نکات مهم خرید سرویس جهیزیه عروس به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید سرویس جهیزیه عروس باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

خرید جهیزیه عروس یکی از اصلی‌ترین کارهایی است که برای فراهم کردن مقدمات ازدواج باید انجام دهید. به طور کلی دغدغه اصلی هر عروس خانمی خرید جهیزیه‌اش می‌باشد. در برخی از شهرهای کشور عزیزمان فراهم کردن جهیزیه وظیفه‌ی مشترک زن و مرد است، بعضی از شهرها هم رسم و رسوم بر این منوال است که خانواده‌ی عروس خانم باید جهیزیه را خریداری کنند. به هر صورت و با هر آداب و رسومی که در شهر شما برقرار می‌باشد، یکسری از وسایل جزو جدایی ناپذیز خرید جهیزیه محسوب می‌شوند. از قبیل خرید سرویس جهیزیه عروس ، وسایل مورد نیاز و اساسی آشپزخانه، تلویزیون، مبلمان و….

در بین مواردی که گفته شد سرویس آشپزخانه نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد، چون بخش زیادی از زمان عروس خانم‌ها بعد از ازدواج در آشپزخانه سپری می‌شود. پس فراهم کردن آسایش و راحتی او برای پدر و مادرها در اولویت قرار دارد. سرویس آشپزخانه به دلیل اینکه تمامی ظروف مخصوص حبوبات، برنج، ادویه جات و… را دارا می‌باشد، بسیار مورد پسند خانم‌های ایرانی خواهد بود. چون همه‌ی وسایلی که برای آماده سازی یک غذای لذیذ نیاز است، در دسترسش می باشد.

اگر شما هم فکر خرید یک ست کامل از وسایل آشپزخانه می‌باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را بخوانید تا با نکات مهمی که هنگام خرید سرویس آشپزخانه لازم است بدانید، آشنا شوید. پس با ما همراه شوید تا راهنمایی‌تان کنید.

سرویس جهیزیه عروس چیست؟

سرویس جهیزیه عروس شامل یکسری وسایل کاربردی و غیربرقی در آشپزخانه می‌شوند که به دلیل شکل ظاهری و جمع‌و‌جور بودن آنها یکی از اولین انتخاب‌های عروس خانم‌ها هنگام خرید جهیزیه می‌باشد. این ست‌ها زیبا، باکیفیت، مدرن، کاربردی، بادوام و… هستند و معمولا خانم‌های مشکل پسند هم به راحتی می‌توانند انتخاب درست و زیبایی داشته باشند. این سرویس‌ها شامل: سطل برنج( با پیمانه یا بدون پیمانه) سطل قند و شکر، جاحبوباتی، جای ادویه، جاقاشقی، ترازو آشپزخانه، سطل زباله و … می‌باشد.

با خرید سرویس جهیزیه عروس وسایل مورد نیازتان برای یک آشپزی فوق‌العاده همیشه در دسترستان خواهد بود و در یک قسمت از آشپزخانه‌ی شما متمرکز می‌شوند. به دلیل اینکه تمام ادویه و حبوبات شما در یک جا جمع شده‌اند، دیگر نیازی نیست که برای پیدا کردن هرکدام، همه‌ی کابینت‌ها را بگردید. پس عملا در زمان هم صرفه‌جویی می‌شود و غذای شما خیلی سریع‌تر آماده خواهد شد. پس می‌توان گفت وظیفه‌ی اصلی این ست‌های آشپزخانه نظم دهی به محیط آشپزخانه و در دسترس بودن همه‌ی وسایل است.

اجزاء سرویس جهیزیه عروس

این موارد معمولا شامل همه‌ی سرویس‌های آشپزخانه موجود در بازار می‌شوند. برخی از ست‌های آشپزخانه یکسری اجزاء اضافه بر مواردی که گفته خواهد شد، را دارا می‌باشند‌.

سطل برنج

همانطور که می‌دانید برنج رطوبت محیط را به خود جذب می‌کند، پس باید از ظرف برای نگهداری آن استفاده شود که این اتفاق نیفتد. سطل مخصوص برنج در این سرویس‌ها دارای ویژگی رطوبت گیر می‌باشد و برنج در آن به هیچ عنوان خیس نخواهد شد. برخی از این سطل‌ها دارای پیمانه و برخی دیگر بدون پیمانه هستند.

سرویس ادویه

این سرویس هم برای نگهداری ادویه جات مختلف کاربرد دارد و به راحتی می‌توانید انواع ادویه، نمک، فلفل و .. را درون آن قرار دهید. برخی از آنها در قسمت جلویشان سوراخ‌هایی تعبیه شده است که کار ریختن انواع ادویه را در غدا راحت می‌کند. معمولا این سرویس بر روی پایه یا استندی نگهداری می‌شود.

ظرف‌هایی برای قراردادن قند، چای و شکر

نام دیگر این ظروف پاسماوری می‌باشد. چراکه همواره در کنار سماور قرار دارند. به کمک این ظروف مقدمات آماده‌سازی چای همیشه در دسترستان خواهد بود.

سطل نگهداری ماکارونی

حتما برای شما هم پیش آمده که وقتی قصد درست کردن ماکارونی را دارید، متوجه می‌شوید که بسته ماکارونی کامل برای دونفر خیلی زیاد می‌شود. بدیهی است که اگر بخواهید آن را در فضای باز قرار دهید دچار آلودگی می‌شود و برای سلامتی مضر خواهد بود. پس تنها راه قرار دادن ماکارونی در سطل مخصوص نگهداری آن است تا در معرض آلودگی قرار نگیرد و با خیال راحت درب ظرف بسته شود.

در ادامه بخوانید: خرید سرویس جهیزیه عروس

سرویس ملاقه و کفگیر

شاید بتوان گفت یکی از اصلی ترین وسایل مورد نیاز در آشپزخانه، همین سرویس کفگیر و ملاقه است که در این سرویس‌های آشپزخانه بر روی یک استند آویز می‌شوند. جنس دسته‌ی آنها هم معمولا نسوز است.

ترازو

اگر اهل شیرینی پزی هستید، حتما به شما خرید سرویس مجهز به ترازو را پیشنهاد می‌کنیم. چون به راحتی می‌توانید انواع مواد غذایی را با آن وزن کنید و اندازه‌ی دقیق هر چیزی دستتان بیاید. این ترازو‌ها در دو مدل دیجیتالی و عقربه‌ای در بازار موجود هستند. طبیعی است که اگر ترازو دیجیتال باشد، قیمت سرویس هم بالاتر می‌رود‌.
ظرفی برای نگهداری نان: غالباً نان در اثر رطوبت کپک می‌زند و تازگی خود را از دست می‌دهد. این ظروف رطوبت را به خود گرفته و مانع از ورود هوای مرطوب به داخل نان ها می‌شود. درب این ظرف‌ها یا به صورت کشویی و یا به صورت کرکره‌ای بسته خواهد شد.

سطل زباله

می‌توان گفت اکثر سرویس‌های آشپزخانه مجهز به سطل زباله هستند و به صورت پدالی که در قسمت پایین آنها تعبیه شده، باز و بسته می‌شوند.

سطل دستشویی

برخی از سرویس‌های آشپزخانه در بازار موجود هستند که سطل دستشویی هم دارند. ظاهر این سطل‌ها در اندازه و شکل سطل زباله می‌باشد.

نکات مهم هنگام خرید سرویس جهیزیه عروس

با توجه به نکاتی که برای خرید سرویس جهیزیه عروس گفته شد، می توانید سرویس مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سرویس آشپزخانه زیبا، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس پاسماوری تمام فلزی بی وی کی 8 پارچه می باشد. خوب است بدانید که درپوش این ظروف محکم بوده و مواد داخل آن‌ به خوبی نگه‌داری می‌شود. طراحی و ساخت این سرویس آشپزخانه از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. این ست شامل موارد زیر است: یک استند فلزی 4 عدد ظرف ادویه با درب 3 عدد ظرف چای و قند و .......

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کنسول سرویس قاشق و چنگال چوبی مدل اورجینالکنسول چوبی سرویس قاشق و چنگال سامان دادن و مرتب کردن سرویس های قاشق و چنگال یکی از سخت ترین کار ها در آشپزخانه است. برای این راحتی کار، شما به یک کنسول و جعبه ای برای مرتب کردن و محافظت سرویس قاشق و چنگال خود نیاز دارید. کنسول سرویس قاشق و چنگال چوبی مدل اورجینال یکی از محصولات شیک و کاربردی می باشد. و دارای ویژگی منحصر به فرد زیر می باشد: دارای دو رنگ قهوه ای و سفید و قهوه ای تیره دارای ابعاد: طول: 50 سانتی‌متر ، عرض: 36 سانتی‌متر ، ارتفاع بدون پایه: 24 سانتی‌متر و ارتفاع با پایه: 70 سانتی‌متر کنسول چوبی دارای 3 طبقه می باشد ( دو طبقه کشویی/ یک طبقه با درب شیشه ای) دارای صفحات قالب مخصوص سرویس قاشق و چنگال 116 پارچه

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول مورد نظر 6 ظرف فلزی با استند فلزی توری می باشد کل محصول با رنگ کوره ای الکترو استاتیک پوشش دهی شده است این ست 6 تایی شامل جای نمک فلفل سیاه فلفل قرمز آویشن نعناع و جای قهوه می باشد البته به سلیقه مشتری می تواند از ادویه های دیگری نیست استفاده کرد. این محصول شیک و محصولی متفاوت میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از ادویه در آشپزی ایرانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. از آنجا که ظروف ادویه به دلیل پرکاربرد بودن در خارج از کابینت و در کنار دست آشپز قرار میگیرند، زیبایی ظاهری و کیفیت آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. “ست ادویه پرنس هوم کد 3641” محصولی با کیفیت از برندی معتبر بوده و از طراحی زیبایی برخوردار است. این محصول شامل 6 ظرف استیل به همراه یک استند فلزی گردان است. استیل استفاده شده در این محصول ضد زنگ بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. قسمت شیشه ای پایین این ظروف به دیدن شدن ادویه موجود در آن کمک میکند. درب این ظروف دارای سوراخ هایی برای پاشیدن ادویه است که با چرخاندن سر پوش روی آن ها بسته می شوند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول کاملا بهداشتی وفاقدهرگونه مواد شیمیایی است که از بهترین وباکیفیت ترین نوع چوب ساخته شده واین ویژگی موجب افزایش ماندگاری واستفاده طولانی مدت محصول بدون کاهش کیفیت آن میگردد. این محصول به فرم چرخشی و باقابلیت چرخش 360درجه طراحی شده که دسترسی واستفاده از این محصول رابسیار آسان ولذت بخش کرده است. قابل توجه مشتریان عزیز که این محصول ازچوب گردو جنگلی ساخته شده است وممکن نقش ونگار (رگه های چوب )کمی باهم تفاوت داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاپیازی آسمان به دلیل حالت کشویی ، بسیار کم جا بوده و مناسب آشپزخانه با اندازه های مختلف می باشد . جنس جاپیازی ازآهن می باشد و وزن مناسبی دارد روش رنگکاری محصول الکترواستاتیک می باشد و رنگ محصول ثابت است جنس گل های روی محصول از استیل ضد زنگ است. هر طبقه جاپیازی قابلیت تحمل وزن تا پنج کیلوگرم را دارد رنگبندی متنوع جاپیازی مناسب هر آشپزخانه ای می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سبد سیب زمینی و پیاز مدل سه طبقه 23 پیشواز صنعت با طراحی خوب و کیفیت عالی به همراه وجود کشو، سبدهای متعدد و در رنگ های مختلف بسیار زیبا و جادار می‌باشد؛ که زیبایی بخش منازل شما در کنار کارا بودن ان است. رنگ های متنوع نیز باعث انتخاب راحت ان بوده و با توجه به سلیقه‌ی شما می‌باشد. این محصول تمام رنگ بوده و روکش نمیباشد که باعث طول عمر این محصول می‌گردد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باکس چوبی پیش روی شما شامل 8عدد کشو سرامیکی ساخته ی دست بانوان هنرمند ایرانی که با دارا بودن استانداردهای پخت و نقاشی دست از ارزش هنری والایی برخوردار است.این محصول برای نگهداری انواع ادویه جات و دمنوش و یا نظم دهنده لوازم آرایشی بهداشتی و ... کاربرد دارد که دارای بسته بندی اختصاصی می باشد و سرامیک ساخته شده از مرغوبترین مواد اولیه موجود در بازار و باکس چوبی از چوب طبیعی وارداتی درجه یک ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آبچکان رومیزی محصولی بهینه و یک اکسسوری جذاب برای آشپزخانه های مدرن امروزی ساخته شده است این محصول یک آبچکان ترکیبی است که در شیار های متنوع آن امکان خشک کردن ظروف در قسمت بالا و در پایین آن برای لیوان و کاسه محیا میسازد در کنار اینها میشود از جا قاشقی تعبیه شده در این محصول لذت برد که دیگر نیازی به جا قاشقی مجزا در محیط آشپزخانه نیست و این برای دسترسی و سهولت نقشی کاربردی دارد. در تولید این محصول تماما از چوب جنگلی استفاده شده که دارای رنگ و طرح کاملا طبیعی است نکته مهم برخلاف تصور عموم چوب باد نمیکند و تغییر حالت نمی دهد ولی در ام دی اف که ساخته شده به دست بشر است اینطور نیست و رطوبت موجب تغییر حالت آن میگردد. این محصول دارای روکش ذخیم ضد آب است که موجب می شود سالیان زیاد مشکلی پیدا نکند اما اگر بعد از چند سال مشکلی در کیفیت رنگ آن به وجود آمد با استفاده از یک سمباده ظریف میشود دوباره آنرا به حالت اولیه برگرداند. دیگر نکته مهم که این محصول را با نمونه های مشابه متمایز میکند نداشتن هیچ گونه اتصالات فلزی در ساخت این محصول است که نشان از طراحی دقیق این محصول دارد که همه اتصالات به صورت داینامیکی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و بسیار استحکام بیشتری پیدا کرده اند . ابعاد بهینه شده و حالت تاشو بودن محصول موجب میشود فضای زیادی بر روی سینک ایجاد نکند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باکس چوبی پیش روی شما شامل 9 عدد کشو سرامیکی ساخته ی دست بانوان هنرمند ایرانی که با دارا بودن استانداردهای پخت و نقاشی دست از ارزش هنری والایی برخوردار است.این محصول برای نگهداری انواع ادویه جات و دمنوش و یا نظم دهنده لوازم آرایشی بهداشتی و ... کاربرد دارد که دارای بسته بندی اختصاصی می باشد و سرامیک ساخته شده از مرغوبترین مواد اولیه موجود در بازار و باکس چوبی از چوب طبیعی وارداتی درجه یک ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باکس چوبی پیش روی شما شامل 8 عدد کشو سرامیکی ساخته ی دست بانوان هنرمند ایرانی که برای نگهداری انواع ادویه جات و دمنوش و یا نظم دهنده لوازم آرایشی بهداشتی و ... کاربرد دارد. این محصول دارای بسته بندی اختصاصی می باشد و سرامیک ساخته شده از مرغوبترین مواد اولیه موجود در بازار و باکس چوبی از چوب طبیعی وارداتی درجه یک ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باکس چوبی پیش روی شما شامل 9عدد کشو سرامیکی ساخته ی دست بانوان هنرمند ایرانی که با دارا بودن استانداردهای پخت و نقاشی دست از ارزش هنری والایی برخوردار است.این محصول برای نگهداری انواع ادویه جات و دمنوش و یا نظم دهنده لوازم آرایشی بهداشتی و ... کاربرد دارد که دارای بسته بندی اختصاصی می باشد و سرامیک ساخته شده از مرغوبترین مواد اولیه موجود در بازار و باکس چوبی از چوب طبیعی وارداتی درجه یک ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نظم دهنده ایکیا با گیره هایی که به همراه خود دارد از جابجایی و نامنظم شدن محتوای داخل کشوهای شما جلوگیری می کنند. به سادگی گیره ها را مطابق با چیزی که ذخیره می کنید قرار دهید و هر بار که کشو را باز می کنید لذت ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پاسماوری 8 پارچه دارای ظاهری خاص و دوست‌داشتنی است و طرفداران بسیاری در بازار ایران به خود جذب کرده است. طراحی خاص و منحصربه‌فرد این ست پاسماوری باعث شده تا نظر هر خانم خانه‌داری را به خود جلب نماید.جنس پاسماوری 8 پارچه پایه و درب چوبی و بدنه از سرامیک بسیار باکیفیت و درجه یک بوده و طول عمر بالایی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 18 پارچه بدنه رنگی درب بامبو در 5 رنگ ، استفاده شده از بهترین متریال در تمامی مراحل تولید . این سرویس شامل 1 عدد سطل برنج( لیتری15) ، 1 عدد سطل زباله ( 12لیتری ) ،1 عدد سطل قند(7 لیتری) ، 1 عدد سطل شکر(7 لیتری) ،3عدد بانکه (2 لیتری) ، 4 عدد بانکه (1.5 لیتری) ، 6 عدد ادویه پاسماوری و یک عدد جاماکارانی آرتیستون می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس جهیزیه لیمون محصولی فوق العاده برای آشپزخانه شماست . این محصول شامل 58تکه از بهترین و پرکاربرد ترین لوازم پلاستیکی مورد نیاز هر آشپزخانه ای است . محصولات لیمون کاملا از پلاستیک درجه یک و براق ساخته می شوند و در بالاترین سطح محصولات پلاستیکی موجود در بازار قرار دارند . این سرویس در یک کارتن به بهترین شکل ممکن چیده شده است و برای حمل و نقل و استفاده در جهیزیه عروس بسیار کاربردی می باشد . این آیتم شامل 58 پارچه (31 آیتم) است .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس آشپزخانه 16پارچه یونیک شامل قوطی های فلزی بسیار با کیفیتی است که در اندازه های مختلف تولید شده اند. میتوانید از این قوطی ها برای نگهداری مواد غذایی مختلف استفاده کنید. برای مثال حبوبات، نمک، برنج، قند و شکر، ادویه جات و … . همچنین این سرویس دارای یک سطل زباله بزرگ است. این سطل هم از یک بدنه فلزی و یک سطل داخلی قابل جدا شدن از جنس پلاستیک تشکیل شده تا شستشوی آن آسان باشد. این سرویس شامل: سطل زباله پدال دار با درب آرام بند. سطل برنج با درب چوبی. 2 قوطی بزرگ با درب چوبی 4 قوطی متوسط با درب چوبی 3 قوطی کوچک با درب چوبی 4 عدد قوطی کوچک برای ادویه یک ظرف کوتاه

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس های آشپزخانه راحت ترین راه برای تامین ظرف های آشپزخانه است. سرویس آشپزخانه 16پارچه یونیک شامل قوطی های فلزی بسیار با کیفیتی است که در اندازه های مختلف تولید شده اند. میتوانید از این قوطی ها برای نگهداری مواد غذایی مختلف استفاده کنید. برای مثال حبوبات، نمک، برنج، قند و شکر، ادویه جات و … . همچنین این سرویس دارای یک سطل زباله بزرگ است. این سطل هم از یک بدنه فلزی و یک سطل داخلی قابل جدا شدن از جنس پلاستیک تشکیل شده تا شستشو ی آن آسان باشد. سطل داخلی دارای یک دسته استیل است و به راحتی بیرون می آید. برای باز کردن درب این سطل یک پدال در نظر گرفته شده و درب آن به صورت آرام بسته میشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همیشه ست کردن لوزام آشپزخانه و هماهنگی بین آنها برای خانمها دردسر بزرگی است، (مخصوصا برای جهیزیه). گاها زمان زیادی در بازار و فروشگاهها صرف شده و در نهایت نتیجه مطلوب حاصل نشده است. این مشکل توسط سرویس 20 پارچه سام ست حل شده است. این سرویس با ویژگیهای خاص و منحصر به فرد خود شامل درب آرام بند سطل زباله (جلوگیری از سریع بسته شدن درب و صدای بلند آن) نشانگر روی بدنه حبوبات ( قابل رویت بودن محتویات داخل ظرف از بیرون ، زیبایی) کابری آنها را بیشتر کرده است. برند سام ست بیش از 20 سال است که در حوزه تولید، صادرات، واردات لوازم آشپزخانه فعالیت داشته و با بهره مندی از نیروهای متخصص و با بکارگیری مدرن ترین ماشین آلات توانسته به روز ترین محصولات را متناسب با ذائقه مشتریان طراحی و تولید نماید، افزایش کارایی، زیبایی و هماهنگی و نظم ارگونمی محصولات با آشپزخانه از اصول مهم شرکت سام ست است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همیشه ست کردن لوزام آشپزخانه و هماهنگی بین آنها برای خانمها دردسر بزرگی است، (مخصوصا برای جهیزیه). گاها زمان زیادی در بازار و فروشگاهها صرف شده و در نهایت نتیجه مطلوب حاصل نشده است. این مشکل توسط سرویس 17پارچه سام ست حل شده است. این سرویس با ویژگیهای خاص و منحصر به فرد خود شامل درب آرام بند سطل زباله (جلوگیری از سریع بسته شدن درب و صدای بلند آن) کابری آنها را بیشتر کرده است. برند سام ست بیش از 20 سال است که در حوزه تولید، صادرات، واردات لوازم آشپزخانه فعالیت داشته و با بهره مندی از نیروهای متخصص و با بکارگیری مدرن ترین ماشین آلات توانسته به روز ترین محصولات را متناسب با ذائقه مشتریان طراحی و تولید نماید، افزایش کارایی، زیبایی و هماهنگی و نظم ارگونمی محصولات با آشپزخانه از اصول مهم شرکت سام ست است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر نو عروس هستید و یا قصد خرید جهزیه را دارید و یا می خواهید سرویس های آشپزخانه خریداری بکنید ، پیشنهاد ما به شما سرویس آشپزخانه 27 پارچه آرتیستون مدل بنجامین می باشد، این سرویس از کیفیت بالایی برخوردار است رنگ این محصول کوره ای است که باعث میشود رنگ ثابت بماند و ضدخش شود، این سرویس شامل سطل زباله، سطل برنج، سطل قند، سطل شکر، جا ادویه، جانونی، سرویس کفگیر وملاقه، جا ماکارونی، بانکه 1 کیلویی و بانکه 1.5 کیلویی حبوبات می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دارای محفظه ای جهت ریختن پوست تخمه مناسب برای استفاده ی همه ی افراد خانواده افزایش لذت تماشای فیلم و فوتبال این ظرف قابل استفاده برای انواع میوه-آجیل-میوه های خشک نیز میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دود کردن و استفاده از اسفند از آداب و رسوم های قدیمی در بین فرهنگ ما بوده است که مردم همچنان به آن عمل می کنند.مردم ایران برای دفع ضرر های احتمالی از خود و اطرافیان خود از دود کردن اسفند ( اسپند )‌ استفاده می کنند .متخصصان طب سنتی دود کردن اسفند را همچنان یکی از قوی ترین راههای ضدعفونی کردن هوای خانه یا .. می دانند چراکه معتقدند این روش را بوعلی سینا توصیه کرده است و توصیه های او موثر است پس نمیتوان در اینکه دود کردن اسفند خاصیت دارد شکی داشت.همچنین برای اسفند دودکردن نیاز به یک اسفند دود کن خوب داریم.اسفند دود کن فوق دارای ابعاد مناسب با طرحی زیبا نیز میباشد.جنس اسفند دود کن استیل بوده و دارای یک سینی نقشدار زیبا نیز میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چیده شدن سرویس آشپزخانه در کابینت باعث می‌شود نظم بیشتری در دسته‌بندی لوازم و ادویه داشته باشید. معمولا نگهداری از حبوبات و برنج به دلیل اینکه باید به طور صحیح و در بسته‌بندی مناسب نگهداری شود، از حساسیت زیادی برخوردار خواهد بود. بانکه و ظرف برنج برای این منظور در آشپزخانه قرار می‌گیرد که بتوان این مواد خوراکی را بهتر از قبل دسته‌بندی و نگهداری کرد. قرارگیری نه عدد بانکه در این مجموعه باعث افزایش راحتی و کاربرد زیادی برای نگهداری مواد خوراکی مثل حبوبات، ادویه، چای یا سایر مواد خواهد شد. گفتنی است که سطل زباله نیز از لوازم ضروری و پرکاربرد در آشپزخانه است؛ سرویس آشپزخانه 12 پارچه ویدارو کد 002 دارای سطل زباله با ابعاد 31×24×38 سانتی‌متر است و می‌توان با قراردادن آن در یک گوشه، زباله را بهتر مدیریت نمود.

سرویس آشپزخانه 12 پارچه ویدارو

برای نظم‌دهی به مواد غذایی در هر آشپزخانه‌ای باید یک سرویس زیبا داشته باشید تا در کنار کارا بودن، به زیباترشدن فضا کمک کند. یک سرویس آشپزخانه شامل تعدادی بانکه و سطل زباله و سطل برنج است که هر کدام کارایی خاص خود را دارند.

سطل زباله

اگر برای تکمیل لوازم و تجهیزات آشپزخانه به یک سطل زباله با‌کیفیت و کاربردی نیاز دارید که در کنار کیفیت ظاهر آشپزخانه خود هستید سطل زباله که در این سرویس وجود دارد به‌خوبی نیازتان را برآورده می‌کند. لازم به ذکر است که در قسمت پایینی سطل یک پدال تعبیه شده است تا با استفاده از فشار پا روی آن در سطل را باز کرده و زباله را درون آن بیندازید؛ به‌این‌ترتیب آلودگی‌های موجود روی آن به دست منتقل نمی‌شود. یک محفظه درون سطل قرار دارد که با استفاده از آن بیرون ریختن زباله‌ها کاری آسان‌تر خواهد شد؛ علاوه بر این می‌توانید آن را بعد از هر بار خالی کردن، شست‌و‌شو دهید. این سطل زباله بدنه‌ای از جنس فلز دارد که آن را برای استفاده‌ِی بلندمدت بسیار مناسب ساخته است. فلز به‌کاررفته در ساخت بدنه‌ی این سطل زباله آن را تا حدودی دربرابر ضربه مقاوم ساخته است و باعث می‌شود در زمان استفاده، نگرانی کمتری از جهت خراب‌شدن آن داشته باشید.

سطل برنج

برنج همیشه در بین ما ایرانی‌ها، جزو غلات پرمصرف بوده است. غذاهای مهم ایرانی همواره پلوها و چلوها بوده‌اند که برنج به‌عنوان ماده‌ی اصلی در آن‌ها به‌کار می‌رود. در آشپزخانه هم همیشه برنج در ظرف مخصوص خود نگهداری می‌شود. ظرف برنج باید دردار و به گونه‌ای باشد که از ورود آلودگی به مخزن برنج جلوگیری کند. ظرف برنج که در این سرویس وجود دارد  یک ظرف مخصوص نگهداری برنج است که آن 39 و قطر آن 32 سانتی‌متر که تقریبا برای نگهداری 12  کیلوگرم برنج را دارد. از طرفی کیفیت بالای بدنه‌ی این سطل باعث دوام بیشترش می‌شود. طراحی زیبا این محصول از دیگر ویژگی‌هایی ا‌ست که آن را به انتخابی مناسب برای آشپزخانه‌ی شما تبدیل می‌کند.

بانکه با ابعاد متنوع

یکی از ظروف که در آشپزخانه همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرد بانکه است. در این سرویس 9 عدد بانکه در 4 سایز متنوع وجود دارد که می‌توانید از سایز کوچیک آن برای نگهداری چای، قند و شکر استفاده کنید. همچنین از سایز متوسط آن برای نگهداری حبوبات و سایز بزرگ آن برای نگهدار شکر به میزان بیشتر مناسب است. تمام بانکه‌ها دارای درپوش بوده که باعث می‌شود گردوغبار به داخل ظرف نفوذ نکند و همچنین روی هر بانکه نوشته شده که برای نگهداری چه موادغذایی مناسب است که همین امر باعث می‌شود بدون باز کردن درپوش هر نوع موادغذایی که می‌خواهید پیدا کنید.

نتیجه گیری

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس آشپزخانه فانتزی دارای تنوع در رنگ میباشد و جنس بدنه این سرویس استیل بوده و با لعاب رنگ کوره ای پوشیده شده که در برابر زنگ زدگی و پوسته شدن مقاوم است. این نوع خاص دارای رنگ متالیک بوده و از جذابیت و براقیت خاصی برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 18 پارچه طرح ماربل ، سرویس آشپزخانه مدرن این شرکت می باشد که با توجه به طراحی آن از محبوبیت بسیار زیادی برخودار است. این سرویس آشپزخانه می تواند زیبایی خاصی را به آشپزخانه و لوازم آشپزخانه شما ببخشد.و در طراحی این سرویس آشپزخانه ویژه، طرحی دلنشین و زیبا برای شما ایجاد نموده است.این سرویس یکی از پر طرفدارترین سرویس های آشپزخانه در بازار لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه می باشد. سرویس آشپزخانه 18 پارچه مدل موج شامل لوازم آشپزخانه زیر می باشد : xسطل پدالی 12 لیتری xظرف نگهداری برنج ( با پیمانه) xظرف نگه داری قند و شکر (2عدد) xسرویس حبوبات (4 عدد) xسرویس چایخوری (3 عدد) xسرویس ادویه (6 عدد) و( 1 ) عدد جا دستمالی جنس تمام سرویس از ورق گالوانیزه است که با درب های چوبی، از جنس چوب آکاسیا تهیه شده

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه سرویس‌های آشپزخانه در متنوع‌ترین مدل‌ها و پارچه‌ها تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این سرویس‌ها می‌توانند تجهیزات کاملی از لوازم آشپزخانه را برای شما مخصوصا نو عروس‌ها تضمین کند. سرویس آشپزخانه فوق شامل سطل زباله،سطل برنج، ظرف قند و شکر، جاحبوباتی وپاسماوری و جا ادویه است. جالب است بدانید طراحی و ساخت این محصول به گونه‌ای بوده که عنوان هر ماده روی بدنه‌ی ظرف درج شده و شما به آسانی بدون اینکه درپوش ظرف را برداشته بتوانید محتویات داخل آن را شناسایی کنید. هر کدام از این ظروف دارای درپوش و دسته بوده و وجود دسته باعث شده که به راحتی بتوانید آن را جابه‌جا کنید. درب های به کار رفته در این ظرف بسیار محکم و مقاوم بوده و محتویات داخل آن را به خوبی نگه‌داری می‌کند. خوب است بدانید که طراحی و رنگ به کار برده شده در این محصول به قدری زیبا بوده که می‌توانید برای خرید جهیزیه از آن استفاده نمایید. توجه به چیدمان آشپزخانه برای خانم‌ها بیشتر از آقایان اهمیت دارد. در کنار اهمیت به کیفیت وسایل، توجه به زیبایی آن‌ها نیز مهم است. سرویس آشپزخانه فوق دارای مجموعه‌ی کاملی از ظروف نگه‌دارنده موادغذایی و خوراکی به شمار می‌رود. خوب است بدانید که درپوش این ظروف به قدری محکم بوده که مواد داخل آن‌ها را به خوبی نگه‌داری می‌کند. طراحی و ساخت این سرویس آشپزخانه از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است که درپوش موجود روی این ظروف از جنس بدنه می باشد.دقت به جنس محصول قبل از خرید نشان دهنده‌ی دوام و ماندگاری آن در طول زمان استفاده است رنگ به کار رفته در این سرویس کوره ای بوده و بسیار مقاوم است. بنابراین اگر به دنبال یک سرویس آشپزخانه مدرن و کامل هستید، پیشنهاد ما به شما محصول فوق است. بهتر است بدانید که طراحی و رنگ به کار برده شده در این محصول به قدری زیبا بوده که می‌توانید برای خرید جهیزیه از آن استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چیدمان و زیبایی آشپزخانه اهمیت بسیاری دارد.سرویس آشپزخانه بی.وی.کی دارای مجموعه‌ی کاملی از ظروف نگه‌دارنده، با درپوشی محکم است که مواد غذایی را به خوبی نگهداری میکند. طراحی و ساخت این سرویس آشپزخانه از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.جنس درپوش از جنس بدنه می باشد. رنگ به کار رفته در این سرویس کوره ای بوده و بسیار مقاوم است. بنابراین اگر به دنبال یک سرویس آشپزخانه مدرن و کامل هستید، پیشنهاد ما به شما محصول فوق است. زیبایی همراه باکیفیت باعث شده تا نوعروسان زیادی برای جهیزیه خود این سرویس را انتخاب کنند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بهاز کالا منطبق با زندگی مدرن با استفاده از متریال عالی و استاندارد های ملی و بین المللی کالاهایی با کیفیت بالا تولید کرده است. این محصول ساخته شده از ورق های مخصوص تین پلیت با پوشش پودرهای الکتروستاتیک و لاکهای بهداشتی می باشد و در برابر رطوبت هوا مقاوم می باشد. برای تمیز کردن کافی است از یک تکه ابر یا پارچه نرم و محلول مایع ظرفشویی استفاده نمایید. از کشیدن اجسام سخت مانند سیم ظرفشویی بر روی این محصول خودداری کنید تا باعث از بین رفتن رنگ آن نشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چیدمان و زیبایی آشپزخانه اهمیت بسیاری دارد.سرویس آشپزخانه بی.وی.کی دارای مجموعه‌ی کاملی از ظروف نگه‌دارنده، با درپوشی محکم است که مواد غذایی را به خوبی نگهداری میکند. طراحی و ساخت این سرویس آشپزخانه از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.جنس درپوش از جنس بدنه می باشد. رنگ به کار رفته در این سرویس کوره ای بوده و بسیار مقاوم است. بنابراین اگر به دنبال یک سرویس آشپزخانه مدرن و کامل هستید، پیشنهاد ما به شما محصول فوق است. زیبایی همراه باکیفیت باعث شده تا نوعروسان زیادی برای جهیزیه خود این سرویس را انتخاب کنند.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل