نکات مهم خرید چرخ گوشت به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید چرخ گوشت باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

چرخ گوشت متداول ترین وسیله‌ای نیست که ممکن است در آشپزخانه پیدا کنید، علیرغم این واقعیت که آن‌ها برای انواع وسیعی از کارهای رایج آماده سازی غذا بسیار مفید هستند. این کمبود به معنی این است که اکثر مردم مطلقاً نمی‌دانند که در یک چرخ گوشت باکیفیت و قابل اعتماد به دنبال چه چیزی بگردند یا حتی چگونه یک واحد را از دیگری متمایز کنند. این راهنمای خرید چرخ گوشت به شما کمک می‌کند تا بسته به میزان گوشتی که می خواهید چرخ کنید، چرخ گوشت مورد نظر خود را خریداری کنید تا میزان دوام آن افزایش پیدا کند. اگر به عنوان یک فرد مجرد زندگی می‌کنید و فقط می‌خواهید یک چرخ گوشت را برای مدت کوتاهی داشته باشید، می‌توانید چرخ گوشت‌های ارزان قیمت را خریداری کنید. در غیر این صورت بهتر است این پول را روی چرخ گوشت‌های گران قیمت سرمایه گذاری کنید.

برخی از افراد علاقه دارند که برای تهیه غذا، خودشان مواد اولیه را فراهم کنند، برای مثال به جای خرید گوشت چرخ شده از قصابی ها، دست به کار شوند و گوشت را در منزل چرخ کنند. بنابراین وجود چرخ گوشت یکی از وسایل پرکاربرد در آشپزخانه است. چرخ گوشت استفاده های مختلفی دارد، از جمله: تهیه کباب های لذیذ، آماده سازی سوسیس خانگی، کبه و… .

انسان ها از ابتدای قرن نوزدهم به تدریج از چرخ‌گوشت استفاده کردند؛ در هر مرحله ی تاریخی چرخ گوشت ها به شکل های متنوعی ساخته می شدند. چرخ گوشت‌ها در ابتدا به شکل دستی بودند که میتوان گفت در حال حاضر کاربردی ندارند، چون فاقد موتور بوده و با نیروی دست کار می کنند‌. بعد از طی مدتی به شکل برقی درآمدند که در بیشتر خانه ها یافت می شوند و در نهایت نوع صنعتی آن هم زمانی استفاده می شود که قصد دارید گوشت را در حجم بالایی چرخ کنید.

در ادامه این مطلب ما قصد داریم چند مورد از چرخ گوشت‌های پرفروش و با قیمت مناسب بازار را برای شما دوستان عنوان کنیم. اما قبل از هر چیز باید نکات کاربردی در خرید این وسیله و یکسری موارد دیگر را بدانید. پس در ادامه نیز همراهمان باشید.

انواع چرخ گوشت

در میان انبوهی از چرخ گوشت ها که از لحاظ ظاهری بسیار متنوع هستند، به طور کلی 2 نوع چرخ گوشت در بازار موجود می باشد که شامل موارد نام برده در زیر می باشند.

چرخ گوشت دستی

قیمت چرخ گوشت های دستی نسبت به نوع برقی بسیار کمتر بوده اما کارایی کمتری داشته و چرخ کردن گوشت توسط آن به سختی انجام می شود. هنگام استفاده از چرخ گوشت دستی، صفر تا صد عمل چرخ کردن به عهده خودتان می باشد. یعنی باید دستی وسیله را بچرخانید و با استفاده از نیروی دستتان به چرخ شدن گوشت کمک کنید. به دلیل کارایی مشکل این محصول، خواهان زیادی نداشته و معمولا خریداران نوع برقی آن را ترجیح می دهند تا در وقت صرفه جویی بیشتری کرده باشند.

چرخ گوشت برقی

امروزه اکثر افرادی که قصد خرید چرخ گوشت دارند، سراغ نوع برقی این دستگاه پر کاربرد می روند. چرخ گوشت برقی در انواع و اقسام برندها با تنوع بالا در بازار موجود می باشند، که قیمت بیشتری نسبت به نوع دستی دارند. اما در عوض کارایی بهتر و راحت تری دارند. در چرخ گوشت برقی، موتور دستگاه تیغه آن را می چرخاند و سریع چرخ کردن گوشت به پایان می رسد. در واقع انتخاب بین برقی و دستی بودن چرخ گوشت انتخاب بین صرفه جویی در وقت یا در پول است. چرخ گوشت دستی در هزینه و چرخ گوشت برقی در زمان صرفه جویی می کنند.

ساختار داخلی چرخ گوشت

چرخ گوشت های خانگی از نظر موتور و بدنه به دو دسته افقی و عمودی تقسیم می شوند. موتور چرخ گوشت ها از نوع اونیورسال و دارای مدار الکتریکی می باشند. موتورهای اونیورسال دارای زغال می باشند، زمانی که طول آنها به ۱.۳ رسید باید تعویض شوند.

مشخصات مهم در چرخ گوشت

از مشخصات مهم در یک چرخ گوشت می توان به قدرت، سرعت، توان، نوع ولتاژ و وزن دستگاه اشاره کرد. وجود هر یک از این خصیصه ها در محصولات برقی بسیار اهمیت دارد.

اجزای تشکیل دهنده چرخ گوشت

نکات مهم هنگام خرید چرخ گوشت

قدرت و توان چرخ گوشت

برای اینکه بتوانید مقدار گوشت زیادی را در مدت زمان کمتری چرخ کنید ، باید چرخ گوشت توان بالایی داشته باشد. هرچه توان دستگاه بالاتر باشد، عمل چرخ کردن سریع تر و بهتر انجام می‌شود. با بالا بودن توان دستگاه هنگام استفاده فشار کمتری به آن وارد خواهد شد که در نتیجه دیرتر دچار خرابی و فرسایش در قطعات خواهد شد.

جنس تیغه

تیغه ها در چرخ گوشت بخش مهمی از عملکرد بهتر دستگاه را برعهده دارند. اگر تیغه دستگاه زود به زود کند شود، باعث وارد شدن بار اضافی به موتور و عدم کارایی محصول می‌شود. معمولاً جنس تیغه ها از فولاد ضد زنگ می باشند.

ظرفیت نهایی چرخ گوشت

ظرفیت چرخ گوشت میزان خروج گوشت در هر دقیقه از دستگاه می باشد. هر چه این میزان بیشتر باشد ظرفیت چرخ گوشت بالاتر است.

صدای چرخ گوشت

چرخ گوشت های قدیمی دارای صدای بلندی هنگام استفاده بودند، که با افزایش برندهای مختلف و پیشرفت در نحوه ساخت این محصول، مشکل میزان صدا تا حد زیادی برطرف شده است. اما هنوز هم چرخ‌گوشت هایی هستند که صدای بلندی حین استفاده دارند و اگر میزان صدا برایتان اهمیت دارد، هنگام خرید به این مقوله توجه نمائید. با ادامه ویژگی های چرخ گوشت در مقاله راهنمای خرید چرخ گوشت خانگی همراهمان باشید.

سیستم چرخش معکوس

به وسیله این عملکرد می‌توانید تکه‌های گوشت باقی مانده درون چرخ گوشت را به راحتی خارج کنی.

طول عمر

هنگام خرید ترجیحا چرخ گوشی را خریداری نمائید که بدنه و قطعات آن از استیل ساخته شده باشد. زیرا استیل نسبت به سایر مواد طول عمر بالاتر و مفید تری دارد.

سیستم محافظت حرارتی

چرخ گوشت هایی که دارای این ویژگی هستند، دستگاه در صورت استفاده طولانی مدت اگر داغ شود به طور اتومات خاموش و بعد از گذشت مدتی روشن می شود. این قابلیت باعث افزایش طول عمر دستگاه شده و از سوختن محصول جلوگیری می کند.

سینی چرخ گوشت

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به یک باره میزان زیادی گوشت چرخ می کنید، باید به سراغ چرخ گوشتی با سینه بزرگ بروید. اما اگر گوشت های مصرفی را در دفعات بیشتر و حجم کمتر چرخ می‌کنید، یک چرخ گوشت با سینی کوچک هم جوابگو شما خواهد بود.

لوازم جانبی چرخ گوشت

چرخ گوشت ها دارای قطعات اضافی برای ساخت سوسیس و شبکه ها در سایز های مختلف می باشند. این قطعات به  قابلیتهای دستگاه اضافه می‌کند.

سایز چرخ گوشت

میزان فضایی که هر دستگاه از آشپزخانه را اشغال می‌کند، بسیار مهم می‌باشد. زیرا اگر انتخاب درستی نکرده باشید و فضای آشپزخانه را با وسایل بزرگ و دست و پا گیر پر کرده باشید، هنگام استفاده از دستگاه‌های مختلف آرامش نخواهید داشت.

گلویی چرخ گوشت

هنگام خرید به شکل گلویی دستگاه توجه داشته باشید. طراحی گلویی باید به نحوی باشد که دست درون آن قرار نگیرد. در حال حاضر اکثر گلویی‌های چرخ گوشت های موجود در بازار بدون خطر هستند.

وزن چرخ گوشت

چرخ گوشت یکی از وسایلی می باشد که هر بار ممکن است در یک نقطه از آشپزخانه مورد استفاده قرار بگیرد. پس وزن آن باید به گونه‌ای باشد که جابجایی را مشکل نکند.

طول سیم چرخ گوشت

هرچه طول سیم دستگاه بلندتر باشد، بهتر است. زیرا بدون نیاز به نزدیک بودن به پریز و یا استفاده از سه راهی می توانید در هر مکانی که مد نظرتان است از دستگاه استفاده نمائید.

سهولت استفاده از چرخ گوشت

ما در مقاله راهنمای خرید چرخ گوشت خانگی توصیه می کنیم قبل از خرید این دستگاه به طرز کار آن دقت داشته باشید. برای چرخ کردن گوشت، دستگاه نباید وقت زیادی برای آماده‌سازی تلف کند و زمان بر باشد.  هنگام خرید محصولی را انتخاب نمائید که نیازی به آماده‌سازی پیچیده و صرف زمان و نیرو از جانب شما نباشد.

شستشوی چرخ گوشت

شستشوی بعد از استفاده این محصول را جدی بگیرید. چرخ گوشت به دلیل تماس با گوشت خام اگر به خوبی تمیز نشود، موجب تجمع میکروب و ایجاد بوی نامطبوع در دستگاه می شود. پس برای شستشوی هرچه بهتر، باید به جدا شدن راحت قطعات و جنس قطعات توجه کرد.

نکات مهم هنگام استفاده از چرخ گوشت

با توجه به اطلاعاتی که خدمت شما عزیزان ارائه کردیم، می توانید چرخ‌گوشت مورد نیازتان را تهیه کنید. ما در ادامه این مطلب، لیستی از چند مدل چرخ‌گوشت ارزان و با کیفیت حال حاضر بازار را برای شما فراهم کرده ایم که با خیال آسوده می توانید خریداری بفرمایید. با کلیک روی هر تصویر و یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات جامع تری از محصول را دریافت کنید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت لایف اسمایل مدل B238 با توان 1400 وات و موتور قوی و ایده آل مقدار زیادی گوشت را به سرعت برای شما چرخ می کند. این چرخ گوشت دارای 2 شبکه گوشت می باشد که قادر به چرخ کردن گوشت در 2 سایز مختلف می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت 3000 وات هاردستون مدل MG6112 یک ابزار پرقدرت و حرفه‌ای برای پردازش گوشت‌ها و مواد غذایی است که با توان 3000 وات، توانمندی بالایی برای خرد کردن و آسیاب کردن مواد را فراهم می‌کنداین دستگاه با توان بسیار بالا، MG6112 قادر به پردازش سریع و کارآمد گوشت‌ها و سایر مواد غذایی است. این چرخ گوشت همراه با تیغه‌ها و لوازم جانبی متنوع است که امکان خرد کردن گوشت به اندازه‌ها و نسبت‌های مختلف را فراهم می‌سازد دستگاه مجهز به سیستم ایمنی جهت جلوگیری از حوادث احتمالی است، اطمینان حاصل کرده و امکان استفاده آسان و بدون نگرانی را به کاربران می‌دهد. قابلیت تنظیم سرعت به کمک دسته کنترل، به کاربر این امکان را می‌دهد تا سرعت خردکن را به میزان دلخواه خود تنظیم کند بدنه مقاوم از جنس مواد با کیفیت ساخته شده است که این چرخ گوشت را برای استفاده‌های دائمی و شرایط سنگین مناسب می‌سازد اجزای قابل جدا شدن، امکان تمیزکاری آسان و بهداشتی را برای کاربران فراهم می‌سازد. چرخ گوشت هاردستون مدل MG6112 با توان 3000 وات، یک ابزار قدرتمند و کارآمد برای پردازش گوشت‌ها و مواد غذایی متنوع است که نیازهای حرفه‌ای شما را به بهترین شکل پاسخ می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت تفال دستگاهی قدرتمند است که طراحی هوشمندانه‌ای در پس‌زمینه دارد. این چرخ‌گوشت توان بالایی داشته و می‌تواند مقدار زیادی گوشت را چرخ‌ کرده و تحویل دهد. این قابلیت به خاطر بهره‌گیری از تیغه‌ی برنده از جنس فولاد ضدزنگ است که جلوی مارپیچ دستگاه نصب می‌شود. دیسک‌های خروجی این دستگاه در سایزهای مختلف، باعث می‌شوند گوشت یا ماده‌ی غذایی چرخ شده در اندازه‌های مختلفی بسته به نیاز مصرف‌کننده آماده شود. وجود قیف‌های مخصوص تهیه‌ی سوسیس هم می‌تواند امکانی کاربردی باشد تا تنوع غذایی افراد بالا برود. چرخ‌گوشت تفال طول سیم برقی به میزان مناسب دارد تا چندان محدودیتی برای فاصله از پریز برق وجود نداشته باشد. سینی قرارگیری مواد غذایی در بالای دستگاه فلزی است که باعث استحکام و ظرفیت تحمل وزن بیشتر و در نتیجه راحتی کارکردن با آن می‌شود. روشن و خاموش شدن توسط یک دکمه در سمت جانبی دستگاه انجام می‌شود. درصورتی‌که رگ و پی یا قطعات بزرگ گوشت دور مارپیچ یا تیغه دستگاه گیر کنند می‌توان از عملکرد چرخش معکوس دستگاه بهره برد. به‌این‌ترتیب همه قطعات برعکس چرخیده و انسداد رفع می‌شود.صفحات فلزی خروجی در پشت دستگاه در جایگاه مخصوص نگهداری می‌شوند تا از گم‌شدن آن‌ها جلوگیری شود. این مدل دارای قطعات مخصوص رنده کردن و سوسیس ساز را دارد. ساخت فرانسه

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی دیگر محصولات پر طرفدار و ضروری آشپزخانه چرخ گوشت است که امروزه یکی از دستگاه های مورد نیاز هر خانه و آشپزخانه محصوب می شود. چرخ گوشت بوش مدل MFW66020 یکی چرخ گوشت پر قدرت و با کیفیت است که محصول شرکت معتبر و خوش نام بوش است، این چرخ گوشت با توان مصرفی 1000 وات (اسمی) و توان مصرفی کلی 1800 وات و همچنین میزان خروجی 3 کیلوگرم در دقیقه گزینه‌ی خوبی برای خرید چرخ گوشت می باشد. این دستگاه با 3 شبکه توری بزرگ، متوسط و کوچک که از جنس استیل هستند انواع گوشت را به راحتی چرخ کرده و موتور آن نیز سیستم چرخش معکوس دارد که به افزایش کارایی چرخ گوشت کمک بسزایی می کند. از دیگر ویژگی‌های آن وجود دو قطعه برای درست کردن سوسیس و کبه می توان نام برد که کارایی زیادی دارند و به ویژگی های اساسی این دستگاه می افزایند. رنگ بسیار شیک و مدرن سفید این دستگاه نیز با دیگر محصولات آشپزخانه ی شما ست خواهد شد و باید دانست که محصولات شرکت بوش کیفیت و قدرت بالایی دارند. چرخ گوشت بوش مدل MFW66020 به دلیل توان بالا و قیمت مناسب یکی از چرخ گوشت های محبوب خانواده های ایرانی به ویژه زوج های جوان می باشد. این چرخ گوشت با توان 1800 وات و چرخش معکوس، 3 کیلوگرم گوشت در دقیقه را چرخ می کند. دیگر امکانات آن تیغه از جنس فولاد ضدزنگ، سه شبکه خروجی گوشت در سه سایز های مختلف، ابزار سوسیس ساز و کباب ساز می باشد. که با توجه به این ویژگی ها و توان بسیار بالا و کیفیت ساخت این چرخ گوشت، فروشگاه اینترنتی کاندیش کالا این محصول (چرخ گوشت بوش مدل MFW66020) را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد کرده و با ضمانت اصالت و گارانتی معتبر به شما ارائه می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت کنوود مدل « MG474 » دستگاهی کوچک و جمع‌وجور است که قابلیت‌های زیادی دارد. این دستگاه توانایی چرخ کردن حدود 1.5 کیلوگرم گوشت در دقیقه را دارد. بدنه آن پلاستکی است ولی سینی و گلویی آن فلزی است و تیغه‌های تیز و برنده آن از استیل ضدزنگ ساخته شده است. همراه این دستگاه سه پنجره‌ای با منافذی در سه سایز مختلف عرضه می‌شود و با آن می‌توان گوشت را در مدل‌های مختلف برای تهیه غذاهای متنوع چرخ کرد. غیر از این پنجره‌ای‌ها سه سری دیگر برای تهیه کبه و سوسیس نیز همراه دستگاه ارائه می‌‌شود. قطعات سوسیس‌ساز در دو سایز مختلف هستند و می‌توان با دو ضخامت در خانه و با مواد اولیه با‌کیفیت و به‌صورت کاملا بهداشتی سوسیس‌ تهیه کرد. سینی این دستگاه دارای یک درپوش طلقی شفاف است، که غیر از جلوگیری از ورود گردوغبار به داخل دستگاه، می‌توان آن را زیر خروجی دستگاه قرار داد تا گوشت‌های چرخ کرده و ... داخل آن بریزد. معمولا بازوبسته کردن قطعات چرخ‌گوشت کاری سخت است ولی همراه این دستگاه یک آچار وجود دارد که با استفاده از آن به‌راحتی می‌توان قطعات را از هم باز کرد. همچنین سیم برق دستگاه را نیز می‌توان در کنار دستگاه در محل قرار داده شده جمع‌آوری کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020 از محصولات با کیفیت و محبوب این شرکت است که وارد بازار شده است. این چرخ گوشت از اسمی بهره می برد که یادآور قدرت است البته توان دستگاه در مقایسه با دستگاه های دیگر موجود در بازار کم به نظر می آید ولی راندمان کاری آن مناسب است. این محصول طراحی کوچک و سبکی هم دارد تا حمل و جابجایی آن آسان شود.  چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020 بدنه پلاستیکی و تیغه های فولادی دارد. ترکیب فلز و پلاستیک در این محصول کارآیی آن را حقیقتا افزایش داده است. ناودانی فلزی با پیچ تنظیم به بدنه فیکس می شود. سینی گوشت در بالا ی ناودانی ظرفیت مناسبی داشته و از همه مهمتر اینکه درپوشی هم دارد تا در صورتی که کاربر دستگاه را برای استفاده های بعدی روی میز باقی می گذارد، سینی خاک نگیرد و مواد کثیف و آلوده نشوند. این محصول دارای نمایشگر هم هست که به کمک کاربر می آید. سیم برق در محفظه مربوطه روی بدنه قرار می گیرد تا هم ظاهر دستگاه بهتر شود هم سیم برق دچار قطعی نشود. پایه های ضدلغزش زیر دستگاه مانع از حرکت و جابجایی چرخ گوشت حین فعالیت می شوند. دسته پلاستیکی برای فشار دادن و هدایت گوشت و مواد غذایی به سمت مارپیچ و تیغه ها نیز عرضه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت فیلیپس مدل HR2743 جزو قوی ترین چرخ گوشت های شناخته شده میباشد. چرا که از توان 2600 وات برخوردار است. با این توان و تیغه های تیز در زمان کمی گوشت را در اندازه های متفاوت چرخ نمایید. این محصول دارای 3 دیسک در اندازه های 3، 5 و 8 میلیمتری است که در هر سایزی میتوان گوشت را قیمه نمود. چرخ گوشت فیلیپس HR2743 قدرتمند، و طراحی زیبایی دارد. جنس بدنه ی دستگاه، ترکیبی از پلاستیک و استیل ضد زنگ است که استحکام جنس، شما را تا سالیان متمادی از تهیه ی چرخ گوشت دیگر بی نیاز میکند. با این دستگاه در یک دقیقه 4500 گرم گوشت را چرخ کنید. با این توان و قدرت، سرعت العمل بیشتری در تهیه ی گوشت چرخ کرده خواهید داشت. وجود قیف‌های مخصوص تهیه‌ی سوسیس هم می‌تواند امکانی کاربردی باشد تا تنوع غذایی افراد بالا برود. وجود استوانه‌های فلزی برای رنده‌کردن موادغذایی، امکانی جانبی این دستگاه محسوب می‌شود. چرخ‌گوشت فیلیپس مدل HR2743 مجهز به مدار قطع خودکار برای جلوگیری از واردشدن آسیب به موتور در صورت اعمال بار اضافی یا اتصال کوتاه مدار الکتریکی است. در این مدل، ابزار نظافت جدیدی برای تمیزکردن سریع‌تر دیسک‌های فلزی وجود دارد؛ همچنین امکان بازشدن گلویی از طریق طراحی مبتکرانه، برای نظافت راحت‌تر این مدل در نظر گرفته‌ شده است. طول سیم برق به میزان مناسب است تا چندان محدودیتی برای فاصله از پریز برق وجود نداشته باشد. Philips تولیدکننده و عرضه‌کننده‌ی لوازم‌خانگی برقی در سراسر جهان است که با ارائه‌ی محصولات باکیفیت و مبتکرانه، طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. قیف های مخصوص سوسیس ساز چرخ گوشت فیلیپس 2743، در اندازه های 12 و 22 میلمتری میباشد. که امکان تهیه ی سوسیس خانگی را به شما میدهد. از رنده ی استوانه ای محصول جهت رنده کردن سبزیجات و میوه ها استفاده کنید. دستگاه به رنده ورقه درشت و رنده ریز مجهز است. سیستم چرخش معکوس از ویژگیهای خوب این چرخ گوشت فیلیپس میباشد. پایه های ضد زنگ. مدار قطع کن خودکار، ابزار مخصوص نظافت دیسک ها از دیگر قابلیتهای برتر این محصول است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه هم طراحی زیبایی دارد و هم از موتور قدرتمندی با توان مصرفی 2000 وات پشتیبانی می‌کند. قابلیت تنظیم سرعت در دو سطح 1 و 2 از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است، که معمولاً از سطح سرعت 1 برای چرخ کردن گوشت استفاده می‌کنند. بدنه این دستگاه از جنس آلومنیوم آنودایز است، که از مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و سایش برخوردار است. یک رنگ بودن بدنه این چرخ گوشت حس نوستالژی به افراد می بخشد و یادآور چرخ گوشت‌های قدیمی است.دو نوع شبکه برش از جنس استیل ضد زنگ وظیفه چرخ کردن گوشت را بر عهده دارند، تیغه‌های برش دهنده و میله حلزونی از جنس اسیتل ضد زنگ بوده و بر اثر بارها شستشو و قرار گرفتن در معرض آب دچار زنگ زدگی و تغییر کیفیت نمی‌شوند. طراحی زیبا در کنار کارآیی راحت از ویژگی‌های جدا نشدنی این محصول هستند. در نهایت این مجموعه که جهت چرخ کردن گوشت به کار می‌رود با قیمت مناسب قابل خریداری است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت بوش مدل BSGR1298 یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین لوازم خانگی موجود در بازار به شمار می رود. این چرخ گوشت دارای توان مصرفی 3000 وات است. تعداد سرعت این محصول 2 سرعته بوده و تعداد شبکه‌ های گوشت آن سه شبکه خروجی می باشد. جنس تیغه های این محصول از استیل ضد زنگ است و دارای لوله تغذیه بزرگ و قابلیت چرخش معکوس است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت ساپر مدل SMG-1818 چرخ گوشت ساپر مدل SMG-1818 را می توان از جدید ترین محصولات برند محبوب ساپر نام برد، که این دستگاه با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود انتخاب بسیاری از کاربران در هنگام خرید می باشد. چرخ گوشت شاید در گذشته از لوازم واجب یک خانه محسوب نمی شد، اما امروزه مردم تمایل بیشتری برای چرخ کردن گوشت، در خانه های خود دارند، وجود این دستگاه در خانه موجب می شود در هر زمانی که اراده کنید گوشت مورد نظر خود را چرخ کرده و به میزان مورد نیاز آن ها را بسته بندی کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت آوا کد M103 تنها چرخ گوشت سه کاره با قابلیت آبلیمو گیری و آبغوره گیری در ایران می باشد. فرایند آبگیری با راندمان بالا و طعم مناسب و به صورت پیوسته انجام می شود. همراه این دستگاه دو عدد ظرف یکی برای جمع آوری آب لیمو (یا آبغوره) و یکی برای جمع آوری تفاله وجود دارد. تعویض گلویی دستگاه جهت تبدیل به چرخ گشت (و بلعکس) به آسانی صورت می گیرد. دارای قدرت 1000وات بوده و گیربکس آن بدون صدا و مطمئن در شرایط کار سنگین می باشد. تیغه این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ و خود تیز شو می باشد و قابلیت چرخ کردن بلافاصله پس از شست و شو را دارد (نیازی به منجمد بودن گوشت قبل از چرخ کردن ندارد). از قابایت های دیگر این چرخ گوشت داشتن دکمه دور معکوس جهت تخلیه زواید می باشد. همچنین دارای شبکه و ابزار اضافه جهت قیمه کردن گوشت و خرد کردن سبزی و سوسیس ساز و همبرگر ساز می باشد و در دارای دو محفظه یکی جهت قرار دادن ابزار همراه دستگاه و یکی برای سیم دوشاخ دستگاه می باشد. از دیگ متعلقات همراه دستگاه ظرف مخصوص گوشت چرخ شده و ابزار مخصوص جهت تمیز کردن شبکه گوشت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با یک چرخ گوشت زیبا روبرو هستیم که با موتور 1500 واتی و لوازم جانبی که به همراهش ارائه می‌شود مجموعه کاملی را به عنوان یک چرخ گوشت رقم زده است. به همراه این مدل سه صفحه با سایزهای گوناگون برای تعیین سایز خروجی دستگاه بر اساس نیاز ارائه می‌شود. هرچند بدنه این مدل از پلاستیک ساخته شده است، اما گلویی و سینی آن از آلیاژ پرداخت شده بسیار با کیفیت تهیه شده‌اند. کار کردن با گوشت کوب این مدل نیز راحت است و سایز بزرگ آن در دست گیری‌اش را لذت بخش می‌نماید. به طور کلی چرخ گوشت‌های کنوود زیبا هستند. این مدل از نیز از لحاظ طراحی در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد. اگر از لحاظ ظاهر با اکثر چرخ گوشت‌ها مشکل دارید پیشنهاد می‌کنیم در میان مدل‌های کنوود به جستجو بپردازید. همچنین لازم به ذکر است که MG470 یکی از ارزان قیمت‌ترین مدل‌های این شرکت است که اتفاقا از کیفیت ساخت و کارایی مناسبی نیز بهره می‌برد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول دارای توان 2200 وات است که میزان خروجی چرخ گوشت 4.1 کیلوگرم در دقیقه است و در گروه چرخ گوشت مولینکس ، چرخ گوشتی قوی محسوب می‌شود.  روشن و خاموش شدن این محصول به وسیله یک دکمه است و دارای حالت ریورس یا چرخش معکوس است که این ویژگی چرخ گوشت باعث رفع گرفتگی در مارپیچ یا تیغه می‌شود و کار با این چرخ گوشت را برای شما آسان می کند. دهید! به همراه این چرخ گوشت مولینکس قطعات 2 سایز سوسیس ساز و کبه سازبه کاربر ارائه می‌شود. این مدل چرخ گوشت مولینکس دارای سه عدد شبکه‌ پنجره‌ای از استیل ضد زنگ ساخته شده و در برابر شست‌و‌شو و رطوبت مقاوم است. با استفاده از اکسسوری‌های چرخ گوشت مولینکس، سوسیس‌ساز و کبه‌ساز، امکان تهیه‌ی انواع موادغذایی با کیفیت زیاد در خانه فراهم کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت مدل DN-155 دونالکس محصولی باکیفیت از برند ایتالیایی دونالکس است. این چرخ گوشت مجهز به سوئیچ LCD است و قابلیت 6 سرعته دارد و به شما امکان این را می دهد با توجه به نیازتان از سرعت متفاوتی از دستگاه استفاده کنید. بسیاری از چرخ گوشت ها امروزه مجهز به سیستم چرخش معکوس Reverse Function هستند که چرخ گوشت مدل DN-155 دونالکس نیز از این قابلیت برخوردار است. این قابلیت با تغییر جهت چرخش موتور باعث می شود داخل مخزن چرخ گوشت کاملا تمیز شود و چیزی از ذرات گوشت یا مواد غذایی دیگر که چرخ شده اند به تیغه و مارپیچ دستگاه نچسبند. این ویژگی مانع از هدر رفت گوشت یا مواد غذایی دیگر می شود. این چرخ گوشت چهار تیغه مجزا و متفاوت دارد که با توجه به نیاز و نوع استفاده تان می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. تیغه چرخ گوشت دونالکس مدل DN-155 بسیار برنده و تیز است و از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. قابلیت ها و امکانات چرخ گوشت دونالکس مدل DN-155 چرخ گوشت از آن دسته لوازم خانگی است که در نگاه اول ممکن است آنچنان مهم به نظر نرسد اما بسیار کاربردی است و وجود آن در هر خانه ای ضروری است. با استفاده از دستگاه چرخ گوشت آماده سازی و پخت غذاهای گوشتی بسیار راحت می شود. به علاوه چرخ گوشت برای پوره و آسیاب کردن مواد غذایی دیگر جز گوشت مانند گردو، نخود، مرغ، سیب زمینی و... نیز قابل استفاده است. قیمت چرخ گوشت دونالکس مدل DN-155 با داشتن توان 2400 واتی از جمله چرخ گوشت های با توان مصرفی بالا و در دسته های خوش قیمت ترین چرخ گوشت ها، طبقه بندی می شود. این چرخ گوشت دونالکس DN-155 با گنجایش بالایی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای آشپزخانه شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند پاناسونیک در لوازم خانگی بدلیل سابقه خوب این شرکت در ساخت محصولات باکیفیت و با دوام نامی آشنا و زبانزد برای مردم جهان می باشد. چرخ گوشت های پاناسونیک از گذشته که با مارک ناسیونال عرضه میشدند تا به امروز در هر رده جز بهترین های بازار میباشند مدل MK-G1560 پر قدرت با طول عمر بالا میباشد این مدل ساخت کشور مالزی میباشد. این مدل چرخ گوشت دارای توان 1500 وات می باشد و قادر به چرخ کردن مواد مورد نیاز در کمترین زمان ممکن است. میزان خروجی این چرخ گوشت 1.5 کیلوگرم در دقیقه می باشد یعنی در مدت زمان یک دقیقه 1.5 کیلوگرم گوشت چرخ خواهد کرد. این چرخ گوشت با صرف کمترین انرژی و کمترین زمان کار مورد نظر را انجام خواهد داد و بسیار کم مصرف می باشد. در طراحی این مدل چرخ گوشت از رنگ سفید و سیلور استفاده شده است که کیفیت خوبی دارند و با استفاده ی مداوم در سالهای طولانی تغییر رنگ نمی دهد و کدر نخواهد شد. همچنین در برابر ضربه هم بسیار مقاوم است. این ترکیب سفید و سیلور هارمونی منحصر به فردی ایجاد می کند که زیبایی کار را تکمیل خواهد کرد و یکی از گزینه های منتخب برای خرید جهیزیه می باشد. این چرخ گوشت دارای سه شبکه در اندازه سوراخ های متفاوت ریز متوسط درشت می باشد که هر کدام در یک اندازه ی متفاوت گوشت را چرخ خواهند کرد و شبکه با سوراخ ریز تر مواد را در اندازه های ریزتزی چرخ می نماید. یک تیغه ی بسیار تیز هم در لوازم آن وجود دارد که مواد را به هیچ عنوان له نمی کند و تنها مواد را چرخ می کند و به قطعات خیلی ریز تبدیل می کند. همچنین بر روی بدنه ی این چرخ گوشت یک ولوم برای روشن و خاموش کردن آن تعبیه شده است . پیچی هم بر روی قسمت بدنه تعبیه شده تا پس از استفاده با چرخاندن آن لوازم موجود روی چرخ گوشت باز شده و وارد مرحله ی شست شو می شود. لوازم این دستگاه به راحتی شسته می شود و پس از خشک شدن بار دیگر درست مثل روز اول بر روی دستگاه نصب خواهد شد. بدین ترتیب پروسه ی چرخ کردن به راحتی انجام شده و همه چیز سر جای خود قرار می گیرد و برای استفاده ی بعدی مهیا خواهد شد. در قسمت زیری این دستگاه پایه هایی وجود دارد که موجب فیکس شدن این چرخ گوشت بر روی سطح می شود که در هنگام کار لرزشی نداشته باشد. در واقع با حداقل لرزش و حداقل تولید صدا عمل خواهد کرد. در نهایت این مدل گزینه ای ایده آل برای خرید میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت کنوود مدل « MG510» دستگاهی کوچک و جمع‌وجور است که قابلیت‌های زیادی دارد. توان خروجی این دستگاه زیاد است و این دستگاه توانایی چرخ کردن حدود 1.5 کیلوگرم گوشت در دقیقه را دارد. بدنه و سینی و گلویی آن فلزی است و تیغه‌های تیز و برنده آن از استیل ضدزنگ ساخته شده است. همراه این دستگاه سه پنجره‌ای با منافذی در سه سایز مختلف عرضه می‌شود و با آن می‌توان گوشت را در مدل‌های مختلف برای تهیه غذاهای متنوع چرخ کرد. غیر از این پنجره‌ای‌ها سه سری دیگر برای تهیه کبه و سوسیس نیز همراه دستگاه ارائه می‌‌شود. قطعات سوسیس‌ساز در دو سایز مختلف هستند و می‌توان با دو ضخامت در خانه و با مواد اولیه با‌کیفیت و به‌صورت کاملا بهداشتی سوسیس‌ تهیه کرد. سینی این دستگاه دارای یک درپوش طلقی شفاف است، که غیر از جلوگیری از ورود گردوغبار به داخل دستگاه، می‌توان آن را زیر خروجی دستگاه قرار داد تا گوشت‌های چرخ کرده و ... داخل آن بریزد. معمولا بازوبسته کردن قطعات چرخ‌گوشت کاری سخت است ولی همراه این دستگاه یک آچار وجود دارد که با استفاده از آن به‌راحتی می‌توان قطعات را از هم باز کرد. همچنین سیم برق دستگاه را نیز می‌توان در کنار دستگاه در محل قرار داده شده جمع‌آوری کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت جهان آوا مدل افرا یک چرخ گوشت همه کاره و بسیار با کیفیت است که شما را از چندین وسیله مختلف بی نیاز می سازد. مهم ترین کار های این چرخ گوشت شامل تجهیزات مخصوص چرخ کردن گوشت و تجهیزات مرتبط با گرفتن آب لیمو و آب غوره می باشد که بسیار کامل و کارآمد هستند. اما تجهیزات متنوع دیگری نیز به همراه این کالا وجود دارد که از آن جمله می توان به سری مخصوص سوسیس ساز، قالب همبرگر، شبکه مخصوص سبزی، ظرف مخصوص گوشت یا آبلیمو و آبغوره، ظرف مخصوص تفاله، ابزار مخصوص جهت تمیز کردن شبکه از گوشت و کوبه مخصوص اشاره کرد. بدنه و تجهیزات آن از بهترین نوع مواد پلاستیکی و فلزی ساخته شده، سیم آن در محفظه مخصوص جمع می گردد و تیغه های ضد زنگ و بسیار با کیفیت آن نیاز به تیز کردن ندارد.علاوه بر روشن و خاموش، دستگاه دارای کلید چرخش معکوش است که برای خارج کردن مواد زاید و تمیز کردن، بسیار اهمیت دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت برند مودکس مدل MG595 با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، انتخابی عالی برای چرخ کردن گوشت در منزل یا در رستوران‌ها و فروشگاه‌های گوشت است. با موتور گم صدا قدرتمند 2400 وات، این چرخ گوشت به شما امکان می‌دهد گوشت را به سرعت و با کیفیت بالا چرخ کنید. با ظرفیت آسان‌برداشت 2.8 کیلوگرم در دقیقه، می‌توانید به راحتی مقدار زیادی گوشت را در زمان کوتاهی آماده کنید. با لینکر بزرگ فلزی، این چرخ گوشت برای شما امکان می‌دهد تا با قدرت و پایداری بالا گوشت را چرخ کنید. این قطعه مهم، از ایجاد ارتعاشات غیرضروری جلوگیری کرده و برای شما تجربه‌ی صاف و بدون مشکل را فراهم می‌کند. با دو سرعت و قابلیت عملکرد معکوس، شما در کنترل کامل پروسه چرخ گوشت خود خواهید بود. با انتخاب سرعت مناسب و استفاده از عملکرد معکوس، می‌توانید بهترین نتیجه را در چرخ کردن گوشت‌های مختلف بدست آورید. با سیستم حفاظت از موتور در برابر برق‌گرمای بیش از حد، این چرخ گوشت از موتور قدرتمند خود مراقبت می‌کند. با گیربکس فلزی کامل، این چرخ گوشت از قدرت و سختی بالایی برخوردار است. با 3 پلاک برش مختلف از جنس استیل ضد زنگ (نازک، متوسط و خشک)، می‌توانید ضخامت دلخواه خود را برای گوشت انتخاب کنید و بسته به نیازهای خود، برش‌های مختلفی را بدست آورید. همچنین، با اتصالات کباب و سوسیس، می‌توانید به راحتی انواع کباب و سوسیس‌های خانگی تهیه کنید. در جهت ایمنی و راحتی در استفاده، چرخ گوشت دارای فشاردهنده‌ی پلاستیکی است که به شما امکان می‌دهد گوشت را به طور کامل به سمت پلاک برش بفشارید و پردازش دهید. سربسته‌ی چرخ گوشت از آلومینیوم فشرده ساخته شده است، که باعث می‌شود محصول شما در طول زمان مقاومت و پایداری خود را حفظ کند. با پیچ بزرگ و چاق و چاقه‌ی تیز، قطعات داخلی چرخ گوشت به خوبی قفل شده و در طول استفاده نیز محکم باقی می‌مانند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت تک کاره برند نانیوا مدل MK-G35 تولید شده از سازنده تولیدی لوازم خانگی نانیوا، ایران، تک سرعته، بدون نمایشگر، توان مصرفی 180 W، جنس بدنه پلاستیکی می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت، تک کاره برند نانیوا، مدل MK-G32 از تولیدات سازنده تولیدی لوازم خانگی نانیوا، ایران با قابلیت تک سرعته و بدون نمایشگر با توان مصرفی 180 W می باشد و جنس بدنه این محصول پلاستیکی است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت با طراحی زیبا و متفاوت ساخته شده. از قدرت خوبی برخوردار است. چرخ دنده این دستگاه پلاستیک می‌باشد. طول سیم دستگاه حدودا یک چنین متر می‌باشد. جنس تیغه استیل و ضد زنگ می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت آزور مدل AZ-808MG با توان 3000 وات و بدنه کاملا فولادی همراه با گیربکس فلزی و تیغه یدک این مدل چرخ گوشت آزور از محفظه نگهدارنده گوشت برخوردار می‌باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت دلونگی مدل 2942 با توان 1800 وات و بسیار قدرتمند از جمله چرخ گوشت های حرفه ای شرکت دلونگی می‌باشد. توسط این چرخ گوشت می‌توان 4.3 کیلوگرم گوشت را در عرض یک دقیقه چرخ نمود. بدنه چرخ گوشت از جنس استیل و پلاستیک مقاوم بوده که علاوه بر زیبایی ، استحکام بیشتری به دستگاه می‌بخشد، در ضمن سینی این چرخ گوشت هم از جنس استیل ضد زنگ بوده و می‌توان قطعات گوشت و مواد غذایی را روی آن قرار داد. این چرخ گوشت کارایی های مختلفی دارد و مهمترین کار آن ، چرخ کردن گوشت در ابعاد ریز ، متوسط و درشت توسط 3 شبکه از جنس استیل ضد زنگ می‌باشد. از دیگر کارایی چرخ گوشت داشتن سوسیس ساز و کبه ساز می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد که کبه و سوسیس های خانگی و سالم را خودتان تهیه کنید.این چرخ گوشت بر روی پنل خود دارای کلید روشن و خاموش و عملکرد معکوس می‌باشد . عملکرد چرخش معکوس زمانی به کار می‌رود که دهانه دستگاه با گوشت یا استخوان مسدود شده باشد و با فشردن این کلید تمامی مواد برگشت داده می‌شود تا دوباره آن را چرخ نمود

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر قصد تهیه چرخ گوشت با کیفیت دارید، برند برمودا یکی از گزینه‌هایتان است. برند آلمانی برمودا از سال 1980 فعالیت خود را آغاز نمود و تاکنون محصولاتش را  مطابق با نیازهای افرادی که خواستار لوازم لوکس و با کیفیت در کنار قیمت مناسب می باشند، توسعه داده است. شعار برمودا این است که محصولاتی بسازیم که بتوانند لبخند رضایتبخش بر روی چهره مشتریانمان بگذارند و این احساس را به مشتریانمان بدهیم که آشپزخانه ارزش صرف زمان و هزینه را دارد. چرخ گوشت مدل 71112 یکی از محصولات این برند معتبر است. برمودا این مدل را با ابعاد 270×245×425 میلی‌متر و وزن 6.730 کیلو‌گرم به بازار عرضه کرده این ابعاد سبب شده برای افرادی که فضای کمی دارند استفاده از این کالا مقدور باشد. جنس تیغه‌ این چرخ گوشت،  استیل ضد زنگ است. استفاده از جنس کیفیت این مدل را افزایش داده. توان چرخ گوشت برمودا مدل 71112، 600 وات از نوع DC است. برمودا برای تمامی ازای این مدل از بالاترین کیفیت‌ها استفاده کرده، بدنه و سینی از جنس آلومینیوم پرداخت شده(Die-cast) وموجب بالا رفتن ماندگاری این چرخ گوشت شده. کلید کنترلی که برای این محصول در نظر گرفته شده قابلیت ON/ OFF/ REV را دارد. نوع تیغه خنجری استیل 4 پر و جنس تیغه و صفحه استیل INOX ایتالیا است. میزان خروجی این چرخ گوشت توسط برمودا 3000 گرم در دقیقه براورد شده. برمودا متعلقاتی برای چرخ گوشت برمودا مدل 71112 در نظر گرفته از جمله 3 نوع صفحه چرخ کن (3، 4/5، 7/8 میلیمتری)، فشاری، قطعات سوسیس ساز بزرگ و کوچک که در کنار این کالا ارائه می‌شود و با استفاده از این متعلقات بسیاری از کارهایتان انجام می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های این کالا قابلیت سوسیس سازی آن است. اگر قصد تهیه یک چرخ گوشت با کیفیت دارید، چرخ گوشت برمودا مدل 71112 یکی از گزینه‌هایتان است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شکل ظاهری هر وسیله اولین نکته‌ای است که نظر شما را جلب خواهد کرد. این چرخ گوشت به‌گونه‌ای طراحی شده که بتوانید آن را طوری در آشپزخانه قرار دهید که شکیل بودن آن را دوچندان کند. قطعه‌ای مستطیل شکل که جذابیت خیره کننده‌ای دارد و با سایر وسایل به‌خوبی هماهنگی پیدا می‌کند. موج‌هایی که روی بدنه طراحی شده به دستگاه سبکی مدرن بخشیده و آن را نسبت به سایر رقبا متفاوت ساخته است. جنس تجهیزات چرخ گوشت بلانتون استیل است که نقره‌ای بودن آن تضاد جالبی با بدنه پیدا کرده است. شاید کمتر چرخ گوشت مشکی را دیده باشید که آنقدر نظر شما را جلب کند اما ترکیب رنگ فوق‌العاده این دستگاه که در قسمت جلویی نیز استیل کار شده یک دستگاه بی‌مانند پدید آورده است. برای اینکه حجمی از مواد را چرخ کنید نمی‌توانید همه آن را به یکباره درون چرخ گوشت بریزید زیرا موتور حجم مشخصی را می‌تواند چرخ کند. از طرفی گلویی اندازه مشخصی دارد که فروبردن مقدار بیشتری گوشت در آن، روند کار چرخ کردن گوشت را برهم می‌زند. روی چرخ گوشت بلانتون یک سینی قرار داده شده تا تکه‌های گوشت را روی آن قرار دهید و به مرور به درون چرخ گوشت بفرستید. این سینی به دلیل اینکه مقاومت بالایی داشته باشد از این جنس ساخته شده است. هنگام خرید سایل برقی به توان آن توجه کنید زیرا عملکرد پایین دستگاه قطعا شما را کلافه خواهد کرد. برای هر دستگاه توان خاصی در نظر گرفته می‌شود. زمانی که قدرت وسیله بالا باشد می‌توانید با سرعت دلخواه این کار را انجام دهید. گاهی گوشت را درون چرخ گوشت می‌ریزید و پس از گذشت زمانی بیشتر از حد معمول گوشت خارج می‌شود اما قسمت‌های مختلف آن خوب چرخ نشده‌اند. در صورتی که تیغه‌ها مشکلی نداشته باشند این اتفاق به‌دلیل توان پایین چرخ گوشت روی می‌دهد. این محصول بلانتون توان 3000 وات دارد یعنی عملکرد آن برابر با بهترین برندهای شناخته شده در نظر گرفته می‌شود. اگر شما جز افرادی هستید که چرخ گوشت‌های قدیمی را امتحان کرده‌اند ایراد اساسی آن‌ها را باقی ماندن گوشت در تیغه‌ها ذکر می‌کنید. در تکنولوژی جدید برای این مسئله تدبیری اندیشیده شده است. کلید برگردان چرخ گوشت قابلیت جداسازی تکه‌های گوشت و چربی باقی مانده در تیغه‌ها را بر عهده دارد. در این رویه با فشردن کلید، تیغه در جهت برعکس چرخانده می‌شود تا مواد از درون گلویی خارج شوند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت گوسونیک مدل GMG-744 از سری محصولات با کیفیت منزل و آشپزخانه می باشد.توان مصرفی ۱۸۰۰ وات می باشد.جنس بدنه ترکیب پلاستیک و آلومینیوم است.دکمه خاموش و روشن و دکمه دور معکوس برای این محصول درنظر گرفته شده است.دارای یک سینی استیل محافظ در برابر گرد و غبار مجهز است وجنس سری چرخ کننده فلزی می باشد.این محصول با ۳ مدل تیغه برش معمولی، سری سوسیس ساز و سری ریز عرضه می شود.و دارای دسته‌ی فشار دهنده جهت امنیت هنگام کار با آن می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت ویداس (VIDAS) مدل VI_3507 دستگاهی قدرتمند با توان 3000 وات بوده که در بخش پنل کنترلی آن دو حالت سرعت و کلیدی برای حالت چرخش معکوس دستگاه در نظر گرفته شده است. در این چرخ گوشت تیغهی قوی از جنس استیل ضد خش استفاده شده است و در کنار آن سه شبکه توری در اندازههای ریز، متوسط و درشت در نظر گرفته شده است. چرخ گوشت ویداس مدل VI_3507 با طراحی ساده ولی عملکردی قوی روانه بازار شده است. در این چرخ گوشت همانند بسیاری محصولات مشابه دیگر، بخش گلویی و سینی از جنس فلز ضد زنگ بوده و برای انتقال راحتتر گوشت به دهانهی ورودی، دستگیره ی هدایت کنندهای در نظر گرفته شده است. در این دستگاه برای جلوگیری از لیز خوردن، پایه ی ضد لغزشی در زیر بدنهی دستگاه تعبیه شده است. برای اطمینان از خریدی که خواهید داشت به همراه محصول ضمانت نامهای معتبر عرضه می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌گوشت «مولینکس» مدل «ME452» محصولی شیک، زیبا، ساده و کاربردی است. این محصول با داشتن رنده‌های مختلف می‌تواند کار دو دستگاه مختلف را انجام دهد. با استفاده از سه رنده‌ی ریز، درشت و چیپس‌ساز می‌توان انواع موادغذایی را رنده کرد. این محصول با توان 2000 وات، دارای میزان خروجی 2.3 کیلوگرم در دقیقه است و در گروه خود، دستگاهی قوی محسوب می‌شود. تیغه و دو عدد شبکه‌ی پنجره‌ای آن از استیل ضدزنگ ساخته شده و دربرابر شست‌و‌شو و رطوبت مقاوم است. با استفاده از اکسسوری‌های سوسیس‌ساز و کبه‌ساز، امکان تهیه‌ی انواع موادغذایی با کیفیت زیاد در خانه فراهم شده است. دستگاه کم‌حجم و جمع‌وجور است و در قسمت پشتی آن، جایگاهی برای نگهداری تیغه‌ها قرار داده شده است. سیم برق را نیز می‌توان در جایگاه مخصوص جمع‌آوری کرد. «مولینکس» (Moulinex) یک شرکت بزرگ فرانسوی است که از سال 1937 میلادی آغاز به کار کرده است. این شرکت در زمینه‌‌های مختلف ازجمله ساخت لوازم برقی خانگی، فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت مولینکس مدل ME546810 ، یک محصول بسیار پیشرفته و حرفه‌ای است که برای کارکرد‌های طولانی‌مدت طراحی و ساخته‌شده است. این محصول از جنس تیغه‌ی استیل، توان موتور 2200 وات و سوسیس ساز بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به شبکه چرخ‌گوشت و دکمه معکوس اشاره کرد. «مولینکس» (Moulinex)، یک شرکت بزرگ فرانسوی است که از سال 1937 میلادی آغاز به کار کرده است. این شرکت در زمینه‌‌های مختلفی از جمله ساخت لوازم برقی خانگی، فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد. ایم مدل در ابعاد   150 × 290 × 290 میلی‌متر و وزن  5 کیلو‌گرم به بازار عرضه شده است. برای جابه‌جایی آسن‌تر برای این محصول دستگیره‌ای تعبیه شده است. با استفاده از شبکه‌های تعبیه شده برای این محصول قادر هستیید اندازه گوشت خروجیتان را تغییر دهید. با استفاده از اکسسوری‌های سوسیس‌ساز و کبه‌ساز، امکان تهیه‌ی انواع موادغذایی با کیفیت زیاد در خانه فراهم شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت یکی از وسایل کاربردی هر آشپزخانه‌ای است. چرخ‌گوشت تکنو مدل «Te-504» یک دستگاه باکیفیت و کاربردی است. این چرخ‌گوشت به‌راحتی قطعات گوشت را چرخ ‌کرده و این امکان را به شما می‌دهد که در غذاهای خود تنوع ایجاد کنید. این دستگاه یک محصول چند کاره است و با داشتن سه تیغه‌ی رنده می‌تواند بسیاری از احتیاجات را در آشپزخانه رفع کند. رنده‌ها از جنس استیل ضدزنگ هستند و برای کار با آن‌ها باید در گلویی مخصوص خود قرار گیرند. گلویی و سینی این محصول هم فلزی است و قطردهانه ورودی گلویی 8 سانتی‌متر است به‌طوری‌که قطعات بزرگ گوشت به‌راحتی وارد آن می‌شوند. همان‌طور که گفته شد این محصول سه پنجره‌ی متفاوت دارد و می‌توان با استفاده از این قابلیت، قطعات گوشت را در اندازه‌های مختلف چرخ کرد. از دیگر ویژگی‌های چرخ‌گوشت تکنو می‌توان به سیستم چرخش معکوس و نمایشگر دیجیتال اشاره کرد که قادرند کارایی این محصول را تا حد زیادی افزایش دهند

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت مولینکس مدل MM66 باتوان 1600 تا 2000 وات دستگاهی بسیار زیبا و کارآمد می‌باشدکه علاوه بر چرخ گوشت به عنوان یک خرد کن چند منظوره نیز کاربرد دارد و با اتصال قطعه مخصوص خرد کن به جای گلویی چرخ گوشت می توانید از 5 صفحه استیل مخروطی ارائه شده برای ورقه کردن، خلال کردن، رنده کردن و ریز کردن مواد غذایی مختلف استفاده نمائید . چرخ گوشت ME626 می تواند در هر دقیقه حدود 2.6 کیلوگرم گوشت را به راحتی چرخ کند . بدنه چرخ گوشت مولینکس از پلاستیک مرغوب و باکیفیت ساخته شده که علاوه بر مقاوم بودن در برابر ضربه، موجب شده است تا وزن دستگاه نیز فوق العاده سبک گردد و جابجایی آن نیز آسان تر باشد . در چرخ گوشت مولینکس ، اگر به دلیل ورود بیش از حد گوشت مسیر دهانه مسدود گردد می توان با استفاده از عملکرد دور معکوس تمامی مواد را برگشت داده تا دوباره چرخ شوند . همراه با چرخ گوشت مولینکس 2 صفحه پنجره ای استیل ریز و درشت برای چرخ گردن گوشت ارائه شده، همچنین به کمک قطعات سوسیس ساز و کبه ساز می توانید سوسیس و کبه های سالم و لذیذ در منزل تهیه نمائید .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌گوشت «پارس خزر‌» (Pars Khazar) مدل‌ «MG-1600P»، محصولی بسیار ساده با کاربری آسان و توان مصرفی مناسب است و قیمت کاملا مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. این چرخ‌گوشت که در طبقه‌بندی رنگی ساده قرار می‌گیرد، با توان مصرفی 1000 وات و میزان خروجی 1200 گرم در دقیقه تولید شده است؛ همچنین این محصول به قابلیت‌های سیستم چرخش معکوس و سوسیس‌ساز هم مجهز است. از دیگر مشخصات کلی MG-1600P می‌توان به دارابودن نشان استاندارد ملی ایران، محفظه برای نگه‌داری گوشت یا سبزی و جمع‌آوری سیم اشاره کرد.  گفتنی است، همراه این محصول، ظرف پلاستیکی برای جمع‌آوری گوشت و سبزی چرخ‌شده هم به کاربر ارائه می‌شود. شرکت بزرگ ایرانی پارس خزر، از سال 1347 با همکاری شرکت توشیبای ژاپن، آغاز به کار کرده است. این شرکت در زمینه‌ی ساخت لوازم‌خانگی، فعالیت‌های گسترده‌ای را در کشور انجام می‌دهد.  

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت بوش مدل MFW68660 دستگاهی قدرتمند است که طراحی هوشمندانه‌ای در پس‌زمینه دارد. این چرخ‌گوشت توان بالایی داشته و می‌تواند مقدار زیادی گوشت را چرخ‌ کرده و تحویل دهد. این قابلیت به خاطر بهره‌گیری از تیغه‌ی برنده از جنس فولاد ضدزنگ است که جلوی مارپیچ دستگاه نصب می‌شود. دیسک‌های خروجی این دستگاه در سایزهای مختلف، باعث می‌شوند گوشت یا ماده‌ی غذایی چرخ شده در اندازه‌های مختلفی بسته به نیاز مصرف‌کننده آماده شود. وجود قیف‌های مخصوص تهیه‌ی سوسیس هم می‌تواند امکانی کاربردی باشد تا تنوع غذایی افراد بالا برود. چرخ‌گوشت بوش مدل MFW68660  طول سیم برقی به میزان مناسب دارد تا چندان محدودیتی برای فاصله از پریز برق وجود نداشته باشد. سینی قرارگیری مواد غذایی در بالای دستگاه فلزی است که باعث استحکام و ظرفیت تحمل وزن بیشتر و در نتیجه راحتی کارکردن با آن می‌شود. روشن و خاموش شدن توسط یک دکمه در سمت جانبی دستگاه انجام می‌شود. درصورتی‌که رگ و پی یا قطعات بزرگ گوشت دور مارپیچ یا تیغه دستگاه گیر کنند می‌توان از عملکرد چرخش معکوس دستگاه بهره برد. به‌این‌ترتیب همه قطعات برعکس چرخیده و انسداد رفع می‌شود. برای حمل راحت‌تر بدنه چرخ‌گوشت یک دسته در بالای آن در نظر گرفته شده است. صفحات فلزی خروجی در پشت دستگاه در جایگاه مخصوص نگهداری می‌شوند تا از گم‌شدن آن‌ها جلوگیری شود. این مدل دارای قطعات مخصوص رنده کردن و سوسیس ساز و همچنین آبگیری برخی میوه ها را دارد. بوش تولیدکننده و عرضه‌کننده‌ی لوازم‌خانگی برقی در سراسر جهان است که با ارائه‌ی محصولات باکیفیت و مبتکرانه، طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌گوشت مدل «MK-ZJ3500» از دستگاه‌های باکیفیت و خوش‌ساخت شرکت «پاناسونیک» است که با برخورداری از قطعات جانبی متنوع، امکان تهیه‌ی گوشت را در اشکال و اندازه‌های مختلف به شما می‌دهد. موتور چرخ‌گوشت با قدرت 3500 وات به‌آسانی گوشت را چرخ می‌کند. سرعت این محصول در دو سطح مختلف قابل تنظیم است. با وجود دیسک‌های مختلف چرخ‌کردن، امکان چرخ‌کردن قطعات گوشت در سه اندازه‌ی ریز، متوسط و درشت فراهم شده است. این سه دیسک از جنس استیل ضدزنگ هستند و برای کار با آن‌ها باید در گلویی مخصوص خود قرار گیرند؛ همچنین دو سری مخصوص سوسیس‌ساز و کبه‌ساز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که به کمک آن‌ها می‌توانید غذاهای گوشتی سالم و خوشمزه‌ی متنوعی را در خانه تهیه کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم چرخش معکوس اشاره کرد که قادر است کارایی این محصول را تا حد زیادی افزایش دهد. درصورتی‌که رگ و پی یا قطعات بزرگ گوشت دور مارپیچ یا تیغه‌ی دستگاه گیر کنند، می‌توان به‌کمک عملکرد چرخش معکوس به‌راحتی آن‌ها را خارج کرد. به‌این‌ترتیب همه‌ی قطعات برعکس چرخیده و انسداد رفع می‌شود. نظافت دیسک‌های چرخ‌گوشت کار سخت و زمان‌گیری است. پاناسونیک برای نظافت آسان دیسک‌ها راه‌حلی هوشمندانه در نظر گرفته است. قطعه‌ی مخصوص نظافت که به همراه این چرخ‌گوشت ارائه می‌شود، به‌راحتی قطعات گوشت را از منافذ دیسک خارج می‌کند و زمان و انرژی لازم را برای تمیزکردن این قطعات، تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ گوشت بوش مدل MFW68680 با توان 2200 وات و بسیار قدرتمند از جمله چرخ گوشت های حرفه ای شرکت بوش می‌باشد. توسط این چرخ گوشت می‌توان 4.3 کیلوگرم گوشت را در عرض یک دقیقه چرخ نمود. بدنه چرخ گوشت بوش مدل MFW68680 از جنس استیل و پلاستیک مقاوم بوده که علاوه بر زیبایی ، استحکام بیشتری به دستگاه می‌بخشد، در ضمن سینی این چرخ گوشت هم از جنس استیل ضد زنگ بوده و می‌توان قطعات گوشت و مواد غذایی را روی آن قرار داد. این چرخ گوشت کارایی های مختلفی دارد و مهمترین کار آن ، چرخ کردن گوشت در ابعاد ریز ، متوسط و درشت توسط 3 شبکه از جنس استیل ضد زنگ می‌باشد. از دیگر کارایی چرخ گوشت بوش مدل MFW68680 داشتن سوسیس ساز و کبه ساز می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد که کبه و سوسیس های خانگی و سالم را خودتان تهیه کنید و در آخر ، کارایی که بسیار جالب توجه است، داشتن تیغه جهت خرد کردن میوه ها و سبزیجات به شکل مکعب می‌باشد. این چرخ گوشت بر روی پنل خود دارای کلید روشن و خاموش و عملکرد معکوس می‌باشد . عملکرد چرخش معکوس زمانی به کار می‌رود که دهانه دستگاه با گوشت یا استخوان مسدود شده باشد و با فشردن این کلید تمامی مواد برگشت داده می‌شود تا دوباره آن را چرخ نمود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خوشبختانه شرکت وطنی پارس خزر به عنوان شرکتی ایرانی که محصولاتی با کیفیت تولید می‌کند به خوبی در میان مردم جا افتاده است. اگر از آن دسته افراد هستید که هنوز با عینک بدبینی به تولیدات داخل کشور نگاه می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم یکی از محصولات پارس خزر را استفاده نمایید تا دیدتان نسبت به محصولات ساخت ایران به کلی تغییر کند. MG-1400R یکی از انواع چرخ گوشت پارس خزر است که به موتوری 700 واتی مجهز شده است. این موتور خروجی 1.2 کیلوگرم گوشت در دقیقه را برای این مدل امکان پذیر کرده است. طبق اطلاعاتی که در صفحه این محصول در سایت رسمی این شرکت موجود است به همراه این مدل ظرف جمع آوری گوشت، دو شبکه با سایزهای متفاوت و همچنین سری سوسیس ساز نیز به خریدار عرضه می‌شود. این مدل در رنگ‌های سفید، طوسی، مشکی و نقره ای به بازار عرضه شده است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ‌گوشت پاناسونیک مدل MK- 2500 از جدیدترین محصولات عرضه‌شده توسط پاناسونیک است. این محصول ظاهری کلاسیک و در واقع مشابه نسل قدیمی تر خود یعنی MK-GN1760 دارد و شامل بدنه پلاستیکی مشکی رنگ بعلاوه قطعات فلزی و متعلقات است. کیفیت ساخت بدنه بالا بوده و از مواد مرغوب استفاده‌شده است تا علاوه بر زیبایی ظاهر، از موتور جدید با حداکثر قدرت 2500 وات، محافظت کند. زیربدنه اصلی پایه‌های ضد لغزش در نظر گرفته‌شده است تا با حرکت موتور لرزش و لغزشی ایجاد نشده و خطری بروز نکند. گلویی دستگاه در جلو با پیچ محکم شده و سینی فلزی روی آن قرار می‌گیرد. مارپیچ فلزی چرخ‌گوشت پاناسونیک مدل MK- 2500 داخل لوله، تیغه و شبکه بر روی آن نصب‌شده و با پیچ نهایی محکم می‌شوند. نصب قطعات بسیار راحت بوده و سریع انجام می‌شود. سیم برق در پشت دستگاه است و از طول مناسبی برخوردار است که پس از اتمام کار می‌تواند در محفظه مربوطه قرار گیرد. دستگاه با دکمه‌های روی آن روشن و خاموش می‌شود. البته دکمه چرخش معکوس هم در این مدل در نظر گرفته‌شده است. از این دکمه در مواردی که گوشت یا مواد غذایی داخل دستگاه به هر علتی گیرکرده و چرخ نمی‌شوند استفاده می‌شود. همچنین با رعایت احتیاط می‌توان برای خارج کردن راحت تیغه و مارپیچ هم استفاده شود. پس از روشن کردن دستگاه با رعایت احتیاط قطعات گوشت وارد دستگاه شده و چرخ می‌شوند. قدرت و قابلیت دستگاه باعث می‌شود تا مقدار زیادی گوشت در ساعت چرخ شوند. دسته پلاستیکی برای فشار دادن گوشت و هدایت آن‌ها به سمت مارپیچ نیز وجود دارد. قطعات فلزی و کبه ساز در محفظه بالایی دستگاه جای می‌گیرند تا گم نشوند. پاناسونیک تولیدکننده لوازم‌خانگی برقی است که با عرضه محصولات با کیفیت و کارآمد در سراسر جهان به نیکی شناخته‌شده است.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل