ورزش و سفر

نکات مهم و راهنمای خرید چتر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید چتر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

چتر واقعا وسیله قشنگ و شاعرانه‌ای است که اغلب‌مان بارها تجربه خریدش را داشته‌ایم، چون یا چتر قبلی‌مان خراب می‌شود یا گمش می‌کنیم و مجبور می‌شویم دوباره بخریم. اگر می‌خواهید این بار انتخاب هوشمندانه‌تری در خرید چتر داشته باشید با این نکات مهم و راهنمای خرید چتر در نکته خرید همراهمان باشید.

انواع چتر

چتر قابل جمع شدن یا تاشو: این مدل از چترها بعد از هر بار بسته شدن به راحتی در کیف دستی‌تان جای می‌گیرند. پس هر زمان که قصد بیرون رفتن از منزل را داشته باشید، اما نمی‌دانید که باران یا برف در راه است، می‌توانید این وسیله‌ی کوچک را در کیفتان قرار دهید. چتری که کاملا جمع می‌شود، بعد از باز شدن دقیقا شبیه به چترهای معمولی است، منتهی حمل آن بسیار راحت‌تر خواهد بود. تنها ایراد این دسته از چترها دوام کم آنها می‌باشد.
چتر غیر قابل جمع شدن یا عصایی: این دسته از چترها قابلیت جمع شدن کامل را ندارند و بعد از بسته شدن فقط سایه‌بان به دسته می‌چسبد و توسط یک بند کوچک به دور آن محکم می‌شود. حمل این مدل مقداری سخت‌تر است. در نتیجه در چتر غیر قابل جمع شدن فقط سایه بان به سمت پایین سقوط می‌کند و جمع می‌شود و در کوتاهی یا بلندی دسته تفاوتی ایجاد نخواهد شد. عزیزان اگر با حمل این مدل مشکلی ندارید و به فکر دوام و طول عمر چتر هستید، پیشنهاد ما به شما خرید این نوع از چتر می‌باشد.

نکات مهم هنگام خرید چتر

انتخاب نوع: اولین نکته در خصوص خرید چتر توجه به نوع آن است که برای این منظور پیشنهاد می کنیم حتما به مطالعه بخش قبلی از همین مطلب بپردازید و از میان دو نوع کلی چترها؛ یعنی محصولات کلاسیک (عصایی) و تاشو یکی را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است بسیاری از افراد به دنبال چترهای آفتابی نیز می باشند که می توان گفت آن ها نیز نوع دیگری از این قبیل محصولات هستند و برای این منظور نیز بهتر است به سراغ چترهایی با سایبان های بزرگ و با رنگ هایی غیر از تیره و شیشه ای بروید.

جنس فریم محصول: دومین نکته در خصوص انتخاب چتر توجه به جنس به کار رفته در ساختار بدنه یا همان فریم محصول است. امروزه اغلب چترهای تولید و عرضه شده در بازار با فریم های استیل و یا آلومینیومی ساخته و پرداخته شده اند که هر دو فلز هم در برابر رطوبت کاملا مقاوم هستند، هم سبک می باشند و هم ضد زنگ هستند. توجه داشته باشید جهت جلوگیری از پارگی و جدا شدن فریم از سایبان چتر، بهتر است حتی المقدور از چترهایی استفاده کنید که فاقد میله تلسکوپی می باشند.

دسته چتر: از دیگر فاکتورهای مهم در خصوص خرید چترها توجه به دسته آنان است. از آن جایی که استفاده از این نوع محصولات برای ساعات متمادی ممکن است پیش بیاید، کمپانی های تولید کننده چترها برای ساخت محصولات خود از دسته هایی سبک با طراحی هایی مناسب جهت هرچه بهتر گرفتن آن از سوی دستان شما استفاده می کنند تا در استفاده های طولانی مدت شما از چتر مورد نظرتان، کمترین فشار و خستگی متوجه دست هایتان شود.

کاملا ضد آب: نکته مهم بعدی در خصوص انتخاب و خرید یک چتر مناسب و باکیفیت توجه به خاصیت ۱۰۰ درصدی ضد آب بودن محصول است. پیشنهاد می کنیم برای اطمینان خاطر خود از قابلیت تمام و کمال چتر انتخابی تان در برابر ریزش باران و برف حتما به سراغ محصولاتی بروید که مجهز به رویه ای از جنس نایلون و یا پلی استر بر روی سایبان خود باشند.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید چتر

اندازه قطر سایبان: فرقی نمی کند به دنبال خرید چتری برای محافظت از خود در برابر باد و باران و برف باشید و یا بخواهید از آن برای ایجاد سایه در زیر نور پر قدرت خورشید استفاده کنید؛ مهم این است که به دنبال محصولی با سایبانی بزرگ برای قرار گرفتن در زیر آن باشید. چنانچه قصد دارید در کنار دوست و یا همسرتان از چتر خود استفاده کنید و به قدم زدن در زیر هوای آفتابی و یا ابری بپردازید، باید سایبان چترتان از قطر بزرگی برخوردار باشد.

نحوه باز و بسته شدن محصول: همان‌طور که گفتیم تمامی چترهای تولید شده در دنیا به دو صورت ضامنی و یا دکمه ای باز و بسته می شوند که از مدل اول بیشتر برای چترهای کلاسیک یا همان عصایی و از مدل دوم بیشتر برای چترهای تاشو استفاده می شود. فراموش نکنید در هر ۲ حالت، ضامن و دکمه باز و بسته کردن چتر شما باید از ساختاری نرم و انعطاف پذیر برخوردار باشد.

قیمت چتر: تمامی موارد گفته شده به انضمام نام و برند تولید کننده بر روی قیمت چتر تاثیر گذار هستند. با این حال فراموش نکنید که وظیفه اول و آخر یک چتر محافظت از شما در برابر خیس شدن تحت اثر بارش نرولات آسمانی و یا دفع اشعه های مضر خورشیدی است که برای این منظور شما باید با هر میزان پولی که در اختیار دارید به دنبال بهترین و کیفی‌ترین محصول ممکنه برای خود باشید.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید چتر گفته شد، می توانید چتر مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه چتر با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ماگ و قمقمه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نکته خرید - قیمت روز چتر طرح اشکال هندسی کد PJ-106720 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چتر طرح اشکال هندسی کد PJ-106720 ، ظاهری شیک دارد که استایل شما را به بهترین شکل کامل می کند . دارای کاور جهت جمع شدن کامل چتر و بند جهت آویزان کردن و همچنین دارای اسکلت بندی بسیار با دوام و محکم می باشد . دسته از پلاستیک مقاوم و متناسب برای در دست گرفتن می باشد .این چتر به صورت فول باز و بسته می‌شود.پارچه‌ی استفاده‌شده برای این چتر هم از جنس پلی‌استر است و مقاومت خوبی دربرابر نفوذ آب دارد. چتر با توجه به طراحی‌ رنگی که دارد ، گزینه‌ی خوبی برای به همراه داشتن در فصول بارانی و برفی است و کمک می‌کند در چنین شرایطی از بیرون‌بودن لذت بیشتری ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر ایکیا مدل KNALLA خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اجازه ندهید دوش غافلگیر کننده روز شما را خراب کند. این چتر تاشو به راحتی در کیف شما حمل می شود، همچنین به اندازه کافی محکم است که از شما در برابر باران شدید از بالا محافظت می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر مدل 876 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چتر دارای شاسی تمام اتوماتیک است رنگهای صورتی،سبز،طوسی،زرشکی،سورمه ای و مشگی دارد بدنه آن مقاوم و محکم است جنس پارچه آن شمعی و آبگریز است دارای بند چسبی با دوام است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر تمام اتوماتیک آر اس تی مدل gold355 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند ریل استار (RealStar) که به اختصار با عنوان RST از آن یاد می‌شود، برندی با کیفیت از شرکت Zhejiang Xingbao است. این شرکت از سال 1972 میلادی به صورت تخصصی در زمینه تولید چتر در شانگهای چین که به شهر چتر شهرت دارد، فعالیت می‌کند. در حال حاضر RST در بیش از 100 کشور دنیا نمایندگی دارد و استاندارد کیفیت بین‌المللی ISO-9001 را کسب کرده است. چتر آر اس تی یکی از محصولات با کیفیت این کمپانی چینی بوده که ضد باد می باشد و در وزش های سنگین باد از مفاصل تعبیه شده در قسمت داخلی چتر خم شده و از شکستن آن جلوگیری می کند. این مدل تمام اتوماتیک بوده و با فشردن دکمه قرار گرفته بر روی دسته چتر، باز و بسته می شود. این چتر دارای یک کاور می باشد که از پارچه چتر محافظت می کن

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر بچگانه مدل پایه دار طرح دایناسور کارتونی کد 105 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چتر بچگانه پایه‌دار طرح حیوانات فانتزی چتری بسیار سبک و مقاوم با رنگ‌های متنوع است که از امکانات آن می‌توان به کاور ضدآب و ضدضربه، پایه نگهدارنده، کاور پلاستیکی جمع شونده و سوت هشدار برای کودکان اشاره کرد. این چتر با لایه محافظ هم برای روزهای بارانی و هم برای روزهای آفتابی قابلیت استفاده دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر آر اس تی مدل RS3738 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید دوچرخه ثابت به همراه قیمت و خرید آنلاین

معرفی

د.برند ریل استار (RealStar) که به اختصار با عنوان RST از آن یاد می‌شود، برندی با کیفیت از شرکت Zhejiang Xingbao است. این شرکت از سال 1972 میلادی به صورت تخصصی در زمینه تولید چتر در شانگهای چین که به شهر چتر شهرت دارد، فعالیت می‌کند. در حال حاضر RST در بیش از 100 کشور دنیا نمایندگی دارد و استاندارد کیفیت بین‌المللی ISO-9001 را کسب کرده است. چتر آر اس تی مدل RS-3031B یکی از محصولات با کیفیت این کمپانی چینی بوده که ضد باد می باشد و در وزش های سنگین باد از مفاصل تعبیه شده در قسمت داخلی چتر خم شده و از شکستن آن جلوگیری می کند. این مدل تمام اتوماتیک بوده و با فشردن دکمه قرار گرفته بر روی دسته چتر، باز و بسته می شود. این چتر دارای یک کاور می باشد که از پارچه چتر محافظت می کن

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر مدل دکتر ارنست DRE-2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چتر دارای دکمه نیمه اتوماتیک که به صورت نیمه اتوماتیک باز میشود که برای طول عمر چتر بسیار مفید میباشد، این چتر در حالت جمع شده حجم کمی را می‌گیرد و همچنین چتر دارای کاور می‌باشد. بنابراین در روزهای بارانی و برفی جای زیادی را همراه شما اشغال نمی‌کند و به راحتی می‌توانید آن را در کیف‌تان جای دهید. طراحی چتر به گونه ای است که برای تیپ های کلاسیک و رسمی مناسب بوده و رنگ‌ آن مناسب خانم ها و آقایان است. یکی از مزایای دیگر این چتر مقاومت بالای آن دربرابر باد است به طوری که فلز بکار رفته در آن در مواقع وزش بادهای شدید نمی‌شکند و به همین دلیل به این چتر، چتر ضد باد نیز گفته می‌شود.مردم، ویژگی دیگر این چتر اینکه دارای یک بند در دسته چتر است که امکان آویزان کردن چتر یا قرار دادن در مچ دست را ممکن می‌سازد. نتیجه اینکه اگر به دنبال یک چتر با کیفیت هستید که حجم کمی را اشغال کند و همچنین دارای امکان جمع شدن اتوماتیک و ضدباد باشد، این چتر در کنار این ویژگی‌ها با ظاهر زیبایی که دارد می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما باشداغلب موقع خرید چتر نمی دانند چه چتری بخرند که علاوه بر زیبا بودن مناسب و کارآمد نیز باشد. از آنجایی که هر چتر قطعات بسیاری دارد، ممکن است با شل شدن یک بخش از آن، چتر دیگر به کار نیاید. از طرفی مدل و ظاهر چتر هم برای بیشتر مردم اهمیت دارد. موقع خرید چتر باید به کیفیت فنرها و میله های آن، نحوه اتصال فنرها به پارچه چتر، حرکت روان و محکم فنرها، دسته و فرم چتر و همچنین جنس چتر توجه کرد. بهترین جنس پارچه چتر، PVC است ، که در این چتر از پارچه PVC استفاده شده برای این که شما بتوانید از چتری که خریداری می‌کنید اطمینان بیشتری داشته باشید باید به جنس مواد به کار رفته شده در این قسمت از چتر توجه زیادی داشته باشید. ساختار فریم و بدنه بیشتر چتر‌ها از فلز‌هایی مستحکم و درعین‌حال سبک است که از این دسته فلزات می‌توان به آلومینیوم اشاره کرد. این دسته از فلزات وزنی سبک دارند که باعث راحتی بیشتر شما در هنگام استفاده از چترتان می‌شود، همچنین استحکام و مقاومت زیادی که این فلز دارد باعث خواهد شد تا وارد آمدن فشار به فریم چتر و مجاورت آن با آب تاثیری بر کیفیت چتر شما نداشته باشد.این چتر دارای تودوزی مشکی پرکلاغی میباشد که جلوه زیبایی خاصی به زیر چتر میدهد.در ضمن این چتر قابل اتو شدن است که اول یه پارچه روی چتر گذاشته و با حرارت ملایم میتوانید پارچه را اتو کشیده و سطح چتر را صاف کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر بچگانه مدل 4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چتر بچه گانه پر طرفدار مدل 4 رنگ با قطر 77 سانتیمتر انتخابی مناسب جهت کودکان تا رده سنی دبستان می باشد. این چتر فریمی فلزی و مستحکم دارد که به دلیل ساختار فلزی آن ، تا مقدار زیادی از این چتر دربرابر ضربه و فشار حفاظت خواهد کرد. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم در انتخاب چتر، نوع پارچه‌ای است که در ساخت آن به کار رفته است. این چتر دارای رویه‌ای از جنس الیاف پلی‌استر است که علاوه‌ بر ایجاد ساختاری نسبتا سبک، از نفوذ آب به سطح زیر پارچه جلوگیری می‌کند تا با استفاده از آن بتوانید از کودکان دربرابر خیس‌شدن محفاظت کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر بچگانه مدل رنگین کمانی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چتر، وسیله ای است که در روزهای زیبای بارانی شما را همراهی می کند و به شما کمک می کند تا علاوه بر لذت بردن از دیدن بارش باران، با آرامش به زیر آن بروید تا هم از این نعمت خدادادی استفاده کرده و هم از شما محافظت کند.چتری که در عین مقاوم و با کیفیت بودن از سهولت کارکرد هم برخوردار باشد. چتر های رنگین کمانی در عین کیفیت کوچولوی شما را مهمان رنگ های زیبا و شاد خود می کند تا علاوه بر کارایی بالا به کودک شما زیبایی و جلوه ای خاص ببخشد و خاطرات زیبا و رنگین و شاد را برای خود و دوستانش ثبت نمایید. از چتر رنگین کمانی در دکوراسیون هم می شود استفاده کرد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر مدل سامورایی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مردم، اغلب موقع خرید چتر نمی دانند چه چتری بخرند که علاوه بر زیبا بودن مناسب و کارآمد نیز باشد. از آنجایی که هر چتر قطعات بسیاری دارد، ممکن است با شل شدن یک بخش از آن، چتر دیگر به کار نیاید. از طرفی مدل و ظاهر چتر هم برای بیشتر مردم اهمیت دارد. موقع خرید چتر باید به کیفیت فنرها و میله های آن، نحوه اتصال فنرها به پارچه چتر، حرکت روان و محکم فنرها، دسته و فرم چتر و همچنین جنس چتر توجه کرد. بهترین جنس پارچه چتر، PVC است. البته برای کسانی که از چتر برای حفاظت از خود در برابر تابش نور آفتاب استفاده می‌کنند این ویژگی اهمیت زیادی ندارد. این افراد باید از چترهایی استفاده کنند که پارچه روی آن دارای قابلیت حفاظت از پوست دربرابر اشعه مضر خورشید باشد. درواقع نور آفتاب که روزانه به سطح پوست ما می‌تابد حاوی اشعه‌هایی نظیر ماورا بنفش بوده که برای سلامتی پوست بسیار مضر هستند به همین دلیل در ساخت پوشاک یا وسایلی نظیر چتر که به منظور جلوگیری از تابش نور خورشید به سطح پوست ساخته می‌شوند از این تکنولوژی استفاده می‌شود.. برای این که شما بتوانید از چتری که خریداری می‌کنید اطمینان بیشتری داشته باشید باید به جنس مواد به کار رفته شده در این قسمت از چتر توجه زیادی داشته باشید. ساختار فریم و بدنه بیشتر چتر‌ها از فلز‌هایی مستحکم و درعین‌حال سبک است که از این دسته فلزات می‌توان به استیل ضد زنگ و آلومینیوم اشاره کرد. این دسته از فلزات وزنی سبک دارند که باعث راحتی بیشتر شما در هنگام استفاده از چترتان می‌شود، همچنین استحکام و مقاومت زیادی که این دو فلز دارند باعث خواهد شد تا وارد آمدن فشار به فریم چتر و مجاورت آن با آب تاثیری بر کیفیت چتر شما نداشته باشد.این چتر دارای تودوزی نقره ای میباشد که جلوه زیبایی خاصی به زیر چتر میدهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر مدل ویندپروف کد 103 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چتر فول اتوماتیک 10 فنر ویند پروف Windproof (ضد باد) ، این چتر از معدود چترهای است که از 10 فنر مستحکم فایبرگلاس ضد باد برخوردار است همچنین هر کدام از این فنرها با یک فنر 6 سانتی کوچک تقویت شده اند این خاصیت باعث میشود که چتر در مقابل شدیدترین وزش بادها ایستادگی کند و نشکند ، پارچه چتر از جنش شمعی 100درصد آب گریز است که به هیچ عنوان خیس نمیشود ، چتر دارای کاور مخصوص است و در حالت بسته تنها 32.5 سانتی متر طول دارد که حمل آن را بسیار راحت و اسان میکند ، جنس دسته از پلاستیک باکیفیت با روکش ضد لغزش است و دارای بند مخصوص کشی میباشد ، چتر حالت 3تاشو دارد و با یک دکمه باز و بسته میشود و فقط تاکردن ان بصورت دستی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر مدل naabsell-UV03 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چتر اتوماتیک multicolored با قابلیت تا شدن که طول کمی دارد و دارای کیف است و قابلیت جا به جایی با کیف را دارد. چتر ها در مدل UV دار ارائه شدند که امتیاز اصلی این مدل داشتن کیفیت بالا ، 8 فنره و همچنین مقاوم بودن در برابر باد است . این مدل چتر ها تمام اتوماتیک هستند که بصورت خودکار باز می شوند و برای بسته شدن آنها به صورت مکانیکی با دست است و می توانید به راحتی با فشار دکمه ای که روی دسته قرار دارد ، چتر را کاملا باز و با فشار دادن دوباره ی آن چتر را ببندید .

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا