نکات مهم و راهنمای خرید چاقو آشپزخانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نکات مهم و راهنمای خرید چاقو آشپزخانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

انتخاب چاقوی مناسب برای آشپزخانه می‌تواند کار دشواری باشد، چرا که تنوع مدل‌ها و برندها بسیار زیاد است و هر کدام ویژگی‌ها و مزایا و معایب خاص خود را دارند. با این حال، با در نظر گرفتن این چند نکته کلیدی که در این نکات مهم و راهنمای خرید چاقو آشپزخانه از نکته خرید می خوانید، بتوانید چاقویی را انتخاب کنید که برای نیازها و سلیقه شما ایده‌آل باشد.

نکات مهم هنگام خرید چاقو آشپزخانه

نوع چاقو آشپزخانه

چاقوهای آشپزخانه انواع مختلفی دارند که هر کدام برای کاربرد خاصی طراحی شده‌اند.
رایج‌ترین انواع چاقوهای آشپزخانه عبارتند از:

جنس تیغه چاقو آشپزخانه

تیغه‌های چاقو از جنس‌های مختلفی مانند فولاد ضد زنگ، فولاد کربنی و سرامیک ساخته می‌شوند.

دسته چاقو آشپزخانه

دسته چاقو باید از جنسی باشد که راحت در دست قرار بگیرد و لیز نخورد.
دسته‌های چاقو از جنس‌های مختلفی مانند چوب، پلاستیک و فلز ساخته می‌شوند.

برند چاقو آشپزخانه

برندهای مختلفی چاقو آشپزخانه تولید می‌کنند که هر کدام کیفیت و قیمت متفاوتی دارند.
برخی از برندهای معروف چاقو آشپزخانه عبارتند از: ویکتورینوکس، زولینگن، هنکلز، دالمایر و ووست‌هوف.

قیمت چاقو آشپزخانه

قیمت چاقو آشپزخانه می‌تواند از چند ده هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر باشد.
نیازی نیست که گران‌ترین چاقو را بخرید، اما باید چاقویی را انتخاب کنید که از کیفیت خوبی برخوردار باشد و برای شما کاربردی باشد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید چاقو آشپزخانه گفته شد، می توانید چاقو آشپزخانه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه چاقو آشپزخانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست چاقو آشپزخانه جی فی نی شامل یک قیچی، یک ساطور، یک چاقوتیزکن، یک پایه نگه‌دارنده و سه چاقو است که هرکدام با کاربردهای متفاوتشان، هنگام آشپزی به کدبانوی خانه کمک بسزایی خواهند کرد. با استفاده از چاقوهای بزرگ می‌توانید انواع گوشت و مرغ را به‌سادگی تمیز کرده و به‌صورت قطعات کوچک‌تر خرد کنید و چاقوهای کوچک‌تر نیز برای خرد کردن سبزیجات و... مناسب هستند. همان‌طور که در تصاویر دیده می‌شود، این مدل دارای یک پایه یا استند است که تمام ابزار را در یکجا و در کنار یکدیگر جمع می‌کند. با قرار دادن پایه روی یکی از کانترهای آشپزخانه، علاوه بر ایجاد ظاهری مدرن و چشم‌نواز در دکوراسیون محیط، به‌سادگی به تمام ابزارها و چاقوهای موردنیازتان دسترسی خواهید داشت. یکی از ویژگی‌های جالب این پایه، کوچک بودن ان هست که کا را برای کدبانوی منزل بسیار آسان‌تر خواهد شد. اگر بعد از استفاده‌ی مداوم تیغه‌ی چاقوها کُند شد، با تیز کننده‌ی موجود در این ست، قادر هستید این ابزار را دوباره تیز و بُرنده کنید. .چاقو های جی فی نی از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند و انتخابی مناسب برای تکمیل جهیزیه‌ی نوعروسان به شمار می‌آیند

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک مجموعه سه گانه فوق العاده سخت کوش برای پوشش تمام پایه های برش، لایه برداری و مغزه گیری. این مجموعه کوچک و ماهرانه شامل دو تیغه لبه‌ای موج‌دار برای دسته‌ای از میوه‌ها و یک لبه مستقیم برای مرکبات کوچک‌تر و سبزیجات سبز است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت وینر آلمان جزو بهترین و تیزترین چاقوهای دنیاست و در تراز اولین شرکتها در این ضمینه میباشد که خرید بسیار مطمینی برای خریداران خود ایجاد کرده است.پس اگر واقعا چاقویی کارآمد و تیز و کاملا یک تکه نیاز دارید در خرید آن شک نکنید.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل