نکات مهم و راهنمای خرید زودپز به همراه قیمت و خرید آنلاین

هنگام خرید زودپز باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید.

زودپز یکی از لوازم آشپزخانه پرکاربرد است که به شما کمک می‌کند تا در زمان کوتاه‌تری غذای خود را بپزید. با توجه به تنوع مدل‌ها و برندهای مختلف زودپز در بازار، انتخاب یک مدل مناسب می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. از این رو می توانید برای اطلاع از نکات مهم و راهنمای خرید زودپز در نکته خرید همراه ما باشید.

انواع زودپز

نکات مهم هنگام خرید زودپز

جنس بدنه

زودپزهای با جنس استیل ضد زنگ بدنه ای بادوام و ضد زنگ دارند و به راحتی تمیز می‌شود. اما آنهایی که از آلمینیوم درست شده اند، سبک‌تر و ارزان‌تر هستند، اما ممکن است به مرور زمان تغییر رنگ دهد.

ظرفیت

ظرفیت زودپز را باید با توجه به تعداد افراد خانواده خود انتخاب کنید.

 قابلیت‌های زودپز

ایمنی زودپز

بهترین برند زودپز

برندهای مختلفی از زودپز در بازار وجود دارند. برخی از برندهای معتبر عبارتند از: فیلیپس، تفال، بوش، کنوود، سوپرا، و …

قیمت خرید زودپز

قیمت زودپزها با توجه به نوع، جنس بدنه، ظرفیت، قابلیت‌ها و برند آن‌ها متفاوت است.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید زودپز گفته شد، می توانید زودپز مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه زودپز ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این زودپز, با طراحی مدرن، از تکنولوژی آزمایش شده ای برخوردار است. فقط چند مرحله ساده برای عملکرد آن وجود دارد. حلقه های روی نشانگر پخت هر مرحله عملکرد را نشان می دهد و تمام مراحل،/ در دسته زود پز انجام می گیرد. دارای کف ترانس و ظرفیت 6.5 لیتر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در زندگی های امروزی با مشغله های روزانه نیاز به پخت سریع غذا در کمترین زمان ممکن مشهود است برای دست یابی به این مهم بهترین کار برای حفظ ارزش غذایی طبخ سریع آن استفاده از زودپز است زودپز ها با استفاده از فشاربخار حاصل از آب موجود در ظرف برای پخت سریع مواد غذایی بهره می گیرد که این امر به حفظ مواد مغذی در غذا بسیار کمک می کند.اگر به دنبال خرید یک زودپز عالی هستید که مانند یک دستیار در آشپزخانه شما را همراهی کند، زودپز FU-1358 فوما با ظرفیت 5 لیتر انتخاب بسیار مناسبی است.زودپز برقی فوما مدل FU-1358امکان پخت انواع غذاها را در سریع ترین زمان ممکن فراهم می کند. جنس بدنه زودپز استیل ضد زنگ بوده که علاوه بر این که بر زیبایی ظاهری دستگاه افزوده است بسیار مقاوم و محکم می باشد و هم چنین به راحتی قابل تمیز شدن می باشد. باداشتن درب شیشه ای می توان از این زودپز به عنوان آرام پز و همچنین برای پخت انواع برنج، سبزیجات و ... استفاده نمود. با توجه به نکات امنیتی بکار رفته در این مدل، می توانید از ایمنی بسیار بالای این محصول اطمینان داشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در زندگی های امروزی با مشغله های روزانه نیاز به پخت سریع غذا در کمترین زمان ممکن مشهود است برای دست یابی به این مهم بهترین کار برای حفظ ارزش غذایی طبخ سریع آن استفاده از زودپز است زودپز ها با استفاده از فشاربخار حاصل از آب موجود در ظرف برای پخت سریع مواد غذایی بهره می گیرد که این امر به حفظ مواد مغذی در غذا بسیار کمک می کند.اگر به دنبال خرید یک زودپز عالی هستید که مانند یک دستیار در آشپزخانه شما را همراهی کند، زودپز FU-1357 فوما با ظرفیت 5 لیتر انتخاب بسیار مناسبی است.زودپز برقی فوما مدل FU-1357امکان پخت انواع غذاها را در سریع ترین زمان ممکن فراهم می کند. جنس بدنه زودپز استیل ضد زنگ بوده که علاوه بر این که بر زیبایی ظاهری دستگاه افزوده است بسیار مقاوم و محکم می باشد و هم چنین به راحتی قابل تمیز شدن می باشد. باداشتن درب شیشه ای می توان از این زودپز به عنوان آرام پز و همچنین برای پخت انواع برنج، سبزیجات و ... استفاده نمود. با توجه به نکات امنیتی بکار رفته در این مدل، می توانید از ایمنی بسیار بالای این محصول اطمینان داشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زودپز پریما جرمنی مدل 8L-8 با ظرفیت 8 لیتر با بدنه از جنس استیل ضد زنگ ضخیم و کف چند لایه مجهز به سوپاپ اطمینان و واشر یدک قابلیت تنظیم بهمراه خروجی بخار و ظرف بخارپز استیل می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زودپز WMF مدل Pressure cooker PERFECT RDS 3L 22cm خروج خودکار بخار و ایمنی فشار باقی مانده برای باز شدن درب را فراهم می کند . داخل زودپز مقیاس اندازه گیری درج شده است تا آشپزی را راحت کند . نشانگر سازگاری با 2 کد رنگی برای تنظیم پخت و پز (110 درجه سانتیگراد/119 درجه سانتی گراد) . دسته درب قابل جدا شدن جهت نظافت ساده است . جنس فولاد ضد زنگ Cromargan ضد زنگ 18/10 قابل شستشو در ماشین ظرفشویی ، تمیز کردن آسان ، ایمن در فر ، بی مزه ( مزه غذا در این قابلمه ها تغییر نمی کند ) و مقاوم در برابر اسید می باشد . تهیه غذا در زودپز مدرن ، سریع و سالم است . فشار شدید و دمای بالا ، زمان پخت معمولی را تا 70 درصد کوتاه می کند . با صرفه جویی همزمان انرژی در حدود 50 درصد از ویتامین ها ، مواد مغذی و مواد معدنی تا حد زیادی با پخت ملایم حفظ می شوند و غذاها مقوی و خوشمزه هستند . قابلمه های پرسرعت تقریباً برای تهیه همه غذاها و سبزیجات ، گوشت و ماهی ، غلات و حبوبات ، سوپ ها و خورش ها مناسب هستند . طراحی کلاسیک آن جاودانه است و عملکرد آن همیشه با جدیدترین فناوری مطابقت دارد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زودپز WMF مدل Pressure cooker PERFECT Plus RDS 6.5L 22cm خروج خودکار بخار و ایمنی فشار باقی مانده برای باز شدن درب را فراهم می کند . داخل زودپز مقیاس اندازه گیری درج شده است تا آشپزی را راحت کند . نشانگر سازگاری با 2 کد رنگی برای تنظیم پخت و پز (110 درجه سانتیگراد/119 درجه سانتی گراد) . دسته درب قابل جدا شدن جهت نظافت ساده است . جنس فولاد ضد زنگ Cromargan ضد زنگ 18/10 قابل شستشو در ماشین ظرفشویی ، تمیز کردن آسان ، ایمن در فر ، بی مزه ( مزه غذا در این قابلمه ها تغییر نمی کند ) و مقاوم در برابر اسید می باشد . تهیه غذا در زودپز مدرن ، سریع و سالم است . فشار شدید و دمای بالا ، زمان پخت معمولی را تا 70 درصد کوتاه می کند . با صرفه جویی همزمان انرژی در حدود 50 درصد از ویتامین ها ، مواد مغذی و مواد معدنی تا حد زیادی با پخت ملایم حفظ می شوند و غذاها مقوی و خوشمزه هستند . قابلمه های پرسرعت تقریباً برای تهیه همه غذاها و سبزیجات ، گوشت و ماهی ، غلات و حبوبات ، سوپ ها و خورش ها مناسب هستند . طراحی کلاسیک آن جاودانه است و عملکرد آن همیشه با جدیدترین فناوری مطابقت دارد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همیشه برای پخت غذا زمان ندارید. گاهی خسته از بیرون به منزل می‌آیید و باید شامی لذیذ برای خانواده آماده کنید. با داشتن یک قابلمه‌ی جادویی دیگر هیچ‌گونه نگرانی به دل خود راه نخواهید داد. این قابلمه‌ی جادویی یک زودپز کاربردی است که به‌موقع به داد شما می‌رسد. زودپز «نیولند» مدل «NL-2909-70» با گنجایش هفت لیتری‌ اش برای یک خانواده‌ی حدودا هفت نفره کاملا استاندارد و مناسب است. این زودپز طراحی بسیار ساده‌ای دارد و به‌راحتی تنها با حرکت یک دست، درپوش آن باز و بسته می‌شود. طراحی درپوش به‌شکلی است که راه خروج بخار را مسدود می‌کند و کمک می‌کند غذا در کمترین زمان ممکن آماده شود. برای باز و بسته‌کردن درپوش کافی است آن را به طرفین بچرخانید. در حین پخت، بخار حاصل از آب هم از طریق سوپاپ تعبیه‌شده روی درپوش خارج خواهد شد. این محصول جنسی از استیل براق ضد زنگ و دسته‌هایی از باکالیت دارد.و دارای نشانگر دیجیتال می باشد.با زودپز کلیپسی 7 لیتری نیولند ارامش را زینت بخش منزل خود کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زودپز مانهیم 9 لیتری یکی از محصولات شرکت قدیمی گورگل متال است که در استان کاهرامان ماراش ترکیه واقع شده و عمده محصولات خود را به اروپا صادر میکند . زودپز از استیل 18/0ساخته شده کاملا زد زنگ میباشد. دارای لاستیک مخفی بوده که این امر باعث عمر طولانی لاستیک میباشد و لازم نیست زود به زود لاستیک تعویض شود . کف زودپز از چدن سه لایه ساخته شده که این امر باعث میشود حرارت به طور یکنواخت به تمام قسمتهای کف زودپز برسد و باعث پخت یکنواخت و سریع بشود.از دیگر ویژگیهای این زودپز می توان به سه سوپاپ اطمینانی اشاره کرد که روی زودپز تعبیه شده وباعث بالا رفتن ایمنی زودپز شده . لازم به ذکر است که این زودپز را می توان روی انواع اجاق گازی وبرقی و هالوژنی گذاشت و قابلیت شستشو در ماشین ظرشویی رادارد و همچنین قابلیت خنک کردن زیر آب سرد را دارا میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مدرن ترین و زیبا ترین زودپزهای دنیا توسط شرکت GIFFINI طراحی و تولید میشود و همچنین از نظر اطمینان کارکرد جزو سریع ترین و مطمین ترین زودپزها میباشد که تمامی استانداردهای اروپا را دارا میباشد و این راحتی را برای شما فراهم می اورد که یکی از بهترین زودپزهای دنیا را با قیمتی مناسب تهیه نمایید.همچنین برای اولین بار درب شیشه ای قابلمه که بصورت بسیار مدرن طراحی شده برای این کالا در نظر گرفته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند آلمانی مایر (maier) یکی از تولیدکنندگان بنام و مشهور المانی است. این برند در تولید انواع لوازم آشپزخانه سابقه درخشانی دارد و به دلیل کیفیت بسیار بالا، طراحی‌های متنوع، نوآوری، استفاده از مواد باکیفیت، قیمت مناسب، از استقبال زیادی بین مردم برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وجود زودپز در هر خانه‌ای ضروری است؛ مخصوصا اگر خانم خانه شاغل باشد و وقت کافی برای پختن و جاانداختن غذاها نداشته باشد. در این صورت می‌توان حتی مواد اولیه‌ی یخ‌زده را به‌سرعت و صدالبته با حفظ خواص پخت. زودپز هفت‌لیتری مدل «Secure Five» برند «Tefal» (تفال) برای طبخ غذا برای یک خانواده پنج تا هشت نفره کافی است. زودپز تفال را می‌توان روی تمام منابع حرارتی استفاده کرد؛ فقط باید دقت شود که دقیقا روی مرکز شعله قرار بگیرد. برای پخت هر غذا، باید حداقل 250 میلی‌لیتر یا دو فنجان آب در زودپز ریخته شود. این زودپز همان‌طور که از نام مدلش مشخص است، پنج سیستم ایمنی در سوپاپ، بدنه و در دارد. در زودپز با کشیدن ضامن به عقب، باز می‌شود. برای بخارپزکردن موادغذایی هم داخل این زودپز، یک سبد استیل با قطر 20 و ارتفاع 7 سانتی‌متر قرار دارد که می‌توان با آبی که داخل دیگ و زیر سبد ریخته می‌شود، انواع غذای بخارپز را به‌سرعت پخت. تفال یکی از بهترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی ابزار و لوازم‌خانگی است که منشأ برند آن از کشور فرانسه است؛ اما در بسیاری از کشورها و تحت لیسانس شرکت اصلی تولید می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زودپز دبلیو ام اف مدل WMF PERFECT Plus گنجایش 8.5 لیتر خروج خودکار بخار اضافه و ایمنی را برای باز شدن درب را فراهم می کند . داخل زودپز مقیاس اندازه گیری درج شده و دارای سبد بخارپز است تا آشپزی را راحت کند . نشانگر سازگاری با 2 کد رنگی برای تنظیم پخت و پز (110 درجه سانتیگراد/119 درجه سانتی گراد) . دسته درب قابل جدا شدن جهت نظافت ساده است . جنس فولاد ضد زنگ Cromargan ضد زنگ 18/10 قابل شستشو در ماشین ظرفشویی ، تمیز کردن آسان ، ایمنی در فر ، بی مزه ( مزه غذا در این قابلمه ها تغییر نمی کند ) و مقاوم در برابر اسید غذا می باشد . فشار شدید با حفظ دمای بالا ، زمان پخت معمولی را تا 70 درصد کوتاه می کند . با پخت به صورت تجمع بخار با شعله بسیار کم انرژی را حدود 50 درصد و ویتامین ها و مواد مغذی و مواد معدنی را حفظ می کند . طراحی کلاسیک آن جاودانه است و عملکرد آن همیشه با جدیدترین فناوری مطابقت دارد . توجه شود بعد از روشن کردن زیر دیگ وقتی حلقه دوم را در روی نشانگر دسته رویت کردید حتما تا جای ممکن شعله را کم کنید تا زودپز کار خود را انجام دهد و زیاد بودن شعله باعث فشار به واشر و دسته می شود و بخار اضافه را به صورت اتوماتیک از جلوی دسته ( گاهی با کف های کوچک , بسته به نوع غذا ) خارج می کند بنابراین شعله زیاد بجز اینکه آب غذا را کم کند هیچ خاصیتی ندارد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای پختن سریع غذا وقتی فرصت کافی برای این کار نداشته باشید، می‌توانید از زودپز 6لیتری مدل «Secure 5 neo» برند «Tefal» (تفال) استفاده کنید که برای پخت غذا برای چهار تا شش نفر کافی است. این زودپز که بدنه‌ای از استیل دارد، می‌تواند با حفظ مواد مغذی، غذا را به‌سرعت بپزد؛ حتی اگر گوشت و مواداولیه‌ی آن یخ‌زده باشد. زودپز تفال برای تمام منابع حرارتی مناسب است؛ اما باید دقت شود حتما در مرکز شعله قرار گیرد. همیشه و برای پخت هر غذایی، حداقل باید 250 میلی‌لیتر یا دو فنجان آب در زودپز ریخته شود. این زودپز همان‌طور که از نام مدلش مشخص است، پنج سیستم ایمنی در سوپاپ، بدنه و در دارد. برای بخارپزکردن موادغذایی هم داخل این زودپز، یک سبد استیل با قطر 20 و ارتفاع 7 سانتی‌متر قرار دارد که می‌توان با آبی که داخل دیگ و زیر سبد ریخته می‌شود، انواع غذای بخارپز را به‌سرعت پخت. تفال یکی از بهترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی ابزار و لوازم‌خانگی بوده که مبدا برند آن کشور فرانسه است؛ اما در بسیاری از کشورها و تحت لیسانس شرکت اصلی تولید می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فیسلر به عنوان اولین تولیدکننده زودپز، 170 سال پیش (1845) توسط کارل فیلیپ فیسلر در آلمان پایه گذاری شد. «زودپز فیسلر مدل Vitavit Edition Design - گنجایش 6 لیتر» یکی از مدل‌های سری ویتاویت است که طراحی زیبایی دارد .زودپز فیسلر جزو یکی از امن‌ترین زودپز‌های تولید‌شده در سراسر جهان است. حجم فشار تولیدشده در این زودپز 150 کیلو پاسکال بوده که در مقایسه با زودپزهای معتبر دیگر بیشتر است. از این رو سرعت پخت در زودپز فیسلر بالاتر از سرعت پخت در زودپزهای دیگر است. پس می‌توان نتیجه گرفت که زمان کمتری از شما گرفته خواهد شد و هرچه قدر سرعت پخت بالاتر باشد ویتامین‌های مواد غذایی بیشتر حفظ خواهد شد. این زودپز با تمامی انواع گازها، مانند گازهای الکتریکی یا گازی سازگاری دارد. این دستگاه به‌طور معمول بدون فشار نیز کار می‌کند و می‌توانید در مواقع دلخواه در آن را به منظور همزدن یا اضافه کردن مواد‌غذایی بردارید و به همه روند پخت‌وپز احاطه داشته باشید. بر‌ روی در‌زودپز انتخاب‌گری وجود دارد که می‌توانید میزان فشار حبس شده داخل زودپز را کنترل نمایید بدین‌صورت که مطابق دفترچه‌راهنما برای یک‌سری از مواد‌غذایی بر روی قسمت 1 و برای موادغذایی دیگر بر روی قسمت 2 قابل تنظیم خواهد بود. همچنین این انتخابگر به شما این امکان را می‌دهد تا بعد از اتمام پخت بخار حبس‌شده در زودپز را به راحتی تخلیه نمایید. این زودپز از استیل 10/18 ساخته‌شده که بهترین و مرغوبترین کیفیت‌استیل را دارد. دستگیره این مدل، جوری طراحی شده تا جای‌کمتری را اشغال کند. داخل زودپز مندرج شده است تا شما بدون‌نیاز به لیوان یا کاسه‌مندرج، مقدار مواد یا آب موردنظر خود را به داخل ظرف اضافه کنید. در این مدل از زودپز فیسلر مراحل پخت به صورت خطوط رنگی (‌زرد – سبز – قرمز‌) مشخص شده‌ است که این امکان را به کاربر می‌دهد که در صورت لزوم میزان حرارت زیر زودپز را تغییر دهید. «زودپز فیسلر مدل Vitavit Edition Design - گنجایش 6 لیتر» دارای ظرف‌مخصوص بخارپز است که شما می‌توانید با استفاده از آن، انواع سبزیجات و مواد خوراکی دیگر را هم بخارپز نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زودپز دبلیو ام اف مدل WMF Perfect Premium Pressure Cooker گنجایش 8.5 لیتر خروج خودکار بخار اضافه و ایمنی را برای باز شدن درب را فراهم می کند . داخل زودپز مقیاس اندازه گیری درج شده است تا آشپزی را راحت کند . نشانگر سازگاری با 2 کد رنگی برای تنظیم پخت و پز (110 درجه سانتیگراد/119 درجه سانتی گراد) . دسته درب قابل جدا شدن جهت نظافت ساده است . جنس فولاد ضد زنگ Cromargan ضد زنگ 18/10 قابل شستشو در ماشین ظرفشویی ، تمیز کردن آسان ، ایمنی در فر ، بی مزه ( مزه غذا در این قابلمه ها تغییر نمی کند ) و مقاوم در برابر اسید غذا می باشد . فشار شدید با حفظ دمای بالا ، زمان پخت معمولی را تا 70 درصد کوتاه می کند . با پخت به صورت تجمع بخار با شعله بسیار کم انرژی را حدود 50 درصد و ویتامین ها و مواد مغذی و مواد معدنی را حفظ می کند . طراحی کلاسیک آن جاودانه است و عملکرد آن همیشه با جدیدترین فناوری مطابقت دارد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زودپز دوقلو WMF مدل Schnellkochtopf-Set 2-teilig Perfect 3L-6,5 L خروج خودکار بخار و ایمنی فشار باقی مانده برای باز شدن درب را فراهم می کند . این سرویس شامل یک زودپز 3 لیتر و یک زودپز 6.5 لیتر و یک دسته همراه درب مشترک می باشد که داخل زودپز مقیاس اندازه گیری درج شده است تا آشپزی را راحت کند . نشانگر سازگاری با 2 کد رنگی برای تنظیم پخت و پز (110 درجه سانتیگراد/119 درجه سانتی گراد) . دسته درب قابل جدا شدن جهت نظافت ساده است . جنس فولاد ضد زنگ Cromargan ضد زنگ 18/10 قابل شستشو در ماشین ظرفشویی ، تمیز کردن آسان ، ایمن در فر ، بی مزه ( مزه غذا در این قابلمه ها تغییر نمی کند ) و مقاوم در برابر اسید می باشد . تهیه غذا در زودپز مدرن ، سریع و سالم است . فشار شدید و دمای بالا ، زمان پخت معمولی را تا 70 درصد کوتاه می کند . با صرفه جویی همزمان انرژی در حدود 50 درصد از ویتامین ها ، مواد مغذی و مواد معدنی تا حد زیادی با پخت ملایم حفظ می شوند و غذاها مقوی و خوشمزه هستند . قابلمه های پرسرعت تقریباً برای تهیه همه غذاها و سبزیجات ، گوشت و ماهی ، غلات و حبوبات ، سوپ ها و خورش ها مناسب هستند . طراحی کلاسیک آن جاودانه است و عملکرد آن همیشه با جدیدترین فناوری مطابقت دارد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زودپز WMF مدل Pressure cooker PERFECT Plus RDS 3L 22cm خروج خودکار بخار و ایمنی فشار باقی مانده برای باز شدن درب را فراهم می کند . داخل زودپز مقیاس اندازه گیری درج شده است تا آشپزی را راحت کند . نشانگر سازگاری با 2 کد رنگی برای تنظیم پخت و پز (110 درجه سانتیگراد/119 درجه سانتی گراد) . دسته درب قابل جدا شدن جهت نظافت ساده است . جنس فولاد ضد زنگ Cromargan ضد زنگ 18/10 قابل شستشو در ماشین ظرفشویی ، تمیز کردن آسان ، ایمن در فر ، بی مزه ( مزه غذا در این قابلمه ها تغییر نمی کند ) و مقاوم در برابر اسید می باشد . تهیه غذا در زودپز مدرن ، سریع و سالم است . فشار شدید و دمای بالا ، زمان پخت معمولی را تا 70 درصد کوتاه می کند . با صرفه جویی همزمان انرژی در حدود 50 درصد از ویتامین ها ، مواد مغذی و مواد معدنی تا حد زیادی با پخت ملایم حفظ می شوند و غذاها مقوی و خوشمزه هستند . قابلمه های پرسرعت تقریباً برای تهیه همه غذاها و سبزیجات ، گوشت و ماهی ، غلات و حبوبات ، سوپ ها و خورش ها مناسب هستند . طراحی کلاسیک آن جاودانه است و عملکرد آن همیشه با جدیدترین فناوری مطابقت دارد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در آشپزخانه کدبانوی ایرانی ظروف و وسایل زیادی هست که خانوم خانه را در پخت غذا کمک کند. یکی از ظروفی که به جرات می‌توان گفت در هر آشپزخانه ایرانی موجود است زودپز می‌باشد. شاید شما هم از آن دسته آشپز‌هایی باشید که به پخت و پز با زودپز علاقه دارند. زودپز یا دیگ تحت فشار با آزاد نکردن بخار آب غذا، درون محفظه خود فشار را بالا می‌برد. این موضوع باعث می‌شود که آب در دمای بالاتری جوشیده و این دمای بالاتر غذا را زودتر می‌پزد. البته برخی از افراد برای زودپز‌ها خواصی هم برمی‌شمرند که ممکن است با نظر شما موافق باشد. برای مثال، برخی از افراد معتقدند پخت غذا درون زودپز مزه آن را بهتر کرده و به اصطلاح باعث جاافتادن بهتر آن می‌شود. در دیگ زودپز H42 پروانه سعی شده استفاده از آن برای خانم های خانه دار فوق العاده راحت باشد و تمام قطعات آن به راحتی قابل شستشو باشد . جنس بدنه و درب دیگ از الومینیوم ساخته شده که هیچ گونه اثرات زیان آوری نداشته و کاملا بی خطر می باشد . این دیگ زودپز در سخت ترین شرایط کاری توسط اداره استاندارد آزمایش و موفق به دریافت نشان استاندارد ایران گردیده است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در مواقع بسیاری که نیاز به پخت سریع غذا دارید، یا با مهمان سرزده‌ای روبه‌رو شده‌اید و یا از سر کار آمده و با خستگی باید غذا بپزید؛ دیگ زودپز بهترین راه‌حل و سریعترین آن برای شما خواهد بود. یک نمونه‌ی بسیار خوب از این نوع محصول، زودپز شش لیتری «پارس استیل» (Pars Steele) است که به همراه آن یک سبد بخارپز وجود دارد. این زودپز از استیل ضد زنگ ساخته شده و دارای کفه‌ی آلومنیومی برای جلوگیری از چسبندگی و سوختن غذاست. این ضد چسبندگی بودن به دلیل پخش یکنواخت حرارت در سطح دیگ، توسط کفی آلومنیومی است. این زودپز شش لیتری از ایمنی خوبی برخوردار است؛ چرا که با وجود سه سیستم تخلیه‌ی فشار، بخار را در سه مرحله بیرون کرده تا با حجم مناسب بخار، غذا پخته شده و خطر ساز هم نباشد. سبد بخارپز همراه محصول، کمک می‌کند که در صورت نیاز به بخارپز نمودن غذا، آن را درون دیگ قرار داده و غذای سالم‌تری تهیه کرد. این توری دو دسته یکی در بالا و یکی در کناره دارد که پس از استفاده با کمک این دسته‌ها به آسانی می‌توان آن را جابه‌جا کرد. بدنه‌ی زودپز ضد خش است و ظاهر براق آن از دوام خوبی برخوردار است. این زودپز را برای شست‌وشو می‌توان درون ماشین ظرشویی نیز قرار داد. شرکت پارس استیل از اولین تولید کننده‌های قابلمه و زودپز در داخل است که سال‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های روز، محصولاتی با کیفیت عرضه کرده است. این شرکت توانسته تا با تولیدات عالی، در بازار جهانی به رقابت بپردازد. این شرکت از ابتدا رضایت مشتری و کیفیت را اولویت تولیدات خود قرار داده و تا به امروز مورد استقبال بوده  است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زودپز یکی از وسایلی است که وجودش در هر خانه‌ ضروری است. اگر وقت کافی برای پختن غذا ندارید، اما همچنان خواهان غذای خانگی و گرم هستید؛ می‌توانید با استفاده از زودپز مدل‌Secure 5 NEO»‌ برند‌ «تفال‌» (Tefal) به‌سرعت انواع خورش‌ها را آماده کنید. این زودپز چهارلیتری برای یک خانواده‌ی دو تا چهارنفره کافی است. زودپز تفال برای تمام منابع حرارتی مناسب است؛ اما باید دقت شود حتما در مرکز شعله قرار گیرد. برای پخت هر غذا باید حداقل 250 میلی‌لیتر یا دو فنجان آب در زودپز ریخته شود. با ‌استفاده از این زودپز و برنامه‌ی ویژه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده است، می‌توان گوشت و غذاهای یخ‌زده را پخت؛ بدون اینکه نیازی به یخ‌زدایی داشته باشند. این زودپز همان‌طور که از نام مدلش مشخص است، پنج سیستم ایمنی در سوپاپ، بدنه و در دارد. بدنه‌ی صد‌درصد استیل این زودپز مواد مغذی غذا را تا حد بسیار زیادی نگه می‌دارد. تفال یکی از بهترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی ابزار و لوازم‌خانگی بوده که مبدأ برند آن کشور فرانسه است؛ اما در بسیاری از کشورها و تحت لیسانس شرکت اصلی تولید می‌شود

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زودپز wmf perfect permium یک محصول با طراحی مدرن و تکنولوژی پیشرفته کشور آلمان است که به شما امکان می دهد غذاهایی جالب و لذیذ تهیه کنید. تکنولوژی خلاق بکار رفته در آن به سادگی شما را متقاعد خواهد کرد که پخت با زودپز wmf perfect permium کار بسیار آسانی است و تمام عملیات پخت با کلید پیشرفته تعبیه شده در انتهای دستیگره قابل کنترل می باشد. در زودپز wmf perfect permium غذا با استفاده از فشار پخته می شود ، این روش باعث می شود زمان پخت غذا تا 70% کاهش یابد،که صرفه جویی واقعی انرژی است . در هنگام پخت تحت فشار، غذا املاح و ویتامین های خود را حفظ می کند. نه تنها نوآوری و کیفیت ، بلکه تنوع در استفاده نیز استاندارد جدیدی در زودپز wmf perfect permium است. این زودپزبه شما این امکان را می دهد تا مواد غذایی را مستقیماً از فریزر و یا به روش رژیمی بپزید. طبقات مختلفی که در زودپز wmf perfect permium قرار می گیرد به شما این امکان را می دهد تا غذاهای مختلف را با هم و با صرفه جویی در وقت بپزید. علاوه بر روش های مختلف پخت، شما میتوانید برای استرلیزه کردن و هواگیری ظروف و آب گیری از زودپز wmf perfect permium استفاده کنید. برای آشنایی بهتر شما با زودپز wmf perfect permium دستورالعمل استفاده (همراه با نکات ایمنی) ،با جدول زمان پخت مواد غذایی مختلف را به عنوان مرجع برای شما تهیه کرده ایم. حتماً دستورالعمل استفاده از زودپز wmf perfect permium را با دقت مطالعه کنید و با بکارگیری قست های مختلف آن آشنا شوید. شما از زودپز wmf perfect permium طوری لذت خواهید برد که آشپزی بدون آن دیگر برایتان ممکن نخواهد بود. زودپز wmf perfect permium دارای دستگیره با قابلیت جداشدن می باشد که امکان شستشو راحت و با استفاده ماشین ظرفشویی را فراهم میکند. کف این زودپز از ویژگی TransTherm استفاده شده است، این ویژگی کمک می کند تا گرما به طور یکنواخت در تمامی قسمت ها پخش شده و مواد غذایی درون قابلمه به صورت یکدست پخته شود. شما می توانید ظروف استیل تان را به راحتی با آب گرم و مایع ظرفشویی تمیز نمایید، همچنین می توانید آن ها را در ماشین های ظرفشویی نیز شستشو دهید، .. از زودپز wmf perfect permium آلمان می توانید بر روی انواع اجاق های غذا پزی از جمله گازی و برقی و .. استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در زودپز های فیسلر تکنولوژی پیشرفته زیادی وجود دارد که کار با آن را آسان و راحت می کند تا از آشپزی لذت ببرید . با استفاده از تکنولوژی پیشرفته امنیتی ، هیچ چیز نمی تواند به اشتباه برسد . تا 70٪ از زمان پخت و پز را کاهش می دهد و این کار باعث می شود ویتامین ها و مواد معدنی تا حد زیادی حفظ شود . اگر درب به درستی بسته شده باشد صدای “کلیک” شنیده می شود و یک صفحه نمایش رنگی در دسته از قرمز به سبز تغییر می کند . 2 درجه روی درب برای پخت مواد دیرپز و زودپز روی درب قرار دارد مرحله 1 برای غذاهای حساس مانند سبزیجات یا ماهی و مرحله 2 پخت و پز سریع برای گوشت و خورشت است . نشانگر روی درب مانند چراغ راهنمایی باعث می شود آشپزی با زودپز کاملا بی خطر باشد . زرد : در حال پختن است . سبز : دمای تنظیم شده رسیده است و زمان پخت و پز آغاز می شود . قرمز: درجه حرارت خیلی زیاد است و فشار بالایی در دیگ جمع شده و باید شعله کم شود . دارای درجه بندی در داخل دیگ از کم تا زیاد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زودپز فیسلر ساخته شده از استیل 18/10، گنجایش 8 لیتر ، قابلیت استفاده با کمترین میزان آب جهت پخت حجم کم مواد غذایی، کف چدنی، کفه دارای سیستم پخش یکنواخت حرارت، دارای چهار سوپاپ ایمنی، سوپاپ نمایشگر حجم بخار داخلی،سوپاپ با قابلیت تنظیم حجم بخار داخلی در سه درجه پخت بهمراه حالت خروجی بخار، دسته و سوپاپ بطور کامل جداشو قابل و شستشو، تنها زودپز موجود در بازار که قابلیت تحمل بخار تا حجم 150 کیلو پاسکال را داراست، دارای سبد و پایه بخارپز جهت پخت بخارپزی سریع مواد غذایی، واشر و سوپاپ از جنس سیلیکونی با طول عمر بالا، ساخت کشور آلمان

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دارای توری فلزی برای بخار پز و درب شیشه ای برای پلو پز پختن مواد غذایی ممکن است در یک ظرف در بسته و تحت فشار به نام زودپَز انجام شود. این روش، سرعت پخت را افزایش می‌دهد و ویتامین‌های غذا نیز بهتر در آن باقی می‌مانند. بدنه دیگ زودپز را از جنس فولاد ضدزنگ یا آلیاژی از آلومینیوم می‌سازند. روی درپوش این وسیله هم یک دریچه اطمینان وجود دارد. وقتی فشار بخار آب به حدی می‌رسد که ظرف نمی‌تواند آن را تحمل کند، این دریچه باز می‌شود تا بخار آب از آن خارج شود. در محل اتصال درپوش به بدنه، حلقه‌ای لاستیکی وجود دارد که از خارج شدن بخار آب جلوگیری می‌کند. زود پز رویال 9 لیتر خود تمام نیاز های شما از داشتن یک زودپز با کیفیت بالا را برطرف میکند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زودپز از جمله ظروفی است که در فعالیت پخت و پز بسیار محبوب بوده است. در بسیاری از شرایط پیش آمده که باید آشپزی را با سرعت بیشتری انجام داد؛ در این شرایط، استفاده از سرویس زودپز پارس استیل مدل دوقلو کاربرد خوبی خواهد داشت. این مدل دارای دو زودپز با سایزهای 4.5 و 6 لیتری با بدنه استیل است که قطر بدنه دارای ضخامتی زیاد خواهد بود. به همراه این دو زودپز، درپوش شیشه‌ای و یک سبد برای بخارپز قرار دارد که باعث شده کارایی آن بیشتر شود. بنابراین سبد فلزی که در کنار این مدل ارائه می‌شود برای پخت و پز غذاهای بخارپز کاربرد خواهد داشت و جنس آن ضدزنگ است. درپوش شیشه‌ای باعث می‌شود بتوان از آن به عنوان قابلمه نیز استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های سرویس زودپز پارس استیل مدل دوقلو دسته های بلندی است که روی بدنه طراحی شده و دست شما را از حرارت و آسیب دور خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مدرن ترین و زیبا ترین زودپزهای دنیا توسط شرکت GIFFINI طراحی و تولید میشود و همچنین از نظر اطمینان کارکرد جزو سریع ترین و مطمین ترین زودپزها میباشد که تمامی استانداردهای اروپا را دارا میباشد و این راحتی را برای شما فراهم می اورد که یکی از بهترین زودپزهای دنیا را با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زودپز دوقلو تکدسته «برایتون» (Brighton) مدل 6400، محصولی باکیفیت برای پخت انواع گوشت و سبزیجات در کوتاه ترین زمان ممکن است. این محصول زیبا که از طراحی مدرنی برخوردار است، دارای گنجایش 3.5+5.5 لیتری است. همچنین بدنه استیل آن، ضد زنگ و دارای سطح زیبا و درخشنده ای است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت تفال یکی از معتبر نرین شرکت های لوازم خانگی در دنیا می باشد این این محصول زودپز از استیل درجه یک 18.10 اعلاترین استیل دنیا ساخته شده است این محصول دوقلو می باشد که یک قابلمه آن 7 لیتری و قابلمه دیگر آن 5 لیتری می باشد که درب هردو می توان مشترک استفاده کرد و از دیگر خصوصیات این محصول اینداکشن بودن کف سه لایه می باشد که مقاوم می باشد در برابر حرارت و زخیم بودن کف زودپز می باشد نکته دیگر درب کلیپسو محصول که با یک اشاره باز می شود و در مواقع هوا داحل زودپز می باشد به راحتی باز میشود و در اخر این محصول سه کاره می باشد هم به عنوان زودپز هم به عنوان قابلمه در دو اندازه به این صورت که داری درب پیرکس نیز می باشد و هم به صورت بخارپز دارای سبد بخار پز بوده و می توان درب پیرکس را گذاشت و با بخار نیز طبخ میشود

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زودپز کد 2-451 یکی از محصولات باکیفیت شرکت پارس استیل هست که شاید برای شما مناسب باشد. خانم‌هایی که شاغل هستند، برای درست کردن غذا دنبال راهی برای سرعت در کنار کیفیت هستند. با این مدل می‌توانید در مدت زمانی کوتاه ترتیب درست کردن یک غذای خانگی را بدهید؛ یک خورش خوشمزه برای 4 تا 6 نفر. زودپز 4.5 لیتری پارس استیل بدنه‌ای تمام استیل دارد و به همین دلیل برای استفاده نگرانی نخواهید داشت. در مرور زمان کیفیت و زیبایی‌اش را حفظ خواهد کرد. این زودپز 24 سانتی‌متر ارتفاع و 4.5 لیتر گنجایش دارد و به همین دلیل می‌تواند مقدار زیادی از مواد غذایی را در خود جای دهد. کفی زودپز از نوع آلومینیومی بوده و به همین دلیل از چسبندگی و سوختن غذا جلوگیری می‌کند. کیفیت بالای دیگ در این مدل و خیالتان را در مورد شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی آسوده خواهد کرد. شرکت پارس استیل از اولین تولیدکننده‌های قابلمه و زودپز در داخل است.  این شرکت در گذر زمان با تقویت دستگاه‌ها و استفاده از افراد متخصص، توانسته به بازارهای جهانی هم قدم بگذارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زودپز کمک‌رسانی عالی برای پخت سریع غذا به‌خصوص برای بانوان شاغل است. نچسب‌بودن یکی از ویژگی‌های مهم زودپزهاست. دیگ زودپز شش‌لیتری «پارس استیل» (Pars steele) یکی از نمونه‌های خوب این نوع محصول است که از استیل ضدزنگ ساخته شده و کفه‌ی آلومینیومی برای جلوگیری از چسبندگی و سوختن غذا دارد. این خاصیت به دلیل پخش یکنواخت حرارت در سطح دیگ، توسط کفی آلومینیومی است. از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول، ضدخش‌بودن بدنه‌ی استیل آن است که سبب می‌شود موادغذایی به بدنه‌ی آن نچسبد و ظاهر آن نیز سالم و براق بماند. یکی از ویژگی‌های متمایزکننده‌ی این زودپز پارس استیل از دیگر نمونه‌ها، وجود سه سیستم تخلیه‌ی فشار است که حداکثر ایمنی را ایجاد کرده و از سوختن غذا هم جلوگیری می‌کند. این زودپز را برای شست‌وشو می‌توان درون ماشین ظرف‌شویی نیز قرار داد. شرکت پارس استیل از اولین تولیدکننده‌های قابلمه و زودپز داخلی است که سال‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های روز، محصولاتی باکیفیت عرضه کرده است. این شرکت توانسته با تولیدات عالی، در بازار جهانی به رقابت بپردازد. این تولیدکننده از ابتدا رضایت مشتری و کیفیت را اولویت خود قرار داده و تا به امروز مورداستقبال بوده است.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل