انواع نوشیدنی، بطری و شیشه‌هایی مانند شیشه مربا و ترشی را آسان‌تر می‌کند. وجود هوم بار باعث می‌شود شما دیرتر درب اصلی یخچال را باز کنید و مانع از هدرفت مصرف انرژی شوید. در بالای هوم‌بار یک نمایشگر دیجیتال وجود دارد که اطلاعاتی نظیر درجه دما در آن قابل مشاهده‌است. طراحی دستگیره‌های ارگونومیک بخشی از ویژگی این محصول به شمار می‌رود. دستگیره‌هایی باریک و مقاوم که باز و بسته کردن درب یخچال و فریزر را برای شما آسان می‌کند و از چنان مقاومتی برخوردار است که به مرور زمان خراب نمی‌شود و عمر طولانی دارد. بدنه یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B از ابتدای بخش فریزر تا انتهای یخچال در دو طرف دارای شیار باریکی است که ظاهر این محصول را از یکنواختی در می‌آورد. پایه‌های چرخ‌دار موجود در این محصول جابه جایی این یخچال فریزر را آسان کرده و از تماس مستقیم آن با کف آشپرخانه و پوسیدگی آن جلوگیری می‌کند.

طراحی داخلی یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B

زمانی که درب یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B را باز می‌کنید با فضایی وسیع و بسیار جادار مواجه می‌شوید. طبقات این یخچال فریزر از شیشه شفاف و نشکن ساخته شده و با وجود لامپ ال‌ای‌دی درون آن، فضای داخلی به راحتی قابل رویت است. 3 طبقه یک سره و پهن همراه با یک کشوی بزرگ جهت قرار دادن انواع میوه و سبزی با خاصیت تنظیم دما و رطوبت در بخش یخچال و 3 کشو بزرگ همراه با یک طبقه متوسط در بخش فریزر وجود دارد که فضای مناسبی را برای جاساز کردن انواع مواد غذایی منجمد در اختیار شما قرار می‌دهد. بر روی درب یخچال نیز سه شلف یا قفسه برای جانمایی انواع شیشه و بطری و همچنین جا تخم مرغی طراحی شده‌است. همانطور که می‌بینید امرسان از تمامی فضاهای موجود در این یخچال فریزر به طور کاملا بهینه استفاده کرده تا شما را با یک محصول جادار و کاربردی آشنا کند.

ابعاد و گنجایش یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B

یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B دارای طول 81 سانتی‌متر، عمق 71 سانتی‌متر و ارتفاع 180 سانتی‌متر و وزنی حدود 111 کیلوگرم است. این یخچال با وجود ظرفیت 470 لیتری خود بسیار جمع‌و‌جور است و در هر فضایی شما می‌توانید آن را قرار دهید و به عبارتی فضای زیادی اشغال نمی‌کند. این یخچال 24 فوتی می‌تواند به راحتی پاسخگوی نیازهای یک خانواده کم جمعیت باشد.

آشنایی با مشخصات فنی یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B

یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B به هیچ عنوان برفک نمی‌زند. زیرا از فناوری نوفراست NoFrost بهره‌مند است. در این یخچال کانال سردکننده که مسئول سرد کردن هوای درون یخچال است در بیرون محفظه آن قرار دارد و بر روی آن یک هیتر یا همان گرمکن تعبیه شده. در فواصل زمانی مشخص این هیتر روشن می‌شود و برفک‌های تشکیل شده بر روی کانال سردکننده را آب می‌کند. در واقع در یخچال و فریزر 24 فوت امرسان برفک‌ها به صورت خودکار آب می‌شوند و نیازی نیست شما این کار را دستی انجام دهید. وجود هوم بار در این محصول دسترسی شما را به انواع مواد غذایی و بططری و شیشه‌های مربا آسان می‌کند. بدون اینکه درب یخچال را باز کنید می‌توانید سریع‌تر و آسان‌تر محتویات داخل یخچال فریزر را جابه جا کنید. حتما برای شما هم پیش آمده که بوی نامطبوع از فضای داخلی یخچال فریزر به مشامتان می‌خورد. این بو ممکن است ناشی از خراب شدن و فاسد شدن مواد غذایی داخل آن باشد. یخچال فریزر امرسان مدل w75b مجهز به بوگیر مواد غذایی با کربن فعال شده است و مانع از ایجاد بوی نامطبوع می‌شود. به کمک سیستم عیب‌یابی هوشمند می‌توانید از بروز حوادث ناگوار برای یخچال فریزر خود جلوگیری کنید به این صورت که در صورت بروز هر گونه اشکال در روند عملکرد یخچال فریزر،  آلارمی به صورت هشدار شما را از وجود آن آگاه می‌کند تا هر چه سریع‌تر مشکل را حل کنید. یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B مجهز به سیستم انجماد سریع مواد غذایی است . سیستم Supper Freezing/Cooling مواد غذایی را به سرعت سرد و منجمد می‌کند و همزمان با کاهش مدت زمان انجماد، کیفیت و تازگی موادغذایی حفظ می‌کند. این ویژگی علاوه بر تازگی مواد غذایی منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می‌گردد. هوای موجود در یخچال فریزر به امرسان مدل W75B به صورت کاملا یکپارچه درون فضای یخچال و فریزر پخش می‌شود و این پخش مساوی دما و رطوبت باعث تازه ماندن مواد غذایی و جلوگیری از خشک شدن آنها می‌شود.  

جمع‌بندی

یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B یکی از محصولات کاربردی و بسیار جادار امرسان است که نیاز خانواده‌های متوسط را تامین می‌کند و ظاهری مدرن و شیک دارد. این یخچال فریزر دارای هوم بار برای دسترسی آسان‌تر به مواد غذایی، سیستم بدون برفک، سیستم انجماد سریع و گردش هوای چند منظوره است. مصرف انرژی در این دستگاه کاملا بهینه بوده و در سطح A را به خود اختصاص داده‌است. شما می‌توانید این محصول را در دو رنگ سیلور و سفید خریداری کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال 10 فوت امرسان مدل 1410TF11T220 یک یخچال هتلی با ظرفیت 10 فوت مکعب است. این یخچال دارای طراحی مدرن و ظریف است و در رنگ سفید موجود است. یخچال 1410 TF11T220 دارای ویژگی های مختلفی مانند یخچال با ظرفیت 7 فوت مکعب است. این یخچال همچنین دارای سیستم خنک کننده است که به حفظ دمای مناسب در یخچال کمک می‌کند. یخچال 1410 TF11T220 یک انتخاب عالی برای خانواده‌های کوچک یا برای دانشجویانی که تنها زندگی می‌کنند، برای بیمارستان‌ها و هتل‌ها یک یخچال با ظرفیت مناسب و قیمت مقرون‌به‌صرفه هستند. گفتنی است که برای منجمد کردن موادغذایی هم در این یخچال فریزر تعبیه شده است. این یخچال بسیار جمع‌و‌جور و کم‌مصرف است که رده مصرف انرژی آن Aبوده و می‌تواند در مصرف برق و هزینه‌های آن بسیار مقرون‌به‌صرفه باشد. از دیگر ویژگی‌هایی که این یخچال را در بین مشتریان محبوب کرده است می‌توان به سیستم سرمایشی دیفراست، 3 طبقه داخلی و 5 طبقه در قسمت درب یخچال و بسیاری دیگر اشاره کرد. اگر به دنبال یک یخچال فریزر با ظرفیت مناسب، طراحی مدرن و قیمت مقرون‌به‌صرفه هستید، یخچال 1410TF11T220 یک انتخاب عالی برای شماست.

یخچال 10 فوت امرسان مدل 1410 TF11T220

ممکن است بخواهید در کنار یخچال و فریزی که دارید، یک مدل دیگر را خریداری کنید یا برای اداره، هتل، محل کار یا حتی خانه نیاز به مدلی جمع و جور دارید. اگر چنین است، از یخچال 10 فوت امرسان مدل 1410 TF11T220 چشم برندارید. این یخچال با توجه به ابعادی که دارد، چنان کاربردی است که نباید در زمان انتخاب آن را نادیده گرفت. در این بررسی به مشخصات و قابلیت‌های یخچال 10 فوت امرسان می‌پردازیم.

گنجایش و طراحی مینیمال

پس از انتخابی صحیح بر اساس سبک زندگی و محل قرارگیری، این گنجایش کلی است که فاکتور اصلی در زمان خرید است. یخچال مدل 1410 TF11T220 امرسان با ابعادی همچون ارتفاع 133.5 سانتی‌متر، عمق 68.5 سانتی‌‍متر و پهنای 60 سانتی‌متر، گنجایش عالی 207 لیتر را در اختیار شما قرار می‌دهد. حتی در تصاویر این مدل هم مشخص است که با یک مدل بسیار جمع‌و‌جور روبرو هستیم اما شگفتی این 10 فوت امرسال گنجایش عالی در کنار ابعاد کوچک آن است. البته به این نکته باید توجه کنید که از گنجایش کلی 207 لیتر، 180 لیتر در اختیار یخچال و 27 لیتر در اختیار فریزر کوچک این مدل قرار دارد. جالب است بدانید اگر به دنبال یک فریزر با همین ابعاد و ظاهر هستید، امرسان فریزر 10 فوت این مدل را هم تولید کرده تا در کنار هم دو قلوهای افسانه‌ای را شکل دهد. طراحی داخلی یخچال 10 فوت امرسان شامل سه طبقه یخچال، پنج طبقه روی درب، یک کشو و یک طبقه فریزر می‌باشد. با اینکه فضای داخلی جمع‌و‌جور است اما امرسان با قراردادن ریل‌های مختلف، قابلیت تغییر ارتفاع طبقات را در اختیار شما قرارداده تا در صورت نیاز شخصی سازی طبقات را بر‌عهده گیرید. تنها کشوی موجود در این مدل با حفظ رطوبت، به تازه نگه‌داشتن میوه‌ها و سبزیجات کمک کرده و هدف اصلی آن حفظ طعم مواد غذایی است. همانطور که مشخص است، در این مدل از نمایشگر و کنترل دیجیتالی خبری نیست. همین موضوع نشان می‌دهد که برای تغییر دما به ترموستات دستی که داخل کابین قرار گرفته باید رجوع کرد. ولوم تنظیم ترموستات قابلیت تغییر دمای جالبی داشته که بر اساس نیاز و نوع مواد غذایی می‌توان شدت دما را با آن تنظیم کرد.

بدنه ای مستحکم و مصرف‌انرژی خوب

شاید طراحی خارجی مدل TF11T220 ساده و به دور از حجم‌های اغراق‌آمیز باشد اما با ظاهری دوست داشتنی و هماهنگ با هر دکوراسیونی روبرو هستیم. امرسان در بخش بدنه تمام تلاش خود را کرده تا این مدل از هر لحاظ مستحکم باشد. بدنه‌ای ساخته شده از ورق فولاد ضدزنگ، نگهداری از یخچال 10 فوت امرسان را حتی در شرایط آب و هوایی خاص هم به کاری آسان تبدیل می‌کند. همچنین عایق‌بندی عالی از دیگر مزیت‌های قابل ذکر این یخچال است. با اینکه با یک یخچال جمع و جور طرف هستیم اما رده انرژی A آن قابل چشم پوشی نیست. کم مصرف بودن این مدل زمانی خود را نشان می‌دهد که پس از استفاده طولانی مدت به هزینه‌های انرژی آن توجه کنید، آنجا است که لبخند رضایت روی لب شما نقش می‌بندد. اگر به دنبال خرید یخچالی با ابعاد جمع‌و‌جور و عملکردی بی‌نقص هستید، یخچال 10 فوت امرسان مدل TF11T220 گزینه مناسب شما است. این یخچال با داشتن امکانات قابل‌قبول همچون گنجایش کلی 207 لیتر، تعداد مناسب طبقات با عمق کاربردی، ساختار مستحکم و موتور کم مصرف با رده انرژی A یک گزینه بسیار ایده‌آل است. با توجه به ابعاد و ساختار این مدل و البته قیمت مناسبی که دارد، در زمان انتخاب یک یخچال جمع و جور نباید از TF11T220 چشم پوشی کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر امرسان مدل TF11T220از یخچال های 11 فوتی عرضه شده توسط این شرکت است که کیفیت مطلوبی دارد. این دستگاه در رده یخچال فریزیر‌های بالا – پایین یا کمبی دسته بندی می‌شود و فریزر در قسمت بالایی و یخچال در قسمت پایینی در نظر گرفته شده است. درِ هر قسمت توسط دستگیره ساده و ثابت به سمت راست باز می‌شود و فضای داخلی در دسترس قرار می‌گیرد. فریزر در بالا، دارای دو طبقه است که برای نگهداری مواد غذایی و منجمد کردن آن‌ها فضای مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. یخچال دارای سه طبقه است. این طبقات را می‌توان در فواصل از پیش تعیین شده‌ای قرار داد تا ظروف و مواد حجیم هم در دستگاه جای گیرند. یک کشو هم در پایین‌ترین قسمت یخچال در نظر گرفته شده تا میوه و سبزیجات در آن قرار گیرد. در سمت داخلی درِ یخچال سه طبقه در نظر گرفته شده تا بطری‌ها و قوطی‌های نوشیدنی و تخم مرغ‌ها در آن‌ها قرار گیرند. امرسان از تولیدکنندگان مطرح و شناخته شده لوازم خانگی برقی است که مشتریان و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر ساید‌بای‌ساید جی‌پلاس مدل P7525S محصول دیگری از برند جی پلاس است که با طراحی زیبا و ظرافت خاص خود علاوه بر ابعاد مناسب، فضای داخلی جاداری برای نگهداری موادغذایی دارد. تکنولوژی مقاومت این محصول در برابر برفک از نوع نوفراست است و از ویژگی‌های آن می‌توان به سرمایش سریع در یخچال و فریزر، سیستم گردش هوای چندگانه و عملکرد ویژه کاهش مصرف در زمان سفر Holiday اشاره کرد.یخچال و فریزرهای برند جی پلاس دارای محفظه جهت تازه ماندن بیشتر و بهتر مواد غذایی است و گنجایش بالای آن امکان نگهداری اقلام خوراکی و غذایی زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این محصول به نمایشگر LED مجهز شده که می‌توانید عملکرد و دمای آن را تنظیم کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جی پلاس از برندهایی است که در سال‌های اخیر در زمینه تولید لوازم خانگی بسیار فعال ظاهر شده است. یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-P5319W یکی دیگر از یخچال‌های کمبی برند جی پلاس بوده که با موتور اینورتر و طراحی زیبا می‌تواند گزینه خوبی برای خریداران باشد. نمودار مصرف انرژی این یخچال A++ است. ظرفیت خالص این محصول 521 لیتر بوده و از ویژگی‌های آن می‌توان به فناوری سرمایش سریع (Super Cooling) ،فناوری انجماد سریع ( Super freezing) و محفظه Fresh Box جهت تازه ماندن مواد غذایی اشاره کرد. علاوه بر آن این یخچال دارای سیستم جریان هوای چندگانه (Multi Air Flow) است. کنجایش یخچال این کالا 407 لیتر و گنجایش فریزر آن 115 لیتر خواهد بود. تعداد طبقاتی که برا فریزر این یخچال در نظر گرفته شده است دو عدد بوده، و تعداد طبقات یخچال 4 عدد است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر10 فوت  امرسان مدل HRI1060  از سری یخچال‌های هتلی محسوب می‌شود. بطور کلی این نوع یخچال‌ها مناسب برای استفاده در هتل‌ها، ادارات، مغازه‌ها و .. است. قسمت بالایی این دستگاه فریزر کوچکی قرار داده شده است که از آن می‌توان به عنوان یخدان استفاده کرد اگر چه این فریزر داخلی بدون برفک نیست ولی مقدار برفک‌گیری آن در طول زمان بسیار کم و قابل مقایسه با فریزرهای قدیمی نیست. در قسمت پایینی یخچال یک عدد کشو جهت نگهداری میوه و سبزیجات وجود دارد که جنس آن از نوع پلاستیک مقاوم است. طبقات داخلی یخچال می‌توانند جا به جا شوند و کاربر برای قرار دادن موادغذایی حجیم و یا ظروف بزرگ در یخچال دچار مشکل نخواهد شد. در قسمت درب نیز می‌توان انواع نوشیدنی‌ها، تخم مرغ، کره و پنیر و ... را جا داد. تمامی اتصالات طبقات درب یخچال از جنس پلاستیک مقاوم بوده که در طول زمان کمتر فرسوده و شکسته خواهد شد. در مجموع بسته به نیاز کاربر این مدل می‌تواند انتخاب خوبی باشد. همچنین کیفیت این دستگاه توسط نام دیر آشنای امرسان تضمین شده است.

امرسان، به رویاهات پرو بال بده

یخچال و فریزر، ماشین لباس‌شویی یا مایکروویو؟ بین این لوازم خانگی کدام اولویت بیشتری برای‌تان دارد؟ به احتمال زیاد یخچال و فریزر! یخچال و فریزر مانند الماسی در آشپزخانه بوده و نقش مهمی ایفا می‌کند. هر قدر هم که بخواهید لوازم برقی پرهزینه و کلان خانه را خط بزنید تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، باز هم نمی‌توانید یخچال را حذف کنید. یخچال و فریزر امروز دیگر شکل سنتی و کلاسیک سابق خود را ندارد و از تکنولوژی‌های جذاب و کاربردی زیادی در تولید آن استفاده می‌شود.

طراحی و ساخت، هیچی رو زمین نمی‌مونه!

یخچال  «امرسان» Emersun)) مدل «HRI1060» دستگاهی کوچک و کاربردی است. ابعاد آن باعث می‌شود تا بتوان آن را در هر مکانی استفاده کرد. دقت داشته باشید که این دستگاه می‌تواند در آزمایشگاه‌ها و داروخانه‌ها و بسیاری صنوف دیگر مورد استفاده قرار بگیرد و در این شرایط عملکرد آن مهم است نه زیبایی ظاهر و محل قرارگیری آن؛ ابعاد کوچک و وزن کم یخچال محدودیت محل استفاده از آن را برطرف می‌سازد.

طبقات، به همه‌چی فکر شده است

  این محصول امرسان دارای یک طبقه‌ی داخلی است و این طبقه قابل تنظیم است، به‌طوری‌که می‌توان آن‌ را در شیارهای ازپیش‌تعیین‌شده در بدنه‌ی یخچال، در سه حالت تنظیم کرد. یک صندوق ساخته شده از پلاستیک شفاف هم در قسمت پایینی یخچال در نظر گرفته ‌شده که می‌توان میوه یا کیسه‌های محتوی مواد مختلف را در آن قرار داد. یک کشو ساخته شده از پلاستیک شفاف نیز در زیر قسمت یخدان قرار دارد و می‌توان برخی مواغذایی مانندکره و پنیر را در این قسمت قرار داد.  یخچال ایستکول مدل TM-919 دارای پنج محفظه روی در است که می‌توان از آن‌ها برای نگه‌داری بطری‌ها و بسته‌های کوچک استفاده کرد؛ البته باید توجه داشت که در نباید زیاد سنگین شود.

فریزر-یخدان

شاید بعضی به قسمت بالایی این یخچال که دارای درپوشی پلاستکی است فریزر بگویند که غلط هم نیست؛ ولی معمولاً در یخچال‌های این‌چنینی این قسمت را یخدان می‌نامند. گذاشتن ظروف مخصوص برای تهیه‌ی یخ قالبی ابتدایی‌ترین کار آن است؛ ولی در ابعاد و حجم کم می‌توان برای نگه‌داری گوشت و مرغ یا موادی که نیاز به انجماد دارند نیز از آن استفاده کرد. باید دقت داشت که انجماد مواد غذایی با توجه به توان دستگاه مدت بیشتری نسبت به دستگاه‌های حرفه‌ای‌تر طول می‌کشد و در دمای پایین‌تری عملکرد فریز انجام می‌شود. البته دمای یخدان به‌وسیله درجه‌ای که در بین طبقات قرار گرفته، قابل تنظیم است.

رده مصرف انرژی، همه‌ی آنچه به دنبالش هستید

 ممصرف برق یکی از موارد مهم در انتخاب یخچال است. یخچال‌ها همیشه در حال کار هستند و بخشی از مبلغ قبض برق مربوط به کارکرد آن‌هاست. اکثر محصولات تولیدی کارخانه‌های جهان با به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین رو به کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان هستند و بین A  تا A+++ رقابت می‌کنند، ولی در کل رده مصرف انرژی دریخچال‌های کوچک هتلی کمی متفاوت است؛ با این حال رده انرژی این محصول A است و در بین محصولات گروه خود کم‌مصرف محسوب می‌شود.

یخچال امرسان مدل HRI1060 در یک نگاه

یخچال امرسان مدل HRI1060 دستگاهی ساده و زیباست که کار سردکردن و انجماد را انجام می‌دهد. دستگاه ابعاد و وزن کم و گنجایش مناسبی (با توجه به ابعاد) دارد. صدای دستگاه کمی زیاد است و برای داخل اتاق‌خواب توصیه نمی‌شود. در فواصل زمانی کوتاه قسمت فریزر باید تمیز شود تا برفک آن پاک شود. درنهایت این دستگاه برای استفاده در محل کار، مصرف کارکنان مغازه‌ها یا مراکز درمانی کوچک کاربرد زیادی دارد؛ البته افرادی مانند دانشجوها و... که به‌صورت موقتی در محلی ساکن هستند نیز از مزایای این دستگاه می‌توانند بهره‌مند شوند.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال ساید بای ساید 35 فوت دوو مدل DS-3640SS جز ساید 35 فوت شرکت دوو می باشد. این یخچال ساید دوو (Daewoo) جز یخچال های ساید 3 درب، طرح 4 درب می باشد. کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه و قابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد. این یخچال با داشتن موتور اینورتر دیجیتال 11% کاهش صدا نسبت به کمپرسور های معمولی دارد. فعالیـت ایـن کمپرسـور نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌ رسـاند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی ‌تـری سـالم و بـا طـراوت می‌ مانـد. کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی 23% انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌ کنـد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساید بای ساید 30 فوت مابه مدل MEM30VHDC WW از محصولات جدید روانه شده به بازار می باشد. Mabe یکی از شرکت های معتبر در کشور مکزیک می باشد که به تولید لوازم خانگی باکیفیت مشغول است. از محصولات تولیدی این شرکت یخچال و فریزر های باکیفیت با استاندارد عالی در ساخت و کیفیت قطعات و مونتاژ قدرتمند که طول عمر بالایی را برای محصولات به همراه دارد. ساید بای ساید مابه مدل MEM30VHDC WW بسیار باکیفیت و ایده آل می باشد. ظرفیت این ساید بای ساید 30 فوت می باشد. این مدل از ساید بای ساید مابه با دارا بودن طبقات و کشوهای متعدد در قسمت یخچال و فریزر ، امکان ذخیره سازی حجم بالایی از مواد غذایی مختلف را به کاربر می دهد. این ساید بای ساید مدرن با طراحی و رنگ زیبایی که دارد متناسب با انواع دکوراسیون آشپزخانه بوده و جذابیت محیط آشپزخانه را دوچندان می کند. وجود قابلیت هوم بار Home Bar برای این مدل از یخچال ساید بای ساید علاوه بر زیبایی محصول کاربری آن بسیار آسان تر بوده و همچنین برای جلوگیری از اتلاف انرژی بوسیله این درب نیاز به باز و بسته کردن مکرر درب ساید بای ساید نیست و با درب بار می توان از نوشیدنی ها و... را استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032GW یکی از پرطرفدارترین مدل های ساید بای ساید اسنوا با گنجایش 32 فوت می باشد. این محصول دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال است که نسبت به کمپرسورهای دیگر کم مصرف تر است و مهم تر از همه بازدهی بسیار بالاتری دارد. این یخچال با وجود کمپرسور اینورتر نیز کمترین صدا را دارد. همچنین با دارا بودن رتبه مصرف انرژی +A جزو محصولات کم مصرف است. سیستم سرمایش هوشمند Smart Cooling از امکانات پیشرفته ساید 32 فوت اسنوا می باشد. این سیستم دارای حسگرهای هوشمند تشخیص دما است که همواره دمای یخچال را اندازه گرفته تا مواد غذایی تازه و خنک باقی بمانند. فیلتر هوای بکار رفته در این محصول از نوع سه لایه کریستال می باشد که با جذب باکتری ها و بوهای ناخوشایند، باعث می شود تا عطر و مزه واقعی مواد غذایی کاملا حفظ شود و خیالتان را از سالم بودن مواد غذایی درون یخچال راحت می کند. ساید بای ساید هایپر مدل SN8-2032GW مجهز به آبسردکن و یخساز اتوماتیک متصل به آب شهری است. علاوه بر آن صفحه نمایش LED لمسی با قابلیت نمایش گرافیکی عملکردهای محصول، امکان تنظیم کردن محصول را به سهولت ایجاد می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یک ساید باکیفیت و به روز هستید، یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3035 انتخاب بسیار خوبی می باشد. این ساید بای ساید 35 فوت بوده یخساز و آبسردکن آن به صورت اتوماتیک و متصل به آب شهری می باشد. یخچال فریزر SN8-3035 دارای محفظه نگهداری گوشت می باشد که بدون یخ زدگی گوشت را تا مدتی در دمای 4 درجه برایتان تازه نگه میدارد، این محصول به رنگ سفید متالیک بوده و نوع صفحه نمایش آن از نوع لمسی می باشد. نوع کمپرسور از نوع کم مصرف (اینورتر) و گرید مصرف انرژی آن +A می باشد. همچنین این محصول دارای قابلیت های دیگری مانند قفل کودک، پنل لمسی، دارای خرد کن یخ، سیستم ضد رطوبت، فیلتر تصفیه آب، لامپ LED، اخطار باز ماندن درب، سیستم سرمایش و انجماد سریع، ضدبرفک و سیستم تهویه هوا میباشد که از هر نظر نیاز مصرف کننده را برطرف کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر 17 فوت امرسان مدل TFH17T350 با توجه به گنجایش و رده قیمتی، یکی از مدل‌های پرفروش این شرکت است. ارتفاع 174 سانتی‌متری، پهنای 67 سانتی‌متر و عمق 66 سانتی‌متری این مدل، گنجایش 355 لیتر را در اختیار شما قرار می‌دهد. از این مقدار گنجایش کلی، 255 لیتر در اختیار یخچال و 80 لیتر در اختیار فریزر است. طراحی چیدمان در یخچال توسط چهار طبقه، چهار طبقه روی درب و دو کشو در دسترس است، که باید مناسب ارزیابی کرد. در بخش فریزر دو طبقه اصلی و یک طبقه روی درب را شاهد هستیم که گزینه مناسبی برای خانواده‌های کوچک محسوب می‌شود. قابلیت تنظیم ارتفاع قفسه‌ها یا حذف آن‌ها، این امکان را به شما می‌دهد که حتی ظروف بزرگی مانند قابلمه را بین قفسه‌ها قرار دهید. سیستم برفکی دیفراست و کنترل مکانیکی ترموستات در این بازه قیمتی قابل قبول است. همچنین محفظه لبنیات و جابطری، کشوی تازه نگه داشتن مواد غذایی و پایه‌های قابل تنظیم از مهمترین قابلیت‌های ساختاری این یخچال و فریزر است.

یخچال فریزر 17 فوت امرسان مدل TFH17T350

یخچال و فریزر 17 فوت امرسان مدل TFH17T350 یکی از مدل‌های کمبی این شرکت است که طراحی ساده و کاربردی، دسترسی به امکانات آن را آسان ساخته می‌سازد. امرسان با تولید محصولات متنوع در حوزه یخچال و فریزر سعی دارد تا رقابتی سالم و با‌کیفیت را در بازار داخلی ایجاد کند. تقریباً با هر سطح بودجه شما قادر به خرید محصولات برودتی خانگی برند امرسان هستید. در این بررسی به مشخصات و قابلیت های یخچال فریزر 17 فوت امرسان مدل TFH17T350 می‌پردازیم.

گنجایش و طراحی

ابعاد این مدل با ارتفاع 174 سانتی‌متری، پهنای 67 سانتی‌متر و عمق 66 سانتی‌متری، گنجایش دقیق 355 لیتر را در مجموع ارائه می کند که از این مجموع 255 لیتر در اختیار یخچال و 80 لیتر آن در اختیار فریزر قرار دارد. این گنجایش به اندازه‌ای است که پاسخگوی نیاز یک خانواده با جمعیت کم یا زوج‌جوان باشد. طراحی داخلی بر اساس چهار طبقه یخچال، چهار طبقه درب و دو کشو، مفید ارزیابی می‌شود. در بخش فریزر دو طبقه اصلی و یک طبقه درب وظیفه انجماد مواد‌غذایی را بر‌عهده دارند. یکی از جذابیت‌های قسمت طراحی، عمق مناسب طبقات روی درب یخچال و فریزر است که به خوبی با هر نوع چیدمان و ظرفی هماهنگی لازم را برقرار می‌کند. قابلیت تنظیم ارتفاع قفسه‌ها یا حذف آنها، این امکان را به شما می‌دهد که حتی ظروف بزرگی مانند قابلمه را بین قفسه‌ها قرار دهید. همچنین این قابلیت تمیز کردن دوره‌ای یخچال و فریزر را به کاری آسان تبدیل کرده تا دیگر برای دقت در تمیزکاری وقت با‌ارزش خود را هدر ندهید. در بخش ساختار، همچون بسیاری از کمبی‌ها با چیدمان فریزر بالا و یخچال پایین روبرو هستیم که طراحی رایج در این سگمنت است. ساختار بدنه و کابین از جنس ورق‌های فولادی است تا در شرایط آب‌و‌هوایی خاص هم نگرانی از خوردگی و زنگ‌زدگی بدنه نباشد. طراحی ساده اما کاربردی و کیفیت ساخت خوب بدنه از مهمترین ویژگی‌های بخش طراحی و ساختار این مدل است.

دیگر ویژگی‌ها و جمع بندی

کمپرسور مورد استفاده در این سری از محصولات امرسان، بازدهی بالا و البته مصرف انرژی کمی دارند. مزیت نمودار مصرف انرژی A در استفاده طولانی مدت، خود را با هزینه انرژی دوره‌ای کم نشان می‌دهد. در جایی که ممکن است یک محصول رقیب، حداقل 40 درصد هزینه اضافه را در بخش هزینه انرژی طلب کند. امرسان با این کد شناسایی مدل‌های مختلفی را تولید کرده که هر کدام شاید ویژگی‌های مشابهی داشته باشند اما در بخش طراحی تفاوت‌هایی با هم دارند. از دستگیره درب‌ها تا طراحی اصلی بدنه، مهمترین تفاوت مدل‌های مختلف این سری از محصولات امرسان است. مصرف انرژی کم، گنجایش مناسب و البته قیمت رقابتی، یخچال و فریزر 17 فوت امرسان مدل TFH17T350 را به محصولی پر‌فروش تبدیل کرده است. گنجایش کلی 355 لیتر، سیستم برفکی نوفراست، کنترل مکانیکی ترموستات، طبقات شیشه‌ای نشکن، کشوی مخصوص میوه‌ها و سبزیجات و پایه‌های قابل تنظیم از مهمترین قابلیت‌های این یخچال و فریزر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوتی ایکس ویژن یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوتی ایکس ویژن یکی از محصولات جدید و پیشرفته برند ایکس ویژن است که با طراحی زیبا و کارایی بالا می‌تواند نیازهای شما را در زمینه نگهداری مواد غذایی برطرف کند. این یخچال و فریزر دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. اگر به دنبال یک یخچال و فریزر با کیفیت، ظرفیت بالا و قیمت مناسب هستید، این مقاله را از دست ندهید. معرفی برند ایکس ویژن ایکس ویژن یکی از برندهای معتبر و محبوب در زمینه تولید لوازم خانگی است که با بهره‌گیری از تکنولوژی روز و استفاده از مواد با کیفیت، محصولاتی با دوام، کارآمد و زیبا را به بازار عرضه می‌کند. این برند در سال 2009 تاسیس شده و تاکنون موفق به کسب جوایز متعددی در حوزه صنعت لوازم خانگی شده است. ایکس ویژن با توجه به نیازها و سلیقه‌های مشتریان خود، محصولات متنوعی را در زمینه یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، مایکروویو و … تولید و عرضه می‌کند. کاربردهای یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوتی ایکس ویژن یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوتی ایکس ویژن یک یخچال و فریزر دو درب است که درب‌های آن در کنار هم قرار دارند و به صورت عمودی باز و بسته می‌شوند. این یخچال و فریزر دارای ظرفیت بالایی است که می‌تواند مواد غذایی زیادی را در خود جای دهد. این یخچال و فریزر مناسب برای خانواده‌های بزرگ و کسانی است که می‌خواهند مواد غذایی متنوعی را در خانه داشته باشند. این یخچال و فریزر علاوه بر نگهداری مواد غذایی، می‌تواند به شما در زمینه تهیه و سرو غذا کمک کند. برخی از کاربردهای این یخچال و فریزر عبارتند از: تهیه یخ و آب سرد: این یخچال و فریزر دارای یک سیستم تهیه یخ و آب سرد است که با فشار دادن یک دکمه، می‌توانید یخ یا آب سرد بگیرید. این سیستم بدون نیاز به وصل کردن به شیر آب کار می‌کند و می‌تواند آب را از داخل یخچال فیلتر کند و خنک کند. نگهداری میوه و سبزیجات: این یخچال و فریزر دارای یک کشوی ویژه برای نگهداری میوه و سبزیجات است که با تنظیم رطوبت و دما، می‌تواند میوه و سبزیجات را تازه و خوشمزه نگه دارد. این کشوی به صورت جداگانه از بخش اصلی یخچال قابل دسترسی است و می‌توانید به راحتی میوه و سبزیجات خود را بردارید و برگردانید. نگهداری گوشت و ماهی: این یخچال و فریزر دارای یک بخش ویژه برای نگهداری گوشت و ماهی است که با استفاده از تکنولوژی اینورتر، می‌تواند دما و رطوبت را به صورت خودکار تنظیم کند. این بخش باعث می‌شود که گوشت و ماهی شما بدون از دست دادن طعم و مزه، تازه و سالم بمانند. این بخش همچنین دارای یک سیستم ضد باکتری و بو است که جلوی انتشار بوی نامطبوع را می‌گیرد. نگهداری نوشیدنی و لبنیات: این یخچال و فریزر دارای یک بخش جانبی برای نگهداری نوشیدنی و لبنیات است که با داشتن یک درب مجزا، می‌تواند دسترسی به این مواد را آسان‌تر کند. این بخش با داشتن یک سیستم خنک‌کننده قوی، می‌تواند نوشیدنی و لبنیات شما را در دمای مناسب نگه دارد. این بخش همچنین دارای یک قفسه قابل تنظیم است که می‌توانید بر اساس اندازه و شکل بطری‌ها و قوطی‌های خود، آن را تغییر دهید. ویژگی‌های یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوتی ایکس ویژن این یخچال و فریزر علاوه بر کاربردهای متعددی که دارد، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از: طراحی زیبا و مدرن: این یخچال و فریزر دارای طراحی زیبا و مدرنی است که با رنگ سیلور و جنس استیل ضد زنگ، به خانه شما زیبایی و شکوه می‌بخشد. این یخچال و فریزر دارای یک صفحه نمایش لمسی است که با آن می‌توانید تنظیمات مختلف را انجام دهید. این صفحه نمایش همچنین نشان‌دهنده دما، زمان، تاریخ و وضعیت یخچال و فریزر است. کارایی بالا و مصرف کم انرژی: این یخچال و فریزر با استفاده از تکنولوژی اینورتر، می‌تواند مصرف انرژی را کاهش دهد و عملکرد بهتری داشته باشد. این تکنولوژی باعث می‌شود که موتور یخچال و فریزر با سرعت متغیر کار کند و بر اساس نیاز، دما را تنظیم کند. این کار باعث می‌شود که صدای کمتری ایجاد شود و عمر یخچال و فریزر افزایش یابد. سیستم هوشمند و امن: این یخچال و فریزر دارای یک سیستم هوشمند و امن است که می‌تواند به شما در حفظ سلامتی و ایمنی خود و خانواده‌تان کمک کند. این سیستم شامل موارد زیر است: سیستم ضد یخ‌زدگی: این سیستم باعث می‌شود که یخچال و فریزر شما بدون نیاز به آبکشی و تمیزکاری، از یخ‌زدگی جلوگیری کند. این کار باعث می‌شود که فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی فراهم شود و کیفیت آن‌ها حفظ شود. سیستم ضد نشت آب: این سیستم باعث می‌شود که در صورت بروز هرگونه نشت آب از یخچال و فریزر، شما را با صدای زنگ و نور اخطار مطلع کند. این کار باعث می‌شود که از خسارت‌های احتمالی جلوگیری شود و مشکل را به موقع رفع کنید. سیستم قفل کودک: این سیستم باعث می‌شود که شما بتوانید درب یخچال و فریزر را با یک رمز عبور قفل کنید و از دسترسی کودکان خود به مواد غذایی یا تنظیمات یخچال و فریزر جلوگیری کنید. این کار باعث می‌شود که از بروز حوادث ناخواسته و خرابی یخچال و فریزر از بین برود. خرید یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوتی ایکس ویژن از دیجی‌کالا اگر قصد خرید یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوتی ایکس ویژن را دارید، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا استفاده کنید. دیجی‌کالا یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که محصولات متنوعی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال یخچال 9 فوت ایستکول مدل tm 1919 یکی از محصولات برتر این برند معتبر است که با استفاده از تکنولوژی روز و مصرف انرژی پایین، به حفظ محیط زیست کمک می‌کند. این برند با سابقه طولانی در تولید لوازم خانگی، توانسته است محصولاتی با کیفیت و دوام بالا را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد یخچال 9 فوت ایستکول مدل هتلی 1919، امکان نگهداری مواد غذایی در حجم‌های بالا را فراهم می‌کند. این یخچال برای استفاده در هتل‌ها طراحی‌شده‌است، اما به راحتی می‌توان در خانه‌ها و ادارات نیز از آن استفاده کرد. این یخچال با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و پیشرفته، مصرف انرژی را به حداقل می‌رساند. این ویژگی باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های برق می‌شود. یخچال 9 فوت ایستکول مدل tm 638 150 با اینکه ابعادی کمی بزرگتر از ابعاد یخچال 7 فوت ایستکول درد ولی گنجایش نسبت به مدل 7 فوت دارد. سیستم دیفراست این یخچال، یخ را به‌طور خودکار ذوب می‌کند و از ایجاد یخ در داخل یخچال جلوگیری می‌کند. این یخچال با طراحی مناسب برای استفاده در هتل ها، ظاهری شیک و جذاب دارد که به زیبایی محیط اضافه می‌کند. این محصول از سری یخچال‌های Eastcool است که با کیفیت بالا و عمل‌کرد فوق العاده مشهور است.شما با مراجعه به سایت دیجی کالا می توانید انواع مدل های یخچال 9 فوت ایستکول مشکی و یخچال 9 فوت ایستکول سفید مدل 638 و یخچال 9 فوت ایستکول سفید مدل tm 1919 150 500211230 و یخچال 9 فوت ایستکول مدل tm 638 150 را مشاهده و مقایسه کنید و از بین این مدل ها بهترین انتخواب را داشته باشید.

یخچال 9 فوت ایستکول مدل هتلی 1919

یخچال‌های کوچک به دلیل ابعاد مناسب و قابلیت استفاده آسان در مکان‌های مختلف، محبوبیت بالایی دارند. ممکن است یخچال و فریزری که دارید جوابگوی نیاز شما نباشد، یا برای محل کار، ادارات، هتل‌ها و مراکز تجاری یک محصول برودتی جمع‌و‌جور را مد نظر داشته باشید. در هر صورت یخچال 9 فوت ایستکول مدل هتلی 1919 با طراحی جذاب و کوچک یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای شما است.

گنجایش و طراحی مینیمال

یخچال 9 فوت ایستکول مدل هتلی 1919 با ابعادی همچون ارتفاع 108 سانتی‌متر، عمق 56 سانتی‌متر و پهنای 54 سانتی‌متر، گنجایش کلی 160 لیتر را در اختیار شما قرار می‌دهد. با اینکه با ابعادی کوچک در این محصول روبرو هستیم اما شگفتی این 9 فوت ایستکول گنجایش خوب آن نسبت به رقبا است. البته به این نکته باید توجه کرد که از میان حجم کلی 160 لیتر، 118 لیتر در اختیار یخچال و 42 لیتر در اختیار فریزر کوچک این مدل قرار دارد. طراحی داخلی یخچال 9 فوت ایستکول مدل هتلی 1919 شامل دو طبقه یخچال، چهار طبقه روی درب، دو کشو و یک طبقه فریزر است. با اینکه با فضای داخلی کوچکی روبرو هستیم اما ایستکول با قراردادن ریل‌های مختلف، قابلیت تغییر ارتفاع طبقات را در اختیار شما قرارداده تا در صورت نیاز شخصی‌سازی طبقات را بر عهده بگیرید. از بین دو کشوی موجود در این مدل، یک کشو با حفظ رطوبت، به تازه نگه‌داشتن میوه‌ها و سبزیجات کمک کرده و هدف اصلی آن حفظ طعم مواد‌غذایی است. در این مدل از نمایشگر و کنترل دیجیتالی خبری نیست. همین موضوع مشخص می‌کند برای تغییر دما به ترموستات دستی که داخل کابین قرار گرفته باید رجوع کرد. ولوم تنظیم ترموستات قابلیت تغییر دمای جالبی داشته که بر اساس نیاز و نوع موادغذایی می‌توان شدت دما را با آن تنظیم کرد.

بدنه‌ای مستحکم و مصرف انرژی خوب

شاید طراحی خارجی یخچال 9 فوت ایستکول مدل هتلی 1919 ساده و به دور از حجم‌های اغراق‌آمیز باشد اما با ظاهری دوست‌داشتنی و هماهنگ با هر دکوراسیونی روبرو هستیم. ایستکول در بخش بدنه تمام تلاش خود را کرده تا این مدل از هر لحاظ قابل قبول باشد. بدنه‌ای مستحکم با رنگ بندی‌های متنوع، نگه‌داری از این مدل را حتی در شرایط آب‌و‌هوایی خاص به کاری آسان تبدیل می‌کند. همچنین عایق‌بندی عالی از دیگر مزیت‌های قابل ذکر این یخچال است. با اینکه با یک یخچال جمع‌وجور طرف هستیم اما رده انرژی A آن قابل چشم‌پوشی نیست. کم مصرف بودن این مدل زمانی خود را نشان می‌دهد که پس از استفاده طولانی مدت به هزینه‌های انرژی آن توجه کنید، آنجا است که لبخند رضایت روی لب شما نقش می‌بندد. در مجموع اگر به دنبال خرید یخچالی با ابعاد کوچک، کارکردی مناسب و تنوع در رنگ‌بندی هستید یخچال 9 فوت ایستکول مدل هتلی 1919 گزینه مناسب شما است. این یخچال با داشتن امکانات قابل قبول همچون گنجایش کلی 160 لیتر، تعداد مناسب طبقات با عمق کاربردی، ساختار مستحکم و موتور کم‌مصرف با رده انرژی A یک گزینه قابل خرید است. با توجه به ابعاد و ساختار این مدل و البته قیمت مناسبی که دارد، در زمان انتخاب یک یخچال کوچک نباید از هتلی 1919 ایستکول چشم‌پوشی کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل j337 که به صورت مختصر با مدل نامبر 337 خطاب می‌شود، یکی از به روزترین و خوش طرح ترین مدل‌های این شرکت کره‌ای می‌باشد که در دو رنگ نقره‌ای و سفید راهی بازار شده است. طراحی مدرن این یخچال ساید بای ساید ال جی بدون شک در همان نگاه اول چشم کاربر را مجذوب زیبایی‌های خود می‌کند. ال جی با ارائه این نوع یخچال و جایگزین کردن آن به جای یخچال‌های کوچک و قدیمی خواست تا پاسخ‌گوی نیازهای خانواده‌های دارای جمعیت زیاد باشد. علاوه بر این برخورداری یخچال ساید ال جی J337 از قابلیت دور این دور ( DOOR IN DOOR ) و میزان ظرفییت بالای هر کدام از بخش‌های یخچال و فریزر به صورت جداگانه، سبب برتری این ساید بای ساید در مقایسه با دیگر مدل‌ها شده است. xxxx ( تحویل درب منزل ) xxxx

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آیس ایج (Ice Age)، گزینه بسیاری مناسبی است برای خانوادهایی که به دنبال یخچال فریزر با طراحی چشم نواز و عملکرد مطلوب می باشند. این محصول با نوآوری در طراحی دارای حجم مفید زیاد و فضای اشغال شده کمتری در محیط آشپزخانه می باشد و با توجه به سلیقه مصرف کننده شما می توانید نوع یخساز اتومات یا نیمه اتومات آن را انتخاب نمایید. در این محصول، یخچال در سمت راست و فریزر در قسمت چپ آن قرار گرفته است. در یخچال فریزر هیمالیا مدل آیس اج ( Ice Age) ، شما می‌توانید یکی از زیباترین محصولات دو قلوی موجود در بازار را با حجم مناسب و مصرف انرژی بهینه انتخاب نمائید .سایر ویژگی های این محصول شامل : عیب یاب خودکار، محفظه بیگ باکس ( Big Box) ، محفظه ی کنترل رطوبت ، موتور اینورتر، یخساز و غیره ، می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چه در زمستان و چه در تابستان، همیشه وجود یخچال و سردکننده‌ها یک نیاز اساسی است. این شاخه‌ی محصولی آن‌قدر اهمیت دارد که تولید آن در ابعاد و اشکال مختلف صورت می‌گیرد و شرکت‌های متنوعی در سراسر جهان برای نیازهای مختلف با توانایی مالی کم تا زیاد کالای خود را به بازار عرضه می‌کنند. در زندگی امروزی خانواده‌ها یخچال و فریزر معمولاً با هم تهیه می‌شود و از سری سایدبای‌ساید یا یخچال‌فریزرهای دوقلو استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها بسیار گران‌قیمت و البته کارآ هستند و فضای زیادی از آشپزخانه را هم اشغال می‌کنند. در رده‌ی بعدی، یخچال‌فریزرهای کمبی یا بالا و پایینی هستند. این یخچال‌ها با دو طراحی یخچال بالا یا یخچال پایین از پرفروش‌ترین محصولات این گروه در بازار هستند. یخچال و فریزر « ای پی » مدل «ps16» دستگاهی ساده و شکیل است. این محصول به رنگ سفید و سیلور تولید می‌شود. محفظه فریزر در قسمت بالا قرار دارد، گنجایش یخچال چیزی در حدود دو برابر گنجایش فریزر است و مناسب برای شرکت‌ها یا خانواده‌های کم‌جمعیت است. در کل این دستگاه یک محصول ساده از این گروه کالایی محسوب می‌شود و طراحی آن یادآور محصولات قدیمی است. تنظیمات برودتی را توسط درجه‌ای که داخل یخچال وجود دارد می‌توان انجام داد. این محصول پارس شوا دارای سه طبقه‌ی داخلی است و این طبقات از همه طبقات قابل تنظیم است، به‌طوری‌که می‌توان آن‌ را در شیارهای ازپیش‌تعیین‌شده در بدنه‌ی یخچال، تنظیم کرد. دو صندوق پلاستیکی نیز در پایین‌ترین قسمت یخچال در نظر گرفته شده است که می‌توان میوه یا کیسه‌های محتوی مواد مختلف را در آن‌ها قرار داد. یخچال مدل ps16 دارای محفظه‌های مختلف روی در است که از آن‌ها می‌توان برای نگه‌داری بطری‌های کوچک و بزرگ، کره، پنیر، تخم‌مرغ و ... استفاده کرد. البته باید توجه داشت که در نباید زیاد سنگین شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر پاکشوما مدل RCP-495 که قسمت فریزر آن در پایین یخچال قرار گرفته با رده مصرف انرژی +A که از طراحی مدرن و زیبایی برخوردار می باشد آن را به یک گزینه مناسب برای خانواده‌های با جمعیت متوسط و بالا تبدیل کرده است. با پنل لمسی که بر روی یخچال تعبیه شده است، می‌توان میزان دما داخلی یخچال، فریزر و همچنین دیگر مشخصات را تنظیم نمود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر ساید بای ساید مدل GSS-K715W محصولی زیبا و باکیفیت از برند جی‌پلاس است. مدل GSS-K715W دارای کمپرسور هوشمند اینورتر است که به همین دلیل مصرف انرژی آن بسیار کم است بنابراین انتخابی به‌صرفه و مناسب برای شما خواهد بود. تکنولوژی مقاومت این محصول در برابر برفک از نوع نوفراست است و از ویژگی‌های آن می‌توان به سرمایش سریع در یخچال و فریزر، سیستم گردش هوای چندگانه و عملکرد ویژه کاهش مصرف در زمان سفر Holiday اشاره کرد. مدل GSS-K715W از یخچال و فریزرهای برند جی پلاس دارای محفظه جهت تازه ماندن بیشتر و بهتر مواد غذایی است و گنجایش بالای آن امکان نگهداری اقلام خوراکی و غذایی زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این محصول به نمایشگر LED لمسی مجهز شده که توسط آن می‌توانید عملکرد و دمای آن را تنظیم کنید. در مجموع می‌توان یخچال و فریزر ساید بای ساید مدل GSS-K715W یک گزینه ایده‌آل برای خانواده‌ها دانست.

جشنواره تابستانی جی‌پلاس - گلدیران

جشنواره پاییزی جی‌پلاس

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزرهای جی پلاس از یخچال‌های باکیفیت و خوش قیمتی است که در بازار وجود دارد. یخچال جی پلاس مدل L5315W از جمله یخچال‌هایی است که جی پلاس روانه بازار کرده است. این یخچال و فریزر سیستم جریان هوای چندگانه- Multi Air Flow دارد. محفظه Fresh Box جهت تازه ماندن مواد غذایی دارد. همچنین این یخچال دارای فناوری انجماد سریع- Super freezing بوده و به فناوری سرمایش سریع- Super Cooling نیز مجهز است. کشو این فریزر با دمای نزدیک به صفر جهت نگهداری بهتر Chil Drawer مجهز شده است. نوع دستگیره این یخچال از نوع دستگیره مخفی است و آبریز دستی Water Dispenser هم دارد. در این یخچال فریزر در قسمت بالایی قرار دارد و یخچال در قسمت پایین قرار گرفته است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال های ساید بای ساید این روزها جزو پرطرفتارترین اجزای دیزاین مدرن آشپزخانه ها به حساب می آیند. اگر آشپزخانه ی نسبتا وسیعی دارید که میزبان یک دکوراسیون زیبا و مدرنی باشد یخچال ساید با ساید یکی از بهترین انتخاب هاست

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر ساید‌بای‌ساید جی‌پلاس مدل L7515 محصول دیگری از برند جی پلاس است که با طراحی زیبا و ظرافت خاص خود علاوه بر ابعاد مناسب، فضای داخلی جاداری برای نگهداری موادغذایی دارد. در نگاه به داخل این دستگاه، یخچال دارای 4 طبقه با دو کشو و درب 4 طبقه است، بخش فریزر هم 4 طبقه با دو کشو و درب 4 طبقه دارد. تکنولوژی مقاومت این محصول در برابر برفک از نوع نوفراست است و از ویژگی‌های آن می‌توان به سرمایش سریع در یخچال و فریزر، سیستم گردش هوای چندگانه و عملکرد ویژه کاهش مصرف در زمان سفر Holiday اشاره کرد. مدل GSS-L7515 از یخچال و فریزرهای برند جی پلاس دارای محفظه جهت تازه ماندن بیشتر و بهتر مواد غذایی است و گنجایش بالای آن امکان نگهداری اقلام خوراکی و غذایی زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این محصول به نمایشگر LED لمسی مجهز شده که توسط آن می‌توانید عملکرد و دمای آن را تنظیم کنید. در مجموع می‌توان یخچال و فریزر ساید بای ساید مدل GSS-L7515 یک گزینه ایده‌آل برای خانواده‌ها دانست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر پایین 26 فوت اسنوا مدل S4-0262SS محصولی متفاوت و زیبا از شرکت اسنوا می باشد که به آخرین فناورهای روز مجهز است. یخچال فریزر اسنوا به سیستم سرمایشی ضد برفک مجهز است سیستم سرمایشی با استفاده از فن های قدرتمند سرما را به تمام قسمت های دستگاه منتقل می کند. آب سرد کن مخزنی و سامانه یخساز قابل حمل از دیگر قابلیت های یخچال فریزر پایین اسنوا می باشد. در زمان مسافرت رفتن و یا خروج از منزل به مدت طولانی می توانید با استفاده از سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر، عملکرد یخچال فریزر را به گونه ای تنظیم نمائید که مصرف انرژی دستگاه کاهش یابد. سیستم یخساز مکانیکی با محفظه بزرگ ذخیره سازی یخ از دیگر قابلیت های دستگاه به حساب می آید که با پر کردن محفظه، یخ آماده ی استفاده می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر، امروزه جزئی ثابت از وسایل آشپزخانه محسوب می‎شوند . چه در زمستان و چه در تابستان، همیشه وجود یخچال و سردکننده‌ها یک نیاز اساسی است. این شاخه‌ی محصولی آن‌قدر اهمیت دارد که تولید آن در ابعاد و اشکال مختلف صورت می‌گیرد و شرکت‌های متنوعی در سراسر جهان برای نیازهای مختلف با توانایی مالی کم تا زیاد کالای خود را به بازار عرضه می‌کنند. یخچال سینجر مدل R799 محصولی از برند « سینجر » است که در ابعاد کوچک طراحی شده است و به همین دلیل برای استفاده در ادارات، منازل و مکان‎هایی که فضای کافی کمی دارند، بسیار مناسب است. این یخچال دارای دو طبقه است و یک کشو در قسمت پایین آن تعبیه شده است. همچنین در قسمت داخلی درِ یخچال، دو قفسه تعبیه‌شده که می‌تواند برای نگهداری تخم‌مرغ، بسته‌های کوچک و داروهایی که باید در یخچال نگه‌داشته شوند، مورد مصرف قرار گیرد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS سری پرایم II یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت دوو است که وارد بازار شده است. مجموعه جدید Fresh Land سری پرایم 2 درب است که از طراحی بی نظیری بهره مند است و زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می دهد. یخچال فریزر دوو مدل D2S-3133SS  ساید با ساید مجهز به سنسور های کنترل دمایی می باشد که قادر است دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل کند. این سامانه داده ها را تحلیل می کند و آن را به کمپرسور منتقل می کند. کمپرسور با عملکرد بهینه سرمایش مورد نیاز را تامین می کند. با استفاده از سامانه هوشمند الکترونیک کنترل دما در این محصول شرکت دوو میوه و سبزیجات و مواد پروتئینی برای مدت طولانی تری تازه , سالم و پرطراوت می ماند. از جمله ویژگی های یخچال های امروزی دارا بودن آبسردکن و یخسازی قدرتمند می باشد. ساید بای ساید مدل D2S-3133SS دارای آبسردکن و یخسازی کارآمد می باشد که با قابلیت اتصال به آب شهری قابلیت دسترسی به نوشیدنی های خنک را در هر لحظه فراهم می کند. ساید بای ساید مدل D2S-3133SS دارای طراحی منحصر به فرد و زیبایی می باشد که زیبایی دوچندانی را به آشپزخانه شما هدیه می دهد. این ساید بای ساید با طراحی بدون قاب و سطوح کاملا مسطح نمای بیرونی زیبا و همیشه تمیز را به شما ارائه می کند.

بدنه‌ای مستحکم و زیبا

    یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS یکی از محصولات زیبای شرکت دوو است که از یک بخش یخچال و یک بخش فریزر تشکیل شده است. ابعاد این ساید بای ساید به نحوی است که در قرار دادن آن در مکان‌های مختلف با چالش زیادی مواجه نمی‌شوید. توجه به ظرفیت یخچال یکی از نکات اساسی در خرید آن به شمار می‌آید. ظرفیت داخلی یخچال با واحد لیتر و ظرفیت خارجی آن با واحد فوت اندازه‌گیری می‌شود. به این نکته توجه کنید که اگر خانواده‌ای پرجمعیت نیستید ممکن است این یخچال برای شما بزرگ باشد. این محصول در رنگ نقره‌ای و استیل تولید می‌شود و این امکان را فراهم می‌سازد تا آن را با محیطی که می‌خواهید آن را قرار دهید هماهنگ کنید. دقت داشته باشید که این دستگاه برای خانواده‌های کم جمعیت که به دلیل مشغله‌های زیاد، یخچال خود را با موادغذایی پر کرده تا در طول ماه استفاده کنند  نیز مناسب است.

طبقات یخچال

        یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS دارای پنج طبقه‌ است و شما قادرید مواد غذایی خود را به راحتی تفکیک کنید. 5 طبقه در درب یخچال درنظر گرفته شده تا موادغذایی سبک مانند سس‌ها، شیشه آب و موادی از این قبیل را در آن قرار دهید. توجه داشته باشید درب را سنگین نکنید. 2 کشو برای قرار دادن میوه‌ها و تفکیک آن‌ها تعبیه شده است. همچنین کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی %23 انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد. کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه وقابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد. فعالیـت ایـن کمپرسـور در این مدل از یخچال فریزرساید بای ساید دوو نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌رسـاند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می‌مانـد.

رده مصرف انرژی

      مصرف برق یکی از موارد مهم در انتخاب یخچال است. یخچال‌ها همیشه در حال کار هستند و بخشی از مبلغ قبض برق مربوط به کارکرد آن‌هاست. اکثر محصولات تولیدی کارخانه‌های جهان با به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین رو به کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان هستند و بین A  تا A+++ رقابت می‌کنند، مصرف انرژی یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS در رده +A قرار می‌گیرد.

سرمایشی قوی

سامانه سرمایش سریع یخچال، این قابلیت به منظور حفظ تازگی و طراوت مواد غذایی، یخچال را با حداکثر توان تا رسیدن به دمای مورد نظر هدایت می‌کند. در این حالت کمپرسور با حداکثر قدرت تا 150 دقیقه یا منهای 4 درجه یکسره به فعالیت خود ادامه می‌دهد. سامانه کنترل سرمایش الکترونیک Digital cooling این سامانه در این مدل از ساید بای ساید دوو مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند. این سامانه داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می‌کند. کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین می‌کند. بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا در این محصول شرکت دوو ، میـوه وسـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می‌مانــد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال ایستکول مدل TM-642-80-B محصولی ساده، کم‌مصرف با کیفیت ساخت بسیار بالا و البته قیمت مقرون‌به‌صرفه است. این یخچال با گنجایش کلی 5 فوت (97 لیتر) و نمودار مصرف انرژی B ساخته‌شده است. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به 3 طبقه در داخل و 2 طبقه در درب یخچال، لامپ روشنایی، مصرف انرژی بهینه، پایه‌ی قابل تنظیم، سیستم روشنایی، سبد میوه و طبقه جداشونده، صدای کم و نگهداری مواد غذایی به‌صورت تازه و با دوام اشاره کرد. ایستکول، در اصل برند شرکت صنعتی تکران‌مبرد است که در سال 1356 تاسیس شده است. این شرکت سال‌های زیادی است که در زمینه‌ی تولید محصولات سردکننده‌ی صنعتی و تجاری از جمله آب‌سردکن و یخچال‌های در ابعاد کوچک، فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد. یخچال ایستکول مدل TM-642-80-B از محصولات این شرکت است که در ابعاد کوچک به روانه بازار شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر بدون برفک «امرسان» مدل « BFN22D-M/TP»، با نمودار مصرف انرژی A، یکی از انواع یخچال‌های پربازده است. این یخچال 345 لیتر گنجایش دارد که از این میزان 248 لیتر ، گنجایش یخچال و مابقی ظرفیت فریزر است. تعداد طبقات موجود در محفظه‌ی این یخچال، چهار است و تعداد طبقات درب، به چهار عدد می‌رسد. جنس طبقات محفظه از شیشه‌ی نشکن است. سیستم عیب‌یاب هوشمند و سیستم کاهش‌دهنده‌ی مصرف انرژی در یخچال، یک امتیاز ویژه است که این مدل از آن بهره می‌برد. مدل BFN22D-M/TP، با سیستم کمپرسور کار می‌کند و گاز خنک‌کننده‌ی  R134a در آن جریان دارد.  یک ویژگی مطلوب این یخچال، حالت تعطیلات( اقتصادی) است. کارکرد مجزای فریزر و قابلیت فریز کنندگی سریع فریزر یک قابلیت منحصربه‌فرد دیگر این یخچال است. ظرفیت انجماد فریزر این مدل ، در طی24  ساعت به 4.5 کیلوگرم می‌رسد. سیستم کنترل در این یخچال الکترونیکی است و پنل کنترل LED بر روی بدنه‌ی آن نمایان است. کلاس آب و هوایی مدل  BFN22D-M/TPمعتدل است و در آن گردش هوای چندگانه اتفاق می‌افتد. این یخچال، حداکثر 43 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. با داشتن آب‌سردکن، جاتخم‌مرغی و جالبنیاتی و مجهز بودن به قفل کودک، این یخچال چیزی کم ندارد! این یخچال گواهی‌نامه‌ی  ISO 9001-2008 دارد.

امرسان، وقتشه خونه جون بگیره

یخچال و فریزر، ماشین لباس‌شویی یا مایکروویو؟ بین این لوازم خانگی کدام اولویت بیشتری برای‌تان دارد؟ به احتمال زیاد یخچال و فریزر! یخچال و فریزر مانند الماسی در آشپزخانه بوده و نقش مهمی ایفا می‌کند. هر قدر هم که بخواهید لوازم برقی پرهزینه و کلان خانه را خط بزنید تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، باز هم نمی‌توانید یخچال را حذف کنید. یخچال و فریزر امروز دیگر شکل سنتی و کلاسیک سابق خود را ندارد و از تکنولوژی‌های جذاب و کاربردی زیادی در تولید آن استفاده می‌شود.

طراحی و ساخت، ترکیبی از زیبایی و سادگی

یخچال و فریزر مدل BFN22D-M/TP یک دستگاه کاربردی از امرسان است که در دسته‌ی یخچال و فریزرهای بالا و پایین قرار می‌گیرد. در این مدل یخچال و فریزر ممکن است یخچال در بالا و فریزر در پایین قرار داشته باشد یا برعکس. فریزرهایی که در پایین قرار دارند نسبت به فریزرهای بالا، ظرفیت بیشتری دارند. دسترسی به مواد غذایی یخ‌زده در فریزرهای پایین آسان‌تر است. معمولا این نوع فریزرها به شکل کشو طراحی می‌شوند. در یخچال‌هایی که فریزر در پایین قرار دارد، مصرف انرژی بهینه‌تر است. به علاوه فضایی که در بالا برای یخچال در نظر گرفته می‌شود، برای نگهداری مواد غذایی بزرگ و زیاد مناسب خواهد بود. طراحی کمبی یا بالا و پایین از گذشته یکی از سبک‌های پرطرفدار برای طراحی یخچال و فریزرها بوده است و ویژگی اصلی آن ابعاد کوچک و جمع‌وجور آن است. به این ترتیب دستگاه شما اندازه‌ی نه چندان بزرگی دارد و در بیشتر خانه‌ها و به خصوص آشپزخانه‌های کوچک که ممکن است مشکل کمبود فضا داشته باشند، قابل استفاده هستند.

فضای داخلی، به نیازت توجه کن

  پس از انتخاب مدل و نوع یخچال براساس فضای آشپزخانه یا سبک زندگی، ظرفیت کلی یک یخچال و فریزر مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند تاثیر زیادی در انتخاب یک محصول مناسب داشته باشد. گنجایش یخچال را با فوت یا لیتر مشخص می‌کنند. یک یخچال و فریزر فارغ از مدل و طراحی، ممکن است از 5 تا 40 فوت ظرفیت داشته باشد. واضح است که هر چه گنجایش یخچال بیشتر باشد، اندازه و ابعاد آن هم بیشتر می‌شود. البته فراموش نکنید که نمی‌توانید انتظار داشته باشید امکانات و فناوری به کار رفته در یک یخچال 34 فوتی را در یک یخچال کوچک و جمع‌وجور 9 فوتی ببینید. با توجه به ابعاد کوچک یخچال و فریزر امرسان، طبیعتا نمی‌توان انتظار گنجایش خیلی زیادی از آن داشت. این یخچال 22 فوت در مجموع ظرفیت 345 لیتر را برای سرمایش و انجماد مواد غذایی فراهم کرده است و از این ظرفیت 248 لیتر آن به یخچال و 89 لیتر آن به فریزر اختصاص داده شده است.

    قسمت داخلی یخچال دارای چهار طبقه است و از قفسه‌های شیشه‌ی نشکن و مقاوم تشکیل شده است و در قسمت پایینی آن دو کشوی شفاف به چشم می‌خورد که نسبتا کوچک هستند. این دو کشو برای نگه‌داری مواد حساس به رطوبت مثل میوه‌ و سبزی‌های تازه ایدئال هستند. به این ترتیب رطوبت کمتر و سرمای بیشتر کمک می‌کند تازگی میوه و سبزی تا مدت طولانی‌تر حفظ شود. علاوه‌بر این بر روی درِ یخچال چهار طبقه تعبیه شده است که برای قرارگیری موادی مثل تخم‌مرغ، ظرف سس، قوطی و مواد کوچک‌تر مناسب هستند. دو طبقه‌ی بلندی که در قسمت میانی قرار گرفته‌اند برای نگهداری بطری‌های نوشیدنی مناسب هستند و البته هر کدام فقط برای یک بطری جا دارند.

عملکرد، دسترسی سریع و آسان به همه‌ی آنچه نیاز دارید

تنظیمات یخچال و فریزر BFN22D از طریق پنل LED پهن روی بدنه انجام می‌شود. این پنل در ارتفاع بالا قرار گرفته و از دسترس کودکان خارج است و علاوه بر این، مجهز به قفل کودک است.  روی در یخچال یک آبسردکن پدالی به چشم می‌خورد که به کمک آن می‌توانید بدون بازکردن در یخچال و هدررفت انرژی، دسترسی سریع و آسان به آب خنک داشته باشید. طراحی باریک آبریز باعث‌شده فضای زیادی از یخچال برای این بخش اشغال نشود. لازم به ذکر است این دستگاه به شیر آب متصل نمی‌شود و برای استفاده از آبریز لازم است محفظه‌ی مخصوص داخل یخچال را به صورت دستی پر کنید.

سریع‌تر از آنچه بخواهید سرد می‌شود

      قابلیت SuperFreeze یا انجماد سریع امکانی کاربردی است که به خصوص در مواقعی که می‌خواهید خریدهای جدید را که داخل فریزر گذاشته‌اید به سرعت سرد کنید، به کار می‌آید. این عملکرد با سرمایش سریع و شدید محفظه‌ی فریزر مواد تازه اضافه شده را خنک می‌کند و در عین حال به سایر مواد غذایی آسیبی نمی‌زند. قابلیت SuperFreeze در یخچال و فریزر مدل BFN22D-M/TP پس از گذر زمان لازم به طور خودکار غیرفعال می‌شود و دستگاه به حالت کارکرد عادی برمی‌گردد.

مصرف انرژی، نیاز شما برای امرسان مهم است

    میزان مصرف انرژی المان بسیار مهمی برای دستگاه‌های برقی است. این موضوع به خصوص در مورد دستگاه پرکاربردی مثل یخچال و فریزر مهم است که در طول شبانه‌روز و هفت روز هفته به طور مداوم روشن است. روشن‌بودن مداوم یخچال در طول شبانه‌روز باعث‌شده مصرف انرژی این دستگاه تاثیر زیادی روی هزینه‌های برق خانه داشته باشد. دستگاه مدل BFN22D-M/TP دارای رده‌ی مصرف انرژی A و از این لحاظ امتیاز متوسطی می‌گیرد. البته با تنظیم دستگاه در حالت تعطیلات یا Eco می‌توانید در مواقعی که استفاده‌ی محدودی از یخچال و فریزر دارید یا خانه نیستید به کاهش مصرف انرژی آن کمک کنید.

یخچال مدل BFN22D-M/TP در یک نگاه

دستگاه مدل BFN22D-M/TP یکی از یخچال و فریزرهای کمبی میان‌رده‌ی امرسان است. وجود قابلیت‌های کاربردی مثل آبریز بیرونی، حالت کاهش مصرف انرژی و سیستم انجماد سریع این دستگاه در کنار قیمت مناسب، آن را به یکی از گزینه‌های مطلوب برای استفاده‌ی شخصی یا خانواده‌های کم‌جمعیت تبدیل کرده است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وست پوینت وست پوینت یکی از قدیمی ترین برند های فرانسوى لوازم خانگى است که از قرن 18 هم میلادی به تولید لوازم خانگی می پردازد . وست پوینت اینترنشنال در شهر بوردو فرانسه زمانی که این شهر یکی از اصلی ترین قطب صنعتی بخش آتلانتیک اروپا بود تاسیس شد و صادرات محصولات خود را آغاز کرد . این برند در سال 1960 شروع به صادرات محصولات خود به منطقه منا ( شمال آفریقا و خاورمیانه ) کرد. امروزه این برند فرانسوی محصولات خود را در 86 کشور دنیا به فروش می رساند و با بیش از 20 کشور دنیا برای تولید محصولات خود برای تامین قطعات و .. همکاری می کند . این برند در زمینه تولید لوازمی چون یخچال ، کولر گازی های صنعتی، نمیه صنعتی و خانگی ، ماشین لباسشویی ،ظرفشویی ، جارو برقى و ... فعال است. برند فرانسوی وست پوینت با بیش از پنجاه سال سابقه تولید با سیاست آسایش و راحتی مصرف کننده و شعار تولید محصولات بدون نقص، به صادرات محصولات مختلف، از جمله کولر گازی و انواع لوازم خانگی می پردازد. تمامى کالاهاى وست پوینت داراى استاندارد CE اروپا می باشد و همواره کیفیت بالا ی محصولات از اهداف اصلى و پایه ای این شرکت بوده است. بیش از نیم قرن است که لوازم خانگی و کولر گازی به هشتاد و پنج کشور گرمسیر و مرطوب، نظیر کشورهای خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین صادر میشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر دیپوینت Boss جدیدترین مدل از یخچال فریزرهای دیپوینت هست که به بازار عرضه شده شکل ظاهری زیبا ، سیستم یخساز و آبسردکن متصل به آب شهری ، سیستم سرمایش دوگانه و گنجایش و ظرفیت بالا از ویژگیهای خاص این دستگاه می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر تی سی ال مدل F540-AWD/AMD/AMD/ASD محصولی از برند « تی سی ال » (TCL) است که با طراحی 4 در روانه بازار شده است. گنجایش یخچال در این محصول برابر با 296 لیتر و گنجایش فریز برابر با 133 لیتر است. داخل یخچال و طبقاتی در نظر گرفته ‌شده است تا مواد غذایی و ظروف مرتب چیده شوند. این محصول به صورت نوفراست (No Frost) است. قابلیت برفک‌زدایی خودکار این محصول، به‌طور خودکار یخ‌ها را ذوب و آب حاصل از برفک‌زدایی را بدون دخالت کاربر تبخیر می‌کند. یخچال و فریزر تی سی ال مدل F540-AWD/AMD/AMD/ASD دارای برچسب انرژی A+ است که آن را در رده کالاهای کم‌مصرف قرار می‌دهد. طراحی داخلی بهینه در هر دو بخش یخچال و فریزر آن انجام‌شده است تا فضای بزرگی برای استفاده در اختیار کاربر قرار بگیرد. این یخچال فریزر برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط گزینه‌ی بسیار خوبی محسوب شده و باعث می‌شود بتوانند مواد غذایی موردنیازشان را حفظ کنند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر «امرسان» مدل «BFN20D-M/TP » با ارتفاع نزدیک به دو متر، یک یخچال مدرن و کارا به‌حساب می‌آید. این یخچال دارای چهار طبقه در محفظه و چهار طبقه‌ در درب است. سیستم خنک‌کننده‌ی این یخچال و فریزر از نوع کمپرسور است. مهم‌ترین ویژگی مدل BFN20D-M/TP ، این است که برفک تولید نمی‌کند و بدون برفک است. گفتنی است فریزر این مدل که دارای سیستم کارکرد مجزا است، این قابلیت را دارد که مواد غذایی را با حالت انجماد سریع فریز کند. این یخچال مجهز به سیستم عیب‌یاب هوشمند است. سیستم کاهش‌دهنده مصرف انرژی در این مدل وجود دارد و گردش هوای چندگانه در آن اتفاق می‌افتد. برای یخچال و فریزر امرسان کنترل پنل در نظر گرفته شده است. پنل LED بر روی درب یخچال قرار داده شده است. نمایشگر این یخچال مجهز به قفل کودک است و آن را می‌توان برای حفظ تنظیمات دائما قفل نگه داشت؛ درون این یخچال لامپ روشنایی یخچال تعبیه شده است. مدل BFN20D-M/TP ، دارای آب‌خوری، و جاتخم‌مرغی است و در آن یک کشوی نگهداری میوه و سبزی‌ هم وجود دارد. آبسردکن این یخچال یک ویژگی جالب دارد و آن این‌که مجهز به قفل کودک است. درون محفظه‌ی یخچال، جالبنیاتی هم قرار داده شده است. پایه‌های چرخ‌دار یخچال باعث سهولت جابجایی آن شده‌اند.

امرسان، به رویاهات پرو بال بده

یخچال و فریزر، ماشین لباس‌شویی یا مایکروویو؟ بین این لوازم خانگی کدام اولویت بیشتری برای‌تان دارد؟ به احتمال زیاد یخچال و فریزر! یخچال و فریزر مانند الماسی در آشپزخانه بوده و نقش مهمی ایفا می‌کند. هر قدر هم که بخواهید لوازم برقی پرهزینه و کلان خانه را خط بزنید تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، باز هم نمی‌توانید یخچال را حذف کنید. یخچال و فریزر امروز دیگر شکل سنتی و کلاسیک سابق خود را ندارد و از تکنولوژی‌های جذاب و کاربردی زیادی در تولید آن استفاده می‌شود.

طراحی و ساخت، سادگی در دل مدرنیته

یخچال و فریزر مدل BFN20D-M/TP یک دستگاه کاربردی از امرسان است که در دسته‌ی یخچال و فریزرهای بالا و پایین قرار می‌گیرد. در این مدل یخچال و فریزر ممکن است یخچال در بالا و فریزر در پایین قرار داشته باشد یا برعکس. فریزرهایی که در پایین قرار دارند نسبت به فریزرهای بالا، ظرفیت بیشتری دارند. دسترسی به مواد غذایی یخ‌زده در فریزرهای پایین آسان‌تر است. معمولا این نوع فریزرها به شکل کشو طراحی می‌شوند. در یخچال‌هایی که فریزر در پایین قرار دارد، مصرف انرژی بهینه‌تر است. به علاوه فضایی که در بالا برای یخچال در نظر گرفته می‌شود، برای نگهداری مواد غذایی بزرگ و زیاد مناسب خواهد بود. طراحی کمبی یا بالا و پایین از گذشته یکی از سبک‌های پرطرفدار برای طراحی یخچال و فریزرها بوده است و ویژگی اصلی آن ابعاد کوچک و جمع‌وجور آن است. به این ترتیب دستگاه شما اندازه‌ی نه چندان بزرگی دارد و در بیشتر خانه‌ها و به خصوص آشپزخانه‌های کوچک که ممکن است مشکل کمبود فضا داشته باشند، قابل استفاده هستند.

فضای داخلی،نگران کمبود جا نباش

  پس از انتخاب مدل و نوع یخچال براساس فضای آشپزخانه یا سبک زندگی، ظرفیت کلی یک یخچال و فریزر مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند تاثیر زیادی در انتخاب یک محصول مناسب داشته باشد. گنجایش یخچال را با فوت یا لیتر مشخص می‌کنند. یک یخچال و فریزر فارغ از مدل و طراحی، ممکن است از 5 تا 40 فوت ظرفیت داشته باشد. واضح است که هر چه گنجایش یخچال بیشتر باشد، اندازه و ابعاد آن هم بیشتر می‌شود. البته فراموش نکنید که نمی‌توانید انتظار داشته باشید امکانات و فناوری به کار رفته در یک یخچال 34 فوتی را در یک یخچال کوچک و جمع‌وجور 9 فوتی ببینید. با توجه به ابعاد کوچک یخچال و فریزر امرسان، طبیعتا نمی‌توان انتظار گنجایش خیلی زیادی از آن داشت. این یخچال 20 فوت در مجموع ظرفیت 307 لیتر را برای سرمایش و انجماد مواد غذایی فراهم کرده است و از این ظرفیت 230 لیتر آن به یخچال و 77 لیتر آن به فریزر اختصاص داده شده است.

    در یخچال و فریزرهایی که فریزر در قسمت پایین قرار گرفته معمولا محفظه‌ی فریزر از طبقات کشویی تشکیل شده است. دستگاه BFN20D-M/TP هم از این قاعده مستثنی نیست. سه طبقه‌ی کشویی برای این دستگاه در نظر گرفته شده که به کمک آن‌ها حتی به مواد انتهای فریزر هم دسترسی راحتی خواهید داشت. گفتنی است از ویژگی‌های فریزر می‌توان به سیستم کارکرد مجزای فریزرو سیستم انجماد سریع اشاره کرد.

عملکرد، برطرف کردن نیاز شما اولویت ماست

تنظیمات یخچال و فریزر BFN20D-M/TP از طریق پنل کنترلر دیجیتال مجهز به نمایشگر تاچ پنل روی بدنه انجام می‌شود. این پنل در ارتفاع بالا قرار گرفته و از دسترس کودکان خارج است و علاوه بر این، مجهز به قفل کودک است. پس اگر فرزند کم سن‌وسالی در خانه دارید لازم نیست نگران مشکل دست زدن کودکتان به یخچال باشید.  سیستم عیب‌یابی هوشمند از ویژگی‌های دیگر این یخچال است. با کمک این سیستم می‌توان ایراد دستگاه را متوجه شد و در صورتی که امکان رفع آن توسط شما وجود داشته باشد، قادر به انجام این کار خواهید بود در غیر این صورت به متخصصان جهت یافتن عامل مشکل ساز کمک می‌کند.

سریع‌تر از آنچه بخواهید سرد می‌شود

      قابلیت SuperFreeze یا انجماد سریع امکانی کاربردی است که به خصوص در مواقعی که می‌خواهید خریدهای جدید را که داخل فریزر گذاشته‌اید به سرعت سرد کنید، به کار می‌آید. این عملکرد با سرمایش سریع و شدید محفظه‌ی فریزر مواد تازه اضافه شده را خنک می‌کند و در عین حال به سایر مواد غذایی آسیبی نمی‌زند. قابلیت SuperFreeze در یخچال و فریزر مدل BFN22D-M/TP پس از گذر زمان لازم به طور خودکار غیرفعال می‌شود و دستگاه به حالت کارکرد عادی برمی‌گردد.

مصرف انرژی، نیاز شما برای امرسان مهم است

      میزان مصرف انرژی المان بسیار مهمی برای دستگاه‌های برقی است. این موضوع به خصوص در مورد دستگاه پرکاربردی مثل یخچال و فریزر مهم است که در طول شبانه‌روز و هفت روز هفته به طور مداوم روشن است. روشن‌بودن مداوم یخچال در طول شبانه‌روز باعث‌شده مصرف انرژی این دستگاه تاثیر زیادی روی هزینه‌های برق خانه داشته باشد. دستگاه مدل BFN20D-M/TP دارای رده‌ی مصرف انرژی A و از این لحاظ امتیاز متوسطی می‌گیرد.

یخچال مدل BFN20D-M/TP در یک نگاه

دستگاه مدل BFN20D-M/TP یکی از یخچال و فریزرهای کمبی میان‌رده‌ی امرسان است. وجود قابلیت‌های کاربردی مثل کنترلر دیجیتال مجهز به نمایشگر تاچ پنل، سیستم خنک کننده کمپرسورو سیستم انجماد سریع این دستگاه در کنار قیمت مناسب، آن را به یکی از گزینه‌های مطلوب برای استفاده‌ی شخصی یا خانواده‌های کم‌جمعیت تبدیل کرده است.  

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل