ورزش و سفر

نکات مهم خرید کاناپه بادی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کاناپه بادی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

کاناپه بادی یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات بادی در جهان به شمار میرود و یکی از کاربردی ترین مبل های بادی چند کاره مخصوص استفاده در منزل و محل کار است. کاناپه های بادی از جنس پی وی سی با ضخامت بالا ساخته شده اند و ساختار داخلی این محصول از پل های پی وی سی ضخیم تشکیل شده که به جای فنر به کار رفته و وظیفه تقسیم بندی هوا در داخل و تقسیم بندی وزن شخص بر روی کاناپه را به عهده دارد. برای آشنایی بیشتر با اینگونه محصولات می توانید در ادامه با مقاله راهنمای خرید کاناپه بادی همراهمان باشید.

کاناپه بادی چیست؟

کاناپه در واقع نوعی مبل راحت است. شاید این سوال هم در ذهن شما ایجاد شده باشد که چرا به این نوع مبل کاناپه می گویند و چه تفاوتی با مبل معمولی دارد. پاسخ خیلی ساده است این نوع مبل معمولا برای بیش از سه نفر طراحی شده است در واقع نوعی مبل که برای بیش از دو نفر استفاده می شود کاناپه می باشد. البته نوعی کاناپه دو نفره هم ساخته شده که به آن در اصلاح لاوست گفته می شود. نوعی از کاناپه که از جنس پلاستیک و لاستیک مقاوم ساخته می شود که آن را به وسیله هوا و سایر گازها پر می کنند، به همین دلیل به آن کاناپه بادی گفته می شود.

مزایای استفاده از کاناپه بادی

کاناپه بادی از سری محصولات بادی بسیار زیبا و با کیفیت است که با ویژگی های منحصر به فردی که دارد می تواند جایگزین بسیار خوبی برای کاناپه های چوبی و ابری باشد. این محصولات در ابعاد و رنگ های بسیار متنوعی تولید شده اند که خریداران می توانند با توجه به طراحی های انبوه کاناپه بادی یکی از آن ها را انتخاب کنند. افراد می توانند از این محصولات در دیزاین داخلی خانه و یا محل کار استفاده کنند چرا که بسیار شیک بوده و با وجود رنگ های مختلف می تواند با رنگ مدنظرتان در دیزاین شما همخوانی داشته باشد و محیطی بسیار شیک و بی نظیری را فراهم کند.

معایب استفاده از کاناپه بادی

این کاناپه ها به دلیل اینکه بادی هستند و پی وی سی آسیب پذیر دیواره های محفظه بادی آن را تشکیل داده است می تواند در برابر وسایل و اشیاء نوک تیز آسیب پذیر باشند. با وارد شدن فشار زیاد از طریق اجسام نوک تیز ( اعم از سوزن ، چاقو ، قیچی ، سنگ ریزه و … ) سوراخ شوند.. با سوراخ شدن بدنه کاناپه بادی دیگر کل محصول به مشکل می خورد و دیگر نمی توان آن را راه اندازی کرد. از دیگر اتفاقاتی که ممکن است به بدنه این محصولات آسیبی وارد شود، وسایل گرمایشی و پر حرارت مانند آتش یا بخاری نیز می تواند به بدنه کاناپه های بادی آسیب برساند. چرا که این جنس خاصیتی مانند پلاستیک دارد و ممکن است با بالا رفتن بیش از حد دما، بدنه آب شده و آسیب ببیند که دیگر خسارت وارده به بدنه جبران ناپذیر خواهد بود. یکی دیگر از اتفاقاتی که ممکن است به بدنه آسیب برساند این است که وزن بسیار زیادی بر روی کاناپه قرار بگیرد، هر کاناپه بادی دارای تحمل وزن خاصی می باشد که در مشخصات آن ها زده شده که چه رنج سنی می تواند از آن استفاده کند. پس بایستی در هنگام خرید به این موضوع توجه داشته باشید و کاناپه ای را خریداری کنید که وزن مد نظرتان را تحمل کند. چرا که تحمل وزن این محصولات گوناگون است.

انواع کاناپه بادی

کاناپه بادی یک نفره: مناسب برای یک فرد بزرگسال یا یک کودک می باشد.
کاناپه بادی دو نفره: دو نفر همزمان و در کنار هم می توانند از آن استفاده کنند و اگر فقط خودتان باشید می توانید روی آن دراز کشیده و به کارهایی مانند مطالعه و تماشای تلویزیون مشغول شوید.
کاناپه بادی چند نفره: معمولا این مدل به صورت یک اِل انگلیسی (L) بوده و بیش از دو نفر روی نشیمنگاه آن جا می شوند.
کاناپه بادی یک نفره تخت خواب شو: تکه نشیمنگاه این مدل از روی هم قرار گرفتن دو یا سه تکه مجزا شکل می گردد و با باز کردن تای لایه های متصل کننده آن ها نشیمنگاه بصورت یک تشک بادی در خواهد آمد. این مدل برای افرادی که از کمبود جا در اتاقشان رنج می برند بسیار کاربردی بوده هم چنین در مسافرت می توانید از آن هم برای نشستن و هم خوابیدن استفاده کنید.
کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو: تخت خواب این مدل نیز مانند مدل قبلی شکل می گیرد و ممکن است تعداد تکه های آن تنها دو عدد باشد. اندازه این تکه ها طبیعتا به علت دو نفره بودن محصول بزرگ تر از مدل قبلی است.
کاناپه بادی چند کاره: نیمکت بادی، تشک بادی، کاناپه بادی، تشک بادی شیبدار و پشتی بادی حالت های مختلف این وسیله هستند در واقع یک محصول بسیار کاربردی و مفید و به ویژه اقتصادی می باشد هم چنین در سفرها و کمپ ها به چند حالت مختلف می تواند راحتی و آرامش شما را موقع استراحت فراهم کند.
کاناپه بادی کودک: مدل های کودکانه در ابعادی کوچک تر طراحی شده اند و طرح های شاد و بچه گانه نیز در بدنه آن ها بکار رفته است. می توانید با این وسیله از بوجود آمدن مشکلات ستون فقرات و بد فرمی بدن کودک خود در اثر استفاده از سطوح نامناسب برای نشستن جلوگیری کنید.

نکات مهم هنگام خرید کاناپه بادی

قیمت: برای خرید هر وسیله‌ای قیمت در اولویت اول شما قرار دارد. در واقع شما با توجه به میزان بودجه خود کاناپه خریداری می کنید. بهتر است میزان بودجه برای خرید کاناپه را مشخص کنید. زمانی که بودجه لازم برای خرید مشخص شود خود به خود خیلی از مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می شوند.
نوع: همان طور که قبلا هم اشاره شد، کاناپه بادی انواع مختلفی دارد. کاناپه معمولی، کاناپه تخت شو و کاناپه چند کاره که در قسمت قبل هر کدام به صورت کامل مورد نقد و بررسی قرار گرفت. شما می توانید با توجه به توضیحاتی که در قبل داده شد کاناپه مورد نظر خود را خریداری نمایید.
جنس: کاناپه‌ بادی ها با توجه به قیمتی که دارند از مواد مختلفی ساخته می شوند. اگر بخواهیم بهترین جنس کاناپه را به شما معرفی کنیم کاناپه ای با جنس پی وی سی مقاوم با روکش ضد تعریق و حساسیت است.
آپشن ها: برخی از این کاناپه ها دارای یک پمپ باد الکترونیکی هستند که به وسیله آن می توانید به راحتی آن را باد کنید. برخی از آن‌ها نیز سطحی مواج دارند که با پارچه سطح آن پوشیده شده است، این قسمت های مواج باعث عبور هوا از بین بدن شما و کاناپه می شود و از عرق کردن شما جلوگیری می کند.
ظرفیت: به ظرفیت کاناپه هم توجه کنید، همان طور که گفته شد کاناپه بادی انواع مختلفی دارد از تک نفره گرفته تا دو و چند نفره شما با توجه به نیاز خود می توانید ظرفیت دلخواه خود را انتخاب کنید.
تحمل وزن: کاناپه ها هر کدام یک آستانه تحمل وزن دارند یعنی تنها قادر به تحمل وزنی خاص هستند. همیشه با توجه به وزن خود کاناپه مورد نظر را خریداری کنید. این کار باعث افزایش طول عمر کاناپه می شود.
رنگ و طرح: به رنگ و طرح کاناپه هم توجه کنید. شاید از نگاه اول زیاد مهم نباشد، اما ممکن است رنگ مورد نظر شما را آن برند نداشته باشد. یا طرح مورد علاقه شما با رنگ مورد علاقه شما هم خوانی نداشته باشد. زیبایی محصول هم نقش مهمی در انتخاب شما دارد.
بهترین مارک کاناپه بادی: در واقع کاناپه‌هایی که از جنس پی وی سی مرغوب با روکش مخمل ضد عرق ساخته می شوند. جزو بهترین کاناپه بادی های موجود بازار هستند. شاید اگر نامی از یک برند خاص ببریم تبلیغات باشد، اما به دور از انصاف است که اسمی از کاناپه بادی اینتکس برده نشود. intex یک شرکت معتبر در زمینه تولید لوازم بادی در ایران است. به دلیل اینکه نمایندگی اینتکس در ایران در شهر اصفهان قرار دارد به آن کاناپه بادی اصفهان هم گفته می شود. برند دیگر بست وی است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. پس می توان با خیال راحت برند بست وی را هم خریداری کرد.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کاناپه بادی

نحوه نگهداری از کاناپه بادی

  • حواستان باشد برای نگهداری هرچه بهتر از این محصول خود آن را همیشه پُر از باد نکنید و کمی از ظرفیت هوای داخل آن را خالی بگذارید.
  • هیچ‌گاه با اجسام تیز به طرف مبل حرکت نکرده و کودکان خردسال خود را نیز در این خصوص آگاه نمایید.
  • از قرار دادن محصولات بادی خود در کنار وسایل گرمایشی همچون بخاری، شوفاژ، شومینه و … اجتناب کنید که باعث آسیب دیدن به ساختار بادی محصول می شود.
  • سعی کنید برای جا به جایی مبل بادی تان ابتدا باد آن را خالی کرده و بعد آن را به هر گوشه ای از خانه و یا فضای بازی که دوست دارید، منتقل نمایید.
  • هم‌چنین پیش از قرار دادن کاناپه پر از باد خود در هر مکانی، زیر آن را به خوبی مشاهده نمایید تا عاری از هر گونه جسم تیز و سختی باشد.
  • یادتان باشد برای هر نوع تعمیری نیازی نیست به نمایندگی محصول خود مراجعه کرده و مثلا می توان با داشتن یکسری چسب و لایه های اضافه مخصوص، قسمت های سوراخ شده بر روی کاناپه بادی تان را خودتان رفع و رجوع نمایید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید کاناپه بادی گفته شد، می توانید کاناپه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کاناپه بادی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز پشه بند دوازده نفره مدل ریپس کد PR12 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پشه بند دوازده نفره تولید شده از توری حریر ریزبافت که مانع ورود هرگونه حشره ای به داخل پشه بند می شود این محصول مناسب نشستن 12نفر و برای خواب مناسب 6نفر می باشد. ابعاد 290x290 و ارتفاع 200 است. کف محصول پارچه ضخیم کار شده است. و زیپ ها دنده 10 می باشد و دارای دو سرزیپ است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نگهدارنده آب دیوتر مدل STREAMER THERMO 3L خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف کمل بک دیوتر STREAMER THERMO 3L محصول کمپانی مطرح و بزگ Deuter بوده و یک کیف ایده آل جهت حمل و نگهداری کیسه آب یا کمل بک کوهنوردی میباشد ، این کیف مناسب جهت کیسه های آب 3 لیتری بوده و از متریال با کیفیت و مقاوم پلی آمید 210D PA Ripstop ساخته شده است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید دمبل به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پایه سایبان گرفت مدل ‎G_07_002 بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نگهدارنده ایمن - با قطر 14 سانتی متر، مکنده دارای نیروی مکش فوق العاده قوی برای نگه داشتن محکم در هنگام استفاده است. پس از نصب روی دیوار بیرونی، پاها به راحتی و ایمن سایبان شما را می چسبانند UNIVERSALLY APPLICable – نگهدارنده سایبان GRAFT برای سایبان پاهای THULE، FIAMMA و DOMETIC مناسب است و می تواند بر روی تمام سطوح صاف مانند کاروان، موتورخانه یا کمپینگ (VW، فیات، فورد و غیره) استفاده شود. کمپینگ در هر منطقه ای – با براکت سایبان، به خوبی برای نصب روی سطوح مختلف مانند چمن، آسفالت، ساحل یا شن مجهز خواهید بود. با راه حل مناسب برای نصب سایبان خود انعطاف پذیر باشید پایدار و مقاوم در برابر آب و هوا – ساخته شده از پلاستیک تقویت شده با فایبرگلاس، ضمائم پای سایبان هم در برابر اشعه ماوراء بنفش و هم در برابر آب و هوا مقاوم بوده و بسیار بادوام هستند. بنابراین، آنها لوازم جانبی کاملی هستند، از جمله برای استفاده مداوم نصب آسان - پایه مخصوص پایه های سایبان طراحی شده باعث صرفه جویی در زمان می شود. به سادگی ساکشن کاپ ها را به دیوار بیرونی خانه متحرک خود بچسبانید و پایه های سایبان را از بالا داخل قفل قرار دهید - تمام شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک بادی سفری مدل 00C54 به همراه بالش سفری بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گزینه عالی برای هدیه، تشک بادی سفری مخصوص صندلی پشتی خودرو همراه با دو بالشت بادی و پمپ باد که به وسیله فندک کار میکند. تشک بادی جنس پی وی سی و جیر است که به راحتی یه وسیله دو اهرم بادی، برای استراحت روی صندلی پشت قرار می گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پمپ آب شارژی مدل HD-ZDCSJ07 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پمپ آب اتوماتیک مدل HD-ZDCSJ07 به صورت اتوماتیک بدون نیاز به اتصال به برق، آب را جاری می‌کند. این شرکت با رونمایی از محصولاتی چند عملکرده و خلاقانه، سهم عمده‌ای از بازار را به خود اختصاص داده و مشتریان وفادار خود را حیرت زده کرده است. تمام معیارهای زیبایی، در طراحی ظاهری این محصول رعایت شده است. بدنه آن سفید مات بوده و آماده است که خود را با هر دیزاینی هماهنگ کند. لوله داخل کالا بهداشتی بوده و از جنس سیلیکون مرغوب ساخته شده است. دستگاه بسیار سبک وزن بوده و براحتی قابل حمل است. متناسب با نیاز خود، می‌توانید مخزن‌های استاندارد 5 لیتری، 7.5 لیتری، 11 لیتری یا 18.9 لیتری برای این پمپ اتوماتیک شیائومی تهیه کنید. پس از تهیه مخزن مورد نظر، پمپ روی آن سوار شده و آب را در دسترس شما قرار می‌دهد. تنها 0.2 ثانیه زمان لازم است تا موتور این پمپ دست به کار شده و آب را برای شما پمپاژ کند. این فرآیند، مزاحمت صوتی عمده‌ای ندارد. استاندارد صوتی این محصول تنها 50 دسیبل است. برای حمل این دستگاه هیچ محدودیتی ندارید. هم سایز مناسبی دارد و هم به باتری قابل شارژ مجهز شده است. پس برای راه اندازی آن، ضرورتی برای وجود پریز برق وجود ندارد. بر روی بدنه پورت micro USB دیده می شود که پس از سه ساعت اتصال به برق، باتری پمپ آب اتوماتیک مدل HD-ZDCSJ07 را فول شارژ می‌کند. یکبار شارژ کامل، برای پمپاژ 145 لیتر آب کفایت می‌کند. از دستگاه برای آب داغ، الکل، بنزین، روغن و سایر مایعات خورنده و اشتعال زا استفاده نشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تخت خواب سفری اینتکس مدل 64418 Intex خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تخت بادی ارتفاع بلند اینتکس مدل 2023 کد 64418 intex یکی دیگر از مجهزترین تخت‌هایتخت بادی ارتفاع بلند اینتکس با متریال جنسی قوی‌تر و مقاوم‌تر نسبت به نمونه‌های قبلی خود به بازار آمده تا کیفیت تولیدات شرکت اینتکس را به رخ بکشد. شیارهای درونی تخت بادی دو نفره ارتفاع بلند اینتکس، به صورت عرضی طراحی شده که هنگام خواب با پرکردن گودی کمر از کمر درد جلوگیری کرده و با انجام عملیات گردش هوا در زیر بدن در مدت استراحت از ابتلا به بیماری‌های زخم بستر جلوگیری می‌کند. نوع پمپ باد برقی جدید این تخت بادی ارتفاع بلند از نمونه زیپی طراحی شده که مشکلات پمپ‌های چرخشی قدیمی را ندارد و عملیات باد کردن و تخلیه باد را به‌ راحتی انجام داده و مانع از خروج هوا از درون تخت می‌شود. تخت بادی دو نفره ارتفاع بلند اینتکس در سال جدید با تکنولوژی الیافی با تراکم بالای الیاف مصنوعی تولید شده‌است که زیره و رویه تخت را به هم متصل کرده‌اند. تراکم بالای الیاف مصنوعی کمک می‌کند که تخت خواب بادی شما بعد از استفاده‌های پیاپی و باد کردن و تخلیه باد مدام از حالت طبیعی خود خارج نشده و فرم اولیه خود را از دست ندهد. همچنین علاوه بر تراکم بالای الیاف مصنوعی، رویه تخت بادی نیز با روکش دو لایه جیر مخمل طراحی شده‌است که این امر، راحتی خواب شب را چندین برابر می‌کند. بادی کمپانی اینتکس بوده که توسط طرحان این شرکت تولید و روانه بازار شد است. این تخت بادی محیطی ایده‌آل را برای خوابی راحت در حالت استاندارد برای شما فراهم کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بیلچه سفری کینگ کمپ مدل KA6806 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بیلچه‌ی سفری «کینگ کمپ» مدل «KA6806» در ابعادی مناسب و به گونه‌ای ساخته و طراحی شده است که می‌توانید آن را در ابعادی کوچک جمع کنید و برای استفاده در زمان سفر همیشه همراه داشته باشید. این بیلچه دارای بدنه‌ای از جنس استیل بوده که از استحکام زیادی برخوردار است. درواقع استیلی که در ساخت این بیلچه به کار رفته، از مقاومت زیادی دربرابر خوردگی حاصل از تماس با آب برخوردار است تا در صورت استفاده در آب‌وهوای مرطوب، کیفیت خود را از دست ندهد. همچنین این بیلچه علاوه‌بر کارکرد اصلی‌اش به‌عنوان یک بیلچه، می‌تواند به‌عنوان کلنگ نیز استفاده شود. درواقع می‌توانید از تیغه‌ی باریک قرارگرفته در قسمت پشتی این بیلچه به جای کلنگ استفاده کنید. این بیلچه به‌گونه‌ای ساخته و طراحی شده است که در ابعادی کوچک جمع می‌شود؛ بنابراین می‌توانید آن را برای استفاده‌ی سریع‌تر و راحت‌تر در کیف، ساک یا کوله‌پشتی خود قرار دهید و در زمان سفر به همراه داشته باشید.

ویژگی‌های کلی بیلچه سفری کینگ کمپ مدل KA6806

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری سفری کووآ مدل Powersense کد F2021 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری گازی کووآ مدل Powersense، مناسب فصل های سرد بوده که با ابعادی کوچک و مصرفی بهینه می‌تواند گزینه ای ایده آل برای گرم کردن محیط های کوچک، داخل چادر (با حداقل ارتفاع 150 سانتی متر و مجهز به دریچه های هواکش بر روی سقف) و یا محیط های روباز باشد. طراحی این بخاری به گونه ای است که قسمت بیرونی بدنه از جنس پلاستیک بوده و جنس داخلی آن از جنس آلومینیوم می باشد که پس از داغ شدن هسته مرکزی، حرارت را به سطح مقعر پشت انتقال داده و به صورت تابشی فضا را گرم می کند. از ویژگی بارز این محصول، وجود بدنه ای مقاوم و امنیت بالای آن است که به دلیل برخورداری از سوپاپ اطمینان در صورت بالا رفتن فشار و دما، خروجی گاز را به طور اتوماتیک قطع می کند. حفاظ نرده ای که در قسمت جلوی بخاری تعبیه شده برای جلوگیری از سوختگی می باشد. این بخاری دارای دستگیره کوچکی بوده که به راحتی و بدون هیچ نگرانی بابت داغ شدن دسته، می توان آن را حمل کرد. سوخت این بخاری نیاز به کپسول های 220 گرمی گاز بوتان داشته که در پشت آن جاسازی می شود و با شیر تنظیم حرارت می توان دمای آن را کم یا زیاد کرد. همچنین میزان مصرف سوخت آن 75 گرم در ساعت است. این بخاری دارای سیستم جرقه زن با سنسور پیزوالکتریک بوده تا بدون نیاز به وسیله دیگری فقط با یک فشار به راحتی آن را روشن کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال سفری باسئوس مدل Zero Space 8L New Pack خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی یخچال رومیزی Baseus Zero Space Refrigerator (8L Winter heat preservation and Cooling in Summer) 220V CRBX01-02 کمپانی بیسوس این محصول را با دو نوع مختلف استاندارد دو شاخه تولید کرده است. بدین ترتیب که کد CRBX01-02 (رنگ سفید) و CRBX01-04 (رنگ صورتی) برای دو شاخه ایرانی و کدهای CRBX01-A02 (رنگ سفید) و CRBX01-A04 (رنگ صورتی) برای دوشاخه چینی به کار می‌روند. برای نگه داری از مواد غذایی فاسد شدنی استفاده از یخچال بدیهی به نظر می رسد. اما در محل کار یا در خودرو چطور؟ واقعیت این است که همیشه یخچال بزرگ خانگی در دسترس ما نیست و اگر مواد غذایی همراه خود داشته باشیم همواره نگرانی بابت خراب شدن آنها وجود دارد. برعکس این موضوع هم خودش مشکلی دیگر است. اینکه برای گرم کردن غذا و نوشیدنی ها نیز همیشه به اجاق گاز و ماکروفر دسترسی نداریم. برای حل همه این مشکلات، پیشنهاد ما به شما یک محصول با دو کارآیی است. مینی یخچال و گرم کن بیسوس Zero Space Refrigerator CRBX01 هر دو کار را انجام می دهد. چرا که این دستگاه هم یخچال است و هم گرم کن. هم سرد کننده هم گرم کننده مواد غذایی : مینی یخچال و گرم کن Baseus CRBX01 دو عملکرد کاملا متفاوت دارد. در تابستان از این دستگاه به عنوان یخچال می توانید استفاده کنید. به شرطی که دمای محیط بیرون یخچال نهایتا 25 درجه سانتی گراد باشد، دمای یخچال می تواند تا 0 درجه برسد. همچنین برای رسیدن به شرایط پایدار دمایی حدود 1.5 ساعت زمان لازم است. عملکرد دوم این دستگاه، گرم کن است. شما می توانید مثلا در محل کار یا خودروی خود در فصل زمستان، غذای تان را با آن گرم کنید. گرم کن این مجصول می تواند دما را تا 65 درجه سانتی گراد افزایش دهد که برای رسیدن به دمای پایدار، 1 ساعت باید صبر کنید. (گرم کن تحت تاثیر دمای محیط بیرون دستگاه قرار نمی گیرد). یخچال و گرم کن قابل استفاده در ماشین و محل کار : با استفاده از فندکی خودرو شما می توانید از این دستگاه در ماشین هم استفاده کنید تا در سفر های خود نیز با خیال راحت بتوانید مواد غذایی که نیاز به یخچال دارند را حمل کنید و هر زمان که خواستید از آنها استفاده نمایید. همچنین در محل کار، برای گرم کردن غذا، می توانید از این دستگاه به عنوان گرم کن استفاده کنید تا همیشه غذایی گرم نوش جان کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توالت فرنگی سفری مدل مدل sfpt-20-0220LSEAFLO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جدیدترین توالت پرتابل چند منظوره SEAFLO 20L برای استفاده های سیا دکمه فشار دستی در جهت خالی شدن آب حجم مخزن آب تمیز13لیتر حجم مخزن فضولات یا تخلیه 20 لیتر قابلیت تحمل وزن تا 200 کیلو گرم قابلیت استفاده در مسافرت و منزل دارد دارای درب محکم دارای دستگیره برای حمل اسان ازبهترین مواد اولیه و قابلیت شست وشو و استفاده مجدد امکان حمل و نقل در هر جایی مخصوص اتومبیل توالت کویر نوردی توالت قایق و کشتی مناسب برای توالت هواپیمایی طراحی شده جهت توالت صحرایی امکان استفاده در صحرا نوردی امکان حمل همراه خودرو مناسب برای افرود و کسانی که عاشق مسافرت و گشت و گذار هستند مناسب برای سالمندان, معلولین، نگهبانان، فروشندگان و بیماران در بستر قابلیت استفاده در حالت های ایستاده و نشسته در سفر و خودرو قابلیت نصب در صندوق عقب و یا داخل اتومبیل نکته: قسمت فوقانی: مخزن اب توالت بوده که جهت شست وشوی محوطه داخلی توالت استفاده میشود، گنجایش مخزن اب 13 لیتر بوده و برای لبریز نشدن اب هنگام جا به جایی بهتر هست تا لب مخزن اب پر نکنیم. قسمت میانی: درپوش میانی کشویی توالت فرنگی مسافرتی به وسیله دستگیره ای که در جلوی ان تعبیه شده باز و بسته میشود، که خود این درپوش مانع از سرایت بو و بیماریها به خارج از محیط توالت فرنگی میشود. قسمت تحتانی: مخزن نگهدارنده مدفوع و ادرار میباشد که میتواند به میزان 20 لیتر از این فضولات را در خود جمع اوری کند و به وسیله یک دکمه قسمت فوقانی و تحتانی بهم متصل و به وسیله همان دکمه از یکدیگر جدا میشوند.مناسب کمپینگ، قایق سواری، کاروان ها، کابین ها، ، کودکان، خانه، موارد اضطراری و غیره در نظر گرفته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آتش زا پیروز مدل الیاف پنبه 48 بسته 35 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همیشه در سفر و پیک نیک، یکی از مهمترین مسائل روشن کردن آتش می باشد. در بسیاری از موارد به دلیل شرایط آب و هوایی و یا در اختیار نداشتن سوخت مناسب برای روشن کردن آتش، این کار سخت و دشوار می گردد. بعضا به دلیل رطوبت محیط ممکن است هیزم و ذغال مرطوب شده باشد و بسادگی قابل اشتعال نباشد. الیاف آتش زا (آتش زنه) پیروز مخصوص چنین شرایطی و در کل مخصوص روشن کردن هر نوع آتش و ذغال می باشد. جنس این الیاف از پنبه می باشد. در تهیه این محصول از یک نوع سوخت گیاهی بسیار ایده آل استفاده شده ست که هیچ گونه بوی آزاردهنده ای ندارد، کاملا ایمن و غیرفرار است و نگهداری آن در طولانی مدت هیچ خطری ندارد. سوختن آن دود و بوی خاصی ندارد و باعث خراب شدن غذای شما نمی گردد. به دلیل جنس خاص الیاف، بسادگی با کوچکترین جرقه و فایر استیل(فایر استیل) روشن می گردد و مناسب کوهنوردان حرفه ای می باشد. بسته بندی آن کاملا ضدضربه و ضدآب می باشد. نشتی ندارد و برای حمل در کوله پشتی، سبد پیک نیک و نگهداری در صندوق عقب خودرو ایده آل می باشد. هر بسته حاوی 35 عدد الیاف می باشد که برای حداقل 30 بار مصرف مناسب می باشد. این محصول شامل 48 عدد قوطی آتش زا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری سفری مدل Portable کد Y-001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این بخاری به شما این امکان را میدهد در روز های سرد فضای چادر خود را گرم نگه دارید، ویژگی منحصر به فرد این محصول حمل آسان و سوخت ارزان و قابل دسترس آن است، و همچنین قابلیت استفاده با گاز ال پی جی را دارد

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری سفری لوایز اگی مدل LQ-KB8 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این بخاری پروپان قابل حمل نه تنها به عنوان بخاری بلکه به عنوان یک ظروف پخت و پز برای وسایل کمپینگ و فضای باز قابل استفاده است. این بخاری گازی برای فعالیت های خانگی و فضای باز مانند کمپینگ، پیک نیک، ماهیگیری، پیاده روی، شستن حیوان خانگی و غیره بسیار مناسب است. بهترین همراهی در جاده. اجاق گاز کمپینگ در فضای باز دارای یک کنترل سوئیچ احتراق پیزوالکتریک ساده است، می توانید از کنترل خاموش/کم/بالا برای خاموش کردن آن استفاده کنید و طبق قضاوت خود آن را روی کم یا زیاد تنظیم کنید. با اندازه کوچک، سبک وزن و دسته حمل راحت، می توان آن را به راحتی حمل و جابجا کرد. بدون برق، از کپسول گاز بوتان استاندارد (شامل نمی شود) برای تامین گرما استفاده کنید. همچنین می توانید از کانکتور خارجی مخزن گاز استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چشم بند خواب مدل یونیکورن خندان خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آیا شما سخت می خوابید و خوابتان کم است، برای خواب بهتر می بایست سبک زندگیتان را تغییر دهید. یکی از آسان ترین راهها استفاده از چشم بند پولیشی در هنگام خواب است . این ساده ترین کاری است که برای کمک به خودتان و حفظ سلامتی تان میتوانید انجام دهید. خواب نقش موثری در حفظ سلامتی شما دارد که با این راهکار ساده میتوانید بزرگترین کمک را به خودتان بکنید.شروع هر سفری با حرکت به سمت مقصد شروع می‌شود و هر کسی بسته به شرایطی که دارد از یکی از وسایل حمل نقل شامل، هواپیما، قطار، اتوبوس و ... استفاده می‌کند. بسیاری از مردم در زمان سفر به دلیل طولانی بودن مسیر و یا خستگی نیاز به خواب پیدا می‌کنند. در چنین موقعیتی محصولی مانند چشم‌بند خواب بسیار کارآمد ظاهر خواهد شد و اگر این چشم بند یک چشم بند فانتزی و زیبا باشد دیگر می توان گفت همه چیز برای یک خواب اسوده و زیبا، تمام و آماده است. یکی دیگر از فواید مهم استفاده از چشمبندها پولیشی جلوگیری از ایجاد چین و چروک و خطوط زیر چشم است، وقتی که سرمون رو روی بالش میذاریم تا استراحت کنیم خیلی اوقات به پهلوها برمیگردیم یا روی شکم میخوابیم و صورتمون روی بالش کشیده میشه، اگر چشمبند مناسب داشته باشیم مانع از اینکار می شود وبرای همین هست که افرادی که از چشمبند استفاده میکنن چین و چروک کمتری دور چشم دارند. همچنین قابل ذکر است که قسمت رویی این محصول پارچه پولیشی بسیار با کیفیتی است که با ظرافت روی آن گلدوزی شده و پشت آن رویه نخی بسیار لطیفی دارد که باعث راحتی و آرامش بیشتر شما در خواب خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک بادی پاویلو مدل تویین کد 67001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک بادی یک نفره پاویلو مدل تویین کد 67001 یک محصول کاربردی ارائه شده توسط شرکت «بست وی» (Bestway) است. بست وی محصولات کمپینگ خود را با برند «پاویلو» (Pavillo) به بازار عرضه می کند. تشک بادی یک نفره پاویلو مدل تویین (Twin) دارای وزن 2.6 کیلوگرم است که آن را به تشکی نسبتاً سبک برای حمل و گزینه ای عالی برای سفر و کمپینگ و ماجراجویی در طبیعت تبدیل کرده است. البته از تشک بادی پاویلو علاوه بر فضای باز و خارج از منزل، در داخل خانه نیز در زمان هایی که برای مهمانان بخواهیم جای خوابی فراهم کنیم، استفاده می شود. حسن این تشک یک نفره این است که پس از استفاده، به راحتی می توان دوباره آن را جمع نمود و در کمد گذاشت و اینگونه از نگهداری تشک های پنبه ای و فومی معمولی و اشغال بیش از حد فضای کمد بی نیاز شد. قابلیت تحمل وزن این تشک بادی 150 کیلوگرم و با عرض 99 سانتی متر برای استفاده ی یک نفر کاملا مناسب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بالش بادی سفری کچوا مدل AIR BASIC 120 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک ایر بیسیک از برند فرانسوی کچوا بسیار مقاوم و برای کسانی طراحی شده است که به دنبال راحت ترین تشک بادی دو نفره هستند. ابعاد: 190X 120 X 16 سانتی متر است. راحتی خواب با سطح لمسی مخملی آن.می توان آن را در 1 دقیقه و 30 ثانیه با پمپ باد کرد . دارای شیر یک طرفه به منظور خارج نشدن هوا.وزن: 3.5 کیلوگرم | حجم بسته بندی : 7.5 لیتر

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بالش ایکسول مدل مسافرتی کد01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بالش ایکسول مدل مسافرتی یه محصول جدید ومدرن ساخته شده براساس تحقیقات و واقعیتهای علمی مربوط به خواب در انسان میباشد این بالش سبک، قابل حمل و کاربردی است. محل قرارگرفتن صورت و دستها مشخص شده است. مناسب سفرهای طولانی زمینی و هوایی میباشد و همچنین قابل استفاده در منزل و محل کار است. کاملا طراحی شده جهت خواب در فضاهای کم جا و به صورت نشسته نیز میباشد. همچنین دوخت با کیفیت و متریال درجه یک و استفاده از میزان الیاف مناسب، کارایی مورد انتظار این محصول را برآورده میکند. باد این محصول قابل تنظیم و بادکردن و تخلیه آن بسیار آسان است و دارای کیسه جهت حمل و چشم بند میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بیسیم واکی تاکی موتوکام مدل MC555 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از اصلی ترین و بیشترین کاربرد بیسیم‌ها برای کوهنوردان، گروه‌های طبیعت گردی، تور‌های مسافرتی و گروه‌های آفرود و به طور کلی برای مناطقی که تلفن همراه در آنجا سرویس ندارد، است. عدم پوشش تلفن همراه و میزان بالای نگهداری شارژ باتری همچنین برد مناسب مسافتی، مقاومت بالا در شرایط بد آب و هوایی و … باعث شده تا بیسیم به یکی از اصلی ترین وسایل طبیعت گردی تبدیل گردد. بیسیم واکی تاکی موتوکام مدل MC555 یک نمونه از بیسیم‌های موجود در بازار است که برای کاربردهای اینچنین طراحی شده است. این کالا در ابعاد به ترتیب طول، عرض و ارتفاع 3 × 6 × 20 سانتی‌متر تولید و وزنی در حدود 150 گرم دارد. این ابعاد متناسب و وزن سبک این امکان را می‌دهد تا به راحتی و در هر زمانی آن را همراه خود داشته باشیم. از مزیت‌های این کالا داشتن باتری با قابلیت جدا شدن است. همچنین قابلیت شارژ باتری توسط کابل Mini USB یکی از مزایای ویژه این محصول می باشد. در بسته‌بندی این کالا کلیپس برای اتصال به کوله یا کمربند، استند شارژ و دفترچه راهنما وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز و صندلی سفری کد 60 مجموعه 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کلاه ایمنی دوچرخه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

معرفی

میز و صندلی تاشو و تنظیم شو سفری کد 60 یکی از پرطرفدارترین میز و صندلی های سفری موجود در بازار است که علاوه بر تاشو بودن ، قابلیت تنظیم شدن هم را هم دارد که در 4 درجه قابل تنظیم است و قابلیت جمع شدن را نیز دارد که به شما این اجازه را می دهد که در سفر همراه خود داشته باشید . جنس میز از فلز مقاوم است و صفحه از ملامینه ضدخش می باشد ، صندلی ها تاشو هستند و سبک می باشد و جای بسیار کمی را اشغال می کند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز سفری تاشو مدل eco6060 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز سفری مدل eco6060 انتخابی ایده آل برای کسانی است که به دنبال میزی ارزان، کم جا، سبک و مقاوم جهت استفاده در پیک نیک و مسافرت هستند. این میز چوبی تاشو که در برابر خط و خش رطوبت و ضربه کاملا مقاوم بوده و با ضخامت مناسبی که در هنگام تا شدن دارد به راحتی در کف صندوق عقب خودرو قابل حمل می باشد. همچنین این میز برای استفاده در خانه ، حیاط ، بالکن ، باغ و روف گاردن کاملا مناسب است. میز تاشو مدل eco6060 ساخته شده از چوب روسی روغن خورده میباشد و تحمل نیروی وزن حداکثر 100کیلوگرم را دارد.در صورت عدم نیاز می توان میز تاشو مدل eco6060 را به آسانی بستن یک کتاب، جمع کرد تا فضای بسیار کمی را اشغال نماید....

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پشه بند 12 نفره مدل 08 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پشه بند 12 نفره مناسب طبیعت و منزل می باشد. این محصول تولید شده از توری حریر ریزبافت درجه یک می باشد. فنر های مقاوم و دارای نواری ابریشم می باشد. دارای بند اویز سقف(برای قرار دادن لامپ) می باشد . توسط زیپ بسته می شود و دارای یک قلاب نگهدارنده در نیز می باشد. ابعاد کف 290x290 ارتفاع 210

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه میز و صندلی سفری سرماگرم 4 نفره خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

«مجموعه‌ی میز و صندلی سفری 4نفره» در ابعادی مناسب عرضه شده تا بتوانید آن ‌را با خود در کمپینگ یا طبیعت‌گردی همراه داشته باشید. این مجموعه دارای چهار صندلی و یک میز از جنس پلاستیک است. استفاده از پلاستیک کمک می‌کند وزن محصول کاهش یابد تا حمل این مجموعه آسان شود؛ همچنین پلاستیک استفاده‌شده باعث می‌شود بتوانید از آن در شرایط آب‌و‌هوایی گوناگون استفاده کنید؛ بدون آنکه آسیبی ببیند و زنگ بزند. با برپا کردن چتر در قسمت مرکزی میز می‌توانید در آب‌وهوای بارانی نیز از این مجموعه استفاده کنید. پایه‌های این میز از جنس آلومینیوم و فلز است که مقاومت خوبی دربرابر ضربه دارد تا بتوانید با خیالی آسوده برای مدت‌زمان زیادی از آن استفاده کنید. مجموعه‌ی میز و صندلی سفری 4نفره به همراه یک کیف پلاستیکی عرضه شده و با توجه به وزن کمی که دارد، برای استفاده در هنگام سفر و... انتخاب سنجیده‌ای است.

طراحی و ساخت

تولید‌کننده برای این محصول از آلومینیوم استفاده کرده است. استفاده از این فلز باعث می‌شود محصول دوام مناسبی داشته باشد و دربرابر رطوبت نیز مقاومت خوبی از خود نشان دهد. همچنین استفاده از آلومینیوم باعث وزن سبک آن می‌شود که حمل راحت‌ترش را برای شما به همراه خواهد داشت.  

    قسمت رویه‌ی میز و صندلی‌ها از جنس پلاستیک «ABS» و «پلی‌پروپیلن» تولید شده‌ است. این مواد ساختاری محکم و بادوام داشته و استحکام بیشتر محصول را در پی‌دارند. قسمت صندلی‌ها دارای ساختاری فرورفته است تا به ‌راحتی بیشتر شما در زمان نشستن منجر شود.  

    این محصول به‌صورت تاشو تولید شده است؛ به همین دلیل می‌توانید به‌سادگی درزمانی که نیاز ندارید، آن را تا کنید و به شکل یک کیف درآورید. همین طراحی باعث می‌شود بتوانید به‌خوبی محصول را با خودرو حمل کنید یا هنگام استفاده‌نشدن، بدون اشغال حجم زیاد، آن را در مکان دلخواهتان نگهداری کنید.

    برای محکم نگه‌داشتن این صندلی و ناگهان جمع‌نشدن آن، ضامن‌هایی برایش تهیه‌ شده است. این ضامن‌ها در زمان بازشدن صندلی، لولاها را محکم نگه‌ می‌دارند و کمک می‌کنند تا با خیالی راحت‌تر روی صندلی‌ها بنشینید.

    همان‌طور که از نام این کالا پیداست، این کالا برای چهار نفر در نظر گرفته‌ شده است و می‌تواند برای پیک‌نیک‌ و سفرهای شما مناسب باشد. شما می‌توانید از این مجموعه در تراس یا حیاط منازل خود نیز استفاده کنید و یک دورهمی ساده با دوستان یا خانواده‌تان داشته باشید.  

    در قسمت میانی میز، یک منفذ وجود دارد. این قسمت محل عبور ستون آفتاب‌گیر است و می‌توانید از این میز در روزهای آفتابی نیز بهره ببرید. البته به خاطر داشته باشید که آفتاب‌گیر به همراه محصول عرضه نشده است و باید به‌صورت جدا تهیه شود.

نتیجه‌گیری

مجموعه‌ی میز و صندلی سفری چهارنفره از ساختار سبک و مقاومی بهره می‌برد و به‌خوبی به شما برای پیک‌نیک و سفر کمک می‌کند. این محصول به‌صورت تاشو تولید شده است و می‌توانید به شکل مناسبی آن را در مکان‌های مختلف همراه خود ببرید و استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک بادی اینتکس مدل 64731 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک بادی 1 نفره اینتکس مدل الیاف دار مواج با ساختار و رنگ جدید می باشد محصولی دیگر از شرکت اینتکس می باشد.این محصول در سال 2019 طراحی و ساخته شده است.این تشک زیبا فقط دارای رنگ سبز می باشد.از این تشک بادی می توانید در منزل و یا باغ و ویلا و یا بر روی آب مناسب می باشد.رویه این محصول از جیر قابل شستشو ضد تعریق می باشد. توجه داشته باشید که برای باد کردن این محصول حتما باید از پمپ باد های مخصوص شرکت اینتکس استفاده نمایید. جهت استفاده بهینه از این محصول بهتر است آن را فقط به اندازه ای باد نمایید که چروک های آن تا حدودی صاف شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پشه بند مدل 01 سایز 400x300 سانتی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این پشه بند با ابعادی بزرگ قابل استفاده در محوطه های باز، بخصوص در فصل گرما می باشد. تور با کیفیت استفاده شده در این پشه بند اجازه ی ورود ریزترین حشرات را نیز به فضای داخل نداده و می تواند استراحت آرامی را برای شما رقم بزند. مواد اولیه از تولید کنندگان دست اول تهیه شده است و به همین دلیل این محصول نسبت به محصولات مشابه دارای قیمت به مراتب پایین تری می باشد. دوخت تمیز، قابلیت شستشو و همچنین حمل آسان از دیگر ویژگی های این محصول می باشد. در چهار طرف این محصول 4 قلاب تعبیه شده است که امکان باز کردن پشه بند در محیط باز را فراهم می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هیزم مارشال مدل 15 وزن 15 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هیزم درجه یک تهیه شده از انواع چوب های جنگلی و میوه ای می باشد. دارای بافت متراکم و کاملا خشک و حرارت و شعله یکنواخت و طولانی مدت و همچنین بسته بندی قابل حمل و نگهداری طولانی مدت می باشد. مناسب برای شومینه و بخاری هیزمی و آتشدان و کمپینگ و پیک نیک و پخت و پز می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بالش بادی طرح 1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بالش بادی طرح 1 مدل Inflatable Cushion  در حالت باد شده به ابعاد 45×25×5 سانتی‌متر است، که شما می‌توانید، پس از تخلیه باد این بالش، آن را در ابعادی بسیار کوچک جمع کرده و در داخل کیف یا ساک‌تان قرار دهید. در واقع در سفر یا کمپ نیاز به وسایلی که فضای کمی را اشغال می‌کنند، بسیار زیاد شده است، و به همین دلیل اغلب افراد به دنبال تجهیزات باکیفیت و در ابعادی کوچک هستند. این بالش دارای رویه‌ای پارچه‌ای است که به شما این مزیت را می‌دهد که علاوه بر استفاده از آن به عنوان بالش، از این وسیله به صورت پشتی یا زیر‌پایی استفاده کنید. این بالش دارای طراحی بسیار زیبا و ارگونومیک است، که از ایجاد درد‌های ناشی از استفاده از بالش‌ یا پشتی‌ها در نواحی سر و گردن و کمر تا حدودی جلوگیری می‌کند. برای پارچه به‌کار رفته در رویه این بالش، از پارچه با الیاف مخصوصی استفاده شده است. وجود رویه با این جنس به احساس راحتی بیشتر در هنگام استفاده از این بالش کمک زیادی خواهد کرد و آن را به وسیله‌ای مناسب برای همراه داشتن در هر سفر تبدیل خواهد کرد. شما می‌توانید این بالش را بارها مورد استفاده قرار دهید و این نشانه‌ی دوام خوب محصول است. در واقع مجموعه‌ی این ویژگی‌ها در کنار پارچه باکیفیت، ابعاد مناسب و طراحی ارگونومیک این محصول موجبات خوابی لذت‌بخش در مسافرت را فراهم خواهد آورد. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بالش بادی سفری بست وی مدل TC291 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این بالش برای همراهی شما در هنگام کمپینگ یا دوچرخه سواری طراحی شده است. حمل آسان به لطف وزن سبک، طراحی جمع و جور، به راحتی قابل باد کردن است! بالش ایده آل برای سفرهای طولانی و کوتاه. بالش بادی که می توانید در تمام سفرهایتان آن را با خود حمل کنید.سهولت حمل و نقل به دلیل قابلیت تاشو فضای کمتری را اشغال می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چشم بند خواب مدل کمپرس دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به طور کامل تمام نور مزاحم را مسدود میکند و به شما کمک می کند راحت تر بخوابید و یک چرت بعد از ظهر خوبی داشته باشید. کمپرس سرد برای رفع خستگی چشمها ،کاهش پف چشم، کاهش دمای بدن هنگام تب و کمپرس گرم برای خواب راحت تر ،کاهش سردرد و چشم درد بعد از کار طولانی مانند مطالعه. نحوه استفاده: از کمپرس را در آب گرم قرار دهید برای استفاده از کمپرس گرم و برای استفاده از کمپرس سرد آن را در یخچال قرار دهید هرگز کمپرس را در آب جوش و فریزر قرار ندهید

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا