نکات مهم و راهنمای خرید ظرف نان به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نکات مهم و راهنمای خرید ظرف نان به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

انتخاب یک ظرف نان مناسب برای حفظ تازگی و طعم نان بسیار مهم است. با توجه به تنوع مدل‌ها و جنس‌های مختلف ظروف نان در بازار، انتخاب بهترین گزینه ممکن است کمی گیج‌کننده باشد. در این مطلب، نکات مهمی که هنگام خرید ظرف نان باید به آن‌ها توجه کنید را بررسی می‌کنیم. بنابراین در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید ظرف نان در نکته خرید همراهمان باشید.

نکات مهم هنگام خرید ظرف نان

جنس ظرف نان
اندازه و ظرفیت ظرف نان
طراحی و شکل ظاهری
امکانات اضافی ظرف نان
قیمت ظرف نان

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید ظرف نان گفته شد، می توانید ظرف نان مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ظرف نان ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سبد نان مدل KALS S34 کیفیت بی نظیر و طراحی زیبا و رنگ منحصر به فردی دارد و دارای اندازه استاندارد،ضخامت و استحکام بالایی است، فوق العاده محکم بوده، زیبا و لوکس است. این محصول از بدنه داخلی چوبی ساخته شده که داخل آن با پارچه پلی استر تزیین شده است و به خاطر رنگ های زیبای کرمی و نسکافه ای با اکثر دکوراسیون آشپزخانه شما ست می شود. درب محصول با روکش پارچه مخمل و بدنه با الیافی طبیعی تزیین شده است و به راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز می شود. پارچه پلی استر داخل جعبه قابل جدا شدن نیست. عرض و طول محصول 36 سانتی متر و ارتفاع آن 20 سانتی متر است که بسیار جادار بوده و برای قرار دادن تعداد حداقل 25 نان لواش و یا 15 باگت کافی است. وزن این سبد نیز مناسب است تا جابجا کردن آن راحت باشد. درب به بدنه متصل است و با وزن بسیار سبکی که دارد به راحتی به صورت لولایی بالا می آید. برای تمیز کردن آن توصیه می شود از دستمال مرطوب استفاده نمایید و از خیس شدن این باکس خودداری نمایید. برای تازه ماندن نان نوصیه می شود حتما نان را داخل نایلون قرار داده و سپس داخل باکس نان بگذارید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرف پذیرایی از جنس پنبه کتان میباشد که بهترین مورد استفاده آن برای نان, میوه , آجیل خشک , میوه خشک ,شکلات ,ارگانایز وسایل آرایش و بهداشتی و . . . است. همچنین از مزایای دیگه این ظرف , قابل شستشو بودن آن میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل