مد و پوشاک

نکات مهم خرید تشک برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید تشک برقی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

انسان‌ها یک سوم عمر خود را در خواب و استراحت می‌گذرانند، بنابراین باید محل مناسب، شرایط مطلوب و لوازم راحتی را برای خود فراهم کنند. در این صورت می توانند با آرامش بیشتری خواب را سپری نمایند. زیرا بعد از یک خواب و استراحت عمیق و آرام، علاوه بر حفظ و تضمین سلامتی خود، انرژی لازم را برای فعالیت‌های روزانه به دست می آورند. علاوه بر این با توانی دو برابر وارد عرصه‌ی کار و تلاش شوند. قسمتی از این خواب آرام، عمیق و لذت‌بخش در گرو استفاده از وسایل و تجهیزات استاندارد و با کیفیت می باشد. مانند تختخواب، تُشک، محافظ تشک، ملحفه، بالش و … که در اینجا می خواهیم در مورد یکی از این تجهیزات یعنی تُشک آن هم از نوع برقی صحبت نمائیم. بنابراین با ادامه مقاله راهنمای خرید تشک برقی با نکته خرید همراهمان باشید، تا اطلاعات ارزشمندی در مورد این محصول بدست آورید.

تشک برقی چیست؟

تشک یا تشکچه برقی محصولی است که درون آن المنت های برقی برای تولید گرما قرارداده شده است. از این المنت ها برای گرم کردن مدوام و یکنواخت و یا نقطه ای بدن به کار گرفته می شود. تشک های برقی دارای خواص کیسه آب داغ هستند. اما مزایای تشک برقی بسیار بیشتر از کیسه آب گرم می باشد.

فواید استفاده از تشک برقی

تشک های برقی می توانند محصولات چند منظوره ای باشند، که تنظیم دما یکی از مهم ترین کاربردهایشان است. این تشک ها می توانند با فناوری حرارتی منجر به گرم و یا سرد شدن رختخواب شوند. به این نحو که در فصول سرد با فناوری گرمایشی و در فصول گرم با فناوری سرمایشی محیط خواب را برای مصرف کننده آرامش بخش تر می کنند. در این صورت با متعادل شدن دمای رختخواب کیفیت خواب بهبود می بخشد. علاوه بر این موارد استفاده از این تشک و تشکچه های برقی دارای خواص دیگری مانند موارد زیر می باشند.

  • کاهش و یا بهبود درد های عضلانی
  • انعطاف پذیری و راحتی در حرکت هنگام خواب
  • کاعش خستگی ناشی از فعالیت های روزانه
  • بهبود خواب شبانه
  • کاهش بیماری
  • افزایش گردش خون در بدن
  • بازیابی انرژی در بدن
  • افزایش خلق و خوی مثبت
  • مناسب برای کاهش درد همورئید
  • موثر در کاهش درد روماتیسمی، آرتروز و کوفتگی عضلات
  • کاهنده درد استخوان های شکسته و آسیب دیده
  • جلوگیری از زخم بستر
  • و …

نکته: تشک برقی امکان دارد برای افرادی که مشکل گردش خون یا دیابت دارند، مناسب نباشد. البته کودکان، نوزادان و سالمندان دارای معلولیت را هم باید به این فهرست اضافه کرد.

نکات مهم هنگام خرید تشک برقی

نوع نیاز

نوع نیاز فرد برای استفاده از تشک برقی از مهم ترین فاکتور ها می باشد. زیرا این تشک ها برای کاربردها و اهداف مختلفی طراحی و تولید می شوند. بنابراین بهتر است هدف خود را از خرید این محصول شناخته و متناسب با آن تشک مناسبی را خریداری نمائید. به عنوان مثال می خواهید تمام بدنتان از گرمای ایجاد شده توسط آن برخوردار شود یا تنها ناحیه لگنی و کمری برایتان کافی است. در ضمن حتما به هنگام خرید خود به تک نفره و یا دو نفره بودن تشک نیز دقت داشته باشید.

ابعاد تشک برقی

توجه به ابعاد تشک برقی یکی از نکات مهم دیگری است که هنگام خرید باید به آن دقت شود. این تشک باید به گونه ای انتخاب شود که ابعاد آن با سایز تخت همخوانی داشته باشد. به این نحو از جمع شدن تشک و یا گرم شدن بیش از حد آن جلوگیری خواهید کرد.

جنس تشک برقی

یکی از نکات مهم دیگری که هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد، مواد به کار رفته در تولید محصول می باشد. جنس یک تشک برقی باید همواره نرم، ضد حساسیت و مناسب جهت انتقال سریع و یکنواخت گرما به بیرون باشد. تشک‌های پشمی هر دو خاصیت را دارند، اما تشکی که از الیاف پلاستیکی است، ممکن است برای برخی افراد حساسیت‌زا باشد.

تنظیم زمان

وجود این قابلیت به شما امکان می دهد تا برای روشن بودن دستگاه زمان تعیین نمائید. همچنین می توانید متوجه میزان زمان استفاده خود از تشک شوید.

فاکتورهای ایمن کننده

ایمن بودن یکی از ویژگی‌های مهم در تشک برقی می باشد. ایمنی این محصول مرتبط با خواب، باید با استاندارد UL ۹۶۴ که مربوط به مقررات ایمنی تشک‌ها و پتوهای برقی است، انطباق داشته باشد. همچنین دارای فیوز ایمنی و محافظ گرمای بیش از حد BBS باشد.

قابلیت تنظیم دما

 وجود این قابلیت باعث می شود گرمای مورد نیاز خود را مطابق با درجه بندی و یا بر حسب گزینه هایی همچون: Warm، Low، Medium و همچنین High تنظیم نمائید. تشکی که انتخاب می‌کنید به هر میزان تعداد تنظیمات گرمایی بشتری داشته باشد، می‌توانید به راحتی استانداردهای ایمن گرمایشی آن را با نیازتان تغییر دهید.

میزان برق مصرفی تشک برقی

به طور معمول باید مقدار مصرف انرژی در هر سیستم برقی و الکتریکی برای خریدار اهمیت ویژه ای داشته باشد. با توجه به هزینه‌ی بالای برقی مصرفی بهتر است تشکی را انتخاب نمائید که انرژی کمتری مصرف کرده و پایان هر دوره هزینه های زیادی را  به شما تحمیل نکند.

استانداردها و تایدیه های معتبر

انتخاب محصولات متفرقه و بدون استاندارد میتواند شما را متضرر کند. پس حتما محصولات معتبر و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش را انتخاب نماید.

قابلیت شستشو

 شست‌وشو و نظافت محصولات مرتبط با خواب، فوق‌العاده مهم است. زیرا همان‌گونه که تشک معمولی و پتو را می‌شویید، روکش تشک برقی هم بر اثر استفاده مکرر نیاز به شستن دارند. خیلی خوب است اگر تشک برقی شما دارای روکشی با قابلیت شستشوی آسان باشد. در این صورت نگرانی بابت استفاده های مکرر از این تشک را نخواهید داشت.

طول سیم برق

حتما هنگام خرید تشک برقی به طول سیم برق متصل به آن توجه کافی داشته باشید. در صورت داشتن محصولی با طول سیم مناسب می توانید در فواصل مکانی بیشتری از پریزهای برق نیز استفاده کنید.

سایر قابلیت ها

بعضی از تشک های برقی دارای قابلیت های ویژه ای می باشند، این چیزی است که آنها را منحصر به فرد می کند. آنها ممکن است شامل مواردی مانند: جمع شدن خودکار، ضدآب و گزینه های شخصی سازی باشند.

بهترین برند تشک برقی

از بهترین برندهای موجود در تشک های برقی می توان به زیکلاس مد، بیورر، ملسان، آلپکس و … اشاره کرد.

قیمت تشک برقی

قیمت تشک برقی در بازار با توجه به موارد مختلفی تعین می شود. بنابراین شما هستید که باید با توجه به میزان بودجه و نیاز خود اقدام به خرید یک تشک برقی مناسب نمائید.

نکته: طی تحقیقی بیان شد که استفاده بانوان باردار از تشک برقی با دمای زیاد در هفت هفته اول بارداری ریسک سقط جنین را بیشتر می کند. هرچند شدت امواج الکترومغناطیسی موجود در اطراف این تشک ها ناچیز است، اما پزشکان جهت رعایت تمامی موارد احتمالی به بانوان باردار توصیه می کنند که در هفت هفته اول و در صورت امکان در سه ماه اول بارداری از این تشک ها استفاده نکنند.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید تشک برقی گفته شد، می توانید تشک مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تشک برقی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز گرمکن برقی پا مدل Shiba Dog خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از جنس بسیار لطیف میباشد. فری سایز است و حتی سایز پای 45 هم درون آن قرار میگیرد. این محصول دارای ریموت کنترل هوشمند است که قابلیت تنظیم 4 درجه گرما را دارد. همچنین قابلیت تنظیم زمان خاموشی خودکار 45 و 60 و 75 و 90 دقیقه را دارد. قسمت گرم کن آن یک پد گرد است که در محفظه زیرین عروسک قرار دارد و با زیب باز و بسته میشود. همچنین قسمتی که پا درون عروسک قرار میگیرد مجزا از قسمت گرم کن آن است. پد گرمکن قابلیت جدا شدن از عروسک را دارد. خود عروسک قابل شستشو میباشد و میتوانید با دمای پایین در ماشین لباسشویی بشورید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گرمکن برقی پا مدل Angry Otter خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از جنس بسیار لطیف میباشد. فری سایز است و حتی سایز پای 45 هم درون آن قرار میگیرد. این محصول دارای ریموت کنترل هوشمند است که قابلیت تنظیم 4 درجه گرما را دارد. همچنین قابلیت تنظیم زمان خاموشی خودکار 45 و 60 و 75 و 90 دقیقه را دارد. قسمت گرم کن آن یک پد گرد است که در محفظه زیرین عروسک قرار دارد و با زیب باز و بسته میشود. همچنین قسمتی که پا درون عروسک قرار میگیرد مجزا از قسمت گرم کن آن است. پد گرمکن قابلیت جدا شدن از عروسک را دارد. خود عروسک قابل شستشو میباشد و میتوانید با دمای پایین در ماشین لباسشویی بشورید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشکچه برقی بیورر مدل HK125 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشکچه برقی Beurer HK125 Cosy دو نفره است و سایز آن 60 در 40 سانتی مترو از جنس کرک نرم و ریز می باشد.این تشک ضد عرق است و در صورت گرم شدن بیش از حد به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.همچنین پس از 90 دقیقه دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد که در صورت تمایل مجددا می توان آن را روشن کرد. سریعترین راه برای گرم کردن سریع گذاشتن روی درجه آخر است (درجه 6) برای تمیز کردن این تشکچه می توان از اسفنج مرطوب استفاده نمود. می توان آن را در ماشین لباسشویی شست ولی این کار باعث فرسودگی تشک می شود و بهتر است بیشتر با اسفنج مرطوب تمیز کرد. در عرض چند ثانیه دمای تشکچه برقی دقیقا به گرمای مطلوب شما می رسد.تکنولوژی جدید توربو این امکان را فراهم می سازد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی پشمینه مصدری مدل 16080 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت پشمینه مصدری از جمله شرکت‌های شناخته شده در زمینه‌ی تولید تشک‌های برقی است و محصولات این شرکت در کنار کیفیت ساخت بالای خود، از ویژگی‌های مختلف و همچنین قیمت معقولی بهره‌مند هستند. این شرکت حدود 30 سال مطابق با استانداردهای روز بین‌المللی اقدام به تولید محصولات خود می‌کند و محصولات این شرکت دارای استانداردهای مختلفی هستند. تشک برقی پشمینه مصدری مدل 16080 از محصولات پرفروش این شرکت است که لوازم داخلی آن توسط شرکت VDM کشور آلمان تولید می‌شود. کیفیت ساخت بالای این تشک برقی باعث می‌شود تا بتوان از آن برای سال‌های طولانی استفاده کرد. این تشک با توجه به توان مصرفی 60 وات خود می‌تواند به خوبی گرمای کافی تولید کرده تا با استفاده از آن گردش خون تسهیل شده و به ماهیچه‌ها آرامش بخشیده شود. همچنین، از این محصول می‌توان برای درمان دردهای عضلانی، اسکلتی، کمری، مفاصل، آرتروز، رماتیسم، سرماخوردگی، افزایش جریان خون و رفع خستگی ناشی از فعالیت های ورزشی استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی مدل D3060 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشکچه برقی D3060 دارای رویه میکروفایبر نرم و بسیار گرم دارای اندازه حدودی 60x30 سانتی‌متر می باشد که دارای ویژگی های منحصربه فردی است. این محصول دارای 9 درجه تنظیم دما بوده که استفاده از آن بسیار آسان است. این محصول دارای چراغ LED ابتکاری جهت نمایش 9 درجه تنظیم دماست که استفاده از این تشکچه برقی را آسان و لذت بخش می نماید. این محصول دارای سطح بسیار نرم، تنفس راحت پوست و سازگار با پوست می باشد که گرمایشی سریع را به وجود می آورد. سیستم محافظ گرما بیش از حد BBS در این محصول و خاموشی خودکار بعد 4 زمان جداگانه و قابل تنظیم از 30 - 60 - 90 - 120 دقیقه .این محصول را به وسیله ای کارآمد با طول عمر بالا تبدیل می نماید. از دیگر ویژگی های این تشکچه برقی می توان به کنترل الکترونیکی دقیق دما، چراغ نمایش عملکرد، دوشاخه جداشونده، تشکچه برقی مخمل و قابل شستشو با ماشین لباسشویی نیز اشاره کرد. جهت شستشوی این محصول دمای آب بایستی 30 درجه سانتی گراد باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کفش روزمره زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پتو برقی مدل Ob-008 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اندازه پتوی برقی 130x2x180 سانتی متر است. این می تواند تمام قسمت های بدن شما را گرم کند. کابل برق بلند است، بنابراین فعالیت های شما در هنگام استفاده محدود نمی شود. می توانید از آن در مکان های مختلف مانند اتاق نشیمن و اتاق خواب استفاده کنید. فناوری ترمیستور NTC با محصولات موجود در بازار متفاوت است. این می تواند به طور قابل توجهی خطر سوختن مدار را به دلیل دمای بیش از حد محلی کاهش دهد. این پتوی برقی دارای 10 تنظیم حرارتی می باشد. شما می‌توانید با انعطاف‌پذیری دمایی را انتخاب کنید که در محیط‌های مختلف راحت‌ترین احساس را داشته باشید و نگران نباشید که خیلی گرم است یا به اندازه کافی گرم نیست.پتوی برقی را می توان برای 1-9 ساعت تنظیم کرد تا گرم شود. می توانید با خیال راحت از آن در زمان استراحت ناهار یا خواب استفاده کنید. با رسیدن به زمان تنظیم شده، پد گرمایش حرارت را متوقف می کند. این نه تنها می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند، بلکه خوابی آرام را نیز برای شما به ارمغان می آورد.پتوی برقی ما از فلانل دو طرفه 200 GSM با کیفیت بالا ساخته شده است که نرم و سازگار با پوست است. تا زمانی که سیم برق جدا شده باشد، می توانید پتوی برقی را با ماشین بشویید. جعبه کالا آسیب دیده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پتو برقی ماساژور مدل RELIEF WRAP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پد حرارتی و پتوی برقی relief wra دارای دو عدد ماساژور است که بهترین وسیله برای تسکین دردهای عضلانی ، مفاصل ، آرتروز ، دردهای ماهیانه و گرفتگی عضلات یا سرماخوردگی میباشد. پتوی برقی relief wrap دارای تکنولوژی آلمانیست و با داشتن دو عدد دکمه اهنربایی میتواند دور شانه و گردن فیکس شود. دارای ریموت کنترل برای تنظیم شدت حرارت و شدت ویبره تا 3 حالت میباشد. پتوی برقی relief wrap مجهز به سیستم خاموشی خودکار جهت حفظ سلامت و امنیت مصرف کننده هست و با داشتن جنس مخمل بسیار لطیف وسیله ای کاربردی و شیک در هر خانه ای میباشد . در دو رنگ زیبای ابی و زرشکی موجود است . پتوی برقی relief wrap به دلیل داشتن طول بلند کاملا کمر را میپوشاند و همچنین میتواند در نواحی شکم ، زانو ، پا و ... مورد استفاده قرار بگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پتو برقی بیورر مدل HD75 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پتو برقی بیورر مدل HD75 از نوع یک نفره است و یک پتور برقی باکیفیت و کامل محسوب می‌شود. این مدل در ابعاد 130 × 180 طراحی شده که برای یک نفر کاملا کافی خواهد بود و تمام بدن را به خوبی پوشش می‌دهد.. پتو برقی بیورر یک کنترل سیمی دارد که با استفاده از آن می‌توان دمای پتو را در 6 حالت تنظیم کرد. جنس پتو هم از الیافی به نام Oeko-Tex است که کاملا با پوست بدن سازگار و ضد حساسیت است. از این رو کاربر می‌تواند با خیال راحت از آن استفاده کند. برای حفظ ایمنی کاربر از سیستمی به نام BBS استفاده شده که مختص شرکت بیورر است و از بیش از حد گرم شدن پتو جلوگیری می‌کند. همچنین دستگاه پس از 3 ساعت به صورت خودکار خاموش می‌شود تا زمان استاندارد استفاده از پتو رعایت شود. یکی از نکات مثبت این مدل قابلیت شست‌وشو با ماشین آن است. البته حتما باید کنترل را از آن جدا کرده و دمای آب را 30 درجه سانتی‌گراد و کمتر تنظیم کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشکچه برقی مدل AirDoctor BSK99 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول با قابلیت تنظیم دما در 4 دمای Warm، Low، Medium، Hight و 4 درجه تنظیم زماندر 30، 60، 90و 240 دقیقه میباشد همچنین دارای روکش قابل شستشو است .در این تشک برقی المنت ها توسط سنگهای یشم و الون احاطه شده و روی تشک با پارچه نسوز پوشانده شده است . حرارت تولید شده از جریان برق را با بهره گیری از خواص سنگ یشم و سنگ الون یا کربن فعال توسط لایه پنبه ای آن به بدن منتقل می کند و ضمن انتقال گرما به پوست و اندام های مختلف بدن آسیب نمی رساند . دستگاه حدود 10دقیقه پس از روشن شدن گرم می شود و به علت بهره گیری از وجود سنگ یشم و الون یا کربن فعال گرمای آن مستقیم نیست و گرمای آن برای بدن مفید است، سنگ یشم استفاده در این محصول متابولیسم بدن را فعال نموده و ارگانهای داخلی را تقویت می کند. توان مصرفی محصول 120وات است. از این محصول فقط با جریان برق 220 ولت استفاده شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی پشمینه مصدری مدل 160x80کد01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک برقی برای گرم کردن بدن انسان طراحی شده است و گرمای مناسب را برای شما فراهم میکند. گرما گردش خون را تسهیل کرده و به ماهیچه ها ارامش میبخشد. این محصول برای درمان دردهای عضلانی، اسکلتی، کمری، مفاصل، آرتروز، رماتیسم، افزایش جریان خون و خستگی ناشی از فعالیت های ورزشی مفید می باشد. گروه پشمینه مصدری در طول سی سال سابقه در زمینه تولید انواع تشک برقی توانسته محصولی مطابق با استانداردهای بین المللی تولید کند که بطور کامل مورد ازمایش و بررسی قرار میگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پد برقی مدل جلیقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جلیقه حرارتی و پتوی برقی دارای دو عدد ماساژور است که بهترین وسیله برای تسکین دردهای عضلانی ، مفاصل ، آرتروز ، دردهای ماهیانه و گرفتگی عضلات یا سرماخوردگی میباشد. این جلیقه حرارتی دارای تکنولوژی آلمانیست و با داشتن دو عدد دکمه اهنربایی میتواند دور شانه و گردن فیکس شود. دارای ریموت کنترل برای تنظیم شدت حرارت و شدت ویبره تا 3 حالت میباشد. پتوی برقی relief wrap مجهز به سیستم خاموشی خودکار جهت حفظ سلامت و امنیت مصرف کننده هست و با داشتن جنس مخمل بسیار لطیف وسیله ای کاربردی و شیک در هر خانه ای میباشد . در دو رنگ زیبای ابی و زرشکی موجود است . جلیقه حرارتی به دلیل داشتن طول بلند کاملا کمر را میپوشاند و همچنین میتواند در نواحی شکم ، زانو ، پا و ... مورد استفاده قرار بگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشکچه برقی تسکین مدل THPW4065-N-C/220 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشکچه برقی تسکین با حرارت بسیار مطلوبی که ایجاد می کند موجب رفع خستگی و گرفتگی عضلات می شود. همچنین در فصول سرد سال استفاده از آن باعث گرم نمودن و آرامش عضلات شده و به بهبود خوابی آرام کمک می کند. یکی از ویزگی های این محصول قابلیت کنترل نمودن حرارت به میزان مورد نیاز می باشد که کاربر توسط کنترلر هوشمند می تواند حرارت را به صورت یکنواخت کم و یا زیاد نماید که این امر امکان استفاده مستمر با طول عمر بالا را فراهم می سازد. از دیگر ویژگی های این مدل قابلیت انتخاب نمودن زمان خاموشی خودکار می باشد تا پس از سپری شدن زمان انتخابی توسط کاربر، وسیله به صورت خودکار خاموش گردد. همچنین این محصول مجهز به سنسور داخلی تشخیص دما می باشد که چنانچه حرارت از میزان مجاز افزایش یابد ، کنترلر وسیله را به صورت خودکار قطع می کند و پس از کاهش دما و سپری شدن زمان تقریبی 15 دقیقه وسیله را به صورت خودکار وصل می نماید . مهمترین ویژگی این مدل مجهز بودن به مدار پیشرفته محافظ جان می باشد که چنانچه جریان نشتی در مدار اتفاق بیفتد ، کنترلر وسیله را به صورت خودکار قطع نموده که این امر موجب می شود محصول کاملا ایمن باشد. همچنین این مدل دارای سوکت ایزوله می باشد که کاربر می تواند به راحتی سیم اتصال را جدا نموده و محصول را به صورت دستی با دمای کمتر از 30 درجه شستشو نماید. این محصول با رعایت تمام نکات ایمنی ساخته شده و دارای نشان استاندارد ملی می باشد. همچنین الیاف به کار رفته در محصول بسیار مقاوم، نرم و قابل انعطاف می باشد تا مصرف کننده حس آرامش را در زمان استفاده تجربه نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشکچه برقی تسکین مدل THPS3040/220 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در عصر مدرن به علت عدم تحرک انسان ها، بدن به صورت طبیعی کارکرد فیزیکی متعادلی ندارد و این موجب تحلیل مفاصل،عضلات و استخوان ها می شود که این خود در بلند مدت به صورت مزمن درآمده و موجب دردهای شدید عضلانی در بدن می شود. نمک دریایی به علت آنکه جریان خون را در بافت مورد نظر تشدید کرده و خون رسانی را به آن بیشتر می کند، موجب تغذیه بهتر آن بافت و گرم شدن آن می شود و در نتیجه دردها را کاهش می دهد و موجب تسکین و بهبود آن می شود. از اینرو از نمک دریایی داخل تشکچه های حرارتی تسکین استفاده شده که مجهز به دیمر ولومی به منظور کنترل و یکپارچه سازی حرارت در محل مورد استفاده می باشد که باعث می شود نمک دریای داخل تشکچه گرم شده ویون های منفی موجود در آن آزاد شود که باعث می شود گردش خون در ناحیه مورد استفاده بالا رود که در نتیجه سبب کاهش درد در ناحیه مورد استفاده می شود. از این رو از تشکچه های حرارتی تسکین به منظور تسکین دردهای ناشی از رماتیسم ، آرتروز ، گرفتگی عضلات ، رفع کوفتگی و تورم ، ضربان منظم قلب و برطرف کردن خستگی ناشی از فعالیت های ورزشی و فعالیت های سخت بدنی استفاده می شود. همچنین این محصول با رعایت تمام نکات ایمنی ساخته شده و دارای نشان استاندارد ملی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشکچه برقی تسکین مدل THPS3040-N/220 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در عصر مدرن به علت عدم تحرک انسان ها، بدن به صورت طبیعی کارکرد فیزیکی متعادلی ندارد و این موجب تحلیل مفاصل،عضلات و استخوان ها می شود که این خود در بلند مدت به صورت مزمن درآمده و موجب دردهای شدید عضلانی در بدن می شود. نمک دریایی به علت آنکه جریان خون را در بافت مورد نظر تشدید کرده و خون رسانی را به آن بیشتر می کند، موجب تغذیه بهتر آن بافت و گرم شدن آن می شود و در نتیجه دردها را کاهش می دهد و موجب تسکین و بهبود آن می شود. از اینرو از نمک دریایی داخل تشکچه های حرارتی تسکین استفاده شده که مجهز به کنترلر هوشمند به منظور کنترل و یکپارچه سازی حرارت در محل مورد استفاده می باشد که باعث می شود نمک دریای داخل تشکچه گرم شده ویون های منفی موجود در آن آزاد شود که باعث می شود گردش خون در ناحیه مورد استفاده بالا رود که در نتیجه سبب کاهش درد در ناحیه مورد استفاده می شود. از این رو از تشکچه های حرارتی تسکین به منظور تسکین دردهای ناشی از رماتیسم ، آرتروز ، گرفتگی عضلات ، رفع کوفتگی و تورم ، ضربان منظم قلب و برطرف کردن خستگی ناشی از فعالیت های ورزشی و فعالیت های سخت بدنی استفاده می شود. این محصول با رعایت تمام نکات ایمنی ساخته شده و دارای نشان استاندارد ملی می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید هودی و سویشرت مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشکچه برقی سوناجم مدل Mj2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک حرارتی سوناجم دارای مکانیزم مهندسی است که با بهترین کیفیت ممکن جایگزین مناسبی برای کیسه آب گرم است. مزایایی فراتر از کیسه اب گرم دارد. تشک حرارتی بر پایه خواص درمانی گرما درمانی و ترموتراپی به کیفیت خواب و کاهش درد های عضلانی به ویژه درد در ناحیه کمر کمک می کند. ساختار داخلی تشک حرارتی کاملا ایمن و سیم حرارتی دارای روکش سیلیکونی می باشد. داخل تشک‌ از ابر برش دار استفاده شده برای جریان یکنواخت در سطح تشک که این امر باعث مصرف کمتر انرژی و همچنین موقع استفاده از تشک ها باید تحت تماس یا فشار باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی سوناجم کد ۰۴ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک حرارتی دارای مکانیزم مهندسی است که با بهترین کیفیت ممکن تولید و موفق به دریافت استانداردهای داخلی و خارجی شده است و امید به اینکه بتوانیم انتظارات شما را در ارایه این کالا برآورده کنیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی سوناجم کد 30 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک طبی حرارتی نانو سونا دارای گرمای مطبوع جهت رفع خستگی و گرفتگی عضلات و تسکین درد کمر و واریس و ... می باشد.حرارت قابل تنظیم از 0 تا 60 درجه و مجهز بودن به ترموستات خودکار از دیگر ویژگی های این محصول است.این تشک طبق قوانین و استاندارد های جهانی و رعایت تمام نکات ایمنی تولید شده است.سیستم گرم کننده این محصول ساخت کشور سوﺋد با روکش سیلیکونی نسوز که دارای تحمل حرارتی تا 200 درجه را دارد . ویژگی خاص این محصول دامنه حرارتی آن می باشد که امکان استفاده مستمر با طول عمر بالا را ممکن نموده است.همچنین جنس روکش این تشک نانو می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشکچه برقی تسکین مدل THPS4065/220 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در عصر مدرن به علت عدم تحرک انسان ها، بدن به صورت طبیعی کارکرد فیزیکی متعادلی ندارد و این موجب تحلیل مفاصل،عضلات و استخوان ها می شود که این خود در بلند مدت به صورت مزمن درآمده و موجب دردهای شدید عضلانی در بدن می شود. نمک دریایی به علت آنکه جریان خون را در بافت مورد نظر تشدید کرده و خون رسانی را به آن بیشتر می کند، موجب تغذیه بهتر آن بافت و گرم شدن آن می شود و در نتیجه دردها را کاهش می دهد و موجب تسکین و بهبود آن می شود. از اینرو از نمک دریایی داخل تشکچه های حرارتی تسکین استفاده شده که مجهز به دیمر ولومی به منظور کنترل و یکپارچه سازی حرارت در محل مورد استفاده می باشد که باعث می شود نمک دریای داخل تشکچه گرم شده ویون های منفی موجود در آن آزاد شود که باعث می شود گردش خون در ناحیه مورد استفاده بالا رود که در نتیجه سبب کاهش درد در ناحیه مورد استفاده می شود. از این رو از تشکچه های حرارتی تسکین به منظور تسکین دردهای ناشی از رماتیسم ، آرتروز ، گرفتگی عضلات ، رفع کوفتگی و تورم ، ضربان منظم قلب و برطرف کردن خستگی ناشی از فعالیت های ورزشی و فعالیت های سخت بدنی استفاده می شود. همچنین این محصول با رعایت تمام نکات ایمنی ساخته شده و دارای نشان استاندارد ملی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشکچه برقی جوی پلاس مدل HP312PLUS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سهولت در استفاده، چیزی است که باید به آن توجه کرد، به ویژه اگر آرتریت (التهاب مفاصل) دارید. همه تشک ها برقی دارای کنترل هایی برای تنظیم مقدار دما و دیگر ویژگی ها هستند.این کنترل های از صفحه نمایشگر LCD پشتیبانی می کنند. این نمایشگر اطلاعاتی نظیر: دما، تایمر و حالت های گوناگون گرمایی (برخی تشک ها دارای بیش از 9 حالت گرمایی هستند) را نمایش می دهند.نه تنها کنترل دما برای شما آسان است، بلکه بسیار لذت بخش هم خواهد بود. حتی اگر برای اولین بار از آن استفاده می کنید، هنوز هم می توانید نحوه کار با آن را به خوبی درک کنید. تنظیم دما باعث می شود شما به دلخواه مقدار گرمایی که دوست دارید را بر قرار کنید. همچنین اگر به غیر از شما اعضای خانواده نیز از تشک استفاده می کنند، تنظیم دما می تواند قابلیتی کاربردی برای آنها باشد. زیرا همه افراد با یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام با یک مقدار درجه حرارت احساس گرما می کنند.همچنین برخی از مدل ها دارای کنترل های بی سیم نیز هستند که راحتی بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشکچه برقی گرمه مدل HP 45 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشکچه های برقی بر پایه خواص درمانی، گرما درمانی و ترموتراپی به کیفیت خواب و کاهش عوارض دردهای عضلانی به ویژه درد ناحیه کمر کمک شایانی خواهد کرد. مزایای استفاده از تشک های حرارتی: آرتروز و فیبر میالژیا درد عضلانی از جمله کمر درد انعطاف پذیری و توسعه حرکت اندام پایین تنه تعادل دمای بستر و محل استراحت اشتراکی کاهش استرس و آلرژی مشکلات سینوزیت و پدیده وینود دارای ترموستات حرارتی جهت پایداری حرارتی دارای کلید سه وضعیتی جهت تنظیم حرارت و نشانگر های LED

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشکچه برقی زووم مدل ZM-64 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در زمان گذشته برای فردی که دارای درد های عضلانی زیادی بوده است از سنگ های مخصوصی استفاده می کردند و ابتدا سنگ را گرم می کردند ودرون پارچه ای می پیچیدند و بر عضله فرد بیمار می گذاشتند، اما حال تشک برقی برای دردهای عضلانی کمر دست و پا بسیار مناسب است. کاهش بیماری ها، انعطاف پذیری و راحتی در چرخش، کاهش خستگی روزانه، بهبود خواب شبانه ،کاهش درد قاعدگی و دردهای عضلانی، مناسب برای افزایش گردش خون و گرم شدن مداوم و یکنواخت همه بدن از دیگر مزایای استفاده از این تشکچه ها است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشکچه برقی مدل کیسه نمک حرارتی کد KN66 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دردهای عضلانی، درد مفاصل و اسپاسم از رایج‌ترین مشکلات فیزیکی هستند که افراد با آن روبه‌رو می‌شوند. کیسه نمک حرارتی نانو بتین برای کاهش خستگی و درمان مشکلات فیزیکی، تسکین دردها و گرفتگی‌های موضعی استفاده می‌شود، بنابراین با قرار دادن این محصول روی عضلاتی که دچار گرفتگی یا اسپاسم شده‌اند، گردش خون در نقطه موردنظر افزایش پیدا می‌کند که باعث تسکین درد می‌شود از این رو برای افراد کهنسال یا افرادی که بخاطر فعالیت‌های روزانه یا ورزشی دچار گرفتگی‌های موضعی می‌شوند، بسیار مفید است. برای استفاده از این محصول کافی است آن را با اتصال به برق شهری یا فندکی خودرو گرم کنید تا بتوانید از خواص آن استفاده کنید. در صورت نیاز می‌توانید آن را روی محل کمی فشار دهید و از آنجا که کیسه نمک قابل‌ انعطاف است برای تمام نقاط مختلف بدن کاربرد خواهد داشت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی بریسک کد 48862 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همانطور که می دانید گرما باعث بازشدن مویرگ هاوافزایش گردش خون درنتیجه انتقال اکسیژن بهتر در سلول ها و تسکین بخشید و به گرفتگی های بدن و رفع تنش کمک می کند تشک های برقی بریسک دارای ترموستات هستند به همین دلیل گرمای یکنواخت و ارامش بخشی را برای ما به ارمغان دارند . قابل تنظیم دما تا 6سطح را دارد و جنس روکش آن از مخمل می باشد ونحوه بسته شدن روکش تشک به صورت دکه فشاری می باشد .این تشک در ابعاد 40x75میباشد.این محصول دارای تایمر خودکار خاموش شدن می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی سوناجم مدل MK43D خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک‌حرارتی ارتوپدی سوناجم دارای مکانیزم مهندسی است که با بهترین کیفیت ممکن توسط مهندسین داخلی طراحی و تولید شده است، تشک‌حرارتی دارای مزایایی فراتر از کیسه آب‌گرم است که توانسته جایگزین مناسبی برای کیسه آب گرم باشد. از مزایای بارز آن می‌توان به گرمای یکنواخت آن اشاره نمود که گرما سرتاسر تشک یکنواخت بوده و مانند کیسه آب گرم بعد از گذشت چند دقیقه گرما را از دست نمی دهد. تشک حرارتی بر پایه خواص درمانی گرما درمانی و ترموتراپی به کیفیت خواب و کاهش دردهای عضلانی، مفصلی و تسکین دردهای ناحیه بدن به ویژه درد در ناحیه کمر کمک می‌کند.ساختار داخلی تشک حرارتی کاملا ایمن و ضد آب می‌باشد. در داخل تشک‌ها از یک باکس ضد‌آب جهت ضدآب نمودن سر سیم‌ها استفاده شده است. المان گرمایشی تعبیه شده سیم حرارتی با روکش سیلیکونی است. ساختار داخل تشک‌ از ابر برش‌دار به ارتفاع 2 سانتی متر استفاده شده است، که این امر باعث جریان یکنواخت گرما در سطح تشک و مصرف کمتر انرژی می‌شود. لازم به ذکر است برای استفاده باید تشک را ابتدا 10 الی 15 دقیقه روی دمای آخر گذاشته و سپس تحت تماس یا فشار قرار دهید تا دما به حداکثر برسد و سپس از آن استفاده نمایید. از تا نمودن تشک خودداری نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی پشمینه مصدری مدل w1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک برقی برای گرم کردن بدن انسان طراحی شده است و گرمای مناسب را برای شما فراهم میکند. گرما گردش خون را تسهیل کرده و به ماهیچه ها ارامش میبخشد. این محصول برای درمان دردهای عضلانی، اسکلتی، کمری، مفاصل، آرتروز، رماتیسم، سرماخوردگی، افزایش جریان خون و خستگی ناشی از فعالیت های ورزشی مفید می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی سوناجم مدل NANO-S120 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک طبی حرارتی سونا دارای گرمای مطبوع جهت رفع خستگی و گرفتگی عضلات و تسکین درد کمر و واریس و ... می باشد.حرارت قابل تنظیم از 0 تا 60 درجه و مجهز بودن به ترموستات خودکار از دیگر ویژگی های این محصول است.این تشک طبق قوانین و استاندارد های جهانی و رعایت تمام نکات ایمنی تولید شده است.سیستم گرم کننده این محصول ساخت کشور سوﺋد با روکش سیلیکونی نسوز که دارای تحمل حرارتی تا 200 درجه را دارد . ویژگی خاص این محصول دامنه حرارتی آن می باشد که امکان استفاده مستمر با طول عمر بالا را ممکن نموده است.ابعاد این تشک 120 در 60 سانتی متر می باشد که به طور کامل می توان بر روی آن استراحت کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی پشمینه مصدری مدل a1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک برقی برای گرم کردن بدن انسان طراحی شده است و گرمای مناسب را برای شما فراهم میکند. گرما گردش خون را تسهیل کرده و به ماهیچه ها ارامش میبخشد. این محصول برای درمان دردهای عضلانی، اسکلتی، کمری، مفاصل، آرتروز، رماتیسم، سرماخوردگی، افزایش جریان خون و خستگی ناشی از فعالیت های ورزشی مفید می باشد .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید هودی مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشکچه برقی مدل SHK-34 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشکچه برقی پشت و گردن برند Sanitas آلمان قابل استفاده و به صورت خوابیده ، نشسته و ایستاده با گرمای مطلوب مجهز به کنترل تنظیم درجه حرارت و بند دور کمر و گردن .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشکچه برقی مدل GT40 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشکچه برقی طبی مدلGT40 با استفاده از فناوری USB و پاوربانک همراه ساخته شده است، این پد را میتوان علاوه بر زیر نشمیمنی به عنوان پشت کمری نیز استفاده نمود (قابلیت نصب بر روی صندلی را دارد) و از آن میتوان علاوه بر مصارف درمانی،دردهای سیاتیک،کمر درد،درد های عضلانی و... به عنوان تشکچه حرارتی نیز استفاده نمود و ساعت ها گرم ماند. علاوه بر پاوربانک می توان از شارژر موبایل و شارژر فندکی اتومبیل (منبع 5 ولت 2 آمپر) به عنوان منبع تغذیه پد حرارتی استفاده نمود. بدیهی است که در صورت استفاده از پاوربانک، مدت زمان گرمایش به ظرفیت پاوربانک شما بستگی دارد و تا بیش از 7 ساعت گرم خواهید ماند.مشتری گرامی دماهای محصول استاندارد جهانی میباشد و برای گرما دهی مناسب حتما از منبع 5 ولت 2 آمپر استفاده کنید و بدیهی است استفاده از منبع پایین تر از 5 ولت 2 آمپر باعث افت محسوس دما میگردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشکچه برقی چرمینه رویال مدل 60 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک برقی یا تشکچه برقی نوعی پوشش و یا زیر انداز است که داخل آن فیلامان یا المنتهای ظریف حرارتی قرار دارند و گرمای کنترل شده ای را ایجاد می کنند. تشکچه های برقی با برق شهری کار می کنند و کاملا ایمن هستند. علت دمای کنترل شده آن است تا مانع از ایجاد هر گونه خطر سوختگی یا آسیب پوستی برای مصرف کننده شود. حرارت نسبتا اندک ایجاد شده - در تشکهای برقی کالای خواب - در طول مدت استفاده بسیار آرامش بخش بوده و دارای خواص درمانی نیز می باشد. حرارات ایجاد شده توسط تشک برقی باعث التیام و آرامش عضلات در نواحی مختلف بدن می شود. همچنین در فصول سرد سال نیز، استفاده از تشک برقی در میان وسایل خواب به کاهش چشمگیر مصرف انرژی حرارتی در محل مورد نیاز می شود. گرمای ایجاد شده توسط تشک برق بر روی تخت خواب و در فضای بسته بسیار لذت بخش، آرامش بخش و مفید می باشد. از تشک های برقی به صورت موضعی و به منظور انجام مراقبتهای درمانی (زیر نظر پزشک) نیز استفاده می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشکچه برقی گرمه مدل Hp 34 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشکچه های برقی بر پایه خواص درمانی، گرما درمانی و ترموتراپی به کیفیت خواب و کاهش عوارض دردهای عضلانی به ویژه درد ناحیه کمر کمک شایانی خواهد کرد. مزایای استفاده از تشک های حرارتی: آرتروز و فیبر میالژیا درد عضلانی از جمله کمر درد انعطاف پذیری و توسعه حرکت اندام پایین تنه تعادل دمای بستر و محل استراحت اشتراکی کاهش استرس و آلرژی مشکلات سینوزیت و پدیده وینود دارای ترموستات حرارتی جهت پایداری حرارتی دارای کلید سه وضعیتی جهت تنظیم حرارت و نشانگر های LED

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشکچه برقی جوی پلاس مدل 001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گاهی اوقات داشتن یک اتاق خواب گرم کافی نیست، زیرا بسیاری از ما می‌خواهیم بر روی تشکی دراز کشیده و گرمای آن را احساس کنیم. در طول شب‌های سرد زمستان، من از رفتن به رختخواب سردم بیزارم. این باعث اختلال در خواب شبانه‌ام می‌شود، مهم نیست که اتاقم چقدر گرم باشد، راه حلی برای این مشکل هست؟ شما همه کاری که باید انجام دهید این است که از “تشک برقی” استفاده کنید. ما درباره تشکی حرف نمی‌زنیم که تنها شما را گرم می‌کند، بلکه چیزی فراتر از آن یعنی درد و خستگی را کاهش و از بین می‌برد. شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را بر روی کف اتاق و یا روی تخت‌تان قرار دهید. تشک‌های برقی از طریق جریان برق و المنت‌هایی (سیم های بسیار نازک) که در داخل خود دارند، باعث ایجاد و گسترش گرما در سراسر تشک می‌شوند. همچنین این وسایل دارای واحدهای کنترلی جهت تنظیم مقدار دما، خاموشی خودکار و دیگر ویژگی‌ها هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی پشمینه مصدری مدل 504cc خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک برقی برای گرم کردن بدن انسان طراحی شده است و گرمای مناسب را برای شما فراهم میکند. گرما گردش خون را تسهیل کرده و به ماهیچه ها ارامش میبخشد. این محصول برای درمان دردهای عضلانی، اسکلتی، کمری، مفاصل، آرتروز، رماتیسم، سرماخوردگی، افزایش جریان خون و خستگی ناشی از فعالیت های ورزشی مفید می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی گرماتن مدل 4060 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک برقی یا تشکچه برقی نوعی پوشش و یا زیر انداز است که داخل آن فیلامان یا المنتهای ظریف حرارتی قرار دارند و گرمای کنترل شده ای را ایجاد می کنند. تشکچه های برقی با برق شهری کار می کنند و کاملا ایمن هستند. علت دمای کنترل شده آن است تا مانع از ایجاد هر گونه خطر سوختگی یا آسیب پوستی برای مصرف کننده شود. حرارت نسبتا اندک ایجاد شده - در تشکهای برقی کالای خواب - در طول مدت استفاده بسیار آرامش بخش بوده و دارای خواص درمانی نیز می باشد. حرارات ایجاد شده توسط تشک برقی باعث التیام و آرامش عضلات در نواحی مختلف بدن می شود. همچنین در فصول سرد سال نیز، استفاده از تشک برقی در میان وسایل خواب به کاهش چشمگیر مصرف انرژی حرارتی در محل مورد نیاز می شود. گرمای ایجاد شده توسط تشک برق بر روی تخت خواب و در فضای بسته بسیار لذت بخش، آرامش بخش و مفید می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی سوناجم مدل MK43 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک‌حرارتی ارتوپدی سوناجم دارای مکانیزم مهندسی است که با بهترین کیفیت ممکن توسط مهندسین داخلی طراحی و تولید شده است، تشک‌حرارتی دارای مزایایی فراتر از کیسه آب‌گرم است که توانسته جایگزین مناسبی برای کیسه آب گرم باشد. از مزایای بارز آن می‌توان به گرمای یکنواخت آن اشاره نمود که گرما سرتاسر تشک یکنواخت بوده و مانند کیسه آب گرم بعد از گذشت چند دقیقه گرما را از دست نمی دهد. تشک حرارتی بر پایه خواص درمانی گرما درمانی و ترموتراپی به کیفیت خواب و کاهش دردهای عضلانی، مفصلی و تسکین دردهای ناحیه بدن به ویژه درد در ناحیه کمر کمک می‌کند.ساختار داخلی تشک حرارتی کاملا ایمن و ضد آب می‌باشد. در داخل تشک‌ها از یک باکس ضد‌آب جهت ضدآب نمودن سر سیم‌ها استفاده شده است. المان گرمایشی تعبیه شده سیم حرارتی با روکش سیلیکونی است. ساختار داخل تشک‌ از ابر برش‌دار به ارتفاع 2 سانتی متر استفاده شده است، که این امر باعث جریان یکنواخت گرما در سطح تشک و مصرف کمتر انرژی می‌شود. لازم به ذکر است برای استفاده باید تشک را ابتدا 10 الی 15 دقیقه روی دمای آخر گذاشته و سپس تحت تماس یا فشار قرار دهید تا دما به حداکثر برسد و سپس از آن استفاده نمایید. از تا نمودن تشک خودداری نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی پشمینه مصدری مدل 001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک برقی برای گرم کردن بدن انسان طراحی شده است و گرمای مناسب را برای شما فراهم میکند. گرما گردش خون را تسهیل کرده و به ماهیچه ها ارامش میبخشد. این محصول برای درمان دردهای عضلانی، اسکلتی، کمری، مفاصل، آرتروز، رماتیسم، سرماخوردگی، افزایش جریان خون و خستگی ناشی از فعالیت های ورزشی مفید می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پتو سونا گلولایف مدل 001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پتو سونای مادون قرمز (Sauna Blanket Infrared) محصول شرکت آمریکایی گلولایف سونا است که طبق قوانین و استاندارد های جهانی و رعایت تمام نکات ایمنی تولید شده است. آیا تا به حال تصور کرده اید که در هنگام استراحت، مزایای یک تمرین را بدست آورید؟ پتو سونای مادون قرمز این رویا را به واقعیت تبدیل می‌کند. پتو سونا سرعت ضربان قلب شما را به سرعت یک دویدن سبک افزایش می‌دهد بنابراین بدن شما فکر می‌کند که در حال فعالیت هستید و در نتیجه باعث افزایش جریان خون ، کالری سوزی، تعریق، چربی سوزی و دفع سموم بدن می‌شود در حالی که براحتی دراز کشیده اید و احساس سرخوشی یک دونده را دارید. این محصول از دو لایه ی که توسط زیپ به هم متصل می‌شوند تشکیل شده است و فرد می‌تواند داخل آن دراز بکشد. دمای هر لایه بصورت مجزا از 30 الی 80 درجه ی سانتیگراد قابل تنظیم و همچنین دارای تایمر هوشمند از 1 الی 60 دقیقه است که با ریموت کنترل قابل تنظیم و استفاده از آنرا بسیار آسان کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشکچه برقی چرمینه رویال مدل 40 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک برقی یا تشکچه برقی نوعی پوشش و یا زیر انداز است که داخل آن فیلامان یا المنتهای ظریف حرارتی قرار دارند و گرمای کنترل شده ای را ایجاد می کنند. تشکچه های برقی با برق شهری کار می کنند و کاملا ایمن هستند. علت دمای کنترل شده آن است تا مانع از ایجاد هر گونه خطر سوختگی یا آسیب پوستی برای مصرف کننده شود. حرارت نسبتا اندک ایجاد شده - در تشکهای برقی کالای خواب - در طول مدت استفاده بسیار آرامش بخش بوده و دارای خواص درمانی نیز می باشد. حرارات ایجاد شده توسط تشک برقی باعث التیام و آرامش عضلات در نواحی مختلف بدن می شود. همچنین در فصول سرد سال نیز، استفاده از تشک برقی در میان وسایل خواب به کاهش چشمگیر مصرف انرژی حرارتی در محل مورد نیاز می شود. گرمای ایجاد شده توسط تشک برق بر روی تخت خواب و در فضای بسته بسیار لذت بخش، آرامش بخش و مفید می باشد. از تشک های برقی به صورت موضعی و به منظور انجام مراقبتهای درمانی (زیر نظر پزشک) نیز استفاده می شود. تشک برقی کاربرد پزشکی دارد و به عنوان یک عامل کاهش دهنده درد در موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد: جایگزینی مناسب به جای مصرف داروهای شیمیایی برای کاهش درد مفصلی و عضلانی میباشد و وسیله ای مناسب برای گرم نگه داشتن محل خواب کودکان، افراد بیمار، ضعیف و سالخورده میباشد. همچنین راه حل مناسب برای کاهش درد همورئید ،کاهش دهنده درد روماتیسمی، آرتروز و کوفتگی عضلات و کاهش دهنده درد استخوان های شکسته و آسیب دیده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک برقی بهتاب مدل B640 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گرمای تشک برقی طبی بهتاب باعث گردش سریع خون در محل مورد استفاده شده و با تحریک پایانه های حسی، باعث جلوگیری از انتقال ایمپالس های موجب درد و سبب تسکین میگردد. موارد استفاده: تسکین و بهبود بیماری های مربوط به رماتیسم ، اسکلتی ، گرفتگی عضلات ، آرتروز ، دیسک کمر و ستون فقرات ، مفاصل ، تسکین درد های قاعدگی ، تسهیل گردش خون ، رفع کوفتگی و خستگی های ناشی از فعالیت های ورزشی و کارهای سخت بدنی و سایر مشکلات و بیماری ها با راهنمایی و تجویز پزشک معالج می باشد. محصولات تولیدی بهتاب، اتوماتیک ، کم مصرف ، مقاوم در برابر نفوذ مایعات ، با قابلیت تنظیم درجه حرارت الکترونیکی ، دارای روکش سازگار با هر نوع پوست و مجهز به سیستم محافظ گرمای بیش از حد BBs می باشد. تشک برقی بهتاب با المنت آلمانی تولید شده و دارای گواهی مدیریت کیفیت Iso 9001 و استاندارد ce اروپا از TUV کشور آلمان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا