مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید شلوار مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید شلوار مردانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

شلوار مردانه بخش مهمی از یک استایل عادی روزمره را به خود اختصاص می دهد. اگرچه در نگاه اول هیچ شلواری مثل سایر اجزای لباس در نیم تنه بالایی به چشم نمی آید، اما نمی توان از اهمیت انتخاب و خرید شلوار مردانه درست و کاملا مناسب با فرم و حجم بدن غافل ماند. اگر همیشه اولویت انتخاب و خرید شلوار هایتان بر حسب زیبایی یا مد و ترند های سالانه بوده است، دست نگه دارید و این مطلب را که به بررسی ویژگی ها، قیمت شلوار مردانه و نحوه انتخاب آن می پردازد، مطالعه کنید تا بهترین شلوار مردانه برای خود تهیه نمایید.

نکات مهم هنگام خرید شلوار مردانه

نوع شلوار مردانه

شلوار های مردانه معمولا به چند دسته کلی تقسیم میشوند: شلوارهای اندامی، شلوارهای دم‌پا گشاد و شلوار راسته. شلوارهای دمپا گشاد در قسمت‌های ران، چسبیده به بدن هستند و در قسمت نزدیک به مچ پا، فضای آزاد زیادی دارند. شلوارهای راسته شلوارهایی هستند که از قسمت ران تا به پایین به یک اندازه دوخته می‌شوند.

اگر فردی لاغر هستید، بهتر است که از شلوارهای اندامی استفاده کنید تا اضافی پارچه‌ای که در شلوار وجود دارد، ظاهر بدی به پاهای شما ندهد.
اگر چاق هستید، به شما توصیه می‌کنیم که شلوار دمپا گشاد بپوشید. این کار باعث می‌شود که تناسب میان پاهای شما و بالاتنه ایجاد شود.

نوع پارچه شلوار

اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که به تیپ و ظاهر خود اهمیت زیادی میدهند در ابتدا بایستی به نوع جنس و کیفیت پارچه دقت کنید. زیرا هر پارچه ای دوام خود را ندارد و پس از یک مدت ظاهر اولیه خود را از دست میدهد و از ریخت میافتد.
انواع پارچه های مختلف تهیه شده برای شلوار میتوان به پارچه های لینن ، کتان ، جین ، فلانل و پشم نام برد. برای روز های گرم تابستان میتوانید از شلوار با دوخت لینن استفاده کنید . برای بهار و تابستان نیز شلوار های کتان نیز مناسب میباشد.

از پرطرفدارترین نوع پارچه های شلواری میتوان به نوع کتان اشاره کرد که در حین سبک بودن وزن و راحتی مناسب برای روز های گرم نیز مناسب میباشد.

رنگ شلوار مردانه

رنگ های مشکی ، سرمه ای ، قهوه ای ، خاکستری از بیشترین محبوبیت برخوردارند. معمولا رنگ شلوار را با پیراهن و بافت یا کت ست کنید جلوه ی بیشتری خواهد داشت.

شلوار زیپ دار یا دکمه ای

البته که انتخاب زیپ یا دکمه ی یک انتخاب سلیقه می باشد اما شلوارهایی که در جلوی آنها زیپ وجود دارد محبوبیت بیشتری دارد از آنجایی که استفاده از زیپ راحت تر و سریع تر می باشد امتیاز بیشتری را نیز دارا می باشد.

مزیت های داشتن زیپ سریع تر و راحت تر بودن استفاده از آن می باشد اما یکی از معایب آن احتمال فراموش کردن بستن آن است دکمه بسیار مطمئن تر است اما زمان بیشتری برای بستن آن نیاز است در بیشتر فروشگاه ها شلوار های دارای زیپ فروش بیشتری دارند و اغلب آقایان علاقه بیشتری به خرید شلوار های زیپ دار دارند.

دم پای شلوار مردانه

انتخاب دم پای شلوار بستگی به سلیقه شخص دارد و اینکه تیپ و استایلی که مد نظر خواهد داشت . برخی دوست دارند قد شلوارشان کوتاه باشد تا اینکه بالای کفش قرار گیرد . مانند شلوار جین هایی که در همین چند وقت اخیر مد شده است . برخی دیگر از آقایان خیر دوست دارند شلوار روی کفش آنها یک چین کوچک بیفتد که هم مدل کفش مشخص باشد هم اینکه دارای ظاهری مردانه تر باشند.

معمولا شلوار های مردانه با قد کوتاه باید آزاد تر باشند و شلوار هایی که بلند تر هستند بایستی اسلیم فیت یا راسته باشند. تا خوردن پایین شلوار یا یک چین پایین شلوار ربطی به مد روز ندارد و این مورد بیشتر به سلیقه خود شخص مربوط میشود .

پل کمربند شلوار مردانه

به طرز دوخت پل شلوار ها دقت کنید که به درستی دوخت شده باشند و در محل مناسب از کمرتان قرار بگیرد یا کمربندی که برای شلوار خود انتخاب میکنید پهنای آن کمربند اندازه پل شلوارتان باشد . در ضمن شلوار هایی که دارای پل هستند را هیچگاه بدون کمربند نپوشید زیرا جالب به نظر نمیاید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید چادر زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

افزایش طول عمر شلوار مردانه

دقت داشته باشید که در تمامی لباس ها یک تکه پارچه سفید رنگ وجود دارد که تمام اطلاعات لباس را در آن نوشته است. از این اطلاعات می توان به چگونگی شستشوی لباس، درجه حرارت آبی که قرار است لباس را با ان بشویید، نوع مایع شوینده و درجه حرارت اتو در آن ذکر شده است. که بسیاری از افراد به این نکته توجهی نداشته و با این کار عمر شلوار را کم می کنند.

برخی از شلوارها را نمی توان در خشک کن انداخت و برخی دیگر را باید حتما با دست شست. از این رو مطالعه جزئیات و اطلاعات لباس بسیار اهمیت دارد.

نحوه صحیح شستشوی شلوار مردانه

لازم است بدانید برای شستن شلوارهای رنگی، جین و کتان نباید از مایع سفید کننده و یا پودر ماشین لباسشویی استفاده کنید چراکه به تار و پود لباس آسیب می رسانند و از همین رو مدت زمان کمتری می توانید از شلوار استفاده کنید.

استفاده از مایع لباسشویی به همراه نرم کننده های موجود در بازار بهترین انتخاب برای شستن شلوار مردانه می باشد. برای شستن کت و شلوار مردانه بهتر است خودتان اقدام نکنید چراکه شستن آن ها یک عمل حرفه ایست و ممکن است شما نتوانید آن را به درستی انجام دهید در نهایت آنچه از ماشین تحویل می گیرد، یک لباس کهنه خواهد بود که شاید دیگر نتوانید آن را به تن کنید. بنابراین لازم است دقت کنید که همه لباس ها را نمی توانید خودتان بشویید و انتظار نتیجه ای فوق العاده داشته باشید.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید شلوار مردانه گفته شد، می توانید شلوار مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه شلوار مردانه با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه مدل ایتالین استایل کد 1100-094 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس این شلوار کنفی و با کیفیت است. مدل شلوار پیلی دار و دارای تزئینی با طرح جیب است. بسیار راحت بوده و جایگذین مناسبی برای شلوارهای لینن است. شلوار در قسمت باسن آزادتر از باقی بخش هاست. کپ شلوار مام فیت است. این شلوار مناسب استایل های الد مانی و ایتالین استایل می باشد. کیفیت و دوخت شلوار تضمین می شود. بسیاری از پیراهن ها و تی شرت های پنل قابلیت ست شدن با این مدل را دارند. در صورت انتخاب جدول سایز را بررسی بفرمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه مدل SB-SS-vk0171 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه انواع متنوعی از شلوار ها در بازار موجود هستند که با هرکدام می توان استایل به خصوصی داشت. در بین شلوار های مردانه، شلوار کتان مردانه یکی از بهترین انتخاب ها برای استایل های روزمره و کژوال می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کیف زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
این شلوار از جنس پارچه ی کتان، که یکی از بهترین پارچه ها برای تولید لباس است، می باشد. مدل شلوار، جذب و تنخور آن اسلیم فیت می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه دیان مدل کلاسیک DO-SO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوار های پارچه ای کلاسیک مردانه دیان به منظور استفاده در اماکن عمومی و مجالس رسمی تولید شده و برای تولید این دسته از محصولات از پارچه ی فیلا فیلا استفاده شده است.این پارچه از نخ و الیاف مصنوعی تشکیل شده میباشد.محصول عرضه شده فرم کلاسیک دارد و خط اتو در جلوی شلوار قرار میگیرد.این محصول دارای دوجیب در کنارین و یک جیب فیلتویی در پشت است.جدول راهنمای انتخاب سایز در قسمت تصاویر طراحی شده است.رنگ پارچه این محصول = پایه سرمه ای روشن است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه مدل بنگال کمربند دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوار از پارچه ی به اصطلاح بنگال تولید شده است،پارچه ی کتان بنگال پارچه ای با ظرافت بالا همراه با کشسانی نسبی مناسب می باشد که زیبایی دو چندانی در پوشیدن شلوار به شما می دهد پس اگر دنبال شلوار ضخیم میگردید ما پارچه ی بنگال را توصیه نمیکنیم.قد شلوار صد سانتی متر است،پاچه ی شلوار پاکتی است و در قسمت پاچه و کمربند مارک فلزی کار شده است،قسمت پشت کمر کش کار شده است و در جلوی کار طراحی کمربندی زیبا که شمارا از بستن کمربند بی نیاز میکند و راحتی دو چندانی را به ارمغان خواهد آورد.شلوار دارای دو جیب در بغل و یک جیب کوچک در پشت است،یک ساسون در پای چپ و یک ساسون در روی پای راست به ظاهر کلاسیکی شلوار می افزاید.رنگ شلوار مشکی است و مهمترین ویژگی آن استایل جذب و قابلیت پوشیدن با کفش کالج و تیپ رسمی و همینطور قابلیت پوشیدن با کفش اسپرت و تیپ اسپرت را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه پنبه شکار مدل اسلش شش جیب SED خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوار اسلش شش جیب یک کار بسیار زیبا و شیک برای کسانی که به دنبال مد روز و زیبایی هستند.دارای جنس کشی می باشد و برای استفاده ی روزمره بسیار مناسب است. جنس پارچه ی این شلوار بدون وارفتگی است و شما با پوشیدن این اسلش، در طول انجام فعالیت های روزانه و خارج از خانه احساس راحتی می کنید. همچنین می توانید از این اسلش زیبا و راحت، در مسافرت های خانوادگی و دوستانه ی خود به ویژه هنگامی که در خودرو هستید استفاده کنید و لذت ببرید. این مدل، از محصولات گروه تولیدی پنبه شکار مهر (تهران بافت) می باشد. دارای دو جیب در کنار و دو جیب در کنار زانوها و یک جیب در پشت میباشد که مجموعا پنج جیب میشود ولی در بازار به شش جیب معروف است. استایل خوب و خوش فرم بودن از دیگر ویژگیهای این محصول میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه صدرا مدل BN کد R-40421 رنگ سبز خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوار مردانه صدرا یکی از برترین ها و بهترین ها در طراحی و دوخت بوده و با تنوع بسیار در طراحی و رنگ بین مصرف کنندگان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.دوختی یکنواخت و درشت با نخی محکم و زیبا باعث شده خطوطی خاص در کناره های محصول خودنمایی کرده و این خود بر زیبایی کار افزوده است. دو جیب کار شده بصورت رو کار بوده و این امر راحتی استفاده از این شلوار را بیشتر از پیش فراهم کرده است،همچنین فرم این شلوار به صورت راسته و دم پا ساده می باشد؛ برند صدرا همواره می کوشد شلوارهایی برای سلایق متفاوت تولید کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه مدل rr-41776 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوار اسلش شش جیب یک کار بسیار زیبا و شیک برای کسانی که به دنبال مد روز و زیبایی هستند.دارای جنس کشی می باشد و برای استفاده ی روزمره بسیار مناسب است. جنس پارچه ی این شلوار بدون وارفتگی است و شما با پوشیدن این اسلش، در طول انجام فعالیت های روزانه و خارج از خانه احساس راحتی می کنید. همچنین می توانید از این اسلش زیبا و راحت، در مسافرت های خانوادگی و دوستانه ی خود به ویژه هنگامی که در خودرو هستید استفاده کنید و لذت ببرید. این مدل دارای دو جیب در کنار و دو جیب در کنار زانوها میباشد استایل خوب و خوش فرم بودن از دیگر ویژگیهای این محصول میباشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا