نکات مهم و راهنمای خرید ویدیو پرژکتور به همراه قیمت و خرید آنلاین

هنگام خرید ویدیو پرژکتور باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید.

انتخاب ویدئو پروژکتور مناسب می‌تواند با توجه به تنوع مدل‌ها و برندهای موجود در بازار، چالش‌برانگیز باشد. این نکات مهم و راهنمای خرید ویدیو پرژکتور در نکته خرید به شما کمک می‌کند تا با در نظر گرفتن نیازها و بودجه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

ویدئو پرژکتور چیست؟

ویدئو پروژکتور دستگاهی است که تصاویر و اطلاعات را از منابع مختلف مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، گوشی موبایل، تبلت و … دریافت کرده و با بزرگنمایی، آنها را بر روی پرده نمایش به نمایش می‌گذارد.

انواع ویدئو پروژکتور

بر اساس نوع فناوری

بر اساس نوع کاربرد

نکاتی در هنگام خرید ویدئو پروژکتور

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید ویدیو پروژکتور گفته شد، می توانید ویدئو پروژکتور مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ویدئو پروژکتور ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خرید یک ویدئو پروژکتور برای استفاده‌‍‌های مختلف جهت ارائه محتوا ممکن است بر روی کاغذ کاری آسوده به‌نظر برسد، اما هنگامی که با انبوهی از مشخصات فنی متفاوت، برند و قیمت‌های مختلف روبه‌رو شوید شاید کمی نظرتان عوض شده و کاری دشوار به‌نظر برسد. ما در عصر پروژکتور سعی بر این داریم تا شما را به‌صورت کامل با این اصطلاحات و ویژگی‌ها آشنا نماییم تا حس یک خرید خوب را تجربه نمایید. دیتا پروژکتور PX701-4K یکی از مدل‌های محبوب VIEWSONIC است که با مشخصات فنی مناسبی تولید شده تا به کمک شما در کاربری‌های متفاوت بیاید. از جمله مشخصات فنی عالی و قابل ملاحظه ویدیو پروژکتور PX701-4K می‌توان به resolution یا همان کیفیت تصویر 4K UHD اشاره کرد. وجود 3840x2160 پیکسل در تصویری با سایز متغییر بین 30 تا 300 اینچ به‌همراه لنزی با بزرگ‌نمایی 0.8 برابر تا 2.0 برابر می‌تواند تمام آن چیزی باشد که احتیاج دارید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

HPX5، دستگاهی همه کاره و جمع و جور است که تجربه سینمایی را به خانه شما می آورد. این پروژکتور با رزولوشن اصلی 4k، نه تنها تصاویر شفاف و واضح تری را به صفحه نمایش می گذارد، بلکه تصاویری خیره کننده با جزئیات واضح و رنگ های زنده را ارائه می دهد. این پروژکتور که به منبع نور LED قدرتمند مجهز شده است تا 300 لومن ANSI روشنایی را ارائه می دهد که آن را برای محیط های تاریک و با نور مناسب انتخاب می کند. بلندگوهای استریوی داخلی آن صدایی همه جانبه را ارائه می دهند و تجربه تماشای فیلم شما را افزایش می دهند. به علاوه، HPX5 دارای چندین گزینه اتصال از جمله پورت های HDMI و USB است که به شما این امکان را می دهد که دستگاه های مورد علاقه خود مانند لپ تاپ ها، کنسول های بازی و دستگاه های استریم را به راحتی متصل کنید. همچنین از انعکاس بی‌سیم صفحه‌نمایش پشتیبانی می‌کند و امکان پخش بدون دردسر از تلفن هوشمند یا تبلت شما را فراهم می‌کند. تصاویری همهجانبه برای پخش در سطح سینما HPX5 مجهز به لنز نوری شیشه ای با ضریب گذرندگی بالا است که می توانید فضا را به یک شگفتی سینمایی تبدیل کنید. فیلم، ورزش و کنفرانس ویدیویی را به تجربه ای لذت بخش در آسایش خانه شما مبدل می کند. شفافیت با یک لنز نوری شیشه ای با قابلیت عبور بالا وضوح بی‌نظیری را با لنز نوری شیشه‌ای سه لایه پروژکتور ارتقا یافته تجربه کنید که توانایی تحلیل را تا 4 برابر افزایش می‌دهد. با گوشه‌های تاریک خداحافظی کنید زیرا مسیر نور یکنواخت تصاویر واضح‌تر و روشن‌تری را ارائه می‌دهد و استاندارد را در وضوح بصری دوباره تعریف می‌کند. صدای فراگیر با باس قدرتمند می توانید از بلندگوهای برد کامل با دیافراگم پایه 3 واتی HPX5 در یک جشن صوتی استفاده کنید. بدین صورت، بیس قدرتمند و میدرنج ملایم را تجربه کنید، هر نت موسیقی را پخش کنید و سرگرمی خود را به سمفونی برای گوش ها تبدیل کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

راهنمای خرید ویدئو پروژکتور ونبو مدل Couting Lense ویدئو پروژکتور Couting Lense یکی دیگر از مدل‌های پروژکتور قابل حمل بازار است. این سری از سیستم‌های الکتریکی مطابق جدیدترین فناوری‌های نوین روز دنیا و همسو با تکنولوژی‌های موجود تولید و طراحی شده اند. استفاده از متریال عالی و درجه یک در ساخت این سیستم موجب شده که دستگاه از سطح کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. همچنین ابعاد کوچک و وزن مناسب پروژکتور ونبو موجب شده که به راحتی دستگاه قابل حمل و جابه جایی باشد. بنابراین می‌توان از آن به منظور نمایش تصویر در مدارس، شرکت‌های تجاری، سینماهای خانگی، کلاس‌های آموزشی مورد استفاده قرار داد. بهره مندی از تکنولوژی LED در ساخت ویدئو پروژکتور Couting Lense موجب شده که دستگاه تصویری با کیفیت و وضوح بالا به نمایش بگذارد. همچنین دستگاه دارای رزولوشن FHD است بنابراین تصویر ارائه شده توسط این سیستم بسیار با کیفیت است. Couting Lense به منظور افزایش کارایی دستگاه آن را به حافظه داخلی 8 گیگابایت همچنین رم 1 گیگابایت تجهیز نموده است. همین امر امکان ضبط و ذخیره اطلاعات را به کاربر می‌دهد. ویژگی‌های ویدئو پروژکتور Couting Lense دارای درگاه‌های اتصالات است. این ویژگی موجب شده که کاربر براحتی بتواند پروژکتور را با دیگر سیستم‌های الکترونیکی متصل نماید. این درگاه‌ها از نوع USB و HDMI است. تنوع در پورت اتصالی موجب شده که محدودیتی برای اتصال دستگاه به سایر سیستم‌ها وجود نداشته باشد. فن بکار رفته در پروژکتور Couting Lense از بهترین برندهای موجود در بازار استفاده شده که با کمترین میزان صدا عمل خنک سازی قطعات داخلی دستگاه را انجام می‌دهد. همچنین این مدل پروژکتور دارای دکمه ی پاور است که در صورت عدم نیاز براحتی می‌توانید دستگاه را خاموش کرده و از آسیب دیدن به آن مانع بعمل آورید. همچنین به منظور تنظیم فوکوس دارای یک دکمه ی چرخان است. به کمک این دکمه می‌توانید تنظیمات دلخواه را با توجه به شرایط محیط و میزان نور موجود در فضا تنظیم نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مینی ویدیو پرژکتور وسیله ای جالب و کوچک با قابلیت پخش از فلش، کارت حافظه و hdmi است. کیفیت پخش معمولی داشته که با توجه به قیمت قابل قبول است. قابلیت اتصال مستقیم به گوشی و وای فای و بلوتوث ندارد. البته میتوان با تجهیزات جانبی مانند دانگل وای فای یا تبدیل hdmi اتصال به گوشی را برقرار کرد. دارای اسپیکر و فن داخلی است. با اتصال به منبع تغدیه 5 ولت امکان استفاده در فضای باز و کمپینگ را فراهم می‌کند.ضمنا با شارژر موبایل هم روشن می‌شود. دارای آداپتور و ریموت کنترل و کابل av می باشد. رزولوشن تصویر 320 در 240 بوده و وزن کمی حدود 238 گرم دارد. تا فاصله حدود 2 متر، امکان نمایش مناسب را دارد. در فضای تاریک کیفیت تصویر بهتری دارد. با استفاده از این دستگاه با قیمتی بسیار مناسب لذت استفاده از ویدیو پرژکتور را تجربه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به طور کلی، مهمترین ویژگی یک پروژکتور کیفیت تصویر است. با در نظر گرفتن این موضوع، پروژکتور قابل حمل Powerology 4K معرفی می شود که می توانید سرگرمی های خود را به همه جا ببرید. در واقع می توانید با همراه داشتن این پروژکتور قابل حمل خاطرات کمپینگی فراموش نشدنی بسازید. رزولوشن عالی با باتری داخلی با ظرفیت بالا، همه با قابلیت حمل و نقل همراه هستند تا بتوانید همه را در یک پروژکتور قابل حمل داشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور تله‌اکس مدل TP-DLP-200 از سری ویدیو پروژکتورهای کوچک و قابل حمل است. این دستگاه تنها 850 گرم وزن دارد و از طراحی زیبایی هم برخوردار است. این ویدیو پروژکتور ابعادی 93x93x161 میلی‌متری دارد. طول عمر لامپ این پروژکتور در حالت ECO در حدود 1.5 ساعت است. منبع تغذیه این دستگاه هم برق بوده و هم باتری دارد. ظرفیت باتری در حدود 8000 میلی آمپر ساعت بوده و عمر باتری در حالت 100 درصد 1 ساعت خواهد بود. نسبت تصویر (Aspect Ratio) در این دستگاه شامل 16:10 - 4:3 و 16:9 می‌شود. شدت روشنایی: 200 ANSI lumens بوده و کنتراست 2000:1 است. مقدار رم این دستگاه 2 گیگابایت و حافظه فلش آن 16 گیگابایت خواهد بود. رزولوشن صفحه نمایش در این دستگاه 1080 × 1920 پیکسل است. برای این دستگاه یک درگاه HDMI و دو عدد USB2.0 و یک عدد درگاه 3.5 میلی‌متری در نظر گرفته شده است.

ویدیو پروژکتورها

تکنولوژی روز با سرعت بسیار بالایی رو به جلو حرکت می‌کند؛ به‌طوری‌که هر روز شاهد ابزارهای هوشمندی‌تری نسبت به گذشته هستیم. این پیشرفت، حوزه‌ی پروژکتورها را نیز دربر گرفته است و در طی این دهه محصولات درخور توجه‌ای معرفی و عرضه شده‌اند. هم‌اکنون ویژگی حائز اهمیت در گجت‌های هوشمند، قابل‌حمل بودن آن‌هاست و در سال‌های اخیر پای این مقوله به پروژکتورها نیز باز شده است برای افرادی که همیشه در حال حرکت هستند و نیاز به ارائه محتوا دارند، گزینه‌ی مناسب و ایده‌آلی محسوب می‌شود. با این پروژکتور دیگر مجبور نیستید در صفحه‌نمایش کوچک لپ‌تاپ خود به ارائه محتوا و یا دیدن فیلم و مسایقه ورزشی بپردازید. ویدئو پروژکتور تله‌اکس مدل TP-DLP-200 یکی از ویدیو پروژکتورهایی است که یاری کننده شما در این زمینه خواهد بود. در ادامه متن، بیشتر در مورد ویژگی‌های این ویدیوپروژکتور صحبت خواهیم کرد.

ویژگی‌ها

وزن ویدئو پروژکتور تله‌اکس مدل TP-DLP-200 تنها 850 گرم است و در نتیجه به راحتی می‌توان آن را حمل و نقل کرد. همچنین، این ویدئو پروژکتور از نظر طراحی ظاهری هم محصولی مدرن و جذاب به نظر می‌رسد. نسبت تصویر (Aspect Ratio) این دستگاه ۱۶:۱۰ ، ۴:۳ و ۱۶:۹ است. همچنین، میزان روشنایی این پروژکتور معادل 120 ANSI Lumens بوده و در نظر گرفتن این موضوع برای خرید و انتخاب یک ویدیو پروژکتور بسیار مهم است. از دیگر ویژگی‌های ویدئو پروژکتور تله‌اکس مدل TP-DLP-200 می‌توان به کنتراست ۲۰۰۰:۱، رزولوشن صفحه نمایش 1920 در 1080 پیکسل، و همچنین باتری داخلی 8000 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد. همانطور که اشاره شد، این دستگاه هم به وسیله‌ی برق و هم باتری قابل استفاده است. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این پروژکتور اندروید 9 است. علاوه بر این، رم 2 گیگابایتی و حافظه فلش 16 گیگابایتی را می‌توان از مهم‌ترین ویژگی‌های آن قلمداد کرد. در نهایت، بهره‌مندی از بلوتوث نسخه BT 4.2، پردازنده مرکزی RK3368 8-core 1.5Ghz بوده و پردازنده گرافیکی PowerVR G6110 از دیگر شاخصه‌های این ویدیو پروژکتور است که در مجموع به ارزش خرید آن می‌افزایند.

جمع بندی

ویدئو پروژکتور تله‌اکس مدل TP-DLP-200 با تمامی ویژگی‌های خود می‌تواند گزینه‌ای عالی برای کسانی باشد که به دنبال خرید یک دستگاه قابل حمل هستند. این ویدیو پروژکتور با وزن 850 گرمی و بهره‌مندی از نسبت تصویر (Aspect Ratio) معادل ۱۶:۱۰ ، ۴:۳ و ۱۶:۹، میزان روشنایی 120 ANSI Lumens، سیستم عامل اندروید 9، رم 2 گیگابایتی و حافظه فلش 16 گیگابایتی و همچنین باتری داخلی 8000 میلی‌آمپر ساعتی به وضوح ارزش خرید بالایی دارد و به راحتی می‌تواند نیازهای دارندگانش را در این زمینه برطرف کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پروژکتور PA503XL2 از برند کانادایی ViewSonic دارای 4000 لومن، رزولوشن XGA 1024 x 768 و طراحی بصری و کاربر پسند است. فناوری SuperColor انحصاری طیف وسیعی از رنگ را برای تولید تصاویر زیبا در تقریباً هر محیطی ارائه می دهد. PA503XL2 همچنین از قابلیت اتصال گسترده ای از جمله HDMI ،2 x VGA، خروجی VGA، ویدئوی ترکیبی و ورود و خروج صدا برخوردار است. یک ویژگی SuperEco با صرفه جویی در مصرف انرژی باعث کاهش مصرف برق و افزایش عمر لامپ تا 20000 ساعت می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

(نیتیو 1080P Full HD و روشنایی بالا 9500L؛ پشتیبانی از 4k) با کنتراست بالا 9500L، 10000:1، ویدئو پروژکتور مادری Rayfoto 1080P از نور LED روشن و فناوری LCD استفاده می کند، از 4K پشتیبانی می کند و دارای 3 لایه شیشه انکساری است. با توزیع یکنواخت و بدون لبه های تار در این پروژکتور قابل حمل، که تصاویر واضح و دقیقی را برای سرگرمی های خانگی و فضای باز ارائه می دهد. در مقایسه با محصولات رقیب با همان روشنایی، حجم و وزن ما 25 درصد کمتر است. (اتصال راحت و سریع WIFI) با فناوری صفحه نمایش همگام وای فای، می‌توانید فیلم‌ها، تصاویر یا بازی‌های روی گوشی خود را به پروژکتور بلوتوث وای فای Rayfoto منعکس کنید. می‌توانید صفحه آیفون/تلفن هوشمند خود را از طریق WiFi همگام‌سازی کنید. Ultra WiFi تضمین می کند که هنگام بازی و تماشای ویدیوهای آنلاین هیچ تاخیری نداشته باشید. (بلندگوهای رادیاتور فن و HiFi کم نویز) ما بلندگوهای استریو دوگانه 5 واتی با سیستم HiFi برای تجربه حس شنوایی عالی داریم. پروژکتور فیلم صوت اصلی را ارائه می دهد. پروژکتور سینمای خانگی تمام جلوه های صوتی دقیق را بازیابی می کند. (300 اینچ صفحه نمایش غول پیکر و اتصال همه کاره) اندازه پروجکشن از 50 اینچ تا 300 اینچ با فاصله بین 4 فوت تا 25 فوت است. صفحه نمایش بزرگ 300 اینچی یک تجربه تماشای همه جانبه مناسب برای تماشای فیلم، بازی، و لذت بردن از مسابقات ورزشی را به ارمغان می آورد. این پروژکتور فیلم بلوتوث مجهز به 2xHDMI، 2x USB، AV، دوشاخه هدفون است که به شما امکان می دهد از آن با لپ تاپ، رایانه شخصی، تی وی باکس، تی وی استیک، کروم بوک، تبلت، پخش کننده ری دی وی دی، فلش درایو USB، استفاده کنید. پخش کننده رسانه، گوشی هوشمند. (قابل اعتماد) این پروژکتور برای سالها و سالها استفاده 50000 ساعت کار دارد. ما به محصول خود بسیار مطمئن هستیم. Rayfoto همیشه به ارائه پروژکتور نور شب عالی اختصاص دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور بنیوس مدل ‌BE-VP02نسل جدید ویدئو پروژکتورها با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید ورژن 11 می باشد.این ویدئو پرژکتور دارای سی پی یو قوی H713 ARM Corxtex-A53 و همچنین گرافیک Mali-G31 support OpenGL ES3.2、Vulkan 1.1 and OpenCL2.0می باشد که باعث عملکرد عالی این دستگاه شده است.این ویدئو پرژکتور تصویری با ابعاد 30 تا 200 اینچ را برای شما از 0.8 تا 4 متری فراهم می کند.با استفاده از اسپیکر 5 واتی صدای ایده آل خروجی برای شما فراهم شده است.قابلیت تغییر زاویه 360 درجه باعث شده به راحتی تصویر را روی دیوار یا روی سقف برای شما ایجاد نماید.این پروژکتور دارای2 پورت USB و یک پورت AUX و HDMI نیز می باشد.برق این دستگاه از برق شهری 110-220V تامین می شود.به جرات می توان گفت جدیدترین نسل ویدئو پرژکتور های موجود در بازار در اختیار شما قرار داده شده است.حافظه داخلی 8 گیگ و رم 1 گیگ برای این ویدئو پرژکتور تعبیه شده است.این دستگاه از بلوتوث ورژن 5 نیز پشتیبانی می کند.همچنین از قابلیت Electric Focus نیز پشتیبانی می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور بنیوس مدل ‌BE-VP04 نسل جدید ویدئو پروژکتورها با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید ورژن 9 می باشد.این ویدئو پرژکتور دارای سی پی یو قوی HI352 می باشد که باعث عملکرد عالی این دستگاه شده است.این ویدئو پرژکتور تصویری با ابعاد 50 تا 130 اینچ را برای شما از 1.5 تا 4 متری فراهم می کند.با استفاده از اسپیکر 5 واتی صدای ایده آل خروجی برای شما فراهم شده است.قابلیت تغییر زاویه 20 درجه و تغییر ارتفاع و قابلیت نصب در سطوح مختلف باعث شده به راحتی تصویر را روی دیوار یا روی سقف برای شما ایجاد نماید.این پروژکتور دارای پورت USB و AUX و HDMI نیز می باشد.برق این دستگاه از برق شهری 110-220V تامین می شود.به جرات می توان گفت جدیدترین نسل ویدئو پرژکتور های موجود در بازار در اختیار شما قرار داده شده است.حافظه داخلی32 گیگ و رم 2 گیگ برای این ویدئو پرژکتور تعبیه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نکته: این ویدئو پرژکتور قابلیت نمایش ویدیوهای سه بعدی (3D) و (4K) را دارد. البته برای مشاهده ویدیوهای سه بعدی باید عینک مخصوص این تکنولوژی را نیز تهیه فرمایید. توجه: این ویدئو پرژکتور نسخه جدید شرکت است که با 3 ویژگی بهبود یافته همراه است: 1- 3D میباشد 2- کیف و سه پایه همراه دستگاه است. 3- حجم باطری دستگاه به 7800mAh افزایش پیدا کرده است. با این ویدئو پرژکتور پرتابل از سینما در همه جا لذت ببرید. از ویژگی های خاص این ویدئو پرژکتور که این محصول را از سایر رقبا متمایز نموده میتوان به این 8 موررد اشاره کرد: 1- دارای سیستم عامل اندروید ورژن 9 میباشد که مناسب برای نصب هر نرم افزار اندرویدی است. 2- دارای باطری 5200 میلی آمپر است که شما را برای ساعتها استفاده از ویدیو پژکتور در مسافرت، کمپینگ، تماشای فیلم در فضای باز بی نیاز از برق میکند. 3- دارای وای فای دو بانده 2.4G و 5G میباشد که برای اتصال بیسیم به مودم، اندروید، IOS و کامپیوتر کارآمد است. 4- دارای بلوتوث ورژن 5 میباشد. 5- طراحی بسیار کوچک دارد اما ابعاد نمایش بسیار بزرگ 200 اینچی در اختیار شما میگذارد. 6- طراحی بدنه ضد گرد و غبار دارد. (با وجود محافظ مقابل لنز ویدیو پرژکتور شما نگرانی کثیف شدن لنز و از دست دادن کیفیت تصویر نخواهید بود) 7- زمانی که شما نمایش ویدئو پرژکتور را به سمت سقف یا زمین قرار بدید به صورت هوشمند زاویه نمایش تغییر میکند و ابعاد نمایش مناسب جهت انتخابی شما میشود. 8- 30000 ساعت عمر مفید این دستگاه میباشد. (اگر روزانه 5 ساعت از این ویدیو پرژکتور استفاده کنید میتوانید 10 سال آن را بدون هیچ مشکلی داشته باشید) > از دیگر ویژگی های این ویدیو پرژکتور میتوان به موارد زیر اشاره کرد: بسیار با کیفیت برای مناسب مشاهده آنلاین فیلم و بازی - دارای دو اسپیکر 5W میباشد که برای داشتن بهترین نوع صدا بسیار کارآمد است - دارای تنظیم فوکوس دستی میباشد- تکنولوژی نمایش رنگ و کنتراست فوق العاده را دارد - میتوانید از طریق باطری خودرو آن را شارژ کنید.- میتوانید با موبایل هوشمند این پرژکتور را کاملا کنترل نمایید و همچنین صفحه نمایش موبایل یا کامپیوتر را روی پرژکتور به نمایش بگذارید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه YG-300 به دلیل سبک،کوچک بودن یک پرژکتور قابل‌حمل به شمار می‌آید که از فناوری LED استفاده کرده و روشنایی برابر با 600 لومن و وضوح 1080× 1920 فول اچ دی تولید می‌کند. طراحی سبک این محصول و عمر لامپ 30.000 ساعته‌ این دستگاه را تبدیل به انتخابی ایده‌آل برای کسانی کرده که پیوسته در حال حرکت بوده و در طول فرآیند کاری خود افراد زیادی را پرزنت می‌کنند. درگاه HDMI این محصول که از فناوری MHL استفاده می‌کند این اجازه را به کاربران می‌دهد تا تلفن‌های همراه هوشمند خود را که دارای این فناوری هستند به‌راحتی به پروژکتور متصل کرده و محتوای خود را از این طریق پخش نمایند. این دستگاه همچنین دارای کارت‌خوان SD و USB است تا کاربر بتواند بدون نیاز به رایانه محتوای مدنظر خود را به نمایش بگذارد. 2 اسپیکر 2 واتی هم در این مدل تعبیه شده که صدایی مناسب تولید می‌کنند و برای جلسات کوچک 2 تا 4 نفره مناسب هستند. ضمنا از این محصول علاوه بر روی دیوار و پرده میتوان بر روی سقف نیز استفاده کرد مثلا هنگام استراحت و در تختخواب از سینمای شخصی بر روی سقف بهره برد در کل دستگاه «ASSPECIAL» پروژکتوری قابل‌حمل از نوع «LED» بوده که توسط باتری 6.000 mAh تغذیه می‌شود که تا 3 ساعت پخش را پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با برق مستقیم و پاور بانک «Power Bank» نیز شارژ شود.این پروژکتور بسیار کوچک و سبک بوده و به‌راحتی قابل‌حمل است. بدنه فایبرگلس این محصول استحکام آن را دوچندان کرده است. می‌توانید با این پروژکتور تصاویری در حداکثر اندازه‌ی 41 اینچ در فاصله‌ی 1 متری از پرده‌ی نمایش با روشنایی 600 لومن تولید نمایید. اتصالات HDMI ، micro usb،usb،micro ram در این دستگاه تعبیه‌شده‌اند که اتصال برای استفاده با تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت بسیار ایده‌آل است. درواقع می‌توان گفت این پروژکتور برای جابه‌جا شدن طراحی‌شده است و گزینه مناسبی جهت استفاده در خارج از منزل و مسافرت و پیک نیک مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور Yaber V5 یک دستگاه خانگی با کیفیت است. در تولید این مدل از لنز آلمانی استفاده شده است و امکان پشتیبانی از وای‌فای 5G و بلوتوث نسخه 5 را دارا می‌باشد. بزرگی تصویر ارائه شده توسط این دستگاه می‌تواند بین 45 تا 200 اینچ باشد و برای به دست آوردن این اندازه تصویر لازم است تا دستگاه در فاصله 1.5 تا 5.5 متری از صفحه نمایش قرار گیرد. فاصله پیشنهادی برای داشتن بهترین کیفیت 3 متر است. یکی از قابلیت‌های خوب این دستگاه، امکان بزرگنمایی تصویر به صورت نرم‌افزاری می‌باشد که باعث می‌شود زمانی که دستگاه در فاصله‌ای قرار می‌گیرد که تصویر مقداری با وسعت موردنظر (مثلا اندازه پرده) متفاوت است، بتوان آن را بدون جا به جا کردن دستگاه تصحیح نموده و به اندازه مناسب در آورد. مدل یابر V5 مناسب مصارف خانگی می‌باشد و محیط آن لازم است تا حد امکان کم نور باشد تا بهترین تصویر را ارایه کند. بسته‌بندی این دستگاه و آیتم‌های همراه آن نیز بسیار جذاب هستند. این دستگاه به همراه یک کیف مخصوص محافظ و یک سه پایه کوچک ارائه می‌شود تا بتوانید هم دستگاه را به آسانی حمل نمایید و هم به راحتی آن را روی پایه قرار داده و تراز کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور مدل HY310 یک ویدئو پروژکتور کوچک با کیفیت بالا، وزن سبک و قابل حمل آسان برای استفاده در مکان مختلف مناسب است. این ویدئو پروژکتور می‌تواند تصاویر را با 4K HD نمایش دهد. 390 لومن ANSI (تبلیغ شده به عنوان 6000 لومن) بر روی صفحه نمایش تا 200 اینچ، حتی در محیط های با نور متوسط، پخش می شود.تصاویر پخش شده توسط دستگاه کاملا واضح بوده و رنگ‌ ها به صورت طبیعی و درخشان دیده می ‌شوند. این پروژکتور دارای سیستم عامل Android 11.0 است و بدون نیاز به سیستم لپ ‌تاپ و یا کامپیوتر می‌تواند مستقیما به اینترنت وصل شود تا بتوانید به راحتی بیش از 4000 برنامه یا محتوای مورد نظر خود را دانلود کنید.با وضوح تصویر بالا به شما تصاویر واضح ارائه می‌کند. با طراحی زیبا و مدرن خود به شما تجربه سینمایی فوق العاده در خانه می دهد، فیلم تماشا کنید و از مهمانی ها لذت ببرید. Wi-Fi داخلی و بلوتوث برای پخش بی‌وقفه محتوا، به‌صورت بی‌سیم به دستگاه‌های خود متصل شوید. میتوانید گوشی های اندرویدی و آیفون خود را به طور مستقیم و بدون سیم به آن متصل کنید و تصویر دیوایس خود را روی پرده یا دیوار نمایش دهید (این قابلیت برای ویندوز نیز موجود هست فوکوس خودکار و تصحیح کیستون باعث شده که با تنظیم بدون دردسر و با فوکوس خودکار و تنظیم تصویر از ان لذت ببرید. با وزن تنها 1.26 کیلوگرم، HY310 به راحتی در یک کوله پشتی قرار می گیرد تا قابلیت حمل نهایی را داشته باشد. تا 30000 ساعت عمر لامپ سالها لذت را تضمین می کند. دارای بلندگوهای دوگانه استریو که باعث میشه با بلندگوهای داخلی در صدای غنی غوطه ور شوید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پروژکتور هوشمند TS1 PRO محصول جدید برند آی ریور میباشد که تنها ویدیو پروژکتور با شدت روشنایی 230 آنسی لومز (ANSI ) در این محدوده قیمت در دنیا میباشد که با ویژگی‌های منحصر به فرد و کارایی بالا، توجه کاربران را به خود جلب کرده است . ویژگی منحصر به فرد این ویدئو پروژکتور داشتن سه پایه داخلی تاشو به ارتفاع 70 سانتیمتر و دو عدد اسپیکر داخلی با قدرت عالی 5 وات میباشد که این دستگاه را از سایر رقبا متمایز کرده است .بدین ترتیب میتوان از این دستگاه بدون نیاز به میز و پایه اضافی در هر مکانی استفاده نمود .ترکیب لنزهای جدید ، تکنولوژی پروژکتور LED و شدت روشنایی 230 آنسی لومز (ANSI ) این دستگاه را هم رده مدلهای مطرح بازار ولی با قیمت بسیار مناسب تر قرار میدهد. تصاویر پخش شده توسط دستگاه کاملا واضح بوده و رنگ‌ ها به صورت طبیعی و درخشان دیده می ‌شوند.این پروژکتور دارای سیستم عامل Android است و بدون نیاز به سیستم لپ ‌تاپ و یا کامپیوتر می‌تواند مستقیما به اینترنت وصل شود و از سرویسهای استریمینگ مانند Netflix , YouTube و Amazon prime پشتیبانی میکند. پروژکتور TS1 PRO دارای امکانات متنوعی است که امکان اتصال به طیف وسیعی از دستگاه‌ها را فراهم می‌کند. ورودی HDMI، USB برای اتصال دستگاههای خارجی مانند کنسول گیم ، تبلت یا لپتاپ همچنین امکان اتصال اشتراکی WIFI (با استفاده از فناوری (Screen Mirroring) به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی به دستگاه‌های مختلفی مانند گوشی موبایل ،لپتاپ، تبلت، کامپیوتر و ... متصل شوند.از قابلیت های مهم این دستگاه اتصال بیسیم آن هست که میتوانید گوشی های اندرویدی و آیفون خود را به طور مستقیم و بدون سیم به آن متصل کنید و تصویر دیوایس خود را روی پرده یا دیوار نمایش دهید (این قابلیت برای ویندوز نیز موجود هست) .این پروژکتور دارای دو عدداسپیکر داخلی قوی است. با این اسپیکر، می‌توانید تجربه‌ی یکپارچه‌ای از تصویر و صدا را دریافت کنید والبته برای دریافت کیفیت صدای بالاتر و بهتر دارای بلوتوث داخلی میباشد که امکان اتصال به اسپیکر یا هدفون بلوتوث نیز وجود دارد.TS1 PRO با استفاده از فناوری LED، دارای عمر طولانی برابر با 50،000 ساعت است که سالها برای شما کار میکند تنظیم وضوح تصویر این دستگاه کاملا برقی بوده و از طریق ریموت کنترل دستگاه امکان پذیر میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور مدل HY300 یک ویدئو پروژکتور کوچک با کیفیت بالا، وزن سبک و قابل حمل آسان برای استفاده در مکان مختلف مناسب است. این ویدئو پروژکتور می‌تواند تصاویر را با 4K HD و 120 انسی لومن نمایش دهد. به این ترتیب تصاویر پخش شده توسط دستگاه کاملا واضح بوده و رنگ‌ ها به صورت طبیعی و درخشان دیده می ‌شوند. این پروژکتور دارای سیستم عامل Android 11.0 است و بدون نیاز به سیستم لپ ‌تاپ و یا کامپیوتر می‌تواند مستقیما به اینترنت وصل شود تا بتوانید به راحتی بیش از 4000 برنامه یا محتوای مورد نظر خود را دانلود کنید.با وضوح تصویر بالا به شما تصاویر واضح ارائه می‌کند. با طراحی زیبا و مدرن خود به شما تجربه سینمایی فوق العاده در خانه می دهد، فیلم تماشا کنید و از مهمانی ها لذت ببرید. از قابلیت های مهم این دستگاه اتصال بیسیم آن هست که میتوانید گوشی های اندرویدی و آیفون خود را به طور مستقیم و بدون سیم به آن متصل کنید و تصویر دیوایس خود را روی پرده یا دیوار نمایش دهید (این قابلیت برای ویندوز نیز موجود هست

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجموعه نی زا یکی دیگر از ویدئو پروژکتورهای حرفه ای خود را معرفی میکند،مینی ویدئو پروژکتور نی زا مدل T28،با ظاهری زیبا و بدنه مقاوم همراه با کیفیت تصویر عالی در کنار قابلیت های وای فای و سیستم عامل اندروید بوده و همچنین دارای منوی فارسی نیز می باشد. ویدئو پروژکتورT28،با استفاده از قابلیت وای فای میتوان گوشی موبایل خود را به دستگاه وصل کرده و هرآنچه که برروی صفحه موبایل خود دارید به نمایش بگذارید و پس از اتصال دستگاه به اینترنت از طریق Wi-Fi می توانید با استفاده از سیستم عامل اندروید دستگاه با نصب اپلیکیشن های اندرویدی برنامه های مختلفی را دانلود کنید و نکته قابل توجه اینکه برروی خود دستگاه اپلیکیشن هایNetflix و You tube نصب می باشد.توانایی استفاده از برنامه ها از طریق پروژکتور به این معنی است که برای پخش محتوا نیازی به اتصال آن به رایانه شخصی یا دستگاه دیگر ندارید. این همچنین به شما اجازه می دهد تا با پروژکتور خود آزادی کامل داشته باشید و به همین دلیل است که سیستم عامل اندروید در بسیاری از پروژکتورهای نی زا وجود دارد.ویدئو پروژکتور T28 دارایی یک مشخصه قابل توجه با قابلیت زوم دیجیتال و تنظیم کیستون بصورت دیجیتال می باشد که این دستگاه رو منحصربفرد میکند.رزولوشن دستگاه 720x1080 بوده و بالاترین کیفیت استانداردبا وضوح 1080 x 1920 و روشنایی لومن 2500 ANSIبا کنتراست 1:2500، تصاویری با وضوح بالا ارائه می‌کند که واضح و شفاف هستند.دارای پورتهای:HDMI/USB...می باشد. این دستگاه بوسیله درگاه و کابل HDMI،قابلیت اتصال به انواع کنسول بازی های بازی از قبیل (PS4,PS5....) و لپ تاپ،گیرنده دیجیتال و اکثر رسیورهای موجود در بازار می باشد. اما این فقط جلوه های بصری نیست که پروژکتور T28 را متمایز می کند. بلندگوهای داخلی قدرتمند تجربه شنوایی بهتری را ارائه می دهند،با قابلیت بلوتوث به راحتی پروژکتور را به هدفون، بلندگو و سایر تجهیزات صوتی متصل می کند. آن را به انتخابی عالی برای فیلم، بازی و گردهمایی ها تبدیل می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رزولوشن 1080P و طراحی طلای مشکی ممتاز: مینی پروژکتور WEWATCH V10 Pro وضوح 1920 x 1080p، روشنایی 13500 لومن، کنتراست بالا 1000:1 و فرمت 16:9/4:3 را ارائه می‌دهد، بنابراین تصویر 85 درصد روشن‌تر و شفاف‌تر از تصویر است. سایر پروژکتورهای معادل ; پوسته مشکی مات با کیفیت بالا مجهز به لوگوی مشکی و طلایی است که نسبت به سایر پروژکتورهای مشکی پیشرفته تر به نظر می رسد و با سلیقه شما مطابقت دارد. عملکرد WiFi و بلوتوث: پروژکتور قابل حمل WEWATCH V10 Pro، نسخه جدید به روز شده در سال 2023، از عملکرد WiFi پشتیبانی می کند، می توانید گوشی هوشمند (iOS و Android) خود را توسط آینه صفحه متصل کنید، سرعت داده بی سیم بالاتر و سریعتر است، بنابراین شما نرم تر و روان تر می شوید. تصاویر/فیلم های واضح تر علاوه بر این، عملکرد بلوتوث داخلی امکان اتصال رایگان به هدفون بلوتوث، بلندگوهای بلوتوث و موارد دیگر را فراهم می کند. صفحه نمایش بزرگ 260 اینچی و عملکرد زوم: پروژکتور WEWATCH V10 Pro به شما امکان می دهد فاصله بین 2.1 تا 3.5 متر را پخش کنید. صفحه نمایش بزرگ یک تجربه تماشای غوطه ور خیره کننده را ارائه می دهد. پروژکتور V10 همچنین با عملکرد زوم، می تواند اندازه تصویر را از 100٪ به 75٪ با استفاده از کنترل از راه دور بدون حرکت دادن پروژکتور کاهش دهد. بلندگوهای استریو Hi-Fi و بلوتوث 5.0: تراشه بلوتوث 5.0 به راحتی می‌تواند هدفون/بلندگوهای بلوتوث/ایرپادز شما را در هر زمانی به‌صورت بی‌سیم به پروژکتور متصل کند و از فضای کیفیت صدای فراگیر فیلم لذت ببرید. بلندگوهای داخلی با کیفیت بالا، وفاداری صوتی خالص، صدای فراگیر استریو 360 درجه، غوطه ور شدن تجربه سینمایی شما را افزایش می دهد. سازگاری گسترده و عمر لامپ 50000 ساعت: مجهز به HDMI، USB، VGA، AV، صدا، کارت TF، سازگار با جعبه تلویزیون، Fire Stick TV، Chromecast، کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، بلندگو، آیفون، اندروید است. پروژکتور بی سیم WEWATCH V10 Pro که تنها به 56 وات نیاز دارد، در مقایسه با سایر پروژکتورها تا حد امکان کمترین انرژی مصرف می کند، بنابراین عمر لامپ را افزایش می دهد و همگی به حفاظت از محیط زیست سیاره کمک می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با پروژکتور LED جمع و جور و قابل حمل QH10 می‌توانید در خانه یا هر کجا که هستید به تماشای فیلم، فوتبال و … بنشینید! با ویدئو پروژکتور ایسر ای اوپن مدل AOPEN QH10 ، تصاویری واضح با رزولوشن HD و روشنایی و رنگ بهبود یافته LED دریافت کنید. همچنین با امکاناتی مانند بلندگوهای داخلی، پخش چندرسانه‌ای و پورت USB ، از پخش بدون کابل لذت ببرید. شرکت ای اوپن (انگلیسی: AOPEN) شرکت فناوری اطلاعات تایوانی است که در سال 1996 میلادی تأسیس شد و هم‌ اکنون زیر مجموعه‌ ای از شرکت معتبر ایسر است. با این پروژکتور جمع و جور و قابل حمل، هر کجا که می‌روید، می‌توانید ایده های خود را به اشتراک بگذارید. در حالی که در جاده هستید، درباره ی محتوای ویدیوهایتان بحث کنید، ویدیو پخش کنید و به دیگران انگیزه دهید! این ویدئو پروژکتور، کیفیت تصویری عالی با وضوح 720p HD ارائه می‌دهد. یک تصویر 100 اینچی منحصر به فرد و زنده که می‌تواند نظرها را به خود جلب کند!

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند امپلاتون که به نوعی یکی از برترین موسسات استاندارد آسیا به حساب می‌آید مانند برندهای شیائومی و میجیا برترین کالاها را در هر زمینه یافته و با نام و برند امپلاتون تولید و عرضه می‌نماید. یکی از جدیدترین محصولات این برند که به تازگی رونمایی و عرضه گردیده است ویدئو پروژکتور و سینما خانگی مدل YG-230 است که در اولین ماه از سال جدید میلادی وارد بازار جهانی شد و با توجه به کیفیت بسیار برتر نسبت به رقبا مورد توجه طرفداران این برند و طرفداران دستگاه‌های سینمای خانگی و اداری واقع گردید. برای خرید یک ویدئو پروژکتور قوی لازم است با یک سری نکات و آیتم‌ها آشنا شوید و تک تک آیتم‌ها را برسی کنید تا خرید موفقی داشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور Leisure 470 Pro نسخه کامل تر، مدل محبوب و پرفروش Leisure 470 است. وانکیو در این مدل دو پیشرفت بزرگ به وجود آورده است. اول اینکه کیفیت تصویر به FullHD ارتقا پیدا نموده و دیگر اینکه اندازه دستگاه بسیار کوچکتر شده است. به این ترتیب می‌توان آن را به راحتی به همراه خود حمل کرد. برای دیدن فیلم و انجام بازی‌های کامپیوتری این مدل همه چیز را دارد از جمله اینکه از وایفای 5G پشتیبانی می‌کند که برای اتصال نمودن دستگاه به اینترنت پرسرعت بسیار مناسب می‌باشد و همچنین مجهز به انواع درگاه‌های ورودی هست. تکمیل کننده ویژگی‌های فنی، داشتن کیف مخصوص برای حمل مطمئن است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور قابل حمل Leisure d30t یک مدل بسیار خوب برای استفاده خانگی محسوب می‌شود. وضوح تصویر این مدل 720P، توان نوری آن 120 لومن و دارای کانتراست 1000:1 است. برای اتصال بیسیم به شبکه، به وایفای و برای پخش صدا به یک اسپیکر داخلی خوب مجهز می‌باشد. تصویر این دستگاه نسبت به فاصله تا پرده می‌تواند بین 40 تا 236 اینچ باشد. در مجموع می‌توان این مدل را دستگاهی اقتصادی و مناسب برای دیدن فیلم در کنار خانواده دانست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ویدئو پروژکتور اندرویدی یک ویدئو پروژکتور با کیفیت بالا، وزن سبک و قابل حمل آسان برای استفاده در مکان مختلف مناسب است. این پروژکتور می‌تواند تصاویر را با رزولوشن Full HD نمایش دهد. به این ترتیب تصاویر پخش شده توسط دستگاه کاملا واضح بوده و رنگ‌ ها به صورت طبیعی و درخشان دیده می ‌شوند. این پروژکتور دارای سیستم عامل Android 9.0 است و بدون نیاز به سیستم لپ ‌تاپ و یا کامپیوتر می‌تواند مستقیما به اینترنت وصل شود تا بتوانید به راحتی برنامه یا محتوای مورد نظر خود را دانلود کنید.با وضوح تصویر بالا به شما تصاویر واضح ارائه می‌کند. با طراحی زیبا و مدرن خود به شما تجربه سینمایی فوق العاده در خانه می دهد، فیلم تماشا کنید و از مهمانی ها لذت ببرید. از قابلیت های مهم این دستگاه اتصال بیسیم آن هست که میتوانید گوشی های اندرویدی و آیفون خود را به طور مستقیم و بدون سیم به آن متصل کنید و تصویر دیوایس خود را روی پرده یا دیوار نمایش دهید (این قابلیت برای ویندوز نیز موجود هست ) نکته ای که در این دستگاه حائز اهمیت است این مورد است که دستگاه خروجی HTMI دارد و میتوانید آن را به عنوان اندروید باکس به تلوزیون متصل کنید .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر دنبال یک ویدئو پروژکتور قابل حمل با کیفیت بالا هستید که تصاویر روشن و واضحی رو به نمایش بگذارد ویدئو پروژکتور Anker Nebula Capsule 3 با موتور لیزری قدرتمند، باتری داخلی و سیستم عامل اندروید تی‌وی 11.0 انتخابی ایده‌آل برای شما است. این پروژکتور جمع و جور به راحتی توی دستان شما قرار می‌گیرد و می‌توانید هرجا که می روید با خودتان ببرید. با روشنایی 300 لومن ANSI و وضوح 1080p HD، تصاویر واضح و درخشانی را به نمایش می‌گذارد. باتری داخلی 15000 میلی‌آمپر ساعتی تا 2.5 ساعت پخش فیلم رو بدون نیاز به برق تضمین می‌کند. با اندروید تی‌وی 11.0 و پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل و کروم‌کست، به دنیایی از سرگرمی‌ها دسترسی خواهید داشت.اسپیکر 8 واتی دالبی دیجیتال هم صدایی غوطه‌ور و باکیفیت رو برای شما فراهم می‌کند. روشنایی خیره کننده با موتور لیزری: دیگه لازم نیست چشمتون رو ریز کنید! موتور لیزری این ویدئو پروژکتور با روشنایی 300 لومن ANSI تصاویر واضح و درخشان 1080p HD رو به نمایش می گذارد. کوچک و جمع و جور: فرقی نمی‌کنه کجا می‌روید، این پروژکتور 900 گرمی اندازه کف دست شماست و به راحتی توی ساک یا حتی دستانتان جا می‌گیرد. 90% کوچیک‌تر از بقیه پروژکتورها با همین میزان روشنایی است. 2.5 ساعت فیلم بی‌وقفه: با خیال راحت فیلم بلندی را تماشا کنید! باتری داخلی 15000 میلی‌آمپر ساعتی تا 2.5 ساعت دوام داره. تکنولوژی CAIC هم با استفاده بهینه از پیکسل‌ها مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. سرگرمی برای همه: چه عاشق فیلم دیدن باشید، چه گیمر حرفه‌ای، اندرویید تی‌وی 11.0 دنیایی از سرگرمی‌ها را برایتان به ارمغان می آورد. دستیار صوتی گوگل و کروم‌کست هم همراهش هستند. حتی می‌توانید نتفلیکس را از Nebula Play دانلود کنید و با اپلیکیشن Nebula Connect که روی گوشیتون نصب می‌کنید، نتفلیکس رو روی پروژکتور کنترل کنید. صدای غوطه‌ور کننده: با اسپیکر 8 واتی دالبی دیجیتال، صدای شمشیربازی یا زمزمه‌های محرمانه رو با کیفیتی بی‌نظیر و واقعی تجربه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قابل حمل با صفحه نمایش غول پیکر : از یک فیلم در فضای باز از تابستان تا پاییز و زمستان لذت ببرید! مناسب برای فیلم تابستانی کنار استخر، سفر خانوادگی خانوادگی، کمپینگ، مجالس BBQ با اندازه قابل حمل آن. پروژکتور S5 دارای وضوح 1280 x 720p است که می تواند 4 برابر وضوح بیشتری نسبت به سایرین ارائه دهد. دید روشن تر : تصویر واضح ارتقا یافته - 50٪ روشن تر از نسخه قدیمی و سایر پروژکتورهای 720p. تصویری واضح و واضح حتی در نور روز به ارمغان بیاورید، که برای فیلم در فضای باز و مهمانی های خانوادگی در هر زمان و مکان ایده آل است. محافظت از چشم: تصویربرداری بازتابی منتشر برای محافظت از بینایی شما، یک دستیار یادگیری آنلاین عالی! منبع نور محافظ چشم با صفحه نمایش بزرگ و بلندگوی استریوی داخلی 3 وات به شما امکان می دهد از بالاترین سطح سینما و واقعی ترین فضای کلاس درس لذت ببرید، صفحه نمایش غول پیکر تا 300 اینچ، خود را در تجربه تماشای کامل از دست بدهید! راه اندازی فوق العاده آسان: پروژکتور بی سیم وای فای واقعی، از اتصال وای فای بی سیم به اندروید، آیفون، لپ تاپ های ویندوز، مک بوک، آی پد پشتیبانی می کند. راه اندازی فوق العاده آسان! حتی بدون محیط WiFi، می‌توانید از کابل USB برای اتصال با پروژکتور برای تلفن‌های اندرویدی استفاده کنید (اتصال USB با سیم فقط از تلفن‌های اندروید پشتیبانی می‌کند) لذت بردن از فیلم در فضای باز : آنچه را که در صفحه‌نمایش‌های کوچک دیده‌اید، فوراً به صفحه غول‌پیکر 35 تا 300 اینچی منتقل کنید – فاصله ایده‌آل بین 8.2 تا 11.4 فوت با صفحه‌نمایش بزرگ 80 تا 100 اینچی است. از شب های فیلم در فضای باز با خانواده خود لذت ببرید!"

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور بلولری مدل T2 به صورت مینی و قابل حمل طراحی شده که به راحتی می‌توانید آن را درون کیف خود قرار دهید و با خود به هرجایی حمل کنید . تصور کنید در هر زمان و هر مکانی سینمای شخصی خودتان را داشته باشید و از تماشای فیلم های مورد علاقه‌ی خود نهایت لذت را ببرید . همچنین می‌توانید در سخنرانی های خود از این پروژکتور استفاده کنید و آن را با هر سایز و ابعادی بین 20 تا 80 اینچ بر روی دیوار یا هر سطح صافی تطبیق دهید . از این پروژکتور می‌توانید برای سرگرم کردن کودکان در منزل و همچنین در مکان‌هایی همچون مهدکودک ، مدرسه ، خانه‌های بازی و … نیز استفاده کنید . می‌توانید دستگاه‌هایی از قبیل موبایل (نیازمند تبدیل) ، لپ تاپ ، کنسول ( Xbox و PS4 ) ، DVD و … را نیز به آن متصل کنید . از چند روش می‌توانید فیلم‌های خود را بر روی آن پخش کنید ( اتصال با کابل AV ، ورودی HDMI ، ورودی USB برای فلش ) همچنین دارای درگاه صدا برای اتصال هدفون یا هندزفری می‌باشد . کیفیت تصویر 1080p است و اندازه‌ی آن بین 22 تا 170 اینچ قابل تغییر است . مجهز به اسپیکر دوگانه‌ی 2 واتی است که صدایی به اندازه و با کیفیت پخش می‌کند .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر تاکنون از ویدئو پروژکتور استفاده نکرده اید با معرفی ویدئو پروژکتور مدل T48 یکی از بروزترین و حرفه ای ترین ویدئو پروژکتور حال حاضر دیدگاهتان نسبت به این دستگاه جادویی و هیجان انگیز تغییر خواهد کرد.ویدئو پروژکتور مدل T48 در مقایسه با دیگر ویدئو پروژکتورها حرف اول را میزند،برای معرفی این دستگاه از کیفیت تصویر فول اچ دی در حد 4K آن شروع میکنیم ، همانطور که میدانید این کیفیت تصویر یک کیفیت بسیار بالا و زیبا و طبیعی و مفید را به شما میدهد.یکی دیگر از مشخصه های کاربردی و کلیدی ویدئو پروژکتورT48 داشتن سیستم عامل اندروید 9 و قابلیت WIFI می باشد،که با استفاده از Wifi میتوان به گوشی موبایل خود و یا هر دستگاه هوشمند دیگر متصل شد و هرآنچه بر روی دستگاه هوشمند خود دارید بصورت سینمایی با کیفیت تصویر بالا ، پخش کنید و از تماشای آن لذت ببرید.دارای پورتهای متنوع از جمله 2USB،AV،2HDMIو... می باشد.ویدئو پروژکتور T48 با قابلیت لنز شیفت انعطاف پذیری بیشتری را در نصب دستگاه فراهم میکند تا کاربر بتواند براحتی از طریق ریموت کنترل تنظیمات لنز از راه دور را با صرف زمانی کمتر انجام دهد.یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب یک ویدئو پروژکتور باتوجه به نوع کاربری آن، مقدار نور تابیده شده توسط ویدئو پروژکتور یا همان لومنس خواهد بود،ویدئو پروژکتور مدل T48دارای 6000 لومنس با کنتراست 1:18000 می باشد که بسیار قابل توجه است. یکی از حیاتی ترین قطعه ویدئو پروژکتور لامپ تصویر آن است که برای این دستگاه 30 هزار ساعت و این یعنی هرگز نگران تعویض آن نخواهید بود.T48 دارای رزولوشن 1080xReal full HD 1920 می باشد، فاصله تا پرده نمایش 6.65-1.5 متر و اندازه صفحه نمایش 200-43 اینچ است.در مجموع با پیشرفت در تکنولوژی این دستگاه جایگاه ویژه و محبوبی در میان کاربران خاص پسند خواهد داشت.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی ویدئوپروژکتور Cimemax T20 برای کاربردهای خانگی و آموزشی طراحی شده است. این دستگاه با ابعاد کوچک و وزن کم قابلیت حمل آسان را برای شما فراهم می‌سازد. شدت روشنایی تصویر این ویدئو پروژکتور 1500 لومنس بوده و برای استفاده در محیط‌های تاریک و نیمه‌تاریک مناسب است. این دستگاه توانایی دارد فایل‌های صوتی و تصویری را به صورت مستقیم از روی فلش پخش کند. همچنین امکان اتصال به طیف گسترده‌ای از انواع وسایل صوتی تصویری را دارا می‌باشد. بهره‌گیری از لامپ با تکنولوژی LED موجب گردیده تا عمر این دستگاه به بالای 40 هزار ساعت افزایش یابد. این دستگاه دارای رزولوشن خروجی 480×800 پیکسل بوده و جهت پخش فیلم، عکس و بازی با حداکثر رزولوشن ورودی 1080P بسیار مناسب است. اندازه تصویر خروجی این ویدئو پروژکتور معادل حداقل 32 تا حداکثر 176 اینچ می‌باشد. دارای بلندگوی داخلی دوبل، مناسب برای یک اطاق که البته میتوان از خروجی صدای آن برای وصل کردن به آمپلی فایر نیز بهره برد. دارای درگاه USB و SD جهت پخش مستقیم فایلهای تصویری و صوتی از روی فلش و کارت حافظه. دارای پورت‌های ورودی‌ متنوع تصویر HDMI-VGA-AV که کار را برای شما آسان می‌کند. دستگاه سینمکس T20 دارای کنترل از راه دور بوده و امکان تنظیم فوکوس و زاویه نمایش به صورت دستی است.

چرا ویدیو پروژکتور بخریم؟

ویدیو پروژکتور دستگاهی‌ست که می‌توان با استفاده از آن تصاویر را با بزرگ‌نمایی چندبرابری به نمایش گذاشت و این قابلیت در موارد مختلفی از نمایش فیلم و بازی‌های کامپیوتری گرفته تا نشان‌دادن داده‌های صوتی، تصویری و متنی در جلسات کاری، تحصیلی و آموزشی کارآمد است. با پرداختن مبلغی کم برای خرید یک ویدیو پروژکتور می‌توان به امکانات دستگاه‌هایی مثل سینمای خانگی یا تلویزیونی با صفحه‌نمایش بزرگ برای بازی‌های کامپیوتری یا نمایش فایل‌‌های چندرسانه‌ای دسترسی داشت و با توجه به حجم کم ویدیو پروژکتورهای امروزی آن‌ها را در هر کجا همراه خود داشت. دیتا ویدیو پروژکتور «سینمکس» (CINEMAX) مدل «T20» نمونه‌ای از ویدیو پروژکتورهای کم‌حجم و سبک است که می‌تواند بیش‌تر انتظاراتی که یک کاربر معمولی از یک ویدیو پروژکتور دارد را برآورده کند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات، ویژگی‌ها و محدودیت‌های این دستگاه.   

مزایای ویدئو پروژکتور T20 سینمکس

دیتا ویدیو پروژکتور T20 با ورودی‌های متنوع و امکان خواندن فرمت‌های مختلف صوتی، تصویری و ویدیویی این امکان را برای کاربر فراهم ساخته تا بتواند به‌سادگی انواع تلفن همراه، لپ‌تاپ، آمپلی‌فایر، کنسول بازی، انواع حافظه‌ی جانبی، دوربین و سایر تجهیزات پرکاربرد امروزی را به دستگاه متصل کرده و از داده‌های آن‌ها برای تماشای فیلم، خواندن کتاب، بازی‌های کامپیوتری، پخش موسیقی و بسیاری موارد دیگر استفاده کند و شاید بتوان گفت تنوع پورت‌های ورودی و خروجی یکی از مهم‌ترین مزایای این دستگاه است. وزن کم و ابعاد کوچک این ویدیو پروژکتور حمل آن را آسان کرده و امکان نصب دستگاه را روی دیوار و سقف، علاوه بر استفاده روی سطوح صاف، فراهم ساخته است.وضوح تصویر و کنتراست دستگاه در حدی‌ست که بتواند به‌خوبی نیازهای کاربرانی را که می‌خواهند از پروژکتور برای مصارف خانگی و یا جلساتی مثل کلاس‌های درس در فضاهای تاریک تا نیمه‌تاریک استفاده کنند برآورده سازد. قدرت زوم و گستره‌ی فاصله تا پرده‌ی نمایش دو فاکتور دیگری هستند که کمک می‌کنند دستگاه به‌خوبی کاربردهایی مثل تماشای فیلم و انجام بازی‌های کامپیوتری را در اتاق‌های کوچک تا متوسط پوشش دهد. این ویدیو پروژکتور دارای قابلیت تصحیح زاویه‌ی تصویر هم هست و این کمک می‌کند تا تصاویر خروجی به‌صورت اتوماتیک تا 15 درجه اصلاح شوند و از حالت ذوزنقه‌ای به حالت یک مستطیل کامل درآیند.

محدودیت‌های دیتا پروژکتور T20 سینمکس

شدت روشنایی این ویدیو پروژکتور به اندازه‌ای‌ست که تنها در فضاهای تاریک تا نیمه‌تاریک تصاویری با وضوح مناسب ارائه دهد و درصورت استفاده از دستگاه در فضاهای روشن نمی‌توان از آن انتظار تصاویر باکیفیت داشت. رزولوشن دستگاه اگرچه برای کاربردهای معمولی، مثل تماشای فیلم و بازی‌های کامپیوتری مناسب است، ممکن است درصورت نیاز به مشاهده‌ی جزئیات دقیق و کامل کارایی لازم را نداشته باشد. گذشته از این دستگاه امکان پخش تصاویر سه‌بعدی را ندارد و فایل‌های PDF را هم پشتیبانی نمی‌کند. بلندگوهای داخلی دستگاه برای پخش فایل‌های صوتی‌ای که کیفیت در آن‌ها فاکتوری مهم نیست جواب‌گو هستند اما بلندگوی این ویدیو پروژکتور، مثل بلندگوهای بیش‌تر ویدیو پروژکتورها، آن‌قدر قوی نیستند که بتوان با آن‌ها موسیقی‌های باکیفیت شنید. دستگاه امکان اتصال Wi-Fi را ندارد و این یکی از مهم‌ترین محدودیت‌های آن است که البته تلاش شده با قراردادن پورت‌های ورودی و خروجی متعدد تا حدی جبران شود. علاوه بر این دستگاه دارای پورت‌های کامپوزیت، S-Video و میکروفون هم نیست. 

جمع‌بندی

باتوجه به مزایا و محدودیت‌های ویدیو پروژکتور سینمکس و البته با درنظرداشتن قیمت دستگاه می‎‌توان آن را برای کاربرانی که می‌خواهند ویدیو پروژکتوری با تصاویری با کیفیت خوب برای تماشای فیلم و بازی‌های کامپیوتری در اتاقی کوچک تا متوسط با نور کم و یا استفاده در کلاس‌های درس و فضاهای مشابه داشته باشند مناسب دانست.  این دستگاه برای کاربرانی که انتظاراتی مانند نمایش فیلم‌های سه‌بعدی، امکان اتصال Wi-Fi، اتصال شبکه، تماشای تصویر یا فیلم با جزئیات دقیق، نمایش تصاویر در فضاهای بزرگ با نور زیاد و مانند این‌ها را از دستگاه دارند مناسب نیست و این دسته کاربران بهتر است به‌دنبال ویدیو پروژکتورهای حرفه‌ای‌تر و به‌تبع با قیمت بیش‌تری باشند.  

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور ان ای سی مدل PA703WG در بازار ماشین های اداری با قابلیت هایی چون فوکوس و زوم دستی/خودکار عرضه شده و دارای نسبت کنتراست 8000:1 است. لامپ موجود روی این محصول دارای 370 وات توان در حالت نرمال و 280 وات در حالت اقتصادی بوده و 7000 انسی لومن روشنایی را ارائه می دهد. این لامپی همچنین 4000 ساعت در حالت نرمال و 5000 ساعت در حالت اقتصادی عمر می نماید. رزولوشن تصویر این محصول که از تکنولوژی نمایش تصویر 3LCD بهره برده و برای استفاده در سالن های همایش مناسب است، 1280*800 پیکسل (WXGA) می باشد. این ویدئو پروژکتور با وزن 10.2 کیلوگرم تولید و از پورت های Mini D-sub 15pin، DisplayPort ، HDBaseT ، HDMI ، 3.5mm Audio ، 3.5mm Microphone ، D-Sub 9pin ، RJ45 ، USB2 Type A ، Mini DIN 3pin بهره برده است. توان مصرفی این محصول 482 وات در حالت نرمال، 376 وات در حالت اقتصادی، 1 وات در حالت استند بای شبکه و 0.26 وات در حالت استند بای بوده و باید آن را در فاصله ای بین 0.7 تا 50.9 متر از صفحه نمایش نصب نمود

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دیتا ویدئوپروژکتور AROTEK 8005 برای کاربردهای خانگی و آموزشی طراحی شده است. این دستگاه با ابعاد کوچک و وزن کم قابلیت حمل آسان را برای شما فراهم می‌سازد. شدت روشنایی تصویر این ویدئو پروژکتور 1200 لومنس بوده و برای استفاده در محیط‌های تاریک و نیمه‌تاریک مناسب است. این دستگاه توانایی دارد فایل‌های صوتی و تصویری را به صورت مستقیم از روی فلش پخش کند. همچنین امکان اتصال به طیف گسترده‌ای از انواع وسایل صوتی تصویری را دارا می‌باشد. بهره‌گیری از لامپ با تکنولوژی LED موجب گردیده تا عمر این دستگاه به 50000 ساعت افزایش یابد. این دستگاه دارای رزولوشن خروجی 480×800 پیکسل بوده و جهت پخش فیلم، عکس و بازی با حداکثر رزولوشن ورودی 1080P بسیار مناسب است. اندازه تصویر خروجی این ویدئو پروژکتور معادل حداقل 35 تا حداکثر 120 اینچ می‌باشد. دارای بلندگوی داخلی ، مناسب برای یک اطاق که البته میتوان از خروجی صدای آن برای وصل کردن به آمپلی فایر نیز بهره برد. دارای درگاه USB جهت پخش مستقیم فایلهای تصویری و صوتی از روی فلش. دارای پورت‌های ورودی‌ متنوع تصویر HDMI-VGA-AV که کار را برای شما آسان می‌کند. دستگاه اروتک دارای کنترل از راه دور بوده و امکان تنظیم فوکوس و زاویه نمایش به صورت دستی است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پروژکتور جیبی A50P از سری MobileCinema پروژکتورهای DLP شرکت Aiptek دستگاهی با قابلیت دوگانه است. در کنار قابلیت Projection می‌توانید از این دستگاه به‌عنوان پاوربانک هم استفاده کنید. پروژکتورهای پیکو (جیبی) در چند سال اخیر بسیار فراگیر شده و محبوبیت آن‌ها در بازار و در میان کاربران رو به افزایش است. با استفاده از این گجت‌های کوچک و دوست‌ داشتنی می‌توان محتوای موردنظر را که بر روی تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها ذخیره شده است را به‌صورت جمعی به نمایش گذاشت. کاربردهای ممکن برای این قابلیت بسیار وسیع و متنوع است. از تفریحات انفرادی گرفته تا ارائه‌های آموزشی و تجاری می‌توانید از این دستگاه کوچک استفاده نمایید. کوچک بودن این دستگاه سبب شده تا بتوانید آن را با خود حمل کنید و همواره با خود داشته باشید و در هر زمان که لازم دارید از آن استفاده کنید. ابعاد و وزن دستگاه در حدی است که شاید حتی حضور آن را در جیب خود احساس نکنید. برای استفاده از این دستگاه کافی است تنها قابلیت MHL را در تلفن همراه خود داشته باشید. درواقع این پروژکتور جیبی برای تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌های اندرویدی ساخته شده است. برای دیگر دستگاه‌ها ورودی miniHDMI قابل‌استفاده است. این دستگاه با شدت نور 50 لومنی خود قادر است تصویری تا 60 اینچ را تولید کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وقتی صحبت از سینمای خانگی می‌شود، پروژکتور‌هایی با کیفیت بالا راهی گران‌قیمت برای لذت بردن از فیلم‌ها محسوب می‌شوند. اکنون شرکت نامدار شیائومی امیدوار است با پروژکتور لیزری می (Mi) کیفیت سینمای خانگی را تغییر دهد. این پروژکتور قیمت مناسبی دارد و گفته می‌شود این کمپانی چینی آن را به قیمت 9999 یوان چین (حدود 1470 دلار) عرضه خواهد کرد. پروژکتور لیزری می از تکنولوژی منبع نور لیزر ALPD 3.0 استفاده می‌کند که توسط شرکت مطرح Appotronics توسعه یافته است. گفته می‌شود این کمپانی 90 درصد سینماهای چین را به تکنولوژی لیزر مجهز کرده است. شیائومی هنوز همکاری خود با سایر کمپانی‌های فعال در این حوزه را تمام نکرده و همچنین از تکنولوژی پردازش نور دیجیتال (DLP) ساخته‌شده توسط تگزاس اینسترومنت نیز بهره می‌ برد. در تلاشی برای تبدیل پروژکتور لیزری می به سینمای خانگی یکپارچه، شیائومی همچنین در آن یک سیستم صوتی تعبیه کرده و رابط کاربری آن از باکس استریم تلویزیون شیائومی (می تی‌وی) به عاریت گرفته شده است. پروژکتورهای لیزری آن‌چنان جدید نیستند؛ اما از اینکه پروژکتور شیائومی تکنولوژی مورد استفاده در سینما‌‌ها را با قیمت مناسب به خانه‌ها می‌آورد، نمی‌توان به‌سادگی گذشت. مزایای استفاده از لیزر در پروژکتورها شامل افزایش بهره‌وری انرژی، طول عمر بیشتر سیستم، روشنایی بیشتر و محدوده رنگ بیشتر هستند. این پروژکتور اگر بتواند به همان خوبی که روی کاغذ به نظر می‌رسد، در عمل به نحو احسن کار خود را انجام دهد، بسیاری از مدل‌های مشابه را با توجه قیمت جذاب خود در این رقابت از میدان به در خواهد کرد.

آینده‌ای نه چندان دور

  ویدیو پروژکتورها در سال‌های آتی تبدیل به تکنولوژی می‌شوند که مورد نیاز همه‌ی افراد قرار می‌گیرند. حتی امروزه هم می‌بینیم که این وسیله بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای تمامی سمینارها و پرزینتیشن‌ها به ویدیویو پروژکتور نیاز است و پرده‌ی سینما ایده‌ای بود که باعث شد این محصولات رشد کنند. به دلیل رشد بیشتر طرفداران این محصولات و از طرفی نیاز بیشتر جامعه برای استفاده از این محصول، کیفیت ساخت و نوع تکنولوژی آن‌ها هر روز در حال پیشرفت است. این محصولات کم کم کوچکتر و کوچکتر شدند و محصولاتی که در حال حاضر هنوز از اندازه‌ی بزرگی برخوردارند، دارای مزایای دیگری هستند که در آن‌ها قرار گرفته است. این مزایا می‌تواند قابلیت‌هایی باشد که در مدل‌های کوچکتری مانند: ویدیو پروژکتورهای مینی و پروژکتورهای جیبی قرار نگرفته است. در این صورت این محصول را می‌توان در شرکت‌های بزرگ استفاده کرد که برای پرزنتیشن‌های خود ارزش قائل بوده و در حوزه‌ی حفظ کیفیت آن تلاش می‌کنند.

فایل‌ها در کنار ارائه با قابلیت بالا

محصولی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، پروژکتور شیائومی مدل mi laser projector 150 است. این محصول ظاهری بسیار متفاوت با مدل‌های دیگر پروژکتورها داشته و بسیار حرفه‌ای‌تر طراحی شده است. این محصول قابلیت اتصال روی سقف و زمین را دارد و شما می‌توانید بر اساس نیاز در یک فضای بزرگ به نمایش مطالب مورد نظر خود بپردازید. این مطالب می‌تواند در غالب اسناد، فایل صوتی و فیلم باشد. تمامی فرمت‌هایی که امروزه مورد استفاده‌ی عموم است در این محصول قابل اجرا بوده و هیچگونه افت کیفیتی در زمان اجرای آن حس نخواهید کرد. البته در نظر داشته باشید این محصول می‌تواند تا کیفیت 1080 را به شما نمایش دهد. با این عدد می‌توانید حدس بزنید که رزولوشنی که می‌تواند به شما ارائه دهد در نهایت عدد 19201080 x خواهد بود. فایل‌هایی که می‌خواهید با این دستگاه نمایش داده شود را می‌توانید از طریق متصل کردن دستگاه به وای فای بدست بیاورید زیرا این محصول به راحتی به وای فای متصل می‌شود.

تکنولوژی فردا

تا به حال به بازی‌های قدیمی دو‌بعدی به خوبی دقت کرده‌اید؟ دقیقا بعد از اینکه دنیا تغییر کرد و بازی‌ها تغییر بزرگی را تجربه کردند. می‌خواهم به شما بگویم این فقط بازی‌ها نبودند که تغییر کردند. امروزه دنیا به سمتی پس می‌رود که همه چیز به صورت سه‌بعدی نمایش داده شود. پیرینترهای سه‌بعدی، عینک‌های سه‌بعدی، صفحه‌نمایش‌های سه‌بعدی و حالا هم ویدیو پروژکتورهای سه‌بعدی، درست شنیدید این محصول قابلیت نمایش سه‌بعدی را دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا در جلسه‌ی مهم شرکت خود نمای شماتیک را به صورت سه‌بعدی به مدیران ارشد نمایش دهید. این تنها تصویری نیست که می‌توانم برای شما ترسیم کنم. این تنها یکی از هزاران تصویری است که می‌توانید حرفه‌ای بودن خود را با آن به نمایش بگزارید. تصور کنید شما مسئول پرزنت کردن محصولات جدید به مشتری‌های سازمان خود هستید و امروز قرار است که به تعدادی از مشتری‌های طلایی خود  محصول جدید را معرفی کنید. این محصول با استفاده از تکنولوژی 3D به شما این امکان را می‌دهد تا محصول را به بهترین شکل ممکن به مشتریان ارائه کرده و سود بسیار خوبی از فروش آن محصول برای شرکت خود کسب کنید.

در آخر، دستگاهی برای آینده

این محصول در نهایت به شما تمامی امکانات مورد نیاز شما را از یک ویدیو پروژکتور خواهد داد پس در صورتی که به دنبال بهترین گزینه برای شرکت خود هستید این محصول می‌تواند همان گزینه باشد. فقط در نظر داشته باشید که خرید این محصول برای زمانی مناسب است که نیاز به حمل آن نداشته باشید. اگر قرار است هر روز جای آن را عوض کرده و آن را حمل کنید، این محصول گزینه‌ی مورد نظر شما نخواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور ونبو مدل Wanbo T2r Max یکی از محصولات کاربردی شرکت ونبو است. این محصول مطابق جدیدترین تکنولوژی روز دنیا همراه با فناوری‌های نوین طراحی و ساخته شده است. از آنجا که این محصول در ابعاد کوچکی ساخته شده به راحتی قابل حمل است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به تنظیم فوکوس دستی آن اشاره داشت. که این امر کاربری آن را سهولت بخشیده است. برای این کار یک عدد پیچ اسکرولی در پشت دستگاه تعبیه شده است. که با حرکت دادن پیچ می‌توان تنظیمات مدنظر را اعمال کرد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پیچ تنظیم نمای اصلی عمودی آن اشاره داشت. که قابلیت تنظیم در زوایای مثبت و منفی 40 درجه را دارا است. به طور معمول این نوع پروژکتورهای روی میز نصب می‌شوند. بنابراین با فضای محیط اطراف در ارتباط هستند. عمدتا با عملکرد دستگاه و به مرور زمان ذرات معلق موجود در هوا روی لنز دستگاه نشسته و تجمع گرد و غبار و این ذرات موجب کدری لنز و ایجاد نقاطی سیاه در صفحه می‌شود. که این امر موجب خطای دید و افت کیفیت تصویر خروجی از دستگاه می‌گردد. همچنین وجود گرد و غبار روی لنز باعث گرم شدن بیش از حد لنز می‌شود. همین امر به طور مستقیم روی قسمت نوری و در نهایت تصویر ایجاد شده توسط دستگاه تاثیر منفی خواهد داشت. در همین راستا شرکت ونبو به منظور رفع این مشکل از جدیدترین فناوری نوین روز دنیا بهره برده و پروژوکتور مدل Wanbo T2r Max به گونه‌ای طراحی کرده که مجهز به دفع جریان گرمای داخلی دستگاه است. به این ترتیب مشکل مذکور در این پروژکتورها به نوعی حرفه‌ای حذف شده و در نتیجه موجب افزایش عمر آن می‌شود. اگر بخواهیم نگاهی به ویژگی‌های این محصولات داشته باشیم باید گفت که پروژکتور قابل‌حمل Wanbo T2r Max شیائومی دارای دو عدد بلندگو با قدرت 3 وات است. طراحی منحصر بفرد بلندگوها به گونه‌ای است که یک عدد سمت چپ دستگاه و دیگری سمت راست آن تعبیه شده است که موجب ایجاد صدایی یکنواخت می‌گردد. همچنین به منظور کاهش دمای دستگاه حین عملکرد، و دفع گرمای لنز نوری دارای فن توربو کم صدا است. عملکرد فن به نوعی است که موجب جریان هوا و خنک شدن پردازنده و قطعات داخلی پروژکتور خواهد شد. یکی دیگر از قابلیت‌های مهم این محصولات بهره‌مندی از حافظه 16G و رم 2G است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پروژکتور 4K Xiaomi Mijia دارای وضوح 4K و نسبت کنتراست 3000: 1 است ، این شاخص ها انتقال تصویر عالی را تضمین می کنند. فناوری نمایش ALPD 3.0 خانه شما را به یک سینمای واقعی تبدیل می کند. این پروژکتور با یک فناوری منحصر به فرد پردازش نور دیجیتال DLP ساخته شده است ، که با آن کیفیت تصویر واضح تر و روشن تر می شود ، جزئیات غنی تر و واقع گرایانه ترند. نسبت کنتراست بومی 3000: 1 برای پروژکتور ، برای دستگاه جمع و جور بسیار عالی است. همچنین ، از مزایای پروژکتور لیزر Xiaomi Mijia 4K پشتیبانی از رمزگشایی HDR 10 ، بهبود عملکرد در دامنه دینامیکی گسترده است. می توانید اندازه تصویر پیش بینی شده را از 80 تا 150 اینچ تنظیم کنید. تصویر واقعاً بزرگ Xiaomi Mijia Laser Projector 4K ، مشاهده فیلم خانگی شما را به یک سینمای واقعی تبدیل می کند. لنز پرتاب فوق العاده کوتاه پروژکتور لیزری Xiaomi Mijia Laser Projector 4K به شما امکان می دهد با انتخاب اندازه نمایشگر مورد نظر ، آن را در فواصل مختلف از دیوار قرار دهید. قرار دادن پروژکتور در فاصله 24 سانتی متری از دیوار ، یک عکس با کیفیت 4K در 100 اینچ را به شما ارائه می دهد. عمق میدان پروژکتور 0.233: 1 به شما امکان می دهد کیفیت تصویر را در موقعیت های مختلف حفظ کنید. پروژکتور لیزر Xiaomi Mijia 4K از یک سیستم Hi-Fi انحصاری و سفارشی بهره می برد. ترکیب دوتایی فرکانس های صدا ، صدای استریو بهتری تولید می کند. صدای بلند با طراحی منحصر به فرد لوله اینورتر بلندگو ایجاد می شود. این پروژکتور مانند تلویزیون های شیائومی دارای سیستم تلویزیون MIUI داخلی است. این شامل تعداد زیادی از منابع ویدئویی و همچنین پلت فرم هوشمند Patchwall Wall است. سیستم Patchwall Wall می تواند محتوای سفارشی را براساس ویدیوهایی که تماشا می کنید به شما پیشنهاد دهد. پروژکتور لیزر Xiaomi Mijia 4K دارای یک سنسور هوشمند داخلی است که اگر کسی نزدیک پروژکتور باشد ، برای جلوگیری از قرار گرفتن مستقیم چشم در معرض منبع لیزر ، روشنایی آن را کم می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باتوجه به استقبال بی نظیر مشتریان از مدل T23 طی چهار سال گذشته ، برند نی زار بدلیل محبوبیت این مدل جهت کسب رضایت بیشتر کاربران خود مدل T23 را ارتقا داده و قابلیت سیستم عامل اندروید را به این دستگاه اضافه کرده و با نام T23 PLUS عرضه میکند.سیستم عامل اندروید ویدئو پروژکتور را به دستگاهی نظیر اندروید باکس تبدیل می کند که می توان تمام کارهایی که با موبایل و کامپیوتر نظیر،وبگردی و نصب اپلیکیشن های اندرویدی و... انجام می دهیم را روی این دستگاه انجام داد.همچنین با داشتن قابلیت WIFI که میتوان گوشی موبایل خود را با دستگاه کانکت کرد و هر آنچه بر روی صفحه موبایل خود دارید به صورت سینمایی پخش کنید،دارای کیفیت تصویر HD میباشد تا با کیفیت بینظیر به تماشا بنشینید.دارای پورتهای متنوع از جمله HDMI/USB/AUD/VGA....میباشد.لامپ این ویدئوپروژکتور دارای شدت روشنایی LUMENS 2500 بوده ، وضوح تصویر آن800x1280 میباشد و حداکثر رزولوشن آن1080x1280 است.همچنین دارای کنتراست 1:2500 بوده که میتوان تصاویر با وضوح قابل توجه به نمایش گذاشت.طول عمر لامپ آن 30 هزار ساعت است که دیگر نیاز به تعویض لامپ آن در آینده نیست.از زیر دستگاه جهت نصب آسان پیچ دارد تا براحتی بتوان بر روی سقف ، زمین یا دیوار از آن استفاده کرد،ویدئوپروژکتور T23 PLUSدستگاهی خاص و مناسب برای مصارف اداری،آموزشی و خانگی میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند Wanbo یکی از نام‌های محبوب در میان تولیدکنندگان ویدیوپروژکتور محسوب می‌شود. این شرکت مدل جدیدی به نام Wanbo T4 ارائه کرده است و از نظر زیبایی بسیار چشم نواز است. همچنین در سطح عملکردی گام‌های رو به جلوی قابل توجهی در مقایسه با مدل‌های پیشین خود دارد که این شرکت موفق به برداشتن آن‌ها شده است(نظیر فوکوس خودکار). Wanbo T4 با شکل و شمایل رایج که معمولا پروژکتورهای سنتی ما را به آن عادت داده‌اند، متفاوت است. ابعاد این ویدیوپروژکتور x 15 x 18.5 12.7 سانتی متر بوده و وزن آن تنها 1.2 کیلوگرم است. طراحی Wanbo T4 به گونه‌ایست که کاملاً راحت در دست قرار می‌گیرد. جنس این ویدیوپروژکتور سفیدرنگ از نوع پلی کربنات طراحی شده است و در قسمت جلویی یک اپتیک مهم از شیشه ساخته شده، در حالی که در پایین‌تر یک قسمت کاملاً سوراخ وجود دارد که به لطف سیستم خنک‌کننده کارآمد با هیت‌سینک‌های مسی ساخته شده از پروژکتور اجازه می‌دهد هوا را سریع پخش کند. علاوه بر این، بخش مرکزی ویدیوپروژکتور که مستطیل گرد کوچکی را در خود جای داده که در آن جا لنزی تعبیه شده و به لطف هوش مصنوعی به پروژکتور اجازه می‌دهد تا در کمتر از 3 الی 4 ثانیه به طور خودکار فوکوس کند. در Wanbo T4 دو بلندگو(هر کدام 3 وات) وجود دارند که تجربه صوتی را نسبت به مدل‌های پیشین بهبود می‌بخشد، اگرچه از نظر فنی با سخت‌افزار تقریباً یکسانی روبرو هستید. با این حال، در قسمت بالایی، حلقه فوکوس ناپدید می‌شود و تنها یک دکمه روشن و خاموش ظاهر می‌شود، زیرا برای بقیه عملکردها یک کنترل از راه دور جمع و جور و مناسب در اختیار شما قرار دارد. در پشت Wanbo T4 ورودی‌های مختلف برای منبع تغذیه، یک پورت USB برای پخش محتوا از منابع خارجی، یک ورودی HDMI برای اتصال کامپیوتر، کنسول یا موارد دیگر و یک جک 3.5 میلی‌متری در صورت تمایل به اتصال وجود دارد. البته باید گفت که Wanbo T4 از بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین در صورت تمایل می‌توانید بدون استفاده از کابل‌های مزاحم دستگاه‌های صوتی خارجی خود را متصل کنید. در حالی که در مدل پیشین این ویدیو پروژکتور از شدت نور 200 آنسی لومن فراتر نمی‌رفت، در این مدل Wanbo T4 موفق به ارائه 450 انسی لومن می‌شود که برای پروژکتوری در این محدوده قیمت قطعا بالاتر از میانگین بازار است.

سینمای خانگی

با Wanbo T4 می‌توانید کمی‌به رویای خود نزدیک شوید. عزیزان خود را به بازی یا  فیلم، تماشای سریال  دعوت کنید و با تجربه جدید محیط را مهیج کنید. سریال مورد علاقه خود را در تلویزیون آنلاین با کیفیت Full HD و کل آن را با  صفحه نمایش تا 120 اینچ (3 متر) همراه با صدای خیره کننده تماشا کنید. چه بخواهید از تجربه سینما در اتاق خواب خود از روی تخت، از کاناپه در اتاق نشیمن، یا خارج از چهار دیواری خود با دوستان یا خانواده لذت ببرید. به لطف طراحی جمع و جور کوچک و فوکوس خودکار آن، هیچ محدودیتی ندارید. بنابراین می‌توانید آن را سریع و راحت در هر جایی که می‌خواهید راه اندازی کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک دیوار سفید یا پرده نمایش ، یک پریز برق، دسترسی به اینترنت و همچنین مقداری پاپ کورن و پخش محتوای سرگرم کننده  است. با Android TV 9.0، حق انتخاب دارید. از میان برنامه‌های متعدد و علاوه بر Netflix از پیش نصب‌شده، از طیف گسترده‌ای از ارائه‌دهندگان پخش محتوا مانند Disney Hotstar، Prime Video، Sony Liv و ...، انتخاب کنید. با Wanbo T4 ، سینمای خانگی شخصی‌تان، را خلق کنید. شما می‌توانید ویدئو پروژکتور T4 را در فاصله 4.5 فوت تا 20.6 فوت از ناحیه نمایش قرار دهید و از محدوده اندازه صفحه نمایش 40 تا 200 اینچ با تجربه سینمای خانگی عالی لذت ببرید. T4 دارای نسبت پرتاب 1.2:1 است.  

تصاویر درخشان Full HD 1080P، با جزئیات شگفت‌انگیز، و  وضوح تصویر بالا را برای بهترین تجربه سینمایی در خانه ببینید. فوکوس خودکار و کیستون خودکار Wanbo T4 به دوربین فوکوس خودکار بسیار حساس و ژیروسکوپ 6 محوره مجهز شده است. اکنون با فناوری‌های پیشرفته کالیبراسیون خودکار، از جمله فوکوس TOF، تصحیح خودکار کیستون، تطبیق خودکار صفحه نمایش (HDR) از یک تصویر با اندازه عالی در چند ثانیه لذت ببرید. دیگر تنظیمات صفحه نمایش پیچیده نیست. با کمک ژیروسکوپ 6 محوره داخلی، تصویر شیب  به طور خودکار مربع می‌شود. الگوریتم خود توسعه‌یافته Wanbo تصویر را در چند ثانیه تراز می‌کند و به‌طور خودکار تصحیح می‌کند. HDR فعال هر صحنه را بهینه می‌کند، جزئیات ظریف و رنگ غنی را ارائه می‌دهد. فرمت  HDR، از جمله HDR10 و+HDR10، همراه با فناوری سازگار با صفحه نمایش هوشمند پویا Wanbo، به شما امکان می‌دهد از هر محتوای ویدئویی با کیفیت شگفت انگیز HDR لذت ببرید. با کمک دید دالبی، تصاویر نمایش داده شده فوق‌العاده با کنتراست واضح‌تر و جزئیات غنی‌تر هستند. با رنگ‌های فوق‌العاده زنده، کنتراست واضح‌تر و جزئیات غنی‌تر، Dolby Vision به شما کمک می‌کند تا تصاویر را واقعی تر تماشا کنید. شدت روشنایی این ویدئو پروژکتور 450 انسی لومن و کنتراست آن 2000:1 است. همانطور که می‌خواهید دسترسی داشته باشید. این ویدئو پروژکتور قابل حمل می‌تواند به طور یکپارچه محتوای Netflix، Prime Video، YouTube و... از پیش نصب شده را نمایش دهد. با Google Play Store از قبل نصب شده آن، می‌توانید بیش از 5000 برنامه را دانلود و نصب کنید. با ویدئو پروژکتور  LED هوشمند T4 از عملکرد تلویزیون هوشمند با تصاویر تا 200 اینچ در خانه یا اتاق جلسه خود لذت ببرید. این پروژکتور دارای Wi-Fi و سیستم عامل Android TV 9.0 برای دسترسی به برنامه‌ها و سرویس‌های پخش محبوب است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آیا شما یا کودکتان رویای رفتن به منظومه شمسی را دارید. دیدن قمر زمین ماه، یا دیدن سیاره‌های غول‌پیکر گازی مشتری و زحل یا حتی فراتر از آن. پروژکتور منظومه شمسی شما را یک قدم به رویایتان نزدیک‌تر می‌کند. تصاویر این دستگاه کودک شما را مشتاق فضا و نجوم می‌کند. در هنگام شب، چراغ‌ها را خاموش کنید دستگاه را روشن کنید و سفرتان را برای دیدن سیاره آبی زمین، ماه، منظومه شمسی و ستارگان آغاز کنید سبک و کوچک – 10 سانتیمتر در 15 سانتیمتر در 13 سانتیمتر به وزن 750 گرم

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در دنیای فناوری همواره به دنبال دستیابی به تجربه‌های بصری بیشتر و همراهی آسان و قابل حمل هستیم. مینی پروژکتورها از این نظر یک گزینه جذاب برای کاربران هستند. یکی ازدلایلی که همیشه کاربران را از خرید پروژکتورها منصرف می کند هزینه بالای خرید این محصولات است اما این بارمتفاوت است. یکی از محصولات جدید در این زمینه، مینی پروژکتور برند مزرو مدل M9 Pro که با ویژگی‌های منحصر به فرد و کارایی بالا، توجه کاربران را به خود جلب کرده است. برند مزرو پس از سالها تجربه ی موفق در زمینه عرضه ی قلم نوری و تبلتهای گرافیکی کاربردی و اقتصادی، این بار یک کالای به صرفه ی دیگر را معرفی کرده است. بله یک مینی پروژکتور اقتصادی! مینی پروژکتور Mezzrow M9 Pro با استفاده از فناوری LED تصاویری با کیفیت قابل قبول را به نمایش می‌گذارد. با نسبت کنتراست 800:1 تصاویر ویدئویی و عکس‌ها با جزئیات و رنگ‌های نسبتا زنده و واقعیت بخش به نمایش در می‌آیند. مینی پروژکتور Mezzrow M9 Pro دارای امکانات متنوعی است که امکان اتصال به طیف وسیعی از دستگاه‌ها را فراهم می‌کند. ورودی HDMI، USB، AV و امکان اتصال اشتراکی WIFI (با استفاده از فناوری (Screen Mirroring به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی به دستگاه‌های مختلفی مانند لپتاپ، تبلت، گوشی هوشمند، کامپیوتر و ... متصل شوند. با ابعاد کوچک و وزن سبک، مینی پروژکتور Mezzrow M9 Pro بسیار قابل حمل است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا آن را به راحتی در چمدان، کیف یا حتی جیب خود ببرند و در هر مکانی که بخواهند، تجربه بصری خود را به اشتراک بگذارند. مینی پروژکتور Mezzrow M9 Pro دارای اسپیکر داخلی است. با این اسپیکر، می‌توانید تجربه‌ی یکپارچه‌ای از تصویر و صدا را دریافت کنید والبته برای دریافت کیفیت صدای بالاتر و بهتر امکان اتصال به اسپیکر یا هدفون نیز وجود دارد. مینی پروژکتور Mezzrow M9 Pro با استفاده از فناوری LED، دارای عمر طولانی برابر با 30،000 ساعت است. این به معنای این است که می‌توانید به مدت سال‌ها از این پروژکتور استفاده کنید بدون نیاز به تعویض لامپ. با رابط کاربری ساده و دسترسی آسان به تنظیمات، مینی پروژکتور Mezzrow M9 Pro برای همه کاربران قابل استفاده است. همچنین، دارای کنترل از راه دور است که به کاربران امکان کنترل راحت‌تر پروژکتور را فراهم می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پروژکتور قابل‌حمل Wanbo T2 Max دارای تنظیم فوکوس دستی است و برای این کار پیچ اسکرولی در پشت دستگاه تعبیه شده است. هم‌چنین برای تنظیم زاویه تصویر می‌توان از پیچ تنظیم تصحیح نمای اصلی عمودی در زوایای بین مثبت و منفی 40 درجه استفاده کرد. معمولاً پروژکتورها به مرور زمان و بر اثر کارکرد فن و گرمایش تحت تأثیر گردوغبار قرار می‌گیرند و این ذرات بر روی لنز نشسته و باعث ایجاد نقاط سیاه در صفحه می‌شوند. هم‌چنین گردوغبار موجود باعث ازدیاد گرما در ناحیه لنز شده و تأثیر نامطلوبی بر قسمت نوری و تصویر ایجاد شده دارد. پروژکتور قابل‌حمل Wanbo T2 Max از فناوری دفع و پراکندگی جریان گرمای داخلی محصور شده در دستگاه استفاده می‌کند. این فناوری می‌تواند تأثیر گردوغبار در مسیر نوری را از بین برده و درنتیجه طول عمر پروژکتور را به صورت قابل‌توجهی افزایش دهد. باید در نظر داشت که این پروژکتور از فناوری بازتاب گسترده نور نیز استفاده می‌کند که در مقایسه با تصاویر دارای روشنایی و تصویر بازتابی بهتری است و برای مدت طولانی فشار کمتری روی چشم‌ها ایجاد می‌کند. پروژکتور قابل‌حمل Wanbo T2 Max برای پخش صدای خود به دو بلندگوی 3 وات مجهز شده است که در سمت چپ و راست دستگاه قرار گرفته‌اند. هم‌چنین فن توربویی در داخل این پروژکتور است که گرمای درون دستگاه را گردش داده و گرمای لنز نوری را از داخل دستگاه دفع می‌کند. با کارکرد این دو فن موجود در دستگاه که باعث جریان هوا از عقب آن و خنک شدن پردازنده دستگاه می‌شود که موجب طولانی شدن عمر لامپ LED پروژکتور می‌شود. با این سیستم دقیق تهویه هوا و خارج کردن گرمای دستگاه عمر لامپ LED آن به 20،000 ساعت افزایش می‌یابد. این دستگاه دارای RAM 14G بوده و قابلیت پخش آنلاین فیلم و تلویزیون را نیز دارد.

نگاه کلی

ویدیوپروژکتورها

    برای برگزاری یک کلاس و یا یک کنفرانس حتما نیاز به یک ویدیو پروزکتور حس خواهد شد. یک ویدیو پروکتور خوب می‌تواند به شما برای به اشتراک گذاشتن عکس فیلم و محتواهایی که قرار است ارائه بدهید واجب بوده و می‌تواند کیفیت کار شما را بالا ببرد. ویدئو پروژکتور ونبو مدل  T2 Maxاز سری دستگاه‌هایی است که با طراحی خاص و متفاوت می‌تواند به شما کمک کند که ارائه بهتری داشته باشید. یا فیلم با کیفیت‌تری به همراه دوستانتان تماشا کنید. در ادامه به توضیح بیشتر این ویدیو پروژکتور خواهیم پرداخت.     برای برگزاری یک کلاس و یا یک کنفرانس حتما نیاز به یک ویدیو پروزکتور حس خواهد شد. یک ویدیو پروکتور خوب می‌تواند به شما برای به اشتراک گذاشتن عکس فیلم و محتواهایی که قرار است ارائه بدهید واجب بوده و می‌تواند کیفیت کار شما را بالا ببرد. ویدئو پروژکتور ونبو مدل  T2 Maxاز سری دستگاه‌هایی است که با طراحی خاص و متفاوت می‌تواند به شما کمک کند که ارائه بهتری داشته باشید. یا فیلم با کیفیت‌تری به همراه دوستانتان تماشا کنید. در ادامه به توضیح بیشتر این ویدیو پروژکتور خواهیم پرداخت.

ویژگی‌ها

وزن آن ۹۰۰ گرم است. این پروژکتور دارای دو بلندگوی 3 واتی است. دارای ویژگی تصحیح زاویه‌ی تصویر است. فاصله تا پرده نمایش ۱/۵ تا ۳ متر بوده و کنتراستی که ایجاد می‌کند ۱:۲۰۰۰۰ است. این دستگاه دارای تنظیم فوکوس دستی است و برای این کار پیچ اسکرولی در پشت دستگاه تعبیه شده است.  برای تنظیم زاویه تصویر می‌توان از پیچ تنظیم تصحیح نمای اصلی عمودی در زوایای بین مثبت و منفی 40 درجه استفاده کرد. این پروژکتور قابلیت پخش مستقیم اسناد، فایل صدا و فیلم را دارد. نوع لامپی که در این دستگاه مورد استفاده قرا می‌گیرد LED است.  نسبت تصویر (Aspect Ratio)در آن  ۱۶:۹ بوده و شدت روشنایی(ANSI lumens) ۱۵۰ نیت خواهدبود. طول عمر لامپ ۲۰۰۰۰ بوده و در حالت  ECO ۲۵۰۰۰ خواهد بود. از ویژگی‌های این پروژکتور می‌توان به فناوری بازتاب گسترده نور اشاره کرد این ویژگی سبب می‌شود در مقایسه با تصاویر، دارای روشنایی و تصویر بازتابی بهتری باشد؛ در نتیجه چشم کمتر اذیت خواهد شد. کیفیت استاندارد نمایشگر در این پروژکتور  ۱۰۸۰ بوده و زوم آن ۱x است. با توجه به محیط و شرایطی که دارید می‌توانید روی دیوار، زمین و سقف این ویدیو پروژکتور را متصل کنید.از قابلیت‌های این دستگاه اتصال ورودی میکروفن و قابلیت نمایش سه بعدی تصاویر را می‌توان نام برد. نوع لنز این دستگاه رگولار است و منبع تغذیه  آن ۱۹V ۳A است. به وسیله این دستگاه می‌توانید به پخش آنلاین فیلم و تلویزیون بپردازید. از نظر سازگاری  این با اندروید و iosسازگار خواهد بود. ویدیو پروژکتور ونبو به Wi-Fi مجهز است و وضوح تصویر آن 1080*1920 پیکسل است. این دستگاه دارای  14گیگابایت رم بوده و قابلیت پخش آنلاین فیلم و تلویزیون را نیز دارد. پروژکتور قابل‌حمل Wanbo T2 Max از فناوری دفع و پراکندگی جریان گرمای داخلی محصور شده در دستگاه استفاده می‌کند. این فناوری می‌تواند تأثیر گردوغبار در مسیر نوری را از بین برده و درنتیجه طول عمر پروژکتور را به صورت قابل‌توجهی افزایش دهد

جمع‌بندی

ویدئو پروژکتور ونبو مدل  T2 Maxطراحی ممتفاوت، زیبا و ساده‌ای دارد. کیفیت عمومی پخش تصویر در آن مناسب بوده و می‌تواند مشتریان را راضی نگه دارد. امکانات و قابلیت‌هایی که ارائه می‌کند هم در  کنارکیفیت ساخت مناسب این ویدیو پروژکتور تجربه کاربری خوبی به کاربر می‌دهد. کار کردن با این دستگاه پیچیدگی خاصی ندارد بنابراین هر کسی به راحتی می‌تواند از آن استفاده کند. با توجه به قابلیت‌های ارائه شده این ویدیو پروژکتور و قیمتی که برای آن ارائه می‌شود ارزش خرید دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو پروژکتور اپسون مدل eh-tw6250 یک دستگاه بسیار با کیفیت است که رزولوشن تصویر ارائه شده از طریق آن به صورت 4K می‌باشد. هر چند که دستگاه مورد نظر در دسته محصولات خانگی و اداری قرار گرفته است اما شرکت اپسون به صورت اختصاصی از حالتی در منوی خود رونمایی کرده است که با فعال کردن آن، زمان پاسخ دستگاه به کم‌تر از 20 میلی‌ثانیه می‌رسد و مهیای استفاده در گیمینگ خواهد بود. مهم‌ترین قابلیت فنی این پروژکتور گیمینگ مورد نظر را باید در کنتراست کم نظیر 35 هزار به یک آن دانست. موضوعی که سبب خواهد شد جزئیات تصاویر پخش شده بدون هیچ سایه‌ای بر روی پیکسل‌ها برای کاربر نمایش داده شود.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل