نکات مهم خرید کاناپه بادی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کاناپه بادی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

کاناپه بادی یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات بادی در جهان به شمار میرود و یکی از کاربردی ترین مبل های بادی چند کاره مخصوص استفاده در منزل و محل کار است. کاناپه های بادی از جنس پی وی سی با ضخامت بالا ساخته شده اند و ساختار داخلی این محصول از پل های پی وی سی ضخیم تشکیل شده که به جای فنر به کار رفته و وظیفه تقسیم بندی هوا در داخل و تقسیم بندی وزن شخص بر روی کاناپه را به عهده دارد. برای آشنایی بیشتر با اینگونه محصولات می توانید در ادامه با مقاله راهنمای خرید کاناپه بادی همراهمان باشید.

کاناپه بادی چیست؟

کاناپه در واقع نوعی مبل راحت است. شاید این سوال هم در ذهن شما ایجاد شده باشد که چرا به این نوع مبل کاناپه می گویند و چه تفاوتی با مبل معمولی دارد. پاسخ خیلی ساده است این نوع مبل معمولا برای بیش از سه نفر طراحی شده است در واقع نوعی مبل که برای بیش از دو نفر استفاده می شود کاناپه می باشد. البته نوعی کاناپه دو نفره هم ساخته شده که به آن در اصلاح لاوست گفته می شود. نوعی از کاناپه که از جنس پلاستیک و لاستیک مقاوم ساخته می شود که آن را به وسیله هوا و سایر گازها پر می کنند، به همین دلیل به آن کاناپه بادی گفته می شود.

مزایای استفاده از کاناپه بادی

کاناپه بادی از سری محصولات بادی بسیار زیبا و با کیفیت است که با ویژگی های منحصر به فردی که دارد می تواند جایگزین بسیار خوبی برای کاناپه های چوبی و ابری باشد. این محصولات در ابعاد و رنگ های بسیار متنوعی تولید شده اند که خریداران می توانند با توجه به طراحی های انبوه کاناپه بادی یکی از آن ها را انتخاب کنند. افراد می توانند از این محصولات در دیزاین داخلی خانه و یا محل کار استفاده کنند چرا که بسیار شیک بوده و با وجود رنگ های مختلف می تواند با رنگ مدنظرتان در دیزاین شما همخوانی داشته باشد و محیطی بسیار شیک و بی نظیری را فراهم کند.

معایب استفاده از کاناپه بادی

این کاناپه ها به دلیل اینکه بادی هستند و پی وی سی آسیب پذیر دیواره های محفظه بادی آن را تشکیل داده است می تواند در برابر وسایل و اشیاء نوک تیز آسیب پذیر باشند. با وارد شدن فشار زیاد از طریق اجسام نوک تیز ( اعم از سوزن ، چاقو ، قیچی ، سنگ ریزه و … ) سوراخ شوند.. با سوراخ شدن بدنه کاناپه بادی دیگر کل محصول به مشکل می خورد و دیگر نمی توان آن را راه اندازی کرد. از دیگر اتفاقاتی که ممکن است به بدنه این محصولات آسیبی وارد شود، وسایل گرمایشی و پر حرارت مانند آتش یا بخاری نیز می تواند به بدنه کاناپه های بادی آسیب برساند. چرا که این جنس خاصیتی مانند پلاستیک دارد و ممکن است با بالا رفتن بیش از حد دما، بدنه آب شده و آسیب ببیند که دیگر خسارت وارده به بدنه جبران ناپذیر خواهد بود. یکی دیگر از اتفاقاتی که ممکن است به بدنه آسیب برساند این است که وزن بسیار زیادی بر روی کاناپه قرار بگیرد، هر کاناپه بادی دارای تحمل وزن خاصی می باشد که در مشخصات آن ها زده شده که چه رنج سنی می تواند از آن استفاده کند. پس بایستی در هنگام خرید به این موضوع توجه داشته باشید و کاناپه ای را خریداری کنید که وزن مد نظرتان را تحمل کند. چرا که تحمل وزن این محصولات گوناگون است.

انواع کاناپه بادی

کاناپه بادی یک نفره: مناسب برای یک فرد بزرگسال یا یک کودک می باشد.
کاناپه بادی دو نفره: دو نفر همزمان و در کنار هم می توانند از آن استفاده کنند و اگر فقط خودتان باشید می توانید روی آن دراز کشیده و به کارهایی مانند مطالعه و تماشای تلویزیون مشغول شوید.
کاناپه بادی چند نفره: معمولا این مدل به صورت یک اِل انگلیسی (L) بوده و بیش از دو نفر روی نشیمنگاه آن جا می شوند.
کاناپه بادی یک نفره تخت خواب شو: تکه نشیمنگاه این مدل از روی هم قرار گرفتن دو یا سه تکه مجزا شکل می گردد و با باز کردن تای لایه های متصل کننده آن ها نشیمنگاه بصورت یک تشک بادی در خواهد آمد. این مدل برای افرادی که از کمبود جا در اتاقشان رنج می برند بسیار کاربردی بوده هم چنین در مسافرت می توانید از آن هم برای نشستن و هم خوابیدن استفاده کنید.
کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو: تخت خواب این مدل نیز مانند مدل قبلی شکل می گیرد و ممکن است تعداد تکه های آن تنها دو عدد باشد. اندازه این تکه ها طبیعتا به علت دو نفره بودن محصول بزرگ تر از مدل قبلی است.
کاناپه بادی چند کاره: نیمکت بادی، تشک بادی، کاناپه بادی، تشک بادی شیبدار و پشتی بادی حالت های مختلف این وسیله هستند در واقع یک محصول بسیار کاربردی و مفید و به ویژه اقتصادی می باشد هم چنین در سفرها و کمپ ها به چند حالت مختلف می تواند راحتی و آرامش شما را موقع استراحت فراهم کند.
کاناپه بادی کودک: مدل های کودکانه در ابعادی کوچک تر طراحی شده اند و طرح های شاد و بچه گانه نیز در بدنه آن ها بکار رفته است. می توانید با این وسیله از بوجود آمدن مشکلات ستون فقرات و بد فرمی بدن کودک خود در اثر استفاده از سطوح نامناسب برای نشستن جلوگیری کنید.

نکات مهم هنگام خرید کاناپه بادی

قیمت: برای خرید هر وسیله‌ای قیمت در اولویت اول شما قرار دارد. در واقع شما با توجه به میزان بودجه خود کاناپه خریداری می کنید. بهتر است میزان بودجه برای خرید کاناپه را مشخص کنید. زمانی که بودجه لازم برای خرید مشخص شود خود به خود خیلی از مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می شوند.
نوع: همان طور که قبلا هم اشاره شد، کاناپه بادی انواع مختلفی دارد. کاناپه معمولی، کاناپه تخت شو و کاناپه چند کاره که در قسمت قبل هر کدام به صورت کامل مورد نقد و بررسی قرار گرفت. شما می توانید با توجه به توضیحاتی که در قبل داده شد کاناپه مورد نظر خود را خریداری نمایید.
جنس: کاناپه‌ بادی ها با توجه به قیمتی که دارند از مواد مختلفی ساخته می شوند. اگر بخواهیم بهترین جنس کاناپه را به شما معرفی کنیم کاناپه ای با جنس پی وی سی مقاوم با روکش ضد تعریق و حساسیت است.
آپشن ها: برخی از این کاناپه ها دارای یک پمپ باد الکترونیکی هستند که به وسیله آن می توانید به راحتی آن را باد کنید. برخی از آن‌ها نیز سطحی مواج دارند که با پارچه سطح آن پوشیده شده است، این قسمت های مواج باعث عبور هوا از بین بدن شما و کاناپه می شود و از عرق کردن شما جلوگیری می کند.
ظرفیت: به ظرفیت کاناپه هم توجه کنید، همان طور که گفته شد کاناپه بادی انواع مختلفی دارد از تک نفره گرفته تا دو و چند نفره شما با توجه به نیاز خود می توانید ظرفیت دلخواه خود را انتخاب کنید.
تحمل وزن: کاناپه ها هر کدام یک آستانه تحمل وزن دارند یعنی تنها قادر به تحمل وزنی خاص هستند. همیشه با توجه به وزن خود کاناپه مورد نظر را خریداری کنید. این کار باعث افزایش طول عمر کاناپه می شود.
رنگ و طرح: به رنگ و طرح کاناپه هم توجه کنید. شاید از نگاه اول زیاد مهم نباشد، اما ممکن است رنگ مورد نظر شما را آن برند نداشته باشد. یا طرح مورد علاقه شما با رنگ مورد علاقه شما هم خوانی نداشته باشد. زیبایی محصول هم نقش مهمی در انتخاب شما دارد.
بهترین مارک کاناپه بادی: در واقع کاناپه‌هایی که از جنس پی وی سی مرغوب با روکش مخمل ضد عرق ساخته می شوند. جزو بهترین کاناپه بادی های موجود بازار هستند. شاید اگر نامی از یک برند خاص ببریم تبلیغات باشد، اما به دور از انصاف است که اسمی از کاناپه بادی اینتکس برده نشود. intex یک شرکت معتبر در زمینه تولید لوازم بادی در ایران است. به دلیل اینکه نمایندگی اینتکس در ایران در شهر اصفهان قرار دارد به آن کاناپه بادی اصفهان هم گفته می شود. برند دیگر بست وی است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. پس می توان با خیال راحت برند بست وی را هم خریداری کرد.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کاناپه بادی

نحوه نگهداری از کاناپه بادی

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید کاناپه بادی گفته شد، می توانید کاناپه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کاناپه بادی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

منقل زغالی6تیکه (S.P.G)یک منقل با طراحی مدرن و به روز میباشد ورق به کار رفته در آن از نوع گالوانیزه و ضد زنگ می باشد.ضخامت ورق این منقل1.15میلیمتر میباشد و وزن آن حدود 4.5 کیلو میباشد .کیف این منقل از پارچه برزتی ضخیم و بسیار مقاوم می باشد.طراحی منحصر به فرد این منقل علاوه بر زیبایی کار گردش هوای داخل منقل را تظمین نموده است .این محصول به خاطر طراحی خاص آن بسیار کم جا و حمل ونقل آن بسیار راحت می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بطری بنزین 0.3 لیتری با درپوش ایمنی. ساخته شده از پلی اتیلن (HD PE). برای پر کردن ایمن مشعل الکلی کاربرد دارد. طراحی ایمنی درپوش ایمنی به شما این امکان را می دهد که مایع را بدون برداشتن درپوش بریزید. چوب پنبه دارای یک لوله هواکش و یک لوله ریختن است که به مایع اجازه می دهد بدون جرعه جرعه جرعه جاری شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از دردسرهای کمپینگ و طبیعت‌گردی به خصوص در فصول گرم سال پشه‌ها هستند. داشتن یک پشه بند مسافرتی نه تنها برای طبیعت‌گردی، بلکه برخی مواقع در خانه، باغ ، ساحل و … می‌تواند مفید باشد.این پشه بند سوراخ‌های بسیار ریزی دارد که مانع از عبور هرگونه پشه و حشره می‌شود، بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید درون آن در طبیعت استراحت کنید. این پشه بند همراه خود یک ساک حمل که کل پشه بند به راحتی داخل آن جای می‌گیرد دارد. وزن کلی این محصول تقریبا 1.6 کیلوگرم است و حمل آن راحت است. ستون های آن از تیرک های 14 عددی فایبر گلاس ساخته شده و بسیار مقاوم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تخت مسافرتی مدل BH90 به همراه تشک، محصولی کاربردی و همراه شما در سفرها. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از استراحت و خوانیدن در طبیعت لذت می‌برید، بی‌شک تخت مسافرتی مدل BH70 یک انتخاب بی‌نظیر برای شماست. ار قابلیت های بسیار جذاب تخت مسافرتی حمل آسان و بی‌درد سر آن می‌باشد. این محصول دارای قابلیت تاشوندگی بوده. به راحتی جمع می‌شود و در خودرو قابل حمل می‌باشد. در کنار این مدل تشک تاشو نیز در نظر گرفته شده است و ارائه می‌شود تا بتوانید به راحتی و آسودگی از این محصول استفاده نمایید

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پشه بند هشت نفره تولید شده از توری حریر ریزبافت که مانع ورود هرگونه حشره ای به داخل پشه بند می شود این محصول مناسب نشستن 8 نفر و برای خواب مناسب 4 نفر می باشد. ابعاد 250x250 و ارتفاع 200 است. کف محصول پارچه ضخیم کار شده است. و زیپ ها دنده 10 می باشد و دارای دو سرزیپ است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ین منقل خاص و منحصربفرد از ابتکارات مهندسان گروه شیمن هست که میتونید باهاش هرغذایی را تو طبیعت به راحتی درست کنید با این تجهیز میشه هم از روی آتیش حرارت گرفت هم از زیر آتیش و میتونید کارهاتون را همزمان رو این منقل انجام بدین مثلا: میشه طبقه پایین املت درست کرد و طبقه بالا چایی را گذاشت و یا طبقه پایین منقل باشه و کباب اماده کرد و طبقه بالا وارمر باشه و غذا را گرم نگه داشت یا با تنظیم فاصله سینی زغال بالا و پایین در قسمت وسط فر درست کرد و غذاهایی مثل پیتزا،کیک و ماهی را به راحتی پخت یا مثلا برنج را بالا پخت و جوجه و کباب را پایین و یا حتی جوجه های پخته شده را بالاتر گرم نگه داشت و دهها ایده دیگر که به ابتکار خودتون میتونید ازش استفاده کنید با دستگیره که داره بدون دست زدن به منقل یا سینی ها همه چیز را میتونید جابجا کنید توری گریل پزی هم مربوط به گریل هست هم قراردادن قابلمه و قوری و کتری تو این منقل اگه 24 ساعت هم پیوسته آتیش روشن باشه هیچ مشکلی براش پیش نمیاد یه منقل صدکاره همه چی را تو خودش جا داده: کباب پز گرم کن فر منقل سه پایه آتیش و یکی از نکات مهم دوستاران طبیعت آتش رو زمین روشن نکردن که با این منقل بغیر از این شما آتش دراختیار و کنترل شده دارید که هم میتونید راحت آتیش را جابجا کنید هم بالا و پایین کنید

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سبد و میز پیک نیک تاشو، یکی از محصولات بسیار مفید در بین تجهیزات کمپینگ محسوب می‌شود؛ چرا که برای حمل ظروف و خوراکی ها، به یکی از این سبدها احتیاج دارید. بدنه این سبد تاشو، جمع و کوچک می‌شود. پس می‌توان آن را بعد از استفاده، بدون اشغال جای زیاد، در ماشین یا در بین تجهیزات کمپینگ خود قرار داد. یکی دیگر از ویژگی های سبد و میز پیک نیک تاشو، استفاده از درب آن بعنوان میز است. پایه های تعبیه شده در زیر درب محصول را باز کنید. سپس از آن بعنوان یک میز غذاخوری استفاده می‌شود. درب سبد، جایی برای قرار دادن لیوان، گوشی موبایل و تبلت نیز دارد. از درب آن بعنوان تخته برش هم می‌توان بهره برد.یکی از نکات مهم درمورد این محصول، کوچک و قابل حمل بودن آن است. دسته و قفل این سبد، باعث مورد اطمینان بودن درب آن و حمل راحت این محصول می‌شود. بدنه سبد و میز پیک نیک تاشو، از پلاستیک ABS می‌باشد. و در هنگام باز و بسته شدن ترک نمی‌خورد. و پاره نمی‌شود. به عکس های این محصول دقت کنید. می‌بینید که بیشتر از آن برای حمل نوشیدنی های خنک استفاده شده. علت این موضوع، این است که می‌توان سبد پیک نیک تاشو را بعنوان جایخی استفاده کرد و نوشیدنی های خنک را بدون اینکه نگران گرم شدنشان باشید، درون آن قرار داد. با تمام این توضیحات، این سبد برای کمپینگ در فضای باز محصول بسیار کاربردی و مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز و صندلی مسافرتی تاشو چوبی دارای وزن سبکی است که بیشتر از همه برای استفاده در سفرهای کمپینگ، پیک نیک، ماجراجویی های خارج از شهر و حتی استفاده در حیاط خانه مناسب است. طراحی زیبا و کاربردی این محصول باعث شده تا بسیاری از علاقمندان به سفر این محصول را به عنوان یک جزء ضروری در لیست تجهیزات خود قرار دهند. این محصولات با قابلیت جمع شدن به صورت چمدان کوچک، فضای کمتر را اشغال می‌کنند و حمل و نقل آسان را فراهم می‌کنند

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بالش سفری بادی Eros نحوه خواب هزاران نفر را در کوله پشتی یا هنگام سفر تغییر داده است. لوکس، سبک و جمع و جور، دارای یک بافت بیرونی پلی استر 50 بعدی برس خورده فوق العاده نرم و یک مثانه هوای TPU بی صدا و منحنی برای پشتیبانی و راحتی است. تورم، تنظیم و کاهش تورم چند ثانیه طول می کشد، به لطف مینی شیر چند کاره ما که در حال ثبت اختراع است. به علاوه، با استفاده از سیستم منحصربفرد Pillow Lock، بالش را روی تشک خواب خود محکم کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قطب نمای B1-69 یک قطب نمای ورزشی اصلی اتولید کشور اطریش است. کهاین در یک کیف چرم مصنوعی عرضه می شود. قطب نما دارای تقسیم خط 60-00 و 4 نقطه روشن است. همچنین دارای یک آینه تاشو و یک لبه مقیاس سانتی متری است، بنابراین به شما کمک می کند تقریباً از هر موقعیتی یک دید کلی از موقعیت مکانی خود داشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری جیبی وسیله‌ای کوچک است که به‌کارگیری آن به دوران جنگ جهانی اول و نخستین به‌کارگیری روس‌ها از این وسیله بازمی‌گردد. بخاری جیبی قطعه ایست شبیه به فندک که با بنزین و الکل کار می‌کند و می‌تواند شمارا از سرمای شدید زمستان و یا سرمای کوه، کویر، جنگل و … نجات دهد. وزندگی دوباره‌ای را به شما ببخشد. بخاری جیبی یکی از انواع لوازم حرفه‌ای برای گردشگران، کوه‌نوردان، جهانگردان و … است. یک فتیله دارد که فتیله آن از جنس پنبه نسوز است. این پنبه آتش می‌گیرد اما شعله‌ور نمی‌شود به همین دلیل است که به آن پنبه نسوز میگوییم. پنبه نسوز بر خلاف پنبه معمولی که از مزارع و باغ‌های پنبه به دست می‌آید این نوع پنبه از سنگ‌های آتش‌فشانی به دست می‌آید که بر خلاف چیزی که مردم عادی فکر می‌کنند از هزاران سال پیش این پنبه شناسایی شده و استفاده می‌شده است و جدید نیست. پس از آغشته کردن پنبه نسوز به مایع مخصوص آن را آتش می‌زنید. پنبه آتش گرفته است اما شما شعله ای نمی‌بینید. بنابر این کوچک‌ترین خطری وجود نخواهد داشت. حتی گرمای این وسیله نیز بسیار مطلوب و ملایم است به گونه ای که در هنگام سرمای سخت زمستان اگر در جیب کاپشن کت یا حتی در دستانتان آن را بگیرید از زمستان و برف‌ها بسیار لذت خواهید برد و در اوج سرما شما دارای بخاری در لباس خود خواهید بود. بخاری جیبی یک قیف مخصوص دارد که در همین بسته ای که خدمتتان عرضه می‌کنیم به همراهش ارسال خواهیم کرد. این قیف چند قطره از بسته مایع سوختی را که برایتان ارسال کرده در خود جای می‌دهد. با هر بار سوخت رسانی به این وسیله شما تا 12 ساعت گرما را در این بخاری جیبی خواهید داشت. بدون افت حرارت. اگر نیاز به خاموش کردن هم داشتید با یک فوت قوی یا چند فوت قوی می‌توانید خاموشش کنید. اگر فیتیله بخاره جیبی شما پس از مدتی خراب شد با تهیه پنبه نسوز که به راحتی و بسیار ارزان یافت می‌شود می‌توانید فیتیله را تعویض و از فیتیله جدید خود استفاده کنید. اگر سوخت بخاری جیبی تمام شد می‌توانید به سادگی آن را با قیمت‌های متنوع از3٬000 تومان الی 15٬000 تومان تهیه کنید. یا حتی از الکل سفید یا نزین بدون سرب نیز می‌توانید استفاده نمایید. به علت طراحی بسیار ساده ای که بخاری جیبی دارد هیچ گاه خراب نشده و همیشه قابل استفاده می‌باشد. پایین فیتیله در مخزن اصلی پنبه گنجانده شده است که با آغشته شدن به ماده سوختی قدرت خود را به فیتیله داده و فیتیله گرمادهی ملایم را تا 12 ساعت حفظ می‌کند.

طراحی و ساخت

    این بخاری دارای بدنه‌ای از جنس استیل بوده که به واسطه قرار گرفتن در کنار حرارت به صورت مستقیم، به راحتی کیفیت خود را از دست نمی‌دهد. بدنه این بخاری شامل دو قسمت است: تنه و سرپوش فلزی مشبک. بدنه این بخاری محل قرار گرفتن مخزن سوخت بوده و سرپوش آن برای انتقال حرارت به صورت غیر مستقیم تعبیه شده است.

      هنگامی که شما سرپوش فلزی این بخاری را بردارید، با یک جرقه‌زن سنگی، سری مخصوص دسترسی به مخزن و فیتیله مواجه خواهید شد.پس از برداشتن سری دسترسی به مخزن، با کارتریجی از جنس پنبه نسوز روبرو می‌شوید که به وسیله آن می‌توانید بخاری را روشن کنید.

    همراه این بخاری یک قیف پلاستیکی عرضه شده است که به شما کمک خواهد کرد که سوخت مورد نیاز را به مخزن وارد کرده تا بر روی بدنه یا سایر قسمت‌های آن نشت نکند. جرقه‌زن سنگی این بخاری دارای قابلیت تعویض سنگ است، به این شکل که با جدا‌کردن جرقه زن از روی بدنه و خارج‌کردن سنگ‌ داخل آن، می‌توانید سنگ جرقه‌زن را تعویض کنید. در کنار جرقه‌زن سنگی، فیتیله‌ای برای روشن‌کردن بخاری قرار گرفته شده که از قابلیت تعویض نیز برخوردار است. این بخاری دارای مخزنی به ظرفیت 12 میلی‌لیتر بوده که پس از پر‌شدن به طور کامل، به مدت 12 ساعت قابل استفاده خواهد بود.

نحوه استفاده

    برای روشن‌کردن این بخاری در ابتدا باید سری قرار گرفته بر روی مخزن را برداشته و سپس قیف پلاستیکی عرضه شده همراه آن را بر روی دهانه مخزن بگذارید. پس از قفل‌کردن محل خروجی قیف، سوخت را به نسبت ظرفیت مخزن داخل قیف ریخته و آن را از حالت قفل خارج کنید تا سوخت به داخل مخزن وارد شود. پس از پر شدن مخزن به صورت کامل، باید به کمک جرقه‌زن سنگی، فیتیله را آتش زده و بخاری را مقداری کج کنید تا حرارت به کارتریج داخل بخاری منتقل شده تا روشن شود.

ایمنی

    شاید اولین نکته‌ای که هنگام استفاده از این بخاری به ذهن برسد، ایمنی آن در هنگام استفاده یا پر‌کردن مخزن است. قیف پلاستیکی‌ای که همراه این بخاری عرضه می‌شود، از نشت‌کردن سوخت به بدنه جلوگیری می‌کند که این مسئله از انتقال شعله آتش به بخش‌های دیگر جلوگیری خواهد کرد. سرپوش این بخاری دارای شبکه‌هایی بوده که با انتقال اکسیژن، باعث افزایش میزان اکسیداسیون و ایجاد شعله‌ای بدون دود خواهد شد. برای این که شما بتوانید از این بخاری بهترین استفاده ممکن را بکنید، باید از سوخت مناسب آن نظیر بنزین‌های سبک یا گازوئیل استفاده کنید تا هم میزان گرمای زیادی را ایجاد کرده و هم شعله‌ای بدون دود ایجاد کند. فلز قرار گرفته بر روی این بخاری از انتقال حرارت به صورت مستقیم به سطح پوست و سوزش حاصل از آن جلوگیری کرده و به شما این امکان را می‌دهد تا برای گرم‌کردن خود آن را به راحتی در دست گرفته و خود را گرم کنید.

موارد استفاده

  اولین کارکردی که از یک بخاری به ذهن می‌رسد گرم‌ نگه‌داشتن بدن، است. البته این بخاری جیبی نیز قرار نیست کاری غیر از گرم نگه‌داشتن بدن شما انجام دهد، بلکه ابعاد کوچک و وزن بسیار کم آن باعث شده است که بتوان از آن استفاده‌های مختلفی کرد. شما می‌توانید از این بخاری برای گرم نگه‌داشتن دست و بدن و حتی پای خود استفاده کنید. برای مثال کسانی که در رشته ورزشی اسکی فعالیت می‌کنند، می‌توانند پس از روشن‌کردن بخاری و قرار دادن سرپوش، آن را داخل کاور مخصوص گذاشته و در کفش خود قرار دهند.

نتیجه‌گیری

    برای ایجاد گرما شاید اولین گزینه مد نظر شما استفاده از بخاری جیبی نباشد اما برای کسانی که زیاد به سفر می‌روند یا در محیط‌های سرد کوهستانی ورزش می‌کنند، بخاری جیبی کووآ مدل VKH-PW06L با توجه به ابعاد بسیار کم و قابلیتی که در گرم نگه‌داشتن بدن دارد،  می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول منحصر به فرد یک صندلی تخت شو شش وضعیتی میباشد که میتوان در 3 حالت صندلی و سه حالت تخت به وضعیت دلخواه تبدیل نمود . تشک یا رویه این محصول .پارچه مش پلی استر با مقاوت فوقاللعده بالا میباشد که با طنابهای کشی به شاسی دوخته شده و حالت ارتجاعی که ایجاد میکند سبب جلوگیری از خستگی بدن میشود و با توجه به اینکه پارچه مش هست کاملا ضد تعریق و قابل شستشو میباشد. تحمل وزن محصول کیلوگرم و در حالت جمع شده فضای خیلی کمی را اشغال میکند که این قابلیت باعث حمل راحت و استفاده در تمام مکانهای عمومی و خصوصی را فراهم میکند وزن محصول 5.5 کیلو گرم که فوق العاده سبک و کاربردی کرده. تمام قطعات تولید داخل میباشد+

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ روشنایی گازی NATUREHIKE، یک وسیله کوچک و جمع و جور، برای تامین روشنایی محیط میباشد. این چراغ با اتصال به کپسول های گازی کار میکند و میتواند در شرایط مختلف محیطی مانند خانه، طبیعت، جنگل و کوه به خوبی کارایی داشته باشد. بدنه چراغ Naturehike از حباب شیشه ای و پایه فلزی ساخته شده است که به لطف طراحی خاصی که دارد، شعله لامپ در برابر باد و رطوبت محافظت میشود. مدت زمان استفاده از روشنایی با یک کپسول 230 گرمی حدودا 30 ساعت میباشد و دارای رگلاتور مخصوص است که با استفاده از آن میتوانید نور را تنظیم کنید. به علاوه، روشنایی Naturehike را میتوان به عنوان منبع گرمایشی استفاده کرد، زیرا مقدار قابل توجهی گرما از خود ساطع میکند. به همراه این چراغ یک کیف کوچک نیز برای حمل و جلو گیری از آسیب ارائه میشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پمپ آب اتوماتیک مدل HD-ZDCSJ07 به صورت اتوماتیک بدون نیاز به اتصال به برق، آب را جاری می‌کند. این شرکت با رونمایی از محصولاتی چند عملکرده و خلاقانه، سهم عمده‌ای از بازار را به خود اختصاص داده و مشتریان وفادار خود را حیرت زده کرده است. تمام معیارهای زیبایی، در طراحی ظاهری این محصول رعایت شده است. بدنه آن سفید مات بوده و آماده است که خود را با هر دیزاینی هماهنگ کند. لوله داخل کالا بهداشتی بوده و از جنس سیلیکون مرغوب ساخته شده است. دستگاه بسیار سبک وزن بوده و براحتی قابل حمل است. متناسب با نیاز خود، می‌توانید مخزن‌های استاندارد 5 لیتری، 7.5 لیتری، 11 لیتری یا 18.9 لیتری برای این پمپ اتوماتیک شیائومی تهیه کنید. پس از تهیه مخزن مورد نظر، پمپ روی آن سوار شده و آب را در دسترس شما قرار می‌دهد. تنها 0.2 ثانیه زمان لازم است تا موتور این پمپ دست به کار شده و آب را برای شما پمپاژ کند. این فرآیند، مزاحمت صوتی عمده‌ای ندارد. استاندارد صوتی این محصول تنها 50 دسیبل است. برای حمل این دستگاه هیچ محدودیتی ندارید. هم سایز مناسبی دارد و هم به باتری قابل شارژ مجهز شده است. پس برای راه اندازی آن، ضرورتی برای وجود پریز برق وجود ندارد. بر روی بدنه پورت micro USB دیده می شود که پس از سه ساعت اتصال به برق، باتری پمپ آب اتوماتیک مدل HD-ZDCSJ07 را فول شارژ می‌کند. یکبار شارژ کامل، برای پمپاژ 145 لیتر آب کفایت می‌کند. از دستگاه برای آب داغ، الکل، بنزین، روغن و سایر مایعات خورنده و اشتعال زا استفاده نشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

منقل تاشو کچوا برای پختن غذاهای داغ و خوشمزه در برنامه های کمپینگ و طبیعت گردی طراحی و تولید شده است. این منقل تنها در عرض 2 ثانیه باز و بسته می شود و دارای یک توری است که می توان هر چیزی را روی آن کباب کرد. مهم ترین مزیت این منقل سفری قابل شست و شو بودن تمام قطعات آن می باشد. از این منقل نه تنها در سفر و کمپینگ بلکه در تراس و حیاط منزل هم می توان استفاده نمود. منقل تاشو کچوا می تواند تمام نیاز کمپرها و طبیعت گردها را به لوازم پخت و پز برآورده کند و غذای سالم و انرژی زا برایشان فراهم کند. تاشو بودن و برخوردار بودن از کیف مخصوص حمل، منقل تاشو کچوا را به یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای سفر تبدیل کرده است باربیکیو اینوکس کچوا دارای دو عدد دستگیره جدا از جنس کروم برای حمل و نقل و همچنین قابلیت احتراق سریع و سوزاندن طولانی مدت به لطف سوراخ های روی زمین و کناره ها دارد محل پخت 20×40 سانتی متر می‌باشد که برای 3 تا 4 نفر مناسب هست، متریال به کار رفته در این منقل سفری، 100% اینوکس می باشد که مقاومت بسیار بالایی به حرارت و ضربه دارد. بدنه منقل کاملاً نچسب می باشد و چربی ها و خرده های مواد غذایی به راحتی پاک می شوند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی کووآ مدل Fireball، محصولی بسیار کاربردی و مناسب کمپینگ، سفر، کوهنوردی و ... می باشد که جزء سبک ترین و کوچکترین بخاری های این کمپانی کره ای به شمار می آید. گاهی ممکن است در هنگام سفر در فصول یا مناطق سرد، شرایط و وسایل لازم برای برپایی آتش را نداشته باشید یا امکان جمع آوری چوب و هیزم برای این کار ممکن نباشد. در این صورت به همراه داشتن بخاری گازی Fireball با وزنی کم، ابعادی کوچک و مصرفی بهینه می تواند گزینه ای ایده آل برای گرم کردن محیط های کوچک و محیط های روباز باشد. از مزیت های این بخاری گردش 45 درجه ای قسمت سری می باشد که این ویژگی باعث شده تا از آن به عنوان اجاق پخت و پز استفاده کرد و از خوردن یک غذای خوشمزه در کنار خانواده و دوستان لذت برد. عملکرد این بخاری به گونه ای است که پس از داغ شدن هسته توری شکل مرکزی، حرارت به صفحه فلزی انتقال داده می شود و به صورت تابشی محیط را گرم می کند. از دیگر ویژگی بارز این محصول قابلیت اتصال به کپسول های گاز با حجم های متفاوت می باشد که با اتصال آن به کپسول های بزرگتر می توان زمان گرمایش را طولانی تر ساخت. این بخاری دارای یک جعبه محکم از جنس پلاستیک بوده تا علاوه بر اینکه به حمل راحت آن کمک کند، باعث محافظت از بخاری در برابر ضربه ها یا افتادن های احتمالی شود. همچنین دستگیره کوچک پلاستیکی ای که بر روی بخاری Fireball تعبیه شده باعث می شود تا به آسانی و بدون هیچ گونه نگرانی بابت داغ شدن دسته، آن را حمل یا جابه جا کرد. لازم به ذکر است که این بخاری علاوه بر شیر تنظیم جریان گاز، دارای فندک پیزو بوده و به شما امکان تنظیم گرمای مورد نیاز در محیط را می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پمپ باد کینگ کمپ مدل KA2106، به شما کمک کرده تا در سفرهای دریایی، آفرودی، کمپینگ و ... انواع تجهیزات بادی خود را اعم از: اسکله بادی، صندلی، تشک، چادر و ... را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون نیاز به پمپاژ دستی باد کنید و از سفر دلنشین خود لذت ببرید. این پمپ باد علاوه‌بر داشتن دریچه Inflate جهت باد کردن اجسام، از دریچه‌ Deflate نیز بهره‌مند بوده تا بتوانید در صورت نیاز به تخلیه باد اجسام از این دریچه استفاده نمایید و با خالی کردن باد آن‌ها از اشغال اضافی فضا جلوگیری کنید. برای تامین برق پمپ یک کابل فندکی درنظر گرفته شده تا با ولتاژ 12 ولت این امکان را برای شما مهیا سازد با حداکثر درجه فشار، 20 درجه PSI محصولات بادی خود را باد کنید. طراحی این پمپ باد به صورتی انجام گرفته که برای آن یک صفحه نمایشگر LED، و چندین دکمه درنظر گرفته شده تا بتوانید علاوه‌بر مشاهده اطلاعات، به کمک دکمه‌ها میزان و حالت پمپاژ باد را تنظیم نمایید. همچنین شما می‌توانید پمپ باد را به‌گونه‌ای تنظیم کنید تا هنگام باد شدن کامل اجسام به صورت خودکار خاموش شود. کمپانی KingCamp برای استفاده آسان از پمپ باد، علاوه‌بر در نظر گرفتن شلنگ منعطف به طول 107سانتی‌متر، 6 نازل مختلف نیز برای این محصول در نظر گرفته‌ تا بتوانید انواع لوازم را با دریچه‌های همراه آن باد کنید. همچنین بر روی بدنه محصول یک دستگیره تعبیه شده تا بتوانید پمپ را در دست بگیرید و یا به نقطه مورد نظر آویزان کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در هنگام مسافرتهای درون شهری یا برون شهری یکی از دغدغه های مهم افراد استفاده از توالت یا توالت فرنگی پرتابل مسافرتی مخزن دار میباشد که در اکثر مواقع هم در دسترس نیست. ما به شما استفاده از توالت مسافرتی مخزن دار همراه سفری را پیشنهاد میکنیم. نیاز به سرویس بهداشتی در خانواده هایی که همراه خود سالمند، کودک، معلول و یا خانم باردار دارند بیشتر هست و در دسترس بودن توالت فرنگی امری بدیهی است. به طبع بسیاری از بیماران به دلیل عدم دسترسی به توالت خود و خانواده را از سفر کردن منع میکنند و حتی برای میهمانی رفتن هم از خود مقاومت نشان میدهد که خود میتواند در تضعیف روحیه آنها و بروز بیماری افسردگی موثر باشد. افراد دیابتی، معلول و سالمندانی که دارای تکرر ادرار یا بی اختیاری ادرار دارند در هنگام مسافرت بیشتر از افراد دیگر به توالت احتیاج خواهند داشت. همچنین به همراه داشتن توالت پرتابل مسافرتی میتواند نیاز افرادی که به دلیل مشغله های مختلف مجبورند به مسافرتهای زیادی بروند مانند بسیاری از رانندگان اتوبوس، کامیون، تاکسی و ماشین های سواری را برطرف سازد. از دیگر مواردی که میشود از این توالت همراه مسافرتی مخزن دار استفاده شود افراد سالمند، معلول، کم توان و بیمارانی هستند که به دلیل بیماری یا شرایط فیزیکی خاصی که دارند توانایی رفتن به سرویس بهداشتی را ندارند، میتوانند از این توالت در کنار تخت خود استفاده کنند. توالت قابل حمل وسیله ای ایده آل برای سفرهای کمپینگ و آفرود است. بدنه آن از جنس پلاستیک مقاوم و آنتی باکتریال ساخته شده است و دارای درپوش بهداشتی جدا کننده است و برای استفاده از آن نیاز به مخزن های جداگانه و یا لوازم دیگر نیست. قسمت بالایی آن 10 لیتر آب برای شستشو گنجایش دارد و در قسمت پایینی آن مخزن 20 لیتری برای فضولات طراحی شده است. این دو قسمت توسط دو ضامن در دو سمت توالت از همدیگر قابل جداسازی هستند و بین آنها درگاهی قرار دارد که پس از استفاده از توالت برای جلوگیری از نشت بو می توان آن را بست. با استفاده از پمپ سیفونی و افشاننده این توالت، آب در تمامی مقطع کاسه توالت با فشار مناسب پخش می شود. با جدا کردن دو قسمت توالت، مخزن فضولات از طریق خروجی 30 اینچی قابل تخلیه و از طریق درب بالایی مخزن قابل شستشو است، همچنین دو درپوش توالت برای راحتی شستشو قابل جداسازی است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرفیت : 8 لیتر - همراه کابل برق و کابل شارژر فندکی ماشین - خنک کننده و گرم کننده (هم سرما داره هم گرما) - قابل استفاده در منزل و خودرو (به برق شهری وصل میشن هم به جا فندکی خودرو) - مناسب: مواد خوراکی، آرایشی، و دارو - طراحی منحصر به فرد آینه و لامپ ال ای دی - از گرمایشش برای گرم نگهداشتن غذا میشه استفاده کرد - سرمایش می تواند حدود 22 درجه سانتیگراد پایین بیاید و دمای گرمایش می تواند به حدود 65 درجه سانتیگراد برسد. - شما میتونید این مینی یخچالارو هم تو اتاق خوابتون بذارید برای مواد خوراکی هم برای لوازم پوستی هم میتونید در محل کار یا کارگاه ازش استفاده کنید - معمولا لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست در حمام، روی میز آرایش و در یخچال نگهداری می شوند. اما این که بخواهید هر روز چندین بار از اتاق تان سر یخچال بروید می تواند خسته کننده باشد. در این شرایط است که به اهمیت وجود مینی یخچال های لوازم آرایشی در اتاق تان پی می برید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با نظم دهنده کوله KL6513 میتوانید انواع وسایل صندلی عقب خودروی خود را مرتب کنید. یک محفظه اصلی بسیار جادار و بزرگ طراحی شده که با مقسم های چسب دار میتوان فضای داخلی را مدیریت کرد. در کنار آن هشت جیب در طرفین و دو نگهدارنده برای ظروف حاوی مایعات نیز قراردارد تا بتوانید وسایل خود را با نظم و ترتیب در آن جای دهید. در مواقعی که از آن استفاده نمیکنید نیز می توانید آن را تا کرده و جمع کنید. همچنین در صورت نیاز می توانید از بند شانه برای حمل و نقل آن استفاده کنید. همچنین با اتصال به کمربند خودرو می توان مانع سر خوردن محصول در هنگام حرکت خودرو شد. از درب محصول هم به عنوان سینی برای مواد غذایی و یا اسباب بازی های کودکان استفاده نمود. KL6513 یک نظم دهنده محکم و تاشو برای انواع وسایل شما بر روی صندلی خودرو می باشد. با کمک آن وسایل گوناگون، بطری ها، مدارک و ابزار آلات خود را منظم نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تخت سفری تاشو با برخورداری از طراحی مناسب و قابلیت باز و بسته شدن به شکلی ساده برای استفاده در زمان سفر بسیار مناسب خواهد بود. این تخت سفری دارای رویه‌ای بسیار مقاوم از جنس پلی‌استر بوده که مقاومت زیادی در برابر پوسیدگی دارد. فریم به کار رفته شده در لبه‌های این تخت سفری دارای ساختاری از جنس استیل است که در برابر فشار مقاوم بوده و در صورت قرار گرفتن در محیطی مرطوب خورده یا پوسیده نمی‌شود. این تخت دارای ساختاری تاشو بوده که به شما کمک خواهد کرد تا زمانی که دیگر نیازی به استفاده از آن نداشتید، تخت خود را در ابعادی کوچک جمع کنید. مجموع موادی که در ساخت این تخت به کار رفته شده مقاومت زیادی در برابر فشار دارد به نحوی که آن را برای استفاده افراد تا 120 کیلوگرم مناسب ساخته است. بخاطر نوع طراحی این تخت و قرار دادن پایه های عرضی و حالت ضربدری آنها نسبت به هم در موقع استفاده از تخت و در زمان خواب شما کمترین تکان و لرزش را دارد و بدون هیچ صدایی است. تخت سفری تاشو با توجه به موادی که در ساخت آن به کار رفته و طراحی مناسبی که دارد به شما کمک خواهد کرد تا در زمان سفر و با استفاده از آن خوابی راحت را تجربه کنید. این تخت مناسب طبیعت گردی است. استفاده دیگر آن در باغ ها و ویلاهای شخصی یا کنار استخر است. بخاطر سبک و کم جا بودن مناسب منازل کوچک و یا حتی بیمارانی که باید روی تخت استراحت کنند است. در این تخت از پارچه مقاوم پلی استر استفاده شده که علاوه بر استقامت وطول عمر بالا هم آب را سریع از خود عبور میدهد و سریع خشک میشود، هم تنفس مناسبی دارد و در طول استراحت روی آن بدن شما عرق نمیکند و رطوبت بدنتان را عبور میدهد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماهیتابه کوهنوردی اسنوهاک وسیله ای است که برای تهیه یک صبحانه ی خوشمزه در طبیعت به آن نیاز دارید. این ماهیتابه از آلومینیوم آنادایز شده ساخته شده که درمقابل ضربه و سایش بسیار مقاوم است. همچنین دارای روکش تفلون نچسب است که علاوه بر پخت و پز آسان، به راحتی شسته و تمیز می شود. قطر ماهیتابه اسنوهاک مدل SN-F 10 در حدود 21 سانتی‌متر و ارتفاع آن حدود 5 سانتی‌متر است. حجم 1.8 لیتری و اندازه ی مناسب این ماهیتابه برای پخت انواع غذاها و تهیه ی وعده‌های غذایی برای 2 تا 4 نفر مناسب خواهد بود. دستگیره ی ماهیتابه از جنس استیل سبک با طول مناسب است که برای استفاده روی آتش مناسب خواهد بود. دستگیره به صورت تاشو طراحی شده و دارای حالت قفل شونده است. به راحتی در زیر ماهیتابه قرار می گیرد تا فضای کمی را در بین وسایل شما اشغال کند. یک عدد کاور حمل توری به همراه این ماهیتابه ارائه شده است و به راحتی داخل انواع کوله پشتی کوهنوردی قابل حمل است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ارگنایزر ساک و چمدان بسته ی 7 عددی که از پارچه پلی استری ساخته شده که محکم و مقاوم است و لایه رویی از نوعی پارچه توری دوخته شده تا در هنگام استفاده در داخل چمدان بتوانید محتویات کیف ها را مشاهده نموده و هوا نیز داخل وسایل جریان داشته باشد ابعاد کیف ها از بزرگ به کوچک 40x30x10 ، 34x27x10 ، 30x22x10 ، 27x20x10 ، 34x27 ، 27x15 ، 26x15 سانتی متر می باشد. این نظم دهنده محصول کشور چین می باشد و دارای ویژگی هایی همچون وزن سبک ، حجم مناسب ، ابعاد متفاوت ، قرار گرفتن در داخل یکدیگر در زمان عدم استفاده از دیگر مشخصات این محصول می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ دافع حشرات نیچرهایک با 3 حالت نور دهی از شما در برابر حشرات محافظت میکند.زمان کارکرد در حالت های مختلف بین 8 تا 20 ساعت میباشد.میزان تاثیر گذاری تا 30 متر مربع میباشد.(توجه : در زمان اولین استفاده حتما پیچ زیر دستگاه را باز کرده و کاغذ محافظ باتری را جدا کنید.برای اطلاعات بیشتر به عکس های محصول توجه کنید).لطفا از قرار دادن این وسیله در روزهای بارانی برای مدت زیاد پرهیز کنید.این دستگاه با ولتاژ پایین کار میکند و لطفا دست در قسمت میانی دستگاه نبرید. علاوه بر نور بنفش که پشه ها را به خود جذب می کند، این لامپ به 3 سطح روشنایی 40 – 150 – 200 لومن مجهز شده است. در 200lm، لامپ می تواند به عنوان یک چراغ قوه دستی استفاده شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک بادی کمپینگ آلوا: در مدل جدید تشک های کمپینگ آلوا، نه تنها طراحی ضخامت و عرض بهبود یافته بلکه فناوری باد کردن را بسیار ارتقاء داده. عرض این تشک بادی درحالت باد شده به 69 سانتی متر، ضخامت تشک را به 10 سانتیمتر و ارتفاع بالشت تشک را نیز به 14 سانتی متر افزایش داده. پمپ پا برای باد کردن: نیازی به باد کردن با دست، دهان یا پمپ نیست. این پمپ داخلی سریعترین و ساده ترین راه باد کردن تشک کمپینگ شماست. به سادگی پمپ داخلی را با پای خود حدود 50 ثانیه فشار دهید و اکنون یک تشک کمپینگ 190x69x10 سانتی متری دریافت خواهید کرد. اصلا نگران نشت هوا نباشید. دریچه اضافی نیز باعث تخلیه سریع باد می شود و می‌توانید زمان جمع کردن کمپ ، آن را به راحتی فشرده کنید. ضخامت 10 سانتی متر تشک و ارتفاع 14 سانتمتر بالشت و راحتی بیشتر: تشک آلوا ساخته شده از (TPU پلی اورتان ترموپلاستیک) با کیفیت بالا و پارچه نایلونی ریپ استاپ بسیار با کیفیت است و ضد آب بودن و مقاومت مکانیکی بالا را تضمین میکند. این تشک کمپینگ با ارتفاع 10 سانتیمتری جلوی نفوذ سرما را به خوبی گرفته و با وجود نایلون 40D با ویژگی ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت، همه چیز را برای یک خواب خوب در هر مکان را ممکن می سازد. ضخامت 14 سانتمیتری و استاندارد بالشت از آسیب به گردن را جلوگیری می‌کند و پیوسته بودن بالشت و تشک از سر خوردن بالشت روی تشک در حالت جدا پیشگیری می‌کند. به راحتی آن را به یک تخت دو نفره تبدیل کنید: با دکمه های کناری، می توانید به راحتی دو تشک را به یک دیگر متصل کنید و آن را به یک تخت دو نفره کامل تبدیل کنید و کنار خانواده خود بمانید. این ویژگی این تشک را برای کمپینگ های خانوادگی محبوب می‌کند. فوق العاده سبک و قابل حمل: به راحتی می توان آن را جمع کرد تا قابلیت فشرده سازی را افزایش داده و اندازه بسته بندی را به حداقل برساند. پس از تخلیه باد، وزن آن تنها 800 گرم است که برای کمپینگ، کوله‌پشتی، پیاده‌روی، ماجراجویی در فضای باز و مسافرت ایده‌آل است. همچنین تشک بادی سفری آلوا به دلیل حجم بسیار کم در حالت جمع شده، می‌تواند جایگزینی مناسب و کاملا کاربردی برای تشک مهمان در خانه هایی که فضای کافی ندارند باشد. لوازم همراه: سه عدد چسب شفاف (جهت سوراخ شدن احتمالی با اشیاء برنده)، ساک همراه، کش جمع کننده دور تشک

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک ایر بیسیک از برند فرانسوی کچوا بسیار مقاوم و برای کسانی طراحی شده است که به دنبال راحت ترین تشک بادی دو نفره هستند. ابعاد: 190X 120 X 16 سانتی متر است. راحتی خواب با سطح لمسی مخملی آن.می توان آن را در 1 دقیقه و 30 ثانیه با پمپ باد کرد . دارای شیر یک طرفه به منظور خارج نشدن هوا.وزن: 3.5 کیلوگرم | حجم بسته بندی : 7.5 لیتر

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به همراه داشتن یک صندلی سفری تاشو مانند مدل «198727 » از « هوم اند کو » Home and Co به شما کمک می‌کند تا راحتی بیشتری در زمان نشستن در مسافرت داشته باشید. ساختار تاشو این صندلی کمک می‌کند تا در زمان حمل آن با مشکلی مواجه نشوید. همچنین یک بند همراه این محصول عرضه‌شده است تا جابه‌جایی آن کار راحت‌تری باشد. برپا کردن صندلی نیز به مدد طراحی مناسب کار بسیار ساده‌ای بوده و می‌توان به‌سرعت آن را باز و بسته کرد. بر روی دسته صندلی نیز جیب توری قرارگرفته که محل مناسبی برای قرار دادن وسایلی مانند بطری و یا لیوان خواهد بود. پارچه پلی‌استری استفاده‌شده نیز از مقاومت خوبی برخوردار بوده که به عمر و دوام مناسب صندلی منجر می‌شود. فریم این محصول از نیز لوله فولادی با پوشش پلی اتیلن بوده که مقاومت و استحکام خوبی دارد و هم باعث کاهش وزن آن می‌شود. در حقیقت استحکام فریم تا حدی بوده که فردی با نهایت وزن 100 کیلوگرم هم می‌تواند با خیالی راحت بر روی این صندلی بنشیند. صندلی سفری تاشو هوم اند کو  مدل 198727 طراحی مناسبی دارد که در کنار فریم محکم آن را به انتخاب خوبی برای سفرهای شما بدل می‌سازد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخدان مسافرتی باریکو مدل Cambino از طراحی بسیار مناسب و فضای داخلی بسیار بزرگی برخوردار است تا شما به کمک آن بتوانید مواد غذایی مورد استفاده خود در زمان مسافرت را در حالتی تازه‌تر مصرف کنید. این یخدان دارای محفظه داخلی بزرگی است؛ به نحوی که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بیشتر مواد غذایی مورد نیاز خود را برای سفر، جهت جلوگیری از فاسد‌شدن، همراه داشته باشید. بدنه این یخدان از جنس پلاستیک آنتی‌باکتریال است . استفاده از این نوع خاص از پلاستیک شرایطی را فراهم کرده تا در صورت ماندن مواد غذایی داخل یخدان، از ایجاد بوی نامطبوع حاصل از رشد باکتری جلوگیری شود. این یخدان همچنین از طراحی بسیار مناسبی برخوردار است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با راحتی بیشتری آن را همراه خود حمل کنید. دسته قرار گرفته بر روی این یخدان متحرک بوده که به شما کمک خواهد کرد تا در مواقع نیاز آن را در بالای یخدان قرار داده و یخدان خود را با راحتی بیشتری جابه‌جا کنید. یکی از مشکلاتی که در استفاده از وسایلی نظیر یخدان و یا کیف‌های خنک نگه‌دارنده ممکن است پیش آید نشت کردن مواد غذایی یا مایعات به خارج از آن است. طراحی این یخدان به گونه‌ای است که با در نظر گرفتن واشری دورتادور لبه‌های محفظه داخلی از نشت کردن مواد غذایی یا مایعات به بخش خارجی تا حدود زیادی جلوگیری می‌کند. یخدان مسافرتی باریکو مدل Cambino با طرح و رنگی زیبا و متنوع و همچنین فضای داخلی بزرگ شرایطی را فراهم کرده است تا شما با استفاده از آن در زمان سفر راحتی و رضایت بیشتری را تجربه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک بادی صندلی عقب ماشین برای افرادی که اهل مسافرت مخصوصا کمپ کردن هستن بسیار کاربردی است. همراه این تشک دو عدد بالش و پمپ باد می باشد. تشک بادی صندلی عقب ماشین یکی از جدیدترین تشک های بادی مسافرتی برای استفاده در صندلی عقب انواع خودروهای تولید شده است که ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر است. این تشک رویه ای مواج داشته و یا توجه به جیر بودن این سطح از تشک قابلیت ضد تعریق دارد و یکی از بهترین محصولات مسافرتی هست که حتی برای استفاده بچه ها و کودکان در هنگام سفر میتواند همراه شما باشد. از نکات قابل توجه این تشک یک عدد تشکی که دارای پایه های بادی برای قرار گرفتن در کف ماشین بوده تا با صندلی های عقب هم سطح شود. از دیگر ویژگی های آن می توان به تشک و دو عدد بالش بادی که همرنگ تشک بوده، و یک عدد پمپ باد فندکی اشاره کرد. دو عدد بالش مسافرتی و یک پمپ فندکی که با فندکی خودرو میتوان تشک را باد کرد دارد. دوستان لطفا در هنگام استفاده به نکات زیر توجه داشته باشید: قبل از نصب باید زیر تشک های بادی ماشینی را تمیز کنید تا عاری از هرگونه شی تیز باشد. در هنگام باد شدن به وسیله پمپ های باد بر روی آنها ننشینید. فشار وارد آمده پمپ باد را می سوزاند. هرگز از این تشک بادی به عنوان جامپ و بپر بپر کودک استفاده نکنید. برای پیدا کردن سوراخ یا پنچری تشک بادی صندلی ماشین از آب و یا کف بر روی بدنه آنها استفاده نکنید زیرا لایه های ابریشمی چسبیده به بدنه از داخل سست می شوند و امکان دفرمه شدن در این حالت نیز وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول یکی از مناسب ترین وسیله های سفری بخصوص برای افرادی بوده که قصد اقامت در هتل و یا خانه را نداشته و یا اینکه استراحت های کوتاه در میان راه خواهد بود. محصولی که تنها توسط پمپ های باد فندکی همراه محصول قابل راه اندازی بوده و زمان جمع کردن حجم کوچکی را به خود می گیرد و به دلیل داشتن وزن بسیار کم شما می توانید این کالا را به سادگی با خود حمل و جا به جا کنید. این تخت بادی به گونه ای می باشد که به خوبی با طراحی صندلی عقب ماشین حالت گرفته و سطحی مسطح را برای شما فراهم می آورد و بهترین حالت را برای بدن شما فراهم آورده تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی در قسمت های مختلف بدن به شما دست ندهد . جنس رویه آن از پی وی سی جیربا یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار می باشد .علاوه بر این دارای دو کوسن مجزا بادی با رویه مخمل و پمپ باد همراه نیز است.همچنین قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 155 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد و به خوبی می تواند فشار وارده بر روی خود را مهار نماید . قابلیت فوق العاده ی این محصول علاوه بر تخت بودن، این است که میتوان با برعکس کردن محصول و قرار دادن آن در محیط و یا آب استخر و... از آن به عنوان مبل بادی استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ کمپینگ تلسکوپی 12 ولت،که از برق خودرو تامین میشود.پایه تاشو که تا 3 متر باز میشود.این مدل پایه فلزی و محکم دارد که از کیفیت بالایی برخوردار است.و مانع تکان خوردن میشود .پنل cob بسیار پرقدرت با ابعاد 23×11و 228 عدد لامپ که روشنایی بسیار زیادی دارد.این مدل دارای ریموت کنترل با قابلیت های کم و زیاد کردن نور و چشمک زدن با حالت های مختلف هست.دارای کیف برزنتی شیک و محکم.و دارای فندکی و گیره سر باتری بهمراه 5 متر کابل که کاملا نیاز شما را برطرف خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

منقل تاشو مسافرتی در سایز 30سانت در55سانت و ارتفاع بازشده منقل33 سانت وقطربسته شده 4سانت میباشد این محصول به صورت تاشو بوده وفضای کمی را اشغال میکند ویک کیف برزنتی محکم جهت حمل اسان برای این محصول تهیه شده.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در هنگام کوهنوردی یا سفر شاید نیاز به دوش و استحمام پیدا کنید و وسیله ای نداشته باشید که خود را با آن بشویید. یا بخواهید باغچه کوچکتان را آبیاری کنید و شیر آب در دسترس شما نباشد. دوش سفری وسیله ای است که دقیقا همین نیاز شما را برطرف می کند و می توانید به آسانی با آب دوش بگیرید. دوش سفری مدل ASS-01 یک دوش الکتریکی با فندکی فوق العاده برای مسافرت در طبیعت، شستشوی ماشین، آبیاری باغچه و مواردی مشابه است. این محصول با دارای پمپ الکتریکی است که با فندکی خودرو کار می کند. برای استفاده از این محصول ابتدا باید گالن یا مخرنی را با آب پر کنید. نوجه کنید که آب نباید جوش یا داغ باشد زیرا به دوش آسیب می رساند. سپس پمپ محصول را داخل گالن یا مخزن قوطه ور یا غرق کنید. سوکت فندکی محصول را به فندکی خودرو منصل کنید. اگر قصد استحمام یا دوش گرفتن دارید، یک قلاب، پایه پلاستیکی یا گیره مکنده لاسنیکی برای آویزان کردن آن در ارتفاع داخل جعبه محصول وجود دارد. سری دوش را می توانید با کمک قلاب، پایه پلاستیکی یا گیره مکنده لاسنیکی روی شیشه با در ارتفاع ثابت کنید. اگر کلید پمپ را روشن کنید می توانید از دوش استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با سلام. شاید برای شما هم شرایطی پیش آمده باشد که به برق شهری دسترسی نداشتید و در عین حال نیاز به شارژ دستگاه موبایل یا جی پی اس خود ، یا شنیدن موسیقی و رادیو و یا تامین روشنایی داشتید. شاید با خود فکر کنید این مشکل با به همراه داشتن یک پاوربانک حل خواهد شد اما به همراه داشتن پاور بانک یه راه حل موقتی است و با اتمام شارژ آن شما مجددا با همان مشکل مواجه خواهید شد. شرکت kamisafe با بهره گیری از فناوری انرژی های تجدیدپذیر راه حلی عالی برای حل این مشکل طراحی کرده است. دستگاه پیش رو یک دستگاه چند کاره می باشد که با کمک پنل خورشیدی پورتابل انرژی لازم برای تامین برق مورد نیاز برای شارژ باتری داخلی دستگاه را فراهم می کند. پس از شارژ دستگاه شما می توانید انواع گوشی های، هدفون ها و جی پی اس های خود را شارژ کنید و یا در صورت تمایل از سیستم پخش آن برای پخش رادیو و موسیقی استفاده کنید. هم چنین در مواقع مورد نیاز از دو عدد لامپ پورتابل و مهتابی تعبیه شده روی دستگاه برای تامین روشنایی خود استفاده کنید. هم چنین می توانید دستگاه را با استفاده از برق شهری و با کمک آداپتور شارژ کنید. این دستگاه وسیله ای کاربردی برای افرادی چون کوهنوردان، طبیعت گردان، عشایر، زنبورداران، کشاورزان و کلیه افرادی است که دسترسی به برق شهری ندارند

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آیا شما سخت می خوابید و خوابتان کم است، برای خواب بهتر می بایست سبک زندگیتان را تغییر دهید. یکی از آسان ترین راهها استفاده از چشم بند در هنگام خواب است . این ساده ترین کاری است که برای کمک به خودتان و حفظ سلامتی تان میتوانید انجام دهید. خواب نقش موثری در حفظ سلامتی شما دارد که با این راهکار ساده میتوانید بزرگترین کمک را به خودتان بکنید.شروع هر سفری با حرکت به سمت مقصد شروع می‌شود و هر کسی بسته به شرایطی که دارد از یکی از وسایل حمل نقل شامل، هواپیما، قطار، اتوبوس و ... استفاده می‌کند. بسیاری از مردم در زمان سفر به دلیل طولانی بودن مسیر و یا خستگی نیاز به خواب پیدا می‌کنند. در چنین موقعیتی محصولی مانند چشم‌بند خواب بسیار کارآمد ظاهر خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مشخصات بیسیم باوفینگ مدل BF 888s: شکل ظاهری سایز کوچک و سبک وزن یک عدد 200 گرم همراه با باتری اندازه بدون آنتن 100mm×55mm کیفیت صدا 500mw بلندگوی قوی با صدای کاملا رسا فرکانس کار باند مجاز 400-470 UHF (باند شهروند) بدون هیچ گونه تداخل و شنود سیستم های دیگر(فرکانس کاری این دستگاه عمدتا ترافیک پایین دارد) قدرت این دستگاه رادیویی آماتوری میباشد وتوان خروجی3 وات تعداد کانال دارای 16 کانال با قابلیت کد گذاری حرفه ای به منظور عدم شنود و تداخل فرکانس همراه با سیستم حرفه ای scrambler& voice encryption برد دستگاه فضای بسته 2-5 کیلومتر، فضای باز مثل کوه، دشت، مزرعه و کارخانه بین 4-10کیلومتر باتری دارای باتری پرقدرت 2000 میلی آمپر با کارکرد 72 ساعت استند بای و 8-12 ساعت کارکرد در شرایط پرکار بهترین دما 30 تا 60 درجه سانتیگراد کاربرد صنعتی، شرکت ها، رستوران ها و تالارها قابلیت های بیسیم – مقاوم در برابر بارش باران – کارایی بدون مشکل در محیط های با گرد و غبار – قابلیت اتصال هندزفری – قابلیت ارتباط بین دو یا چند دستگاه _ توضیحات کاربردی بیسیم – طراحی ارگونومیک برای حمل آسان در دست و کلیپ کمربند _ لوازم جانبی بیسیم – شارژر رومیزی – باطری – آنتن – گیره کمری – بند – دفترچه _++ دو عدد هندزفری بادیگاردی میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این یخدان نسبت به قیمتش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از بهترین برندهای تولید یخدان و کلمن محسوب میشود امروزه برای سفرها و کمپینگ های خود نیاز مبرم به یخدان داریم با این یخدان خیال خود را از بابت مواد غذایی خود راحت کنید

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک بادی اینتکس مدل 1 نفره با روکش جیر قابل شستشو و ضد تعریق محصولی بسیار مقاوم و با کیفیت از شرکت intex می باشد. این محصول بادی برای خوابیدن در منزل و یا باغ و ویلا و حتی روی آب مناسب است. تشک بادی فوق تحمل وزن تا 136 کیلوگرم را دارد. جهت باد کردن این محصول باید توسط یکی از پمپ باد های اینتکس آن را تا حدی که چروک های سطح تشک تا حدودی صاف شود باد نمایید. توجه داشته باشید که این تشک بادی تنها تشک 1 نفره بادی است که ابعاد آن نسبت به محصولات مشابه خود عریض تر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل