خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید اسپرسو ساز به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید اسپرسو ساز باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

مقاله‌ای که مشغول مطالعه آن هستید، یک راهنمای خرید اسپرسو ساز خانگی است. در این مقاله با انواع اسپرسو ساز، نکاتی که باید در هنگام خرید این وسیله به آن توجه شود و … آشنا خواهید شد. پس در ادامه با این مقاله از نکته خرید نیز همراهمان باشید.

انواع دستگاه اسپرسوساز

  • اسپرسوساز دستی
  • اسپرسوساز نیمه اتوماتیک
  • اسپرسوساز اتوماتیک
  • اسپرسوساز کاملا اتوماتیک

کاربرد دستگاه اسپرسو ساز

بسیاری از نوشیدنی‌های لذت‌بخش کافی‌شاپ‌ها از اسپرسو تهیه می‌شوند. به همین دلیل ممکن است شما عاشق اسپرسو باشید اما از آن خبر نداشته باشید. بنابراین اگر در هر بار کافی‌شاپ رفتن یکی از نوشیدنی‌های زیر را از منو انتخاب می‌کنید، خرید یک اسپرسو ساز می‌تواند کار عاقلانه‌ای باشد.

اگر تصمیم به خرید یک اسپرسو ساز گرفتید، باید بدانید که به شرط داشتن مواد اولیه مرغوب و باکیفیت می‌توانید تمامی نوشیدنی‌های لیست زیر را در خانه تهیه کنید.

  • شات اسپرسو (یا دو شات)
  • ماکیاتو
  • کاپوچینو
  • لاته
  • موکا

نکته: با داشتن یک اسپرسو ساز در خانه خود، می‌توانید با خلق طعم‌های متنوع و ماندگار، لذت زندگی را دوچندان کنید. چراکه این طعم‌ها بر اساس میل و سلیقه شما خلق شده‌اند.

نکات مهم هنگام خرید اسپرسو ساز

راحتی در استفاده

همان‌طور که با خواندن توضیحات انواع مختلف اسپرسوسازهای موجود به احتمال زیاد مشخص شد، یک عامل تمایز بزرگ در مدل‌های مختلف این است که استفاده از آن‌ها آسان و راحت است. اگر ماشینی می‌خواهید که بیشتر فرآیند با آن خودکار باشد، می‌توانید به راحتی آن را پیدا کنید. حتی می‌توانید مدل‌هایی پیدا کنید که برخی از نوشیدنی‌های اسپرسو پیچیده‌تر مانند کاپوچینو را با فشار دادن یک دکمه درست کنند. اگر راحتی اولویت اصلی شماست، به دنبال اسپرسوسازی باشید که در یکی از دسته بندی های خودکارتر قرار می‌گیرد و تنظیمات قابل برنامه ریزی دارد. مطمئن شوید که تمام دکمه‌ها و ویژگی‌های اضافی را قبل از خرید بصری می بینید.

سهولت در تمیز کردن

اگر در نهایت مدلی دارید که استفاده از آن آسان است اما تمیز کردن آن سخت است، در واقع آنقدرها هم راحت نیست. اطمینان حاصل کنید که قبل از خرید اسپرسو ساز خود ایده‌ای در مورد آنچه در تمیز کردن اسپرسوساز شما دخیل است دارید تا بدانید این فرآیند چقدر وقت‌گیر خواهد بود. هر چه دستگاه دارای ویژگی‌ها و اجزای بیشتری باشد، به احتمال زیاد تمیز کردن آن زمان زیادی را از شما می‌گیرد.

نوع نوشیدنی مصرفی

 ما در مورد عوامل مختلفی صحبت کرده‌ایم که می‌توانند بر طعم اسپرسو تأثیر بگذارند، اما صادقانه بگوییم که حتی سطح آن را لمس نکرده‌ایم. این یک موضوع بزرگ است که افراد زیادی در مورد آن نظر دارند. فقط کافی است تالارهای گفتگوی قهوه محور در اینترنت را بررسی کنید تا طعم آن را بچشید. اگر در تهیه اسپرسو در خانه تازه کار هستید، صراحتاً ممکن است نیازی به نگرانی در مورد جزئیات نداشته نباشید. یا اگر موکا یا کاپوچینو را ترجیح می‌دهید که طعم اسپرسو در آن نقش دارد، اما به اندازه زمانی که یک شات اسپرسو می‌نوشید برجسته نیست، ممکن است از اسپرسو که هر دستگاهی که پیدا می‌کنید راضی باشید. اگر واقعاً به کیفیت طعم اسپرسو خود اهمیت می‌دهید یا فکر می‌کنید ممکن است با آزمایش بیشتر آن را در خانه شروع کنید، پس موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

دوام دستگاه

بسیاری از مدل‌های دستگاه اسپرسوساز گران ‌قیمت دارای گارانتی هستند که می‌تواند به شما ایده دهد که از دوام آنها چه انتظاری دارید. بر اساس شهرت برند و بررسی ها، می‌توانید تصویر واضح تری از مدت زمان ماندگاری یک مدل خاص به دست آورید. نوع ماده‌ای که دستگاه از آن ساخته می شود نیز می تواند تفاوت ایجاد کند، اسپرسوسازهایی که عمدتاً از فلز ساخته می شوند، عمر طولانی تری دارند و همچنین گرما را به شیوه ای کارآمدتر حفظ می کنند. و مدل‌های بسیار خودکارتر با قطعات الکتریکی زیاد احتمالاً بیشتر از دستگاه‌های اسپرسوساز دستی نیاز به تعمیر دارند.

اندازه دستگاه

برخی از دستگاه‌های اسپرسوساز می‌توانند بسیار بزرگ باشند. اگر فضای آشپزخانه محدودی دارید و اکثر مردم این طور هستند، ممکن است به سختی جایی را پیدا کنید که آن را جا بیاندازید بدون اینکه دسترسی به وسایل آشپزخانه دیگری را قربانی کنید. بسیاری از مدل‌های بزرگتر به طور همزمان دو شات اسپرسو درست می‌کنند یا دارای ویژگی‌های مفید اضافی هستند، که می‌تواند مزایایی باشد که اندازه بزرگ آن را ارزشمند می کند.

ویژگی‌های کاربردی

اینها برخی از موارد اصلی هستند که باید هنگام خرید دستگاه اسپرسوساز به خاطر بسپارید. با این حال، برخی از مدل‌ها به برخی ویژگی‌های اضافی مجهز هستند که ممکن است هنگام خرید شما را متقاعد کند. در اینجا چند ویژگی اضافی وجود دارد که باید آن‌ها در نظر بگیرید.

  • آسیاب قهوه داخلی: داشتن قهوه تازه آسیاب شده می‌تواند تفاوت زیادی در طعم ایجاد کند و داشتن یک آسیاب که بخشی از دستگاه شما است می‌تواند راحتی را افزایش دهد و فضای پیشخوان را ذخیره کند. این ویژگی برای کسانی که فضای کانتر محدودی دارند یا فقط نمی‌خواهند آسیاب قهوه جداگانه بخرند عالی است.
  • فیلتر آب: کیفیت آب شما بر طعم کلی اسپرسوی شما تأثیر می گذارد. یک اسپرسوساز با فیلتر آب تعبیه شده می تواند به شما این اطمینان را دهد که طعم اضافی آب شما بر نوشیدنی هایی که درست می کنید تأثیر نمی گذارد.
  • گرم کن فنجان: اگر می‌خواهید فنجان شما به گرم نگه داشتن اسپرسوی شما کمک کند، به جای اینکه گرما از آن خارج شود، یک فنجان گرم کن یک ویژگی خوب است.
  • تنظیمات قابل برنامه ریزی: هنگامی که بدانید چگونه اسپرسوی خود را بیشتر دوست دارید، می توانید دستگاه را برنامه ریزی کنید و در آینده کار را برای خود آسان کنید. برخی از ماشین‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا تنظیمات را برای چندین نفر برنامه‌ریزی کنید، بنابراین همه اعضای خانواده می‌توانند طعم مورد نظر خود را راحت‌تر تهیه کنند.
  • عصای کف کننده: اکثر دستگاه‌های اسپرسوساز این ویژگی را دارند، اما اگر به انواع نوشیدنی‌های اسپرسو که شامل شیر بخارپز می‌شوند علاقه‌مند هستید، این یک ضرورت مطلق است. پس باید مدل‌هایی را خریداری کنید که این ویژگی را داشته باشند.

قیمت خرید اسپرسوساز: دستگاه‌های اسپرسو ساز محدوده قیمت متنوعی دارند. عوامل زیادی وجود دارد که بر قیمت نهایی محصول تاثیر می‌گذارند. در برخی مدل‌های رده بالا هزینه اسپرسو ساز به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و با دوام در ساخت آن‌ها افزایش می‌یابد. در برخی موارد هزینه بالاتر ممکن است که بیشتر به ویژگی‌های اضافی مربوط شود. گاهی اوقات برای سهولت استفاده از دستگاه هزینه می‌کنید. برخی مواقع دستگاهی مرغوب با قیمت بیشتر برای داشتن اسپرسویی با طعم بهترمی‌خرید. مدل‌های واقعا گران قیمت موجود در بازار چندین قابلیت را یکجا با هم ارائه می‌دهند. بنابراین اگر طعم اسپرسو یا مدت زمان تهیه آن برای شما مهم است، خرید اسپرسو ساز سطح بالا را در لیست مایحتاج خود قرار دهید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید اسپرسو ساز گفته شد، می توانید اسپرسوساز مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه اسپرسوساز ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز میگل مدل GEM 120 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت سنجه کیش با به کارگیری از طراحی منحصربه فرد اسپرسو ساز 120 خود یکی از خاص ترین ، زیباترین و شکیل ترین دستگاه مشابه در بازار می باشد. جنس بدنه اصلی این دستگاه از پلاستیک فشرده و مقاوم در برابر حرارت بوده که با ترکیب استیل ضد زنگ از دوام و همر طولانی برخوردار می باشد. وزن اسپرسو ساز میگل با توجه به جنس بدنه به 4 کیلوگرم رسیده و ابعاد خالص آن در اندازه های 24x18.5x30.5 سانتی می باشد. مخزن آب این دستگاه دارای گنجایش 1.2 لیتر بوده و ظرفیت تهیه 8 تا 10 فنجان قهوه را دارد. این مخزن با قابلیت جداسازی از بدنه اصلی هم از لحاظ پر نمودن و شستشو بسیار آسان خواهد نمود. پرتافیلتر اسپرسو ساز میگل دارای دو فیلتر در هدگروپ خود بوده که موجب کلاسیک شدن طعم قهوه مورد نظر خواهد شد. نازل بخار نیز برای تهیه فوم شیر در کنار پرتافیلتر قرار داده شده است. فاصله قرار گیری فنجان تا نازل خروجی قهوه قابلیت استفاده انواع لیوان تا 13 سانتی متر را خواهد داد. همچنین کفی مخصوص در نظر گرفته شده علاوه بر سینی چکه گیر دارای یک گرم نگهدار بوده که بعد از خاموش شدن دستگاه نیز محتویات در فنجان را آماده مصرف نگه خواهد داشت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز فوما مدل 2089 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسو ساز فوما مدل 2089 تنها برند اصل ساخت ژاپن در بازار ایران میباشد شما با خرید این اسپرسوساز با قیمتی مناسب صاحب یک محصول با درجه کفیت بالا خواهید شد اسپرسوساز فوما مدل 2089 در طرحی زیبا و با کارایی بالا یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید شما عزیزان است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز مدل S1301 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قهوه ساز کپسولی Mijia مدل Xiaomi Mijia Capsule Coffee Machine S130 یکی از بهترین گزینه های روی میز برای شما می باشد. این محصول با ظاهری زیبا و متفاوت به خوبی با محیط آشپزخانه یا کار شما ست می شود. از سوی دیگر مانند ماشین های قهوه ساز سنتی نیاز به پودر قهوه ندارید پس محیط شما تمیز تر خواهد ماند. برای استفاده از این محصول کافی است کپسول مورد علاقه خود رادر داخل قهوه ساز قرار داده و پس از چند دقیقه صبر کردن، قهوه خود را با بالاترین کیفیت ممکن تحویل بگیرید. طراحی Xiaomi Mijia S1301 Coffee Maker ظاهری ساده و معمولی و مخزن آبی شفاف دارد. ابعاد قهوه ساز کپسولی Mijia شیائومی مدل S1301 320x85x213 میلیمتر بوده و وزنی برابر 2.4 کیلوگرم دارد. از قابلیت های دیگر این قهوه ساز می توان به نگهدارنده فنجان اشاره کرد که قابل تنظیم برای انواع فنجان ها می باشد و در صورت سر ریز شدن قهوه، اضافی آن در محفظه می ریزد که می توان آن را جدا کرد و به راحتی شست دقیقا مانند مخزن آب 600 میلی لیتری که روی آن قرار دارد و قابل جدا شدن است. همچنین این مخزن می تواند تا 15 لیوان قهوه را برای شما مهیا کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز بوش مدل VeroAroma 300 TES60321RW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسو ساز بوش مدل TES60321RW محصولی زیبا و کارآمد برای کسانی که به طعم قهوه اهمیت می دهند. این دستگاه با داشتن مخزنی برای قرار گرفتن دانه های قهوه این امکان را به کاربر می دهد تا هر دفعه قهوه را آسیاب کرده و از طعم قهوه تازه آسیاب شده لذت ببرد. طراحی درپوش مخزن دانه قهوه به صورتی است که بوی قهوه از آن خارج نمی شود. منوی لمسی جلوی دستگاه با دکمه های مجزا برای تهیه نوشیدنی های مختلف به کاربر گزینه ارائه می کند. آب داغ و بخار از میان قهوه آسیاب شده گذشته و نوشیدنی های متنوعی را تهیه می کند. دو آبریز برای خروج قهوه در نظر گرفته شده اند که زیر آنها می توان لیوان هایی تا 14 سانتی متر را قرار داد. در زیر هم سینی چکه گیر قرار گرفته است. توان بالای دستگاه آماده سازی بخار و تولید قهوه را در زمانی اندک و در عین حفظ کیفیت ممکن می سازد.  قابلیت درست کردن ۲فنجان همزمان در این مدل میسر است. بوش تولید و عرضه کننده محصولات با کیفیت در بازار لوازم خانگی برقی است و با ارائه اسپرسو ساز بوش مدل TES60321RW رضایت علاقمندان به نوشیدنی های با طعم قهوه را تامین کرده است.

معرفی اسپرسو ساز بوش مدل TES60321RW

حتما نام شرکت «بوش» به گوشتان رسیده است. کمپانی قدرتمند آلمانی که به دوام بالای محصولات و کیفیت ساخت بسیار خوب آن‌ها شهره است. سابقه‌ی خوب بوش در تولید لوازم خانگی باکیفیت و با تکنولوژی ساخت به‌روز به رشد سریع این کمپانی و محبوبیت آن منجر شده است. اسپرسوساز TES60321RW با نام «VeroAroma 300» هم شناخته می‌شود. منوی متنوع قهوه‌ساز دست شما را در تهیه‌ی انواع قهوه با توجه به سلیقه خود و اطرافیانتان باز گذاشته است و تنها با فشار یک دکمه می‌توانید نوشیدنی دلخواهتان را مثل یک باریستای حرفه‌ای آماده کنید. در کیفیت ساخت و قابلیت‌های دستگاه VeroAroma 300 شکی نیست و استانداردهای بالایی در ساخت آن رعایت شده است. به ادعای شرکت بوش، می‌توانید تا 15000 فنجان قهوه را بدون هیچ‌گونه افت کیفیت در عملکرد دستگاه یا طعم قهوه از این اسپرسوساز انتظار داشته باشید.

مثل یک باریستای حرفه‌ای

دستگاه TES60321RW از آسیاب داخلی بهره‌مند است که نیاز به خرید یک آسیاب مجزا را برطرف کرده است. می‌توانید در مخزن این دستگاه دانه‌ی قهوه قرار دهید تا آن را به استفاده از آسیاب داخلی خود تبدیل به پودر قهوه کرده و از آن در تولید نوشیدنی استفاده کند. استفاده از دانه‌های قهوه است طعم بهتر و تازه‌تری به نوشیدنی شما می‌دهد اما در صورت تمایل می‌توانید از پودر قهوه‌ی آماده هم استفاده کنید. تنها با فشردن یک دکمه، نوشیدنی دلخواه خود را از دستگاه تحویل بگیرید! بوش از عملکرد آسان دستگاه خود با عبارت One Touch Function یاد کرده است. کافی است مخزن‌های دستگاه را از مقدار کافی از شیر، آب و قهوه پر کنید و تنها با انتخاب یکم دکمه نوشیدنی مد نظرتان را برگزینید. بقیه کارها را به اسپرسوساز خود بسپارید. سیستم SensoFlow  وظیفه  دارد با توجه به نوع قهوه‌ی انتخاب‌شده، دمای بهینه را تنظیم کند و عطر بی‌نظیر قهوه را برایتان رقم بزند.

دستگاه به طور خودکار نسبت قهوه و کف شیر را تنظیم می‌کند. اسپرسوساز حرفه‌ای بوش می‌تواند از اسپرسوی معمول گرفته تا کاپوچینو، لاته و لاته ماکیاتو را در چشم برهم‌زدنی به شما تحویل دهد. از طریق صفحه‌ی لمسی تنظیمات، می‌توانید حتی اندازه‌ی فنجان خود را هم مشخص کنید. پیش از شروع کار دستگاه اندازه‌ی فنجان را مشخص کنید تا قهوه دقیقا به مقدار مورد نظر در فنجان بریزد.

بهداشتی و باکیفیت

تجمع رسوب یکی از مشکلات اساسی و همیشگی است که در کار با محصولاتی که با آب سروکار دارند با آن مواجه می‌شویم. بوش برای رفع این مشکل از قابلیت رسوب‌زدایی یا Calc'nClean در اسپرسوساز VeroAroma 300 استفاده کرده است. رفع رسوبات دستگاه به‌صورت منظم می‌تواند به حفظ کیفیت کار دستگاه در طول زمان کمک زیادی کند. سیستم Calc'nClean بوش قادر است با عملکرد اتوماتیک خود ذرات آهک و روغن حاصل از قهوه را از بین برده و دستگاه را مثل روز اول به شما تحویل دهد. با استفاده از قابلیت Milk Clean لوله‌ی مخصوص گرم‌کردن شیر به‌طور کامل با آب تمیز می‌شود. این فرآیند به‌سرعت انجام می‌شود و در پایان فرآیند تمیزسازی، با فشار بخار این قسمت کاملا ضدعفونی می‌شود.  به‌علاوه برای نظافت آسان دستگاه قطعات داخلی آن قابل جداسازی هستند. شما می‌توانید به‌راحتی قسمت مخصوص دم‌کردن قهوه را خارج کرده و با آب شست‌وشو دهید.

نازل دوتایی

اسپرسوسازها معمولا دارای یک یا دو نازل قهوه باشند. البته در برخی مدل‌های خاص شاهد تعداد بیشتر نازل قهوه هم هستیم. خروجی قهوه‌ی مدل TES60321RW به صورت دوتایی طراحی شده تا بتوانید همزمان دو فنجان کوچک یا یک فنجان بزرگ قهوه را با آن پر کنید. بلندترین ارتفاع مجاز برای لیوان در کار با این دستگاه 14 سانتی‌متر است و می‌توانید یک لیوان بلند لاته ماکیاتو را هم به‌راحتی روی سینی دستگاه جا دهید. نازل قهوه امکان تنظیم ارتفاع دارد و می‌توانید بسته به نوع نوشیدنی آن را تنظیم کنید. برای مثال فنجان مخصوص سرو اسپرسو بسیار کوچک بوده و برای آن باید ارتفاع نازل کم شود؛ اما معمولاً لاته در فنجان‌ها بلندتر سرو شده و به دلیل نازل قابل‌تنظیم این دستگاه می‌توانید به‌راحتی از آن است. درنتیجه می‌توانید لیوان و فنجان‌های مخصوص نوشیدنی‌های مختلف را به صورت جداگانه برای هرکدام استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید پتو ژله ای به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2019 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به نوشیدن اسپرسو علاقه دارید، باید به فکر تهیه اسپرسو‌ساز باشید. اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2019 یکی از گزینه‌هایتان است. این مدل علاوه بر اسپرسو به شما امکان تهیه کاپوچینو را هم می‌دهد و این ویژگی باعث شده تا کارایی این مدل افزایش یابد. یکی از قابلیت‌های این اسپرسوساز خاموشی خودکار پس از 29 دقیقه است. این قابلیت باعث شده تا عمر دستگاهتان افزایش یابد. ظرفیتی که برای این مدل در نظر گرفته شده 1.2 لیتر است. این میزان برای مصارف خانگی کافی است. توان مصرفی این مدل توسط مباشی، 1100 وات اعلام شده است. فشار بخار این اسپرسو ساز حداکثر 20 بار است. یکی از ویژگی‌های این محصول قابلیت تولید کف‌شیر است. اسپرسو و کاپچینو نوشیدنی‌های پایه بسیاری از نوشیدنی‌های دیگر است. با تهیه این دستگاه می‌توانید به آسانی اسپرسو و کاپوچینو تهیه کنید. این مدل به دماسنج عقربه‌ای مجهز شده و طول سیم اسپرسوساز مباشی 1 متر است. این میزان برای زمانی که از پریز فاصله دارید مناسب است.. اگر قصد تهیه اسپرسوساز با کیفیت دارید، این مدل یکی از انتخاب‌هایتان است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسوساز بوش مدل VeroCup 300 TIS30351DE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این روزها اسپرسوسازها در انواع متنوع و توسط تولیدکنندگان مختلفی روانه بازار می‌شوند و انتخاب یک دستگاه مناسب کار نسبتاً دشواری به نظر می‌رسد. یکی از این تولیدکنندگان، شرکت «بوش» (Bosch) است. مدل «VeroCup 300 TIS30351DE» از جمله محصولات این برند است که از طراحی زیبایی برخوردار است. این محصول به لطف نازل بخار با فشار 15 بار می‌توان از آن برای تهیه نوشیدنی‌های مختلف از جمله اسپرسو، لاته ماکیاتو و کاپوچینو استفاده کرد. پنل در نظر گرفته شده برای این دستگاه، لمسی است؛ به‌این‌ترتیب تنها با فشردن یک کلید نوشیدنی دلخواه خود را انتخاب نمایید. قرار گرفتن سینی چکه‌گیر در قسمت پایین دستگاه از کثیف‌شدن سطح میز جلوگیری کرده و نظافت دستگاه را آسان می‌کند. اسپرسوساز VeroCup 300 از قابلیت خاموشی خودکار بهره می‌برد و پس از اتمام زمان هر عملیات به‌صورت خودکار خاموش می‌شود. اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص قهوه هستید اسپرسوساز بوش مدل VeroCup 300 می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز کپسولی لپرسو مدل LPCCAPBK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قهوه ساز کپسولی نسپرسو برند LePresso یک قهوه ساز تک نفره است که از کپسول های نسپرسو برای تهیه اسپرسو و سایر نوشیدنی های قهوه استفاده می کند. دارای سیستم فشار پمپ 19 بار، زمان گرم کردن سریع و اندازه قابل تنظیم فنجان است. این دستگاه همچنین دارای ویژگی خاموش شدن خودکار و مخزن آب قابل جابجایی برای تمیز کردن آسان است. دستگاه قهوه ساز کپسولی LePresso به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن آسان است و با تمام کپسول های نسپرسو سازگار است..

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز زیمنس مدل TQ905R03 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از برترین و پیشروترین برندهای مطرح لوازم خانگی و اسپرسوساز در دنیا زیمنس می باشد. کمتر کسی هست که نام این برند را نشنیده باشد و یا محصولی از آن را نداشته باشد. مدل TQ905R03 یا EQ900 به روز ترین و جدیدترین اسپرسوساز زیمنس بوده که در این زمینه بدون رقیب می باشد. این دستگاه مجهز به سیستم آی آروما سیستم هست که به لطف داشتن آسیاب سرامیکی مخصوص هنگام آسیاب کردن قهوه دقیقا طعم اصلی قهوه را حفظ کرده و بهترین خروجی را آماده می کند. از مزیت های رقابتی این محصول می توان به سایلنت بودن ( بی صدا ) این دستگاه اشاره نمود که هنگام کار کرد کاملا بی صدا می باشد. این ئستگاه کاملا تمام اتوماتیک بوده و فقط منتظر فرمان از سوی شما می باشد. این دستگاه امکان تهیه 32 مدل نوشیدنی بر پایه قهوه را در اختیار شما قرار می دهد. این دستگاه مجهز به وای فای بوده و میتوانید از طریق دریافت اپلیکیشن مخصوص آن بر روی گوشی خود تمام دستورات را اجرا نمایید. این دستگاه تمام مراحل آماده سازی نوشیدنی تا پایان کار و تمیز کردن خود دستگاه را در تمام برنامه ها به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قهوه ساز همیلتون مدل EMH-2830 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسوساز همیلتون مدل 2830 یکی از محصولات با کیفیت شرکت همیلتون است که جهت مصارف خانگی، اداری، دکه های کوچک، مسافرخانه ها و دیگر محیط های کوچک طراحی و ساخته شده است. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک فشرده ABS و استیل با کیفیت ساخته شده، توان دستگاه 1100 وات و قدرت فشار دستگاه 20 بار میباشد.حجم مخزن دستگاه 1.5 لیتر و از تلق شفاف در ساخت آن جهت مشاهده میزان آب داخل مخزن استفاده شده است.از جمله ویژگیهای دیگر دستگاه بویلر ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم، سینی چکه گیر با قابلیت جدا شدن جهت تمیز کاری آسان، نازل بخار با قابلیت چرخش جهت فوم گیری آسان همچنین سر نازل با امکان جدا شدن جهت شستشو، سیستم کنترل فشار و حرارت و صفحه گرم نگه داشتن فنجان می باشد.صفحه نمایش این اسپرسوساز دیجیتال لمسی بوده و پمپ بخار آن ساخت کشور ایتالیا است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز آزور مدل AZ-648EM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسو ساز آزور مدل AZ-628EM با توان بالا 1350 وات و فشار بخار 20 بار واقعی قابلیت تنظیم بخار برای انواع نوشیدنی های گرم و اسپرسو تک کاپ و دو کاپ رو دارد این دستگاه از پمپ آب ایتالیایی برخوردار است بدنه این اسپرسو ساز از کاملآ از جنس استیل ضد زنگ می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز سنکور مدل 4700BK خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسوساز سنکور SES 4700BK یک محصول فوق حرفه‌ای برای درست کردن نوشیدنی‌های برپایه اسپرسو است. برای شروع یک روز فوق العاده و پر انرژی و یا رفع خستگی یک روز کاری، دیگر نیازی به کافه رفتن نیست و با استفاده از این دستگاه می‌توانید به آسانی برای خود یک نوشیدنی لذیذ را آماده کنید و از نوشیدن آن در محیط کار و یا منزل لذت ببرید. بویلر به همراه سیستم گرمادهی ترموبلاک به شما این امکان را می‌دهد تا بدون هرگونه دغدغه‌ای از این محصول در مدت زمان طولانی استفاده کنید. سیستم ترموبلاک با بکارگیری از یک بلاک فلزی در کسری از ثانیه آب جوش مورد نیاز شما برای دم کردن قهوه اسپرسو و یا حتی درست کردن یک لیوان چای دلچسب را آماده می‌کند، این سیستم به‌این صورت عمل می‌کند که از نقطه‌ای که بلاک فلزی قرار دارد به صورت مستقیم به آب خروجی از دستگاه حرارت می‌دهد و آن را به دمای مطلوب می‌رساند. این فرآیند از ایجاد رسوب اضافی وکاهش عملکرد این محصول جلوگیری می‌کند و همیشه آماده به کار است و دیگر نیازی به انتظار طولانی برای بالانس شدن فشار دستگاه و رسیدن آب به دمای بالا ندارید. توان این اسپرسوساز 1400 وات است و فشار تولیدی برای استیمر و گرفتن شات اسپرسو 20 BAR است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسوساز نسپرسو مدل Essenza Mini Magimix خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسوساز نسپرسو مدل Essenza Mini Magimix یک دستگاه کوچک و کم حجم است که با استفاده از کپسول قهوه، اسپرسوی خوشمزه و با کیفیت تهیه می‌کند. این دستگاه توسط شرکت مجیمیکس و تحت لیسانس نسپرسو در سه رنگ سفید، قرمز و سبز فسفری تولید شده است. فشار بخار این دستگاه 19 بار بوده و دارای سیستم خاموشی خودکار پس از 3 دقیقه عدم استفاده است. همچنین مخزن کپسول مصرف شده آن تا 6 عدد را ذخیره می‌کند. این دستگاه قابلیت تنظیم دو سایز فنجان را دارد و به همراه 16 عدد کپسول نسپرسو متنوع ارائه می‌شود. بعضی از مدل‌های این دستگاه همراه با یک دستگاه کف شیر ساز Aeroccino 3 عرضه شده که قابلیت تهیه نوشیدنی‌های مختلف با شیر را فراهم می‌کند. این اسپرسوساز مناسب برای کسانی است که به دنبال یک دستگاه ساده، سریع و راحت برای تهیه اسپرسو هستند. این دستگاه برای استفاده در منزل و محیط کار مناسب خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز روپل مدل RPL-CM8010 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسوساز روپل مدل RPL-CM8010 یکی از محصولات شرکت امکان پویش فرآور است که برای تهیه سریع و آسان اسپرسو در خانه یا محل کار با قیمتی مطلوب در اختیار شما همراهان همیشگی قرار گرفته است . این اسپرسو‌‍ ساز با بدنه ای از ترکیب استیل ضد‌زنگ و پلاستیک با ظاهری ساده و جذاب و پمپ ULKA ایتالیا و همچنین توان 850 وات و مخزن آب با ظرفیت 1.5 لیتر می‌‎باشد که قابلیت های این دستگاه را دو چندان نموده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز یونیک لایف مدل UL- 2376 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قهوه، یکی از نوشیدنی‌های محبوب و مورد علاقه‌ی بسیاری از افراد است. اگر به دنبال یک اسپرسوساز با کیفیت بالا و توانایی استخراج قهوه با طعم لذت‌بخش هستید، اسپرسوساز 20بار یونیک لایف مدل 2376 ممکن است گزینه‌ی ایده‌آلی برای شما باشد. در این مقاله به معرفی ویژگی‌ها و مزایای این اسپرسوساز می‌پردازیم تا به شما کمک کنیم تصمیم به خرید این محصول عالی را بگیرید. فشار بالا برای طعم عالی: اسپرسوساز یونیک لایف با قابلیت ایجاد فشار تا 20 بار، توانایی استخراج کامل طعم قهوه را داراست. این فشار باعث ایجاد کرمی غنی و طعمی بی‌نظیر در قهوه‌های تهیه شده با این دستگاه می‌شود. سیستم بخار سازی: با وجود سیستم بخارسازی، شما می‌توانید به آسانی شیر را بخار کنید تا برای تهیه نوشیدنی‌هایی مانند کاپوچینو و لاته استفاده کنید. مخزن آب بزرگ: مخزن آب با ظرفیت بالا این اسپرسوساز به شما امکان می‌دهد تعداد زیادی فنجان قهوه بسازید بدون نیاز به پر کردن مکرر مخزن آب. کنترل دقیق: کنترل‌های ساده و دقیق این دستگاه به شما امکان می‌دهد تا نسبت ترشی و قهوه را به تنظیم دلخواه خود تغییر دهید. طراحی زیبا و کارآمد: اسپرسوساز 20بار یونیک لایف مدل 2376 با طراحی زیبا و مدرن، به دکوراسیون خانه‌تان زیبایی اضافه می‌کند و علاوه بر این، عملکرد برتری را ارائه می‌دهد. اسپرسوساز 20بار یونیک لایف مدل 2376: تازگی و لذت قهوه در خانه‌تان با اسپرسوساز 20بار یونیک لایف مدل 2376، شما می‌توانید به راحتی و در خانه، قهوه‌هایی با طعم و کیفیت عالی بسازید. این اسپرسوساز با ویژگی‌ها و کارایی‌هایی که دارد، تجربه‌ی بهترین قهوه را برای شما ایجاد می‌کند. به خرید این اسپرسوساز در فروشگاه‌ها و آنلاین بپردازید و تازگی و عطر قهوه را در خانه‌تان تجربه کنید. این دستگاه می‌تواند به شما تجربه‌ی یک قهوه‌خانه حرفه‌ای را در دستان شما بیاورد و لحظات لذت‌بخشی را برای شما فراهم کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز گوسونیک مدل GEM-869 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پمپ بخار پرقدرت با فشار بالای 20 بار، توان مصرفی دستگاه 1200 وات، گنجایش مخزن آب 1.8 لیتر، دارای فشار سنج که کیفیت قهوه خروجی را به شما نشان میدهد، استیمر بخار جهت تهیه فوم شیر کاپوچینو و لاته و .....، سینی چکه گیر جداشو و قابل شستشو می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز جی پاس مدل GCM-6108 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جیپاس از انواع دستگاه های قهوه ساز خانگی برای تهیه نوشیدنی اسپرسو می باشد. پیشنهاد یک دستگاه اسپرسو ساز حرفه ای و کارآمد، به عوامل و موارد متعددی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها مربوط به آماده نمودن یک اسپرسو ویژه با طعم اختصاصی می باشد و قیمت هم از جمله فاکتورهایی خواهد بود که در گام های بعدی مورد توجه قرار می گیرد.جیپاس یکی از دستگاه های قهوه ساز اسپرسو می باشد که استفاده از آن می تواند برای مکان های متعددی از جمله منازل و یا کافی شاپ های کوچک مناسب باشد که دارا بودن پمپ با قدرت فشار 15 بار، سبب می شود تا این دستگاه از قدرت لازم برای درست کردن بهترین قهوه های اسپرسو برخوردار باشد.اسپرسوساز جیپاس با فشار بخار 15 بار قدرت توان مصرفی 960 الی 1140 وات طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک و قادر است روزانه 20 فنجان اسپرسو تولید کند . اما نازل بخار این دستگاه نیز به گونه ای طراحی شده که قابلیت چرخش داشته باشد و در نتیجه می توان استفاده ویژه و کاربردی از این دستگاه قهوه ساز برای درست کردن انواع قهوه، کاپوچینو، قهوه ترک و ... داشت. اسپرسو جیپاس GEEPAS در بازار ایران یکی از قوی ترین و پرطرفدارترین اسپرسوسازهای مصارف خانگی و حتی در کافه های کوچک، سوپرمارکت ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز جی پاس مدل GCM6108 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جیپاس از انواع دستگاه های قهوه ساز خانگی برای تهیه نوشیدنی اسپرسو می باشد. پیشنهاد یک دستگاه اسپرسو ساز حرفه ای و کارآمد، به عوامل و موارد متعددی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها مربوط به آماده نمودن یک اسپرسو ویژه با طعم اختصاصی می باشد و قیمت هم از جمله فاکتورهایی خواهد بود که در گام های بعدی مورد توجه قرار می گیرد.جیپاس یکی از دستگاه های قهوه ساز اسپرسو می باشد که استفاده از آن می تواند برای مکان های متعددی از جمله منازل و یا کافی شاپ های کوچک مناسب باشد که دارا بودن پمپ با قدرت فشار 15 بار، سبب می شود تا این دستگاه از قدرت لازم برای درست کردن بهترین قهوه های اسپرسو برخوردار باشد.اسپرسوساز جیپاس با فشار بخار 15 بار قدرت توان مصرفی 960 الی 1140 وات طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک و قادر است روزانه 20 فنجان اسپرسو تولید کند . اما نازل بخار این دستگاه نیز به گونه ای طراحی شده که قابلیت چرخش داشته باشد و در نتیجه می توان استفاده ویژه و کاربردی از این دستگاه قهوه ساز برای درست کردن انواع قهوه، کاپوچینو، قهوه ترک و ... داشت. اسپرسو جیپاس GEEPAS در بازار ایران یکی از قوی ترین و پرطرفدارترین اسپرسوسازهای مصارف خانگی و حتی در کافه های کوچک، سوپرمارکت ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز مباشی مدل 2032 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فشار بخار: 20 بارتوان موتور: 1250 وات ظرفیت مخزن: 1/5 لیترسیستم کاپوچینوساز: داردنشانگر سطح آب: داردقابلیت تولید کف شیر: دارد (خودکار)نازل بخار: داردمخزن شیر: داردتمپر و پیمانه قهوه: داردسینی چکه گیر: داردگرمکن فنجان: داردسیستم خاموشی خودکار: داردفیلتر آب: داردوزن: 5 کیلوگرم نوشیدنی های قابل تهیه: اسپرسو، کاپوچینو، لاته، کافه ماکیاتو، آبجوش، شیر گرم، موکا و …

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM 2047 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رکت مباشی متخصص تولید انواع دستگاه های اسپرسوساز خانگی محصول جدید، قدرتمند و زیبای خود را به نام اسپرسوساز مباشی مدل ECM2047 با بدنه استیل ضد زنگ به بازار عرضه کرده است. از جمله ویژگیهای این محصول داشتن موتور با فشار 20 بار و ظرفیت 1350 وات میباشد که باعث شده قهوه خروجی دارای کرمای با غلظت عالی باشد. و همچنین دارای بخار خروجی فوق العاده قوی و امکان گرفتن آبجوش از دستگاه می باشد. این دستگاه مجهز به پیچ تنظیم بخار میباشد که امکان تهیه فوم شیر با غلظت های متفاوت را فراهم میکند. از جمله ویژگیهای دیگر این محصول داشتن نشانگر عقربه ای فشار میباشد که هم به دستگاه زیبایی خاصی داده و هم اینکه کاربر راحت تر میتواند با دستگاه کار کند. مجهز به صفحه گرم نگهداره فنجان است که به شما کمک میکند تعداد بیشتری فنجان قهوه را گرم نگه دارید و از نوشیدن یک فنجان اسپرسو خوب لذت ببرید. حجم مخزن دستگاه 1/5 لیتر و از طلق شفاف در ساخت آن جهت مشاهده میزان آب داخل مخزن استفاده شده است. بویلر دستگاه ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم است. سینی چکه گیر قابلیت جدا شدن جهت تمیز کاری آسان دارد. نازل بخار با قابلیت چرخش جهت فوم گیری آسان و سر نازل امکان جدا شدن جهت شستشو را دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کولر گازی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
این دستگاه دارای سیستم ایمنی کنترل فشار و حرارت جهت جلوگیری از گرم شدن بیش از حد دارد. دستگاه اسپرسو ساز مباشی ECM2047 مناسب برای مصارف خانگی، محل کار، سوپرمارکت ها است. جهت داشتن اسپرسوی معطر و کرمای عالی حتما از قهوه با آسیاب متوسط و آب تصفیه شده که فاقد املاح اضافی میباشد استفاده نمایید زیرا به مرور زمان املاح منافذ دستگاه را گرفته و در کیفیت قهوه و بخار خروجی تاثیر بسزایی دارد. جهت امنیت بالا دستگاه مجهز به سیستم قطع خودکار میباشد که در صورت عدم کار با دستگهاه بعد از 20 دقیقه دستگاه خودبخود خاموش میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسوساز دلونگی مدل EC685 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسوساز دلونگی مدل EC685، دستگاهی پیشرفته و قدرتمند است که با طراحی زیبا و ویژگی‌های فوق‌العاده، برای علاقمندان به قهوه سازی حرفه‌ای ساخته شده است. این دستگاه با دارا بودن یک مخزن آب با ظرفیت 1 لیتری، دو دکمه قابل برنامه‌ریزی برای استفاده راحت، سیستم خودکار شیردهی و قابلیت تهیه قهوه با چند نوع فرمت مختلف، توانسته است به یکی از پرفروش‌ترین اسپرسوسازهای دنیا تبدیل شود. با قابلیت گرم کردن لیوان و تهیه فوم شیر با کیفیت عالی، این دستگاه می‌تواند بهترین گزینه برای تهیه انواع قهوه‌های اسپرسو، لاته و کاپوچینو باشد. همچنین، محفظه گرم نگه‌دارنده لیوان و مخزن آب قابل جدا شدن این دستگاه را برای شستشوی آسان و راحت‌تر می‌کند. با وجود قیمت پایین این محصول، کیفیت ساخت و استفاده از مواد با کیفیت بالا، دستگاهی با عملکرد قابل قبول و استفاده آسان را به شما ارائه می‌دهد. به عنوان یکی از بهترین اسپرسوسازهای ساخته شده توسط دلونگی، مدل EC685 را به شدت توصیه می‌کنیم تا لذت یک فنجان قهوه حرفه‌ای را در خانه‌تان تجربه کنید.

با دلونگی تلخی‌ها را شیرین کنید

قهوه یکی از نوشیدنی‌های بسیار محبوب است که افراد زیادی عادت به نوشیدن آن دارند. از این رو، دستگاه‌های قهوه‌ساز متعددی در بازار وجود دارد تا لذت نوشیدن قهوه و تهیه یک قهوه با کیفیت را برای افراد چندین برابر کند. اسپرسوساز دلونگی مدل EC685یکی از دستگاه‌های قهوه ساز بسیار خوب بازار است که عملکرد فوق‌العاده آن، این دستگاه را جز بهترین‌های بازار کرده است. اسپرسوساز دلونگی مدل EC685یک دستگاه ساده قهوه‌ساز است که تنها برای شما قهوه آسیاب شده را آماده سرو می‌کند. این دستگاه دارای ابعاد مناسب و جمع و جوری است که فضای زیادی را از کابینت آشپزخانه یا میز کارتان اشغال نمی‌کند. دلونگی یکی از برندهای خوشنام ایتالیایی در زمینه تولید محصولات خانگی است. تنوع محصولات دلونگی بسیار زیاد است و دستگاه‌های نوشیدنی ازجمله لوازم به نام این مجموعه است.

تضمینی بر زیبایی آشپزخانه شما

اولین نکته‌ای که درباره اسپرسوساز دلونگی مدل EC685 جلب‌توجه می‌کند، ابعاد  ۳۱۰x۱۵۵x۳۶۵ سانتی‌متر و اندازه استاندارد آن است که نگهداری آن را در هر محیطی ممکن می‌سازد. شرکت دلونگی از جنس بدنه استیل برای این محصول استفاده کرده است تا در طولانی مدت و در اثر استفاده بی رنگ نشود. همچنین استفاده از استیل به زیبایی هر چه بیشتر این قهوه ساز کمک زیادی کرده است.

کافه سیار در منزل شما

با استفاده از اسپرسوساز دلونگی مدل EC685شما علاوه بر اسپرسو می‌توانید آب جوش، شیر گرم و کاپوچینو نیز درست کنید. یک دستگاه نازل بخار آب در دستگاه وجود دارد. دقت داشته باشید هنگام روشن کردن دستگاه و تا قبل از قرار دادن لیوان زیر نازل بخار، آن را روشن نکنید تا مبادا بخار آب آن به شما صدمه وارد نکند. همچنین دستگاه قابلیت تولید کف شیر را دارد که می‌توانید توسط آن کف شیر برای انواع نوشیدنی‌های دلخواه را درست کنید. گفتنی است که برای تولید قهوه در این دستگاه تنها باید از پودر قهوه استفاده کنید.

اسپرسوسازی با ویژگی‌های متفاوت

دستگاه مجهز به خاموشی خودکار است که بدین منظور هر بار پس از انجام درست کردن قهوه، دستگاه خاموش شده تا مجدد و برای درست کردن نوشیدنی بعدی می‌توانید آن را فعال کنید.

عطر و طعم واقعی قهوه را احساس کنید

اگر شما هم به کیفیت، طعم و رنگ قهوه اهمیت زیادی می‌دهید، باید در انتخاب دستگاه اسپرسو ساز خود نهایت دقت را به خرج دهید تا یک محصول با کارایی‌های فوق‌العاده را خریداری کنید. در دستگاه‌های اسپرسوساز فشار دستگاه و توان مصرفی آن زیاد است. هرآنچه فشار دستگاه بیشتر باشد، قهوه طعم و عطر بهتری به خود می‌گیرد. در دستگاه‌های اسپرسوساز خانگی فشار بخار آب معمولاً 15 بار است که اسپرسوساز دلونگی مدل EC685این حد از فشار آب را در اختیار شما قرار می‌دهد. توان مصرفی در تمامی دستگاه‌های برقی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. توان مصرفی بالا در دستگاه‌های اسپرسوساز، سبب فشار مناسب بر قهوه و خروج مایع قهوه با عطر و طعم بسیار خوب می‌شود. مدل EC685، دارای توان مصرفی 1350 وات بوده که از این نظر فشار بسیار مناسبی را ایجاد می‌کند.

استفاده راحت از اسپرسو ساز دلونگی

اسپرسوساز دلونگی مدل EC685دارای یک صفحه در قسمت بالایی دستگاه است که برای راه‌اندازی دستگاه باید به صورت دستی آنها را فعلا کنید. همچنین در قسمت زیرین دستگاه سینه چک‌گیر وجود دارد که هنگام ریزش مایع قهوه یا آب، داخل این مخزن ریخته و از کثیف شدن کابینت یا میز شما جلوگیری می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسوساز دلونگی مدل ICONA VINTAGE ECOV 311.BG خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسوساز دلونگی مدل Icona Vintage یک دستگاه با پنل شیک با تکنولوژی پیشرفته که برای شما تهیه یک اسپرسوی ایتالیائی کامل را تضمین میکند. همچنین سیستم کاپوچینو ساز با مخلوط بخار و شیر یک فوم غنی و خامه ای برای شما درست میکند.این دستگاه با قابلیت فیلتر دو سطحی و گرم کن فنجان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسوساز بوگاتی مدل Diva خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

داشتن دستگاه قهوه‌ساز خانگی برای تهیه و سرو یک فنجان قهوه‌ی خوش‌طعم و تازه مناسب است و می‌تواند برای دوستداران این نوشیدنی پرطرفدار بسیار خوشایند باشد. اسپرسوساز «بوگاتی» مدل «Diva» یکی از محصولات خوش‌ساخت و باکیفیت ساخت این شرکت است که با طراحی متفاوت و جذاب خود، جلوه‌ی زیبایی به آشپزخانه‌ی شما می‌دهد. دستگاه اسپرسوساز Diva از یک نمایشگر آنالوگ عقربه‌ای بهره‌مند است و همچنین نشانگری برای مشخص‌کردن حالت روشن دستگاه دارد. بدنه‌ی دستگاه مستحکم است و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد. جنس بدنه‌ی این اسپرسوساز آلومینیوم و استیل است که خاصیت ضدزنگ دارد. برای جلوگیری از چکه‌کردن قهوه و کثیف‌شدن سطح میز، سینی چکه‌گیر برای اسپرسوساز Diva در نظر گرفته شده است. نازل بخار تعبیه‌شده در این مدل، گرم‌کردن شیر و ایجاد کف شیر را برای افزودن به قهوه امکان‌پذیر می‌کند. این نازل با فشار 15 بار، بخار را داخل ظرف شیر انتقال می‌دهد. این دستگاه اسپرسوساز امکان کار با پودر قهوه و پد قهوه را دارد و طی زمان سه دقیقه پس از روشن‌کردن آماده به کار می‌شود. شرکت بوگاتی شرکتی ایتالیایی است که در زمینه‌ی طراحی و تولید کالاهای خانه و آشپزخانه و لوازم خانگی کوچک فعالیت دارد. این شرکت از سال 1923 آغاز به کار کرده و تولیداتی خلاقانه و باکیفیت را به بازار عرضه کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز همیلتون مدل 2817 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند همیلتون توان مصرفی 1100 وات گنجایش مخزن اب 1.5لیتر فشار بخار 20 بار قابلیت تولید کف شیر دارد نازل بخار دارد تعداد نازل قهوه 2 عدد سیستم کاپوچینو ساز دارد نوشیدنی های قابل تهیه : آب جوش، شیر داغ، اسپرسو لاته وکاپوچینو اسپرسو ساز همیلتون ECH2817 این دستگاه با برند همیلتون از بهترین های اسپرسو ساز های بازار ایران محسوب میشود. اسپرسو ساز همیلتون ECH-2817 در ابعاد 335x145x290 سانتی متری بسیار ابعاد مناسب و معقولی برای جای گیری در آشپزخانه شما محسوب میشود. جنس بدنه همیلتون ECH-2817 استیل ضد زنگ و بسیار بادوام است. این دستگاه همچنین دارای سیستم کاپوچینو ساز نیز میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز تکنو مدل TE-819 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسو ساز تکنو مدل Te-819 با ظاهری زیبا و منحصر به فرد طراحی شده و با توجه به کیفیت ساختی که دارد، برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک انتخاب بسیار مناسبی می باشد. اسپرسو ساز تکنو مدل Te-819 با توان 1000 وات و فشار پمپ بخار 20 بار قادر است، در مدت زمان کوتاهی انواع نوشیدنی هایی همچون اسپرسو، کاپوچینو و لاته را با حفظ طعم واقعی تهیه نماید. همچنین نازلی در کنار اسپرسو ساز تکنو مدل Te-819 جهت تهیه کف شیر برای کاپوچینو تعبیه شده و سینی آن به صورت متحرک و چکه گیر می باشد که مانع از چکیدن مایعات از دستگاه می گردد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM2015 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM2015 با ظرفیت مخزن 1.25 لیتر و قابلیت تهیه نوشیدنی‌های اسپرسو، کاپوچینو یک گزینه مناسب برای استفاده در خانه، محل کار یا حتی کافی‌شاپ‌ها به حساب می‌آید. توان دستگاه 1140 وات و قدرت فشار دستگاه 15 بار است. این اسپرسو ساز با پودر قهوه کار می‌کند. هر دو فیلتر این دستگاه از استیل ضدزنگ ساخته شده است و در مقابل رطوبت و شستشو دچار آسیب و تغییر رنگ نمی‌شود. دماسنج آن مدل عقربه‌ای است که دما را به‌راحتی می‌توان از روی آن خواند. میزان بخار این اسپرسو ساز را از طریق پیچ تنظیمی که روی آن طراحی‌شده است می‌توان تنظیم کرد. قسمت زیر نازل اسپرسو، سینی چکه گیر با قابلیت جداسازی از دستگاه وجود دارد که از کثیف شدن میز و محل قرارگیری دستگاه جلوگیری می‌کند. قابلیت محافظت در برابر دما و فشار بیش از اندازه، قابلیت تولید کف شیر و گواهی استاندارد CE از دیگر ویژگی‌های این اسپرسو است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 650.85.MS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسوساز مدل ECAM 650.85.MS محصولی از برند « دلونگی » (Delonghi) است که با استفاده از آن می‌توان انواع نوشیدنی‌های گرم ازجمله اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو، شیر داغ و ... را با آن تهیه کرد. این محصول با طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا روانه بازار شده است. وزن این محصول در حدود 12.5 کیلوگرم است که در مقایسه با محصولات مشابه، سنگین محسوب می‌شود. جلوی دستگاه یک صفحه‌نمایش با سایز 4.3 اینچ قرار گرفته است. حداکثر فشار این دستگاه برابر با 19 بار است. قرار گرفتن سینی چکه‌گیردر قسمت پایین دستگاه از کثیف‌شدن سطح میز جلوگیری کرده و نظافت دستگاه را آسان می‌کند. همچنین قابلیت جداسازی این سینی و مخزن آب، نظافت آن بسیار راحت شده است. بهره‌گیری از فناوری بلوتوث، سیستم IFD، قابلیت تمیز کردن خودکار و قابلیت خاموش شدن خودکار ازجمله ویژگی‌های دیگر این محصول است. گفتنی است که این دستگاه توانسته است تا گواهی CE را نیز دریافت نماید.

معرفی

کمتر کسی را می‌شناسیم که به قهوه و نوشیدنی‌های از این قبیل علاقه نداشته باشد. درست کردن قهوه اصول و قواعد خواصی دارد که در صورت رعایت نکردن آن ممکن است طعم قهوه به‌اندازه کافی مطلوب نباشد. همین دلیل می‌تواند دلیل خوبی برای به وجود آمدن دستگاه‌های متنوع با این کاربرد باشد. ساخت و تولید انبوه این دستگاه‌ها، تحول عظیمی برای بعضی کسب‌وکارها همچون کافی‌شاپ‌ها‌ و هتل‌ها به همراه داشت. اسپرسوساز دلونگی مدل  ECAM 650.85.MSیک نمونه از دستگاه‌های پرکاربرد موجود در بازار است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

طراحی

اسپرسوساز ECAM 650.85.MS از جدیدترین محصولات برند معتبر «دلونگی» است. یکی از ویژگی‌هایی که در نگاه اول، نظر کاربر را به خود جلب می‌کند، صفحه‌نمایش 4.3 اینچی آن است که قابلیت تاچ دارد. با استفاده از این صفحه نمایش می‌توانید منوی نوشیدنی‌های مورد نظر خود را مشاهده کنید. برخلاف بسیاری از دستگاه‌های موجود دار بازار که از تعداد زیادی ولوم برای انجام تنظیم استفاده می‌شود، این دستگاه بسیار ساده طراحی شده و استفاده از آن بسیار راحت است؛ به‌طوری‌که حتی افرادی که برای اولین بار از دستگاه‌های قهوه ساز و اسپرسوساز استفاده می‌کنند هم با مشکل مواجه نخواهند شد. کاربر تنها با فشردن یک دکمه، می‌تواند نوشیدنی دلخواه خود را از دستگاه تحویل بگیرد. پایین‌تر از صفحه‌نمایش، دو نازل تعبیه شده است. در سمت چپ آن، محفظه تولید کف شیر قرار گرفته که قابلیت جدا شدن دارد. سینی چکه گیر دستگاه هم در قسمت پایین آن قرار گرفته که می‌توان آن را هم جدا کرد؛ به‌این‌ترتیب مشکلی از نظر نظافت و شستشوی قطعات مختلف دستگاه وجود ندارد. در قسمت پشت اسپرسوساز ECAM 650.85.MS هم دکمه پاور و درگاه برای اتصال کابل برق آن تعبیه شده است.

آسیاب قهوه

تعداد زیادی از دستگاه‌های اسپرسوساز موجود در بازار قابلیت آسیاب دانه‌های قهوه را ندارند و فقط باید پودر قهوه در آن‌ها ریخته شود؛ ازاین‌رو لازم است تا یک دستگاه جداگانه برای آسیاب کردن قهوه تهیه شود. اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 650.85.MS از قابلیت آسیاب کردن دانه قهوه بهره می‌برد. در قسمت بالای اسپرسوساز یک مخزن با ظرفیت 400 گرم دانه قهوه قرار گرفته است. آسیاب این محصول به شکل یک قیف ساخته شده از استیل است. این بخش از دقت بالایی برخوردار است و می‌تواند دانه‌های قهوه را در 13 حالت مختلف آسیاب کند. برای این کار کافی است تا درجه آسیاب شدن دانه قهوه را در داخل محفظه انتخاب کنید. اهمیت وجود آسیاب در این است که معمولاً قهوه‌ی پودرشده به‌سرعت عطر و طعم خود را از دست می‌دهد؛ این در حالی است که استفاده از دانه‌ی قهوه و آسیاب‌کردن آن تأثیر زیادی روی کیفیت عطر و طعم نوشیدنی شما دارد. وجود درِ محافظ مخصوص روی قسمت مخزن قهوه باعث‌شده عطر قهوه به بهترین شکل حفظ شود.

تنوع بی‌نظیر نوشیدنی‌ها

اسپرسوساز یک دستگاه کاملاً حرفه‌ای است. در واقع شرکت دلونگی در ساخت این محصول به فکر همه‌چیز بوده است و یک مخزن شیر بزرگ را هم  برای اسپرسوساز ECAM 650.85.MS در نظر گرفته است. با ریختن شیر داخل پارچ مخصوص آن، می‌توانید برای نوشیدنی‌های خاصی که نیاز به داشتن کف روی سطح خود دارند، مثل کاپوچینو، کف شیر تولید کنید. منوی مفصل و جذابی از قهوه‌ها پیش روی شماست و با بهره‌مندی از سیستم پیشرفته‌ی این دستگاه می‌توانید در کمترین زمان قهوه‌ی مورد علاقه‌تان را در اختیار داشته باشید. همچنین در منوی این دستگاه Hot Chocolate هم دیده می‌شود؛ قابلیتی که در کمتر دستگاهی دیده می‌شود. برای این کار یک ظرف جداگانه هم برای شکلات همراه دستگاه وجود دارد. دلونگی در این دستگاه از پروسه‌ی هوشمندانه‌ای برای دم‌کردن قهوه استفاده کرده و امکان تهیه‌ی قهوه‌ی دوپیو را هم فراهم کرده است. دوپیو (Dopio) در واقع همان اسپرسوی دوبل است که غلظت بیشتری دارد و میزان کافئین و به طبع انرژی حاصل از آن بیشتر است. به‌علاوه با دم‌کردن آرام قهوه در فشار کم،  اسپرسوساز ECAM 650.85.MS می‌تواند یک لیوان قهوه لانگ یا لانگو را برای علاقه‌مندان به این نوع قهوه تهیه کند. قهوه‌ی لانگ طعم ملایمی دارد و یک نوشیدنی خوب برای هر زمان از روز است.

نازل قهوه

اسپرسوسازها معمولاً دارای یک یا دو نازل قهوه هستند. البته در برخی مدل‌های خاص شاهد تعداد بیشتر نازل قهوه هم هستیم. خروجی قهوه‌ی اسپرسوساز ECAM 650.85.MS به‌صورت دوتایی طراحی شده تا بتوانید هم‌زمان دو فنجان کوچک یا یک فنجان بزرگ قهوه را با آن پر کنید. ارتفاع این نازل‌ها متناسب با اندازه فنجان‌ها قابل تغییر است. برای مثال فنجان مخصوص سرو اسپرسو بسیار کوچک بوده و برای آن باید ارتفاع نازل کم شود؛ اما معمولاً لاته در فنجان‌ها بلندتر سرو شده و به دلیل نازل قابل‌تنظیم این دستگاه می‌توانید به‌راحتی از آن است. درنتیجه می‌توانید لیوان و فنجان‌های مخصوص نوشیدنی‌های مختلف را به‌صورت جداگانه برای هرکدام استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید تلویزیون به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

فناوری بلوتوث

محصولات سری PrimaDonna Elite شرکت دلونگی به فناوری بلوتوث مجهز شده‌اند که با استفاده از آن می‌توانید از گوشی خود به‌عنوان یک ریموت کنترل استفاده کنید. برای این سری محصولات یک اپلیکیشن موبایل با نام  Coffee Link هم طراحی شده است که می‌توانید آن را دانلود کنید و بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. این اپلیکیشن با سیستم‌عامل‌های اندروید وiOS سازگار است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید منوی نوشیدنی‌های دستگاه را مشاهده کنید، آن‌ها را انتخاب کنید و تنظیمات کلی دستگاه را تغییر دهید. همچنین در این اپلیکیشن می‌توانید به دلخواه، ترکیبات نوشیدنی‌ها و اندازه آن‌ها را تغییر دهید و به‌عنوان نوشیدنی جدید در منوی خود ذخیره کنید.

نگاه کلی

دلونگی از برندهای شناخته شده در صنعت قهوه سازها محسوب می‌شود و کیفیت بویلر، آسیاب و سیستم بخاردهی آن برتری زیادی نسبت به سایر تولیدات این گروه کالایی دارد. اسپرسوساز مدل ECAM 650.85.MS هم از محصولات با کیفیت این شرکت است که علاوه بر کارایی بالا از ظاهری زیبا و مدرن، بهره می‌برد. بدنه دستگاه به‌طور کامل از استیل ساخته شده است. توان آن 1450 وات و خروجی بخار آن 19 بار است. همچنین دلونگی قابلیت‌های فراوانی همچون تعیین مقدار و غلظت قهوه را دارد و می‌تواند دو فنجان قهوه را به‌صورت هم‌زمان تهیه کند. این دستگاه قابلیت تهیه انواع مختلفی از نوشیدنی‌ها را دارد. می‌توانید برای تهیه‌ اسپرسو، کاپوچینو، دوپیو، کافه لانگو و حتی شکلات داغ روی این مدل حساب کنید. این دستگاه علاوه بر حالت بهینه مصرف انرژی، به سیستم خاموشی خودکار هم مجهز است که در طولانی‌مدت به صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک شایان توجهی می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسوساز نوا مدل NOVA NCM-128EXPS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک دستگاه حرفه‌ای و نیمه صنعتی  با طراحی عالی و یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی است.این مدل امکانات متنوع و بسیار کاربردی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها باشد.اسپرسوساز نوا مدل 128  با نشانگر درجه فشار بخار عقربه ای از یک گروپ دبل شات تشکیل شده و به‌طور کلی می‌تواند دو فنجان قهوه را به‌ صورت همزمان آماده مصرف کند. این دستگاه دارای توان مصرفی 1450 وات و فشار بخار 15 بار است. اسپرسو خارج شده از این دستگاه با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب نوا است. همچنین این مدل مجهز به خروجی بخارمتحرک و قابل تنظیم جداگانه با کارایی آسان و راحت است. اسپرسوساز نوا با ارتفاع مناسب و سینی مخصوص امکان استفاده از لیوان‌های کوتاه و بلند را به‌ راحتی برای شما ممکن کرده است. صفحه گرم نگهدارنده از دیگر ویژگیهای کاربردی و مهم این محصول است که با استفاده از آن می توانید فنجان را برای مدت بیشتری گرم نکه دارید و از سرو یک اسپرسو مطبوع بیشتر لذت ببرید. این مدل از محصولات نوا دارای نازل بخار چرخشی است که استفاه از آن را آسانتر کرده است. همچنین ظرفیت آب بیشتری نسبت به سایر مدلهای پیش از خود دارد. این دستگاه قابلیت تنظیم‌کردن ( ست کردن ) تایمر دارد به گونه ای که با فشار دادن و‌ گرفتن هر کدام از کلید ها شما می توانید تایمر را بمدت زمان دلخواه تنظیم کنید ( ست ) کنید . روش کار به این صورت می باشد که اگر یک‌ لیوان آب جوش بمدت ۱۵ ثانیه پر شود شما میتوانید با ست‌ کردن کلید آب جوش روی ۱۵ ثانیه با یک‌‌ بار فشردن کلید اب جوش یک‌ لیوان کامل آب جوش داشته باشید . یکی‌ دیگر از قابلیت های خوب این دستگاه (سلف کلینینگ  ) می باشد که با گذاشت شناور مخصوص در دسته گروپ -(نازل) دستگاه به طورر خودکار سبد قهوه ( بسکت ) را تمیز کرده و از طریق لوله بخار خروجی مانده قهوه را خارج می کند .  مورد بعد می توان به داشتن دو لوله مجزا یکی برای بخار و‌دیگری برای اب جوش اشاره کرد که استفاده زیادی در کافی شاپ ها دارد و‌میتوان به طور مجزا آب جوش و بخار از دستگاه گرفت

معجزه ای به نام اسپرسو

شاید این جمله‌ی معروف را شنیده باشید که اسپرسو یک معجزه‌ است که می‌تواند درون یک فنجان کوچک قرار بگیرد. اگر اهل قهوه باشید، به این دستگاه وابسته خواهید شد، چراکه هم طعم قهوه را همان‌گونه که باید باشد به شما تحویل می‌دهد، علاوه‌بر این طرز کار آن نیز بسیار آسان است. اسپرسوساز NOVA NCM-128EXPS یک دستگاه قدرتمند است که برای استفاده‌ی محیط‌های کوچک گزینه‌ی بسیار خوبی‌ست. جنس بدنه‌ی این دستگاه از استیل براق است که ظاهر شکیلی به آن بخشیده است.

ویژگی‌ها

این دستگاه مجهز به صفحه‌ی عریضی برای گرم نگه داشتن فنجان است. به همین دلیل به راحتی می‌توانید دو الی سه فنجان را روی این صفحه قرار دهید و از گرم ماندن آن‌ها اطمینان داشته باشید. اسپرسوساز NOVA NCM-128EXPS یک دستگاه چند منظوره است که علاوه‌بر اسپرسو، قادر به تهیه‌ی تمامی قهوه‌های کرم‌دار نیز هست. اسپرسوساز NOVA NCM-128EXPS حدودا ۶ کیلوگرم وزن دارد و ابعاد آن برابر 200 * 300 * 350 است. توان این دستگاه برابر ۱۴۵۰ وات است. گنجایش مخزنِ آب اسپرسوساز NOVA NCM-128EXPS در حدود ۱.۷ لیتر است که نسبت به سایر هم‌رده‌های خود از ظرفیت بیش‌تری برخوردار است. همچنین نسبت به قهوه‌سازهای دیگر این شرکت، نقطه‌ی جوش آب آن قدرت بیش‌تری دارد، بنابراین طعم قهوه‌ای که دریافت می‌کنید خالص‌تر خواهد بود. قدرت این دستگاه ۱۵ دیگ بخار است. به این معنی که قهوه‌ای که از این دستگاه خارج می‌شود به دلیل ۱۵ مرتبه فشاری که به پلاتِ اسپرسو وارد می‌کند، دارای کرم غلیظی خواهد بود. طرز کار اسپرسوساز NOVA NCM-128EXPS بسیار راحت است.

پس از این‌که دکمه‌ی Power  را فشار می‌دهید یک چراغ کوچک قرمز روی دستگاه روشن می‌شود. علاوه‌بر این یک چراغ زرد رنگ دارد که به معنای حالت آماده به کار  و جوش آمدنِ آب است. تنها نکته‌ای که وجود دارد زمانی‌ست که نیاز است تا به بویلر دستگاه فرصت دهید تا آب گیری کند که پس از روشن کردن دستگاه، به صورت خودکار و طی یک الی دو دقیقه انجام خواهد شد. با استفاده از این دستگاه، به راحتی می‌توانید غلظت قهوه‌تان را مطابق با سلیقه‌ی خود تعیین کنید. این دستگاه قادر است روزانه ۸۰ الی ۱۳۰ شات اسپرسو تولید کند، به همین دلیل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کافه‌هاست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز آزور مدل AZ-645EM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسو ساز آزور مدل AZ-645EM با طراحی منحصر به فرد و توان 1350 وات با قدرت فشار بخار 20 بار که دارای نازل خامه سازی فوق العاده و پمپ آب ایتالیایی است این مدل اسپرسو ساز آزور دارای پنل لمسی می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسوساز نسپرسو مدل Maestria-M400 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسوساز نسپرسو مدل Maestria-M400، یک محصول با طراحی منحصر‌به‌فرد است. این محصول با وزن 5.9 کیلوگرم، ظرفیت مخزن 1.4 لیتر و فشار بخار 19 بار ساخته‌شده است. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به حالت آماده‌به‌کار، سینی چکه گیر، دارای تنظیم میزان غلظت قهوه، رسیدن به بالاترین دما تنها در 25 ثانیه، پشتیبانی از 10 تا 14 نوع کپسول، مجهز به دکمه‌ی با نور Black Light، امکان تنظیم غلظت آب در سه حالت، توان مصرفی 2300 وات، دارای سیستم قطع خودکار، مناسب برای لیوان‌های در اندازه‌ی کوچک و بزرگ اشاره کرد. همچنین 16 کپسول به همراه محصول به کاربر عرضه می‌شود. در نظر داشته باشید که «نسپرسو» (Nespresso)، یک برند سوئیسی است که در زمینه‌ی ساخت دستگاه‌های قهوه ساز، اسپرسو‌ساز و غیره، در سراسر جهان فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد. لازم به ذکر است که اعتبار و کیفیت محصولات این شرکت، در سراسر جهان بیش از پیش، تضمین‌شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسوساز نسپرسو مدل Pixie Krups خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسوساز «نسپرسو» مدل «Pixie Krups»، دستگاهی محبوب است که با ظاهری زیبا و حجمی کوچک می‌تواند قهوه‌ی اسپرسوی بسیار خوش‌طعمی تولید کند. این دستگاه توسط کپسول‌های اسپرسوی شرکت نسپرسو تغذیه می‌شود و در پشت آن، مخزن آب قرار دارد. در زمان کوتاهی آب بخار شده و با فشار از میان مواد درون کپسول نسپرسو عبور می‌کند و با آن ترکیب می‌شود. پس از مدت کوتاهی اسپرسو آماده ‌شده و داخل لیوان یا استکان مخصوص سرو ریخته می‌شود. کیفیت بالای کپسول‌های نسپرسو طعم دل‌چسبی ایجاد می‌کند که کمتر کسی است که از آن راضی نباشد. زیر لیوان و زیر خروجی دستگاه ، ظرف جمع‌آوری چکه و مایع قرار دارد تا محل استفاده تمیز باقی بماند. بدنه‌ی این دستگاه ترکیبی از فلز و پلاستیک است که ظاهری مدرن به آن می‌بخشد و در تمامی دکورها و آشپزخانه‌ها قابل‌استفاده است. نسپرسو شرکتی اقماری از مجموعه شرکت‌های گروه نستله است که سال‌هاست با تولید دستگاه‌های اسپرسوساز، کاپوچینوساز و... کمک شایانی به دوستداران قهوه کرده است تا به‌راحتی انواع نوشیدنی‌های گرم را تهیه کنند و راضی باشند. پیکسی کروپس در رنگ خاکستری، بدنه ای راه راه داشته و در رنگ نقره ای طرحی برجسته و زبر دارد.

دفترچه راهنمای اسپرسوساز نسپرسو مدل Pixie Krups

برای دریافت دفترچه راهنمای اسپرسوساز نسپرسو مدل Pixie Krups اینجا کلیک کنید

کروپس - نسپرسو

شرکت‌های فعال در این حوزه برای راحتی کاربران دستگاه‌های مختلفی تولید کرده‌اند؛ مانند قهوه‌جوش‌های برقی که با پودر قهوه کار می‌کنند و از فیلتر برای صاف‌کردن آن کمک می‌گیرند؛ اما شرکت نسپرسو پا را فراتر نهاده و دستگاه‌هایی پیشرو در این زمینه تولید کرده است که با مواد اولیه‌ی خاص این شرکت کار می‌کنند. این دستگاه‌ها که در بازار به‌عنوان اسپرسوساز کپسولی معروف هستند، توسط نسپرسو معرفی شدند و وظیفه‌ی ساخت این رده‌ی محصولی به شرکت‌های مختلفی سپرده شد. کروپس یکی از تولیدکنندگانی بود که توانست مجوز استفاده از فناوری نسپرسو کپسولی را دریافت کند.

نحوه عملکرد

اسپرسوساز نسپرسو مدل Pixie Krups برای تهیه‌ی قهوه با طعم دلخواه به کپسول‌های آماده‌ی تولید نسپرسو نیاز دارد. این کپسول‌ها معمولاً در بسته‌های ده‌تایی و با رنگ‌های مختلف در بازار عرضه می‌شوند. هر بسته رنگ، نام و طعم و بوی خاصی دارد. بیش از 15 مدل از این کپسول‌ها توسط این شرکت معتبر عرضه‌شده و در همه‌ی آن‌ها پودر قهوه کیفیت بسیار بالایی دارد. هر کپسول برای یک نفر در فنجان کوچک قهوه نسپرسو کافی است. Pixie Krups  با فشار 19 بار بخار و آب داغ، قهوه را در زمانی کوتاه آماده می‌کند. این دستگاه تنها 25 ثانیه زمان نیاز دارد تا آماده‌به‌کار شود و حرارت لازم را برای تهیه‌ی نوشیدنی قهوه ایجاد کند. به این ترتیب کمتر از یک دقیقه بعد از روشن‌کردن دستگاه، نوشیدنی آماده است. مصرف دستگاه هم بسیار پایین است و برای صرفه‌جویی بیشتر، بعد از 9 دقیقه بدون فعالیت‌ماندن دستگاه به ‌صورت خودکار خاموش می‌شود. البته می‌توان این زمان را تا 30 دقیقه افزایش داد.

ساختار و بدنه

بدنه‌ی دستگاه پلاستیکی است که با قطعات فلزی زیباتر شده است. استفاده از قطعات پلاستیکی باکیفیت، باعث شده تا وزن دستگاه کم شود و تکان‌دادن یا حمل آن ساده باشد. بالای دستگاه محلی برای واردکردن کپسول به دستگاه در نظر گرفته ‌شده است که با درپوشی بسته می‌شود. برای دسترسی به این محل کافی است دستگیره‌ی منحنی روی بدنه به عقب کشیده شود تا استوانه‌ی جلویی دستگاه حرکت کرده و دسترسی به محل قرارگیری کپسول ایجاد شود. با برگرداندن دستگیره‌ی منحنی، استوانه‌ی جلویی به‌جای اولیه‌اش بازمی‌گردد.

مخزن آب در پشت دستگاه قرار می‌گیرد و حدود 700 سی‌سی گنجایش دارد. پرکردن آن ساده است و کافی است مخزن از دستگاه جدا شده، درپوش برداشته شود و آب به آن اضافه گردد. نگران تمام‌شدن آب نباشید، اگر آب درون مخزن کم شود، چراغ‌های نورانی جلوی دستگاه به رنگ قرمز تغییر می‌کنند.

دستگاه کارکردی ساده دارد؛ با یک دکمه‌ی اصلی روشن شده و  دو دکمه روی آن دیده می‌شود که نورانی هم هستند، یکی برای تهیه‌ی قهوه در اندازه‌ی نرمال که اسپرسو نام‌گذاری شده و یکی هم قهوه به مقدار دوبل که اصطلاحاً لانگو نامیده می‌شود.

اگر نیاز به استفاده از لیوان یا ماگ باشد، می‌توان سینی نگه‌دارنده را بلند کرد تا جا به اندازه‌ی کافی برای قرارگرفتن لیوان‌های بلند به وجود آید. در این مدل محلی برای جمع‌شدن سیم در زیر دستگاه نیز در نظر گرفته ‌شده است تا اگر نیازی به تمام طول سیم برق نبود، مقداری از آن زیر دستگاه جمع شده و مقدار موردنیاز از پشت دستگاه بیرون بیاید و به‌این‌ترتیب از زیبایی دستگاه کاسته نشود.

مخزن کپسول مصرف شده

کپسول‌ها بعد از سوراخ‌شدن توسط سوزن‌های داخلی دستگاه و تحت تأثیر بخار قرارگرفتن، قهوه‌ی نهایی را تحویل داده و دیگر بی‌استفاده می‌شوند. پس از مصرف‌شدن، کپسول به داخل ظرف مخصوص افتاده و دستگاه آماده‌ی تحویل‌گرفتن کپسول بعدی می‌شود. مخزن کپسول‌های مصرف‌شده می‌تواند 9 تا 11 کپسول را در خود جای دهد و بعد از پرشدن مخزن باید توسط کاربر از دستگاه جداشده و تخلیه گردد که کاری بسیار ساده است.

بخریم یا نخریم؟

اگر قهوه دوست دارید و می‌خواهید در زمانی کوتاه قهوه‌ای خوش‌طعم داشته باشید و طعم قهوه‌ی دلخواهتان همیشه یکسان باشد یا به تنوع ترکیبی مزه‌های قهوه علاقه دارید، می‌توانید از کپسول‌های نسپرسو لذت ببرید. برای تبدیل این کپسول‌ها به نوشیدنی دل‌چسب و گوارا نیاز به این دستگاه یا هم‌گروهی‌های آن دارید. نکته‌ای که باید در نظر گرفت، هزینه‌ی خرید کپسول است. تهیه‌ی یک فنجان کوچک قهوه با این دستگاه و استفاده از کپسول‌های استاندارد، شاید هزینه‌ای چند برابری نسبت به یک لیوان قهوه‌ی سریع یا یک فنجان قهوه ترک یا حتی یک فنجان اسپرسو معمولی را به کاربر تحمیل کند؛ ولی کیفیت و طعم نوشیدنی آماده‌شده توسط این دستگاه بسیار متفاوت و دلپذیر خواهد بود که برای بیشتر افراد بسیار مهم است.

مواد مصرفی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز دلونگی مدل ECAM 22.360 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

تازه و گرم بنوشید

اسپرسوساز Ecam 22.360 دستگاه تمام اتوماتیک که با امکانات بسیار کارآمد و جذاب عرضه شده است. این دستگاه دارای طراحی بسیار زیبا با رنگ نقره‌ای است که نمایی فوق‌العاده مدرن و متفاوت را به آشپزخانهٔ شما می‌بخشد. اندازه جمع‌وجور این دستگاه نیز باعث شده تا بتواند در هر مکانی قرار بگیرد و از آن نهایت استفاده را کرد.  این دستگاه برای تهیه انواع نوشیدنی گرم مانند قهوه، اسپرسو، کاپوچینو و شیر کف‌دار یا خامه‌ای بکار می‎رود که با فشار پمپ 15 بار خوشمزه‌ترین و با کیفیت‌ترین نوشیدنی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ویژگی‌های این قهوه‌ساز

این دستگاه فوق‌العاده، جزء کم‌مصرف‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار نیز شناخته می‌شود. توان این قهوه‌ساز 1450 وات است که یکی از مزایای آن نیز محسوب می‌شود. اسپرسوساز Ecam 22.360 از صفحه نمایشی پیشرفته بهره می‌برد که امکان سفارشی کردن قهوه را نیز برای شما فراهم کرده است. توسط دکمه‌های این دستگاه شما می‌توانید نوشیدنی مورد نظر و مقدار آن را انتخاب کنید و در سریع‌ترین زمان به نوشیدنی خود دسترسی داشته باشید. با این دستگاه علاوه بر دانهٔ قهوه شما می‌توانید توسط پودر قهوه یا قهوهٔ آسیاب شده نیز اقدام به تهیه نوشیدنی موردعلاقهٔ خود کنید. ظرفیت ظرف حبوبات این مدل برابر 250 گرم است و از مخزن آب گرم و شیر نیز بهره می‌برد که به ترتیب در قسمت پشت و جلوی دستگاه واقع شده‌اند. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به برنامهٔ تمیز کردن خودکار، خاموش کردن خودکار پس از اتمام کار، کنترل عطر قهوه، سیگنال صوتی، نشانگر تمیز کردن سیستم کاپوچینو، آسیاب سایلنت جدید اشاره کرد.

نتیجه‌گیری

 همان‌طور که گفتیم این دستگاه با ظاهر بسیار جذابی طراحی شده است در قسمت بالای آن محلی برای قرارگیری لیوان و فنجان‌ها و در قسمت پایین آن نیز سینی چکه گیر تعبیه شده است که مانع از کثیف شدن دستگاه و حتی میز توسط قطره یا چکهٔ قهوه می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز سیشر مدل S1201 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپرسوساز برند سشیر از شرکتهای زیر مجموعه شیائومی است که با کیفیت ساخت بالا ارائه گردیده است. مدل این دستگاه  S1201 Mini coffee machine می باشد و ساخت کشور چین است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپرسو ساز گاگیا مدل RI8425/22 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جدیدترین محصول افزوده شده به خانواده برند ایتالیایی Gaggia Milani است. همانطور که از Gaggia انتظار دارید ، این محصول دارای کیفیت سنتی برند گاگیا بوده و همراه با فناوری نوآورانه اسپرسو است. عملکردهای دستگاه با دو کلید فشاری با ظاهری مدرن کنترل می شود و ظاهری شیک و زیبا به Gran Style می بخشد که در هر آشپزخانه مدرن مناسب خواهد بود . Gran Style از تکنولوژی نگهدارنده فیلتر ( پرتافیلتر ) تحت فشار Gaggia Perfect Crema; استفاده می کند تا به شما کمک کند هر بار اسپرسو با خامه غنی را تهیه کنید .

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا