مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید عینک آفتابی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید عینک آفتابی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

عینک آفتابی بخش مهمی از تیپ و استایل یک شخص محسوب می‌شود و تیپ‌تان را ممکن است از این رو به آن رو کند اما فراموش نکنید از تیپ و استایل مهم‌تر سلامتی است. آن هم سلامتی بخشی که قرار است دنیا را از آن دریچه‌ها ببینید، پس پیش از خرید عینک مطمئن باشید سلامتی‌تان در خطر نمی‌افتد و سپس به نکات زیباشناختی عینک توجه کنید. پس در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید عینک آفتابی همراهمان باشید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه بدست آورید.

علت استفاده از عینک آفتابی

  • چشم‌ها نیازمند مراقبت در برابر اشعه‌های ماوراءبنفش در طول روز هستند.
  • عینک‌های آفتابی در برابر آلودگی و گرد و غبار هنگام دوچرخه‌سواری یا دویدن محافظت ایجاد می‌کنند.
  • عینک‌های آفتابی خستگی چشم و ایجاد چین‌و‌چروک در اطراف چشم که با تنگ کردن چشم‌ها در نور خورشید ایجاد می‌شوند را کاهش می‌دهند.
  • استفاده از آن‌ها در زمان مناسب باعث بهتر شدن دید هم می‌شود.

انواع لنز برای عینک‌های آفتابی

  • لنزهای شیشه‌ای اپتیکال: این لنزها دید بدون انحرافی را فراهم می‌کنند، در برابر خش مقاوم بوده و دوام بسیار بالایی دارند. این لنزها گران‌قیمت هستند اما نکته‌ی منفی‌ای که دارند این است که در برابر ضربه شکننده هستند.
  • لنزهای پلاستیکی: نسبت به لنزهای شیشه‌ای سبک‌تر بوده و مقاومت کمتری در برابر شکستن دارند. لنز پلاستیکی ضخیم‌تر و حجیم‌تر هستند و به جهت مقاومت در برابر خراش و اشعه‌ی ماوراء بنفش به پوشش اضافه‌ای نیاز دارند.
  • لنزهای پلی‌کربنات: این لنزها وزن سبک و شفافیت دید بالایی دارند. لنز پلی‌کربنات نسبت به لنز شیشه‌ای ۵۰‌ برابر مقاومت بیشتری در برابر ضربه دارد. نکته‌ی منفی این لنز این است که در برابر خراشیدگی مقاومت پایینی دارد.
  • لنزهای SR-91: این لنزها محافظت ۱۰۰ درصدی در برابر اشعه‌ی ماوراء بنفش فراهم کرده و کیفیت بینایی بالای لنز شیشه‌ای اپتیکال را با سبک وزن بودن پلی‌کربنات ترکیب می‌کنند. این لنزها ضدآب،‌ ضد خش و ضد انعکاس نور هستند.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید عینک آفتابی

نکات مهم هنگام خرید عینک آفتابی

اصل بودن عینک آفتابی

ممکن است این موضوع مهم را نادیده بگیرید، اما به هر حال محصولات تقلبی و نامناسب به چشمان ما آسیب می‌زنند. بنابراین در خرید عینک آفتابی اورجینال به اصالت آن دقت کنید و توجه کنید که از چه جایی خرید می‌کنید.

توجه به برند عینک

بی‌جهت نیست که برندهای معتبر عینک، قیمت‌های بالاتری نیز دارند. قاعدتا تولید یک محصول باکیفیت که سلامت چشم ها را تضمین می‌کند، هزینه بالاتری هم دارد. عینک‌هایی با ظاهر زیبا و قیمت پایین، هر چند به استایل شما زیبایی می‌بخشند اما به سلامت چشمان شما آسیب می‌زنند.

بررسی نمادها و برچسب‌ها

پیش از خرید تحقیق کنید که هر برند دقیقا چه لوگو و نمادی را روی محصولات خود درج می‌کند. سپس هنگام خرید عینک آفتابی با بررسی نمادهای مربوط به هر برند، از اصالت کالایی که خریداری می‌کنید مطمئن شوید.

خرید از فروشگاه ها و سایت های معتبر

یکی از راه‌هایی که خرید عینک اورجینال را برای شما آسان تر می‌کند، خرید از فروشگاه‌هایی است که ثابت کرده‌اند که محصولات اصل و باکیفیت به مشتری خود عرضه می‌کنند. فروشگاه‌های معتبر، برای خرید به شما مشاوره تخصصی می‌دهند، نظرات مشتریان خود را به اشتراک می‌گذارند و شرایط مرجوع کالا برای شما در نظر می‌گیرند تا بتوانید با خیال راحت خرید کنید.

جنس لنز و فریم عینک آفتابی

مهم‌ترین قسمت هر عینک آفتابی، لنز آن است. تعداد و تنوع لنزهای موجود عینک آفتابی زیاد است. همچنین جنس فریم عینک آفتابی به شدت در دوام و البته زیبایی آن تاثیر دارد.

سایز فریم عینک آفتابی

سایز عینک آفتابی نباید برای صورت شما خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشد. چشمان خود را اندازه بگیرید. اگر سایز فریم بزرگ باشد، نور از کناره‌های عینک آفتابی به چشمتان می‌تابد. سایز کوچک هم به راحتی روی چشمانتان قرار نمی‌گیرد و باعث ناراحتی شما می‌شود.

مناسب بودن عینک آفتابی برای فرم چهره شما

فرم چهره شما چیست؟ گرد است؟ مستطیل؟ بیضی است یا مربعی است؟ به هر حال خوب است که عینک آفتابی تان را متناسب با فرم چهره‌تان بخرید.

دقت به جزئیات فنی

اگر دقت کرده باشید، متوجه می‌شوید که محصولات باکیفیت، جنس و بدنه مقاوم‌تر و شکیل‌تری دارند. به جزئیات توجه کنید و ببینید که چقدر روی جزئیات کار شده است؟ کیفیت ساخت عینک چگونه است؟ ویژگی‌های ظاهری مناسبی دارد یا نه؟ با رعایت نکات آموزشی و اطلاعات بالا هنگام خرید عینک آفتابی به راحتی می‌توانید متوجه شوید که کدام عینک اورجینال است. حفاظت از چشمانتان یک اصل مهم است. به چشمانتان احترام بگذارید و برای خرید محصولات اصل زمان کافی بگذارید.

 نحوه مراقبت از عینک آفتابی

  • دستمال مایکروفایبر پارچه‌ای ایدئال برای تمیز کردن سطوح ظریف است. برای تمیز کردن لنز و قاب عینک آفتابی از یک دستمال مایکروفایبر نرم استفاده کنید.
  • عینک خود را با دستمال کاغذی تمیز نکنید زیرا محتوای چوب موجود در دستمال باعث ایجاد خراش روی لنز می‌شود.
  • از پاک‌کننده‌ها و صابون‌های شوینده که حاوی لوسیون هستند برای پاک کردن عینک استفاده نکنید. محلول‌های شیشه‌پاک‌کن بسیار خورنده هستند و می‌توانند باعث آسیب به لنز شوند. مایع ظرفشویی بهترین انتخاب است.
  • بهترین روش برای پاک کردن عینک آفتابی این است که به آرامی آن را با دستمال و مایع پاک کننده‌ی مخصوص لنزهای چشمی بسابید.
  • همیشه عینک آفتابی خود را هنگامی که از آن استفاده نمی‌کنید در جعبه‌ی محکم قرار دهید.
  • به صورت منظم پیچ‌های عینک آفتابی خود را بررسی کنید در صورتی که شل شده بودند آن‌ها را محکم کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید عینک آفتابی گفته شد، می توانید عینک مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه عینک آفتابی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی دیوید بکهام مدل DB1130.S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند دیوید بکام در سال 2020 از امضای قرارداد شخص دیوید بکام فوتبالیست مشهور با شرکت سافیلو که در ایجاد برند های معتبر و تولید فعالیت دارد تولید شد و یک عینک لوکس سلطنتی میباشد.مدل DB1130/S یکی از زیبا ترین عینک های تولید شده در این کمپانی میباشد که فریم کائوچویی بسیار سبک داشته و لنز های آن از پلی کربنات فشرده 18 لایه کاستوم خود شرکت بوده و دارای قابلیت فیلتر سه مرحله ای اشعه ها با طول موج های مختلف را دارد.این عینک صورت خور بسیار فوق العاده ای داشته و که با هر استایلی به راحتی ست میشود.لنزآن دارای استاندارد UV400 بوده و شفافیت بسیار بالایی دارد.دسته های عینک استیت سیم کشی شده بوده و قابل انعطاف میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی جورجیو ولنتی مدل GV_5260 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فنر دوبل و استات درجه یک که توی دسته اون از استیل استفاده شده استقامت این عینک رو بسیار بالا میبره طراحی 2024 از برند GVو عدسی CR39 که رنگ تدریجی داره ظاهر این عینک بسیار زیبا میکنه

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی آلبرت وگ مدل 6314C104-P131 Avantgarde Visionary خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عینک آفتابی پلاریزه مدل 6314C104-P131 Avantgarde Visionary دارای عدسی تری استات سلولز (TAC) با هشت لایه بوده که علاوه بر دارا بودن استاندارد UV400 از اتحادیه اروپا CE همچنین دارای فیلتر پلاریزه Polarized Cat 3 با ویژگی Anti Glare میباشد که موجب بهبود دید و عدم خستگی چشم به ویژه در هنگام رانندگی میشود. عدسی پیشرفته این عینک در کنار فریم فلزی عینک فوق را مناسب برای استفاده طولانی مدت میکند. دسته های رابر با ویژگی Anti Slip باعث میشود که هنگام پیاده روی، دویدن و ورزش های فضای باز نیز عینک بر روی صورت شما ثابت بماند. کیفیت بالا در کنار وزن 27 گرم و صورت خور Regular Fit این عینک را مناسب اکثر افراد با فرم های مختلف صورت میسازد. عینک آفتابی پلاریزه مدل 6314C104-P131 Avantgarde Visionary همراه هارد کیس چرم مگنت Magnetic Leather و دستمال مایکروفایبر برای شما ارسال خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی دیوید بکهام مدل DB1129.S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این عینک آفتابی جذاب دارای چیدمان قانع کننده ای از ویژگی های هیجان انگیز است.این محصول را می توان تقریباً با هر ظاهری ست کرد و در عین حال حداکثر محافظت در برابر آفتاب را ارائه کرد.دیویدبکهام سطح فوق العاده ای از راحتی را ارائه می دهد و در عین حال عملکرد عالی را در شرایط آفتابی دارد.عدسی های این عینک دارای فیلتر UV400 می باشد.این فیلتر از چشم ها در بار اشعه مضر فرا بنفش به خوبی مراقبت می کند.این محصول با طراحی ارگونومیک، راحتی تمام روز و محافظت عالی در برابر اشعه ماوراء بنفش را نوید می دهد.جنس و متریال مورد استفاده در این محصول با کیفیت بالا و ضد حساسیت است.در طراحی این عینک آفتابی از عدسی هایی به عرض 52 میلی‌متر استفاده شده است.فاصله مابین این دو عدسی یا همان پل عینک برابر 21 میلی‌متر است.با یک جعبه، هاردکاور و پارچه لنز با مارک رسمی دیویدبکهام، می توانید مطمئن باشید که عینک های جدید شما در شرایط عالی باقی می ماند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی پرادا مدل pr18ws خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عینک‌افتابی پرادا اورجینال محصول ایتالیا مخصوص اقایون و خانم های ساده و خاص پسند (یونیسکس) و ساخت دست میباشد فریم این کالا از کائوچو روکش استات ساخته شده و علاوه بر سبک بودن و راحتی کاملا ضد حساسیت و سازگار با پوست میباشد و مناسب پیاده روی و رانندگی طولانی مدت و مخصوص آب و هوا ایران طراحی شده و دارای تاییدیه CEاتحادیه اروپا هستش و عدسی عینک از جنس پلی کربنات ضد خش و UV400 و کاملا استاندارد و طبی بوده و علاوه بر محافظت چشم در برابر اشعه های مضر این ویژگی رو داره که رنگها رو با طیف رنگی خودش و طبیعی میبنید و چشم خسته نمیکنه همچنین همراه کار پک اصلی پرادا شامل کاور و جلد و دستمال و کارت اصالت پرادا و دفترچه راهنما تقدیم میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی آلبرت وگ مدل 6314C103-P87 Avantgarde Visionary خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عینک آفتابی پلاریزه مدل 6314C103-P87 Avantgarde Visionary دارای عدسی تری استات سلولز (TAC) با هشت لایه بوده که علاوه بر دارا بودن استاندارد UV400 از اتحادیه اروپا CE همچنین دارای فیلتر پلاریزه Polarized Cat 3 با ویژگی Anti Glare میباشد که موجب بهبود دید و عدم خستگی چشم به ویژه در هنگام رانندگی میشود. عدسی پیشرفته این عینک در کنار فریم فلزی عینک فوق را مناسب برای استفاده طولانی مدت میکند. دسته های رابر با ویژگی Anti Slip باعث میشود که هنگام پیاده روی، دویدن و ورزش های فضای باز نیز عینک بر روی صورت شما ثابت بماند. کیفیت بالا در کنار وزن 27 گرم و صورت خور Regular Fit این عینک را مناسب اکثر افراد با فرم های مختلف صورت میسازد. عینک آفتابی پلاریزه مدل 6314C103-P87 Avantgarde Visionary همراه هارد کیس چرم مگنت Magnetic Leather و دستمال مایکروفایبر برای شما ارسال خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی مدل 324-388 - آینه ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عینک آفتابی گرد با عدسی آینه ای و فریم طلایی کد 324-388 عینک آفتابی اصل و ترند Uv400 می‌باشد که در آلمان تولید و طراحی شده است. فریم و دسته این عینک آفتابی به رنگ طلایی بوده که طراحی و جذابیت بسیار خاصی دارد. در بخش انتهایی دسته این عینک آفتابی گرد و آینه ای یک بخش پلاستیکی رنگ وجود دارد که مانند آسیب رسیدن به گوش های شما می‌شود و همچنین به رنگ قهوه ای چند رنگ و یا همان پلنگی می‌باشد. لولایی که بین دسته و قاب این کار شده از جنس فلزی بوده مقاومت بسیار مناسبی در برابر ضربه و فشار ناگهانی دارد و به راحتی خراب نخواهد شد. همچنین باید بدانید که فریم و دسته این عینک آفتابی طلایی رنگ از جنس فلزی می‌باشد که ضد حساسیت بوده و در اثر استفاده زیاد پوست شما را خراب نخواهد کرد. یک جفت عدد بینی بر روی فریم این عینک تعبیه شده تا این عینک بتواند به آسانی روی صورت شما قرار بگیرد. همچنین پل بینی این عینک نیز از جنس فلزی بوده و یک عدد می‌باشد. شکل فریم این عینک آفتابی آینه ای و فلزی بسیار خاص بوده و ترکیبی از عینک خلبانی و عینک گرد است، از همین رو مناسب تمام اشکال صورت مانند مستطیلی، گرد، بیضی، مربعی، لوزی، قلبی و مثلثی می‌باشد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کمربند مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک شب کد 203 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از ویژگی های این محصول UNISEX(مناسب برای آقایان و بانوان) بودن میباشد. از این عینک به عنوان عینک شب هم میتوان استفاده کرد ‏UV یا UltraViolet طیفی از امواج الکترومغناطیسی است که در نور خورشید وجود دارد و قرارگیری زیاد در معرض این امواج در طولانی مدت موجب بروز بیماری‌های چشمی می شود. اشعه فرابنفش و مادون قرمز در صورت تابش مستقیم به چشم می تواند دید آن را 80 تا 90 درصد از بین ببرد. به‌خصوص هنگامی که خورشید در حال طلوع کردن است اشعه آن برای چشم بسیار مضر است .در واقع استفاده از عینک آفتابی با این ویژگی جلوی امواج خورشید را میگیرد و از چشم در مقابل انواع بیماری‌ها مثل آب مروارید مراقبت می‌کند. یک عینک استاندارد و مناسب تا 99 درصد اشعه UV را جذب می‌کند و اصطلاح UV400 به معنای جذب اشعه با طول موج تا 400 نانومتر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک شب دیزل مدل 98014 - دسته چوبی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عینک برند دیزل یکی از برندهای معروف بوده و تحت لیسانس کشور ایتالیا تولید شده است(محل تولید کشور چین). این برند از برندهای معتبر در زمینه عینک بوده است. فریم این عینک حالت مربعی، مستطیلی و ویفرر دارد. با توجه به رنگ عدسی زرد آن مناسب شب و روز می باشد و به عینک های شب معروف هستند. عینکی اسپورت و یونیسکس است و مناسب برای بانوان و آقایان است. فریم آن از جنس کائوچویی مشکی مات با بهترین کیفیت ساخته شده است. و دسته آن ترکیب استیل ضدزنگ و چوب است و به عینک های دسته چوبی معروف هستند. بسیار طرح زیبا و دلربا است. این عینک در نوع خود بی نظیر بوده و چهره شما را زیباتر خواهد کرد. عینک رسمی و کلاسیک میباشد. نام برند دیزلز بر روی عدسی و دسته عینک حک شده است. های کوالیتی و درجه یک میباشد. دارای استاندارد UV400 میباشد. این محصول وارداتی میباشد. مناسب شب و روز می باشد. تمام فریم میباشد. عدسی آنها بصورت حرفه ای و ظریف کار شده است. و دسته های طرح دار ترکیبی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی مدل D 22845 - DB خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فریم این عینک حالت مربعی، چندضلعی دارد. دسته های عینک ترکیب فلز و کائوچو است. بسیار خوش رنگ بوده و رنگ عدسی آن سبز تیره است و با توجه به رنگ عدسی آن مناسب روز است. فریم عینک کائوچو میباشد و بسیار طرح زیبا و دلربا است. و دارای پل خاص هم مدل فریم دارد. این عینک در نوع خود بی نظیر بوده و چهره شما را زیباتر خواهد کرد. رنگ فریم آن چندرنگ (پلنگی) براق است. عینک فشن و کلاسیک بوده مناسب بانوان و آقایان است یا به اصطلاح عینک یونیسکس است. های کوالیتی و درجه یک میباشد. دارای استاندارد UV400 میباشد. این محصول وارداتی میباشد. مناسب روز می باشد. تمام فریم میباشد. عدسی آنها بصورت حرفه ای و ظریف کار شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی مدل 324-721 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عینک آفتابی بیضی با فریم مشکی براق و ضخیم و دسته پهن کد 324-721 یک عینک افتابی جدید و اورجینال می‌باشد که توسط برند سیکس آلمان تولید و طراحی شده است. فریم و دسته این عینک آفتابی از جنس کائوچو می‌باشد که ضد حساسیت بوده و پوست شما آسیبی وارد نمی‌کند، همچنین سبک است و در زمان استفاده میدان دید شما را مختل نکرده و شما را اذیت نخواهد کرد. فریم و دسته این عینک آفتابی دسته پهن و بیضی شکل به رنگ مشکی بوده که بسیار خاص و جذاب است دسته‌های این عینک حالت ضخیم و پهن دارد. شکل فریم این عینک آفتابی مشکی رنگ به شکل بیضی بوده از همین بابت بیشترین تناسب را با صورت های مستطیلی، مربعی، لوزی و مثلثی دارد. فریم جلوی اینکه آفتابی بیضی شکل، حالت ضخیم دارد. لولایی که بین فریم و در قاب این کار شده است از جنس فلز این باشد که از انعطاف و مقاومت مناسبی برخوردار است. این عینک آفتابی بیضی شکل ضخیم و پهن به دلیل طراحی که دارد هم یک عینک آفتابی زنانه و هم یک عینک آفتابی مردانه به‌حساب می‌آید و محدودیتی در استفاده از آن برای شما وجود ندارد. جنس عدسی این عینک آفتابی بیضی شکل از پلی کربنات باکیفیت است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی تونینو لامبورگینی مدل Tl577 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عینک آفتابی «لامبورگینی» مدل «Lamborghini TL577-53» یکی از شیک‌ترین عینک‌های لوکس این برند ایتالیایی است که از فریمی متفاوت و جذاب و کیفیتی مطلوب بهره می‌برد. این عینک نیم‌فریم مردانه‌زنانه با توجه به شکل فریم در گروه عینک‌های گربه‌ای و همچنین کلاب‌مستر (لایت‌ری) دسته‌بندی می‌شود. با توجه به این فریم، این مدل از خانواده‌ی «TL577» گزینه‌ای عالی برای افرادی خواهد بود که صورت الماسی، مثلثی، مربعی و یا مستطیلی دارند. عدسی‌های پلاستیکی عینک هم با عرض 52 میلی‌متر و رنگ سبز ری‌بن طراحی شده‌اند. این رنگ عدسی، عینک را به مدلی ایدئال برای استفاده در آب‌وهوای آفتابی و ابری تبدیل می‌کند. طرح دو قسمتی فریم و همچنین انتخاب رنگ و طرح قهوه‌ای هاوانا زیبایی خاصی به این مدل بخشیده که آن را بیش از پیش برای طرفداران عینک یا در کل اکسسوری لوکس و فشن جذاب‌تر می‌کند. دیگر ویژگی‌های عدسی‌های این مدل محافظت صددرصدی در برابر اشعه‌های مضر یووی و همچنین پلاریزه بودن آن‌ها است. بدین‌ترتیب، این مدل از خانواده‌ی TL577 در کنار زیبایی و ماندگاری، گزینه‌ای عالی و کارآمد برای استفاده‌ی طولانی‌مدت و بدون نگرانی در مواردی نظیر رانندگی خواهد بود. در مجموع اگر می‌خواهید یکی از لوکس‌ترین و جذاب‌ترین عینک‌های لوکس این برند ایتالیایی را انتخاب کنید، این مدل با توجه به طرح فریم یکی از شیک‌ترین گزینه‌هایی است که می‌توان در نظر داشت.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کاپشن زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی تونینو لامبورگینی مدل TL574 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از پرطرفدارترین فریم‌های عینک آفتابی مدل ویفراست که در دهه‌های 60 و 70 میلادی محبوبیت زیادی داشت و پس از مدتی دوباره در دهه‌ی 90 به محبوبیت رسید. حالا برند «لامبورگینی» هم که به تازگی پا به دنیای مد گذاشته، عینک‌های آفتابی با فریم ویفر تولید کرده است که می‌تواند توجه علاقه‌مندان به دنیای فشن و خودرو را به خود جلب کند. عینک آفتابی «لامبورگینی» (Lamborghini) مدل (TL574-52) از نوع تمام فریم ویفر است و طوری طراحی شده که هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. فریم این عینک از جنس استات (نوعی پلاستیک مرغوب و مقاوم) و به رنگ مشکی و قهوه‌ای هاوانا است که ظاهری کلاسیک به آن می‌دهد. عرض فریم 145 میلی‌متر و عرض پل آن 22 میلی‌متر است. این فریم می‌تواند برای کسانی که صورت بیضی، قلبی، مربعی یا مستطیلی دارند مناسب باشد. جنس عدسی مدل (TL574-52) از پلاستیک است و 48 میلی‌متر عرض دارد. رنگ این عدسی دودی است و روکش آبی آینه‌ای دارد که باعث می‌شود بتوان از این عینک آفتابی در هوای آفتابی و ابری استفاده کرد. برند عدسی این عینک آفتابی «باربرینی» است که یک برند ایتالیایی باسابقه و شناخته شده در حوزه‌ی تولید عدسی عینک محسوب می‌شود. این عدسی همچنین در برابر اشعه‌ی ماورای بنفش خورشید کاملاً از چشم‌ها محافظت می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی بی ام دبلیو مدل B83040 Limited Lux Edition خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عینک تمام پلاریزه (polarized) بی ام دبلیو یا BMW مدل B83040-LUX از کلاس طراحی LUX با فریم بی نظیر و عدسی انعطاف پذیر خود، یکی از ایمن ترین و مقاوم ترین عینک های عرضه شده در آلمان است. عدسی این عینک در طولانی مدت چشم را خسته نمی کند و مانع از هرگونه خطای دید می شود. بسیار مناسب برای ساعات طولانی رانندگی و علاوه بر افراد عادی مناسب برای افرادی که به تازگی عمل جراحی های چشم انجام داده و یا کسانی که با عینک آفتابی های عادی دچار سردرد و سرگیجه شده و یا کسانی که خواهان عینکی با محافظت بسیار بالا هستند نیز می باشد. فریم جلویی و دسته های این عینک از ترکیب فلز مخصوص BMW با آلیاژ فیبر کربن ساخته شده است که علاوه بر القای حس بسیار با کیفیت باعث سبکی و ایجاد وزن کم در این محصول شده است. لوگوی بی ام دبلیو علاوه بر دسته ها بر روی پد های عینک و قسمت بیرونی دسته ها نیز حک شده است؛ همچنین لوگو شماتیک BMW نیز بر روی عدسی سمت راست دیده می شود. عدسی های این عینک به صورت سفارشی بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. این محصول نسخه گلوبال بوده و با پکیجینگ کامل بی ام دبلیو ارائه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی مدل پیرسینگ دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ترند امسال و محبوب ترین عینک بین بلاگر های مدلینگ اینستاگرام با ظاهری فوق العاده شیک که بیشتر بخاطر پیرسینگ دار بودن به محبوبیت رسید . این عینک جدید و مدرن با شیشه های کاملا استاندارد uv400 ضمن افزایش جذابیت این قابلیت را دارد که در روز از چشمان شما در برابر آفتاب محافظت کامل کند . این عینک فوق العاده سبک و با کیفیت است . رنگ فریم کاملا ثابت و ضد حساسیت است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی مدل میلیونر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عینک میلیونر در صدر عینک های پرفروش دنیاست . این عینک جدید و مدرن با شیشه های کاملا استاندارد uv400 ضمن افزایش جذابیت این قابلیت را دارد که در روز از چشمان شما در برابر آفتاب محافظت کامل کند . عینک مناسب تعویض شیشه است در صورتی که نیاز به شماره دار کردن عینکتون داشتید ، این عینک فوق العاده سبک و با کیفیت است . رنگ فریم کاملا ثابت و ضد حساسیت است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی مدل 7914 - آنتی دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عینک مربوطه با عدسی پلاریزه و آنتی رفلکس دار است و با لولای خاص فنری منعطف کار شده است و جنس فریم تی آر دارد / یکی از برندهای معروف بوده و تحت لیسانس کشور فرانسه (محل تولید چین) تولید شده است. این برند اوگا از برندهای معتبر در زمینه عینک بوده است. فریم این عینک حالت مربعی، گرد دارد. با توجه به رنگ عدسی آن مناسب روز می باشد. عینکی اسپورت و یونیسکس است و مناسب برای بانوان و آقایان است. فریم آن از جنس TR90 با بهترین کیفیت ساخته شده است. بسیار طرح زیبا و دلربا است. این عینک در نوع خود بی نظیر بوده و چهره شما را زیباتر خواهد کرد. عینک رسمی و کلاسیک میباشد های کوالیتی و درجه یک میباشد. دارای استاندارد UV400 و با عدسی پلاریزه و آنتی رفلکس دار میباشد. این محصول وارداتی میباشد. مناسب روز می باشد. تمام فریم میباشد. عدسی آنها بصورت حرفه ای و ظریف کار شده است. (رنگ فریم مشکی مات و عدسی دودی تیره)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک آفتابی مدل 7908 - آنتی دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عینکی با فریم کوچک و فانتزی / عینک مربوطه با عدسی پلاریزه و آنتی رفلکس دار است و با لولای خاص فنری منعطف کار شده است و جنس فریم تی آر دارد / یکی از برندهای معروف بوده و تحت لیسانس کشور فرانسه (محل تولید چین) تولید شده است. این برند اوگا از برندهای معتبر در زمینه عینک بوده است. فریم این عینک حالت مستطیلی دارد. با توجه به رنگ عدسی آن مناسب روز می باشد. عینکی اسپورت و یونیسکس است و مناسب برای بانوان و آقایان است. فریم آن از جنس TR90 با بهترین کیفیت ساخته شده است. بسیار طرح زیبا و دلربا است. این عینک در نوع خود بی نظیر بوده و چهره شما را زیباتر خواهد کرد. عینک رسمی و کلاسیک میباشد های کوالیتی و درجه یک میباشد. دارای استاندارد UV400 و با عدسی پلاریزه و آنتی رفلکس دار میباشد. این محصول وارداتی میباشد. مناسب روز می باشد. تمام فریم میباشد. عدسی آنها بصورت حرفه ای و ظریف کار شده است. (رنگ فریم قهوه ای مات و عدسی قهوه ای تیره)

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا