نکات مهم خرید چادر مسافرتی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

اگر قصد دارید یک چادر مسافرتی تهیه کنید ادامه مطلب را بخوانید. (به همراه پادکست و ویدئوکست)

چادر مسافرتی یکی از مهم ترین وسایلی است که در گردش خانوادگی یا گردش تک نفره و یا دوستانه مورد نیاز هر گردشگر و یا طبیعت گردی می باشد، اگر شما هم طبیعت را دوست دارید و مثل من از آن لذت می برید پیشنهاد میکنم این مطلب را تا انتها مطالعه نمائید. یک چادر مسافرتی خوب باید بتواند در همه شرایط آب هوایی از شما در برابر باد، باران یا هوای سرد و گرم محافظت کند لطفا با مقاله چادر مسافرتی،نکات مهم خرید چادر مسافرتی به همراه قیمت و خرید آنلاین با نکته خرید همراه باشید.

هنگام انتخاب چادر مسافرتی خوب باید تمام عوامل تاثیر گذار بر عملکرد آن را با دقت بررسی کنید، از مهم ترین عواملی که باعث می شود شما بهترین چادر مسافرتی مورد نیاز خود را تهیه نمائید، اغلب جنس چادر مسافرتی، نوع آن و همچنین وزن و اندازه آن می باشد.

از آنجا که چادر مسافرتی از آن دسته از کالایی می باشد که تقریبا هر خانواده یک یا نهایتا دو بار نسبت به خرید آن اقدام می کند باید هنگام تهیه آن به نکات مهم بیشتری دقت نمود تا از خرید خود پشیمان نشوید و ضرر مالی را نیز تحمل نکنید. لطفا نکته خرید را در طول مدت این مقاله همراهی نمائید.

نکته خرید پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چادر مسافرتی ویدئوکست این مقاله را نیز در ادامه ببینید.

چادر مسافرتی چیست و چه کاربردی دارد

چادر مسافرتی یا همان خیمه به زبان عربی وسیله مهمی است که هنگام مسافرت های کوتاه مورد نیاز شما می باشد، اغلب از چادر مسافرتی برای استراحت های موقتی در حد چند ساعت یا نهایتا یکی دو شب استفاده می شود، از کاربردهای دیگر چادر های مسافرتی استفاده از آن ها در پیکنیک روزهای جمعه همراه با خانواده می باشد که محل امنی برای استراحت فرزند و همسر شما به شمار می رود، چادرهای مسافرتی برزنتی و نایلونی و پلی استر از مهم ترین انواع چادر های کنونی در بازار می باشند. لطفا دقت کنید بهترین چادر مسافرتی برای شما چادری است که مخصوص آب و هوایی که قصد مسافرت به آن را دارید طرحی شده باشد.

انواع چادرهای مسافرتی از نظر شکل ظاهری

چادرهای مسافرتی  به شکل حرف A انگلیسی (A-Frame) :
این چادر های به شکل حرف A انگلیسی هستند و اغلب برای نهایتا دو نفر یا زوج مناسب هستند، بهترین نوع این چادرها که در بازار کمیاب هم هستند به چادرهای امریکایی معروف هستند.

چادر مسافرتی تونلی (Tunnel Tent) :
این نوع چادر های که در پادکست هم به آنها اشاره شده است برای افراد زیاد بهترین چادر مسافرتی به حساب می آیند

چادر مسافرتی گرده ماهی (Ridge Tent) :
چادری مثلثی با دو تیرک عمودی می باشد که سقف آن آزاد و بسیار مقاوم است. هنگام وزش باد و استفاده طولانی باید با طناب به زمین محکم شوند.

 چادر مسافرتی گنبدی (Dome Tent) :
به خاطرشکل گنبدی سقف آن به این اسم معروف شده است. نصب راحتی دارد و با عبور تیرک قابل انعطاف و سبک از داخل آستین چادر برپا می شود.به علت کم حجم بودن،ارزان بودن،وزن کم و راحتی حمل جزو پرفروش ترین چادرها هستند.ارتفاع گنبد بر آسیب پذیری این چادر هنگام باد موثر است هرچه بلند تر باشد آسیب پذیر تر است.

نکات مهم هنگام خرید چادر مسافرتی 

ظرفیت چادر
هرگاه که قصد خرید یک چادر مسافرتی را دارید در اولین مرحله باید به این موضوع فکر کنید که چه تعداد از افراد می خواهند آن را استفاده کنند بنابراین ظرفیت در انتخاب چادر بسیار مهم است که با کف آن سنجیده می شود در ضمن وسایل همراه خود را در نظر بگیرید.

ارتفاع چادر
چادرها باید ارتفاع مناسبی در رابطه با نوع مصرف خود داشته باشند. به عنوان مثال چادرهای خانوادگی ارتفاعی بیشتر برای ایستادن و چادرهای کوهنوردی فاقد همچین ارتفاعی می باشند.

وزن چادر
قبل از خرید وزن آن را چک کرده و همیشه در نظر داشته باشید جایی که برای سفر و نصب چادر انتخاب کرده اید نزدیک اتومبیل تان نخواهد بود. بنابراین چادر با مناسب ترین وزن را برای استفاده انتخاب نمائید.

جنس چادر
بیشتر این چادرها از نوعی پولیمر (مواد پلاستیکی) تولید شده‌اند. اما میزان تراکم و کشش بین مولکولی آنها متفاوت است که باعث تفاوت مورد مصرف این چادرها می‌شود. بنابراین به جنس آن دقت کرده و موارد مصرف را در نظر بگیرید.

ضخامت جدار چادر مسافرتی
بسیاری از گردشگران و در رابطه با جنس دیواره های چادر سفر مشکل دارند چون که اکثر چادرهای مسافرتی دارای ضخامتی نازک هستند که در هنگام شب، داخل چادر دیده می شود. بهتر است که دیواره آن دولایه باشد تا حریم خصوصی تان در زمانی که در آن ساکن شده اید، حفظ شود. این موضوع زمانی که چادر مورد استفاده خانواده است از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. می توانید در زمان خرید از فروشنده بخواهید که یک مدل از آن را برای تان باز کند.

سیستم تهویه مناسب چادر مسافرتی
وجود پنجره بر روی چادر الزامیست چون که موجب می شود تا نور کافی به داخل چادر بتابد و موجب تهویه هوا شود. پنجره ها باید دارای محافظ باشند تا از ورود حشرات جلوگیری کنند.

نصب آسان چادر مسافرتی
بیشتر چادرهای مسافرتی خانوادگی دارای لوازم جانبی زیادی مثل میز، صندلی و بخصوص میله‌های نگهدارنده چادر هستند، اما استفاده از این وسایل نیازمند تمرکز یا دانستن قوانین خاصی نیست. با این امتیاز هرچه نصب چادر ساده‌تر باشد شرایط بهتری برای شما فراهم خواهد شد.

مقاومت و کیفیت کف چادر مسافرتی
کف چادر باید بیشتر از قسمت های دیگر در برابر آب و یا خراشیدگی مقاومت داشته باشد. فشاری که بر اثر وزن و حرکت افراد در کف چادر ایجاد می شود، می تواند آب را وارد فضای داخلی کند و این دلیل اصلی پوشش جداره ی چادرها با لایه های مختلف اورتان است.

بهترین مارک چادرهای مسافرتی ایرانی و خارجی

برندهای ایرانی چادر مسافرتی :
چادر مسافرتی هلال، چادر مسافرتی ساینا، چادر مسافرتی فخر ایران، چادر مسافرتی سافاری

برندهای خارجی چادر مسافرتی :
برند هاسکی – Huski، برند کلمن – Coleman، برند فرینو – Ferinno و…

بهترین کشور سازنده چادر های مسافرتی که در اغلب کالا ها هم نامی بین نام های تولید کننده دارد همان امریکا میباشد، بنابرین این چادر های مسافرتی امریکایی بهترین نوع چادر ها میباشند.


متن پادکست

سلام، به نکته خرید خوش آمدید! نکته خرید مجله اینترنتیه که ما در هر برگ از اون نکات مهم خرید یکی از کالاهای مورد نیاز زندگی کنونی رو برای شما توضیح میدیم.در این برگ از نکته خرید میخواهیم در مورد نکات مهم خرید چادر مسافرتی – نکته خرید با هم دیگر صحبت کنیم

همونطور که میدونین چادر مسافرتی یکی از لوازمیه که در هر سفری اعم از سفر کوتاه یک روزه یا سفر طولانی چند روزه حتما لازممون میشه و چه در هوای بارونی یا هوای گرم میتونه باعث بشه از سفرمون بیشتر لذت ببریم، خب با این تعاریف به نظر شما وقتی که قصد خرید چادر مسافرتی رو داریم باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ لطفا این پادکست 5 دقیقه ای رو میهمان من باشید.

نکات مهم یک چادر چیا میتونن باشن :

خلاصه کلام پیشنهاد این پادکست از نکته خرید به شما عزیزان از لحاظ جنس چادر پلی استر و از لحاظ نوع و شکل هم چادر چهار فصل هستش، چون یه ضرب المثل انگلیسی هست که میگه اینقدر فقیر نیستم که جنس ارزان بخرم.

ماهم به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم هیچوقت کیفیت رو فدای قیمت نکنین. بخصوص برای لوازمی که یکبار میخرینشون.


نکته آخر

کاربر گرامی تیم تحقیقاتی نکته تمام سعی خود را بر آن دارد تا علاوه بر فراهم کردن مجموعه ی کاملی از کالاهای مورد نیاز زندگی روزمره برای شما عزیزان، مقالات کاملی با عنوان نکات مهم هنگام خرید را نیز منتشر نماید.

چقدر ما را دوست دارید؟
ضمن تشکر فراوان از مطالعه ی مقاله چادر مسافرتی،نکات مهم خرید چادر مسافرتی به همراه قیمت و خرید آنلاین لطفا با اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی ما را در انتشار مقالات بیشتر یاری دهید و همچنین با گذاشتن نظر در مورد همین مقاله در پایین صفحه ما را به ادامه این راه تحقیقاتی گسترده امیدوارتر کنید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر اسراء مدل جده عربی با سنگ کاری مجلسی ( عبای مجلسی ) برند حجاب فاطمی اصیل ترین چادر سبک عربی است.به واسطه شباهت بسیاری که الگوی چادر جده به عبا دارد به چادر عبایی نیز معروف است.در چادر جده پارچه زیادی به کار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این مدل می گردد و عرض زیاد آن پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به همراه دارد.جلوی چادر جده باز می باشد. در چادر های جده تولید شده حجاب فاطمی به دلیل استفاده از پارچه های عریض در پشت چادر هیچ گونه دوختی در ناحیه کمر وجود ندارد و زیبائی خاصی را به این چادر اصیل عربی داده است.امکان استفاده از کیف در زیر چادر فراهم است.این چادر با گلدوزی اختصاصی و سنگ های اتریشی بر روی شانه تا مچ ها ترئین شده و بسیار کار فاخر و ارزشمند هست این چادر از پارچه کرپ کن کن کره ای تولید و تقدیم میگردد که در ذیل توضیح مختصری در مورد کیفیت پارچه ارائه میشود: پارچه کن کن تولید شده از منسوجات شرکت yyt کره است ، پارچه کن کن از دسته پارچه های نیمه براقی است که به تازه گی تولید و در رده پارچه های چادری قرار گرفته است این پارچه به دلیل وزن فوق العاده سبک و لطافت خاصی که دارد با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است .تراکم این پارچه 450 است‏.‏ پارچه های کرپ کن کن به دلیل اینکه پشت پارچه بافت کرپ دارد از روی سر سُر نمی خورد و ایستائی خوبی روی سر دارد . .توجه ! جهت تعین سایز دقیق چادر بهتر است از جدول ارائه شده داخل گالری استفاده بفرمائید .کلیه محصولات حجاب فاطمی اصل دارای بسته بندی ؛ لیبل و مارک دوخته شده به محصول می باشد .با افتخار اعلام می داریم محصولات حجاب فاطمی , انتخاب بانوی ایرانی ؛ تولید ملی است .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر جده سما فاخر اصیل ترین چادر سبک عربی می باشد ؛ و به واسطه شباهت بسیاری که الگوی چادر جده به عبا دارد به چادر عبائی نیز معروف است ، در چادر جده پارچه زیادی به کار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این مدل می گردد و عرض زیاد آن پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به همراه دارد. جلوی چادر جده باز می باشدکه با بندینک تعبیه شده میتوان نیاز به روگیری را مرتفع کرد . در چادر های جده تولید شده به دلیل استفاده از پارچه های عریض در پشت چادر هیچ گونه دوختی در ناحیه کمر وجود ندارد و زیبائی خاصی را به این چادر اصیل عربی داده است. امکان استفاده از کیف در زیر چادر مقدور است. در مدل سما با گلدوزی های کار دست شده بسیار فاخر یک چادر خاص و بینظیر طراحی و تولید شده است که به شما تقدیم میشود. این چادر از پارچه کرپ کن کن ( ژورژت ) ژاپنی تولید و تقدیم میگردد که در ذیل توضیح مختصری در مورد کیفیت پارچه ارائه میشود: پارچه کرپ کن کن (ژورژت ) تولید شده در شرکت Salona ژاپن است . پارچه ژورژت از دسته پارچه های نیمه براق به سبک کن کن است که به تازه گی تولید و در رده پارچه های چادری قرار گرفته است این پارچه به دلیل رنگ مشکی و براقی که دارد با استقبال بسیار خوبی روبرو شده ، تراکم این پارچه 500 است‏.‏

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی مدل مکعبی تولید شده از جنس برنو می باشد. این محصول دارای دو درب ، دو پنجره و دو هواکش می باشد نواری کار شده نوار ابریشم هست که مانع صدمه دیدن فنر های چادر می شود تمامی زیپ درب و پنجره ها زیپ دنده ده می باشد کف چادر ضخیم و ضدآب هست دارای دوخت دولایه که مانع نفوذ آب به داخل چادر می شود ارتفاع 220 ابعاد کف 290x290 این محصول را تنها با برند A.APEX خریداری نمایید

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی 8 نفره درجه 1 که تولیدی خودمان است . از پارچه برنو استفاده شده.دارای فنر4/7 میباشد.از کفی برزنت استفاده شده. دارای یک درب و سه پنجره میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر ملی برگرفته از چادر ساده ایرانی است با این تفاوت که دارای آستین هایی بلند برای بیرون آوردن دست ها می باشد و جلوی آن با دکمه های مخفی بسته می شود و نسبت به چادر دانشجویی حالتی اندامی تر دارد. طراحی این چادر به نوعی است که بانوان بتوانند هنگام انجام امور روزمره،آزادی و راحتی بیشتری داشته باشند. اگر چادر شما به قدری فضا نداشته باشد که کیف دستی را در زیر چادر حمل کنیم و مجبور شویم کیف را روی چادر بر روی شانه بیاندازیم ، برجستگی بدن را نمایان کرده و از حالت حجاب خارج میشود که البته مدل موجود در فروشگاه شهر حجاب گشادی مناسب را دارد. این چادر به دلیل اینکه در بین خانم های کارمند مورد استقبال واقع شده به چادر اداری نیز نامیده می شود‏.‏ این چادر از پارچه کرپ حریر اسود تولید و تقدیم میگردد. پارچه حریر اسود استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 500 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر نماز طلاکوب طرحدار، بسیار لطیف و سبک مناسب فصل بهار و تابستان میباشد. جنس این چادر الیاف نخی است که بسیار خوش ایست، نرم و سبک و یک انتخاب عالی برای خانمهای شیک پسند میباشد. این نوع چادر از روی سر سور نمیخورد و ایستایی فوق العاده ای روی سر دارد. چروک نمی شود و آبرفت نیز ندارد. دوخت آن نیز کلاسیک می باشد. قد این کار 170 سانتی متر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل چادر از اصیلترین انواع چادر عربی می باشد ،که در میان اعراب به عبا معروف است در چادر جده پارچه زیادی به کار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این چادر میگردد و عرض زیاد ان پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به همراه دارد.روی تمام چادرها بندینک دست دوخته میشه و با توجه به جای سر مناسب طراحی شده چادر ایستایی عالی داره روی سر

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر لبنانی همانطور که از اسمش معلوم است چادر بانوان لبنانی و فلسطینی است که چند سال است بانوان ایرانی نیز. از این مدل استقبال کردند این مدل دارای استین و نقاب قابل تنظیم میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر دانشجویی کرپ کریستال شهر حجاب یکی از انواع مدل چادرها با سبک ایرانی می باشد، چادر دانشجویی مچدار کاملا شبیه به چادر ساده ایرانی می باشد، با این تفاوت که برای بیرون آوردن دستها شکاف هایی در نظر گرفته شده که بانوان می توانند بدون به هم زدن فرم چادر، به راحتی از دو دست خود برای انجام کارهای روز مره از قبیل حمل کیف، گرفتن دست کودک، حمل کالسکه نوزاد و ... استفاده کنند. در چادر دانشجویی امکان استفاده از کیف در زیر چادر و روی چادر وجود دارد ، نمای جلو و پشت چادر کاملا شبیه به چادر سنتی ایرانی می باشد، امکان روگیری در این چادر همانند چادر سنتی ایرانی فراهم است و همچنین به واسطه کش تعبیه شده در ناحیه سردر صورت عدم رو گیری بر روی سر میماند. جلوی این چادر باز بوده که می توانید بنا به سلیقه تان با زیپ یا دکمه ببندید. پشت این چادر یک تکه و بدون درز می باشد. این چادر از پارچه کرپ کریستال تایتانیک تولید و تقدیم میگردد. پارچه کرپ کریستال تایتانیک استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 650 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر نماز تمام نخ کدری و مدل کیسه ای مناسب برای استفاده روزانه بانوان، دارای پوشش مناسب است. آبرفت پارچه محاسبه شده است. مناسب تا قد 165سانتی مترمی باشد. شست و شو به همراه آب سرد انجام شود. قد محصول 2متر و عرض آن 1 متر و 15سانتی متر است. رنگ زمینه محصول سفید و دارای برگ هایی به رنگ سبز و قهوه ایی و آجری و خاکستری است. رنگ کار ثابت است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر جده عبایی حجاب نو اصیل ترین چادر سبک عربی می باشد و به واسطه شباهت بسیاری که الگوی چادر جده به عبا دارد به چادر عبایی نیز معروف است. در چادر جده پارچه زیادی به کار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این مدل می گردد و عرض زیاد آن پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به همراه دارد. جلوی چادر جده باز می باشد. در چادر های جده تولید شده حجاب نو به دلیل استفاده از پارچه های عریض در پشت چادر هیچ گونه دوختی در ناحیه کمر وجود ندارد و زیبائی خاصی را به این چادر اصیل عربی داده است. امکان استفاده از کیف در زیر چادر مقدور است. این چادر از پارچه کرپ کن کن تولید و تقدیم میگردد. پارچه کرپ کن کن استفاده شده در مجموعه حجاب نو با تراکم 500 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل سایز بصورت -150-155-160-165-175 سانتیمتر می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر عربی گلدوزی مدل گلسا 3001 یا چادر عبایی یکی از پرطرفدارترین چادرهای مشکی زنانه است . این مدل چادر بسیار مجلسی و جوان پسند می باشد. چادر عربی بر روی سر قرار میگیرد و بدون کش استفاده میشود . در مدل عربی اصیل فقط جای دست وجود دارد و مچ یا آستین ندارد. در چادر های جده تولید شده شهر حجاب به دلیل استفاده از پارچه های عریض در پشت چادر هیچ گونه دوختی در ناحیه کمر وجود ندارد و زیبائی خاصی را به این چادر اصیل عربی داده است. امکان استفاده از کیف در زیر چادر مقدور است. در این مدل چادر عربی ، طرح گلدوزی منحصر به فردی در روی دست ها تا بالا قرار دارد و البته در لبه های جلوی چادر کار شده است. این چادر از پارچه کرپ کریستال دبل تولید و تقدیم میگردد. پارچه کرپ کریستال دبل استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 650 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند نیکزاد از سال 1372 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات حجاب آغاز نمود. نیکزاد یکی از اولین برندهایی است که در زمینه محصولات حجاب و تولید چادر (پوشش اسلامی) در ایران فعالیت دارد. تنوع محصولات نیکزاد موجب شده است که دغدغه بانوان محترم در زمینه پوشش اسلامی از بین رفته و به راحتی محصولی مطابق سلیقه خود انتخاب کنند. محصولات نیکزاد علاوه بر زیبایی و راحتی، از دوام و کیفیت بسیار بالا برخوردار است. پارچه استفاده شده برای محصولات از بهترین متریال انتخاب شده و کلیه محصولات در نهایت دقت و ظرافت دوخته می شود. چادر بحرینی یکی دیگر از محصولات نیکزاد است که ترکیبی از چادر جده و چادر لبنانی می باشد. تفاوت چادر بحرینی با چادر جده و لبنانی این است که برای بسته شدن جلوی چادر از زیپ استفاده نشده، بلکه برای این منظور کشی در جلوی چادر قرار دارد که از زیر چادر در بازوی دست مقابل قرار می گیرد و باعث روی هم آمدن لایه های جلوی چادر می گردد. جنس پارچه استفاده شده در این چادر، کرپ (حریر الاسود) می باشد. کرپ پارچه ای است که با اصطلاح حریر الاسود نیز ممکن است شناخته شود. پارچه کرپ از انواع پارچه های چادری است که دارای ویژگی های مختلف و مهمی است. این پارچه چروک نشده و خاک و پرز به خود نمی‌گیرد. علاوه بر دوام بسیار بالای این پارچه، رنگ مشکی آن نیز به بوری نمی زند و تار و پود پارچه از طریق چشم کاملا مشخص است. سایزبندی این محصول بر اساس قد می باشد و پس از اندازه گیری قد می توانید از باکس سایز، اندازه مورد نظر را انتخاب نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نام دیگر چادر بیروتی، بحرینی است. این چادر دارای کاپ و نقاب است و به اصطلاح مقنعه سرخود می‌باشد از این رو پوشیدن روسری و مقنعه در زیر چادر الزامی نیست. جلوی چادر به صورت چپ و راست بسته می‌شود( یک طرف چادر با کش به دست مقابل می‌افتد و طرف دیگر با یک دکمه بسته می‌شود) چادر بیروتی در عین حجاب کامل، بسیار راحت است و آزادی عمل را به ارمغان می‌آورد از این رو برای محل کار، سفر و مادرانی که کودک خردسال دارند مناسب می‌باشد. پارچه این مدل از چادر، کرپ چین است. این مدل پارچه، بسیار مشکی است و در حین استفاده چروک نمی‌شود و پرز نمی‌گیرد اما بعد از شستشو نیاز به اتو دارد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر عبایی مدل MA-SHMS297-JD19.112.17CAN.AS.PAPI-ME یکی از زیبا ترین و شکیل ترین چادر های زنانه که شما می توانید خریداری کنید است. جنس آن از مرغوب ترین نوع پارچه کن کن مروارید تهیه شده است. طراحی خاص آستین های این چادر که به شکل پاپیون گره میخورد و تور دوزی دور آستین بسیار شکیل می باشد. لطافت بسیار بالا، طراحی خاص و کیفیت عالی این محصول را در نوع خود بی نظیر کرده است. این چادر عبایی به دلیل طراحی خاص و آزادی دست ها مناسب محیط های مختلف می باشد. چادر عبا عربی به چادر جدّه نیز معروف است. این چادر برای استفاده مجلسی مناسب می‌باشد. اگر در هنگام خرید چادر عربی، آزادی کامل دست شما برایتان مهم است، چادر عبای عربی یکی از بهترین گزینه هاست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل چادر مدلی بسیار محبوب و پر فروش بین خانم های جوان است که شباهت بسیاری به چادر ساده ایرانی داشته با این تفاوت که برای بیرون آوردن دستها، شکافهایی در نظر گرفته شده که بانوان بتوانند بدون بهم زدن فرم چادر ،براحتی از دو دست خود برای انجام کارهایی از قبیل حمل کیف و یا گرفتن دست کودک استفاده نمایند .این چادر مچ دار بوده و بنحوی تعبیه شده که تاحدی جایگزین ساق دست خواهد شد. پارچه در که در حال حاضر مرغوبترین جنس کرپ میباشدپارچه ای بسیار نرم و لطیف و با بافت متراکم که عنوان با کیفیت ترین جنس کرپ در بازار را از آن خود کرده است.این پارچه چروک نمیشود و در برابر نخ کش شدن بسیار مقاوم است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر ملی اداری کارمندی یکی از انواع مدل چادرها با سبک ایرانی است، چادر کارمندی کاملا شبیه به چادر ساده ایرانی هست با این تفاوت که برای بیرون آوردن دستها آستین هایی در نظر گرفته شده که بانوان می توانند بدون به هم زدن فرم چادر، به راحتی از دو دست خود برای انجام کارهای روز مره از قبیل حمل کیف ؛ گرفتن دست کودک و یا حمل کالسکه نوزاد استفاده کنند ، در چادر کارمندی امکان استفاده از کیف در زیر و روی چادر وجود دارد ، نمای جلو و پشت چادر کاملا شبیه به چادر سنتی ایرانی است ، امکان روگیری در این چادر همانند چادر سنتی ایرانی فراهم شده و همچنین به واسطه کش تعبیه شده در ناحیه سر در صورت عدم رو گیری بر روی سر میماند. جلوی چادر را می توانید با دکمه های مخفی تعبیه شده، ببندید. این چادر از پارچه کرپناز ایرانی تولید و تقدیم می‌گردد که در ذیل توضیح مختصری در مورد کیفیت پارچه ارائه می‌شود: پارچه کرپناز استفاده شده در مجموعه‌ی شهر حجاب از شرکت حجاب شهرکرد است. تار و پود این پارچه با تراکم 550 است و پارچه‌ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم هست.‏ لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر عبا اصیل ترین چادر سبک عربی می‌باشد.به واسطه شباهت بسیاری که الگوی چادر عبا به جده دارد به چادر جده نیز معروف است.در چادر عبا پارچه زیادی بکار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این مدل می‌گردد و عرض زیاد آن پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به‌همراه دارد.جلوی چادر عبا باز می‌باشد.در چادر های عبا تولید شده در چادر مونا به دلیل استفاده از پارچه های عریض در پشت چادر هیچ گونه دوختی در ناحیه کمر وجود ندارد و زیبایی خاصی را به این چادر اصیل عربی داده است(فقط در سایز های بزرگ-170و175-یک دوخت ظریف در پایین چادر وجود دارد).امکان استفاده از کیف زیر چادر مقدور است.این چادر از پارچه ابریشم درجه 1 تولید و تقدیم می‌گردد.پارچه ابریشم استفاده شده در مجموعه چادر مونا با تراکم بالا می‌باشد و زیر چادر دیده نمی‌شود و در عین حال بسیار سبک وزن و مشکی و ضخیم می‌باشد و نخ کش و چروک هم نمی‌شود همچنین ریزش بالایی هم دارد و بصورت نیمه مات است.لازم به توضیح است که به طور کلی این چادر شامل6سایز بصورت 150_155_160_165_170_175 سانتیمتر می‌باشد که بر اساس قد داده شده،نزدیکترین سایز ارسال می‌شود(توصیه می‌شود در صورت پوشیدن کفش پاشنه دار یک سایز بزرگتر از قد انتخاب شود).

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر نماز طلاکوب طرحدار با و جنس الیاف نخی بسیار خوش ایست، نرم و سبک یک انتخاب عالی برای خانمهای شیک پسند میباشد. این نوع چادر از روی سر سور نمیخورد، چروک نمی شودو آبرفت نیز ندارد. دوخت آن نیز کلاسیک می باشد. قد این کار 170 سانتی متر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به نام خدا چادر لبنانی از دسته ی چادر های عربی موجود در بازار است. این مدل دارای کاپ و نقاب متصل به چادر است، از این رو پوشیدن روسری و مقنعه، در زیر چادر ضروری نمی باشد. جلوی چادر تا نیمه، با زیپ مخفی و پایین چادر با دوخت، بسته شده است از این رو، پوشیدن مانتو ضرورری نیست. این مدل، به دلیل راحتی، پوشش کامل و آزادی، مناسب محل کار، دانشگاه و پیاده روی است و همچنین این مدل مورد استقبال مادرانی قرار گرفته است که کودکان خردسال دارند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر لبنانی مدل صدفی از انواع چادر های لبنانی میباشد با این تفاوت که عرض این مدل نسبت به مدل لبنانی ساده بیشتر است استین این مدل کوتاه تر است این مدل نیز دارای نقاب قابل تنظیم است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل همان چادر عبای عربی مچدار است با این تفاوت که چادر، با چین های ظریف به مچ وصل شده است و با دو بند تزئینی متصل به مچ، بسیار زیبا و دخترانه شده و جزو جدید ترین مدل های چادر به حساب می‌آید. جلوی چادر باز است و بدون کاپ و نقاب می‌باشد. پارچه این چادر، با افتخار از نوع کرپ ایرانی می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر دانشجویی ساده بدون مچ کاملا شبیه چادر ساده ایرانی است با این تفاوت که در این مدل دو عدد شکافجهت بیرون اوردن دست ها وجود دارد تا بانوانبدون برهم زدن فرم چادر کارهای روزمره را انجام دهند

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مدل دانشجویی، مدلی ایرانی بسیار راحت و دم دستی، جزو چادر های پر فروش ما می باشد و در جنس های مختلف کرپ کن کن ژرژت ندا ابریشم موجود میباشد، این مدل همراه مچ نگین دار است و در صورت تمایل می توانید مدل بدون مچ یا مچدار ساده را انتخاب کنید و سفارش بدهید جنس پارچه کرپ مات بسیار مشکی می باشد و نخ کس نمی شود آشغال هم نمی گیرد و چروک نمی شود، البته شستشوی با آب شرد نباید فراموش بشود

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر دانشجویی یکی از انواع مدل چادرها با سبک ایرانی است , چادر دانشجوئی کاملا شبیه به چادر ساده ایرانی هست با این تفاوت که برای بیرون آوردن دستها شکاف هایی در نظر گرفته شده که بانوان می توانند بدون به هم زدن فرم چادر،به راحتی از دو دست خود برای انجام کارهای روز مره از قبیل حمل کیف ؛ گرفتن دست کودک و یا حمل کالسکه نوزاد استفاده کنند ، در چادر دانشجویی امکان استفاده از کیف در زیر و روی چادر وجود دارد ، نمای جلو و پشت چادر کاملا شبیه به چادر سنتی ایرانی است ، امکان روگیری در این چادر همانند چادر سنتی ایرانی فراهم شده و همچنین به واسطه کش تعبیه شده در ناحیه سردر صورت عدم رو گیری بر روی سر میماند . . .این چادر از پارچه کریستال تولید و تقدیم میگردد که در ذیل توضیح مختصری در مورد کیفیت پارچه ارائه میشود: پارچه کریستال در واقع همان کرپ هست با تراکم 600 و نخ ابریشمی که علاوه بر سبک بودن بخاطر استفاده از الیاف ابریشمی باتوجه به تراکم بالا بسیار مشکی و خوش ایست برروی سر هست ؛این پارچه ضد چروک و پرز می باشد.توجه ! جهت تعین سایز دقیق چادر بهتر است از جدول ارائه شده داخل گالری استفاده بفرمائید .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر کوهنوردی چانوداگ از متریال با کیفیت و مقاوم در برابر نفوذ آب و باد بوده و مناسب جهت استفاده در فعالیت های کوهنوردی ، کمپ و طبیعت گردی میباشد ، این چادر از حجم کامپکت و وزن سبکی برخوردار بوده و به راحتی داخل کوله پشتی های کوهنوردی و طبیعت گردی قرار میگیرد. چادر Chanodug به صورت دولایه یا دوپوش طراحی شده است ،پوشش اول که همان بدنه اصلی چادر است از پارچه بادوام با رویه پلی استر 210TPU-3000mm و قسمت های توری شکل در قسمت فوقانی آن ، جهت تهویه و گردش هوا و همچنین جلوگیری از ورود حشرات تشکیل شده است که مناسب جهت استفاده در فصول گرم سال میباشد ، پوشش یا لایه دوم نیز از متریال پلی استر و جهت محافظت از چادر در برابر باران ،باد و رطوبت بر روی پوشش اصلی قرار میگیرد( پوشش دوم جهت استفاده در فصول سرد سال مناسب است)

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر چهار نفره 2021C پکینیو (کله گاوی Pekynew K2021C) مناسب استفاده در برنامه‌های کوهنوردی و کمپینگ می‌باشد. ابعاد چادر 2021C پکینیو 120x180x220 سانتیمتر و وزن آن 4000 گرم می‌باشد. چادر K2021C پکینیو (کله گاوی) 4 تیرکه و استراکچر آن به صورت گنبدی شکل میباشد. برای برپایی چادر 2 تیرک اصلی کافیست و دو تیرک کوچک تر برای فرم دهی به سقف چادر استفاده می‌شود. این چادر دارای دو درب داخلی توری و یک درب بیرونی میباشد. درب‌ها زیپ‌دار بوده و قابلیت جمع شدن در کنار چادر را دارند. چادر K2021C کله گاوی به صورت دوپوش طراحی شده که پوش‌داخلی به صورت کلیپسی به تیرک‌ها متصل شده و پوش‌بیرونی بر روی آنها قرار گرفته و با سگک (به پوش‌داخلی) متصل می‌شود. دو‌پوش بودن موجب می‌گردد تا برای تهویه بهتر در فصول گرم، از پوش داخلی که دارای بخش‌های توری میباشد، استفاده شود. همچنین در آب‌و‌هوای سرد یا زمان بارش نیز می‌توان از پوش خارجی استفاده نمود. رویه چادر 2021C کله گاوی از پارچه پلی‌استر ریپ استاپ PU 210T، کف از پارچه آکسفورد PU 150D و پوش داخلی از پلی‌استر ریپ استاپ 190T تولید شده است. رویه چادر با مقاومت 5000 و کف با مقاومت 3000 میلیمتری در برابر نفوذ آب است. زیپ و سگک از جنس SBS و تیرک‌ها نیز از آلیاژ آلومینیوم با قطر 8.5 سانتیمتر هستند. چادر کوهنوردی پیکینیو (کله گاوی) مدل 2021C (Pekynew K2021C) دارای لنگر برف، جیب توری داخلی، محفظه توری وسط سقف چادر و قلاب آویز چراغ است. به همراه چادر 2021C کیسه حمل و کیت تعمیر ارائه می‌گردد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی 12 نفره جنگلی محصولی جدید و جذاب می باشد که در ابعاد و ظرفیت بزرگ طراحی و تولید شده و می توانید به بهترین شکل ممکن آن را خریداری نموده و از این محصول نهایت استفاده را ببرید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی این مزیت را دارا می باشد که 12 نفر در حالت نشسته و 6 نفر در حالت دراز کش به صورت هم زمان از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. بهره مندی از بدنه ای با کیفیت بالا و از جنس پلی استر نیز یکی دیگر از مواردی است که باید در خصوص این چادر مسافرتی به آن اشاره کنیم. هم چنین این محصول پایه هایی از جنس فایبرگلاس دارد که دارای انعطاف پذیری فوق العاده ای است و سبب شده تا در هنگام راه اندازی این محصول بتوانید این کار را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید. هم چنین وزن کلی این چادر مسافرتی 8.6 کیلو گرم می باشد که با توجه به دارا بودن یک عدد ساک حمل شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن و به ساده ترین شکل این محصول را حمل و نقل نموده و اقدام به راه اندازی این چادر مسافرتی کنی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر سه نفره سری پی نیچرهایک برای شبمانی‌ها و کمپینگ در مناطق مختلف طراحی شده و امکان برپایی و راه اندازی سریع، وزن کم و توانایی مقاومت در شرایط آب و هوایی متفاوت در کنار قیمت اقتصادی آن از ویژگی های این چادر است. این چادر مناسب برای استفاده در سه فصل بهار، تابستان و پاییز است، استفاده از پلی استر 210T در کنار پوشش سیلیکون در محل‌های دوخت موجب شده تا در برابر نفوذ آب مقاومت بالایی داشته و موفق به کسب استاندارد PU 3000 شود. میخ‌های آلومینیومی مخصوص برای تثبیت موقعیت چادر و حلقه‌های اتصال برای طناب‌های حمایت، تضمین کننده مقاومت این چادر در برابر بادهای شدید در ارتفاعات است و به شما نوید استراحت دلپذیری در طول برنامه کوهنوردی و کمپینگ می‌دهد. امکان جمع شدن در حجم بسیار کم داخل کیف ضد آب مخصوص از ویژگی‌های بارز این محصول است که در کنار وزن بسیار مناسب، حمل آن روی کوله پشتی و یا داخل آن در مسیرهای طولانی و برنامه های متفاوت براحتی ممکن و میسر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر کوهنوردی بروندر 4 از چادرهای سری اکسترم لایت با ساختار سه تیرکه و پارچه قوی تولید شرکت هاسکی کشور چک میباشد. دارای فضایی امن برای چهار نفر با انباری بسیار بزرگ مناسب کوهنوردی طبیعتگردی کوهپیمایی و سفرهای ماجراجویانه است. سه سری تیرک فلزی بر روی پوش دوم استحکام و مقاومت را در برابر شرایط بد جوی و هوای خراب ایجاد میکند، دیواره های چادر از عبور نور uv خورشید جلوگیری کرده و دارای دریچه برای گردش هوا هستند، کف چادر در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم بوده و پوش دوم ضدآب و درزگیری شده آن از شما در برابر برف و باران محافظت میکند

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر دوپوش کایلاس Kailas kt320017 AD Camping tent ، مناسب برای کمپینگ و طبیعت گردی ، سه فصل، پوش دوم این چادر ضد باد ،ضد آب و کاملا تنفس پذیر می باشد. سه فصل برپا کردن تیرک ها با استفاده از کلیپ های مخصوص Kailas بسیار راحت و سریع انجام می شود. پوش دوم این چادر ضد باد ،ضد آب و کاملا تنفس پذیر می باشد. جنس پوش داخلی چادر تنفس پذیری را بسیار افزایش می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

‌برای یک شب مانی راحت در طبیعت و یا در دل کوه، در هر زمان از سال می توانید روی چادر سایکلینگ حساب کنید. طراحی جمع و جور و ارگونومیک آن به شما این امکان را خواهد داد تا در فضاهای محدود و کوچک بدون مشکل اقدام به برپایی چادر خود کنید. این چادر بهترین گزینه برای سایکل توریست ها یا هیچهایکر هایی است که می خواهند برای استراحت های شبانه چادری قابل اطمینان و سبک همراه داشته باشند. همچنین استفاده از پوشش سیلیکونی و پلی استر و ستون های آلومینیومی تقویت شده تضمین کننده طول عمر بالا و استقامت آن در شرایط سخت جوی و محیطی است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وقتی صحبت از چادر و کیسه خواب شود بدون شک محصولات کمپانی هاسکی ( Husky ) یکی از گزینه های اصلی برای انتخاب می باشند . این کمپانی که در کشور جمهوری چک فعالیت می کند یک از نام آشناترین برند های تولید لوازم کوهنوردی و کمپینگ در جهان محسوب می گردد که محصولات خود را اعم از چادر , کیسه خواب , کوله پشتی و پوشاک با به روزترین تکنولوژی ها و مواد اولیه طراحی و تولید نموده و به اکثر کشورها صادر می کند ، محصولات این برند نام آشنا سالهاست که توسط کوهنوردان بزرگ در سخت ترین شرایط مورد استفاده قرار می گیرند و امتحان خود را کاملا پس داده اند . اما اگر بخواهیم لوازم ضروری و مهم یک برنامه کوهنوردی ، کمپینگ و طبیعت گردی را برشماریم ، بدون شک یک چادر مناسب از اصلی ترین این ملزومات است . در حقیقت چادر منزل و پناهگاه شما در طبیعت است و از آن جایی که شرایط در طبیعت قابل پیش بینی نیست لذا این پناهگاه باید دارای ویژگی هایی باشد تا شما همواره در آن از احساس امنیت و آرامش کامل برخوردار باشید ، برخی از این ویژگی ها عبارت اند از مقاومت و جنس چادر ، راحتی ، ابعاد و وزن مناسب ، سهولت نصب ، ظرفیت و... که باید در خرید یک چادر به آن توجه نمود . همانطور که در بالا اشاره شد HUSKY یکی از کمپانی های پیشتاز در زمینه طراحی و تولید چادر های کوهنوردی و کمپینگ می باشد که همواره چادر هایی با کیفیت را مطابق با نیاز های یک برنامه نیمه حرفه ای تا فوق حرفه ای را تولید و روانه بازار می کند. چادر Bizon 4 plus یک چادر مناسب کمپینگ و طبیعت گردی و سفر می باشد این چادر با داشتن ظرفیت برای 4 نفر , کاملا جادار و بزرگ بوده و حتی یک فضای اضافی در قسمت جلو چادر تعبیه شده است که می توان کوله پشتی ها و کفش ها و سایز تجهیزات را در آن قسمت قرار داد تا فضای کافی برای خوابیدن 4 نفر وجود داشته باشد . لازم به ذکر است که یک فضای کوچک دیگر هم در قسمت پشتی چادر وجود دارد . Bizon 4 از سه عدد تیرک برای برپا شدن استفاده می کند که این امر ثبات و استحکام چادر را افزایش می دهد و با بستن میخ های چادر می توان در مقابل وزش شدید ترین بادها نیز از آن استفاده کرد . از نظر تهویه نیز این مدل عملکرد خوبی داشته و در سقف آن دریچه های تهویه هوا تعبیه شده است که بسیار مهم و کاربردی می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی تفلون مناسب طبیعت گردی و کمپینگ می باشد. این محصول دارای یک درب و سه پنجره می باشد. در قسمت در و پنجره ها توری حریر درجه یک کار شده است که مانع ورود حشرات به داخل چادر میشود. کف چادر ضخیم و ضدآب است. سقف چادر یک تیکه و از رو است که مانع جمع شدن باران روی سقف می شود. فنر ها مقاوم و درجه یک می باشند و دارای نواری ابریشم است. ابعاد 220x220 ارتفاع 2.10 است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی بسیار مستحکم در برابر سرما و گرما و رطوبت ، کاملا ضد آب ، با نصب در 25 ثانیه و جمع کردن در همین تایم ، دارای دریچه تهویه چادر ، پایه های محکم ، بسیار زیبا ، برای مسافرت ، مناسب برای 10 نفره بصورت نشسته و 5 نفر بصورت درازکش ، با توری مخصوص پنجره ها و درب وروی ، با حجم بسته بندی بسیار کوچک و سبک ، قابل حمل آسان ، وزن چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک 7.3 کیلوگرم ، جنس بدنه چادر از پارچه شمعی ضد اب ، این چادر بصورت اتوماتیک بازو بسته میشود و نیازی به آموزش نصب ندارد ، در داخل بسته یا ساک خود 4 عدد میخ فلزی برای مهار کردن چادر روی زمین در هنگام باد و طوفان دارد ، قطعات و لوازم یدکی نیز دارد ، این چادر مسافرتی اتوماتیک نامیده میشود و دارای طناب مهار میباشد ، جهت حمل ساک مخصوص دارد و بسیار کمجا است ، این چادر مسافرتی ابعاد بسیار مناسبی دارد. هنگامی که هنوز آن را برپا نکرده اید بسیار کوچک است ولی هنگامی که آن را برپا می کنید به محصولی شیک و زیبا که ابعاد مناسبی برای جای گیری 10 نفر را داشته باشد مواجه می شوید. کیفیت ان هم فوق العاده خوب است و به همراه قیمت مناسب در برابر کیفیت و امکانات می تواند گزینه فوق العاده ای برای خرید باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی 8 نفره طرح رنجر محصولی جدید و جذاب می باشد که در ابعاد و ظرفیت بزرگ طراحی و تولید شده و می توانید به بهترین شکل ممکن آن را خریداری نموده و از این محصول نهایت استفاده را ببرید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی این مزیت را دارا می باشد که 8 نفر در حالت نشسته و 4 نفر در حالت دراز کش به صورت هم زمان از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. بهره مندی از بدنه ای با کیفیت بالا و از جنس پلی استر نیز یکی دیگر از مواردی است که باید در خصوص این چادر مسافرتی به آن اشاره کنیم. هم چنین این محصول پایه هایی از جنس فایبرگلاس دارد که دارای انعطاف پذیری فوق العاده ای است و سبب شده تا در هنگام راه اندازی این محصول بتوانید این کار را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید. هم چنین وزن کلی این چادر مسافرتی 8.6 کیلو گرم می باشد که با توجه به دارا بودن یک عدد ساک حمل شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن و به ساده ترین شکل این محصول را حمل و نقل نموده و اقدام به راه اندازی این چادر مسافرتی کنی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر کله گاوی ( پکینیو ) دو و نیم نفره Pekynew 2001 با وزنی مناسب و فضای کافی برای استفاده 3 نفره یا دو نفر با وسیله های زیاد، چادری مناسب کوهنوردان و طبیعتگردانی که از شب مانی در طبیعت لذت می برند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی 4 نفره طرح برنو محصولی جدید و جذاب می باشد که در ابعاد و ظرفیت بزرگ طراحی و تولید شده و می توانید به بهترین شکل ممکن آن را خریداری نموده و از این محصول نهایت استفاده را ببرید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی این مزیت را دارا می باشد که 4 نفر در حالت نشسته و 3 نفر در حالت دراز کش به صورت هم زمان از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. بهره مندی از بدنه ای با کیفیت بالا و از جنس پلی استر نیز یکی دیگر از مواردی است که باید در خصوص این چادر مسافرتی به آن اشاره کنیم. هم چنین این محصول پایه هایی از جنس فایبرگلاس دارد که دارای انعطاف پذیری فوق العاده ای است و سبب شده تا در هنگام راه اندازی این محصول بتوانید این کار را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید. هم چنین وزن کلی این چادر مسافرتی 8.6 کیلو گرم می باشد که با توجه به دارا بودن یک عدد ساک حمل شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن و به ساده ترین شکل این محصول را حمل و نقل نموده و اقدام به راه اندازی این چادر مسافرتی کنی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی 4 نفره مناسب طبیعت گردی و کمپینگ می باشد . این محصول از جنس برنو است که این جنس ضد آب و مقاوم در برابر نورخورشید و باد است . دارای یک در ، دو پنجره و یک هواکش است. کف چادر ضداب و ضخیم است .ابعاد چادر 200x200 ارتفاع 200 است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی اسکلتی ازبهترین و باکیفیت ترین پارچه حال حاضر برای دوخت چادر یعنی از پارچه برنو و با اسکلت بندی فنری قوی تولید شده است .و ضد آب می باشد .گنجایش چادر 8 نفره ذکر شده ولی طوری طراحی شده که گنجایش تا ده نفر نشسته را به راحتی در خود جای می دهد .ارتفاع آن بلند و دو متر می باشد و ابعاد آن 2.5 متر عرض و 2.5 متر طول می باشد. چادر اسکلتی از سه پنجره با پشه بند تولید شده و درب ورودی آن نیز دارای پشه بند است .کف این چادر ضخیم می باشد.شایان ذکر است کیف و کاور با کیفیت و جادار به همراه چادر عرضه خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی 8 نفره مناسب طبیعت گردی و کمپینگ می باشد . این محصول از جنس برنو است که این جنس ضد آب و مقاوم در برابر نورخورشید و باد است . دارای یک در ، سه پنجره است. کف چادر ضداب و ضخیم است .ابعاد چادر 250x250 ارتفاع 210 است

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل