مد و پوشاک

نکات مهم خرید کلاه کپ به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کلاه کپ باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

استفاده از کلاه می‌توان گفت مربوط به پیشینیان ما می‌شود، جایی که برای مناسبت‌های مختلف و یا در گشت و گذارهای روزانه خود کلاه به سر می‌کردند. امروزه هم جوانان زیادی به تبعیت از گذشتگان از کلاه بهره می‌برند، منتهی نه به شکل و شمایل قدیمی، بلکه ظاهر آنها مدرن تر و امروزی تر شده است. در ادامه با نکته خرید در راهنمای خرید کلاه کپ نیز همراهمان باشید تا نکات مهمی را در اختیارتان قرار دهیم، تا بتوانید خرید موفق تری داشته باشید.

کلاه کَپ چیست؟

نام دیگر این وسیله کلاه لبه‌دار با نقاب‌دار هم می‌باشد، برخی هم‌برای تلفظ راحت تر به آن نقابی هم می‌گویند. این کلاه به دور سر چفت می‌شود و لبه یا نقاب آن مانع از تماس مستقیم نور خورشید به پوست می‌شود و نقش سایه‌بان را انجام می‌دهد. اگر اهل ورزش‌های هوازی و یا گشت و گذار روزانه هستید، خرید این مدل کلاه را به شما پیشنهاد می‌کنیم، خصوصا در فصول گرم سال. امروزه بسیاری از افرادی که در حوزه‌ی مد و فشن فعالیت دارند، از کلاه کپ استفاده می‌کنند، چون این مدل جزو پر طرفدار ترین کلاه‌ها در بین افراد محسوب می‌شوند.

اما با توجه به موارد ذکر شده ی بالا در چه موقعیت هایی می توان از کلاه کپ استفاده کرد؟ در ادامه بخوانید:

  • در طول روز به راحتی می‌توانید با استفاده از این کلاه استایل خود را جذاب تر نمایید.
  • برای مسافرت خرید این مدل را پیشنهاد می‌کنیم، چراکه هم سبک است و هم اینکه برای داشتن عکس‌های یادگاری خوشتیپ تر خواهید بود‌.
  • هنگام رفتن به دانشگاه و یا مدرسه هم خرید این مدل به نظر گزینه‌ی خوبی خواهد بود.
  • برای ورزش‌های هوازی و یا باشگاهی خود هم به راحتی می‌توانید این مدل را خریداری کنید و استایلی اسپورت و زیبا را تجربه نمایید.
  • گاهی اوقات هم قشر جوان فقط برای تزیین و زیبایی از این کلاه بهره می‌برند.
  • بعضی مواقع هم هدف از خرید کلاه کپ، آفتابگیر بودن آن است و دلیل خاصی ندارد.
  • در بسیاری از مناسبت‌های دوستانه و خودمانی هم می‌توانید از این کلاه جذاب و زیبا بهره ببرید.
  • و …

نکات مهم هنگام خرید کلاه کپ

شکل: همانطور که گفتیم امروزه کلاه های کپ در انواع و اقسام شکل ها و مدل ها تولید و به بازار عرضه شده است که برای درک این موضوع تنها کافی است سری به بازارهای محل زندگی خود که در حیطه فروش کلاه فعالیت می کنند، بزنید. منتها شما باید همیشه به هنگام خرید کلاه‌کپ این نکته را در نظر داشته باشید که آیا کلاه مدنظرتان با فرم و حالت صورت شما هماهنگ است یا نه! برای این منظور بایستی همچون خرید یک عینک آفتابی و یا طبی عمل کنید و شناخت خود نسبت به فرم صورتتان را نیز افزایش دهید.

جنس: از دیگر نکات مهمی که هنگام خرید کلاه‌کپ باید به آن توجه داشته باشید، جنس کلاه است. در حال حاضر این نوع از کلاه ها با جنس های مختلفی تولید می شوند که از مهمترین آنان بایستی به پلی استر، نخ، ساتن و غیره اشاره نمود. دوستان عزیز توجه داشته باشید برخی از این کلاه ها با پارچه هایی ضخیم تر تولید می شوند که در حقیقت استفاده از آن ها تنها مناسب فصول سرد سال است و خیلی مناسب انتخاب برای استفاده در فصل های گرم سال نمی باشند.

رنگ: یکی دیگر فاکتورهای مهم در خرید کلاه‌کپ، توجه به رنگ آن است. با اینکه انتخاب رنگ یک مورد کاملا سلیقه ای بوده و فقط و فقط بسته به نظر و انتخاب شما دارد، اما بد نیست بدانید که اگر رنگ کلاه انتخابی شما با رنگ پوستتان کاملا هماهنگ باشد و هیچگونه تضادی را برای چهره شما ایجاد نکند، قطعا سبب زیبایی دو چندانی صورت شما نزد دوستان و آشنایانتان خواهد شد.

قابلیت تنظیم سایز: قابلیت تنظیم سایز یک نکته مهم برای تمام کسانی است که زیاد از کلاه های کپ استفاده می کنند و در اصطلاح یک کلاه باز حرفه ای هستند! دوستان عزیز توجه داشته باشید یک کلاه کپ مناسب باید از قابلیت تنظیم سایز که توسط یک بند نواری در قسمت پشتی کلاه تعبیه شده است، برخوردار باشد تا در صورت نیاز شما بتوانید اندازه آن را کوچک و یا بزرگ نمایید.

قیمت کلاه کپ: شاید باورش کمی سخت باشد اما قیمت کلاه کپ می تواند از چند ده هزار تومان آغاز و تا چند میلیون تومان نیز ادامه پیدا کند! از آنجایی که کلاه های کپ یکی از پرطرفدارترین کلاه های حال حاضر دنیا هستند و به عنوان یک اکسسوری جذاب مورد استفاده افراد مختلف نیز واقع می شوند از قیمت های گوناگونی نیز برخوردار هستند که البته شما باید در این خصوص، متناسب با بودجه مالی خود عمل کنید و یک کلاه کپ دوست داشتنی و جذاب را برای خود و یا دیگر دوستانتان خریداری نمایید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید کلاه کپ گفته شد، می توانید کلاه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کلاه کپ ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کلاه کپ گورین براز مدل MOON SONGS 101-0863 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این برند بزرگ کلاه در سال 1895 در فیلادلفیا (پیتسبورگ) توسط کاسل گورین Cassel Goorin بنیان گذاری شد. وی با دیدن تقاضای مردم و علاقه زیادی که به کلاه های با کیفیت داشت، تصمیم گرفت برند و کمپانی خودش را بنیان گذاری کند. بلافاصله کاسل بعد شناسایی علاقه و تقاضای مردم تیمی متعهد و وفادار برای تولید انواع کلاه دور هم جمع کرد که تجلی مهارت، صداقت و پشتکار این مرد با اراده بود. کاسل گورین نام برند تجاری خود را SHAPIRA and CO - GOORIN نام گذاری کرده بود که بعد از به ارث رسیدن این کمپانی به آلفرد و تد پسران کاسل این کمپانی را به نام GOORIN BROS (برادران گورین) تغییر نام دادند. سنگ بنای اصلی گورین که توسط کاسل گذاشته شده بود در سال 1921 راه‌اندازی شد. کلاه کپ گورین براز مدل MOON SONGS 101-0863 یکی از مدل های جدید، جذاب و پر طرفدار این کمپانی بزرگ از سری پروانه است که واقعا زیبایی غیر قابل وصفی دارد و می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید تشک برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه کپ گورین براز مدل huski mc خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این برند بزرگ کلاه در سال 1895 در فیلادلفیا توسط کاسل گورین بنیان گذاری شد. او اوایل کار، کلاه های خود رو پشت گاری که داشت در خیابان های سنگی پیتسبورگ میفروخت. وی با دیدن تقاضای مردم و اینکه توانایی ایجاد تولیدی کلاه خود را دارد؛ همچنین وسواسی که کاسل به کلاه داشت باعث شد برند و کمپانی خودش را بنیان گذاری کند. بلافاصله کاسل بعد شناسایی تقاضای مردم و علاقه‌ی خود به کلاه تیمی متعهد و وفاداری ایجاد کرد تا برای تولید دور هم جمع کرد که تجلی استادانه، صداقت و فردیت و همچنین ویژگی ها چشم انداز این مرد با اراده بود. کاسل گورین نام برند تجاری خود را SHAPIRA & CO ,GOORIN نام گذاری کرده بود که بعد از به ارث رسیدن این کمپانی به آلفرد و تد پسران کاسل این کمپانی را به نام برادران گورینتغییر نام دادند. سنگ بنای اصلی گورین که توسط کاسل گذاشته شده بود در سال 1921 راه‌اندازی شد.در حال حاضر بعد از آلفرد گورین پسر وی یعنی بن گورین کسی هست که این کمپانی بزرگ را اداره میکند. این پابندی چهار نسل به دیدگاه اصلی کاسل است که برادران گورینرا به عنوان مارک بین‌المللی انتخابی را برای برای بازار های رو به رشد در سراسر جهان از مشتاقان مشهور پوشاک و مد تاسیس کرده است. اینک با گذشت این مدت طولانی و گذشت چهار نسل این برند به بالاترین بازدهی خود رسیده است و محصولات گورین در 2000 مغازه به صورت اختصاصی و در فروشاه های بزرگ قرار میگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه کپ گورین براز مدل THE ALACRAN 101-0473 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این برند بزرگ کلاه در سال 1895 در فیلادلفیا (پیتسبورگ) توسط کاسل گورین Cassel Goorin بنیان گذاری شد. وی با دیدن تقاضای مردم و علاقه زیادی که به کلاه های با کیفیت داشت، تصمیم گرفت برند و کمپانی خودش را بنیان گذاری کند. بلافاصله کاسل بعد شناسایی علاقه و تقاضای مردم تیمی متعهد و وفادار برای تولید انواع کلاه دور هم جمع کرد که تجلی مهارت، صداقت و پشتکار این مرد با اراده بود. کاسل گورین نام برند تجاری خود را SHAPIRA and CO - GOORIN نام گذاری کرده بود که بعد از به ارث رسیدن این کمپانی به آلفرد و تد پسران کاسل این کمپانی را به نام GOORIN BROS (برادران گورین) تغییر نام دادند. سنگ بنای اصلی گورین که توسط کاسل گذاشته شده بود در سال 1921 راه‌اندازی شد. کلاه کپ گورین براز مدل THE ALACRAN 101-0473 یکی از مدل های جدید، جذاب و پر طرفدار این کمپانی بزرگ است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست کلاه و شال گردن مدل هاوایی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست کلاه و شال گردن حاضر از جنس پارچه سبک برای فصل زیبای پاییز و زمستان آماده شده‌اند.طراحی منحصر به فرد، طرح جذاب هاوایی و دوخت این ست‌ها، آن‌ها را به یک گزینه بی‌نظیر تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست کلاه و شال گردن بافتنی مدل AN خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست شال و کلاه بافت یکی از اکسسوری های محبوب آقایان و بانوان می باشد که امروزه تنوع زیادی در بازار دارد. چه هوا گرم باشد چه سرد، کلاه از شما در برابر سرما و نور خورشید حافظت می‌کند و همزمان تنوع و زیبایی در پوشش شما ایجاد خواهد کرد. کلاه بافت همچون پالتو، بوت، کیف، کفش و جوراب کاملا ضروری است و نقش مهمی را در استایل زمستانی ایفا می‌کند. برای خرید یک ست شال و کلاه بافت زمستانی مناسب، مولفه‌های زیادی وجود دارد. از توجه به شکل صورت خودتان گرفته تا جنس، شکل، طرح کلاه و میزان گرمایی که از آن متصاعد می‌شود. جنبه اولیه و مهم که شما باید برای خرید ست بافت در نظر بگیرید، فرم چهره شماست. مهم نیست که چه نوع کلاه و شالی بافتنی مد شده است و یا تا چه اندازه گران قیمت باشد، اگر با فرم صورت شما منطبق نباشد، به سختی می‌توانید احساس زیبایی کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کمربند مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
دیگر مولفه ای که در خرید شال و کلاه بافت اهمیت دارد رنگ مو است. در اولین نگاه، رنگ مو به طور مشخص نقش مهمی در انتخاب کلاه بافتنی ایده آل برای شما بازی می‌کند. بنابراین، نه تنها باید به لباس و اکسسوری‌های دیگر که با کلاه بافتنی خود می‌پوشید، بلکه باید به رنگ موهایتان نیز توجه داشته باشید. در نظر داشته باشید کلاه‌ های بافتنی با رنگ‌های روشن مانند صورتی و قرمز، رنگ پوست شما را روشن می‌کند؛ درحالی که رنگ سفید، به صورت بصری، باعث می‌شود که پوست شما رنگ پریده به نظر برسد. همچنین کلاه بافتنی که انتخاب می‌کنید نباید دقیقا همان رنگی که لباس هایتان است، باشد. شما همیشه می‌توانید یکی یا دو درجه تیره یا روشن تر، و یا حتی رنگ‌های کاملا متفاوت را برای کلاه خود انتخاب کنید بنابراین، رنگ‌های سیاه و خاکستری با صورتی عالی به نظر می‌رسند، در حالی که قهوه‌ای با صورتی یا زرد ست جالبی ایجاد می‌کند. رنگ‌های سیاه و سفید، جفت‌های متنوعی را با یکدیگر ترکیب می‌کنند و هر دوی آن‌ها همچنین می‌توانند به راحتی با هر رنگ روشن دیگری هماهنگ شوند. این ست شال و کلاه تارتن بوسیله نخ هایی با ضخامت نسبتا زیاد که به بافت نیز معروف هستند تولید شده که همین امر موجب گرم ماندن شما می شود. از طرفی این محصول تولید شده توسط برند معروف تارتن است که همین موضوع تضمین کننده کیفیت لباس است چراکه نه تنها این محصول بلکه تمامی تولیدات این برند از کیفیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست کلاه و شال گردن بافتنی مدل TAR2000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لباس های زمستانی در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام با توجه به کارایی که دارند مورد استفاده قرار میگیرند اما اکسسوری های زمستانی از جمله محصولاتی هستند که تقریبا در همه مکان ها می توان از آن ها استفاده نمود. ست شال و کلاه نیز از جمله اکسسوری های پرطرفدار زمستانی است. پوششی که تفاوت را در استایل شما ایجاد می کند. از جمله مشخصه های اصلی این ست شال و کلاه کیفیت بالای آن است جایی که تارتن به عنوان تولید کننده محصول از نخ هایی با ضخامت نسبتا زیادی استفاده کرده است. این نخ ها که به بافت نیز معروف هستند به بهترین نحو از گرمای بدن مراقبت میکنند و مانع از ورود سرما به داخل می شوند. در واقع همانطور که میدانید علت بسیاری از بیماری های فصول سرد از جمله سرماخوردگی قرار گرفتن سر و گردن در برابر هوای سرد است که ست شال و کلاه بافت می تواند به خوبی از آن ها مراقبت نماید. همانطور که اشاره کردیم این اکسسوری زمستانی تولید برند تارتن است. این برند همیشه از الیاف با کیفیت برای تولید محصولات خود استفاده کرده است و به همین جهت این ست شال و کلاه نیز از جمله محصولات با کیفیت و خوش پوش بازار محسوب می شود. از دیگر ویژگی های مهم این ست زمستانی به 2 رو بودن آن اشاره کرد به نحوی که در تمامی مدل ها شما می توانید از هر دو روی آن استفاده کنید و این نکته سبب می شود شما با خرید یک مدل 2 طرح مختلف را داشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست کلاه و شال گردن بافتنی سام مدل 239 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست کلاه و شال گردن بافتنی سام اسپرت بوده و آقایان و خانم ها می توانند از این کلاه استفاده کنند. این نوع شال و کلاه و ساق برای فصل سرما بعنوان عایقی خوب مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است. زیبایی و طراحی این مدل کلاه شکیل و بروز بوده و دارای طرح برجسته و بافتی مناسب است. این ست با کیفیت شامل کلاه ، شالگردن است که کلاه آن بصورت کج روی سر می نشیند و از این نمونه کلاه با نام طرح سیب یاد می شود. این محصول با رنگبندی متنوع باعث شده تا با هر سلیقه ایی سازگار باشد. کیفیت بالا به همراه طراحی جدید و مدرن باعث شده تا این محصول یکی از منتخب های خانم ها در فصل زمستان باشد. این محصول شامل یک کلاه بزرگ و بلند بوده که برای هر سری با هر اندازه مناسب بوده و دارای یک شال رینگی که به سهولت استفاده از از محصول می افزاید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه کپ مدل چرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کلاه لبه دار از چرم طبیعی گوسفند تهیه شده و دارای آستر داخلی میباشد. چرم این محصول وارداتی از ترکیه و دوخت ایران میباشد این کلاه با بند چسبدار فری سایز بوده و قابل استفاده برای هم آقایان و هم خانم ها میباشد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کفش روزمره زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه کپ مدل 020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه از پوشش های محبوب مردم در سراسر دنیاست که در مدل های مختلف و متنوعی به بازار آمده است. کلاه در زبان انگلیسی از یک واژه قدیمی در زبان آنگلوساکسون به معنای پوشاندن گرفته شده و البته خودش هم چیزی نیست جز پوششی که مردم سرشان را با آن می پوشانند! انسان ها در طول تاریخ برای محافظت در مقابل باران، برف و آفتاب از کلاه استفاده می کردند که بسته به اینکه در کجا زندگی می کردند جنس این کلاه ها هم فرق داشت؛ مثلا اگر در مناطق سرد شمالی زندگی می کردند کلاهی از جنس چرم و اگر در منطقه گرم و استوایی بودند کلاهی از جنس نی و حصیر به سر می گذاشتند. حتی نوع کلاه ها هم متفاوت بود. مثلا اگر قصد شرکت در یک جنگ و نبرد خونین را داشتند برای حفاظت سر از آسیب های وارده در برابر شمشیر، نیزه و تیر؛ کلاهخود جنگی که معمولا از جنس فلز بود بر سر می گذاشتند و اگر می خواستند در یک مراسم رسمی و یک مهمانی باشکوه شرکت کنند کلاهی مجلل و زیبا را انتخاب می کردند. نکته جالب اینجاست که هر چه انسان قدم های بیشتری در مسیر زندگی برداشت، کلاه های بیشتری را بر حسب علاقه خود یا فرهنگش درست کرد و حتی اسم خاصی را هم برای آن انتخاب کرد. مثلا اگر یک کلاه را اولین بار فرد خاصی به سر گذاشته بود، بقیه هم آن را به نام آن فرد می خواندند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه کپ کد H-46 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس این کلاه کپ طرح جین، 100% کتان بوده و قابلیت استفاده در چهار فصل را دارد. سبکی و قابلیت تنظیم اندازه دور سر توسط سگک، کیفیت دوخت مناسب از ویژگی‌های این محصول است. این کالا ساخت چین است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه کپ مدل H-04 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس این نوع کلاه نقابدار به گونه‌ای است که بیشتر قابلیت استفاده در فصل گرم را دارد. بخش‌های توری درنظر گرفته شده در طرفین سر، موجب تهویه هوا و در نتیجه ایجاد حس خنکی در شخص می‌گردد. سبکی و قابلیت تنظیم اندازه دور سر توسط سگک، کیفیت دوخت مناسب از ویژگی‌های این محصول است. کالا ساخت کشور چین بوده و در نه تنوع رنگی برای شما ارائه گردیده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه کپ کد H-36 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس این نوع کلاه نقابدار به گونه‌ای است که بیشتر قابلیت استفاده در فصل گرم را دارد. بخش‌های توری درنظر گرفته شده در طرفین و پشت سر، موجب تهویه هوا و در نتیجه ایجاد حس خنکی در شخص می‌گردد. سبکی و قابلیت تنظیم اندازه دور سر توسط چسب، کیفیت دوخت و پارچه‌ی بسیار مناسب از ویژگی‌های این محصول است. کالا در نه تنوع رنگی برای شما ارائه گردیده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه کپ مدل بیسبالی تور خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه بیسبالی پشت تور با رنگ قرمز، با کیفیت بالا، مناسب برای آقایان و خانمها می باشد. از ویژگی های شاخص این مدل میتوان به فرم زیبای آن روی سر آن اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا