نکات مهم و راهنمای خرید همزن برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید همزن برقی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

شاید پیش از این خرید یک همزن برقی جزو واجبات یک آشپزخانه نبود، اما امروزه الزام وجود همزن های برقی برای پخت خوراکی هایی نظیر کیک یا همزدن تخم مرغ و … در هر آشپزخانه ای احساس می شود. خرید همزن هم مانند خرید هر وسیله دیگری در منزل نیازمند مطالعه نکات مهم و راهنمای خرید همزن برقی می باشد، زیرا با توجه به تنوع اجناس موجود در بازار انتخاب یک گزینه از میان گزینه های موجود کار دشواری است.

همزن برقی چیست؟

نام دیگر همزن، میکسر می باشد و وظیفه مخلوط کردن، غلیظ کردن و یکنواخت کردن انواع مواد خشک و خیس را بر عهده دارد. همزن های برقی موجود در بازار به دو نوع معمولی و کاسه دار تقسیم می شوند. اولین بار شخصی به نام رالف کالیر همزن برقی را اختراع کرد. معمولا در بازار همزن های برقی دو نوع رومیزی و دستی دارند. مدل رومیزی این همزن ها دارای پایه است و مدل دستی آن در دست قرار می گیرد و نیازی به داشتن پایه ندارد.

انواع همزن برقی

مدل معمولی (بدون پایه)

رایج ترین نوع از همزن برقی موجود در بازار کشورمان است. برای استفاده از از این مدل همزن ها تنها کافی است تیغه دستگاه را در ظرف مملو از مواد غذایی مورد نظرتان قرار داده و سپس دستگاه را روشن نمایید. همزن های معمولی عمدتا دارای تعدادی تیغه جانبی برای هم زدن انواع و اقسام مواد غذایی می باشند. برخی از آنان بصورت تک موتور و برخی دیگر از دو موتور در ساختار قنی خود برخوردارند.

مدل کاسه دار (پایه دار)

همزن های کاسه دار یا بهتر است بگوییم ایستاده نسل جدیدتری از همزن های برقی هستند. این دستگاه ها خود دارای کاسه ای مخصوص برای ریختن مواد و سپس هم زدن آنان با یکدیگر است. معمولا آشپزانی که به دنبال پخت و پزی حرفه ای هستند از این مدل دستگاه های برقی استفاده می کنند. علاقه مند به خرید این نوع از همزن ها بایستی به حجم کاسه آنان نیز توجه لازم را داشته باشند. از طرفی فراموش نکنید که اندازه و زن مدل های کاسه دار در مقایسه با مدل های معمولی کاملا بیشتر است.

نکات مهم هنگام خرید همزن برقی

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید همزن برقی

برندهای معروف تولیدکننده همزن برقی

اگر بخواهیم تعدادی از برندهای معروف در حوزه تولید و فروش همزن‌های برقی ساده و ایستاده را معرفی کنیم به فهرست زیر می‌رسیم:

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید همزن برقی گفته شد، می توانید همزن مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه همزن برقی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن دستی بوش BOSCH مدل MFQ4080 دارای طراحی زیبا و ارگونومیک بدنه می باشد . توان موتور همزن بوش 500 وات بوده که علاوه بر قدرت بالا ، صدای پایینی نیز دارد. این دستگاه علاوه بر همزن مجهز به گوشتکوب برقی نیز بوده که مناسب برای پوره نمودن مواد غذایی می باشد. جنس تیغه های گوشتکوب برقی از استیل ضد زنگ بوده که در مدت زمان کوتاهی انواع مواد غذایی را پوره می نماید. طراحی خاص سری همزن و توپ های روی آن موجب ورود بیشتر هوا به داخل ترکیب می شود . این ویژگی سبب آماده سازی سریع تر خامه و تخم مرغ شده و بافت لطیف تری به مواد غذایی می دهد. همزن MFQ4080 دارای دو سری همزن می باشد. سری خمیر زن دستگاه نیز برای ورز دادن خمیر استفاده می شود. پنل دستگاه مجهز به یک کلید کشویی برای تنظیم سرعت در 5 درجه و عملکرد توربو می باشد . برای فعال نمودن عملکرد توربو کافیست کلید کشویی را روی حالت M قرار دهید تا دستگاه با بیشترین قدرت خود شروع به کار نماید . یک کلید نیز برای جداسازی آسان سری ها تعبیده شده است. برای جلوگیری از پاشیده شدن مواد خوراکی در هنگام استفاده از گوشتکوب برقی یک لیوان در اندازه 600 میلی لیتری همراه با درپوش ارائه شده است . کلیه قطعات قابل جداسازی دستگاه را میتوان توسط ماشین ظرفشویی شستشو داد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن «مولینکس» مدل «HM312» یکی از دستگاه‌های باکیفیت این شرکت و از دسته‌ی همزن‌های پایه‌دار موجود در بازار است. دسته‌ی همزن می‌تواند روی پایه نصب شود یا به صورت مجزا و دستی استفاده شود. با استفاده از دکمه‌ی مخصوص روی دسته می‌توانید دسته را از بدنه جدا کرده و از آن با ظرف دلخواه خود استفاده کنید. یک جفت سری همزن و یک جفت خمیرزن برای این مدل در نظر گرفته شده که در کنار هم می‌توانند انواع مواد غذایی نرم و سفت را هم بزنند. از مزایای دستگاه مدل HM312 می‌توان به امکان تنظیم سرعت چرخش آن اشاره کرد. سرعت همزن در پنج سطح قابل تنظیم است و علاوه بر این عملکرد توربو برای این مدل در نظر گرفته شده است. حالت توربو با چرخش سریع و پرقدرت تیغه‌ها امکان هم‌زدن مواد سفت و سخت‌تر را به کاربر می‌دهد. کاسه‌ی همزن ظرفیت زیادی دارد و تا 3.5 لیتر مواد غذایی را در خود جا می‌دهد. این کاسه از جنس استیل ساخته شده و استحکام بالایی دارد. سری‌های همزن هم از استیل ضدزنگ ساخته شده‌اند و به‌راحتی از دستگاه جداشده و شسته می‌شوند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول برای هم زدن تخم مرغ و درست کردن مایع کیک و شیرینی و مخلوط کردن مواد مختلف برای پخت و پز و بسیاری مواد دیگر کاربرد زیادی دارد و هم مناسب افراد حرفه ای و هم مبتدی در آشپزی است . این همزن دستی با توان مصرفی 300 وات و 5 سرعت مختلف و دارا بودن کلید عملکرد توربو توانایی هم زدن و مخلوط کردن انواع مواد را به بهترین شکل دارد و در عین کارایی و عملکرد عالی دارای پایه نگهدارنده بدنه و متعلقات است فضای کمی را اشغال می کند و نگهداری و شستشوی آن نیز آسان است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن دستی فیلیپس مدل HR3704 با طراحی منحصر به فرد و کاربردی، وسیله ای مناسب و مدرن برای مخلوط کردن و همزدن مواد غذایی محسوب می گردد. بدنه دستگاه از پلاستیک مقاوم ساخته شده و دارای دو سری همزن و خمیرزن از جنس استیل می باشد. همزن Philips HR-3704 از موتوری با قدرت 280 وات بهره می برد و امکان تهیه خمیر نان، کیک، بستنی، همزدن تخم مرغ و ... را فراهم می سازد. تنظیم در 5 سرعت مختلف همزن، از طریق دکمه ای که بر روی دسته تعبیه شده، امکانپذیر می باشد. همچنین در برخی مواقع می توان از عملکرد توربو که سرعت بیشتری نسبت به حالت عادی دارد، استفاده نمود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن برگامو مدل BG-SM3562SG یکی از مدل های همزن ایستاده و کاسه ای است که می تواند به شما در تهیه انواع رسپی ها کمک کند. موتور قدرتمند این همزن دارای توان 1600 وات است که می تواند انواع مواد با حجم زیاد را آماده کند. بدنه همزن از پلاستیک ABS ساخته شده که بسیار بادوام بوده و تمیز کردن آن آسان است. کاسه همزن از جنس استیل ضدزنگ با گنجایش 8 لیتر می باشد. همچنین همزن دارای 6 درجه مختلف سرعت است که می توانید با توجه به نیاز خود آن را تنظیم کنید و با قابلیت عملکرد لحظه ای کنترل و دقت بیشتری به شما می دهد. همزن دارای سه سری مختلف: 1. چنگک: برای ورز دادن انواع خمیر 2. همزن تخت : برای ترکیب کردن مواد، مخلوط کیک، خمیر کوکی، مایه هاو… 3. همزن بالونی : برای هوادهی مواد، زدن خامه، فرم دادن سفیده تخم مرغ و.... می باشد. از دیگر قابلیت های این همزن می توان به چرخ دهنده های تمام فلزی، عملکرد ضدنشت و ضد پاشش مواد و نشانگر LED آن اشاره نمود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کاسه دار دسینی مدل SM-9090، دستگاهی حرفه ای و با کیفیت ساخت بالاست که به موتور قدرتمندی با توان 1000 وات، مجهز گردیده و به عنوان یک دستیار آشپزی، به خوبی از پس تمام کارهای شیرینی پزی، تهیه کیک و مواد اولیه آشپزی بر می آید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزدن مکرر مواد غذایی با دست، ممکن است شما را در تهیه انواع کیک یا غذاهای خوشمزه دیگر اذیت کند. اما همزن برقی ادمیلسون این کار را به صورت خودکار و یک دست انجام و کار آشپزی را آسان می‌کند. همزن‌های برقی در مدل‌های مختلف برای مصارف خانگی و صنعتی تولید و روانه بازار شده‌‌اند. برخی از این مدل‌ها دارای ظرف مخصوص خمیر و برخی دیگر به صورت دستی می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن برقی آزور مدل AZ-934SM با موتور قدرتمند 1500 وات و ظرفیت 6 لیتر که از کاسه استیل برخوردار است این مدل همزن حرفه ای آزور به چرخ دنده گیربکسی فلزی بسیار مقاوم مجهز شده است این همزن توانایی تنظیم قدرت چند حالته را دارد و از بدنه کاملا فلزی تشکیل شده است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این خمیرگیر 8 کیلویی ساخت ایران است و جنس پاتیل آن استیل ودارای گیربکس واسکازینی میباشد و موتور دستگاه طرح ژنو همچنین دنده های گیربکس فلزی پاروی دستگاه سه شاخه و از جنس آلومینیوم آبکاری شده میباشد ، این دستگاه مناسب برای خمیرگیری نانوایی ، قنادی و مصارف خانگی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این از برند سوکانی ساخت چین می‌باشد که مدل آن 674 می‌باشد. برند سوکانی از جمله کمپانی‌های معتبر در دنیا می‌باشد که به دلیل استفاده از متریال مرغوب و تکنولوژی پیشرفته در تولید محصولاتش شهرتی جهانی دارد؛ بطوری که تمامی محصولات این شرکت دارای کیفیتی اروپایی و مورد تایید استاندارد CE اروپا می‌باشند. این همزن ، عملکرد ساده ای دارد و به راحتی قابل شستشو است. همچنین این کالا دارای سری یدک در شکل دیگر نیز هست. سرعت دستگاه در 5 حالت قابل تغییر است که موجب می شود این دستگاه کاربردی تر شده و استفاده از آن راحت تر شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن گوسونیک مدل 703 با توانهمزن پایه دار گاسونیک مدل GHM-703 دستگاهی کاربردی و زیباست که با دو عملکرد همزن و خمیرزن عرضه گردیده و برای تهیه خمیر کیک، خامه، سس، دسر و ... نقش بسزایی را ایفا می کند. بدنه این محصول از پلاستیک مقاوم می باشد و کاسه آن از جنس استیل ضد زنگ با چرخش اتوماتیک ساخته شده است. همزن کاسه دار Gosonic GHM 703 با داشتن موتوری قدرتمند، امکان هم زدن هر نوع مخلوطی را فراهم می سازد. بر روی آن، دکمه های تنظیم سرعت و توربو تعبیه شده که می توان متناسب با نیاز، میزان سرعت را انتخاب کرد و همچنین برای ایجاد مخلوط یکدست تر، حداکثر سرعت ( توربو) را بکار گرفت تا نتیجه بهتری حاصل گردد. سری های طراحی شده برای این همزن گوسونیک از جنس استیل ضد زنگ و بسیار مقاوم می باشند. ضمنا پس از اتمام کار، تیغه ها توسط دکمه Eject به راحتی جدا شده و قابل شستشو خواهند بود. گاسونیک ( Gosonic ) شرکت ترکیه ای معروف و شناخته شده در زمینه تولید لوازم خانگی است که بسیاری از محصولات خود را با مشارکت کشور چین عرضه می نماید و با تولید محصولات متنوع، با کیفیت و مقرون به صرفه توانسته جایگاه خوبی را در میان برندهای مطرح جهانی بدست آورد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن‌های برقی ازجمله وسایل کاربردی خانه استند که معمولاً در دو نوع پایه‌دار و بدون پایه تولید می‌شوند. همزن مدل « Te-708» یکی از محصولات کاربردی ساخت برند «تکنو» است که از نوع همزن‌های پایه‌دار است. این مدل مانند دیگر محصولات برند تکنو، از طراحی ساده و ارگونومیک برخوردار است و با یک کاسه استیل همراه شده است. جنس بدنەی آن از پلاستیک فشرده مقاوم با توان موتور 1300 وات فوق العاده قوی و بادوام را داراست. این همزن دارای قابلیت تنظیم سرعت است و به شما این امکان را می‌دهد تا سرعت این مدل را در 6 حالت تنظیم کنید. ظرفیت این محصول نیز مناسب است. همزن Te-708 با سه سری مخصوص ارائه شده است که علاوه‌بر هم‌زدن یا میکس‌کردن، از قابلیت خمیرزنی و همچنین ورز دهنده نیز برخوردار است، تا دست آشپز را در تهیه و پخت غذاهای مختلف باز نگه دارد. کاسه استیل ضدزنگ دستگاه کاملا در محل خود قفل می‌شود و حین کار دستگاه هیچ لرزشی احساس نمی‌شود و پس از اتمام کار، کاسه بازشده و قابل شست‌و‌شوی دستی و ماشینی است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن «تفال» مدل «HT400B30» محصولی کوچک و کاربردی از این شرکت است که در دسته‌ی همزن‌های بدون کاسه قرار می‍‌گیرد.  تفال این دستگاه را با بدنه‌ی پلاستیکی تولید کرده و به این ترتیب وزن دستگاه به حداقل رسیده است. به‌این‌ترتیب در طولانی‌مدت وزن زیاد همزن دست‌تان را آزار نمی‌دهد. تفال این دستگاه را با دو پره‌ی همزن تولید کرده است و می‌توان حجم زیادی از مواد غذایی را در زمان کم به کمک آن مخلوط کرد. به‌علاوه دو تیغه‌ی خمیرزن برای برای این محصول در نظر گرفته شده است که برای مخلوط‌کردن مواد با غلظت زیاد مناسب هستند. پره‌های همزن از استیل مقاوم ساخته شده‌اند و در برابر زنگ‌زدگی مقاوم هستند. توان موتور این مدل به 425 وات می‌رسد و در چهار سرعت مختلف قابل تنظیم است. بنابراین می‌توانید برای مواد سبک‌تر از سرعت‌های پایین و برای مواد غلیظ از سرعت بالای همزن استفاده کنید. علاوه‌بر حالت‌های سرعت معمول، قابلیت کارکرد توربو در این همزن وجود دارد. به‌این‌ترتیب در مواجهه با مواد سفت و سخت‌تر می‌توانید از این حالت استفاده کنید. این همزن خوش‌ساخت، آشپزی و شیرینی‌پزی با سرعت و لذت بیشتر را ممکن کرده است. این محصول برای آشپزی روزانه ‌استفاده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آن دسته از افرادی که عادت به پخت شیرینی، کیک، دسر و غذاهای متنوع دارند، همزن را عصای دست خود می‌دانند. همزن برگامو مدل SM3586SDG نیز با طراحی زیبا و ارگونومیک بدنه، انتخاب مناسبی برای این افراد است. موتور این همزن با توان 1400 تا 1600 وات و سیم پیچ صددرصد فلزی، علاوه بر قدرت بالا، صدای پایینی نیز دارد. هم‌چنین این همزن دارای سه سَری از جنس استیل ضدزنگ شامل: همزن و خمیرزن و خامه‌زن است. هم‌چنین روی دستگاه، یک کلید برای تنظیم سرعت در 6 درجه با قابلیت عملکرد پالسی وجود دارد. سری‌ها و کاسه نیز قابل جداسازی هستند که تمیز کردن آن را آسان می‌کند. این دستگاه دارای کاسه استیل 7 لیتری جهت هم زدن و مخلوط کردن است که برای آماده کردن مقدار زیادی مخلوط به طور همزمان، مناسب است. درب شفافی که برای کاسه در نظر گرفته شده است، هم از بیرون ریختن مواد جلوگیری می‌کند و هم این امکان را فراهم می‌کند که تغییرات غذا را هنگام هم زدن دنبال کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن‌ها عضوی جدایی ناپذیر از آشپزخانه‌ها هستند و امروزه در تنوع بسیار بالایی در بازار یافت می‌شوند. همچنین، استقبال قابل توجه از این محصولات باعث شده تا شرکت‌های مختلفی نظیر ناسا الکتریک در زمینه‌ی تولید آن‌ها فعالیت کنند. همزن ناسا الکتریک مدل NS-974 از جمله محصولات پرطرفدار این شرکت است که با توجه به ویژگی‌های مختلف، جنس بدنه و کیفیت ساخت خود می‌تواند ارزش خرید بالایی داشته باشد. این همزن دارای قابلیت تنظیم سرعت (هشت سرعته) بوده و همچنین سه سری مختلف با کاربردهای متفاوت برای آن در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که کاسه‌ی چرخان این همزن قابل جداسازی بوده و همچنین حین استفاده هم می‌توان مواد غذایی را به آن اضافه کرد. از دیگر ویژگی‌های همزن ناسا الکتریک مدل NS-974 می‌توان به پایه‌های ضد لغزش، بدنه‌ی پلاستیک و استیل و موتور قدرتمند با حداکثر توان مصرفی 1000 وات اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن برگامو مدلBG-SM3510DSB یک دستگاه کارآمد و با کیفیت است که می تواند نیازهای شما را در زمینه های مختلف پخت و پز برآورده کند. این همزن دارای توان 800 وات است که به شما این امکان را می دهد که با سرعت و قدرت بالا مواد را هم بزنید. بدنه این دستگاه از پلاستیک مقاوم و استیل ضد زنگ ساخته شده است که علاوه بر زیبایی، مقاومت و دوام بالایی را نیز به همراه دارد. کاسه استیل ضدزنگ این همزن ظرفیت 4.3 لیتر دارد که برای حجم های متوسط و بالا مناسب است. این کاسه به صورت کامل در محل خود قفل می شود و حین کار هیچ لرزش یا نوسانی احساس نمی شود. این همزن دارای قابلیت کنترل سرعت در پنج سرعت مختلف است که به شما امکان می دهد بسته به نوع و جامدی مواد، سرعت مناسب را انتخاب کنید. همچنین عملکرد توربو این دستگاه باعث می شود که در صورت نیاز، شما بتوانید سرعت را به حداکثر برسانید. این همزن همراه با یک جفت همزن و چنگگ خمیر عرضه می شود که با تعویض آسان، شما را قادر می سازد تا انواع خمیر، خامه، تخم مرغ و ... را با راحتی و به صورت یکنواخت هم بزنید. همزن برگامو مدلBG-SM3510DSB یک انتخاب عالی برای آشپزان حرفه ای و خانگی است که به دنبال یک دستگاه قابل اعتماد، قوی و زیبا هستند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن دونالکس مدل DN-350 از سری همزن های پایه دار برند دونالکس می باشد. بدنه این همزن از جنس پلاستیک است و کاسه آن که از جنس استیل ضدزنگ می باشد، 3.5 لیتر حجم دارد. این کاسه قابلیت چرخش خودکار دارد که در همزدن انواع مواد غذایی به شما کمک شایانی میکند. موتور این همزن 600 وات توان مصرفی دارد و 5 تنظیم سرعت مختلف به علاوه عملکرد توربو را پشتیبانی میکند. همزن دونالکس مدل DN-350 دارای 2 نوع سری همزن است. سری اول برای انواع مواد نرم مانند خامه، سفیده تخم مرغ و ... می باشد و سری دوم برای مایه خمیر و مواد سفت تر کاربرد بسیاری دارد. این سری ها از جنس استیل ضدزنگ می باشند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کاسه دار فیلیپس مدل HR3746 از همزن های کارآمد شرکت فیلیپس است که امکانات بسیار مطلوبی دارد این محصول دارای رنگ خاص و چشم نواز خاکستری ترمه و رنگ سفید است و دارای قطعاتی ار جنس استیل ضدزنگ می‌باشد که با جداشدن آن‌ها امکان شست و شوی بهتر را برای شما فراهم می‌آورد. این همزن دارای پایه‌های ضذ لغزش است که باعث می‌شود بتوانید روی هر سطحی از آن استفاده کنید

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کاسه دار حرفه ای مایر مدل MR-993 که دارای یک موتور سنگین 550 واتی قدرتمند می باشد که از پس تمام کارهایی که از یک همزن حرفه ای انتظار دارید به راحتی برمیاید.این همزن دارای بدنه ای از جنس استیل+پلاستیک فشرده می باشد و کاسه و پره های آن تماما از استیل ضد زنگ ساخته شده است.برای این همزن 5 سرعت مختلف برای انجام کارهای متفاوت در نظر گرفته شده است و همچنین حالت توربو نیز برای زمانی که میخواهید از حداکثر توان موتور بهره ببرید نیز وجود دارد.ویژگی خاص این محصول چرخش همزمان کاسه و همزن به صورت برعکس هم است که باعث می شود مواد غذایی به بهترین حالت ممکن مخلوط شود.همزن کاسه دار مایر مناسب برای آشپزی-کیک پزی و امور حرفه ای شیرینی پزی بوده و با داشتن انواع ابزارهای هم زدن مخصوص خمیر و کیک و... می تواند نیازهای شما را مرتفع کند.قطعات این محصول به آسانی از هم جدا می شوند و برای شستوشوی دستگاه هیچ دغدغه ای نخواهید داشت.این محصول دارای پایه ضدلغزش می باشد که مانع از کوچکترین تکان در همزن می شود که البته موتور این دستگاه در کنار قدرت بالا دارای صدای کم و بدون لرزش می باشد.دکمه اجکت نیز هم برای جداسازی همزن و هم برای جداسازی کاسه در نظر گرفته شده است که به راحتی از پایه جدا می شوند و همچنین شما می توانید از این همزن به عنوان همزن دستی نیز استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماشین آشپزخانه حرفه ای KMix KMX750 از کنوود مجهز به موتور قدرتمند 1000 واتی و دارای سیستم هوشمند کنترل 6 سرعته و کاسه 5 لیتری استیل است. این کاسه ظرفیت پخت 44 کاپ کیک را دارد. این ماشین آشپزخانه طراحی کنوود انگلستان و ساخت چین می باشد. بدنه تمام فلزی ضد زنگ، که وزن دستگاه را به 9 کیلوگرم رسانده است. این ماشین آشپزخانه دارای سه عدد سری و یک عدد درپوش کاسه و یک عدد کاردک می باشد. کاسه 5 لیتری مناسب برای تهیه 44 کاپ کیک است. همچنین با تهیه جداگانه 15 اکسسوری مختلف میتوانید چرخ گوشت و پاستا و سوسیس زن و ... به آن اضافه کنید. ابعاد دستگاه 35.5X24X38.5 می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آن دسته از افرادی که عادت به پخت شیرینی، کیک، دسر و غذاهای متنوع دارند همزن را عصای دست خود می‌دانند. همزن یورولوکس مدل SM3957SS نیز با طراحی زیبا و ارگونومیک بدنه، انتخاب مناسبی برای این افراد است. موتور این همزن با توان 1400 وات و سیم پیچ صددرصد فلزی، علاوه بر قدرت بالا، صدای پایینی نیز دارد. هم‌چنین این همزن دارای سه سَری از جنس استیل ضدزنگ شامل: همزن و خمیرزن و خامه‌زن است. هم‌چنین روی دستگاه، یک کلید برای تنظیم سرعت در 10 درجه با قابلیت عملکرد پالسی وجود دارد. سری‌ها نیز قابل جداسازی هستند که تمیز کردن آن را آسان می‌کند. با خرید این محصول علاوه‌بر صرفه‌جویی در هزینه‌های خرید، فضای کمتری از آشپزخانه اشغال می‌شود. این دستگاه دارای کاسه استیل 4.5 لیتری جهت هم زدن و مخلوط کردن است. درب شفافی که برای کاسه در نظر گرفته شده است، هم از بیرون ریختن مواد جلوگیری می‌کند و هم این امکان را فراهم می‌کند که تغییرات غذا را هنگام هم زدن دنبال کنید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توانایی انجام چندین کار متفاوت را دارند. بدین ترتیب با استفاده از یک محصول شما از استفاده از چندین محصول مختلف بی نیاز می‌شوید. تا هم در وقت صرفه جویی کنید و هم محیط کمتری را اشغال نماید. همزن حرفه ای 8 لیتری هنریچ KM 8078یکی از این محصولات کاربردی در آشپزخانه شماست. توان این ماشین 1400 وات است. که هنگام استفاده از ان حس قدرت را به شما منتقل می‌کند. ظرف همزن این ماشین آشپزخانه بزرگ بوده و ظرفیت 8 لیتری دارد. همچنین 3 سری دارد تا برای همزدن و خمیر زدن و شرایط دیگر از آن استفاده کنید. جنس میله‌ها از استیل ضد زنگ است. همچنین روپوش ظرف همزن از ریختن مواد به بیرون جلوگیری می‌کند.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از مزایای همزن‌های کاسه‌ایی، بهبود کیفیت مواد آماده شده و همزده و جلوگیری از کثیف شدن و پاشیدن مواد موجود در کاسه در محیط آشپزخانه است. همزن کاسه‌دار برگامو مدل BG-SM3560SB، همزنی قوی با توان 1600 وات و 6 سرعت تنظیم متفاوت است که متناسب با نوع مواد و نیاز شما تغیر می‌کند. این مدل دارای عملکرد پالس و پایه ضد لغزش است. همزن کاسه دار برگامو مدل BG-SM3560SB، کاسه‌ایی از جنس استیل ضد زنگ دارد که حجم آن 8 لیتر است. این همزن دارای نمایشگر LED بر روی بدنه خود و همچنین دارای سیستم ضدچکه است. این همزن سه عدد پره از جنس استیل ضد زنگ دارد که پره خمیر برای ورز دادن خمیر، ترکیب کردن مواد مانند مخلوط کیک، خمیر کوکی و مایعات و هوادهی موادی مانند خامه و سفیده تخم مرغ است. با داشتن همزن دارای پره مخصوص خمیر زنی، تهیه نان، دسر، کیک و شیرینی و … بسیار آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد شد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن «فکر» مدل «Sierra»، عصای دست آشپزها و شیرینی‌پز‌های خانگی است. کوچکی، سبکی، نداشتن ریخت‌وپاش و سادگی عملکرد، استفاده از آن را راحت می‌کند. همزن فکر مدل Sierra دارای موتور الکتریکی با قدرتی متناسب است که تقریبا امکان هم‎زدن هر نوع مخلوطی را دارد. با تنظیم سرعت یا استفاده از دکمه‌ی توربو که با سرعت زیاد اقدام به هم‌زدن می‌کند، می‌توان مخلوط‌هایی با میزان همزدگی مختلف تهیه کرد. تفاوت سری‌های همزن این دستگاه، به عملکرد آن تنوع می‌بخشد. این سری‌ها فلزی و بسیار مقاوم هستند. با دکمه‌ی آزادکننده، سری‌های همزن جداشده و به‌راحتی تعویض و شسته می‌شوند؛ ضمنا پس از اتمام کار با جداسازی قلاب‌ها و همزن‌ها، مجموع دستگاه جای کمی اشغال می‌کند. این محصول به همراه محفظه‌ای برای نگه‌داری وسایل و قرارگیری بدنه‌ی اصلی عرضه می‌شود؛ به‌این‌ترتیب نگه‌داری این همزن در کابینت یا روی میز به‌راحتی صورت می‌گیرد. دسته‌ی این همزن طوری طراحی شده که به‌خوبی در دست جای می‌گیرد و در میانه‌ی کار می‌توان آن را به صورت عمودی هم قرار داد. کیفیت و عملکرد مناسب این همزن، کاربر را راضی نگه می‌دارد. فکر محصولات خود را به 106 کشور جهان ازجمله ایران و ترکیه صادر می‌کند. این کارخانه جزو اولین برندهای لوازم خانگی در دنیاست که توانسته هرساله با نوآوری، تولید و حفظ کیفیت در بازار لوازم خانگی برقی پیشرفت چشمگیر داشته باشد. 

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کاسه دار تک الکتریک با توان مصرفی 300وات میباشد که برای درست کردن انواع شیرینیها مناسب است این همزن قابلیت جداشدن از پایه را دارد و از این رو میتوانید به صورت دستی استفاده کنید.حجم کاسه این همزن 3.4لیتر میباشد.کاسه این همزن چرخشی است که کمک میکند خمیری یک دست تهیه کنید این همزن دارای پنج سرعت میباشد و دارای یک حالت توربو برای مواردی که شما نیاز به سرعت بیشتری برای مخلوط کردن مواد و همزدن تخم مرغ دارید جنس بدنه این همزن پلاستیک و جنس کاسه استیل میباشد

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن «فیلیپس» (Philips) مدل «HR3740/10» دستگاهی بسیار مفید و کارآمد در آشپزخانه است. این همزن با توان 400 واتی‌اش می‌تواند در تهیه و ترکیب مواد اولیه آشپزی و شیرینی‌پزی کمک شایانی به مصرف‌کننده بکند. سَری‌های مختلف همزن به‌صورت جفتی کار می‌کنند و هر چیزی را مخلوط کرده و هم می‌زنند. برای هم‌زدن مواد مختلف، می‌توان دستگاه را در پنج سرعت متفاوت تنظیم کرد. درنتیجه می‌توانید با توجه به مواد اولیه، سرعت را تنظیم کنید؛ همچنین با قراردادن همزن در حالت توربو، سرعت آن افزایش یافته و در زمان کم مواد را با یکدیگر مخلوط می‌کند. سَری‌های همزن به‌راحتی از دستگاه جدا و شسته می‌شوند. همراه آن دو عدد تیغه‌ی خمیرزن ارائه می‌شود که برای درست‌کردن نان و خمیر بسیار کارآمد هستند. اتصال آن‌ها به همزن بسیار ساده است. طول کابل همزن 1.2متر است. با تهیه‌ی این همزن خوش‌ساخت، آشپزی و شیرینی‌پزی با سرعت و لذت بیشتری انجام می‌شود. این محصول برای آشپزی روزانه و حرفه‌ای قابل ‌استفاده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

داشتن یکسری وسایل برخلاف کوچک بودن آنها هنوز هم می تواند یکی از مفید ترین لوازم کمک در تهیه و پخت غذا یا به اصطلاح یک دستیار همیشکی در آشپزی باشد. همزن های دستی با قابلیت هایی نظیر سرعت عمل ، اشغال فظای بسیار کم ، شستشو و روش استفاده ساده در مقایسه با همزن های کاسه از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشند. برند فلر یکی از نام های شناخته شده در ایران که از محصولات با کیفیتی در حوزه لوازم آشپزخانه برخوردار بوده اقدام به تولید و عرضه یکی از باکیفیت ترین همزن های دستی موجود در بازار ایران نموده است. همزن فلر مدل HM 401 این وسیله پرکاربرد هدف اصلی این بررسی خواهد بود. طراحی ارگونومی و طراحی بدنه اصلی از یکپارچگی خوبی برخوردار بوده و استفاده طولانی مدت از همزن را طی مدت طولانی خسته کننده نخواهد کرد. جنس بدنه اصلی دستگاه از پلاستیک ABS بوده علاوه بر عمر مفید بالا در برابر فشار و ضربات احتمالی عملکرد خوبی دارد. ابعاد همزن فلر مدل HM 401 در اندازه های 22x11x7 سانتی متر بوده که با توجه به جنس بدنه وزنی حدود 2 کیلوگرم خواهد داشت. بر روی دسته همزن یک کلید کشویی برای تنظیم قدرت موتور و یک کلید خروج سری ها در نظر گرفته شده و با توجه به جایگیری مناسب از دسترسی خوبی هم برخوردار می باشد. سری های این همزن از دو جفت سری ، یکی مخصوص همزن با چهار پره و یکی مخصوص خمیر زن طراحی و قرار داده شده است. جنس هر دو سری از استیل ضد زنگ بوده که با قابلیت جداسازی سریع از بدنه می توانید به راحتی اقدام به شستشو و نظافت آن کنید. عملکرد همزن فلر مدل HM 401 با یک موتور 400 واتی کم صدا و با لرزش کم البته رتبه و گرید انرژی خوب ، از عملکرد عالی در مقایسه با محصولات هم رده و مشابه دارد. این موتور قابلیت تنظیم به سه حالت مختلف سرعت را داشته که بسته به نیاز کاربر می توان از آن بهره ببرید. از قابلیت های این همزن دستی فلر می توانیم به همزن زدن خامه با تخم مرغ ، مخلوط کردن خمیر کیک و شیرینی ، تهیه سس و سالاد سس همچنین به وسیله سری مخصوص خمیر زن قابلیت تهیه پوره سیب زمینی آب پز شده یا ورز دادن خمیر پیتزا و پیراشکی استفاده کرد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن کاسه دار تکنو مدل Te-706 محصولی با طراحی خاص و زیباست که برای مصارف خانگی تولید شده و با توان مصرفی 300 واتی که دارد، به راحتی می توان مواد غذایی همچون خمیر کیک، خامه، تخم مرغ، سس و … را آماده نمود همزن کاسه دار تکنو مدل Te-706 به گونه ای ساخته شده تا بتوان در صورت لزوم هم به صورت دستی و هم با اتصال به پایه از آن استفاده نمود. بدنه دستگاه از پلاستیک مقاوم و باکیفیت می باشد و این همزن کاسه دار تکنو به دو سری همزن، خمیرزن و گوشتکوب مجهز گردیده که از جنس استیل مرغوب تهیه شده اند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن دستی تکنو مدل Te-66 با موتور قدرتمند و در عین حال بی صدا به نتایج بهینه همزدن و ورز دادن دست خواهید یافت. چه مخلوطی برای کیک، کلوچه یا خمیرهای مخمری سنگین برای پیتزا! این همزن قدرتمند دستی تمام کار را به سادگی انجام می دهد. بنابراین ابزارهای با کیفیت و بادوام، زحمت هرگونه ترکیبی را می کشند. همزن‌ های فولادی ضد زنگ سریع و کارآمد عمل می‌ نمایند و قلاب های خمیر، همه مواد سنگین را آماده می کند و پخت را لذت بخش تر می سازد. با یک اسلاید ساده همزن دستی تکنو مدل Te-66 سرعت را به قوام دلخواه خود تنظیم کنید. با پنج سرعت متغیر و عملکرد توربو، همیشه سرعت مناسب را برای نیازهای مخلوط کردن خود پیدا خواهید کرد. از هم زدن آهسته مواد گرفته تا مخلوط کردن خمیر و خامه زدن با حداکثر سرعت! همچنین ابزار همزن و خمیرزن به راحتی قابل تغییر می باشند. دکمه خروج آسان، ابزارها را با یک لمس ساده آزاد می کند که می توان هنگام کار و یا برای تمیز کردن ماشین ظرفشویی و تنها با لمس یک دکمه، لوازم جانبی را تعویض نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل