مد و پوشاک

نکات مهم خرید کفش روزمره زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کفش روزمره زنانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

به‌عنوان یک خانم، خرید کفش زنانه (Buy Women’s Shoe) مناسب که هم بتواند کاربردی باشد و هم تمام ویژگی‌های کفشی جذاب را نیز دربرگیرد، امری دشوار است. اما با در نظر گرفتن مدل‌های مختلف، رنگ‌ها و یا اینکه پاشنه‌دار باشد یا تخت، جلوباز باشد یا بَندی، جستجو برای یافتن بهترین کفش زنانه آسان تر می شود. در ادامه با مقاله راهنمای خرید کفش روزمره زنانه همراهمان باشید تا نکات مهم برای خریدی هوشمندانه را بدانید. خرید کفش زنانه

انواع کفش زنانه

کفش های زنانه انواع مختلفی دارند، اما از میان این مدل های متنوع خانم ها به 6 مدل کفش بیشتر نیاز دارند که خواسته آنها را برای موقعیت های مختلف تامین می کند. با داشتن این 6 مدل کفش برای مناسبت ها و موقعیت های مختلف آماده هستید.

کفش پاشنه بلند جلوبسته

کفش های پاشنه دار کلاسیک و جلو بسته بسیار کاربردی بوده و مناسب انواع مجالس هستند. این مدل کفش ها برای خانم ها در سنین مختلف مناسب است و هر خانم به یک جفت از آنها نیاز دارد.

کفش پاشنه بلند جلوباز و بند دار

کفش های پاشنه دار جلوباز و بند دار فانتزی تر هستند و با لباس های خاصی ست می شوند. این مدل کفش ها برای مناسبت هایی مانند تولد، جشن عقد و… استفاده می شوند.

کفش اسپرت پاشنه تخت

کفش های اسپرت و بدون پاشنه پرکاربردترین کفش زنانه هستند که برای موقعیت های مختلفی مانند محل کار، دانشگاه، خرید و … مناسب اند. این مدل کفش ها روزانه مورد استفاده قرار می گیرند و باید حسابی راحت باشند.

صندل تابستانی

صندل ها هم مخصوص تابستان هستند. بالاخره هر فصل کفش مخصوص به خودش را می خواهد. تابستان که هوا گرم است صندل های چرم بهترین گزینه اند، زیرلا بسیار خنک و راحت هستند.

نیم بوت

نیم بوت ها هم برای فصل پاییز مناسب اند هم زمستان. استفاده از نیم بوت های زنانه استایل تان را متفاوت و شیک می کند. همچنین پاهایتان را از سرما حفظ می کنند. همه خانم ها به یک جفت نیم بوت نیاز دارند.

کتانی

کتانی ها را همه دوست دارند. هر خانمی به یک جفت از آنها نیاز دارد تا با تیپ اسپرتش ست کند یا زمانی که می خواهد ورزش و پیاده روی کند از آن استفاده کند.

جنس کفش زنانه

گاهی اوقات نوع کفش را جنس و متریال آن تعیین می‌کند. رایج‌ترین مواد مورد استفاده در ساخت کفش عبارتند از: چرم، جیر، تکستایل (مرتبط با پارچه)، سینتتیک (مواد مصنوعی)، رابر (لاستیک)، فوم و پلاستیک. هر کدام از اینها کاربردهای خاص خود را در ساخت کفش دارند. بسته به طراحی، هر ماده در جای مناسب خود استفاده می‌شود.

نکات مهم هنگام خرید کفش روزمره زنانه

  • کفش هم اندازه با سایز پایتان انتخاب نمائید.
  • کفشی با جنس و مرتیال مرغوب انتخاب نمائید.
  • کفی کفش هایتان را با دقت بیشتری انتخاب نمائید.
  • کفش را مناسب با شرایطتان انتخاب نمائید.
  • به عرض و پهنای جلوی کفش توجه نمائید.
  • از برندهای معتبر کفش خریداری نمائید.
  • هنگام خرید کفش حتما جوراب بپوشید.
  • و …

بهترین زمان خرید کفش

این روزها شمار مبتلایان به مشکلات پا در حال افزایش است؛ می‌پرسید چرا؟ چون کفش مناسب را انتخاب نمی‌کنیم! کفش‌های استاندارد به گونه‌ای طراحی می‌شوند که نحوه گام برداشتن‌ ما را تا حدامکان از حالت طبیعی و نرمال خارج نکنند. سایز مناسب و اندازه بودن کفش بسیار مهم است زیرا اگر کفش شما تنگ یا گشاد باشد، استایل شما را به هم می‌ریزد و باعث ناراحتی پا می‌شود. بهترین زمان خرید کفش، در پایان روز و به هنگام عصر است؛ چرا که در پایان روز پا به بزرگترین اندازه خود می‌رسد؛ به همین علت برای خرید یک کفش مناسب، بهتر است ساعات اولیه صبح را انتخاب نکنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید تشک برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید کفش روزمره زنانه گفته شد، می توانید کفش زنانه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کفش روزمره زنانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه مدل D004 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اغلب ما در برنامه روزانه و هفتگی‌مان پیاده‌روی و زمان‌های سرپا ایستادن زیادی را تجربه می‌کنیم پس در واقع در انتخاب کفش‌مان علاوه‌بر زیبایی باید به فاکتور راحتی نیز اهمیت زیادی بدهیم. این مدل بسیار مینیمالیستی بوده و به راحتی با هر لباسی قابل انطباق است این کفش به شما ظاهری دلپذیر و راحت می‌دهد. راحت پوشیدن آن‌ها را تبدیل به بهترین‌ترین کفش شما می‌کند رویه این کفش از چرم 100 % طبیعی از نوع نرم ساخته شده است که کاملا انعطاف پذیر و سبک است آستر داخلی و کفی از چرم طبیعی بزی و آنتی باکتریال است چرم رطوبت تولید شده توسط پا را جذب می کند و بنابراین آب و هوای دلپذیر کفش را تضمین می کند و باعث میشود کفش در طول روز تنفس پذیری بالایی داشته باشد و مانع از تعریق و بو گرفتن پا میشود اگر بدنبال یک کفش راحت و سبک هستید که بتوانید ساعتها در طول روز و محل کار خود بپوشید بدون اینکه حس خستگی را به پای شما منتقل کند این مدل گزینه بسیار مناسبی خواهد بود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه آگوست مدل DBL 120030 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش زنانه کامفورت چرم آگوست مدل 120030 رنگ سرمه ای دارای رویه چرم طبیعی و آستر چرم طبیعی درجه یک با قابلیت تنفس و زیره پلی اورتان بسیار راحت و با دوام مناسب استفاده روزمره و دارای کیفیت ساخت بالا می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه مدل ALZ6005 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش چرم زنانه به عنوان یکی از کفش‌های پرفروش شناخته می‌شود که در بین خانم ها بسیار محبوب است. خانم ها برای خرید کفش چرم زنانه با مدل‌های مختلفی روبرو هستند که با توجه به سلیقه خود می‌توانند اقدام به خرید کفش نمایند. برای انتخاب و خرید کفش نیاز به بررسی یک سری از نکات کلیدی وجود دارد که این امر باعث می‌شود تا خانم ها بتوانند یک انتخاب مناسب داشته باشند. کفش چرم طبیعی زنانه مدل ALZ6005 یکی از انواع کفش های چرم است که مورد توجه خانم ها قرار دارد. اگر به دنبال کفش چرم طبیعی زنانه هستید می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش طبی زنانه مدل درسا کد Kan21 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش طبی زنانه مدل درسا با رویه ای از چرم مصنوعی تولید ایران است. در تولید این محصول از بهترین مواد استفاده شده است. زیره طبی این مدل با استفاده از مواد اولیه در 5 لایه طراحی و به رویه آن متصل شده است.طراحی بر اساس رفلکسولوژی طبیعی پا، راحتی،زیبایی و دوام این مدل موجب شده تا گزینه ای مناسب برای افرادی باشد که بسلامتی و راحتی پا خود اهمیت ویژه ای میدهند و بدنبال محصولی با طول عمر بالا جهت ایستادن و پیادروی های روزمره و بلند مدت هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه مدل 359001702 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش زنانه از جنس رویه چرم مصنوعی و جنس زیره پلی اورتان. بوده و دارای طرح پاندا کنار کفش می باشد. بسته شدن با سه ردیف نوار چسبی بوده و ارتفاع پاشنه 5 سانت صورت میگیرد. مدل زبانه بلند و کف کفش چسبی است. مدل پنجه گرد و مناسب استفاده روزانه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه تن تاک مدل پانیک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بسیار راحت و سبک می باشد و قابلیت انعطاف پذیری بی اندازه ای دارد. پارچه مورد استفاده در این طرح، سبب تنفس پذیری مناسب و راحتی کفش شده است. مناسب برای همه فصل ها کاربرد دارد خیلی مناسب برای سفر و رانندگی وبرای کسانی که به مدت طولانی سرپا و پیاده روی زیادی دارند کاربردی اساسی دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه کد 20233 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مدل: Casual Shoe (نوعی از کفش های راحتی که دارای پاشنه یکسره لژدار بوده و به دلیل راحتی و سبک بودن برای استفاده روزمره گزینه مناسبی است.) مدل نوک: Round Toe (گرد) است مدل پاشنه: Flat Heel (یکسره) است نوع کفی: معمولی (غیر قابل جدا شدن) است جنس کفی: فوم با روکش چرم مصنوعی دارد جزئیات مدل: رویه از جنس چرم مصنوعی نرم و انعطاف پذیر با تکه دوزی طرح پلنگی در قسمت پشت کفش، زنجیر فلزی تزئینی با ثبات رنگ بالا، وزن سبک و راحت است. توجه: برای انتخاب مناسب ترین سایز حتما به جدول سایزبندی بارگزاری شده در تصاویر مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید لباس زیر زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه مدل سه چسب خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش زنانه مدل سه چسب می‌باشد.کفش بسیار سبک و نرم و راحت می‌باشد.پاخور کفش عالی می‌باشد.مناسب برای استفاده روزمره و اداری می باشد ‌.مناسب برای استفاده طولانی مدت درشبانه روز می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه مدل 2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کتونی زنانه بسیار راحت دارای قالب کاملا سایزبندی استاندارد ، مناسب پیاده روی، زیبا ، مناسب سنین مختلف می باشد جنس رویه کفش از چرم مصنوعی است و کفی کفش بسیار مقاوم ، سبک ، نرم و قابل شستشو می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش طبی زنانه پاتکان مدل NIC3286 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش طبی مدل NIC3286 شرکت پاتکان یک کفش راحت برای استفاده روزمره و پیاده‌روی به‌شمار می‌آید. اکثر افراد برای راحتی بیشتر پا به‌دنبال محصولی استاندارد هستند تا در‌طول روز احساس خستگی کمتری در اثر راه رفتن داشته‌ باشند. این مدل دارای رویه‌ای از‌جنس چرم صنعتی خارجی است در داخل کفش از کفی طبی پلی اورتان استفاده شده است. زیره از موادPU تولید شده است .زیره این کفش دارای نرمی استاندارد بوده و این موضوع باعث رفع یا کاهش فشار به پا و تسون فقرات می‌شود.و یک عایق حرارتی است.رویه این کفش دارای پانچ ریز جهت گردش هوا می باشد . اگر برای استفاده روزمره خود به‌دنبال کفشی شیک و ساده هستید این کفش گزینه مناسبی است . وزن هر لنگه از این کالج بسته به سایز (37-41) از 197گرم تا 221 گرم می باشد . این کفش مناسب پاهای پنجه پهن و با رویه پای چاق نمی باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه مدل 359002001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش زنانه از جنس رویه حصیری و طرح حصیر چهارخانه ریز بوده جنس زیره کنفی با پاشنه لژدار یکسره و ارتفاع پاشنه دو سانت است. مدل کفش کشی و کفش دور دوخت و مناسب پیاده روی و استفاده روزانه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش روزمره زنانه مدل 359002002 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش زنانه از جنس رویه حصیری و طرح حصیر چهارخانه ریز بوده جنس زیره کنفی با پاشنه لژدار یکسره و ارتفاع پاشنه دو سانت است. مدل کفش کشی و کفش دور دوخت و مناسب پیاده روی و استفاده روزانه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا