نکات مهم و راهنمای خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

خرید کردن یکی از لذت هایی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. حال اگر خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر مقصد نهایی ما برای خرید کردن باشد، این لذت چندین برابر می شود. مجله اینترنتی نکته خرید قصد دارد در این مطلب به طور مختصر نکات مهم و راهنمای خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهد. تا بتوانید راحترین و بهترین انتخاب را داشته باشید.

نکات مهم هنگام خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر

برای اطلاع از نکات مهم و راهنمای خرید چراغ مطالعه اینجا کلیک نمایید.

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر گفته شد. می توانید محصولات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کتاب، لوازم تحریر و هنر باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کوله پشتی چرخدار مناسب مقطع اول تا ششم ابتدایی و همچنین دارای ارتفاع 46 سانتی‌متر طول 34 سانتی‌متر وعرض 20 سانتی‌متر و همچنین دارای یک محفظه اصلی به همراه جیب و جنس رویه پلی استر میباشد. این کوله قابلیت جدا شدن کوله پشتی از چرخ و دسته را ندارد و با پرچ به ترولی نصب شده است . این کوله دارای وزن 1 کیلو و 790 گرم است. از مواد ضد آب تهیه شده است. دارای توری در کناره های کوله جهت حمل آسن تر بطری نوشیدنی میباشد. همراه با جامدادی سه زیپ , دارای سه جای مجزا از هم میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یک چراغ مطالعه با کیفیت بالا هستید که بتوانید از آن در فضاهای مختلف استفاده کنید، چراغ مطالعه مگنتی شیائومی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. چراغ مطالعه آهنربایی شیائومی یک چراغ LED مدرن و کاربردی است که با طراحی مینیمال و شیک خود، به دکوراسیون هر فضایی جلوه می‌بخشد. این چراغ نه‌تنها برای مطالعه، بلکه برای کار با کامپیوتر، استراحت و حتی استفاده در آشپزخانه نیز مناسب است.طراحی مدرن و مینیمال: بدنه‌ی این چراغ از جنس آلومینیوم با ظاهری صاف و براق است و به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شود. سبک و قابل‌حمل: وزن این چراغ تنها 220 گرم است و به لطف طراحی منحصر به فرد و پایه مغناطیسی، به راحتی قابل جابجایی و نصب بر روی سطوح مختلف است. تنظیم دمای رنگ و روشنایی: می‌توانید دمای رنگ نور را بین 400 تا 4000 کلوین (از نور گرم تا نور سرد) و روشنایی را در 3 سطح مختلف تنظیم کنید. شاخص نمود رنگ بالا (CRI > 90): این چراغ نور طبیعی و با کیفیتی را ارائه می‌دهد که برای مطالعه و کار با جزئیات ایده‌آل است. عمر مفید طولانی: عمر مفید این چراغ 25000 ساعت است که معادل 10 سال استفاده‌ی معمولی می‌باشد. مصرف برق کم: این چراغ تنها 5 وات مصرف برق دارد که آن را به یک انتخاب مقرون به صرفه از نظر مصرف انرژی تبدیل می‌کند. کنترل لمسی: تنظیم روشنایی، دمای رنگ و حالت‌های مختلف این چراغ به راحتی و با استفاده از پنل لمسی روی بدنه‌ی آن قابل انجام است. حالت مطالعه: این حالت نوری مناسب برای مطالعه و کار با جزئیات ارائه می‌دهد. حالت شب: این حالت نوری ملایم و آرامش‌بخش برای مطالعه در شب یا استراحت است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مهم ترین عناصر در طراحی داخلی، استفاده از تابلو هاست که می توانند موجب تغییرات زیادی در دکوراسیون شوند. مواد اولیه و متریال مورد استفاده در تابلو بسیار وسیع و بشمار است، به همین دلیل در هر فضایی و با هر نوع دکوراسیون می توان از تابلو متفاوتی استفاده کرد. این تابلو نقاشی با رنگ و روغن باکیفیت و انواع قلموها و کاردک روی بوم نقاشی شده است . ابعاد بدون قاب 122 × 93 × 3.5 سانتی متر میباشد . این تابلو اثری هنری از هنرمند ایرانی محمد سلیمانی است که با تجربه طولانی ایشان در انجام تکنیک های نقاشی طراحی به انجام رسیده است .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هنر ترمه بافی حدود چهار صد سال سابقه دارد.این پارچه گران بها بافته شده از الیاف بسیار لطیف است که از صنایع نساجی نفیس ایران میباشد و با طرحهای بسیار متنوعی جهت کاربردهای گوناگون بافته می شود.از رومیزی مربع ترمه که نام قدیم آن بقچه بوده است میتوان برای تزیین میز ناهار خوری,میز جلو مبل و میز گرد استفاده نمود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلو فرش های ابریشم نما ، با استفاده از الیافی خاص و جدید ، با کیفیتی بالا و مثال زدنی ، برای اولین بار در ایران   ، طراحی و تولید می‌شوند. این تابلوها با ظاهری کاملا مشابه تابلو فرش های دست بافت ابریشم ، گرمابخش محیط زندگی یا فضای کاری شما خواهند بود. همچنین می توانیم تابلو فرش های ابریشم نما را به عنوان هدیه ای نفیس و ارزنده و در عین حال بسیار بسیار مقرون بصرفه در مناسبت های گوناگون ، به عزیزانمان تقدیم کنیم. رنگ های تابلو فرش های ابریشم نما بسیار زنده و عمیق بوده و در ایران بی رقیب میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با ست «2000» لذت نوشتن با دو نوشت‌افزار مختلف را تجربه خواهید کرد. این دو نوشت‌افزار دوست‌داشتنی مدت‌های زیادی اعضای ارزشمند کلکسیونتان خواهند بود و در جلسات کاری، شما را فردی پایبند به اصول نوین مدیریتی نشان خواهند داد. البته که این محصول «یوروپن» (Europen) هدیه‌ای ارزشمند و ماندگار نیز برای عزیزان شما به‌شمار می‌رود. روان‌نویس و خودنویس 2000 هر دو بدنه‌ای فلزی دارند و به همین دلیل مدت‌ها به همان شکل ظاهری خود باقی می‌مانند. طرح چوب روی درپوش این محصول، در کنار فلز طلایی‌رنگ قسمت بالایی و پایینی و گیره، به روان‌نویس و خودنویس 2000 ظاهری ساده و درعین‌حال لوکس داده است. البته که استفاده از رنگ طلایی در قسمت بالای درپوش، گیره، قسمت میانی و نوک هم نقش زیادی در زیبایی و جذابیت این نوشت‌افزارها داشته است. جعبه‌ای که این روان‌نویس و خودنویس زیبا را در خودش جای داده، از چوب ساخته شده و با پوشش لاک‌ الکل جلا داده شده است. طرح دوست‌داشتنی روی در این جعبه، در همان نگاه اول، مخاطب شما را متوجه ارزشمندبودن هدیه‌اش خواهد کرد. واضح است که استفاده از پوشش مخمل در قسمت داخلی جعبه هم نشانه‌ی دقت طراح این محصول به جزئیات است. روان‌نویس و خودنویس 2000 با طراحی منحصربه‌فرد و کیفیت ساخت مناسبش، هدیه‌ای ماندگار برای مدیران، نویسندگان و معلمان است. همین ویژگی‌ها باعث شده است که کمتر کلکسیونر لوازم‌التحریری بتواند دست رد به سینه‌ی این ست لوکس و خیره‌کننده بزند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گیتار مدل AK 80 از برجسته ترین و با کیفیت ترین گیتارهای داخلی است، که الگوی آن برگرفته شده از گیتار Yamaha C70 میباشد. که بدون اغراق از نظر کیفیت و ظاهر دست کمی از آن ندارد. رنگ آمیزی آن بسیار تمیز و جلوه ویژه ای به آن بخشیده است.طنین و صدای آن بسیار واضح و دلنشین است.با توجه به قیمت مقرون به صرفه آن در مقایسه با یاماهاC70 گزینه مناسبی برای نوازندگان و همچنین هنرجویانی که میخواهند.آموزش گیتار را آغاز کنند وپس از حرفه ای شدن نیاز به گیتار دیگری نداشته باشند میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلو سرخ پوست پلی رزین دست ساز لوتوس مدل MATILDA در سایز جدید با قطر 65 سانتی متر رسید از این پس این مدل مختص فضاهای بزرگ نخواهد بود و حتی در آپارتمان های کوچک نیز میتوانید این تابلوی زیبا را نصب کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پکیج ذیل شامل : یک عدد تخته وایت برد مغناطیسی سایز 100×70 سانتی متری ،فریم 2 سانتی + پایه وایت برد (چرخ دار ، متحرک ، ترمز دار) می‌باشد . پایه وایت برد نیاز به نصب دستی دارد که بسیار ساده است. رایج ترین و بهترین نوع تخته وایت برد ها از این مدل می باشد که در مدارس ، مجموعه های اموزشی ، اداری و.... کاربرد دارد. جنس رویه به کار رفته در تولید این وایت برد از گرید A میباشد که از با کیفیت ترین رویه های وایت بردی است. پایه فلزی چرخ دار قابلیت نصب وایت برد از سایز 40×60 الی 100×80 می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ام دیگر هنرمس و پرداز نقاشی روی مس است. این هنر که نوعی نقاشی روی ظروف مسی است از میناکاری الهام گرفته و می توان آن را زیرمجموعه ی هنر میناکاری روی مس به شمار آورد. علت نام گذاری آن این است که پرداز روی مس را میتوان تلفیقی از هنر میناکاری با مس پرداخت شده در نظر گرفت.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول تولید شده گلیم قشقایی دو رو نام دارد که در منطقه ی روستایی استان فارس با پشم دستریس و رنگ 100% گیاهی بافته شده است . نحوه رنگرزی این گلیم به شیوه ای انجام شده است که یک رنگ دارای چند تنالیته مختلف می باشد به طوریکه از کمرنگ ترین تا پررنگ ترین حالت یک رنگ را دارا است. این گلیم از پشم گوسفند بافته شده است که باعث نرمی بیشتر گلیم درمقایسه با گلیم های بافته از پشم بز میشود. گلیم فوق به دلیل نقشه و رنگ خاص ، طرفداران زیادی در داخل و خارج ایران دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

NUX Mighty Plug Pro یا MP-3، یک امپلیفایر بی‌سیم قدرتمند برای نوازندگان گیتار الکتریک و گیتار بیس است. این امپ هدفونی کوچک که بر پایه مدل تحسین‌شده Mighty Plug ساخته شده است، از چندین حالت افکت برخوردار است و قابلیت شبیه‌سازی صدای بسیاری از امپلیفایرهای مشهور را دارد. اما علاوه بر این موارد، Mighty Plug Pro قابلیت‌های متعدد دیگری نیز ارائه می‌کند که می‌توان با کمک آنها، سیگنال خروجی امپ را به روش‌هایی جدید مسیردهی کرد و از آن به‌عنوان ابزاری کاربردی در اجراهای زنده بهره برد. MP-3 از چندین حالت پیش‌فرض شبیه‌ساز پدال و افکت برخوردار است که شامل افکت‌های گیت، سه افکت کمپرسور، دو افکت ایکولایزر، پنج افکت دیلِی، شش افکت ریورب و چندین پریست شبیه‌ساز افکت‌های دیگر، اعم از ماژولیشن، اوردرایو، دیستورشن و فاز می‌شود. این دستگاه همچنین از هفت فضای خالی جهت ذخیره‌سازی حالت‌های صوتی پیش‌فرض و 18 فضای خالی برای بارگذاری فایل‌های ایمپالس ریسپانس (IR) بهره‌مند است. یک برنامه درام ماشین نیز به‌صورت مجزا در نوکس Mighty Plug Pro تعبیه شده است که می‌توان با کمک آن، الگوهای ریتمیک آماده در تمامی سبک‌های موسیقی را پخش کرد و از آنها به‌عنوان یک بکینگ ترک در نوازندگی و تمرین گیتار استفاده کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی امپلیفایر دیجیتال NUX Mighty Plug Pro، امکان کنترل و تنظیم آن از طریق اپلیکیشن موبایل MightyAmp و نرم‌افزار ادیتور کامپیوتری Mighty Editor است. همچنین با اتصال این دستگاه به کامپیوتر از طریق پورت USB-C، می‌توانید از آن به‌عنوان یک کارت صدای کوچک بهره ببرید و صدای گیتار خود را با تأخیری بسیار پایین و کیفیتی بالا، در کامپیوتر و نرم‌افزار آهنگسازی ضبط کنید. علاوه بر این، با نصب اپلیکیشن رایگان MightyَAmp در تلفن همراه خود، به چندین و چند افکت و امپلیفایر در Mighty Plug Pro دسترسی خواهید داشت. در MightyَAmp می‌توانید تمامی پیش‌فرض‌های صوتی موجود در امپ را تغییر داده و آنها را با تنظیمات مورد نظر خود در دستگاه ذخیره‌ کنید. این امپلیفایر هدفونی قابلیت اتصال به تمامی گیتارهای الکتریک با پیکاپ‌های پسیو و اکتیو، گیتارهای بیس و گیتارهای آکوستیک با پیکاپ‌های پیزوالکتریک یا مغناطیسی را دارد و می‌تواند با اتصال به تمامی آنها، عملکردی بی‌نقص از خود به نمایش بگذارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاه‌نشین سابقه و قدمت بسیار زیادی دارد و طبق روایت مورخین شاهان روی آن به صورت چهار زانو می نشسته اند .در واقع این ست روی تخت پادشاه قرار می گرفته تا پادشاه یا امیر بتواند روی تخت به راحتی روی آن تکیه کند و در جلسات و ملاقات های مهم احساس خستگی نداشته باشد.ایجاد شادی و صمیمیت بیشتر در منزل و مجالس و میهمانی که باعث می شود از حالت تشریفاتی بودن منزل کاسته شده و حس صمیمیت و دوستی بین شما و مهمان های عزیزتان بیشتر شود . سرویس شاه نشین از 7 تکه تشکیل می شود که تعداد اعضای مهم آن پشتی و نشیمن و پشتی مثلثی می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لطفا دقت فرمایید: دکوراسیون داخلی هیراد، طراح و تولید کننده اصلی این محصول با نام تجاری هیراد است. این محصول دارای لیبل برجسته هیراد می باشد. لطفا قبل از خرید نام فروشنده را بررسی فرمایید.میز تحریر هیراد مدل T131 با ظاهری ساده و زیبا، میزی کارآمد و مناسب جهت اتاق کار و یا اتاق فرزند شماست. با توجه به سادگی ظاهر، قابل ست شدن با انواع دکوراسیون در منزل می باشد.میزهای تحریر یکی از کاربردی‌ترین و ضروری‌ترین لوازم برای خانه و محل کار هستند. این محصول دارای دو کشو میباشد و مناسب کامپیوتر های خانگی و لپتاپ است. طراحی شیک این محصول باعث شده انتخاب خوب و مناسبی برای افراد سخت پسند که با کمبود فضا در محیط کار یا اتاق مواجه هستند باشد.رنگ سفید در این محصول ثابت بوده و شما می توانید رنگ بدنه را انتخاب بفرمایید. با انتخاب رنگ مناسب، میز هیراد مدل T131 خود را سفارش دهید. ابعاد این محصول :  ارتفاع : 76سانتی متر،طول : 145 سانتی متر، عرض : 81سانتی متر می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سوزن ماشین دوخت برقی RAPID 5080،این محصول دارای ۵۰۰۰ عدد سوزن کارتریج میباشد . این مدل سوزن دارای عملکرد فوق العاده بالا میباشد.سوزن مصرفی کارتریج ۵۰۰۰ عددی و ظرفیت دوخت آن تا ۸۰ برگاست که ساخت این محصول کشور سوئد می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اصالت طرح و بافت فرش های ایرانی در سراسر دنیا همیشه زبان زد خاص و عام بوده و این اصالت و زیبایی برخواسته از فرهنگ غنی ایرانیست. فرش رادین اصفهان بافت توانسته است با استفاده از طرح های اصیل ایرانی (نقش های گبه، کلاسیک) و تنوع در طرح (مدرن، فانتزی) و کیفیت بالای بافت و قیمت مناسب، فروش بالایی را در بین خانواده های ایرانی داشته و با قدرت تمامی سلیقه ها را تحت پوشش قرار داده است. از ویژگی های فرش رادین می توان به نرمی و پاخور بالای فرش، شستشوی راحت، تثبیت و ماندگاری صد در دصد رنگ فرش اشاره کرد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مجموعه 11 عددی شامل یک زیر دستی بزرگ به ابعاد 60 در 40 (جهت قرار گیری در زیر دست هنگام نوشتار) ، هلدر گوشی موبایل چوبی ، جامدادی رومیزی ، استند خودکار ، پایه تقویم ، جای کاغذ یادداشت ، کازیه دوطبقه سایز A4 ، نگهدارنده نامه ، پرچم جمهوری اسلامی ایران (به همراه پایه) ، یک کره زمین تزیینی و یک چاقوی نامه باز کن است که همگی آنها از جنس چوب طبیعی به همراه روکش رنگ مرغوب ساخته شده اند و برای داشتن یک میز کار منظم بسیار کاربردی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این میز چند منظوره توسط شرکت برازمان تماما از MDF ساخته می شود.در عین حال که این کالا یک میز تحریر است ،همزمان نیاز شما را به یک کتابخانه کوچک برطرف می کند. این میز برای کسانی مناسب است که فضای کم دارند و بجای هزینه برای دو کالای مجزا برای یک کالا هزینه می کنند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نرم افزارهای حسابداری هلو با شعار ظاهری زیبا و هسته ای محکم، پرفروشترین نرم افزار حسابداری کشور با بیش از یک میلیون کاربر و اولین نرم افزار حسابداری تحت ویندوز با بیش از 22 سال قدمت می باشند. این نرم افزار با نسخه های تخصصی ویژه بیش از 220 شغل دارای بزرگترین گستره نرم افزارهای تخصصی برای تمامی مشاغل بوده و اکثریت نیازهای مشترکین خود را تا به امروز پوشش داده است. کلیه نسخه های این نرم افزار با زبان قدرتمند دلفی با استفاده از بانک اطلاعاتی کم نظیر SQL Server تحت نظر تیمی بزرگ و مجرب نوشته شده‌اند و بنابراین خیال شما را تا سالها از بابت کلیه امکانات یک نرم افزار حرفه ای و قدرتمند راحت میکنند. نرم افزار حسابداری تولیدی هلو نسخه‌ای است که بر محور خرید و فروش کالا، انبار،تولید و صندوق طراحی شده است. نگاهی ویژه به ساختار معرفی کالا و انبار، نحوه صدور انواع فاکتور و ثبت هزینه و درآمدهای تولید از جمله امکاناتی است که در این نسخه تجربه خواهید کرد. با امکان مدیریت کالا و انبار، می‌توان برای هر کالا کد و بارکدهای مختلف معرفی کرد و هنگام جست‌و‌جو در انبارگردانی یا صدور فاکتور به راحتی از نام کالا یا بارکد به صورت اتوماتیک و بسیار سریع استفاده کرد. از طریق امکان امور مالی موجود در نرم افزار حسابداری تولیدی هلو، بدون داشتن دانش حسابداری، می‌توانید انواع اسناد عمومی حسابداری مربوط به هزینه‌ها و درآمدهای مرکز تولیدی، انتقال و جابه‌جایی پول بین صندوق‌ها و بانک، دریافت و پرداخت وجوه نقدی و استفاده از کارت‌خوان و… را به راحتی ثبت کنید. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن، گزارش‌های دقیق و لحظه به لحظه‌ای از کالاها، اشخاص، چک و اسناد ثبت‌شده تهیه کنید. همچنین در نسخه های تولیدی امکاناتی طراحی گردیده که از طریق آنها می‌توانید دستگاه بارکدخوان، صندوق، نمایشگر دوم، لیبل پرینتر، فیش پرینت، ترازوی دیجیتال و کالرآیدی را به نرم‌افزار تولیدی هلو متصل کرده و از مزایای این رابط سخت‌افزاری بهره ببرید. لطفا دقت فرمایید امکانات کامل مشروحه فوق در نسخه جامع نرم افزار موجود بوده و شما با مراجعه به قسمت ویژگیهای هر نسخه می توانید از ریز امکانات آن مطلع شوید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میکروفون بی سیم رود GO کوچکترین میکروفون بی سیم همه کاره در جهان می باشد. فرستنده به عنوان یک clip-on میکروفن یا به عنوان کوچکترین beltpack(فرستنده کمری) در جهان برای میکروفن یقه ای RØDE lavalier کار می کند.به وسیله این سیستم بی سیم می توانید صدایی همچون پخش تلویزیونی شفاف از طریق باند فرکانس دیجیتال 2.4 GHz به گیرنده فوق العاده جمع و جور که بر روی دوربین متصل است ارسال کنید. طراحی و ساخت این میکروفون در کمپانیRØDE کشور استرالیا صورت گرفته است. میکروفون Rode Wireless GO کاملا مناسب برای سازندگانی از هر سطح تجربه کاری میباشد. فیلمسازان، مربیان، افراد کسب و کار و … . این میکروفن اولین انتخاب برای هرکسی جهت تولید محتوای با صدای عالی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میکروفون وکال استودیویی کمیکا STM01 گزینه ای ایده آل برای استفاده در Live Stream و ضبط صدا و موسیقی در استودیو می باشد. کیفیت و حساسیت بالای این محصول امکان ضبط صدا با کیفیت حرفه ای را به کاربر می دهد. میکروفون وکال استودیویی کمیکا STM01، جهت استفاده با تجهیزات ضبط صدا شامل گوشی های تلفن همراه، دوربین، میکسر صدا و کارت صدا مناسب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولات کانکس ساخت کشور هند تحت لیسانس کشورآلمان با کیفیت عالی و تنوع بسیار زیاد در عرصه ملزومات اداریقابلیت سوراخ کردن یکصد و شصت برگ همزمانفاصله بین دو سوراخ 80دارای مخزن پلاستیکیخط کش جهت تنطیم کاغذ

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ساز فاخر و زیبا از نظر صنعت ساخت فوق العاده است و صدای ساز گرم و دلنشین، شفاف و دقیق و هم‌خوانی بالایی بین سیم‌ها وجود دارد. جنس کاسه این ساز‌ از چوب توت با میان ترک‌هایی از چوب اَفرا ساخته شده است و روی دسته ساز با هنر معرق کاری مزین شده که با زحمت زیاد طراحی و به روی ساز کار شده است و این هنر زیبایی خاصی به این ساز داده است. جنس صفحه ساز از چوب توت کهنه‌ی رگه ریز راه راست ساخته شده که تاثیر بسیار زیادی در خوش صدایی ساز و اسقامت این ساز دارد. دسته ساز از جنس چوب گردوی مشکی ساخته شده که روی دسته ساز با هنر معرق کاری طرح قلب مزین شده و زیبایی خاصی به ساز داده است. سر پنجه این ساز طرح کج (کمی رو به پایین) است که سیم‌ها به راحتی روی شیطانک قرار می‌گیرد و کوک کردن ساز را بسیار راحت می‌کند و کوک را عالی نگه می‌دارد. برای پایداری و نگه‌داری کوک دقیق در این سه‌تار از گوشی‌هایی از جنس چوب مقاوم شمشاد استفاده ‌شده است و نگین گلویی ساز از صدف طبیعی است که زیبایی چشم نوازی دارد. برای دوام و ارتعاش بهتر شیطانک این ساز از استخوان طبیعی استفاده شده و سیم‌گیر از چوب سخت و مقاوم گردو مشکی و خَرک این ساز از جنس چوب شمشاد طلایی می‌‌باشد. جنس سیم‌های قرمز این ساز ویژند بِدرا است و ساخت کشور آلمان و جنس سیم سفید ویژند B2K و ساخت کشور کُره می‌باشد. جنس پرده‌های این ساز طبیعی بوده (پرده ویژند مشهود شماره 60-55) که بسیار با ظرافت و درای استحکام بالاست و صدای هر نت واضح و خوش صدا است. این ساز از لحاظ ساختار، صدا و قیمت کاملاً عالی و بی نقص بوده و از سازهای سطح حرفه‌ای کارگاه سازگری ابراهیمی می‌باشد و مورد تایید اساتید است. به همراه این ساز نفیس و ارزشمند یک عدد جعبه چوبی مطابق تصویر برای شما ارسال می‌گردد. جعبه‌ چوبی سه تار یک کاور سخت بسیار مقاوم است که برای نگهداری و حمل ساز سه تار مورد استفاده قرار می‌گیرد. قالب این جعبه چوبی کاملاً متناسب با شکل و ابعاد استاندارد ساز سه‌تار طراحی شده است و با بیشترین جلوگیری از تکان خوردن ساز، از هر گونه آسیب احتمالی شامل شکستن صحفه ساز و رطوبت جلوگیری به عمل خواهد آورد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ مطالعه رومیزی cang محصول کشور ایران است که از نظر کیفیت در رده بالایی قرار دارد.این محصول مدل هایسنس است که دارای لامپ cob میباشد ، نوردهی قوی دارد و برای استفاده روز میز منزل و ادارات بسیار مناسب و شیک است. نور استاندارد این چراغ در شب چشم را خسته نمیکند. زیبایی بصری این چراغ مطالعه رومیزی، چشمگیر است وبه عنوان دکور نیز استفاده میشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول حاضر شامل36 رنگ از مداد رنگی‌های «افکتیس» (Factis) است. این مدادها دارای بدنه‌ای با طراحی شش‌ضلعی و ارگونومیک هستند. این بدنه در صورت استفاده‌ی طولانی مدت آسیبی به دست نخواهد زد. با این مداد رنگی کودک قادر است ساعت‌های طولانی بدون خستگی به نقاشی بپردازد. علاوه بر این زاویه‌دار بودن این مدادها از لیز خوردن مداد در دست و روی میز جلوگیری می‌کند. نوک این مدادها در برابر فشار بسیار مقاوم است و به راحتی نمی‌شکند. در بسته‌بندی فلزی و محکم این محصول، هر مداد رنگی جای مخصوص به خود را دارد. این ویژگی از ایجاد بی‌نظمی در جعبه جلوگیری می‌کند. در این جعبه به صورت لولایی و بسیار آسان باز می‌شود. اغلب کودکان از بازی کردن با رنگ‌ها و ترکیب کردن آن‌ها لذت می‌برند. پدر و مادر با کمی دقت بیش‌تر در نقاشی کودک می‌توانند تا حد زیادی با روحیه، احساسات و علاقمندی‌های او آشنا شوند. به نظر می‌رسد بسیاری از کودکان هر آن‌چه را که با زبان نتوانند بیان کنند، در غالب نقاشی‌های خلاقانه خود نشان می‌دهند. اشکال استفاده شده در نقاشی، بزرگی و کوچکی عناصر نقاشی نسبت به یکدیگر، نحوه و نوع کاربرد رنگ‌ها ، همه و همه می‌توانند نشانه‌ای از وضعیت روحی کودک در آن لحظه و مکان باشند. کودک می‌تواند از ابزارهای متفاوتی برای نقاشی استفاده کند و مداد رنگی یکی از پرطرفدارترین این ابزارها در میان کودکان است. مدادی نرم با رنگ‌های متنوع و با حرکتی روان بر روی کاغذ. ترکیب کردن این رنگ‌ها و کشف رنگی تازه می‌تواند برای هر کودکی جذاب و هیجان انگیز بوده و راه شکوفایی خلاقیت کودک را باز کند. بنابراین فراهم کردن فرصت و امکان بروز این خلاقیت برای کودک امری مهم به نظر می‌رسد. از همین رو انتخاب ابزار نقاشی به عنوان هدیه برای کودک، نشان هوشمندی پدر و مادر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مداد رنگی حرفه ای تک رنگ فابیان برای طراحی و نقاشی هنرمندان مناسب است این مداد رنگی ها با کربن بالا بسیار نرم نوشته و ناحیه نقاشی را به راحتی پر می کند همچنین برای نوشتن روی کاغذ و مقوای سیاه بسیار مناسب می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جامدادی پارچه ای رولی دکمه دار گنجایش تا 20 مداد یا خودکار و ... دارای یک جامدادی کوچک در داخل جامدادی رولی با امکان جداشدن و استفاده به صورت کاملا مجزا کاملا قابل شستشو هست. سایز به صورت باز شده: طول 30 و عرض 20 سانتی متر می باشد. نحوه ی بسته شدن به صورت دکمه ای آستر خارجی از جنس پارچه و آستر داخلی از جنس ریپس که بسیار محکم و ضخیم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جامدادی یونیکورن شفاف کیف کوچکی است که در آن ابزار نوشتاری از جمله خط‌کش، پاک کن، خودکار، مداد، ماژیک و... را می گذارند و اغلب با زیپ باز و بسته می‌شود. جامدادی یونیکورنمیتواند به عنوان کیسه ریاضی برای کودکان اول و دوم دبستان استفاده شود و چینه و چوب خط در آن قرار داده شود. همچنین این جامدادی طرح یونیکورن به دلیل شفاف بودن قابل استفاده برای لوازم تزئینی دخترانه مثل دستنبد و گردنبند و ... می باشد. لوازم آرایشی در این کیف بسیار زیبا دیده میشوند. سایز این جامدادی A5 است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل کوله پشتی دخترانه دارای 2 محفظه بزرگ در قسمت جلویی کوله پشتی می باشد که خیال شما را از بابت حجم مناسب برای جاگیری لوازم مورد نیاز کودک دبستانی شما راحت می کند.در قسمت کناری کوله پشتی نیز جیبی برای قرارگیری قمقمه طراحی شده است که بسیار با دوام است ،بندهای کوله پشتی طوری طراحی شده که به کمر بچه ها فشاری وارد نمیکند،همچنین سبک بودن این کوله مهمترین مزیت آنست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله‌پشتی یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در بسیاری از مکان‌ها است. این کوله پشتی ، یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین کوله پشتی ویژه مدارس است این مدل دارای جنسی از برزنت و قابل ‌شست‌وشو است.در تولید این کوله پشتی ایرانی از بهترین متریال استفاده شده با این کوله می‌توانید کیفیت بالا و طراحی اسپرت را یک‌جا داشته باشید. کیفیت چاپ بسیار بالا ، فضای داخلی بزرگ در کنار آستر دوزی مقاوم موجب شده تا این کیف انتخابی مناسب باشد.این کوله پشتی از کیفیت دوخت و چاپ بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت رویه و آستر دوزی بسیار مقاوم ، در کنار زیپ های مقاوم و محکم و قابلیت شست و شو این کوله پشتی را به یک انتخاب بی نظیر تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوله‌پشتی یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در بسیاری از مکان‌ها است. این کوله پشتی ، یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین کوله پشتی ویژه مدارس است این مدل دارای جنسی از برزنت و قابل ‌شست‌وشو است.در تولید این کوله پشتی ایرانی از بهترین متریال استفاده شده با این کوله می‌توانید کیفیت بالا و طراحی اسپرت را یک‌جا داشته باشید. کیفیت چاپ بسیار بالا ، فضای داخلی بزرگ در کنار آستر دوزی مقاوم موجب شده تا این کیف انتخابی مناسب باشد.این کوله پشتی از کیفیت دوخت و چاپ بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت رویه و آستر دوزی بسیار مقاوم ، در کنار زیپ های مقاوم و محکم و قابلیت شست و شو این کوله پشتی را به یک انتخاب بی نظیر تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل