مد و پوشاک

نکات مهم خرید چادر زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید چادر زنانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

چادر یکی از شیک ترین و عفیفانه ترین و در عین حال اصیل ترین پوشش های رایج ایرانی و اسلامی است که خانم های زیادی از آن استفاده می کنند. حتی افرادی که چادری نیستند یکی از انواع مدل های آن را برای مناسبت‌هایی مانند زیارت و یا شرکت در مجالس مذهبی دارند. چادر‌های مشکی از نظر جنس پارچه تنوع زیادی دارند و همین طور طراحی‌های متفاوتی از آنها در بازار عرضه شده است که به همین دلیل تفاوت قیمت زیادی نیز دارند. بنابراین برای خرید چادر خوب لازم است که اطلاعات کافی در این مورد داشته باشید. از این در ادامه با مقاله راهنمای خرید چادر زنانه همراهمان بوده تا خریدی هوشمندانه و باکیفیت داشته باشید.

چادر زنانه چیست؟

چادر پوششی در ایران و برخی کشورهای دیگر است که به صورت پارچه‌ای نیم دایره‌ای شکل و معمولاً به رنگ‌های سیاه یا سفید یا رنگی است. چادر پارچه‌ای بلند است و سر تا روی پای زنان را می‌پوشاند. اغلب چادرها آستین ندارند و برای نگه داشتن آن از دست یا کش کمک می‌گیرند.

انواع چادر از نظر مدل

چادر ساده: این چادر اصیل ایرانی به شکل نیم‌دایره دوخته می‌شود. با وجود سختی استفاده و مدل‌های دیگر که اخیراً وارد بازار شده‌اند، کماکان طرفداران خاص خود را دارد. البته با وصل کردن کش راحت‌تر جمع‌و‌جور می‌شود.
چادر دانشجویی: از لحاظ مدل مانند چادر ساده است با این تفاوت که شکاف‌هایی در دو طرف آن برای بیرون آوردن دست به منظور حمل کیف، وسایل، کالسکه کودک و کنترل بیشتر تعبیه شده است. مدل دانشجویی برای فعالیت‌های روزمره مناسب است.
چادر ملائکه: این چادر مشابه مدل دانشجویی و بدون مچ است. برش و شکافی به شکل کیمانو در قسمت خروجی دست‌ها و زیر مچ و آستین فرم و شکل زیبایی به چادر ملائکه داده و آن را در چشم زنان جوان محبوب کرده است.
چادر ملی: مدل ملی در واقع نسخه‌ای از چادرهای اصیل و ساده‌ی ایرانی است که به جهت سهولت در استفاده دارای آستین در دو طرف می‌باشد. جلوی آن ممکن است باز یا با زیپ و دکمه بسته شود.
چادر قجری یا کمری: همان‌گونه که از نامش پیداست مدلی است که از دوره‌ی قاجار مرسوم و در گروه چادرهای قدیمی دسته بندی می‌شود. قسمت پایین آن که شبیه دامن است با بند یا کش به دور کمر بسته و ضمن پوشش پایین‌تنه، به قسمت بالاتنه متصل می‌گردد. بخش بالای آن مانند چادر ساده‌ی ایرانی است که با کش روی سر قرار می‌گیرد. به خاطر باز بودن قسمت بالا بهتر است برای پوشیدن سینه و شکم‌ از شال یا روسری بلند استفاده نمائید.
چادر کمری حُسنا: حُسنا مدل امروزی چادر قجری است. چون در تولید آن از پارچه‌های عریض بهره‌گیری می‌شود از ناحیه‌ی پشت فاقد دوخت است و از قسمت جلو نیز بلندتر و به دامن چادر وصل می‌گردد. این تفاوت‌ها آن را از چادر قجری متمایز می‌کند. چادر کمری حسنا برای بانوان درشت اندام، باردار و اساساً فعالیت‌های روزمره گزینه‌ی مناسبی است.
چادر عربی اصیل: طرح اصلی این چادر شیک و پرطرفدار مربوط به کشور عراق است ولی به چادر جده هم معروف است. راحتی، نداشتن زیپ، دکمه و کش از ویژگی‌های چادر عربی است. اگر در پی مدلی آزاد و گشاد هستید چادر عربی را انتخاب کنید.
چادر بحرینی: مدل بحرینی شباهت زیادی به مانتوی کلوش دارد. از نظر راحتی به چادر اصیل عربی نزدیک است. مچی به اندازه‌ی ۱۰ سانتی‌متر جای آستین را در آن گرفته است. به خاطر داشتن نقاب در بالای سر، جلوه‌ای جذاب و زیبا دارد. نوع جلوباز این چادر به دلیل عدم احساس سنگینی در ناحیه‌ی سر راحت‌تر است.
چادر لبنانی: این مدل، از چادرهای عربی اقتباس شده است منتها در مقایسه با نوع عربی و بحرینی عرض کم‌تری دارد که بیشتر مورد توجه و استفاده‌ی بانوان لبنانی است. با مچ‌های ۱۵ سانتی‌متری و زیپ یا دکمه‌ی مخفی آزادی عمل بیشتری به فرد داده و گزینه‌ی مناسبی برای افراد لاغر اندام است.
چادر اماراتی: به دلیل داشتن آستین‌های ۴۰ سانتی‌متری در قیاس با دیگر مدل‌های عربی اندامی‌تر است. طراحی جلوی چادر اماراتی باز است که بنا به سلیقه با زیپ یا دکمه قابل بستن است.
چادر شال‌دار: این مدل از چادر شباهت زیادی به مانتو دارد و نسبت به مدل‌های پیشین اندامی‌تر می‌باشد. ممکن است به صورت گشاد هم دوخته شود. به خاطر داشتن شال در قسمت سر به شال‌دار معروف است. زیپ جلوی آن با شال بلندی که به چادر متصل است پوشیده می‌شود.
چادر جلابیب: طراحی چادر جلابیب از ابتکارات یک بانوی ایرانی است. وجود بندهایی در قسمت آستینِ این چادر باعث می‌شود دست‌ها کاملاً پوشیده شوند. کیف به راحتی زیر چادر حمل می‌شود و مقنعه سرخود بودن، استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند.
و …

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید چادر زنانه

نکته: از انواع چادر مشکی موجود در بازار می توان به مدل های پرطرفدار دانشجویی، قجری، اماراتی، عربی، چادر عبایی، شال دار، ملی، جلابیب و لبنانی و… اشاره کرد.

تنوع کیفیت چادرها به سه عامل وابسته است:

  • انواع پارچه های چادری
  • نوع دوخت چادرها
  • عوامل تزئینات و زیبایی آن ها

این ها سه عامل اصلی درجه بندی کیفیت چادر ها هستند. ممکن است شما به بازار بروید و قصد خرید یک چادر با کیفیت جنس و نوع پارچه چادری بالا را داشته باشید. به همین دلیل در ادامه انواع پارچه های چادری را به طور کامل و باتوضیحات آورده ایم تا راحت بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع پارچه‌های چادری

کرپ حریر اسود: این پارچه بسیار سبک و در عین حال ضخیم است. با تارو پودی به تراکم ۴۵۰ و مقاومت بالا محصول کشور کره است که برای بیشتر جاها مناسب است.
کریستال: تراکم پارچه‌ی کریستال ۶۵۰ است. به خاطر رنگ‌کاری دوباره به کرپ دبل هم شهرت دارد. علی‌رغم وزن سبک بدن‌نما نیست و چون دو بار رنگ شده بسیار مشکی است.
کن‌کن: کن‌کن با جنسی لطیف و سبک در گروه پارچه‌های نیمه‌براق قرار می‌گیرد. ظرافت و زیبایی، کن‌کن را به گزینه‌ای مطلوب برای مجالس مختلف تبدیل کرده است. البته همین ظرافت پارچه را در معرض نخ‌کش شدن قرار می‌دهد که باید مراقبت بیشتری کرد.
کرپ کن‌کن: زیبایی این پارچه‌ی نیمه‌براق و ۵۵۰ تراکم، آن را در کانون توجه قرار داده است. به دلیل حالت کرپ پشت پارچه، زیبا و خوش حالت روی سر قرار می‌گیرد.
مهاراجه: نرمی، لطافت، مقاوم بودن، بافت‌ریز، سبکی و رنگ بسیار مشکی و مات از خصوصیات پارچه‌ی کرپ مهاراجه است. تراکم بالا آن را در مقابل چروک شدن بیمه کرده است.
تریزا: سبک بودن تریزا، آن را از دیگر پارچه‌های چادری متمایز ساخته است. با وجود اینکه از کن‌کن سبک‌تر و برقش نیز کم‌تر است نازک و بدن‌نما نیست.
طرح‌دار: طرح‌دار مات، براق و لمه‌دار در گروه پارچه‌های طرح‌دار چادری قرار می‌گیرند. این طرح‌ها معمولاً به صورت گل‌دار، ابر و باد و اَشکال هندسی مشاهده می‌شوند.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید چادر زنانه

نکات مهم هنگام خرید چادر مشکی

قیمت: هنگام خرید چادر مشکی زنانه به اولین نکته ای که باید توجه کنید، قیمت است. چادر های موجود در بازار از ارزان شروع می شوند تا گران. البته فراموش نکنید اگر می خواهید چادر برایتان چند سالی قابل استفاده باشد، بهتر است نوع گران را خریداری کنید. نوع ارزان چادر معمولا باکیفیت نیستند.
جنس: قبل از خرید چادر، مشخص کنید که آن را در چه محیط هایی می خواهید استفاده کنید. اگر در مجالس رسمی می خواهید چادر سر کنید، سعی کنید جنس های سنگین و باکیفیت را انتخاب کنید. اگر هم برای استفاده روزمره می خواهید، جنس های سبک را خریداری کنید. جنس کن کن و ژورژت جزو برترین جنس ها در تولید چادر هستند.
دوخت چادر: هنگام خرید چادر به دوخت آن توجه داشته باشید. چادر انتخابی را به دقت بررسی کرده تا مبادا دچار پارگی یا نخ کش نشده باشد. به ظرافت دوخت چادر هم دقت داشته باشید.
توجه به شست و شوی چادر: هنگام خرید چادر هم سعی کنید نحوه ی شست و شوی آنرا از فروشنده بپرسید. معمولا نحوه ی شست و شو و درجه حرارت آب بر روی پارچه حک شده است. فراموش نکنید، چادر را حتما با دست بشوئید.
کشور سازنده پارچه چادری: در حال حاضر اغلب پارچه های چادری موجود در بازار متعلق به کشوهای کره و ژاپن است. سعی کنید هنگام خرید حتما به کشور سازنده چادر دقت کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید چادر زنانه گفته شد، می توانید چادر مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه چادر زنانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز مانتو و شلوار زنانه سایو مدل موکا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست مانتو و شلوار موکا از مرغوبترین پارچه ژاکارد پنبه وارداتی ترک با طراحی خاص و منحصر به فرد تولید شده است .با دوخت درجه یک مزونی و بسیار با کیفیت و دقت که استایل شما را خاص و متفاوت میکند.طرح و نقش راه راه پارچه باعث کشیده تر دیده شدن قد شما میشود.طراحیه بند گتر روی کمر مانتو این امکان را به شما میدهد که در صورت دلخواه با بستن آن ،دور کمر شما باریکتر به نظر برسد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو کتی زنانه نغمه مدل 04 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مانتو با استایل کتی، دوخته شده از پارچه ژاکارد ظریف و بسیار مرغوب ترک به رنگ سفید که دارای طرح در خود پارجه است می باشد. در قسمت جیب از پارچه ژاکارد ایتالیایی بسیار مرغوب با ترکیب رنگ و طرح فوق العاده زیبا استفاده شده است که زیبایی خاصی به کار بخشیده.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو زنانه مدل پاپیلوس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مانتو کتی،جنس کتان کریستال ،پارچه ی بسیار با کیفیت و دوخت ظریف ، داخل کار تماما لایی کشی سفید شده، همینطور در داخل کار جهت تمیزی دوخت گاندوزی کار شده است،مغزی دوزی روی کار اجرا شده است، فری سایز ،با یقه ی ایستاده ،روی آستین ها به عنوان دیتیل ‌دو لبه مغزی دوزی کار شده است، پشت کار یک پیلی دوقلو عمیق دارد،کار کیفیت دوخت و پارچه ی مزونی دارد.دو جیب نما به صورت فیلتاپ، این مانتوی کتی مناسب میهمانی ها و مراسم رسمی است، افراد با سایز بالاتر هم با توجه به اندازه ی دور سینه ی درج شده در جزییات این کار برایشان ممکن است اندازه باشد ،اندازه ی دورسینه در حالتی درج شده که پیلی به صورت خوابیده روی هم قرار گرفته است،منظور از این توضیح این است که فری سایز بودن این کار پتانسیل استفاده برای سایزهای بالاتر را دارد. پارچه ی این کت جزو ان دسته از پارچه هایی ست که در صورت نگهداری مناسب چندین سال در کمد لباس شما باقی خواهد ماند. دور سینه 118 سانت / قد آستین 56 سانت از روى سرشانه/ دور بازو 46 سانت/ قد کل 80 سانت/

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو زنانه مدل عبایی مجلسی کد133 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مانتو عبایی جلو باز با آستین سوزندوزی شده بسیار فاخر و مجلسی میباشد. جنس مانتو کرپ مهاراجه کاملا مشکی لخت و ریزش دار است. لب آستین ها و جلوی کار از مغزی طلایی استفاده شده. قد آستین از کنار گردن 68 سانت و قد مانتو 140 سانتی متر است. مناسب سایز 38 تا 46 میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو زنانه مدل زِرآی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مانتو مجلسی مدل زِرآی با پارچه کرپ لمه دار ترکیه با خرج کار ژاکارد مشکی یقه گرد دکمه مخفی سایز بندی : از سایز 42 تا 50 با دوخت حرفه ای و تنخوری بسیار عالی میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو زنانه مدل عبایی مجلسی کد 124 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کفش روزمره مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

معرفی

مانتو عبایی شامل دو تکه مانتو زیر عبایی و مانتو رویی است و از پارچه فاخر سوزندوزی اعلا برای دوخت آستین عبای رویی استفاده شده است. جنس پارچه زیرعبایی و رویی کرپ مهاراجه ژاپن بوده که بسیار مشکی و مجلسی می باشد. قد عبا 140 سانتی متر و قد آستین آن 62 سانتی متر است. عبا مناسب سایز 36 تا 42 میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو زنانه نغمه مدل چین دار پاییزه 04 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مانتو از پارچه شانل (Chenille) بسیار زیبا و مرغوب ترک دوخته شده است. این پارچه با نام پارچه بافت شانل هم شناخته می شود که برای دوخت لباس های پاییزه و زمستانه بسیار مناسب می باشد. در این نوع پارچه، طرح ها با استفاده از رنگ ها و جنس های مختلف نخ که برای تار و پود پارچه استفاده می شوند، به وجود آمده اند. در تولید این پارچه از نخ چنیلی (نخ بافته) استفاده می شود که ترکیبی از الیاف طبیعی (پشم، ابریشم، پنبه) و الیاف مصنوعی (آکریلیک، پلی‌ استر، رایون، اِلفین) در خود دارد. این پارچه، پارچه ای گرم و در عین حال سبک می باشد که برای هر دو فصل پاییز و زمستان مناسب است. چروک پذیری بسیار کمی دارد و معمولا نیاز به اتوکشی نمی باشد. داخل مانتو لایی کار شده است که راحتی آن را در تن بیشتر می کند. پایین این مانتو در قسمت جلو و پشت چین کوچکی دارد که استایلی خاص و زیبا به آن بخشیده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر عبایی حجاب فاطمی مدل سما کریستال خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر سما مدل جده عربی با گلدوزی اختصاصی و سنگ کاری مجلسی ( عبای مجلسی ) برند حجاب فاطمی اصیل ترین چادر سبک عربی است.به واسطه شباهت بسیاری که الگوی چادر جده به عبا دارد به چادر عبایی نیز معروف است.در چادر جده سماء پارچه زیادی به کار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این مدل می گردد و عرض زیاد آن پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به همراه دارد.جلوی چادر جده باز می باشد. در چادر های جده تولید شده حجاب فاطمی به دلیل استفاده از پارچه های عریض در پشت چادر هیچ گونه دوختی در ناحیه کمر وجود ندارد و زیبائی خاصی را به این چادر اصیل عربی داده است.امکان استفاده از کیف در زیر چادر فراهم است.این چادر با گلدوزی اختصاصی و سنگ های اتریشی بر روی شانه تا مچ ها ترئین شده و بسیار کار فاخر و ارزشمند هست این چادر از پارچه کرپ کریستال کره ای تولید و تقدیم میگردد که در ذیل توضیح مختصری در مورد کیفیت پارچه ارائه میشود: پارچه کریستال در واقع همان کرپ هست با تراکم 600 و نخ ابریشمی که علاوه بر سبک بودن بخاطر استفاده از الیاف ابریشمی باتوجه به تراکم بالا بسیار مشکی و خوش ایست برروی سر هست ؛ پارچه کریستال کره ای ارائه شده توسط برند حجاب فاطمی از شرکت ELF کره هست و نماینده انحصاری این پارچه در ایران گروه تولیدی حجاب فاطمی هست . این پارچه ضد چروک و پرز می باشد. .توجه ! جهت تعین سایز دقیق چادر بهتر است از جدول ارائه شده داخل گالری استفاده بفرمائید .کلیه محصولات حجاب فاطمی اصل دارای بسته بندی ؛ لیبل و مارک دوخته شده به محصول می باشد .با افتخار اعلام می داریم محصولات حجاب فاطمی , انتخاب بانوی ایرانی ؛ تولید ملی است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو زنانه مادام مدل السانا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مانتو زنانه مادام مدل السانا از کالکشن برند خوش نام مادام است و طراحی منحصر به فردی دارد. این مانتو دارای الگو، برش و دوخت بسیار تمیزی است و برای مهمانی های و مجالس مناسب است. استفاده از پارچه ژاکارد و خرج کار مخمل با کیفیت از دیگر نقاط قوت این مانتو مجلسی زنانه است و به زیبایی آن افزوده است. یقه گرد و ساده، آستین های بلند، قد بالای زانو و دکمه های مخفی آن از دیگر ویژگی های این مانتو مجلسی کلاسیک محسوب می شود. این لباس شیک به واسطه طراحی و رنگ همیشگی مشکی قابلیت استایل با انواع رنگ ها و اکسسوری های مجلسی را دارد و زیبایی شما رادر مهمانی ها دوچندان می کند.

مانتو زنانه مادام مدل السانا

مانتو زنانه مادام مدل السانا از کالکشن مانتو های مجلسی این برند است. قد این مانتو تا بالای زانو می رسد و آستین های بلند با برش کتی، آن روی مانتو خود نمایی می کند. برش و دوخت بی نظیر و تمیز این مانتو از نقاط قوت آن محسوب می شود و نظر هر خریداری را نسبت به خود جلب می کند. مانتو مدل افسانه دارای  طراحی بسیار خاص است و از چندین پارچه طرح دار و خرج کار و سنگ دوزی های با کیفیت برای تهیه آن استفاده شد است. این مانتو  با پارچه با کیفیت و طرح دار یکی از بهترین انتخاب های شما برای مجالس خود خواهد بود. نحوه بسته شدن توسط دکمه مخفی لست و به زیبایی و تمیزی این مانتو جلوه  بیشتر و بهتری داده است. این محصول یک لباس منحصر به فرد برای درخشیدن در تمامی مجالس و مهمانی ها طراحی و دوخته شده و تگ فلزی دوخته شده در روی آستین آن نشان از اصالت کالا است.  

ویژگی های محصول

•  قد بالای زانو: این مانتو با داشتن قد بالای زانو، به شما اعتماد به نفس بیشتری خواهد داد و قد آن مناسب برای پوشیدن با انواع کفش های پاشنه بلند یا فلت است و به بلندتر دیده شدن قد شما کمک می کند.  

•  برش و دوخت بی نظیر و تمیز: این مانتو با داشتن برش و دوخت بی نظیر و تمیز، به شما کیفیت بالای این محصول را نشان می دهد. همچنین با ترکیب پارچه های با کیفیت با  طراحی متفاوت، رنگ و الگوی منحصر به فرد خود را به نمایش گذاشته است.  

•  نحوه بسته شدن توسط دکمه مخفی: این مانتو توسط دکمه مخفی بسته می شود و به  تمیزی و نمایش بیشتر طراحی لباس افزوده است.

نحوه شست‌و‌شو و نگه‌داری

برای شست و شو مانتو زنانه مادام مدل السانا، توصیه می شود که فقط آن را خشک شوئی کنید. و به هیچ عنوان از آب گرم و مواد شوینده قوی مانند سفید کننده ها در شست و شوی آن استفاده نکنید. همچنین استفاده از خشک کن یا اتوی داغ برای این مانتو خودداری شود. پس از خشکشوئی، این مانتو را در حالت قائم آویزان کنید تا شکل خود را حفظ کرده و دفرمه نشود. توصیه می شود این لباس را در کمد لباس ها به صورت پشت و رو و داخل کاور مخصوص خودش آویزان کرده تا آسیبی به پارچه و خرج کار آن وارد نشود.

جمع بندی

به طور کلی، مانتو زنانه مادام مدل السانا از کالکشن مجلسی برند مادام  با طراحی خاص، الگو و برش بسیار تمیز و پارچه بی نظیرش یک محصول با ارزش خرید بالا است. این مانتو دارای آستین های بلند با برش کتی، قد بالای زانو و دکمه های مخفی جهت باز و بسته کردن آسان تر است. خرید این مانتو درخشیدن در یک مجلس و مهمانی خاص را ضمانت می کند. اگر شما هم به دنبال یک مانتو مجلسی خوش ایست و با کیفیت و در عین حال زیبا هستید، فرصت خرید این محصول زیبا را از دست ندهید و همین حالا آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو زنانه نغمه مدل پاییزه چین دار 05 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مانتو از پارچه شانل (Chenille) بسیار زیبا و مرغوب ترک دوخته شده است. این پارچه با نام پارچه بافت شانل هم شناخته می شود که برای دوخت لباس های پاییزه و زمستانه بسیار مناسب می باشد. در این نوع پارچه، طرح ها با استفاده از رنگ ها و جنس های مختلف نخ که برای تار و پود پارچه استفاده می شوند، به وجود آمده اند. در تولید این پارچه از نخ چنیلی (نخ بافته) استفاده می شود که ترکیبی از الیاف طبیعی (پشم، ابریشم، پنبه) و الیاف مصنوعی (آکریلیک، پلی‌ استر، رایون، اِلفین) در خود دارد. این پارچه، پارچه ای گرم و در عین حال سبک می باشد که برای هر دو فصل پاییز و زمستان مناسب است. چروک پذیری بسیار کمی دارد و معمولا نیاز به اتوکشی نمی باشد. داخل مانتو لایی کار شده است که راحتی آن را در تن بیشتر می کند. پایین این مانتو در قسمت جلو و پشت چین کوچکی دارد که استایلی خاص و زیبا به آن بخشیده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو زنانه پروت مدل N04 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پارچه این مانتو ژاکارد می باشد . روی مانتو با ترکیب هنرهای لیزر و نقاشی و گلدوزی تزیین شده است . و این کار را تبدیل به لباسی خاص و زیبا کرده است . این کار به صورت تک دوزی می باشد و دوختی بسیار تمیز دارد . گلهای روی کار به صورت برجسته می باشد . قد پشت مانتو بلندتر از جلوی مانتومیباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو زنانه مدل سوزندوزی هندی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس مانتو یاسی ترکیبی از کتان تافته و سوزندوزی هندی درجه یک می باشد. قد اینکار 85 است. رنگ یاسی یکی از بهترین و کاربردی ترین انتخاب ها برای فصل بهار و عید نوروز می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو و شلوار زنانه کیمیا مدل اداری راه راه ترک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مانتو شلوار اداری راه راه یقه ساتن دار مشکی نوع پارچه ترک راه های یک میل قد 105 میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانتو زنانه مادام مدل افسانه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مانتو زنانه مادام مدل افسانه از کالکشن برند خوش نام مادام است و طراحی منحصر به فردی دارد. این مانتو دارای الگو، برش و دوخت بسیار تمیزی است و برای مهمانی های و مجالس مناسب است. استفاده از پارچه ژاکارد و خرج کار مخمل با کیفیت از دیگر نقاط قوت این مانتو مجلسی زنانه است و به زیبایی آن افزوده است. یقه گرد و ساده، آستین های بلند، قد روی زانو و دکمه های مخفی آن از دیگر ویژگی های این مانتو مجلسی کلاسیک محسوب می شود. این لباس شیک به واسطه طراحی و رنگ همیشگی مشکی قابلیت استایل با انواع رنگ ها و اکسسوری های مجلسی را دارد و زیبایی شما رادر مهمانی ها دوچندان می کند.

مانتو زنانه مادام مدل افسانه

مانتو زنانه مادام مدل افسانه  از کالکشن مانتو های مجلسی این برند است. قد این مانتو تا زیر زانو می رسد و آستین های بلند با برش کتی، آن روی مانتو خود نمایی می کند. برش و دوخت بی نظیر و تمیز این مانتو از نقاط قوت آن محسوب می شود و نظر هر خریداری را نسبت به خود جلب می کند. مانتو مدل افسانه دارای  طراحی بسیار خاص است و از چندین پارچه طرح دار و با کیفیت برای تهیه آن استفاده شد است. این مانتو  با پارچه با کیفیت و طرح دار یکی از بهترین انتخاب های شما برای مجالس خود خواهد بود. نحوه بسته شدن توسط دکمه مخفی لست و به زیبایی و تمیزی این مانتو جلوه  بیشتر و بهتری داده است. این محصول یک لباس منحصر به فرد برای درخشیدن در تمامی مجالس و مهمانی ها طراحی و دوخته شده و تگ فلزی دوخته شده در روی آستین آن نشان از اصالت کالا است.  

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کاپشن مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

ویژگی های محصول

•  قد روی زانو: این مانتو با داشتن قد روی زانو، به شما اعتماد به نفس بیشتری خواهد داد و قد آن مناسب برای پوشیدن با انواع کفش های پاشنه بلند یا فلت است و به بلندتر دیده شدن قد شما کمک می کند.  

•  برش و دوخت بی نظیر و تمیز: این مانتو با داشتن برش و دوخت بی نظیر و تمیز، به شما کیفیت بالای این محصول را نشان می دهد. همچنین با ترکیب پارچه های با کیفیت با  طراحی متفاوت، رنگ و الگوی منحصر به فرد خود را به نمایش گذاشته است.  

•  نحوه بسته شدن توسط دکمه مخفی: این مانتو توسط دکمه مخفی بسته می شود و به  تمیزی و نمایش بیشتر طراحی لباس افزوده است.

نحوه شست‌و‌شو و نگه‌داری

برای شست و شو این مانتو، توصیه می شود که فقط آن را خشک شوئی کنید. و به هیچ عنوان از آب گرم و مواد شوینده قوی مانند  سفید کننده ها در شست و شوی آن استفاده نکنید. همچنین استفاده از خشک کن یا اتوی داغ برای این مانتو خودداری شود. پس از خشکشوئی، این مانتو را در حالت قائم آویزان کنید تا شکل خود را حفظ کرده و دفرمه نشود. توصیه می شود این لباس را در کمد لباس ها به صورت پشت و رو و داخل کاور مخصوص خودش آویزان کرده تا آسیبی به پارچه و خرج کار آن وارد نشود.  

جمع بندی

مانتو زنانه مادام مدل افسانه از کالکشن مجلسی برند مادام  با طراحی خاص، الگو و برش بسیار تمیز و پارچه بی نظیرش یک محصول با ارزش خرید بالا است. این مانتو دارای آستین های بلند با برش کتی، قد روی زانو و دکمه های مخفی جهت باز و بسته کردن آسان تر است. خرید این مانتو درخشیدن در یک مجلس و مهمانی خاص را ضمانت می کند. اگر شما هم به دنبال یک مانتو مجلسی خوش ایست و با کیفیت و در عین حال زیبا هستید، فرصت خرید این محصول زیبا را از دست ندهید و همین حالا آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر ملی شهر حجاب مدل کرپ حریرالاسود کد 8028 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر ملی برگرفته از چادر ساده ایرانی است با این تفاوت که دارای آستین هایی بلند برای بیرون آوردن دست ها می باشد و جلوی آن با دکمه های مخفی بسته می شود و نسبت به چادر دانشجویی حالتی اندامی تر دارد. طراحی این چادر به نوعی است که بانوان بتوانند هنگام انجام امور روزمره،آزادی و راحتی بیشتری داشته باشند. اگر چادر شما به قدری فضا نداشته باشد که کیف دستی را در زیر چادر حمل کنیم و مجبور شویم کیف را روی چادر بر روی شانه بیاندازیم ، برجستگی بدن را نمایان کرده و از حالت حجاب خارج میشود که البته مدل موجود در فروشگاه شهر حجاب گشادی مناسب را دارد. این چادر به دلیل اینکه در بین خانم های کارمند مورد استقبال واقع شده به چادر اداری نیز نامیده می شود‏.‏ این چادر از پارچه کرپ حریر اسود تولید و تقدیم میگردد. پارچه حریر اسود استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 500 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر دانشجویی شهر حجاب مدل خبرنگاری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر جلوه یکی از انواع مدل چادرها با سبک ایرانی است، چادر جلوه کاملا شبیه به چادر ساده ایرانی هست با این تفاوت که برای بیرون آوردن دستها مچ هایی در نظر گرفته شده که بانوان می توانند بدون به هم زدن فرم چادر، به راحتی از دو دست خود برای انجام کارهای روز مره از قبیل حمل کیف، گرفتن دست کودک و یا حمل کالسکه نوزاد استفاده کنند، در چادر جلوه امکان استفاده از کیف در زیر و روی چادر وجود دارد ، نمای جلو و پشت چادر کاملا شبیه به چادر سنتی ایرانی است ، امکان روگیری در این چادر همانند چادر سنتی ایرانی فراهم شده و همچنین به واسطه کش تعبیه شده در ناحیه سردر صورت عدم رو گیری بر روی سر میماند. این چادر از پارچه کرپ حریر اسود تولید و تقدیم میگردد. پارچه حریر اسود استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 500 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 6 سایز بصورت 150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود. قبل از سفارش و انتخاب سایز، عکس مربوط به انتخاب سایز را به طور کامل مطالعه و بررسی کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر اماراتی مدل 1010 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر عبا اصیل ترین چادر سبک عربی می‌باشد.به واسطه شباهت بسیاری که الگوی چادر عبا به جده دارد به چادر جده نیز معروف است.در چادر عبا پارچه زیادی بکار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این مدل می‌گردد و عرض زیاد آن پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به‌همراه دارد.جلوی چادر عبا باز می‌باشد.در چادر های عبا تولید شده در چادر مونا به دلیل استفاده از پارچه های عریض در پشت چادر هیچ گونه دوختی در ناحیه کمر وجود ندارد و زیبایی خاصی را به این چادر اصیل عربی داده است(فقط در سایز های بزرگ-170و175-یک دوخت ظریف در پایین چادر وجود دارد).امکان استفاده از کیف زیر چادر مقدور است.این چادر از پارچه ابریشم درجه 1 تولید و تقدیم می‌گردد.پارچه ابریشم استفاده شده در مجموعه چادر مونا با تراکم بالا می‌باشد و زیر چادر دیده نمی‌شود و در عین حال بسیار سبک وزن و مشکی و ضخیم می‌باشد و نخ کش و چروک هم نمی‌شود همچنین ریزش بالایی هم دارد و بصورت نیمه مات است.لازم به توضیح است که به طور کلی این چادر شامل6سایز بصورت 150_155_160_165_170_175 سانتیمتر می‌باشد که بر اساس قد داده شده،نزدیکترین سایز ارسال می‌شود(توصیه می‌شود در صورت پوشیدن کفش پاشنه دار یک سایز بزرگتر از قد انتخاب شود).

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر اماراتی کرپ کن کن ژرژت شهر حجاب مدل 8017 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر اماراتی شهر حجاب یک مدل عربی اما راسته تر از مدل عربی جده عبایی میباشد با این تفاوت که آستین دار شده و همین امر باعث راسته تر شدن چادر شده است.بانوانی که گشادی چادر عربی اصیل را دوست ندارند اما مدل عربی را دوست دارند . این مدل همانگونه که از نامش مشخص است یکی از انواع چادرهای عربی ویژه کشور امارات و کویت می باشد‏.، با این تفاوت که به دلیل داشتن آستین‎‎‏‎‏های سی و پنج سانیمتری نسبت به دیگر مدل های عربی، اندامی تر است‏.‏جلوی این چادر به صورت باز طراحی شده و می توان آن را بنا به سلیقه های مختلف، با زیپ و انواع دکمه و یا بندینک بست تا از راحتی بهتری برخوردار شوید‏. از ویژگی های چادر اماراتی با توجه به آستین دار بودنش راحتی در بغل گرفتن کودک، رانندگی، خرید و ‏.‏‏.‏‏.‏ می باشد‏.‏ چادر اماراتی با توجه به اندامی بودن نسبت به سایر مدلهای عربی و راحتی خیلی عالی در نزد خانم های جوان مخصوصا دانشجویان و دانش آموزان مورد استقبال گسترده قرار گرفته است‏.‏ این چادر از پارچه کرپ کن کن ژرژت تولید و تقدیم میگردد. پارچه کرپ کرپ کن کن ژرژت استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 600 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد که پشت پارچه کرپ و روی آن کن کن می باشد. پارچه کن کن اصولا مقداری بسیار کمی براق و مجلسی و بسیار شیک می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر بحرینی شهر حجاب مدل کرپ ناز ایرانی VIP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر بیروتی / بحرینی ترکیبی از چادر جده عبای عربی با چادر لبنانی می‌باشد. جلوی چادر بیروتی بر روی هم قرار گرفته ولی از یک طرف با کش تعبیه شده که در بازوی مقابل قرار گرفته و از طرف دیگر با دکمه جفتی بسته میشود‏.‏ همچنین کاپ بر روی سر که حالت یک هد در روی پیشانی را دارد باعث می شود چادر خیلی راحت در روی سر قرار گرفته و به هیچ وجه موها نمایان نشود‏.‏ همچنین حجاب یقه ای که به خود چادر متصل است که در صورت تمایل به جای مقنعه و یا در حالت پوشیه بسته می شود و حجاب فوق العاده ای را فراهم می آورد و در صورت عدم تمایل به استفاده داخل چادر قرار گرفته و به هیچ وجه دیده نمی شود‏.‏ این چادر دارای مچهای 6 سانتیمتری می باشد. این چادر از پارچه کرپناز ایرانی تولید و تقدیم می‌گردد که در ذیل توضیح مختصری در مورد کیفیت پارچه ارائه می‌شود: پارچه کرپناز استفاده شده در مجموعه‌ی شهر حجاب از شرکت حجاب شهرکرد است. تار و پود این پارچه با تراکم 550 است و پارچه‌ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم هست. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر عربی حجاب نو کد 002 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر جده عبایی حجاب نو اصیل ترین چادر سبک عربی می باشد و به واسطه شباهت بسیاری که الگوی چادر جده به عبا دارد به چادر عبایی نیز معروف است. در چادر جده پارچه زیادی به کار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این مدل می گردد و عرض زیاد آن پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به همراه دارد. جلوی چادر جده باز می باشد. در چادر های جده تولید شده حجاب نو به دلیل استفاده از پارچه های عریض در پشت چادر هیچ گونه دوختی در ناحیه کمر وجود ندارد و زیبائی خاصی را به این چادر اصیل عربی داده است. امکان استفاده از کیف در زیر چادر مقدور است. این چادر از پارچه کرپ کن کن تولید و تقدیم میگردد. پارچه کرپ کن کن استفاده شده در مجموعه حجاب نو با تراکم 500 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل سایز بصورت -150-155-160-165-175 سانتیمتر می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر ملی نیکزاد مدل نرگس کد kakris4020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر ملی از انواع چادر های دوخته شده است در این مدل استین های بلند از ویژگی های بارز است البته از دیگر ویژگی های جالب این مدل میتوان به کم عرض ترین مدل چادر در بین مدل های چادر اشاره کرد . دکمه های مخفی در جلوی چادر برای بستن جلوی چادر بکار گرفته شده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر لبنانی نسترن مدل صدفی ژرژت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر لبنانی همانگونه که از نامش مشخص است از سبک چادر های عربی می باشد که بیشتر در کشور های لبنان و فلسطین مورد استفاده می باشد ، این چادر همانند سایر چادر های عربی از عرض زیادی بهره مند است و گشادی و راحتی خاصی دارد و به دلیل داشتن مچ های 15 سانتی که به نوعی حالت آستین دارند آزادی عمل در کارهای روز مره را برای بانوان محجبه فراهم نموده است. چادر لبنانی داری کاپ روی سر (جایگزین هد) جهت عدم خروج موها از زیر چادر می باشد. همچنین جلوی چادر با زیپ مخفی بسته شده تا آزادی عمل ویژه ای برای بانوان فراهم کند. امکان استفاده از کیف در زیر چادر فراهم است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید مانتو زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر ملی شهر حجاب مدل کارمندی اداری کرپ ناز ایرانی VIP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر ملی اداری کارمندی یکی از انواع مدل چادرها با سبک ایرانی است، چادر کارمندی کاملا شبیه به چادر ساده ایرانی هست با این تفاوت که برای بیرون آوردن دستها آستین هایی در نظر گرفته شده که بانوان می توانند بدون به هم زدن فرم چادر، به راحتی از دو دست خود برای انجام کارهای روز مره از قبیل حمل کیف ؛ گرفتن دست کودک و یا حمل کالسکه نوزاد استفاده کنند ، در چادر کارمندی امکان استفاده از کیف در زیر و روی چادر وجود دارد ، نمای جلو و پشت چادر کاملا شبیه به چادر سنتی ایرانی است ، امکان روگیری در این چادر همانند چادر سنتی ایرانی فراهم شده و همچنین به واسطه کش تعبیه شده در ناحیه سر در صورت عدم رو گیری بر روی سر میماند. جلوی چادر را می توانید با دکمه های مخفی تعبیه شده، ببندید. این چادر از پارچه کرپناز ایرانی تولید و تقدیم می‌گردد که در ذیل توضیح مختصری در مورد کیفیت پارچه ارائه می‌شود: پارچه کرپناز استفاده شده در مجموعه‌ی شهر حجاب از شرکت حجاب شهرکرد است. تار و پود این پارچه با تراکم 550 است و پارچه‌ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم هست.‏ لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر نماز مدل گل ناز سوپر سافت گیاهی کد 81 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر نماز سه بعدی مدل گل ناز با زمینه طوسی روشن و جنسی با الیاف طبیعی گیاهی یک انتخاب بسیار با کیفیت، زیبا و خاص که میتوانید از آن در مجالس و مهمانی ها نیز استفاده کنید. جنس این پارچه بسیار با کیفیت، نرم و لطیف (سوپر سافت) میباشد و روی سر به زیبایی می ایستد. این چادر اصلا بدن نما نیست و قد آن نیز 170 سانتی متر است. از دیگر نکات مثبت این چادر میتوان به طرح جدید، لطافت فوق العاده و عدم چروک پذیری آن نیز اشاره کرد. این چادر با توجه به جنس بسیار با کیفیتی که دارد، از دوام بالایی برخوردار است و شما عزیزان میتوانید طولانی مدت از این چادر زیبا استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر دانشجویی مدل خبرنگاری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر دانشجویی مدل خبرنگاری کاملا شبیه به چادر ساده ی ایرانی می باشد با این تفاوت که برای بیرون آوردن دست ها شکاف هایی در نظر گرفته شده که بانوان می توانند بدون به هم زدن فرم چادر به راحتی از دو دست خود برای انجام کارهایی از قبیل حمل کیف و یا گرفتن درست کودک استفاده می شود. این چادر دانشجویی کرپ تایتانیک برای استفاده روزه مره و دانشگاه مناسب است. (چادری راسته و راحت) بافت این چادر دانشجویی جنس کرپ نیز یک حالت لَختی داشته که سبب خوش فرمی آن میشود؛ همچنین به طور کلی ضخامت چادر های کرپ بسیار خوب و جنس آن نیز بسیار لطیف و نرم است. به طور کلی چادر مشکی از دسته لباس های زنانه ای است که اغلب بانوانی که چادری نیستند هم، یکی از آن ها را در کمد لباس خود دارند که برای حضور در برخی مراسم مذهبی بنا به سنتی که در ایران از قبل در بین مردم جا افتاده، از آن استفاده نمایند. همچنین سایز بندی کامل این مدل چادر مشکی (155-160-165-170) در فروشگاه اینترنتی تونت شاپ موجود میباشد؛ بنابراین میتوانید چادر مشکی مورد نظر را با سایز مناسب خود، با اطمینان خاطر از قیمت گذاری مناسب و همچنین ضمانت اسالت و سلامت فیزیکی کالا خریداری نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر جده عبایی حریرالاسود شهر حجاب مدل 8044 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر جده عبایی شهر حجاب اصیل ترین چادر سبک عربی می باشد و به واسطه شباهت بسیاری که الگوی چادر جده به عبا دارد به چادر عبایی نیز معروف است. در چادر جده پارچه زیادی به کار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این مدل می گردد و عرض زیاد آن پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به همراه دارد. جلوی چادر جده باز می باشد. در چادر های جده تولید شده شهر حجاب به دلیل استفاده از پارچه های عریض در پشت چادر هیچ گونه دوختی در ناحیه کمر وجود ندارد و زیبائی خاصی را به این چادر اصیل عربی داده است. امکان استفاده از کیف در زیر چادر مقدور است. این چادر از پارچه کرپ حریر اسود تولید و تقدیم میگردد. پارچه حریر اسود استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 500 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر ایرانی شهر حجاب مدل ساده سنتی کرپناز ایرانی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر ایرانی سنتی از قدیمی ترین و مرسوم ترین چادر های مشکی و متداول در بین خانم های محجبه می باشد. این نوع چادر مرسوم ترین چادر ایرانی می باشد. همچنین یک ست کش و دکمه همراه چادر می باشد که در صورت تمایل می توانید به راحتی به چادر متصل نمایید تا راحتی بیشتری از نظر روگیری ایجاد کند‏.‏ این چادر از پارچه کرپناز ایرانی عرض زیاد تولید و تقدیم می‌گردد که در ذیل توضیح مختصری در مورد کیفیت پارچه ارائه می‌شود: پارچه کرپناز استفاده شده در مجموعه‌ی شهر حجاب از شرکت حجاب شهرکرد است. تار و پود این پارچه با تراکم 550 است و پارچه‌ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم هست. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود. نکته مهم در هنگام تعیین قد چادر این مهم را در نظر بگیرید: - قبل از سفارش و انتخاب سایز، عکس مربوط به انتخاب سایز را به طور کامل مطالعه و بررسی کنید. - لازم بذکر است که اگر چادر آماده از لحاظ قدی بلند باشد، میتوان از پایین آن را کوتاه کرد. - کوتاه کردن چادر در امور خیاطی کاری ابتدایی محسوب میشود و هر خیاطی قادر به سایز کردن آن می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر عربی کد 303 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر عربی اصیل حجاب کالا اصیل ترین چادر سبک عربی می باشد و به واسطه شباهت بسیاری که الگوی چادر جده به عبا دارد به چادر عبایی نیز معروف است. در چادر جده پارچه زیادی به کار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این مدل می گردد و عرض زیاد آن پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به همراه دارد. جلوی چادر جده باز می باشد. در چادر های جده تولید شده حجاب کالا به دلیل استفاده از پارچه های عریض در پشت چادر هیچ گونه دوختی در ناحیه کمر وجود ندارد و زیبائی خاصی را به این چادر اصیل عربی داده است. همچنین امکان استفاده از کیف در زیر چادر مقدور است. چادر جده از اصیل ترین و محبوب ترین چادرهای عربی محسوب میشود که در ایران هم طرفداران زیادی دارد. بدون زیپ و دکمه بوده و دارای آستین راحتی است. این مدل کاملا اندام را می‌پوشاند و بسیار آزاد است. در این نوع چادر پارچه زیادی به کار گرفته شده است. و همین امر باعث عریض شدن این مدل می گردد و عرض زیاد آن پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به همراه دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر عربی مدل کرپ تایتانیک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مشکی تقریبا اصلی ترین پوشش اسلامی برای بانوان محجبه در کشور های مسلمان محسوب میگردد. چادر مشکی از دسته لباس های زنانه ای است که اغلب بانوانی که چادری نیستند هم، یکی از آن ها را در کمد لباس خود دارند که برای حضور در برخی مراسم مذهبی بنا به سنتی که در ایران از قبل در بین مردم جا افتاده، از آن استفاده نمایند. این مدل چادر از اصیل ترین انواع چادر های عربی می باشد که در میان اعراب به عبای عربی معروف است. در چادر عربی کرپ تایتانیک که چادر جده نیز نامیده میشود، پارچه ی زیادی به کار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این مدل می گردد و عرض زیاد آن پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به همراه دارد و همچنین برای استفاده روزه مره، دانشگاه و مراسمات مناسب است. جلوی چادر عربی نیز بصورت باز می باشد. بافت این چادر مشکی عربی جنس کرپ نیز یک حالت لَختی داشته که سبب خوش فرمی آن میشود؛ همچنین به طور کلی ضخامت چادر های کرپ بسیار خوب و جنس آن نیز بسیار لطیف و نرم است. همچنین سایز بندی کامل این مدل چادر مشکی (155-160-165-170) در فروشگاه اینترنتی تونت شاپ موجود میباشد؛ بنابراین میتوانید چادر مشکی مورد نظر را با سایز مناسب خود، با اطمینان خاطر از قیمت گذاری مناسب و همچنین ضمانت اسالت و سلامت فیزیکی کالا خریداری نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر اماراتی چادر سرای محسن مدل لبنانی آستین دار ندا مدل 6905096 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به این چادر لبنانی آستین دار یا عربی اندامی گفته میشود.چادر دارای نقاب روی سر با عرض 4 سانت است و دارای کش.آستین چادر از بالای آرنج تا مچ دست میباشد.از این مدل چادر میتوان در پیاده روی های طولانی مدت استفاده کرد و مناسب بانوان شاغل و دانشجو میباشد.استفاده از کیف و کوله پشتی بسیار راحت است.جلوی چادر دارای بندینک میباشد که به هم گره خورده و باعث میشود جلوی چادر بسته شود(در صورتی که از این بندینک استفاده نمیکنید به راحتی میتوان آن را قیچی کرد).جنس چادر از ندا درجه یک کره ای میباشد که نسبت به نمونه های ندا دیگر از کیفیت بالایی برخوردار است و مقاومت بالایی نسبت به نخ کش شدن دارد.چروک نمیشود،رنگ نمیدهد،پرز و مو نمیگیرد و بعد از شستشو نیازی به اتو ندارد.توصیه میشود در هنگام شستشو از آب سرد،شامپو خمره ای داروگر و نصف استکان نرم کننده استفاده شود که طول عمر پارچه را دو برابر میکند.شستن با ماشین لباسشویی با دمای زیر 40 درجه و گردش 400 دور در دقیقه مشکلی ندارد.طول پارچه استفاده شده در این چادر 2/5 متر و عرض 174 میباشد که از قد 150 تا 160 هیچ گونه درزی در پشت چادر ندارد و از قد 165 به بالا فقط یک درز کوچک پشت پا در قسمت پایین چادر میخورد.لیز نمیخورد،گرم نیست و پارچه دارای بافت ریز میباشد که ریزش بسیار خوبی روی سر دارد. بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر دانشجویی نیکزاد کد kpsnd0802 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر دانشجویی کاملا شبیه چادر ساده ی ایرانی میباشد با این تفاوت که برای بیرون اوردن دستها شکافهایی در نظر گرفته شده که بانوان میتوانند بدون به هم زدن فرم چادر به راحتی از دو دست خود برای انجام کارهای روزمره استفاده کنند ضمنا این مدل دارای مچ های ۱۰ سانتی است که نگین کار شده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر نماز مدل سنتی فلامنت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر سنتی با جنس فلامنت که به چادر زیارتی هم معروف است.این جنس چادر سبک ترین و ارزانترین نوع جنس چادر است و بدون ابرفتگی میباشد.دارای تنوع سایز میباشد این چادر بدون مقنعه می باشد

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا