نکات مهم و راهنمای خرید لوستر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید لوستر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

با اینکه نور و روشنایی فضای منزل اهمیت بسیار زیادی دارد؛ ولی اغلب اینطور است که در ابتدا همه وسایل منزل انتخاب می ­شوند و بر اساس شرایط فضا و سبک دکوراسیون لوستر مناسب برای فضاهای مختلف تهیه می ­شود. برای اینکه انتخاب عالی داشته باشید بهتر است راجع به راهنمای خرید لوستر اطلاعاتی داشته باشید. به همین دلیل این مطلب از نکته خرید می ­تواند به شما برای خرید لوستر مناسب کمک کند. بنابراین در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید لوستر همراهمان باشید.

انواع مدل‌های لوستر

همانطور که احتمالا در بازار شاهد آن بوده‌اید، لوسترها دارای سبک‌ها و مدل‌های مختلفی هستند تا متناسب با دکوراسیون یا سلیقه‌ی خاص شما باشند. با توجه به همین تنوع هم در ابتدا به معرفی انواع سبک‌های لوستر موجود در جهان می‌پردازیم.

لوسترهای کریستالی (Crystal Chandeliers)

این سبک از نظر تاریخی یکی از رایج‌ترین سبک‌ها ساخت لوستر در جهان است. در واقع محصولات ساخته شده در این سبک بر اساس انواع برش‌های انجام شده بر روی کریستال‌ها از جمله برش دستی، صیقل دستی، برش با ماشین یا پرداخت متفاوت هستند. یک سیستم روشنایی به سبک کریستالی را می‌توان روی بسیاری از قاب‌ها سوار کرد و در اندازه‌های مختلفی ساخت. در حالت کلی لوسترهای کریستالی بدون توجه به نوع فلز به کار رفته در آن، ساختار یا مدلی که دارند، حالتی خیره کننده به اتاق می‌دهد.

لوسترهای روستیک (Rustic Chandeliers)

به طور کلی سبک روستیک با ساختارها و عناصر طبیعی فراوان گره خورده است. مواد مورد استفاده در این نوع سبک لوستر از چوب، آهن و حتی شاخ حیوانات، تشکیل شده است. لوسترهای بزرگ و سنگین به سبک روستیک به خوبی به یک اتاق بزرگ با سقف‌های طاق‌دار می‌آید.

لوسترهای معاصر و مدرن (Contemporary and Modern Chandeliers)

جالب است بدانید که هر سبک جدیدی که پس از سال ۱۹۳۰ تا به امروز ایجاد شده است در دسته مدل‌های معاصر قرار می‌گیرد. به طور کلی این دسته از لوسترها دارای خطوط ساده و پرداخت‌های تک رنگ، به‌ویژه کروم یا نیکل هستند و در ساختار آن‌ها اثری از طرح‌های پیچیده و تزیینات به چشم نمی‌آید.

دیودهای ساطع کننده نور (LED) کم مصرف‌ترین و سریع‌ترین فناوری‌های روشنایی برای لوسترها هستند. این نوع لامپ بیش از پنج برابر بازده انرژی بیشتری نسبت به سایر لامپ‌ها دارند و می‌توانند تا ۲۵ برابر بیشتر از لامپ‌های رشته‌ای سنتی دوام بیاورد.

لوسترهای سنتی (Traditional Chandeliers)

لوسترهای سنتی بر ظاهر آراسته و طرح‌های نئوکلاسیک تمرکز دارند. سازه‌هایی در سبک کلاسیک از دهه‌ی ۱۷۵۰ تا اوایل قرن ۱۹ رایج بوده‌اند و لوسترهای این سبک با منحنی‌هایی ملایم همراه با خطوط مستقیم به تصویر کشیده می‌شوند.

لوسترهای چندشاخه (Transitional Chandeliers)

پرداخت‌هایی برنزی رنگ بیشتر در لوسترهای چند شاخه دیده می‌شوند و عناصر آن از ترکیب سبک‌های سنتی و معاصر به وجود می‌آید. لوسترهایی به سبک چندشاخه ظاهری ساده با خطوط مستقیم دارند و از هر نوع شلوغی‌ای در طراحی به دور هستند.

در این مطلب بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید لوستر

نکات مهم هنگام خرید لوستر

در این مطلب بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید لوستر

نکات مهم در انتخاب لوستر مناسب فضاهای مختلف

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید لوستر گفته شد، می توانید لوستر مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه چراغ مطالعه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز  لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کد STR50 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر مدل ستاره (مثلثی) امیران لایتینگ به ابعاد 30×50 با رنگ بدنه مشکی استاتیک ارائه میشود، که دارای ریموت کنترل هست و قابلیت اتصال به موبایل همراه (ios_android) را دارد که میتوان تغییر طیف نور و شدت و کم زیاد کردن نور و تنظیم خودکار خاموش و روشن شدن و همچنین از حالت شب و به عنوان چراغ خواب استفاده کرد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صنایع روشنایی نورهام یکی از حرفه ای ترین تولیدکنندگان محصولات روشنایی و لوازم تزئینی و دکوراسیون منزل, از سال 1397بصورت حرفه ای اقدام به تولید انواع لوستر و آباژوررومیزی و ایستاده و شمعدان و لوازم لوکس منزل نموده است. هدف این مجموعه تولید محصولات از متریال های درجه یک و با کیفیت در خور سلیقه ی ایرانی می باشد. صنایع روشنایی نورهام در جهت جلب رضایت مشتری ، با هدف تولید ملی و اشتعالزایی با به کارگیری از طراحان و مهندسین مجرب ایرانی همواره اقدام به تولید محصول ایرانی با طراحی زیبا و کیفیت بالا نموده است. لوستر , نقش به سزایی در نورپردازی و زیبایی منزل دارد. لوستر 4 شعله نورهام مدل کاج GLD با طراحی مدرن و کلاسیک ، قابل استفاده در پذیرایی و نشیمن و اتاق خواب و آشپزخانه می باشد. , این محصول با تنوع رنگی برای تطبیق با دکوراسیون فضای منزل شما می باشد . جنس محصول فلز با پوشش آبکاری و یا رنگ استاتیک می باشد ، این محصول دارای 4 شعله باسرپیچ E27 می باشد که با با شید از جنس پارچه و قابل شستشو مزین شده است، روی بدنه و کفی محصول لوگو ثبت شده این شرکت نشانه از اصالت کالا می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلوها به عنوان یکی از اجزای مهم در دکوراسیون و چیدمان به حساب می ایند و استفاده از آن ها می تواند به فضای خانه ، اتاق خواب و محل کار روح تازه ای ببخشد تابلوها میتونن به عنوان یک منبع انرژی باشن پس چه خوب میشه که برای انتخاب اونا دقت لازم رو داشته باشیم و میتونن محیطی رو که در اون قرار گرفتن رو بسیار چشم نواز کنن پس اگه شما هم دوست دارین که به فضای داخلی مکان مورد نظر خود یه رنگ و حال تازه ببخشین تابلو نوری طرح ufo میتونه یه فرصت خوب باش این تابلو از جنس MDF با ضخامت 3 میلیمتر ساخته شده و با وجود ال ای دی هایی که پشت آن چسبانده شده دارای 16 رنگ متفاوت است که می‌توانید با استفاده از کنترل از راه دور رنگ ال ای دی هایش را تغییر دهید. همچنین، دارای چهار حالت رقص نور زیبا می باشد. به علاوه، این تابلو قابلیت تنظیم شدت نور و سرعت حالات رقص نور را نیز داراست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلوها به عنوان یکی از اجزای مهم در دکوراسیون و چیدمان به حساب می ایند و استفاده از آن ها می تواند به فضای خانه ، اتاق خواب و محل کار روح تازه ای ببخشد تابلوها میتونن به عنوان یک منبع انرژی باشن پس چه خوب میشه که برای انتخاب اونا دقت لازم رو داشته باشیم و میتونن محیطی رو که در اون قرار گرفتن رو بسیار چشم نواز کنن پس اگه شما هم دوست دارین که به فضای داخلی مکان مورد نظر خود یه رنگ و حال تازه ببخشین تابلو نوری طرح Yin Yang میتونه یه فرصت خوب باش این تابلو از جنس MDF با ضخامت 3 میلیمتر ساخته شده و با وجود ال ای دی هایی که پشت آن چسبانده شده دارای 16 رنگ متفاوت است که می‌توانید با استفاده از کنترل از راه دور رنگ ال ای دی هایش را تغییر دهید. همچنین، دارای چهار حالت رقص نور زیبا می باشد. به علاوه، این تابلو قابلیت تنظیم شدت نور و سرعت حالات رقص نور را نیز داراست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلوها به عنوان یکی از اجزای مهم در دکوراسیون و چیدمان به حساب می ایند و استفاده از آن ها می تواند به فضای خانه ، اتاق خواب و محل کار روح تازه ای ببخشد تابلوها میتونن به عنوان یک منبع انرژی باشن پس چه خوب میشه که برای انتخاب اونا دقت لازم رو داشته باشیم و میتونن محیطی رو که در اون قرار گرفتن رو بسیار چشم نواز کنن پس اگه شما هم دوست دارین که به فضای داخلی مکان مورد نظر خود یه رنگ و حال تازه ببخشین تابلو نوری طرح جهت میتونه یه فرصت خوب باش این تابلو از جنس MDF با ضخامت 3 میلیمتر ساخته شده و با وجود ال ای دی هایی که پشت آن چسبانده شده دارای 16 رنگ متفاوت است که می‌توانید با استفاده از کنترل از راه دور رنگ ال ای دی هایش را تغییر دهید. همچنین، دارای چهار حالت رقص نور زیبا می باشد. به علاوه، این تابلو قابلیت تنظیم شدت نور و سرعت حالات رقص نور را نیز داراست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هر سایه دست ساز منحصر به فرد است. نور درخشان ملایمی می دهد که فضایی گرم و دلپذیر به خانه شما می بخشد. نور مستقیم و عمومی را فراهم می کند و برای روشن کردن میز ناهارخوری شما عالی است.اگر یک لامپ یا لامپ معمولی دارید و می‌خواهید نور یکنواخت و پراکنده داشته باشید، از لامپ عقیق استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر اسپیرال مدل 14Sb محصول جدیدی از طهران لوستر owl است که برگرفته از سبک لوسترهای فرانسوی با حال و هوای وینتج و هنری است. جنس این محصول از اهن و رنگ ان کوره ای است.هریک از شاخه ها قابلیت چرخش دارد. سرپیچ معمولی(E27) است (شمعی نیست) و جنس سرپیچ ها سرامیکی و نسوز است و پلاستیکی نیست. وزن لوستر کم است و روی سقف کاذب هم میتوان استفاده کرد.طول و عرض و ارتفاع لوستر در مشخصات ذکر شده است که این اندازه ها در حالت بدون لامپ است. نصب ان کار بسیار راحتی است چون لوستر اسمبل شده است و بصورت اماده ارسال می شود. جا قلاب دارد و میتوان روی قلاب سقف گذاشت یا سقف هایی که قلاب ندارند داخل بسته بندی وسایل نصب موجود هست. لیبل اصالت برند OWL و وارانتی محصول طبق عکس البوم روی بدنه درج شده است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر مدرن مدل سرو آویز طوری طراحی گردیده است که می توان آن را هم به صورت منظم و هم به صورت بهم ریخته چیدمان نمود.در لوستر مدرن شکیلا مدل سرو آویز چهار شاخه کد SC4، از لامپ های اس ام با تراکم 180 استفاده شده که موجب مصرف کم و بازده بالای آن شده است. جنس بدنه از آلمینیوم می باشد که موجب خنک سازی مناسب ال ای دی ها و در نتیجه طول عمر بالای آنها می شود. این محصول را می توان با استفاده از ریموت کنترل یا گوشی موبایل کنترل نمود به طوری که هم گرمای نور آن به صورت پیوسته قابل تغییر است (آفتابی، نچرال، مهتابی) و هم شدت نور آن. با استفاده از کلید برق و روشن خاموش کردن لامپ بلافاصله بعد از روشن کردن آن نیز می توان نور را در چهار حالت مختلف تنظیم نمود. حداکثر توان این محصول 133 وات و حداقل توان آن در حالت خواب (کمترین نور) 12.5 وات می باشد. همچنین توان حالت آفتابی یا مهتابی خالص در این مدل حداکثر 70 وات است. این محصول دارای سبکی مدرن و ساده می باشد و در آن از کریستال و سایر قطعات موجود در لوستر های کلاسیک استفاده نشده است. از لوستر مدرن شکیلا مدل سرو آویز چهار شاخه می توان برای فضاهایی با متراژ کمتر از 40 متر استفاده نمود. این سبک از لوستر به علت نور زیاد آن مناسب کسانی می باشد که به نور مناسب برای کار خود احتیاج دارند، به عنوان مثال برای کارهای هنری مثل نقاشی که هم طیف نور باید تظیم شود هم نور کافی نیاز می باشد این سبک از لوستر تمامی نیاز های این عزیزان را برطرف می نماید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن که تشکیل شده از بدنه فلزی و لامپ های smd، این محصول در ابعاد 71/51/35 هستش که با تنوع رنگ نور آفتابی ، مهتابی و میکس این دو نور(چند رنگ ) ارائه میشود . از ویژگی های این محصول ریموت منحصر به فرد هستش که قابلیت نصب اپ موبایل ios و اندروید را دارد. و همچنان با رنگ بدنه سفید ارائه میشود

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طبقه اول قطر 50 سانت طبقه دوم قطر 30 سانت توان نوردهی 200 وات توان مصرفی ۶۰وات آویز مدرن با نصب آسان دارای رنگ بدنه ثابت موارد استفاده : پذیرایی-اتاق -دفاتراداری -مغازه -فضاهای مدرن نصب به صورت زاویه دار قابلیت تنظیم ارتفاع ، فوق کم مصرف با کیفیت و نوردهی عالی است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر زیبایی که در تصویر مشاهده می‌کنید توسط شرکت «چشمه نور» تولید می‌شود. « لوستر 14 شعله چشمه نور کد CH187202 » از نوع 14 شعله بوده و نوردهی مناسبی دارد. جنس این لوستر زیبا از فلز با روکش ابکاری آنتیک می باشد که بسیار با دوام و زیباست . CH187202 با کریستال های زیبایی آذین شده است که به صورت طبقه ای هستند و به درخشش هرچه بیشتر این لوستر کمک میکند باعث پخش نور بیشتر میشود . در میان این کریستالهای زیبا سرپیچ های شمعی یا E14 قرار دارد . این لوستر ارتفاعی برابر 65 سانتی‌متر دارد و کاربر می‌تواند با کم کردن زنجیرهای آن، این میزان را میتواند کاهش دهد. از لوستر فوق می‌توان در اتاق پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب استفاده کرد. این محصول با نام « CH187202 » شناخته می‌شود. این لوستر در عین زیبایی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر چشمه نور با کد CH186610 ، سه شعله میباشد و جزو لوستر های لهستانی است همچنین ؛ در بین مدل های خود کوچکترین مدل است و از این مدل دارای شعله های بیشتری نیز توسط شرکت چشمه نور تولید میشود. از مدل 3 شعله کد CH186610 ، اغلب برای آشپزخانه ، اتاق خواب و نشیمن های کوچک استفاده میکنند .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر سقفی مدل MS40 یکی از زیباترین و بهترین محصولاتی میباشد که طراحی وتولید شده است این محصول دارای کفی از جنس استیل اصل بوده و به هیج عنوان زنگ نمی زند همچنین در کفی این محصول ال ایدی های ریزی و جود دارد که شیها علاوه بر اینکه جلوه خواصی به محصول میدهد میتوان به عنوان شب خواب از نور آن استفاده نمود این محصول تماما طراحی و تولید لوستر هاتف بوده و هر فروشگاهیی بغییر فروشگاه هاتف اگر در حال فروش این محصول میباشد کپی بوده لطفا در خرید خود دقت فرمایید این محصول دارای 8 سرپیچ از نوع E14 (شمعی) میباشد برای تامین نور محیط امیدواریم با خرید این محصول رضایت شمارا جلب نماییم

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از این مدل در سالن‌های تشریفاتی، اتاق‌های پذیرایی و یا هر کجا که نیاز به شکوه و جلال دارید استفاده کنید. در طراحی این مدل نهایت ظرافت استفاده شده، به همین علت این مدل برای اتاق‌های کوچک با دکوراسیون معمولی هم متناسب جلوه می‌کند. اما برای نمود هر چه بیشتر این لوستر می‌توانید از شمعدان‌ها، دیوارکوب‌ها، ظروف میوه خوری و یا حتی مجسمه‌های برنزی در چیدمان خانه ی خود استفاده کنید. لامپ مناسب برای این مدل، لامپ شمعی LED با سرپیچ سایز کوچک (E14) است، همچنین می‌توان از لامپ‌های کم مصرف نیز استفاده کرد. جنس لوستر از فلز برنز است که در تهیه آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده است؛ همانطور که مشاهده میکنید این لوستر زیبا شامل 5 شاخه ی دو شعله میباشد که با توجه به قیمت آن بسیار زیبا و مقرون به صرفه میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوسترهای برنزی علاوه‌بر تامین روشنایی مورد نیاز محیط، در زیبایی آن تاثیر به‌سزایی دارند. محصول فوق نیز به همین منظور طراحی و تولید می‌شود. شرکت «چشمه نور» این لوستر را تولید می‌کند و با مدل CA2821/6+6-BO شناخته می‌شود.ایجاد فضایی زیبا در داخل خانه خواسته‌ی هرفردی است. زیبایی که می‌توان با انتخاب لوازم خانگی شیک و مناسب ایجاد کرد. لوستر CA2821/6+6-BO چراغ آویزی بسیار شکیل برای زیبا پسندان است.این مدل از شش شاخه برخوردار است که روی هر کدام از شاخه‌ها می‌توان دو عدد لامپ نصب کرد ؛ یعنی در مجموع می‌توان از 12 عدد لامپ روی آن استفاده کرد. پس این مدل علاوه‌بر زیبایی منبع نوری مناسب برای تامین نور محسوب می‌شود. جنس بدنه‌ی کد CA2821/6+6-BO از برنج بوده و روکش آن از آبکاری برنز که بسیار با کیفیت و با ثبات است و همچنین به همراه سیاه قلم می باشد. همچنین ارتفاع آن 75 سانتی‌متر است و طول و عرضی معادل 60 سانتی‌متر دارد. نوع سرپیچ لامپ‌های این لوستر E14 است.این نوع سرپیچ از پرکابردترین شکل سرپیچ‌ها است. از این لوستر می‌توان در فضاهای داخلی خانه مثل هال و پذیرایی استفاده کرد.این لوستر با شکوه با کریستال های زیبا و چشم نوازی آراسته شده است که به زیبایی لوستر کمک چشم گیری کرده است. کریستال ها و آویز ها از بهترین کیفیت می باشند که به مرور زمان درخشندگی خودرا از دست نمیدهند. روی بدنه ی لوستر برنزی 12 شعله CA2821/6+6-BO دارای طرح ها و حکاکی های زیبایی بر روی بدنه می باشد و سیاه قلم شده اند که برجستگی طرح ها را به خوبی نشان میدهد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوسترهای برنزی علاوه‌بر تامین روشنایی مورد نیاز محیط، در زیبایی آن تاثیر به‌سزایی دارند. محصول فوق نیز به همین منظور طراحی و تولید می‌شود. شرکت «چشمه نور» این لوستر را تولید می‌کند و با مدل CA3355.4+12-BO شناخته می‌شود. ایجاد فضایی زیبا در داخل خانه خواسته‌ی هرفردی است. زیبایی که می‌توان با انتخاب لوازم خانگی شیک و مناسب ایجاد کرد. لوستر CA3355.4+12-BO چراغ آویزی بسیار شکیل برای زیبا پسندان است. این مدل از چهار شاخه برخوردار است که روی هر کدام از شاخه‌ها دو شعله قرار دارد و بین هر شاخه نیز دو شعله قرار گرفته است؛ یعنی در مجموع می‌توان از 16 عدد لامپ روی آن استفاده کرد. پس این مدل علاوه‌بر زیبایی منبع نوری مناسب برای تامین نور محسوب می‌شود. جنس بدنه‌ی CA3355.4+12-BO از فلز گرانبهای برنج بوده و روکش آن از آبکاری مرغوب برنز که بسیار باکیفیت و باثبات بوده است و همچنین به همراه سیاه قلم است. ارتفاع آن 71 سانتی‌متر است و قابلیت آن را دارد که در حین نصب ارتفاع آن را بوسیله زنجیر‌ها کم و زیاد کرد، طول و عرضی معادل 61 سانتی‌متر است. لامپ مناسب برای این لوستر با توجه به نوع سرپیچ‌های آن، لامپ با پایه E14 است که می‌توان با توجه به میزان نور مورد نیاز لامپ با توان‌های مصرفی گوناگون تهیه کرد. این نوع سرپیچ از پرکابردترین شکل سرپیچ‌ها است. تمامی لامپ‌های شمعی و اشکی از این نوع پایه سرپیچ برخوردار هستند. از این لوستر می‌توان در فضاهای داخلی خانه مثل هال و پذیرایی استفاده کرد. این لوستر با شکوه با کریستال‌های زیبا و چشم نوازی آراسته شده است که به زیبایی لوستر کمک چشم گیری کرده است. کریستال‌ها و آویزها از بهترین کیفیت هستند که به مرور زمان درخشندگی خودرا از دست نمی‌دهند. لوستر برنزی CA3355.4+12-BO دارای طرح‌ها و حکاکی‌های زیبایی روی بدنه است و سیاه قلم شده‌اند که برجستگی طرح‌ها را به خوبی نشان می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول فوق تشکیل شده از بدنه فلزی طلایی آبکاری شده و کریستال کاردی ،و پلیت که به سقف متصل میشود ،با نور سه حالته (آفتابی ،مهتابی وهردو ) با ریموت قابل تغییر می باشد.همچنین قابلیت کنترل با ریموت و اپلیکشن موبایل (اندروید و ios) را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نگاه کردن لوستر چشمه نور کد N2688/65G-BK-O ، در نگاه اول مانند نگاه کردن به یک اثر هنری است. برای بدنه فلزی لوستر چشمه نور کد N2688/65G-BK-O ، از پوشش استاتیک به رنگ مشکی استفاده کرده ایم و در کنارش طلایی که ابکاری می باشد و که در مقابل خط و خش ، پوسته شدن و رنگ پریدگی کاملا مقاوم است. کریستال های بکار رفته لوستر چشمه نور کد N2688/65G-BK-O ، از بهترین و با کیفیت ترین کریستال های کاردی شفاف (سفید) موجود در بازار می باشد.همانطور که می دانید استفاده از کریستال با کیفیت در نوردهی بهتر و جلوه و زیبایی بیشتر لوسترهای کریستالی بسیار موثر است. لامپ های بکار رفته لوستر چشمه نور کد N2688/65G-BK-O ، از نوع اس ام دی می باشد که با نوردهی رو به سمت پایین به تنهایی 20 تا 25 متر مربع را برای شما روشن خواهد کرد. مزیت استفاده از لامپ های اس ام دی علاوه بر پخش نور بهتر و بیشتر ، طول عمر بیشتر و مصرف برق کمتر می باشد. همچنین شما با خرید این مدل لوستر نیازی به خرید لامپ به صورت مجزا ندارید. از لحاظ دسته بندی سبک ، لوستر چشمه نور کد N2688/65G-BK-O در دسته لوستر های نئوکلاسیک دسته بندی می شود و این بدین معناست که شما می تواند لوستر چشمه نور کد N2688/65G-BK-O را در سبک کلاسیک و مدرن نیز استفاده کنید. وجود رنگ مشکی و طلایی در این لوستر مهر تاییدی بر این است که نصب آن در فضایی با دکوراسیون مدرن و مینیمال انتخاب خوب و هوشمندانه ای خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر چشمه نور کد N2662/45 با نمای چشمگیر که در مدل N2662 ، تقریباً سایز متوسط محسوب میشود جنس بدنه ی این لوستر فلزی و شامل چهار ردیف کریستال های دایر شکل است که جلوه ی فوق العاده ای را به لوستر بخشیده است رنگ بدنه ی لوستر ، آنتیک میباشد و وزن این لوستر حدودا 6 کیلوگرم میباشد . این لوستر کریستالی اغلب برای سبک های کلایسک و یا مدرن استفاده میشود و درخشش آن باعث جلب توجه زیادی میشود که در نهایت به خاص شدن فضای اتاق کمک میکند .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر سه حلقه نور به بیرون به ابعاد 40-50-60 سانتیمتر ،رنگ بدنه مشکی استاتیک ،در سه نوع (آفتابی ،مهتابی و چند رنگ) ارائه میشود ،از امکانات ریموت می توان کم و زیاد کردن نور ،حالت شب ، اپلیکیشن موبایل (کم و زیاد کردن نور ،تغییر طیف نوری ،تنظیم زمان برای خاموش یا روشن شدن ) ارائه میشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر زیبایی که در تصویر مشاهده می‌کنید توسط شرکت «چشمه نور» تولید می‌شود. « لوستر 7 شعله چشمه نور کد CH134602 » از نوع هفت شعله بوده و نوردهی مناسبی دارد. لاله های زیبای ایرانی این محصول به سمت بالا قرار دارند و با توجه به رنگ ماتی که دارند، نوری ملایم از خود ساطع می‌کنند. ستون‌ها و شاخه‌های این لوستر، فلزی بوده و به زیبایی طراحی شده‌اند. یکی از نقاط قوت این لوستر آبکاری زیبا و باکیفیت آن است که در دو رنگ طلایی و کروم عرضه می‌شود. این آبکاری درخشش زیادی دارد و خم‌های شاخه‌ها، هم‌خوانی بالایی با شکل لاله‌ها دارند. درون هر لاله یک سرپیچ E27 قرار دارد که می‌توان لامپ را درون آن نصب کرد. این لوستر ارتفاعی برابر 70 سانتی‌متر دارد و کاربر می‌تواند با کم کردن زنجیرهای آن، این میزان را به 60 سانتی‌متر کاهش دهد. از لوستر فوق می‌توان در اتاق پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب استفاده کرد. این محصول با نام « CH134602 » شناخته می‌شود. این لوستر در عین زیبایی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. یکی از ویژگی های بارز این مدل این است که میتوان شاخه های آن را رو به پایین نیز بست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر مدرن چشمه نور کد A6363/1H یکی از جدید ترین لوستر های موجود در بین تنوع کالایی این شرکت میباشد ، چشمه نور با استفاده از بهترین متریال توانسته لوستر مدرن کد A6363/1H را در بازار عرضه کند ، این لوستر با استفاده از لامپ های مدرن اس ام دی توانسته نور دهی بالا و مصرف برق کمی داشته باشد ، همچنین جنس بدنه این محصول از فلز آلومینیوم با رنگ کوره ای استاتیک و بسیار مقاوم میباشد . این محصول دارای ریموت کنترل میباشد . کنترل این محصول هوشمند بوده و قابلیت اتصال به تلفن همراه و تغییر رنگ لوستر را دارد .این لوستر قابلیت نوردهی در سه حالت افتابی و مهتابی و چند رنگ را دارا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول فوق تشکیل شده از بدنه فلزی طلایی آبکاری شده و کریستال کاردی با قطر 60-80 سانتیمتر وارتفاع قابل تنظیم ،با نور سه حالته (آفتابی ،مهتابی وهردو ) با ریموت قابل تغییر می باشد.همچنین قابلیت کنترل با ریموت و اپلیکشن موبایل (اندروید و ios) را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول امیران لایتینگ تشکیل شده از بدنه فلزی آبکاری شده و کریستال کاردی با قطر 60سانتیمتر و ارتفاع قابل تنظیم با نور سه حالته (آفتابی ،مهتابی و نچرال ) که با ریموت قابل تغییر میباشد . همچنین قابلیت اتصال به موبایل android و ios را دارد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل لوستر شش حلقه ،با قطرهای 30،40و20 می باشد ،که با بدنه سفید ارائه شده ، و در سه رنگ نور ،آفتابی و مهتابی و همزمان هردو (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. ارتفاع لوستر از 15 سانتیمتر و مناسب فضاهای با ارتفاع کم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر سه حلقه نور به بیرون به ابعاد 40-50-60 سانتیمتر ،رنگ بدنه مشکی استاتیک ،در سه نوع (آفتابی ،مهتابی و چند رنگ) ارائه میشود ،از امکانات ریموت می توان کم و زیاد کردن نور ،حالت شب ،اپلیکیشن موبایل(کم و زیاد کردن نور ،تغییر طیف نوری ،تنظیم زمان برای خاموش یا روشن شدن ) ارائه میشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آیا می‌خواهید اتاق پذیرایی یا نشیمن خود را با لوستری نفیس به فضایی بی‌نظیر در دکوراسیون منزل تبدیل کنید؟ لوستر برنزی 24 شعله C2825/6+6-BO با کریستال، محصولی از برند معتبر چشمه نور برای تحول در نورپردازی اتاق و تسخیر قلب مهمانان شما طراحی شده است. این لوستر برنجی کلاسیک با حکاکی‌های زیبای سیاه قلم و آویزهای نفیس و درخشان کریستالی درخشان تزیین شده است. لوستر برنزی 24 شعله C2825/6+6-BO با کریستال با ابعادی مناسب، آبکاری خیره کننده برنزی و آویزهای کریستالی زیبا، یکپارچگی خیره‌کننده‌ای هم در طراحی داخلی سبک کلاسیک و هم معاصر برای اتاق پذیرایی و نشیمن شما خلق خواهد کرد. آویزهای نفیس و منحصر بفرد این لوستر نوری مسحور کننده را به تمام فضای اتاق منعکس می‌کند. این مدل دارای 6 شاخه است که روی هر کدام از شاخه‌ها می‌توان دو عدد لامپ نصب کرد و بین هر شاخه نیز 2 سرپیچ وجود دارد که قابلیت استفاده مجموعا 12 عدد لامپ روی آن وجود دارد و در مجموع این لوستر 24 لامپ است. این شاهکار در طراحی لوستر نه تنها به عنوان یک عنصر دکوراتیو و تزیینی، شکوه و زیبایی را ارائه می‌کند، بلکه درخشندگی و روشنایی کاربردی را نیز برای فضای گرم و جذاب اتاق شما به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آویز مدرن پروانه ای به طول 120 سانتیمتر ،که با بدنه مشکی ارائه شده ،نور (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور را به آفتابی ،مهتابی و نچرال تغییر داد ،نور را کم وزیاد، و خاموش و روشن ، و یا به حالت شب تغییر بدهید .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوسترهای برنزی علاوه‌بر تامین روشنایی مورد نیاز محیط، در زیبایی آن تاثیر به‌سزایی دارند.لوستر CA2824/6+6BO چراغ آویزی بسیار شکیل برای زیبا پسندان است.این مدل لوستر از شش شاخه برخوردار است که روی هر کدام از شاخه‌ها می‌توان دو عدد لامپ نصب کرد ؛ یعنی در مجموع می‌توان از 12 عدد لامپ روی آن استفاده کرد. پس این مدل علاوه‌بر زیبایی منبع نوری مناسب برای تامین نور محسوب می‌شود. جنس بدنه‌ی کد CA2824/6+6BO از برنج بوده و روکش آن از آبکاری برنز که بسیار با کیفیت و با ثبات است و همچنین به همراه سیاه قلم می باشد. همچنین ارتفاع آن 62 سانتی‌متر است و طول و عرضی معادل 60 سانتی‌متر دارد. نوع سرپیچ لامپ‌های این لوستر E14 است. از این لوستر می‌توان در فضاهای داخلی خانه مثل هال و پذیرایی استفاده کرد و میزان نوردهی از 12متر تا 25 متر می باشد. این لوستر با شکوه با کریستال های زیبا و چشم نوازی آراسته شده است که به زیبایی لوستر کمک چشم گیری کرده است. کریستال ها و آویز ها از بهترین کیفیت می باشند که به مرور زمان درخشندگی خودرا از دست نمیدهند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل لوستر چهار حلقه نور به بیرون ،با قطرهای 35-50-70-90 می باشد ،که با بدنه سفید ارائه شده ، و در سه رنگ نور ،آفتابی و مهتابی و همزمان هردو (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. ارتفاع لوستر از 20 سانت تا 80 سانت قابل تغییر است ،همچنین می توانید چیدمان لوستر را ، به طبقاتی یا کهکشانی تغییر دهید. با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور لوستر را کم و زیاد کرد ،طبقات را خاموش و روشن کرد ،و همچنین دکمه حالت شب از امکانات ریموت می باشد.و همچنین تغییر رنگ نور در مدل چندرنگ .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل لوستر چهار حلقه نور به بیرون ،با قطرهای 35-50-70-90 می باشد ،که با بدنه مشکی ارائه شده ، و در سه رنگ نور ،آفتابی و مهتابی و همزمان هردو (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. ارتفاع لوستر از 20 سانت تا 80 سانت قابل تغییر است ،همچنین می توانید چیدمان لوستر را ، به طبقاتی یا کهکشانی تغییر دهید. با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور لوستر را کم و زیاد کرد ،طبقات را خاموش و روشن کرد ،و همچنین دکمه حالت شب از امکانات ریموت می باشد.و همچنین تغییر رنگ نور در مدل چندرنگ .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لامپ رقص نور مدل شعله دارای سه حالت روشنایی است که با هر بار روشن و خاموش نمودن تغییر پیدا می کند که عبارتند از : 1. حالت شعله : در این حالت ال ای د ی ها به حالت رقص نور از پایین به بالا روشن و خاموش می شود که حالت شعله را به وجود می آورد . 2. حالت Fade : در این حالت همه ال ای دی ها روشن می شوند و پس از چند ثانیه نور آنها کم شده خاموش می شود و دوباره به آرامی نور آن در چند ثانیه زیاد می شود 3. حالت روشن : در حالت سوم تمامی ال ای دی ها یکسره روشن هستند . لامپ های آتشین با زیبایی و جذابیت خود چشم های خیلی‌ها را خیره کرده اند. این لامپ با شبیه سازی مشعل های قدیمی نوری شعله مانند و گرم تولید میکند. این طرح شبیه سازی شعله های آتش را بهمراه دارد و میتوان از آن برای شبیه سازی شعله های آتش و البته با مصرف برق بسیار کم بهره برد . لامپ رقص نور مدل شعله کد 01 دارای نور نارنجی ملایم می باشد و دارای پایه استاندار E27 می باشد که می توان براحتی آنرا به جای لامپ های معمولی در خانه استفاده نمود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر 7 شاخه 14 شعله دو گل ریز دو طوقه شب نما از تولید به مصرف ارزان تر از همه جا شب نما را به خاطر بسپارید تولید و طراحی انواع لوستر برنزی و آلمینیوم

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر برنزی دو گل ریز ویژه وسط تنه سرامیک از تولید به مصرف ارزان تر از همه جا شب نما را به خاطر بسپارید تولید و طراحی انواع لوستر برنزی و آلمینیوم در کشور

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر آویز تک شعله با بدنه شیشه ای درجه یک، که مناسب اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام، راه رو و تراس می باشد. ارتفاع سیم 30 سانتی متر و قابل تغییر می باشد. رنگ آویز در سه رنگ نقره ای و مشکی و سفید موجود می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل