ورزش و سفر

نکات مهم خرید چادر مسافرتی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

اگر قصد دارید یک چادر مسافرتی تهیه کنید ادامه مطلب را بخوانید. (به همراه پادکست و ویدئوکست)

چادر مسافرتی یکی از مهم ترین وسایلی است که در گردش خانوادگی یا گردش تک نفره و یا دوستانه مورد نیاز هر گردشگر و یا طبیعت گردی می باشد، اگر شما هم طبیعت را دوست دارید و مثل من از آن لذت می برید پیشنهاد میکنم این مطلب را تا انتها مطالعه نمائید. یک چادر مسافرتی خوب باید بتواند در همه شرایط آب هوایی از شما در برابر باد، باران یا هوای سرد و گرم محافظت کند لطفا با مقاله چادر مسافرتی،نکات مهم خرید چادر مسافرتی به همراه قیمت و خرید آنلاین با نکته خرید همراه باشید.

هنگام انتخاب چادر مسافرتی خوب باید تمام عوامل تاثیر گذار بر عملکرد آن را با دقت بررسی کنید، از مهم ترین عواملی که باعث می شود شما بهترین چادر مسافرتی مورد نیاز خود را تهیه نمائید، اغلب جنس چادر مسافرتی، نوع آن و همچنین وزن و اندازه آن می باشد.

از آنجا که چادر مسافرتی از آن دسته از کالایی می باشد که تقریبا هر خانواده یک یا نهایتا دو بار نسبت به خرید آن اقدام می کند باید هنگام تهیه آن به نکات مهم بیشتری دقت نمود تا از خرید خود پشیمان نشوید و ضرر مالی را نیز تحمل نکنید. لطفا نکته خرید را در طول مدت این مقاله همراهی نمائید.

نکته خرید پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چادر مسافرتی ویدئوکست این مقاله را نیز در ادامه ببینید.

چادر مسافرتی چیست و چه کاربردی دارد

چادر مسافرتی یا همان خیمه به زبان عربی وسیله مهمی است که هنگام مسافرت های کوتاه مورد نیاز شما می باشد، اغلب از چادر مسافرتی برای استراحت های موقتی در حد چند ساعت یا نهایتا یکی دو شب استفاده می شود، از کاربردهای دیگر چادر های مسافرتی استفاده از آن ها در پیکنیک روزهای جمعه همراه با خانواده می باشد که محل امنی برای استراحت فرزند و همسر شما به شمار می رود، چادرهای مسافرتی برزنتی و نایلونی و پلی استر از مهم ترین انواع چادر های کنونی در بازار می باشند. لطفا دقت کنید بهترین چادر مسافرتی برای شما چادری است که مخصوص آب و هوایی که قصد مسافرت به آن را دارید طرحی شده باشد.

انواع چادرهای مسافرتی از نظر شکل ظاهری

چادرهای مسافرتی  به شکل حرف A انگلیسی (A-Frame) :
این چادر های به شکل حرف A انگلیسی هستند و اغلب برای نهایتا دو نفر یا زوج مناسب هستند، بهترین نوع این چادرها که در بازار کمیاب هم هستند به چادرهای امریکایی معروف هستند.

چادر مسافرتی تونلی (Tunnel Tent) :
این نوع چادر های که در پادکست هم به آنها اشاره شده است برای افراد زیاد بهترین چادر مسافرتی به حساب می آیند

چادر مسافرتی گرده ماهی (Ridge Tent) :
چادری مثلثی با دو تیرک عمودی می باشد که سقف آن آزاد و بسیار مقاوم است. هنگام وزش باد و استفاده طولانی باید با طناب به زمین محکم شوند.

 چادر مسافرتی گنبدی (Dome Tent) :
به خاطرشکل گنبدی سقف آن به این اسم معروف شده است. نصب راحتی دارد و با عبور تیرک قابل انعطاف و سبک از داخل آستین چادر برپا می شود.به علت کم حجم بودن،ارزان بودن،وزن کم و راحتی حمل جزو پرفروش ترین چادرها هستند.ارتفاع گنبد بر آسیب پذیری این چادر هنگام باد موثر است هرچه بلند تر باشد آسیب پذیر تر است.

نکات مهم هنگام خرید چادر مسافرتی 

ظرفیت چادر
هرگاه که قصد خرید یک چادر مسافرتی را دارید در اولین مرحله باید به این موضوع فکر کنید که چه تعداد از افراد می خواهند آن را استفاده کنند بنابراین ظرفیت در انتخاب چادر بسیار مهم است که با کف آن سنجیده می شود در ضمن وسایل همراه خود را در نظر بگیرید.

ارتفاع چادر
چادرها باید ارتفاع مناسبی در رابطه با نوع مصرف خود داشته باشند. به عنوان مثال چادرهای خانوادگی ارتفاعی بیشتر برای ایستادن و چادرهای کوهنوردی فاقد همچین ارتفاعی می باشند.

وزن چادر
قبل از خرید وزن آن را چک کرده و همیشه در نظر داشته باشید جایی که برای سفر و نصب چادر انتخاب کرده اید نزدیک اتومبیل تان نخواهد بود. بنابراین چادر با مناسب ترین وزن را برای استفاده انتخاب نمائید.

جنس چادر
بیشتر این چادرها از نوعی پولیمر (مواد پلاستیکی) تولید شده‌اند. اما میزان تراکم و کشش بین مولکولی آنها متفاوت است که باعث تفاوت مورد مصرف این چادرها می‌شود. بنابراین به جنس آن دقت کرده و موارد مصرف را در نظر بگیرید.

ضخامت جدار چادر مسافرتی
بسیاری از گردشگران و در رابطه با جنس دیواره های چادر سفر مشکل دارند چون که اکثر چادرهای مسافرتی دارای ضخامتی نازک هستند که در هنگام شب، داخل چادر دیده می شود. بهتر است که دیواره آن دولایه باشد تا حریم خصوصی تان در زمانی که در آن ساکن شده اید، حفظ شود. این موضوع زمانی که چادر مورد استفاده خانواده است از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. می توانید در زمان خرید از فروشنده بخواهید که یک مدل از آن را برای تان باز کند.

سیستم تهویه مناسب چادر مسافرتی
وجود پنجره بر روی چادر الزامیست چون که موجب می شود تا نور کافی به داخل چادر بتابد و موجب تهویه هوا شود. پنجره ها باید دارای محافظ باشند تا از ورود حشرات جلوگیری کنند.

نصب آسان چادر مسافرتی
بیشتر چادرهای مسافرتی خانوادگی دارای لوازم جانبی زیادی مثل میز، صندلی و بخصوص میله‌های نگهدارنده چادر هستند، اما استفاده از این وسایل نیازمند تمرکز یا دانستن قوانین خاصی نیست. با این امتیاز هرچه نصب چادر ساده‌تر باشد شرایط بهتری برای شما فراهم خواهد شد.

مقاومت و کیفیت کف چادر مسافرتی
کف چادر باید بیشتر از قسمت های دیگر در برابر آب و یا خراشیدگی مقاومت داشته باشد. فشاری که بر اثر وزن و حرکت افراد در کف چادر ایجاد می شود، می تواند آب را وارد فضای داخلی کند و این دلیل اصلی پوشش جداره ی چادرها با لایه های مختلف اورتان است.

بهترین مارک چادرهای مسافرتی ایرانی و خارجی

برندهای ایرانی چادر مسافرتی :
چادر مسافرتی هلال، چادر مسافرتی ساینا، چادر مسافرتی فخر ایران، چادر مسافرتی سافاری

برندهای خارجی چادر مسافرتی :
برند هاسکی – Huski، برند کلمن – Coleman، برند فرینو – Ferinno و…

بهترین کشور سازنده چادر های مسافرتی که در اغلب کالا ها هم نامی بین نام های تولید کننده دارد همان امریکا میباشد، بنابرین این چادر های مسافرتی امریکایی بهترین نوع چادر ها میباشند.


متن پادکست

سلام، به نکته خرید خوش آمدید! نکته خرید مجله اینترنتیه که ما در هر برگ از اون نکات مهم خرید یکی از کالاهای مورد نیاز زندگی کنونی رو برای شما توضیح میدیم.در این برگ از نکته خرید میخواهیم در مورد نکات مهم خرید چادر مسافرتی – نکته خرید با هم دیگر صحبت کنیم

همونطور که میدونین چادر مسافرتی یکی از لوازمیه که در هر سفری اعم از سفر کوتاه یک روزه یا سفر طولانی چند روزه حتما لازممون میشه و چه در هوای بارونی یا هوای گرم میتونه باعث بشه از سفرمون بیشتر لذت ببریم، خب با این تعاریف به نظر شما وقتی که قصد خرید چادر مسافرتی رو داریم باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ لطفا این پادکست 5 دقیقه ای رو میهمان من باشید.

نکات مهم یک چادر چیا میتونن باشن :

  • اولین نکته سایز چادر هستش که شما با توجه به تعداد افراد خانوادتون باید مناسب ترینش رو انتخاب کنین. در مورد سایز چادر مسافرتی فقط حواستون باشه که فروشنده ها همیشه برای اینکه بتونن جنسشون رو به من و شما بفروشن یه مقدار سر این قضیه غلو میکنند که شما همیشه تعداد افراد خانوادتون رو بعلاوه دو یا حتی سه کنین و بعدش سایز مناسب رو بخرین.
  • مورد بعدی که باید بهش توجه کنین نوع سفرتونه، اگه خیلی حرفه ای سفر میکنین و به مناطق وحشی چه از لحاظ آب و هوا چه حیات وحش تشریف میبرین بهتره کیفیت رو فدای قیمت نکنین و یه چادر با کیفیت ولو گرون انتخاب کنین.
  • مورد بعدی که خیلی مهمه خب طبیعتا جنس چادر هستش ، که سه نوع جنس داریم : نخی، نایلونی و پلی استر
    • لطفا دقت کنین که جنس نخی چون گردش هوا توشون زیاده برای مناطق گرم مناسب ترن ولی در عوض سنگین تر هستن و حملشون بخصوص در ارتفاعات واقعا سخت هستش.
    • نوع دیگه که نایلونی هست مشکل سنگینی رو نداره ولی در مناطق گرم و آفتابی زیر نور آفتاب عمرش کمتره و زودتر خراب میشه.
    • جنس سوم هم که پلی استره، خوبی که داره اینه هم مقاومه هم سبکه و تازه از نخی هم ارزون تر هستش و میتونه انتخاب مناسبی باشه.
  • آیتم بعدی که باید مورد توجه قرار بگیره شکل چادر هستش که به چند نوع تقسیم میشن: A-Fram ، Modified-Aframe ، Demo-shape ، چادر های تونلی ، هرمی ، چهارفصل و Trap.
    • A-Fram : این شکل از چادرها به شکل حرف A انگلیسی هستنن و برپا کردنشون خیلی راحته البته جا و وسایل کمتری هم توشون میشه گذاشت، اگه بچه ندارین این بهترین نوع چادر برای یه زوج محسوب میشه.
    • Modified-Aframe : این چادر های دقیقا همون قبلی ها هستن اما جادارتر و بزگتر هستن.
    • Demo-shape : این نوع از چادر ها خیلی زودتر و راحت تر از قبلی ها سرپا میشن و برای وقتی که باد می وزه خیلی کاربردی ترن و پیشنهاد ما برای شما در روزهاییی که باد می وزه این نوع هستش.
    • چادر های تونلی : این نوع چادر ها جادار ترین چادرها هستن و چند نفر همزمان میتونن توش سرپا واستن و بالای ده نفر هم توشون به راحتی میخوابن ولی عیبشون اینه که چون شکلشون تونلیه بادگیر هستن و یه مقدار تو هوای بادی نگه داشتنشون سخت تره و برای هوای نامساعد ممکنه اذیتتون کنه، ولی تا دلتون بخواد جا دارن.
    • چادر های هرمی : این نوع از چادرها برای تابستان و زمین خشک مناسبن چون کفی ندارن و برای استفاده نیازمند یه زیر انداز هستن،
    • چادر های چهار فصل : این نوع چادر ها به نظر من بهترین نوع چادر های مسافرتی ان، هم خاصیت آئروداینامیکی دارن(یعنی بادگیر نیستن) هم در هوای نامساعد کاربرد دارن و هم زود سرپا میشن تازه گردش هوای خوبی توشون در جریانه ولی خب طبیعتا گرون تر هستند. اگه حرفه ای به طبیعت سفر میکنین این میتونه بهترین انتخاب تون باشه.
    • یه نوع چادر دیگه هم داریم که به Trap معروفه و بیشتر شبیه سایبان و بارونی عمل میکنن و برای جلوگیری از آفتاب و یا خیس شدن زیر بارون های موقت بهاری یه به قول معروف بارون جرجری ها  استفاده میشن.

خلاصه کلام پیشنهاد این پادکست از نکته خرید به شما عزیزان از لحاظ جنس چادر پلی استر و از لحاظ نوع و شکل هم چادر چهار فصل هستش، چون یه ضرب المثل انگلیسی هست که میگه اینقدر فقیر نیستم که جنس ارزان بخرم.

ماهم به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم هیچوقت کیفیت رو فدای قیمت نکنین. بخصوص برای لوازمی که یکبار میخرینشون.


نکته آخر

کاربر گرامی تیم تحقیقاتی نکته تمام سعی خود را بر آن دارد تا علاوه بر فراهم کردن مجموعه ی کاملی از کالاهای مورد نیاز زندگی روزمره برای شما عزیزان، مقالات کاملی با عنوان نکات مهم هنگام خرید را نیز منتشر نماید.

چقدر ما را دوست دارید؟
ضمن تشکر فراوان از مطالعه ی مقاله چادر مسافرتی،نکات مهم خرید چادر مسافرتی به همراه قیمت و خرید آنلاین لطفا با اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی ما را در انتشار مقالات بیشتر یاری دهید و همچنین با گذاشتن نظر در مورد همین مقاله در پایین صفحه ما را به ادامه این راه تحقیقاتی گسترده امیدوارتر کنید.

نکته خرید - قیمت روز چادر حجاب فاطمی مدل سما کد Kan 1049 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر اسراء مدل جده عربی با سنگ کاری مجلسی ( عبای مجلسی ) برند حجاب فاطمی اصیل ترین چادر سبک عربی است.به واسطه شباهت بسیاری که الگوی چادر جده به عبا دارد به چادر عبایی نیز معروف است.در چادر جده پارچه زیادی به کار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این مدل می گردد و عرض زیاد آن پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به همراه دارد.جلوی چادر جده باز می باشد. در چادر های جده تولید شده حجاب فاطمی به دلیل استفاده از پارچه های عریض در پشت چادر هیچ گونه دوختی در ناحیه کمر وجود ندارد و زیبائی خاصی را به این چادر اصیل عربی داده است.امکان استفاده از کیف در زیر چادر فراهم است.این چادر با گلدوزی اختصاصی و سنگ های اتریشی بر روی شانه تا مچ ها ترئین شده و بسیار کار فاخر و ارزشمند هست این چادر از پارچه کرپ کن کن کره ای تولید و تقدیم میگردد که در ذیل توضیح مختصری در مورد کیفیت پارچه ارائه میشود: پارچه کن کن تولید شده از منسوجات شرکت yyt کره است ، پارچه کن کن از دسته پارچه های نیمه براقی است که به تازه گی تولید و در رده پارچه های چادری قرار گرفته است این پارچه به دلیل وزن فوق العاده سبک و لطافت خاصی که دارد با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است .تراکم این پارچه 450 است‏.‏ پارچه های کرپ کن کن به دلیل اینکه پشت پارچه بافت کرپ دارد از روی سر سُر نمی خورد و ایستائی خوبی روی سر دارد . .توجه ! جهت تعین سایز دقیق چادر بهتر است از جدول ارائه شده داخل گالری استفاده بفرمائید .کلیه محصولات حجاب فاطمی اصل دارای بسته بندی ؛ لیبل و مارک دوخته شده به محصول می باشد .با افتخار اعلام می داریم محصولات حجاب فاطمی , انتخاب بانوی ایرانی ؛ تولید ملی است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر عبایی مدل سما مجلسی کرپ کن کن فاخر کد 2020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر جده سما فاخر اصیل ترین چادر سبک عربی می باشد ؛ و به واسطه شباهت بسیاری که الگوی چادر جده به عبا دارد به چادر عبائی نیز معروف است ، در چادر جده پارچه زیادی به کار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این مدل می گردد و عرض زیاد آن پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به همراه دارد. جلوی چادر جده باز می باشدکه با بندینک تعبیه شده میتوان نیاز به روگیری را مرتفع کرد . در چادر های جده تولید شده به دلیل استفاده از پارچه های عریض در پشت چادر هیچ گونه دوختی در ناحیه کمر وجود ندارد و زیبائی خاصی را به این چادر اصیل عربی داده است. امکان استفاده از کیف در زیر چادر مقدور است. در مدل سما با گلدوزی های کار دست شده بسیار فاخر یک چادر خاص و بینظیر طراحی و تولید شده است که به شما تقدیم میشود. این چادر از پارچه کرپ کن کن ( ژورژت ) ژاپنی تولید و تقدیم میگردد که در ذیل توضیح مختصری در مورد کیفیت پارچه ارائه میشود: پارچه کرپ کن کن (ژورژت ) تولید شده در شرکت Salona ژاپن است . پارچه ژورژت از دسته پارچه های نیمه براق به سبک کن کن است که به تازه گی تولید و در رده پارچه های چادری قرار گرفته است این پارچه به دلیل رنگ مشکی و براقی که دارد با استقبال بسیار خوبی روبرو شده ، تراکم این پارچه 500 است‏.‏

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید دمبل به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر اضطراری هاسکی مدل Baron 4 Plus F2022 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر 4 نفره هاسکی BARON 4 plus: «هاسکی» چادر 4 نفره مدل «Baron 4» را مانند بیشتر چادرهای خود به‌شکلی طراحی کرده تا هم بتوان در فصول گرم و هم در فصول سرد از آن استفاده کرد. برای همین منظور این چادر به صورت دو لایه طراحی شده است. لایه بیرونی از جنس پلی‌استر و لایه درونی از جنس نایلون تولید شده و ساختاری توری شکل دارد. جنس رویه این چادر و همچنین کف از پلی‌استر بوده و دارای روکشی از جنس پلی‌اورتان است که برای آن مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب به همراه دارد. لایه زیرین چادر نیز قابلیت تهویه مناسبی دارد و به همین دلیل می‌تواند گزینه خوبی برای کمپینگ تابستانی هم باشد. این چادر همچنین قابلیت محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش را نیز دارد تا شما در روزهای آفتابی نیز به‌شکل مناسبی بتوانید از آن استفاده کنید. هاسکی برای مستحکم کردن این چادر در آن از ستون‌بندی «Duralumin» بهره برده است. این ستون‌های به‌کار‌رفته در چادر از جنس آلومینیوم بوده و به دلیل دارا بودن ساختاری محکم و مقاوم کمک می‌کنند تا شما قادر باشید با آسودگی خیال در داخل چادر به استراحت بپردازید. چادر 4 نفره هاسکی مدل Baron 4 با توجه به طراحی و نوع ساختی که دارد، می‌تواند گزینه خوبی برای کمپینگ در بیشتر مواقع سال مانند هوای گرم، بارانی و … باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 8 نفره آپکس مدل برنو کد Q02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی 8 نفره مناسب طبیعت گردی و کمپینگ می باشد . این محصول از جنس برنو است که این جنس ضد آب و مقاوم در برابر نورخورشید و باد است . دارای یک در ، سه پنجره است. کف چادر ضداب و ضخیم است .ابعاد چادر 250x250 ارتفاع 210 است. دارای یک جیب داخل چادر و بند اویز سقف برای قرار دادن اجسامی مانند لامپ میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 2 نفره کچوا مدل MH100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چادر 2 نفره و 2 پوششه به منظور محافظت در برابر شرایط بیرونی طراحی شده است و دارای ساختار گنبدی خود ایستاده می باشد. این چادر مقرون به صرفه تمام آزمایش های دوام و ضد آب را در شرکت کچوا پشت سر گذاشته است و شما می توانید با انتخاب این چادر مناسب ترین اردوگاه را برای خود انتخاب کنید.توصیه می شود از تشک های با حداکثر عرض 65 سانتی متر استفاده کنید. استفاده از تشک بادی ضخیم تر از 6 سانتی متر با این چادر توصیه نمی شود زیرا باعث کاهش فضای قابل زندگی می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 12 نفره مدل شمعی کف پارچه ای کد CH32 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی پشت نقره اپکس مناسب طبیعت گردی و کمپینگ می باشد. این محصول دارای یک در و یک پنجره است . جنس چادر پشت نقره یا شمعی می باشد. کف چادر پارچه ای است . گنجایش چادر در حالت معمولی 10-12 نفر و در حالت خواب 6 نفر می باشد. دارای بند اویز سقف برای نگهداشتن لامپ و یک جیب کاربردی داخل چادر می باشد. ابعاد 290x290 ارتفاع 2.10

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 12 نفره آپکس مدل مکعبی VIP1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی مدل مکعبی تولید شده از جنس برنو می باشد. این محصول دارای دو درب ، دو پنجره و دو هواکش می باشد نواری کار شده نوار ابریشم هست که مانع صدمه دیدن فنر های چادر می شود تمامی زیپ درب و پنجره ها زیپ دنده ده می باشد کف چادر ضخیم و ضدآب هست درای دوخت دولایه که مانع نفوذ آب به داخل چادر می شود ارتفاع 220 ابعاد کف 290x290 این محصول را تنها با برند A.APEX خریداری نمایید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی آپکس کد TS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول مناسب توالت و حمام یا اتاق پرو سیار می باشد. تولید شده از تفلون ضخیم و ضدآب در ابعاد 140x140 ارتفاع 210 می باشد. دارای یک درب بزرگ و یک هواکش توری دار است.درب و هواکش توسط زیپ بسته می شود. (این محصول کف ندارد) داخل چادر یک جیب و یک بندآویز سقف برای قرار دادن دوش و یک بندآویز دیواره برای قرار دادن حوله یا لباس کار شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 10 نفره مدل برنو 10P خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی 10 نفره مدل برنو 10P در ابعاد و اندازه ای برای استفاده 10-8 نفر طراحی وساخته شده است ، که به شما کمک خواهد کرد تا با استفاده از آن در زمان سفر و کمپینگ ، راحتی بیشتری را تجربه کنید. این چادر ساخته شده از پارچه برنو با استحکام بالا - دوخت عالی - ضد آب - (سقف از رو) - دارای 4عدد گیره برای مهار در هوای طوفانی -زیپ درب ورودی دو طرفه شماره 10- دارای پشه بند برای درب و تمامی پنجره ها- دارای سه عدد پنجره بزرگ و مجهز به توری محافظ برای جلوگیری از نفوذ حشرات - نوار ابریشم - کفه ضخیم و ضد آب - ارتفاع بلند (210 سانتی متر) گنجایش چادر در حالت معمولی 10-8 نفر و درحالت خواب5-4 نفر می باشد. (ابعاد چادر در حالت بازشده 210x250x250 سانتی متر )

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر کمری حسنا کرپ کن کن ژرژت شهر حجاب مدل 8046 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر کمری حسنا شهر حجاب با استفاده از پارچه های با عرض زیاد تولید شده در نتیجه پشت چادر درز ندارد. این چادر دارای قسمتی شبیه به دامن بوده که با بستن بندهایی به دور کمر، پایین تنه را می پوشاند و قسمت بالایی آن، که کاملا شبیه به چادر ساده ایرانی می باشد، به راحتی با کش بر روی سر نگاه داشته می شود. این چادر شبیه چادر قجری بوده با این تفاوت که در حسنا ، دستک های چادر از قسمت پایین به کمر دوخته میشود ولی در مدل قجری باز و آویز است، از این جهت در هنگام رو گرفتن ، حسنا به چادر معمولی شبیه تر است. همچنین چادر قجری از پشت دارای درز و دوخت می باشد ولی پشت چادر کمری حسنا یک تکه می باشد. محاسن : - چون به کمر بسته میشود از سنگینی چادر گرفته شده و وزن آن از روی سر برداشته میشود . - پایین چادر ، با سطح زمین تماس پیدا نمی کند و همیشه تمیز و مرتب است .(بدلیل بسته شدن به کمر) - در تمام فعالیتها و حرکات ، این چادر آراسته و منظم است . - برای خانمهای چاق و باردار حجابی کامل و راحت است. این چادر از پارچه کرپ کن کن ژرژت تولید و تقدیم میگردد. پارچه کرپ کرپ کن کن ژرژت استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 600 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد که پشت پارچه کرپ و روی آن کن کن می باشد. پارچه کن کن اصولا مقداری بسیار کمی براق و مجلسی و بسیار شیک می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر دانشجویی شهر حجاب مدل جلوه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر جلوه یکی از انواع مدل چادرها با سبک ایرانی است، چادر جلوه کاملا شبیه به چادر ساده ایرانی هست با این تفاوت که برای بیرون آوردن دستها مچ هایی در نظر گرفته شده که بانوان می توانند بدون به هم زدن فرم چادر، به راحتی از دو دست خود برای انجام کارهای روز مره از قبیل حمل کیف، گرفتن دست کودک و یا حمل کالسکه نوزاد استفاده کنند، در چادر جلوه امکان استفاده از کیف در زیر و روی چادر وجود دارد ، نمای جلو و پشت چادر کاملا شبیه به چادر سنتی ایرانی است ، امکان روگیری در این چادر همانند چادر سنتی ایرانی فراهم شده و همچنین به واسطه کش تعبیه شده در ناحیه سردر صورت عدم رو گیری بر روی سر میماند. این چادر از پارچه کرپ حریر اسود تولید و تقدیم میگردد. پارچه حریر اسود استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 500 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 6 سایز بصورت 150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود. قبل از سفارش و انتخاب سایز، عکس مربوط به انتخاب سایز را به طور کامل مطالعه و بررسی کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر بحرینی کد 003 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادربحرینی از حیث راحتی و آزادی شبیه ترین مدل به عبایی بود5، با این تفاوت که یک آستین مچی به آن افزوده شده است . از مدل عربی اصیل به اندازه 25 سانتیمتر باریک تر است. اگر خانمی که این مدل را پوشیده دستان خود را باز کند، پارچه بعد از قسمت مچ که حدود 10 سانتیمتر است، بصورت کامل تا روی زمین رسیده و به همین نقطه در دست مقابل منتهی می شود و شما یک مربع مشکی را می بینید روی سر در این مدل هد یا نقاب قرار دارد که با کش روی پیشانی با ظاهری مرتب و کامل موی سر را می پوشاند. روی یکی از لبه های جلو چادر کش بصورت بند بلند تعبیه شده تا با انداختن این بند روی دست مقابل باعث شود یک لبه چادر به صورت ضربدری روی بدن جذب شود و بدن را بپوشاند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر عبایی شهر حجاب مدل جده کرپ کریستال کد 8002 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر جده عبایی شهر حجاب اصیل ترین چادر سبک عربی می باشد و به واسطه شباهت بسیاری که الگوی چادر جده به عبا دارد به چادر عبایی نیز معروف است. در چادر جده پارچه زیادی به کار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این مدل می گردد و عرض زیاد آن پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به همراه دارد. جلوی چادر جده باز می باشد. در چادر های جده تولید شده شهر حجاب به دلیل استفاده از پارچه های عریض در پشت چادر هیچ گونه دوختی در ناحیه کمر وجود ندارد و زیبائی خاصی را به این چادر اصیل عربی داده است. امکان استفاده از کیف در زیر چادر مقدور است. این چادر از پارچه کرپ کریستال تایتانیک تولید و تقدیم میگردد. پارچه کرپ کریستال تایتانیک استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 650 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر اماراتی کرپ کن کن ژرژت شهر حجاب مدل 8017 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر اماراتی شهر حجاب یک مدل عربی اما راسته تر از مدل عربی جده عبایی میباشد با این تفاوت که آستین دار شده و همین امر باعث راسته تر شدن چادر شده است.بانوانی که گشادی چادر عربی اصیل را دوست ندارند اما مدل عربی را دوست دارند . این مدل همانگونه که از نامش مشخص است یکی از انواع چادرهای عربی ویژه کشور امارات و کویت می باشد‏.، با این تفاوت که به دلیل داشتن آستین‎‎‏‎‏های سی و پنج سانیمتری نسبت به دیگر مدل های عربی، اندامی تر است‏.‏جلوی این چادر به صورت باز طراحی شده و می توان آن را بنا به سلیقه های مختلف، با زیپ و انواع دکمه و یا بندینک بست تا از راحتی بهتری برخوردار شوید‏. از ویژگی های چادر اماراتی با توجه به آستین دار بودنش راحتی در بغل گرفتن کودک، رانندگی، خرید و ‏.‏‏.‏‏.‏ می باشد‏.‏ چادر اماراتی با توجه به اندامی بودن نسبت به سایر مدلهای عربی و راحتی خیلی عالی در نزد خانم های جوان مخصوصا دانشجویان و دانش آموزان مورد استقبال گسترده قرار گرفته است‏.‏ این چادر از پارچه کرپ کن کن ژرژت تولید و تقدیم میگردد. پارچه کرپ کرپ کن کن ژرژت استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 600 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد که پشت پارچه کرپ و روی آن کن کن می باشد. پارچه کن کن اصولا مقداری بسیار کمی براق و مجلسی و بسیار شیک می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر نماز مدل سوپر سافت گیاهی آسمان کد T83 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر نماز طرح سه بعدی مدل آسمان با جنس الیاف طبیعی گیاهی یک انتخاب بسیار با کیفیت، لطیف، زیبا و خاص که میتوانید از آن در مجالس و مهمانی ها نیز استفاده کنید. جنس این پارچه بسیار با کیفیت، نرم و لطیف ( سوپر سافت) میباشد و روی سر به زیبایی می ایستد. این چادر اصلا بدن نما و نازک نیست و قد آن نیز 170 سانتی متر میباشد. از دیگر نکات مثبت این چادر میتوان به طراحی جدید، لطافت فوق العاده و عدم چروک پذیری آن نیز اشاره کرد. این چادر با توجه به دوخت تمیز و جنس بسیار با کیفیتی که دارد از دوام بالایی برخوردار است و شما عزیزان میتوانید طولانی مدت از این چادر استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر ایرانی مدل 2020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر ایرانی یا همان چادر سنتی از قدیمی ترین و مرسوم ترین چادرهای مشکی و متداول در بین خانم ها می‌باشد.این نوع چادر یکی از پرطرفدار ترین هاست.بی‌گمان خانم های غیر چادری هم یک چادر معمولی در کمد اتاقشان دارند و در موقعیت های مناسب از آن استفاده خواهند کرد.به اعتقاد اکثر خانم ها این مدل چادر ساده و شیک بوده، حجاب مناسبی دارد و هیچگاه از مد افتاده نمی‌شود.اما بی‌تردید یکی از مهم ترین دلایل علاقه مندی به این مدل چادر ها نمایش متناسب و خوش فرم اندام مصرف کنندگان است.این چادر با پارچه ی کرپ درجه 1 دوخته و تقدیم می‌گردد.پارچه کرپ بسیار مشکی و مات است با تراکم و ضخامت بالا که به هیچ عنوان چروک و نخ‌کش نمی‌شود و بسیار مقاوم است.لازم ب ذکر است که به طور کلی چادر شامل 6سایز بصورت150_155_160_165_170_175سانتیمتر می‌باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می‌شود(توصیه می‌شود در صورت استفاده از کفش پاشنه دار یک سایز بزرگتر انتخاب شود).

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید چتر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر عربی شهر حجاب مدل عبایی گلدوزی گلسا 3001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر عربی گلدوزی مدل گلسا 3001 یا چادر عبایی یکی از پرطرفدارترین چادرهای مشکی زنانه است . این مدل چادر بسیار مجلسی و جوان پسند می باشد. چادر عربی بر روی سر قرار میگیرد و بدون کش استفاده میشود . در مدل عربی اصیل فقط جای دست وجود دارد و مچ یا آستین ندارد. در چادر های جده تولید شده شهر حجاب به دلیل استفاده از پارچه های عریض در پشت چادر هیچ گونه دوختی در ناحیه کمر وجود ندارد و زیبائی خاصی را به این چادر اصیل عربی داده است. امکان استفاده از کیف در زیر چادر مقدور است. در این مدل چادر عربی ، طرح گلدوزی منحصر به فردی در روی دست ها تا بالا قرار دارد و البته در لبه های جلوی چادر کار شده است. این چادر از پارچه کرپ کریستال دبل تولید و تقدیم میگردد. پارچه کرپ کریستال دبل استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 650 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر صدفی مدل ژرژت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر لبنانی صدفی کن کن سوپر ژرژت ، چادری آزاد و آستین دار ( حدود ۲۰ سانت ) بعلاوه زیپ و حجاب یقه می باشد. و از جمله چادر هایی است که دست در هنگام استفاده از آن راحت است. برای استفاده روزه مره، دانشگاه و مراسمات مناسب است. جلوی چادر لبنانی با زیپ بسته می باشد. بافت این چادر مشکی لبنانی صدفی جنس کرپ نیز یک حالت لَختی داشته که سبب خوش فرمی آن میشود؛ همچنین به طور کلی ضخامت چادر های کن کن سوپر ژرژت بسیار خوب و جنس آن نیز بسیار لطیف و نرم است. چادر مشکی از دسته لباس های زنانه ای است که اغلب بانوانی که چادری نیستند هم، یکی از آن ها را در کمد لباس خود دارند که برای حضور در برخی مراسم مذهبی بنا به سنتی که در ایران از قبل در بین مردم جا افتاده، از آن استفاده نمایند. چادر بحرینی کن کن سوپر ژرژت مخصوص همه عزیزانی که یک چادر با حجاب میخوان ولی زیپ دوس ندارد نیز میباشد. بافت این چادر مشکی لبنانی جنس کن کن سوپر ژرژت که از خانواده کن کن ها بوده، که از ویژگی های بارز آن میتوان به مواردی چون رنگ ثابت بسیار مشکی، مقاومت در برابر جذب پرز، مقاومت در برابر کشیدگی نخ، دیر چروک شدن، وزن سبک، و همچنین نرمی و لطافت آن اشاره نمود. همچنین سایز بندی کامل این مدل چادر مشکی (155-160-165-170) موجود میباشد؛ بنابراین میتوانید چادر مشکی مورد نظر را با سایز مناسب خود خریداری نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر بحرینی شهر حجاب مدل کرپ حریرالاسود کد 8071 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر بیروتی / بحرینی ترکیبی از چادر جده عبای عربی با چادر لبنانی می‌باشد. جلوی چادر بیروتی بر روی هم قرار گرفته ولی از یک طرف با کش تعبیه شده که در بازوی مقابل قرار گرفته و از طرف دیگر با دکمه جفتی بسته میشود‏.‏ همچنین کاپ بر روی سر که حالت یک هد در روی پیشانی را دارد باعث می شود چادر خیلی راحت در روی سر قرار گرفته و به هیچ وجه موها نمایان نشود‏.‏ همچنین حجاب یقه ای که به خود چادر متصل است که در صورت تمایل به جای مقنعه و یا در حالت پوشیه بسته می شود و حجاب فوق العاده ای را فراهم می آورد و در صورت عدم تمایل به استفاده داخل چادر قرار گرفته و به هیچ وجه دیده نمی شود‏.‏ این چادر دارای مچهای 6 سانتیمتری مباشد. این چادر از پارچه کرپ حریر اسود تولید و تقدیم میگردد. پارچه حریر اسود استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 500 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر جده مدل سنبادی کرپ کره کد js12 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل همان چادر عبای عربی مچدار است با این تفاوت که چادر، با چین های ظریف به مچ، وصل شده است و با دو بند تزیئنی متصل به مچ، بشدت زیبا و دخترانه شده و جزو جدید ترین مدل های چادر می باشد. جلوی چادر باز است و بدون کاپ و نقاب می‌باشد. توضیحاتی در مورد جنس پارچه: پارچه کرپ کره بسیار با کیفیت و مشکی است، چروک نمی‌شود و گرد وغبار و پرز به خود نمی‌گیرد. این جنس، سنگین نمی‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر سنتی ایرانی کرپ کریستال شهر حجاب مدل 8007 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر ایرانی سنتی از قدیمی ترین و مرسوم ترین چادر های مشکی و متداول در بین خانم ها می باشد. این نوع چادر مرسوم ترین چادر ایرانی می باشد.  این چادر از پارچه کرپ کریستال عرض کم (120 سانتیمتر) تولید و تقدیم میگردد. پارچه کرپ کریستال دبل استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 650 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز می باشد. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر بیروتی مدل ساده کرپ چین خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نام دیگر چادر بیروتی، بحرینی است. این چادر دارای کاپ و نقاب است و به اصطلاح مقنعه سرخود می‌باشد از این رو پوشیدن روسری و مقنعه در زیر چادر الزامی نیست. جلوی چادر به صورت چپ و راست بسته می‌شود( یک طرف چادر با کش به دست مقابل می‌افتد و طرف دیگر با یک دکمه بسته می‌شود) چادر بیروتی در عین حجاب کامل، بسیار راحت است و آزادی عمل را به ارمغان می‌آورد از این رو برای محل کار، سفر و مادرانی که کودک خردسال دارند مناسب می‌باشد. پارچه این مدل از چادر، کرپ چین است. این مدل پارچه، بسیار مشکی است و در حین استفاده چروک نمی‌شود و پرز نمی‌گیرد اما بعد از شستشو نیاز به اتو دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر دانشجویی شهر حجاب مدل مچدار کرپ حریرالاسود کد 8027 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر دانشجویی مچ دار حریر الاسود شهر حجاب یکی از انواع مدل چادرها با سبک ایرانی می باشد، چادر دانشجویی مچدار کاملا شبیه به چادر ساده ایرانی می باشد، با این تفاوت که برای بیرون آوردن دستها شکاف هایی به همراه مچ 6 سانتیمتری در نظر گرفته شده که بانوان می توانند بدون به هم زدن فرم چادر، به راحتی از دو دست خود برای انجام کارهای روز مره از قبیل حمل کیف، گرفتن دست کودک، حمل کالسکه نوزاد و ... استفاده کنند. در چادر دانشجویی امکان استفاده از کیف در زیر چادر و روی چادر وجود دارد ، نمای جلو و پشت چادر کاملا شبیه به چادر سنتی ایرانی می باشد، امکان روگیری در این چادر همانند چادر سنتی ایرانی فراهم است و همچنین به واسطه کش تعبیه شده در ناحیه سردر صورت عدم رو گیری بر روی سر میماند. جلوی این چادر باز بوده که می توانید بنا به سلیقه تان با زیپ یا دکمه ببندید. این چادر از پارچه کرپ حریر اسود تولید و تقدیم میگردد. پارچه حریر اسود استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 500 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر جده نیکزاد کد kris0099 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل چادر از اصیلترین انواع چادر عربی می باشد ،که در میان اعراب به عبا معروف است در چادر جده زیادی به کار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این چادر میگردد و عرض زیاد ان پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به همراه دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر جده عبایی حریرالاسود شهر حجاب مدل 8044 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر جده عبایی شهر حجاب اصیل ترین چادر سبک عربی می باشد و به واسطه شباهت بسیاری که الگوی چادر جده به عبا دارد به چادر عبایی نیز معروف است. در چادر جده پارچه زیادی به کار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این مدل می گردد و عرض زیاد آن پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به همراه دارد. جلوی چادر جده باز می باشد. در چادر های جده تولید شده شهر حجاب به دلیل استفاده از پارچه های عریض در پشت چادر هیچ گونه دوختی در ناحیه کمر وجود ندارد و زیبائی خاصی را به این چادر اصیل عربی داده است. امکان استفاده از کیف در زیر چادر مقدور است. این چادر از پارچه کرپ حریر اسود تولید و تقدیم میگردد. پارچه حریر اسود استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 500 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر قجری نیکزاد مدل حسنا کرپ حریر کد 1801 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند نیکزاد از سال 1372 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات حجاب آغاز نمود. نیکزاد یکی از اولین برندهایی است که در زمینه محصولات حجاب و تولید چادر (پوشش اسلامی) در ایران فعالیت دارد. تنوع محصولات نیکزاد موجب شده است که دغدغه بانوان محترم در زمینه پوشش اسلامی از بین رفته و به راحتی محصولی مطابق سلیقه خود انتخاب کنند. محصولات نیکزاد علاوه بر زیبایی و راحتی، از دوام و کیفیت بسیار بالا برخوردار است. پارچه استفاده شده برای محصولات از بهترین متریال انتخاب شده و کلیه محصولات در نهایت دقت و ظرافت دوخته می شود. چادر حسنا یکی دیگر از محصولات نیکزاد است که در دسته چادرهای کمری یا قجری است. این مدل چادر برگرفته از چادر کمری یا همان قاجاری می باشد که به واسطه تفاوت هایی از قبیل شباهت زیاد آن به چادر ایرانی، اندامی تر بوده و داشتن دستک های هلالی و زیبا، خواسته های بسیاری از بانوان محترم را فراهم می سازد. جنس پارچه استفاده شده در این چادر، کرپ (حریر الاسود) می باشد. کرپ پارچه ای است که با اصطلاح حریر الاسود نیز ممکن است شناخته شود. پارچه کرپ از انواع پارچه های چادری است که دارای ویژگی های مختلف و مهمی است. این پارچه چروک نشده و خاک و پرز به خود نمی‌گیرد. علاوه بر دوام بسیار بالای این پارچه، رنگ مشکی آن نیز به بوری نمی زند و تار و پود پارچه از طریق چشم کاملا مشخص است. سایزبندی این محصول بر اساس قد می باشد و پس از اندازه گیری قد می توانید از باکس سایز، اندازه مورد نظر را انتخاب نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر جده مدل JS32 سنبادی کرپ ایرانی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل همان چادر عبای عربی مچدار است با این تفاوت که چادر، با چین های ظریف به مچ وصل شده است و با دو بند تزئینی متصل به مچ، بسیار زیبا و دخترانه شده و جزو جدید ترین مدل های چادر به حساب می‌آید. جلوی چادر باز است و بدون کاپ و نقاب می‌باشد. پارچه این چادر، با افتخار از نوع کرپ ایرانی می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر دانشجویی نیکزاد مدل یلدا کد kpkrs0043 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر دانشجویی ساده بدون مچ کاملا شبیه چادر ساده ایرانی است با این تفاوت که در این مدل دو عدد شکافجهت بیرون اوردن دست ها وجود دارد تا بانوانبدون برهم زدن فرم چادر کارهای روزمره را انجام دهند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر نماز مدل آستین دار سوپرسافت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نوع چادر بسیار راحت ، سبک وخنک میباشد. استفاده از ان بسیار راحت است و باداشتن استین هیچ مزاحمتی برای نمازگذار ایجاد نمیکند.پوشش کامل دارد و کش سر استین و روی سر خیال نمازگذار را ازپوشش کامل ، راحت میکند سوپر سافت پارچه ای بسیار بسیار سبک و شیک و بسیار خنک است و کاملا شبیه پارچه نخی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر کچوا مدل 2 Seconds کد F2021 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر کمپینگ دو نفره Quechua مدل 2Seconds Fresh & Black، همانطور که از نامش مشخص است یک محصول فوق العاده از شرکت فرانسوی کچوآ بوده که در مدت زمان کوتاه و به تنهایی قابل نصب می باشد. متخصصان این شرکت برای راحتی و صرف وقت کمتر برای نصب چادر و لذت بردن بیشتر از کمپینگ، چادری طراحی و تولید کرده اند که علاوه بر این ویژگی از مزیت های بسیاری برخوردار است. چادر کچوآ دارای ساختاری تونلی بوده و از نوع چادرهای فنری و دوپوش محسوب می شود. این ویژگی ها برای اکثر طبیعت گردان، کوهنوردان و کسانی که سبک سفر کرده و دوست دارند خستگی خود را با برپایی چادرهای نصب فوری برطرف کنند، اهمیت بسیاری دارد. دو پوش این چادر برخلاف چادرهای دیگر به هم متصل هستند تا هنگام نصب و یا جمع کردن آن زمان کمتری گذاشته شود. پوش اول چادر از جنس پلی استر کاتیونی و قسمت هایی نیز از تور تشکیل شده تا بتواند جریان هوا را به خوبی هدایت کند. کفی این پوش نیز از جنس پلی اتیلن بوده و در مقابل آب تا 5000 میلی متر مقاوم می باشد. در این پوش دو پنجره توری مجهز به زیپ در طرفین تعبیه شده که با باز کردن زیپ ها می توانید به بیرون چادر دسترسی داشته باشید. همچنین انتهای این پوش نیز با داشتن توری امکان رد و بدل شدن هوا را به درون چادر می دهد. در ضمن یک سوم درب این پوش از تور تشکیل شده و تمام زیپ است و در صورت باز کردن آن با وجود بندی که در کناره درب تعبیه شده می توانید درب را با آن ببندید تا آسیبی نبیند. از دیگر ویژگی های این پوش وجود یک بند بر روی سقف بوده تا بتوانید با اتصال چراغ روشنایی به آن در تاریکی از نور مناسبی بهره مند شوید. اما برای جلوگیری از گم شدن وسایل کوچک و یا مرتب سازی، در کناره های چادر، توری هایی طراحی شده که می توانید موبایل، کتاب، ماگ و ... را داخل آن ها قرار دهید. پوش دوم چادر 2Seconds ساخته شده از پارچه 100% پلی استر کاتیونی بوده و در برابر آب تا 2000 میلی متر مقاوم می باشد. همچنین روکش روی پارچه به گونه ای بوده که در مقابل اشعه مضر خورشید با SPF 50 از پوست شما مراقبت می کند. در طرفین پوش دوم و دقیقا مقابل هر پنجره پوش اول پنجره ای طراحی شده که با اتصال گیره های نصب شده در انتهای پنجره به بندهای چادر می توانید از نفوذ هوا و نور به داخل چادر لذت ببرید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید دوچرخه ثابت به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 3نفره‌ فورکلاز مدل‌ TREK 500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر محبوب FORCLAZ مجدد توسط تیم مهندسین شرکت کچوا باز تولید و با امکانات بیشتر تولید گردیده. این چادر 2 پوش با فن آوری های به روز دنیا تولید گردیده و با قابلیت پارچه ای که دارد در آفتاب ظهر هم گرما را به داخل چادر انتقال نمیدهد و از شما در برابر نور خورشید محافظت می کند و خوابی آرام در محیطی خنک را برای شما فراهم می کند. این چادر با داشتن ساختار 2 گنبدی خود امکان این را میدهد که بعد از نصب ،چادر ایستاده را به راحتی به منطقه مناسب کمپین خود انتقال دهید.چادری ساده، کاربردی، سبک و جمع و جور که قابلیت زندگی مناسب را برای 3 نفر ارائه می دهد و در هر 3 فصل به راحتی قابل استفاده میباشد. تمام چادرهای کچوا در آزمایشگاه با غوطه ور شدن به مدت 3 ساعت با سرعت 200 لیتر در ساعت و آزمایش روی زمین تأیید شده اند. (سایبان پلی استر با روکش PU با ضخامت 2000 میلی متر، کفپوش با ضخامت 5000 میلی متر و درزهای ضد آب با آب بندی حرارتی) چادرهای Quechua را روی یک میز گردان در یک تونل باد آزمایش می شوند تا دوام هر طرف را اندازه گیری کنند.این چادر اگر به درستی مونتاژ شده باشد، با باز کردن درست تیرهای اطراف، در برابر باد 70 کیلومتر در ساعت (شدت 8) در جای خود باقی می‌ماند. در نهایت مشخصات چادر مدل TREK 500 بدین صورت است که عرض کیسه خوابی که هر نفر در این چادر استفاده میکنند باید حداکثر 60 سانتیمتر باشد.ارتفاع اتاق 119 سانتی متر،دارای 2 در، 2 گنبد و 3 جیب داخلی است.جنس محفظه 80% پلی استر، 20% ترموپلاستیک پلی اورتان و جنس پارچه اصلی 80% پلی استر، 20% قطب پلی اورتان ترموپلاستیک و ستون بندی ها 100% آلومینیوم هستند. طراحی محیط زیست این چادرها بدین گونه است که یکی از 2 طناب را برای کاهش اثرات زیست محیطی رنگ می کنند. نکاتی که باید توجه کنیم : پس از استفاده یا تمیز کردن، مطمئن شوید که برای جلوگیری از بو یا کپک زدن، کاملا خشک کنید.از سفید کننده،اتو و خشک کن استفاده نشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر کوهنوردی پکینیو مدل C2009 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چادر با نام تجاری PEKYNEW C2009 2PERSONS دو نفره دو پوش برای ماجراجویی‌‌‌‌های شما در چهار فصل طراحی شده است.پکینو (گاو قطبی قطب شمال) که اصالتاً از آلمان است، در سال 2005 در شهر هانگزو طراحی و تأسیس شد.قطب شمال به معنی روحیه نوآوری مردم چین است. آلمان به عنوان الگو سخت شناخته شده بود، و ایده‌‌‌‌های برند از تجهیزات ایده آل در فضای باز دائم آلمان گرفته شده است کیفیت عالی، ماندگاری عالی و طراحی کلاسیک آن همراه با زیبایی داخلی. پکینو با رعایت فلسفه برند کیفیت اول، تجربه بالاتر از همه، پرچم دار برند کمپینگ چینی در فضای باز بوده است. شعبه‌‌‌‌های پکینو به بیش از 100 شهر در چین و بیش از 20 کشور در خارج از کشور، مانند آلمان، نروژ، سوئیس، کره، روسیه، استرالیا و غیره گسترش یافته اند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی پاویلو مدل Rock Mount X4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی پاویلو مدل Rock Mount X4 محصول کمپانی بزرگ Pavillo بوده که به سفارش کمپانی Bestway طراحی و تولید شده است ، این چادر از ظرفیت 4 نفره برخوردار بوده و در مدل عصایی با تیرک های فایبر گلاس منعطف و بسیار مقاوم و با کیفیت طراحی شده است. در ساختار بدنه چادر مسافرتی بست وی مدل Rock Mount X4 از متریال پلی استر 190T با روکش PU استفاده شده که علاوه بر مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و باد ، در برابر آتش و حرارت نیز مقاومت مناسبی دارد ، همچنین تمامی درزهای چادر کاملا آب بندی گردیده و توسط یک روکش پلاستیکی چسب دار تمامی دوخت ها کاملا پرس شده اند. قسمت کفی چادر نیز ضخیم تر طراحی شده که مانع از ورود آب و رطوبت به داخل چادر میشود. چادر مسافرتی بست وی مدل Rock Mount X4 نسبت به سایر چادر ها مسافرتی از ارتفاع کمتری بالغ بر 130 سانتی متر برخوردار بوده که جهت استفاده کوهنوردان و طبیعت گردان نیز قابل استفاده می باشد. قسمت جلوی چادر مجهز به دو عدد لچکی ضد باد و توری دار به طول 1 متر در دو طرف چادر بوده که سبب محافظت از چادر در برابر باد میشود ، علاوه بر این در قسمت بالای لچکی ها یک عدد پارچه تعبیه گردیده که بر روی لچک ها قابل نصب است و سبب ایجاد یک فضای کوچک مسقف در جلوی درب چادر میشود ، از این فضا میتوان به عنوان انباری جهت نگهداری کوله پشتی ، کفش ها و یا سایر لوازم و تجهیزات استفاده نمود.با این توضیحات این محصول بعد از نصب دو لچکی از دو درب مستقل شکل می یابد، البته درب اصلی چادر مسافرتی یک توری پشه بندی جهت باز گذاشتن در فصل گرما داشته که بصورت جداگانه با زیپ به بدنه محصول متصل می شود. لوازم جانبی میخ و طناب نگهدارنده این محصول را می توان درشرایط جوی بادی به زمین، درخت و یا هر چیز دیگری که در نزدیکی چادر مسافرتی پاویلو وجود دارد نصب کرد و این محصول را مهار کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 3 نفره پاویلو مدل Cultiva X3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر پاویلو سه نفره انتخابی مناسب برای استفاده در کمپ ها و کوهنوردی ها است. طراحی، رنگ بسیار زیبا، جنس مقاوم و قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از خریدان چادر مخصوصا افرادی که به دنبال کالایی هستند که به راحتی قابل حمل باشد، قرار گرفته است. چادر سه نفره پاویلو مدل Cultiva X3 از ابعاد مناسبی برای سفر، کمپینگ و … ساخته شده است. این چادر تولید شده در شرکت بست وی می‌باشد که این خود گواه خوبی برای اطمینان شما از کیفیت آن می‌باشد. این چادر از پلی‌استر ساخته شده است. جنس پارچه آن به گونه‌ای ساخته شده‌ است که دارای مقاومت بالایی در برابر باد و باران و برف می‌باشد. این چادر در شرایط بارانی عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. همچنین این چادر از مقاومت بالایی در برابر حرارت برخوردار است. درب ورودی چادر سه نفره پاویلو بزرگ در نظر گرفته شده است که برای ورود و خروج کاملا مناسب می‌باشد. درب ورودی چادر همانند سایر چادرها دارای پشه بند می‌باشد تا از مزاحمت حشرات در امان باشید. از ویژگی‌های منحصر به فرد چادر سه نفره پاویلو مدل Cultiva X3 می‌توان به داشتن سایبان‌های جدا شونده اشاره کرد. در صورت نیاز می‌توانید سایبان را نصب نموده و درغیر این صورت قابل جدا شدن می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر اضطراری 12 نفره سایانا مدل جنگلی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی 12 نفره جنگلی محصولی جدید و جذاب می باشد که در ابعاد و ظرفیت بزرگ طراحی و تولید شده و می توانید به بهترین شکل ممکن آن را خریداری نموده و از این محصول نهایت استفاده را ببرید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی این مزیت را دارا می باشد که 12 نفر در حالت نشسته و 6 نفر در حالت دراز کش به صورت هم زمان از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. بهره مندی از بدنه ای با کیفیت بالا و از جنس پلی استر نیز یکی دیگر از مواردی است که باید در خصوص این چادر مسافرتی به آن اشاره کنیم. هم چنین این محصول پایه هایی از جنس فایبرگلاس دارد که دارای انعطاف پذیری فوق العاده ای است و سبب شده تا در هنگام راه اندازی این محصول بتوانید این کار را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید. هم چنین وزن کلی این چادر مسافرتی 8.6 کیلو گرم می باشد که با توجه به دارا بودن یک عدد ساک حمل شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن و به ساده ترین شکل این محصول را حمل و نقل نموده و اقدام به راه اندازی این چادر مسافرتی کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر کوهنوردی 4 نفره پکینیو مدل PKN-C2004 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از جمله تغییرات این است که تیرک ها به آلومینویم تغییر یافته و همچنین اصلاحات دیگری در زیره چادر ایجاد شده است. اگر قصد طبیعت گردی یا شب مانی در طبیعت را دارید، یکی از نیاز ضروری تان یک چادر مناسب است. انتخاب این چادر به پارامتر های مختلفی بستگی دارد. اولین مورد به تعداد افرادی که با شما همسفر هستند. مثلا اگر 3 نفر هستید. احتمالا به یک چادر 3 نفره یا 4 نفره نیاز دارید. که معلولا به آن چادر 3 پلاس هم گفته می‌شود. در هرصورت اگر قصد خرید یک چادر کوهنوردی و طبیعت گردی برای تعداد سه نفر به بالا را دارید؛ چادر پکینیو مدل c2004 یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. چادرهای ساخت شرکت پکینیو از لحاظ قیمت در دسته با کیفیت و مقرون به صرفه قرار دارند. شکی نیست که چادرهایی مثل هاسکی،فرینو، نورث فیث و دیگر برندهای اروپایی کیفیت بیشتری از چادرهای کله گاوی دارند، اما با توجه به قیمت های نجومی شان با نرخ دلار و یوروی امروز، بسیار به صرفه است که یک چادر نسبتا با کیفیت ولی با قیمتی به صرفه را خریداری کنیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 2 نفره نیچرهایک مدل Mongar خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای یک شبمانی راحت در طبیعت و یا در دل کوه، در هر زمان از سال می توانید روی چادر مونگار حساب کنید. طراحی گنبدی شکل موجب ایجاد فضای داخلی مناسبی شده که اجازه آزادی عمل بیشتری به شما خواهد داد. همچنین این امر موجب شده تا این چادر در برابر فشار باد تحمل بسیار بالایی داشته و مناسب ارتفاعات زیاد باشد. کلیه قسمت‌های چادر از نایلون 20D ساخته شده و این امر موجب افزایش مقاومت چادر در برابر نفوذ آب تا استاندارد PU4000mm شده، از ویژگی های اصلی این چادر امکان برپایی بدون نیاز به بدنه اصلی چادر است. با این ویژگی شما می توانید در هر زمان یک سرپناه مناسب برای محافظت در برابر تابش آفتاب و یا بارش باران داشته باشید. کیفیت مواد مورد استفاده در ساخت چادر و ستون های آلومینیومی تقویت تضمین کننده طول عمر بالا و استقامت آن در شرایط سخت جوی و محیطی خشن و سخت است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 8 نفره اپکس مدل برنو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی 8 نفره اپکس مناسب طبیعت گردی و کمپینگ می باشد . این محصول از جنس برنو است که این جنس ضد آب و مقاوم در برابر نورخورشید و باد است . دارای یک در ، دو پنجره و یک هواکش است. کف چادر ضداب و ضخیم است .این محصول را تنها با برند A.APEX خریداری نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 8 نفره مدل TAYSIZ01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی 8 نفره TAYSIZ می‌تواند یک سرپناه ایمن در محیط بیرون و در طبیعت باشد. این چادر مسافرتی دارای 3 عدد پنجره با پشه بند می باشد و می تواند در‌هنگام کمپینگ برای لذت‌ بردن‌از طبیعت بسیار کارآمد باشد. جنس این چادر از پارچه پشت نقره و سبک و باکیفیت کره ای می باشد و کف آن ضخیم می باشد و استحکام و دوام خوبی دارد. گفتنی است که این چادر مسافرتی ضدآب بوده و باعث خواهد شد باران و رطوبت به‌آن وارد نشود. دارای توری محافظ برای حشرات (پشه‌بند) است تا شما را از آزار‌ و‌ اذیت حشرات در امان نگه‌دارد. ستون‌بندی این چادر فنری بوده و مقاومت بالایی دارد. وزن این چادر به‌همراه کاور حدودا 7.700 کیلوگرم است. این چادر در رنگ های چند رنگ و زیبا عرضه می شود یعنی قسمت قله به یک رنگ و قسمت پایین آن نیز مطابق تصاویر به رنگ دیگر خواهد بود .تمامی تولیدات TAYSIZ مستقیم از کارخانه به فروش می رسد و واسطه ای ندارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 6 نفره مدل کف ضخیم کد 011 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی 6 نفره مناسب طبیعت گردی و کمپینگ می باشد . این محصول از جنس برنو است که این جنس ضد آب و مقاوم در برابر نورخورشید و باد است . دارای یک در ، سه پنجره است. کف چادر ضداب و ضخیم است .ابعاد چادر 220x220 ارتفاع 210 است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 12 نفره طرح رنجر مدل ch21 کف ضخیم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی 12 نفره مناسب طبیعت گردی و کمپینگ می باشد . این محصول از جنس برنو است که این جنس ضد آب و مقاوم در برابر نورخورشید و باد است . دارای یک در ، دو پنجره و یک هواکش است. کف چادر ضداب و ضخیم است .ابعاد چادر 290x290 ارتفاع 210 است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 8 نفره اف آی تی مدل Double Roof T22 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای مسافرتی مفرح در دامان طبیعت شاید هیچ چیز به اندازه‌ی یک چادر بزرگ و جادار که در شرایط جمع بودن فضای اندکی را اشغال کند و جابجایی آن به سادگی امکان پذیر باشد ضروری به نظر نرسد. چادر 8 نفره آی تی تنت این مشخصات را همگی در کنار هم جای داده و به شما عرضه می‌کند. این چادر در حالت بسته بودن ابعادی معادل 15 × 16 × 68 سانتی‌متر را اشغال می‌کند که به سادگی می‌تواند در کوله‌پشتی یا صندوق خودروی شما جای‌گیرد. چادر 8 نفره آی تی تنت سه پنجره دارد و از ستون بندی سبک و مقاوم فایبرگلاس بهره می‌برد. بدنه‌ی این چادر در برابر آب باران مقاومت خوبی از خود نشان می‌‌دهد و شما را در برابر ریزش باران طبیعت مصون خواهد کرد. خرید و استفاده از این چادر مناسب برای تمام کسانی است که به سفرهای کمپینگ و شب را در زیر آسمان سپری کردن علاقه‌مند هستند

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا