مد و پوشاک

نکات مهم خرید عطر مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید عطر مردانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

در بازار متنوعِ امروز، انتخاب اکثر کالاها چندان کار راحتی نیست، به‌ویژه اگر این کار با انتخاب و خرید عطر یا اُدکلن گره خورده باشد. به طور کلی جدا از دانش و اطلاعات لازم در مورد رایحه‌های متنوع و نت‌های آن‌ها، انتخاب عطر یا اُدکلن از تمایل درونی شما سرچشمه می‌گیرد، چراکه نوع عطر شما نه تنها تمثیلی از شخصیت را می‌سازد بلکه تأثیری ماندگار هم از شما به جای می‌گذارد. با توجه به همین توضیحات هم در این نوشتار از سری راهنماهای خرید نکته خرید، به سراغ انواع عطر و ادکلن می‌رویم و هر آنچه در انتخاب و خرید عطر مردانه خوشبو نیاز است را مورد بررسی قرار می دهیم.

انواع عطر بر اساس گروه بویایی

انتخاب عطر و ادکلن یکی از سخت ترین انتخاب ها برای هر فردی است.یکی از بهترین راه ها برای خرید عطر و ادکلن با کیفیت و اصل و با ماندگاری بالا آشنایی با انواع عطر ها است.

  •  آروماتیک ( Aromatic )
  • چایپره ( Chypre )
  • مرکبات ( Citrus )
  • میوه ای(Fruity)
  • گل دار ( Floral )
  • چرمی ( Leather )
  • شرقی ( Oriental )
  • چوبی ( Woody )

اینها دسته بندی های اصلی هستند، مطلبی که شاید جز در عطر فروشی های حرفه ای تا به حال به در کمتر جایی شنیده باشید. البته لازم به ذکر است که بسیاری از فروشنده ها هم این دسته بندی ها رو نمی شناسند.

نکته: عطرها بر اساس غلظت به دسته‌های پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادکلن و اوفرایش تقسیم بندی می شوند.

نکات مهم هنگام خرید عطر مردانه

کیفیت محصول: اولین نکته در هنگام خرید عطر‌مردانه توجه به کیفیت اصل و اورجینال بودن آن است؛ زیرا امروزه با توجه به حضور برندهای مختلف تولید کننده عطر در بازار جهانی، بسیاری از سودجویان به سراغ رایحه ها و عطرهای پر فروش آنان رفته و توانسته اند با ظاهری یکسان اما کیفیتی به مراتب پایین تر مشابه آن چه اصل و غیر تقلبی می باشد را در قالب عطرهایی فِیک و غیر اصل وارد بازار کنند و بفروش برسانند. بهترین راه برای دستیابی به عطرهای اصل و غیر تقلبی خرید از فروشگاه های معتبر و پرهیز از خرید عطرهای ارزان قیمت با بسته بندی غیر استاندارد است.

انتخاب رایحه ای مناسب: دومین نکته ای که هنگام انتخاب و خرید عطر‌مردانه باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب رایحه ای مناسب با ذائقه بویایی شما و همچنین توجه به مواد به کار رفته در ساختار این نوع از خوشبو کننده های مخصوص آقایان است. لازم به ذکر است در انتخاب یک رایحه مناسب باید جوانب زیادی از جمله رنگ پوست، طبع مزاجی، فصل طبیعتی که در آن هستید و غیره را در نظر گرفت.

انتخاب نوع: از دیگر نکات مهم در هنگام خرید یک عطر مردانه توجه به نوع آنان می باشد که ما در قسمت قبلی همین مطلب به توضیح مختصر اما کاملا مفیدی از تمام زیرشاخه های خوشبو کننده عطرها صحبت کرده ایم.

توجه به موقعیت مکانی: مورد بعدی که باید به هنگام خرید عطری مردانه به آن توجه کنید، موقعیت مکانی است که قرار است خود را برای حضور در آن خوشبو کنید. برای این منظور توجه داشته باشید که همواره بهتر است عطر و ادکلن محل کار شما با عطر و ادکلنی که برای مهمانی های دورهمی و یا رسمی از آن استفاده می کنید، متفاوت باشد؛ مثلا همیشه سعی کنید در محیط های اداری و یا کاری از عطرهای ملایم استفاده کنید و به هیچ وجه به سراغ زدن عطرهای تلخ، گرم و همچنین تند نروید.

تناسب با سن و سال: فاکتور مهم بعدی که خیلی در انتخاب یک عطر مردانه مناسب تاثیر گذار است، توجه به سن و سال شخصی است که می خواهد از یک عطر استفاده نماید. معمولا اغلب تولید کنندگان عطرها بر روی جعبه محصولات خود از شرایط سنی مصرف کنندگان یاد می کند که همین امر می تواند در خرید این قبیل از محصولات خوشبو کننده بسیار حائز اهمیت باشد. اما در کل بد نیست شما خریداران عزیز بدانید که عطرهای ملایم و شیرین برای سنین پایین و عطرهای تند و تلخ بیشتر مناسب استفاده مردانی بزرگسال می باشد.

مناسب با نوع پوست: بطور کلی ما دو نوع پوست انسانی داریم که یکی پوست های چرب و مرطوب بحساب می آیند و دیگری پوست های نوع خشک هستند. دارندگان پوست های چرب و مرطوب بهتر است همواره به سراغ خرید عطرهای ملایم با رایحه هایی شیرین و میوه ای بروند و دارندگان پوست های خشک نیز سعی کنند از عطرهایی استفاده کنند که دارای کمترین میزان الکل طبیعی در ساختار خود می باشند؛ بهترین گزینه برای آن ها استفاده از پرفیوم ها و ادوپرفیوم ها می باشد.

صبور بودن: از دیگر نکات فوق العاده مهم و حیاتی در خرید لااقل یک عطر مردانه باکیفیت و مناسب، داشتن صبر و حوصله کافی می باشد که سبب می شود شما بتوانید به بهترین محصول خوشبو کننده برای خود و یا دوستانتان دست پیدا نمایید. یادتان باشد برای خرید یک عطر بیشتر از سه و یا چهار نوع رایحه مختلف را بو نکنید و و در بین بویایی هر یک از رایحه های آن ها نیز حتما دانه های قهوه را جهت خالی نمودن حس بویایی خود استشمام نمایید.

قیمت عطر مردانه: قیمت عطر مردانه با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود که مهمترین آن، اصل بودن کیفیت نهایی این قبیل از محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد. با ذکر تمامی نکات آورده شده در این مطلب، حال این شما هستید که باید متناسب با ذائقه بویایی و همچنین نوع تیپ و استایل تان به سراغ خرید عطری مناسب با میزان بودجه خود بروید.

نحوه افزایش ماندگاری عطر

  • برای افزایش ماندگاری عطر و ادکلن بهتر است آن را در جعبه خودش نگهداری کنید.
  • از تکان دادن بیش از اندازه عطر خودداری کنید؛ این کار باعث می‌شود که اکسیژن و هوای بیشتری وارد آن شود و درنتیجه به مرور ماندگاری و دوام عطر کاهش می‌یابد.
  • پس از استفاده از عطر حتما در آن را به خوبی ببندید.
  • بهتر است عطر را در مکانی خشک و تاریک نگه داری کنید و آن را در مجاورت نور خورشید یا نورهای مصنوعی قرار ندهید.
  • عطر را بر قسمت‌های نبض دار بدن اسپری کنید. برای این کار دست تان را در فاصله 10 تا 15 سانتی متری نقطه مورد نظر نگه دارید و سپس عطر را اسپری کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم خرید عطر مردانه گفته شد، می توانید عطر و ادکلن مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه عطر و ادکلن مردانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه داویدف مدل Adventure حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند مشهور و نام‌آشنای داویدف (Davidoff) در سال 2008 محصولی خاص را طراحی و روانه بازار ساخت. ادو تویلت مردانه Adventure یک عطر مردانه با رایحه‌ای خنک و تند است که انتخابی ایدئال برای روزهای گرم تابستان به شمار می‌آید. این ادو تویلت دارای حجمی برابر 100 میلی‌لیتر است که تا مدت‌ها شما را از تهیه عطر جدید بی‌نیاز می‌سازد. با اولین اسپری Adventure بر روی مچ دست و محل نبض خود، متوجه نت‌های آغازی آن یعنی نارنگی، لیمو، فلفل، چای و ترنج خواهید شد. این نت‌ها احساس خنکی و طراوت خاصی را به شما منتقل خواهند کرد. پس از مدتی، نت‌های میانی یعنی فلفل قرمز شیرین و کنجد جایگزین آن‌ها شده و تعادل کاملاً مناسبی را برقرار خواهند کرد. در انتها و پس از مدتی طولانی، مشک، سدر و خس خس که نت‌های پایانی مشک، سدر و خس خس هستند، این ترکیب جادویی را کامل می‌کنند. درمجموع این عطر را می‌توان مناسب برای محافل دوستانه و نه‌چندان رسمی دانست. فضای مرکباتی و سبز این ادوتویلت می‌تواند بسیار خاص و جذاب باشد. پس اگر به دنبال یک عطر خنک، باکیفیت و باقیمتی مناسب هستید، Adventure برند داویدف (Davidoff)، می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادوپرفیوم مردانه پینک ویژوال مدل zeus حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این عطر با ماندگاری بالا و پخش بوی عالی می‌تواند انتخاب مناسبی برای استفاده روزانه باشد. نت‌های اولیه‌ این عطر شامل لیمو، سیب سبز و نعناع است که حسی خنک و شاداب را ایجاد می‌کند. نت‌های میانی شامل گل شمعدانی و دانه‌ی تونکا هستند که حسی گرم و مردانه به عطر می‌بخشند. نت‌های پایه‌ این عطر شامل عنبر است که حسی عمیق و ماندگار را به عطر می‌دهد. انتخابی مناسب برای آقایان خوش‌سلیقه است که به دنبال عطری با رایحه‌ی خنک و تند و ماندگاری بالا هستند. این عطر مردانه با رایحه تند و خنک خود، تمرکز و اعتماد به نفس را برای شما به ارمغان می‌آورد. این عطر انتخاب مناسبی برای مواقعی است که می‌خواهید بدون صرف هزینه و وقت زیاد، عطر خوش‌بویی داشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه کرون مدل Yuzu حجم 125 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند «کرون» (Caron) در سال 2011 یکی از عطرهای مردانه‌اش را برای کسانی که به طبیعت علاقه دارند طراحی کرده است. این ادو تویلت «یوزو» (Yuzu) نام دارد. یوزو میوه‌ای ژاپنی است که به لیمو و پرتقال ماندارین شباهت بسیار زیادی دارد. ادو تویلت کرون یوزو بوی خنکی دارد و برای استفاده در فصول بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور و کاربلد یعنی «Richard Fraysse» انجام شده است. یوزو حجمی برابر با 125 میلی‌لیتر دارد و تا مدت زیادی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌کند. بطری یوزو بسیار ساده و شیک طراحی شده است. روی بطری در یک کادر عمودی و مستطیلی نام Yuzu Man را مشاهده می‌کنید. مایع سبزرنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. درپوش بطری با شکل هندسی و رنگ نقره‌ای‌اش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. پس از اسپری کردن این عطر روی پوست و محل نبضتان بوی یوزو، برگ درخت لیمو و ریحان را استشمام خواهید کرد. این ترکیب گیاهی و مرکباتی، انرژی و شادی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از انجیر سیاه، نت‌های میوه‌ای و پسته تشکیل شده‌اند. بوی این میوه‌ها تأثیر نت‌های قبلی را بیشتر می‌کند. در ادامه و با گذشت مدت زمانی طولانی، نت‌های پایانی جای نت‌های میانی را می‌گیرند. نت‌های پایانی از ادویه، چوب صندل و چوب سدر ویرجینیا تشکیل شده‌اند. این نت‌های تند و چوبی هیجان و تمرکز را به شما هدیه می‌کنند. خرید عطر کرون یوزو با توجه به پخش بوی قوی، ماندگاری مناسب و قیمت منطقی و نه‌چندان بالایش  برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید ساعت مچی دیجیتال به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه لالیک مدل Hommage a l'homme Voyageur حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خانه‌ی عطر «لالیک» (Lalique) در سال 2014، یکی از عطرهای برتر مردانه‌اش را طراحی و معرفی کرد. این ادوتویلت، «اوماژ اَلوم وویِجِر» (Hommage a l’homme Voyageur) نام دارد. این لالیک 100 میلی‌لیتری، با حال‌وهوای تند و گرم چوبی‌اش برای شب‌ها و روزهای بهاری، پاییزی و زمستانی بسیار مناسب است. این عطر قوی، به هنگام اسپری شدن، مانند سفر کردن با کشتی روی آب‌های تیره و عمیق اقیانوس اطلس، حس عجیب‌وغریبی را در شما ایجاد می‌کند. بطری Hommage a l’homme Voyageur بر پایه‌ی بطری سری Duncan طراحی و ساخته شده است که از سال 1931 تولید می‌شود. اگر کمی با دقت به بطری Hommage a l’homme Voyageur نگاه کنید، متوجه طراحی ظریف و هوشمندانه‌ی آن خواهید شد. روی شیشه، طرح‌هایی مربعی توجه شما را به خودشان جلب می‌کنند که از مرکز به سمت بیرون آن در حال باز شدن هستند. در مرکز این اشکال هندسی، یک پلاک نقره‌ای‌رنگ قرار گرفته است. روی این پلاک، نام Hommage a l’homme Voyageur و در پایین آن، نشان تجاری لالیک به‌خوبی چاپ شده و دیده می‌شود. در مکعبی بطری با رنگ نقره‌ای‌اش، هارمونی خوبی با پلاک نقره‌ای و شیشه‌ی لاجوردی Hommage a l’homme Voyageur ایجاد کرده است. نکته‌ی قابل‌توجه دیگر درباره‌ی این بطری، جا شدن راحت آن در دست و وزن متوسط آن است. با اولین اسپری از Hommage a l’homme Voyageur روی لباس یا پوست و محل نبضتان، عطر گرم و شیرین هل و نارنج را احساس خواهید کرد. این ترکیب دوگانه، طراوت و شادابی را به همراه هیجان به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از علف وتیور، گیاه پاتچولی و پاپیروس تشکیل شده‌اند. بوی گیاه پاتچولی، با حال‌وهوای تند و شیرین و نزدیک به چوبش وقتی‌که با بوی علف وتیور مخلوط می‌شود، شادی، آرامش و تمرکز را برای شما به ارمغان می‌آورد. با گذشت زمان، شاهد جانشینی نت‌های پایانی به‌جای نت‌های میانی خواهید بود. وانیل، عنبر و خزه‌ی اوک‌موس عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند. نت‌های پایانی با شیرینی و گرمای خود، توجه اطرافیان را به شما جلب می‌کنند. Hommage a l’homme Voyageur با بوی تند، گرم و شیرینش، برای روزها و شب‌های بهاری، پاییزی و زمستانی توصیه می‌شود. خرید عطر لالیک Hommage a l’homme Voyageur با توجه به قیمت مناسب، حجم 100 میلی‌لیتری، کیفیت و ماندگاری بالا و برند ارزشمندش، خاطره‌ای به‌یاد‌ماندنی را برایتان خواهد ساخت.

تاریخچه لالیک

بیش از یک قرن پیش در سال 1888، برند «لالیک» (Lalique) پایه‌گذاری شد و تا به امروز یکی از نمادهای لوکس در فرانسه به شمار می‌آید. در این متن نگاهی مفصل به زندگی موسس این برند خواهیم داشت. همچنین، به بررسی چگونگی ادامه‌ی مسیر لالیک پس از مرگ او خواهیم پرداخت.  «رنه ژول لالیک» (Rene Jules Lalique) در سال 1860 در کشور فرانسه متولد شد. او که در کالج هنر College Turgot تحصیل می‌کرد، در حالی که 12 سال بیشتر نداشت، پدر خود را از دست داد. پس از این اتفاق، رنه تحصیل درکالج را رها کرد و کارآموزی را نزد یک طلاساز در پاریس شروع کرد. او بعد از ظهرها و پس از ساعت کاری، به کلاس‌های کالجی در لندن می‌رفت. پس از این دوره او به لندن رفت و به ‌عنوان یک هنرمند آزاد برای چند جواهرساز معروف از جمله «کارتیر» (Cartier) و «بوشرون» (Boucheron) کار طراحی جواهر را انجام داد. در این زمان طراحی جواهرات بیشتر بر اساس به کار رفتن سنگ‌های قیمتی در آن ارزش‌گذاری می‌شد. اما رنه این دوران را با استفاده از فرم بدن حیوانات و انسان در طراحی‌های خود پایان داد. او بیشتر به جعبه و طراحی محصولات این‌چنینی توجه داشت و همین اهتمام او به این امر باعث پیشرفت جنبش هنر نو شد. رنه لالیک با همکاری «فرانسوا کوتی» در صنعت عطر و ادوکلن انقلابی مفهومی ایجاد کرد. در آن زمان عطرها در ویال‌های شیشه‌ای ساده‌ای فروخته می‌شدند. به همین دلیل اگر کسی می‌خواست آن را بهتر استفاده و نگه‌داری کند، باید یک شیشه یا ظرف گران‌قیمت را به طور جداگانه تهیه می‌کرد. اینجا بود که لالیک یکی دو مدل از عطرهای کوتی را با برچسب‌ها و شیشه‌ی زیبا طراحی و تولید کرد. رویکرد دیگر و درخشان رنه در این زمینه، راه‌اندازی فرایندی بود که طی آن تولید بطری در مقیاس گسترده همزمان با تولید عطر در شرکت خود انجام می‌شد. نتیجه‌ی این ابتکار و ایده‌ی درخشان، کاهش هزینه‌ی ساخت و تولید عطرهای مقرون به صرفه‌تر بود. این مفهوم تجارت جدید منجر به همکاری لالیک با برندهای معروفی همچون راجر اند گالت، گرلن، مولینارد و نینا ریچی برای طراحی شیشه‌‌ی عطر‌های آن‌ها شد. رنه به این کار بسنده نکرد و قطعات تزیینی و هودهای خلاقانه با معماری خاص خودش را برای کمپانی‌های خودروسازی طراحی کرد. رنه لالیک در سال 1945 درگذشت؛ اما استعداد هنری او به نسل‌های بعدی‌اش منتقل شد. ماری کلود، نوه‌ی لالیک بزرگ که اتفاقا شیشه‌گری و بلور را دنبال می‌کرد، تصمیم به راه‌اندازی خط تولید عطر خود به منظور احیای سنت پدربزرگش گرفت. از سال 1994 تا کنون، نسخه‌های لوکس و محدودی از این برند در هر سال معرفی می‌شود. قدیمی ترین عطر از خانه‌ی عطر لالیک در سال 1931 و جدیدترین آن‌ها در سال 2015 ساخته شده است.

  نت‌های آغازی   گیاه هل که بومی جنوب شرق آسیاست، با بوی تند، گرم و شیرینش، انرژی و هیجان را جایگزین اضطراب، نگرانی و افسردگی می‌کند.

  نارنج از خانواده‌ی مرکبات است. اسانس عطر نارنج، به وسیله‌ی بخار سرد به‌دست می‌آید. این میوه‌ی تلخ و شیرین، در بوی عطرها تفاوت، طراوت و درخشندگی ویژه‌ای ایجاد می‌کند. استشمام بوی نارنج، باعث افزایش نشاط و آرامش می‌شود.

  نت‌های میانی   علف وتیور که با نام گیاه خس‌خس هم شناخته می‌شود، بومی شرق آسیا به ویژه هند، اندونزی و هائیتی است. نت بویایی وتیور به وسیله‌ی تقطیر با آب به دست می‌آید. این نت بیشتر در ترکیب عطرهای شرقی استفاده می‌شود. ایجاد انرژی و تمرکز، از اثرات استشمام بوی علف وتیور هستند.

  گیاه پاتچولی که با نام نعناع هندی هم شناخته می‌شود، از خانواده‌ی گیاه نعناع است. این گیاه بوی شیرین و تندی شبیه به چوب دارد. استشمام بوی پاتچولی ناراحتی، افسردگی و بدخلقی را از فرد دور کرده و جرات و شجاعت ویژه‌ای به او می‌دهد.

  گیاه پاپیروس که از آن کاغذ می‌ساختند، به نوعی نماد مصریان باستان محسوب می‌شود. بوی پاپیروس، باعث آرامش و کم‌ شدن استرس می‌شود.

  نت‌های پایانی   وانیل با بوی شیرین و تندش گرمای ویژه‌ای به ترکیب عطرها اضافه می‌کند. بوی وانیل، برای سیستم عصبی بسیار مفید بوده و باعث کاهش ترس و واهمه و افسردگی می‌شود.

  اوک موس یا خزه‌ی درخت بلوط، در پای درخت بلوط می‌روید. این نت بویایی، بوی جنگل‌های مرطوب و خیس از باران را به ترکیب عطرها اضافه می‌کند.

  عنبر بوی شیرین و گرمی داشته و با جنس صمغی‌اش گرما و تندی را به بوی عطر اضافه می‌کند. گرمای صمغ، انرژی زیادی را ایجاد می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه پریما مدل Narciso Rodriguez حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رایحه این ادکلن مشابه رایحه ادوتویلت مردانه نارسیسو رودریگز فور هیم می باشد. ادوتویلت مردانه نارسیسو رودریگز فور هیم را عطر ساز شناخته‌شده‌ی آمریکایی به نام Francis Kurkdjian ساخته است. امتیاز این عطر به برند نارسیسو رودریگز (Narciso Rodriguez) داده شده است. رایحه ی اغواگر این ادکلن در همان لحظات اول شما را به وجد می آورد. نت های ابتدایی این ادکلن فریبنده با اسطوخودوس، فلفل صورتی، نعناع هندی و برگ بنفشه آغاز می‌شود. نت میانی را رایحه ی خوش مشک می‌سازد و در آخر گیاه پاتچولی و کهربا پایانی باشکوه را رقم می‌زنند. رایحه ی ادکلن مردانه for Him سرشار از رمز و راز و شگفتی است. شرکت Prima یک برند عربی است که در امارات متحده عربی فعالیت می کند و رایحه های این شرکت نیز الهام گرفته شده از برند های معروف همراه با مقداری خلاقیت است و ادکلن هایی با کیفیت ، ماندگاری و پخش بو بالا مناسب برای استفاده های خاص ؛ قرار ملاقات ها ، مجالس و مهمانی … و با ظاهر شیشه ای زیبا و با کیفیت را در حجم های 100 میل ارائه میکند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه لالیک مدل L'Insoumis حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کمربند مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

ادوتویلت «L'Insoumis» تولید شرکت خوش‌نام و محبوب «لالیک» در سال 2016 روانه‌ی بازار شد. این ادوتویلت مردانه رایحه‌ای گرم و تلخ دارد که برای فصول سرد سال ایدئال است. طراحی و فرمولاسیون L'Insoumis را عطرساز مشهور، Fabrice Pellegrin انجام داده است. L'Insoumis حجمی برابر 100 میلی‌لیتر دارد. بطری این عطر بسیار شیک و زیبا طراحی شده است و به‌خوبی در دست جا می‌شود. دو طرف شیشه‌ی مستطیل‌شکل این عطر به رنگ مشکی است. نام L'Insoumis و نشان تجاری لالیک هم روی شیشه دیده می‌شوند. درپوش مشکی‌رنگ بطری به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. پس از اسپری‌کردن لالیک L'Insoumis روی پوست و محل نبضتان، متوجه بوی ریحان و ترنج خواهید شد. این ترکیب مرکباتی و شیرین، شادی و طراوت را به عمق روح شما تزریق می‌کند. پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از مریم‌گلی، فلفل سیاه و اسطوخودوس ساخته شده‌اند. با گذشت زمان، این نت‌ها با رایحه‌ی نت‌های چوبی و وتیور درهم‌می‌آمیزند. خرید عطر لالیک L'Insoumis با توجه به پخش بوی قوی، حجم 100میلی‌لیتری، ماندگاری خوب، بطری خاص و محکم، قیمت منطقی و برند شناخته‌شده و ارزشمندش انتخاب بسیار مناسبی به‌شمار می‌آید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم زنانه هرمس مدل L Ambre Des Merveilles حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بوی هر چیزی، می‌تواند یکی از مهمترین بخش‌های نمود آن باشد. شاید بتوان یک منظره‌ی زشت، یک ماشین بد صدا یا غذایی بدمزه را تحمل کرد، ولی محال است بتوانیم بوی نامطبوعی را بیش از چند دقیقه تحمل کنیم. حجم عظیمی از دانسته‌های ما از طریق قوه‌ی بینایی به مغزمان وارد می‌شود؛ اما در مقابل بخش عمده‌ای از احساسات ما توسط حس بویایی تحت تاثیر قرار می‌گیرد. به همین خاطر هم یکی از روش‌هایی که می‌توانید حس خوبی به اطرافیان‌تان منتقل کنید، بوی خوش دادن است؛ طبیعتا هم برای داشتن بویی خوش، می‌توان از عطر‌ها استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه Fuel For Life حجم 75ml خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید برای‌تان اتفاق افتاده باشد که در یک مهمانی، تاکسی یا محل کار، بویی خوش را استشمام کرده باشید. آیا شما هم از آن دست افرادی هستید که وقتی رایحه‌ی عطر کسی را می‌شنوید، از او بیش‌تر خوشتان می‌‌آید؟ آیا دوست دارید شما هم جای فرد خوشبویی باشید که همه دوست دارند هم صحبت‌اش شوند؟ آیا می‌خواهید دیگران بیش‌تر دوست‌تان داشته باشند؟ زمان آن رسیده که عطر مناسب خودتان را پیدا کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه تام فورد مدل Noir Extreme حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر با دنیای عطر و در کل مد و فشن خیلی غریبه نباشید، بدون شک نام برند معروف «تام فورد» (Tom Ford) را شنیده‌اید. این برند در بین مردم به واسطه‌ی تولید عطرهای مرغوب و لوکس که قیمت‌های بالایی دارند، محبوب شده است. یکی از تولیدات جدید تام فورد، ادو پرفیوم «نوآر اکستریم» (Noir Extreme) نام دارد. این عطر با حال و هوای تند و شیرینش برای آقایان جوان و شیک‌پوش بسیار مناسب است. این عطر در سال 2015 و در ادامه‌ی نسخه‌های قبلی نوآر که در سال‌های 2012 و 2013 به بازار آمدند، تولید شد. با استفاده از اکستریم، یک بعد دیگر از شخصیت شما برای دیگران آشکار می‌شود. اگر به شیشه‌ی این عطر دقت کنید، نام Tom Ford Noir Extreme را به وضوح روی آن خواهید دید. بطری اکستریم خیلی ساده و کلاسیک طراحی شده است. در بطری با رنگ طلایی و خطوط موازی که روی آن وجود دارد، با رنگ تیره‌ی شیشه و نوشته‌های طلایی روی آن هارمونی جالبی ایجاد می‌کند. به محض اولین اسپری از اکستریم روی پوست و در محل نبض یا لباستان، بوی پرتقال ماندارین، شکوفه‌ی پرتقال، زعفران، جوز هندی و هل را احساس خواهید کرد. این ترکیب تند و شیرین، انرژی و تمرکز ویژه‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد. پس از مدتی شاهد انحراف مسیر نت‌های ابتدایی به سمت نت‌های میانی خواهید بود. گل‌های رز و یاسمین به همراه شکوفه‌ی پرتقال، عناصر تشکیل دهنده‌ی نت‌های میانی هستند. گل رز باعث ایجاد انرژی مثبت و ایجاد حس هماهنگی و امنیت درونی در شما و اطرافیانتان می‌شود. در انتها، نت‌های پایانی با حضور عنبر، نت‌های چوبی، وانیل و چوب صندل، جانشین نت‌های اصلی خواهند شد. بوی چوب صندل برای آقایان بسیار مفید است. رفع استرس و اضطراب، کنترل هیجان و تعادل میان روح و جسم، از جمله خواص بی‌شمار چوب صندل هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه پرفیوم دو مارلی مدل Pegasus حجم 125 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

الهام گرفته شده از اسبی آسمانی و اصیل به نام پگاسوس است! این عطر از قدرت، اصالت و پاکی اسبی ایده گرفته شده که تصویر آن روی مجسمه معروف کاستیو حک شده است. در خلق رایحه پگاسوس از اتحاد قدرتمند فرهنگ و سنت شرقی استفاده شده است و رایحه لوکس و شیکِ آن توانسته در میان نجیب زادگان محبوبیت چشمگیری را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه نیفتی مدل لالیک انکر نویر حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

Encre Noire به معنای جوهر سیاه است و از طراحی ظاهرش نیز چنین برداشتی می‌شود.بوی چوبی در این کار کاملا مشهود است و برای کسانی که روایح تلخ را دوست دارند مناسب است.«انکر نویر» عطری است که برای ستایش از چوب‌های خوش‌بو خلق شده است. نت‌های اولیه چوبی و طراوت‌ بخش این عطر به‌ صورت کاملا طبیعی از رایحه آروماتیک سرو گرفته شده‌اند. نت‌های میانی هیجان‌انگیز هم به‌ واسطه ترکیب سحرآمیزی از رایحه‌های خس‌خس، شراب بوربن و خس‌خس هائیتی خلق شده‌اند و پس از آمیختگی با رایحه‌های گرم و فراگیر چوب کشمیر و مشک در نت‌های پایه، این عطر را به سطح والایی از اثربخشی رسانده‌اند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اکستریت دی پرفیوم مردانه دیور مدل Sauvage Elixir حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساوج الکسیر عطری با غلظت فوق‌العاده زیاد است که طراوت نمادین و مشهور عطر ساوج را در روایح ادویه‌ای سرمست‌کننده‌ای در نت‌های میانی غوطه‌ور می‌کند. عصاره سفارشی و خاص اسطوخودوس و آمیزه‌ای از چوب‌های گران‌بها در این عطر به خلق امضایی نیرومند و باشکوه و ردی فریبنده و گیرا منتهی شده است. فرانسوا دماشی (عطرساز دیور) ساوج الکسیر را همچون اکسیری خالص و ناب با استفاده از ترکیبات اولیه استثنایی و خاص ساخته است. غلظت این عطر به‌واسطه کیفیت استثنایی همین ترکیبات خام و ناب تا این اندازه چشمگیر است. ساوج الکسیر عطری‌ست منحصربه‌فرد و خاص، همچون ماه سرخ در آسمان شب.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه دانهیل Icon حجم 100ml خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اصولا ما انسان‌ها دوست داریم خاص باشیم. دوست نداریم جزوی از الگوهای رایج اجتماع شویم که در انتخاب آن‌ها کوچک‌ترین سهمی نداشته‌ایم. دوست داریم به دیگران ثابت کنیم که شخصیت‌مان جدای از دیگران و جدای از چیزی است که برای جامعه ترسیم شده است. برای این هدف، لباس مناسب خودمان را پیدا می‌کنیم؛ نحوه‌ی حرف زدن‌مان را بر حسب شخصیت‌مان شکل می‌دهیم؛ و در نهایت عطر مخصوص به خودمان را می‌زنیم. طوری که هرگاه بوی عطرمان شنیده شود، دیگران ما را به یاد آورند. در یک کلام عطرها نقش پررنگی در خاص‌تر شدن شخصیت‌مان بازی می‌کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه شمیاس مدل Avatar حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عطر ادکلن مردانه آواتار (Avatar) توسط برند شمیاس و با بهره گیری از فرمولاسیون خاص طراحی و تولید شده است. این ادکلن دارای رایحه ای مشابه به ادکلن محبوب وی آی پی 212 می باشد. این محصول جذاب با توجه به رایحه گرم و تندش بسیار مناسب برای استفاده در مهمانی های شبانه و فصل زمستان می باشد. کافی است ادکلن آواتار (Avatar) را روی پوست و محل نبض یا لباستان اسپری کنید تا بوی لیمو ترش، خاویار، فلفل سیاه، زنجبیل و میوه ساعتی فضای اطرافتان را پر کند. این ترکیب چندگانه و تندو تیز، هوش از سر اطرافیانتان خواهد برد. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را خواهند گرفت. این نت‌ها از ادویه جات معطر و نعناع تشکیل ‌شده‌اند. بوی این ترکیپ تمرکز شما را به شکل عجیبی افزایش می دهد. پس از مدتی طولانی، شاهد تغییر مسیر نت‌های میانی به سمت نت‌های پایانی خواهید بود. نت‌های پایانی از کهربا، چوب و چرم تشکیل شده‌اند. این ترکیب چوبی و چرمی، شخصیت جدی و مصمم آقایان را برجسته‌تر می‌کند. این محصول جذاب و محبوب برند شمیاس برای استفاده در مهمانی های شبانه پیشنهاد می شود. رایحه ی ماندگار Avatar به همراه پخش بوی دلنشینی که دارد حضور شما را در محفل دوستان پر رنگ تر می کند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کلاه کپ به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه ورسای مدل Exclusive Men حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عطری اکسکلوسیو من عطری خنک آروماتیک – دریایی است. این عطر برای استفاده در روز و فصل های گرم سال مناسب است. در نت آغازین رایحه های برگاموت، انگورسیاه و آروماتیک قدرتی بی نظیر را همراه شما می‌کند. در نت میانی رایحه‌های کهربا، نت‌ های دریایی و بنفشه آرامش را به ارمغان می‌آورد و در نت پایانی رایحه‌های چوب سدر، پاچولی و مشک مردی منحصر به فرد و قدرتمند را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه فراگرنس ورد مدل VERSUS HOMME حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر شما و دوستانتان عطرهایی را دوست دارید که حال‌وهوای تلخ و خنک دارند، این عطر آبی‌‌رنگ یکی از انتخاب‌های اول شما خواهد بود. این عطر تا حد زیادی تداعی‌کننده عطر مشهور و گران‌قیمت برند ورساچه (Versace) یعنی پور هوم (Pour Homme) است به محض اولین اسپری از این عطر روی پوست و در محل نبض یا لباستان، بوی گل‌های سوسن و رز و رایحه‌ی لیمو و نارنج به مشامتان می‌رسد. این ترکیب تلخ و شیرین با تضادی که در عمق خود دارد، انرژی‌های مثبت را به سوی شما سرازیر می‌‌کند. پس از مدتی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب چوب درخت سرو، گل شمعدانی و گیاهان دریایی تشکیل شده‌اند. این نت‌ها، تلخی و خنکی ویژه‌ای به روح شما می‌دهند. پس از مدتی طولانی شاهد تغییر مسیر نت‌های میانی به سمت نت‌های پایانی خواهید بود. نت‌های پایانی از ترکیب دانه‌ی تونکا، مشک و عنبر تشکیل شده‌اند. خرید این عطر با توجه به حجم 100 میلی‌لیتری، پخش بوی قوی، ماندگاری قابل‌قبول برای شما بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه دنا مدل BLOSSOM حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

 محصولی تازه ، اسپورت ، خنک و تندی است که سمبلی از قدرت ، تحرک و انرژی می باشد . این عطر که در قلب ترکیباتش نت های خنک دریایی ، گریپ فوروت و برگ را داراست بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستانی ، هنگام ورزش و یا در کنار استخر می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادوتویلت مردانه مالیزیا مدل Vetyver حجم 50 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بوی هر چیز، می‌تواند یکی از بخش‌های مهم نمود آن باشد. حجم عظیمی از دانسته‌های ما از طریق قوه‌ی بینایی به مغزمان وارد می‌شود؛ اما درمقابل بخش عمده‌ای از احساسات ما توسط حس بویایی تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد. به همین خاطر یکی از روش‌هایی که حس خوبی را به اطرافیان‌ منتقل می‌کند، خوش‌بو بودن است و به این منظور می‌توان از عطر‌ها استفاده کرد. ادکلن مالزیا با بوی بسیار دل انگیز خود، روز دلنشینی را برایتان می سازد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه مومباسا مدل ساواج حجم 105 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پخش بو و باقیماندن خط بو در فضا یکی از ویژگی‌های عطر است که برای همه به ویژه آقایان از اهمیت زیادی برخوردار است. ادوپرفیوم مردانه ساواج مومباسا رایحه‌ای مردانه، شیک، تند، خنک و تلخ دارد و برای استفاده آقایان در همه فصول گزینه مناسبی به شمار می‌رود. ساختار رایحه عطر ساواج مومباسا ادویه، وانیل، مرکبات، اسموکی، خاک و زمین و گیاهان معطر بوده و از پخش بو و ماندگاری خوبی برخوردار است. در نت آغازین ادوپرفیوم مردانه ساواج مومباسا بوی خوش ترنج در فضا پیچیده و انرژی زیادی به شما می‌بخشد، بعد از مدتی ترکیب روایح اسطوخودوس، جوز، بادیان ختایی و فلفل سیچوان جای نت اولیه را گرفته و مشام شما را پر خواهد کرد و در نهایت هم بوی رایحه وانیل و آمبروکسان است که روی پوست و لباس شما باقی می‌ماند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه مومباسا مدل جیوانشی جنتلمن حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عطرها مانند زیورآلات نامرئی هستند که به افزایش زیبایی و جذابیت پوشش افراد کمک زیادی می‌کنند. افرادی که به طور معمول از یک عطر یکسان استفاده می‌کنند با به مشام رسیدن رایحه آن عطر بین دوستان خود شناخته می‌شوند. ادوپرفیوم مردانه جنتلمن مومباسا رایحه‌ای مردانه، جذاب، گرم و تلخ دارد و برای استفاده آقایان در همه فصول به جز تابستان گزینه مناسبی به شمار می‌رود. این محصول رایحه‌ای شبیه به عطرGentleman از برند جیونچی داشته و برای افرادی که طرفدار این عطر معروف هستند بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. ساختار رایحه عطر جنتلمن مومباسا ادویه‌ای، معطر و چوبی بوده و از پخش بو و ماندگاری مناسبی برخوردار است. در نت آغازین ادوپرفیوم مردانه جنتلمن مومباسا بوی خوش شمعدانی، فلفل و گشنیز در فضا پیچیده و انرژی زیادی به شما می‌بخشد، بعد از مدتی ترکیب رایحه زنبق، کاکائو و سدر جای نت اولیه را گرفته و مشام شما را پر خواهد کرد و در نهایت هم رایحه چوبی، چوب صندل سفید و نعناع هندی است که روی پوست و لباس شما باقی می‌ماند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه روونا مدل اینوکتوس حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اینوکتوس-INVICTUS یا شکست ناپذیر، محصول خنک و اسپرت برند پاکو رابان-paco rabanne به شمار می رود که در سال 2013 میلادی توسط چهار طراح مشهور به نام های: Veronique Nyberg، Anne Flipo، Olivier Polge و Dominique Ropion ساخته شد. اینوکتوس-INVICTUS، همانطور که از نامش پیداست قدرت، پویایی و انرژی را به شما هدیه می دهد؛ این عطر مخصوص ورزشکاران طراحی شده و به همین دلیل بطری آن الهام گرفته از کاپ قهرمانی است. عطر ادکلن پاکو رابان اینوکتوس-paco rabanne INVICTUS در سال 2013 میلادی به عنوان برترین عطر مردانه سال جایزه fifi awards را از آن خود کرد. ترکیبات، رایحه ها و ساختار عطر ادکلن پاکو رابان اینوکتوس مردانه عطر ادکلن پاکو رابان اینویکتوس-paco rabanne INVICTUS EDT، محصولی تازه، اسپرت، خنک و تندی است که سمبلی از قدرت، تحرک و انرژی می باشد. این عطر مردانه خنک و خاص که در قلب ترکیباتش نت های خنک دریایی، گریپ فوروت و برگ را داراست بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستانی، هنگام ورزش و یا در کنار استخر می باشد. ادکلن اینویکتوس مخصوص ورزشکاران و قهرمانان ورزش طراحی شده و با نت های تندی که از چوب گایاک و شاهبوی حاصل می کند بسیار خاص و منحصر به فرد بوده و در زبان لاتین به معنی شکست ناپذیر ترجمه می شود. به‌محض اسپری‌ ادو تویلت اینوکتوس-INVICTUS EDT رایحه پرتقال ماندارین، آب دریا و گریپ‌فروت به‌سرعت در محیط پخش می‌شود. این ترکیب سه‌گانه حس حضور در ساحل اقیانوس را به شما منتقل می‌کند؛ سپس بوی گل یاس و برگ‌بو جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرد. عطر یاس که برای همه‌ی ما آشناست، شما را غرق در شادی می‌کند. پس از مدت زمانی نه‌چندان کوتاه، بوی عنبر، گیاه جادویی پاتچولی، خزۀ درخت بلوط و چوب گایاک مسیر نت‌های قبلی را به سمت خود منحرف می‌کند. تندی این نت‌ها به همراه خنکی نت‌های قبلی برای یک ورزشکار بسیار خوشایند است. خرید عطر پاکو رابان اینویکتوس با توجه به پخش بوی قوی، برند معتبر پاکو رابان، حجم 100میلی‌لیتری، بطری زیبا و منحصربه‌فرد و قیمت مناسبش بسیار منطقی و رضایت بخش خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادوپرفیوم زنانه هارول مدل کلاسیک حجم 120 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عطر زنانه HARVEL محصولی خنک و ترش حاصل از انواع گل ها و گیاهان مختلف است رایحه غالب مرکبات ، شکوفه های پرتغال ، ماندارین و ترنج آن را به محصولی برای روزهای گرم تابستانی و بهار تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه زنیت مدل de homme حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید برای‌تان اتفاق افتاده باشد که در یک مهمانی، تاکسی یا محل کار، بویی خوش را استشمام کرده باشید. آیا شما هم از آن دست افرادی هستید که وقتی رایحه‌ی عطر کسی را می‌شنوید، از او بیش‌تر خوشتان می‌‌آید؟ آیا دوست دارید شما هم جای فرد خوشبویی باشید که همه دوست دارند هم صحبت‌اش شوند؟ آیا می‌خواهید دیگران بیش‌تر دوست‌تان داشته باشند؟ زمان آن رسیده که عطر مناسب خودتان را پیدا کنید.رایحه این عطر با زنجبیل، ترنج و لیمو شروع شده، از فلفل، ریحان و برگ بنفشه گذشته و به بوی درخت سرو، لوبیا تونکا و خس خس می‌رسد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا