خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید سرویس جهیزیه عروس به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید سرویس جهیزیه عروس باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

خرید جهیزیه عروس یکی از اصلی‌ترین کارهایی است که برای فراهم کردن مقدمات ازدواج باید انجام دهید. به طور کلی دغدغه اصلی هر عروس خانمی خرید جهیزیه‌اش می‌باشد. در برخی از شهرهای کشور عزیزمان فراهم کردن جهیزیه وظیفه‌ی مشترک زن و مرد است، بعضی از شهرها هم رسم و رسوم بر این منوال است که خانواده‌ی عروس خانم باید جهیزیه را خریداری کنند. به هر صورت و با هر آداب و رسومی که در شهر شما برقرار می‌باشد، یکسری از وسایل جزو جدایی ناپذیز خرید جهیزیه محسوب می‌شوند. از قبیل خرید سرویس جهیزیه عروس ، وسایل مورد نیاز و اساسی آشپزخانه، تلویزیون، مبلمان و….

در بین مواردی که گفته شد سرویس آشپزخانه نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد، چون بخش زیادی از زمان عروس خانم‌ها بعد از ازدواج در آشپزخانه سپری می‌شود. پس فراهم کردن آسایش و راحتی او برای پدر و مادرها در اولویت قرار دارد. سرویس آشپزخانه به دلیل اینکه تمامی ظروف مخصوص حبوبات، برنج، ادویه جات و… را دارا می‌باشد، بسیار مورد پسند خانم‌های ایرانی خواهد بود. چون همه‌ی وسایلی که برای آماده سازی یک غذای لذیذ نیاز است، در دسترسش می باشد.

اگر شما هم فکر خرید یک ست کامل از وسایل آشپزخانه می‌باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را بخوانید تا با نکات مهمی که هنگام خرید سرویس آشپزخانه لازم است بدانید، آشنا شوید. پس با ما همراه شوید تا راهنمایی‌تان کنید.

سرویس جهیزیه عروس چیست؟

سرویس جهیزیه عروس شامل یکسری وسایل کاربردی و غیربرقی در آشپزخانه می‌شوند که به دلیل شکل ظاهری و جمع‌و‌جور بودن آنها یکی از اولین انتخاب‌های عروس خانم‌ها هنگام خرید جهیزیه می‌باشد. این ست‌ها زیبا، باکیفیت، مدرن، کاربردی، بادوام و… هستند و معمولا خانم‌های مشکل پسند هم به راحتی می‌توانند انتخاب درست و زیبایی داشته باشند. این سرویس‌ها شامل: سطل برنج( با پیمانه یا بدون پیمانه) سطل قند و شکر، جاحبوباتی، جای ادویه، جاقاشقی، ترازو آشپزخانه، سطل زباله و … می‌باشد.

با خرید سرویس جهیزیه عروس وسایل مورد نیازتان برای یک آشپزی فوق‌العاده همیشه در دسترستان خواهد بود و در یک قسمت از آشپزخانه‌ی شما متمرکز می‌شوند. به دلیل اینکه تمام ادویه و حبوبات شما در یک جا جمع شده‌اند، دیگر نیازی نیست که برای پیدا کردن هرکدام، همه‌ی کابینت‌ها را بگردید. پس عملا در زمان هم صرفه‌جویی می‌شود و غذای شما خیلی سریع‌تر آماده خواهد شد. پس می‌توان گفت وظیفه‌ی اصلی این ست‌های آشپزخانه نظم دهی به محیط آشپزخانه و در دسترس بودن همه‌ی وسایل است.

اجزاء سرویس جهیزیه عروس

این موارد معمولا شامل همه‌ی سرویس‌های آشپزخانه موجود در بازار می‌شوند. برخی از ست‌های آشپزخانه یکسری اجزاء اضافه بر مواردی که گفته خواهد شد، را دارا می‌باشند‌.

سطل برنج

همانطور که می‌دانید برنج رطوبت محیط را به خود جذب می‌کند، پس باید از ظرف برای نگهداری آن استفاده شود که این اتفاق نیفتد. سطل مخصوص برنج در این سرویس‌ها دارای ویژگی رطوبت گیر می‌باشد و برنج در آن به هیچ عنوان خیس نخواهد شد. برخی از این سطل‌ها دارای پیمانه و برخی دیگر بدون پیمانه هستند.

سرویس ادویه

این سرویس هم برای نگهداری ادویه جات مختلف کاربرد دارد و به راحتی می‌توانید انواع ادویه، نمک، فلفل و .. را درون آن قرار دهید. برخی از آنها در قسمت جلویشان سوراخ‌هایی تعبیه شده است که کار ریختن انواع ادویه را در غدا راحت می‌کند. معمولا این سرویس بر روی پایه یا استندی نگهداری می‌شود.

ظرف‌هایی برای قراردادن قند، چای و شکر

نام دیگر این ظروف پاسماوری می‌باشد. چراکه همواره در کنار سماور قرار دارند. به کمک این ظروف مقدمات آماده‌سازی چای همیشه در دسترستان خواهد بود.

سطل نگهداری ماکارونی

حتما برای شما هم پیش آمده که وقتی قصد درست کردن ماکارونی را دارید، متوجه می‌شوید که بسته ماکارونی کامل برای دونفر خیلی زیاد می‌شود. بدیهی است که اگر بخواهید آن را در فضای باز قرار دهید دچار آلودگی می‌شود و برای سلامتی مضر خواهد بود. پس تنها راه قرار دادن ماکارونی در سطل مخصوص نگهداری آن است تا در معرض آلودگی قرار نگیرد و با خیال راحت درب ظرف بسته شود.

در ادامه بخوانید: خرید سرویس جهیزیه عروس

سرویس ملاقه و کفگیر

شاید بتوان گفت یکی از اصلی ترین وسایل مورد نیاز در آشپزخانه، همین سرویس کفگیر و ملاقه است که در این سرویس‌های آشپزخانه بر روی یک استند آویز می‌شوند. جنس دسته‌ی آنها هم معمولا نسوز است.

ترازو

اگر اهل شیرینی پزی هستید، حتما به شما خرید سرویس مجهز به ترازو را پیشنهاد می‌کنیم. چون به راحتی می‌توانید انواع مواد غذایی را با آن وزن کنید و اندازه‌ی دقیق هر چیزی دستتان بیاید. این ترازو‌ها در دو مدل دیجیتالی و عقربه‌ای در بازار موجود هستند. طبیعی است که اگر ترازو دیجیتال باشد، قیمت سرویس هم بالاتر می‌رود‌.
ظرفی برای نگهداری نان: غالباً نان در اثر رطوبت کپک می‌زند و تازگی خود را از دست می‌دهد. این ظروف رطوبت را به خود گرفته و مانع از ورود هوای مرطوب به داخل نان ها می‌شود. درب این ظرف‌ها یا به صورت کشویی و یا به صورت کرکره‌ای بسته خواهد شد.

سطل زباله

می‌توان گفت اکثر سرویس‌های آشپزخانه مجهز به سطل زباله هستند و به صورت پدالی که در قسمت پایین آنها تعبیه شده، باز و بسته می‌شوند.

سطل دستشویی

برخی از سرویس‌های آشپزخانه در بازار موجود هستند که سطل دستشویی هم دارند. ظاهر این سطل‌ها در اندازه و شکل سطل زباله می‌باشد.

نکات مهم هنگام خرید سرویس جهیزیه عروس

  • ست سرویس جهیزیه عروس را به گونه ای انتخاب کنید که کاربردی‌‌ترین وسایل را داشته باشد.
  • سـرویس های با تعداد اجزای بیشتر شامل وسایلی هستند که شاید اصلا نیاز شما نباشد و به علاوه باعث جاگیری بیشتر در آشپزخانه های نقلی امروزی و تحمیل هزینه بیشتر برای شما شود.
  • در مورد رنگ سـرویس، هماهنگی با رنگ غالب آشپزخانه معمولا بهترین گزینه است. ولی رنگ های کرمی، سفید و استیل معمولا با هر رنگی ست می شوند.
  • کیفیت سرویس از اولیت های اصلی شما در خرید باشد.
  • حتما گارانتی داشته باشد.
  • اندازه و ابعاد اجزای سرویس را هم مد نظر داشته باشید. تجهیزات بزرگتر فقط باعث اشغال بیشتر فضا می شوند.
  • بهترین جنس موجود در بازار استیل ضدزنگ است که طبعاً نسبت به جنس های پلاستیکی گرانتر خواهد بود.
  • درب وسایل سرویس به آسانی و به راحتی باید باز و بسته شود.
  • قبل از پرداخت پول از قابلیت شستشوی آنها در ماشین ظرفشویی مطمئن شوید تا برای شستن آنها دردسری نداشته باشید.
  • قیمت این سرویس‌ها هنگام خرید سرویس آشپزخانه بر اساس اینکه چند پارچه هستن و چه جنسی دارند متغیر است. برخی از این سرویس‌ها ۲۵ پارچه، ۳۰ پارچه و یا ۴۰ پارچه هم هستند. این شما عزیزان هستید که باید با توجه به بودجه و نیاز خود اقدام به خرید سرویس آشپزخانه مدنظرتان نمایید.

با توجه به نکاتی که برای خرید سرویس جهیزیه عروس گفته شد، می توانید سرویس مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سرویس آشپزخانه زیبا، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

نکته خرید - قیمت روز باکس نظم دهنده مدل کشویی خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید دستگاه تصفیه هوا به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

باکس پیش روی شما شامل 8عدد کشو سرامیکی ساخته ی دست بانوان هنرمند ایرانی که با دارا بودن استانداردهای پخت و نقاشی دست از ارزش هنری والایی برخوردار است.این محصول برای نگهداری انواع ادویه جات و دمنوش و یا نظم دهنده لوازم آرایشی بهداشتی و ... کاربرد دارد که دارای بسته بندی اختصاصی می باشد و سرامیک ساخته شده از مرغوبترین مواد اولیه موجود در بازار و باکس چوبی از چوب طبیعی وارداتی درجه یک ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبچکان ایکیا مدل مدل VÄLVÅRDAD 15×35 به همراه جاقاشقی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آبچکان بشقاب ایکیا مدل VALVARDAD به همراه جاقاشقی مخصوص نگهداری و خشک کردن بشقاب طراحی شده است .جنس این محصول خشک کن مخصوص انواع بشقاب، استیل ضد زنگ می باشد و ابعاد این محصول ایکیا 15x35 و ارتفاع 16 سانتی متر میباشد. این محصول قابلیت نگه داری 10 عدد بشقاب را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست جای ادویه 8 پارچه مدل کشویی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باکس چوبی پیش روی شما شامل 8 عدد کشو سرامیکی ساخته ی دست بانوان هنرمند ایرانی که برای نگهداری انواع ادویه جات و دمنوش و یا نظم دهنده لوازم آرایشی بهداشتی و ... کاربرد دارد. این محصول دارای بسته بندی اختصاصی می باشد و سرامیک ساخته شده از مرغوبترین مواد اولیه موجود در بازار و باکس چوبی از چوب طبیعی وارداتی درجه یک ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پاسماوری 8 پارچه مدل سرامیکی کد 300680 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پاسماوری 8 پارچه دارای ظاهری خاص و دوست‌داشتنی است و طرفداران بسیاری در بازار ایران به خود جذب کرده است. طراحی خاص و منحصربه‌فرد این ست پاسماوری باعث شده تا نظر هر خانم خانه‌داری را به خود جلب نماید.جنس پاسماوری 8 پارچه پایه و درب چوبی و بدنه از سرامیک بسیار باکیفیت و درجه یک بوده و طول عمر بالایی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پاسماوری 8 پارچه طرح پل کد 2_300676 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پاسماوری 8 پارچه دارای ظاهری خاص و دوست‌داشتنی است و طرفداران بسیاری در بازار ایران به خود جذب کرده است. طراحی خاص و منحصربه‌فرد این ست پاسماوری باعث شده تا نظر هر خانم خانه‌داری را به خود جلب نماید.جنس پاسماوری 8 پارچه پایه و درب چوبی و بدنه از سرامیک بسیار باکیفیت و درجه یک بوده و طول عمر بالایی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس 17 پارچه سام ست مدل ماربل کد 40209014 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس های آشپزخانه سام ست مجموعه ای جور از لوازم آشپزخانه مناسب برای نوعروسانی که بدنبال خرید جهیزیه و بانوانی که درصدد ست کردن لوازم آشپرخانه با دیگر اقلام آشپرخانه شان هستند، می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس آشپزخانه 15 پارچه بی وی کی مدل فنسی کد 853692 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه سرویس‌های آشپزخانه در متنوع‌ترین مدل‌ها و پارچه‌ها تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این سرویس‌ها می‌توانند تجهیزات کاملی از لوازم آشپزخانه را برای شما مخصوصا نو عروس‌ها تضمین کند. سرویس آشپزخانه فوق شامل سطل زباله،سطل برنج، ظرف قند و شکر، جاحبوباتی وپاسماوری و جا ادویه است. جالب است بدانید طراحی و ساخت این محصول به گونه‌ای بوده که عنوان هر ماده روی بدنه‌ی ظرف درج شده و شما به آسانی بدون اینکه درپوش ظرف را برداشته بتوانید محتویات داخل آن را شناسایی کنید. هر کدام از این ظروف دارای درپوش و دسته بوده و وجود دسته باعث شده که به راحتی بتوانید آن را جابه‌جا کنید. درب های به کار رفته در این ظرف بسیار محکم و مقاوم بوده و محتویات داخل آن را به خوبی نگه‌داری می‌کند. خوب است بدانید که طراحی و رنگ به کار برده شده در این محصول به قدری زیبا بوده که می‌توانید برای خرید جهیزیه از آن استفاده نمایید. توجه به چیدمان آشپزخانه برای خانم‌ها بیشتر از آقایان اهمیت دارد. در کنار اهمیت به کیفیت وسایل، توجه به زیبایی آن‌ها نیز مهم است. سرویس آشپزخانه فوق دارای مجموعه‌ی کاملی از ظروف نگه‌دارنده موادغذایی و خوراکی به شمار می‌رود. خوب است بدانید که درپوش این ظروف به قدری محکم بوده که مواد داخل آن‌ها را به خوبی نگه‌داری می‌کند. طراحی و ساخت این سرویس آشپزخانه از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است که درپوش موجود روی این ظروف از جنس بدنه می باشد.دقت به جنس محصول قبل از خرید نشان دهنده‌ی دوام و ماندگاری آن در طول زمان استفاده است رنگ به کار رفته در این سرویس کوره ای بوده و بسیار مقاوم است. بنابراین اگر به دنبال یک سرویس آشپزخانه مدرن و کامل هستید، پیشنهاد ما به شما محصول فوق است. بهتر است بدانید که طراحی و رنگ به کار برده شده در این محصول به قدری زیبا بوده که می‌توانید برای خرید جهیزیه از آن استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست جا ادویه 12 پارچه مدل NATURE کد S124 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زندگی مدرن نیازمند گجت های کارامدی می باشد که در عین سادگی نیازهای خاص ما را برطرف می کنند. نظم و ترتیب دادن به ادویه و سبزیجات خشک از دیرباز جزو دغدغه های علاقه مندان به آشپزی بوده است. این نیاز باید توسط ابزاری برطرف شود که در عین حالی که ماده مورد نظر شما را به آسانی قابل شناسایی و در دسترستان قرار می دهد از نظر طراحی و شکل ظاهری قابل قبول و آراسته نیز داشته باشد. اگر به دنبال این ابزار هستید جا ادویه ای کد S124 تمامی خواسته های شما را تامین خواهد کرد. این جا ادویه ای با الهام از نمونه های مشابه از برند معتبر کوچن پروفی و با توجه به نیاز و خواسته های مصرف کننده داخلی در کشور ایران ساخته شده است. بدنه این جا ادویه ای از چوب آکازیا ( اقاقیا ) که یک چوب بسیار محکم , همگن ، متراکم با نقوش زیبا وجود برخی حفره های طبیعی است و از لحاظ دانه بندی و وزن می توان آن را با چوب بلوط مقایسه کرد ساخته شده است که مقاومت بالایی داشته و در صورت نگهداری صحیح برای مدت های طولانی قابل استفاده می باشد. سطح مقطع این جا ادویه ای به شکل مربع و به ابعاد 17x17 و ارتفاع آن در حدود 26 سانتیمتر می باشد. از هر طرف 3 جا ادویه ای به قطر 4 و ارتفاع 10 سانتیمتر با درب چوبی در آن قرار گرفته و در مجموع 12 شیشه را نگاه می دارد. پایه آن دارای قابلیت گردان بوده و به آسانی در هر دو طرف قابلیت چرخش 360 درجه دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس آشپزخانه یونیک 16 پارچه مدل کاکتوس کد 9093 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس آشپزخانه 16پارچه یونیک شامل قوطی های فلزی بسیار با کیفیتی است که در اندازه های مختلف تولید شده اند. میتوانید از این قوطی ها برای نگهداری مواد غذایی مختلف استفاده کنید. برای مثال حبوبات، نمک، برنج، قند و شکر، ادویه جات و … . همچنین این سرویس دارای یک سطل زباله بزرگ است. این سطل هم از یک بدنه فلزی و یک سطل داخلی قابل جدا شدن از جنس پلاستیک تشکیل شده تا شستشوی آن آسان باشد. این سرویس شامل: سطل زباله پدال دار با درب آرام بند. سطل برنج با درب چوبی. 2 قوطی بزرگ با درب چوبی 4 قوطی متوسط با درب چوبی 3 قوطی کوچک با درب چوبی 4 عدد قوطی کوچک برای ادویه یک ظرف کوتاه

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید تلویزیون به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس آشپزخانه 18 پارچه مدل کمرباریک کد UN - 4571 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس آشپزخانه 18 پارچه از جنس فلز ضد زنگ شامل قوطی های بسیار با کیفیتی است که در اندازه های مختلف تولید شده اند. میتوانید از این قوطی ها برای نگهداری حبوبات، برنج، قند و شکر، ادویه جات و … استفاده کنید. همچنین این سرویس دارای یک سطل زباله بزرگ می باشد که از یک بدنه فلزی و یک سطل داخلی قابل جدا شدن از جنس پلاستیک تشکیل شده تا شستشو ی آن آسان باشد. سطل داخلی دارای یک دسته استیل است و به راحتی بیرون می آید. برای باز کردن درب این سطل یک پدال در نظر گرفته شده و درب آن به صورت آرام بسته می شود. این سرویس شامل: سطل زباله ، سطل برنج ، 2عدد سطل بزرگ قند و شکر ، 4 عدد بانکه 1.5کیلویی حبوبات ، 3عدد بانکه 1کیلویی پاسماوری ، 6عدد بانکه کوچک جا ادویه و 1عدد بانکه استوانه ای برای نگهداری ماکارونی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبچکان مدل 2000145 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آبچکان ایستاده پشت پنجره یکی از محصولات جالبی است که مناسب نصب در آشپزخانه هایست که امکان نصب آبچکان درون کابینت ندارند. این محصول با ظاهری جدید و پر استفاده در عین حال که به تازگی وارد بازار شده طرفداران زیادی به خود جلب کرده است. اگر به دنبال محصولی می گردید که نیاز شما را نسبت به اکثر تجهیزات آویز مرتفع سازد. این محصول از یک فریم فلزی محکم و سخت آلومینیومی ساخته شده است که به طور همزمان بر روی این فریم تجهیزات مختلف از قبیل جای سینی، جای ظروف، جای اسکاج، جای آبکشی میوه جات، جا قاشقی و جا لیوانی نصب شده است و محصولی چند منظوره می باشد که نیاز شما را از چند نظر با قیمتی نسبتا مناسب برطرف می سازد. یکی از قسمت های مهم این محصول قسمت مخصوص قرار دادن ظروف می باشد که در طبقه دوم آن قرار دارد. شما می توایند در شیارهای این قسمت بیش از 20 بشقاب قرار دهید در حالیکه محصول به راحتی قدرت تحمل وزن بالای آن را دارد. یکی از ویژگی های مثبت این محصول نزدیکی شیارها به یکدیگر و جلوگیری از بیرون ریختن ظروف شسته شده می باشد.این محصول در دو درجه بندی کیفی A,B ساخته میشود که مدل 1000145 درجه بندی A میباشد که دارای بالاترین کیفیت ساخت است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سبد سیب زمینی و پیاز پیشواز صنعت مدل لاکچری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سیب زمینی را باید در محلی خنک و دور از نور خورشید و ترجیحاً در داخل محفظه تاریک نگهداری کنید. پیازی که در آشپزخانه نگهداری می‌کنید گاز اتیلن تولید می‌کند؛ این کار باعث جوانه زدن سیب‌زمینی می‌شود. ما برای شما محصولی تولید کردیم با 4 محفظه مجزا نه تنها برای جداسازی پیاز و سیب زمینی از زبان دیگر می توانید برای جمع‌آوری وسایل اضافه آشپزخانه استفاده کنیم. برای راحتی خانم منزل این محصول به صورت ترولی دارای چهار چرخ نشکن است. با بهترین مواد اولیه پلاستیک abs و پلتفرم این وسیله از میله آهنی بسیار مقاوم تولید شده است و آبکاری کلیه سطوح دستگاه pvd ضد خش انجام شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آبچکان ایکیا مدل LILLHAVET کد1276 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به لطف طراحی هوشمندانه این آبچکان را می توان روی سینک قرار داد یا همراه با تخته تخلیه روی میز کار قرار داد. روکش نرم از زنگ زدگی جلوگیری می کند و سال ها دوام می آورد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس 23 پارچه آشپزخانه بهاز کالا کد 478 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بهاز کالا منطبق با زندگی مدرن با استفاده از متریال عالی و استاندارد های ملی و بین المللی کالاهایی با کیفیت بالا تولید کرده است. این محصول ساخته شده از ورق های مخصوص تین پلیت با پوشش پودرهای الکتروستاتیک و لاکهای بهداشتی می باشد و در برابر رطوبت هوا مقاوم می باشد. برای تمیز کردن کافی است از یک تکه ابر یا پارچه نرم و محلول مایع ظرفشویی استفاده نمایید. از کشیدن اجسام سخت مانند سیم ظرفشویی بر روی این محصول خودداری کنید تا باعث از بین رفتن رنگ آن نشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس جهیزیه 18 پارچه طرح ماربل کد A-1820 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 18 پارچه طرح ماربل ، سرویس آشپزخانه مدرن این شرکت می باشد که با توجه به طراحی آن از محبوبیت بسیار زیادی برخودار است. این سرویس آشپزخانه می تواند زیبایی خاصی را به آشپزخانه و لوازم آشپزخانه شما ببخشد.و در طراحی این سرویس آشپزخانه ویژه، طرحی دلنشین و زیبا برای شما ایجاد نموده است.این سرویس یکی از پر طرفدارترین سرویس های آشپزخانه در بازار لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه می باشد. سرویس آشپزخانه 18 پارچه مدل موج شامل لوازم آشپزخانه زیر می باشد : xسطل پدالی 12 لیتری xظرف نگهداری برنج ( با پیمانه) xظرف نگه داری قند و شکر (2عدد) xسرویس حبوبات (4 عدد) xسرویس چایخوری (3 عدد) xسرویس ادویه (6 عدد) و( 1 ) عدد جا دستمالی جنس تمام سرویس از ورق گالوانیزه است که با درب های چوبی، از جنس چوب آکاسیا تهیه شده

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپند دود کن طرح گل رز مدل A.B.C خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دود کردن و استفاده از اسفند از آداب و رسوم های قدیمی در بین فرهنگ ما بوده است که مردم همچنان به آن عمل می کنند.مردم ایران برای دفع ضرر های احتمالی از خود و اطرافیان خود از دود کردن اسفند ( اسپند )‌ استفاده می کنند .متخصصان طب سنتی دود کردن اسفند را همچنان یکی از قوی ترین راههای ضدعفونی کردن هوای خانه یا .. می دانند چراکه معتقدند این روش را بوعلی سینا توصیه کرده است و توصیه های او موثر است پس نمیتوان در اینکه دود کردن اسفند خاصیت دارد شکی داشت.همچنین برای اسفند دودکردن نیاز به یک اسفند دود کن خوب داریم.اسفند دود کن فوق دارای ابعاد مناسب با طرحی زیبا نیز میباشد.جنس اسفند دود کن استیل بوده و دارای یک دستگیره پلاستیکی جهت جلوگیری از سوختگی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس جهیزیه 15 پارچه بی.وی.کی مدل SP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه سرویس‌های آشپزخانه در متنوع‌ترین مدل‌ها و پارچه‌ها تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این سرویس‌ها می‌توانند تجهیزات کاملی از لوازم آشپزخانه را برای شما مخصوصا نو عروس‌ها تضمین کند. سرویس آشپزخانه فوق شامل جابرنجی، سطل زباله، ظرف قند و شکر، جاحبوباتی و جا ادویه است. جالب است بدانید طراحی و ساخت این محصول به گونه‌ای بوده که عنوان هر ماده روی بدنه‌ی ظرف درج شده و شما به آسانی بدون اینکه درپوش ظرف را برداشته بتوانید محتویات داخل آن را شناسایی کنید. هر کدام از این ظروف دارای درپوش و دسته بوده و وجود دسته باعث شده که به راحتی بتوانید آن را جابه‌جا کنید. درب های به کار رفته در این ظرف بسیار محکم و مقاوم بوده و محتویات داخل آن را به خوبی نگه‌داری می‌کند. خوب است بدانید که طراحی و رنگ به کار برده شده در این محصول به قدری زیبا بوده که می‌توانید برای خرید جهیزیه از آن استفاده نمایید. توجه به چیدمان آشپزخانه برای خانم‌ها بیشتر از آقایان اهمیت دارد. در کنار اهمیت به کیفیت وسایل، توجه به زیبایی آن‌ها نیز مهم است. سرویس آشپزخانه فوق دارای مجموعه‌ی کاملی از ظروف نگه‌دارنده موادغذایی و خوراکی به شمار می‌رود. خوب است بدانید که درپوش این ظروف به قدری محکم بوده که مواد داخل آن‌ها را به خوبی نگه‌داری می‌کند. طراحی و ساخت ایت سرویس آشپزخانه از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است که درپوش موجود روی این ظروف از جنس بدنه می باشد. دقت به جنس محصول قبل از خرید نشان دهنده‌ی دوام و ماندگاری آن در طول زمان استفاده است. بنابراین اگر به دنبال یک سرویس آشپزخانه مدرن و کامل هستید، پیشنهاد ما به شما محصول فوق است. بهتر است بدانید که طراحی و رنگ به کار برده شده در این محصول به قدری زیبا بوده که می‌توانید برای خرید جهیزیه از آن استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس جهیزیه 10 پارچه بهاز کالا مدل sade10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بهاز کالا منطبق با زندگی مدرن با استفاده از متریال عالی و استاندارد های ملی و بین المللی کالاهایی با کیفیت بالا تولید کرده است. این محصول ساخته شده از ورق های مخصوص تین پلیت با پوشش پودرهای الکتروستاتیک و لاکهای بهداشتی می باشد و در برابر رطوبت هوا مقاوم می باشد. برای تمیز کردن کافی است از یک تکه ابر یا پارچه نرم و محلول مایع ظرفشویی استفاده نمایید. از کشیدن اجسام سخت مانند سیم ظرفشویی بر روی این محصول خودداری کنید تا باعث از بین رفتن رنگ آن نشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس جهیزیه 18 پارچه طرح کاکتوس کد 1887 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

: سرویس 18 پارچه طرح کاکتوس، سرویس آشپزخانه مدرن این شرکت می باشد که با توجه به طراحی آن از محبوبیت بسیار زیادی برخودار است. این سرویس آشپزخانه می تواند زیبایی خاصی را به آشپزخانه و لوازم آشپزخانه شما ببخشد.و در طراحی این سرویس آشپزخانه ویژه، طرحی دلنشین و زیبا برای شما ایجاد نموده است.این سرویس یکی از پر طرفدارترین سرویس های آشپزخانه در بازار لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه می باشد. سرویس آشپزخانه 18 پارچه مدل کاکتوس شامل لوازم آشپزخانه زیر می باشد : xسطل پدالی 12 لیتری xظرف نگهداری برنج ( با پیمانه) xظرف نگه داری قند و شکر (2عدد) xسرویس حبوبات (4 عدد) xسرویس چایخوری (3 عدد) xسرویس ادویه (6 عدد) و( 1 ) عدد جا دستمالی جنس تمام سرویس از ورق گالوانیزه است که با درب های چوبی، از جنس چوب آکاسیا تهیه شده

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس آشپزخانه 15 پارچه بی.وی.کی مدل اسپیرال خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چیدمان و زیبایی آشپزخانه اهمیت بسیاری دارد.سرویس آشپزخانه بی.وی.کی دارای مجموعه‌ی کاملی از ظروف نگه‌دارنده، با درپوشی محکم است که مواد غذایی را به خوبی نگهداری میکند. طراحی و ساخت این سرویس آشپزخانه از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.جنس درپوش از جنس بدنه می باشد. رنگ به کار رفته در این سرویس کوره ای بوده و بسیار مقاوم است. بنابراین اگر به دنبال یک سرویس آشپزخانه مدرن و کامل هستید، پیشنهاد ما به شما محصول فوق است. زیبایی همراه باکیفیت باعث شده تا نوعروسان زیادی برای جهیزیه خود این سرویس را انتخاب کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس آشپزخانه 18 پارچه اورانوس مدل استوانه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرویس 18 پارچه اورانوس، سرویس آشپزخانه کلاسیک این شرکت می باشد که با توجه به طراحی آن از محبوبیت بسیار زیادی برخودار می باشد. سرویس آشپزخانه 18 پارچه اورانوس می تواند زیبایی خاصی را به آشپزخانه و لوازم آشپزخانه شما ببخشد. سرویس آشپزخانه 18 پارچه اورانوس یکی از پر طرفدارترین سرویس های آشپزخانه در بازار لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه می باشد. جنس تمام سرویس های اورانوس از ورق آهن است که با درب های استیل، آبکاری و فلز قابل تهیه می باشد. برای تازه عروس هایی که به دنبال سرویس جهیزیه هستند و میخواهند آشپزخانه ی مدرنی داشته باشند، سرویس آشپزخانه اورانوس همواره بهترین گزینه ها را برای شما عزیزان فراهم می کند.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا