مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید لباس زیر زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید لباس زیر زنانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

چقدر برای انتخاب درست لباس زیر وقت می‌گذارید؟ برخی از خانم‌ها برخلاف هزینه و زمان زیادی که صرف خرید مانتو، شلوار یا سایر لباس‌ها می‌کنند، هیچ اهمیتی به انتخاب درست لباس زیر نمی‌دهند. اگر شماهم از این دسته از افراد هستید، باید بدانید که لباس زیر تأثیر زیادی در سلامت و استایل شما دارد.در این مطلب می‌خواهیم نکاتی که هنگام خرید لباس زیر زنانه باید درنظر بگیرید را مورد بررسی قرار دهیم. پس با این نکات آشنا شوید و از این پس نگاهی متفاوت‌تر به انتخاب لباس زیر مناسب داشته باشید.

انواع شورت زنانه

شورت پادار: این شورت‌ها باسن و قسمتی از ران پا را پوشش می‌دهند و برای استفاده در دوران قاعدگی مناسب خواهند بود. همچنین از این شورت‌ها برای زیردامن نیز استفاده می‌شوند.
شورت کلاسیک: بسیاری از افراد هنگام خرید لباس زیر، شورت‌های کلاسیک را که در بسته‌های چندتایی در بازار وجود دارند، ترجیح می‌دهند. اگر لباس تنگی برتن داشتید به دلیل مشخص شدن خط شورت‌های کلاسیک از آن‌ها استفاده نکنید.
شورت گنی: اگر می‌خواهید اندامتان در ناحیه شکم خوش فرم تر به نظر برسد این نوع شورت‌ها گزینه مناسبی برای شما خواهند بود زیرا شکم را تا بالای ناف پوشش داده و اندام را زیباتر نشان می‌دهند. زیر شلوارهای فاق بلند و پیراهن‌های جذب از این لباس زیر استفاده کنید.

انواع سوتین زنانه

سوتین اسفنجی (پددار): داخل کاپ این سوتین‌ها اسفنج به کار می‌رود که حجم این اسفنج کم یا زیاد است. اگر سینه‌های کوچکی دارید، این نوع سوتین برای شما مناسب خواهد بود. زیرا سینه را بزرگتر از سایز طبیعی نشان می‌دهد.
سوتین بدون بند: این سوتین‌ها هیچ بندی روی شانه ندارند و به وسیله بند کمری بسته می‌شوند و برای لباس‌های دکلته مناسب‌اند. در انتخاب سایز این نوع سوتین‌ها دقت کنید؛ زیرا در صورت تنگ یا گشادی بیش از حد قابل استفاده نخواهند بود.
سوتین توری: این نوع سوتین از جنس تور است و طرح‌ها و مدل‌های متنوعی مثل فنردار، بدون فنر، اسفنجی و… دارد. ویژگی اصلی این سوتین‌ها راحتی و زیبایی آن‌ها است و با لباس‌های مختلفی قابل‌استفاده‌اند.
سوتین شیردهی: این سوتین‌ها ظاهری شبیه به سوتین‌های معمولی دارند، اما در طراحی آن‌ها دوکاپ وجود دارد و از موادی مانند پنبه و بامبو تولید می‌شوند. قسمت بالایی این سوتین‌ها به راحتی کنار می‌رود و شیردهی را برای مادران آسان می‌کند.
سوتین کپسول‌دار: این سوتین‌ها هنگام فعالیت‌های ورزشی مناسب‌اند زیرا وجود دوکاپ در آن‌ها باعث گردش جریان هوا و جلوگیری از بیماری پوستی می‌شود. همچنین سینه‌ها را هنگام فعالیت و ورزش ثابت نگه می‌دارند.

نکات مهم هنگام خرید لباس زیر زنانه

انتخاب لباس زیر مناسب علاوه بر اینکه به زیبایی و شیک بودن شما کمک می کند، در حفظ سلامتی شما نیز تاثیر گذار است. اگر لباس زیر با کیفیتی را انتخاب نکنید، ممکن است دچار مشکلات پوستی شوید. ما در ادامه نکاتی را برای بانوان در انتخاب لباس زیر مناسب ارائه داده ایم لطفا در ادامه همراه ما باشید.

سایز مناسب خود را انتخاب کنید:

لباس زیر شما باید بسیار راحت باشد و شما با پوشیدن آن احساس خوبی داشته باشید. بنابراین بهتر است از انتخاب لباس های زیر تنگ و یا خیلی بزرگ خودداری کنید. همیشه لباس زیری را خریداری کنید که کاملا اندازه شما باشد و هنگام پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشید.

جنس پارچه ها را بشناسید:

انتخاب جنس پارچه مناسب تاثیر بسیار مهمی در سلامت پوست شما دارد. به همین دلیل بهتر است لباس های زیری را انتخاب کنید که جنس پارچه آن نخی و پنبه ای است. این نوع پارچه ها، قابلیت جذب رطوبت بدن شما را دارند و باعث می شوند که پوست شما خشک باقی بماند.

مراقب لباس های زیر خود باشید:

بهتر است لباس های زیر با کیفیت را خریداری کنید. توصیه می شود از خرید لباس های زیر بی کیفیت و ارزان قیمت اجتناب کنید. بهتر است برای جلوگیری از ایجاد حساسیت پوستی، لباس های زیر خود را با دست و آب خنک بشویید. سعی کنید لباس های زیر خود را با ماشین لباسشویی نشوئید، زیرا الیاف لباس های زیر ظریف است و به راحتی آسیب می بینند.

الیاف طبیعی را انتخاب کنید:

لباس زیر تنها لباسی است که برای مدت طولانی با پوست شما در تماس است. بنابراین بسیار مهم است که برای جلوگیری از حساسیت های پوستی و اگزما، جنس لباس های زیر خود از الیاف طبیعی انتخاب کنید. همچنین بهتر است از خریدن و پوشیدن لباس های زیری که جنس آنها از الیاف نایلونی و پلاستیکی است، خودداری کنید.

لباس های زیری که از الیاف مصنوعی و نایلونی تولید می شوند، به دلیل تعریق زیاد و عدم جذب رطوبت بدن، باعث به وجود آمدن بیماری های قارچی و حساسیت می شوند. متاسفانه بیماری های پوستی به راحتی به قسمت های دیگر بدن نیز سرایت می کنند. در صورت ابتلا به بیماری های پوستی سریعا به پزشک مراجعه کنید.

سعی کنید درگیر مد نشوید:

توصیه می شود به دنبال مد نباشید و لباس های زیری را انتخاب کنید که با پوشیدن آنها احساس راحتی می کنید. اولویت خرید لباس زیر باید در راحتی و حفظ سلامتی شما خلاصه شود.

شستشو و نگهداری لباس زیر زنانه

با توجه بـه این کـه لباس زیر بسیار حساس اسـت، بهتر اسـت کـه آن رابا دست بشویید و یا درصورت استفاده از ماشین لباسشویی باید برنامه ماشین لباس شویی را بر روی لباس‌های حساس تنظیم کنید چرا کـه دمای بالا یا دور تند ماشین لباسشویی باعث می شود کـه بافت لباس آسیب ببیند و عمر آن کوتاه شود.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید لباس زیر زنانه گفته شد، می توانید لباس‌زیر زنانه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه لباس زیر زنانه با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز گن زنانه کوئین رال مدل ساعت شنی بند دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از ابزارهایی که برای لاغری، تناسب اندام، تسکین دردهای عضلانی و... مورد کاربرد قرار می گیرد گن یا کمربندهایی ساخته شده از جنس لاتکس است؛ گن ساعت شنی نیز نوعی از گن های لاغری است که برای افراد دارای چربی اضافه در ناحیه شکم و پهلو مناسب می باشد. گن کوئیین رال کمک می کند فرم و استایل بدن افراد به شکل ساعت شنی (یعنی کمر و پهلوهایی باریک تر) نزدیک شود که این روزها محبوبیت زیادی دارد. علاوه بر کمک به زیبایی اندام و افزایش انحنای بدن در پهلوها، گن ساعت شنی از عضلات ناحیه کمر نیز محافظت کرده و ممکن است برای برخی از افراد پس از عمل جراحی شکم نیز مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست شورت و سوتین زنانه مدل 0628 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

-سایز 75 و 85 نوار لبه سبز میباشد - سایز 80 نوار لبه زرد میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت زنانه کژین دوخت مدل NA-GR-PI مجموعه 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از پارچه تریکو پنبه لاکرا به رنگ ( سبز -سرمه ای -صورتی ) استفاده شده است ، پارچه با قابلیت بی نظیر کشسانی می باشد که معمولا در تولید لباس های زیر زنانه کاربرد دارد همچنین الیاف به کار رفته در تهیه این محصول 95 درصد نخ و 5 درصد الاستین (لاکرا) میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت زنانه ماییلدا مدل 3672-2 بسته دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همانطور که می دانید کیفیت الیاف بکار رفته در لباس نکته ی بسیار مهمی در حفظ سلامت انسان است و استفاده از مواد با کیفیت از ایجاد حساسیت جلوگیری می کند.این شورت ها دارای طرح های متنوع و زیبا در رنگ های مختلف با کیفیت و جنس عالی می باشند . جنس این شورت ها ضد حساسیت بوده و از مواد درجه یک تولید شده. کش های این شورت بسیار لطیف و بادوام است.این شورت تمام گیپور و بدن نما می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سوتین زنانه کارنا رز مدل 3343 رنگ سبز خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سوتین های زنانه کارنا رز با طرح های متنوع و زیبا و جنس با کیفیت ، با افتخار تولید ایران بوده و از نظر کیفیت با محصولات مشابه خارجی برابری می کند. این محصولات بدون حساسیت و از جنس های درجه یک تولید می گردند. این سوتین بدون فنر و دارای بند های قابل تنظیم است .کش قسمت کمر پهن و 3 قزن می باشد. این سوتین بسیار راحت و مناسب استفاده روزمره است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست شورت و سوتین زنانه کد 0022 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سوتین فاقد جک و فنر میباشد کاملانخی و مناسب استفاده روزانه است ،سایز سوتین طبق استاندارد سایز ایرانی است و از سایز سوتین جک دار یک تا دو سایز بزرگتر است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه کوتون کلاب مدل MANGANI رنگ کرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این گن محصول کمپانی ایتالیایی کوتون کلاب است. این محصول با پارچه ای نسبتا نازک اما خاصیت کشسانی فوق العاده، باعث می شود بدن نسبت به گن های ضخیم دیگر ، احساس راحتی بسیار بیشتری داشته باشد گن MAGNANI در ایتالیا و توسط طراحان روز اروپا طراحی شده و دارای دوبند است که به روی شانه ها وصل می شود و از زیر سوتین تا بالای زانوها ادامه دارد. جنس نرم و نازک این گن بسیار آن را نسبت به سایر گن های زنانه متمایز کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه ریزالت ویر مدل Stella1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن پایین تنه مدل Stella محصول شرکت Result Wear می باشد. جنس پارچه و کشها از نوع بهترین مواد موجود در بازار می باشد که طول عمر بالا در اثر کشیدگی یا شستشو را حاصل می شود. این گن در رنگ مشکی محصولی منحصر به فرد مخصوص خاص پسندان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه مدل 02CR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امتیاز اصلی آن داشتن فاق بلند است که قسمت بیشتری از شکم را پوشش داده و استفاده از آن مانند گن ، به خوش فرم تر شدن بدن کمک می کند ویژگی بعدی داشتن 6 رنگ متفاوت است که می تواند با رنگ های بیشتری قابل استفاده باشد. مدل: گن دار دوخت تمیز فاق بلند مناسب برای سنین مختلف خوش فرم تر شدن بدن تک سایز freesize دارای 6 رنگ مختلف: مشکی ، کرم ، طوسی ، سرخابی، صورتی، قرمز ارسال طرح گل روی گن ها بصورت رندوم می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه آن میچل مدل 1222 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل از گن های ساعت شنی ( گن کمری یا شکم و پهلو ) مدل آن میچل که به مربی کمر معروف است ، به محض پوشیدن 1 تا 2 سایز شما را جمع میکند. و اگر به صورت روزانه بین 6 تا 8 ساعت بسته شود ، میتواند ماهیانه یک سایز به صورت واقعی کم کنید . و بعد از چند ماه استفاده به کمر شما به شکل ساعت شنی خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کاپشن دخترانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
گن کمری ( گن شکم و پهلو ) برای سایزهای متوسط که به دنبال کاهش سایز خود حدود 1٫5 الی 2 سایز هستند، مناسب است ولی در افرادی با سایز بالاتر که چربی پشت کمر و زیر بغل دارند مدل ساده جوابگو نبوده و به جای آن باید از مدل تاپی که دارای بند قابل تنظیم است، استفاده کنند. کمر باریک یکی از بخش‌های کلیدی تناسب اندام است که اگر بتوانید به آن دست پیدا کنید، بخش زیادی از مشکلاتتان حل شده است. گن ساعت شنی یکی از محصولاتی است که‌ می‌تواند شما را در کم‌ترین زمان به این هدف برساند. گن ساعت شنی که به دلیل شکل خود به همین نام نامیده شده،‌ می‌تواند به کمر شما فرم دهد و با قالبی که دارد، آن را نسبت به نواحی میانی باریک‌تر سازد و در واقع به کمرتان حالتی شبیه ساعت شنی ببخشد. این گن به محض پوشیدن 1 تا 2 سایز شما را جمع میکند و با استفاده روزانه 6 تا 8 ساعت ماهیانه یک سایز واقعی کم می کنید و بعد از چند ماه کمر شما به شکل ساعت شنی فرم میگیرد. شکم بندهای موجود همگی long torso هستند با قد بین 31٫5 تا 33 سانت در جلو که از زیر سینه تا استخوان لگن را میپوشانند . گن کمری مناسب افرادی است که فقط در ناحیه شکم و پهلو انباشت چربی دارند و پشت کمرشان صاف و بدون چربی است. این مدل برای سایزهای بالای 42 پیشنهاد نمیشود . تمامی کدهای موجود 9 ردیف فنر استیل و سه ردیف هوک دارند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه مدل ACTIVE 1410 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول گنی با کیفیت و با تکنولوژی دوخت بدون درز، بدن را به صورت موضعی سفت می کند و به راحتی فرم می دهد و از گردش خون در مویرگ ها جلوگیری نمی کند. به دلیل عدم وجود اثر درز براحتی امکان استفاده با هر لباسی را خواهد داشت. نقاط فشاری که به پهلوها و ناحیه کمر ایجاد شده است به شکل دهی باسن و شکم کمک می کنند. پارچه و بافت خاص آن باعث جذب عرق و خارج شدن آن می شود. کش دور کمر جهت جلوگیری از سُر خوردن و جذب بهتر به بدن همراه با پوششی از سیلیکونی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه مدل G20 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شورت های گنی مناسب استفاده برای فرم دهی و لاغر نشان دادن قسمت شکم ، پهلوها و در انواع شورت گنی، برای پوشیدن در زیر لباس شما طراحی شده است .تا با پوشاندن و صاف کردن چربی ها و چاقی های این نواحی به شکل دهی اندام و زیبایی لباس شما هم بیافزاید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه نانو تن پوش مدل NaNo-G2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شورت گنی زنانه آنتی باکتریال نانو تن پوش کشی ، لطیف، سبک و جذب می باشد و به دلیل ذرات نقره موجود در نخ این الیاف دارای خواص درمانی ضد حساسیت، ضد بو، ضد قارچ، ضد باکتری با ماندگاری دائم خواص حتی پس از دهها بار شستشو با آب جوش و مواد شوینده می باشد. ذرات نقره موجود در نخ این الیاف در زمان ذوب ریسی در دمای 250 درجه سانتی گراد ذرات نقره به الیاف آغشته گردیده که خواص آنتی باکتریال این محصول حتی پس از بارها شستشو با آب جوش و مواد شوینده از بین نمی رود. این الیاف بعد از کش آمدن به حالت اولیه ی خود باز می گردند و نسبت به دیگر الیاف سریع تر خشک می شوند‏. الیاف پلی آمید ( ‏Polyamide‏ ) از انواع نخ های نایلونی تشکیل شده اند‏‏.‏‏ ترکیب این الیاف با پنبه موجب افزایش استحکام پارچه و خاصیت جذب رطوبت مناسب در شرایط گرم و سرد، باعث ایجاد دمای متعادل و مطلوب بدن می شود‏‏.‏‏ الیاف پلی آمید لطیف، سبک، بادوام، ضد آلرژی و ضد چروک هستند‏‏.‏‏

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه کد 1001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امتیاز اصلی آن داشتن فاق بلند است که قسمت بیشتری از شکم را پوشش داده و استفاده از آن مانند گن ، به خوش فرم تر شدن بدن کمک می کند ویژگی بعدی داشتن 6 رنگ متفاوت است که می تواند با رنگ های بیشتری قابل استفاده باشد. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه مدل لیزری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس این شورت گنی لیزری است .بسیار لطیف است در قسمت فاق دارای لایه نخی میباشد . در قسمت پشت شورت محل قرار گیری باسن لیزری وجود دارد . شورتهای گنی بسیار مناسب لباسهای مجلسی میباشند.رنگ کرم

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه مدل MI44 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل گن رو که مشاهده می فرمایید ، خاصیت آنتی باکتریال دارد و از تجمع میکروب‌های مولد بوی نامطبوع در آن جلوگیری می‌کند و درنتیجه می‌توان این مدل را به‌صورت روزمره و بدون نگرانی از ایجاد بوی نامطبوع تعرق استفاده کرد. طراحی این گن ، فشار را در قسمت‌های لازم به بدن وارد می‌کند و در قسمت شکمی این گن از پارچه‌ای باقدرت بالا و کشش زیاد استفاده شده که به‌راحتی موجب جمع کنندگی عالی در ناحیه شکم ، و سایر نقاط بدن می‌ شود . و نیز با توجه به مدل دکلته بودن این گن در بالاتنه چسبی دارد که موجب فیکس شدن گن بر روی سینه می شود ، درنتیجه به‌راحتی می‌توان در درازمدت از این گن استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید هودی زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه مدل ساعت شنی کد آرتان 3025 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این گن با استفاده از 3 ردیف قزن بر روی بدن بسته میشود و باعث ایجاد فرم معروف ساعت شنی یا کمر باریک و باسن درشت روی بدن شما می گردد. با فنرهای مخصوص از لول شدن گن جلوگیری کرده و به محض پوشیدن باعث کاهش سایز شما بین 1الی 3 سایز خواهد شد و اندامی جذاب را به شما هدیه خواهد داد.  این گن در استفاده روزانه و مجلسی بسیار راحت می باشد. اگر میخواهید چربی های پشت کمر تا خط بالای سوتین و زیر بغل تون پوشش داده بشه شما باید گن ساعت شنی تاپی رو تهیه کنید. و در صورتی که تمایل دارید فقط قسمت شکم و پهلوی شما پوشیده بشه ، نیاز به گن ساعت شنی شکمی خواهید داشت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه تی بی ان مدل 192018-CR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تولیدی تی بی ان از سال 1360 با بهره گیری از بهترین مواد اولیه‌ی ضد حساسیت و آلرژی سعی نموده است محصولاتی با کیفیت جهانی عرضه نماید. گن زنانه تی بی ان یکی از این محصولات است که باعث فرم دهی بهتر به سینه و پهلو ها می شود و بدن کاملا یکنواخت به نظر می آید. این گن به دلیل داشتن 7 فنر عمودی به هیچ عنوان لول نمی شود و بالا نمیرود. در داخل گن نوار های لاستیکی وجود دارد که باعث ثابت ماندن در بدن می شود. بند ها قابل جدا شدن و قابل تنظیم هستن و می توانید با بند یا بدون بند از آن استفاده کنید. با استفاده از 5 ردیف قزن در قسمت پشت بسته می شود و دارای فنر است. پارچه آن از دو لایه تور ساده و گیپور طرح دار در قسمت بیرونی تشکیل شده.این محصول به دلیل بسته بندی شکیل آن می تواند هدیه زیبایی برای عزیزان شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه نانو تن پوش مدل NaNo-G22 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن زنانه آنتی باکتریال شورتی نانو تن پوش کشی ، لطیف، سبک و جذب می باشد و به دلیل ذرات نقره موجود در نخ این الیاف دارای خواص ضد حساسیت، ضد بو با ماندگاری دائم خواص حتی پس از دهها بار شستشو با آب جوش و مواد شوینده می باشد. ذرات نقره موجود در نخ این الیاف در زمان ذوب ریسی در دمای 250 درجه سانتی گراد ذرات نقره به الیاف آغشته گردیده که خواص آنتی باکتریال این محصول حتی پس از بارها شستشو با آب جوش و مواد شوینده از بین نمی رود. این الیاف بعد از کش آمدن به حالت اولیه ی خود باز می گردند و نسبت به دیگر الیاف سریع تر خشک می شوند‏. الیاف پلی آمید ( ‏Polyamide‏ ) از انواع نخ های نایلونی تشکیل شده اند‏‏.‏‏ ترکیب این الیاف با پنبه موجب افزایش استحکام پارچه و خاصیت جذب رطوبت مناسب در شرایط گرم و سرد، باعث ایجاد دمای متعادل و مطلوب بدن می شود‏‏.‏‏ الیاف پلی آمید لطیف، سبک، بادوام، ضد آلرژی و ضد چروک هستند‏‏.‏‏

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه آن چری مدل ساعت شنی کد 7706-TA922491Z خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همه ی خانم ها دوست دارند مانند بازیگرهای مشهور با اندامی زیبا و جذاب دیده شوند گن لاغری ساعت شنی در این امر به شما کمک زیادی میکند. مسلما این امر تنها با ورزش و تغذیه ی مناسب امکان پذیر است . متخصصان تغذیه اصولا به کسانی که علاقه مند به داشتن اندامی زیبا هستند پیشنهاد می کنند که در کنار ورزش و یا همراه هر نوع جراحی از گن لاغری بعد از جراحی استفاده کنند .باید در زمان خرید گن لاغری حتما وسواس و دقت بخرج دهید زیرا امروزه بازار فروش گن ها حسابی داغ است و گن های غیر اصل به راحتی با قیمت های مختلف به فروش میرسند .گن ساعت شنی اورجینال اصل برند آنچری شش ردیف قزن با کیفیت عالی مناسب جهت استفاده در زمان تمرین ورزشی پیاده روی و.. می باشد که با توجه به دارا بودن 6 ردیف قزن می توان در موقعیت های کاهش سایز و یا افزایش سایز از آن استفاده نمود .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن لاغری ساعت شنی با 6 قزن کد 532 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن ساعت شنی ساخت کشور کلمبیا در سایزهای مختلف و بهترین کیفیت و بروزترین تکنولوژی پارچه می باشد. دارای 6 ردیف قزن ریگلاژ و 9 فنر برای جلوگیری از تا خوردگی و 'لول شدن است . برای فرم دهی بهتر به کمر و پهلو ها دارای 6 ردیف قزن،برای ریگلاژ به سایز دلخواه می باشد .جنس:لاتکس طبیعی ،با رویه کتان ضد حساسیت های پوستی و مناسب برای استفاده مجلسی، روزانه و هنگام ورزش می باشد. کاهش سایز4-3 سانتیمتر به هنگام پوشیدن است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا