خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید یخچال و فریزر به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید یخچال و فریزر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

یکی از لوازم خانگی مهم و ضروری در هر خانه ای خرید یخچال و فریزر خوب می باشد. بدون داشتن یخچال و فریزر زندگی برای انسان امکان پذیر نیست. در زمان های گذشته هم، یخچال وجود داشته است اما نه به شکل امروزی. بلکه چاه هایی داخل هر حیاط کنده می شد، این چاه ها برای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز خانواده استفاده، و سبدهایی داخل آن ها قرار داشت که مواد غذایی به وسیله آن به درون چاه فرستاده می شد، این سبد نقش یخچال را ایفا می کرد.

فریزر وسیله ای جدید می باشد، که در گذشته تقریبا به شکل امروزی وجود نداشته است. در زمان قدیم در دامنه و ارتفاعات کوه های برف گیر چاه هایی عمیق حفر می کردند، در زمستان به وسیله برف پر می شد. لایه عظیمی از برف روی هم انباشته شده داخل این‌چاه ها وجود داشت. که برف و یخ داخل آن در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گرفت که به آن چال برف یا چاه برف گفته می شد. برف را با عسل طبیعی مخلوط می کردند و بستنی می ساختند.

بنابراین یخچال و فریزر به عنوان یک وسیله برای نگهداری و انجماد مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد که با گذشت سال ها از یک جعبه خنک کننده به یک وسیله پیچیده تبدیل شده است که باید توجه ویژه‌ای به ابعاد محصول و عادات خرید که مهمترین ویژگی هنگام خرید یخچال فریزر کاربردی می باشد توجه فراوان نمود.

مهم ترین ویژگی یخچال فریزر در هنگام خرید

ابعاد یخچال فریزر

نکته مهم اول تشخیص فضای موجود برای قرار دادن یخچال و فریزر در آشپزخانه است. زیرا یخچال فریزرها تک سایز نبوده و شما به راحتی می توانید سایز مناسب را خریداری نمائید. نکته های بعدی فضای در دسترس برای باز شدن درب و اندازه ورودی آشپزخانه برای قرار دادن یخچال فریزر در جای خود می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

عادات خرید و آشپزی

سبک زندگی شما در انتخاب یخچال فریزر نقش مهمی دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که عادت به ذخیره مواد غذایی دارند یخچال فریزر با ظرفیت بیشتری مورد نیازتان می باشد، در غیر اینصورت یخچال فریزر با ظرفیت کمتر علاوه بر اینکه نیازهای شما را برآورده کرده در مصرف برق صرفه جویی و جای کمتری اشغال می کند.

ظرفیت یخچال فریزر

اندازه یخچال فریزرها بر حسب فوت تعیین می‌شود. هر فوت برابر با28/3168 لیتر می‌باشد. هر لیتر فضایی به اندازه یک مکعب ۱۰ * ۱۰ * ۱۰ را اشغال می‌کند. در نهایت هر فوت برابر است با ۲۸ تا مگعب 10*10*10.

در ادامه بخوانید: خرید یخچال و فریزر

یخچال فریزر مناسب برای انواع خانواده ها

همانطور که در بالا ذکر شد یخچال فریزرها در ابعاد و سایزهای متنوع در بازار موجود می باشند که نسبت به اعضای خانواده و عادات خرید مواد غذایی سایز مناسب را خریداری می کنید. خانواده ای که تعداد اعضای آنها 5 نفر یا بیشتر هستند و جزء خانواده های پرجمعیت محسوب می شوند در این صورت هر چه تعداد اعضا بیشتر باشد به مواد غذایی بیشتری احتیاج دارند.

زوج های جوانی که تازه خانواده تشکیل می‌دهند از همان ابتدا باید یک یخچال فریزر مناسب تهیه نمایند تا در چند سال آینده نیاز به تعویض آن نباشد.

دانشجوها که عموما برایشان قیمت مهم بوده و فوت و اندازه برایشان در اولویت اول نیست یک یخچال ۷ فوت برای مصرفشان  کافی به نظر می رسد.

نکات فنی یخچال فریزر

یخچال فریزرها از 4 قسمت مختلف تشکیل شده اند که شامل compressor، evaporator، condenser، termostat تشکیل شده که طرز کار پیچیده ای دارند. این 4 قسمت طی یک فرایند گاز فریون را خنک کرده و در لوله های یخچال به حرکت در می آورند. گاز فریون گرمای مواد غذایی را جذب کرده و با کمک compressor و condenser خنک می کند.

کمپرسور (compressor)

کمپرسور یا همان موتور یخچال فریزر در واقع قلب یخچال است که وظیفه آن به حرکت در آوردن گاز فریون در لوله‌های یخچال می باشد. این گاز هرچه با سرعت و قدرت بیشتری به گردش در آید، بهتر است. قدرت و میزان سر و صدای یخچال فریزر با کمپرسور ارتباط مستقیمی دارد.کمپرورها در دو نوع خطی و پیستونی می باشند.

کمپرسور پیستونی یا معمولی

این کمپرسورها بر اساس حرکت یک پیستون در سیلندر انجام می‌شود که سر و صدای زیادی داشته و برق بیشتری مصرف می‌کنند. در یخچال های قدیمی از این کمپرسورها استفاده می‌شده است.

کمپرسور خطی یا compressor linear

این نوع کمپرسور در یخچال فریزرهای LG اولین بار به کار گرفته شده است. این کمپرسورها میزان صدا و مصرف برق کمی دارند. امروزه در اکثر یخچال های جدید از این نوع کمپرسور مورد استفاده می شود.

اواپراتور (evaporator): اواپراتور قطعه ای برای سرما سازی در یخچال فریزر می باشد.

کندانسور (condenser): کندانسور وظیفه خنک کردن گاز مبرد یخچال را به عهده دارد. این گاز در یخچال های قدیمی تر فریون بوده که به دلیل سمی بودن و تأثیر منفی بر لایه اوزون در یخچال های جدید از گاز مبرد استفاده می شود.

ترموستات (termostat): ترموستات یخچال مرکز فرماندهی و تنظیمات یخچال می‌باشد. تنظیم نمودن ترموستات بستگی به فصول سال دارد. دمای معمولی یخچال باید بین 2 تا 5 سانتی گراد باشد. این دما موادغذایی درون یخچال را تازه تر نگه می دارد. در فصول سرد باید دمای یخچال را یک درجه پایین و در فصول گرم دو درجه بالاتر ببریم که هم برای طولانی شدن عمر یخچال و هم برای تازه نگه داشتن مواد غذایی درون آن مناسب می باشد.

در ادامه بخوانید: خرید یخچال و فریزر

ویژگی های کاربردی و مهم در یخچال فریزها

میزان مصرف انرژی در یخچال فریزر

میزان مصرف انرژی در یخچال فریزر از موارد مهمی است که هنگام خرید حتما باید به آن توجه کرد. برچسب مصرف انرژی از A تا G رتبه بعدی می شود. هرچه میزان مصرف بهینه نزدیک‌تر به A باشد، یعنی میزان انرژی مصرفی کمتر است. رده مصرف انرژی A  را هم در محصولات داخلی و هم در مدل های وارداتی می توان مشاهده کرد. به یاد داشته باشید یخچال های ساید بای ساید انرژی بیشتری نسبت به یخچال های معمولی مصرف می‌کنند. با توجه به اینکه یخچال فریزر یک کالای بادوام محسوب  می شود تا سال‌ها می‌توانید اثر این برچسب را بر روی قبض های برق خود مشاهده نمائید.

اهمیت منطقه جغرافیایی در خرید یخچال فریزر

اگر در مناطق گرمسیر زندگی می کنید که هوا در تابستان بسیار گرم است، باید یخچال فریزری که موتور قدرتمندی دارد را خریداری نمائید. اما اگر در مناطق سردسیر هستید به دلیل سردی هوا فشار زیادی روی موتور نمی‌آید و نیازی به موتور قدرتمند نیست.

متوسط عمر یخچال فریزر

این وسیله کاربردی عموما بین ۲ تا ۱۴ سال میتواند کار کند که طول عمر آن به دو عامل مهم بدنه و موتور بستگی دارد. بدنه یخچال هایی که رده بالایی دارند از استیل ضد زنگ و مقاومت بسیار بالا ساخته می‌شوند. اما یخچال فریزرهای هم هستند که با پوشش‌های شبیه استیل ساخته می‌شود. بدنه اکثر یخچال ها در آب و هوای مرطوب بیشتر فرسوده و پوسیده می‌شود و راهی برای جلوگیری از آن نمی‌باشد. از بدنه که بگذریم به موتور یخچال می‌رسیم که هرچه از آن مراقبت بیشتری داشته باشید احتمال آسیب دیدن آن کمتر می‌شود. اما این قسمت از یخچال فریزر حتی در صورتی خرابی هم قابل تعمیر و یا تعویض است.

فیلتر بهداشتی یخچال فریزر

اغلب یخچال ها دارای فیلترهای بهداشتی برای تصفیه هوای در گردش داخل یخچال از هر گونه باکتری و قارچ ها یا بوی بد می باشند. این فیلترها در ماندگاری و تازه تر ماندن مواد غذایی نقش بسیار موثری ایفا می‌کنند.

نفراست یا بدون برفک بودن یخچال فریزر

معمولاً همه یخچال فریزر های جدید سیستم کنترل برفک زدایی و تصفیه هوا دارند. این قابلیت به طول عمر دستگاه کمک کرده و هوای جریان یافته در یخچال را خنک تر می کند. با داشتن این ویژگی دیگر نیازی به کشیدن هر از گاهی یخچال فریزر و ذوب شدن یخ ها نمی باشد.

تعداد طبقات و کشوهای یخچال فریزر

باید بدانید که کشوهای درون یخچال و طبقاتی که بر روی درب تعبیه شده اند، دسترسی به مواد غذایی را راحت تر می‌کنند. اغلب امکان جابجایی و تغییر اندازه در طبقات و کشوها امکان پذیر می باشد. شما به میزان دلخواه تان می توانید آنها را تغییر دهید.

نمایشگر LED و LCD بر روی یخچال فریزر

وجود این نمایشگرها علاوه بر نشان دادن وضعیت و وجود ایراد در خنک کنندگی به خود دستگاه هم جلوه زیباتری می دهد که بسیار کاربردی می باشد.

انواع یخچال فریزرها

حال که با نکات ریز و مهم یخچال فریزرها آشنا شده اید در این قسمت از مقاله راهنمای خرید یخچال و فریزر به انواع یخچال ها می پردازیم.

یخچال های مینی

این یخچال ها با نام‌های مختلف مانند کامپکت، هتلی یا همان مینی شناخته می‌شوند. که مناسب دفاتر اداری، خوابگاه ها و یا اتاق خواب می باشند. این یخچال ها قیمت کمی داشته و فضای کمی را اشغال می کنند. در ساخت این یخچال ها معمولاً از هیچ فناوری جدید و خاصی استفاده نمی‌شود. اکثر یخچال های مینی مصرف انرژی بالا و اغلب کیفیت ساخت پایینی دارند. در قسمت بالایی یخدان وجود دارد که برای انجماد و یا فریز کردن مواد غذایی و آب مورد استفاده قرار می‌گیرد. انجماد این یخچال ها در دماهای نزدیک به صفر درجه صورت می‌گیرد که برای انجماد طولانی مدت مناسب نیست. از معایب اصلی این یخچال ها برفک زدن می باشد. اما در گروه کامپکت دستگاه‌های فریزر به صورت جداگانه تولید می‌شوند که فضای داخل آن با کشورهای کوچک و بزرگ تقسیم می‌شود.

یخچال فریزر بالا-پایین یا کمبی

این نوع از یخچال فریزر ها رایج ترین نوع این محصول می باشند. فضای بین یخچال و فریزر توسط یک خط افقی از هم جدا می شود که جزء کلاسیک ترین نوع یخچال ها می باشند. این محصول برای خانواده هایی که فضای کمی داشته و می خواهند حداکثر استفاده را داشته باشند، مناسب می باشد. این یخچال فریزر ها در دو نوع یخچال بالای فریزر و یخچال پایین فریزر در بازار موجود می باشند. در نوع فریز بالا، یخچال بزرگتر از قسمت فریزر بوده و برای افرادی که وقت زیادی برای آشپزی نداشته و از غذای منجمد استفاده می‌کنند فریزر در دسترس می‌باشد. در مدل فریزر پایین اندازه یخچال و فریزر یکسان می باشد. اگر معمولا از غذاهای تازه مصرف می کنید یخچال بالا فریزر پایین برای شما مناسب تر می باشد.

یخچال فریزر دوقلو

اگر اعضای خانواده زیادی دارید و یا عادت به خرید مواد غذایی در حجم زیاد را دارید بهترین راه حل خرید یخچال فریزر دوقلو می باشد. این یخچال ها نمونه حجیم ساید بای ساید بوده که دارای دو درب مستقل هستند. هنگام حمل و نقل به دلیل ابعاد کوچکتر از ساید بای ساید روند ساده‌ تری خواهد داشت. طراحی‌های مدرن آشپزخانه ها اندازه استاندارد ساید بای ساید مدنظر است و به همین دلیل امکان استفاده از انواع دوقلو موجود نمی باشد.

یخچال ساید بای ساید

یخچال های ساید بای ساید نمونه‌های بزرگی می باشند که توسط یک خط عمودی نصف شده و یخچال فریز در کنار یکدیگر قرار می گیرد. این یخچال ها  در بین عموم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. یخچال های ساید بای ساید مخاطبانی هم دارند که نمی‌خواهند دیدشان را به سری جدیداین محصول تغییر دهند. گنجایش در مدل های جدید بسیار زیاد است ولی به دلیل طراحی عمقی این دستگاه‌ها در نگاه اول به نظر نمی‌رسد. این مخالفان دیدگاه منفی و اشتباه دیگری که گذاشتن و برداشتن مواد غذایی در فریزر و یخچال سخت است را اضافه می‌کنند، ولی تجربه کاربرانی که این محصول را مورد استفاده قرار داده اند خلاف آن را نشان می‌دهد. اساساً کسانی که از ساید بای سایدبا استفاده می‌کنند، سبک زندگی مختص خودشان را دارند. این افراد غذاهای کم حجم و متنوع مصرف کرده و نوشیدنی های مختلفی را در یخچال نگهداری و استفاده می‌کنند.

یخچال های درب فرانسوی یا French door

این نمونه از یخچال ها جادارترین اما در عین حال گرانقیمت ترین نمونه از این محصول می باشند. یخچال فریزرهای فرانسوی معمولاً دو درب در بالا و یک یا دو درب کشویی در پایین دارند که از لحاظ جا داری در رتبه ی بالایی بوده و جلوه شیک و مدرنی به آشپزخانه می دهند.

یخچال و فریزر هوشمند

در حال حاضر یخچال های هوشمند به سطحی از  پیشرفت در فناوری رسیده‌ اند که توجه هر کاربری را به خود جلب می‌کند. این یخچال ها دارای قابلیت‌های کارآمدی نظیر دوربین، دستیار صوتی، اینترنت، سرگرمی، سیستم‌عامل، اطلاع از محتویات داخل و … می باشد. یخچال های هوشمند برای نسل جوان که تمکن مالی خوبی دارند، نمونه ای بسیار جذاب خواهند بود.

سردکننده های ستونی و پیشخوانی

ازنمونه های دیگر سرد کننده ها می توان به عنوان پیش خوانی یا ستونی اشاره کرد که تمام فریزر یا تمام یخچال هستند. در این مدل ها امکان ترکیب و سفارشی سازی  امکان پذیر می باشد. با این حال تنوع این دسته از محصولات سرد کننده در بازار اندک می‌باشد.

تفاوت یخچال دوقلو و ساید بای ساید

یخچال فریزرهای دوقلو و سایدبای ساید هرکدام دارای مزایا و معایبی می باشند که در ادامه مقاله راهنمای خرید یخچال و فریزر آنها را توضیح می دهیم.

مزایای یخچال فریزر دوقلو

  • جابجایی آسان
  • حجم داخلی بزرگ
  • دو موتور مجزا
  • طراحی عریض
  • حمل و نقل آسان

معایب یخچال فریزر دوقلو

  • مصرف برق بیش تر
  • طراحی قدیمی

مزایای یخچال های ساید بای ساید

  • مصرف برق کمتر
  • امکانات بیشتر
  • ظاهر زیباتر

معایب یخچال های ساید بای ساید

  • قیمت بالاتر
  • دارای یک موتور
  • حمل و نقل سخت

یخچال فریزر ایرانی یا خارجی بخریم؟

به عنوان یک ایرانی باید با خرید محصولات ایرانی با کیفیت به چرخه صنعت کشورمان کمک کنیم. جای تعجب است که بین مردم ما باور بر این است که محصولات خارجی بهتر از نوع ایرانی هستند. اگر در مواردی این موضوع صدق می‌کند در موارد بسیار زیادی هم اینگونه نیست. برندهای ایرانی مانند امرسان، الکترواستیل، اسنوا و پارس از نمونه‌ برندهایی هستند که امروزه در بازار ایرانحرفی برای گفتن دارند و می‌شود برای استفاده روی این محصولات حساب ویژه‌ای باز کرد.

قابلیت های مازاد یخچال فریزر های مدرن

از مهم ترین این قابلیت ها به موتور اینورتر خطی و بدنه اصلی می باشد که از نورپردازی داخلی، محفظه روی درب، قفسه های قابل تنظیم، یخ ساز، آبریز و پرکردن خودکار اشاره کرد. هر کدام از این ویژگی ها کارایی را بهتر و آسان تر می کند.

رنگ مناسب برای یخچال فریزر

رنگ یخچال ها یکی از مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد. سپاس گزاریم که تا این قسمت از مقاله راهنمای خرید یخچال و فریزر را با بردباری مطالعه نموده اید.

سفید: بهترین و مناسب ترین رنگ برای یخچال رنگ سفید می باشد. زیرا معمولاً ارزان تر از رنگ های مشکی و نقره ای بوده و در مواقعی حتی اگر خط و خش روی آن بیفتد کمتر دیده می‌شود و به راحتی با هر رنگی ست میشود.

نقره‌ای یا سیلور: این رنگ جلوه بسیار مدرن و شیکی به آشپزخانه می دهد. رنگ سیلور جزء رنگ های خنثی می باشد و با ست کردن رنگ مشکی بسیار شیک و مدرن تر به نظر می آید.

مشکی: اگر رنگ مشکی با وسایل دیگر درست ست شود جلوه مدرن تری نسبت به رنگ سیلور به آشپزخانه می دهند. اما کوچک ترین ایرادی اگر در بدنه باشد، خیلی زود به چشم می‌آید. رد دست با کوچکترین تماسی با یخچال بر روی بدنه باقی می ماند که خیلی از خانم ها بر روی این قضیه حساس هستند.

فانتزی: ست کردن لوازم دیگر آشپزخانه با این رنگ ها بسیار دشوار بوده و بعد از مدتی از چشم می افتند. اگر در هر حال به رنگ های فانتزی علاقه دارید ترجیحا از رنگهای ملایم و شاد را مد نظر داشته باشید. زیرا رنگ های جیغ به مرور زمان بر روی  اعصاب تاثیر گذاشته و عصبیتان می کند.

 DID چیست؟

طراحی جدید و مدرنی است که روی درب اصلی یخچال یک درب دیگر قرار می‌گیرد. داخل درب دوم می توانید بطری انواع نوشیدنی را قرار دهید تا هر زمانی که تمایل به نوشیدن داشتید به جای اینکه درب بزرگ را باز کنید، درب کوچک را باز کنید و نوشیدنیتان را بردارید و میل نمائید. این کار باعث کاهش مصرف انرژی و هزینه برق مصرفی می شود. این طرح بیشتر در یخچال های سایدبای ساید و فرانسوی به کار گرفته شده است.

نکات مهم دیگر هنگام خرید یخچال فریزر

  • یخچال فریزر باید دارای چرخ در زیر یخچال باشد تا جابجایی را آسان کند.
  • یخچال فریزر باید خدمات پس از فروش مناسبی داشته باشد تا در صورت بروز مشکل آن را برطرف کنند.
  • بهتر است یخچال دارای محفظه قفل‌دار نگهداری دارو باشد تا دارو به راحتی در دسترس کودکان قرار نگیرد.
  • هنگام تمیز کردن کشوها و سایر محفظه ها به راحتی از جای خود خارج شوند.

نکات مهم نگهداری پس از خرید یخچال فریزر

  • هر چند وقت یکبار گرد و غبار را از روی کویل ها پاک نمائید.
  • نوارهای دور درب را به خوبی تمیز کنید.
  • فیلتر تصفیه آب و هوا را مرتب تعویض نمائید.

هزینه خرید یخچال و فریزر

در نهایت که با تمام ویژگی و انواع یخچال فریزر آشنا شده اید، باید با توجه به میزان هزینه که در توانتان برای خرید می باشد بهترین گزینه را انتخاب نمائید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید یخچال‌و فریزر مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از یخچال‌ و فریزر ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

نکته خرید - قیمت روز یخچال 5 فوت ایستکول مدل 2835 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال 5 فوت ایستکول مدل مینی بار 2835 یکی از محصولات برند ایستکول است که با ارائه محصولاتی با کیفیت، یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید و عرضه یخچال‌ها با انواع مختلف مدل‌ها است. این بار با ارائه مدل یخچال 5 فوت بدون برفک 2835، بار دیگر توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. یخچال 5 فوت ایستکول مدل مینی بار 2835، با داشتن حجم کم و ابعاد کوچک، گزینه‌ای مناسب برای مصرف کنندگانی است که به دنبال یک یخچال کوچک و کارآمد هستند. همچنین این محصول با داشتن سیستم دیفراست، امکان یخ زدگی را به حداقل می‌رساند و کمک می‌کند تا محیط داخلی یخچال بیشتر برای نگهداری مواد غذایی مورد استفاده قرار گیرد. این یخچال با ابعاد کوچک و حجم کم، گزینه مناسبی برای فضاهای کوچک و محدود است. با توجه به طراحی خاص و فناوری مدرن،یخچال مینی بار ایستکول بسیار کم مصرف است و می‌تواند کمک کند تا هزینه‌های انرژی شما را کاهش دهد. با داشتن سه طبقه، این محصول امکان دسترسی آسان و تفکیک مواد غذایی را فراهم می‌کند. در نهایت، یخچال 5 فوت مدل مینی بار 2835 از برند eastcool در مقایسه با یخچال ایستکول 5 فوت سیلور، با داشتن تمامی این ویژگی ها، یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال یک یخچال کوچک، کارآمد و کم مصرف هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-M7622S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-M7622S با رویکردی همه جانبه سعی بر راضی نگه‌داشتن خانواده‌هایی با جمعیت متوسط دارد. طراحی ساده اما زیبا با هماهنگی بالا با دکوراسیون داخلی و کیفیت ساخت بالا با ورق فولادی، شرایط نگهداری از این محصول را در هر شرایط آب و هوایی به کاری آسان تبدیل کرده است. ظرفیت کلی 472 لیتر با طراحی چهار طبقه یخچال، چهار طبقه روی درب و دو کشو در بخش یخچال دیده می‌شود. فضای داخلی فریزر شامل چهار طبقه، یک طبقه روی درب و دو کشو است. نمایشگر و کنترل لمسی در کنار دستگیره‌های عمودی مخفی با وسعت عملکردی از جذابیت‌های بخش طراحی این ساید بای ساید جی پلاس است. از مهم‌ترین ویژگی‌های ساختاری این محصول می‌توان به آبسردکن با فیلتر تصفیه آب قابل تعویض، یخساز اتوماتیک، امکان سرمایش سریع یخچال و انجماد سریع فریزر اشاره کرد. همچنین محفظه مخصوص تازه نگه داشتن مواد غذایی، سیستم جریان هوای چندگانه، حالت مصرف انرژی بهینه و سیستم بدون برفک از دیگر موارد قابل ذکر است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-M7622S

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل  GSS-M7622Sمحصول دیگری از برند جی پلاس است که با طراحی زیبا و ظرافت خاص خود علاوه‌بر ابعاد مناسب، فضای داخلی جاداری برای نگهداری موادغذایی دارد. این محصول منحصربه‌فرد با ویژگی‌ها و مشخصات خود توانسته است جزو بهترین یخچال‌های ایرانی قرار گیرد و به راحتی با دکوراسیون خانه و آشپزخانه شما هماهنگ و سازگار می‌شود. در ادامه با مشخصات و ویژگی‌های این یخچال بیشتر آشنا خواهیم شد. گفتنی است این مدل یخچال دارای ابعادی نظیر عمق 90 سانتی‌متر، 177 سانتی‌متر ارتفاع و 67 سانتی‌متر پهنا است. همچنین کل گنجایش یخچال 28 فوت است که برای خانواده‌های پر جمعیت و 4 نفره به بالا بسیار مناسب و ایده‌آل است. کل گنجایش خالص یخچال 472 لیتر است که نشان از ظرفیت بالا و بزرگ آن دارد.

طراحی داخلی یخچال و فریزر GSS-M7622S

بخش یخچال دارای 4 طبقه، 2 کشو و 4 طبقه در قسمت درب یخچال است. می‌توانید انواع نوشیدنی‌های مختلف را در درب یخچال به راحتی قرار دهید. از قسمت یخچال که بگذریم، بخش فریزر این مدل دارای 4 طبقه، 2 کشو و 1 طبقه در قسمت درب است. در این مدل درب یخچال از سمت راست و درب فریزر برخلاف آن یعنی به سمت چپ باز می‌شود. همچنین گقتنی است که دستگیره مخفی درب بر جذابیت و زیبایی این محصول افزوده است. به علاوه، این یخچال دارای نمایشگر LED لمسی و مدرن است. می‌توانید با استفاده از نمایشگر تنظیمات مورد نیاز را اعمال کنید. بی‌شک یخچالی که سروصدای کمتری تولید کند ارزش آن را چند برابر می‌کند. یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس با بهره‌مندی از کمپرسور هوشمند اینورتر توانسته است سروصدای بیشتری را تولید نکند. همین عامل به ارزش، کارایی و کاهش مصرف انرژی آن افزوده است. علاوه‌بر مشخصاتی که در بالا ذکر شد یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل  GSS-M7622S دارای آبسردکن و یخساز قدرتمند است. هر زمان که بخواهید می‌توانید آبی سرد و گوارا را نوش‌جان کنید. قابلیت اتصال به آب شهری از دیگر ویژگی‌های این مدل یخچال جی پلاس است. وجود سیستم گردش هوای چندگانه سبب شده است تا موادغذایی مختلف نظیر سبزیجات، مواد پروتئینی، میوه و غیره تازگی خود را حفظ کنند و از بوی نامطبوع جلوگیری شود. به هنگان باز کردن درب یخچال حس تازگی و هوای تازه آن را نظاره‌گر خواهید بود. سیستم سرمایش سریع، سیستم فناوری انجماد، کاهش مصرف در زمان از دیگر ویژگی‌های خوب و منحصربه‌فرد این مدل محصول به شمار می‌رود.

سخن آخر

به دلیل طراحی فوق‌العاده زیبا و چشمگیر یخچال و فریزر مدل GSS-M7622S توانسته است رضایت مصرف‌کنندگان بسیاری را به سمت و سوی خود جلب کند. شما می‌توانید با اضافه کردن این محصول به سبد خریدتان یک یخچال منحصربه‌فرد با تمام ویژگی‌های ذکر شده دریافت کنید و سالیان سال از ویژگی‌ها و کیفیت خوب آن بهره‌مند شوید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال 13 فوت پارس مدل PRH17631EW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال 13 فوت پارس یکی از محصولات پرکاربرد است که علاوه در منازل در شرکت‌ها و ادارات کاربرد زیادی دارد. این محصول 60 کیلوگرم وزن دارد و نمودار مصرف انرژی آنB است. این به‌این‌معنی‌است که این یخچال می‌تواند کم‌مصرف در طول روز، ماه و سال باشد. پارس مدل PRH17631EWدارای 6 طبقه یخچال و 1 کشو است که می‌تواند نیازهای اولیه شما را پاسخ دهد و همچنین این یخچال دارای آلارم هشدار بوده که اگر زمانی فراموش کرده‌اید درب یخچال را ببندید یا به هر دلیلی در یخچال بسته نشد، شما را مطلع می‌کند. طراحی زیبای دستگیره یخچال نمایشگر و بدون برفک بودن این مدل، باعث شده خواهان زیادی داشته باشد. پارس یکی از قدیمی‌ترین تولید کننده‌های لوازم خانگی برقی است که در بازار ایران به خوبی شناخته شده است و همیشه پرقدرت به نیازهای مشتریان پاسخ داده است

یخچال 13 فوت پارس مدل PRH17631EW

یخچال 13 فوت پارس مدل PRH17631EW به عنوان یک محصول اقتصادی اما کاربردی به سرعت نظر شما را جلب می‌کند. این محصول در واقع یک یخچال تک است که با خرید فریزر مشابه به یخچال و فریزر دو‌قلو تبدیل می‌شود. با اینکه پارس این محصول را در رده اقتصادی تولید کرده اما قابلیت‌های کاربردی این مدل آن را به محصولی همه جانبه تبدیل می‌کند. 

گنجایش عالی و طراحی کاربردی

یخچال 13 فوت پارس مدل PRH17631EW با ابعاد مشابه مدل‌های هم‌تراز دارای ارتفاع 170 سانتی‌متر، عمق 73 سانتی‌متر و پهنای 63 سانتی‌متر است. این ابعاد در کنار وزن 60 کیلوگرمی مشخص می‌کند که در هر موقعیت مکانی قابل استفاده است اما نباید این موضوع را نادیده گرفت که ارتفاع این مدل از ساید‌بای‌سایدهای موجود در بازار بیشتر است. قسمت داخلی یخچال با گنجایش کلی 387 لیتر دارای شش طبقه، دو کشو و شش طبقه درب است که چیدمان خوبی را فراهم می‌کند. تمام طبقات با قابلیت تغییر ارتفاع، قادر به میزانی از بطری های بزرگ یا قابلمه بین قفسه‌ها است. بر‌اساس اینکه معمولاً خریداران این مدل، آن را کنار فریزر قرار می‌دهند، باید در نظر داشت که درب این یخچال به راست باز می‌شود. طبقات شیشه‌ای مقاوم و قابل تنظیم و محفظه نگهداری میوه و سبزیجات با حفظ رطوبت، از ویژگی‌هایی است که نباید در این سطح قیمتی به راحتی از کنار آن گذشت. حفظ زبان طراحی در این مدل شما را به سرعت به یاد محصولات ماندگار پارس می‌اندازد اما این مدل با توجه به طراحی ساده و به دور از خطوط شکسته، قابلیت‌های جالبی را ارائه می‌کند. نشانگر و کلیدهای فیزیکی مانند یک لبخد در بالاترین بخش بدنه قرار گرفته است. مزیت قرارگیری نشانگر و کلیدهای فیزیکی در بالای فریزر این است که در دسترس کودکان نیست و مانع از برخورد و تغییر تنظیمات ناخواسته می‌شود.

ساختار ضدباکتری و نوفراست یا ضدبرفک

یخچال 13 فوت پارس مدل PRH17631EW به فیلتر هوای نانو مجهز شده تا با گردش هوا، مانع از ایجاد بوی نامطبوع و تجمع باکتری‌ها شود. بعضی از قابلیت‌ها مانند گردش‌هوا و فیلتر ضدباکتری، تجربه عالی از کارکرد یک یخچال را در ذهن حک می‌کند. فیلتر ضدباکتری مانع از تولید باکتری روی مواد غذایی می‌شود. این موضوع نه تنها کیفیت غذایی را حفظ می‌کند بلکه از پخش باکتری و فاسد شدن دیگر مواد غذایی داخل کابین جلوگیری می‌کند. همچنین لاستیک‌های دور درب ضدباکتری، یکی دیگر از ساختارهای مهم این مدل است. ساختاری که از ورود باکتری‌ها به داخل کابین جلوگیری می‌کند و مانع از فاسد شدن زود هنگام مواد غذایی می‌شود. همچنین این لاستیک‌ها به آسانی تمیز شده تا دیگر هیچ اثری از آلودگی در آن باقی نماند. وقتی به گذشته‌ای نچندان دور نگاه می‌کنیم، تمیز کردن یخچال و فریزر پر از برفک یکی از چالش‌های هر خانواده بود تا اینکه فناوری نوفراست پا به میدان گذاشت. فناوری که شاید وجود آن در این سالها به موضوعی بی‌اهمیت تبدیل شده باشد اما اگر خاطره‌ای از برفک زدایی یخچال و فریزر داشته باشید، می‌دانید که این فناوری یک نعمت بزرگ است. یخچال PRH17631EW به فناوری نوفراست مجهز شده تا برای همیشه از شر برفک رها شوید. این قابلیت باعث افزایش طول عمر محصول شده و کیفیت محصولات غذایی را حفظ می‌کند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید حوله به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

سیستم گردش‌هوای داخلی

در سالهای اخیر استفاده از سیستم گردش‌هوا در محصولات برودتی مختلف به یک ویژگی محبوب تبدیل شده است. در واقع دلیل استفاده از این فناوری در مدلی مانند یخچال 13 فوت پارس مدل PRH17631EW، کم کردن بار کاری موتور و یکنواخت شدن دمای تمام بخش‌های کابین است. این سیستم معمولاً به وسیله یک فن، گردش هوا را داخل کابین ایجاد می کند. با این موضوع دیگر نیاز نیست موتور فشار کاری بالایی را تحمل کند. تنها با وجود یک سیستم گردش هوا، به راحتی دمای ایده‌آل به بخش‌های مختلف کابین رسیده تا همه مواد غذایی به طور یکنواخت، سرمای صحیح را تجربه کنند. یخچال 13 فوت پارس مدل PRH17631EW یک محصول اقتصادی، کارآمد و با دوام است. همانطور که عنوان شد از این یخچال هم به صورت تکی و هم به عنوان یک محصول دوقلو می‌توان استفاده کرد. شرکت پارس در طی سالها کار، محصولاتی با کیفیت و بی دغدغه را راهی بازار می‌کند. کمپرسور با رده انرژی B یک نمونه پر‌بازده با مصرف انرژی بهینه است که به خوبی قادر به ارائه کارکردی بی‌نقص در این محصول است. در آخر باید عنوان کرد که این یخچال یک محصول اقتصادی اما بسیار کاربردی است که لبخند رضایت را بر لب خریداران می‌نشاند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر 27 فوت ایران شرق مدل 18- 32 ft خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر کمبی A32 ایران شرق ، از نوع فریزر پایین و مناسب برای کسانی است که ضمن داشتن آشپزخانه ای کوچک، به فضای مناسبی جهت نگهداری مواد غذایی خود نیاز دارند. این یخچال فریزر دارای یخساز اتوماتیک درون فریزر است. ورق گالوانیزه کره ای بر روی بدنه ی یخچال باعث مقاومت در برابر زنگ زدگی و طول عمر محصول در مناطق مرطوب می شود,یخچال فریزر کمبی A34 ایران شرق دارای سه طبقه قابل تنظیم به همراه دو کشو است که مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات می باشد. علاوه بر این محفظه ای جهت نگهداری لبنیات و همچنین چهار طبقه بر روی درب یخچال وجود دارد که باعث میشود به سادگی بتوانید هر ماده غذایی را در آن جای داده و به آن دسترسی داشته باشید,از ویژگی های دیگر این محصول میتوان به بوگیر و تسویه هوای اتومات آن اشاره نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید 35 فوت اسنوا مدل SN8-2350GW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر مدل «SN8-2350GW» از گروه یخچال‌ و فریزرهای سایدبای‌ساید شرکت «اسنوا» (Snowa) است. این محصول علاوه بر طراحی زیبا از امکانات خوبی هم بهره می‌برد. بار خانگی یخچال و فریزر SN8-2350GW یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه آن است که برای دسترسی آسان و سریع به نوشیدنی‌ها بدون باز کردن درب یخچال طراحی شده است. برای این محصول صفحه‌نمایش لمسی در نظر گرفته شده است. گنجایش یخچال برابر با 500 لیتر و گنجایش فریزر آن برابر با 277 لیتر است. داخل یخچال، کشو و طبقات متعدد در نظر گرفته ‌شده است تا مواد غذایی و ظروف مرتب چیده شوند. این طبقات از استحکام بالایی برخوردارند و در برابر وزن مواد غذایی مقاومت زیادی دارند. شرکت اسنوا برای این محصول خود یک محفظه ویژه (Chiller Zone) برای نگهداری مواد پروتئینی در نظر گرفته است. همچنین این محصول دارای قابلیت Smart Cooling است که با کمک 6 حسگر سرمایش یکنواخت و پایداری را داخل یخچال فراهم می‌کند تا مواد غذایی در دمای مطلوب ، تازه و سالم حفظ شوند. مصرف انرژی برای دستگاه‌هایی مانند یخچال و فریزر که به‌صورت شبانه‌روزی در حال کار هستند، اهمیت زیادی دارد. مصرف انرژی این دستگاه A+ است که آن را در گروه دستگاه‌های کم‌مصرف قرار می‌دهد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا

یخچال‌های ساید بای ساید یخچال‌های بزرگی هستند که در آن‌ها به طور عمودی از وسط باز می‌شود. این نوع یخچال فضای کلی زیادی دارد که به بخش‌های کوچک‌تری تقسیم می‌شود. بنابراین انتظار نداشته باشید که بتوانید قابلمه‌های بزرگ غذا یا ظرف‌های سالاد را به سادگی در آن جا دهید. برای خرید این نوع یخچال باید توجه زیادی به سبک زندگی خود داشته باشید. اگر هم واقعا قصد دارید یک ساید بای ساید بگیرید، شاید لازم باشد سبک زندگی‌تان را تغییر دهید. به این ترتیب بهتر است از مواد غذایی کم و تازه استفاده کنید. فضای این نوع یخچال برای قرار دادن بطری‌ها و قوطی‌های نوشیدنی بسیار مناسب است. اگر از نوشیدنی‌های متنوع و به میزان زیاد استفاده می‌کنید، این نوع یخچال گزینه خوبی برای شما خواهد بود. یخچال‌های ساید بای ساید آبریز و یخ‌ساز بیرونی دارند که می‌توانید در صورت تمایل از آن استفاده کنید. یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2350GW دارای طبقات شیشه ای بدون قاب و مجهز به  فیلتر 3 لایه ضد بو است. 

گنجایش یخچال

پس از انتخاب مدل و نوع یخچال براساس فضای آشپزخانه یا سبک زندگی، ظرفیت کلی یک یخچال و فریزر مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند تاثیر زیادی در انتخاب یک محصول مناسب داشته باشد. گنجایش یخچال را با فوت یا لیتر مشخص می‌کنند. یک یخچال و فریزر فارغ از مدل و طراحی، ممکن است از 5 تا 40 فوت ظرفیت داشته باشد. واضح است که هر چه گنجایش یخچال بیشتر باشد، اندازه و ابعاد آن هم بیشتر می‌شود. به این نکته توجه کنید که برای انتخاب یخچال به فضای آشپزخانه و ارتفاعی که برای یخچال در نظر گرفته شده توجه کنید.

آبسردکن

خیلی از یخچال‌های مدرن امروزی به سیستم‌های آب ریز روی در محصول مجهز هستند. دیگر لازم نیست برای برداشتن آب خنک یا یخ از یخچال، مدام در آن را باز و بسته کنید، و این یعنی مصرف بهینه‌تر انرژی. آب‌ریزها معمولا شامل آب سرد کن و یخ‌ساز می‌شود. در یخ‌سازهای اتوماتیک می‌توانید مستقیما آن را به سیستم آب شهری متصل کنید و همیشه آب سرد و یخ آماده داشته باشید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر دوقلو 27 فوت جی پلاس مدل GRF-P2720W - جشنواره نوروزی گلدیران خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر دوقلوی جی‌پلاس مدل P2720 از سری محصولات پرطرفدار جی پلاس است. این یخچال بسیار زیبا طراحی شده و برای یک خانواده با جمعیت متوسط به بالا مناسب است. از نظر قطعات نیز ، جی‌پلاس از مواد اولیه بسیار مرغوب استفاده کرده تا تضمینی برای کیفیت محصول باشد.هچنین فریزر دوقلو جی‌پلاس P2720 دارای کشوهای بزرگ و کوچک و طبقات مختلف است تا نگهداری و انجماد موادغذایی به‌راحتی و به‌سرعت انجام گیرد و دسترسی به آن‌ها نیز ساده باشد. روی درِ فریزر نیز طبقات کوچکی در نظر گرفته شده است تا موادغذایی یا بسته‌های کوچک در آن‌ها جای گیرند و منجمد شوند.  یخچال دوقلو مدل P2720 علاوه‌بر طبقات و کشوها محفظه‌ ای هم در نظر گرفته شده است تا در دمای مناسب اقدام به سردکردن مواد غذایی، میوه و سبزیجات کند. روی در، طبقات متعددی تعبیه شده است. صدای دستگاه کم است. یخچال و فریزر دوقلوی جی‌پلاس مدل P2720 همراه با سیستم گردش هوای چندگانه (Multi Air Flow) باعث یکسان شدن دمای یخچال و فریزر در همه قسمت ها و ماندگاری بیشتر مواد غذایی می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر دوقلو 30 فوت جی پلاس مدل GRF-P2720S - جشنواره نوروزی گلدیران خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر دوقلو 30 فوتی جی پلاس مدل GRF-P2720S از یک انتخاب عالی برای نیازهای خانه و آشپزخانه شما است. این یخچال دارای ظرفیت 30 فوت است که به شما فضای کافی برای نگهداری بزرگترین میزان مواد غذایی را می‌دهد. شما می‌توانید میوه‌ها، سبزیجات، نوشابه‌ها، لبنیات و سایر مواد غذایی را به راحتی در آن نگهداری کنید. این محصول یک یخچال و فریزر دوقلو است، به این معنی که می‌توانید از فضای یخچال و فریزر به طور جداگانه استفاده کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد مواد غذایی تازه را در یخچال و مواد یخچالی را در فریزر نگهداری کنید. یخچال GRF-P2720S نمودار مصرف انرژی A++ داشته که سبب می‌شود مصرف انرژی به حداقل برسد. این نه تنها به صرفه‌جویی در هزینه‌های برق خانه شما کمک می‌کند بلکه به حفظ محیط زیست نیز کمک خواهد کرد. این یخچال و فریزر با طراحی ساده و زیبا و قابلیت انطباق با دکوراسیون هر آشپزخانه‌ای کامل می‌شود. با باز شدن آرام درب‌ها و قفل‌های محافظ، در استفاده روزمره آسودگی و سهولت را تجربه خواهید کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فریزر 16 فوت امرسان مدل FN16D خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سیستم سرمایش فریزر 16 فوت امرسان با قدرت بالای خود، هوای محفظه‌ی داخلی را به صورت مداوم خنک نگه‌ می‌دارد. این سیستم از فناوری نوفراست (NoFrost) بهره می‌برد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B ایده آل برای خانواده‌ای کم جمعیت است. این محصول با گنجایش کامل 470 لیتر (مقدار 333 لیتر آن مربوط به یخچال و 147 لیتر آن مربوط به فریزر) قابلیت تنظیم قفسه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. این قابلیت قراردادن ظروف بزرگ در بین طبقات را امکان پذیر می‌کند. کارکرد بدون برفک این یخچال و فریزر به همراه بوگیر با کربن فعال و البته گردش هوای چندگانه، باعث حفظ کیفیت مواد غذایی و طعم ها می‌شود. در صورت پر بودن یخچال و فریزر، با استفاده از قابلیت توربو، به سرعت به دمای ایده آل می‌رسید. مدیریت دما و کنترل ویژگی‎‌ها با نمایشگری مجهز به پنل لمسی امکان پذیر است. در زمان سفر با فعال‌سازی قابلیت اکو از مصرف انرژی بهینه این یخچال و فریزر بهره‌مند شوید. یکی از مهمترین ویژگی‌های طراحی این محصول درب مخفی یا هومبار آن است که دسترسی آسان به محتویات داخل یخچال را بدون باز کردن درب اصلی فراهم می‌سازد. از مزیت‌ این طراحی باید به کاهش هزینه‎‌های نگهداری و کاهش مصرف انرژی اشاره کرد.

یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B

یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B  یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت امرسان است. شرکت امرسان که با شعار زیبا، پیشرو، مطمئن در بین خانواده‌های ایرانی جا باز کرده است با تولید یخچال فریزرهای متنوع توانسته سلیقه و نظر هر ایرانی را به خود جلب کند. یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B از نوع یخچال فریزرهای بالا و پایین است که یخچال در بخش بالایی و فریزر در زیر آن تعبیه شده‌است. رده مصرف انرژی این محصول گرید A است که به معنای مصرف بهینه انرژی در آن است.

طراحی ظاهری یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B

ظاهری مدرن و امروزی این محصول زیبایی آشپرخانه شما را دوچندان می‌کند. بر روی بدنه این یخچال هوم بار قرار دارد که دسترسی شما به انواع نوشیدنی، بطری و شیشه‌هایی مانند شیشه مربا و ترشی را آسان‌تر می‌کند. وجود هوم بار باعث می‌شود شما دیرتر درب اصلی یخچال را باز کنید و مانع از هدرفت مصرف انرژی شوید. در بالای هوم‌بار یک نمایشگر دیجیتال وجود دارد که اطلاعاتی نظیر درجه دما در آن قابل مشاهده‌است. طراحی دستگیره‌های ارگونومیک بخشی از ویژگی این محصول به شمار می‌رود. دستگیره‌هایی باریک و مقاوم که باز و بسته کردن درب یخچال و فریزر را برای شما آسان می‌کند و از چنان مقاومتی برخوردار است که به مرور زمان خراب نمی‌شود و عمر طولانی دارد. بدنه یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B از ابتدای بخش فریزر تا انتهای یخچال در دو طرف دارای شیار باریکی است که ظاهر این محصول را از یکنواختی در می‌آورد. پایه‌های چرخ‌دار موجود در این محصول جابه جایی این یخچال فریزر را آسان کرده و از تماس مستقیم آن با کف آشپرخانه و پوسیدگی آن جلوگیری می‌کند.

طراحی داخلی یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B

زمانی که درب یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B را باز می‌کنید با فضایی وسیع و بسیار جادار مواجه می‌شوید. طبقات این یخچال فریزر از شیشه شفاف و نشکن ساخته شده و با وجود لامپ ال‌ای‌دی درون آن، فضای داخلی به راحتی قابل رویت است. 3 طبقه یک سره و پهن همراه با یک کشوی بزرگ جهت قرار دادن انواع میوه و سبزی با خاصیت تنظیم دما و رطوبت در بخش یخچال و 3 کشو بزرگ همراه با یک طبقه متوسط در بخش فریزر وجود دارد که فضای مناسبی را برای جاساز کردن انواع مواد غذایی منجمد در اختیار شما قرار می‌دهد. بر روی درب یخچال نیز سه شلف یا قفسه برای جانمایی انواع شیشه و بطری و همچنین جا تخم مرغی طراحی شده‌است. همانطور که می‌بینید امرسان از تمامی فضاهای موجود در این یخچال فریزر به طور کاملا بهینه استفاده کرده تا شما را با یک محصول جادار و کاربردی آشنا کند.

ابعاد و گنجایش یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B

یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B دارای طول 81 سانتی‌متر، عمق 71 سانتی‌متر و ارتفاع 180 سانتی‌متر و وزنی حدود 111 کیلوگرم است. این یخچال با وجود ظرفیت 470 لیتری خود بسیار جمع‌و‌جور است و در هر فضایی شما می‌توانید آن را قرار دهید و به عبارتی فضای زیادی اشغال نمی‌کند. این یخچال 24 فوتی می‌تواند به راحتی پاسخگوی نیازهای یک خانواده کم جمعیت باشد.

آشنایی با مشخصات فنی یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B

یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B به هیچ عنوان برفک نمی‌زند. زیرا از فناوری نوفراست NoFrost بهره‌مند است. در این یخچال کانال سردکننده که مسئول سرد کردن هوای درون یخچال است در بیرون محفظه آن قرار دارد و بر روی آن یک هیتر یا همان گرمکن تعبیه شده. در فواصل زمانی مشخص این هیتر روشن می‌شود و برفک‌های تشکیل شده بر روی کانال سردکننده را آب می‌کند. در واقع در یخچال و فریزر 24 فوت امرسان برفک‌ها به صورت خودکار آب می‌شوند و نیازی نیست شما این کار را دستی انجام دهید. وجود هوم بار در این محصول دسترسی شما را به انواع مواد غذایی و بططری و شیشه‌های مربا آسان می‌کند. بدون اینکه درب یخچال را باز کنید می‌توانید سریع‌تر و آسان‌تر محتویات داخل یخچال فریزر را جابه جا کنید. حتما برای شما هم پیش آمده که بوی نامطبوع از فضای داخلی یخچال فریزر به مشامتان می‌خورد. این بو ممکن است ناشی از خراب شدن و فاسد شدن مواد غذایی داخل آن باشد. یخچال فریزر امرسان مدل w75b مجهز به بوگیر مواد غذایی با کربن فعال شده است و مانع از ایجاد بوی نامطبوع می‌شود. به کمک سیستم عیب‌یابی هوشمند می‌توانید از بروز حوادث ناگوار برای یخچال فریزر خود جلوگیری کنید به این صورت که در صورت بروز هر گونه اشکال در روند عملکرد یخچال فریزر،  آلارمی به صورت هشدار شما را از وجود آن آگاه می‌کند تا هر چه سریع‌تر مشکل را حل کنید. یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B مجهز به سیستم انجماد سریع مواد غذایی است . سیستم Supper Freezing/Cooling مواد غذایی را به سرعت سرد و منجمد می‌کند و همزمان با کاهش مدت زمان انجماد، کیفیت و تازگی موادغذایی حفظ می‌کند. این ویژگی علاوه بر تازگی مواد غذایی منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می‌گردد. هوای موجود در یخچال فریزر به امرسان مدل W75B به صورت کاملا یکپارچه درون فضای یخچال و فریزر پخش می‌شود و این پخش مساوی دما و رطوبت باعث تازه ماندن مواد غذایی و جلوگیری از خشک شدن آنها می‌شود.  

جمع‌بندی

یخچال و فریزر 24 فوت امرسان مدل W75B یکی از محصولات کاربردی و بسیار جادار امرسان است که نیاز خانواده‌های متوسط را تامین می‌کند و ظاهری مدرن و شیک دارد. این یخچال فریزر دارای هوم بار برای دسترسی آسان‌تر به مواد غذایی، سیستم بدون برفک، سیستم انجماد سریع و گردش هوای چند منظوره است. مصرف انرژی در این دستگاه کاملا بهینه بوده و در سطح A را به خود اختصاص داده‌است. شما می‌توانید این محصول را در دو رنگ سیلور و سفید خریداری کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر دوقلو 34 فوت پارس مدل اوان خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پارس یکی از با سابقه‌های بازار محصولات برودتی است که سال‎‌ها با محصولات متنوع خود سعی بر برطرف سازی نیاز خانواده‎‌های ایرانی دارد. یخچال و فریزر دوقلو 34 فوت پارس مدل اوان همان زبان طراحی خود را حفظ کرده با این تفاوت که سعی شده تا در آن از فناوری‌های جدیدتر استفاده شود. حجم کلی 644 لیتر قطعاً یکی از بهترین ظرفیت‌ها در بین برودتی‌های خانگی است. از بین این ظرفیت 387 لیتر مربوط به یخچال و 257 لیتر مربوط به فریزر است. پنج طبقه به همراه یک کشو و شش طبقه روی درب یخچال این محصول قرار گرفته است. در بخش فریزر هم هشت کشو وظیفه نگهداری از مواد غذایی را بر عهده دارد. پارس این یخچال و فریزر دو قلو را به سایر ویژگی‌ها همچون طبقات قابل تنظیم، هشدار افزایش دما و لاسیتک درب ضدباکتری مجهز کرده است. البته سیستم سرمایش سریع یخچال و انجماد سریع فریزر برای رسیدن به دمای ایده آل در کمترین زمان و هشدارباز بودن درب را نباید فراموش کرد.

طراحی یخچال و فریزر دوقلو 34 فوت پارس مدل اوان

یخچال و فریزر دوقلو 34 فوت پارس مدل اوان یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات شرکت پارس است. این دو محصول که در کنار هم ظاهری زیبا و چشم‌نواز به آشپرخانه شما می‌دهد. بدنه سفید و یک‌دست همراه با دو دستگیره که در مجاورت یکدیگر قرار دارند و از جنس پلاستیک با کیفت ساخته شدند نمای خارجی یخچال و فریزر دوقلو 34 فوت پارس مدل اوان را تشکیل می‌دهد. بر روی درب یخچال، آبسردکن تعبیه شده و در بالای هر دو محصول یک نمایشگر دیجیتال جهت تنظیم دمای یخچال و فریزر قرار دارد. این محصول مجهز به سیستم هشدار هوشمند است که در صورت باز ماندن درب به شما هشدار می‌دهد تا با بستن درب یخچال و فریزر از هدررفت انرژی جلوگیری کنید. علاوه بر آن لاستیک دور درب یخچال و فریزر دوقلو 34 فوت پارس مدل  از مواد ضد باکتری ساخته شده و مانع از تجمع حشرات و جانوران موزی می‌شود. در یخچال 34 فوت پارس مدل اوان 6 طبقه و یک کشوی مخصوص میوه و سبزجات وجود دارد. طبقات یخچال قابلیت جابه‌جایی دارند بنابراین شما می‌توانید متناسب با ارتفاع و ابعاد خوراکی مورد نظر خود، ارتفاع طبقات را تغییر دهید. و در فریزر این محصول 8 کشو قرار دارد که حجم قابل توجهی از موادغذایی را در خود نگهداری می‌کنند. در قسمت درب یخچال نیز 6 طبقه تعبیه شده که بطری، شیشه مربا و تخم مرغ را می‌توانید در آن قرار دهید.

یخچال و فریزر دوقلو 34 فوت پارس مدل اوان دارای ارتفاع 170 سانتی‌متر و عمق 73 سانتی‌متر است. با قرار دادن این دو وسیله در کنار هم به فضایی حدود 126 سانتی‌متر نیاز دارید. این یخچال فریزر 34 فوتی با توجه به گنجایش کلی 664 لیتر (387 لیتر گنجایش یخچال و 257 لیتر گنجایش فریزر) برای استفاده خانواده‌های بالای 4 نفر و یا افرادی که رفت و آمد زیادی دارند، بسیار مناسب است. جادار بودن این یخچال فریزر نیز شما را از خرید یخچال مازاد بی‌نیاز می‌کند.

ویژگی‌های فنی یخچال و فریزر دوقلو 34 فوت پارس مدل اوان

یخچال و فریزر دوقلو 34 فوت پارس مدل اوان برفک نمی‌زند زیرا بر روی لوله‌های هدایت‌شونده گرمای مواد غذایی، هیترقوی قرار دارد که برفک ایجاد شده را سریعا تبخیر می‌کند. و اجازه نمی‌دهد بر روی آن باقی بماند. بنابراین با خرید یخچال فریزر دوقلو اوان از شر برفک و یخ خلاص می‌شوید. این ویژگی به طور قابل توجهی بر روی عملکرد یخچال فریزر تاثیر می‌گذارد و از هدررفت انرژی جلوگیری می‌کند.

یکی از دغدغه‌های افراد هنگام استفاده از یخچال فریزر خراب شدن ناگهانی آن بدون هیچ گونه پیامد و یا هشدار است. یخچال و فریزر دوقلو 34 فوت پارس مدل اوان مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند است که در صورت خرابی به شما هشدار می‌دهد تا قبل از ایجاد حادثه یا هزینه‌های گزاف مشکل و عیب وسیله خود را حل کنید. و از بروز خطرات احتمالی جلوگیری نمائید.

یخچال و فریزر دوقلو 34 فوت پارس مدل اوان مجهز به سیستم یخ‌ساز و آب‌سردکن است که به لوله کشی آب شهری متصل است. این پنل آب‌سرد کن، دارای فیلتر تصفیه بوده و اجازه نمی‌دهد ذرات و املاح موجود در آب وارد لوله‌های آب‌سردکن شود و به آن آسیب بزند و یا از عمر آن بکاهد.

سایر ویژگی‌های یخچال و فریزر دوقلو 34 فوت پارس مدل اوان

از دیگر ویژگی‌های یخچال و فریزر دوقلو 34 فوت پارس مدل اوان میتوان به پخش هوا به صورت یکنواخت جهت تازه ماندن و جلوگیری از خراب شدن مواد غذایی اشاره کرد. یخچال پارس مدل اوان دارای رتبه A و فریزر آن دارای رتبه B است. که این سطح از مصرف انرژی برای یخچال بسیار بهینه و برای فریزر در سطح متوسط قرار دارد. بنابراین با عدم باز نگه داشتن طولانی مدت درب فریزر و تمیز کردن لاستیک دور درب آن می‌توانید تا حد زیادی در مصرف انرژی این وسیله کاربردی صرفه جویی کنید.

جمع‌بندی

یخچال و فریزر دوقلو 34 فوت پارس مدل اوان یک محصول جادار و منحصربفرد است که برای خانواده‌های پرجمعیت بسیار مناسب است. این محصول مجهز به نمایشگر و تنظیم دیجیتالی دماست که می‌توانید دمای داخل  یخچال و فریزر را تنظیم و مشاهده کنید. علاوه بر آن بهره‌مندی از فن و گردش یکنواخت هوا ، سیستم کنترل هوشمند، سیستم هشدار دهنده بازماندن درب و افزایش نامتعارف دما،  قابلیت عیب‌یابی هوشمند از دیگر ویژگی‌های یخچال و فریزر دوقلو 34 فوت پارس مدل به حساب می‌آید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال 10 فوت امرسان مدل 1410 TF11T220 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال 10 فوت امرسان مدل 1410TF11T220 یک یخچال هتلی با ظرفیت 10 فوت مکعب است. این یخچال دارای طراحی مدرن و ظریف است و در رنگ سفید موجود است. یخچال 1410 TF11T220 دارای ویژگی های مختلفی مانند یخچال با ظرفیت 7 فوت مکعب است. این یخچال همچنین دارای سیستم خنک کننده است که به حفظ دمای مناسب در یخچال کمک می‌کند. یخچال 1410 TF11T220 یک انتخاب عالی برای خانواده‌های کوچک یا برای دانشجویانی که تنها زندگی می‌کنند، برای بیمارستان‌ها و هتل‌ها یک یخچال با ظرفیت مناسب و قیمت مقرون‌به‌صرفه هستند. گفتنی است که برای منجمد کردن موادغذایی هم در این یخچال فریزر تعبیه شده است. این یخچال بسیار جمع‌و‌جور و کم‌مصرف است که رده مصرف انرژی آن Aبوده و می‌تواند در مصرف برق و هزینه‌های آن بسیار مقرون‌به‌صرفه باشد. از دیگر ویژگی‌هایی که این یخچال را در بین مشتریان محبوب کرده است می‌توان به سیستم سرمایشی دیفراست، 3 طبقه داخلی و 5 طبقه در قسمت درب یخچال و بسیاری دیگر اشاره کرد. اگر به دنبال یک یخچال فریزر با ظرفیت مناسب، طراحی مدرن و قیمت مقرون‌به‌صرفه هستید، یخچال 1410TF11T220 یک انتخاب عالی برای شماست.

یخچال 10 فوت امرسان مدل 1410 TF11T220

ممکن است بخواهید در کنار یخچال و فریزی که دارید، یک مدل دیگر را خریداری کنید یا برای اداره، هتل، محل کار یا حتی خانه نیاز به مدلی جمع و جور دارید. اگر چنین است، از یخچال 10 فوت امرسان مدل 1410 TF11T220 چشم برندارید. این یخچال با توجه به ابعادی که دارد، چنان کاربردی است که نباید در زمان انتخاب آن را نادیده گرفت. در این بررسی به مشخصات و قابلیت‌های یخچال 10 فوت امرسان می‌پردازیم.

گنجایش و طراحی مینیمال

پس از انتخابی صحیح بر اساس سبک زندگی و محل قرارگیری، این گنجایش کلی است که فاکتور اصلی در زمان خرید است. یخچال مدل 1410 TF11T220 امرسان با ابعادی همچون ارتفاع 133.5 سانتی‌متر، عمق 68.5 سانتی‌‍متر و پهنای 60 سانتی‌متر، گنجایش عالی 207 لیتر را در اختیار شما قرار می‌دهد. حتی در تصاویر این مدل هم مشخص است که با یک مدل بسیار جمع‌و‌جور روبرو هستیم اما شگفتی این 10 فوت امرسال گنجایش عالی در کنار ابعاد کوچک آن است. البته به این نکته باید توجه کنید که از گنجایش کلی 207 لیتر، 180 لیتر در اختیار یخچال و 27 لیتر در اختیار فریزر کوچک این مدل قرار دارد. جالب است بدانید اگر به دنبال یک فریزر با همین ابعاد و ظاهر هستید، امرسان فریزر 10 فوت این مدل را هم تولید کرده تا در کنار هم دو قلوهای افسانه‌ای را شکل دهد. طراحی داخلی یخچال 10 فوت امرسان شامل سه طبقه یخچال، پنج طبقه روی درب، یک کشو و یک طبقه فریزر می‌باشد. با اینکه فضای داخلی جمع‌و‌جور است اما امرسان با قراردادن ریل‌های مختلف، قابلیت تغییر ارتفاع طبقات را در اختیار شما قرارداده تا در صورت نیاز شخصی سازی طبقات را بر‌عهده گیرید. تنها کشوی موجود در این مدل با حفظ رطوبت، به تازه نگه‌داشتن میوه‌ها و سبزیجات کمک کرده و هدف اصلی آن حفظ طعم مواد غذایی است. همانطور که مشخص است، در این مدل از نمایشگر و کنترل دیجیتالی خبری نیست. همین موضوع نشان می‌دهد که برای تغییر دما به ترموستات دستی که داخل کابین قرار گرفته باید رجوع کرد. ولوم تنظیم ترموستات قابلیت تغییر دمای جالبی داشته که بر اساس نیاز و نوع مواد غذایی می‌توان شدت دما را با آن تنظیم کرد.

بدنه ای مستحکم و مصرف‌انرژی خوب

شاید طراحی خارجی مدل TF11T220 ساده و به دور از حجم‌های اغراق‌آمیز باشد اما با ظاهری دوست داشتنی و هماهنگ با هر دکوراسیونی روبرو هستیم. امرسان در بخش بدنه تمام تلاش خود را کرده تا این مدل از هر لحاظ مستحکم باشد. بدنه‌ای ساخته شده از ورق فولاد ضدزنگ، نگهداری از یخچال 10 فوت امرسان را حتی در شرایط آب و هوایی خاص هم به کاری آسان تبدیل می‌کند. همچنین عایق‌بندی عالی از دیگر مزیت‌های قابل ذکر این یخچال است. با اینکه با یک یخچال جمع و جور طرف هستیم اما رده انرژی A آن قابل چشم پوشی نیست. کم مصرف بودن این مدل زمانی خود را نشان می‌دهد که پس از استفاده طولانی مدت به هزینه‌های انرژی آن توجه کنید، آنجا است که لبخند رضایت روی لب شما نقش می‌بندد. اگر به دنبال خرید یخچالی با ابعاد جمع‌و‌جور و عملکردی بی‌نقص هستید، یخچال 10 فوت امرسان مدل TF11T220 گزینه مناسب شما است. این یخچال با داشتن امکانات قابل‌قبول همچون گنجایش کلی 207 لیتر، تعداد مناسب طبقات با عمق کاربردی، ساختار مستحکم و موتور کم مصرف با رده انرژی A یک گزینه بسیار ایده‌آل است. با توجه به ابعاد و ساختار این مدل و البته قیمت مناسبی که دارد، در زمان انتخاب یک یخچال جمع و جور نباید از TF11T220 چشم پوشی کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر 27 فوت امرسان مدل BFN27D502/W3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزرهای بالاپایین، مهم‌ترین انواع یخچال فریزرهای موجود در بازار هستند. این دستگاه‌ها مناسب زندگی‌های امروزه است که در آن فضاها کوچک‌تر شده و قیمت‌ها بزرگ‌تر. یخچال‌فریزرهای بالاپایین، با اشغال فضای کم‌تری، وظیفه‌ی فریزر و یخچال را به خوبی انجام می‌دهند و هزینه‌ی کم‌تری بر عهده‌ی شما می‌گذارند. یخچال فریزر بالا پایین 27 فوت بدون یخساز امرسان مدل BFN27D-W3 با همین هدف طراحی و ساخته شده‌است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید میز تلویزیون به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال 6 فوت سینجر مدل 1150S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر، امروزه جزئی ثابت از وسایل آشپزخانه محسوب می‎شوند . چه در زمستان و چه در تابستان، همیشه وجود یخچال و سردکننده‌ها یک نیاز اساسی است. این شاخه‌ی محصولی آن‌قدر اهمیت دارد که تولید آن در ابعاد و اشکال مختلف صورت می‌گیرد و شرکت‌های متنوعی در سراسر جهان برای نیازهای مختلف با توانایی مالی کم تا زیاد کالای خود را به بازار عرضه می‌کنند. یخچال سینجر مدل 1150W محصولی از برند « سینجر » است که در ابعاد کوچک طراحی شده است و به همین دلیل برای استفاده در ادارات، منازل و مکان‎هایی که فضای کافی کمی دارند، بسیار مناسب است. این یخچال دارای دو طبقه است و یک کشو در قسمت پایین آن تعبیه شده است. همچنین در قسمت داخلی درِ یخچال، دو قفسه تعبیه‌شده که می‌تواند برای نگهداری تخم‌مرغ، بسته‌های کوچک و داروهایی که باید در یخچال نگه‌داشته شوند، مورد مصرف قرار گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7630BS - جشنواره نوروزی گلدیران خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جی پلاس با تولید محصولات برتر خود، همواره تلاش کرده است تا با ارائه محصولات با کیفیت و پیشرفته، نیازهای مشتریان خود را برطرف سازد. یکی از این محصولات برتر، یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت مدل GSS-P7630BS است که با ویژگی‌های برجسته و استثنایی خود، به یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند تبدیل‌شده‌است. یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس با ظرفیت 28 فوت، فضای بسیار مناسبی را برای نگهداری مواد غذایی شما فراهم می‌کند. این محصول با داشتن دو قسمت جداگانه، امکان استفاده همزمان از یخچال و فریزر را برای شما فراهم می‌آورد. فریزر این محصول با استفاده از فناوری نوفراست، بدون ایجاد یخ روی مواد غذایی، باعث حفظ تازگی و طعم آن‌ها می‌شود. همچنین، با داشتن یخساز اتوماتیک، همیشه می‌توانید از یخ تازه برای نوشیدنی‌های خود استفاده کنید. جی پلاس در طراحی این محصول، به کاهش مصرف انرژی نیز توجه کرده است. بنابراین، با خرید این یخچال و فریزر، می‌توانید از کیفیت بالا بهره مند شوید در حالی که هزینه‌های انرژی خود را کاهش دهید. با توجه به مشخصات فوق، یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت مدل GSS-P7630BS از برند جی پلاس، یک انتخاب بسیار مناسب برای خانواده‌های بزرگ و کسانی است که به دنبال یخچال و فریزر با ظرفیت بالا هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر دوقلو 30 فوت جی پلاس مدل GRF-P2720S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر دوقلو 30 فوتی جی پلاس مدل GRF-P2720S از یک انتخاب عالی برای نیازهای خانه و آشپزخانه شما است. این یخچال دارای ظرفیت 30 فوت است که به شما فضای کافی برای نگهداری بزرگترین میزان مواد غذایی را می‌دهد. شما می‌توانید میوه‌ها، سبزیجات، نوشابه‌ها، لبنیات و سایر مواد غذایی را به راحتی در آن نگهداری کنید. این محصول یک یخچال و فریزر دوقلو است، به این معنی که می‌توانید از فضای یخچال و فریزر به طور جداگانه استفاده کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد مواد غذایی تازه را در یخچال و مواد یخچالی را در فریزر نگهداری کنید. یخچال GRF-P2720S نمودار مصرف انرژی A++ داشته که سبب می‌شود مصرف انرژی به حداقل برسد. این نه تنها به صرفه‌جویی در هزینه‌های برق خانه شما کمک می‌کند بلکه به حفظ محیط زیست نیز کمک خواهد کرد. این یخچال و فریزر با طراحی ساده و زیبا و قابلیت انطباق با دکوراسیون هر آشپزخانه‌ای کامل می‌شود. با باز شدن آرام درب‌ها و قفل‌های محافظ، در استفاده روزمره آسودگی و سهولت را تجربه خواهید کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت اسنوا مدل SN8-3032SS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3032SS از جدیدترین مدل های سری گالری است که توسط متخصصان ایرانی شرکت اسنوا طراحی و ساخته شده است. ساید بای ساید 32 فوت اسنوا دارای سه درب می باشد که درب سوم آن این امکان را به شما می دهد بدون باز و بسته کردن بی دلیل یخچال، به فضای داخلی آن دسترسی داشته باشید که این از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. این محصول مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال است که قابلیت کارکرد تا 5 سطح را داشته و عملکرد بهینه ای نسبت به دیگر موتورها دارد و همچنین در کاهش میزان صدای یخچال تاثیر بسزایی دارد. ساید بای ساید Snowa مجهز به یخساز و آبسردکن اتوماتیک است و از همه مهم تر قابلیت اتصال به آب شهری را نیز دارد. این محصول با دارا بودن فیلتر هوای سه لایه قدرتمند، تمام آلودگی ها و بوهای ناخوشایند را جذب کرده تا عطر و مزه واقعی مواد غذایی در درون یخچال کاملا حفظ شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید 35فوت اسنوا مدل SN8-3035SS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یخچال فریزر ساید با کیفیت و به روز هستید،یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3035SS انتخاب بسیارخوبی می‌باشد. این کالا 35 فوت بوده یخساز و آبسرد کن آن به صورت اتوماتیک و متصل به آب شهری می‌باشد. یخچال فریزر SN8-3035SS دارای محفظه نگه داری گوشت می‌باشد که بدون یخ زدگی گوشت را تا مدتی در دمای 4 درجه برایتان تازه نگه می‌دارد، این محصول به رنگ سفید متالیک بوده و نوع صفحه نمایش آن از نوع لمسی می‌باشد. نوع کمپرسور (موتور) از نوع کم مصرف ( اینورتر) و گرید مصرف انرژی آن +A می‌باشد. همچنین این محصول دارای قابلیت های دیگری مانند قفل کودک، پنل لمسی، دارای خرد کن یخ، سیستم ضد رطوبت، فیلتر تصفیه آب، لامپ LED، اخطار باز ماندن درب، سیستم سرمایش و انجماد سریع، ضدبرفک و سیستم تهویه هوا می‌باشد که از هر نظر نیاز مصرف کننده را برطرف کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فریزر 12 فوت ایستکول مدل TM-40320 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فریزر صندوقی سفیدرنگ ایستکول در عین سادگی زیباست و در منازل، اماکن تجاری و اداری می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. این محصول با داشتن چهار سبد نگهدارنده با اندازه‌های متنوع، بسیار جادار و کاربردی است. فریزر صندوقی قابلیت ایجاد و حفظ سرمایش تا دمای 23- درجه‌ی سانتی‌گراد را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر 26 فوت جی پلاس مدل GRF-M5320W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-M5320W یکی دیگر از یخچالهای کمبی برند جی پلاس هست که با موتور اینورتر و طراحی زیبا می تواند گزینه خوبی برای خریداران باشد. این محصول دارای سیستم جریان هوای چندگانه و فناوری سرمایش و انجماد سریع می باشد . از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به تکنولوژی بدون برفک اشاره کرد همچنین این محصول از محفظه Fresh Box جهت تازه ماندن مواد غذایی بهره می برد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال 13 فوت پارس مدل PRH17636EW/W اوان خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال لاردر پارس مدل PRH17636EW/W اوان یکی از محصولات کاربردی این شرکت است که هم به صورت تکی و هم در کنار فریزر مشابه همین مدل می تواند مورد استفاده قرار گیرد. گنجایش داخلی این یخچال 387 لیتر است و میزان فضای مناسبی را برای استفاده در اختیار کاربر قرار می‌دهد. بر روی درب این یخچال محفظه و خروجی آبریز و در قسمت بالایی آن یک پنل دیجیتال جهت اعمال تنظیمات دستگاه تعبیه شده است. در یخچال پارس مدل PRH17636EW/W اوان علاوه بر طبقات روی درب و طبقات شیشه ای مقاوم که قابلیت جابجایی دارند، در قسمت پایینی دستگاه نیز یک کشوی مناسب نگهداری میوه و سبزیجات تعبیه شده است. صدای کم دستگاه و سیستم خنک‌کنندگی سریع، این مدل را به دستگاهی مناسب و جمع‌وجور برای استفاده‌های خانگی تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت دوو مدل DLR-2030 / DLF-2030 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت دوو مدل DLR-2030 / DLF-2030، یکی از بهترین مدل‌های یخچال و فریزر دوقلو با قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد است. این محصول با قیمت مناسبی عرضه می‌شود و می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. یکی از ویژگی‌های برجسته این یخچال و فریزر دوقلو، ظرفیت بزرگی است که دارد. با داشتن ظرفیت 40 فوت، شما به راحتی می‌توانید مواد غذایی خود را در داخل آن نگهداری کنید. این ویژگی می‌تواند برای خانواده‌های بزرگ و رستوران‌ها بسیار مفید و کارآمد باشد. یخچال و فریزر دوقلو دوو مدل DLR-2030 / DLF-2030 با داشتن یخساز اتوماتیک، به شما اجازه می‌دهد تا نگرانی درباره تولید یخ نداشته باشید. با تکنولوژی پیشرفته‌ای که در این محصول استفاده‌شده‌است، یخچال به‌طور خودکار یخ تولید می‌کند و شما نیازی به دستکاری دستی ندارید. قابلیت دیگر این محصول، تفاوت‌های بین مدل DLR-2030 و DLF-2030 است. با مقایسه این دو مدل، می‌توانید مزایا و نقاط قوت هر کدام را بشناسید و بر اساس نیاز خود، مدل مناسب را انتخاب کنید. با قابلیت کنترل دما و رطوبت داخل یخچال و فریزر، شما همیشه می‌توانید محیط مناسب برای نگهداری مواد غذایی خود فراهم کنید. این ویژگی می‌تواند به شما کمک کند تا مواد غذایی خود را برای مدت طولانی‌تر نگهداری کنید و از تلف شدن آن‌ها جلوگیری کنید. یخچال و فریزر دوقلو دوو مدل DLR-2030 / DLF-2030 با طراحی زیبا و منحصر به فرد، ظاهری شیک و جذاب دارد. با قابلیت سفارشی‌سازی رنگ بر اساس سلیقه شما، این محصول می‌تواند تزئینی برای دکوراسیون داخلی خانه یا رستوران شما باشد. ، یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت دوو مدل DLR-2030 / DLF-2030 با قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد خود، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد. با ظرفیت بزرگ و قابلیت‌های پیشرفته این محصول، شما می‌توانید مواد غذایی خود را بهتر نگهداری کنید و از طراحی زیبا و منحصر به فرد آن لذت ببرید.

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت دوو مدل DLR-2030 / DLF-2030

دوو DLR-2030 DLF-2030 یک یخچال همه فن حریف است که به صورت دوقلو و در رنگ سفید طراحی و ساخته شده است. ارتفاع استانداردی در این محصول در نظر گرفته شده است که به ۱۸۰ سانتی متر می‌رسد و عرض کلی این یخچال ۱۲۰ سانتی متر است. باید اشاره کرد که یخچال و بخش فریزر دارای گنجایش بسیار مناسبی است و به همین دلیل می‌توان آن را گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌هایی با جمعیت بالا به شمار آورد.  در محصول دوو مصرف انرژی به صورت بهینه است و رده انرژی آن A+ تعیین شده است. باید اشاره کرد که این سطح انرژی نسبت به A در حدود ۲۵ درصد بهینه‌تر است و این به دلیل استفاده از کمپرسور قدرتمند و به روز در دوو DLR-2030 DLF-2030 است. مزیت مهم دیگر که در یخچال دوو استفاده شده است، قابلیت ذخیره انرژی هوشمند ECO است که صرفه جویی اساسی را در مورد مصرف انرژی در این یخچال به دنبال خواهد داشت. دقت داشته باشید که برند سازنده از ویژگی مدیریت مصرف هنگام سفر در این محصول خود بهره برده است. این ویژگی باعث عملکرد بسیار عالی یخچال در زمانی خواهد شد که شما به صورت طولانی مدت خارج از منزل هستید.

فیلترهای تصفیه آب و تصفیه هوای قدرتمند

انتظار می‌رود در محصولات یخچال فریزر مدرن امروزی از دو ویژگی مهم استفاده شود که تصفیه آب و تصفیه هوا هستند. با استفاده از ویژگی تصفیه آب، شما به آب گوارا و بدون ذرات مضر دسترسی خواهید داشت و در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید آب با کیفیتی را از یخچال دریافت کنید. زمانی که درب یخچال باز مانده باشد یا برای برداشتن یا گذاشتن مواد غذایی درب آن را باز می‌کنید، ویژگی تصفیه هوا اهمیت پیدا می‌کند. با استفاده از این قابلیت دیگر نگران وجود ذرات گرد و غبار داخل یخچال نیستید و به صورت بهینه می‌توانید از مواد غذایی داخل آن محافظت کنید. حذف ذرات گرد و غبار در این یخچال و فیلتر کردن آن با یک فیلتر دقیق انجام می‌شود و در صورت استهلاک آن می‌توان این فیلتر را به راحتی تعویض کرد.

فناوری منحصر به فرد دیجیتال در محصولات دوو

یخچال فریزر دوو DLR-2030 DLF-2030 از قابلیت‌های دیجیتال منحصر به فردی بهره می‌برد که برای بالا بردن کیفیت مواد غذایی و افزایش ماندگاری آن‌ها بسیار اهمیت دارد. سرمایش الکترونیکی این یخچال با حسگرهای دقیق ساخته شده است تا در هر ساعت از شبانه روز دمای داخلی یخچال در یک محدوده مشخص ثابت باقی بماند. با استفاده از صفحه نمایش لمسی و دیجیتال کاربر می‌تواند محصول را مدیریت و نظارت کند و در صورت نیاز تنظیمات مورد نظر را روی آن اعمال کند. گفتنی است، برند سازنده از یکی از با کیفیت‌ترین صفحات نمایش در این محصول خود بهره برده است که دقت لمسی بالایی دارد.

گنجایش مناسب در فضای ۵۹۷ لیتری

به جرات می‌توان گفت گنجایش فراهم شده توسط این یخچال بسیار مناسب است و در بخش یخچال شما به ۴۰۰ لیتر فضا برای قرار دادن انواع مواد غذایی دسترسی خواهید داشت. تعداد طبقه‌ها در این یخچال چهار عدد است که به صورت شیشه نشکن ساخته شده است و روی درب محصول نیز پنج طبقه قرار گرفته است. باید اشاره کرد که در فریزر این محصول ۱۹۷ لیتر ظرفیت برای انجماد مواد غذایی وجود دارد و تعداد کشوهای پنج گانه در آن از مزایای اختصاصی این محصول دوو به حساب می‌آید. با این ظرفیت مناسب، دیگر نگرانی از نظر پر شدن یخچال و فاسد شدن مواد غذایی نخواهید داشت. 

یخ ساز سریع و آب سرد کن قدرتمند

دوو برندی است که از با کیفیت‌ترین قطعات در محصولات خود استفاده می‌کند و این امر در مورد یخچال دوو DLR-2030 DLF-2030 نیز صادق است. این محصول دارای دو بخش جداگانه برای یخ ساز و آب سرد کن است و آن‌ها را در کمترین زمان ممکن می‌توانید به آب شهری متصل کنید. یخ ساز در این محصول حبه‌ای است و با استفاده از این قابلیت‌ها یخ و آب با کیفیت در تمامی ساعت‌های شبانه روز در اختیار شما خواهد بود. دوو DLR-2030 DLF-2030 یک یخچال فریزر قدرتمند است که با طیف وسیعی از امکانات در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. در صورتی که به دنبال یک یخچال همه کاره هستید تا در مدت طولانی برایتان کار کند، دوو DLR-2030 DLF-2030 گزینه‌ای است که می‌توان به آن اعتماد کرد. در کل، محصول دوو یک یخچال فریزر رده بالا است که ویژگی‌های مدرن آن را از بسیاری از محصولات این دسته متمایز کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال 3 فوت ایستکول مدل مینی بار 403 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال 3 فوت ایستکول مدل مینی بار 403 یک یخچال کوچک و کم مصرف است که برای استفاده در فضاهای کوچک مانند اتاق¬خواب¬ها و دفاتر مناسب است. این یخچال دارای ظرفیت 64 لیتر است و می‌تواند برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی‌های مختلف استفاده شود. این یخچال 3 فوتی دارای مصرف انرژی A است و با استفاده از آن می‌توانید در هزینه‌های انرژی خود صرفه‌جویی کنید. یخچال eastcool مینی بار یک یخچال با کیفیت و مقرون‌ به‌صرفه است. ایستکول جزو برندهای معتبری است که لوازم برقی باکیفیتی را تولید می‌کند. همچنین این یخچال محصولی کاربردی برای محیط‌های کوچک و دفاتر اداری محسوب می‌شود. این دستگاه با اندازه 3 فوت از یک فریزر کوچک داخل دستگاه بهره می‌برد. یخچال ایستکول دارای یک کشو برای نگهداری میوه و سبزی است. مدل مینی بار 403 برق کمی مصرف می‌کند و رتبه انرژی +A را دریافت کرده است. کیفیت مناسب این محصول باعث شده به گزینه مناسبی برای ذخیره کردن خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها تبدیل شود. مدل مینی بار 403 دارای 2 طبقه و یک کشو بوده که امکان قرار دادن انواع مواد غذایی را فراهم کرده است. در مجموع، اندازه استاندارد و ویژگی‌های مفید یخچال باعث شده این مدل بتواند نیاز افراد را برطرف کند. نهایتا اگر به دنبال یک مینی بار باکیفیت می‌گردید، یخچال مینی بار403 ایستکول یک گزینه عالی برای شما است.

یخچال 3 فوت ایستکول مدل مینی‌بار403

مینی‌بارهای محبوب ایستکول این بار در قالب یخچالی 3 فوت خودنمایی می‌کند. این یخچال کوچک مناسب کسانی است که دغدغه فضای کم دارند یا تمایلی به استفاده از محصولات برودتی بزرگ ندارند. ایستکول تا کنون چندین یخچال جمع‌و‌جور را معرفی کرده که مینی‌بار 403 با ظرفیت 3 فوت از کوچکترین محصولات معرفی شده از سوی این شرکت است.

طراحی و فضای داخلی

یخچال مینی‌بار 403 ایستکول با ظاهری بسیار جذاب و ابعاد جمع‌و‌جوری که دارد، برای استفاده در هر مکانی مناسب است. ابعادی شامل ارتفاع 59 سانتی‌متر، عمق 53 سانتی‌متر و پهنای 45 سانتی‌متر که گنجایشی برابر با 64 لیتر را در اختیار شما قرار می‌دهد.  طراحی ظاهری این یخچال هر نگاهی را به خود جلب می‌کند. یکی از رازهای موفقیت ایستکول در عرضه این مدل، رنگ‌بندی‌های متفاوت و کیفیت ساخت خوب این مینی‌بار است. با توجه به طراحی جالب و دستگیره مخفی، هماهنگی با دکوراسیون محل کار یا خانه یکی از مزیت‌های چشمگیراین مدل جدید است. همانطور که مشخص است، در این مدل از نمایشگر و کنترل دیجیتالی خبری نیست. همین موضوع نشان می‌دهد که برای تغییر دما به ترموستات دستی که داخل کابین قرار گرفته است باید رجوع کنید. ولوم تنظیم ترموستات قابلیت تغییر دمای جالبی داشته که بر اساس نیاز و نوع مواد‌غذایی می‌توان شدت دما را با آن تنظیم کرد. در طراحی داخلی شاهد فضای مناسبی هستیم که قادر به میزبانی از بطری‌ها، میوه‌ها، سبزیجات، کنسروها و خوراکی‌ها و یا هر مواد‌غذایی با ظروف غیر حجیم است. در این بخش دو طبقه و یک کشو به همراه دو طبقه روی درب طراحی داخلی را تشکیل می‌دهند. کشوی موجود در کابین با نگهداری رطوبت میوه‌ها و سبزیجات را تازه نگه می‌دارد. 

بدنه‌ای مستحکم و مصرف انرژی خوب

شاید طراحی خارجی یخچال 3 فوت ایستکول مدل مینی‌بار403 ساده و به دور از حجم‌های اغراق‌آمیز باشد اما با ظاهری دوست داشتنی و هماهنگ با هر دکوراسیونی روبرو هستیم. ایستکول در بخش بدنه تمام تلاش خود را کرده تا این مدل از هر لحاظ مستحکم باشد. بدنه‌ای مستحکم با وزن 21.1 کیلوگرم که نگه‌داری از این مدل را حتی در شرایط آب‌و‌هوایی خاص به کاری آسان تبدیل می‌کند. با توجه به اینکه با یک یخچال جمع و‌جور طرف هستیم اما رده انرژی A+ آن قابل چشم‌پوشی نیست. کم مصرف بودن این مدل زمانی خود را نشان می‌دهد که پس از استفاده طولانی مدت به هزینه‌های انرژی آن توجه کنید، آنجا است که لبخند رضایت روی لب شما نقش می‌بندد. اگر به دنبال خرید یخچالی با ابعاد جمع‌و‌جور و عملکردی بی‌نقص هستید، یخچال 3 فوت ایستکول مدل مینی‌بار403 گزینه مناسب شما است. این یخچال با داشتن امکانات قابل قبول همچون گنجایش کلی 64 لیتر، تعداد مناسب طبقات با عمق کاربردی، ساختار مستحکم و موتور کم مصرف با رده انرژی A+ یک گزینه کاربردی است. با توجه به ابعاد و ساختار این مدل و البته قیمت مناسبی که دارد، در زمان انتخاب یک یخچال نباید از مینی‌بار 403 را غافل شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت ال جی مدل x29 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال ساید بای ساید ال جی X29 محصولی شیک و خوش طرح از شرکت ال جی می باشد؛ که بخش یخچال آن در قسمت بالا و بخش فریزر آن در قسمت پایین با طبقه ها و کشوهای بزرگ طراحی شده است. این یخچال علاوه بر طراحی دور این دور از قابلیت اینستاویو نیز بهره می برد. ظرفیت این یخچال به صورت کلی 28 فوت یا 423 لیتر است که مانند سایر مدل ها بخش عظیمی از آن برای قسمت یخچال و بخش دیگرش نیز برای فریزر می باشد. موتور قدرتمند و پر توان اینورتر خطی، هم از نظر عملکرد و هم از نظر مصرف انرژی در حد ایده آلی عمل می کند. فیلتر بهداشتی این یخچال که از نوع Hygiene FRESH می باشد تمامی میکروب های داخل یخچال را از بین می برد و با ایجاد خنک کنندگی یخچال هوایی سالم و خوشبو را به وجود می آورد. سیستم جریان هوای چندگانه‌ی Multi Air Flow نیز به صورت یکنواخت هوای خنک را در سراسر یخچال و فریزر تنظیم و پخش می کند؛ و طول عمر مواد غذایی را افزایش می دهد. قابلیت آب سردکن و یخ‌ساز نیز مانند سایر یخچال های ساید بای ساید آبی خنک را همراه با قطعه های کوچک یخ در اختیارتان قرار می دهد. انجماد سریع و قابلیت بدون برفک مربوط به قسمت فریزر این ساید بای ساید می باشد. از قابلیت های هوشمند این یخچال می توان به Smart ThinQ اشاره کرد. Smart ThinQ به شما امکان می دهد که با استفاده از گوشی هوشمندتان علاوه بر یخچال فریزر سایر لوازم خانگی هوشمند را کنترل و به آن ها دسترسی داشته باشید. xxxx ( یحویل درب منزل ) xxxx

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر 27 فوت رویال جنرال مدل AFLE22 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول مجهز به برد لمسی دیجیتال می باشد که تنظیم دمای هوشمند لمسی و هشدار باز ماندن درب ، حالت مصرف اقتصادی از ویژگیهای این محصول است. عرض این یخچال 70 سانتی متر با ارتفاع 198 سانتی متر این یخچال با گنجایش کل 398 لیتر فضای مناسبی برای نگهداری و فریض مواد غذایی فراهم میکند. یخچال فریزر این محصول بدون برفک بوده بخش فریزر مجهز یه فن گردش هوا و یخساز دستی است .این محصول در دو رنگ سفید یخچالی با طرح چرم و نقره ای هیرلاین عرضه شده است که هر دو ورق رنگی خارجی محسوب می شود . این محصول با دربهای طرح فلت زیبا مجهز به ال ای دی نورانی زیر درب و دستگیره مخفی آبسردکن نیمه اتوماتیک و پنل لسمی و گنجایش بالا یک محصول اقتصادی زیبا و کار آمد بحساب می آید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر جنرال ادو مدل RF-M22 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر RF-M22 درمجموع 435 لیتر معادل 24 فوت گنجایش دارد. این میزان برای قراردادن حجم زیادی از موادغذایی کافی است. ارتفاع آن 190 ، عرض 70 و عمق آن 56 سانتی‌متر است. یخچال سه طبقه برای قراردادن مواد غذایی دارد. در قسمت پایین‌ تر یخچال، یک عدد کشو قرار گرفته است. این کشو ها مناسب قراردادن میوه و سبزیجات هستند و برای مدت بیشتری رطوبت و سرما را داخل خود حفظ می‌کنند. بخش اصلی یخچال هم با طراحی خاصی تولید شده است که برای کاربران نگهداری مواد غذایی بیشتری را امکان‌ پذیر می‌کند. همچنین جریان‌ هوای سرد در این یخچال به صورت یکنواخت برای تمامی سطوح کار می‌کند و باعث می‌شود تمامی طبقات سرمای یکسانی داشته باشند. با توجه به مراجعه بیشتر به یخچال ، طراحی دستگاه به گونه ایست که بخش فریزر در قسمت پایین قرار گرفته لذا استفاده از یخچال را آسان تر نموده است و در سیستم سرمایش سریع یخچال و فریزر ، مواد غذایی در کمترین زمان ممکن به نقطه سرمایش مطلوب می رسد . در یخچال و فریزر RF-M22 سیستم عیب یاب خودکار ، در صورت بروز هر گونه مشکل عیب پیش آمده را جهت رفع آن به صورت دیجیتالی نمایش می دهد . در سیستم سرمایشی نو فراست ، در قسمت یخچال هوای سرد به تمام نقاط دمیده می شود . همچنین در قسمت فریزر ، جریان پر قدرت هوای سرد به داخل محفظه وارد شده و تمام نقاط فریزر را ، حتی در صورت پر بودن دستگاه در بر می گیرد و ، مواد غذایی را در کمترین زمان ممکن به نقطه انجماد ( دمای تعریف شده ) می رساند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر پاکشوما مدل P230S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر پاکشوما مدل P230S دارای طراحی زیبا و ظرفیت مناسب برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط و زیاد است. رده مصرف انرژی این دستگاه +A است و طراحی آن به صورت دو طبقه است که فریزر آن پایین است. از طریق پنل لمسی روی یخچال می‌توان میزان دما داخلی یخچال، فریزر و همچنین دیگر مشخصات را تنظیم نمود. وجود سیستم جریان هوای داخلی اجباری(فن دار) موجب خنک شدن یکپارچه تمام طبقه‌های یخچال و فریزر می‌شود. نوع مقاومت این یخچال در برابر برفک نوفراست است. گفتنی است فریزر آن دارای 2 طبقه برای قرار گیری حجم زیادی از مواد غذایی است. قسمت یخچال نیز دارای 4 طبقه، 2 کشو برای نگهداری میوه و سبزی و 3 محفظه روی در است. آبریز دستگاه روی در یخچال واقع شده و به صورت دستی پر می‌شود که نیاز به لوله کشی را رفع می‌نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر سامسونگ مدل RT600W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر ۲۲ فوت سامسونگ مدل RT600W که از خانواده یخچال‌ پایین و فریزر بالا به شمار می‌ رود یک دستگاه کاربردی, اقتصادی و مناسب آشپزخانه‌ های کوچک است که با داشتن امکانات و توانایی‌ های منحصر به‌ فرد, نهایت آسایش و راحتی را به خانه شما می‌ آورد. این یخچال با ظرفیت ۲۲ فوت و داشتن کمپرسور اینورتر دیجیتال, بیشترین بازدهی و کمترین مصرف انرژی را در میان محصولات هم‌ رده خود دارد. در این مدل یخچال و فریزر سامسونگ از قابلیت All Around Cooling استفاده شده تا تمام نقاط دستگاه به‌ صورت یکسان و همگن خنک شوند. هوای سرد در درون یخچال از خروجی‌ های متعدد در تمامی طبقات دمیده می‌ شود تا دیگر نقاط مختلف دستگاه دارای دما های متفاوت و متغیر نباشند. همین عامل سبب می‌ شود تا ماندگاری مواد غذایی در این یخچال به مراتب بالا رود و با جابه‌جایی خوراکی‌ ها در درون یخچال, دمای‌ شان تغییر نکند. یخچال و فریزر ۲۲ فوت سامسونگ مدل RT600W قفسه‌ های کشویی این یخچال که با نام Easy Slide Shelf آن ها را می‌ شناسیم یک مشکل قدیمی در یخچال‌ ها را حل کرده‌ اند. حالا دیگر برای برداشتن خوراکی‌ های قرار گرفته در انتهای قفسه‌ ها, نیازی نیست تا اجسام جلوی آن ها را خارج کنید تا به هدف‌ تان برسید. کافی‌ است هم چون یک کشو, قفسه را بیرون بکشید تا به راحتی به انتهای آن دسترسی پیدا کنید. حالا بهتر می‌ توانید از تمام فضای داخلی دستگاه بهره ببرید. این مدل یخچال و فریزر سامسونگ با داشتن فیلتر های آنتی‌ باکتریال و ضد بو, هوای مطبوع و سالمی را برای نگهداری مواد غذایی فراهم می‌ کند. به این شیوه نه تنها عمر مواد غذایی بالا رفته که سلامت خانواده نیز بهتر تامین می‌ شود و دیگر خبری از بو های نا مطبوع در درون یخچال نخواهد بود. در صورت قطع برق و یا جدا شدن اتصال الکتریسیته از دستگاه, قابلیت Coolpack در بخش فریزر این یخچال می‌ تواند تا مدت ۱۰ ساعت مواد غذایی منجمد را به‌ صورت یخ‌ زده نگه دارد تا آسیبی به خوراکی‌ های شما نرسد. این تکنولوژی از آب شدن یخ مواد غذایی جلوگیری کرده و در نتیجه از تباه شدن آن ها پیش گیری می‌ کند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید اسپرسو ساز به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید بکو مدل GNE162423ZE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خچال ساید بای ساید بکو مدل GNE162423ZE از پرفروش ترین محصولات شرکت ترکیه ای بکو می باشد. از امکانات این ساید بای سایدD 28 فوت سیستم ضد برفک می باشد که در یخچال های مدل قدیمی برفک زدن یکی از معایب آنها بود و تمیز کردن آن برای کاربر بسیار سخت و زمان گیر بود حتی در بعضی مواقع موجب آسیب رساندن به دستگاه میشد اما به لطف بکو دیگر در این دیوارهای فریزر این مدل هیچ گونه برفک و شبنم زدگی مشاهده نمی شود. مصرف انرژی این یخچال استیل رنگ +Aمی باشد که دستگاه را جزو کم مصرف ترین ساید های بازار قرار داده و محفظه مینی بار، فیلتر های بهداشتی و تصویه و تکنولوژی Active Fresh Blue Light از بزرگترین مزایا ویژه این محصول محسوب میگردد. حجم کلی یخچال و فریزر 616 لیتر می باشد که نسبتا فضای بالایی را برای نگهداری و فریزر کردن مواد غذایی در اختیار کاربر قرار می دهد. تعداد طبقات قرار داده شده در قسمت یخچال 4 طبقه می باشد که امکان جایگذاری هر نوع ظرف و ظروف بزرگ تر از حد معمول می باشد. همچنین 4 طبقه روی درب تعبیه شده است که برای جایگذاری انواع شیشه ها و بطری ها بسیار کاربردی و مناسب است. روشنایی داخلی یخچال و فریزر توسط لامپ های LED پر نور تامین می شوند که علاوه بر مصرف بسیار پایین هیچ گونه گرمایی از خود تولید نمی کنند. این مدل نیز از یک یخساز و آبسرد کن برخوردار می باشد که منبع داخلی خود را به صورت خودکار پر می کند که در هر زمانی برای شما آب کاملا تصفیه شده و یخ بهداشتی را فراهم سازد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR20PN-RZ20PN خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال‌ و فریزر دوقلوی «سامسونگ» مدل «RR20PN-RZ20PN» مجموعه‌ای کامل و کارآمد به‌شمار می‌رود‍. این مجموعه شامل یک یخچال و یک فریزر است که در کنار هم قرار گرفته‌اند و نیازهای یک خانواده‌ی متوسط تا بزرگ را مرتفع می‌سازند؛ البته می‌توان هریک از این دو را به‌تنهایی نیز استفاده کرد و لزومی به کنار هم قرارگرفتن آن‌ها نیست. فریزر این مدل دارای کشوهای بزرگ و کوچک و طبقات مختلف است تا نگهداری و انجماد موادغذایی به‌راحتی و به‌سرعت انجام گیرد و دسترسی به آن‌ها نیز ساده باشد. روی درِ فریزر نیز طبقات کوچکی در نظر گرفته شده است تا موادغذایی یا بسته‌های کوچک در آن‌ها جای گیرند و منجمد شوند. در قسمت یخچال علاوه‌بر طبقات و کشوها محفظه‌ی Fresh Zone هم در نظر گرفته شده است تا در دمای مناسب اقدام به سردکردن مواد غذایی، میوه و سبزیجات کند. روی در، طبقات متعددی تعبیه شده است. صدای دستگاه کم است و اصلا شنیده نمی‌شود. نمایشگر و دکمه‌های کنترلی روی در نصب شده‌اند. دستگیره‌ها ساده و به صورت لوله‌ای طراحی شده‌اند. مصرف انرژی این دستگاه‌ها کم بوده و آن‌ها را در رده‌ی مصرف انرژی A+ قرار داده است. روی در یخچال هم یک آبریز بیرونی نصب شده است و به شرط پرکردن منبع آب داخلی توسط کاربر، می‌توان بدون بازکردن در به آب خنک دسترسی داشت. سامسونگ از برندهای شناخته‌شده‌ی محصولات و لوازم خانگی برقی است که با ارائه‌ی دستگاه‌های باکیفیت و همچنین خدمات پس از فروش مناسب، رضایت مشتریان را جلب کرده و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال امرسان مدل IR5T خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر 5 فوت امرسان مدل IR5T با حجم کم و ابعاد کوچکش از سری یخچال‌های هتلی محسوب می‌شود. بطور کلی این نوع یخچال‌ها مناسب برای استفاده در هتل‌ها، ادارات، مغازه‌ها و ... است. قسمت بالایی این دستگاه فریزر کوچکی قرار داده شده است که از آن می‌توان به عنوان یخدان استفاده کرد اگر چه این فریزر داخلی بدون برفک نیست ولی مقدار برفک گیری آن در طول زمان بسیار کم است همچنین یک عدد سینی در زیر فریزر وجود دارد که از چکیدن آب روی مواد غذایی داخل یخچال جلوگیری می‌کند. در قسمت پایینی یخچال یک عدد کشو جهت نگهداری میوه و سبزیجات وجود دارد که جنس آن از نوع پلاستیک مقاوم است. طبقات داخلی یخچال بصورت میله‌ای و از جنس فلز هستند و قابلیت جابه‌جایی دارند و کاربر برای قرار دادن مواد غذایی حجیم و یا ظروف بزرگ در یخچال دچار مشکل نخواهد شد. در قسمت درب نیز می‌توان انواع نوشیدنی‌ها، تخم مرغ، کره و پنیر و ... را جا داد. تمامی اتصالات طبقات درب یخچال از جنس پلاستیک مقاوم است که در طول زمان کمتر فرسوده و شکسته خواهد شد. در مجموع بسته به نیاز کاربر این مدل می‌تواند انتخاب خوبی باشد همچنین کیفیت این دستگاه توسط نام دیر آشنای امرسان تضمین شده است.

امرسان، از رویاهات دست نکش

یخچال و فریزر، ماشین لباس‌شویی یا مایکروویو؟ بین این لوازم خانگی کدام اولویت بیشتری برای‌تان دارد؟ به احتمال زیاد یخچال و فریزر! یخچال و فریزر مانند الماسی در آشپزخانه بوده و نقش مهمی ایفا می‌کند. هر قدر هم که بخواهید لوازم برقی پرهزینه و کلان خانه را خط بزنید تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، باز هم نمی‌توانید یخچال را حذف کنید. یخچال و فریزر امروز دیگر شکل سنتی و کلاسیک سابق خود را ندارد و از تکنولوژی‌های جذاب و کاربردی زیادی در تولید آن استفاده می‌شود.

ساختار و بدنه

یخچال  «امرسان» Emersun)) مدل «IR5T» دستگاهی کوچک و کاربردی است. ابعاد آن باعث می‌شود تا بتوان آن را در هر مکانی استفاده کرد. دقت داشته باشید که این دستگاه می‌تواند در آزمایشگاه‌ها و داروخانه‌ها و بسیاری صنوف دیگر مورد استفاده قرار بگیرد و در این شرایط عملکرد آن مهم است نه زیبایی ظاهر و محل قرارگیری آن؛ ابعاد کوچک و وزن کم یخچال محدودیت محل استفاده از آن را برطرف می‌سازد. در زیر دستگاه پایه‌های قابل تنظیم وجود دارد و طراحی دستگیره به‌صورت مخفی است.

طبقات یخچال

  این محصول امرسان دارای دو طبقه‌ی داخلی است و این طبقات قابل تنظیم است، به‌طوری‌که می‌توان آن‌ را در شیارهای ازپیش‌تعیین‌شده در بدنه‌ی یخچال، تنظیم کرد. طبقات از میله‌های فلزی ساخته شده‌اند و یک صندوق ساخته شده از پلاستیک هم در قسمت پایینی یخچال در نظر گرفته ‌شده که می‌توان میوه یا کیسه‌های محتوی مواد مختلف را در آن قرار داد. یخچال امرسان مدل IR5T دارای چهار محفظه روی در است و در محفظه‌ها می‌توان انواع بطری‌های کوچک، کره، پنیر و ... را جای داد. البته باید توجه داشت که در نباید زیاد سنگین شود.

فریزر-یخدان

شاید بعضی به قسمت بالایی این یخچال که دارای درپوشی پلاستکی است فریزر بگویند که غلط هم نیست؛ ولی معمولاً در یخچال‌های این‌چنینی این قسمت را یخدان می‌نامند. گذاشتن ظروف مخصوص برای تهیه‌ی یخ قالبی ابتدایی‌ترین کار آن است؛ ولی در ابعاد و حجم کم می‌توان برای نگه‌داری گوشت و مرغ یا موادی که نیاز به انجماد دارند نیز از آن استفاده کرد. باید دقت داشت که انجماد مواد غذایی با توجه به توان دستگاه مدت بیشتری نسبت به دستگاه‌های حرفه‌ای‌تر طول می‌کشد و در دمای پایین‌تری عملکرد فریز انجام می‌شود. البته دمای یخدان به‌وسیله درجه‌ای که در بین طبقات قرار گرفته، قابل تنظیم است.

رده مصرف انرژی

   مصرف برق یکی از موارد مهم در انتخاب یخچال است. یخچال‌ها همیشه در حال کار هستند و بخشی از مبلغ قبض برق مربوط به کارکرد آن‌هاست. اکثر محصولات تولیدی کارخانه‌های جهان با به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین رو به کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان هستند و بین A  تا A+++ رقابت می‌کنند، ولی در کل رده مصرف انرژی دریخچال‌های کوچک هتلی کمی متفاوت است؛ با این حال رده انرژی این محصول B است و در بین محصولات گروه خود در رنج نرمال قرار می‌گیرد.

یخچال امرسان مدل IR5T در یک نگاه

یخچال امرسان مدل IR5T دستگاهی ساده و زیباست که کار سردکردن و انجماد را انجام می‌دهد. دستگاه ابعاد و وزن کم و گنجایش مناسبی (با توجه به ابعاد) دارد. صدای دستگاه کمی زیاد است و برای داخل اتاق‌خواب توصیه نمی‌شود. در فواصل زمانی کوتاه قسمت فریزر باید تمیز شود تا برفک آن پاک شود. درنهایت این دستگاه برای استفاده در محل کار، مصرف کارکنان مغازه‌ها یا مراکز درمانی کوچک کاربرد زیادی دارد؛ البته افرادی مانند دانشجوها و... که به‌صورت موقتی در محلی ساکن هستند نیز از مزایای این دستگاه می‌توانند بهره‌مند شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال پلار مدل R62 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال 6 فوت پلار POLAR مدل R62 وسیله ای کاربردی برای استفاده در فضاهای کوچک همچون آپارتمان، ادارات، بیمارستان ها، خوابگاه ها و مکان هایی از این قبیل می باشد که به کمک آن می توانید انواع مواد غذایی، نوشیدنی، میوه و سبزیجات را تا مدت ها تازه و در دمای مطلوب نگهداری نمود. بدنه فلزی بیرونی از استحکام خوبی برخوردار بوده و بدنه داخلی نیز از جنس ABS مقاوم ساخته شده و فضای داخلی آن نیز طراحی خوب و کارآمدی دارد. توسط ولوم کنترلی تعبیه شده درون محفظه نیز می توانید دمای درون یخچال را به دلخواه تنظیم نمایید. یخچال 6 فوت R62 پلار به صورت تک درب طراحی شده و مجهز به لاستیک دور درب جذب بوده که مانع خروج هوای سرد محفظه داخلی شده و موجب می گردد تا بازده و عمر مفید دستگاه افزایش یابد. محفظه داخلی یخچال دارای 2 طبقه قابل جابجایی از جنس پلاستیک مقاوم می باشد و قسمت پایینی آن نیز بصورت جای میوه و سبزیجات کاربرد دارد و درب آن از قسمت داخلی دارای دو طبقه حفاظ دار برای قرار دادن انواع بطری و نوشیدنی است. در ضمن محفظه جایخی در قسمت بالایی تعبیه شده و کمک می کند تا مواد غذایی مختلف همچون گوشت و سبزیجات را به صورت منجمد نگهداری نموده و با قرار دادن قالب مخصوص یخ همیشه یخ مورد نیاز برای خنک کردن نوشیدنی هایتان را در دسترس داشته باشید. در ضمن قفسه بالای درب داری جایگاه نگهداری از تخم مرغ نیز می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS سری پرایم II یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت دوو است که وارد بازار شده است. مجموعه جدید Fresh Land سری پرایم 2 درب است که از طراحی بی نظیری بهره مند است و زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می دهد. یخچال فریزر دوو مدل D2S-3133SS  ساید با ساید مجهز به سنسور های کنترل دمایی می باشد که قادر است دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل کند. این سامانه داده ها را تحلیل می کند و آن را به کمپرسور منتقل می کند. کمپرسور با عملکرد بهینه سرمایش مورد نیاز را تامین می کند. با استفاده از سامانه هوشمند الکترونیک کنترل دما در این محصول شرکت دوو میوه و سبزیجات و مواد پروتئینی برای مدت طولانی تری تازه , سالم و پرطراوت می ماند. از جمله ویژگی های یخچال های امروزی دارا بودن آبسردکن و یخسازی قدرتمند می باشد. ساید بای ساید مدل D2S-3133SS دارای آبسردکن و یخسازی کارآمد می باشد که با قابلیت اتصال به آب شهری قابلیت دسترسی به نوشیدنی های خنک را در هر لحظه فراهم می کند. ساید بای ساید مدل D2S-3133SS دارای طراحی منحصر به فرد و زیبایی می باشد که زیبایی دوچندانی را به آشپزخانه شما هدیه می دهد. این ساید بای ساید با طراحی بدون قاب و سطوح کاملا مسطح نمای بیرونی زیبا و همیشه تمیز را به شما ارائه می کند.

بدنه‌ای مستحکم و زیبا

    یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS یکی از محصولات زیبای شرکت دوو است که از یک بخش یخچال و یک بخش فریزر تشکیل شده است. ابعاد این ساید بای ساید به نحوی است که در قرار دادن آن در مکان‌های مختلف با چالش زیادی مواجه نمی‌شوید. توجه به ظرفیت یخچال یکی از نکات اساسی در خرید آن به شمار می‌آید. ظرفیت داخلی یخچال با واحد لیتر و ظرفیت خارجی آن با واحد فوت اندازه‌گیری می‌شود. به این نکته توجه کنید که اگر خانواده‌ای پرجمعیت نیستید ممکن است این یخچال برای شما بزرگ باشد. این محصول در رنگ نقره‌ای و استیل تولید می‌شود و این امکان را فراهم می‌سازد تا آن را با محیطی که می‌خواهید آن را قرار دهید هماهنگ کنید. دقت داشته باشید که این دستگاه برای خانواده‌های کم جمعیت که به دلیل مشغله‌های زیاد، یخچال خود را با موادغذایی پر کرده تا در طول ماه استفاده کنند  نیز مناسب است.

طبقات یخچال

        یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS دارای پنج طبقه‌ است و شما قادرید مواد غذایی خود را به راحتی تفکیک کنید. 5 طبقه در درب یخچال درنظر گرفته شده تا موادغذایی سبک مانند سس‌ها، شیشه آب و موادی از این قبیل را در آن قرار دهید. توجه داشته باشید درب را سنگین نکنید. 2 کشو برای قرار دادن میوه‌ها و تفکیک آن‌ها تعبیه شده است. همچنین کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی %23 انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد. کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه وقابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد. فعالیـت ایـن کمپرسـور در این مدل از یخچال فریزرساید بای ساید دوو نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌رسـاند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می‌مانـد.

رده مصرف انرژی

      مصرف برق یکی از موارد مهم در انتخاب یخچال است. یخچال‌ها همیشه در حال کار هستند و بخشی از مبلغ قبض برق مربوط به کارکرد آن‌هاست. اکثر محصولات تولیدی کارخانه‌های جهان با به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین رو به کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان هستند و بین A  تا A+++ رقابت می‌کنند، مصرف انرژی یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS در رده +A قرار می‌گیرد.

سرمایشی قوی

سامانه سرمایش سریع یخچال، این قابلیت به منظور حفظ تازگی و طراوت مواد غذایی، یخچال را با حداکثر توان تا رسیدن به دمای مورد نظر هدایت می‌کند. در این حالت کمپرسور با حداکثر قدرت تا 150 دقیقه یا منهای 4 درجه یکسره به فعالیت خود ادامه می‌دهد. سامانه کنترل سرمایش الکترونیک Digital cooling این سامانه در این مدل از ساید بای ساید دوو مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند. این سامانه داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می‌کند. کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین می‌کند. بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا در این محصول شرکت دوو ، میـوه وسـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می‌مانــد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال امرسان مدل IR5T128 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال‌فریزر 5 فوت «امرسان» مدل «IR5T128» با حجم کم و ابعاد کوچکش از سری یخچال‌های هتلی محسوب می‌شود. به‌طورکلی این نوع یخچال‌ها مناسب برای استفاده در هتل‌ها، ادارات، مغازه‌ها و... است. در قسمت بالایی این دستگاه، فریزر کوچکی قرار دارد که از آن می‌توان به‌عنوان یخدان استفاده کرد. گفتنی است که این فریزر داخلی بدون برفک نیست، ولی مقدار برفک‌گیری آن در طول زمان بسیار کم است. یک عدد سینی در زیر فریزر وجود دارد که از چکیدن آب روی موادغذایی داخل یخچال جلوگیری می‌کند. در قسمت پایینی یخچال یک عدد کشو جهت نگه‌داری میوه و سبزیجات وجود دارد که جنس آن از پلاستیک مقاوم است. طبقات داخلی یخچال به‌صورت میله‌ای و از جنس فلزند و قابلیت جابه‌جایی دارند و کاربر برای قراردادن موادغذایی حجیم یا ظروف بزرگ داخل یخچال دچار مشکل نخواهد شد. در قسمت در نیز می‌توان انواع نوشیدنی‌ها، تخم مرغ، کره، پنیر و... را جا داد. تمامی اتصالات طبقات درِ یخچال از جنس پلاستیک مقاوم است که در طول زمان کمتر فرسوده و شکسته خواهد شد. کیفیت این دستگاه توسط نام دیرآشنای امرسان تضمین شده است و درمجموع بسته به نیاز کاربر این مدل می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

امرسان، زیبا، جادار و مطمئن

یخچال و فریزر، ماشین لباس‌شویی یا مایکروویو؟ بین این لوازم خانگی کدام اولویت بیشتری برای‌تان دارد؟ به احتمال زیاد یخچال و فریزر! هر قدر هم که بخواهید لوازم برقی پرهزینه و کلان خانه را خط بزنید تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، باز هم نمی‌توانید یخچال را حذف کنید. یخچال و فریزر امروز دیگر شکل سنتی و کلاسیک سابق خود را ندارد و از تکنولوژی‌های جذاب و کاربردی زیادی در تولید آن استفاده می‌شود.

اگر فضای کوچکی در اختیار دارید امرسان کنار شماست

یخچال‌های مینی که با نام هتلی و کامپکت هم شناخته می‌شوند، برای استفاده در فضاهایی مانند اتاق کار یا خانه‌های مجردی مناسب است. این نوع یخچال هیچ فناوری خاصی ندارد و به ساده‌ترین و مینیمال‌ترین شکل ممکن طراحی می‌شود. ظرفیت آن‌ها هم بسیار کم است. یخچال‌های مینی با این که ابعاد و اندازه‌ی کوچکی دارند، معمولا سروصدای زیاد و کیفیت ساخت پایینی دارند و مصرف انرژی هم در آن‌ها بالاست. در برخی از یخچال‌های مینی، قسمت یخدان هم تعبیه شده که برای نگهداری مواد غذایی منجمد مناسب است، اما از مشکلات اصلی آن این است که به سرعت برفک می‌زند.  یخچال امرسان مدل IR5T128 دستگاهی کوچک و کاربردی است. ابعاد آن باعث می‌شود تا بتوان آن را در هر مکانی استفاده کرد؛ حتی می‌توان آن را داخل کمد یا روی کانتر قرار داد.

طبقات یخچال، پاسخگوی نیازهای شما

    این محصول امرسان دارای دو طبقه‌ی داخلی است. این طبقات قابل تنظیم هستند، به‌طوری‌که می‌توان آن‌ها را در شیارهای ازپیش‌تعیین‌شده در بدنه‌ی یخچال تنظیم کرد و ارتفاع بین طبقات را افزایش یا کاهش داد. یک صندوق ساخته شده از پلاستیک شفاف هم در قسمت پایینی یخچال در نظر گرفته ‌شده که می‌توان بسته‌های بزرگ‌تر یا کیسه‌های محتوی مواد مختلف را در آن قرار داد. یخچال امرسان مدل IR5T128 دارای سه ‌طبقه روی در است که می‌توان از آن‌ها برای نگه‌داری بطری‌ها و بسته‌های کوچک استفاده کرد. البته نباید در زیاد سنگین شود.

فریزرویخدان، نگران فریز کردن مواد غذایی خود نباشید

        شاید بعضی به قسمت بالایی این یخچال که دارای درپوشی سفیدرنگ است فریزر بگویند که غلط هم نیست؛ ولی معمولاً در یخچال‌های این‌چنینی این قسمت را یخدان می‌نامند. گذاشتن ظروف مخصوص برای تهیه‌ی یخ قالبی ابتدایی‌ترین کار آن است؛ ولی در ابعاد و حجم کم می‌توان برای نگه‌داری گوشت و مرغ یا موادی که نیاز به انجماد دارند نیز از آن استفاده کرد. باید دقت داشت که انجماد مواد غذایی با توجه به توان دستگاه زمان بیشتری نسبت به دستگاه‌های حرفه‌ای‌تر طول می‌کشد و در دمای پایین‌تری فریز انجام می‌شود.

رده مصرف انرژی، شما را امیدوار نخواهد کرد

      مصرف این دستگاه بالاست یا بهتر بگوییم بسیار بالاست. در دنیایی امروزی که اکثر محصولات تولیدی کارخانه‌های جهان رو به کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان هستند و بین A  تا A+++ رقابت می‌کنند، محصولی با رده انرژی E حرفی برای گفتن نخواهد داشت. هرچند اختلاف قیمتی این محصولات بسیار زیاد است، همیشه احساس نامطلوب حضور یک دستگاه پرخور (پرمصرف) در منزل یا محل کار وجود خواهد داشت.

قفل کلیدی، محافظ محصولات شما

در قسمت پایینی درِ یخچال قفلی تعبیه ‌شده است که دو کلید هم برای باز و بسته کردن آن به خریدار اهدا می‌شود. این روزها، کم‌تر پیش می‌آید کسی از چنین قفلی به‌عنوان قفل کودک استفاده کند؛ ولی به‌هرحال اگر این دستگاه در منزل استفاده شود، می‌توان اصطلاح قفل کودک را به آن اطلاق کرد. وجود این قفل کلیددار بعضی مواقع بسیار مفید و لازم است؛ مثلاً اگر این یخچال در یک داروخانه، آزمایشگاه یا مرکز درمانی استفاده شود و داروهای خاص، واکسن‌ها یا نمونه‌های آزمایشگاهی در آن نگه‌داری شوند، درخواست قفل‌شدن در یخچال، یک خواسته بجا و مهم از طرف مسئول آن واحد درمانی محسوب می‌شود.

یخچال امرسان مدل IR5T128 در یک نگاه

یخچال امرسان مدل IR5T128 دستگاهی ساده و زیباست که کار سردکردن و انجماد را انجام می‌دهد. دستگاه ابعاد و وزن کم و گنجایش مناسبی (با توجه به ابعاد) دارد. صدای دستگاه زیاد است و برای داخل اتاق‌خواب اصلاً توصیه نمی‌شود. حداقل ماهی یک‌بار قسمت فریزر باید تمیز شود تا برفک آن پاک شود. درنهایت این دستگاه برای استفاده در محل کار، مصرف کارکنان مغازه‌ها یا مراکز درمانی کوچک کاربرد زیادی دارد؛ البته افرادی که به‌صورت موقتی در محلی ساکن هستند نیز از مزایای این دستگاه استفاده می‌کنند، مانند دانشجوها یا اقامتگاه‌های موقتی.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر بست مدل BRB240 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر مدل BRB240 از محصولات جدیدترین برند گروه صنعتی انتخاب می باشد. این برند با هدف تولید محصولات باکیفیت و اقتصادی تأسیس شده است. این دستگاه از سری یخچال و فریزرهای کمبی می باشد که قسمت بالا به یخچال و قسمت پایین به فریزر اختصاص داده شده است . یخچال و فریزرهای کامبی این مزیت را دارند که نسبت به مدل‌های سایدبای‌ساید فضای کمتری را اشغال می‌کنند.این محصول با حجم مفید کل 420 لیتر و گنجایش 24 فوت برای خانواده ها با جمعیت متوسط تعبیه شده است این یخچال و فریزر دارای سیستم روشنایی LEDمی باشد که لامپ های LED 10 برابر مصرف کمتر و۲۰ برابر نور بیشتر نسبت به لامپ های معمولی دارند و به علت تولید گرمای فوق العاده پائین تر از لامپ های معمولی، سرمای داخل یخچال را حفظ می کنند. همچنین سیستم سرمایشی فریزر 100 درصد بدون برفک (NO – FROST) می باشد. گفتنی است سیستم سرمایشی دوگانه «SYSTEM COOLING TWIN –» یخچال فریز بست دارای دو سامانه سرمایش مجزا در فریزر و یخچال می باشد و بنابراین دارای قدرت خنک کنندگی برتر بدون امکان تداخل بو می باشد و به هیچ عنوان بوی مواد غذایی از فریزر به یخچال وبالعکس انتقال پیدا نمی کند. این محصول مجهز به نسل جدید کمپرسورها (HE) پرقدرت با بازدهی بالا و سیستم کم صدا، مجهز به سیستم کنترل نوسانات برق در برد الکترونیکی می باشد.. همچنین این دستگاه دارای آبسرد کن مجهز به مخزن بزرگ داخلی، ۳ کشوی بزرگ ویک محفظه بزرگ درب دار درون فریزر و نوار دور درب ۱۰۰ %قابل شستشو و به راحتی قابل تعویض می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال وست پوینت مدل SCB-1545.B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وست پوینت وست پوینت یکی از قدیمی ترین برند های فرانسوى لوازم خانگى است که از قرن 18 هم میلادی به تولید لوازم خانگی می پردازد . وست پوینت اینترنشنال در شهر بوردو فرانسه زمانی که این شهر یکی از اصلی ترین قطب صنعتی بخش آتلانتیک اروپا بود تاسیس شد و صادرات محصولات خود را آغاز کرد . این برند در سال 1960 شروع به صادرات محصولات خود به منطقه منا ( شمال آفریقا و خاورمیانه ) کرد. امروزه این برند فرانسوی محصولات خود را در 86 کشور دنیا به فروش می رساند و با بیش از 20 کشور دنیا برای تولید محصولات خود برای تامین قطعات و .. همکاری می کند . این برند در زمینه تولید لوازمی چون یخچال ، کولر گازی های صنعتی، نمیه صنعتی و خانگی ، ماشین لباسشویی ،ظرفشویی ، جارو برقى و ... فعال است. برند فرانسوی وست پوینت با بیش از پنجاه سال سابقه تولید با سیاست آسایش و راحتی مصرف کننده و شعار تولید محصولات بدون نقص، به صادرات محصولات مختلف، از جمله کولر گازی و انواع لوازم خانگی می پردازد. تمامى کالاهاى وست پوینت داراى استاندارد CE اروپا می باشد و همواره کیفیت بالا ی محصولات از اهداف اصلى و پایه ای این شرکت بوده است. بیش از نیم قرن است که لوازم خانگی و کولر گازی به هشتاد و پنج کشور گرمسیر و مرطوب، نظیر کشورهای خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین صادر میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7517S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر ساید‌بای‌ساید جی‌پلاس مدل L7517S محصول دیگری از برند جی پلاس است که با طراحی زیبا و ظرافت خاص خود علاوه بر ابعاد مناسب، فضای داخلی جاداری برای نگهداری موادغذایی دارد. تکنولوژی مقاومت این محصول در برابر برفک از نوع نوفراست است و از ویژگی‌های آن می‌توان به سرمایش سریع در یخچال و فریزر، سیستم گردش هوای چندگانه و عملکرد ویژه کاهش مصرف در زمان سفر Holiday اشاره کرد.یخچال و فریزرهای برند جی پلاس دارای محفظه جهت تازه ماندن بیشتر و بهتر مواد غذایی است و گنجایش بالای آن امکان نگهداری اقلام خوراکی و غذایی زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این محصول به نمایشگر LED مجهز شده که توسط آن می‌توانید عملکرد و دمای آن را تنظیم کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7517W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر ساید‌بای‌ساید جی‌پلاس مدل L7517W محصول دیگری از برند جی پلاس است که با طراحی زیبا و ظرافت خاص خود علاوه بر ابعاد مناسب، فضای داخلی جاداری برای نگهداری موادغذایی دارد. تکنولوژی مقاومت این محصول در برابر برفک از نوع نوفراست است و از ویژگی‌های آن می‌توان به سرمایش سریع در یخچال و فریزر، سیستم گردش هوای چندگانه و عملکرد ویژه کاهش مصرف در زمان سفر Holiday اشاره کرد.یخچال و فریزرهای برند جی پلاس دارای محفظه جهت تازه ماندن بیشتر و بهتر مواد غذایی است و گنجایش بالای آن امکان نگهداری اقلام خوراکی و غذایی زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این محصول به نمایشگر LED مجهز شده که می‌توانید عملکرد و دمای آن را تنظیم کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7620BS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر ساید‌بای‌ساید جی‌پلاس مدل M7620 محصول دیگری از برند جی پلاس است که با طراحی زیبا و ظرافت خاص خود علاوه بر ابعاد مناسب، فضای داخلی جاداری برای نگهداری موادغذایی دارد.تکنولوژی مقاومت این محصول در برابر برفک از نوع نوفراست است و از ویژگی‌های آن می‌توان به سرمایش سریع در یخچال و فریزر، یخساز اتومات (متصل به آب شهری ) و سیستم گردش هوای چندگانه و عملکرد ویژه کاهش مصرف اشاره کرد. یخچال و فریزرهای برند جی پلاس دارای محفظه جهت تازه ماندن بیشتر و بهتر مواد غذایی است و گنجایش بالای آن امکان نگهداری اقلام خوراکی و غذایی زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل P190S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل P190S یکی از زیباترین و حرفه‌ای‌ترین محصولات شرکت ایرانی پاکشوما است که وارد بازار شده است. این یخچال و فریزر دارای ۴ در است که از طراحی بی‌نظیری بهره‌مند است و زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می‌دهد. ساید بای ساید چهار در پاکشوما مدل P190S مجهز به فناوری های به‌روزی مانند سیستم اکونومی است که در زمانی که شما به سفر می‌روید می‌تواند بسیار مفید واقع شود و مصرف برق را به اندازه چشم‌گیری پایین بیاورد. کمپرسور با عملکرد بهینه سرمایش مورد نیاز را تامین می‌کند. از دیگر فناوری‌های دیگر که می‌توان به آن اشاره داشت سیستم گردش هوای چند گانه بوده که می‌تواند هوای داخل یخچال را تازه‌تر و نگاه دارد و تمامی قسمت‌های یخچال و فریزر با تناسب به نوع کاری که انجام می‌دهد را یکسان نگاه دارد. از جمله ویژگی‌های یخچال های امروزی دارا بودن آبسردکن و یخسازی قدرتمند است. یخچال و فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل P190S دارای آبسردکن و یخسازی کارآمد نیمه اتوماتیک است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا