نکات مهم خرید کفش ورزشی زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کفش ورزشی زنانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

کفش ورزشی یا کفش کتانی، کفشی است که عمدتا برای ورزش و فعالیت‌های بدنی و فیزیکی طراحی و تولید شده‌است. این کفش ممکن است مورد استفاده روزمره نیز قرار گیرد. قسمت زیرین آن از لاستیک طبیعی یا مصنوعی است و بخش بالایی و رویی کفش از مواد چرم‌ یا مصنوعی ساخته می‌شود.

برای اولین بار یک ایده‌پرداز آمریکایی به نام چارلز گودیر ایده‌ی ساخت کفش ورزشی را به ثبت رساند. در سال ۱۲۹۷ هجری خورشیدی چند شرکت کوچک تولید مواد لاستیکی در ایران، از باز یافت لاستیک‌های دوچرخه، کفش ورزشی تولید کردند.

بعد از این مقدمه‌ی کوتاه، به معرفی کفش ورزشی زنانه می‌پردازیم، امیدواریم خانم‌های فعال و پر‌جنب‌و‌جوش را برای خرید یک جفت کفش ورزشی ایده‌آل تشویق نماییم.

نکات مهم هنگام خرید کفش ورزشی زنانه

راحتی پاشنه پا: از مهمترین نکاتی که هنگام خرید یک کفش ورزشی چه زنانه و چه مردانه باید به آن توجه داشته باشید، راحتی پاشنه پای شما در داخل کفش می باشد. در حقیقت سایز کفشی که شما انتخاب کرده اید، باید بگونه ای باشد که نه خیلی پای شما در آن بلغزد و نه آنقدر سفت باشد که سبب ایجاد فشار بر روی پاشنه پایتان گردد.

عرض مناسب کفش: چه برای کفش های ورزشی و چه برای سایر کفش های اسپرت خود، همیشه به دنبال کفش هایی باشید که از عرض مناسبی برخوردار هستند تا با پوشیدن آن ها انگشت کوچک پای شما دچار فشردگی و همچنین تاول و غیره نشود.

طول مناسب کفش: از دیگر نکات کاملا مهم در حین خرید کفش ورزشی زنانه وجود فاصله ای مناسب میان بلندترین انگشت پای شما (لزوما بلندترین انگشت، انگشت شست پا نیست!) تا قسمت جلویی کفشتان است که بایستی این فاصله در حدود ۲ سانتی متر باشد تا انگشتان پای شما تحت فشار نباشند و به راحتی نیز در داخل کفش تکان بخورند.

قابلیت تنفس پذیری: امروزه تکنولوژی مورد استفاده در تولید کفش های ورزشی به این مهم دست پیدا کرده است تا جنسی را برای این قبیل کفش های پر تحرک در نظر بگیرد که از قابلیت تنفس پذیری برخوردار باشد! در حقیقت به هنگام فعالیت های ورزشی، دمای بدن شما بالا می رود و پاهایتان نیز گرمتر از قبل می شوند که این خود موجب تعرق در این قسمت از بدنتان می باشد. امروزه تولید کنندگان مختلف برای قسمت رویی کفش های خود از جنس کتان، پارچه و یا حتی تور استفاده می کنند تا هوا در داخل کفش و خصوصا در قسمت جلویی آن؛ یعنی پنجه رد و بدل شود.

انعطاف پذیر بودن: یادتان باشد اولویت اول در خرید یک کفش ورزشی مناسب، داشتن انعطاف کافی در بخش زیره آن می باشد که برای این منظور بایستی کفش را در دست خودتان گرفته و آن را از وسط خم کنید تا نوک آن به پاشنه اش برسد. اگر کفش ورزشی مورد نظرتان به راحتی خم شد، می توان گفت که از قدرت انعطاف پذیری مناسبی زیره آن برخوردار می باشد.

قیمت کفش ورزشی زنانه: عوامل متعددی بر روی قیمت کفش ورزشی زنانه تاثیرگذار خواهد بود که البته با توجه به اهمیت پا که از آن به عنوان قلب دوم آدم ها نیز یاد می شود، نباید خیلی برای خرید یک کفش ورزشی خوب خساست به خرج داد اما خوب طرفی فریب ظاهر و نام کمپانی تولید کننده آن محصول را نیز نباید خورد.

توصیه می‌شود این نکات را هم در مورد کفش ورزشی به خاطر بسپارید:

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید کفش ورزشی زنانه گفته شد، می توانید کفش مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کفش ورزشی زنانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش زنانه آنتا کد 822035555-2 ایده‌ال برای پیاده روی و دویدن روزانه ، با استفاده از فناوری A-SHOCK در کنار راحتی ضربه گیری فوق العادهای را تجربه می‌کنید. رویه پارچه مش و مشبک فناوری A-SHOCK با جذب حداکثری ضربه لژ EVA سبک و راحت زیرهبا تثبیت بالا

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کفش با رویه چرم مصنوعی ریباک دارای ظاهری زیبا است. کیفیت چرم مصنوعی ریباک این کفش بسیار بالا بوده و قابل شستشو است. زیره لاستیکی ریباک این کفش کشش راحت آن را بر روی زمین فراهم می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

«لی نینگ» کفش زنانه مدل « Heather Classic» را به شکلی تولید کرده تا حس راحتی مناسبی در طول روز ایجاد کند. برای رسیدن به این هدف در این کفش از زیره‌ای از جنس پلیمر «EVA» استفاده شده است. این پلیمر ساختاری انعطاف‌پذیر دارد و باعث می‌شود تا در زمان راه رفتن با این کفش، فشارهای وارده از سمت سطح به شکل بسیار مناسبی کاهش پیدا کنند. همین موضوع شرایطی ایجاد می‌کند تا بتوان در زمان قدم زدن با این کفش حس راحتی مناسبی را تجربه کرد. در قسمت رویه این کفش نیز از الیاف مصنوعی استفاده شده است. این الیاف به صورتی کار شده‌اند که جریان هوا می‌تواند از آن‌ها عبور کرده و به سطح پوست پا در داخل کفش برسد. همین موضوع موجب می‌شود تا پا در داخل کفش تعریق کمتری داشته باشد. استفاده از نوارهایی در طرفین رویه نیز شرایطی ایجاد می‌کنند تا پا به خوبی دربرگرفته شود و بتوان با تسلط بیشتری در زمان پوشیدن این کفش به پیاده‌روی پرداخت.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفی از جنس اسفنج که بسیار نرم میباشد و به راحتی کفش بسیار کمک میکند. -به عنوان ضربه گیر نیز عمل می کند. Air cool(:ایرکول(E) -با حفره هایی که در زیر کف آن قرار دارد تنفس پا را افزایش میدهد. -جذب ضربه. -تسکین و کم کردن فشار روی پا و راحتی بیشتر. Relaxed Memory(:ریلکس مموری(F) -ژل تزریق شده در مموری فوم باعث میشود،کفی مانند یک تشک بادی عمل کند. -دارای منافذ برای گردش هوا. بهتر است کفشها به این صورت شسته شوند کفش های جنس تور و پارچه -توصیه میشود این کفش ها با پودر صابون شسته شوند،چون پودر صابون گلیسرین ندارد و لطافت پارچه از بین نمیرود. همچنین کفش باید خوب آبکشی و در سایه خشک شود. توصیه میشود برای شستشو از ماشین لباسشویی استفاده نشود اما در صورت استفاده بهتر است با لباس های دیگر و با دمای زیر 30 درجه و زمان 20 دقیقه شسته شود و از مایع شوینده استفاده شود. کفش های جنس جیر -بهتر است اول با یک دستمال خاک کفش گرفته شود،سپس اسپری جیر ترجیحا برند معتبر استفاده شود. کفش های جنس چرم -واکس طبیعی برای کفش چرم استفاده شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش کوهنوردی یکی از لوازم اصلی و حیاتی در کوهنوردی است امروزه در کوهنوردی باید برای هر برنامه خاص کوهنوردی، کفش مخصوص آن را تهیه کرد. این کفش مناسب برای برنامه های سبک کوهنوردی و طبیعت گردی است. از جمله مهمترین کاربردهای این کفش در صعود ارتفاعات بدون برف و یک روزه در سه فصل اول سال و همچنین پیمایش کویر و جنگل به صورت چند روزه می باشد. از ویژگی های مهم این کفش طراحی حرفه ایی و اصولی کفی آن می باشد نوع کفی به شکلی طراحی شده است که مانع از عرق کردن کف پا و سر خوردن داخل کفش شود. همچنین زیره این کفش دو لایه بوده که لایه زیرین آن منعطف و بادوام بوده و لایه بالایی آن خاصیت آنتی شوک دارد که راحتی مضاعف را به این کفش بخشیده است.حتما توجه داشته باشید که برای انتخاب سایز مورد نظر یک سایز بزرگتر نسبت به کفش شهری معمولی خود انتخاب کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش کوهنوردی زنانه هامتو مدل 290015B-2 برای استفاده روزمره، پیاده روی ، هایکینگ، طبیعت گردی و البته کوهنوردی مناسب می باشد. زیره این کفش بسیار با کیفیت و از نوع آنتی شوک بوده و انعطاف پذیری بالایی دارد که باعث می شود هنگام استفاده حتی در زمین های ناهموار و کوهنوردی احساس خستگی نکنید و بتوانید ساعت ها به راحتی از آن استفاده نمایید. در ناحیه پاشنه پا، زیره تقویت شده است تا در مقابل شوک بسیار مقاوم باشد و پا در کفش احساس راحتی بیشتری بکند. به علاوه طراحی چند ضلعی عاج های زیره کفش موجب ثبات و پایداری بر روی زمین گشته و از لغزیدن جلوگیری می نماید. عایق حرارتی، قابلیت تنفس پذیری مناسب، ضربه گیر در ناحیه جلو برای حفاظت از انگشتان پا و حلقه در پشت پا برای پوشیدن راحت تر از دیگر ویژگی های این کفش خاص و زیبا به حساب می آید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

«کفش پیاده روی زنانه هامتو مدل 2611-10» انتخابی مناسب برای بانوانی است که به کیفیت و ظاهر خود توجه می‌کنند. این کفش زنانه دارای تودوزی و کفی راحت بوده که حس بهتری را در حین فعالیت به شما منتقل خواهد کرد. زیره در نظر گرفته‌ شده برای این محصول نیز از اتیلن (EAV) تولید شده است. این ماده از ساختاری بادوام برخوردار بوده و در زمان راه رفتن از خود مقاومت خوبی در برابر سایش نشان می‌دهد. همین موضوع باعث می‌شود تا میزانی به دوام و عمر کفش اضافه‌ شده و شما بتوانید آن را برای مدت بیشتری استفاده کنید. این کفش دارای رویه‌ای از جنس پارچه است که هم به زیبایی آن اضافه می‌کند و هم باعث می‌شود تا این محصول به گزینه‌ای بادوام بدل شود. پارچه همچنین به دلیل ساختار نرمی که دارد، می‌تواند به‌راحتی بیشتر پاهای شما هم اضافه کند. این کفش دارای لایه میانی بوده که فشارهای وارده از سطوح مختلف را به خود گرفته و اجازه می‌دهد پاها راحت درون کفش خم یا راست شوند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش مخصوص دویدن زنانه لی نینگ مدلClassic Arc  از جمله کفش‌های ورزشی است که به واسطه طراحی مناسب و وزنی نسبتا سبک انتخابی سنجیده برای استفاده در زمان ورزش خواهد بود. این کفش دارای رویه‌ای از جنس الیاف مصنوعی بوده که علاوه بر ایجاد ساختاری سبک در این کفش، با قابلیت هواخوری زیادی که در قسمت داخلی ایجاد کرده است باعث خواهد شد تا سطح پوست شما همواره خنک باقی بماند. برای ساخت این کفش از لایه میانی از جنس ماده شیمیایی EVA یا اتیل وینیل اسسات استفاده شده که فشارهای وارد شده از سطح زمین به پای شما را تا مقدار بسیار زیادی کم کرده که این موضوع از خستگی پای شما در اثر پیاده‌روی طولانی تا حدودی جلوگیری خواهد کرد. یکی دیگر از مزایای استفاده از EVA در ساخت این کفش، کمک به افزایش انعطاف‌پذیری آن بوده که به شما در انجام بهتر حرکات ورزشی کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول فوق کفش ورزشی پیاده روی میباشد که زیره ان از pu و جنس رویه از پارچه کشی استفاده شده است برای جلوگیری از عرق کردن و بوی بد پا و بسیار سبک و نرم میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش راکی R-HT یک کفش راحتی و در عین حال اسپورت است که هم برای استفاده روزمره و هم برای پیاده روی، گزینه ی بسیار مناسبی به حساب میاید.این کفش از ظاهری زیبا و مدرن برخوردار بوده که برای هر سنی قابل استفاده است و همچنین قابلیت این را دارد که هم با بند و هم بدون بند مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از بهترین مواد اولیه موجود در بازار تشکیل شده است و زیره آن بسیار بسیار سبک و نرم می‌باشد که برای استفاده طولانی مدت در طی روز توصیه می شود.و طراحی زیره کاملا استاندارد بوده و در پیاده‌روی های طولانی اصلا به کمر و زانو فشار نمی آورد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش نیکا توسط به روزترین تکنولوژی داخلی تهیه شده است.این کفش ورزشی مخصوص پیاده روی دارای زیره از جنس PU نرم و ارتجاعی است و رویه این محصول از پارچه و آستر ضد آب استفاده شده که مناسب فصول سرد نیز است.استفاده از تکنولوژی به روز و متریال با کیفیت علاوه بر حس سبکی، راحتی در طول روز را به ارمغان آورده است.این کفش با تکنولوژی تزریق مستقیم توسط دستگاه های تمام آلومینیوم تولید میشود که دوام بسیار زیادی به کفش میدهد و امکان جدا کردن زیره و رویه کفش امکان پذیر نیست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش ال سی وای کی کی مدل 20241 به گونه ای طراحی شده که برای استفاده طی ساعتهای طولانی مناسب باشد جنس زیره آن از مواد ای وی ای بوده که علاوه بر سبک بودن کفش باعث انعطاف و راحتی آن نیز می گردد همچنین جنس رویه آن از پارچه های متراکم ساخته شده که به جز روزهای بارانی و برفی برای بقیه ایام سال مناسب می باشد . کفش ال سی وای کی کی مدل 20241 در سه رنگ آبی سرمه ای و طوسی نارنجی و مشکی طوسی و در سایزهای 37 تا 44 تولید شده که علاوه بر تنوع رنگ دارای تنوع سایز بالا بوده و به همین دلیل کسانی که میخواهند با همسرانشان کفش به صورت ست تهیه نمایند می توانند هم سایز مردانه و هم سایز زنانه آن را خریداری نمایند.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل