نکات مهم و راهنمای خرید گوشت کوب برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نکات مهم و راهنمای خرید گوشت کوب برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

گوشت کوب برقی یکی از ابزارهای پرکاربرد در آشپزخانه است که کارهای مختلفی مانند خرد کردن، مخلوط کردن و له کردن مواد غذایی را آسان‌تر می‌کند. برای انتخاب یک گوشت کوب برقی مناسب، باید به چند نکته مهم توجه کنید. این نکات را در این مطلب از نکات مهم و راهنمای خرید گوشت کوب برقی در نکته خرید بخوانید.

نکات مهم هنگام خرید گوشت کوب برقی

قدرت موتور گوشت کوب برقی

یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب گوشت کوب برقی، قدرت موتور آن است. هرچه قدرت موتور بالاتر باشد، دستگاه قوی‌تر بوده و می‌تواند مواد سخت‌تر و سفت‌تر را نیز به راحتی خرد کند.
برای مصارف خانگی، گوشت کوبی با قدرت موتور بین 200 تا 500 وات معمولاً کافی است. اما اگر قصد دارید مواد بسیار سفت یا یخ‌زده را خرد کنید، بهتر است مدلی با قدرت موتور بالاتر را انتخاب کنید.

جنس تیغه‌های گوشت کوب برقی

تیغه‌های گوشت کوب برقی معمولاً از جنس استیل ضدزنگ ساخته می‌شوند. این تیغه‌ها علاوه بر دوام بالا، به راحتی تمیز شده و زنگ نمی‌زنند.
تعداد تیغه‌ها نیز می‌تواند بر عملکرد دستگاه تأثیرگذار باشد. تیغه‌های بیشتر، خرد کردن مواد را یکنواخت‌تر می‌کنند.

سرعت‌های مختلف گوشت کوب برقی

داشتن چندین سرعت مختلف برای گوشت کوب برقی، به شما امکان می‌دهد که سرعت دستگاه را متناسب با نوع مواد غذایی تنظیم کنید. برای مثال، برای خرد کردن مواد نرم‌تر، می‌توانید از سرعت پایین‌تر استفاده کنید.

لوازم جانبی گوشت کوب برقی

برخی از گوشت کوب‌های برقی دارای لوازم جانبی مختلفی مانند همزن، خردکن و آسیاب هستند. این لوازم جانبی می‌توانند کاربرد دستگاه را افزایش دهند.

جنس بدنه گوشت کوب برقی

بدنه گوشت کوب برقی معمولاً از پلاستیک یا استیل ساخته می‌شود. بدنه‌های استیل معمولاً بادوام‌تر و مقاوم‌تر هستند.

وزن و اندازه گوشت کوب برقی

وزن و اندازه گوشت کوب برقی نیز مهم است. دستگاهی که خیلی سنگین باشد، ممکن است در هنگام کار خسته‌کننده باشد.

برند و گارانتی گوشت کوب برقی

بهتر است گوشت کوب برقی را از برندهای معتبر و شناخته شده خریداری کنید. همچنین، وجود گارانتی برای دستگاه، خیال شما را از بابت تعمیرات احتمالی راحت می‌کند.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید گوشت کوب برقی گفته شد، می توانید گوشت کوب برقی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه گوشت کوب برقی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2545 از محصولات بسیار پرکاربرد و با کیفیت کمپانی فیلیپس می باشد در صورتی که قصد دارید یک گوشت کوب برقی خریداری کنید این مدل از گوشت کوب فیلیپس یکی از برترین مدل های موجود در بازار خواهد بود این دستگاه سه کاره می باشد و کار آشپزی را برای شما بسیار آسان کرده است به کونه ای که عصای دست شما در آشپزخانه شده است. ظرف خرد کن این گوشت کوب با داشتن حجمی معادل 5/0 لیتر به شما در خرد کردن مواد غذایی کمک می نماید تیغه های بسیار تیز این گوشت کوب در مدت چند ثانیه موادغذایی را به طور کامل خرد می نماید به همراه این گوشت کوب یک لیوان مندرج با حجم 5/0 لیتر وجود دارد که با کمک آن موادغذایی را به خوبی می توانید میکس و مخلوط نمایید این دستگاه تک سرعته بوده و مجهز به تنظیمات سرعت نمی باشد و تنها دارای یک دکمه فشاری روشن و خاموش می باشد و دارای عملکرد توربو می باشد و با داشتن سیم کابلی به اندازه 1 متر به شما در کار کردن با آن کمک خواهد کرد تا به بهترین شکل بتوانید مواد را خرد و له نمایید و یا با همزن مخلوط کنید. در ضمن لوازم همراه این محصول یک عدد خردکن متوسط و همزن بالونی است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از لوازمی که در آشپزخانه کارایی بالایی دارد گوشت کوب برقی است. کیفیت این محصولات از اهمیت بسیاری برخوردار است. کیفیت نه تنها کارایی محصول را بیشتر می‌کند، بلکه بر ماندگاری کالا همتاثیر گذار است. یکی از محصولاتی که انتخاب مناسبی به شمار می‌آید، گوشت کوب برقی ساوان مدل 1032 است. این مدل در ابعاد 5.5 × 5.5 × 36 سانتی‌ متر و وزن 0.6 کیلوگرم به بازار عرضه شده است و این ابعاد وزن سبب شده تا این محصول علاوه بر اینکه فضای کمی اشغال می‌کند برای استفاده دراز مدت هم گزینه مناسبی است. توانی که برای این مدل در نظر کرفته شده 700 وات است. تعداد تیغه‌های گوشت کوب برقی ساوان مدل 1032 چهار پره می باشد. این پره جنس استیل ضد زنگ دارد. این جنس موجب شده تا کارایی این محصول بیش از پیش شود. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به قابلیت تنظیمات سرعت، خردکن و هم زن اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گوشت‌کوب برقی هپی‌کیچن مدل HK713ESE محصولی با کاربری ساده و در عین حال کاربردی برای هر آشپزخانه می‌باشد. در طرّاحی این محصول از به‌روزترین سبک‌های طرّاحی اروپایی استفاده شده است. بدنه‌ی اصلی این دستگاه و تیغه‌های آن از جنس استیلِ ضدّزنگ است و این مهم کیفیت در عین ماندگاری در استفاده‌ی بلندمدّت را تضمین خواهد کرد. تیغه‌ی این دستگاه از جنس استیل ضدّزنگ و دارای 4 پرّه می‌باشد. بر روی بدنه‌‌ی این دستگاه 2 کلید از نوع فشاری تعبیه شده است؛ که کلید بالایی جهت روشن/خاموش کردن دستگاه و همچنین پس‌از فشردن آن، دستگاه با سرعت ثابت شروع به کار می‌کند و کلید پایینی دکمه‌ی عملکرد توربو می‌باشد؛ که عملکرد توربو قابلیتی بسیار کاربردی است که در صورت نیاز به حدّاکثر توان در مدّت زمان محدود، می‌توان از آن استفاده کرد. طول موتور و میله‌ی این دستگاه حدود 42 سانتی‌متر است که در نظر گرفتن این موضوع در طراحی موجب سهولت در هنگام کار و همچنین قدرت مانور مناسب می‌شود. موتور 2000 وات و قدرتمند این دستگاه با ایجادِ کم‌ترین صدا کار می‌کند و تجربه‌ای لذّت‌بخش در هنگام استفاده را رقم خواهد زد. پارچ این دستگاه از جنس پلاستیک می‌باشد. حجم آن 1250 میلی‌لیتر و در 5 بازه‌ی 250 میلی‌لیتری مدرّج گردیده است. در فرآیند طرّاحی، برای این پارچ «دسته» نیز در نظر گرفته شده است که این مهم موجب سهولت در هنگام کار با دستگاه و در عین حال، سادگی در هنگام خارج‌کردنِ محتویات داخل پارچ خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گوشت‌کوب برقی «برلین مدل « BG-1042از دستگاه‌های حرفه ای و کاربردی عرضه‌شده در بازار است. این محصول خوش‌ساخت از نظر زیبایی هم چیزی کم ندارد. محل قرارگیری دست روی آن طوری طراحی‌ شده که به‌خوبی در دست جای می‌گیرد و لغزشی ندارد. دسترسی به دکمه‌های کنترلی و پیچ تنظیم سرعت، آسان است. گوشت‌کوب برقی برلین مدل BG1042در چند سرعت امکان فعالیت دارد تا بهترین نتیجه حاصل شود. تیغه‌های استیل ضدزنگ طراحی ویژه‌ و چهار پره ای دارند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. با استفاده از سری گوشت‌کوب، قدرت موتور صرف چرخاندن تیغه‌ها شده و برای له‌کردن موادی مانند گوشت، بادمجان و... استفاده می‌شود. با عوض‌کردن میله‌ی پایه، دسته‌ی ‌موتور به ظرف خردکن متصل می‌شود و آماده است تا موادغذایی درشت‌تر را توسط تیغه‌های تیز درون ظرف خردکن ریز کند. همراه این گوشت‌کوب برلین یک لیوان هم ارائه می‌شود که برای پایه‌ی گوشت‌کوب کاربرد دارد. با له‌کردن مواد داخل این لیوان، راندمان و راحتی کار با گوشت‌کوب بیشتر می‌شود. علاوه‌براین‌ها سری همزن نیز به همراه دستگاه عرضه می‌شود که برای هم‌زدن موادی مانند تخم‌مرغ، سس‌ها و خمیرهای نرم قابل‌استفاده است. ضمنا این مدل سرعت توربو هم دارد که با نگه‌داشتن دکمه‌ی مربوطه روی بدنه‌ی اصلی دستگاه، باسرعت فعالیت می‌کند و به‌محض رهاکردن می‌ایستد. برلین، تولیدکننده و عرضه‌کننده‌ی لوازم‌خانگی برقی در بازار جهانی است. این شرکت با ارائه‌ی محصولات باکیفیت و نوآورانه همواره پیشرو بوده و طرفداران خود را در سراسر جهان راضی نگه‌داشته است. برلین لوازم‌خانگی کوچک تا بزرگ تولید می‌کند و در تمامی موارد موفق عمل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گوشت کوب برقی چند کاره براون مدل MQ5235 یکی بهترین و با کیفیت‌ترین گوشت کوب برقی‌های تولید شده توسط این برند است که عملکرد آن به نسبت سایر مدل‌ها فوق العاده بهتر است و کار آشپزی کردن و آماده سازی مواد غذایی برای آشپزی را بسیار راحت‌تر می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل