مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید هودی و سویشرت مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید هودی و سویشرت مردانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

هودی و سویشرت مردانه تفاوتی با هم ندارند جز اینکه سویشرت جلو باز است و زیپ می‌خورد و هودی‌ها جلو بسته هستند و مدل‌های کلاه‌دارشان محبوب‌تر! با توجه به نزدیک شدن فصل پاییز، در این نوشته به راهنمای خرید هودی و سویشرت مردانه پرداخته‌ایم تا اگر وسط خریدهای پاییزه هوس خرید هودی و یا سویشرت کردید، هوشمندانه‌تر انتخاب کنید.

نکات مهم هنگام خرید هودی و سویشرت مردانه

هنگام خرید هودی و سویشرت به شش نکته دقت کنید تا خرید بهتری داشته باشید. این نکات شامل موارد زیر می شوند:

جنس داخل لباس: داخل بسیاری از هودی ها حالت کرکی دارد. این حالت باعث ایجاد گرمای بیشتر می شود اما اگر جنس پارچه داخلی، کیفیت بالایی نداشته باشد، ممکن است باعث نشستن کرک روی موها یا لباس تان شود. برای پایین آوردن این ریسک، بهتر است جنس داخل و خارج لباس شبیه هم باشند یا حتما از کیفیت جنس هودی یا سویشرت تان مطمئن شوید.

توجه به جنس پارچه: بهترین جنس برای هودی یا سویشرت مردانه نخ پنبه است. لباس هایی که از نخ پنبه تهیه شده اند، بسیار لطیف هستند و می توانند بدن را گرم و راحت نگه دارند.

انتخاب رنگ: اگر دوست دارید یک خرید اقتصادی داشته باشید و تعداد خریدهایتان را محدود کنید، سراغ رنگ های سرمه ای تیره، طوسی و مشکی بروید. شاید در مورد ست کردن بقیه رنگ ها به مشکل بر بخورید اما این سه رنگ، با بیشتر گزینه های چرخه رنگ ها ست می شوند.

بند دار یا ساده: هودی ها یا سویشرت هایی که دور یقه شان بندندارد و ساده هستند نسبت به مدل های بند دار، امکانات بیشتری به شما می دهند. مثلا می توانند استایل های جدی تری برایتان بسازند یا نگذارند کم سن و سال به نظر برسید.

در نظر گرفتن جزئیات: به خاطر داشته باشید هودی ها و سویشرت ها علاوه بر اینکه برای اسپرت کردن استایل شما طراحی شده اند، باید تداعی کننده احساس گرما باشند. بنابراین هیچ وقت سراغ مدل هایی با قد کوتاه نروید. بهتر است هودی شما بلند باشد و حداقل کمی زیر کمرتان بیاید و حس گرم نگه داشتن بدن را منتقل کند. نکته دیگر اینکه مدل های جیب دار نسبت به مدل های ساده شما را گرم تر و اسپرت تر نگه می دارند.

دقت به فرم آستین: ممکن است دوست داشته باشید یک هودی گشاد بپوشید، این مسئله ایرادی ندارد مگر اینکه علاوه بر تنه، آستین های لباس هم گشاد باشند. از آنجایی که آستین گشاد به راحتی زیر هر لباسی جا نمی شود، ممکن است نتوانید از ست هایی که در ادامه برایتان معرفی می کنیم، استفاده کنید.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید هودی و سویشرت مردانه گفته شد، می توانید هودی و سویشرت مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه هودی و سویشرت مردانه با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز سویشرت ورزشی مردانه مدل GS-mub-9220 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک سویشرت با بی‌نهایت امکان خلق سبک‌های گوناگون. این سویشرت به همراه یک بلوز یا پلیور مردانه برای پیاده‌روی و یک روز پر از فعالیت‌های روزمره بسیار ایده‌آل و مناسب است. ضمن این که این لباس را می‌توان با یک تیشرت سفید رنگ و یک شلوار جین هم طیف با آن همراه کرده و یک استایل خیابانی بسیار شیک بسیازید. کاربرد چندین گانه سویشرت ورزشی مردانه نایک مدل mub-9220 سفید برگ برنده آن در محبوبیتی فراگیر در میان همه لباس ها است. یقه زیبا و آستین‌های بلند از کلاسیک‌های یک سویشرت است که در این لباس هم به کار رفته است. استفاده از رنگ متفاوت در زیپ‌ها ظاهر متفاوتی به این لباس داده است. ضمن این که به ثابت ماندن لباس در قسمت آستین‌ها و کمر کمک می‌کند و فرم بهتری به آن می‌دهد. پارچه سویشرت ورزشی مردانه نایک مدل mub-9220 از جنس پلی‌استر تهیه شده و بسیار سبک است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سویشرت ورزشی مردانه پکینیو مدل پلار تمام زیپ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سویشرت بافت مردانه ، مناسب برای فعالیت های ورزشی ، طراحی خاص برای دویدن و کوهنوردی می باشد. دارای دوجیب در قسمت جلو که به شما کمک بسیاری می کند. وچون جنس داخل آن از پلار است ، به راحتی در فصل سرما میتوانید از آن استفاده کنید. یک سوییشرت با پارچه بافت بسیار نرم که در ماجراجویی های کوهنوردی و طبیعت گردی می تواند حس راحتی و گرمی را به شما بدهد.دوخت منحصربفرد ، این لباس باعث می شود ، لباس کاملا روی اندام شما بنشیند و ظاهر زیبایی به اندام شما بدهد. جنس رویه سویشرت پکینیو بافت است . ضمنا از ضخامت کافی برخوردار است تا انتخاب مناسبی برای پاییز و زمستان باشد. و افراد بتوانند در فصول سرد از آن استفاده کنند.با توجه به ساختار خاصش به هنگام فعالیت نهایت تنفس را دارد .و همچنین با تنظیم رطوبت از تعریق جلوگیری می نماید. قابلیت دیگر این لباس ورزشی خاصیت خشک شدن سریع می باشد. که یکی از ویژگی های اساسی برای پوشاک ورزشی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی ورزشی مردانه مدل NK-6716 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چه در حال پیاده روی در هوای بهاری باشید یا در حال طبیعت گردی و ماجراجویی در هوای سرد پاییزی، هودی نورث فیس مدل NFHO1201 ظاهر شما را جذاب تر خواهد کرد. این هودی از ترکیب پنبه نرم و پلی استر تولید شده است. قابلیت تنفسی و گردش هوا دارد و از تعریق و ایجاد بوی بدن جلوگیری می کند. این هودی بدون دردسر و سریع پوشیده می شود و به اندازه ای راحت است که آزادی حرکت شما را محدود نمی کند و در فعالیت های طبیعت گردی و کوهنوردی به شما آزادی حرکت می دهد. قسمت جلویی این هودی طراحی ساده ای با یک لوگوی کوچک The North Face دارد، در حالیکه طراحی اصلی گرافیکی آن در پشت هودی قرار گرفته که با فونت بزرگ و امضای برند نورث فیس یعنی چاپ شده است که یک استایل بسیار خاص و شیک را برای شما به ارمغان می آورد. این هودی دارای یک جیب کانگورویی برای گرم نگه داشتن دست ها می باشد. کلاه بند دار این هودی، سر شما را از باد و سرما محافظت می کند و به کمک بند آن می توانید کلاه را روی سر محکم کنید. لبه های آستین ها و قسمت پایینی این هودی دارای کشبافت است تا از ورود سرما و حرکت ناخواسته آنها جلوگیری کند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کفش روزمره زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سویشرت ورزشی مردانه کریویت مدل 10513114 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سویشرت ورزشی کریویت آمیخته ای از 100 درصد پلی استر می باشد داخل کرک شانه شده است و چون بر چسب کیفیت دارد هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند. لازم به توضیح است این مدل از لباس لیورجی قواره دار است و سایزبندی آن بر اساس سایزهای اروپایی یورو ( EUR ) می باشد و نوع استایل اصلی در عکس ها نشات دهنده جذب یا آزاد و یا بلند و کوتاه بودن لباس است . در کل سایز لباس های ایرانی نسبت به سایزهای آلمانی ( EUR ) در اکثر مواقع یکی نیست. به طور کلی برای انتخاب لباس آلمانی شما باید یک سایز از سایز لباس ایرانی خود را کم کنید به عنوان مثال اگر در سایز ایرانی XL می پوشید باید در سایز آلمانی L را انتخاب کنید حتما جدول تبدیل سایزهای ایرانی به آلمانی را در قسمت عکسها مطالعه بفرمایید...لطفا با رنگهای مشابه بشویید و از مواد شوینده رنگی استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سویشرت ورزشی مردانه برتون مدل 1997001-3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه پوشاک ورزشی برای ورزشکاران جایگاه ویژه‌ای دارند. از محبوب‌ترین آن ها میتوان به سویشرت های ورزشی اشاره کرد، این سویشرت ها در طرح‌ها و انواع گوناگونی تولید و عرضه می‌شوند که بسته به نیاز هر شخصی می‌توان آن‌ها را تهیه و استفاده نمود. سویشرت ورزشی برتون مدل 1997001-3 رنگ مشکی، جنس پلی استر دارد که از قابلیت کشسانی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. علاوه بر آن ویژگی اصلی آن استفاده از پوشش ضد آب در تهیه الیاف آن است که این مدل را به انتخابی کاربردی برای ورزشکاران تبدیل کرده است .طراحی و دوخت این سری به صورتی است که پس از پوشیدن جزئی از شخص می‌شود. این سویشرت زیبا با داشتن آستین بلند و یقه ایستاده برای ورزش‌های بدنسازی، دویدن، دوچرخه سواری و ... بسیار مناسب خواهد بود. رنگ این محصول مشکی است و با اکثر پوشیدنی های ورزشی به خوبی ست می‌شود. سویشرت های ورزشی جزو آن دسته از لباس هایی هستند که امروزه بدون توجه به سن، جنسیت یا دیگر ویژگی های متمایز پوشیده می شوند.پس می‌تواند انتخاب و همراه مناسبی برای شما در این فصول سرد برای شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سویشرت ورزشی مردانه مدل GS-mub-9220 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک سویشرت با بی‌نهایت امکان خلق سبک‌های گوناگون. این سویشرت به همراه یک بلوز یا پلیور مردانه برای پیاده‌روی و یک روز پر از فعالیت‌های روزمره بسیار ایده‌آل و مناسب است. ضمن این که این لباس را می‌توان با یک تیشرت سفید رنگ و یک شلوار جین هم طیف با آن همراه کرده و یک استایل خیابانی بسیار شیک بسیازید. کاربرد چندین گانه سویشرت ورزشی مردانه مدل mub-9220 سفید برگ برنده آن در محبوبیتی فراگیر در میان همه لباس ها است. یقه زیبا و آستین‌های بلند از کلاسیک‌های یک سویشرت است که در این لباس هم به کار رفته است. استفاده از رنگ متفاوت در زیپ‌ها ظاهر متفاوتی به این لباس داده است. ضمن این که به ثابت ماندن لباس در قسمت آستین‌ها و کمر کمک می‌کند و فرم بهتری به آن می‌دهد. پارچه سویشرت ورزشی مردانه مدل mub-9220 از جنس پلی‌استر تهیه شده و بسیار سبک است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سویشرت ورزشی مردانه بروکس مدل Carbonite Jacket خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وقتی نوبت به دیده شدن می رسد، ژاکت مناسب ورزش و دویدن منعکس کننده Carbonite اورجینال بروکس می درخشد. یک لایه بیرونی نوآورانه همیشه آماده است، نور را از محیط اطراف شما منعکس می کند و از همه عناصر محافظت می کند. به لطف سیستم 3M™ Scotchlite™ Carbon Black Stretch reflectivity با این لباس از فاصله 182 متری قابل تشخیص و دیده شدن هستید. بنابرین بهترین گزینه برای دویدن در تاریکی و هوای خنک می باشد و به لطف پارچه DriLayer® کاملا تنفس پذیر است و در برابر باد و آب مقاوم است و اجازه می دهد تا گرمای اضافی به داخل خارج شود. در شرایط بارانی و بادی و به ویژه در تاریکی قابل مشاهده و بسیار کاربردی است. این سویشرت نازک و سبک یک آیتم ضروری برای کمد شما می باشد. دارای جیب های کاربردی می باشد و کلاه آن با یک دکمه که در یقه آن تعبیه شده است قابل جمع شدن است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید هودی زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی ورزشی مردانه مدل MUB-135 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با استفاده از هودی اسپرت مدل MUB-135 مشکی می‌توانید حتی در هوای سرد و خنک، کماکان به تمرینات خود ادامه داده و از پوشیدن هودی لذت ببرید. این هودی ورزشی از جنس فلامنت لاکرا ضخیم است که علاوه بر جذب رطوبت باعث خنک ماندن فضای درون کلاه می‌شود. استفاده از الیاف پلی‌استر در تولید پارچه‌ی این هودی به ایجاد ساختاری سبک در آن کمک کرده است و باعث می‌شود در زمان انجام تمرینات ورزشی، احساس سبکی بیشتری کنید. علاوه‌براین استفاده از این ماده‌ی شیمیایی به شما امکان می‌دهد تا در صورتی که هودی خود را شسته باشید، بتوانید در فاصله‌ی زمانی کوتاه‌تری دوباره از آن استفاده کنید؛ زیرا الیاف فلامنت و پلی‌استر استفاده‌شده در پارچه‌ی این هودی، از سرعت خشک‌شوندگی قابل‌توجهی برخوردارند. این هودی اسپرت دارای سرآستین و لبه‌ی انتهایی با خاصیت کشسانی است که در زمان فعالیت‌های ورزشی، احساس آزادی عمل بیشتری به شما می‌دهد. رنگ ساده و مشکی این هودی به گونه ای است که به‌راحتی با انواع شلوار ها ست می‌‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سویشرت ورزشی مردانه مدل running 003 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول با کیفیتی بسیار بالا از پارچه درجه یک غواصی تهیه شده و دارای زیپ های باکیفیت و شب رنگ بوده و از چاپی منحصر به فردی برخوردار است. این نوع پارچه دارای مقداری کِش میباشد و از لحاظ سایزبندی مشکلی ایجاد نمیکند. این محصول با نمونه اورجینال خود تفاوتی ندارد. همچنین این کالا محصولی صد در صد ایرانی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سویشرت ورزشی مردانه کچوا مدل MH120 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تیم QUECHUA این ژاکت پشمی گرم و قابل تنفس را برای پیاده روی گاه به گاه در کوهستان طراحی کرده است. ژاکت پشم گوسفند و احترام بیشتری نسبت به کره زمین ، ساخته شده از پلی استر بازیافتی. گرم و راحت است و شما را از سرما در کوه ها محافظت می کند. یک ماده اصلی در کوله پشتی شما!

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سویشرت ورزشی مردانه مدل نمسیس رنگ مدادی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گرمکن ورزشی مکرون مدل NEMESIS دارای دوخت و فرم استاندارد روز بوده و برش این محصول توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک انجام می‌گردد که باعث می‌شود این سویشرت دارای دوختی یکنواخت و زیبا باشد. پارچه مورد استفاده در این سویشرت از پارچه غواصی ورزشی است که نوعی الیاف مصنوعی محسوب می‌شود. این پارچه در مقایسه با اسپان یک شکل‌تر هستند، نرمی و براقی بیشتری نیز دارند مانند ساتین، این نخ نیز از استحکام بالاتری برخوردار است. به همین خاطر این محصول مناسب برای انواع ورزش‌های روزمره و حرفه‌ای است و تن پوش عالی و فیت بودن با سایز متناسب با ظاهری آراسته و شیک و حس مدگرا بودن را به فرد القاء می‌کند. بهتر است این لباس را با آب سرد بشورید. گفتنی است این لباس نیازی به اتو ندارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سویشرت ورزشی مردانه مدل 831 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این سویشرت ورزشی کلاه دار دارای یک لایه لطیف نخی نازک جهت گرم نگه داشتن بدن درهنگام فعالیت های ورزشی می باشد.جنس این سویشرت ورزشی از پارچه استرج و پلی استر لطیف است که علاوه بر دوام دربرلبر شستشو های مکرر تنفس قابل توجهی برای خشک نگه داشتن بدن درهنگام تعرق شدید فراهم می آورد.بافت پارچه این سویشرت مردانه ورزشی کاملا کشسان بوده به طوری که بدن در هنگام اجرای فعالیت های ورزشی امکان آزادی حرکت فراوانی دارد.این سویشرت ورزشی مردانه علاوه بر امکان استفاده در فعایت های روزمره پوششی مناسبی برای گرم نگه داشتن بدن در هنگام دویدن،ورزش کردن،باشگاهای ورزشی و دیگر رشته ورزشی می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید عطر مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سویشرت ورزشی مردانه مکرون مدل پرو رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گرمکن ورزشی مکرون مدل PRO دارای دوخت و فرم مطابق استانداردهای روز دنیا بوده و برش این محصول توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک انجام می‌گردد که باعث می‌شود این گرمکن دارای دوختی یکنواخت و زیبا باشد. پارچه مورد استفاده در این گرمکن از پارچه غواصی ورزشی است که نوعی الیاف مصنوعی محسوب می‌شود. این پارچه در مقایسه با اسپان یک شکل‌تر هستند، نرمی و براقی بیشتری نیز دارند مانند ساتین، این نخ نیز از استحکام بالاتری برخوردار است. به همین خاطر این محصول مناسب برای انواع ورزش‌های روزمره و حرفه‌ای است و تن پوش عالی و فیت بودن با سایز متناسب با ظاهری آراسته و شیک و حس مدگرا بودن را به فرد القاء می‌کند. بهتر است این لباس را با آب سرد بشورید. گفتنی است این لباس نیازی به اتو ندارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سویشرت ورزشی مردانه مکرون مدل لاتزیو رنگ قرمز خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گرمکن نیم زیپ ورزشی مکرون مدل LAZZIO دارای دوخت و فرم استاندارد روز بوده و برش این محصول توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک انجام می‌گردد که باعث می‌شود این سویشرت دارای دوختی یکنواخت و زیبا باشد. پارچه مورد استفاده در این سویشرت از پارچه غواصی ورزشی است که نوعی الیاف مصنوعی محسوب می‌شود. این پارچه در مقایسه با اسپان یک شکل‌تر هستند، نرمی و براقی بیشتری نیز دارند مانند ساتین، این نخ نیز از استحکام بالاتری برخوردار است. به همین خاطر این محصول مناسب برای انواع ورزش‌های روزمره و حرفه‌ای است و تن پوش عالی و فیت بودن با سایز متناسب با ظاهری آراسته و شیک و حس مدگرا بودن را به فرد القاء می‌کند. بهتر است این لباس را با آب سرد بشورید. گفتنی است این لباس نیازی به اتو ندارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سویشرت ورزشی مردانه مدل نمسیس رنگ زرد خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوخت و فرم این محصول طبق استانداردهای روز بوده و برش این محصول توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک انجام می‌گردد که باعث می‌شود این سویشرت دارای دوختی یکنواخت و زیبا باشد. پارچه مورد استفاده در این سویشرت از پارچه غواصی ورزشی است که نوعی الیاف مصنوعی محسوب می‌شود. این پارچه در مقایسه با اسپان یک شکل‌تر هستند، نرمی و براقی بیشتری نیز دارند مانند ساتین، این نخ نیز از استحکام بالاتری برخوردار است. به همین خاطر این محصول مناسب برای انواع ورزش‌های روزمره و حرفه‌ای است و تن پوش عالی و فیت بودن با سایز متناسب با ظاهری آراسته و شیک و حس مدگرا بودن را به فرد القاء می‌کند. بهتر است این لباس را با آب سرد بشورید. گفتنی است این لباس نیازی به اتو ندارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سویشرت ورزشی مردانه مدل ترابوزان رنگ آبی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گرمکن ورزشی مکرون مدل TRABOZAN دارای دوخت و فرم مطابق استانداردهای روز دنیا بوده و برش این محصول توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک انجام می‌گردد که باعث می‌شود این گرمکن دارای دوختی یکنواخت و زیبا باشد. پارچه مورد استفاده در این گرمکن از پارچه غواصی ورزشی است که نوعی الیاف مصنوعی محسوب می‌شود. این پارچه در مقایسه با اسپان یک شکل‌تر هستند، نرمی و براقی بیشتری نیز دارند مانند ساتین، این نخ نیز از استحکام بالاتری برخوردار است. به همین خاطر این محصول مناسب برای انواع ورزش‌های روزمره و حرفه‌ای است و تن پوش عالی و فیت بودن با سایز متناسب با ظاهری آراسته و شیک و حس مدگرا بودن را به فرد القاء می‌کند. بهتر است این لباس را با آب سرد بشورید. گفتنی است این لباس نیازی به اتو ندارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سویشرت ورزشی مردانه مدل اسکا رنگ سرمه ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوخت و فرم این محصول طبق استانداردهای روز بوده و برش این محصول توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک انجام می‌گردد که باعث می‌شود این سویشرت دارای دوختی یکنواخت و زیبا باشد. پارچه مورد استفاده در این سویشرت از پارچه غواصی ورزشی است که نوعی الیاف مصنوعی محسوب می‌شود. این پارچه در مقایسه با اسپان یک شکل‌تر هستند، نرمی و براقی بیشتری نیز دارند مانند ساتین، این نخ نیز از استحکام بالاتری برخوردار است. به همین خاطر این محصول مناسب برای انواع ورزش‌های روزمره و حرفه‌ای است و تن پوش عالی و فیت بودن با سایز متناسب با ظاهری آراسته و شیک و حس مدگرا بودن را به فرد القاء می‌کند. بهتر است این لباس را با آب سرد بشورید. گفتنی است این لباس نیازی به اتو ندارد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا