نکات مهم خرید اسکوتر برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید اسکوتر برقی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

یکی از وسایل مورد علاقه دختر خانم‌ها و آقا پسرها اسکوتر برقی می‌باشد. بعد از دوچرخه اسکوتر برقی یکی از معروف‌ترین وسایل سرگرمی میان افراد است. شاید بتوان اسکوتر را یک وسیله نقلیه دانست، زیرا به وسیله آن می‌توانید از یک نقطه به نقطه دیگر به راحتی جا‌به‌جا شوید. اگر به دنبال یک وسیله ورزشی تفریحی هستید که به وسیله آن علاوه بر ورزش تفریح هم داشته باشید، بدون شک خرید اسکوتر برقی می‌باشد. حرکت کردن با این وسیله نیاز به مهارت خاص دارد بنابراین شما باید مانند رانندگی و دوچرخه سواری این مهارت را یاد بگیرید. البته نگران نباشید زیرا راندن یک اسکوتر کار زیاد سختی نیست و شما با چند ساعت تمرین می‌توانید به راحتی این مهارت را بیاموزید.

اگر شما به ورزش دوچرخه سواری علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنم حتما در کنار دوچرخه خود یک اسکوتر برقی هم داشته باشید. اسکوتر نسبت به وسایل مشابه مانند موتور سیکلت ارزان‌تر بوده و یادگیری آن هم آسان‌تر است به همین علت این وسیله را بیشتر پیشنهاد می‌کنیم. از نظر اندازه هم یک وسیله نقلیه کوچک است که به راحتی می‌توانید آن را درون صندوق عقب خودرو قرار داده و به راحتی جا‌به‌جا کنید.

اگر شما هم از علاقه‌مندان به اسکوتر هستید و قصد خرید این وسیله با ارزش را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع اسکوتر آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید اسکوتر برقی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌هیم.

اسکوتر برقی چیست؟

اسکوتر در معنای عامیانه عبارت است از یک دستگاه حمل و نقل تک نفره که می‌تواند با باتری یا شارژ برق کار کند. بر همین اساس، اسکوترها را به نوعی ناقل شخصی معرفی می‌کنند. با وجود این‌که مهم‌ترین کاربری و در حقیقت وجه طراحی اسکوترها برای استفاده نوجوانان و جوانان در پارک‌ها و شهربازی‌ها بوده است، اما رواج این ابزارها در طیفی واقعا گسترده، باعث گردیده تا شاهد استفاده از آنها توسط بزرگ‌سالان در مسافت‌های کوتاه درون شهری نیز باشیم. به عبارتی دیگر شاید بتوان این چنین نتیجه گرفت که اسکوترها، تا حدودی توانسته‌اند نقش موتورسیکلت و دوچرخه را در شهرهای توسعه یافته ایفا کنند و طرفداران بسیاری نیز داشته باشند. با این حال، این ابزارهای مدرن تفاوت‌های فاحشی با موتورسیکلت‌ها، دوچرخه‌ها و موپدها دارند. برای درک این تفاوت ها بهتر است ابتدا انواع اسکوترها را شناسایی کرده و اجزا و نحوه عملکرد آن‌ها را بشناسید.

مزیت استفاده از اسکوتر برقی

در ادامه بخوانید: خرید اسکوتر برقی

اجزا سازنده اسکوتر برقی

در ادامه بخوانید: خرید اسکوتر برقی

نام های رایج اسکوتر برقی

در بازار اسکوتر برقی با نام های گوناگونی شناخته می شود. Self-Balance Scooter از جمله نام هایی است که به اسکوتر برقی اطلاق می شود. منظور از اسکوتر سلف بالانس این است که تعادل دستگاه به وسیله کاربر حفظ می شود. همچنین به اسکوتر برقی هاوربود نیز گفته می شود.

انواع اسکوتر

همانطور که در بالا اشاره شد اسکوتربرقی به عنوان یک وسیله جذاب، سرگرم کننده و کاربردی قابل استفاده برای سنین مختلف است. به طوری که در حال حاضر کودکان، نوجونان، افراد بالغ و حتی سالمندان نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. در حال حاضر اسکوتر های برقی به صورت دو چرخ ، تک چرخ ، دسته دار ، 6.5 ، 8 و 10 اینچ ، آفرود و … موجود است و هر یک از آنها با نیاز خاصی منطبق است.

به بیان کلی تر دسته بندی هاوربودها بر اساس تعداد چرخ می باشد. به هر میزانی اندازه چرخ های یک اسکوتر بالاتر باشد، ارتفاع و سرعت اسکوتر بیشتر می شود. اندازه چرخ های اسکوتر بین 6 تا 10 اینچ می باشد. البته معمولا در بازار ایران چرخ های 10 اینچی کمتر پیدا می شوند و بیشتر مدل ها از چرخ های 6 تا 8 اینچی استفاده می کنند. مزیت داشتن اسکوتر بلندتر علاوه بر سرعت بیشتر احتمال خرابی کمتر می شود. در حقیقت در اسکوترهای بلند امکان برخورد با موانعی مانندسنگ یا چوب کاهش می یابد.

در ادامه بخوانید: خرید اسکوتر برقی

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید اسکوتر برقی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای اسکوتر پرفروش، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نوع اسکوتر ها بیشتر مناسب تفریح و سرگرمی هستند و مخصوص محدوده سنی خاصی نیستند و بر اساس وزن شخص مورد استفاده قرار می گیرند.اسکوتر فوق از نوع 8 اینچ بوده تحمل وزن این اسکوتر تا 120 کیلوگرم و با سرعت 20 کیلومتر در ساعت و شارژدهی 30 الی 60 دقیقه می تواند شما را به مقصد برساند. اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل ورژن پرو از جدیدترین تولید شرکت اسمارت بالانس ویل است که از جدیدترین فناوری ها در قسمت برد و باتری بهره می برد. امکانات ورژن پرو شامل ریموت کنترل، سیستم اتوبالانس و تعادل خودکار، رقص نور چند جهته، اسپیکر بلوتوثی توان بالا، و علاوه بر اینها مین برد سه تیکه با طراحی جدید و پک باتری با کیفیت بالاتر و تاریخ بروز تر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی کوگو مدل M4 Pro یکی از دستاوردهای بزرگ صنعت حمل و نقل مدرن است که توسط این شرکت و برند معروف Kugoo ساخته شده است. اسکوتر برقی کوگو M4 Pro یکی از حرفه ای ترین، جذاب ترین، لوکس ترین و در عین حال کاربرپسندترین اسکوترهای برقی بزرگسالان موجود است. آنچه به این اسکوتر برقی موقعیت برتر می دهد. مشخصات فنی آن به گونه ای است که این اسکوتر حرفه ای با قدرت مانور بالا، تجمل پیمودن مسافتی در حدود 70 الی 80 کیلومتر با شارژ کامل، سرعت 50 کیلومتر در ساعت و ترمزهای دیسکی روی هر دو چرخ وسیله ای کاربردی و شیک ایجاد کرده است. شایان ذکر است برای استفاده از اسکوتر برقی کوگو M4 Pro نیازی به اخذ گواهینامه و پلاک نیست و این امر شما را از دردسر اخذ گواهینامه و سایر هزینه های جانبی نجات می دهد. موتور براشلس DC با قدرت 500 وات، تجربه استارت اولیه بهتری را با سرعت بیشتر برای شما به ارمغان می آورد. این اسکوتر در شیب 15 درجه سربالایی همچنان پرتوان است و به شما امکان می دهد نوع متفاوتی از لذت را تجربه کنید. لاستیک های بادی 10 اینچی آفرود: لاستیک با عاج ضد لغزش، متریال سخت با استحکام بالا، مقاوم در برابر سایش و لاستیک بادی آفرود با جذب ضربه بهتر اطمینان خاطر شما را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این محصول طی مسافت طولانی (بسته به جاده و وزن سوار) در هر بار شارژ است. اسکوتر برقی بزرگسال با 48 ولت، 21 آمپر ساعت، نیروی محرکه لازم برای حداکثر بار 150 کیلوگرم را فراهم می کند. سیستم روشنایی: اسکوتر برقی با چراغ های دوگانه جلو و با چراغ های عقب، چراغ های راهنما، چراغ های ترمز و بوق الکترونیکی ایمنی لازم را ایجاد خواهد کرد. چراغ های جلو مجهز به لنزهایی هستند که جلوی شما را در شب روشن تر می کنند و رانندگی ایمن در شب را تضمین می کنند. سیستم کمک فنر دوگانه می تواند به شما کمک کند راحت تر و با ضربه کمتر سواری کنید. اسکوتر برقی مجهز به ترمز دوبل دیسکی در چرخ های جلو و عقب است..

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی شیائومی Segway-Ninebot Zing A6 شرکت شیائومی یکی از شرکت های پیشرو در ساخت موبایل های هوشمند و محصولات دیجتیالی است که مدتی است که اسکوتر برقی شیائومی را به بازار عرضه کرده است و با استقبال زیاد کاربران مواجه شده است. اسکوتر برقی شیائومی Segway-Ninebot Zing A6 یکی از این محصولات است که از زمان معرفی تاکنون به دلیل قابلیت های مختلف و منحصر به فرد، سر و صدای زیادی به پا کرده است. اسکوترهای برقی شیائومی یکی از با کیفیت ترین اسکوترها در سرتاسر دنیا به حساب می آیند. به همین علت قیمت آن ها کمی گران است. اما کیفیتی که ارائه می دهند به قیمت آن ها می ارزد. این طرح جدید برای کودکان کوچکتر مناسب است. کودکان می توانند می توانند دوره یادگیری خود را با 3 دنده مختلف که این eKickScooter برای برد 5 کیلومتر ارائه می دهد، سپری کنند. حمل و نگهداری این مدل بسیار آسن است چرا که بسیار سبک وزن است و به راحتی می توان آن را مونتاژ و جدا کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر های برقی تعادلی یا به اصطلاح هاوربرد ها در حال حاظر جزو پرفروش ترین نوع اسکوتر ها در ایران هستند که در زمینه های مختلفی کاربرد دارند. این نوع اسکوتر ها بیشتر مناسب تفریح و سرگرمی هستند و مخصوص محدوده سنی خاصی نیستند و بر اساس وزن شخص مورد استفاده قرار می گیرند. اسکوتر ها در چهار سایز عرضه می شوند که شامل سایز 6.5 اینچ - 8 اینچ - 10 اینچ - آفرود می باشند. اسکوتر فوق از نوع 6/5 اینچ بوده و از بهترین و بالاترین مدل اسکوتر موجود در ایران می باشد. تحمل وزن این اسکوتر تا 120 کیلوگرم و با سرعت 20 کیلومتر در ساعت و شارژدهی 30 الی 60 دقیقه می تواند شما را به مقصد برساند. اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل ورژن پرو از جدیدترین تولید شرکت اسمارت بالانس ویل است که از جدیدترین فناوری ها در قسمت برد و باتری بهره می برد. امکانات ورژن پرو شامل ریموت کنترل، سیستم اتوبالانس و تعادل خودکار، رقص نور چند جهته، اسپیکر بلوتوثی توان بالا، و علاوه بر اینها مین برد سه تیکه با طراحی جدید و پک باتری با کیفیت بالاتر و تاریخ بروز تر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نوع اسکوتر ها بیشتر مناسب تفریح و سرگرمی هستند و مخصوص محدوده سنی خاصی نیستند و بر اساس وزن شخص مورد استفاده قرار می گیرند.اسکوتر فوق از نوع 8/5 اینچ بوده  تحمل وزن این اسکوتر تا 120 کیلوگرم و با سرعت 20 کیلومتر در ساعت و شارژدهی 30 الی 60 دقیقه می تواند شما را به مقصد برساند. ا سکوتر برقی اسمارت بالانس ویل ورژن پرو از جدیدترین تولید شرکت اسمارت بالانس ویل است که از جدیدترین فناوری ها در قسمت برد و باتری بهره می برد. امکانات ورژن پرو شامل ریموت کنترل، سیستم اتوبالانس و تعادل خودکار، رقص نور چند جهته، اسپیکر بلوتوثی توان بالا، و علاوه بر اینها مین برد سه تیکه با طراحی جدید و پک باتری با کیفیت بالاتر و تاریخ بروز تر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر تاشو مدل VLRA اسکوتر برای استفاده روزمره طراحی شده است. وزن کم و قابلیت تاشو بودن ، این اسکوتر برقی را برای استفاده روزمره بسیار کاربردی کرده است. تنها در سه ثانیه می‌توانید میله اسکوتر را خم کنید و آن را در دست بگیرید و در هر جایی از جمله مترو و اتوبوس حمل کنید (در حالت تا شده اسکونر تنها 49 سانتی متر ارتفاع دارد). موتور قدرتمند 350 واتی این اسکوتر به همراه بدنه آیرودینامیک و آلومینیومی، آن را قادر می سازد تا بتواند با حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت حرکت کند. برای کنترل اسکوتر در این سرعت سیستم ترمز دوگانه قرار داده شده است که عمگرد مطمئنی از خود نشان می‌دهد. لاستیک های اسکوتر VELAR بادی می باشد. شارژ دستگاه از نوع فست شارژ می‌باشد و تنها در 3 ساعت شارژ کامل می‌شود همچنین با هر بار شارژ توانایی پیمایش بیش از 14 کیلومتر با حداکثر توان را دارد. باتری این اسکوتر به گونه ای طراحی شده است که در مسیرهای سرپایینی شارژ باتری به مقدار کمی جبران شود. رابط کاربری این اسکوتر برقی به گونه‌ای طراحی شده است که سه حال تنظیم سرعت را دارا می باشد. همراه این اسکوتر برقی اپلیکیشن موبایلی تعبیه شده است که با اسکن کد QR روی دستگاه میتوان به آن دسترسی داشت. قفل کردن اسکوتر، روشن کردن چراغ جلو و عقب، مودهای مختلف حرکتی، کروز کنترل، عملکرد باتری، میزان مسافت پیموده شده و نمایشگر دما از جمله مواردی هستند که در اپلیکیشن قابل استفاده هستند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نوع اسکوتر ها بیشتر مناسب تفریح و سرگرمی هستند و مخصوص محدوده سنی خاصی نیستند و بر اساس وزن شخص مورد استفاده قرار می گیرند.اسکوتر فوق از نوع 8 اینچ بوده تحمل وزن این اسکوتر تا 120 کیلوگرم و با سرعت 20 کیلومتر در ساعت و شارژدهی 30 الی 60 دقیقه می تواند شما را به مقصد برساند. ا سکوتر برقی اسمارت بالانس ویل ورژن پرو از جدیدترین تولید شرکت اسمارت بالانس ویل است که از جدیدترین فناوری ها در قسمت برد و باتری بهره می برد. امکانات ورژن پرو شامل ریموت کنترل، سیستم اتوبالانس و تعادل خودکار، رقص نور چند جهته، اسپیکر بلوتوثی توان بالا، و علاوه بر اینها مین برد سه تیکه با طراحی جدید و پک باتری با کیفیت بالاتر و تاریخ بروز تر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نوع اسکوتر ها بیشتر مناسب تفریح و سرگرمی هستند و مخصوص محدوده سنی خاصی نیستند و بر اساس وزن شخص مورد استفاده قرار می گیرند.اسکوتر فوق از نوع 8 اینچ بوده تحمل وزن این اسکوتر تا 120 کیلوگرم و با سرعت 20 کیلومتر در ساعت و شارژدهی 30 الی 60 دقیقه می تواند شما را به مقصد برساند. ا سکوتر برقی اسمارت بالانس ویل ورژن پرو از جدیدترین تولید شرکت اسمارت بالانس ویل است که از جدیدترین فناوری ها در قسمت برد و باتری بهره می برد. امکانات ورژن پرو شامل ریموت کنترل، سیستم اتوبالانس و تعادل خودکار، رقص نور چند جهته، اسپیکر بلوتوثی توان بالا، و علاوه بر اینها مین برد سه تیکه با طراحی جدید و پک باتری با کیفیت بالاتر و تاریخ بروز تر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتربرقی 6.5 اینچ این ورژن دارای سیستم اتوبالانس می باشد. که راحتی استفاده از دستگاه را برای افراد مبتدی فراهم می کند. برای پخش موزیک می توانید با تلفن همراه با استفاده از بلوتوث می توانید. به دستگاه متصل شوید و موزیک مورد نظر خود را پلی کنید. رقص نور و هدلایت های بکاررفته دراین دستگاه زیبای چشم گیری را به آن می افزاید. موتور های بکار رفته باتوان 250 وات می باشد. که سرجمع 500 وات نیروی پیشران را در اختیار شما قرار می دهد. با چراغ های برد باتری می تواند از کار کردن صحیح برد و باتری مطمئن شوید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر های برقی تعادلی یا به اصطلاح هاوربرد ها در حال حاظر جزو پرفروش ترین نوع اسکوتر ها در ایران هستند که در زمینه های مختلفی کاربرد دارند. این نوع اسکوتر ها بیشتر مناسب تفریح و سرگرمی هستند و مخصوص محدوده سنی خاصی نیستند و بر اساس وزن شخص مورد استفاده قرار می گیرند. اسکوتر ها در چهار سایز عرضه می شوند که شامل سایز 6.5 اینچ - 8 اینچ - 10 اینچ - آفرود می باشند. اسکوتر فوق از نوع 6/5 اینچ بوده و از بهترین و بالاترین مدل اسکوتر موجود در ایران می باشد. تحمل وزن این اسکوتر تا 120 کیلوگرم و با سرعت 20 کیلومتر در ساعت و شارژدهی 30 الی 60 دقیقه می تواند شما را به مقصد برساند. اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل ورژن پرو از جدیدترین تولید شرکت اسمارت بالانس ویل است که از جدیدترین فناوری ها در قسمت برد و باتری بهره می برد. امکانات ورژن پرو شامل ریموت کنترل، سیستم اتوبالانس و تعادل خودکار، رقص نور چند جهته، اسپیکر بلوتوثی توان بالا، و علاوه بر اینها مین برد سه تیکه با طراحی جدید و پک باتری با کیفیت بالاتر و تاریخ بروز تر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی 6.5 اینچ اسمارت بالانس یکی از انواع اسکوترهای هوشمند برند بزرگ Smart Balace است که در دسته‌بندی هاوربردها یا همان اسکوترهای تعادلی قرار می‌گیرد. اسکوتر برقی 6.5 اینچ یکی از مدل‌های پرطرفدار است که توانسته بین طرفداران اسکوترهای برقی، جای خود را باز کند. یادگیری این وسیله بسیار ساده است و در مدت زمان کوتاهی به راحتی می توانید به دستگاه مسلط شوید. این اسکوتر مجهز به سیستم تعادل خودکار (اتوبالانس) است که درجهت یادگیری سریعتر و حفظ ایمنی به شما عزیزان کمک می کند. 6.5 اینچ یعنی چه؟ تقسیم بندی اسکوترهای هاور برد بر اساس سایز چرخ آنها انجام می‌شود. این اسکوترها با سایز چرخ‌هایی از 6.5 اینچ شروع و به ترتیب 8 اینچ و 10 اینچ دارند. سایز 6.5 مناسب برای استفاده در محیط خانه، پارکینگ، کوچه و فضاهای با کف سازی سنگ، پارکت، آسفالت و یا مصالح مشابه است. موتور و باتری اسکوتر برقی 6.5 اینچ: اسکوتر 6.5 اینچ اسمارت بالانس مجهز به دو الکترو موتور 350 واتی است که درمجموع 700 وات قدرت دارد و باتریاین اسکوتر نیز از نوع باتری‌های لتیوم یون 20 سلولی است که بسیار با دوام می‌باشد. شاسی و تحمل وزن اسکوتر برقی 6.5 اینچ: شاسی اسکوتر 6.5 اینچ عرضه شده توسط هابی سنتر، برخلاف بسیاری از نمونه‌های به ظاهر مشابه با رنج قیمتی متفاوت، کاملا فلزی بوده و علاوه بر سبکی، مقاومت و تحمل وزن بالایی دارد به صورتی که تا 95 کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند. برد الکترونیکی: برد الکترونیکی این اسکوتر از نوع بردهای سه تکه می‌باشد. این نوع بردها کاملا قابل تعمیر هستند و برخلاف دیگر اسکوترها که در صورت آسیب نیاز به تعویض برد دارند متفاوت است. شارژ و پیمایش: اسکوتر برقی 6.5 اینچ اسمارت بالانس با هربار شارژ که زمانی حدود 2 الی 2.5 ساعت است قابلیت استفاده بین 45 دقیقه الی 1 ساعت را دارد. امکانات اسکوتر برقی 6.5 اینچ SmartBalance: این اسکوتر علاوه بر موتور و باتری و شاسی با کیفیت که قبلا به آنها اشاره شد، دارای امکاناتی نظیر سیستم اتوبالانس است. اتوبالانس سیستمی است که با استفاده از حسگرها کمک بسیاری به شخص در برقراری تعادل می نماید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در طول روز، طی‌کردن مسافت‌های طولانی در محیط‌های بزرگ مانند پایانه‌های مسافربری، هتل ها، داخل یک کارخانه و… خسته‌کننده است؛ به همین دلیل استفاده از ابزار‌های مناسبی که طی چنین مسیر‌هایی را برای ما راحت می‌کنند، می‌تواند انتخابی بجا باشد. اسکوتر برقی Mars Rover مدل A6 Land Cruiser با توجه به نوع طراحی و قطعات به کار رفته شده در ساخت آن انتخابی مناسب برای کسانی خواهد بود که قصد خرید اسکوتر مناسبی را دارند. از آیتم های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد: تحمل وزن 120 کیلوگرم دارای نمایشگر عملکرد دستگاه مناسب برای بزرگسالان چراغهای LED 4عدد در جلو و 4 عدد در عقب کنترل از راه دور اسکوتر برقی مارس رو ور دارای دو موتور با قدرت پانصد وات می باشد که توان تولید سرعتی 30 کیلومتر بر ساعت را دارد. از مشخصات باتری این مدل اسکوتر برقی می توان به 20 هسته ای بودن آن اشاره کرد که در صورت شارژ کامل، حداکثر سرعت با وزن 70کیلوگرم؛ 30کیلومتر بر ساعت و همچنین حداکثر سرعت با نهایت ظرفیت؛ 18کیلومتر بر ساعت می باشد. بر روی این اسکوتر برقی چراغ‌های LED تعبیه شده که علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و چشم‌نواز، باعث خواهد شد تا شما بتوانید از این اسکوتر برقی در محیط‌های تاریک یا کم‌نور به شکلی ساده‌تر استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر های برقی تعادلی یا به اصطلاح هاوربرد ها در حال حاظر جزو پرفروش ترین نوع اسکوتر ها در ایران هستند که در زمینه های مختلفی کاربرد دارند. این نوع اسکوتر ها بیشتر مناسب تفریح و سرگرمی هستند و مخصوص محدوده سنی خاصی نیستند و بر اساس وزن شخص مورد استفاده قرار می گیرند. اسکوتر ها در چهار سایز عرضه می شوند که شامل سایز 6.5 اینچ - 8 اینچ - 10 اینچ - آفرود می باشند. اسکوتر فوق از نوع 6/5 اینچ بوده و از بهترین و بالاترین مدل اسکوتر موجود در ایران می باشد. تحمل وزن این اسکوتر تا 120 کیلوگرم و با سرعت 20 کیلومتر در ساعت و شارژدهی 30 الی 60 دقیقه می تواند شما را به مقصد برساند. اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل ورژن پرو از جدیدترین تولید شرکت اسمارت بالانس ویل است که از جدیدترین فناوری ها در قسمت برد و باتری بهره می برد. امکانات ورژن پرو شامل ریموت کنترل، سیستم اتوبالانس و تعادل خودکار، رقص نور چند جهته، اسپیکر بلوتوثی توان بالا، و علاوه بر اینها مین برد سه تیکه با طراحی جدید و پک باتری با کیفیت بالاتر و تاریخ بروز تر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر های برقی تعادلی یا به اصطلاح هاوربرد ها در حال حاظر جزو پرفروش ترین نوع اسکوتر ها در ایران هستند که در زمینه های مختلفی کاربرد دارند. این نوع اسکوتر ها بیشتر مناسب تفریح و سرگرمی هستند و مخصوص محدوده سنی خاصی نیستند و بر اساس وزن شخص مورد استفاده قرار می گیرند. اسکوتر ها در چهار سایز عرضه می شوند که شامل سایز 6.5 اینچ - 8 اینچ - 10 اینچ - آفرود می باشند. اسکوتر فوق از نوع 6/5 اینچ بوده و از بهترین و بالاترین مدل اسکوتر موجود در ایران می باشد. تحمل وزن این اسکوتر تا 120 کیلوگرم و با سرعت 20 کیلومتر در ساعت و شارژدهی 30 الی 60 دقیقه می تواند شما را به مقصد برساند. اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل ورژن پرو از جدیدترین تولید شرکت اسمارت بالانس ویل است که از جدیدترین فناوری ها در قسمت برد و باتری بهره می برد. امکانات ورژن پرو شامل ریموت کنترل، سیستم اتوبالانس و تعادل خودکار، رقص نور چند جهته، اسپیکر بلوتوثی توان بالا، و علاوه بر اینها مین برد سه تیکه با طراحی جدید و پک باتری با کیفیت بالاتر و تاریخ بروز تر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر E-scooter مدل HFZ scooter اسکوتر برای استفاده روزمره طراحی شده است. وزن کم و قابلیت تاشو بودن ، این اسکوتر برقی را برای استفاده روزمره بسیار کاربردی کرده است. تنها در سه ثانیه می‌توانید میله اسکوتر را خم کنید و آن را در دست بگیرید و در هر جایی از جمله مترو و اتوبوس حمل کنید (در حالت تا شده اسکونر تنها 49 سانتی متر ارتفاع دارد). موتور قدرتمند 350 واتی این اسکوتر به همراه بدنه آیرودینامیک و آلومینیومی، آن را قادر می سازد تا بتواند با حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت حرکت کند. برای کنترل اسکوتر در این سرعت سیستم ترمز دوگانه قرار داده شده است که عمگرد مطمئنی از خود نشان می‌دهد. لاستیک های اسکوتر HFZ scooter بادی می باشد. شارژ دستگاه از نوع فست شارژ می‌باشد و تنها در 3 ساعت شارژ کامل می‌شود همچنین با هر بار شارژ توانایی پیمایش بیش از 14 کیلومتر با حداکثر توان را دارد. باتری این اسکوتر به گونه ای طراحی شده است که در مسیرهای سرپایینی شارژ باتری به مقدار کمی جبران شود. رابط کاربری این اسکوتر برقی به گونه‌ای طراحی شده است که سه حال تنظیم سرعت را دارا می باشد. همراه این اسکوتر برقی اپلیکیشن موبایلی تعبیه شده است که با اسکن کد QR روی دستگاه میتوان به آن دسترسی داشت. قفل کردن اسکوتر، روشن کردن چراغ جلو و عقب، مودهای مختلف حرکتی، کروز کنترل، عملکرد باتری، میزان مسافت پیموده شده و نمایشگر دما از جمله مواردی هستند که در اپلیکیشن قابل استفاده هستند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی آفرود مدل اسکوتر مارت یک دستگاه قدرتمند مناسب سنین 10 سال به بالا برای استفاده در تمامی سطوح ناهموار با شارژ دهی 60 دقیقه بار هر بار شارژ دارای بلوتوث واسپیکر که به راحتی می تواندی با تلفن همراه به آن متصل شده و موزیک خورا پخش کنید. دارای رقص نور که نمای زیبا تری را به دستگاه میدهد. قدرت موتور های این دستگاه 350 وات می باشد که جمع توان این اسکوتر برقی 700 وات می باشد. مین برد این دستگاه از برنده KCQ می باشد که یه شرکت بی نظیر در ساخت قطعات اسکوتر و موتور های برقی می باشد. سیستم اتو بالانس دستگاه راحتی استفاده را به شما میدهد که با روشن شدن دستگاه اسکوتر به حالت 90 درجه بارسطح زمین در می آید. مدت زمان شارژ دستگاه حدود 3 تا 4 ساعت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی مدل M-365 دارای قدرت 350 وات دارای سرعت قابل متغثییر 30 کیلومتر دارد این اسکوتر از بدنه ترکیبی فوالاد و آلومینیوم ساخته شده است . دارای چراغ ال ای دی و صفحه کیلومتر دیجیتال می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سکوتر برقی 6.5اینچ مدل فول آپشن به دلیل سبک تر از 10 اینچ از محبوبیت بالاتری برخوردار است.نتیجه حرکت با آن در دست اندازها راحت تر است . اسکوتر هوشمند 6.5اینچ در مقایسه با 10 اینچ سبک تر است و حمل آن آسان تر است. این مدل مناسب کسانی است که استفاده بیرون از منزل دارند. زیرا همانند دستگاه های بزرگتر تا 120 کیلوگرم را تحمل می کنند ولی وزنش نسبت به اسکوترهای بزرگتر سبک تر است. ویژگی مثبتی که در نسل های آخر اسکوتر برقی اضافه شده قابلیت اتوبالانس می باشد که دارای مزایایی از جمله: حفظ تعادل دستگاه بدون وابستگی به شخص راکب، عدم لرزش دستگاه برای افراد با وزن کم، حفظ اتوماتیک تعادل جهت جلوگیری از وارد شدن آسیب به شخص و دستگاه حتی در صورت عدم استفاده صحیح، تعادل و ایمنی بیشتر شخص راکب می باشد. با توجه به کاربرد بالای این دستگاه مانند: جایگزین مناسب برای تاکسی و ماشین به هنگام خرید، استفاده در کارخانه های بزرگ و وسیع، اجاره به توریست های شهرها یا کشورهای دیگر، ابزاری با ارزش جهت هدیه دادن به دیگران و سرگرمی جالب کودکان، نوجوانان و حتی جوانان و بزرگسالان؛ در کشورهای اروپایی و امریکایی این وسیله جزو یکی از وسایل نقلیه و البته بر خلاف اتوموبیل دوست دار محیط زیست گردیده است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی تاشو با ظاهری مدرن تنها 13٫5 کیلوگرم وزن دارد و برخورداری از طراحی تاشو این امکان را فراهم می‌کند تا با فشار دکمه‌ای در مدت زمان 3 ثانیه باز و یا بسته شود. همچنین اسکوتر تاشو این قابلیت را دارد که به هنگام ترمز میتواند باتری را شارژ کند، به این ترتیب شما به کمک این قابلیت میتوانید مسافت‌های طولانی تری را به کمک اسکوتر طی کنید. موتور این اسکوتر برقی با جریان برق 400wکار می‌کند و در حالت فوری و اضطرار به 500W می‌رسد. دو چرخ جلو و عقب آن از نوع لاستیک بادی بوده که باعث ایجاد حالت ثبات فوق‌العاده در مواقع پیش آمدن دست‌انداز می‌شود. قابلیت‌ دیگر اسکوتر برقی تاشوی شیائومی عبارت از عملکرد پیمایش در سرعت ثابت است که از الگوریتمی مشخص برای خواندن سیگنال حسگر سرعت بهره می‌گیرد تا تنظیمات مربوط به سرعت را انجام دهد. بنابراین این وسیله نقلیه دارای حالت دوچرخه‌سواری هوشمند است که در زمان خستگی کاربر به کمک او می‌آید و هدایت اسکوتر را بر عهده می‌گیرد. از دیگر نکات برجسته اسکوتر برقی به موارد زیر می‌توان اشاره کرد: بدنه آلومینیوم از جنس بدنه هواپیما، طراحی تاشوی قابل حمل، حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت، چراغ ال یی دی 1٫1W برای جلو که تا 6 متر جلوتر را روشن می‌کند و چراغ خطر قرمز برای عقب، چهار چراغ راهنمای LED، ترمز ضد قفل E-ABS به علاوه دیسک دوتایی ترمز برای واکنش سریع در زمان سرعت بالا، باتری لیتیومی از نوع 18650 280Wh که تا 45 تا 50کیلومتر با احتساب وزن95 کیلوگرمی جواب می‌دهد. همچنین سامانه مدیریت باتری BMS که می‌تواند حالت سلامت باتری‌ها را نشان دهد. همچنین اسکوتر تاشو شیائومی مجهز به یک اپلیکیشن هست که به کمک آن میتوانید، اطلاعات مختلف اسکوتر مانند شارژ را مشاهده کنید. همچنین به کمک این اپلیکیشن میتوانید قابلیت‌های مختلف اسکوتر مانند کروز کنترل را فعال نمایید. هنگام راندن اسکوتر الکتریکی تاشوی شیائومی نیاز به ایجاد یک سرعت اولیه دارید. وقتی که این سرعت اولیه نباشد، حرکت ممکن نیست. به این طریق از حرکت ناخواسته اسکوتر به وسیله‌ی کودکان جلوگیری می‌شود. به عبارت دیگر، این یک ویژگی کلیدی اسکوتر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این اسکوتر از بهترین برند با نام SEGWAY می باشد مدل این اسکوتر ناین بات C20 است سکوتر ناین بات مدل zing c20 سه سطح سرعت قابل تنظیم شامل ایمن، کروز و توربو را ارائه می دهد. به همین جهت این محصول را می توان گزینه ای عالی برای کودکان به شمار آورد. زیرا اسکوتر برقی مورد بحث به کودکان کمک می کند که به تدریج و با آسودگی خاطر، تعادل و هماهنگی خود را حفظ نمایند. برای تنظیم سرعت در حالت های مختلف می توان از کلید تعبیه شده روی اهرم گاز استفاده کرد. حالت ایمن: در این حالت، حداکثر سرعت scooter حدود 10 کیلومتر در ساعت است. با فعالسازی این حالت، چراغ نشانگر چشمک زده و 3 بوق خواهید شنید؛ حالت کروز: در حالت کروز سرعت وسیله به 16 کیلومتر در ساعت می رسد. برای به حرکت در آوردن گجت در این حالت، با پا به زمین ضربه زده و اهرم گاز را فشار دهید. در این شرایط چراغ نشانگر چشمک زده و 2 بوق می شنوید؛ حالت توربو: حداکثر سرعت zing c20 در حالت توربو 16 کیلومتر در ساعت است. با شتاب گیری Electric Scooter در این مود، چراغ نشانگر ثابت خواهد شد و صدای یک بوق به گوش می رسد. یکی دیگر از ویژگی های متمایز این گجت حمل و نقل را می توان نورپردازی سه گانه آن در نظر گرفت: در صورت انتخاب حالت ایمن، چراغ های وسیله قرمز شده و چشمک زن هستند؛ در حالت کروز، چراغ ها به رنگ آبی در می آیند؛ در حالت توربو، چراغ های دستگاه در رنگ های مختلف شروع به چشمک زدن می کنند. این نورپردازی خاص باعث می شود که scooter شما در تاریکی شب جذاب‌تر به نظر برسد. همچنین این شیوه راه حلی مناسب برای آگاه ساختن رانندگان وسایل نقلیه دیگر و عابرین پیاده از حضور شما است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوترهای برقی برای افراد در هر سنی مناسب هستند. آنها یک گزینه عالی برای رفت و آمد روزانه، ورزش، یا تفریح هستند. اسکوتر برقی 1000 وات Chenxian یک اسکوتر برقی با کیفیت بالا است که برای استفاده در شهر و آفرود طراحی شده است. این اسکوتر از موتور براشلس هوشمند 1000 وات استفاده می‌کند که می‌تواند سرعت حداکثر 60 کیلومتر در ساعت را فراهم کند. ویژگی‌ها: با سرعت باورنکردنی 60 کیلومتر در ساعت -- موتور براشلس هوشمند 1000 وات -- پیمایش با هر بار شارژ: 40 کیلومتر -- وزن اسکوتر: 22 کیلو -- تحمل حمل: 120 کیلوگرم -- دارای نمایشگر هوشمند -- تنظیم 3 سرعت دیجیتالی -- سیستم دزدگیر و ریموت کنترل و قفل خودکار موتور -- نورپردازی زیبای RGB با امکان تغییر mode و چراغ های راهنما و 3 چراغ جلو -- کمک فنر جلو و عقب -- امکان حذف صندلی -- سیستم بلوتوث و اسپیکر پخش آهنگ -- دارای پلیت (باربند) عقب برای بستن جعبه و باکس -- بدنه آلمینیومی تا شونده سبک و بسیار محکم پیمایش با هر بار شارژ 40 کیلومتر است که برای اکثر کاربردها کافی است. این اسکوتر دارای نمایشگر هوشمند است که اطلاعات مهمی مانند سرعت، مسافت طی شده و وضعیت باتری را نمایش می‌دهد. این اسکوتر برقی دارای تنظیم 3 سرعت دیجیتالی است که می‌توان آن را بر اساس نیازهای خود تنظیم کرد. دارای سیستم دزدگیر و ریموت کنترل است که از آن در برابر سرقت محافظت می‌کند. دارای نورپردازی زیبای RGB با قابلیت تغییر mode و همچنین چراغ های راهنما است که ایمنی را در هنگام رانندگی در شب افزایش می‌دهد. اسکوتر برقی Chenxian یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یک اسکوتر برقی که با کیفیت بالا و با عملکرد عالی هستند. امکان حذف صندلی وجود دارد که می‌تواند برای حمل و نقل آسان‌تر اسکوتر مفید باشد. دارای سیستم بلوتوث و اسپیکر پخش آهنگ و دزدگیر است که می‌تواند تجربه رانندگی را لذت بخش‌تر کند. دارای پلیت (باربند) عقب برای بستن جعبه و باکس است که می‌تواند برای حمل و نقل اقلام مختلف مفید باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی Mi Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team Edition از یک موتور 600 واتی بهره می‌برد و قابلیت سواری با حداکثر سرعت 25 کیلومتر بر ساعت را به کاربر ارائه می‌دهد. طراحی بسیار جذاب، ترمزهای دیسکی با سیستم E-ABS و باتری لیتیومی 12400 میلی‌آمپری از دیگر ویژگی‌های مهم این اسکوتر هستند. این اسکوتر در واقع نسخه‌ای ویژه از می الکتریک اسکوتر پرو 2 شیائومی است که در طراحی آن از ماشین‌های فرمول یک تیم مرسدس بنز الهام گرفته شده است. طراحی این نسخه بسیار زیبا و هیجان انگیز است و ظاهری کاملا منحصر به فرد را به نمایش می‌گذارد.شیائومی سعی کرده است تا سرعت و ظرافتی که در طراحی ماشین‌های فرمول یک مورد نظر قرار می‌گیرد را در ساخت این اسکوتر برقی به کار ببرد. خطوط بدنه ساده و زیبا طراحی شده‌اند و بر روی پارامترهای آیرودینامیکی توجه ویژه‌ای شده است. لوگوی مشهور تیم Mercedes-AMG در مسابقات فرمولا وان بر روی بدنه حک شده است و در تمامی بخش‌های بدنه اسکوتر می‌توان ظرافت و جزئیات مختلفی را مشاهده کرد. یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب در این اسکوتر برقی قابلیت تا شدن آن است که امکان جا به جایی به مراتب آسان‌تر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این اسکوتر برقی 14.2 کیلوگرم وزن دارد و به لطف گواهینامه IP54، مقاومت خوبی در برابر آب و گرد و غبار دارد. بر روی پایه نگهدارنده فرمان، یک پنل چندمنظوره قرار دارد که به کاربر اجازه می‌دهد عملکرد اسکوتر را کنترل کند و به اطلاعات ضروری دسترسی داشته باشد. در ساخت بدنه اسکوتر از آلیاژ آلومینیوم رده هوافضا استفاده شده است که علیرغم سبکی، از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است. تایرهای 8.5 اینچی جلو و عقب دارای ساختار منحصر به فردی هستند که ضربات وارد شده از سمت مسیر را تا حد زیادی کاهش داده و سواری نرم و راحتی را برای کاربر به ارمغان می‌آورند. این اسکوتر برای افرادی با سن 16 تا 50 سال که از قد 120 تا 200 سانتی‌متری بهره می‌برند مناسب است. حداکثر وزن قابل تحمل توسط اسکوتر نیز 100 کیلوگرم است. در قسمت‌های جلو و عقب و فریم کناری چراغ‌های هشدار دهنده‌ای نصب شده‌اند تا در هر ساعتی از شبانه روز با امنیت کامل رانندگی کنید. این اسکوتر برقی قابلیت اتصال به اپلیکیشن هوشمند شیائومی Mi Home را دارد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر VLRA - SF11مدل ارتقا یافته ای از اسکوتر معروف mi365 است که با برطرف کردن برخی نواقص موجود در آن ، بهترین تجربه کاربری را ارائه می‌دهد. این اسکوتر برای استفاده روزمره طراحی شده است. وزن کم و قابلیت تا شدن، این اسکوتر برقی را برای استفاده روزمره بسیار کاربردی کرده است. تنها در سه ثانیه می‌توانید میله اسکوتر را خم کنید و آن را در دست بگیرید و در هر جایی از جمله مترو و اتوبوس حمل کنید (در حالت تا شده اسکوتر تنها 49 سانتی متر ارتفاع دارد). موتور قدرتمند این اسکوتر به همراه بدنه آیرودینامیک و آلومینیومی، آن را قادر می سازد تا بتواند با حداکثر سرعت 50 کیلومتر در ساعت حرکت کند. برای کنترل اسکوتر در این سرعت سیستم ترمز دوگانه قرار داده شده است که عملکرد مطمئنی از خود نشان می‌دهد. باتری این اسکوتر به گونه ای طراحی شده است که در مسیرهای سرپایینی شارژ باتری به مقدار کمی جبران شود. رابط کاربری این اسکوتر برقی به گونه‌ای طراحی شده است که مناسب برای اقشار مختلف باشد و 3 حالت حرکتی مختلف بسته به سن و میزان مهارت در این دستگاه وجود دارد. همراه این اسکوتر برقی اپلیکیشن موبایلی تعبیه شده است که با اسکن کد QR در کاتالوگ دستگاه میتوان به آن دسترسی داشت. قفل کردن اسکوتر، روشن کردن چراغ جلو و عقب، مودهای مختلف حرکتی، کروز کنترل، عملکرد باتری، میزان مسافت پیموده شده و نمایشگر دما از جمله مواردی هستند که در اپلیکیشن قابل استفاده هستند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این اسکوتر با بدنه‌ای ساخته شده از آلومینیوم و لاستیک‌های با قطر 6.5 و 5.5 اینچ، به شما ارائه می‌شود. اپلیکیشن هوشمند اختصاصی این محصول، امکان کنترل و تنظیمات متنوعی را به شما می‌دهد. با توجه به نوع مسیر و شرایط محیطی، این اسکوتر برقی قادر است با سرعت‌های مختلف حرکت کند. در وضعیت عمومی سرعت حداکثر آن به 14 کیلومتر در ساعت می‌رسد. بنابراین این وسیله نقلیه کارآمد و قابل حمل، برای استفاده روزمره یا سفرهای تفریحی بسیار مناسب است. با دو لاستیک هوادار به قطر 21.59 سانتی‌متر، این محصول از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار است. موتور برقی این اسکوتر 130 وات است. باتری با ولتاژ 24 ولت و شدت جریان 2.5 آمپر ساعت در این محصول استفاده شده است. با این ویژگی‌ها، باتری این اسکوتر برقی به شما امکان پیمودن مسافت 5 تا 8 کیلومتر را با هر بار شارژ کامل ارائه می‌دهد. زمان شارژ کامل این اسکوتر نیز 2 تا 3 ساعت می‌باشد.با توجه به اندازه تایرهای آن این اسکوتر در شرایط طبیعی تا فاصله 10 سانتی‌متری از سطح زمین قرار می‌گیرد. برخی وسایل نقلیه در فصل زمستان ممکن است با مشکلاتی رو به رو شوند، اما با استفاده از این اسکوتر نیازی به نگرانی از دما یا فصل فعلی ندارید. دمای مناسب برای استفاده از این اسکوتر متغیر از منفی 20 درجه سانتی‌گراد تا بالای 40 درجه سانتی‌گراد است. دارای استاندارد ضدآبی بین‌المللی IP54 است که برای ارزیابی مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار استفاده می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجهز به لاستیک های جامد 10 اینچی خود ترمیم شونده حداکثر راحتی را برای سوار فراهم می کند با حداکثر سرعت 15٫ 5 مایل در ساعت (30 کیلومتر در ساعت، برد تا 40 مایل (65 کیلومتر)، حداکثر بار 220 پوند (100 کیلوگرم) را در خود جای دهید. سواری ایمن و راحت: سیستم ترمز ضد قفل مکانیکی و الکتریکی ایمنی ترمز را تضمین می کند. طراحی تاشو قابل حمل حداکثر برد: اسکوتر کیک نینگبو مکس با ظرفیت باتری 551 وات ساعت ابعاد : 120x35x115 میباشد این مدل سایز 10 اینچ می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی صندلی دار مدل دلفین یکی از پرفروش ترین اسکوترها در چند سال گذشته میباشد که هر سال با تغیراتی نسبت به مدلهای گذشته تولید و روانه بازار شده است. دلیل فروش این محصول کیفیت ، زیبایی ، سواری اسان دلایل محبوبیت این مدل میباشد که کودک و بزرگسال براحتی میتوانند از این مدل استفاده کنند. این اسکوتر قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی و دسته را دارا میباشد تا کودک و بزرگسال براحتی از این اسکوتر برقی استفاده کنند. ویژگی های این محصول میتوان به دارا بودن چراغ راهنما، چراغ جلو و چراغ ترمز ، بوق و نشان دادن ظرفیت باطری اشاره کرد.وزن این محصول حدود 13 کیلوگرم میباشد و وزن 110 کیلوگرم ظرفیت استفاده دارد که برای طول عمر بیشتر اسکوتر بهتر است تا وزن 90 کیلوگرم از ان استفاده نشود.

اسکوتر دارای کلید یا سوئیچ میباشد که فقط با استفاده از ان امکان روشن شدن وجود دارد و دارای بوق , چراغ راهنما و چراغ عقب و جلو میباشد. اسکوتر برقی صندلی دار دارای حفظ تعادل راحت برای راکب را دارا میباشد و در رنگهای سفید و مشکی موجود است. این محصول بیشتر برای کودکان و نوجوانان طراحی شده ولی بخاطر کیفیت و موتور قوی بزرگسالان هم میتوانند از این محصول جذاب استفاده کنند.سرعت این اسکوتر بستگی به وزن ، شیب و شرایط زیادی دارد که در حالت نرمال سرعت بین 18 تا 22 کیلومتر را دارد بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی ناین بات D28E | قابلیت پیمایش 28 کیلومتر با یکبار شارژ | حداکثر سرعت 25 کیلومتر بر ساعت | دارای دو سیستم ترمز الکتریکی و کاسه ایی | تایر های 10 اینچی پنوماتیک جهت کاهش لرزش | ضد آب با استاندارد IPX5 | پشتیبانی از سیستم شارژ سریع | داری چراغ جلو و عقب |

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل اسکوتر نسبت به مدل های قبلی خود ارتقا پیدا کرده و با اضافه شدن چراغ روی گلگیر حس بهتری به مصرف کننده میدهد،این اسکوتر یکی از پر فروش ترین مدل های اسکوتر برقی در جهان شناخته میشود. شاسی این اسکوتر از آلومینیوم آلیاژی ساخته شده است که می تواند 120 کیلوگرم وزن را روی خود تحمل کند.باتری بیست سلولی دستگاه از نوع لیتیومی یونی است که با هر بار شارژ کامل حدود 60 تا 120 دقیقه می توان از آن استفاده کرد . قطر چرخ های این اسکوتر 10 اینچ برابر با 24سانتیمتر است که به دلیل توپر بودن لاستیک پنچر نمی شود و نیازی به باد ندارد. موتور این اسکوتر داخل چرخ و از نوع براشلس است که با 350 وات قدرت برای هر موتور نیروی پیشرانه مورد نیاز را حتی در شیب 30 درجه فراهم میکند . این اسکوتر دارای سیستم اتو بالانس (سیستم تعادل هوشمند خودکار) است که استفاده از اسکوتر را حتی برای اولین بار برای افراد مبتدی آسان میکند . بلوتوث واسپیکر قدرتمند برای پخش موسیقی از دیگر آپشن‌های این اسکوتر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سالهای سال است که اسکوترهای قدیمی و زیبا جای خودشان را به اسکوترهای جدید داده اند . این نوع جدید اسکوترها بکارایی راحت وآسان برای تمامی سنین از 5 سال گرفته تا 50 ساله دارند . در صورتیکه اسکوترهای قدیمی چنین نبوده اند.از اسکوتر برقی میتوان در هر جایی مثل پارک و خیابان،حیاط منزل و … استفاده نمود. از این دستگاه نیز میتوان به عنوان وسیله ای برای حرکت استفاده نمود . اسکوتر برقی توانسته است در مدت زمان خیلی کوتاه ورود خود ، توجه دوستداران محیط زیست را به خودش جلب نماید . اسکوترهای برقی انرژی مصرفی دستگاه را از باتری های قابل شارژ درون دستگاه بدست می آورند که برای هر دفعه شارژ شدن باید به مقدار 8 ساعت توسط برق شارژ شوند . این مدت زمان در مقایسه با مصرف یک موتور معمولی که از سوخت های فسیلی تغذیه می کند چیزی در حدود 500برابر می باشد که میتواند از لحاظ صرف جویی در زمان مورد مناسبی نباشد. از مزایای اسکوتر برقی علاوه بر سازگار بودن آن با محیط زیست ، کم خرج بودن و احتیاج نداشتن آن به تعمیرات می باشد زیرا این کار بسیار وقت گیر وپر هزینه است . اسکوتر برقی برخلاف خودرو و یا موتورهای بنزینی آن چنان نیاز به تعمیرات و رسیدگی زیاد پیدا نمیکنند. با هربار شارژ کامل می تواند در حدود 15 ساعت راه برود. اسکوتر برقی علاوه بر بی خطر بودن برای محیط زیست ، این قابلیت را دارند که برای محیط پیرامون ما سرو صدا تولید نمیکنند که این بسیار قابل تقدیر است. در تحقیقات انجام شده و طراحی موضوعات توسط کاربران استفاده کننده از این وسیله مدیران مربوطه متوجه شدن بی صدا بودن مطلق این نوع دستگاه ها هم آنطور که به نظر میرسید مفید نیست و در زمان عبور و مرور به خصوص در زمان استفاده از این اسکوتر در معابر عمومی شخص به مشکل برمیخورد.به همین دلیل صدایی البته هزاران برابر ملایم تر از موتورهای معمولی در این موتور های برقی تعبیه شده است که از بروز خطرهای احتمالی جلوگیری کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر 6.5 اینچی به لحاظ عملکرد الکترونیکی در داخل این اسکوتر 3 برد الکترونیکی مجزا اما کاملا هماهنگ وجود دارد، وظیفه 2 برد آن اطلاع رسانی زاویه افقی اسکوتر برای حفظ تعادل افراد به برد مرکزی است و برد سوم وظیفه هماهنگی دو برد قبلی، تنظیم ولتاژ و جریان بین باتری و فرمان حرکت به موتور (چرخها) را دارند طوری که وقتی فرد اسکوتر سوار روی اسکوتر می ایستد تنها با ایستادن جریان الکترونیکی بین موتور ها فعال شده و برای حرکت به جلو کافیست کمی بدن خود را به جلو مایل کند و به همین ترتیب برای پیچش بایستی پدالها به صورت معکوس هم توسط پنجه پا زاویه داده شوند تا فرد بتواند با آن به سمت های مختلف حرکت نماید

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سکوتر برقی در سال 2014 به بازار چین راه پیدا کرد و بدنبال استقبال زیادی که از این دستگاه شد به بازار آمریکا نیز راه یافت و امروز در بسیاری از کشورها این دستگاه هم به عنوان تفریح و هم برای عبور و مرور و خرید های روزانه سبک در مسافت های کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد. این اسکوترها بدون دسته می‌باشند و برای حرکت با آنها کافی است فقط یاد بگیرید چگونه تعادل خود را حفط و کنترل کنید. موتور این اسکوتر ها داخل چرخ های اسکوتر برقی موتور قرار گرفته است و بدنه ی فاقبرگلایس آن ها مانع از خرابی زودرس آنها می شود . اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویلز 6.5 یا اسمارت دریفیتینگ اسکوتر ، با دارا بودن قابلیت اتوبالانس ، به محض روشن شدن تعادل خود دستگاه را حفظ می کند و مانع از زمین خوردن فردی که بر روی آن می ایستد می شود . این اسکوتر همچنین دارای ریموت کنترل است که با آن می توان اسکوتر را خاموش و روشن و ... کرد . از مزیت های دیگر این دستگاه وزن سبک آن نسبت اسکوتر هاست به طوری که با وزن 8 کیلو گرمی آن شما به راحتی بسیار می توانید آن را جابجا کنید . همچنین می توان به دارا بودن قابلیت بلوتوث و اسپیکر قوی آن می توان اشاره کرد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی مدل 6.5 اینچی دسته دار دارای مدت زمان شارژ باتری2-3 ساعت است . دارای بازه قدرت 100-150 وات و وزن اسکوتر 10 کیلو گرم و مناسب برای فری استایل میباشد. وزن قابل تحمل 120 کیلوگرم و بازه وزن قابل تحمل 100-150 کیلوگرم است .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حالا زمان آن رسیده از تفریح و رالی با اسکوتر برقی لذت بیشتری ببرید ... درست از وقتی که اسکوتر برقی فول امکانات ۱۰ اینچ تاشو به دست شما رسید؛ دیگر هیجان متفاوتی از تفریح، خرید و حتی سفرهای درون شهری خود را تجربه می‌کنید! اینطور است که برای رفتن به مدرسه، دانشگاه، محل کار یا هر برنامه‌ دیگری که دارید، حتما نیازی به اتومبیل یا موتورسیکلت نمی‌باشد، بلکه حتی فکر پیاده روی تا مسیر تاکسی و مترو را از سر بیرون می‌کنید. کافی است اسکوتر برقی تاشو اتوماتیک رو باز کنید؛ به مردم شهر هر صبح لبخند بزنید و تا هر کجا خواستید نرم و راحت بدون خستگی برانید، در مقصد پیاده شوید و در یک چشم به هم زدن اسکوتر خود را مانند یک کیف دستی تا کنید و همراه خود به داخل متر، اتوبوس یا تاکسی ببرید. این دستگاه با امکانات و آپشن‌های کامل خود مجهز به سیستم هوشمند حفظ تعادل خودکار (اتوبالانس)، دستگیره حمل آسان، جک بغل برای ایستادن روی زمین، سیستم تاشو اتوماتیک، بلوتوث و اسپیکر قدرتمند برای اتصال به موبایل و رقص نورهای جذاب در سرتاسر اسکوتر برقی است. در ضمن تکنولوژی قطعات داخلی این گجت خیره کننده از تمام اسکوتر برقی‌های موجود در بازار یک سر و گردن بالاتر است؛ مانند باتری بزرگ سری جدید، برد هوشمند سری جدید HighTech و موتورهای فوق‌العاده قدرتمند. حتما از خرید و رالی خود لذت خواهید برد؛ تا جای یکه به دوستان خود هم معرفی می‌کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از این وسیله بسیار ساده است و می‌توان تنها در سه دقیقه آن را یاد گرفت. اولین کاری که باید برای استفاده از این اسکوتر یاد گرفت، ایستادن روی آن است. به دلیل وجود سیستم حفظ تعادلی که این وسیله دارد، این مرحله به‌سادگی طی خواهد شد. قدم بعدی، یادگیری حرکت است که برای این منظور باید کمی به جلو یا عقب متمایل شوید تا اسکوتر به همان سمت حرکت کند. هر چقدر بیشتر متمایل شوید، سرعت بیشتری پیدا خواهید کرد و نهایت سرعتی که می‌توان به آن رسید، 40کیلومتر در ساعت است. برای گردش به سمت چپ و راست هم باید با استفاده از زانو‌های خود، دسته‌‌ی موجود را به سمت موردنظر فشار دهید. لامپ‌های LED بسیاری برای داشتن دید بهتر در شب و زیبایی بیشتر این اسکوتر تعبیه شده است. این LEDها در رنگ‌های مختلفی بوده و زمان ترمزگرفتن و گردش به چپ و راست، روشن خواهند شد تا زمان استفاده از این وسیله، امنیت بیشتری داشته باشید. برای شارژ کامل باتری قدرتمند این اسکوتر لازم است آن را برای مدت 4 ساعت به برق وصل کنید و پس از شارژ کامل، قادر خواهید بود تا مسافت 30کیلومتر را بپیمایید که برای مسیرهای شهری عدد بسیار مناسبی است. این اسکوتر می‌تواند سطحی با شیب 30درجه‌ای را بپیماید که از نکات مثبت آن به حساب می‌آید.همچنین چراغ های بسیار زیاد موجود روی چرخ اسکوتر زیبایی آن را دوچندان می کند .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مدل 2020 ، نسبت به مدل‌های قبلی خود ارتقا پیدا کرده و یکی از پر فروش‌ترین مدلهای اسکوتر‌برقی در جهان شناخته میشود.شاسی این اسکوتر از آلومینیوم آلیاژی ساخته شده که می‌تواند 120 کیلوگرم وزن را روی خود تحمل کند . باتری بیست سلولی دستگاه از نوع لیتیومی یونی است که با هر‌بار شارژ کامل حدود 20 کیلومتر می‌توان از آن استفاده کرد. قطرچرخ‌های این اسکوتر 8 اینچ برابر 20.32 سانتیمتر است. به دلیل توپر بودن لاستیک پنچر نمیشود و نیازی به باد ندارد موتور این اسکوتر داخل چرخ از نوع براشلس است. 350 وات قدرت برای هرموتور و بطور کلی 700 وات نیروی پیشرانه مورد نیاز را حتی در شیب 30 درجه فراهم میکند . این اسکوتر هوشمند دارای دو چراغ در عقب دستگاه برای ایمنی در شب و دو ال ای دی بر روی گلگیر، می باشد که بر زیبایی این اسکوتر می افزاید. این محصول اتوبالانس می باشد، این ویژگی باعث می شود زمان سوار شدن بر روی اسکوتر ژیرسکوپ های زیر پا به حالت تعادل و موازی سطح زمین قرار بگیرند و اسکوتر در زمان سوار شدن به صورت ناگهانی حرکت نکند و سوار شدن را بسیار آسان می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی شیائومی مدل 1S از یک بدنه از جنس آلومینیوم مقاوم و سبک ساخته شده که از قسمت فرمان قابلیت تاشدن و جمع شدن دارد . در قسمت بالای فرمان اهرم کنترل شتاب اسکوتر ، ترمز ، نمایشگر و دکمه پاور قرار گرفته است . در قسمت پایینی فرمان نیز چراغ ال ای دی برای روشنایی مسیر حرکت در نظر گرفته شده است همچین یک چراغ قرمز رنگ نیز بر روی گل گیر چرخ عقب قرار گرفته که با گرفتن ترمز شدت روشنایی آن بیشتر می شود.تایرهای اسکوتر شیائوپی ۱S از نوع پنوماتیک (بادی قابل تنظیم) است که دلیل استفاده از چنین تایر هایی، جذب ارتعاشات و هدایت آسان تر اسکوتر بوده. این اسکوتر در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و در این زمینه موفق به کسب استاندارد IP54 شده است. یکی از بهترین قابلیت های اسکوتر های شیائومی مجهز بودن این اسکوتر ها به سیستم ترمز دیسکی است که عملکرد فوق العاده خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. شما با استفاده از اهرم قرار گرفته بر روی فرمان می توانید پد های ترمز را به دیسک ترمز مجهز به منفذ های خنک کننده لنت متصل کنید در فاصله کوتاهی متوقف شوید , این سیستم ترمز در هر شرایط آب و هوایی عملکرد خوبی دارد. بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل