مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید نیم ست زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید نیم ست زنانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

با توجه به گران شدن زیورآلات طلا دیگر خیلی صرف نمی کند تا افراد برای هدیه دادن به زنان و دختران مورد علاقه خود در مناسبت های گوناگون به دنبال خرید آن باشند و به همین خاطر از ست، نیم ست نقره و … برای این منظور استفاده می کنند که همچون طلا با ارزش و از جذابیت های ظاهری قابل توجهی نیز برخوردار می باشد. پس در ادامه با نکات مهم و راهنمای خرید نیم ست زنانه همراهمان باشد تا اطلاعات مفیدی در این زمنیه بدست آورید.

نکات مهم هنگام خرید نیم ست

توجه به کیفیت: مثل تمام محصولاتی که از جنس طلا و یا نقره اصل ساخته شده اند، در خصوص خرید نیم ست های بدل نیز باید این نکته را متذکر شویم که حتما در هنگام انتخاب و خرید ست مورد نظرتان به کیفیت اصلی آن توجه داشته باشید.

هماهنگی نیم ست با تیپ و استایل شما: با توجه به اینکه امروزه خرید یک نیم ست‌ها خیلی هم از قیمت پایین و ناچیزی برخوردار نیست، پیشنهاد می کنیم همیشه به هنگام خرید چنین نیم ست هایی به نوع تیپ و استایل خود نیز توجه کنید؛ مثلا چنانچه به دنبال خرید یک نیم ست زیورآلاتی رسمی هستید، حتما به سراغ مدل های کلاسیک بروید و چنانچه قصد شرکت در دورهمی های دوستانه و یا مهمانی های خودمانی را دارید به دنبال خرید نیم ستی باشید که از مدل هایی فانتزی و ساده برخوردار است.

قفل نیم ست: نکته کاملا مهم و قابل توجهی که حتما باید به آن توجه داشته باشید، سالم و ایمن بودن قفل ست، نیم ست، گردنبند، دستبند و سایر زیورآلاتی است که بر روی محصول شما تعبیه شده است. امروزه تولید کنندگان زیورآلات طلا و نقره و حتی بدلیجات از قفل های مختلفی برای محصولات خود استفاده می کنند که شایع ترین و محبوب ترین آنان، قفل هایی تحت عنوان قفل خرچنگی هستند.

در ادامه بخوانید: خرید نیم ست زنانه

میزان استحکام محصول: مورد بعدی دیگری که لازم است در هنگام خرید نیم ست ها حتما به آن توجه داشته باشید، میزان کیفیت و دوام و در یک کلام، استحکام محصول مورد نظرتان است. یادتان باشد در هنگام خرید نیم ست ها حتما از اتصال درست و محکم سنگ ها بر روی سطح محصول اطمینان حاصل کنید و از خرید نیم ست هایی که سنگ های رویین آن بواسطه چسب به یکدیگر چسبیده شده اند، خودداری کنید؛ زیرا در گذر زمان و استفاده های طولانی مدت و تعریق جسمانی شما، این سنگ ها به مرور از نیم ست شما جدا خواهند شد.

هارمونی با نوع چهره و رنگ پوست: هارمونی نیم ست با نوع چهره و رنگ پوست شما نیز از دیگر نکات حائز اهمیتی است که توصیه می کنیم به سادگی از کنار آن عبور نکنید! افرادی که دارای صورت های گرد هستند، بهتر است از نیم ست های بلند استفاده کنند و کسانی هم که دارای صورت های کشیده می باشند، بهتر است از نیم ست های کوتاه استفاده کنند. سفید پوست ها همیشه درصدد خرید نیم ست های سفید و یا نقره بروند و تیره پوستان نیز همیشه به فکر خرید زیورآلاتی به رنگ طلایی باشند.

قیمت نیم ست: عوامل مختلفی بر روی قیمت نیم ست تاثیر می گذارد که از جمله آن می توان به وزن نیم ست، جواهرات به کار رفته در ساخت، نوع فرآیند ساخت (اُجرت سازنده) و همچنین فروشگاهی که از آن قصد خرید کرده اید، بستگی دارد. فراموش نکنید شرط اول رسیدن به یک نیم ست اصل و اورجینال، خرید از یک فروشگاه معتبر می باشد.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید نیم ست زنانه گفته شد، می توانید نیم ست زنانه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه نیم ست زنانه با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ست زیورآلات زنانه آلتین هنر مدل ماه آبان خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست ماه تولد یکی از زیبا ترین محصولات دستساز می باشد که در آن با ترکیب سنگ انیکس و سمبل ماه تولد روکش طلا باکیفیت ، این اثر جذاب تولید شده است. این محصول کاملا دست ساز میتواند هدیه ای با ارزش برای یک دوست و یا همراه باشد . تمام تلاش ماخلق زیبایی های است ماندگار و متفاوت برای کسانی که طالب داشته هایی منحصر به فرد اند . سمبل آبان ماه یعنی علامت عقرب ساخته شده از روکش طلای 24 عیار که درخشندگی خیلی محسور کننده ای به گردنبند می بخشند. گردنبند و دستبند ماه تولد با ورق طلای 24 عیار روکش شده و دقت بسیار بالایی در ساختار بدنه و نگین دارد . یکی دیگر از ویژگی های این محصول زنجیر آن است که کیفیت بالایی دارد و طول آن 46سانتی متر است و براحتی می توان روی لباس های بیرون استفاده کرد تا کامل چشم نوازی کند.ولی بیشتر از داخل لباس یعنی بصورت گردنی استفاده میشود گوشواره و انگشتر محصولات جدیدی هستند که به تازگی به این ست اضافه شده اند و زیبایی آن را چند برابر کرده اند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست کامل زنانه آلتین هنر مدل ماه آذر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فیروزه(پیروزه) سنگ گران‌قیمت، خوش رنگ و سرشار از خواص درمانی که بیشتر در معادن نیشابور کشف و بهره برداری می شود. زیبایی و خواص درمانی این سنگ ایرانی با ظرافت تمام در کنار سمبل ماه تولد قطعاً بهترین انتخاب برای هدیه را رقم می‌زند. .محصولات دستساز آلتین هنر، حس و انرژی بی نظیر هنر ایرانی را در ست کامل فیروزه ماه آذر خلاصه کرده است. درخشش ورق طلا در وسط گردنبند شما با ماه سمبل آذر روی دستبند، گوشواره و انگشتر سنگ خوش رنگ فیروزه، همیشه مثل مشعل آتش در حال شعله‌ور شدن است. گردنبند، دستبند ، گوشواره و انگشتر این مجموعه که به عنوان ست کامل تعریف شده اند به علت انرژی درمانی سنگ فیروزه مناسب استفاده روزمره است و با هر نوع لباس و رنگ و پارچه ای بر تن شما می‌نشیند. جنس بسیار زیبای مورد استفاده در محصولات آلتین هنر درخشش را به شما هدیه می دهد. گردنبند این مجموعه با قفل بسیار ظریف آن به خوبی به هم می چسبند. انگشتر و دستبند این مجموعه نیز می تواند به سایز های مختلف تبدیل شده و به خوبی روی انگشتان ظریف شما بنشیند. کیفیت مناسب و جزئیات محسور کننده این محصول می تواند شما را منحصر به فرد به نمایش بگذارد. ما برای زیبایی شما ارزش قائلیم و اعتقاد داریم که زیبایی حق شماست. تنها طلای استفاده شده در این محصول ، سمبل آذر می باشد که از جنس ورق نازک طلای 24 عیار به ضخامت 5 میکرون بر روی لایه ای پلیمری قرار گرفته شده و رویه آن را پوشش رزینی پوشانده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست زنانه مدل رومانتویی آمیتیست کد 0909 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خواص بی نظیر آمیتیست : سنگ آمیتیست دارای خواص درمانی و ماورائی شگفت انگیزی می باشد که به شرح ذیل می باشد. موجب تقویت اراده در افراد می‌شود. یکی از مهم‌ترین خواص آمیتیست این است که استفاده از آن موجب ترک عادات ناپسند می‌شود. لذا معمولاً افرادی که قصد ترک کردن مخدر، سیگار و یا مشروبات الکلی رادارند از این سنگ استفاده می‌کنند. سنگ آمیتیست بر روی چاکرای پیشانی و تاج ثاتیرات مثبتی دارد . لذا استفاده از آن موجب رفع دردهای میگرن، سردردهای عصبی می‌شود. این سنگ قیمتی در بهبود حمله‌های عصبی صرع بسیار مفید است. همچنین در درمان بی‌خوابی و کابوس‌ها کاربرد بسیاری دارد. این گوهر به‌عنوان بهترین دارو برای حل مشکلات روحی روانی،عصبی و استرسی هست. سبب افرایش سوخت‌وساز سلولی می‌شود. بهبود فعالیت غدد و هورمون‌های بدن یکی دیگر خواص این سنگ ارزشمند است. از دیگر خواص آمتیست درمان کم‌خونی و همچنین اغلب بیماری‌های خونی استفاده می گرد. همچنین آشفتگی‌های ذهنی را آرام، خون را تصفیه می‌کند و سیستم ایمنی را تقویت می‌کند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کفش ورزشی زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست زنانه مدل سنگ یاقوت و زمرد آفریقا کد 3609 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خواص یاقوت سرخ : 1- این سنگ صد ها سال می باشد که بالاترین جایگاه را در افسانه ها و فرهنگ عامیانه کشورها دارا می باشد و پادشاهان از خواص سنگ یاقوت سرخ بعنوان طلسم و جادو استفاده می کردند. 2- حسی از قدرت را در شخص ایجاد می کند و اگر این قدرت به درستی استفاده نشود، ممکن است به خشم یا افکار خودخواهانه منجر گردد. 3- از خواص سنگ یاقوت سرخ این است که سنگی عالی برای وارد کردن شور و هیجان به زندگی می باشد. 4- به تمرکز افکار کمک می کند و شفافیت و خرد را به زندگی شما وارد می کند. 5- به شما یاری می رساند تا به جای از این شاخه به آن شاخه پریدن در زندگی، سودمندترین راهها را برگزینید و چنانچه در مسئله ای حقوقی یا شخصی گرفتاری شدیدی دارید کمک می کند تا نتیجه مطلوبی بگیرید. 6- دیدن آن در خواب به معنی وارد شدن شانس یا ثروت به زندگی شما می باشد. تاریخچه سنگ زمرد : سنگ زمرد در میان انواع سنگ‌های قیمتی بریل از پیشینه تاریخی بیشتری برخوردار است. در متون به‌دست‌آمده از منابع باستانی شواهدی بر فروش آن در بازارهای بابل در چهار هزار سال پیش از میلاد وجود داشته است. این سنگ جواهر در میان ایرانیان، یونانیان و چین از ارزش زیاد مادی و معنوی برخوردار بوده است. این سنگ در میان همه ادیان از قداست بسیاری برخوردار است. در اکثر ادیان الهی رنگ سبز از معنویت خاصی برخوردار است، به‌طوری‌که حتی در مذهب کاتولیک از رنگ سبز با عنوان باارزش‌ترین رنگ مذهبی یاد شده است. در اسلام نیز به این رنگ توجه خاصی شده است و برای مسلمانان از قداست ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست شهر شیک طرح دانه اناری مدل S613 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیورآلات طرح طلا این روزها محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده اند. نیم ست «شهر شیک طرح دانه اناری مدل S613» یک از این زیور آلات طرح طلا سفارشی است. جنس این نیم ست از فلز استیل می باشد که بسیار مقاوم بوده و قیمت آن هم پایین است. این محصول با استفاده از تکنولوژی رنگ ثابت، به رنگ طلایی در آمده است و در زیبایی مشابه طلا، به چشم می آید. زنجیر این نیم ست از جنس استیل بوده و از نوع دیپلمات (حلقه های به هم متصل شده) بشمار می رود. آن چیزی که زیبایی این محصول را دو چندان می کند این است که محصول به شکل انار طراحی شده و نگین های سرخ روی آن تداعی کننده دانه های انار است. این طراحی به چشمگیر بودن نیم ست خیلی کمک کرده است. اگر به دنبال یک نیم ست برای استفاده روزمره می گردید این کالا مناسب است. ضمنا دستبند همین طرح با کد DKP-333695 در سایت موجود  است که می توانید به صورت ست با این کالا استفاده کنید.  

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست زنانه مدل N.22MS.B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از مهمترین اصول در استفاده از زیورآلات، همخوانی این محصولات باهم است. از این رو ما برای رفع این نیاز علاوه بر ارائه‌ی تمام محصولات خود در قالب گوشواره و گردنبند، اقدام به ارائه‌ی مجموعه‌ای از نیم‌ست این محصولات کرده‌ایم که از لحاظ قیمت نسبت به تهیه تک‌تک و جدا از هم آن‌ها به‌صرفه‌تر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست روزینی مدل S23 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیم‎ست روزینی مدل S23 دارای گردنبند و گوشواره می‎باشد. جنس آن از آلیاژ روی بوده و به رنگ نقره‎ای است. زنجیر این گردنبند بسیار ظریف بوده و آویز آن شامل مثلث سبز رنگ که به آن مروارید زیبایی متصل است، تشکیل شده. وزن زنجیر 8 گرم بوده و آویز آن 12 گرم است. همچنین گوشواره، که همانند آویز گردنبند است، 10 گرم وزن دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست طرح طلا مدل برگ TZA1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گردنبند چرم با پلاکقابل استفاده برای تمامی سنینمناسب مجالس و استفاده روزانهبهترین هدیه به دختران و بانوان خوش سلیقه

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست زنانه لاچو طرح انار کد A-N8 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از زیرمجموعه زیورآلات و اکسسوری برند ثبت شده " لاچو " است که از یک عدد گردنبند اناری و زنجیر برنزی و مهره های سنگ و کریستال به همراه یک جفت گوشواره انار فیمویی ساخته شده است.همچنین زنجیر این گردنبند دارای قفل برنزی میباشد. قابل توجه اینکه این محصول کاملا دست ساز بوده , توسط تولید کننده اصلی ساخته شده و در بسته بندی برند لاچو ( با هولوگرام ) عرضه میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست برنجی گالری ماهدخت کد 36 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیم‌ست کد 36 «گالری‌ماهدخت» (Mahdokht Gallery) شامل یک‌جفت گوشواره و انگشتر مربعی‌شکل به ابعاد 2 سانتی‌متر بوده که هر دو از جنس برنج و رنگ ثابت است. این بدین معنیست که بعد از مرور زمان رنگ قالب‌ها سیاه نشده چون رنگ طبیعی قالب طلایی‌رنگ بوده و رنگی روی آن زده نشده. در‌کل اگر علاقه‌مند به داشتن قالبی روشن‌تر بودید، باید مقداری سرکه یا آبلیمو را روی دستمالی ریخته و روی قالب‌ها کشیده تا روشن‌تر شوند. سایز انگشتر قابل تنظیم است و شما قادر به تنظیم سایز آن برای انگشتانتان هستید. تمام مراحل ساخت زیورآلات گالری‌ماهدخت (ساخت قالب‌ها، برش طرح‌ها و پر کردن قالب‌ها) به‌صورت دستی بوده که در عین‌حال نشکن نیز هست و حتی بعد از استفاده‌های مکرر از آن شاهد هیچ‌گونه تغییری در ظاهرش نخواهید بود. طرح برای این نیم ست الهام گرفته از کاشی سنتی بوده و گالری‌ماهدخت این نیم‌ست را به‌دلیل استفاده از طرح سنتی، مناسب برای تمامی خانم‌هایی که دوست‌دار صنایع‌دستی و طرح سنتی هستند، در هر رده سنی پیشنهاد می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست زنانه باراج من مدل BR-GG1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از زیرمجموعه زیورآلات و اکسسوری برند ثبت شده باراج من است که از پلاک برنزی درجه یک و زنجیر و مهره و گوشواره های برنز و یک عدد دستبند ترکیبی ساخته شده است.همچنین زنجیر این گردنبند از جنس آلیاژ ( زرد قلم ) و دارای قفل برنزی میباشد. قابل توجه اینکه این گردنبند کاملا دست ساز بوده و در بسته بندی اصلی برند باراج من (به همراه بارکد و هولوگرام ) عرضه میشود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید پالتو زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست زنانه باراج من مدل BR-GE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از زیرمجموعه زیورآلات و اکسسوری برند ثبت شده باراج من است که از پلاک برنزی درجه یک و زنجیر و مهره و آویز های برنز ساخته شده است.همچنین زنجیر این گردنبند از جنس آلیاژ ( زرد قلم ) و دارای قفل برنزی میباشد. قابل توجه اینکه این گردنبند کاملا دست ساز بوده و در بسته بندی اورجینال و اصلی برند باراج من (به همراه بارکد و هولوگرام ) عرضه میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست زنانه طرح نت موسیقی کد N.NOT.B.11 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با توجه به تولید داخلی این محصولات، دامنه‌ی تنوع طرح که یکی از مهمترین امتیازهای محصولات زینتی است، گسترده بوده و برای سلیقه‌های مختلف و رده‌های سنی گوناگون در دسترس بانوان عزیز ایرانی قرار گرفته است. علاوه بر این مزیت، بازهم به دلیل تولید بومی این کالاها از لحاظ قیمت نیز در مقایسه با کالاهای مشابه خارجی بسیار پایین‌تر بوده و با کمترین هزینه، زیبایی را به خود و دوستان هدیه کنید. ازسویی وزن کم این محصولات به لاله‌ی گوش فشار نیاورده و آسیبی نمی‌زند. در ضمن در این محصول به جای زنجیر از نوعی نخ ضخیم به نام گارد استفاده شده است که حتی با پوست‌های حساس نیز سازگار بوده و حساسیتی ایجاد نمی‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست زنانه مدل قفل و کلید کد j-10083 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ست می تواند یک هدیه زیبا و به یاد ماندنی برای سالگرد آشنایی, نامزدی و یا ازدواج باشد. این ست زنانه مردانه شامل دستبند زنانه و گردنبند زیبای مردانه است که دستبند بر روی دست خانم قفل شده و تنها به وسیله کلیدی که به صورت آویز بر گردنبند مردانه می باشد باز می گردد. جنس این کالا استیل مرغوب Stainless Steel می باشد. این ست دارای یک جعبه کادویی مناسب جهت هدیه میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست زنانه کد N.MOK.B.11 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با توجه به تولید داخلی این محصولات، دامنه‌ی تنوع طرح که یکی از مهمترین امتیازهای محصولات زینتی است، گسترده بوده و برای سلیقه‌های مختلف و رده‌های سنی گوناگون در دسترس بانوان عزیز ایرانی قرار گرفته است. ازسویی وزن کم این محصولات به لاله‌ی گوش فشار نیاورده و آسیبی نمی‌زند. در ضمن در این محصول به جای زنجیر از نوعی نخ ضخیم به نام گارد استفاده شده است که حتی با پوست‌های حساس نیز سازگار بوده و حساسیتی ایجاد نمی‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست زنانه طرح گیتار کد 101 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

داستان های متفاوتی در مورد تاریخچه وجود گیتار وجود دارد؛ دسته‌ای بر این عقیده‌اند که گیتار از ایران سرچشمه گرفته‌است و عده‌ای نیز بر این نظرند که آن از سیتارای یونانی-آشوری (Greek Assyrian Cithara) که به وسیله رومی‌ها به اسپانیا آورده شده گرفته شده‌است. گیتار نتیجه تحول لوت در اروپا است. لوت نیز خود تحول یافته عود (به عربی العود = چوب) و بربط است. گفته می‌شود زریاب نامی عود را به اندلس آورد و از آن پس این ساز در اسپانیا و دیگر مناطق آسیا رایج شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست زنانه لاچو کد BR-07 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از زیرمجموعه زیورآلات و اکسسوری برند ثبت شده " لاچو " است که از یک عدد پلاک کشکول برنزی و زنجیر و دانه های کریستالی اناری ساخته شده است.همچنین زنجیر این گردنبند دارای قفل برنزی میباشد. قابل توجه اینکه این محصول کاملا دست ساز بوده ، توسط تولید کننده اصلی آن ساخته شده و در بسته بندی اورجینال و اصلی برند لاچو ( با هولوگرام ) عرضه میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست گردنبند گوشواره مروارید مودی سف مدل 6165 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیم ست گردنبند وگوشواره مروارید مودی سف از تولیدات دست ساز بوده و استفاده از مروارید و کریستال بی رنگ شیشه ای نشکن با قفل  رنگ نقره ای و استیل رنگ ثابت و ضد حساسیت خود  دیزاینی خاص و بسیار جذاب به این گردنبند زیبا داده است. و دارای گوشواره مروارید و کریستال بی رنگ شیشه ای نشکن و دارای پشت گوشواره استیل رنگ ثابت بدونه حساسیت برای بالا بردن استحکام از نخ ابریشمی در ساخت این گردنبند و گوشواره  بکار رفته است. نیم ست گردنبند و گوشواره مروارید مودی سف برای شرکت در جشن ها، مراسم و مهمانی های رسمی بسیار مناسب هست و همچنین هدیه ای ارزنده و با ارزش خواهد بود برای عزیزانتان. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست استیل حامد گالری طرح کارتیه مدل sm5020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست استیل کارتیه مدل sm5020 'گالری حامد'  از جمله محصولاتی هست که مشابه آن یعنی طرح کارتیه هم در طلا و هم نقره بسیار پرطرفدار هست، ولی ست استیل آن با مزیت های بسیار مهمی مثل استحکام بیشتر، ماندگاری بسیار بالاتر و قیمت بسیار پایین تر نسبت به مدل های مشابه طلا و نقره آن برتری دارد، ست مدل sm5020 با پهنای 1.1 سانتی‌متری مناسب آقایان هست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست زنانه طرح دریم کچر کد 1107 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست دریم کچر مناسب برای ست کردن با لباس های همرگ خود میباشد و به شما زیبایی خاصی میبخشد. تاریخچه این وسیله به افسانه هایی از سرخپوستان بر می گردد. در باور سرخپوستان هوا آکنده از رویا و کابوس است! بنا به این باور با آویختن این دست ساخته، رویاهای خوب از داخل سوراخ مرکزی عبور کرده و از طریق پرهای متصل به آن به فرد خوابیده می‌رسند اما کابوس‌ها در تارهای آن به‌دام افتاده و با طلوع خورشید نابود می شوند. در مورد دریم کچر افسانه ای است که گفته می شود که برآورده شدن آرزوهای دست یافتنی را تسریع می کند. انتخاب این وسیله ی با کیفیت و با استحکام کافی در عین حال می تواند زینت بخش اتاق خواب و محصول تزیینی شخصی می باشد.نکات نگهداری:با توجه به ظرافت محصول بهتر است برای گردگنیم یری آن از یک سشوار دستی استفاده شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست زنانه ماصرم مدل برف کد NS7003 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نیم ست رنگ ثابت و در برابر آب مقاوم است. جنس پلاک و زنجیر و گوشواره استیل و ضد حساسیت است. طول زنجیر 45 سانتی متر است. این نیم ست دارای یک زنجیر ظریف با یک پلاک و یک جفت گوشواره با طراحی خاص و زیبا است که به سادگی می تواند تکمیل کننده ی یک استایل زیبا و برازنده ی زنانه باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست زنانه باراج من مدل دانه انار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست زیورآلات زنانه دانه انار کد DN-3 از زیرمجموعه محصولات برند باراج من است که از : یک عدد گردنبند دانه اناری (متشکل از 13 عدد دانه انار )و زنجیر ترکیبی با کریستال به همراه یک جفت گوشواره دانه انار (متشکل از 3 دانه انار) ساخته شده است.همچنین زنجیر این گردنبند دارای قفل برنزی نیز میباشد. قابل توجه اینکه این محصول کاملا دست ساز بوده , توسط تولید کننده رسمی برند ساخته شده و در بسته بندی اصلی باراج من (به همراه هولوگرام) عرضه میشود.تمامی ست های زنانه و دخترانه و گوشواره های باراج من ضد حساسیت هستند و همچنین محصولات زنانه و دخترانه باراج من با دقت زیاد در واحد کنترل کیفیت از نظر تمیزی و یکدست بودن و نداشتن هر گونه ایرادی قبل از ارسال به خریدار، بررسی میشوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست زنانه ژوپینگ کد AAB-3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

. طول زنجیر این نیم ست 45 سانتی متر است. نگین های مخراجکاری شده این نیم ست از جنس کوبیک زیرکونیاست و آبکاری طلا بر روی مس شرایط مطلوبی برای ضد حساسیت بودن این نیم ست به وجود آورده است. همانطور که در عکس محصول مشاهده کردید، این نیم ست گزینه مناسبی برای مهمانی های رسمی و حتی دوستانه محسوب می شود. با این نیم ست سلیقه زیبای خود را به همه نشان دهید. هنوز برای انتخاب تردید دارید؟

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست زنانه ژوپینگ کد AAA-4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیم ست زنانه ژوپینگ طرح ورساچه از جمله زیورآلات زنانه فروشگاه زودیکاست. طول زنجیر این نیم ست 45 سانتی متر است. نگین های مخراجکاری شده این نیم ست از جنس کوبیک زیرکونیاست و آبکاری طلا بر روی مس شرایط مطلوبی برای ضد حساسیت بودن این نیم ست به وجود آورده است. همانطور که در عکس محصول مشاهده کردید، این نیم ست گزینه مناسبی برای مهمانی های رسمی محسوب می شود. با این نیم ست سلیقه زیبای خود را به همه نشان دهید. هنوز برای انتخاب تردید دارید؟

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست زنانه ژوپینگ کد AAA-6 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیم ست زنانه ژوپینگ از جمله زیورآلات زنانه فروشگاه زودیکاست. طول زنجیر این نیم ست 45 سانتی متر است. نگین های مخراجکاری شده این نیم ست از جنس کوبیک زیرکونیاست و آبکاری طلا بر روی مس شرایط مطلوبی برای ضد حساسیت بودن این نیم ست به وجود آورده است. همانطور که در عکس محصول مشاهده کردید، این نیم ست بسیار ظریف و گزینه مناسبی برای مهمانی های رسمی و حتی دوستانه محسوب می شود. با این نیم ست سلیقه زیبای خود را به همه نشان دهید. هنوز برای انتخاب تردید دارید؟ محصولات زودیکا را مشاهده کنید و اگر در ارتباط با مشخصات محصول به مشکلی برخوردید، حتما نظر و سؤالات خودتان را در پایین صفحه به اشتراک بگذارید. ما صمیمانه پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست زنانه ژوپینگ مدل زنجیری کارتی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ژوپینگ برند مطرح و معتبر جهانی و جز 10 برند برتر در دنیای زیورآلات و اکسسوری میباشد . همچنین ژوپینگ برند اول بازار کشور میباشد .تمامی کارهای ژوپینگ طرح طلا و آبکاری طلا 18 عیار میباشد که همین امر باعث شده کیفیت محصولات این برند بسیار بالا و مناسب افرادی که به زیورآلات حساسیت پوستی دارند باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست زنانه ژوپینگ مدل طنابی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ژوپینگ برندی معتبر و مطرح و جز 10 برند برتر دنیای زیورآلات و اکسسوری میباشد . تمامی محصولات این برند طرح طلا و آبکاری طلا میباشند . در نتیجه از کیفیت بالایی برخوردار میباشند . همچنین مناسب افرادیست که حساسیت پوستی دارند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست زنانه کلیو مدل خاص 2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیمست کلیو بسیار زیبا و با کیفیت می‌باشد.استفاده از فلز پالادیوم و آبکاری چند لایه این تضمین را میدهد حساسیت و تغییر رنگ نمی‌دهد.رنگ فلز نقره می‌باشد.استفاده شده از کریستال های درخشان است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست زنانه کلیو مدل n45 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست برند کلیو شامل گوشواره گردنبند و دستبند می‌باشد.ابکاری چند لایه و استفاده از فلز پالادیوم میباشد. حساسیت و تغییر رنگ نمی‌دهد.رنگ فلز نیز طلایی میباشد.ابعاد حدودی پلاک 4.5در 3سانتیمتر و گوشواره و دستبند 3در 2.5میباشد.طول زنجیر 42سانتیمتر قابل سایز تا 47 سانتیمتر و طول دستبند 18سانتیمتر قابل سایز تا 23 سانتیمتر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست زنانه آی ام مدل AN1129-008 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این برند متعلق به شرکت beeline است و یکی از پرطرفدار ترین تولید کننده‌‌‌‌‌‌های بدلیجات شامل : گوشواره،گردنبند ،دستبند،پابند، انگشتر و … در اروپا است که کلیه مراحل طراحی و تولید این اکسسوری ها در کشور آلمان صورت می‌پذیرد، استفاده از سنگ‌‌‌‌‌‌های زیرکنیا ,سووارووسکی , سنگ های طبیعی ( نظیر کوارتز ، لاجورد ، فیروزه و…) و روکش طلا و نقره در محصولات باعث شده این شرکت یکی از پیشگامان مد و زیور آلات در اروپا باشد. آبکاری کار فوق العاده عالی می باشد. این برند ضد حساسیت است . کار فوق العاده عالی می باشد. این برند ضد حساسیت است . بسیار راحت و سبک است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست زنانه مدل BL100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیم ست گردنبند و گوشواره رزینی بلوط هدیه ای مناسب برای کسانی که دوستشان دارید. با هنر دست خود و مواد اولیه درجه یک کاری خاص برای شما خلق کرده ایم. ورق طلای تکه شده و پوشیده شده از رزین در قالب برنجی درجه یک با شکلی زیبا و شیک. زنجیر و آویز گوشواره استیل 316 بدون رنگ پریدگی و زنگ زدگی. با ما متفاوت باشید.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا