خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید سرویس جهیزیه عروس به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید سرویس جهیزیه عروس باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

خرید جهیزیه عروس یکی از اصلی‌ترین کارهایی است که برای فراهم کردن مقدمات ازدواج باید انجام دهید. به طور کلی دغدغه اصلی هر عروس خانمی خرید جهیزیه‌اش می‌باشد. در برخی از شهرهای کشور عزیزمان فراهم کردن جهیزیه وظیفه‌ی مشترک زن و مرد است، بعضی از شهرها هم رسم و رسوم بر این منوال است که خانواده‌ی عروس خانم باید جهیزیه را خریداری کنند. به هر صورت و با هر آداب و رسومی که در شهر شما برقرار می‌باشد، یکسری از وسایل جزو جدایی ناپذیز خرید جهیزیه محسوب می‌شوند. از قبیل خرید سرویس جهیزیه عروس ، وسایل مورد نیاز و اساسی آشپزخانه، تلویزیون، مبلمان و….

در بین مواردی که گفته شد سرویس آشپزخانه نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد، چون بخش زیادی از زمان عروس خانم‌ها بعد از ازدواج در آشپزخانه سپری می‌شود. پس فراهم کردن آسایش و راحتی او برای پدر و مادرها در اولویت قرار دارد. سرویس آشپزخانه به دلیل اینکه تمامی ظروف مخصوص حبوبات، برنج، ادویه جات و… را دارا می‌باشد، بسیار مورد پسند خانم‌های ایرانی خواهد بود. چون همه‌ی وسایلی که برای آماده سازی یک غذای لذیذ نیاز است، در دسترسش می باشد.

اگر شما هم فکر خرید یک ست کامل از وسایل آشپزخانه می‌باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را بخوانید تا با نکات مهمی که هنگام خرید سرویس آشپزخانه لازم است بدانید، آشنا شوید. پس با ما همراه شوید تا راهنمایی‌تان کنید.

سرویس جهیزیه عروس چیست؟

سرویس جهیزیه عروس شامل یکسری وسایل کاربردی و غیربرقی در آشپزخانه می‌شوند که به دلیل شکل ظاهری و جمع‌و‌جور بودن آنها یکی از اولین انتخاب‌های عروس خانم‌ها هنگام خرید جهیزیه می‌باشد. این ست‌ها زیبا، باکیفیت، مدرن، کاربردی، بادوام و… هستند و معمولا خانم‌های مشکل پسند هم به راحتی می‌توانند انتخاب درست و زیبایی داشته باشند. این سرویس‌ها شامل: سطل برنج( با پیمانه یا بدون پیمانه) سطل قند و شکر، جاحبوباتی، جای ادویه، جاقاشقی، ترازو آشپزخانه، سطل زباله و … می‌باشد.

با خرید سرویس جهیزیه عروس وسایل مورد نیازتان برای یک آشپزی فوق‌العاده همیشه در دسترستان خواهد بود و در یک قسمت از آشپزخانه‌ی شما متمرکز می‌شوند. به دلیل اینکه تمام ادویه و حبوبات شما در یک جا جمع شده‌اند، دیگر نیازی نیست که برای پیدا کردن هرکدام، همه‌ی کابینت‌ها را بگردید. پس عملا در زمان هم صرفه‌جویی می‌شود و غذای شما خیلی سریع‌تر آماده خواهد شد. پس می‌توان گفت وظیفه‌ی اصلی این ست‌های آشپزخانه نظم دهی به محیط آشپزخانه و در دسترس بودن همه‌ی وسایل است.

اجزاء سرویس جهیزیه عروس

این موارد معمولا شامل همه‌ی سرویس‌های آشپزخانه موجود در بازار می‌شوند. برخی از ست‌های آشپزخانه یکسری اجزاء اضافه بر مواردی که گفته خواهد شد، را دارا می‌باشند‌.

سطل برنج

همانطور که می‌دانید برنج رطوبت محیط را به خود جذب می‌کند، پس باید از ظرف برای نگهداری آن استفاده شود که این اتفاق نیفتد. سطل مخصوص برنج در این سرویس‌ها دارای ویژگی رطوبت گیر می‌باشد و برنج در آن به هیچ عنوان خیس نخواهد شد. برخی از این سطل‌ها دارای پیمانه و برخی دیگر بدون پیمانه هستند.

سرویس ادویه

این سرویس هم برای نگهداری ادویه جات مختلف کاربرد دارد و به راحتی می‌توانید انواع ادویه، نمک، فلفل و .. را درون آن قرار دهید. برخی از آنها در قسمت جلویشان سوراخ‌هایی تعبیه شده است که کار ریختن انواع ادویه را در غدا راحت می‌کند. معمولا این سرویس بر روی پایه یا استندی نگهداری می‌شود.

ظرف‌هایی برای قراردادن قند، چای و شکر

نام دیگر این ظروف پاسماوری می‌باشد. چراکه همواره در کنار سماور قرار دارند. به کمک این ظروف مقدمات آماده‌سازی چای همیشه در دسترستان خواهد بود.

سطل نگهداری ماکارونی

حتما برای شما هم پیش آمده که وقتی قصد درست کردن ماکارونی را دارید، متوجه می‌شوید که بسته ماکارونی کامل برای دونفر خیلی زیاد می‌شود. بدیهی است که اگر بخواهید آن را در فضای باز قرار دهید دچار آلودگی می‌شود و برای سلامتی مضر خواهد بود. پس تنها راه قرار دادن ماکارونی در سطل مخصوص نگهداری آن است تا در معرض آلودگی قرار نگیرد و با خیال راحت درب ظرف بسته شود.

در ادامه بخوانید: خرید سرویس جهیزیه عروس

سرویس ملاقه و کفگیر

شاید بتوان گفت یکی از اصلی ترین وسایل مورد نیاز در آشپزخانه، همین سرویس کفگیر و ملاقه است که در این سرویس‌های آشپزخانه بر روی یک استند آویز می‌شوند. جنس دسته‌ی آنها هم معمولا نسوز است.

ترازو

اگر اهل شیرینی پزی هستید، حتما به شما خرید سرویس مجهز به ترازو را پیشنهاد می‌کنیم. چون به راحتی می‌توانید انواع مواد غذایی را با آن وزن کنید و اندازه‌ی دقیق هر چیزی دستتان بیاید. این ترازو‌ها در دو مدل دیجیتالی و عقربه‌ای در بازار موجود هستند. طبیعی است که اگر ترازو دیجیتال باشد، قیمت سرویس هم بالاتر می‌رود‌.
ظرفی برای نگهداری نان: غالباً نان در اثر رطوبت کپک می‌زند و تازگی خود را از دست می‌دهد. این ظروف رطوبت را به خود گرفته و مانع از ورود هوای مرطوب به داخل نان ها می‌شود. درب این ظرف‌ها یا به صورت کشویی و یا به صورت کرکره‌ای بسته خواهد شد.

سطل زباله

می‌توان گفت اکثر سرویس‌های آشپزخانه مجهز به سطل زباله هستند و به صورت پدالی که در قسمت پایین آنها تعبیه شده، باز و بسته می‌شوند.

سطل دستشویی

برخی از سرویس‌های آشپزخانه در بازار موجود هستند که سطل دستشویی هم دارند. ظاهر این سطل‌ها در اندازه و شکل سطل زباله می‌باشد.

نکات مهم هنگام خرید سرویس جهیزیه عروس

  • ست سرویس جهیزیه عروس را به گونه ای انتخاب کنید که کاربردی‌‌ترین وسایل را داشته باشد.
  • سـرویس های با تعداد اجزای بیشتر شامل وسایلی هستند که شاید اصلا نیاز شما نباشد و به علاوه باعث جاگیری بیشتر در آشپزخانه های نقلی امروزی و تحمیل هزینه بیشتر برای شما شود.
  • در مورد رنگ سـرویس، هماهنگی با رنگ غالب آشپزخانه معمولا بهترین گزینه است. ولی رنگ های کرمی، سفید و استیل معمولا با هر رنگی ست می شوند.
  • کیفیت سرویس از اولیت های اصلی شما در خرید باشد.
  • حتما گارانتی داشته باشد.
  • اندازه و ابعاد اجزای سرویس را هم مد نظر داشته باشید. تجهیزات بزرگتر فقط باعث اشغال بیشتر فضا می شوند.
  • بهترین جنس موجود در بازار استیل ضدزنگ است که طبعاً نسبت به جنس های پلاستیکی گرانتر خواهد بود.
  • درب وسایل سرویس به آسانی و به راحتی باید باز و بسته شود.
  • قبل از پرداخت پول از قابلیت شستشوی آنها در ماشین ظرفشویی مطمئن شوید تا برای شستن آنها دردسری نداشته باشید.
  • قیمت این سرویس‌ها هنگام خرید سرویس آشپزخانه بر اساس اینکه چند پارچه هستن و چه جنسی دارند متغیر است. برخی از این سرویس‌ها ۲۵ پارچه، ۳۰ پارچه و یا ۴۰ پارچه هم هستند. این شما عزیزان هستید که باید با توجه به بودجه و نیاز خود اقدام به خرید سرویس آشپزخانه مدنظرتان نمایید.

با توجه به نکاتی که برای خرید سرویس جهیزیه عروس گفته شد، می توانید سرویس مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سرویس آشپزخانه زیبا، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

نکته خرید - قیمت روز کنسول قاشق و چنگال مدل شرایلین خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کنسول سرویس قاشق و چنگال چوبی مدل اورجینالکنسول چوبی سرویس قاشق و چنگال سامان دادن و مرتب کردن سرویس های قاشق و چنگال یکی از سخت ترین کار ها در آشپزخانه است. برای این راحتی کار، شما به یک کنسول و جعبه ای برای مرتب کردن و محافظت سرویس قاشق و چنگال خود نیاز دارید. کنسول سرویس قاشق و چنگال چوبی مدل اورجینال یکی از محصولات شیک و کاربردی می باشد. و دارای ویژگی منحصر به فرد زیر می باشد: دارای دو رنگ قهوه ای و سفید و قهوه ای تیره دارای ابعاد: طول: 50 سانتی‌متر ، عرض: 36 سانتی‌متر ، ارتفاع بدون پایه: 24 سانتی‌متر و ارتفاع با پایه: 70 سانتی‌متر کنسول چوبی دارای 3 طبقه می باشد ( دو طبقه کشویی/ یک طبقه با درب شیشه ای) دارای صفحات قالب مخصوص سرویس قاشق و چنگال 116 پارچه

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید خردکن به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست پاسماوری 8 پارچه بی.وی.کی مدل رویال کد 822593 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس پاسماوری تمام فلزی بی وی کی طرح رویال دارای 15 پارچه (همراه با در) می باشد. خوب است بدانید که درپوش این ظروف محکم بوده و مواد داخل آن‌ به خوبی نگه‌داری می‌شود. طراحی و ساخت این سرویس آشپزخانه از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ظرف غذا مدل سه طبقه استیل دیانا به همراه کیف و قاشق خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرف غذای استیل سه طبقه با بدنه پلاستیکی عایق دولایه با حجم 1590میلی‌لیتر مناسب بزرگسالان. دارای عملکرد حفظ حرارت بین 2 تا 4 ساعت بسته به دمای غذا و محیط. وزن ظرف غذا 660 گرم بوده و به همراه یک کیف 180 گرمی، و ست قاشق و چنگال و کارد تاشو استیل(جمعا 75 گرم) می‌باشد. همچنین دارای قابلیت گرم کردن داخل مایکروفر به علت استفاده از استیل 304 نگیر می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست ادویه 7 پارچه پرنس هوم مدل گردان کد 3641 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از ادویه در آشپزی ایرانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. از آنجا که ظروف ادویه به دلیل پرکاربرد بودن در خارج از کابینت و در کنار دست آشپز قرار میگیرند، زیبایی ظاهری و کیفیت آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. “ست ادویه پرنس هوم کد 3641” محصولی با کیفیت از برندی معتبر بوده و از طراحی زیبایی برخوردار است. این محصول شامل 6 ظرف استیل به همراه یک استند فلزی گردان است. استیل استفاده شده در این محصول ضد زنگ بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. قسمت شیشه ای پایین این ظروف به دیدن شدن ادویه موجود در آن کمک میکند. درب این ظروف دارای سوراخ هایی برای پاشیدن ادویه است که با چرخاندن سر پوش روی آن ها بسته می شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاقاشقی امپراطور مدل 02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کالا مخصوص نگهداری قاشق و چنگال و کارد و ساطور و تخت گوشت و قیچی و اسکاج و سیم ظرفشویی و دستکش و حتی می توان از آن برای پذیرایی مهمان و جای کارد و چنگال و بشقاب میوه خوری و جای سینی و غیره نیز استفاده کرد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاقاشقی ایکیا مدل HULTARP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاقاشقی ایکیا مدل HULTARP دارای محفظه خروج آب در کف سطل است همچنین قابلیت آویز کزدن روی میله را دارد. به آزاد کردن فضای روی میز و در عین حال نزدیک نگه داشتن ظروف پخت و پز کمک می کند. می توان آن را با استفاده از قلاب ها روی میله آویزان کرد یا روی میز یا طاقچه به صورت مستقل نگه داشت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست جای ادویه 12 پارچه آغاج کد 2019 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول کاملا بهداشتی وفاقدهرگونه مواد شیمیایی است که از بهترین وباکیفیت ترین نوع چوب ساخته شده واین ویژگی موجب افزایش ماندگاری واستفاده طولانی مدت محصول بدون کاهش کیفیت آن میگردد. این محصول به فرم چرخشی و باقابلیت چرخش 360درجه طراحی شده که دسترسی واستفاده از این محصول رابسیار آسان ولذت بخش کرده است. قابل توجه مشتریان عزیز که این محصول ازچوب گردو جنگلی ساخته شده است وممکن نقش ونگار (رگه های چوب )کمی باهم تفاوت داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبچکان مدل پشت پنجره خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آبچکان پشت پنجره یکی از جدید ترین آبچکان های کابینتی عرضه شده به بازار است که در زمان کمی مورد توجه بسیاری ازطراحان دکوراسیون قرار گرفت.اگر سینک شما روبروی پنجره قرار گرفته و امکان استفاده از آبچکان داخل کابینت را ندارید، از طرفی جایی برای قرار دادن آبچکان رومیزی ندارید و یا از رسوب همیشگی آب در زیر آبچکان روی کابینت خسته شده اید، آبچکان پشت سینک بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شما می توانید با خرید آبچکان جلو پنجره مجموعه ی کاملی از نظم دهنده های وابسته به سینک را نیز در اختیار داشته باشید و هنگام شستن ظروف، از زیبایی منظره ی رو به روی خود لذت ببرید.طراحی خاص آبچکان پشت سینک به گونه ایست که بر روی دو پایه در کنار سینک فیکس شده، و خود ابچکان در بالای سینک ظرفشویی قرار می گیرد. یکی از مزایای آبچک پشت پنجره اشغال جای بسیار کم و در عین حال دارا بودن فضای بسیار زیادی است که برای خشک کردن ظروف در اختیار شما قرار می گیرد. جنس این ابچکان المینیوم میباشد و به هیچ عنوان زنگ نمیزنه و رنگ آن از بین نمیره.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ظرف یخ ایکیا مدل SOLDRÄNKT-60529791 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جام یخ ایکیا از سری SOLDRÄNKT رابا یخ پر کنید تا نوشیدنی ها برای مدت طولانی تری خنک شوند به لطف دستگیره ها به راحتی بلند می شود و حمل می شود. طرحی کلاسیک وماندگار دارد جنس از استیل باروکش کروم به اندازه قطر دایره 36 سانتیمتر وارتفاع 22 سانتیمتر میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس آشپزخانه 22 پارچه یونیک مدل ونیز کد 4612 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

“سرویس آشپزخانه 22 پارچه به زمینه کرم شامل قوطی های بسیار با کیفیتی است که در اندازه های مختلف تولید شده اند. میتوانید از این قوطی ها برای نگهداری مواد غذایی مختلف استفاده کنید. برای مثال حبوبات، نمک، برنج، قند و شکر، ادویه جات و … . همچنین این سرویس دارای یک سطل زباله بزرگ است. این سطل هم از یک بدنه فلزی و یک سطل داخلی قابل جدا شدن از جنس پلاستیک تشکیل شده تا شستشو ی آن آسان باشد. سطل داخلی دارای یک دسته استیل است و به راحتی بیرون می آید. برای باز کردن درب این سطل یک پدال در نظر گرفته شده و درب آن به صورت آرام بسته میشود. این سرویس شامل: سطل زباله سطل برنج 2عدد سطل بزرگ قند و چایی 4 عدد سطل متوسط حبوبات 3عدد پاسماوری کوچک 4 عدد جا ادویه کوچک یک عدد استند 7عدد کفگیر ملاقه

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ظرف نان دبلیو ام اف مدل G1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه نان دبلیو ام اف مدل WMF Bread bin Gourmet برای نگهداری بهینه نان و محصولات پخته شده است . درب را می توان به عنوان تخته برش و سینی استفاده کرد . طول آن 43 سانتی متر و عرض آن 25 سانتی متر است . جنس کناره ها از فولاد کرومارگان و چوب آن از چوب بامبو می باشد که این ترکیب جلوه خاصی در آشپزخانه دارد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس آشپزخانه 18 پارچه آرتیستون مدل درب بامبو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 18 پارچه بدنه رنگی درب بامبو در 5 رنگ ، استفاده شده از بهترین متریال در تمامی مراحل تولید . این سرویس شامل 1 عدد سطل برنج( لیتری15) ، 1 عدد سطل زباله ( 12لیتری ) ،1 عدد سطل قند(7 لیتری) ، 1 عدد سطل شکر(7 لیتری) ،3عدد بانکه (2 لیتری) ، 4 عدد بانکه (1.5 لیتری) ، 6 عدد ادویه پاسماوری و یک عدد جاماکارانی آرتیستون می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس آشپزخانه 15 پارچه تمام استیل فونیکس مدل DIAMOND خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید میز تلویزیون به همراه قیمت و خرید آنلاین

معرفی

برای نظم‌دادن به آشپزخانه و نگهداری مواد غذایی خشک، پیشنهاد می‌شود از سرویس‌های آشپزخانه که دارای تعدادی بانکه با ابعاد گوناگون هستند، استفاده کنید. سرویس آشپزخانه 15 پارچه «فونیکس» مدل «PH-1715» با داشتن تنوع کمک می‌کند تا یک آشپزخانه‌ی کاملا منظم داشته باشد. روی بدنه این ست به سادگی طراحی شده که باعث طیباتر شدن این مدل شده است. این ست برکاربرد شامل 6 عدد جای ادویه و استند، 2 عدد ظرف شکر، 4 عدد بانکه، 1 عدد سطل برنج و 1 عدد سطل زباله است. تمامی این محصول از فلز ساخته شده که در از کیفیت بالایی برخوردار است البته لازم به ذکر است که جنس سطل داخلی که در سطل زباله قرار دارد پلاستیکی است. اگر می‌خواهید مدت طولانی از این ست استفاده کنید بهتر است آن را به صورت دستی بشویید. 

فونیکس و نگهداری از آن

سرویس آشپزخانه کاربردی چند منظوره دارند و نیازهای روزانه شما را بر طرف می‌کنند. این ست باید فقط به صورت دستی شسته شوند و به هیچ عنوان از ماشین ظرف‌شویی استفاده نشود. با یک اسفنج نرم و مقدار کمی مایع ظرف‌شویی، این ظرف را بشورید و در نهایت با دستمال نرم خشک کنید. محصولات «فونیکس» زیبا، بی‌نظیر و با کیفیت هستند و با طراحی‌ نسبتا ساده‌شان می‌تواند آشپزخانه شما را جذاب‌تر کنند.

سطل زباله

  اگر برای تکمیل لوازم و تجهیزات آشپزخانه به یک سطل زباله با‌کیفیت و کاربردی نیاز دارید که در کنار کیفیت ظاهر آشپزخانه خود هستید سطل زباله که در این سرویس وجود دارد به‌خوبی نیازتان را برآورده می‌کند. لازم به ذکر است که در قسمت پایینی سطل یک پدال تعبیه شده است تا با استفاده از فشار پا روی آن در سطل را باز کرده و زباله را درون آن بیندازید؛ به‌این‌ترتیب آلودگی‌های موجود روی آن به دست منتقل نمی‌شود. یک محفظه درون سطل قرار دارد که با استفاده از آن بیرون ریختن زباله‌ها کاری آسان‌تر خواهد شد؛ علاوه بر این می‌توانید آن را بعد از هر بار خالی کردن، شست‌و‌شو دهید. این سطل زباله بدنه‌ای از جنس فلز دارد که آن را برای استفاده‌ِی بلندمدت بسیار مناسب ساخته است. فلز به‌کاررفته در ساخت بدنه‌ی این سطل زباله آن را تا حدودی دربرابر ضربه مقاوم ساخته است و باعث می‌شود در زمان استفاده، نگرانی کمتری از جهت خراب‌شدن آن داشته باشید.

جای ادویه

    ظروف نگهداری ادویه نیز از جمله ظروف پر کاربرد است که عموما خارج از کابینت و در نزدیکی اجاق گاز قرار میگیرند به همین جهت زیبایی ظروف ادویه بسیار مهم است که به نوعی بخشی از دکوراسیون آشپزخانه است. جا ادویه این ست دارای درپوش بوده تا از نفوذ گردوغبار داخل ظرف جلوگیری کند. تمامی این اقلام روی یک استند مثلثی شکل قرار گرفته‌اند و به واسطه پایه‌ای که در پشت آن قرار دارد به راحتی هر جای که بخواهید می‌توانید آن را قرار دهید. لازم به ذکر است که استند این ست خاصیت مغناطیسی دارد که به هیچ عنوان جای ادویه جابه‌جا نمی‌شود.

سطل برنج

    برنج همیشه در بین ما ایرانی‌ها، جزو غلات پرمصرف بوده است. غذاهای مهم ایرانی همواره پلوها و چلوها بوده‌اند که برنج به‌عنوان ماده‌ی اصلی در آن‌ها به‌کار می‌رود. در آشپزخانه هم همیشه برنج در ظرف مخصوص خود نگهداری می‌شود. ظرف برنج باید دردار و به گونه‌ای باشد که از ورود آلودگی به مخزن برنج جلوگیری کند. ظرف برنج که در اسن سرویس وجود دارد  یک ظرف مخصوص نگهداری برنج استارتفاع این ظرف 39 و قطر آن 31 سانتی‌متر که تقریبا برای نگهداری 10 کیلوگرم برنج را دارد. از طرفی کیفیت بالای بدنه‌ی این سطل باعث دوام بیشترش می‌شود. طراحی زیبا این محصول از دیگر ویژگی‌هایی ا‌ست که آن را به انتخابی مناسب برای آشپزخانه‌ی شما تبدیل می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سبد سیب زمینی و پیاز آسمان مدل پروباکس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاپیازی آسمان به دلیل حالت کشویی ، بسیار کم جا بوده و مناسب آشپزخانه با اندازه های مختلف می باشد.متشکل از 2 سبد گرد به قطر 32 سانتی‌متر و عمق 15 سانتی‌متر که هرکدام تحمل و گنجایش وزن حداکثر 5 کیلوگرم را داراست که در بین آن قسمتی بعنوان جای برنج به ارتفاع 28 و قطر 33 سانتی متر قرار دارد بالای محصول برای استفاده بهینه از فضا، یک سینی 32 سانتی‌متر و عمق 4 سانتی‌متر قرار گرفته که کاربرد بسیار زیادی دارد. در مجموع ارتفاع جا پیازی 73 سانتی‌متر است که علاوه بر اشغال فضای کمتر، در اکثر آشپزخانه‌ها و تراس‌ها قابل‌استفاده باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سبد سیب زمینی و پیاز اکوسبدکو مدل آویز خمره ای کد moas370 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولات برند رسمی اکوسبدکو با طراحی مدرن و مینیمال و با کیفیت در کلاس برندهای مطرح جهانی همگی دوستدار طبیعت بوده تم راستیک و طبیعی به محیط زندگی و منزل شما می بخشند. توجه داشته باشید که نظر به دست ساز بودن، هر محصول منحصر به فرد بوده و در نتیجه ابعاد و شکل آن دارای تلورانس می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چرخ خرید فروشگاهی کد 90L خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چرخ خرید فروشگاهی 95 لیتری (cup trolly) که در بازار به چرخ خرید فروشگاهی 90 لیتری هم شناخته می شود، یک سبد خرید از جنس پلی‌کربنات می‌باشد که نمونه‌ی کاملا زیبا از یک طراحی ایتالیایی را در خود گنجانده است. در نظر گرفتن حجم 95 لیتری برای این سبد خرید، سبب شده است یکی از هوشمندانه‌ترین جایگزین‌ها برای سبدهای خرید فروشگاهی قدیمی محسوب شود. سبد خرید چرخدار cup trolly سبب می شود که تجربه ای متفاوت از یک خرید لذت بخش را برای خریداران خود به ارمغان بیاورید. اگر قصد دارید با ارائه تجهیزات کاربردی خرید را برای مشتریان و خریدارن خود برای حمل کالاها تسهیل نمایید، این چرخ خرید فروشگاهی دقیقا همان چیزی است که به دنبال آن هستید. بار مفیدی که برای ترولی خرید فروشگاهی در نظر گرفته شده است، حجمی برابر با 40 کیلوگرم بار استاندارد می باشد. این سبد خرید کل فضایی که دارا می باشد را در اختیار خریدار قرار می‌دهد و به مشتری این امکان را می‌دهد که از تمام فضا استفاده کند. یکی از دلایلی که ما برای ساخت چرخ خرید فروشگاهی 95 لیتری پلی کربنات به جای فلز استفاده کرده‌ایم این است که سبدهای خرید پلاستیکی نسبت به سبدهای خرید فلزی از طول عمر بیشتری برخوردار هستند و این قابلیت را دارند که تا به طور کامل بازیافت شوند. تمام قطعات تولیدی که در cup trolly استفاده شده است در پایان استفاده به کارخانه بازگردانده می شود و سپس به محصول اولیه خود بازیافت می شود. همچنین در فرآیند ساخت این ترولی خرید از آلیاژهای فلز سنگین برای ساخت سبد استفاده نمی‌شود. در صورتی که برای ساخت سبد خرید فلزی از آلیاژهای شیمیایی استفاده می کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست جا ادویه 26 پارچه امبیکو مدل 1290 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست جا ادویه مدل 1290 محصول امبیکو محصولی بسیار با کیفیت و شیک این محصول ساخته شده از جنس سرامیک و درب پایه های چوبی و این محصول دارای 3 عدد ظرف قند شکر و چای و دارای 5عدد ظرف ادویه و شامل 1عدد ظرف آبلیمو و1عدد ظرف روغن و 2 عدد نمک پاش و دارای 1 عدد ظرف کنار گازی می باشد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کفگیر و ملاقه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس آشپزخانه 32 پارچه آرتیستون کد 6000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس آشپزخانه 32 پارچه آرتیستون بادرب کلاسیک رنگ سوپرمات ضد لک با واشر درب سیلیکون با تعداد پارچ کامل و مفید برای نوعروسان مشکل پسند در رنگهای سفید،کرم،صورتی پاستیلی ،فیلی،مشکی و طلایی عرضه می شود. از جمله ویژگی های این سرویس می توان به داشتن یک ظرف نان تمام فلز،داشتن یک ظرف ماکارونی،سرویس ملاقه آنتی باکتریال و مقاوم تا 200 درجه سانتی گراد اشاره نمود.این سرویس دارای 17 بانکه در سایزهای کاربردی،ظروف شکر،برنج و قند،سرویس ملاقه،ظرف نان و ماکارانی می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس جهیزیه 18 پارچه طرح ماربل کد A-1820 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 18 پارچه طرح ماربل ، سرویس آشپزخانه مدرن این شرکت می باشد که با توجه به طراحی آن از محبوبیت بسیار زیادی برخودار است. این سرویس آشپزخانه می تواند زیبایی خاصی را به آشپزخانه و لوازم آشپزخانه شما ببخشد.و در طراحی این سرویس آشپزخانه ویژه، طرحی دلنشین و زیبا برای شما ایجاد نموده است.این سرویس یکی از پر طرفدارترین سرویس های آشپزخانه در بازار لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه می باشد. سرویس آشپزخانه 18 پارچه مدل موج شامل لوازم آشپزخانه زیر می باشد : xسطل پدالی 12 لیتری xظرف نگهداری برنج ( با پیمانه) xظرف نگه داری قند و شکر (2عدد) xسرویس حبوبات (4 عدد) xسرویس چایخوری (3 عدد) xسرویس ادویه (6 عدد) و( 1 ) عدد جا دستمالی جنس تمام سرویس از ورق گالوانیزه است که با درب های چوبی، از جنس چوب آکاسیا تهیه شده

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس آشپزخانه 9 پارچه سافلون مدل هوم ست خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس آشپزخانه سافلون مدل Classic شامل 9 پارچه می باشد یک عدد سطل زباله , یک عدد سطل برنج , دو عدد سطل قند و شکر , 4 عدد بانکه ادویه جات و یک جا قاشقی تمام استیل. کیفیت ساخت عالی و ساخت کشور ترکیه . دارای سطل داخلی پلاستیکی جداشونده

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس جهیزیه 15 پارچه بی.وی.کی مدل SP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه سرویس‌های آشپزخانه در متنوع‌ترین مدل‌ها و پارچه‌ها تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این سرویس‌ها می‌توانند تجهیزات کاملی از لوازم آشپزخانه را برای شما مخصوصا نو عروس‌ها تضمین کند. سرویس آشپزخانه فوق شامل جابرنجی، سطل زباله، ظرف قند و شکر، جاحبوباتی و جا ادویه است. جالب است بدانید طراحی و ساخت این محصول به گونه‌ای بوده که عنوان هر ماده روی بدنه‌ی ظرف درج شده و شما به آسانی بدون اینکه درپوش ظرف را برداشته بتوانید محتویات داخل آن را شناسایی کنید. هر کدام از این ظروف دارای درپوش و دسته بوده و وجود دسته باعث شده که به راحتی بتوانید آن را جابه‌جا کنید. درب های به کار رفته در این ظرف بسیار محکم و مقاوم بوده و محتویات داخل آن را به خوبی نگه‌داری می‌کند. خوب است بدانید که طراحی و رنگ به کار برده شده در این محصول به قدری زیبا بوده که می‌توانید برای خرید جهیزیه از آن استفاده نمایید. توجه به چیدمان آشپزخانه برای خانم‌ها بیشتر از آقایان اهمیت دارد. در کنار اهمیت به کیفیت وسایل، توجه به زیبایی آن‌ها نیز مهم است. سرویس آشپزخانه فوق دارای مجموعه‌ی کاملی از ظروف نگه‌دارنده موادغذایی و خوراکی به شمار می‌رود. خوب است بدانید که درپوش این ظروف به قدری محکم بوده که مواد داخل آن‌ها را به خوبی نگه‌داری می‌کند. طراحی و ساخت ایت سرویس آشپزخانه از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است که درپوش موجود روی این ظروف از جنس بدنه می باشد. دقت به جنس محصول قبل از خرید نشان دهنده‌ی دوام و ماندگاری آن در طول زمان استفاده است. بنابراین اگر به دنبال یک سرویس آشپزخانه مدرن و کامل هستید، پیشنهاد ما به شما محصول فوق است. بهتر است بدانید که طراحی و رنگ به کار برده شده در این محصول به قدری زیبا بوده که می‌توانید برای خرید جهیزیه از آن استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس آشپزخانه 12 پارچه بلومن طرح آنتیک کد 3006 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیبایی را به خانه خود ببرید. همه ی کسانی که برای خرید جهیزیه اقدام میکنند خوب میدانند که خرید جهیزیه چقدر سخت و چالش بر انگیز است . شاید در نگاه اول فقط لوازم بزرگ آشپزخانه به چشم بیایند اما نباید از این مسئله غافل شویم که لوازم جانبی آشپزخانه ها مانند پاسماوری ها تاثیر بسیار زیادی در زیبا نشان دادن دکوراسیون آشپزخانه شما دارند . سرویس پاسماوری جدید از جمله وسایل بسیار پرکاربرد در آشپزخانه هستند ، امروزه مدل هایی از پاسماوری جدید روانه بازار شده اند بدین ترتیب بهتر است تا قبل از خرید آن ها ، با جدیدترین مدل های پاسماوری شیک موجود در بازار آشنا شوید .سرویس آشپزخانه بلومن طرح آنتیک یکی از به روزترین و شیک ترین مدلهاست که با لندن کاری هایی که اتفاقا کار دست هستند زیبایی بدنه سرویس ها را دو چندان کرده است به واقع این سرویس متمایز از بقیه سرویس هایی است که تا به امروز دیده اید بی شک ستاره درخشان جهیزیه شما خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس جهیزیه 17 پارچه اورانوس کد 710K خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس آشپزخانه از آن جهت اهمیت دارد که از لحاظ بصری به آشپزخانه‌تان هماهنگی می‌بخشد و نیاز شما را به برخی ظروف نگه‌دارنده‌ی پرکاربرد برطرف می‌کند. سرویس آشپزخانه 17 پارچه اورانوس محصولی زیبا است که علاوه بر ظاهر چشم‌نوازش دارای مجموعه‌ای از ظروف کاربردی برای نگهداری انواع حبوبات 1کیلو، برنج 15کیلو، قند‌ و شکر 3 کیلو و انواع ادویه‌جات، مواد غذایی خشک، ظرف نگهدارنده نان و حتی سطل زباله12کیلویی است. سطل برنج این سرویس 17 پارچه پاسخ‌گوی 15کیلو برنج است. ست 6 عددی ادویه‌جات این سرویس 17 پارچه، بدون درز است که قابلیت استفاده برای مایعات مانند روغن زیتون را دارد.جنس این محصول از فلز است که بسیار در برابر ضربه و فشار مقاوم است. این سرویس زیبا‌ی آشپزخانه قابلیت شست‌و‌شو دارد.این محصول در رنگ‌های مختلف موجود است که قابل ست شدن با فضای هر آشپزخانه‌ای است. خصوصا این سرویس جهت جهزیه نوعروسان با رنگ‌های متفاوت ( بژ- مشکی- سفید- کرم ) کاملا مناسب به نظر می‌رسد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس آشپزخانه 15 پارچه بی.وی.کی مدل اسپیرال خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چیدمان و زیبایی آشپزخانه اهمیت بسیاری دارد.سرویس آشپزخانه بی.وی.کی دارای مجموعه‌ی کاملی از ظروف نگه‌دارنده، با درپوشی محکم است که مواد غذایی را به خوبی نگهداری میکند. طراحی و ساخت این سرویس آشپزخانه از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.جنس درپوش از جنس بدنه می باشد. رنگ به کار رفته در این سرویس کوره ای بوده و بسیار مقاوم است. بنابراین اگر به دنبال یک سرویس آشپزخانه مدرن و کامل هستید، پیشنهاد ما به شما محصول فوق است. زیبایی همراه باکیفیت باعث شده تا نوعروسان زیادی برای جهیزیه خود این سرویس را انتخاب کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس آشپزخانه 70 پارچه هوم کت مدل دنیس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس جهیزیه 70 پارچه دنیس هوم کت از بهترین و کامل ترین سرویس های جهیزیه موجود در بازار می باشد که دارای بهترین متریال و انواع وسایلی است که در آشپزخانه مورد استفاده قرار میگیرد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا